Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is toch alleen bij pre-orders zo en niet bij de normale winkel aankopen.Jumpman schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:48:
[...]
Weet iemand of je hier ook de voucher voor 12 FUT Gold Packs bij krijgt?
De folder vermeld daar niets over, misschien heeft iemand inside information?
Burp
Ja, pc heeft ook die pre order bonusKoppenSneller schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:09:
Ook bij pre-orders van de PC-versie?
Je ziet trouwens bij clubs niet meer hoe hoog de skill is van de tegenstander en welke posities ze spelen. Dus geen leavers meer doordat je een keeper hebt.
Ook bij ranked matches stel je eerst je team in en de opstelling voordat je gaat zoeken. Dus je hoeft niet meer te wachten totdat de andere ready clicked of zijn opstelling nog moet doen. Gewoon als hij iemand vind meteen spelen.
Schoten van spitsen die niet hard zijn maar wel geplaatst kunnen er nu ook in, keepers zijn beter. Door de any wordt gewoon goed verdedigt bij clubs als je die aan de computer laat. Ik ben erg blij
is clubs veel gewijzigd?WiXX schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:53:
Ik speel al de early release op mijn xbox 360. Dus heb gisteravond al lopen clubben met me club genoten. Het speelt echt geweldig. Eindelijk eens echt voetballen, dus drie hoekjes maken en niet van die lange passes die altijd aankwamen. Je ziet nu meteen welke mensen verstand hebben van combinaties maken en gaten zoeken en degene die alleen goed fifa kunnen spelen als ze een poppetje van 127 bij elkaar cheaten.
Je ziet trouwens bij clubs niet meer hoe hoog de skill is van de tegenstander en welke posities ze spelen. Dus geen leavers meer doordat je een keeper hebt.
Ook bij ranked matches stel je eerst je team in en de opstelling voordat je gaat zoeken. Dus je hoeft niet meer te wachten totdat de andere ready clicked of zijn opstelling nog moet doen. Gewoon als hij iemand vind meteen spelen.
Schoten van spitsen die niet hard zijn maar wel geplaatst kunnen er nu ook in, keepers zijn beter. Door de any wordt gewoon goed verdedigt bij clubs als je die aan de computer laat. Ik ben erg blij.
Of is het gewoon helemaal hetzelfde?
graag meer info aub,
Burp
Ziet er hetzelfde uit, alleen zie je niet welke positie en skills je tegenstander heeft in het ready-up scherm.HammerNL schreef op zondag 25 september 2011 @ 14:46:
[...]
Jij of iemand anders,die screens kunnen posten van het online clubs onderdeel? Ben wel benieuwd of er echt niks verandert is, of dat ze de lobby misschien toch nog aangepakt hebben. Tekst en uitleg mag natuurlijk ook
Is dus weinig verandert bij clubs qua look and feel. Heb nog weinig tot geen lag ondervonden maar nu spelen natuurlijk veel europeanen.
Met je virtual pro moet je weer op dezelfde manier skills unlocken door van afstand te scoren, met je weak foot etc.
Je ziet nu ook welke unlocks vrienden van je hebben gemaakt en je kan precies terug vinden wat ze hebben gespeeld in vorige wedstrijden
[ Voor 30% gewijzigd door WiXX op 26-09-2011 12:59 ]
Ideaal , wat een goede veranderingWiXX schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:53:
Ik speel al de early release op mijn xbox 360. Dus heb gisteravond al lopen clubben met me club genoten. Het speelt echt geweldig. Eindelijk eens echt voetballen, dus drie hoekjes maken en niet van die lange passes die altijd aankwamen. Je ziet nu meteen welke mensen verstand hebben van combinaties maken en gaten zoeken en degene die alleen goed fifa kunnen spelen als ze een poppetje van 127 bij elkaar cheaten.
Schoten van spitsen die niet hard zijn maar wel geplaatst kunnen er nu ook in, keepers zijn beter. Door de any wordt gewoon goed verdedigt bij clubs als je die aan de computer laat. Ik ben erg blij.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hoe zit het met switchen van poppetjes als je any bent, is dat nog steeds zo dramatisch?WiXX schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:56:
[...]
Ziet er hetzelfde uit, alleen zie je niet welke positie en skills je tegenstander heeft in het ready-up scherm.
Is dus weinig verandert bij clubs qua look and feel. Heb nog weinig tot geen lag ondervonden maar nu spelen natuurlijk veel europeanen.
Met je virtual pro moet je weer op dezelfde manier skills unlocken door van afstand te scoren, met je weak foot etc.
Je ziet nu ook welke unlocks vrienden van je hebben gemaakt en je kan precies terug vinden wat ze hebben gespeeld in vorige wedstrijden
Of gaat het beter.
Burp
Helemaal niet...

nu wil ik nog wel eens een zelfde aantal sterren team kiezen als ik zie dat iemand niet meer real / barca / city / inter speelt.
Burp
Dat kan toch nog wel,Wii4all schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:52:
Ik vind het ook wel jammer dat je de teams niet van te voren ziet...
nu wil ik nog wel eens een zelfde aantal sterren team kiezen als ik zie dat iemand niet meer real / barca / city / inter speelt.
Alleen kan je dan gelijk spelen, zodra de club geselecteerd is
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
andere vraag: geen kleedkamers zeker bij clubs?WiXX schreef op maandag 26 september 2011 @ 12:56:
[...]
Ziet er hetzelfde uit, alleen zie je niet welke positie en skills je tegenstander heeft in het ready-up scherm.
Alle selectie schermen zien er exact hetzelfde uit bij clubs?
Zijn er ook save slots, zodat jeje vp niet elke keer hoeft te editen?
Burp
Voor zover ik het begrijp kies je eerst je team, dan maak je je opstelling, en dan ga je pas zoeken naar tegenstanders. Ik neem dan aan dat de game zoekt naar tegenstanders die een vergelijkbaar team hebben gekozen, bijvoorbeeld als jij een 3 ster team pakt dat de game zoekt naar mensen met 3 star teams. Misschien kun je ook nog aangeven hoeveel 'marge' je wil hebben (dat je met een 3 star team ook wel tegen een 4 star wil spelen bijvoorbeeld).Mars18 schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:53:
[...]
Dat kan toch nog wel,
Alleen kan je dan gelijk spelen, zodra de club geselecteerd is
Ik zie hier verschillende problemen:
- Bijna niemand speelt met een 3 star team, behalve als de tegenstander perse een 3 star team wil dan willen veel mensen nog wel eens overstappen. Maar nu zal iedereen altijd het team kiezen die hij wil, en dat zal 9/10 keer een 5 sterren team zijn, waardoor mensen die een 3 sterren team pakken geen tegenstanders zullen vinden. Dan zal er vast iets in te stellen zijn dat het spel alsnog naar hogere sterren teams kijkt, maar hun kunnen hun team dan niet meer wisselen waardoor je ook echt 3 star tegen 5 star zal gaan spelen...
- Je kunt je opstelling niet aanpassen aan het andere team, zoals ik al zei.
- Je kunt je team niet aanpassen aan het andere team. Ik speel bijvoorbeeld veel met barca, maar als iemand real pakt dan wil ik liever chelsea. Dat kan dus nu niet meer, als ik nu barca selecteer heb ik grote kans tegen real te spelen en kan daar dan niks meer aan veranderen.
Ik zie alleen maar nadelen en geen voordelen. Het enige voordeel zou zijn dat je niet hoeft te wachten tot de tegenstander zijn opstelling heeft, maar kom op, het is 30 seconden, en daar is ook een oplossing voor: laat ons gewoon een paar favoriete opstellingen opslaan die we dan meteen kunnen laden in plaats van alles keer op keer opnieuw te moeten instellen..?! Dat is toch niet zo moeilijk
Daarnaast heb ik nog nooit problemen gehad met wisselen van poppetjes. Vrienden van me hebben dat ook maar die willen altijd naar een poppetje wisselen die je eigenlijk niet wilt hebben omdat dan je verdediging slecht gaat staan. Dus ja, ik denk dat je nog wel problemen gaat krijgen met wisselen maar gebruik dan de rechter stick om te wisselen zou ik zeggen.
Ik vind het wel relax dat je eerst je opstelling instelt en daarna begint met spelen. Hoevaak komt het voor dat iemand gaat spelen aan de hand van zijn tegenstander? Doe je bij UT ook niet, dus ik snap best dat EA voorkeur geeft aan deze methode dan aan de methode die er eerst was, omdat misschien 5% van de mensen dit doen wat jij doet. Hoevaak ik niet had dat mensen toch ineens op B rossen omdat je, je opstelling gaat wijzigen.
[quote]
Geen idee... Ik ga alleen af op wat men hier zegt (en op het feit dat ik dit al eerder gehoord heb). Misschien dat dit een aparte mode is en dat de normale (oude) manier er ook nog gewoon in zit, maar dat zou ik ook vreemd vinden want dan ga je de player base dus in twee splitsen (en die is op het moment ook niet altijd even best).Awsom schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:56:
Is er helemaal geen 'gewoon' scherm meer dan waar dat nog wel kan?
Misschien kun je na het vinden van een tegenstander alsnog zeggen "wacht, ik wil toch een ander team / opstelling", dat zou ook kunnen... Iemand?
Ziet er precies hetzelfde uit als in Fifa 11. Save slots zijn er zover ik weet niet. Zal vanavond nog eens checken.Wii4all schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:17:
[...]
andere vraag: geen kleedkamers zeker bij clubs?
Alle selectie schermen zien er exact hetzelfde uit bij clubs?
Zijn er ook save slots, zodat jeje vp niet elke keer hoeft te editen?
Dat bedoel ik dus. Hekel aan mensen die een team nodig hebben om een ander team te verslaan. Dit is er dus uit. Gewoon voetballen en leer maar verdedigen met Barca inplaats dat je een topverdediging van Chelsea nodig hebt om een team wat veel beweegt te stoppen. Het word nu voetballen en niet toevallig het goede team pakken. Zo'n schijt hekel aan die mensen die een team kiezen wat het beste past op de tegenstander.NickThissen schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:47:
[...]
Voor zover ik het begrijp kies je eerst je team, dan maak je je opstelling, en dan ga je pas zoeken naar tegenstanders. Ik neem dan aan dat de game zoekt naar tegenstanders die een vergelijkbaar team hebben gekozen, bijvoorbeeld als jij een 3 ster team pakt dat de game zoekt naar mensen met 3 star teams. Misschien kun je ook nog aangeven hoeveel 'marge' je wil hebben (dat je met een 3 star team ook wel tegen een 4 star wil spelen bijvoorbeeld).
Ik zie hier verschillende problemen:
- Bijna niemand speelt met een 3 star team, behalve als de tegenstander perse een 3 star team wil dan willen veel mensen nog wel eens overstappen. Maar nu zal iedereen altijd het team kiezen die hij wil, en dat zal 9/10 keer een 5 sterren team zijn, waardoor mensen die een 3 sterren team pakken geen tegenstanders zullen vinden. Dan zal er vast iets in te stellen zijn dat het spel alsnog naar hogere sterren teams kijkt, maar hun kunnen hun team dan niet meer wisselen waardoor je ook echt 3 star tegen 5 star zal gaan spelen...
- Je kunt je opstelling niet aanpassen aan het andere team, zoals ik al zei.
- Je kunt je team niet aanpassen aan het andere team. Ik speel bijvoorbeeld veel met barca, maar als iemand real pakt dan wil ik liever chelsea. Dat kan dus nu niet meer, als ik nu barca selecteer heb ik grote kans tegen real te spelen en kan daar dan niks meer aan veranderen.
Ik zie alleen maar nadelen en geen voordelen. Het enige voordeel zou zijn dat je niet hoeft te wachten tot de tegenstander zijn opstelling heeft, maar kom op, het is 30 seconden, en daar is ook een oplossing voor: laat ons gewoon een paar favoriete opstellingen opslaan die we dan meteen kunnen laden in plaats van alles keer op keer opnieuw te moeten instellen..?! Dat is toch niet zo moeilijk
Ik denk dat het toch wel veel meer dan 5% is.. Ik zit niet eens zo heel hoog in de ranking en ik kom zelden iemand tegen die niet de opstelling wijzigt. Ook kom ik heel vaak mensen tegen die beginnen op team A, dan kies ik team B, en dan wisselen ze nog naar team C. Is toch ook logisch??? Een team is meestal goed tegen een team maar niet tegen een ander team, als je een beetje weet welk team waar goed in is (veel samen spelen, veel rennen, goed of slechte verdediging, etc) dan pas je daar toch je keuze op aan...WiXX schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:59:
Ik vind het wel relax dat je eerst je opstelling instelt en daarna begint met spelen. Hoevaak komt het voor dat iemand gaat spelen aan de hand van zijn tegenstander? Doe je bij UT ook niet, dus ik snap best dat EA voorkeur geeft aan deze methode dan aan de methode die er eerst was, omdat misschien 5% van de mensen dit doen wat jij doet. Hoevaak ik niet had dat mensen toch ineens op B rossen omdat je, je opstelling gaat wijzigen.
Ik denk dat het in de hogere rankings alleen maar meer gebeurt.
En daarbij, als het klopt dat het spel nu meer op voetbal aan komt dan normaal dan is het JUIST nu belangrijk om een goede opstelling te hebben die past tegen het team waar je tegen speelt. En JUIST dat is nu onmogelijk!
Nee dat vind ik niet logisch. Gewoon voetballen met 1 team. In het echt kunnen ze toch ook niet eens alle spelers van een ander team kopen omdat die beter kunnen spelen tegen de volgende tegenstander? Nu krijg je meer dat spelers goed worden met 1 team en dus meer competitie en voetbal inplaats van gebruik maken van de specifieke skills van bepaalde spelers omdat ze ineens messi tegenover zich hebben. Probeer maar eens met puyol een snelle aanvaller te stoppen. Ja daar is skill voor nodig en niet het geluk wat fifa 11 vaak had.NickThissen schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:04:
[...]
Ik denk dat het toch wel veel meer dan 5% is.. Ik zit niet eens zo heel hoog in de ranking en ik kom zelden iemand tegen die niet de opstelling wijzigt. Ook kom ik heel vaak mensen tegen die beginnen op team A, dan kies ik team B, en dan wisselen ze nog naar team C. Is toch ook logisch??? Een team is meestal goed tegen een team maar niet tegen een ander team, als je een beetje weet welk team waar goed in is (veel samen spelen, veel rennen, goed of slechte verdediging, etc) dan pas je daar toch je keuze op aan...
Ik denk dat het in de hogere rankings alleen maar meer gebeurt.
En daarbij, als het klopt dat het spel nu meer op voetbal aan komt dan normaal dan is het JUIST nu belangrijk om een goede opstelling te hebben die past tegen het team waar je tegen speelt. En JUIST dat is nu onmogelijk!
[ Voor 12% gewijzigd door WiXX op 26-09-2011 15:06 ]
Stel je aan zeg... Als je het zo erg vindt ben JIJ juist degene waar je zelf over klaagt. Als jij Barca pak mag ik dus geen Chelsea pakken omdat die goed zijn tegen een snel team? Ok dan pak ik wel Roda JC, die zijn vast iets minder goed, misschien kun je dan wel winnenWiXX schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:03:
[...]
Dat bedoel ik dus. Hekel aan mensen die een team nodig hebben om een ander team te verslaan. Dit is er dus uit. Gewoon voetballen en leer maar verdedigen met Barca inplaats dat je een topverdediging van Chelsea nodig hebt om een team wat veel beweegt te stoppen. Het word nu voetballen en niet toevallig het goede team pakken. Zo'n schijt hekel aan die mensen die een team kiezen wat het beste past op de tegenstander.

Ik mag toch zeker wel gewoon een team kiezen wat past op de tegenstander? Dat is het hele punt van online head to head. Het is geen tournooi waar je met een team een competitie doet, je speelt enkele wedstrijden en ik wil elke wedstrijd een zo goed mogelijke kans hebben (uiteraard wel met eerlijke teams, niet 3 ster tegen 5 ster).
Als iemand dan een 4 sterren team pakt, neem ik ook een ander team.
PSN ID: Enzyme-NL
Nee wat je dan krijgt is dat de ene wil spelen met Chelsea tegen Barca. Dus de ene wisselt naar Barca, maar dan gaat de andere weer wisselen naar Man U. Dan wisselt de ander weer naar Inter etc etc.NickThissen schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:07:
[...]
Stel je aan zeg... Als je het zo erg vindt ben JIJ juist degene waar je zelf over klaagt. Als jij Barca pak mag ik dus geen Chelsea pakken omdat die goed zijn tegen een snel team? Ok dan pak ik wel Roda JC, die zijn vast iets minder goed, misschien kun je dan wel winnen![]()
Ik mag toch zeker wel gewoon een team kiezen wat past op de tegenstander? Dat is het hele punt van online head to head. Het is geen tournooi waar je met een team een competitie doet, je speelt enkele wedstrijden en ik wil elke wedstrijd een zo goed mogelijke kans hebben (uiteraard wel met eerlijke teams, niet 3 ster tegen 5 ster).
Kom je ook nog elke keer dezelfde gast tegen als je een nieuwe tegenstander zoekt. Al om al ben je 1 uur bezig om een potje te starten. Schijt hekel aan. Gewoon voetballen en klaar. Ben blij dat het nu zo geregelt is in fifa 12. Het werkt na mijn idee gewoon niet dat wisselen van club met mensen die je niet kent.
De ene keer koos iemand er voor om ook een 3 sterren team of een 4 sterren team, maar meestal bleven ze met Real/Barca/Man U/Chelsea spelen.
Maar een enkele keer met grote cijfers verloren.
Vaak close calls
Yup, dit soort truucjes kreeg je dus. Idee was handig maar helaas door de uitvoering van veel mensen werkte het niet.Kluutmaran schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:40:
Ik speelde altijd met Borussia Dortmund en ging dan als de tegenstander persé met Man U, Real, Barca of Inter wilde spelen (dat ik nog 3 keer de ready van de tegenstander saboteer door 1 team omhoog te gaan en weer terug naar Borussia) kiezen voor Spanje. Zijn veel tegenstanders door weggelopen want ze willen wel een oneerlijke wedstrijd als zij de betere zijn maar andersom niet. Daarom vind ik de nieuwe optie ook een stuk beter dan kom je tenminste wat leukere tegenstanders tegen.
Ja precies, dat was ideaal. Werd altijd helemaal gek van die mensen die alleen maar met Barca, Real of Chelsea wilde spelen. Helemaal als je zelf met een 3,5/4-ster team speelde!NickThissen schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:11:
Mensen kunnen nog steeds gewoon quitten als ze het andere team niet goed vinden, dus in dat opzicht is er niets veranderd..... Enkel dat je nu van de 10 mensen die je vind maar tegen eentje kan spelen omdat de rest quit door de teams. In 11 kon je dan wisselen en na wat heen en weer kom ik er altijd wel uit...
--------------Dost---------Matavz------------
S. De Jong -----------------Wijnaldum---
----------Strootman------Hutchinson-------
Kuijper----Wielaert----Derijck----Manolev
---------------------Tyton-------------
Bank: Asare, Marcellis, Meeuwis, Martens, Kwakman
Rating: 73
Chemistry: 85
Zoals je ziet ben ik onderweg om heel PSV te verzamelen
Hmmm, na de aanbieding van € 44,00 bij de MM gezien te hebben vanmorgen wilde ik mijn PS3 FIFA 12 annuleren, nu heeft deze sinds vanmiddag opeens de status verzonden.:?Jumpman schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 19:13:
FIFA 12 (Nederlands) gepreorderd bij de de Bart Smit (met 12 FUT Gold Packs) voor € 54,99 (Gelukkig had ik nog een bon van € 49,00) Ik heb van alle FIFA's nog de Nederlandse versie, dus wilde dit dit jaar maar weer.
Is dit normaal bij Bart Smit dat ze hem drie dagen voor release op verzonden zetten, of is deze echt al verzonden?
[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 26-09-2011 16:27 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Euh... 15 euro... waar? Ik zie ze alleen vanaf zo'n 35... En da's me net ff teveel om een demo uit te proberen.MsG schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:52:
[...]
Koop voor 15 ofzo een Xbox 360 controller op USB. Je wil FIFA echt niet op je toetsenbord spelen. Dat kon vroeger prima, tegenwoordig is dat vrij ruk.
EDIT
O, wacht, je bedoelt natuurlijk een kloon... Blijven die wel langer werken dan een kwartiertje...?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2011 16:33 ]
Het zou kunnen dat hij al verzonden is. Ik was vanmiddag bij de BS en ze zeiden dat ze fifa 12 al binnen haddenJumpman schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:26:
[...]
Hmmm, na de aanbieding van € 44,00 bij de MM gezien te hebben vanmorgen wilde ik mijn PS3 FIFA 12 annuleren, nu heeft deze sinds vanmiddag opeens de status verzonden.:?
Is dit normaal bij Bart Smit dat ze hem drie dagen voor release op verzonden zetten, of is deze echt al verzonden?
edit: laat maar, heet daar Bestelhistorie.
Bij staat er ook verzonden.
[ Voor 45% gewijzigd door Jaded op 26-09-2011 16:53 ]
HOI.
Na wat handelen heb ik dit:Kluutmaran schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:26:
Heb met een beetje creatief handelen al een aardig Eredivisie FUT team samen gesteld
--------------Dost---------Matavz------------
S. De Jong -----------------Wijnaldum---
----------Strootman------Hutchinson-------
Kuijper----Wielaert----Derijck----Manolev
---------------------Tyton-------------

En nog een IF Podolski, heb alleen geen zin om een Bundesliga team te maken. Toch ga ik nog een tijdje wachten met verkopen aangezien hij alleen in prijs zal gaan stijgen.
Tip voor alle FUT Mensen, maak 2 teams! Speel je met team A, dan zit team B op de bank, en vice versa. Wissel deze 2 teams af zodat ze altijd een goede fitness hebben, en eventuele blessures over gaan. Dit scheelt veel geld voor fitness/healing kaartjes.
Beetje jammer dat je de beste speler op de bank zetKluutmaran schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:26:
Heb met een beetje creatief handelen al een aardig Eredivisie FUT team samen gesteld

Jaalalalaa lalalalaaa heeuuuuuuuu Asare!!
Of koop gewoon een team waarvan je elke positie 2x hebt bezet met eenzelfde goede speler. Had ik bij Fifa 11, nooit geen kut potjes spelen omdat iemand geblesseerd was.Dersan schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:02:
[...]
Na wat handelen heb ik dit:
[afbeelding]
En nog een IF Podolski, heb alleen geen zin om een Bundesliga team te maken. Toch ga ik nog een tijdje wachten met verkopen aangezien hij alleen in prijs zal gaan stijgen.
Tip voor alle FUT Mensen, maak 2 teams! Speel je met team A, dan zit team B op de bank, en vice versa. Wissel deze 2 teams af zodat ze altijd een goede fitness hebben, en eventuele blessures over gaan. Dit scheelt veel geld voor fitness/healing kaartjes.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Twijfel alleen of ik 'm dan wel moet installen of niet... Zou m'n key geblokt kunnen worden?
Ordernummer: xxxxxxx
Datum: 23-09-2011
Status: Uw bestelling is verzonden
Betaalmethode: iDEAL

Of die morgen komt is wel nog de vraag, ook al eerder gehad dat het 2 dagen voor de release werd verzonden, maar vastgehouden werd door TNT, want zij mochten het pas op de release date afleveren, maar we zullen zien
En tsja, denk dat je niet bang hoeft zijn over je key, is niet jouw schuld dat je hem al hebtExterminator schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:34:
Waarschijnlijk krijg ik vanavond m'n PC-versie![]()
Twijfel alleen of ik 'm dan wel moet installen of niet... Zou m'n key geblokt kunnen worden?
Kijk maar eens verder in deze post, maar hoop dat hij morgen komt, maar vrees het ergste..Jumpman schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:26:
[...]
Hmmm, na de aanbieding van € 44,00 bij de MM gezien te hebben vanmorgen wilde ik mijn PS3 FIFA 12 annuleren, nu heeft deze sinds vanmiddag opeens de status verzonden.:?

[ Voor 73% gewijzigd door Satom op 26-09-2011 18:15 ]
Fifa11 trouwens nog wel regelmatig op de Xbox360 gespeeld bij een vriend, die was wel steengoed.
[ Voor 18% gewijzigd door marapuru op 26-09-2011 19:21 ]
Ik twijfel of hij echt verstuurd is. Ik heb namelijk geen Track en Trace nummer van ze gehad.Vliegtuig02 schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:59:
Bartsmit heeft hem al verzonden!!
Ordernummer: xxxxxxx
Datum: 23-09-2011
Status: Uw bestelling is verzonden
Betaalmethode: iDEAL
![]()
![]()
Of die morgen komt is wel nog de vraag, ook al eerder gehad dat het 2 dagen voor de release werd verzonden, maar vastgehouden werd door TNT, want zij mochten het pas op de release date afleveren, maar we zullen zien
Ik durf bijna te weden dat je die voor 12 vanavond hebt, de laatste keer kreeg ik ook om half 12 een mail met track and trace number. Maar we zullen zien!Jaded schreef op maandag 26 september 2011 @ 19:51:
[...]
Ik twijfel of hij echt verstuurd is. Ik heb namelijk geen Track en Trace nummer van ze gehad.
Verwijderd
Volgens mij heb ik bij BS nog nooit een Track & Trace nummer gehad bij één game, omdat deze in een bubbel enveloppe aankomt.Vliegtuig02 schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:29:
[...]
Ik durf bijna te weden dat je die voor 12 vanavond hebt, de laatste keer kreeg ik ook om half 12 een mail met track and trace number. Maar we zullen zien!
Als dat zo is hebben ze een nieuwe vaste klant erbijVliegtuig02 schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:29:
[...]
Ik durf bijna te weden dat je die voor 12 vanavond hebt, de laatste keer kreeg ik ook om half 12 een mail met track and trace number. Maar we zullen zien!

Ziet er mooi uit!
[ Voor 25% gewijzigd door Dersan op 26-09-2011 21:19 ]
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Scheelt weer een hoop zoekwerk, de website was ook niet altijd up-to-date...
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Nope, niet zelf gehaald in de winkel..
Wel legaal gekocht, maar eigenlijk toch ook niet. Iemand gaf zomaar de sleutel weg zonder de sleutelhanger.
Cryptisch genoeg zo?
ziet er rerg goed uit!!Dersan schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:18:
Op de EA forums heeft zich ook al iemand gemeld die hem bij de mediamarkt in Polen heeft gehaald. En ja, met foto's van zijn tv erbij
.
[afbeelding]
Ziet er mooi uit!
Klopt, alleen als het in en doosje zit.Dat was het geval bij Blops en GTAIV complete collection. (dat ik een track and trace nummer had)Jumpman schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:07:
[...]
Volgens mij heb ik bij BS nog nooit een Track & Trace nummer gehad bij één game, omdat deze in een bubbel enveloppe aankomt.
De spellen die ik op release date wil hebben bestel ik standaard bij bart smit.Jaded schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:10:
[...]
Als dat zo is hebben ze een nieuwe vaste klant erbij
[ Voor 14% gewijzigd door Satom op 26-09-2011 21:37 ]
Verwijderd
aaiigghhttExterminator schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:34:
[...]
Nope, niet zelf gehaald in de winkel..
Wel legaal gekocht, maar eigenlijk toch ook niet. Iemand gaf zomaar de sleutel weg zonder de sleutelhanger.
Cryptisch genoeg zo?
Ik de sleutel verzilverd en vervolgens zegt origin: "Niet uitgebracht"
Nog maar even wachten dus
dus je kan nog niet spelen? (offline)Exterminator schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:40:
Woehaha, wat 'n tegenvaller.
Ik de sleutel verzilverd en vervolgens zegt origin: "Niet uitgebracht"
Nog maar even wachten dus
Verwijderd
Inderdaad ben ik ook zeer benieuwd naar. Zowel in fifa 10 als fifa 11 last van gehad. Die updates hebben nooit geholpen.Diamond4ever schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:27:
Mss wat vroeg maar zijn er al klachten over freezes op de ps3 versie? Ik weiger dit spel te kopen totdat ik 1 of 2 weken minimaal, niks hoor over freezes... In fifa11 is er sinds het begin over geklaagt en er is NOOIT wat aan gedaan...

NopeVliegtuig02 schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:44:
[...]
dus je kan nog niet spelen? (offline)

[ Voor 52% gewijzigd door Exterminator op 26-09-2011 21:57 ]

[ Voor 65% gewijzigd door Jumpman op 26-09-2011 21:57 ]
[ Voor 77% gewijzigd door Rivanov op 26-09-2011 21:53 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
correct, gewoon 'n EA download dusVliegtuig02 schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:54:
[...]
Heb jij alleen een code, geen schijf?
[ Voor 7% gewijzigd door Exterminator op 26-09-2011 21:55 ]
oké, ben benieuwd of hij morgen word geleverd en of hij gaat werken
Laat me even wat weten via DM aub, als hij bij jou wel werkt moet ik gaan mailenVliegtuig02 schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:57:
[...]
oké, ben benieuwd of hij morgen word geleverd en of hij gaat werkenBen benieuwd!
Komt voor de bakkerExterminator schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:58:
[...]
Laat me even wat weten via DM aub, als hij bij jou wel werkt moet ik gaan mailen
Maar even on the topic; in fifa 11 pc zat en bug in de europa league dat de club niet goed waren en niet veranderden, dat moest je zelf doen door op de sorteer knop te drukken, maar wet iemand hoe dat zit met de console versie? Zou mooi zijn als dat gefixet is.
http://forum.fok.nl/topic/1715538/7/25
De BartSmit twitter is het er niet mee eens:
http://twitter.com/#!/bartsmitcom
[ Voor 23% gewijzigd door Jaded op 26-09-2011 22:56 ]
Tijdens de persconferentie, waar ik en vinom namens FIFA Benelux aanwezig waren, op de GamesCom werd ons verteld dat hier aandacht aan besteed is door EA. Zij verkondigde ons de problemen die zij kende uit FIFA 11 gefixed te hebben.Diamond4ever schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:27:
Mss wat vroeg maar zijn er al klachten over freezes op de ps3 versie? Ik weiger dit spel te kopen totdat ik 1 of 2 weken minimaal, niks hoor over freezes... In fifa11 is er sinds het begin over geklaagt en er is NOOIT wat aan gedaan...
FIFA Benelux Administrator
Is misschien wel logisch dat Bart Smit dat zegt.. Anders zouden ze illegaal bezig zijn. Maar als ik dat forum mag geloven op waarheid kan ik hem duits vandaag thuis verwachten.Jaded schreef op maandag 26 september 2011 @ 22:36:
Zou wel in het plaatje passen dat ze alles al verstuurd hebben. Meer (onbetrouwbare) bronnen:
http://forum.fok.nl/topic/1715538/7/25
De BartSmit twitter is het er niet mee eens:
http://twitter.com/#!/bartsmitcom
En hoe zit het met FUT, moet je eerst je EA account aan fifa12 koppelen voordat ik FUT kan spelen?
Verwijderd
Laat even weten of je succes hebt gehad.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 07:42:
Straks maar eens bart smiit. e-plaza en MM Enschede checken...
Anders ga ik vanmiddag na het werk voor niks naar de MM / e-plaza.
Verwijderd
Ik ga wss ook alleen als ik 1-2 meldingen heb gezien, maar ik denk dat bart smit / eplaza ze vandaag verkopen aangezien er al wat bestellingen de deur zijn uit gegaan/ Bart smit en Eplaza zijn 1 bedrijf.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 07:47:
[...]
Laat even weten of je succes hebt gehad.
Anders ga ik vanmiddag na het werk voor niks naar de MM / e-plaza.
Weten we ook weer hoe Amerikanen denken over voetbal.Went to my local Super Wal-mart, and they said they didn't receive them because they don't have room in their warehouse.
Dat heeft daar echt status 0,0.
[ Voor 7% gewijzigd door SR8 op 27-09-2011 08:58 ]
Mhao, zo denken wij hier over Madden (wat overigens een onwijs gave game is als je de spelregels een beetje snapt)SR8 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:56:
[...]
Weten we ook weer hoe Amerikanen denken over voetbal.
Dat heeft daar echt status 0,0.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ze denken het te weten, omdat ze vorig jaar op de vingers zouden zijn getikt (door EA??) wegens het te vroeg verkopen.. Zoals ik al zei; vaag verhaal en denk gewoon dat het onzin is!
Vandaar dat ze er 70 euries voor vragenVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:23:
Bij dixons is die zowiezo morgen al te koop staat op de site.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
dezelde mensen die 20,- betalen voor een early seasons pass?Royz schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:35:
je zou je toch echt afvragen welke mensen nou 70e neerleggen voor een game die je ook voor 44 kan krijgen
ja ach, als je per jaar 1 spel koopt en heel het jaar alleen maar fifa speelt is het best te doen.Royz schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:35:
je zou je toch echt afvragen welke mensen nou 70e neerleggen voor een game die je ook voor 44 kan krijgen
Er zijn ook mensen die geld neerleggen voor zo'n season ticket....
Burp
Verwijderd
Dixons heeft vrijwel altijd veel te hoge prijzen, snap niet dat die nog iets verkopen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:36:
Te ziek voor woorden van Dixons, ik zou mij de ogen uit de kop schamen!
Verwijderd
kan zijn, hoop het niet, je krijgt sowieso geen track trace nummer als het om bubbeltjes enveloppe gaat.Jumpman schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:56:
Iedereen die bij de BS heeft besteld en waar de bestelling op verzonden staat. Het kan ook zo zijn, dat de games al in de bubbelenveloppen zitten, maar netjes in een container aan het wachten tot het 28-09-11 is en ze echt opgehaald worden door TNT. Dat het administratief in het systeem dan al als verzonden staat.
Ik heb mediamarkt Hengelo gesproken en die verkopen hem donderdag pas. Direct verkrijgbaar betekent hier online bestellen en donderdag ontvangen dus.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:10:
Iemand al bij de mediamarkt geprobeerd? Hier zit er geen in de buurt maar op de site staat direct verkrijgbaar.
Tomorrow is not today!
Nette prijs
Cons:::BB4E
HOI.
Saturn handeld per vestiging appart... Prijzen en producten verschillen per vestiging (ouder werknemer )shameblaster schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:31:
39euro bij saturn (nieuwegein) dus waarschijnlijk ook in de andere filialen
Nette prijs
Dat is een zeer mooie prijs. Waarschijnlijk een openingsstunt van de nieuwe Saturn in Nieuwegein. Ik moet een paar dagen wachten, heb namelijk bij thehut gekocht samen met die onderbroeken actieshameblaster schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:31:
39euro bij saturn (nieuwegein) dus waarschijnlijk ook in de andere filialen
Nette prijs
Dit topic is gesloten.