[Multi] FIFA 12 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 25 Laatste
Acties:
  • 119.329 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:00
Pykow schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:46:
1 groot nadeel sinds Fifa 09 is het schieten op doel.
langeafstand schoten werken niet, en je kan meestal maar op 1 manier scoren, Schuin naar het doel.
als je recht op de keeper afloopt en schiet heeft hij hem altijd. dat hebben ze in fifa 12 nog steeds niet aangepast. Het is of hard over de grond of een lobje die dan weer net te zacht of te hard is. waarin kan je niet in het midden schieten
1:1 is in het echt ook lastig. Gecontroleerd schot richting een hoek werkt meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Pykow schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:46:
ik heb nog nooit PES gespeeld. ja pes 6 op een lan party toen die al jaren uit was voor de fun.
speel fifa vanaf 96 (ik was toen 6 jaar) ik weet nog dat je toen ook nog zaalvoetbal had enzo.
in die tijd veranderde echt heel veel in Fifa.
ben het mee eens dat Fifa 09 tot Fifa 12 niet zoveel veranderingen hebben doorgevoerd.
Maar goed de game was ook al lekker te spelen en met wat kleine tweaks en nieuwe roosters kan je weer een jaar vooruit.

het nieuwe verdedigen van Fifa12 vindt ik heel erg lastig. zelfs op amateur heb ik het soms lastig om ze tegen te houden. ik win dan wel met 3-1 , 4-0 , 4-1 etc. maar het is heel erg irritant om steeds te verdedigen.
Als ik het oude verdedig systeem aanzet is het altijd 5-0 of meer (dus speel ik op semi-pro)

1 groot nadeel sinds Fifa 09 is het schieten op doel.
langeafstand schoten werken niet, en je kan meestal maar op 1 manier scoren, Schuin naar het doel.
als je recht op de keeper afloopt en schiet heeft hij hem altijd. dat hebben ze in fifa 12 nog steeds niet aangepast. Het is of hard over de grond of een lobje die dan weer net te zacht of te hard is. waarin kan je niet in het midden schieten
Je speelt op de PC? Want op de consoles is het vanaf Fifa 09 elk jaar weer een flinke stap vooruit gegaan.
Ook scoren kan op oneindig veel manieren.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De afstandschoten blijven gewoon raar, volgens diverse guides moet je dus tijdens inhouden van schietknop je richting aangeven, kans is dan vrij groot dat je ventje opeens besluit die richting op te lopen ipv die kant op te schieten.

Mischien nog eens wat spelen met die pass-hulp instelling, AI kiest echt willekeurig een kant als ik een hoge of lage voorzet wil geven.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Als je een richting opdruk terwijl je de schietknop ingedrukt hebt, dan loopt je mannetje daar echt niet heen. Is ook maar 1 sec oid.

Bij het passen is het heel erg belangrijk dat je goed richt en je power goed aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In de loop doet hij dit bijna altijd, 1 seconde is toch al makkelijk volle schietbalk :P

Makkelijkste zie ik dat altijd in de Arena, je loopt naarboven en wil linksonder schieten, als je te lang schietknop in houd (of te laat), stopt hij met rennen en wil hij terug rennen.

@hieronder:
ik loop dus RB (rechtsboven), schietknop -> LO (linksonder), alles los. 60% van de tijd stopt mijn poppetje met sprinten op het moment dat ik schietknop los wil laten.

[ Voor 76% gewijzigd door SinergyX op 16-09-2011 11:18 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
begin je met richten tijdens het indrukken, of daarvoor al? Ik heb daar nl. geen last van en heb alle controls/assist op de standaard instellingen staan. Spelers selecteren staat wel op manual btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:33

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik las hier ook al wat van flikkerende beelden tijdens het omgaan van het beeld naar replays en weer terug naar het veld overzicht, lijkt een Crossfire issue, als ik Cat A.i. uitschakel, en daarmee ook CF, waardoor de kaart op één core draait, werkt het allemaal prima en draaien dezelfde max settings..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
schuinaanlopen is en blijft de enige manier, het is gewoon triest :')

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Tricks.. altijd leuk om naar te kijken. Jammer genoeg was dit nooit voor mij weggelegd, ik denk er gewoonweg niet aan om een truukje te doen, en als ik het wel een keertje doe dan gebruik ik de verkeerde.. 8)7 Ik ga er in deze versie wel weer eens aan proberen te werken.. Maar wat die gozers in die video doen dat doe ik in geen duizend jaar.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Murk schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:44:
[...]

Tricks.. altijd leuk om naar te kijken. Jammer genoeg was dit nooit voor mij weggelegd, ik denk er gewoonweg niet aan om een truukje te doen, en als ik het wel een keertje doe dan gebruik ik de verkeerde.. 8)7 Ik ga er in deze versie wel weer eens aan proberen te werken.. Maar wat die gozers in die video doen dat doe ik in geen duizend jaar.
Haha, precies. Ik denk er ook niet aan, ik probeer standaard bewegingen om ergens langs te komen maar te meer pass ik simpelweg (ben een fan van op de flanken hoge voorzetten geven, niet van dribbelen).

Als ik die trucjes zie dan denk ik echt dat die gasten de hele dag Fifa spelen, de hele week en hele maand. En dat een heel jaar. Kom ik niet aan met m'n 5 uurtjes per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

donowitz schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:41:
En je speelt nog steeds met assisted controls. 8)7

[ Voor 64% gewijzigd door SR8 op 16-09-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:37
sain onez schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:18:
Ik las hier ook al wat van flikkerende beelden tijdens het omgaan van het beeld naar replays en weer terug naar het veld overzicht, lijkt een Crossfire issue, als ik Cat A.i. uitschakel, en daarmee ook CF, waardoor de kaart op één core draait, werkt het allemaal prima en draaien dezelfde max settings..
Ik heb een 4870X2 zal eens kijken of ik daar wat instellingen kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Exorcist schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:45:
[...]

Haha, precies. Ik denk er ook niet aan, ik probeer standaard bewegingen om ergens langs te komen maar te meer pass ik simpelweg (ben een fan van op de flanken hoge voorzetten geven, niet van dribbelen).
Zeer frustrerend die voorzetten, omdat hoge ballen verdedigen vaak mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
donowitz schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:41:
Gast, je bent trots op deze goal?????

http://www.youtube.com/wa...ature=channel_video_title

Is ook behoorlijk standaard PES als je het mij vraagt...

Kick en Rush... Pes is leuk om een arcade footie te spelen. Maar als je in plaats van gamen wilt voetballen moet je toch echt Fifa kopen..

[ Voor 30% gewijzigd door Kenny_026 op 16-09-2011 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:18
Schuin aanlopen maakt opzich weinig uit, het punt is meer dat je de bal voor de goede voet van de speler moet leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Hmm.. besloot daarnet om even op Legendary te proberen.. Barca - ManCity, ik speelde met City en Balotelli vervangen door Aguero. Verloor slechts met 1-0 omdat messi in zijn eentje op de keeper afging, dan weet je wel hoe laat het is. Maar goed, het viel me reuze mee hoe goed de cpu is op legendary.. Zeker omdat ik net van semi-pro afkwam. En zo heel goed ben ik nou ook weer niet, maar die gasten die lopen veel te veel met de bal, meer dan in fifa 11 op de pc, en is dus makkelijker te verdedigen. Veel uitgespeelde kansen had ik dan ook niet, misschien eentje, maar toch. Ik verwachtte met minimaal 5-0 de pottenbak in te gaan. :S

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

hupske schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 08:48:
[...]

Je hoeft hem maar 1 keer de sync en daarna heb je altijd direct contact.
Ik gebruik zelf ook zo een receiver en het werkt hartstikke goed. Destijds ook voor 8 euro bij Ebay gekocht.
Bedankt! Zo kan ik hem dus netjes achter mijn bureau verstoppen, heerlijk. :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Huh, ik zit het topic zo door te spitten maar je kan dus het verdedigen weer op de oude manier zetten? Dat ze het veranderen vind ik prima, ook al heb ik er zelf nog zwaar moeite mee. Maar dan moeten ze dit niet aanbieden.. dat gaat iedereen online nu natuurlijk gebruiken.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:36

Oekol

waka waka hey hey

Bananenspin schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:18:
Huh, ik zit het topic zo door te spitten maar je kan dus het verdedigen weer op de oude manier zetten? Dat ze het veranderen vind ik prima, ook al heb ik er zelf nog zwaar moeite mee. Maar dan moeten ze dit niet aanbieden.. dat gaat iedereen online nu natuurlijk gebruiken.
Volgende keer even wat beter doorlezen! Online is het niet te gebruiken, behalve in vriendschappelijk uit me hoofd dan is het in te stellen voor beide spelers..

Hier:
Over online en verdedigen:
RomilyBroad Romily Broad
#FIFA12 Tactical Defending: H2H Seasons, Clubs and Pro Ranked are locked to TD. Legacy OR TD in Online Friendlies and Custom Unranked.

[ Voor 15% gewijzigd door Oekol op 16-09-2011 16:43 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Ah oke sorry, dan heb ik dat net gemist.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:50

Satom

Verzamel ervaringen

Murk schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:17:
Hmm.. besloot daarnet om even op Legendary te proberen.. Barca - ManCity, ik speelde met City en Balotelli vervangen door Aguero. Verloor slechts met 1-0 omdat messi in zijn eentje op de keeper afging, dan weet je wel hoe laat het is. Maar goed, het viel me reuze mee hoe goed de cpu is op legendary.. Zeker omdat ik net van semi-pro afkwam. En zo heel goed ben ik nou ook weer niet, maar die gasten die lopen veel te veel met de bal, meer dan in fifa 11 op de pc, en is dus makkelijker te verdedigen. Veel uitgespeelde kansen had ik dan ook niet, misschien eentje, maar toch. Ik verwachtte met minimaal 5-0 de pottenbak in te gaan. :S
In mijn geval is het zo dat ik anders speel als ik weet dat het moeilijk(er) is..
Striptease schreef op donderdag 15 september 2011 @ 19:55:
[...]

fake shot met l2 (LT ?) ingedrukt
Zal het eens proberen, bedankt _/-\o_
Murk schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:44:
[...]

Haha, ja het kijken is altijd leuk! Het nadoen is meestal frustratie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

@Vliegtuig02 het truukje dat je probeert te doen is mij net gelukt!
Ik deed altijd sprinten inhouden en dan L2 en twee tikjes met de rechter controller naar links schuin beneden.
Maar het is dus tijdens rennen of sprintens (maar eerst sprints knop loslaten) L2 en dan twee schuine tikjes links na beneden of rechts welke kant je op wil. Probeer het ook is als je stilstaat! die actie is ook leuk!

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Vandaag een paar potjes op professional gespeeld. Ging redelijk, maar niet alles kunnen winnen. Verschil met semi-pro is best groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:05
Heb gisteravond de pc-demo gespeeld en ik moet zeggen dat de pc-versie er behoorlijk op vooruit gegaan is. Deze versie gaat absoluut leuk worden voor de pc! Eindelijk na jaren van ellende zou ik bijna zeggen... Klein minpuntje: Ik blijf toch een beetje het echte voetbalgevoel missen bij Fifa ten opzichte van PES. Dat zit 'm vooral in de manier van passen en schieten vind ik. Deze aspecten komen op mij wat onnatuurlijk over. Desalniettemin ga ik mij prima vermaken met deze game! Ik vind die nieuwe manier van verdedigen ook wel een leuke uitdaging en tot dusver gaat 't me redelijk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ook nog vrijetrap tegen geven ook! http://www.twitvid.com/MSLOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Ghehe denk dat het toch wel goed komt met dat nieuwe verdedigen. Net een potje Fifa 11 gespeeld en probeerde constant te verdedigen op de nieuwe manier :D

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Mensen wat een heeeeerlijk spel. Tlijkt wel op PES van vroeger. Eindelijk weer eens normaal een mannetje uitspelen. Eindelijk kunnen 'happen' wanneer je zelf wilt. Fifa wordt beter en beter..

Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
Kan maar niet wennen aan het nieuwe verdedigen. Heb het dan ook maar terug gezet.
nog wel een leuk doelpunt met Messi op professional
http://www.easports.com/media/play/video/93375177

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Kr44nVogel schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:55:
Kan maar niet wennen aan het nieuwe verdedigen. Heb het dan ook maar terug gezet.
Ahum sorry hoor, maar wat the fuck gebeurd daar?
Hij kijkt weg van de goal voordat hij schiet en "glijd" over in 1 of ander gerkuisd beenschot wat ik nog nooit van mn leven op het veld gezien heb, niet vanuit die stand met die snelheid iig.

Ziet er goed uit joh :')

[ Voor 19% gewijzigd door dannbla op 16-09-2011 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Kr44nVogel schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:55:
Hoe doe je zo'n truc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Nu breekt mn klomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Dat is de Impact Engine waarschijnlijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
lasharor schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 21:04:
[...]

Dat is de Impact Engine waarschijnlijk :')
Nee hoor dat is de FIFA engine die denkt "wow hij loopt niet schuin aan en zn linker been staat ook niet voor, hoe moet ik deze animatie in beeld bre.... #%@$#%@$^ HOPPA KRUISBEENSCHOT IN VOLLE SPRINT

Well done EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/93383032

Goed, amateur, maar vrije trappen kan je nu wel iets makkelijker nemen :)
donowitz schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 21:06:
Nee hoor dat is de FIFA engine die denkt "wow hij loopt niet schuin aan en zn linker been staat ook niet voor, hoe moet ik deze animatie in beeld bre.... #%@$#%@$^ HOPPA KRUISBEENSCHOT IN VOLLE SPRINT

Well done EA
Als je echt helemaal niets positiefs te melden hebt, waarom ga je dan niet lekker in PES12 topic zitten? :')

[ Voor 64% gewijzigd door SinergyX op 16-09-2011 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
SinergyX schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 21:09:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/93383032

Goed, amateur, maar vrije trappen kan je nu wel iets makkelijker nemen :)

[...]

Als je echt helemaal niets positiefs te melden hebt, waarom ga je dan niet lekker in PES12 topic zitten? :')
Je hebt helemaal gelijk, ok nog 1tje dan om het af te leren.

hoeft niet, heb je al eerder gepost

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 17-09-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
donowitz schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 21:17:
[...]
Je hebt helemaal gelijk, ok nog 1tje dan om het af te leren.
[video]
Mooi, tijd om het idd af te leren en je weer te concentreren op het PES topic donowitz. Jij vindt Fifa niks, jij koopt hem niet, allemaal prima. Ieder jaar die fanboys die even duidelijk moeten maken hoe slecht het 'andere' spel weer is :O

• Murk

Murk

Is this thing on?

Yeroen76 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 22:28:
[...]

Mooi, tijd om het idd af te leren en je weer te concentreren op het PES topic donowitz. Jij vindt Fifa niks, jij koopt hem niet, allemaal prima. Ieder jaar die fanboys die even duidelijk moeten maken hoe slecht het 'andere' spel weer is :O
EA ging anders helemaal prat op die Impact Engine, en die is gewoon niet zo goed als dat hij was in die prachtige filmpjes. En nee, ik doe niet aan PES.

edit: Maar nu ik de strekking van donowitz' berichten lees dan snap ik je punt wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Murk op 17-09-2011 01:01 ]

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Maar hoe serieus kan je jezelf nemen als je iets beoordeeld op een demo? Ik weet toevallig dat het een build is die ongeveer 3 maanden oud is, waar ze alleen nog wat transfer hebben aangepast. Er kan veel gebeuren in zo'n korte tijd!

HOI.

• Gait
Jaded schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:52:
Weet iemand toevallig hoe het nou zit met die vouchers die je bij reserveren krijgt?
Bij Bol.com:

[...]

Bartsmit.com:

[...]

Het gaat mij om de ultimate team vouchers. Zouden ze hetzelfde bedoelen of geeft Bart Smit veel meer pakketten weg?

edit: Zelf het antwoord waarschijnlijk al gevonden, voor het geval iemand anders het zich afvroeg:
http://www.joystiq.com/20...order-bonuses-are-golden/
Bij bol.com krijg je oktober, bij Bart Smit 6 maanden lang 4 packs per maand.
Vreemd ik dacht dat dit UK only was. Dus je kunt hem het beste bij Bart Smit bestellen.

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
Heb even rond gezocht, maar ik lijk hier de enige te zijn met het gamepad probleem. Ik heb verschillende patches geprobeerd maar het wel maar niet lukken om de gamepad goed aan de praat te krijgen. Zelfs na het wisselen van het gamepad ini bestand van FIFA11 naar 12 werkt het niet goed, dan werken maar heel weinig knoppen of ze doen gewoon raar. Heeft iemand al een goede oplossing gevonden? Een gamepad moet toch gewoon werken?

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:41
Dit is wat ik nog voor je kon vinden:

There is a fix to play the game with generic controllers: Go to Start-> Run-> (or maybe press the Windows button + R) -> type Regedit -> HKEY_CURRENT_USER ->System->CurrentControlSet->Control->MediaProperties->PrivateProperties->Joystick->OEM-> and there in some of the three folders you should find a file called OEMName->Right Click on it -> Modify.. ->Rename USB Gamepad to ” Logitech Cordless RumblePad 2 ” . After download this Xbox 360 controller files and paste them in your main FIFA 12 Demo folder (Download Here).

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Bananenspin schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 09:42:
Maar hoe serieus kan je jezelf nemen als je iets beoordeeld op een demo? Ik weet toevallig dat het een build is die ongeveer 3 maanden oud is, waar ze alleen nog wat transfer hebben aangepast. Er kan veel gebeuren in zo'n korte tijd!
EA kennende zal er nog veel gebeuren in de komende maanden met patches omdat het final product toch wat problemen oplevert. Hoop alleen dat het deze keer niet op de PS3 voorkomt zodat ik er geen last van heb :p

Kijk er wel naar uit om weer lekker potje FIFA online te kunnen spelen!

Verwijderd

vinom schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:23:
Dit is wat ik nog voor je kon vinden:

There is a fix to play the game with generic controllers: Go to Start-> Run-> (or maybe press the Windows button + R) -> type Regedit -> HKEY_CURRENT_USER ->System->CurrentControlSet->Control->MediaProperties->PrivateProperties->Joystick->OEM-> and there in some of the three folders you should find a file called OEMName->Right Click on it -> Modify.. ->Rename USB Gamepad to ” Logitech Cordless RumblePad 2 ” . After download this Xbox 360 controller files and paste them in your main FIFA 12 Demo folder (Download Here).
Ik heb dat gedaan, het werkt inderdaad maaaarrrrr:

Ik krijg het niet voor elkaar om de knoppen fatsoenlijk in te stellen, zo is schieten standaard kruisje en passen rondje .. heel irritant als je het anders gewend bent. Pijltje is voorgeven en vierkantje is dieptepass ...

Heeft iemand hier een oplossing voor?

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Hoe werken precies die trickshots? (xbox360)
Is dat een combinatie, of doet de speler dit vanzelf als die bijv schuin wordt aangepeeld?
Heb het hier al in een filmpje gezien en enkele andere op youtube

Cons:::BB4E

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
Bedoel je een fake shot? Dat was in FIFA11 tijdens het schieten(als de balk zicht vult) het kruisje indrukken op de PS3.

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Hij bedoelt van die schoten achter het standbeen en dat soort dingen, geloof ik. Ik ben er ook wel benieuwd naar eigenlijk...

[ Voor 21% gewijzigd door Koppensneller op 17-09-2011 15:33 ]

• Moody2204
Ik ben nog een poosje verder gegaan met de pc demo, en begin me te irriteren aan de bal. Die lijkt veel te zwaar te zijn, want snel rondtikken gaat niet soepel en alle doelpunten die ik maak zijn laag in het doel. Het lijkt wel alsof de bal te zwaar is, waardoor het niet lukt 'm in het dak van de goal te rammen! :(

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

KoppenSneller schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:32:
Hij bedoelt van die schoten achter het standbeen en dat soort dingen, geloof ik. Ik ben er ook wel benieuwd naar eigenlijk...
Dat ja, het hakballetje dat lukt wel ( RB + Y of A)
Maar meer de schoten op goal zoals bovenstaand filmpje met messi bijvoorbeeld (die zie je ook meer op youtube verschijnen)

Cons:::BB4E

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Denk dat dat soort schoten in de uiteindelijke versie wel minder aanwezig zullen zijn. Weet nog wel dat Xavi in de fifa 11 demo bij zowat iedere hoge pass naar voren een Rabona deed 8)7

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:45
Is het al iemand opgevallen dat het penalty schieten ook is verandert?
Er gaat nu een balkje heen en weer en erna komt de kracht van het schot (of iets dergelijks)

Ik snap eigenlijk niet precies hoe 't werkt, mijn ballen geen allemaal naast/over of mijn speler glijd uit 8)7

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Exterminator schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 16:47:
Er gaat nu een balkje heen en weer en erna komt de kracht van het schot (of iets dergelijks)

Ik snap eigenlijk niet precies hoe 't werkt, mijn ballen geen allemaal naast/over of mijn speler glijd uit 8)7
Penalty's zijn gewoon zoals met FIFA11. Ik schiet ze er net zo makkelijk in iig.

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 16:55:
[...]

Penalty's zijn gewoon zoals met FIFA11. Ik schiet ze er net zo makkelijk in iig.
niet zoals fifa 11 pc

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Exterminator schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 16:47:

Dat is al een poosje zo. Volgens mij vanaf de WC2010 editie...

Precies op schieten drukken in het midden... En daarmee bepaal je ook direcht te kracht... en pas daarna, als je schieten losgelaten hebt, dus tijdens de aanloop, een hoek uitkiezen met je analoog...

[ Voor 17% gewijzigd door Kenny_026 op 17-09-2011 17:16 ]

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Bovendien kun je in de Arena ook penalty's oefenen, en dan kun je met LT een richtcirkeltje laten zien :)

• SR8
  • Niet online

SR8

FIFA11 Penalty Kick Taking Basics Tutorial:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jne6pbN-njY]

• Moody2204
Ik heb juist moeite met het keepen bij penalty's. Mijn keeper blijft altijd staan als ik naar een hoek wil duiken. Iemand tips?

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

De rechter analoge stik gebruiken.

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Na een aantal dagen/wedstrijden de demo te hebben gespeeld moet ik tot de conclusie komen dat het een hele uitdaging wordt...

Nieuwe verdedigen is leuk maar erg wennen.

Grootste ergernis ; het middenveld van de tegenstander. kappen , draaien overspelen. Je komt er soms niet aan te pas.
Dit wordt online een groot probleem. Ik zie het al voor me ;als de tegenstander voorkomt en dan gaat ie gewoon rond tikken.

Probeer maar eens, hoogste nivo en alleen maar overspelen. Het lukt me een helft op 100% bezit te komen. Tweede helft is de tegenstander alleen aan de bal geweest met de aftrap tot dat ik de bal kreeg.

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

• Moody2204
_A3 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:51:
De rechter analoge stik gebruiken.
Is het zo simpel 8)7 ? Hmmmm, dat ga ik eens uitproberen. Dank U!

Edit: en met succes, net 1e penaltyreeks gewonnen!

[ Voor 11% gewijzigd door Moody2204 op 17-09-2011 19:41 ]

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:02

Melkaz

Melkazar

na zo'n potje of 25 op 8 min per helft best tevreden over de pc versie, jarenlang de Xbox versie gespeeld maar nu ze hetzelfde zijn maak ik waarsch. de sprong naar de pc versie vanwege de graphics and modbaarheid.

Nog wel twee frustraties;
A) Impact engine, de valpartijen zijn steeds kopieën van elkaar, wanneer ik hap/tackle met het nieuwe defensive systeem valt mijn poppetje te vaak in het duel terwijl de tegenstander lekker door huppelt

b) Nieuwe defensive systeem blijft wennen, hoewel ik Fifa 09/10/11 altijd heb gespeeld op één na hoogste of hoogste niveau verlies ik nu zelfs potjes op pro vanwege het nieuwe systeem OF mijn eigen skill. Ik domineer de wedstrijd maar de tegenstander(maakt niet uit wie, zelfs OM en Dortmund) krijgt de bal op het middenveld, dribbelt een stuk, ik hou pressie en besluit eindelijk te happen, bam tegenstander kapt, draait, speelt over, nieuw poppetje kapt nog een keer, ik hap opnieuw maar mijn eigen poppetje struikelt, volgende dan maar besturen maar die mist ook omdat de tegenstander kapt en draait als een gek en het eindigd met 3 dik voor lul staande verdedigers terwijl de CPU weer een 1 vs 1 heeft gecreëerd in 10 sec balbezit of de bal kan voorleggen voor een intikkertje.

Of puntje B aan mijn skills liggen en het een kwestie van aanleren is weet ik niet maar om op legacy te gaan spelen en dan online gigantisch te worden afgeslacht zie ik ook niet zitten .

Ik blijf nog wel even oefenen!

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Verwijderd

hoe verdedig je corners en vrijetappen dichtbij het strafschopgebied en met name de kopduels?

• Melkaz
  • Laatst online: 16:02

Melkaz

Melkazar

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 20:04:
hoe verdedig je corners en vrijetappen dichtbij het strafschopgebied en met name de kopduels?
Volgens mij weet de CPU dit ook niet, mijn meeste goals worden gemaakt via het hoofd :D

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

kbloem schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 17:15:
[...]

Dat is al een poosje zo. Volgens mij vanaf de WC2010 editie...

Precies op schieten drukken in het midden... En daarmee bepaal je ook direcht te kracht... en pas daarna, als je schieten losgelaten hebt, dus tijdens de aanloop, een hoek uitkiezen met je analoog...
Ok, nu kunnen we eindelijk penalties gaan scoren. Deed wel steeds het balkje in het midden, maar wist niet wanneer je de richting moest aangeven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

De CPU doet bij een penalty heel vaak zo'n lullig schot dat ze rennen en dan ineens wazig gaan stilstaan en ineens een hoek aangeven. Dat kon in vroegere FIFA's ook altijd, maar later niet meer. Ik dacht dat dat niet meer mocht?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
MsG schreef op zondag 18 september 2011 @ 10:30:
De CPU doet bij een penalty heel vaak zo'n lullig schot dat ze rennen en dan ineens wazig gaan stilstaan en ineens een hoek aangeven. Dat kon in vroegere FIFA's ook altijd, maar later niet meer. Ik dacht dat dat niet meer mocht?
Kon/kan in Fifa 11 ook prima hoor! Heeft alleen totaal geen nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Nou, volgens mij heb je op die manier meer tijd om de bal te plaatsen waar je wil. Het heeft zeker wel een functie.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Laatst online: 13-08 19:13
Is ene kant wel goed dat je van het oude verdedigings systeem gebruik van kan maken, met het X knopje dus. Maar hoe zit het dan als je online tegen iemand speelt? Als ik bijvoorbeeld van het nieuwe systeem gebruik maak is het dan mogelijk dat de tegenstander verdedigt met alleen de X knop de oude systeem dus?

Zou wel een beetje oneerlijk zijn vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

CaptainCharisma schreef op zondag 18 september 2011 @ 12:10:
Nou, volgens mij heb je op die manier meer tijd om de bal te plaatsen waar je wil. Het heeft zeker wel een functie.
En het is verwarrend als je met 2 echte mensen speelt, dan is het niet te peilen waar hij heen gaat.

overigens snap ik nog steeds slecht wat men bedoeld met "nieuw verdedigingssysteem". het knopje is veranderd, en je hebt nu de mogelijkheid om met R2 een teamgenoten iemand te laten dekken, maar wat is verder nou anders en dan vooral nadelig?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Heb je de tutorial wel gespeeld? Of niks gemerkt tijdens het spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Laatst online: 13-08 19:13
Ik heb een gevoel dat er mensen massaal terug gaan naar balletje afpakken en verdedigen met het x knopje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

EnzymeNL schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:46:
Heb je de tutorial wel gespeeld? Of niks gemerkt tijdens het spelen 8)7
jawel, maar wat is nou anders?

Een normaal duwtje zoals het rode knopje doet, kon al
Een sliding kon al
Dat jocking ofzo, kon ook al

Alleen dat je een extern mannetje kan laten jocken is nieuw voor me.

Ik kom van FIFA 11 PC af, wat eigenlijk FIFA 10 op de consoles is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Het grootste verschil is dat je niet meer kunt verdedigen door alleen op 'press' te drukken. Je spelers zijn geen doelzoekende raketten meer, en jij moet nu beter positie kiezen. Als je dat al deed, en het jockyen al gebruikte om ballen te onderscheppen merk je er misschien minder van, maar het is zeker erg anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Het 'nieuwe' verdedigen gaat steeds beter, ik mis alleen veel kansen.
Naar mijn idee maak ik alleen maar doelpunten als een rechtspoot schuin aanloopt van de linkerkant.
En een linkspoot schuin vanaf de rechterkant. Anders zijn ze bijna allemaal voor de keeper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om de demo op mijn 360 te installeren zonder dat ik Xbox Live heb? Mijn ethernet poort in mijn xbox is namelijk dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Overzetten via USB misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

mhpwolf schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:16:
Ik heb een gevoel dat er mensen massaal terug gaan naar balletje afpakken en verdedigen met het x knopje :).
Gelukkig 'verplicht' EA ze eigenlijk om Tactical een kans te geven:
RomilyBroad Romily Broad
#FIFA12 Tactical Defending: H2H Seasons, Clubs and Pro Ranked are locked to TD. Legacy OR TD in Online Friendlies and Custom Unranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat al via Google te kijken, maar blijkbaar is het via USB niet mogelijk. Misschien dat het wel lukt via een DVD'tje.

Eerst maar eens ergens de demo vandaan toveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik ben ondertussen ook wel redelijk gewend aan het nieuwe defenden, ben wel erg benieuwd hoe het online gaat spelen. Tegen de CPU is het nu naar mijn mening het beste om de CPU te laten opkomen en aanvallen om dan de bal te zien onderscheppen, anders vallen er gaten die altijd meteen worden afgestraft door een steekpass.

Wat ik wel nog steeds erg irritant vind: Het mistimen van een tackle. Dan staat je verdediger meteen seconde stil, en kan de tegenstander vaak vrij naar het doel lopen...

Dat gaat naar mijn mening net iets te ver.

[ Voor 4% gewijzigd door Dersan op 18-09-2011 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Het ziet er rooskleurig uit voor de patch/face makers ^^
http://www.fifabenelux.co...res-editor-te-downloaden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zeker dat laatste is zeer irritant, maar vreemd genoeg kan de AI bijna altijd direct doorlopen.

Kan je trouwens nog steeds niet de moves 'omzetten' dat je beweging altijd kan maken ongeacht de loop richting? Zo'n 360 draai is normaal rechterstick halve draai van onder naar boven, maar loop je van links naar rechts, moet je ook die draai aanpassen. Ik dacht dat in Fifa09 dit wel kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik twijfel nog steeds of ik FIFA 12 wel moet pre-orderen. Ik kijk uit naar de nieuwe mogelijkheden in carriere-modus en online functionaliteit, impact engine etc., maar ik kan maar niet wennen aan het verdedigen.

Op professioneel kom ik haast niet toe aan voetbal omdat ik continue moeite heb met het terugkrijgen van de bal in de verdediging, maar op semi-prof kan ik heel snel door de verdediging heen rennen en dat is ook niks aan. Ik heb eigenlijk de moeilijkheid van professioneel nodig, met de makkelijkheid van verdedigen in semi-prof. :9

Hebben jullie nog tips voor het verdedigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oefenen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik vraag om tips voor het verdedigen, sjongejonge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Uniciteit schreef op zondag 18 september 2011 @ 21:44:
[...]

Ik vraag om tips voor het verdedigen.
ik speel een beetje afwachtend, dus niet als en idioot die schiet knop indrukken en ik loop vrij veel met verdedigers richting de aanvaller om zijn weg moeilijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]

En oefenen is een tip. Niet de uitdaging uit de weg gaan en langer trainen dan een weekje. Als het na een maand nog niet lekker loopt tja... dan kan je misschien iets anders gaan proberen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
[...]

Afwachten en druk zetten met je andere man. En in balbezit, blijf rond tikken en zoek naar een mogelijkheid. Desnoods moet je van de spits terug naar je verdediging. Dat werkt bij mij op professioneel wel. :) Jammer van die demo tijd. Want dan haal je misschien 3 schoten per helft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met verdedigen kan je het best dat afstand volgen doen. op die manier scherm je een deel van het veld af en dan pak je ook makkelijker de bal af.

als je achter iemand aan rent beetje duwen ook al kan je dan vrijetrap tegen krijgen, dit remt wel de aanval af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Oke, bedankt voor de reacties! Zal nog maar wat beter oefenen. :)

Off-topic: sta nu in de wacht bij EA Support. Ik heb eerst een kwartier moeten wachten voordat ik werd verbonden (was druk), toen zei de support guy dat ik naar het forum moest want daar zouden ze me beter kunnen helpen, toen legde ik uit dat alleen technische support dit kon, toen was hij 20 minuten bezig om allerlei fixes te geven (die dus niet werken) en nu sta ik in de wacht voor Senior Staff Support... geschatte wachtijd: half uur. En ik was driekwartier geleden begonnen, pff!

Edit net in de FIFA 12 demo, commentaar "They are passing the ball as if it were a computer game!" :D

[ Voor 9% gewijzigd door Uniciteit op 18-09-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je het best een aanval opzetten? want ik heb nu 1x gescoord vanuit een counter en de andere keer met een opgezette aanval vanaf de flank en dan zo naar binnen rond spelen totdat de bal de spits kan bereiken die dan om de verdediger draait en dan scoort, alleen gaat dit best vaak fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 22:33:
hoe kan je het best een aanval opzetten? want ik heb nu 1x gescoord vanuit een counter en de andere keer met een opgezette aanval vanaf de flank en dan zo naar binnen rond spelen totdat de bal de spits kan bereiken die dan om de verdediger draait en dan scoort, alleen gaat dit best vaak fout.
Veel passen en vooral de gaten proberen te zien, en daar gebruik van maken.

Maar even een update met mijn support dinges: ik werd dus doorgeschakeld naar Senior Staff Level. Moest ik een uur in de wachtrij staan, en je raadt het al: opeens zegt-ie (als ik 2e in de rij ben) "cancelled". Kon ik opnieuw, sta nu weer in de rij... wel wat korter dan toen straks gelukkig. Inmiddels al anderhalf uur bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb het probleem in Fifa 11 dat ik niet meer kan connecten met de EA servers, in de demo kan ik dit wel. Ik ben een beetje bang dat ik uiteindelijk toch niet kan connecten en aangezien ik alleen maar online speel, mijn geld weggooi :$. Heb begrepen dat er een klein groepje is die dit heeft met Fifa 11, dus wellicht ook hier?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Uniciteit schreef op zondag 18 september 2011 @ 23:32:
[...]

Veel passen en vooral de gaten proberen te zien, en daar gebruik van maken.

Maar even een update met mijn support dinges: ik werd dus doorgeschakeld naar Senior Staff Level. Moest ik een uur in de wachtrij staan, en je raadt het al: opeens zegt-ie (als ik 2e in de rij ben) "cancelled". Kon ik opnieuw, sta nu weer in de rij... wel wat korter dan toen straks gelukkig. Inmiddels al anderhalf uur bezig.
Bel je ze nou op omdat je iets niet snapt in het spel of begrijp ik het verkeerd?

Je kan op tientallen manieren aanvallen; is compleet afhankelijk van je opstelling en spelers. Bij Barca kan je het best passend aanvallen, heb je een sterke spits, dan doe je het over flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Even kijken maar ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

418O2 schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:17:
[...]

Bel je ze nou op omdat je iets niet snapt in het spel of begrijp ik het verkeerd?

Je kan op tientallen manieren aanvallen; is compleet afhankelijk van je opstelling en spelers. Bij Barca kan je het best passend aanvallen, heb je een sterke spits, dan doe je het over flanken.
Nee, voor een andere issue met mijn account. Ik heb gisteren 3 uur gewacht, en nog steeds geen oplossing. Pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Kan de ts misschien een link opnemen naar het clubtopic?
[PS3] Het Fifa 2012 clubtopic

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Uniciteit schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:34:
[...]

Nee, voor een andere issue met mijn account. Ik heb gisteren 3 uur gewacht, en nog steeds geen oplossing. Pff.
Kan jij ook niet online komen op de EA servers in Fifa 11?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zeggen dat FIFA12 gelijk is op zowel PC als PS3. Betekend dat dan ook dat we eindelijk online kunnen via de PC tegen mensen met bijvoorbeeld een PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Op Bartsmit.com hebben ze de beschrijving aangepast van 24 naar 12 gold-pakketten.
Pagina: 1 ... 6 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.