[iPad] Ervaringen en discussie - deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste
Acties:
  • 126.356 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
henkna schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 19:13:
Ben al de hele middag uit aan het zoeken waarom ik mijn Ipad2 niet kan updaten naar 4.3.5.
Heb al geprobeerd te updaten zonder tussenkomst router, virus scanner tijdelijk verwijderd. Nog geen oplossing kunnen vinden.

Ik krijg de volgende foutmelding in itunes: Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3194)

Iemand een idee?
Aub http://www.redmondpie.com...or-custom-4.3.3-firmware/

Je moet je hosts file aanpassen. TinyUmbrella heeft deze gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:33
Bedankt voor je hulp! Problem solved!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 16:19
Plurk. schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 19:22:
Vandaag mijn moeder d'r iPad2 retour gebracht naar Dixons. De Wifi bleef uitvallen en het werd alleen maar erger, soms was de wifi optie greyed out. Mijn eigen iPad2 (ook op 25 april gekocht) heeft nergens last van, ook niet bij moeders thuis.

Na veel geklooi hem dus vandaag maar ter reparatie/vervanging aangeboden aangezien de levertijden nu erg kort zijn. Dixons geeft echter aan dat het tussen de 3 tot 5 weken duurt! Nu maar hopen dat ze niet te veel afkick verschijnselen krijg want al is ze 73, ze gebruikt hem veel! Nu moet ze weer terug naar d'r laptop met een accuduur van <2uur.
Vanmorgen een brief in de bus dat ik de iPad weer op kon halen. Moeders blij omdat het sneller was dan verwacht, dus op naar Dixons! De Ipad was gerepareerd want ze hadden een softwarematige herconfiguratie uitgevoerd. Helaas bleek bij thuiskomst dat het probleem precies het zelfde was, terug naar Dixons die hetzelfde op hun wifi netwerk constateerde. Hij is weer terug naar ProAssist met de vermelding van de medewerker van Dixons dat het wel eens langer kon duren want ze waren overgenomen en konden geen klacht meer doorgeven via hun systeem.

Nu maar hopen dat het probleem de volgende ronde is opgelost en dat het niet te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:49

Exirion

Gadgetfetisjist

Plurk. schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 12:36:
Nu maar hopen dat het probleem de volgende ronde is opgelost en dat het niet te lang duurt.
Precies de reden waarom ik nooit iets bij Dixons koopt. Heb ooit ruzie met een filiaalmanager staan maken zodat ik na 3 keer langskomen voor een defect aan een HP notebook eindelijk m'n geld terugkreeg. Moest wel dreigen met instanties voordat ik 'm zover had. Echt, klotezaken zijn het.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Ik heb een groot probleem met mijn ipad 2. Nadat ik een youtube video af wou spelen afkomstig uit een mailtje, liep mijni pad vast maar ik kon hem nog wel gewoon opnieuw opstarten. Toen die weer was opgestart, waren al mijn standaard apple apps weg zoals mail, camera, agenda, instellingen, store enz.

De ipad is gejailbreakt maar dit wil ik eigenlijk graag zo houden. Heeft iemand dit heel toevallig al een keer meegemaakt of weet iemand wat ik moet doen want het is heel vervelend want nu moet ik mijn trage computer weer gebruiken voor mijn mails:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Dat uitvallen van WIFI gebeurd bij mijn iPad 2 ook sporadisch. Even op Flightmodus zetten en ik heb weer verbinding. Raarrr want bij het streamen van muziek (NAS) heb ik nog niks gemerkt. Wel bij het ophalen van mail en surfen via Safari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 16:19
Exirion schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 12:39:
[...]

Precies de reden waarom ik nooit iets bij Dixons koopt. Heb ooit ruzie met een filiaalmanager staan maken zodat ik na 3 keer langskomen voor een defect aan een HP notebook eindelijk m'n geld terugkreeg. Moest wel dreigen met instanties voordat ik 'm zover had. Echt, klotezaken zijn het.
Tja 3x keer retour is policy bij Dixons. Staat blijkbaar in hun regels (zo vertelde de filiaalmanager) dat ze drie keer de kans moeten krijgen om iets te repareren voor je een nieuwe/geld terug krijgt. Eigenlijk heb ik el goede ervaringen met Dixons. Zo stond ik 25 april om 17:04 buiten met twee iPads :9 Ik ben beniewd hoe het verder afloppt, maar ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 11:55
Werkt een iPad 1 keyboard dock eigenlijk op de iPad2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
giganielsie schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 21:39:
Ik heb een groot probleem met mijn ipad 2. Nadat ik een youtube video af wou spelen afkomstig uit een mailtje, liep mijni pad vast maar ik kon hem nog wel gewoon opnieuw opstarten. Toen die weer was opgestart, waren al mijn standaard apple apps weg zoals mail, camera, agenda, instellingen, store enz.

De ipad is gejailbreakt maar dit wil ik eigenlijk graag zo houden. Heeft iemand dit heel toevallig al een keer meegemaakt of weet iemand wat ik moet doen want het is heel vervelend want nu moet ik mijn trage computer weer gebruiken voor mijn mails:p
Volgens mij kan je hem gewoon restoren zonder naar 4.3.5 te gaan toch?
giganielsie schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 21:39:

Volgens mij kan je hem gewoon restoren zonder naar 4.3.5 te gaan toch?

[ Voor 33% gewijzigd door wimpie007 op 01-08-2011 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Sorry dubbelpost

[ Voor 99% gewijzigd door wimpie007 op 01-08-2011 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:59
slico schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:38:
Weet iemand hoe je het automatisch herladen van Safari uitzet? Erg vervelend als je op een webchat zit en je doet 30 seconden een spel en je gaat weer terug, dat je uitgelogd ben en weer opnieuw moet inloggen.
Dat heeft te maken met te weinig geheugen. Safari wordt uit het geheugen gehaald als je iets anders laadt wat het geheugen nodig hebt. De ipad 1 heeft 256MB, ik merk het al als ik meerdere tabs open heb..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 09:01

cue

Ben afgelopen weekend teruggekomen van vakantie en in het vliegtuig kwam ik er eigenlijk voor het eerst achter bij het kijken van een film dat mijn ipad2 ook wat last heeft van het "backlight bleeding" probleem wat ik in dit forum veelvuldig terug lees.

Nu heb ik mijn iPad2 op de introductiedag gekocht en vroeg me af of dit dan nog steeds onder garantie valt? Ik heb de iPad gekocht bij Dixons en was benieuwd of mensen hier ervaring mee hebben?

Zou ik voor garantie ook gewoon langs een applestore kunnen gaan in dit geval? Is dit probleem inmiddels bij de huidige productie verholpen of blijft dit probleem gewoon bestaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hulp gezocht bij synchroniseren.
Na een uitgebreide visrusscan waarbij eea verwijderd is wil Itunes niet meer synchroniseren.
Hij blijft eindeloos hangen en het maken van een reservekopie. Op de HD komt er niets bij. Er gebeurt niets.
Alleen het balkje blijft eindeloos bewegen alsof er een kopie gemaakt wordt. Ook als ik uiteindelijk het proces beeindig blijft het gewoon doorgaan. Ipad loskoppelen, idem.
Ik heb Itunes al hersteld zonder resultaat. Toe verwijderd en na het opnieuw opstarten opnieuw geïnstalleerd.
Hij blijft hetzelfde doen. Herstellen van de Ipad heb ik nog niet gedaan ondat ik Itines of de computer verdenk van het veroorzaken van de problemen. Hij lijkt het ook te doen met de Iphone maar die ligt nu aan de computer. Even afwachten dus.
Wie kan mij weer op weg helpen?

Bvd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-08 17:23
Ik heb een probleem met mijn camera connection kit op ipad1. Ik kon altijd zonder enige moeite importeren, maar plotseling, herkent hij de connection kit niet meer? Als ik de sd converter in mijn iphone stop zegt hij vertrouwt, dat de accessoire niet wordt ondersteunt. De sd kaart werkt, net als de ingang op de camera. Het lijkt iets softwarematigs in foto. Iemand enig idee wat de oplossing kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

sjobiscity schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 06:06:
Ik heb een probleem met mijn camera connection kit op ipad1. Ik kon altijd zonder enige moeite importeren, maar plotseling, herkent hij de connection kit niet meer? Als ik de sd converter in mijn iphone stop zegt hij vertrouwt, dat de accessoire niet wordt ondersteunt. De sd kaart werkt, net als de ingang op de camera. Het lijkt iets softwarematigs in foto. Iemand enig idee wat de oplossing kan zijn?
Stof in je connector :) ?
Ik had dat laatst op me werk en dit is gelijk opgelost

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
firmware update gedaan?

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Hmm puntje waar ik me al aan stoor sinds de eerste dag van de iPad; heb een camera connection kit gekocht, pomp tijdens vakantie foto's over naar de iPad. Bij aankomst thuis is er geen enkele simpele mogelijkheid om deze foto's er weer af te halen. Ik vind geen optie in iTunes in ieder geval.
En waar ik er vanuit ging dat tijdens het synchroniseren dit automatische gebeurde ben ik nu dus 6 gb aan RAW foto's kwijt... crap product. Camera connection kit is echt nutteloos zo.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Via Mac kun je de Image directory benaderen door het programma Image Capture op te starten. Onder windows kun je de Ipad als externe schijf benaderen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Fietsbel schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:45:
Via Mac kun je de Image directory benaderen door het programma Image Capture op te starten. Onder windows kun je de Ipad als externe schijf benaderen.
Ja handig onder windows zie je dus allemaal nietszeggende mappen waar je dan zelf weer in mag gaan zoeken... handig als je 30gb aan foto's erop hebt staan. Bovendien hangt de iPad zich regelmatig op als je hem als externe schijf benadert.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ja ideaal is het niet.

[ Voor 86% gewijzigd door Fietsbel op 03-08-2011 18:27 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-08 17:23
Nee, geen firmware update. Ben op vakantie. Inderhoed beide connectors uitgeblazen, maar daar ljjkt t ook niet aan te liggen. Opladen lukt wel namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
sjobiscity schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 06:06:
Jailbreakme gebruikt? Deze had nl een bug zodat de cck niet meer werkte. Via cydia vind je een fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 13:44:
Hmm puntje waar ik me al aan stoor sinds de eerste dag van de iPad; heb een camera connection kit gekocht, pomp tijdens vakantie foto's over naar de iPad. Bij aankomst thuis is er geen enkele simpele mogelijkheid om deze foto's er weer af te halen. Ik vind geen optie in iTunes in ieder geval.
En waar ik er vanuit ging dat tijdens het synchroniseren dit automatische gebeurde ben ik nu dus 6 gb aan RAW foto's kwijt... crap product. Camera connection kit is echt nutteloos zo.
als je je ipad aansluit kan je m toch als usb device benaderen en gewoon de DCIM map uitlezen, lijkt mij?

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag wat ik niet heb kunnen vinden via google oid.

Als je een iphoto library hebt op een apple en je synced je ipad eraan, kun je in je ipad fotos flaggen of ratings geven zodat die dat weer terug synced naar de orginele iphoto library op de apple computer.
Het doel is om een selectie te maken in een grote hoeveelheid fotos, en om dat comfortabel op een ipad te doen ipv op een outdated 4 jaar oude macbook. Nog steeds superlaptop maar iphoto heeft hij wel eens last mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Binnenkort ga ik een paar uur vliegen (4 uur) naar mijn vakantie bestemming, wil graag een paar films kijken op onze iPad2.
Heeft hier iemand goede ervaringen met een extend batterypack.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:07
Jouw iPad 2 gaat geen 4 uur mee :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 19:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hahn schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:09:
Dat dacht ik ook al..?! Ik kan met gemak twee films in de auto draaien ( achterin ;) ).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Hahn schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:09:
Nee meen je dat nou, goh ik vraag toch is er iemand hier die ervaring heeft met een extend batterypack

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Pierre61 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:20:
[...]

Nee meen je dat nou, goh ik vraag toch is er iemand hier die ervaring heeft met een extend batterypack
Ja, maar die vraag vind ik erg vreemd (in de combinatie met "ik wil 4 uur films kijken"), omdat elke iPad 2 toch wel minimaal 4 uur mee zou moeten gaan. Ik kijk 's avonds op bed vaak een uur of 2 filmpjes en ik hoef pas na een uur of 10 op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Met alle respect hoor, er staat dat ik graag een paar films wil kijken. Niet 4 uur lang 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Je zegt dat je 4 uur gaat vliegen en dat je films wilt kijken, ik nam aan dat je tijdens die 4 uur dus films wilt kijken. Lijkt me niet zo'n heel erg vreemde aanname. Maar het spijt me zeer dat ik je verkeerd heb begrepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Laatst online: 18-09 08:54
Wat mij opvalt is dat mijn ipad 2 met spelletjes eerder leeg is dan dat ik bijvoorbeeld een boek lees.
Ik heb ook mogen vernemen dat de beta IOS5 de batterij eerder leegtrekt dan een 4.3.3 IOS bijvoorbeeld (zie topic IOS5 alhier :)

Deze vraag is toch relevant, want ik moet naar Bangkok vliegen en dan wil ik mijn Ipad 2 ook meenemen.
Dat is ruim 11 uur vliegen, terug 12:30 uur vliegen, en dat gaat ie niet redden vrees ik.

Misschien met scherm op laagste helderheid, geluid uit, flight modus aan en niet te veel spelletjes komt ie een heel eind gok ik.

Daarom ook mijn vraag, heeft er iemand toevallig ervaring met een extended battery pack (is trouwens de eerste keer dat ik hoor dat deze er is ;)
Google levert me wel wat hits op, maar niets concreets van apple zelf.

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:38
Heb gemerkt wanneer je je films converteert naar mp4 je accu echt lang mee gaat.
Deze vakantie 4 uur film gekeken op de ipad2 in het vliegtuig en was 7% weg van de accu, schermverlichting op ongeveer 25%.
Dus 11 uur haal je makkelijk mits juiste formaat (divx trekt meer accu) en je scherm niet te helder.
Mp4 kun je hardwarematig afspelen divx tegnwoordig steeds beter maar verbruikt wel meer accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
dank voor de tip, dan gaan we er maar een paar converteren, zou het ook nog uitmaken welke player je gebruikt?

(gebruik nu cinexplayer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

vegtem schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:48:
dank voor de tip, dan gaan we er maar een paar converteren, zou het ook nog uitmaken welke player je gebruikt?

(gebruik nu cinexplayer).
Geen idee eigenlijk ik gebruik de standaard van de iPad, om ze te converteren gebruik ik FreeMake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:38
Cinexplayer is prima, of avplayerhd is ook goed.
Deze spelers gebruiken de QuickTime plugin om mp4 harwarematig af te spelen, dus ook goede accu performance.

Persoonlijk gebruik ik voor mp4 de standaard videoplayer, voor divx en mkv gebruik ik ook cinexplayer!

Voor converteren gebruik ik handbrake, gratis en kan hele waslijsten tegelijk converteren bestanden heten bij default iPad settings .m4v !

[ Voor 21% gewijzigd door Monkeyk2010 op 04-08-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:07
vegtem schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:53:
Deze vraag is toch relevant, want ik moet naar Bangkok vliegen en dan wil ik mijn Ipad 2 ook meenemen.
Dat is ruim 11 uur vliegen, terug 12:30 uur vliegen, en dat gaat ie niet redden vrees ik.
Ik weet niet met welke maatschappij je vliegt. Maar tegenwoordig vind ik vaak USB aansluitingen in het vliegtuig. Dus je kunt het gewoon aan het prik hangen :)

Edit: Ik heb het trouwens niet getest met mijn iPad, wel mijn Htc Desire. Dat werkte prima! Bij Emirates is er ook nog per 3 Economy seats een 220v stekker :)

[ Voor 14% gewijzigd door L-VIS op 05-08-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:11
Maar levert die USB aansluiting genoeg stroom om je ipad op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
Ik vlieg met CI (China Airlines en die gebruiken oudere toestellen, geen prik... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:46
loeberce schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:41:
Maar levert die USB aansluiting genoeg stroom om je ipad op te laden?
Ging er toch om dat ie de hele reis kon kijken, dan maakt het ook niet uit of hij oplaadt of niet toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 11:31
Laatst vlucht van 9 + 5 uur gehad, veel films, series gekeken en ipad 1 batterij gaat zo'n 9 tot 10 uur mee. Brightness op low, flight mode, geconverteerde MP4 films

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-09 11:02

vinnie1908

Appel != peer

Ik geniet ontzettend van mijn iPad2 voor browsen en wat games echter wilde ik vandaag eens snel een map met fotos op mijn iPad zetten. Nu zal ik waarschijnlijk iets ontzettend eenvoudigs over het hoofd zien echter lukt het me niet om een map met fotos over te zeten.

Iemand met de goede tip?

Via Itunes -> iPad -> Foto's -> Foto's synchorniseren (en dan de map selecteren) lijkt niet de juiste oplossing te zijn. Ik kan op dit moment via iTunes sowieso geen foto's zien links in de lijst (wel muziek / films / tv programmas)

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Volgens mij is dat toch echt wel de juiste methode... :)

iTunes > iPad > Foto's > Foto's synchroniseren > Map selecteren

Foto's zie je nooit links het in het lijstje met je Library, dus dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-09 11:02

vinnie1908

Appel != peer

Dan ga ik het opnieuw proberen; ik zal vast dan wel een vinkje / syncroniseer of iets vergeten

//Nu werkt het wel; idd op de manier zoals het volgens MrAcid ook hoort. Thanks!

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Push mail + iPad is toch niet echt de geschikte combinatie..

Waarom komen e-mails enkel binnen als ik de mail app open? Ik wil dit ook als de ipad in stand-by staat.

Is daar geen oplossing voor? bij instellingen staat mooi 'push' ingesteld.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:02

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:46:
Push mail + iPad is toch niet echt de geschikte combinatie..

Waarom komen e-mails enkel binnen als ik de mail app open? Ik wil dit ook als de ipad in stand-by staat.

Is daar geen oplossing voor? bij instellingen staat mooi 'push' ingesteld.. :?
Is het ook een Exchange account of niet? Mijn Exchange mail wordt netjes gepushed (geluidje als er mail is) of een notification als ik een vergaderverzoek heb. Ook als de iPad in standby staat.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:21

HellBeast

Oh My GoT!

Nitai schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:31:
[...]

Is het ook een Exchange account of niet? Mijn Exchange mail wordt netjes gepushed (geluidje als er mail is) of een notification als ik een vergaderverzoek heb. Ook als de iPad in standby staat.
Push mail is niet een " geluidje wat afspeelt als post er is". Dat kan ook met POP abonnementen als je instelt dat je client elke 10 minuten mail ophaalt. Push mail betekent dat je direct mail binnenkrijgt en een notificatie krijgt, dat er nieuwe berichten zijn.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:31:
[...]

Nop, een POP mail account (van ISP) en een Gmail acc.

Ik had gelezen dat je via via een Exchange server je mail kon laten forwarden naar een adres wat aan een exchange server gelinkt is en het zo werkt..
Maar gratis aan zo iets geraken lijkt mij vrijwel onmogelijk.. (of niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:46:
[...]

Nop, een POP mail account (van ISP) en een Gmail acc.

Ik had gelezen dat je via via een Exchange server je mail kon laten forwarden naar een adres wat aan een exchange server gelinkt is en het zo werkt..
Maar gratis aan zo iets geraken lijkt mij vrijwel onmogelijk.. (of niet?)
Gmail kun je ook als exchange account laden (inclusief agenda en contacten). Zie ook google sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 19:36
Iemand die ervaring heeft met een usb stick met een connection kit?

ik zou graag wat films op mijn usb stick zetten maar mijn usb stick doet het niet want de ipad geeft aan dat de usb stick te veel stroom nodig heeft. ik zou graag een usb stick van 16 GB willen maar weet iemand welke usb sticks ik hiervoor kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:15

fmb

giganielsie schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:08:
...
ik zou graag wat films op mijn usb stick zetten maar mijn usb stick doet het niet want de ipad geeft aan dat de usb stick te veel stroom nodig heeft. ik zou graag een usb stick van 16 GB willen maar weet iemand welke usb sticks ik hiervoor kan gebruiken?
Dat gaat zonder jailbreak niet werken.

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Zerveza schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:03:
[...]

Gmail kun je ook als exchange account laden (inclusief agenda en contacten). Zie ook google sync.
Inderdaad, je Gmail account als Exchange instellen op je iOS device. Even bij Gmail Help kijken hoe je dat instelt. Je kan al je mail (andere pop accounts) via Gmail binnenhalen, en dan wordt het gelijk gepushed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:33
nog iemand een goede gratis app om films mee af te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
VLC viewer (is gratis als het goed is).
http://thetechjournal.com/electronics/vlc-player-is-now-available-for-ipad-and-iphone.xhtml

Gebruik deze zelf op de pc, op ipad gebruik ik cinexplayer, maar deze is niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
bartkoper schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:59:
nog iemand een goede gratis app om films mee af te spelen?
Goodplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
thnx voor de reacties. ik heb de cinex player aangeschaft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeaaah ik heb hem!

Afbeeldingslocatie: http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/285465_261827243827648_100000011222219_1112615_4423672_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/263250_261826093827763_100000011222219_1112612_6498424_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 10:54
bing69 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:21:
[...]

Ik fotografeer in raw (nef, nikon), deze kan ik zoals eerder al gezegd is importeren op de ipad en gewoon bekijken. Wil ik ze exporteren naar bv picasa dan worden ze omgezet naar jpg. Originelen blijven intact.

Ik zet ze met Ifile over van de ipad naar de pc
Wat ik graag wil weten, maar nog nergens echt kan terugvinden is of je met een (maakt niet welke) camera connection kit voor de iPad2 ook de foto's op je SD kaart direct kan deleten. Dus nee, niet eerst een import doen en dan aangeven of je ze OOK wilt verwijderen van de SD kaart. Maar echt gewoon fotos kijken van de SD kaart en aangeven welke je van de SD kaart wilt verwijderen...
Zo kan ik namelijk mooi en snel een eerste schifting maken van geschoten foto's voordat het kaartje de PC in gaat en ze gekopieerd worden naar de server.

Als niemand het weet, kan iemand het misschien even proberen met zijn of haar camera connection kit...?

[ Voor 14% gewijzigd door ezwizard op 10-08-2011 19:31 ]

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Mensen ik heb iets vreemds met mijn iPad2 als ik Safari gebruik om te surfen en ik Google open zie ik dit 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/k350r4.png

Ik heb de cache ook al leeg gemaakt, iemand een idee

• knuppelhout
  • Niet online
even safari uitschakelen door dubbelklik op home en dan icoon inhouden en dan kruisje?

• knuppelhout
  • Niet online

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

knuppelhout schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:14:
even safari uitschakelen door dubbelklik op home en dan icoon inhouden en dan kruisje?
Nee werkt ook niet helaas |:( , het vreemde is dat iedere andere pagina gewoon wel werkt, behalve google.nl

Verwijderd

Pierre61 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:19:
[...]

Nee werkt ook niet helaas |:( , het vreemde is dat iedere andere pagina gewoon wel werkt, behalve google.nl
en met een andere browser dan?

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Zal vanavond eens kijken welke wel werkt (SkyFire) of zo

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Pierre61 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:19:
[...]

Hmm, ik heb hetzelfde. Als ik google.com in 't engels neem, gaat het wel goed. Weird.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:09
Vind het sowieso irritant dat google steeds van die kleine veranderingen doorvoert. Vond het voorheen beter werken.

• g3
  • Laatst online: 12-12-2024

g3

iemand zeer recentelijk nog een ipad gekocht en wat was de firmware?
kan ik er vanuit gaan dat de ipads die nu in de winkel liggen al voorzien zijn van fw 4.3.4+?

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

g3 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:20:
iemand zeer recentelijk nog een ipad gekocht en wat was de firmware?
kan ik er vanuit gaan dat de ipads die nu in de winkel liggen al voorzien zijn van fw 4.3.4+?
Mijn iPad is anderhalve maand oud en heeft 4.3.3.

• g3

g3

DizzyWeb schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:23:
[...]

Mijn iPad is anderhalve maand oud en heeft 4.3.3.
OK thx!

1,5 maand is in dit opzicht wel een tijdje terug. Ben benieuwd of mensen die bijvoorbeeld afgelopen week een iPad 2 gekocht hebben ook een 4.3.3 fw hebben. Kan t me bijna niet voorstellen, maar dat zou me wel helemaal over de streep trekken!

• leopod
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-05 11:19
ezwizard schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:30:
[...]

Wat ik graag wil weten, maar nog nergens echt kan terugvinden is of je met een (maakt niet welke) camera connection kit voor de iPad2 ook de foto's op je SD kaart direct kan deleten. Dus nee, niet eerst een import doen en dan aangeven of je ze OOK wilt verwijderen van de SD kaart. Maar echt gewoon fotos kijken van de SD kaart en aangeven welke je van de SD kaart wilt verwijderen...
Zo kan ik namelijk mooi en snel een eerste schifting maken van geschoten foto's voordat het kaartje de PC in gaat en ze gekopieerd worden naar de server.

Als niemand het weet, kan iemand het misschien even proberen met zijn of haar camera connection kit...?
Nee, dit kan niet, tenzij je je iPad hebt gejailbreakt, dan kan dit dmv ifile
giganielsie schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:08:
Iemand die ervaring heeft met een usb stick met een connection kit?

iPad kan maar tot ongeveer 4 gig aan, als je meer ruimte wilt hebben moet je een grote sd kaart kopen en daar je films op zetten

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:09
Vraag: waarom krijg je bij de ipad2 het checkboard effecf bij scrollen als hij ongeveer een 6/7 dagen aanstaat? Als je hem reboot of safari afsluit is het weg. Mijn iphone 3gs heeft hier nooit last van en deze reboot ik nauwelijks. Kan me voorstellen dst het geheugen wat vol loopt, maar toch...

[ Voor 3% gewijzigd door STIMPPYYY op 11-08-2011 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:55

QuasaR

One ring to rule them all

g3 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:29:
[...]

OK thx!

1,5 maand is in dit opzicht wel een tijdje terug. Ben benieuwd of mensen die bijvoorbeeld afgelopen week een iPad 2 gekocht hebben ook een 4.3.3 fw hebben. Kan t me bijna niet voorstellen, maar dat zou me wel helemaal over de streep trekken!
Afgelopen woensdag een iPad 2 32GB wit gehaald bij de Saturn op Zuidplein in Rotterdam en deze heeft nog 4.3.3. Kon dus direct Jailbreaken :)

Daddy of 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
QuasaR schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:53:
[...]

Afgelopen woensdag een iPad 2 32GB wit gehaald bij de Saturn op Zuidplein in Rotterdam en deze heeft nog 4.3.3. Kon dus direct Jailbreaken :)
ik bij de MM afgelopen week en zat ook de 4.3.3 op. de winkel had die ochtend nieuwe voorraad gehad van de leverancier

[ Voor 9% gewijzigd door bakkie1985 op 12-08-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3

g3

bartkoper schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:32:
[...]

ik bij de MM afgelopen week en zat ook de 4.3.3 op. de winkel had die ochtend nieuwe voorraad gehad van de leverancier
goed om te horen! Ga ik morgen ook ff kijken! Thx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Iemand toevallig een app tegengekomen waarmee je verschillende APN profielen kan bewaren en makkelijk kan switchen? Dit aangezien ik 2 vodafone sims heb waarvan een een afwijkende APN gebruikt met random gegenereerd username/password... zou handig zijn als ik bij sim wissel met een druk op een knop de APN kon wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik trouwens enige met deze ervaring? Gisteravond was ik even in het uitgaansleven,zat op een terras en op een bepaalt moment tijdens een vingerhandeling kreeg mijn scherm een soort kernel panic waarbij er een donkere waas over het scherm kwam en de iPad niks meer deed.(de browser dus)
Enige oplossing was dus en harde reset en misschien had het te maken met de warmte stralen boven mij of de frisse temperaturen buiten op het terras maar toen ik weer thuis was,deed mijn iPad gewoon weer normaal. :/

Is dit bij anderen voorgekomen en is het puur dat je touchcreen niet tegen verhoogde temperaturen in de buitenlucht kan en dan als het ware freezes?(vastlopen van je browser e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
ik heb misschien wel een beetje een vreemde vraag. ik zat bij mn schoonvader op zn ipad 2 en zag bij de instellingen 'hoesvergrendeling' staan. zelf thuis gaan kijken ( 4.3.5 ) en ik heb die optie niet in mn lijst staan. hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 12:24:
Ben ik trouwens enige met deze ervaring? Gisteravond was ik even in het uitgaansleven,zat op een terras en op een bepaalt moment tijdens een vingerhandeling kreeg mijn scherm een soort kernel panic waarbij er een donkere waas over het scherm kwam en de iPad niks meer deed.(de browser dus)
Enige oplossing was dus en harde reset en misschien had het te maken met de warmte stralen boven mij of de frisse temperaturen buiten op het terras maar toen ik weer thuis was,deed mijn iPad gewoon weer normaal. :/

Is dit bij anderen voorgekomen en is het puur dat je touchcreen niet tegen verhoogde temperaturen in de buitenlucht kan en dan als het ware freezes?(vastlopen van je browser e.d.)
De keren dat ik dit heb gezien was het afsluiten van openstaande apps voldoende om Safari weer bruikbaar te maken, reset niet nodig. Het lijkt een memory probleem/tekort.
bartkoper schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 17:58:
ik heb misschien wel een beetje een vreemde vraag. ik zat bij mn schoonvader op zn ipad 2 en zag bij de instellingen 'hoesvergrendeling' staan. zelf thuis gaan kijken ( 4.3.5 ) en ik heb die optie niet in mn lijst staan. hoe kan dit?
Heb je toevallig een codeslot ingesteld staan?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Pierre61 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:14:
Mensen ik heb iets vreemds met mijn iPad2 als ik Safari gebruik om te surfen en ik Google open zie ik dit 8)7

[afbeelding]

Ik heb de cache ook al leeg gemaakt, iemand een idee
Btw heb sinds gisteren nergens meer last van, geen idee wat er nou mis ging maar nu is het weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 18:05:
[...]

De keren dat ik dit heb gezien was het afsluiten van openstaande apps voldoende om Safari weer bruikbaar te maken, reset niet nodig. Het lijkt een memory probleem/tekort.

[...]

Heb je toevallig een codeslot ingesteld staan?
jah ik heb inderdaad een codeslot aanstaan. dit zou niks uit moeten maken toch?

uit gezet en gekeken maar maakt inderdaad niets uit

[ Voor 5% gewijzigd door bakkie1985 op 14-08-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-07 17:16
En jij hebt ook een ipad 2? Een ipad1 heeft niet deze sensoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Die menu optie staat er alleen als je er daadwerkelijk zo'n cover bij hebt. Volgens mij vanaf de eerste keer dat je er een gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 12:24:

Dat is een ingebouwde anti-nerd beveiliging die tegengaat dat je met je Ipad zit te spelen je als je lekker in de zon op het terras zit i.p.v. naar mooie vrouwen te kijken :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
GekkePrutser schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 00:30:
[...]

Die menu optie staat er alleen als je er daadwerkelijk zo'n cover bij hebt. Volgens mij vanaf de eerste keer dat je er een gebruikt.
mijn schoonvader heeft er nog nooit 1 gebruikt en de optie staat er gewoon bij...
het is echt een ipad 2 jah haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beste iPad gebruikers.

Ik ben eigenlijk opzoek naar een programma wat hele mappen met films in 1x kan converteren naar M4v.
Iemand daar ervaring mee? Ik heb nu 28gb aan serie's voor me vriendin gedownload maar om dat 1 om 1 om te gaan zetten zit ik niet echt op te wachten.

Het liefst converteer ik ze ook zo dat ze een stuk kleiner worden met weinig beeld verlies. Net zoals met Handbrake zeg maar.

Programma moet voor de Mac zijn en mag best geld kosten.

Iemand een idee?

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 15-08-2011 23:00 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Handbrake heeft gewoon een queue functie?

Edit: Niet alleen een map, maar je kan een file toevoegen aan de queue en gewoon per file apart aangeven wat je ermee wilt doen.

[ Voor 61% gewijzigd door Nitai op 15-08-2011 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 22:53:
Handbrake heeft gewoon een queue functie?

Edit: Niet alleen een map, maar je kan een file toevoegen aan de queue en gewoon per file apart aangeven wat je ermee wilt doen.
Ja maar ik wil juist een map selecteren. 1x de settings goed zetten en dan de hele map in 1x laten converteren.
Dat kan weer niet binnen Handbrake zo lijkt het. Hij scant de map wel maar converteert alleen file 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ah ik snap hem, maar dat kan Handbrake ook :P maar daar was je al achter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 23:02:
Nou dat dacht ik. Hij is nu met file 1 bezig. Kijken of hij over een paar minuten naar 2 over springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Donstil schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 22:46:
Beste iPad gebruikers.

Ik ben eigenlijk opzoek naar een programma wat hele mappen met films in 1x kan converteren naar M4v.
Iemand daar ervaring mee? Ik heb nu 28gb aan serie's voor me vriendin gedownload maar om dat 1 om 1 om te gaan zetten zit ik niet echt op te wachten.

Het liefst converteer ik ze ook zo dat ze een stuk kleiner worden met weinig beeld verlies. Net zoals met Handbrake zeg maar.

Programma moet voor de Mac zijn en mag best geld kosten.

Iemand een idee?
Air video?
die converteert het live (moet wel je mac aanstaan)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rob schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 23:06:
[...]

Air video?
die converteert het live (moet wel je mac aanstaan)
Het zal bekeken worden in het vliegtuig dus dan valt Air video helaas af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 23:02:
Ze moeten alsnog handmatig aan de Queue worden toegevoegd helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 23:07:
[...]

Het zal bekeken worden in het vliegtuig dus dan valt Air video helaas af.
Weet niet zeker of dit een optie is, maar ik heb laatst goodplayer geïnstalleerd. Daarmee kan je direct vanaf je netwerk streamen of de videofiles downloaden vanaf je netwerk. Voordeel is dat hij gewoon avi afspeelt en je dus niet hoeft te converteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 10:54
Goodplayer... mmm ik heb daar net mijn bevindingen over geventileerd in een ander topic, ben er niet echt positief over. WIl je eens kijken of dat ook jouw ervaring is?

ezwizard in "[iPad] App Store Ervaringen & Discussie ..."

[ Voor 9% gewijzigd door ezwizard op 16-08-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ezwizard schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:31:
Goodplayer... mmm ik heb daar net mijn bevindingen over geventileerd in een ander topic, ben er niet echt positief over. WIl je eens kijken of dat ook jouw ervaring is?

ezwizard in "[iPad] App Store Ervaringen & Discussie ..."
Jep, zie betreffende topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag vertrek ik op vakantie. Ben dus nog even aan t kijken voor een camera connection kit voor mijn ipad 2. Iemand enige ervaring met deze:
http://computer-software....iisQ%3D%3D&fta_ind=7&fs=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Is dat die je via Marktplaats in Nijmegen kunt kopen? Heb ik ook. Doet wat hij moet doen dus ik ben tevreden. Er zit een switch op voor USB en camera. Heel praktisch. Ik gebruik hem heel vaak om via tethering met mn ipad en gsm op internet te kunnen. Werkt als een tierelier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:55

QuasaR

One ring to rule them all

g3 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:39:
[...]

goed om te horen! Ga ik morgen ook ff kijken! Thx!!
Ik vraag me af of je er nu 1 hebt met firmware 4.3.5 of nog met 4.3.3.
Gisteren met zwager naar Saturn geweest waar ik de mijne dus 1 week geleden gekocht had en die van mij heeft 4.3.3, die van hem 4.3.5. Die van mijn zwager is dus niet meer te jailbreaken. Helaas kun je dit in de winkel dus niet nagaan :(

Daddy of 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basel411
  • Niet online
Dag mensen, ik zit met het probleem dat de microfoon van mijn ipad 2 3g defect is. Ik heb er nog garantie op via de Mediamarkt. Bij de MM vertelde ze mij dat de ipad ter reperatie aangeboden kan worden aan apple. Waarschijnlijk ontvang ik een refurbished ipad na 3 weken. Is er iemand die ervaring heeft in het opsturen van de ipad, zo ja, heb je een refurbished ipad gekregen? Wat voor mankementen kan een refurbished hebben? of ziet een refurbished er als nieuw uit, denkend aan krassen ed? Ik hoor graag ervaringen alvorens mijn ipad op te sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:50
Een refurbished ziet er als nieuw uit, volgens mij vervangen ze namelijk de buitenkant altijd.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.