PC Budget Gaming topic

Pagina: 1 ... 23 ... 103 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Pheace schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:33:
Keys gaat een tijdje duren vrees ik, maar goed de prijs mag wel een paar weken waard zijn toch? ;)

[...]
Zou je nog een refund krijgen als je een paar games hebt geclaimd :+ ?
Hmm niet alle keys zijn op, oblivion kreeg ik nog netjes een key voor, morrowind daarentegen niet..

[ Voor 14% gewijzigd door MusicAddict op 22-12-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-10 14:56

Gmount

Ecorunner lid

weet iemand of alle functies (vrienden etc) geactiveerd worden als je een spelcode krijgt op steam? Ik heb er namelijk nog nooit iets gekocht, misschien iets voor de sales.
Maar als 1 van jullie nog een code overhebben van een spel dat je niet hoeft houd ik me aanbevolen! jammer dat ik te laat was voor deze deal. ;w

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 09:06
Gmount schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:39:
weet iemand of alle functies (vrienden etc) geactiveerd worden als je een spelcode krijgt op steam? Ik heb er namelijk nog nooit iets gekocht, misschien iets voor de sales.
Maar als 1 van jullie nog een code overhebben van een spel dat je niet hoeft houd ik me aanbevolen! jammer dat ik te laat was voor deze deal. ;w
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met 'alle functies', maar een Steam code verhoudt zich hetzelfde als dat je het op Steam zelf zou kopen. Dus volgens mij is het antwoord ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Laatst online: 06-10 14:56

Gmount

Ecorunner lid

het is zo dat je geen vrienden kunt hebben op steam als je nog niets gekocht hebt. Er staat dan:
"Bepaalde functies van de steam-community worden beschikbaar zodra je steam-account games bevat."
Nu heb ik alleen free2play games en wat demo's van steam, ik moet dus een spel kopen om alle functies van steam te unlocken.

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Laatst online: 26-09 09:06
Gmount schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:50:
het is zo dat je geen vrienden kunt hebben op steam als je nog niets gekocht hebt. Er staat dan:
"Bepaalde functies van de steam-community worden beschikbaar zodra je steam-account games bevat."
Nu heb ik alleen free2play games en wat demo's van steam, ik moet dus een spel kopen om alle functies van steam te unlocken.
Ah zo! Na een korte zoektocht op Google blijkt dat het niet uitmaakt hoe je een game erbij krijgt; op het moment waarop je een game hebt heb je toegang tot alles:
https://support.steampowe...le.php?ref=3330-IAGK-7663

Trouwens, als je dan echt erom verlegen zit kun je altijd nog Toki Tori kopen voor 44 cent. Een erg leuke puzzel game en die 44 cent zal ook niet echt een flinke aankoop zijn :)
http://store.steampowered.com/app/38700/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Effectief heb ik dus voor 5,22€ per stuk 5 games kunnen kopen, gezien dishonored en skyrim alleen al meer waard waren dan die 26 euro is het een prima deal geweest :) (kijk ooit kom je die games wel tegen voor 5 euro op steam, of 2,50 zelfs, maar voordat zo is :+ )
Nu alleen nog de GTA Collection scoren in de steam sale en ik ben tevreden :D

[ Voor 31% gewijzigd door MusicAddict op 22-12-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:48
MrVegeta schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:15:
Darksiders THQ Franchise Pack (PC) is $13.19 at Amazon (Both games + DLC) (DRM: STEAM)

http://www.amazon.com/dp/B00APOVDDY?tag=cheapassgam08-20

Order this product between now and 12/31/2012 and receive a $5 promotional credit good towards any of the "Editor's Choice" game downloads in the month of January 2013. You will receive an email with your promotional code and redemption instructions. Qualifying credits for this promotion may only be used one at a time. Here's how (restrictions apply)
Leuke tip en ik wilde deze Darksiders bundel en een THQ bundel aanschaffen, maar het blijkt dat Amazon alleen downloadable games verkoopt aan inwoners van de USA... :-(

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Greenmangaming

Sleeping Dogs Limited Edition (Steam) - €11,90 met (GMG30-DPLIM-DN831) EN als ik het goed zie nog eens €3 Cashback OF €4 Credit.

Dubbel check dit even wanneer je het doet, ik heb het zelf niet gedaan.

Batman Arkham Asylum GOTY - €3.49 (met GMG30-DPLIM-DN831)

[ Voor 30% gewijzigd door Pheace op 22-12-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Pheace schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:11:
Greenmangaming

Sleeping Dogs Limited Edition (Steam) - €11,90 met (GMG30-DPLIM-DN831) EN als ik het goed zie nog eens €3 Cashback OF €4 Credit.
Jij volgt echt alles ofniet :P, of krijg je daar 100 mailtjes van van elke aanbiedingen ;)
Wel een mooie aanbieding (de prijs op steam is insane) Zelfs als ze 75% zouden doen is het nog duurder :P

[ Voor 9% gewijzigd door MusicAddict op 22-12-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
MusicAddict schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:12:
[...]

Jij volgt echt alles ofniet :P, of krijg je daar 100 mailtjes van van elke aanbiedingen ;)
Haha, ik hou gewoon van Gaming Deal threads :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Exar schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:58:
[...]

Leuke tip en ik wilde deze Darksiders bundel en een THQ bundel aanschaffen, maar het blijkt dat Amazon alleen downloadable games verkoopt aan inwoners van de USA... :-(
Op amazon een 2e amerikaans fake adres aanmaken en deze als billable instellen.
Dan kan je als het goed is wel de spellen aangeschaffen (zo heb ik het gedaan bij de bioshock bundle)
Let wel op dat je een staat pakt zonder taxes (bijv Alaska), dat je bij je volgende aankoop het adres wijzigd en dat de bundle niet percee redeemable is op steam.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pheace schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:11:
Greenmangaming

Dubbel check dit even wanneer je het doet, ik heb het zelf niet gedaan.
Zo te zien klopt het, je kan kiezen welke je wil (cashback of credit) bij de checkout :)
Nb. Cashback krijg je pas na 2 á 3 dagen terug, het is dus niet dat je dan maar €8,90 hoeft te betalen (helaas :P )

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Pheace schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:13:
[...]

Haha, ik hou gewoon van Gaming Deal threads :)
Ik zou zeggen ga zo door, heb de game gekocht en met die code + de cashback is hij 'uiteindelijk' 8,90€.. koopje voor de limited edition (die heeft wat extra DLC)

off topic: al die rage berichten op de Facebook van GamersGate zijn vermakelijk :+ Ik vraag me af of ik mijn restant aan keys nog wel krijg.. Lucky dat ik vannacht meteen skyrim + dishonored had geclaimd, vanmorgen lukte new vegas en oblivion ook nog, maar de rest is 'op' ;( Moet alleen morrowwind nog hebben de rest gaat in de verkoop, maar dat gaat moeilijk zo zonder keys :P

[ Voor 100% gewijzigd door MusicAddict op 22-12-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:48
Sinned123 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:24:
[...]

Op amazon een 2e amerikaans fake adres aanmaken en deze als billable instellen.
Dan kan je als het goed is wel de spellen aangeschaffen (zo heb ik het gedaan bij de bioshock bundle)
Let wel op dat je een staat pakt zonder taxes (bijv Alaska), dat je bij je volgende aankoop het adres wijzigd en dat de bundle niet percee redeemable is op steam.
Goed idee en zeer verleidelijk, maar ik vraag me af of je hier niet mee in de problemen kan komen omdat het misschien als fraude wordt gezien.
Zijn er mensen die al langer dit soort dingen doen?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

http://www.impulsedriven....ESD-IMP-W3737?affid=gsnow

Total War™: SHOGUN 2 - Fall of the Samurai Collection // Steam + alle DLC voor 8,74.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Zo te zien klopt het, je kan kiezen welke je wil (cashback of credit) bij de checkout
Nb. Cashback krijg je pas na 2 á 3 dagen terug, het is dus niet dat je dan maar €8,90 hoeft te betalen (helaas)
affirmative

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Alleen dat nu de prijs weer is aangepast naar 49,95, met korting 35 euro :P
Oftewel weer een foute prijs die voor sommigen (mezelf incluis) goed heeft uitgepakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
MusicAddict schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:27:
Alleen dat nu de prijs weer is aangepast naar 49,95, met korting 35 euro :P
Oftewel weer een foute prijs die voor sommigen (mezelf incluis) goed heeft uitgepakt :D
Dat is omdat je het gekocht heb neem ik aan, ik zie nog steeds 8,74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:43
MrVegeta schreef op zondag 23 december 2012 @ 12:08:
http://www.impulsedriven....ESD-IMP-W3737?affid=gsnow

Total War™: SHOGUN 2 - Fall of the Samurai Collection // Steam + alle DLC voor 8,74.
Shoot, ik heb Rise ot samurai nog nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Pheace schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:33:
[...]

Dat is omdat je het gekocht heb neem ik aan, ik zie nog steeds 8,74
Ben uitgelogd en er staat toch echt 49,99 nu :? (als je bent ingelogd zie je de prijs niet eens meer op die pagina)
Ingelogd hetzelfde, refresh jij je pagina eens :+

[ Voor 7% gewijzigd door MusicAddict op 23-12-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
MusicAddict schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:35:
[...]

Ben uitgelogd en er staat toch echt 49,95 nu :? (als je bent ingelogd zie je de prijs niet eens meer op die pagina)
Na deze post Add to Cart gedrukt en dan is het $9.99, lijkt me toch te kloppen nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Pheace schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:37:
[...]

Na deze post Add to Cart gedrukt en dan is het $9.99, lijkt me toch te kloppen nog steeds.
Buy now knop geeft toch 49,99€ weet niet waarom jij m nog wel voor die prijs krijgt, maar als je normaal naar de site gaat dan is het wel fixed..

Edit: zit jij in de US store? in euros is hij wel gefixt, die andere zou best kunnen

[ Voor 27% gewijzigd door MusicAddict op 23-12-2012 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
We hebben het toch over die link van Vegeta, niet? Want die volg ik gewoon en dan krijg je nog steeds die prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Greenmangaming

The Last Remnant (Steam) - €2.62 (met GMG30-DPLIM-DN831 code)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Pheace schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:46:
We hebben het toch over die link van Vegeta, niet? Want die volg ik gewoon en dan krijg je nog steeds die prijs :)
My bad, ik was vergeten te quoten over de sleeping dogs limited edition zie ik nou O-)
Moest de post daarboven hebben (tussen die van vegeta), omdat ie nu niet meer klopt :'(

[ Voor 3% gewijzigd door MusicAddict op 23-12-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amazon.COM

Scribblenauts PC

7.49 USD

Vast al door jullie gezien, maar toch;

Get Loaded Strategy Bundle (Get Games) is nog +/- 5hr geldig

Get Loaded Bundle

2 van de volgende voor 12 Euro;

Shogun 2
Shogun 2 Fots
Civ 5 GOTY
Stronghold 3 Gold
Serious Sam BFE
Space Colony HD

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah. Eindelijk ergens de DLC voor Anno 2070 in de aanbieding voor "weinig", is het Steam. Zelfs al zou ik het daar kennen kopen, werkt het waarschijnlijk niet eens op me retail versie van Anno :(

Iemand toevallig "gelijkwaardige" aanbieding van de "Complete Package(s)" gezien ergens toevallig? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Deze was oorpsronkelijk al speelbaar in Europa maar door al de aandacht is dat ondertussen gestopt door Steam (want de EUR release date van Warner Bros is veel later). Kopen kan dus wel via Amazon maar spelen kan pas over een paar maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Greenmangaming

Deus Ex: Augmented Edition (Steam) -75% €3.50 , met de code GMG30-DPLIM-DN831

[ Voor 7% gewijzigd door Pheace op 24-12-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Pheace schreef op maandag 24 december 2012 @ 13:11:
Greenmangaming

Deus Ex: Augmented Edition (Steam) -75% €3.50 , met de code GMG30-DPLIM-DN831
Hij doet het nie ? :(

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Ja, hij wordt wel geadvertised maar hij was niet actief toen ik hem hier poste, ik dacht dat dat gewoon was omdat het nog iets te vroeg was. Als het niet beschikbaar is in onze regio dan is normaal gesproken de Buy button er ook niet. (dat kan ik niet controleren want ik heb hem zelf daar eerder al eens gekocht, lijkt me dan ook vreemd dat het niet zou kunnen nu)

Hmm, de 75% is ondertussen wel toegepast lijkt me, of bedoel je de code? Of is er geen buy button?

[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 24-12-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De code doet het niet op sommige sales-items en niet op dingen als cash-back-acties normaalgesproken.

Krijg hier de melding "You have no appropriate items in your basket to apply this voucher to. Please note that we do not accept vouchers for games which are on special offer." voor DE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
helaas, mijn fout dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrij vaak in de aanbieding geweest op verschillende plekken maar toch maar effe omdat het de Special Edition is..

Gamersgate

25,00 Euro
Sleeping Dogs L.E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:50
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 14:43:
Vrij vaak in de aanbieding geweest op verschillende plekken maar toch maar effe omdat het de Special Edition is..

Gamersgate

25,00 Euro
Sleeping Dogs L.E.
Beetje duur als je bedenkt dat je hem afgelopen dagen bij Greenmangaming voor €7,90 kon kopen met cashback/coupon.

De game is ieg nog steeds voor een redelijke prijs te krijgen op gamefly ~€12,50 oid afhankelijk van de wisselkoers.
http://www.gamefly.co.uk/...-Limited-Edition/5003869/

Edit: Je kan de code: HOLIDAY10 gebruiken voor een 10% korting bij gamefly

De deals bij gamersgate vallen mij zwaar tegen dit jaar tijdens de sales. Alleen die mispriced Bethesda bundle was nice. Amazon en GMG hebben de beste deals momenteel. Gamefly heeft soms ook leuke deals.

[ Voor 17% gewijzigd door Rutger Mulder op 24-12-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De aanbieding van Gamefly kende ik niet, maar kom ik eigenlijk ook nooit. Op eigenlijk iedere site staat ie nog/weer op 50 Euro/Dollar dus dacht, zet hem er effe neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ja je moet altijd ff goed rond kijken voor de beste deals ;)

Skyrim is trouwens ook erg cheap op gamefly. Die 10 GBP is ongeveer €12,50. De game kan alleen gekocht worden vanuit de UK, maar volgens mij is de Steam code verder niet region locked oid. Dus als je iemand in de UK kent die hem ff voor je kan kopen is het een mooie deal.

[ Voor 69% gewijzigd door Rutger Mulder op 24-12-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG was best aardig in de herfst, maar GMG weet mij inderdaad over het algemeen meer te verleiden (heb de liniaal altijd klaar liggen want heb al teveel "leuke spellen" die ik nooit speel :$ )

Skyrim bv heb me gekieteld sins een maandje of anderhalf toen ie overal in de aanbieding kwam maar Elder Scrolls is te frustrerend voor mij }:|

Kopen jullie je buitenlandse dowloadables via VPN of "mail-forward / fake" adres trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
Ik heb veel friends op steam uit allerlei landen die het voor mij kunnen doen mocht er wat zijn. VPN's etc doe ik niet. Koop nu wel regelmatig Steam giftable games via Russen op Steam, scheelt meestal 50% op de NL (sale) prijs wanneer er geen region lock is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-10 19:58
Origin heeft de Mass Effect serie weer in de aanbieding. €15 voor deel 3 en €25 voor de trilogie. Op Steam zijn deel 1 en 2 trouwens €10 maar dat weten de meeste mensen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:11

C0nscious

Mysteryman.

CoD MW2 7,5 euro op Amazon (steam-key): http://www.amazon.com/Cal...003DTMVGG/ref=pd_sim_vg_1

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Ik ben maar opgehouden met Amazon.com deals te listen omdat je dan toch moet verwachten van mensen dat ze over hun locatie gaan liegen op hun account om uberhaupt daar gebruik van te kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het is ook vrij makkelijk om zelf die lijst te bekijken :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:11

C0nscious

Mysteryman.

Deze stond niet in 'een lijst' ;) Wat mij betreft blijven Amazon deals gewoon welkom, desnoods met *vereist 'onrechtmatige' billing adress wijziging naar VS*, iets wat eigenlijk van de zotte is voor digitale content imo.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 11:51:
bah. Eindelijk ergens de DLC voor Anno 2070 in de aanbieding voor "weinig", is het Steam. Zelfs al zou ik het daar kennen kopen, werkt het waarschijnlijk niet eens op me retail versie van Anno :(

Iemand toevallig "gelijkwaardige" aanbieding van de "Complete Package(s)" gezien ergens toevallig? _/-\o_
Een wat late reactie.
Je kan veelal retail keys alsnog invoeren in steam.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Maar Anno niet, zie hier een lijst met keys die werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Elke keer als ik Anno 2070 zie lijkt het me toch leuk om hem te hebben, maar die prijs en die DLC en die DRM... pfff, straks als ie bij ons als compleet pakket voor een appel en een ei is, dan waarschijnlijk.

Greenmangaming

GMG heeft vandaag eindelijk door dat Kerst begonnen is na gister 0 veranderingen te hebben, niet veel bijzonders helaas.

Football Manager 2013 €17.50 met coupon GMG30-DPLIM-DN831

[ Voor 43% gewijzigd door Pheace op 26-12-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anno is het eigenlijk altijd wel waard IMO; zoals bij de meeste spellen de DLC meestal niet. Bij Anno heb je dan nog het noem-het-maar-voordeel dat de shortcuts voor de world events er in zitten, verder is het het algemeen skinning verhaal..

Anno idd is een Uplay titel, wat niet veel uimaakt maar je mot minstens het base-game hebben op Steam wil je Steam DLC/Expansions kennen kopen.

GMG is op zich best aardig met zijn aanbiedingen, maar ach.. zo ze zijn natuurlijk meer gespreid over het jaar en minder massaal als bv. Steam maar de aanbiedingen dikwijls beter dan op Steam.

Kerst is overigens voorbij; Boxing Day is de dag NA kerst dus logisch dat de en-of-year-sales nu bij bedrijven uit vnl. de UK op gang komt.

Sine Mora voor pak en beet 1.75 is best aardig daarzo nu, Giana Sisters is ook wel leuk voor platform liefhebbers; ook paar euro goedkoper dan op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Greenmangaming

Mass Effect 3 (Origin) - €6,44 met code GMG30-DPLIM-DN831

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Kan zo niet vinden of deze http://www.gamersgate.com...quest-gold-edition-bundle de steam versie betreft, voor 2,50 best vermakelijk (zoek zelf alleen de expantion maar voor dat geld :p
Betreft titan quest gold edition.

[ Voor 8% gewijzigd door MusicAddict op 26-12-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Nu online
KING'S BOUNTY: PLATINUM EDITION(Alle drie de delen) - 4,19
http://getgamesgo.com/product/kings-bounty-platinum-edition

Ik weet alleen niet of het Steam is, valt dat ergens te controleren daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Pheace schreef op woensdag 26 december 2012 @ 19:33:
Greenmangaming

Thanks! Die pik ik me meteen mee...

_/-\o_

Verwijderd

Pheace schreef op woensdag 26 december 2012 @ 19:33:
Greenmangaming

Helemaal top, gekocht. De code vervolgens opnieuw gebruikt op fear 3 (steam) en met de 2 euro credit van ME3 kwam dat uit op een totaal bedrag van 1.64

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 02:35:
[...]

Helemaal top, gekocht. De code vervolgens opnieuw gebruikt op fear 3 (steam) en met de 2 euro credit van ME3 kwam dat uit op een totaal bedrag van 1.64
Wanneer krijg je credit? Ik had eerder Super Meat Boy gekocht en was ook aangenaam verrast dat ik €2 credit kon gebruiken voor ME3 (wat dan €4.50 werd zoiets, echt superdeal).

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
SemperEgo schreef op donderdag 27 december 2012 @ 02:54:
[...]

Wanneer krijg je credit? Ik had eerder Super Meat Boy gekocht en was ook aangenaam verrast dat ik €2 credit kon gebruiken voor ME3 (wat dan €4.50 werd zoiets, echt superdeal).
Sommige games hebben een keuze tussen cashback of wat credit terug na aankoop. Geloof niet dat dit er 1 was. Waarschijnlijk heb je een referral link gebruikt bij registratie, dan krijgen jij en de persoon die je gereferred heeft allebei €2 bij je eerste aankoop van €2 of meer.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:07
Borderlands 4pack: 2.35 Euro (Ja, echt waar)
http://www.gamersgate.com...rlands-2-four-pack-bundle

• Dynaw
  • Nu online
Add-to-shopcart link, gezien de site weer plat ligt.
http://www.gamersgate.com/shop/addtocart?sku=DDB-BL24P

• koelebobes
  • Laatst online: 08:47

koelebobes

Wen BTC €100K

Ugh ik probeer er in te komen... Al is het maar voor 1 key... haha

BTC €94.837,08

Verwijderd

Is Ideal via Skrill (?) iets speciaals? Namelijk nog nooit van gehoord. Of is het aan te raden, mocht ik zover komen om met paypal te betalen? (Gamersgate)

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Fuu ik zit er in maar ik heb geen account en kan niet registreren ik zit al in de check out ...

BTC €94.837,08

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 21:14
Mocht er iemand een key te koop hebben, ik houd me voorbehouden :P

• anandus
  • Niet online
Waarom kan je je niet registreren bij Gamersgate? Ook voor Nederlanders moet dat gewoon kunnen, ik heb er ook gewoon een account.

[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 27-12-2012 11:47 ]

• sprider
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-06-2021
Doordat de servers plat liggen krijg je de verificatiemail waarschijnlijk niet binnen, die heb je nodig om te betalen.
Hij bleef bij mij trouwens wel als onbetaalde order op mijn account staan met de vorige blunder. Dan kun je alsnog betalen als het weer rustiger is.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
anandus schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:46:
Waarom kan je je niet registreren bij Gamersgate? Ook voor Nederlanders moet dat gewoon kunnen, ik heb er ook gewoon een account.
Denk meer dat het probleem ligt in de vreselijk trage website. Nu registreren zal niet makkelijk gaan.

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik ben geregistreerd nu nog inloggen/uitchecken

BTC €94.837,08

• anandus
  • Niet online
Oh, okee. ik zie nu inderdaad dat de site van Gamersgate het gewoon niet doet.

Zal wel te maken hebben met die Borderlands-aanbieding eerder in dit topic, denk ik.

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Is ook wel belachelijk goedkoop natuurlijk

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Het is trouwens niet borderlands 1 maar borderlands 2 - 4 pack voor 4,69

BTC €94.837,08

• Rutger Mulder
lol hoe vaak hebben ze deze sales al niet een pricing error bij gamersgate gehad.

• sprider
Eerlijk gezegd snap ik ook niet echt dat ze die orders van het bethesda-pack uberhaupt niet annuleerden. Wel respect dat ze zo hun klanten proberen te behouden natuurlijk!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Rutger Mulder schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:54:
lol hoe vaak hebben ze deze sales al niet een pricing error bij gamersgate gehad.
Veel te vaak. Ga straks maar eens rustig mijn games downloaden en dat truukje gebruiken om de installers DRM-vrij te hebben, want ik begin toch twijfels te hebben over de toekomst van GG zo.

• S_De_B
  • Laatst online: 17-02-2023
Geregistreerd, nu wachten op de verificatie-mail.. :o

• sprider
S_De_B schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:58:
Geregistreerd, nu wachten op de verificatie-mail.. :o
Kun je lang wachten :9

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik heb mijn Verificatie net binnen nu proberen te betalen ...

BTC €94.837,08

• S_De_B
  • Laatst online: 17-02-2023
Ga ik wel van uit ja :+

• stephankamp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-10 15:11
Dat betalen gaat volgens mij niet lukken.
Al 4x geprobeerd.

• stephankamp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-10 15:11
Pheace schreef op donderdag 27 december 2012 @ 11:56:
[...]

Veel te vaak. Ga straks maar eens rustig mijn games downloaden en dat truukje gebruiken om de installers DRM-vrij te hebben, want ik begin toch twijfels te hebben over de toekomst van GG zo.
Hoe maak je die installers DRM-vrij dan?

Verwijderd

Ze annuleren schijnbaar orders waarvan keys nog niet geactiveerd zijn op zich wel met refund tuurlijk. Er word wel een hoop geklaagd, maar het is niet meer dan normaal dan "misdrukken" niet gehonoreerd hoeven te worden..

Op zich is GG altijd wel goed geweest als site maar moet toegeven dat de laatste weken er nogal wat loos is.

Skrill was voorheen Moneybookers; eigenlijk zelfde als Paypal.

• Rutger Mulder
Ik kom natuurlijk net te laat thuis. Site van gamersgate ligt er volgens mij helemaal uit nu.

Hmm ik kreeg net nog een half geladen site met de 4pack in my cart voor 4,99. Maar bij de checkout vloog de site er weer uit. Volgens mij is de halve wereld daar nu aan het shoppen.

[ Voor 50% gewijzigd door Rutger Mulder op 27-12-2012 12:04 ]

• sprider
Heb deze net betaald, kan em alleen nog niet in m'n games zien. Zou wel lekker zijn deze van de vakantie met wat vrienden te kunnen spelen. Best Christmas Ever!
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:00:
Ze annuleren schijnbaar orders waarvan keys nog niet geactiveerd zijn op zich wel met refund tuurlijk. Er word wel een hoop geklaagd, maar het is niet meer dan normaal dan "misdrukken" niet gehonoreerd hoeven te worden..

Op zich is GG altijd wel goed geweest als site maar moet toegeven dat de laatste weken er nogal wat loos is.

Skrill was voorheen Moneybookers; eigenlijk zelfde als Paypal.
Ze hebben het Bethesda pack niet geannuleerd (tot nu toe). Als je niet wil wachten tot ze nieuwe keys hebben kun je een refund krijgen, dat stond in het bericht van GG.

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Bij mij vloog bij payment de site eruit waardoor ik nu weer een mail krijg dat het gelukt is terwijl ik niet betaald heb ;(

BTC €94.837,08

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:43
Maar als iedereen een 4-pack koopt, verkopen we die andere 3 dan door? Moeten we niet samen wat opzetten?

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:07
Meh, site ligt echt helemaal plat. Kom er niet meer op.

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

Misschien kunnen we wat regelen :P Maar ik probeer er een voor mijn skype groep te regelen.

BTC €94.837,08

Verwijderd

Ze hebben, volgens forumtopics op GG door gebruikers, er toch wel een aantal geannuleerd en een refund in orde gemaakt.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
stephankamp schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:00:
[...]

Hoe maak je die installers DRM-vrij dan?
Heb het zelf nog niet gedaan maar het is iets als dit:
There's a small catch you need to be aware of with DRM-free games from Gamersgate- to actually get all the necessary installation files you need to copy those files at the correct time, which is once the download has finished and the setup/installation window has opened up. This is the only time during which the installation executable will be in the installation folder (it's automatically deleted as soon as the setup completes). As long as you know about this then you can copy the setup files and have a backup that requires no internet connection to use.
Ik denk dat de installer meestal dan de .exe er af gehaald is in die temp files dus die moet dan renamed worden.

• Rutger Mulder
Bij andere games zeker. Borderlands 2 is toch steamworks title.

• sprider
Het voelt al slecht om weer zo'n misbruik te maken van een fout, ook al probeer ik het toch, doorverkopen doe ik dan ook maar niet. Geef ze liever weg aan mensen die het anders toch niet voor de huidige prijzen zouden kopen.

Verwijderd

vroegah gebruikte ik gamecopyworld voor gefixte exe files zodat ik de disc er niet in hoefde te hebben, die gefixte exe zal je nou in een game download van bv Piratebay ook wel vinden nu. Geen probleem om Steam versies zonder Steam te draaien bv of UBI zonder Uplay maar gekraakt is natuurlijk wel onvolledig dikwijls.

Mijn Gamersgate DRM games hebben overigens gewoon hun exe file in de install dir van het spel.

Verwijderd

Steamworks is een farce. Leukere naam voor iets wat altijd al gratis was op niet Steam titels; de editors bij spellen. Steam DRM is niet hetzelfde.

• sprider
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:08:
Ze hebben, volgens forumtopics op GG door gebruikers, er toch wel een aantal geannuleerd en een refund in orde gemaakt.
Mag toch hopen dat ze mijn Dishonored en Doom niet annuleren van mijn pack. Heb de rest zo'n beetje allemaal al weggegeven 8)7

• anandus
  • Niet online
@Dowsin: Volgens mij ben je in de war ;) Steamworks is de Steam DRM. Jij bedoelt de Steam Workshop, denk ik :)

[ Voor 51% gewijzigd door anandus op 27-12-2012 12:15 ]

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:14:
Steamworks is een farce. Leukere naam voor iets wat altijd al gratis was op niet Steam titels; de editors bij spellen. Steam DRM is niet hetzelfde.
Snap niet helemaal wat Editors met Steamworks te maken heeft. Bedoel je de workshop?

Verwijderd

Als ik de topics mag geloven die ik gister zag, hebben ze niet alles nog gecanceled en alleen 100% ongeclaimed dus non-activated.

• Rutger Mulder
Welke betaal optie hebben jullie gebruikt bij gamersgate?

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 21:14
Ik probeer nu via Paypal er een binnen te krijgen, maar alles lukt tot na de betaling bevestigen (kom al van Paypal af)

Verwijderd

Er is niet echt een verschil tussen Steamworks en Steam Workshop. De Workshop zou je kunnen zeggen zijn de editors an sich en Steamworks het hele delen/community ervan maar ach..

• koelebobes

koelebobes

Wen BTC €100K

En nu ligt de site ECHT plat ?

BTC €94.837,08

• Rutger Mulder
geen idee, maar ik kom er niet meer tussen =\
This is a receipt to confirm your order with GamersGate. The order will be processed as soon as your payment is confirmed.
If you placed this order by mistake and have cancelled your payment, or if you did not complete your payment for other reasons you will not be billed and the order will not be processed.

Borderlands 2 - Four Pack 4.69
Borderlands 2 - Four Pack 4.69
Total €9.38
Email, maar ik heb nog niks betaald =\

[ Voor 53% gewijzigd door Rutger Mulder op 27-12-2012 12:22 ]

Verwijderd

Vermoed dat het wel even ken duren bij GG vandaag. De Dailies van vandaag waren eigenlijk zelfde als gister dus zal iets meer aan de hand zijn misschien (dailies wisselen normaal om 0900 daarzo).
Pagina: 1 ... 23 ... 103 Laatste

Let op:
Voor grijze gamekeys (zoals G2A, cdkeys.com en kinguin) is er: Online Gamekeys kopen - Deel II.
Voor bundles: Het grote 'Game Bundles'-topic
Voor een prijsvergelijker van legale games: IsThereAnyDeal
Prijsalert bot toe te voegen aan (je eigen) Discord server (let op: geen affiliatie met Tweakers dus eigen risico): https://freestuffbot.xyz/
Alles met betrekking tot budget en gratis Console games: Console Budget Gaming topic

Plaats deals alleen als ze op dit moment geldig zijn.

Slowchat in dit topic is niet de bedoeling. Post dus alleen aanbiedingen en eventuele zaken rondom deze aanbiedingen. Vraag dus niet om kortingscodes, gamekeys of aanbiedingen en kijk even of de aanbieding die je wilt posten niet al een keer eerder is gepost. Welke games je hebt gekocht, je gedachten over een game/aanbieding etc. horen niet in dit topic.

Daarnaast dienen games die altijd gratis zijn niet gepost te worden (het is immers geen tijdelijke aanbieding).
Heb je behoefte om je nieuwe aankoop te delen of er over te praten: Het nieuwe Game aankoop topic