PC Budget Gaming topic

Pagina: 1 ... 32 ... 102 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 14:30
eL_Jay schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:20:
[...]

Nice, weet je of voor die games aanvullende DRM nodig is? Anders instabuy.
Het gaat doormiddel van Steam, dus je zult altijd Steam moeten gebruiken om het spel te kunnen spelen, al kan dat geloof ik ook offline (zonder multiplayer ofc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Shady15 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:28:
[...]

Het gaat doormiddel van Steam, dus je zult altijd Steam moeten gebruiken om het spel te kunnen spelen, al kan dat geloof ik ook offline (zonder multiplayer ofc).
Ja ik ken steam, en steam is idd ook DRM (een van de weinige acceptabele) Het gaat er mij om dat er niet nog GFWL/Uplay/Origin/Tages/Securom oid ook nog erbij zit.

Maar dat schijnt dus niet het geval te zijn :)

Edit, overigens raar dat UT 2003 als enige pc-titel ontbreekt in die collectie

[ Voor 7% gewijzigd door eL_Jay op 21-05-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-05 11:20

TheAnthonyNL

PC Gamer

eL_Jay schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:31:
[...]

Ja ik ken steam, en steam is idd ook DRM (een van de weinige acceptabele) Het gaat er mij om dat er niet nog GFWL/Uplay/Origin/Tages/Securom oid ook nog erbij zit.

Maar dat schijnt dus niet het geval te zijn :)
Nee totaal niet, elke game is prima speelbaar, als ik mijn vrienden op steam moet geloven... Misschien kunnen we keer met GoT een ut match doen.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

eL_Jay schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:20:
[...]

Nice, weet je of voor die games aanvullende DRM nodig is? Anders instabuy.
Ik ben nog niet thuis, maar ik zou het antwoord hierop eigenlijk ook niet weten tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:01

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb alleen ervaring met unreal tournament 3: black edition op steam, en deze heeft geen extra drm. Volgens mij is dit de modernste versie van unreal en ik verwacht daarom dat de oudere versies dus ook geen extra poespas hebben. Overigens aantrekkelijke aanbieding.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Laatst online: 27-05 22:54
UT 2004 werkt ook prima zonder extra rotzooi :) (had zelf alleen maar 2004 en UT3 gekocht in de vorige sale) De oudere zou ik toch niet spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Alan wake + uitbreiding op humble:

http://www.humblebundle.com/weekly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:24
Ik ben nog in de race voor een GTA IV Complete Edition voor Steam maar hij komt de laatste tijd maar niet voorbij :(

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 19:01

Ryceck

Constants and Variables

Thanks daarvoor; stonden al een tijdje op mijn wishlist maar wilde er niet al te veel aan uitgeven.... Gelukt :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Schizo007nl schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:42:
Ik ben nog in de race voor een GTA IV Complete Edition voor Steam maar hij komt de laatste tijd maar niet voorbij :(
Steam zomer-sale zal die wel voorbijkomen, al gok ik niet dat je hem nog voor een 10tje gaat kunnen krijgen. denk 12,50

De rest van de week maar weer even de hand op de knip houden en Unreal en Alan Wake spelen :)
Al is dat moeilijk met Pain Killer H&D voor 4,99 (ce 7,49) en de complete painkiller collectie voor 17,49@ GMG(steam).

Offtopic:
Voor de echte PC-gamers leuk xbox filmpje

[ Voor 27% gewijzigd door eL_Jay op 23-05-2013 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-05 17:54

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik snap al dat gedoe rondom consoles niet :+

Afbeeldingslocatie: http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2013/008/2/2/_wallpaper__glorious_pc_gaming_master_race_by_admiralserenity-d5qvxos.png

;)

humblebundle heeft een goeie actie trouwens.

[ Voor 69% gewijzigd door MrVegeta op 23-05-2013 00:57 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:59

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Eigenlijk best wel dom van mij ik heb nu stalker COP gekocht voor 5,9 terwijl ik de complete serie tijdens de wintersale kon kopen voor 7,99 ofso. Toen had ik echter al teveel gekocht vond ik.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:01

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ircghost schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 01:03:
Eigenlijk best wel dom van mij ik heb nu stalker COP gekocht voor 5,9 terwijl ik de complete serie tijdens de wintersale kon kopen voor 7,99 ofso. Toen had ik echter al teveel gekocht vond ik.. :P
En to add insult to injury zit de summer sale er ook weer op de semi-korte termijn eraan te komen. Maar ik ken het gevoel van het -nu-willen-hebben- en -omg-wat-heb-al-veel-gekocht-deze-sale.

Bij Gamersgate is momenteel King's Bounty Valhalla Edition nog in de sale voor €12 (steam redeemable)

Erg leuk spel als je van Turn based strategy houdt in een fantasy setting

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Ryceck schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 22:20:
[...]

Thanks daarvoor; stonden al een tijdje op mijn wishlist maar wilde er niet al te veel aan uitgeven.... Gelukt :)
Same here inderdaad :) Veel over gehoord, maar sprak me nooit zo veel aan om veel aan uit te geven.

204 games nu in steam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

rockhopper schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 07:13:
[...]

En to add insult to injury zit de summer sale er ook weer op de semi-korte termijn eraan te komen. Maar ik ken het gevoel van het -nu-willen-hebben- en -omg-wat-heb-al-veel-gekocht-deze-sale.

Bij Gamersgate is momenteel King's Bounty Valhalla Edition nog in de sale voor €12 (steam redeemable)

Erg leuk spel als je van Turn based strategy houdt in een fantasy setting
jup, en dikke kans dat die er dan weer inzit.. Nou goed, ik hoop dat ik degene die ik nu heb kan activeren op steam. Dan koop ik gewoon de drie en dan geef ik de losse COP wel weg of iets dergelijks :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

PAYDAY The Heist voor €4,75 op Steam. Sale loopt tot 30 mei.

Edit: Een fourpack is €14,25, dus als je met 4 man kan kopen kost het je maar een kleine 3.60 per persoon.

[ Voor 33% gewijzigd door crizyz op 23-05-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Alan Wake Collectors Edition + American Nightmare bij Humble Bundle

Betaal wat je wilt (average op het moment van schrijven is ~2.30 dollar)

https://www.humblebundle.com/weekly

Zowel met Steam als los te downloaden voor zover ik weet.

[ Voor 17% gewijzigd door k-city op 23-05-2013 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

k-city schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 23:43:

we know:
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
Oh oeps, over het hoofd gezien. Excuus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

k-city schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 23:43:

Dit is trouwens ook geen BTA (beat the average) sale. Dus minimale prijs blijft $1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
crizyz schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 23:56:
[...]

Dit is trouwens ook geen BTA (beat the average) sale. Dus minimale prijs blijft $1.
Inderdaad, 'betaal wat je wilt' ;) Vind persoonlijk het gemiddelde al meer dan laag genoeg voor deze games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
Football Manager 2013 voor slechts €11,90 bij de Sega download store. Steam game.

zie: http://eu.download-shop.s...Manager-2013-3532-42.html

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedtheshred
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-05 14:03
Bij de Mycom zijn nu vouchers voor Assassin's Creed III te koop voor EUR 0,95. Ik heb er een besteld en heb hem zojuist opgehaald, geen probleem dus dat je er geen videokaart bij koopt.

Doe er je voordeel mee.

zie: http://www.mycom.nl/produ...sassins-creed-iii-voucher

Edit:

Met de Voucher krijg je een code voor het online downloaden van het spel via www.geforce.com/freeassassinscreed3

Ik ga dit vanavond uitproberen, maar het lijkt erop dat dat gewoon moet gaan werken

[ Voor 26% gewijzigd door Jedtheshred op 24-05-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En wat kan je met zo'n voucher? Kan je dat inwisselen voor AC3?

[ Voor 34% gewijzigd door anandus op 24-05-2013 13:23 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
anandus schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:23:
En wat kan je met zo'n voucher? Kan je dat inwisselen voor AC3?
Zal wel zo'n code zijn die je in uplay kunt activeren, net als bij blood dragon dat hij dan 0,00 wordt en je hem gratis kunt 'bestellen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jedtheshred schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:18:
Bij de Mycom zijn nu vouchers voor Assassin's Creed III te koop voor EUR 0,95. Ik heb er een besteld en heb hem zojuist opgehaald, geen probleem dus dat je er geen videokaart bij koopt.

Doe er je voordeel mee.

Als ik het goed begrijp koop je zo'n voucher en ga je daarmee naar een MyCom shop om daar de game op te halen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
MrVegeta schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:26:
[...]

Als ik het goed begrijp koop je zo'n voucher en ga je daarmee naar een MyCom shop om daar de game op te halen?
Je moet naar de winkel om de voucher op te halen dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. I guess dat het de vouchers zijn voor de game die eigenlijk bij de videokaarten zaten maar een vreemde prijs dan.

Volgens deze Nvidia promo geven ze ACIII gratis bij GTX kaarten of gaming laptops.

http://www.geforce.com/landing-page/free-assassins-creed-3

Edit: en de voucher is niet meer beschikbaar van wat ik nu kan zien, daarnet was ie er nog. Zal wel een vergissing geweest zijn. Onder de voucher staat ook 'maak je order compleet' en dan een stel videokaarten.

[ Voor 29% gewijzigd door Pheace op 24-05-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Kan iemand die in Almere woont er 1 voor mij ophalen.
Als zielige limbo is er geen Mycom in de buurt waar ze die coupons hebben.
Ik betaal er wel extra voor;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedtheshred
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-05 14:03
MrVegeta schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:26:
[...]

Zie de edit in mijn oorspronkelijke post: Je krijgt een code waarmee je het spel kan downloaden via: www.geforce.com/freeassassinscreed3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Lol, geniale tip. Ik heb hem net gekocht bij Mycom Leeuwarden, zijn er nog 4 op voorraad. Straks even ophalen. Kost me 0,25 cent aan parkeerkosten en 0,95 cent voor het spel. Fantastisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:36
vinnyb schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:52:
Football Manager 2013 voor slechts €11,90 bij de Sega download store. Steam game.

zie: http://eu.download-shop.s...Manager-2013-3532-42.html
Voor (ongeveer) dezelfde prijs nu ook bij Gamersgate en Greenmangaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:58:
[...]

Lol, geniale tip. Ik heb hem net gekocht bij Mycom Leeuwarden, zijn er nog 4 op voorraad. Straks even ophalen. Kost me 0,25 cent aan parkeerkosten en 0,95 cent voor het spel. Fantastisch :D
Ik had em al bij mijn videokaart, enige jammer eraan is dat ie via uplay gedownload moet worden, reken er dus maar niet op dat je vanavond al kan spelen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 14:19

Doe er je voordeel mee.

Thanks, ik heb er ook 1 besteld. Normaal speel ik de spellen uit deze serie op de XBox 360, maar voor deze prijs wil ik hem ook wel op mijn pc spelen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Kan iemand, die er toch eentje gaat halen, er ook een voor mij ophalen? Bij mij in de buurt zit geen MyCom...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Peter_Aragorn schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:18:
Kan iemand, die er toch eentje gaat halen, er ook een voor mij ophalen? Bij mij in de buurt zit geen MyCom...
Voor mij ook aub :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Laatst online: 22:22

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Yeh net besteld, ververste daarna pagina en stond artikel niet leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doe er je voordeel mee.

Ik zal je zo nog even een DM bericht sturen, maar voor nu alvast voor iedereen:

Mycom Leeuwarden wilde mij de voucher niet verkopen voor 0,95 cent. Het was een fout op de website. Echter staat de bestelpagina nog steeds online bij thuiskomst.

Ik heb screenshots gemaakt en de mails bewaard en wil hierop via mijn rechtsbijstandverzekering de voucher gaan verkrijgen.

Kan je hier een foto of scan van jouw bestelbon plaatsten? Je adres e.d. mag je weghalen, maar die bon geeft me wat meer munitie om dit via de rechtbijstand aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:50
Ik heb dat bij Dixons ook gehad omtrent de marketplace Xbox live arcade bon. deze hoorde bij nieuwe gekochte xboxen en mochten ook niet verkocht worden. Begrijpelijk en heb het daar bij gelaten.

Fouten etc voorbehouden. Denk dat je op een enkeling na nergens recht op hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:45
Ja was leuk zolang het werkte. Zou er geen tijd/energie meer gaan insteken mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:16
Mycom Roosendaal krijgje niet mee in ieder geval...

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Basekid schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:05:
Ja was leuk zolang het werkte. Zou er geen tijd/energie meer gaan insteken mensen.
Ik heb een rechtsbijstandsverzekering, we zullen zien. Mail is net naar het hoofdkantoor gegaan met alle feiten. Hier zijn meer voorbeelden te vinden waarin een webshop aangeeft dat het een fout is, maar waarin de bestellers uiteindelijk toch het gelijk behaalden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brugman
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:13
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:16:
[...]

Hier zijn meer voorbeelden te vinden waarin een webshop aangeeft dat het een fout is, maar waarin de bestellers uiteindelijk toch het gelijk behaalden.
Dat klopt zeker, maar meestal is dat het geval wanneer een prijs redelijkerwijs als een actie had kunnen worden gezien. Ik denk dat ze in dit geval zullen oordelen dat een euro voor een recent spel iets aan de lage kant is, zeker aangezien je de voorgaande delen ook niet voor een euro kan kopen.

Toch wens ik je veel succes en ben ik benieuwd naar de uitkomst, omdat ik vind dat webshops zich te vaak schuilen achter 'prijsfouten'. In mijn ogen zijn ze vaak gewoon te laks met controleren en proberen dan onder de consequenties uit te komen. Hierdoor kan je als consument bij aanbiedingen gaan twijfelen of je überhaupt geleverd gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Ontopic
Probeer het een beetje ontopic en informatief te houden of maak een eigen topic aan over de mycom-deal ;)
Voor diegene die torchlight 1 nog niet hebben (en willen nu 2 uit is met multiplayer) 3,25 @ http://www.gamersgate.com/DD-TL/torchlight

Offtopic:
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:16:
[...]

Ik heb een rechtsbijstandsverzekering, we zullen zien. Mail is net naar het hoofdkantoor gegaan met alle feiten. Hier zijn meer voorbeelden te vinden waarin een webshop aangeeft dat het een fout is, maar waarin de bestellers uiteindelijk toch het gelijk behaalden.
Dat het wel is gebeurd in het verleden is veelal uit coulance/PR, of dat het expliciet (telefoon/mail oid) bevestigd is dat de prijs klopt door de verkopende partij. Met dergelijke prijzen zou je mogen aannemen dat er iets niet klopt en moet je als goed koper informeren of de prijs klopt.

Denk je echt dat je rechtsbijstand hier tijd en geld in gaat steken. Dikke kans dat ze het afkopen voor die paar cent/euro. Waarschijnlijker is dat Mycom je gewoon je geld teruggeeft. (of wil je levering afdwingen via juridische weg :F ?)

[ Voor 5% gewijzigd door eL_Jay op 24-05-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eL_Jay schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:32:
Ontopic
Denk je echt dat je rechtsbijstand hier tijd en geld in gaat steken.
Dat vonden ze geen probleem, ik zie wel hoe het loop, zit nu in de klachtenprocedure van mycom en wacht die af en speel de rest via mijn rechtbijstand, uiteindelijk uitkomst laat ik hier terzijnertijd nog wel even weten.

Maar ik kwam hier om wat nieuwe games te vinden en momenteel heb ik nog niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:54:
[...]

Mycom Leeuwarden wilde mij de voucher niet verkopen voor 0,95 cent. Het was een fout op de website. Echter staat de bestelpagina nog steeds online bij thuiskomst.

Ik heb screenshots gemaakt en de mails bewaard en wil hierop via mijn rechtsbijstandverzekering de voucher gaan verkrijgen.

Kan je hier een foto of scan van jouw bestelbon plaatsten? Je adres e.d. mag je weghalen, maar die bon geeft me wat meer munitie om dit via de rechtbijstand aan te pakken.
Wauw serieus? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je niet normaal kan reageren, laat dan een reactie achterwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:00

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:54:
[...]

Dit moet een grap zijn :').

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:08

EoG

BOFH

Dit is toch wel een dikke :') waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:02:
[...]

Als je niet normaal kan reageren, laat dan een reactie achterwege.
Vond het een vrije serieus hoor, vind het ook veel gedoe. Maar goed ik zou er nog keer heen gaan want ik kreeg hem gewoon mee in Amersfoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WeAreLegion schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:51:
Vond het een vrije serieus hoor, vind het ook veel gedoe. Maar goed ik zou er nog keer heen gaan want ik kreeg hem gewoon mee in Amersfoort.
nee, valt mee, heb een mail gestuurd en anders stuurt de rechtbijstand een brief , verder heb ik er geen werk van. Het gaat me ook niet om de 0,95 euro natuurlijk, maar meer dat een winkel gewoon een foute aanbieding online kan zetten en mij die kan laten bestellen, maar dan niks voor mij wil betekenen.

Ik zie wel hoe het loopt, reactie was ook meer naar een aantal tweakers die mij via DM een bericht stuurden of ik ook voor hen een voucher wilde kopen.

Maar dit is toch allemaal geen discussie waard? Laten we het hier over budget pc games hebben, ik weet nu wel dat een aantal mijn reactie niks vinden en een aantal wel, nou prima.
Schizo007nl schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:42:
Hij komt waarschijnlijk weer voorbij in de summersale (begin juli).

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 24-05-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:56:
[...]

nee, valt mee, heb een mail gestuurd en anders stuurt de rechtbijstand een brief , verder heb ik er geen werk van. Het gaat me ook niet om de 0,95 euro natuurlijk, maar meer dat een winkel gewoon een foute aanbieding online kan zetten en mij die kan laten bestellen, maar dan niks voor mij wil betekenen.

Ik zie wel hoe het loopt, reactie was ook meer naar een aantal tweakers die mij via DM een bericht stuurden of ik ook voor hen een voucher wilde kopen.

Maar dit is toch allemaal geen discussie waard? Laten we het hier over budget pc games hebben, ik weet nu wel dat een aantal mijn reactie niks vinden en een aantal wel, nou prima.
Jups nou ja succes ermee! :)

Ik ga weer eens ff op die amazon lijst kijken met sales voor steam games :D dit is mijn pre summer sale op steam hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:56:
een foute aanbieding online kan zetten en mij die kan laten bestellen
Dan moet je dit ook even aan de rechtsbijstand doorgeven, dat je weet dat het een foute actie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144479

Damn. Wacht nog steeds op Total War Grand Master Collection sale. De vorige heb ik gemist. :(

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 144479 op 24-05-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Laatst online: 21:42

EiT

Weer 2 voor 8 op http://www.getloadedgo.com
The Cave
Binary Domain
Medieval II Total War Collection
Dungeon Siege III
Operation Flashpoint Red River
Hotline Miami
Just Cause 2
Duke Nukem: Megaton Edition
Red Orchestra 2 GOTY
Aliens Vs Predator
Worms Ultimate Mayhem
Stealth Bastard Deluxe

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 19:09

C0nscious

Mysteryman.

Tomb Raider voor 13,60 euro bij Greenmangaming.com (Steam) met 20% voucher: GMG20-LLASD-D8WBQ. Have fun.

[ Voor 27% gewijzigd door C0nscious op 24-05-2013 19:36 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:58
C0nscious schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:35:
Tomb Raider voor 13,60 euro bij Greenmangaming.com (Steam) met 20% voucher: GMG20-LLASD-D8WBQ. Have fun.
Thankjoee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

Yes, mooie prijs! Thnx!

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gratis vandaag, Reprisal, een kloon van een niet nader te noemen klassieker. Leuk spelletje :)

[ Voor 21% gewijzigd door anandus op 25-05-2013 11:33 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

C0nscious schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:35:
Shit, weer te laat, nu is ie gewoon weer €49,99. ;(

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 19:09

C0nscious

Mysteryman.

Sando schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 20:51:
[...]

Heb 'm zelf ook nog niet gekocht, teveel backlog. Koop 'm over 3 maanden wel voor een tientje.

Erg jammer trouwens dat Reprisal niet op 1024x600 (netbook) werkt, net als veel andere indie-games. 600 pixels is natuurlijk ook niet veel, maar vroeger was er tenminste nog 800x600 of 640x480 minimum ondersteuning O+ ;)

[ Voor 30% gewijzigd door C0nscious op 25-05-2013 22:01 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Groupees

Sherlock Holmes Bundle:
(minimaal 0.75 per game, minimaal 2 games)

Sherlock Holmes: The Mystery of the Persian Carpet [Steam + DRM-free]
Sherlock Holmes: The Awakened Remastered Edition [Steam + DRM-free]
Sherlock Holmes: Nemesis [Steam + DRM-free]
Sherlock Holmes and The Hound of the Baskervilles [Steam + DRM-free]
Sherlock Holmes: The Case of the Silver Earring [Steam + GOG + DRM-free]
Sherlock Holmes: The Mystery of the Mummy [Steam + DRM-free]
Dracula: Origin [Steam + DRM-free]

Bonus: Dracula Love Kilss

En vergeet niet dat Groupees Be Mine 8 ook nog steeds loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 08:36
Deze week is het Codemasters Midweek at Gamersgate,

Dus als je nog een titel mist voordat Grid 2 gereleased wordt dan hier kortingen van 66% to 75%.

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Napalm schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:41:
Deze week is het Codemasters Midweek at Gamersgate,

Dus als je nog een titel mist voordat Grid 2 gereleased wordt dan hier kortingen van 66% to 75%.
Tof. Wel super suf dat de Mac versie van Grid bijna net zo duur is als alle Windows versies bij elkaar. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04 15:33
Sando schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 20:51:
[...]

Ik heb Tomb Raider al meerdere malen voorbij zien komen in V&A, voor een mooie prijs.
Heb zelf daar ook een key gekocht voor 15 euro :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadForiT
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-05 20:49
Grid 2 (steam) bij gamesplanet.com (uk) omgerekend zo'n 26 euro.

Update:
Het kan nog goedkoper. Bij simplycdkeys.com 21 euro.
Zojuist hier zelf besteld, kreeg binnen 5 minuten de steam key.

Ze hebben overigens Metro Last Light (steam) ook voor 21 euro.

[ Voor 51% gewijzigd door MadForiT op 28-05-2013 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 15:17
Avioto schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:12:
[...]

Ik heb Tomb Raider al meerdere malen voorbij zien komen in V&A, voor een mooie prijs.
Heb zelf daar ook een key gekocht voor 15 euro :)
Ik heb hem (Redsandro) nu door dit topic dezelfde prijs gerekent voor nog een Tomb Raider 2013 key :) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Call of Duty: Black Ops (Code Only) voor 13.74 euro bij play-asia. Je krijgt dan een download code voor Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:17
Op Origin kan je nu Tomb Raider Survival Edition met 50% korting kopen voor €28,99 en Tomb Raider voor €24,99. Niet echt heel goedkoop in vergelijking met de aanbieding op GMG afgelopen weekend, maar ik dacht ik meld het toch maar even :)

[ Voor 43% gewijzigd door Sirhc_95 op 28-05-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brugman
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:13
Bij DirectGameCards kan je voor €4.99 de Steam code van Sleeping Dogs kopen bij het gebruik van de couponcode: BargainOTD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-05 15:43
Vandaag X-com voor $10 op amazon.
Vanaf morgen een paar erg mooie Rockstar-deals in de amazon sales, o.a. MaxPayne3 & La Noire samen voor $10 :

http://www.cheapassgamer....p?p=10743290#post10743290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 13:36

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

brugman schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:00:
Bij DirectGameCards kan je voor €4.99 de Steam code van Sleeping Dogs kopen bij het gebruik van de couponcode: BargainOTD
Thanks. Ordered

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Zit er ook aan te denken om deze te bestellen maar ik heb nog nooit via een cd key site gekocht. In welke mate zijn zulke sites vertrouwbaar? (en vooral deze in dit geval)

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:50
DirectGameCards is gewoon betrouwbaar. Daar koop ik ook nog wel eens en volg ze op Facebook.
Hebben ook vaker van dit soort acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Greenpearl schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:05:
[...]

Zit er ook aan te denken om deze te bestellen maar ik heb nog nooit via een cd key site gekocht. In welke mate zijn zulke sites vertrouwbaar? (en vooral deze in dit geval)
Ik nodig je van harte uit dit topic eens door te neuzen :) Online Gamekeys kopen - Deel II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 13:36

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Zie bovenstaande. Ik kreeg 'm direct en is nu aan t downloaden via steam. Maar nu weer actie hunten ;)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Ircghost schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:11:
[...]

Ik nodig je van harte uit dit topic eens door te neuzen :) Online Gamekeys kopen - Deel II
Thanks, zal eens doornemen en dan vanavond misschien bestellen want ik kan hem hier toch niet activeren op het werk.

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467145

90 cent voor de volgende vier games: Post Apocalyptic Mayhem, Robin Hood: The Legend of Sherwood, Pacific Storm, RIP Trilogy.
http://www.bundlestars.com/deals/indie-games-bundle-outlaws/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Rudi schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:51:
Vandaag X-com voor $10 op amazon.
Vanaf morgen een paar erg mooie Rockstar-deals in de amazon sales, o.a. MaxPayne3 & La Noire samen voor $10 :

Bedankt voor de lijst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Humble Indie bundle 8

https://www.humblebundle.com/

>$1
Little Inferno
Awesomenauts Plus exclusive chicken skin*
Capsized
Thomas Was Alone
Dear Esther

Pay more than the average:
Hotline Miami
Proteus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:39
Oe, die is weer heel fijn! Hotline Miami wilde ik sowieso nog. Gekocht :)

Edit:
Vreemd trouwens dat ik de nieuwe Humble Bundles altijd eerst zie via dit topic, en niet via de nieuwsbrief van heb zelf. Die krijg ik meestal pas als de average op 8 dollar staat ofzo x)

[ Voor 57% gewijzigd door Melkunie op 28-05-2013 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Hah, toen ik het een uur geleden kocht stond het average nog op $4,50, nu al op $5,50.
Anyway, die bundels zijn altijd op z'n minst 10 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Dear Esther is best een leuke 'game'. Je moet het alleen meer als een ervaring/film beschouwen dan een game.

Er is trouwens ook een Facebook actie waarmee je een Steamkey voor Defense Grid The Awakening kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
crizyz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:25:
Dear Esther is best een leuke 'game'. Je moet het alleen meer als een ervaring/film beschouwen dan een game.

Er is trouwens ook een Facebook actie waarmee je een Steamkey voor Defense Grid The Awakening kan krijgen.
''THANK YOU FOR YOUR INTEREST!

We have given out all of our Defense Grid: The Awakening keys! Keep this page liked for more promotions and events in the future!''

Nope :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Gratis steam game: Shadow Warrior Classic (1997) - http://store.steampowered.com/app/238070/

https://www.facebook.com/...rGame/app_208195102528120

GO GO GO!!!

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Krijg geen key :S Mocht iemand een key kunnen verkrijgen en over hebben, dan houd ik me aanbevolen (hij geeft nu aan dat ik maar 1 key kan downloaden, maar die key heb ik dus niet gekregen, ga nu met proxy's aan de slag)

Kun je vertellen waar die code komt te staan? Heb 3 facebook account aangemaakt, geliked en nog geen code :S

Wat betreft die 4 voor 90 cent bundel. Zowel Robin Hood als Rip 1,2 en 3 draaien enkel op 1024*768 (config.ini aanpassen heeft geen effect) :(

[ Voor 24% gewijzigd door eL_Jay op 29-05-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-05 20:24
eL_Jay schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:00:
[...]

Krijg geen key :S Mocht iemand een key kunnen verkrijgen en over hebben, dan houd ik me aanbevolen (hij geeft nu aan dat ik maar 1 key kan downloaden, maar die key heb ik dus niet gekregen, ga nu met proxy's aan de slag)

Kun je vertellen waar die code komt te staan? Heb 3 facebook account aangemaakt, geliked en nog geen code :S
Enkel een SQL error en daarna idd de melding dat je al een code hebt. Hun hele FB pagina staat al vol met meldingen hierover, neem aan dat ze het nog gaan fixen.

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
keverjeroen schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:19:
[...]

Enkel een SQL error en daarna idd de melding dat je al een code hebt. Hun hele FB pagina staat al vol met meldingen hierover, neem aan dat ze het nog gaan fixen.
Ik ga vrolijk door met het aanmaken van facebookaccounts (tot het lukt) mocht ik meedere keys ontvangen dan kunnen jullie ze vinden in het betreffende topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
eL_Jay schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:20:
[...]

Ik ga vrolijk door met het aanmaken van facebookaccounts (tot het lukt) mocht ik meedere keys ontvangen dan kunnen jullie ze vinden in het betreffende topic.
Iedereen heeft dit probleem, niemand heeft succesvol kunnen redeemen, ipv de database belasting kun je ook gewoon hun FB pagina in de gaten houden om te zien wanneer het opgelost is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Ik heb gewoon een key gekregen bij de eerste try, maar dat was ook vrij snel na de post van TheAnthonyNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
The free Shadow Warrior Classic App was mistakenly set to live early and there were no keys offered as the database was not setup yet! Sorry for the confusion but it will be working this week and you'll all have a chance for a free code for Shadow Warrior Classic on Steam!
There were some test keys loaded but not nearly enough on how many we want to give out.

[ Voor 15% gewijzigd door Rudi op 29-05-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-05 20:24
Quote: "The free Shadow Warrior Classic App was mistakenly set to live early and there were no keys offered as the database was not setup yet! Sorry for the confusion but it will be working this week and you'll all have a chance for a free code for Shadow Warrior Classic on Steam!"

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Gewoon wachten ze zijn er iig mee bezig :D, als ik extra key krijg post ik hem hier ... op verzoek van dm ofc.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Hij is nu free to play maar daar heb je niet zo veel aan.
We willen hem natuurlijk hebbon.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:07
keverjeroen schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:30:
Quote: "The free Shadow Warrior Classic App was mistakenly set to live early and there were no keys offered as the database was not setup yet! Sorry for the confusion but it will be working this week and you'll all have a chance for a free code for Shadow Warrior Classic on Steam!"
Maf, ik heb namelijk wel een key :9

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Rudi schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:51:

Is die Max Payne 3 & LA Noire bundle niet beschikbaar? :'(

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Vanaf morgen

ik faal.

[ Voor 24% gewijzigd door MrVegeta op 29-05-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Maar hij zei het gisteren ;)

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:07
Hmm, de non-steam staat er wel voor $9.99: http://www.amazon.com/dp/B0091UYT1G?tag=cheapassgam08-20

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Tjado schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:43:
[...]
Is die Max Payne 3 & LA Noire bundle niet beschikbaar? :'(
De steam-versie is inderdaad nog steeds niet beschikbaar (net als de andere bundles met MP3). De niet-steam versie van de bundle dan weer wel, vreemd genoeg. Zal wel een foutje zijn, en hopelijk later wel weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Hij is zojuist beschikbaar geworden.
http://www.amazon.com/gp/product/B0091UYJ66/
Pagina: 1 ... 32 ... 102 Laatste

Let op:
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic

Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.

Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.

Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic