Nu loopt hij alleen nog schokkerig, dus dat moet ik ook nog even aanpassen.
Iig me 1e potje met 8-0 gewonnen, dus het niveau mag ik nog wel even stuk omhoog zetten.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Vrij netjes in 2x 3 minuten. Heb net paar keer legendarisch geprobeerd, maar dan is de computer wel echt heel goed en vooral slim!hupske schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:56:
Iig me 1e potje met 8-0 gewonnen, dus het niveau mag ik nog wel even stuk omhoog zetten.
Nou ik kwam er achter dat het niveau nou ook niet bepaald hoog stond. Nu staat het niveau op Pro en had toch wel iets meer moeite. Echter blijft me beeld wel schokkerig na de aanpassing, dus de demo is voor mij nog wel een grote flop.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:00:
[...]
Vrij netjes in 2x 3 minuten. Heb net paar keer legendarisch geprobeerd, maar dan is de computer wel echt heel goed en vooral slim!
Wat zijn je PC Specs? Aangezien ik hier en op 5(!) andere PC's geen problemen heb, alhoewel er van de 5, 2 identiek zijn. En het loopt als een zonnetje ..hupske schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:15:
[...]
Nou ik kwam er achter dat het niveau nou ook niet bepaald hoog stond. Nu staat het niveau op Pro en had toch wel iets meer moeite. Echter blijft me beeld wel schokkerig na de aanpassing, dus de demo is voor mij nog wel een grote flop.
Als je daar nog aan twijfelt: x6 1090T, 8gb en HD5870. Dat lijkt me toch wel meer dan voldoende?Vliegtuig02 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:17:
[...]
Wat zijn je PC Specs? Aangezien ik hier en op 5(!) andere PC's geen problemen heb, alhoewel er van de 5, 2 identiek zijn. En het loopt als een zonnetje ..
Edit: Ik heb het eindelijk voor elkaar! Ik weet niet wat het verschil maakte, maar opeens doet hij het goed.
Blij dat Fifa eindelijk terug is op de PC
Nu nog wachten op dat ik hem binnen kan halen voor de Xbox en dan kan ik ze mooi met elkaar gaan vergelijken.
[ Voor 26% gewijzigd door Hupske op 14-09-2011 17:57 ]
Ik gebruik wel het nieuwe verdedigen. En op semi pro win ik wel weer vrij simpel.
In fifa 11 kreeg ik zo bijna nooit een goal voor elkaar nu wel
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93053497
Verder viel me het op wanneer een speler geblesseerd is en er niet voor gefloten word er een aantal sec later naa alsnog gefloten word om te kijken hoe het met de speler is.
Al een paar keer gedownload en iedere keer hetzelfde...
Kreeg je NIET voor elkaar? Zo scoorde ik super vaak in fifa 11. Online werd er ook zo vaak gescoord of via het hoofd.soccerroos schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:20:
Net even de demo gespeeld. bevalt me wel.
In fifa 11 kreeg ik zo bijna nooit een goal voor elkaar nu wel
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93053497
Verder viel me het op wanneer een speler geblesseerd is en er niet voor gefloten word er een aantal sec later naa alsnog gefloten word om te kijken hoe het met de speler is.
Nope geen problemen, heb Amerikaanse versie en vandaag de Nederlandse (Europese) gedownload en geïnstalleerd.kbloem schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:32:
Nog meer mensen problemen met installeren op de ps3? Fout 80029564...
Al een paar keer gedownload en iedere keer hetzelfde...
[ Voor 23% gewijzigd door Oekol op 14-09-2011 19:35 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
[ Voor 100% gewijzigd door Oekol op 14-09-2011 19:35 . Reden: - ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Net zoals hoge paas van de zijkant/corner) en dan koppen.
Maar dat lukt me totaal niet meer, die ballen komen helemaal niet meer aan bij mijn spelers. Wat doe ik fout?
zo jammer dat het stuk ervoor niet op staat, dit is toch wel een van mijn beste goal ooit vanaf mijn eigen 16 meter ongeveer
EDIT: hopelijk werkt link nu wel.
[ Voor 10% gewijzigd door soccerroos op 14-09-2011 20:37 ]
404 Page Not Foundsoccerroos schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:37:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/93057469
zo jammer dat het stuk ervoor niet op staat, dit is toch wel een van mijn beste goal ooit vanaf mijn eigen 16 meter ongeveer.
Yup, granidoos doelpunt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Sorry, the page you are trying to access is not available.SinergyX schreef op woensdag 14 september 2011 @ 20:00:
[...]
404 Page Not Found
Yup, granidoos doelpunt
This is typically due to an incorrect URL.
Damn mooi doelpunt! Netjes hoor.
Verwijderd
Ik heb dus de fifa 12 gamepad fix gedownload, ingesteld. Maar vervolgens kan ik hem niet starten. hij blijft crashen of als ik het via die config file doe die ik erbij gekregen heb dan krijg ik een error.
Morgen nog maar eens verder aankloten en hopen dat het beter gaat.
Verwijderd
Ik heb de regedit fix geprobeerd, maar mijn register maakt dan doodleuk een nieuw mapje aan naast mijn nieuwe rumblepack ding, die gewoon weer OEMnogwat heet....
Lijkt me niet de bedoeling.
Ik hem een speedlink strike 2 gamepad, en deze staat nog wel tussen de supported gamepads ... snap er niks meer van.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2011 20:28 ]
PSN ID: Enzyme-NL
bij mij precies andersom, qua graphics niet zo maar qua soepel lopen zit xbox versie beter.Uniciteit schreef op woensdag 14 september 2011 @ 18:19:
Voor de mensen die nog twijfelen tussen Xbox 360 en PS3: volgens de eerste grafische vergelijkingen ziet de PS3 er beter uit. Verder heb ik al een paar keer gelezen dat sommigen FIFA 12 soepeler vinden draaien op de PS3 dan 360, maar da's uiteraard een mening. Zowel op de 360 als PS3, is de game sub-HD. In dit geval '704p'.
bij mij draait fifa12 op ps3 heel traag, en lijkt bij xbox versie wel sneller te lopen.
heb meerdere keren getest maar de ps3 versie is bij mij zeker weten minder.
heb ook nu op semi pro en pro getest en merk dan dat ene keer ik makkelijk win, andere keer zwaar ingemaakt wordt, maar is altijd omstebeurt
erg vaag. ook had ik op ps3 meer collission problemen dan op xbox
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nevermind, je hebt het al ge-editv8power67 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 20:35:
[...]
erg vaag. ook had ik op ps3 meer collission problemen dan op xbox
[ Voor 10% gewijzigd door NickThissen op 14-09-2011 20:37 ]
ja 2x ps3 zeker haha
Nee top dit! Trouwens van bommel die door götze een 5 dubbel salto maakt. Is wel reëel toch?
[ Voor 37% gewijzigd door Oekol op 14-09-2011 20:40 ]
Cons:::BB4E
Hmm nee is niet voldoendehupske schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:44:
[...]
Als je daar nog aan twijfelt: x6 1090T, 8gb en HD5870. Dat lijkt me toch wel meer dan voldoende?
Edit: Ik heb het eindelijk voor elkaar! Ik weet niet wat het verschil maakte, maar opeens doet hij het goed.
Blij dat Fifa eindelijk terug is op de PC
Nu nog wachten op dat ik hem binnen kan halen voor de Xbox en dan kan ik ze mooi met elkaar gaan vergelijken.

Maar beter dat het gelukt is!
Heb trouwens nog geen enekele probleem gezien met die collission gebeuren.. misschien doe ik wel iets niet goed
Kijk ff na mijn filmpje in mijn laatste post. Dramatisch!Vliegtuig02 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 20:45:
[...]
Hmm nee is niet voldoendehaha grapje
Dat is zeker wel meer dan voldoende in ieder geval beter dan mij! (i5 760 OC 4GHZ, GTX460i)
Maar beter dat het gelukt is!
Heb trouwens nog geen enekele probleem gezien met die collission gebeuren.. misschien doe ik wel iets niet goed
Het verdedigen is echt een stuk moeilijker (ik heb ook 1,5 jaar geen Fifa meer gespeeld)
dus ik speel deze game op semi-pro. + ben pc gamer maar deze game is niet te spelen met toetsenboard dus heb ik een Controller die ook niet fijn is (Rumblepad 2)
Angelo NL / Global Cargo VTC
De game speelt lekker soepel en ziet er net wat scherper uit heb ik het idee. Het nieuwe verdedigen is nog wel even wennen. Gewoon de tutorial doen tot deze in je hoofd gegrift staat.
De club logo's onderaan het scherm zijn wel weer pixellig (dit heeft niets te maken met de gameplay, maar toch).
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
PC? Op de Xbox ben ik nog niet tegengekomen.EnzymeNL schreef op woensdag 14 september 2011 @ 20:54:
http://youtu.be/3PvXCx1qXLg
Vond persoonlijk deze wel mooi
1
2
3
4
5
6
7
8
| AddController "My XBox 360 Controller" AddAlias "" # For rwcontroller does not return a name :( AddAlias "XBOX 360 For Windows (Controller)" AddAlias "XBox 360 For Windows (Controller)" AddAlias "Controller (XBOX 360 For Windows)" AddAlias "Controller (Xbox 360 Wireless Receiver for Windows)" AddAlias "Xbox 360 Wireless Receiver for Windows" AddAlias "XInput Controller" |
Nu nog ff een kopen voor mijzelf
Edit: Ik zat even te kijken, en zie deze 2 versie's:
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Wireless Controller for Windows
Die 2e heeft een AAA voorkeur, omdat hij zwart is.
Maar mijn vraag is, is het 100% zeker dat ik deze kan aansluiten op mijn pc, en zonder al te veel moeite?
Want straks krijg ik een gewone 360 controller toegestuurd. Of een met draad...
[ Voor 37% gewijzigd door iApp op 15-09-2011 00:18 ]
An a day keeps the doctor away.
Het nieuwe verdedigen lukte mij na 10 potjes in de demo spelen nog niet...speel op world class en heb iets van 3 potjes gewonnen, 3 gelijkspel en 4 verloren. Dit terwijl ik in FIFA 11 de CPU vaak helemaal zoek speel op world class. Het irriteerde mij mateloos dat de CPU continu rondjes draaide en terugspeelde, waardoor ik elke keer iets van 40% balbezit had. Verder waren mijn spelers continu uit positie wanneer ik wel een keer de bal veroverde....
Teruggezet naar het oude defenden, en het gaat gelijk echt stukken beter. Ik snap het voordeel van het nieuwe defenden ook niet, ik kan precies hetzelfde doen met de oude controlls en dan nog stukken beter ook. Verder is het met 2 vingers op de R1 en R2 zitten echt niet meer aan te leren...om nog maar te zwijgen over het wisselen van het vierkantje en kruisje....
Nu is mijn vraag, kun je zometeen in FIFA 12 online ook het verdedigen terugzetten op de oude manier? Anders moet ik er echt nog goed over na denken of ik FIFA 12 wel ga aanschaffen.....
Verwijderd
Ik heb een wireless xbox controller, je moet dan 1 met receiver hebben. Alleen je hebt ook een xbox controller met draad voor de pc. ik heb al ff gecheckt met de fifa demo maar mijn x box controller voor windows deed het prima met de fifa demo. Terwijl er toch echt logitec controllers zijn afgebeeld in fifa demo.HardCoreGamer schreef op donderdag 15 september 2011 @ 00:11:
De Xbox 360 controller werkt dus prima op de PC versie zo te zien.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 AddController "My XBox 360 Controller" AddAlias "" # For rwcontroller does not return a name :( AddAlias "XBOX 360 For Windows (Controller)" AddAlias "XBox 360 For Windows (Controller)" AddAlias "Controller (XBOX 360 For Windows)" AddAlias "Controller (Xbox 360 Wireless Receiver for Windows)" AddAlias "Xbox 360 Wireless Receiver for Windows" AddAlias "XInput Controller"
Nu nog ff een kopen voor mijzelf
Edit: Ik zat even te kijken, en zie deze 2 versie's:
Die 2e heeft een AAA voorkeur, omdat hij zwart is.
Maar mijn vraag is, is het 100% zeker dat ik deze kan aansluiten op mijn pc, en zonder al te veel moeite?
Want straks krijg ik een gewone 360 controller toegestuurd. Of een met draad...
Als je makkelijk wilt winnen kun je ook het niveau op semi-pro ofzo zetten.Dersan schreef op donderdag 15 september 2011 @ 00:56:
Het nieuwe verdedigen lukte mij na 10 potjes in de demo spelen nog niet...speel op world class en heb iets van 3 potjes gewonnen, 3 gelijkspel en 4 verloren. Dit terwijl ik in FIFA 11 de CPU vaak helemaal zoek speel op world class. Het irriteerde mij mateloos dat de CPU continu rondjes draaide en terugspeelde, waardoor ik elke keer iets van 40% balbezit had. Verder waren mijn spelers continu uit positie wanneer ik wel een keer de bal veroverde....
Wat me bij fifa opvalt is dat het verdedigen via de "nieuwe" manier best wel lastig is
Af en toe lijkt het of een speler over de grasmat vliegt in plaats van loopt. Bovenstaand is een filmpje te zien hoe het bij mij ongeveer ook eraan toe ging.
Zoals het er nu uit ziet bij mij lijkt het erop of ik dit jaar nog eens voor PES ga. Maar dat hangt mede af of PES online een beetje te spelen is.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik wel. Zo'n beetje elke tackle wel.tiswat schreef op woensdag 14 september 2011 @ 23:59:
[...]
PC? Op de Xbox ben ik nog niet tegengekomen.
Geef mij maar gewoon het oude systeem waarbij ik maar 2 knopjes hoef in te drukken om een bal af te pakken en met 1 knop de doel kan blokkeren. Het nieuwe verdedigen heeft in mijn ogen niks verbeterd alleen maar moeilijker gemaakt.
ZELFDE fout die ze hebben gemaakt met het toetsenboard sinds Fifa 09 of 10.
ik was vroeger een goede Fifa speler op niveau World class won ik altijd met 3-0 of meer.
A= Lobje, Slijding
S= Passen,speler wisselen
D= Schieten, Afpakken
Q= Steekpaas, keeper uit laten komen
w= Sprinten (dat later naar E nog is verschoven(was ook nog niet erg)
L Shift + pijltjes (makkelijk truckjes uit te voeren)
Nu is dat helemaal omgegooid en kan je deze game alleen nog maar met controller spelen.
Ik kan geen enkele truckje meer uitoefenen. dus ik moet het hebben van passen en meer niet.
Lobjes werken al iets beter dan Fifa 11. maar nog steeds niet zo goed als de old versions.
DEMO heeft me niet overtuigd om deze game te halen. te veel bugs en dat verdedigen is een drama
Het is dan ook niet gemaakt om met een toetsenbord te spelen. Je hebt precision dribbeling en meer vrijheid met een pookje. Lobje werkt in 10 te goed en in 11 een stuk minder en ik vond het in 11 al best.Pykow schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:35:
Ik ga het verdedigen vanavond terug zetten op het oude systeem, want ik ben aan het kijken op welke class ik net zo goed kan verdedigen als in Fifa 11 en dat is op amateur pas en zelfs daar lopen ze gewoon voorbij me.
Geef mij maar gewoon het oude systeem waarbij ik maar 2 knopjes hoef in te drukken om een bal af te pakken en met 1 knop de doel kan blokkeren. Het nieuwe verdedigen heeft in mijn ogen niks verbeterd alleen maar moeilijker gemaakt.
ik was vroeger een goede Fifa speler op niveau World class won ik altijd met 3-0 of meer.
A= Lobje, Slijding
D= Schieten, Afpakken
Nu is dat helemaal omgegooid en kan je deze game alleen nog maar met controller spelen.
Ik kan geen enkele truckje meer uitoefenen. dus ik moet het hebben van passen en meer niet.
Lobjes werken al iets beter dan Fifa 11. maar nog steeds niet zo goed als de old versions.
DEMO heeft me niet overtuigd om deze game te halen. te veel bugs en dat verdedigen is een drama
Zo te zien is hands nieuw. Staat trouwens ook tussen de instellingenJBS schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:20:
Nooit eerder gezien in FIFA dus verwacht dat het nieuw is in 12. De keeper komt uit, pakt de bal maar stapt daarbij buiten de 16, hands dus vrije trap.
Jij wilt alleen maar makkelijke dingen?Pykow schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:35:
Ik ga het verdedigen vanavond terug zetten op het oude systeem, want ik ben aan het kijken op welke class ik net zo goed kan verdedigen als in Fifa 11 en dat is op amateur pas en zelfs daar lopen ze gewoon voorbij me.
A= Lobje, Slijding
D= Schieten, Afpakken
- Makkelijk lobje
- Makkelijk verdedigen.
Neem eens wat uitdagingen aan...
Gister nog veel potjes gespeeld tegen een andere vriend. Verdedigen ging al beter. Volgens mij moet je de pass knop langer indrukken om een goede pass te geven. Ik moet gewoon leren om niet te snel te happen. Was mijn gevaar in FIFA 11 al, nu is het helemaal dodelijk.
Keepers lieten toch best vaak de bal weer los om hem weg te stompen naar het midden. ( Erg gevaarlijk )
Je kan heerlijk dribbelen. Lopje is weer wat makkelijk dan in 11.
Maar het koppen is erg lastig. We scoorde weinig met het hoofd. Veel ballen gingen erg snel over. Nog even de demo een tijdje spelen
Het snelle ingooien heb ik gister ook een paar keer gezien, werkt goed.
Hoop wel dat het online gedeelte eerlijk is, dus nieuw verdedigen tegen nieuw verdedigen en niet oud tegen nieuw verdedigen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dat er altijd weerstand is tegen verandering, blijkt maar weer.
Over online en verdedigen:
RomilyBroad Romily Broad
#FIFA12 Tactical Defending: H2H Seasons, Clubs and Pro Ranked are locked to TD. Legacy OR TD in Online Friendlies and Custom Unranked.
[ Voor 51% gewijzigd door SR8 op 15-09-2011 10:13 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Eindelijk geen 'vooraf geselecteerde ontvanger van een hoge bal' maar nu kan iedereen redelijk vrij koppen, dat vind ik nog wel de beste verbetering.
De 'plaatjes' van de spelers op het resultaten scherm vond ik echt slechte kwaliteit, aantal herkende je amper.
Ergens een beetje teleurgesteld, het speelt nu allemaal wel sneller (wissel bijna direct, vaak gaat ingooi direct) en acties op doel zijn wat fijner, maar het nieuwe verdedigen is echt wennen plus de AI soms heel bizar is. Nog steeds weten ze 99% van de schoten direct te blokken, je moet altijd helemaal vrij staan wil je een degelijk schot op doel proberen.
Maar we spelen nog rustig wat door, mogelijk dat ik wel zal wennen aan nieuwe verdedig-methode. Het verplicht je wel meer 'actief' te verdedigen ipv doel leuk speler selecteren en er opaf rennen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Baal er meer van dat ik vroeger in fifa 05 en zo. op legend (was toen nog een mod)Mars18 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:00:
[...]
Jij wilt alleen maar makkelijke dingen?
- Makkelijk lobje
- Makkelijk verdedigen.
Neem eens wat uitdagingen aan...
Gister nog veel potjes gespeeld tegen een andere vriend. Verdedigen ging al beter. Volgens mij moet je de pass knop langer indrukken om een goede pass te geven. Ik moet gewoon leren om niet te snel te happen. Was mijn gevaar in FIFA 11 al, nu is het helemaal dodelijk.
Keepers lieten toch best vaak de bal weer los om hem weg te stompen naar het midden. ( Erg gevaarlijk )
Je kan heerlijk dribbelen. Lopje is weer wat makkelijk dan in 11.
Maar het koppen is erg lastig. We scoorde weinig met het hoofd. Veel ballen gingen erg snel over. Nog even de demo een tijdje spelenEn dan is FIFA 12 alweer uit, gaat snel.
Het snelle ingooien heb ik gister ook een paar keer gezien, werkt goed.
Hoop wel dat het online gedeelte eerlijk is, dus nieuw verdedigen tegen nieuw verdedigen en niet oud tegen nieuw verdedigen.
moeite moest doen om te winnen en dat sinds 09 er zoveel is veranderd in fifa dat ik het nu op semi-pro moet spelen om te kunnen winnen.
Hands voor de keeper wel, hands voor spelers was er alVliegtuig02 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:58:
[...]
Zo te zien is hands nieuw. Staat trouwens ook tussen de instellingen![]()
Bij Bol.com:
Bartsmit.com:Reserveer nu FIFA 12 bij bol.com en ontvang een promocode op de dag van release waarmee je het 'FIFA Ultimate Team Gold' pakket vrijspeelt voor de maand oktober. Daarnaast ontvang je een voucher waarmee je gratis drie Sport 1 wedstrijden naar keuze kan kijken!
Het gaat mij om de ultimate team vouchers. Zouden ze hetzelfde bedoelen of geeft Bart Smit veel meer pakketten weg?Reserveer nu en krijg bij aankoop een origineel FIFA voetbalshirt! OP=OP! en ontvang bij aankoop een voucher met daarop een code om 24 Gold-Pakketten te downloaden waarmee je in FIFA 12 Ultimate Team je droomteam kunt samenstellen!
edit: Zelf het antwoord waarschijnlijk al gevonden, voor het geval iemand anders het zich afvroeg:
http://www.joystiq.com/20...order-bonuses-are-golden/
Bij bol.com krijg je oktober, bij Bart Smit 6 maanden lang 4 packs per maand.
[ Voor 15% gewijzigd door Jaded op 15-09-2011 10:55 ]
Weet iemand toevallig hoe het nou zit met die vouchers die je bij reserveren krijgt?
Bij Bol.com:
[...]
Bartsmit.com:
[...]
Ik zie dat verhaal bij Bart-Smit niet staan...
http://www.bartsmit.com/ps3-fifa-12
Goedemorgen
Maar 24-goldpaketten? Bij andere shops bieden ze gewoon het ulitmate gold pakket aan... Wat is het verschil dan? Gewoon echt een factor 24 of is het allemaal hetzelfde?
Bij FIFA 11 voor de PC zat dat er domweg niet in.JBS schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:40:
[...]
Hands voor de keeper wel, hands voor spelers was er al
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Volgens deze link krijg je elke maand 4 gold packs:kbloem schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:21:
[...]
Goedemorgen
Maar 24-goldpaketten? Bij andere shops bieden ze gewoon het ulitmate gold pakket aan... Wat is het verschil dan? Gewoon echt een factor 24 of is het allemaal hetzelfde?
http://www.joystiq.com/20...order-bonuses-are-golden/
De gold packs bevatten waarschijnlijk 12 kaartjes, dus dat is een mooi begin.
Als je bijvoorbeeld een gele kaart krijgt, kan je deze dan ongedaan maken door bijvoorbeeld een rechtzaak aan te spannen (beetje zoals football manager) Dat zal een leuke toegevoegde waarde zijn.
Ik gebruik zelf de Logitech Rumblepad 2 (is een oude controller, maar deze wordt volledig ondersteund door FIFA 12 ( ook bij DiRT3 wordt deze controller helemaal ondersteund)
Tsjah het is inderdaad wel drama dat publiekP-aul schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:02:
Zijn er meerdere mensen die zich ergeren aan het nog steeds oh zo dramatische publiek? Dat ziet er écht niet uit, en ieder jaar wordt er nauwelijks wat aan gedaan..
Ik ken geen 1 spel waar het publiek mooi is. Bij diverse mooie racespellen is het publiek langs de weg ook gewoon platte meedraaiende poppetjes.
Wat dacht je zelfPykow schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:01:
Even vraagje tussendoor.
Als je bijvoorbeeld een gele kaart krijgt, kan je deze dan ongedaan maken door bijvoorbeeld een rechtzaak aan te spannen (beetje zoals football manager) Dat zal een leuke toegevoegde waarde zijn.
...

Uiteraard niet.
Ik hoop nog op een Fifa 12 bundel, met 250GB 360 voor een zachte prijs. Mooi excuus om mijn oude Pro weer 's te vervangen.
Het boeit mij ook niets. Als je daarop let tijdens het spelen ligt je focus verkeerd.MsG schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:04:
Tja mensen verwachten altijd publiek van geometrie. Enig idee wat dat kost? 25.000 mensen van polygonen? Mag je straks een nieuw systeem kopen puur om het publiek.
Ik ken geen 1 spel waar het publiek mooi is. Bij diverse mooie racespellen is het publiek langs de weg ook gewoon platte meedraaiende poppetjes.
Gele kaarten kunnen sowieso niet ongedaan gemaakt worden volgens de officiele regels van de FIFA. Rode kaarten wel, maar in FIFA krijg je geen onterechte rode kaartenPykow schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:01:
Even vraagje tussendoor.
Jezus wat een frustratie, had niveau even omhoog gezet naar world class, en dan wordt ik met elk team binnen 3 min tegen gescoord, en dan daarna blijft het altijd 0-1. Kom niet eens in de buurt bij andere doel.
Nou dan maar op professional zetten, wordt ik freakin afgeslacht door dortmund, en ik met barca.....
Gewoon 0-4 tegen
En dat verdedigen zelfs met klassieke knoppen combo, werkt voor geen meter, ze draaien altijd weg, en ze zijn bijna niet van de bal te krijgen.
Zet ik hem op semi pro dan win ik alles met minimaal 1-0 en soms 2,3-0.
Op amateur win ik makkelijk met zon 6,7-0.
Snap dr geen reet van.
Ook als ik hem max defensief zet lopen ze erdoorheen alsof het de jupiler leaugue is!!!
En ik denken dat fifa 10 al frustrerend was....
Je hebt helemaal gelijk! Ik heb de UEFA Cup 2008 helemaal kapot gespeeld, terwijl ik echt geen voetbal fan ben. Gewoon de strategie, zie het als schaken of dammen.Pykow schreef op donderdag 15 september 2011 @ 09:35:
A= Lobje, Slijding
D= Schieten, Afpakken
De knoppen zaten precies goed op zijn plaats, FIFA 2009 was ook nog prima speelbaar, ik vind het nog steeds de beste FIFA van de pc!
@Racer005, ja idd, maar de vraag is, hoe kom ik aan die ontvanger?
Wereldklasse heb ik ook nog niet kunnen winnen maar alles daar onder is geen probleem...v8power67 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:16:
Pff net weer de demo gespeeld op xbox.
Jezus wat een frustratie, had niveau even omhoog gezet naar world class, en dan wordt ik met elk team binnen 3 min tegen gescoord, en dan daarna blijft het altijd 0-1. Kom niet eens in de buurt bij andere doel.
Nou dan maar op professional zetten, wordt ik freakin afgeslacht door dortmund, en ik met barca.....
Gewoon 0-4 tegen
En dat verdedigen zelfs met klassieke knoppen combo, werkt voor geen meter, ze draaien altijd weg, en ze zijn bijna niet van de bal te krijgen.
Zet ik hem op semi pro dan win ik alles met minimaal 1-0 en soms 2,3-0.
Op amateur win ik makkelijk met zon 6,7-0.
Snap dr geen reet van.
Ook als ik hem max defensief zet lopen ze erdoorheen alsof het de jupiler leaugue is!!!
En ik denken dat fifa 10 al frustrerend was....
Heb je de nieuwe verdediging tutorial wel gevolgt?
Ik ben van world class ook maar teruggegaan naar prof en daar wilt het aardig, als je balbezit weet te houden. Toch moet ik wel zeggen dat de CPU echt maar superweinig gaten laat vallen. Het is ook wel een hele tijd geleden dat ik fifa 11 offline heb gespeeld maar online zijn er maar heeeeeeel weinig tegenstanders zo goed als Fifa 12 op prokbloem schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:37:
[...]
Wereldklasse heb ik ook nog niet kunnen winnen maar alles daar onder is geen probleem...
Heb je de nieuwe verdediging tutorial wel gevolgt?
Ik heb die van mij maandag hier. Schijnt prima te werken en als het goed is heb ik 'm binnen voor dat fifa released wordtHardCoreGamer schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:31:
[...]
@Racer005, ja idd, maar de vraag is, hoe kom ik aan die ontvanger?
Haha ja, maar dit is de eerste versie waarbij ik mijzelf in moet houden om de controller niet door de kamer te slingeren418O2 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:44:
Je moet gewoon even wennenHeb je toch elke versie?
[ Voor 42% gewijzigd door Relief2009 op 15-09-2011 16:19 ]
Het is gewoon veelste makkelijk, mijn eerste potje speelde ik op world class met barca tegen milan.
Ik won met 7 - 2.. Het is gewoon zo suf, oja en schuin aanlopen en finesse schot = altijd goal.
Of je kan hem natuurlijk weer laf afleggen en dan ist ook altijd een goal.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Bedankt, ook nog voor een mooie prijs!Exterminator schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:52:
[...]
Ik heb die van mij maandag hier. Schijnt prima te werken en als het goed is heb ik 'm binnen voor dat fifa released wordt
Ik heb mijn Xbox 360 verkocht, dus moet een nieuwe controller kopen.
Maar ik vraag me af, wanneer ik de controller aanzet, hoef ik dan verder niks meer te doen?
Dus dan hoef ik niet nog een knop op die ontvanger aan te klikken?
Want dan kan ik hem mooi in mijn bureau achterin verbergen, zodat je er niks van ziet.
7-2 in 6 minuten? En de eerste keer dat je met het nieuwe verdedigen speelt?....Respect dan.donowitz schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:32:
Ik mis wederom de opwinding in fifa, ook in 12.
Het is gewoon veelste makkelijk, mijn eerste potje speelde ik op world class met barca tegen milan.
Ik won met 7 - 2.. Het is gewoon zo suf, oja en schuin aanlopen en finesse schot = altijd goal.
Of je kan hem natuurlijk weer laf afleggen en dan ist ook altijd een goal.
Dit op een laptop met windows XP, 4GB ram, nvidia 9650M GT met 1GB werkgeheugen, en core2duo proc. Draait 11 vrij stabiel, dus daar moet het niet aan liggen (zou dan uberhaupt pas fout moeten gaan als je een wedstrijd wil gaan spelen). Iemand hetzelfde euvel?
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Probeer eens deze link te volgen:Murk schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:59:
Ik heb net de demo gedownload, maar als ik de AutoRun.exe uitvoer en dan op Play druk, laadt ie het config schermpje van fifa 11 die ook op mijn laptop staat (een 'f2p' versie). Dus toen startte ik handmatig fifaconfig.exe op (in fifa12_demo_install_eu\FIFA12_EU\Game\fifasetup), maar als ik daarin op play druk gebeurt er niets. Ook als ik handmatig fifa.exe uitvoer, gebeurt er niks. In taakbeheer zie ik heel kort fifa.exe verschijnen, om vervolgens weer te verdwijnen.
Dit op een laptop met windows XP, 4GB ram, nvidia 9650M GT met 1GB werkgeheugen, en core2duo proc. Draait 11 vrij stabiel, dus daar moet het niet aan liggen (zou dan uberhaupt pas fout moeten gaan als je een wedstrijd wil gaan spelen). Iemand hetzelfde euvel?
http://www.fifabenelux.co...ossingen-fifa-12-pc-demo/
Bedankt voor deze snelle reactie! Eerste probleem dat daar genoemd werd was degene die ik had, de oplossing daarvan bezorgde mij probleem nr 2 die eronder stond, die ook gefixt en is nu aan het installeren. Had het misschien ook wel zelf kunnen vinden, maar was beetje lui/moe van vandaag. Thanks againVincitore schreef op donderdag 15 september 2011 @ 17:00:
[...]
Probeer eens deze link te volgen:
http://www.fifabenelux.co...ossingen-fifa-12-pc-demo/
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
YouTube: FIFA 12 | Goals Compilation by Hjerpseth and FifaRalle (Feat. Kasabian) - YouTube!
Speelt op zich wel redelijk, verdedigen is wel stuk lastiger, maar wel realistischer. Heb alleen nog maar een wedstrijd op amateur gespeeld, maar het leek alsof bij het afmaken de spelers continu recht op de keeper schoten? Ik won wel met 4-0, daar niet van, maar bij sommige kansen was er genoeg ruimte naast de keep en toch schoten ze recht op hem af.
Het publiek bij bijvoorbeeld NBA 2K11 wel eens gezien? Het kan dus echt wel beter.MsG schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:04:
Tja mensen verwachten altijd publiek van geometrie. Enig idee wat dat kost? 25.000 mensen van polygonen? Mag je straks een nieuw systeem kopen puur om het publiek.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Kleiner veldJumpman schreef op donderdag 15 september 2011 @ 18:19:
[...]
Het publiek bij bijvoorbeeld NBA 2K11 wel eens gezien? Het kan dus echt wel beter.
Minder spelers op het veld
minder bewegingen
is een stuk kleinere game dan Fifa.
fifa 2001 was speciaal gemaakt om in het stadion te zitten in die tijd
iedereen was toen blij dat er stewards en coach langs het veld stonden.
fake shot met l2 (LT ?) ingedruktVliegtuig02 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 17:15:
Weet iemand toevallig hoe je het truukje op 1:25 ~ 1:27 van dit filmpje doet:
YouTube: FIFA 12 | Goals Compilation by Hjerpseth and FifaRalle (Feat. Kasabian) - YouTube!
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ik ben doorgewinterde pesser, pes heeft dit al eens gedaan.. vandaar voelde het bekend aan.Dersan schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:56:
[...]
7-2 in 6 minuten? En de eerste keer dat je met het nieuwe verdedigen speelt?....Respect dan.
dat nieuwe verdedigen vindt ik echt vervelend.
Ik hoop dat ze dit in Fifa13 er niet uit halen.
Speel zelf nooit online, dus mij maakt het geen ruk uit dat je het niet online kan veranderen.
Daar durf ik je geen antwoord op te geven.HardCoreGamer schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:41:
[...]
Bedankt, ook nog voor een mooie prijs!
Maar ik vraag me af, wanneer ik de controller aanzet, hoef ik dan verder niks meer te doen?
Want dan kan ik hem mooi in mijn bureau achterin verbergen, zodat je er niks van ziet.
Echter denk ik dat je de receiver gewoon 1x moet syncen met je controller (met de sync knop op beide). Vervolgens zal hij al de andere keren je controller automatisch herkennen (net zoals met de xbox 360 dus). Dusja, denk dat je hem dan vervolgens achterin kan verbergen ;-).
Bovenstaande is gebaseerd op youtube filmpjes
Toch maar eens goed gaan oefenen, want fifa 12 biedt een aardige uitdaging
Blabla.. Hou toch op zeg: 7-2 in 6 minuten op world class, tuurlijk. Ik ben zelf ook een doorgewinterde pesser, ga alsjeblieft niet vertellen dat Fifa 12 net een oude Pes is, totale onzin. En ik ben de laatste die hier WEER de aloude tegenstellingen tussen pes en fifa wil oprakelen. Fifa 12 demo bevalt mij prima, genoeg kleine en grote veranderingen om weer maanden te kunnen boeien. Wat dat betreft lijkt Fifa sinds versie 2009 inderdaad op PES 2/3/4/5 enz. In de basis prima spellen die ieder jaar bijgeschaafd kunnen/konden worden. En het verdedigen geeft voor het eerst eens voldoening, lekker gevoel als je een aanval doorziet en de interventie goed timed, wat mij betreft nu al één van de beste vernieuwingen van de afgelopen jaren in voetbalgames.donowitz schreef op donderdag 15 september 2011 @ 20:21:
[...]
Ik ben doorgewinterde pesser, pes heeft dit al eens gedaan.. vandaar voelde het bekend aan.
7 2 op world class in 6 minuten jaYeroen76 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 22:55:
[...]
Blabla.. Hou toch op zeg: 7-2 in 6 minuten op world class, tuurlijk. Ik ben zelf ook een doorgewinterde pesser, ga alsjeblieft niet vertellen dat Fifa 12 net een oude Pes is, totale onzin. En ik ben de laatste die hier WEER de aloude tegenstellingen tussen pes en fifa wil oprakelen. Fifa 12 demo bevalt mij prima, genoeg kleine en grote veranderingen om weer maanden te kunnen boeien. Wat dat betreft lijkt Fifa sinds versie 2009 inderdaad op PES 2/3/4/5 enz. In de basis prima spellen die ieder jaar bijgeschaafd kunnen/konden worden. En het verdedigen geeft voor het eerst eens voldoening, lekker gevoel als je een aanval doorziet en de interventie goed timed, wat mij betreft nu al één van de beste vernieuwingen van de afgelopen jaren in voetbalgames.
Sorry hoor, maar fifa die op de oude pes delen lijkt? Ik heb fifa 2009 t/m 2011 gespeeld en heb geen 1 keer het oude pes gevoel gehad. Fifa is gewoon een ander type voetbalgame. Ik heb de demo van fifa12 gedaan en zag gewoon precies hetzelfde als in fifa11. Als je alleen de singleplayer speelt zal je het wel niet zo snel merken, maar online zag je vooral in fifa09 t/m 11 constant dezelfde doelpunten terugkomen en dit zal in fifa 12 niet anders zijn.Yeroen76 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 22:55:
[...]
Blabla.. Hou toch op zeg: 7-2 in 6 minuten op world class, tuurlijk. Ik ben zelf ook een doorgewinterde pesser, ga alsjeblieft niet vertellen dat Fifa 12 net een oude Pes is, totale onzin. En ik ben de laatste die hier WEER de aloude tegenstellingen tussen pes en fifa wil oprakelen. Fifa 12 demo bevalt mij prima, genoeg kleine en grote veranderingen om weer maanden te kunnen boeien. Wat dat betreft lijkt Fifa sinds versie 2009 inderdaad op PES 2/3/4/5 enz. In de basis prima spellen die ieder jaar bijgeschaafd kunnen/konden worden. En het verdedigen geeft voor het eerst eens voldoening, lekker gevoel als je een aanval doorziet en de interventie goed timed, wat mij betreft nu al één van de beste vernieuwingen van de afgelopen jaren in voetbalgames.
XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
Je hoeft hem maar 1 keer de sync en daarna heb je altijd direct contact.HardCoreGamer schreef op donderdag 15 september 2011 @ 16:41:
[...]
Bedankt, ook nog voor een mooie prijs!
Ik gebruik zelf ook zo een receiver en het werkt hartstikke goed. Destijds ook voor 8 euro bij Ebay gekocht.
Voor de rest bevalt mij de demo wel goed. Het is wat lastiger geworden en het ziet er goed uit op de PC.
In het verdedigen ben ik nog niet zo goed, maar dat komt omdat ik de tutorial niet kan spelen. Kan dan op alle knoppen drukken, maar er komt geen beweging niks in te zitten.
Voor de rest speelt het gewoon weer makkelijk weg en zijn alle veranderingen een toevoeging voor het spel.
Alleen aan 1 ding stoor ik me wel: Als ik een sliding leg. In mijn beeld lijkt het dan voor 100% dat ik de bal raak, maar op 1 of andere manier glij ik er vaak dwars doorheen en dan kan de aanvaller rustig verder lopen met de bal. Valt jullie dit ook op?
speel fifa vanaf 96 (ik was toen 6 jaar) ik weet nog dat je toen ook nog zaalvoetbal had enzo.
in die tijd veranderde echt heel veel in Fifa.
ben het mee eens dat Fifa 09 tot Fifa 12 niet zoveel veranderingen hebben doorgevoerd.
Maar goed de game was ook al lekker te spelen en met wat kleine tweaks en nieuwe roosters kan je weer een jaar vooruit.
het nieuwe verdedigen van Fifa12 vindt ik heel erg lastig. zelfs op amateur heb ik het soms lastig om ze tegen te houden. ik win dan wel met 3-1 , 4-0 , 4-1 etc. maar het is heel erg irritant om steeds te verdedigen.
Als ik het oude verdedig systeem aanzet is het altijd 5-0 of meer (dus speel ik op semi-pro)
1 groot nadeel sinds Fifa 09 is het schieten op doel.
langeafstand schoten werken niet, en je kan meestal maar op 1 manier scoren, Schuin naar het doel.
als je recht op de keeper afloopt en schiet heeft hij hem altijd. dat hebben ze in fifa 12 nog steeds niet aangepast. Het is of hard over de grond of een lobje die dan weer net te zacht of te hard is. waarin kan je niet in het midden schieten
Misschien een hele domme vraag, maar waar kun je het verdedigen zetten zoals eerst?Pykow schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:36:
Net even verdedigen op oude systeem gezet en het spel is een stuk leuker.
dat nieuwe verdedigen vindt ik echt vervelend.
Ik hoop dat ze dit in Fifa13 er niet uit halen.
Speel zelf nooit online, dus mij maakt het geen ruk uit dat je het niet online kan veranderen.
Ben nu niet thuis dus kan niet zelf ff kijken
EDIT: Heb het al op internet gevonden!
[ Voor 4% gewijzigd door remyguys op 16-09-2011 09:57 ]
Controller settings als je een wedstrijd start, helemaal onderaan wijzigen naar "legacy"remyguys schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:55:
[...]
Misschien een hele domme vraag, maar waar kun je het verdedigen zetten zoals eerst?
Ben nu niet thuis dus kan niet zelf ff kijken
EDIT: Heb het al op internet gevonden!
Dit topic is gesloten.