Bedankt voor de tip, ik ga dit uitproberen. Ik vind dat overigens al meteen een zwaktebod he? Misschien ben ik te kritisch, maar voor een demo moet het toch niet nodig zijn om Fifa 11 te verwijdern. Dat vind ik echt raar.hupske schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:58:
Oplossing: kopieer ”buttonDataSetup.ini” van je FIFA 11 save folder (mijn documenten) en plak deze in de save folder van FIFA 12..... ik heb geen fifa 11....ow je kan er op klikken en downloaden.
http://www.fifabenelux.co...ossingen-fifa-12-pc-demo/
Edit: en crashed nog steeds..
Ja raar, je moet FIFA11 verwijderen voordat je de Demo kan installeren ..MadMoody schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:26:
[...]
Bedankt voor de tip, ik ga dit uitproberen. Ik vind dat overigens al meteen een zwaktebod he? Misschien ben ik te kritisch, maar voor een demo moet het toch niet nodig zijn om Fifa 11 te verwijdern. Dat vind ik echt raar.

MM, ik speel met een 360 controller dmv een draadloze reciever...Jamoru schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:06:
Grmbl... overigens, als ik mijn controller disconnect dan doet hij het prima...Maar ik wil met controller spelen!!
EDIT: werkt prima als ik mijn Sixaxis op Xbox 360 Emulator zet.
edit: nog meer oplossingen:
http://www.fifa-infinity.com/
En nog steeds werkt die niet! Dramatisch! Het lijkt me toch dat je dit probleem toch allang een keer moet tegen zijn gekomen, voordat je een demo uit laat komen

[ Voor 23% gewijzigd door Hupske op 13-09-2011 18:40 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik heb een bedraade 360 controller en het werkt ..hupske schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:34:
[...]
MM, ik speel met een 360 controller dmv een draadloze reciever...
edit: nog meer oplossingen:
http://www.fifa-infinity.com/
En nog steeds werkt die niet! Dramatisch! Het lijkt me toch dat je dit probleem toch allang een keer moet tegen zijn gekomen, voordat je een demo uit laat komen
Verder al één minpunt gezien, dat zijn de toeschouwers tijdens sommige "scenes" die zijn zo blokkerig als maar kan, maar ook lang niet alle toeschouwers ..!
Zou je dit kunnen en willen delen?Vliegtuig02 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 18:14:
Hoppa, speel nu de demo met 6 minuten per helft*even een oud FIFA 11 Demo truukje gebruikt*
![]()
(P.s. PC!)
Uiteraard, excuses, post niet goed aangepast zie ik nu;
Stap1: Ga naar je FIFA 12 Demo installatie map en dan naar "Game" (Bij mij is het: E:\Program Files (x86)\EA Sports\EA SPORTS FIFA 12 Demo\Game)
Stap2: Maar hier een bestand genaamt: "rna.ini"
En stop dit erin:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
| // Extra RNA settings.. //Skip intro movies 0 = off , 1 = on SKIP_BOOTFLOW=1 //Old FIFA //========== // Amateur // Semi-Pro // Pro // World-Class // Uber // DIFFICULTY LEVEL // 0 = AMATEUR // 1 = SEMI-PRO // 2 = PRO // 3 = WORLDCLASS //MM_DEFAULT_DIFFICULTY_LEVEL = 0 DIFFICULTY=2 //even number HALF_LENGTH=6 [] // Rendering (Obviously this slows down everything // ------------------------------------------------------------ // remove the "//" to activate the options //DISABLE_VSYNC=0 // speeds up the frame rate //DISABLE_MOTION_TRAIL=0 //DISABLE_FLAGS=0 //DISABLE_FLASHES = 0 //DISABLE_FLOORREFLECTIONS=0 //DISABLE_PARTICLES = 0 //DISABLE_VOLUME_LIGHTS = 0 [] //windowed = 0, fullscreen = 1 FULLSCREEN=1 //1 = on, 0 = off. Extra speed boost ENABLE_REFEREE=1 ENABLE_LINESMAN=1 ENABLE_LINESMAN_FLAGS=1 //DISABLE_NIS_PLAYBACK=1 // speed boost //ENABLE_EMOTIONAL_ENGINE=1 //PRE_MATCH_ATMOSPHERE=0 // speed boost //ENABLE_CHOREOGRAPHIES_CAMERA=0 //celebrations?? [] //louder crowds //CROWD_TUNE_SECTIONS_HOME_THRESHOLD = 0.15 //CROWD_TUNE_SECTIONS_HOME_MIX_THRESHOLD = 0.60 //CROWD_TUNE_SECTIONS_AWAY_THRESHOLD = 0.05 //CROWD_TUNE_SECTIONS_AWAY_MIX_THRESHOLD = 0.40 //CROWD_TUNE_BEHAVIOR_HOME_IN_NEUTRAL = 0.50 //CROWD_TUNE_BEHAVIOR_NEUTRAL_IN_HOME = 0.164 |
En verander van "HALF_LENGTH" de 6 naar ieder gewenste EVEN getal!
En doe hetzelfde voor "DIFFICULTY", maar dat wijst zich denk ik wel
Opslaan en spelen maar
Tevens zul je in de demo altijd maar 3 minutes zien staan, maar je zal aan de klok wel zien dat, dat niet klopt
Zo ook even 2 potjes gespeeld. Maar wat zijn de keepers dramatisch. Ze pakken geen een bal klemvast maar stompen alles weg waardoor ik daardoor 2 tegen doelpunten heb gekregen. Nieuwe verdedigen is wel heel erg wennen.
Vanavond om 23:00 online in de USA PSN Store?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ben het met je eens dat FIFA een casual game voor op de bank is, doe ik zelf ook met me pc. Die gaat met hdmi naar de tv en dan met Xbox controler spelen. Ik bedoel vooral dat de gebruikservaring een stuk beter is op de pc. En geloof mij nou dat het je opvalt als je een corner neemt dat het ineens vloeiend draait op de pc. Al is FIFA op een console nog steeds leuk hoor.NickThissen schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:02:
[...]
Lol, Fifa is juist het schoolvoorbeeld van een game die je lekker met vrienden op de bank kunt spelen. Als je meerdere controllers op je PC kunt aansluiten en je PC dan op je tv kan aansluiten, ok, maar anders kun je toch veel beter lekker op de console spelen? Graphics zijn sowieso totaal niet belangrijk en vanaf FIFA10 waren ze al prima vind ik, dus die echte full HD zal me echt geen reet boeien...
...
Maar het word gewoon tijd voor nieuwe consoles.
Zal daar eens op gaan letten..Jefrim schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:25:
Zo ook even 2 potjes gespeeld. Maar wat zijn de keepers dramatisch. Ze pakken geen een bal klemvast maar stompen alles weg waardoor ik daardoor 2 tegen doelpunten heb gekregen. Nieuwe verdedigen is wel heel erg wennen.
En weten jullie ook waarom er een 800MB bestand hier staat: C:\Users\*Gebruikersnaam*\Documents\FIFA 12\instance0, bestand is genaamd: Replay0.bin
Ik denk voor replays die die automatisch opslaat...
Kan het kloppen dat je de demo zonder live abbo niet kan downloaden? Ik krijg de optie niet.
Demos op de xbox zijn bijna altijd 1 week exclusief voor gold leden, daarna komen ze ook beschikbaar voor silver members. Als je dus geen betalend lid bent, 1 week bij de releasedate voor demos optellen.bram1984 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:22:
Kan het kloppen dat je de demo zonder live abbo niet kan downloaden? Ik krijg de optie niet.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat verdedigen in deze game is een stuk moeilijker geworden. Bij de vorige delen kon je gewoon rennen en Afpak knop indrukken. dan ging die van zelf druk zetten en af pakken wanneer jij dat wil.
nu moet je veel meer gaan dekken en lastiger om in te springen.
Zitten ook nog wat bugs in. Zo vlieg ik soms halve meter de lucht in als ik gewoon probeer af te pakken.
nu moet je veel meer gaan dekken en lastiger om in te springen.
Zitten ook nog wat bugs in. Zo vlieg ik soms halve meter de lucht in als ik gewoon probeer af te pakken.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Aah vandaar. Ik zit niet zo vaak op de 360, vandaar. Trek ik 'm morgen wel van PSN.BM schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:24:
[...]
Demos op de xbox zijn bijna altijd 1 week exclusief voor gold leden, daarna komen ze ook beschikbaar voor silver members. Als je dus geen betalend lid bent, 1 week bij de releasedate voor demos optellen.
Ik snap dat dit een demo is maar eerlijk gezegd vindt ik het niks; de enige toevoeging die ik tot nu toe wel aardig vindt is die collision engine. Dat nieuwe verdedigen staat me totaal niet aan. Opzich is het nog altijd makkelijk, gewoon A indrukken en dan of een sliding maken of een duw geven
. Dat RB indrukken om een andere speler druk te laten zetten werkt wat mij betreft ook niet helemaal. Dan moet ik teveel knopjes indrukken.
Nieuwe menu is wel mooi
.
Nieuwe menu is wel mooi
Hmm zou kunnen, maar ben er niet erg content mee .. (SSD 90GB)Kluutmaran schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:14:
Ik denk voor replays die die automatisch opslaat...
je my documents folder verplaatsen misschien een optieVliegtuig02 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:32:
[...]
Hmm zou kunnen, maar ben er niet erg content mee .. (SSD 90GB)
Vertel eens hoe jij je 360 controller aangelosten krijgt op je PC? Zou dat graag willen weten, aangezien ik de 360 controller nog steeds het fijnst in de hand vind liggen.t0mmiiiii schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:56:
[...]
Ik ben het met je eens dat FIFA een casual game voor op de bank is, doe ik zelf ook met me pc. Die gaat met hdmi naar de tv en dan met Xbox controler spelen. Ik bedoel vooral dat de gebruikservaring een stuk beter is op de pc. En geloof mij nou dat het je opvalt als je een corner neemt dat het ineens vloeiend draait op de pc. Al is FIFA op een console nog steeds leuk hoor.
Maar het word gewoon tijd voor nieuwe consoles.
An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
je hebt speciale pc versies van de controller, met of zonder draad.HardCoreGamer schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 21:20:
[...]
Vertel eens hoe jij je 360 controller aangelosten krijgt op je PC? Zou dat graag willen weten, aangezien ik de 360 controller nog steeds het fijnst in de hand vind liggen.
Na veel pijn en moeite de demo aan de praat gekregen (pc). Sinds EA de laatste jaren de pc-versie verwaarloosde was ik erg geïnteresseerd toen ik las dat deze versie weer een volwaardige opvolger zou krijgen bij Fifa 12. Nou, de demo is wat dat betreft weinig hoopgevend. Als bij de volledige versie zich alleen bij het installeren al dezelfde problemen voordoen als bij de demo wordt je al niet blij natuurlijk. Verder vind ik het ingame er op zich redelijk goed uit zien grafisch gezien, maar ik had er toch meer van verwacht. De gameplay is erg lastig zonder controller (die krijg ik nog niet aan de praat helaas), dus daar kan ik nog weinig van zeggen. Wat me wel opviel is dat dezelfde hapering die er bij de pc versie al jaren in zit, dat die hier ook weer verschijnt! Ook dat is met trucjes wel weer op te lossen (zou niet nodig moeten zijn, maar goed...). Al met al een teleurstelling tot dusver wat betreft de pc-versie.
Ja die hapering is inderdaad erg vreemd (als we het over hetzelfde hebben
) Spel loopt constant op 60fps maar toch heb je het gevoel alsof die steeds terug valt naar 20fps..

PSN ID: Enzyme-NL
Verwijderd
Voor draadloos heb je een speciale Windows enabled controller nodig. Volgens mij moet elke bedraade Xbox controller gewoon plug en playen op Windows XP en hoger.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 22:21:
[...]
je hebt speciale pc versies van de controller, met of zonder draad.
Iig heeft mijn vorige officiele Microsoft Xbox bedraade controller geen speciale Windows logo oid. Hij deed het wel gewoon. Ook mijn nieuwe Razer bedraade controller deed het direct op de PC.
Voor degene die de demo nog niet hebben gedownload, de link staat in de startpost.
PS2 controller met usb-converter is 'a no go' tot dusver. Dat Button config bestandje werkt niet met deze ps2 controller voor de pc. Iemand suggesties? Want met toetsenbord is het niet te doen.
Verwijderd
Ik ben na een paar potjes best tevreden. Ik speel op PC met een (wired) X360 controller, geen problemen hier.
Ik heb best wel wat potjes FIFA 11 op PS3 gespeeld (3800 punten online) en ben erg blij dat er nu een volwaardige PC versie is. Het speelt (bij mij toch) heerlijk soepel en is best mooi op hoge resolutie en 4x MSAA. De menu's gaan ook veel veel vlotter en zijn een pak aantrekkelijker dan voordien. Ben benieuwd naar de multiplayer menu's. Qua gameplay-vernieuwingen valt er me buiten de verdedigende changes en de vernieuwde duels niet zoveel op. Diepe passen lijken harder te gaan maar dat is misschien omdat ik nu op een 360 controller speel.
De verdedigende change is wel fantastisch, je moet nu tenminste manueel verdedigen. In FIFA 11 spamde je gewoon druk zetten en vaak ook teammate druk, er was helemaal niks aan. Nu moet je tenminste zelf de druk opvoeren en als je je teammate druk laat zetten pakt hij niet vanzelf de bal af.
Ik heb best wel wat potjes FIFA 11 op PS3 gespeeld (3800 punten online) en ben erg blij dat er nu een volwaardige PC versie is. Het speelt (bij mij toch) heerlijk soepel en is best mooi op hoge resolutie en 4x MSAA. De menu's gaan ook veel veel vlotter en zijn een pak aantrekkelijker dan voordien. Ben benieuwd naar de multiplayer menu's. Qua gameplay-vernieuwingen valt er me buiten de verdedigende changes en de vernieuwde duels niet zoveel op. Diepe passen lijken harder te gaan maar dat is misschien omdat ik nu op een 360 controller speel.
De verdedigende change is wel fantastisch, je moet nu tenminste manueel verdedigen. In FIFA 11 spamde je gewoon druk zetten en vaak ook teammate druk, er was helemaal niks aan. Nu moet je tenminste zelf de druk opvoeren en als je je teammate druk laat zetten pakt hij niet vanzelf de bal af.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 22:54 ]
Hoe staan bij jullie de instellingen van assistentie ingesteld? Als ik alles handmatig doe Ow het heel pittig, en als ik alles standaard laat irriteert ik me soms dat hij niet doet wat ik wil. Niet specifiek voor FIFA 12, maar FIFA in het algemeen.
Arghh hij staat nog niet in de US store
Inderdaad, heeft iemand hem al uit de US store kunnen bemachtigen?IJburger schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:09:
Arghh hij staat nog niet in de US store
Ik begin een beetje argwaan te krijgen omdat ik niet meer weet welke staat ik ingevuld heb en er nogal veel tijdverschil tussen het westen en het oosten van Amerika is..
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Damn, ik heb new York. Ben ik dan als laatste?
Hmm, paar potjes gespeeld (xbox) ben maar nog lang niet overtuigd moet ik zeggen... Eerste indruk is dat het gewoon FIFA11 is, op de richting van het menu na (verticaal vs horizontaal). Arena is 1-op-1 hetzelfde, letterlijk, behalve dat het nu (tijdens het laden in ieder geval) op de helft van de FPS gaat als in FIFA11. Niet zo belangrijk tijdens het laden maar wel vreemd, want het ziet er echt EXACT hetzelfde uit
Ingame is de fps wel goed gelukkig.
Graphics in het algemeen zijn gewoon FIFA11, maar goed, die waren ook wel prima dus daar klaag ik niet over.
De nieuwe camera vind ik ronduit dramatisch. Merk dat ik alles langs de onderkant speel omdat ik aan de bovenkant gewoon niet goed zie wat er gebeurt, alles is zo ver weg
Verdedigen is precies hetzelfde enkel druk je nu op B in plaats van A. Iedereen die zegt dat je in FIFA11 gewoon A kon inhouden praat onzin, daar pak je alleen mensen mee die gewoon wat rond zitten te lopen. Iemand die weet hoe hij moet paasen zal je daarmee al niet de bal af pakken, laat staan iemand die kan kappen of zelfs truukjes doet... In FIFA11 moest je ook gewoon A drukken timen, nu moet je er alleen aan denken dat het B is ipv A.
Verder is de RB knop een hele slechte keuze voor teammate druk zetten, ik speel graag met 1 vinger op de shoulder buttons, dat ben ik gewoon gewend en in 9/10 spellen gaat dat ook prima, maar nu heb ik gewoon 2 vingers nodig als ik met een teammate druk wil zetten en toch zelf blijven rennen...
Collision engine merk ik alleen wat van als hij de mist in gaat met rare collisions en reacties, absoluut geen goeie zaak dus. Hopelijk wordt dat beter, denk ook dat het pas gaat opvallen als je wat vaker speelt.
Verder lijken de spelers aannemen niet meer te kunnen, ze laten de bal soms gewoon lopen
Graphics in het algemeen zijn gewoon FIFA11, maar goed, die waren ook wel prima dus daar klaag ik niet over.
De nieuwe camera vind ik ronduit dramatisch. Merk dat ik alles langs de onderkant speel omdat ik aan de bovenkant gewoon niet goed zie wat er gebeurt, alles is zo ver weg

Verdedigen is precies hetzelfde enkel druk je nu op B in plaats van A. Iedereen die zegt dat je in FIFA11 gewoon A kon inhouden praat onzin, daar pak je alleen mensen mee die gewoon wat rond zitten te lopen. Iemand die weet hoe hij moet paasen zal je daarmee al niet de bal af pakken, laat staan iemand die kan kappen of zelfs truukjes doet... In FIFA11 moest je ook gewoon A drukken timen, nu moet je er alleen aan denken dat het B is ipv A.
Verder is de RB knop een hele slechte keuze voor teammate druk zetten, ik speel graag met 1 vinger op de shoulder buttons, dat ben ik gewoon gewend en in 9/10 spellen gaat dat ook prima, maar nu heb ik gewoon 2 vingers nodig als ik met een teammate druk wil zetten en toch zelf blijven rennen...
Collision engine merk ik alleen wat van als hij de mist in gaat met rare collisions en reacties, absoluut geen goeie zaak dus. Hopelijk wordt dat beter, denk ook dat het pas gaat opvallen als je wat vaker speelt.
Verder lijken de spelers aannemen niet meer te kunnen, ze laten de bal soms gewoon lopen

Ik weet niet of dat uitmaakt, maar ik zat net te bedenken dat er nogal grote tijdverschillen in USA zijn..IJburger schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:21:
Damn, ik heb new York. Ben ik dan als laatste?
Ik heb denk ik ook New York. Komt waarschijnlijk als eerste in me op..
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Verwijderd
Heb je al geprobeerd om de camera stand te veranderen naar Tele ipv Televisie? Volgens mij is het beeld dan het zelfde als in fifa 11.NickThissen schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:22:
Verwijderd
Imo is verdedigen in FIFA 11 grotendeels een combinatie van het timen van A+B+TL en het herpositioneren van spelers terwijl je een teammate druk laat zetten met B. Soms zal je in 1 op 1 situaties zelf positioneren, maar het grootste deel van de balwinst haalt iedereen op auto-pressure. Er werd ook op elke linie veel druk gezet, waardoor je nauwelijks ruimte had voor een potje voetbal op het middenveld.NickThissen schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:22:
In FIFA 12 moet je tenminste op B drukken om het duel expliciet aan te gaan. A ingedrukt houden heeft niet hetzelfde effect en als je je teammate druk laten zetten blijft hij tenminste op een afstand. In FIFA 11 kon je mits wat goede timing en inzicht teammate druk consistent gebruiken om ballen af te pakken terwijl je zelf met een andere speler de gaten dichtloopt indien het mis zou gaan.
In elk geval, ik heb genoeg potjes FIFA 11 gespeeld om te weten dat verdedigen in dat spel me hersendood maakte. Ik kon haast verdedigen met men ogen toe. Ik ben er nog niet uit of het met dit systeem moeilijker zal blijven, maar het lijkt me voorlopig veel beter.
Anyway, iets anders. Ik vind het ook leuk dat er wat meer bewegingsvrijheid op de kleine ruimtes is. Spelers reageren net iets beter als je even wat wil temporiseren.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 23:40 ]
Leuk. Nu nog de defending naar legacy en dan kan ik weer FIFA11 spelenVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:26:
[...]
Heb je al geprobeerd om de camera stand te veranderen naar Tele ipv Televisie? Volgens mij is het beeld dan het zelfde als in fifa 11.
Nou ja, ik probeer maar te wennen aan de camera want anders lijkt het me echt te veel op FIFA11... Het is vast gewenning, maar ik vind het zo onnodig om de default camera aan te passen. Enige nadeel van de camera tot nu toe vond ik altijd dat je naar de zijkant toe niet zo goed kunt zien wat er aankomt als je opeens een bal onderschept ofzo (waardoor de camera even 'doorzwiept'), maar dat is hiermee alleen maar erger geworden in plaats van beter

Ik wilde trouwens net nog een goed puntje toevoegen, dat de wissels nu vrijwel meteen gebeurden in plaats van eerst een 'stats' filmpje van 3-5 seconden. Maar de volgende wissel die ik zag had wel weer dit filmpje. Snap het even niet... Is het nu random ofzo of moet hij bij sommige spelers wat langer laden?
Verder is de scheids ook weer kleurenblind zoals vanouds. Speel je met twee felle kleuren, rood tegen geel, en dan heeft de scheids soms gewoon rood aan

Verwijderd
Je kan ook nog een maandje Fifa 11 spelen met de camera stand televisie en dan Fifa 12 spelen met tele, lijkt het ook net nieuw.NickThissen schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:38:
Nou ja, ik probeer maar te wennen aan de camera want anders lijkt het me echt te veel op FIFA11
Maarja het is maar wat je fijner vind, ik houd het lekker bij tele.
Vind trouwens de snelle ingooi wel een verbetering.
EDIT: Het belangrijkste verbeter punt voor mij is eigenlijk dat het Club systeem direct goed draait zonder mega veel lag en bugs als in Fifa 11. Maarja dat is nog maar de vraag.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 23:59 ]
Nee ik ga zo slapen denk ik, ben beetje teleurgesteld! Mezelf blij gemaakt met een dooie mus. Zit nu al een uur te zoeken en te refreshen. Ik ga lekker slapen en kijk morgen wel.IJburger schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:56:
Niemand al een ps3 demo
Snelle ingooi heb ik nog niet gezien, hoe werkt dat dan...? Wel een opgooi bal door de scheids, waarna mijn speler de bal automatisch keihard over de achterlijn trapteVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:53:
[...]
Vind trouwens de snelle ingooi wel een verbetering.
EDIT: Het belangrijkste verbeter punt voor mij is eigenlijk dat het Club systeem direct goed draait zonder mega veel lag en bugs als in Fifa 11. Maarja dat is nog maar de vraag.

En inderdaad, het belangrijkste is of de online ergernissen en vooral connection issues uit fifa11 opgelost zijn, als dat nu allemaal goed werkt ben ik al een heel eind tevreden. Maar ik heb er een slecht voorgevoel bij...
Hij is er jongens!! Ben hem aan t downen nu!
Hij is te downloaden mensen!
edit: iemand was me voor ;)! 20% nu (:
[ Voor 42% gewijzigd door Oekol op 14-09-2011 00:14 ]
Verwijderd
Paar potjes gespeeld op de Xbox, en voelt goed! Heb even tactisch verdedigen (B ) en druk zetten met teamspeler (RB) omgedraaid, zodat ik de controls niet opnieuw hoef te leren. Heb een paar potjes met de default controller settings gespeeld, maar dat werkt niet echt lekker moet ik zeggen. Kan ook zijn dat ik er aan moet wennen, maar waarom zou ik?
Kan nu al zeggen dat teamspelers veel tactischer lopen, uit zichzelf de ruimte zoeken, diep gaan etc. Computer speelt op professioneel niveau al heel goed. Doet geen domme dingen tot nu toe.
Nog ff paar potjes spelen nu! Benieuwd naar de ervaringen van anderen. In ieder geval positiviteit aan deze kant.
Kan nu al zeggen dat teamspelers veel tactischer lopen, uit zichzelf de ruimte zoeken, diep gaan etc. Computer speelt op professioneel niveau al heel goed. Doet geen domme dingen tot nu toe.
Nog ff paar potjes spelen nu! Benieuwd naar de ervaringen van anderen. In ieder geval positiviteit aan deze kant.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2011 00:49 . Reden: typo ]
Haha dat zou wat zijnVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:53:
[...]
Verder vind ik de demo tot nu toe prima, het spel lijkt met FIFA12 naar mijn mening veel meer op 'echt' voetbal, omdat je niet meer constant op je hielen wordt gezeten door pressie-spammende tegenstanders. Het verdedigen is nu een interessantere bezigheid, en ook heb ik het idee dat individuele acties beter naar voren komen. En het passen gaat ook wat directer naar mijn idee.
Ik vermaak me voorlopig wel met deze demo, maar tegelijkertijd is mijn geduld voor de volledige versie weer wat verminderd
Check out my photography on Instagram
Huh zie m niet. Bij welk onderdeel is ie te vinden: ps3 demo, new demos?Leoon. schreef op woensdag 14 september 2011 @ 00:14:
Hij is te downloaden mensen!
Edit: GEVONDEN
[ Voor 3% gewijzigd door IJburger op 14-09-2011 00:42 ]
PS3 demo is gewoon te downloaden in de US Store.
Je moet bij Search gewoon even Fifa invullen.
Bij New releases staat hij er vreemd genoeg nog niet bij.
Maar hij is er wel.
Ik ben trouwens niet echt onder in de indruk. Het lijkt net of ik Fifa 11 aan het spelen ben.
Ben dus blij dat ik als oude PES fan toch gewoon PES 2012 heb gepreorderd. Nu maar hopen dat de 2e PES demo het wel kan waarmaken.
Je moet bij Search gewoon even Fifa invullen.
Bij New releases staat hij er vreemd genoeg nog niet bij.
Maar hij is er wel.
Ik ben trouwens niet echt onder in de indruk. Het lijkt net of ik Fifa 11 aan het spelen ben.
Ben dus blij dat ik als oude PES fan toch gewoon PES 2012 heb gepreorderd. Nu maar hopen dat de 2e PES demo het wel kan waarmaken.
Dat verdedigen is ruk vind ik. Die staande tackle vind i maar niks
eens, gelukkig kun je corners ook totaal niet meer verdedigen en is het puur een kwestie van even goed neerleggen en inkoppen. Deze fifa lijkt echt drama te gaan worden...IJburger schreef op woensdag 14 september 2011 @ 01:42:
Dat verdedigen is ruk vind ik. Die staande tackle vind i maar niks
Gister even 2 potjes gespeeld, en tis toch wel ff wennen hoor. Verdedigen is echt behoorlijk anders geworden. Enige wat nog een beetje werkte was naast een speler gaan lopen, en dan op B duwen, maar vaak waren ze tegen die tijd allang weggedraait.
Binnenkort nog eens wat potjes spelen, rest voelde allemaal wel prima aan, al merk ik van de 'grote' wijzigingen (impact engine) nog niet bijzonder veel.
Binnenkort nog eens wat potjes spelen, rest voelde allemaal wel prima aan, al merk ik van de 'grote' wijzigingen (impact engine) nog niet bijzonder veel.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Lees slechts 1 opmerking over de keeper hier.Jefrim schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:25:
Ben het er totaal mee eens. Speelde gisteravond de demo met een echte vriend, En bijna alle schoten stompt de keeper weg, zo voor de voeten van de aanvalller. Nog meer als in fifa 11.
Verdedigen is erg lastig nog voor mij. Vind hem grafisch echt mooier dan fifa11.
Moet nog heel veel wennen. Maar vind hem wel lekker spelen. Lekker passen in de aanval.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heb gisteren een aantal potjes gespeeld. Opzich was het verdedigen even wennen, maar zoals hier vaker wordt aangegeven weet ik niet wat ze met de AI van de keepers hebben gedaan, bedoel ik ben ook keeper geweest, maar je leert al vrij vroeg dat je een bal klem vast moet houden en niet weg moet stompen. Ik speelde met barcalona, maar ik leek wel met een derde divisie club keeper te spelen, hopelijk wordt dit in de full release beter
Battlenet tag Markus#1233
Gister 1 potje gedaan maar WTF Hebben ze gedaan met wisselen en ingooien??
vroegah kreeg je zo'n mega irritant laadschermpje waardoor je al bijna gefrustreerd het scherm en de controller wou afranselen. Nu loopt het eindelijk vlot door.
HOERA voor EA Sport!!!
vroegah kreeg je zo'n mega irritant laadschermpje waardoor je al bijna gefrustreerd het scherm en de controller wou afranselen. Nu loopt het eindelijk vlot door.
HOERA voor EA Sport!!!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wat ik wel moet zeggen is dat ik even niet meer weet welke moeilijkheidsgraad wij speelden tegen elkaar. Maar ben bang dat op Legendarisch de keepers het zelfde doenMarkus1986 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 08:12:
Heb gisteren een aantal potjes gespeeld. Opzich was het verdedigen even wennen, maar zoals hier vaker wordt aangegeven weet ik niet wat ze met de AI van de keepers hebben gedaan, bedoel ik ben ook keeper geweest, maar je leert al vrij vroeg dat je een bal klem vast moet houden en niet weg moet stompen. Ik speelde met barcalona, maar ik leek wel met een derde divisie club keeper te spelen, hopelijk wordt dit in de full release beter
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heeft iemand de game al ge-preordered?
Zo ja, waar?
Zo ja, waar?
ik speelde op het niveau proffessional, dus mag dan aannemen, dat me keeper toch niet zo jan met de korte achternaam tussen de palen staat. (p.s. weet iemand hoe je duikt bij starfschoppen??)
Rechter analoge stick.
Hoe heeft iedereen de instellingen van de controller staan?
Assistentie enzo...
Hoe heeft iedereen de instellingen van de controller staan?
Assistentie enzo...
ik heb hem op classic staan en moet zeggen speelde lekker weg. Assistentie heb ik zo min mogelijk aan gezet, misschien dat ik dat vanavond even ga doen, maar wilde even weten hoe het voelde zonder al te veel hulp om te spelen
Ik ben aardig "goed" in Fifa, win bijna altijd. Maar ik heb echt moeite op wereldklasse. Aan het verdedigen moet ik heel erg wennen. Maar, het speelt weer soepeler! Dus ik koop het gewoon.
Hij stond bij mij automatisch op professional, maar dit heb ik na een potje toch maar teruggezet naar semi-pro.
Verdedigen is echt ff wennen. Ik ben gewend om rondje ingedrukt te houden, maar dat werkt nu natuurlijk niet meer. Tijdens de tutorial ging het verdedigen wel goed, maar tijdens een aantal potjes was het toch wel lastig.
Paar potjes gespeeld gisteren en ik vind het wel degelijk lekkerder spelen dan 11... verdedigen is inderdaad nog even wennen maar voor mij eigenlijk juist een verbetering (aangezien ik in 11 te vaak een overtreding maakte doordat ik X knop altijd te lang ingedrukt hield xD).
Voor de rest is dribbelen en pasen gewoon fijner dan in 11 en heb ik het gevoel dat het minder rommelig is dan 11. En je kan eindelijk eens lekkere afstandschoten schieten
Voor de rest is dribbelen en pasen gewoon fijner dan in 11 en heb ik het gevoel dat het minder rommelig is dan 11. En je kan eindelijk eens lekkere afstandschoten schieten
Individuele acties heb ik niks aan, want met de rechter annaloog stick kan ik geen rechtelijnen maken etc. ben ook een PC gamer. Toch speel ik Fifa met een Logitech Rumblepad 2 controller die het nog uitstekend doet,
Op de PC kan je niet zoveel instellen. gewoon welke controller gebruik je en klaar.
Verdedigen is lastig en de keepers zijn een drama !!
Als je goed door loopt op de keeper en je glijd erin om te schieten, dan laat de keeper hem bijna ALTIJD los en kan je de bal er zo inschieten.
Player inpackt engine lijkt nog niet helemaal te werken. je maakt super rare bewegingen als je tegen iemand aan loopt dan vlieg je soms alle kanten op.
ik kon alleen niet vinden waar de tactieken zitten ?
in Fifa 11 kon ik met de pijljes toets aangeven om iedereen Aggressief te laten spelen of juist meer bal bezit te houden. Dit werkt niet meer. waardoor ik meestal als ik via de vleugel speel, maar 1 spits voorin heb staan en geen opkomende middenvelder of wat dan ook. Voorzetten blijft een drama
Op de PC kan je niet zoveel instellen. gewoon welke controller gebruik je en klaar.
Verdedigen is lastig en de keepers zijn een drama !!
Als je goed door loopt op de keeper en je glijd erin om te schieten, dan laat de keeper hem bijna ALTIJD los en kan je de bal er zo inschieten.
Player inpackt engine lijkt nog niet helemaal te werken. je maakt super rare bewegingen als je tegen iemand aan loopt dan vlieg je soms alle kanten op.
in Fifa 11 kon ik met de pijljes toets aangeven om iedereen Aggressief te laten spelen of juist meer bal bezit te houden. Dit werkt niet meer. waardoor ik meestal als ik via de vleugel speel, maar 1 spits voorin heb staan en geen opkomende middenvelder of wat dan ook. Voorzetten blijft een drama
werkt op de xbox hetzelfde als 11Pykow schreef op woensdag 14 september 2011 @ 10:00:
Weet iemand hier hoe je de demo kan spelen met het toetsenbord? Ik heb namelijk geen game-controllers hier.
Gewoon uitproberen, volgens mij is het een beetje zoals dit:babbaloerie schreef op woensdag 14 september 2011 @ 11:28:
Weet iemand hier hoe je de demo kan spelen met het toetsenbord? Ik heb namelijk geen game-controllers hier.
S = passen
Spatiebalk= schieten
A= lob pass
D= tackle
Control li= rennnen
Gisteren en vanochtend paar potjes fifa12 xbox gespeeld, voelt erg lekker, ik heb het gevoel dat de focus meer op dribbelen ligt, wat de spelsnelheid ten goede komt.
Menu vind ik er erg gelikt uitzien. Ook de spelers zijn weer net wat realistischer. Ook na de wedstrijd worden echte "foto's" van spelers gebruikt bij het cijfers geven.
Nog 2 weken demo spelen, en dan weer knallen met de volledige versie!
Zin in!
Menu vind ik er erg gelikt uitzien. Ook de spelers zijn weer net wat realistischer. Ook na de wedstrijd worden echte "foto's" van spelers gebruikt bij het cijfers geven.
Nog 2 weken demo spelen, en dan weer knallen met de volledige versie!
Zin in!

Eerst op een verschrikkelijk vreemde manier vallen om vervolgens nog eens tegen de vlakte gelopen te worden.
Nog een leuke, zie hoe ze proberen overeind te komen...
[ Voor 26% gewijzigd door JeroenNietDoen op 14-09-2011 12:03 ]
@Kaap: Ja daar zitten nog genoeg foutjes in te vinden. Zeker wanneer ze overeind krabbelen en dan *BAM!* weer onder de voet worden gelopen.
Hopelijk is dit in de final version beter te noemen en anders mogen ze het heeel snel patchen!
Hopelijk is dit in de final version beter te noemen en anders mogen ze het heeel snel patchen!
Ik had met van persie een doel gemaakt en de keeper lag boven op mij. Heel het publiek ging te keer dat er gescoord was, maar ik kon niks doen.
duurde 20 seconde (ik heb geteld) toen kwam het juig beeld die ik niet kon skippen opeens, echt heel erg vaag.
Ik mag niet veel zeggen maar Collision Engine van Fifa 12 zit ook in BF3 moeten ze dus nog geod fixen
duurde 20 seconde (ik heb geteld) toen kwam het juig beeld die ik niet kon skippen opeens, echt heel erg vaag.
Ik mag niet veel zeggen maar Collision Engine van Fifa 12 zit ook in BF3 moeten ze dus nog geod fixen
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/93024059
Best aardige goal
Moet zeggen vind demo wel aardig, alleen dat nieuwe verdediging systeem vind ik niks, lekker terug naar oude settings, en ook op semi-pro en pro wordt ik hellemaal afgeslacht.
Heb fifa 11 niet veel gespeeld(had toen nog omgebouwde xbox) heb fifa 10 wel legaal gekocht en daar kan ik op world class met veel pijn en moeite wel winnen, maar op pro win ik alles altijd.
Dus ligt aan mij waarschijnlijk
Verder zijn de graphics op xbox niet veel mooier dan fifa 10.
Gameplay is beter en voelt beter en realistischer aan, collision systeem werkt soms erg mooi soms erg buggy....
Mja ik heb best gemengde gevoelens over deze game, heb niet veel geld voor games momenteel dus denk dat fifa 12 niet gaat komen....
Bf3 eerst en forza 4 !!
Best aardige goal
Moet zeggen vind demo wel aardig, alleen dat nieuwe verdediging systeem vind ik niks, lekker terug naar oude settings, en ook op semi-pro en pro wordt ik hellemaal afgeslacht.
Heb fifa 11 niet veel gespeeld(had toen nog omgebouwde xbox) heb fifa 10 wel legaal gekocht en daar kan ik op world class met veel pijn en moeite wel winnen, maar op pro win ik alles altijd.
Dus ligt aan mij waarschijnlijk
Verder zijn de graphics op xbox niet veel mooier dan fifa 10.
Gameplay is beter en voelt beter en realistischer aan, collision systeem werkt soms erg mooi soms erg buggy....
Mja ik heb best gemengde gevoelens over deze game, heb niet veel geld voor games momenteel dus denk dat fifa 12 niet gaat komen....
Bf3 eerst en forza 4 !!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik mis dat hele "nieuwe verdediging". Ik koos voor classic controller-instellingen. Waar hij standaard ook op staat.
Ik vind die scherpere hoek van de camera eigenlijk maar niks.
Voor de rest wel leuk, alle actie voelt wat gegenereerder aan ipv voorgemaakte animaties.
Ik vind die scherpere hoek van de camera eigenlijk maar niks.
Voor de rest wel leuk, alle actie voelt wat gegenereerder aan ipv voorgemaakte animaties.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ben wel benieuwd met welke team iedereen gaat starten. Ik zelf zal gaan spelen met Manchester United ( helaas zonder van der Sar
).
Ik speel meestal met alleen maar jonge talenten ben benieuwd of dit in deze editie ook gaat lukken. Zie trouwens ook allemaal icoontjes bij de namen staan, alleen geen uitleg wat ze precies inhouden
Ik speel meestal met alleen maar jonge talenten ben benieuwd of dit in deze editie ook gaat lukken. Zie trouwens ook allemaal icoontjes bij de namen staan, alleen geen uitleg wat ze precies inhouden
Als je door de player statistics bladert, kun je naar het tabje 'specialties'. Daar staat precies uitgelegd wat die icoontjes achter een spelernaam betekenen.Markus1986 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:23:
Ben wel benieuwd met welke team iedereen gaat starten. Ik zelf zal gaan spelen met Manchester United ( helaas zonder van der Sar).
ah zie het, maakt het toch eenvoudiger om teamleden op te stellen, speel nu veel met barcalona maar blijft toch lastig op proffessional vooral het verdedigen ( wat in de tutorial erg eenvoudig ging) lukt in een wedstrijd helemaal niet
in alle Fifa delen kon ik gewoon beginnen met Willem II dit is de eerste Fifa waar dit niet mogelijk is 
Tijd dat ze eens jupiler league toevoegen.
Ik heb fifa 11 niet zoveel gespeeld, PC liep hij niet lekker.
bij Fifa 10 deed ik het volgende:
WILLEM II
PSV
VILLAREAL
LIVERPOOL
Ik skip geen 1 wedstrijd
Tijd dat ze eens jupiler league toevoegen.
Ik heb fifa 11 niet zoveel gespeeld, PC liep hij niet lekker.
bij Fifa 10 deed ik het volgende:
WILLEM II
PSV
VILLAREAL
LIVERPOOL
Ik skip geen 1 wedstrijd
Dit is bekend en zal in de volledige release wel verwerkt zijn.Markus1986 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:10:
valt het trouwens ook op, dat de selecties ook nog niet kloppen, nasri en fabregas nog bij arsenal. hoop dat ze dit ook in de full release gaan oplossen
dan kan ik net zo goed nac kiezen.
onee die hebben pas 1 punt dit seizoen =X
Waar haal ik die tijd vandaan zeg. heb al BF3, MW3 NuClear Dawn (die deze maand nog uitkomt) en dan ook nog Fifa12 in huis halen
Verwijderd
Wat ik erg goed vind is de AI die ze in hebben gebracht. Naast het feit dat dus Semi-pro en Pro al moeilijker zijn geworden dan in Fifa 11, wordt het dus ook moeilijker naarmate het spel vordert. Over het algemeen (zeker in competitie modus) ga je op gegeven moment makkelijker winnen naarmate het seizoen vordert (omdat je het spel en het team simpelweg beter onder controle krijgt). De AI zorgt ervoor dat het spel blijft uitdagen; erg tof.
Verder heb ik zelf geen last van het nieuwe verdedigen; ik heb evenals MsG gewoon classic instellingen gekozen en voorlopig nog nergens last van. Daarnaast verwacht ik dat ze het eventueel iets makkelijker hebben gemaakt bij de echte game dadelijk (demo is minimaal 4 maanden geleden afgemaakt; dus ze hebben tijd genoeg gehad om laatste aanpassingen te maken).
Mijn team gaat sowieso City worden; fantastisch team dit jaar, met een mooie spelersgroep, en gelukkig wat minder cliché dan standaard Barca of ManU te kiezen
Verder heb ik zelf geen last van het nieuwe verdedigen; ik heb evenals MsG gewoon classic instellingen gekozen en voorlopig nog nergens last van. Daarnaast verwacht ik dat ze het eventueel iets makkelijker hebben gemaakt bij de echte game dadelijk (demo is minimaal 4 maanden geleden afgemaakt; dus ze hebben tijd genoeg gehad om laatste aanpassingen te maken).
Mijn team gaat sowieso City worden; fantastisch team dit jaar, met een mooie spelersgroep, en gelukkig wat minder cliché dan standaard Barca of ManU te kiezen
Zeker.... Je kan bij City al die ster spelers niet kwijt joh 
Echt bizar.
Vind ze ook lekker spelen hoor
Echt bizar.
Vind ze ook lekker spelen hoor
Ik mag toch hopen dat straks in online wedstrijd het nieuwe verdedigen gewoon verplicht is. Anders hou je die mannetjes die als verdediging gewoon constant 'press' en 'teammate press' ingedrukt blijven houden. Niet realistisch, en niet leuk.
Verwijderd
Goal is gemaakt op Amateur niveau. Aangezien je dan ongeveer een half uur de tijd hebt om te bedenken welke knoppen je moet indrukken, vind ik de goal iets minder briljant dan dat ie doet overkomen.
Verwijderd
Ja Chelsea speel ik met Fifa 11 continu mee. Echt fantastisch, die combinatie van kracht en snelheid. Beetje Tiki-taki voetbal + af en toe (hoge) steekpassen en je bent met Chelsea praktisch onverslaanbaar.418O2 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 14:49:
Of Chelsea...
@minikriek Chelsea snelheid ja? Snelheid is relatief, vergelijk ze maar eens met Barca...
Bij Fifa 12 is Barca duidelijk overpowered, opeens is Iniesta een held (van 84 naar 92). Maarja, denk wel dat er geen enkel team is dat dit kan overtreffen. Zoals het hoort natuurlijk!
Bij Fifa 12 is Barca duidelijk overpowered, opeens is Iniesta een held (van 84 naar 92). Maarja, denk wel dat er geen enkel team is dat dit kan overtreffen. Zoals het hoort natuurlijk!
Nog wat FIFA12 demo filmpjes. Filmpje geeft aan Xbox360, maar ik heb het toch echt op de PS3 gespeeld 
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/92948972
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/92950832
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/92951168
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/92948972
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/92950832
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/92951168
Verwijderd
Waarom schroeft iedereen de moeilijkheidsgraad terug naar amateur? Snap dat er niet snel gekozen wordt voor Legendarisch met zo'n demo, maar op amateur heb je helemaal geen tegenstand!
Je kan de demo gewoon met 7 personen spelen.kats schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:41:
Kun je met de FIFA12 demo voor de PS3 ook met zn 2en spelen?
Kan ik het ff met mn vriendin proberen
Dat is een bug die er vorig jaar ook was, oftewel nog steeds is. Er staat altijd Amateur, ongeacht op welk niveau je speelt.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 15:41:
Waarom schroeft iedereen de moeilijkheidsgraad terug naar amateur? Snap dat er niet snel gekozen wordt voor Legendarisch met zo'n demo, maar op amateur heb je helemaal geen tegenstand!
[ Voor 27% gewijzigd door SR8 op 14-09-2011 15:47 ]
City speelt idd erg lekker, alleen Balotelli in de basis en aguero op de bank?!418O2 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:24:
City is vrij sterk gok ik. Met de nieuwe dribblingengine zou Barca nu ook wat sterker moeten zijn.

Zal waarschijnlijk beginnen met Liverpool of Feyenoord, vervolgens een club uit de Championship zoals Nottingham Forest
mja, ze hebben gewoon de standaardopstelling gebruikt natuurlijk.Bazza nl schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:03:
[...]
City speelt idd erg lekker, alleen Balotelli in de basis en aguero op de bank?!![]()
Zal waarschijnlijk beginnen met Liverpool of Feyenoord, vervolgens een club uit de Championship zoals Nottingham Forest
Bij Man UTD zat in fifa 11 na de update Rio Ferdinand niet eens op de bank... Die was toevallig geblesseerd tijdens de update.
Erg kut als je hem vergeet erin te zetten als je gaat spelen.
Had ik altijd last van met Walter Samuel van Inter... Die is wel ietsjes beter als Ivan Cordoba...418O2 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:05:
[...]
mja, ze hebben gewoon de standaardopstelling gebruikt natuurlijk.
Bij Man UTD zat in fifa 11 na de update Rio Ferdinand niet eens op de bank... Die was toevallig geblesseerd tijdens de update.
Erg kut als je hem vergeet erin te zetten als je gaat spelen.
Staat als het goed is nu in de EU store =)
Edit: Bij deze door mij bevestigd - downloading
[ Voor 40% gewijzigd door EnzymeNL op 14-09-2011 16:37 ]
PSN ID: Enzyme-NL
Wat staat er nu in de EU store, Fifa 12 demo?EnzymeNL schreef op woensdag 14 september 2011 @ 16:35:
Staat als het goed is nu in de EU store =)
Dit topic is gesloten.