Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Van hun twitter kanaal:Compizfox schreef op woensdag 7 december 2016 @ 21:41:
[...]
Hmm, ik niet. Hij geeft nog steeds aan dat de "service unavailable" is.
Ubisoft Club @UbisoftClub 2 u2 uur geleden
While the team continue to work on the current outage please note that Assassin's Creed III will be available to download until January 4
Morgen dus een nieuwe poging wagen.
knip
Vergeet niet de code GIFTOFPLAY te gebruiken
Het is niet toegestaan om VPN's aan te raden om goedkoop in het buitenland serials aan te schaffen. Ik heb de rest van de berichten verwijderd over VPN gebruik, deze laat ik staan als waarschuwing.
[ Voor 85% gewijzigd door Ircghost op 09-12-2016 15:41 ]
Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB
Blind pre-order, dus vooraf bestellen en op 19 december krijg je te zien wat er in de box zit. De box is niet achteraf te bestellen, dus het is een gokje. Codes zijn individueel, dus games die je niet wilt of al hebt kan je ruilen of cadeau doen.
In het topic op Steamgifts kan je een overzicht van de afgelopen boxes vinden om een idee te krijgen.
Zeer waarschijnlijk zit Hitman Intro Pack in de bundle, kan immers extra omzet opleveren als je daarna alsnog de andere episodes aanschaft.Zelf hoop ik op Life is Strange 2-5 die recent al flink afgeprijsd waren.
Life is Strange lijkt mij een goeie kanshebber, nog niet eerder in Suprise Box gezeten (op ep 1 na) en wel al veel in andere bundles voorbij gekomen.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Volgens de site wel:anandus schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:45:
Zijn het Steam-keys?
Steam key issued upon purchase. Activate via your Steam account.
EdwinB schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:47:
[...]
Volgens de site wel:
Steam key issued upon purchase. Activate via your Steam account.
Ik zie het nu ook. Helemaal overheen gelezen

Anderzijds kon ik die FF spellen (die ik zelf nooit speel) mooi ruilen tegen games die ik gemist had uit andere bundels.
Maar wellicht dat ik ze alsnog ga halen.
Thanks nu wel ff bestellen, ben hem de vorige keer vergeten. Hoop overigens niet op life is strange 2-5. Wel op de final fantasy'sSempy schreef op maandag 12 december 2016 @ 23:09:
Holiday Suprise Box 2016 van Square Enix € 6,50 voor 7 games.
Blind pre-order, dus vooraf bestellen en op 19 december krijg je te zien wat er in de box zit. De box is niet achteraf te bestellen, dus het is een gokje. Codes zijn individueel, dus games die je niet wilt of al hebt kan je ruilen of cadeau doen.
In het topic op Steamgifts kan je een overzicht van de afgelopen boxes vinden om een idee te krijgen.
Zeer waarschijnlijk zit Hitman Intro Pack in de bundle, kan immers extra omzet opleveren als je daarna alsnog de andere episodes aanschaft.Zelf hoop ik op Life is Strange 2-5 die recent al flink afgeprijsd waren.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Een of meerdere episodes Hitman GO verwacht ik eerder, vanwege het bovenstaande verhaal.
Ik geef Just Cause 3 een hele grote kans om erin te zitten. De DLC is nu allemaal uit en wellicht willen ze dat nog even aanwakkeren.
Rise of the Tomb Raider geef ik eigenlijk ook wel kans, maar veel kleiner. Mankind Divided op de 3e plaats.
Maar ik zou echt verbaasd zijn als niet 1 van deze 3 games als hoofdmaaltijd erin zit.
Heb Just Cause 3 XL in laatste steam sale voor 18EUR gekocht. 12EUR voor de game + 6EUR DLC. Zou volgende sale in de gaten houden om DLC op de kop te tikken. Was toen 75% discountIceStorm schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:27:
Bij nader inzien (van BlackMage) vind ik Just Cause 3 inderdaad een logischere keuze. Zou ik jammer vinden (heb ik al), al was het maar omdat de DLC schofterig duur is nog steeds
Day 22 (15/12) : Free Prince of Persia on PC
Day 23 (16/12) : Free Rayman Legends on PC
Day 24 (17/12) : Free Splinter Cell on PC
Day 25 (18/12) : Free The Crew on PC
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Bij mij nog niet zichtbaar, ik vraag me af waar bij ubi de daggrens ligt.Basszje schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:03:
Vanaf vandaag bij UBI30 games van de maandelijkse acties, als iemand die gemist heeft.
[...]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
De cijfers moeten verkleuren voordat je erop kan klikken.rockhopper schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:34:
[...]
Bij mij nog niet zichtbaar, ik vraag me af waar bij ubi de daggrens ligt.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat probleem had ik ook idd, maar dat heeft me er niet weerhouden het hier alvast aan te kondigenrockhopper schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:34:
[...]
Bij mij nog niet zichtbaar, ik vraag me af waar bij ubi de daggrens ligt.
Doet me denken dat ze op CET werken. Wellicht is een medewerker vergeten een knopje om te zetten oid?The 30 Days of Giveaways operation is only valid from November 24, 2016 at 09am Central European Time ("CET") and December 23, 2016 at 23:59 pm CET. Download these assets with your Uplay account as a free giveaway. These assets cannot be sold, or exchanged for money.
[ Voor 35% gewijzigd door Basszje op 15-12-2016 11:45 ]
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Bij Origin net zo haha, ook door de gratis games die ze af en toe weggeven dat ik een aantal dubbele heb.The Inquisitor schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:59:
Nah, je kunt bij Ubi 2x een spel krijgen. Ik had bijv FC Blooddragon al 2 jaar geleden gekocht, en nu gratis gekregen van Ubi. Dus nu heb ik de game 2x in mijn inventory staan. Geweldig toch.
Je linkt naar de 30-dagenactie, niet de maandelijkse actie.Basszje schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:03:
Vanaf vandaag bij UBI30 games van de maandelijkse acties, als iemand die gemist heeft.
Die spellen kan je alle 7 nu hier halen:
https://club.ubisoft.com/nl-NL/ubi30
Dat was het idee ook. Volgens de kalender zijn er deze dagen dus die spellen van de maandactie te krijgen. Ik wist niet dat er een handigere link (en bundel) was.anandus schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:38:
[...]
Je linkt naar de 30-dagenactie, niet de maandelijkse actie.
Die spellen kan je alle 7 nu hier halen:
https://club.ubisoft.com/nl-NL/ubi30
Maakt trouwens die hele kalenderactie vrij zinloos, maar goed
Ligt het trouwens aan mijn browser of zijn die ubi-sites echt zo brak? Inloggen werkt helft van de keren niet en spuwt de ene JS fout uit na de andere.

[ Voor 13% gewijzigd door Basszje op 15-12-2016 15:08 ]
Dat hele uplay en club ubisoft is volgens mij brak. Allemaal verschillende logins van club ubisoft en uplay waarvan geen een werkt.Basszje schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:07:
[...]
Dat was het idee ook. Volgens de kalender zijn er deze dagen dus die spellen van de maandactie te krijgen. Ik wist niet dat er een handigere link (en bundel) was.
Ligt het trouwens aan mijn browser of zijn die ubi-sites echt zo brak? Inloggen werkt helft van de keren niet en spuwt de ene JS fout uit na de andere.
Dat niet alleen, alleen de eerste wordt toegevoegd aan mijn gameslijst, maar de andere 6 nog niet.Basszje schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:07:
[...]
Dat was het idee ook. Volgens de kalender zijn er deze dagen dus die spellen van de maandactie te krijgen. Ik wist niet dat er een handigere link (en bundel) was.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hier ook... Een ding is zeker, ik ga daar nooit niet geen ene cent uitgevenSeñor Sjon schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:00:
[...]
Dat niet alleen, alleen de eerste wordt toegevoegd aan mijn gameslijst, maar de andere 6 nog niet.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Het kan zijn dat ze storing hebben was ook met de gratis ac, kreeg je allerlei foutmeldingen.BounceMeister schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:54:
[...]
Dat hele uplay en club ubisoft is volgens mij brak. Allemaal verschillende logins van club ubisoft en uplay waarvan geen een werkt.
Signature
Met de link van Anandus heb ik ze gewoon allemaal in 1x in mijn library gekregen in Uplay.Señor Sjon schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:00:
[...]
Dat niet alleen, alleen de eerste wordt toegevoegd aan mijn gameslijst, maar de andere 6 nog niet.
Edit:
Inmiddels zijn ze allemaal zichtbaar.
[ Voor 7% gewijzigd door BounceMeister op 16-12-2016 20:32 ]
Goetia (15 euro op steam)
Legacy of Kain: Soulreaver 1 en 2 (7 euro per stuk)
Hitman Intro Pack (13 euro op steam)
Hitman Go: Definitive Edition (8 euro op steam)
Tomb Raider: Underworld (9 euro op steam)
Dat komt neer op 75 euro van de normale Steam catalogus, of 18,75 als alles 75% korting zou hebben in een sale waarbij ik zou overwegen om het los te kopen. Dus nog steeds goede deal
Verder krijg je nog 20% korting op een digitale pc game naar keuze (excl preorder) en krijg je 50% korting op de upgrade om de rest van de hitman episodes te kopen (voor 20 euro dus).
Holiday surprise boxes kan je toch niet refunden? Dat stond specifiek bij de bestelling. Sowieso een beetje flauw want dat is nou eenmaal het risico dat je loopt.The Inquisitor schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:07:
Geen TR en geen JC. Karig. Misschien maar refunden dan
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Karige box inderdaad dit keer, 2e keer dat ik Lightning Returns: FFXIII krijg uit suprise box.g0tanks schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:13:
[...]
Holiday surprise boxes kan je toch niet refunden? Dat stond specifiek bij de bestelling. Sowieso een beetje flauw want dat is nou eenmaal het risico dat je loopt.
Velen hadden inderdaad Just Cause verwacht, aangezien nieuwste FF nog te nieuw/duur is om in de box te doen.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Ook zojuist geopend, mag dan wel een goede deal zijn, maar in principe zijn het games die ik tegenwoordig niet meer zal gaan spelen.BlackMage schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:36:
Iedereen die de Square Enix suprise box heeft gekocht kan hem nu open maken (volg link in bevestigingsmail)
spoiler:Lightning Returns: FFXIII (16 euro op steam)
Goetia (15 euro op steam)
Legacy of Kain: Soulreaver 1 en 2 (7 euro per stuk)
Hitman Intro Pack (13 euro op steam)
Hitman Go: Definitive Edition (8 euro op steam)
Tomb Raider: Underworld (9 euro op steam)
Dat komt neer op 75 euro van de normale Steam catalogus, of 18,75 als alles 75% korting zou hebben in een sale waarbij ik zou overwegen om het los te kopen. Dus nog steeds goede deal
Verder krijg je nog 20% korting op een digitale pc game naar keuze (excl preorder) en krijg je 50% korting op de upgrade om de rest van de hitman episodes te kopen (voor 20 euro dus).
Lightning Returns is toch niet eerder in een box langsgekomen? Dit is in ieder geval de eerste keer dat ik meedoe aan de box en ik ben er blij mee.Turismo schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:15:
[...]
Karige box inderdaad dit keer, 2e keer dat ik Lightning Returns: FFXIII krijg uit suprise box.
Velen hadden inderdaad Just Cause verwacht, aangezien nieuwste FF nog te nieuw/duur is om in de box te doen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik ben ook niet echt positief hoorLouw Post schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:15:
[...]
Ook zojuist geopend, mag dan wel een goede deal zijn, maar in principe zijn het games die ik tegenwoordig niet meer zal gaan spelen.
Ik denk wel dat ik er 6,5 uur plezier uit haal, en dan is mijn "good value" grens (1 euro per uur) bereikt.
Je hebt gelijk, net gechecked dat was Final Fantasy XIII-2. Blijkbaar heb ik Lightning Returns dan al uit een andere sale oid.g0tanks schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:20:
[...]
Lightning Returns is toch niet eerder in een box langsgekomen? Dit is in ieder geval de eerste keer dat ik meedoe aan de box en ik ben er blij mee.
Dan is het best wel oke de box, enkel heb ik die dus nu 2x.
Dit geldt dus ook voor mij. De overige SE boxen heb ik gelaten voor wat het was, en een paar weggeven of geruild, maar dit is zooi die ik niet speel dus toedeloe, dan wil ik mijn geld terug.ilm schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:36:
Heb een refund gevraagd, wat ik normaal nooit doe (het is immers een surprise box). Zolang er 1 ding tussenzit dat ik zou spelen is het OK, maar ditmaal is er echt niets.
Kinderachtig of niet, dat mag gewoon.
Beetje vaag om te doen maar ben benieuwd of het je lukt. Betwijfel namelijk of je dat erdoor gaat krijgen(Immers digitale aankoop en staat heel duidelijk surprise box dus je koopt een ervaring ( namelijk de surprise ipv digitale aankoop etc. etc.)). Ik heb toevallig de hele box al dus ik zal ze gewoon ruilen tegen iets wat er dan nog wel op mijn lijstje stond.The Inquisitor schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 14:37:
[...]
Dit geldt dus ook voor mij. De overige SE boxen heb ik gelaten voor wat het was, en een paar weggeven of geruild, maar dit is zooi die ik niet speel dus toedeloe, dan wil ik mijn geld terug.
Kinderachtig of niet, dat mag gewoon.
[ Voor 5% gewijzigd door ShadowBumble op 20-12-2016 15:49 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Oke, wat is daar vaag aan? leuk dat jij je box wilt giften omdat je 6,50 schijnbaar geen geld vindt, ik koop er liever een game van die ik wel ga spelen. Verrassing is leuk en aardig, maar in de EU mag je refunden, en dat is dan ook toegestaan in de EU SE store.ShadowBumble schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:46:
[...]
Beetje vaag om te doen maar ben benieuwd of het je lukt. Betwijfel namelijk of je dat erdoor gaat krijgen(Immers digitale aankoop en staat heel duidelijk surprise box dus je koopt een ervaring ( namelijk de surprise ipv digitale aankoop etc. etc.)). Ik heb toevallig de hele box al dus ik zal ze gewoon ruilen tegen iets wat er dan nog wel op mijn lijstje stond.
Daar mag je alles van vinden, maar het mag en dat is ook precies de reden dat ik de grappenbox aandurf ipv geld ga verkwisten.
Dus als je nog niet unlocked hebt kun je dus waarschijnlijk een refund aanvragen.
Ging voor een FF game en hoopte stiekem op rise of the tomb raider.
Deze FF stond nog op de wishlist dus ik ben er blij mee.
Echter staat op de productpagina zelf: *Please note: All orders on the Square Enix Holiday Box 2016 are FINAL and refunds or exchanges are not possible with this order.shaiwa887 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:57:
Dit staat bij de download pagina: Note: as soon as you unlock the activation key, you lose your right for a refund. Therefore, we invite you to proceed with the download and installation of your products prior to getting your key.
Dus als je nog niet unlocked hebt kun je dus waarschijnlijk een refund aanvragen.
Ging voor een FF game en hoopte stiekem op rise of the tomb raider.
Deze FF stond nog op de wishlist dus ik ben er blij mee.
Niet helemaal waar:The Inquisitor schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:52:
[...]
Verrassing is leuk en aardig, maar in de EU mag je refunden, en dat is dan ook toegestaan in de EU SE store.
Bron: http://europa.eu/youreuro...-returns/faq/index_en.htmCan I return an item I've bought online if I don't like it?
YES. Once an item or service purchased online is delivered, you have 14 days to decide whether or not to keep it. However, this right of withdrawal does not apply, among others, to purchases of:
perishable goods
sealed goods that cannot be returned once unsealed, for reasons of health or hygiene,
bookings of holiday accommodation, catering or leisure services on specific dates or for specific periods.
If you purchase digital content - such as music or a video online - you cannot withdraw once downloading or streaming has started, if you have given your consent and acknowledged that you will forfeit your right of withdrawal once the performance has started.
Lijkt me dat die laatste zin van toepassing is, aangezien duidelijk bij het bestellen staat dat je geen refunds mag aanvragen. Ik weet niet of dit precies zo is, maar dit was ook een hekelpunt voor Valve bij de refund policy voor Steam. Zie bijvoorbeeld dit artikel: http://arstechnica.com/ga...our-steam-game-purchases/
[ Voor 5% gewijzigd door g0tanks op 20-12-2016 16:06 ]
https://www.steamgifts.co...e-box-holiday-2016-reveal
https://www.reddit.com/r/..._box_2016_999649/db5bhur/
etc
Lijkt geen probleem te zijn.
We zijn iig wel blij met de spellen.
Final fantasy al de vorige keren weggegeven, maar achteraf had ik hem wel willen activeren.
De officiele emails zijn denk ik gefaseerd, in de bevestingsemail die ik ontving na aankoop staat een link met "DOWNLOAD AND ACTIVATION OF YOUR DIGITAL PRODUCTS"Arunia schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 16:42:
Ga er vanuit dat ze gefaseerd uitgegeven, want mijn vrouw en ik hebben nog niets gekregen.
We zijn iig wel blij met de spellen.
Final fantasy al de vorige keren weggegeven, maar achteraf had ik hem wel willen activeren.
Inititeel stond daar nog niks, nu staan daar dus de games en keys in.
Ik kan mij de frustratie over de suprise box wel voorstellen, de content is wel erg lame dit jaar.
Legacy of Kain zijn behoorlijk derp om te giften, die 2 spellen zijn al ouder dan 15 jaar, Playstation 1 en 2 games, staan weinig mensen nog voor te springen.
Dan ook Tomb Raider Underworld, die ook al gedateerd is 2008, ipv de veel recentere en betere Tomb Raider 2013.
Vorig jaar waren het minder games, maar geen 1 spel was ouder dan 3 jaar oud en tenminste waardige relevante games, Quality over Quantity!
[ Voor 30% gewijzigd door Turismo op 20-12-2016 17:04 ]
http://www.indiegamebundles.com/bioware-5-days-of-freebies/
Mijne is goedgekeurd en wordt binnen enkele dagen gestort volgens de mail.ilm schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 16:40:
> Square Enix just sent you a full refund of €6,49 EUR for your purchase.
Lijkt geen probleem te zijn.
idd geen probleem, ondanks de discussie hier.
Ik heb geen mail gekregen, maar had wel een link in de bevestigingsmail toen ik het kocht die nu werkt.Arunia schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 16:42:
Ga er vanuit dat ze gefaseerd uitgegeven, want mijn vrouw en ik hebben nog niets gekregen.
Edit:
Ik heb mijn refund al terug, trouwens (Paypal).
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 20-12-2016 19:34 ]
Cunning linguist.
[ Voor 72% gewijzigd door Gropah op 21-12-2016 15:27 ]
BundleStars heeft bijv:
- Baldurs Gate Complete Sage (3x BG) @ € 16.19
- Lego Jurassic World + 3 DLC @ € 4.99
- Stronghold 3 @ € 0.46
[ Voor 8% gewijzigd door IceStorm op 21-12-2016 22:32 ]
https://www.humblebundle.com/store/grid-free-game
Signature
Krijg je bij Baldurs Gaten 1 of 3 sleutels? (De twee oudere delen heb ik namelijk al in Steam..IceStorm schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:23:
BundleStars heeft bijv:
- Baldurs Gate Complete Sage (3x BG) @ € 16.19
- Lego Jurassic World + 3 DLC @ € 4.99
- Stronghold 3 @ € 0.46
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Weet ik niet zeker, heb hem zelf niet gekocht. Op Steam kun je de bundle ook kopen, daar is ie dan (als je al 2 delen hebt) nog net iets goedkoper.BadpunK schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 06:51:
Krijg je bij Baldurs Gaten 1 of 3 sleutels? (De twee oudere delen heb ik namelijk al in Steam..
AA, AC en AO met dlc voor 10 euro. Is geen geld, al moet ik bekennen dat Origins een ruk game is.
Wellicht werkt de code wintersale10 zelfs om er nog 10% af te snoepen.
Sowieso erg veel scherpe deal bij bundlestars deze kerst. let vooral op de stardeals.
Heb zelf deze week Alien Isolation complete voor 9,67, Wolfenstein TNO voor 5,79 en Mad Max voor 4,49 daar opgepikt. Betere prijzen dan bij steam waar de teller tot nog toe op 0 staat
[ Voor 7% gewijzigd door eL_Jay op 27-12-2016 15:57 ]
Gelukkig doet GOG dat netjes met een farewell sale met -80% a 2,79€, dus bij deze een reminder
https://www.gog.com/game/race_driver_grid
EDIT 31.12.2016: Yep, GRID is nu te vroeg ook van Steam af, zonder aankondiging. DIRT 3 ook
Gelukkig had ik dat wel voorzien, heb een aantal GRID gifts voor in de kluis
[ Voor 41% gewijzigd door MusicAddict op 31-12-2016 15:38 ]
Pay $1 for:
Assassin's Creed
Assassin's Creed Chronicles: India
Assassin's Creed Chronicles: China
Assassin's Creed Chronicles: Russia
Beat the average for (momenteel $4,10)
Assassin's Creed Liberation HD
Assassin's Creed III + Assassin's Creed® III Tyranny of King Washington: The Infamy (DLC)
Assassin's Creed II Deluxe Edition
Pay $15 for:
Assassin's Creed Unity
Assassin's Creed Brotherhood.
Had zelf om eens met deze serie games te starten een deel in de afgelopen Steam-sale gekocht, maar gelijk gerefund omdat ik nu 7 games heb voor de prijs van 1 tijdens de sale (BTA-tier).
Betreffen Uplay-keys en dus geen Steam, al wordt je bij de Steam-variant ook doorgesluisd naar Uplay. Keys zijn per game/DLC, dus als je iets al hebt, kan je ruilen/weggeven.
[ Voor 39% gewijzigd door Sempy op 03-01-2017 20:22 ]
https://eu.battle.net/sho...t/diablo-iii-battle-chest
https://eu.battle.net/sho...iablo-iii-reaper-of-souls
https://www.origin.com/be...e/free-games/on-the-house
ik heb ook een refund aangevraagd, vorige week nog Unity gekocht voor 12 euro insteam sales, nu ganse pakket voor minder dan 15 euro.Sempy schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 20:10:
https://www.humblebundle.com/assassins-creed-bundle
...
Had zelf om eens met deze serie games te starten een deel in de afgelopen Steam-sale gekocht, maar gelijk gerefund omdat ik nu 7 games heb voor de prijs van 1 tijdens de sale (BTA-tier).
...
bedankt voor de tip !
Deze wil ik misschien wel eens in huis halen.Rob SOS schreef op zondag 8 januari 2017 @ 11:40:
Xcom 2 voor 12$ in de humble bundle monthly sub. Dus 1 maand lid worden, direct sub cancellen.
@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594
Verwijderd
$1
Shantae and the Pirate's Curse
Epic Battle Fantasy 4
Pony Island
BTA
Day of the Tentacle Remastered
DEADBOLT
+ meer games volgende week
$10
VA-11 Hall-A: Cyberpunk Bartender Action
N++ (NPLUSPLUS)
Ik heb zelf voorlopig T1 genomen aangezien ik Day of the Tentacle al heb. BTA is zo in ieder geval gelocked op $6.26 dus ik kan volgende altijd nog upgraden als de bonusgames de moeite waard zijn.
Neem het met een korreltje zout, maar na de vorige twee 'freebies' en de verwijdering niet lang daarna (GRID + DIRT 3) verwacht ik dat DIRT Showdown dus ook geen lang leven meer zal hebben op Steam. Al kan dit nu pure paranoia zijn natuurlijk. Maar (race/auto) licenties enzo, gevaarlijk spul.steenz schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 19:55:
In de Humble Store is de komende twee dagen een gratis Steam key van DiRT Showdown te krijgen ter ere van hun Winter Sale. Na het aanvragen moet de key voor ergens op 28 januari geactiveerd worden. Spel kost normaal €14.99, en lijkt mij wel de moeite waard
Dus ter ere van hun winter sale, mja, nee dat geloof ik niet meer in. Dat is te toevalig.
[ Voor 10% gewijzigd door MusicAddict op 12-01-2017 20:30 ]
apollo13
Verwijdering uit de store of niet, de spellen blijven gewoon beschikbaar in je Steam Library en zijn vervolgens niet meer te kopen, dus lijkt me zeker de moeite waard.MusicAddict schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 20:22:
[...]
Neem het met een korreltje zout, maar na de vorige twee 'freebies' en de verwijdering niet lang daarna (GRID + DIRT 3) verwacht ik dat DIRT Showdown dus ook geen lang leven meer zal hebben op Steam. Al kan dit nu pure paranoia zijn natuurlijk. Maar (race/auto) licenties enzo, gevaarlijk spul.
Dus ter ere van hun winter sale, mja, nee dat geloof ik niet meer in. Dat is te toevalig.
Zit je nou te klagen over iets wat gratis is? Het is ook nooit goed...MusicAddict schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 20:22:
[...]
Neem het met een korreltje zout, maar na de vorige twee 'freebies' en de verwijdering niet lang daarna (GRID + DIRT 3) verwacht ik dat DIRT Showdown dus ook geen lang leven meer zal hebben op Steam. Al kan dit nu pure paranoia zijn natuurlijk. Maar (race/auto) licenties enzo, gevaarlijk spul.
Maar je moet deze form invullen:
http://www.microids.com/subject13_event/
(niks bijzonders, voornaam achternaam, email,...)
Nep gegevens ingevuld, alleen voor de email heb ik een junk-mail account gebruikt.
En in de volgende pagina een "follow us" doen op 1 van volgende: Facebook, Twitter...
Ik selecteerde twitter, en een nieuw tab ging open en in de oorspronkelijke pagina waarop ik twitter selecteerde kreeg ik de melding dat ik de volgende week een key zou krijgen via de mail...
Ik hoefde niet eens op twitter in te loggen, je werd gewoon naar de twitter promotie pagina genavigeerd...that's it... en vervolgens de melding op de oorspronkelijke
pagina:
Ik kan alleen niet garanderen in hoeverre dit allemaal succesvol zal verlopen, ik zie volgende week wel.Next week, you will receive by email a steam code to unlock Subject 13

https://www.bundlestars.com/en/star-deal
Geen briljant spel maar prima te doen voor tussendoor.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
$1
Else Heart.Break()
Evoland 2
Victor Vran
BTA ($2.83 en stijgend!)
Rust
Shadowrun: Hong Kong - Extended Edition
Stronghold Crusader 2
$10
Homeworld Remastered Collection
Iedere game is een losse key en er er zijn geen extra unlocks over een week.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Is geregeld daar voor goedkoper te krijgen. Heb hem zelf 1 a 2 jaar terug voor $8,xx gehaald daar. Desalniettemin het geld wel waard hoorVrijdag schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:26:
Nou, of het budget is, is discutabel maar op Steam blijven deze spellen constant aan de hoge kant, ook in de sale. Daarom is deze bundel wel enigszins budget: https://www.bundlestars.c...e/stalker-complete-bundle
CAYNE
Hadley wakes in a facility. She is 9 months pregnant. They want her baby... CAYNE is the free, isometric horror game from the creators of STASIS.

Van de makers van STASIS.
Ik vermeld hem toch maar even omdat ik van STASIS aardig heb genoten ondanks de ietwat vreemde puzzels.
Nu zie ik net dat CAYNE is uitgekomen in een soort "zelfde" setting/stijl/atmosfeer! Maar dan gratis!
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Nieuwe HB ter promotie van de film John Wick 2. Duur is 3 dagen.
Meest interessante is denk ik de $1-tier met een copy van Payday 2 + DLC
http://www.action.nl/multimedia-fun/computer-accessoires
Twee Batman games en een hele set Lego games voor 2.50 per stuk.
Voor zover ik heb gezien zijn ze allemaal via Steam te activeren.
Nee, de grootste gros niet blijkbaar. Degene met 100% aan de zijkant boven in hebben geen steam key. Degene met PC DVD wel, kom ik net achter.Freeze-Oh schreef op maandag 30 januari 2017 @ 11:33:
Bij de Action:
http://www.action.nl/multimedia-fun/computer-accessoires
Twee Batman games en een hele set Lego games voor 2.50 per stuk.
Voor zover ik heb gezien zijn ze allemaal via Steam te activeren.
The Lego Hobbit en Batman Origins hebben een steam key
Lego harry potter 1/4 en 5/8 niet
Lord of the rings niet
Batman DC nummer 2 niet.
Even een kleine aanvulling omdat ik net terug ben van de Action:icy schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:37:
[...]
Nee, de grootste gros niet blijkbaar. Degene met 100% aan de zijkant boven in hebben geen steam key. Degene met PC DVD wel, kom ik net achter.
The Lego Hobbit en Batman Origins hebben een steam key
Lego harry potter 1/4 en 5/8 niet
Lord of the rings niet
Batman DC nummer 2 niet.
LEGO Marvel Super Heroes kan wel op steam
LEGO The LEGO movie videogame kan ook op steam.
Boullie
Xcom ufo defense gratis op humble.
Cunning linguist.
&
Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck's Revenge
Voor €4,29
https://www.greenmangamin...d-special-edition-bundle/

Het is helaas niet de (WIP) HD versie, maar het origineel van 1997, zoals op de facebook pagina (hierboven gequote) te lezen is.FREE ORIGINAL 1997 CONSTRUCTOR GAME ON PC for all our fans. PLEASE LIKE OUR FACEBOOK PAGE.
The time has come. Here is the promo code and link to GOG to get your free copy of the original 1997 Constructor. on PC. Just click on the link and enter the promo code
Promo code code is: CNXZTWUC and it can be activated here https://www.gog.com/redeem. The code will only work after 3pm CET time today and not before.
PLEASE DO NOT TRY TO DOWNLOAD BEFORE 3pm CET TIME AS YOUR CODE WILL NOT WORK. THE CODE IS VAILID FOR 24 HOURS ONLY AND EXPIRES AT 2.59pm TOMORROW FEBRUARY 1st
LET OP: Pas vanaf 15.00 is de code geldig
https://www.humblebundle.com/bandai-namco-bundle
Tier 1 (kies je eigen prijs)
Pacman 256
Ace Combat Assault Horizon (enhanced edition)
ENSLAVED™: Odyssey to the West™ (Premium edition)
Tier 2 ($6.97 (about €6.56)) (Meer games volgende week)
Warhammer 40,000: Eternal Crusade
Project CARS
NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 3 Full Burst
Tier 3 ($15 (about €14.11))
Tales of Zestiria
Project CARS On-Demand Pack (Includes 12 Pieces of DLC!)
Tier 4 ($35 (about €32.93))
Little Nightmares (Pre-order)
Echt een topbundel dit! Heb Tier 2 gekocht voor Project CARS, maar Ace Combat en ENSLAVED zijn ook spellen die ik al een tijdje op mijn lijstje had.NegativeFreak schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 21:03:
Nieuwe bundel op HumbleBundle. Bandai Namco Bundle 2
Pacman 256
Project CARS
Tales of Zestiria
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Ha, tier twee maar. Ben wel benieuwd naar Eternal Crusade. Is niet zo best ontvangen maar voor die paar euro wil ik het best proberen.NegativeFreak schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 21:03:
Nieuwe bundel op HumbleBundle. Bandai Namco Bundle 2
Pacman 256
Project CARS
Tales of Zestiria
[ Voor 84% gewijzigd door Gropah op 01-02-2017 12:25 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic
Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.
Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.
Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic