• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05 13:43
Pc: TopSmurf
Xbox: oRONALDO

Wissel tussen beide het is maar net welke van me vrienden online zijn:-)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Verwijderd

*Installeert de game op zijn laptop* Als hij bevalt, snel naar de winkel rennen :D

@weststar: Toevallig Jeroen Post van Slam!FM?

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:35
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 11:36:
*Installeert de game op zijn laptop* Als hij bevalt, snel naar de winkel rennen :D

@weststar: Toevallig Jeroen Post van Slam!FM?
nee, toevallig niet.
Je wilt niet weten hoeveel meisjes ik op msn/icq had in de tijd dat hij bij TMF werkte, om te vragen of ik de ECHTE Jeroen Post was.... >:)

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Verwijderd

weststar schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 11:39:
[...]

nee, toevallig niet.
Je wilt niet weten hoeveel meisjes ik op msn/icq had in de tijd dat hij bij TMF werkte, om te vragen of ik de ECHTE Jeroen Post was.... >:)
Haha, dat ken ik. Een kerel uit mijn klas heeft de naam van een bekende Belgische voetballer, hij werd laatst tijdens een examen gebeld door een krant voor een interview. "Nee, ik ben niet de voetballer" "Ik geloof je niet, ik ga je toch wat vragen stellen" 8)7

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-07 09:30
Ik gebruik overal de set up van Suzuka die ik op internet heb gevonden. Pas enkel de wings aan

http://f1carsetup.com/ind...a-dry/page__pid__2#entry2

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:58
NickThissen schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 23:43:
[...]

Ik zou niet weten hoe dit door input lag kan komen. Ik ga met 200 kmph ofzo over het gras terwijl ik met alle macht aan het stuur aan het draaien ben (om toch de weg weer te vinden)... Je ziet de auto toch sturen, ook op het gras, dus input lag heeft er niks mee te maken.
Ik zou als ik jou was toch eens naar de instellingen van je controller kijken in windows oid. Want ik heb ABS aan en TC op medium en als ik hetzelfde doe als jou ga ik echt wel in de rondte. IK rij trouwens met een oude vertrouwde logitech Momo wheel. (Die rode)
nils7 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 11:53:
Ik gebruik overal de set up van Suzuka die ik op internet heb gevonden. Pas enkel de wings aan

http://f1carsetup.com/ind...a-dry/page__pid__2#entry2
Ik dacht dat de verhoudingen anders waren in 2010 vergeleken met 2011? Met de camber settings e.d.

[ Voor 22% gewijzigd door AtlAntA op 24-09-2011 11:56 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
AtlAntA schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 11:54:
[...]

Ik zou als ik jou was toch eens naar de instellingen van je controller kijken in windows oid. Want ik heb ABS aan en TC op medium en als ik hetzelfde doe als jou ga ik echt wel in de rondte. IK rij trouwens met een oude vertrouwde logitech Momo wheel. (Die rode)
Maar hoe kunnen die instellingen iets veranderen aan hoeveel het spel je helpt? 8)7 Dat heeft helemaal niks met elkaar te maken...

Mijn iRacing profiel

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

PS3: Lebsteif
Controller: PS3 controller :P

39

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:12
Iemand in voor 20% race om 13.30u? Xbox360

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 24-09-2011 12:27 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• AtlAntA
NickThissen schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:16:
[...]

Maar hoe kunnen die instellingen iets veranderen aan hoeveel het spel je helpt? 8)7 Dat heeft helemaal niks met elkaar te maken...
Als jij je stuur niet snel genoeg omgooit dan gaat die auto ook niet om. In de 1e GP dit jaar (IRL) ging er volgens mij een red-bull zeer hard en fanatiek door het gras en die reed ook gewoon door.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

De laadtijden beginnen op den duur wel irritaties op te wekken, vooral als je even een paar potjes online wilt spelen. Het gebeuk is soms niet al te mals maar soms is het echt te hilarisch om te zien, f1 auto's die door de lucht gaan, rollend over de grindbak etc :D

39

• nils7
Grappig ik kam mijn tijd van de controller niet matchen met het stuur :-(

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• NickThissen
AtlAntA schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:26:
[...]

Als jij je stuur niet snel genoeg omgooit dan gaat die auto ook niet om. In de 1e GP dit jaar (IRL) ging er volgens mij een red-bull zeer hard en fanatiek door het gras en die reed ook gewoon door.
Kom op zeg... Je gaat me niet vertellen dat ze in het echt ook zo kunnen rijden zoals ik in dat filmpje rij zonder te crashen 8)7

En daarbij vergelijk ik het met F1 2010 zoals ik al 20 keer gezegd heb, daar was het gewoon wel goed.

Ik heb het net nog een keer geprobeerd en geef het officieel op. Ik kan er niet mee rijden. F1 2010 nog eens opgestart en dat rijd gewoon prima. F1 2011 is gewoon iets mis mee, ik weet niet wat het is, maar het werkt niet. Enorme input lag, en ik merk net dat ik na iets van 90 graden sturen gewoon totaal geen weerstand meer heb. Als ik een hairpin wil nemen dan stuur ik meer dan 90 graden en dan is opeens hoppa alle weerstand weg en schiet ik zo door tot 180 graden ofzo --> spin. Probeer ik dan terug te draaien krijg je bij die 90 graden ineens weer weerstand, moet ik harder aan het stuur trekken, en dan schiet hij opeens door en hoppa, weer spin. 8)7 Het stuur wordt gewoon even tegengehouden bij 90 graden en schiet daarna zonder weerstand door...

En begrijp me aub niet verkeerd, ik post dit niet allemaal om dit spel te haten, ik had echt gehoopt dat het een leuk spel zou zijn zoals F1 2010 maar dat is het gewoon niet, met deze problemen is het onmogelijk om te rijden, en dat is nou net de hoofdzaak van een F1 game, kom op zeg |:(

[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 24-09-2011 12:47 ]

Mijn iRacing profiel

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:16

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Je bent niet de enige hoor, ik ervaar dit ook zo ongeveer. Normaal insturen is er niet bij door die tegendruk van het stuur op de raarste momenten en wat inderdaad dan ineens weer wegvalt....

Hoop dat ze dit gauw fixen!

Specs

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:46

derx666

mecker ende blaet

hmmm... ik zit hier zelf ook met een G25. Ik was de kat nog uit de boom aan het kijken voordat ik F1 2011 aanschafte, om te kijken wat de reacties waren. Maar als ik zo de comments van Nick zie, dan denk ik dat ik deze toch aan mij voorbij laat gaan. Ik kan best een redelijk potje sturen, maar heb eigenlijk te weinig tijd om een full sim als iracing te gaan doen. Ben ook beetje bang dat ik niet aan het niveau kan tippen.
Met F1 2010 reed ik meestal net achter de kopgroep (RedBaron en consorten :). Helaas had ik na een paar races gewoon geen tijd meer om nog verder te gaan met de competitie.
Maar ik denk dat ik hem eerst eens ga downloaden, en kijken hoe het rijdt. Ik vind het zonde om 30,- uit te geven mocht ik tegen dezelfde issues als Nick aanlopen.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Weet iemand of er ergens een 'pit-request' knop is?
Ik kan zo zelf niet aangeven wanneer en of ik naar binnen wil. Bijvoorbeeld een ronde eerder of later om nieuwe banden te halen...

Beetje irritant wel... Of kan ik gewoon bandenkeuze aangeven en naar binnen duiken?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
freddyathlon schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 13:37:
Beetje irritant wel... Of kan ik gewoon bandenkeuze aangeven en naar binnen duiken?
Dit. Gisteren noodgedwongen 2 ronden eerder de pits in gemoeten om de leiding in Monaco te behouden, team deed helemaal niet moeilijk en legde zonder mopperen een vers setje banden om. ;)

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-06 15:26
Sagaris schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 13:50:
[...]Dit. Gisteren noodgedwongen 2 ronden eerder de pits in gemoeten om de leiding in Monaco te behouden, team deed helemaal niet moeilijk en legde zonder mopperen een vers setje banden om. ;)
Heel realistisch...dat deed Vettel namelijk ook in Monaco....haha....

iRacing Profiel

• nils7
bvk schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:53:
Je bent niet de enige hoor, ik ervaar dit ook zo ongeveer. Normaal insturen is er niet bij door die tegendruk van het stuur op de raarste momenten en wat inderdaad dan ineens weer wegvalt....

Hoop dat ze dit gauw fixen!
Ik heb dat ook.

• Phusebox
Pff ik dacht eerst dat het aan setup of auto lag maar ik heb echt overal mega onderstuur. Kan nergens normaal een bocht in sturen. Ook krijg ik de auto nauwelijks tot stilstand. Ik moet bijv in Monza al bij het 200m bordje remmen.

• Ericjooo
:? Ik ben hem alweer opnieuw aan het installeren....exe startte niet meer op

iRacing Profiel

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Het is nog wel net zo buggy met straffen als f1 2010 was. Ben ik vrijdag p2 training aan het rijden, stuur ik net iets te vroeg in, auto raakt in onbalans en achterkant gaat glijden. Ik stuiter de baan af en weer op en krijg ik een 10 plaatsen grid penalty voor dangerous driving :(. Als elke glijder/ foutje een penalty is, is er ook geen zak aan.

Ook nog iets aparts: ik speel nu nog met automatisch schakelen maar als je spint en je denkt laat ik maar vol remmen midden in de spin sta je meteen in de achteruit met rokende banden. Waarom de achteruit nou automatisch inschakelen bij remmen. Stilstaan met de voet op de rem kan dus gewoon niet..

Verder wel leuk spel. Hij rijd wel anders dan f1 2010, je kan meer over de kerbs rijden. De default settings voor het microsoft wheel zijn wel een beetje vreemd. Ik krijg het gevoel nog niet zoals ik wil. De ffb is heel zwak en niet echt consistent. Iemand al goede settings gevonden?

Sys Specs

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 31-07 18:47
volgens mij ben ik wat vergeten in te stellen.

op de PS3 Waarom kan ik in de pit niet 100 rijden? of 99? alleen maar 53kmh?
als ik gas geef gebeurd er niets

PSN: McMillan0984

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-07 18:21
freddyathlon schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 13:37:
Weet iemand of er ergens een 'pit-request' knop is?
Ik kan zo zelf niet aangeven wanneer en of ik naar binnen wil. Bijvoorbeeld een ronde eerder of later om nieuwe banden te halen...

Banden vervangen is het enige wat je kunt doen(brandstof voor de hele race is immers al aanwezig bij de start), dus volgens mij zodra je de banden selecteert zien ze dat ook autoamtisch als een pit request.

Vond het eerst ook wennen, maar ergens is het met de toevoeging van DRS en KERS wel logisch dat ze voor deze oplossing gekozen hebben, anders zit je eerst banden te selecteren en moet je vervolgens nog ff zeggen dat je eraan komt!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-07 01:15

fynrd1

Fooled by Randomness

Rctworld schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 17:37:
[...]

Banden vervangen is het enige wat je kunt doen(brandstof voor de hele race is immers al aanwezig bij de start), dus volgens mij zodra je de banden selecteert zien ze dat ook autoamtisch als een pit request.

Vond het eerst ook wennen, maar ergens is het met de toevoeging van DRS en KERS wel logisch dat ze voor deze oplossing gekozen hebben, anders zit je eerst banden te selecteren en moet je vervolgens nog ff zeggen dat je eraan komt!
Je kunt gewoon de pit inrijden wanneer je wilt, geen probleem. pit request en limiter knop zijn vervangen door de DRS en KERS button. Veel controllers zouden knopjes tekort komen

[ Voor 3% gewijzigd door fynrd1 op 24-09-2011 17:45 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik vind het quickrace gebeuren dat je steeds opnieuw 30secs moet wachten als er iemand bijkomt wel ontzettend irritant zeg...
Dat had best anders gekund naar mijn idee. :P

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ook het aantal strafseconden is niet altijd eerlijk, soms kun je hele stukken afsnikden en soms krijg je strafpunten ondat iemand anders je raakt. was net gedisqualified omdat ik een koprol maakte door over een curbstone te gaan, ik miste de volgende bocht gelijk race over

[ Voor 68% gewijzigd door Fietsbel op 24-09-2011 18:00 ]

39

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Phusebox schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 15:40:
Pff ik dacht eerst dat het aan setup of auto lag maar ik heb echt overal mega onderstuur. Kan nergens normaal een bocht in sturen. Ook krijg ik de auto nauwelijks tot stilstand. Ik moet bijv in Monza al bij het 200m bordje remmen.
Ik vond dat in F1 2010 ook al zo hoor... Wilde ik een beetje netjes de eerste bocht insturen, moest ik toch ook tussen het 150 en 200 bord in de ankers...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Joost1991
  • Laatst online: 11:58
Clavat schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 17:36:
volgens mij ben ik wat vergeten in te stellen.

op de PS3 Waarom kan ik in de pit niet 100 rijden? of 99? alleen maar 53kmh?
als ik gas geef gebeurd er niets
Auto Pit, je kunt helemaal niks meer doen in de pitsstraat. Op sommige circuits ligt de limiet in de pitstraat hoger dan op andere circuits.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Phusebox
freddyathlon schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:01:
[...]

Ik vond dat in F1 2010 ook al zo hoor... Wilde ik een beetje netjes de eerste bocht insturen, moest ik toch ook tussen het 150 en 200 bord in de ankers...
Bij 2010 heb ik negens last van. Nu is het echt niet leuk om te racen, moet zowat elke bocht bijna stil gaan staan.

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 23:33:
Nee, het is geen sim, ik vergelijk het ook helemaal niet met een sim. Ik vergelijk het met F1 2010. Ik heb daar heel veel time trial gereden en ik ben ontiegelijk vaak gespind en gecrashed door op het randje te rijden en af en toe net het gras in te gaan met een band of net wat te hard in te sturen. Daar kon dat niet, zoals het hoort. Hier kun je zowat alles doen zonder enig probleem 8)7 De enige manier waarop ik het voor elkaar krijg te spinnen is te vroeg op het gas gaan in een langzame bocht. Maar kom op, als je zo hard het stuur om gooit dan vlieg je 38 keer over de kop, of op z'n minst spin je, maar dit slaat toch nergens op?
Raar dat zoveel mensen zulke verschillende ervaringen hebben. Bij mij is het namelijk precies andersom: bij F1 2010 kon ik zowat alles doen wat ik wilde met m'n stuur zonder te spinnen, en bij F1 2011 moet ik echt oppassen of ik glij weg of vlieg draaiend van de baan.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

jahoor weer een dq, hele bende botst en een hele rits dq's

39

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-07 22:35
Is die lag ook op de ps3 met stuur? Ik wil f1 wel gaan kopen maar dan moet het geen lag hebben.

• Phusebox
Nurburgring op de 360 is ook niet speelbaar, 5.fps ofzo.

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:14
Het lijkt wel of ik geluk heb, ik heb nergens last van op de PS3...

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb een vraagje en vindt het niet direct online.

Kan je indien je een xbox versie hebt en een PC versie tegen elkaar online spelen.
Dus PC en XBOX samen in coop.
(Moet nog de pc versie kopen dus zou het willen weten voor ik het koop ;) ).

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:43

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Phusebox schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:56:
Nurburgring op de 360 is ook niet speelbaar, 5.fps ofzo.
Lekker afgewerkt product... Zo'n product mag echt gewoon niet zo op de markt gegooid worden. Maar tegenwoordig met het fenomeen van patches en title updates komt het steeds vaker voor heb ik helaas het gevoel.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-07 22:52
uchiha tijntje schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 19:30:
[...]

Lekker afgewerkt product... Zo'n product mag echt gewoon niet zo op de markt gegooid worden. Maar tegenwoordig met het fenomeen van patches en title updates komt het steeds vaker voor heb ik helaas het gevoel.
Klopt eigenlijk zou het zo niet uitgebracht moeten worden, maar goed, wanneer je dan weet dat het actief gepatched gaat worden (zoals GT5 bijvoorbeeld) is het niet zo'n probleem. Als Codemasters er weer zo mee omgaat als in 2010 dan denk ik toch dat ik mijn geld niet meer hun kan ga laten oprollen...

• Phusebox
Ik denk dat F1 2012 de laatste game van codemasters wordt op F1 gebied. Niemand die drie keer zo gek is te betalen voor een product dat niet af is en niet gepatched wordt.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:26

Vuvuzela

My spire is forming

Lizardz schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 19:23:
Het lijkt wel of ik geluk heb, ik heb nergens last van op de PS3...
geloof ik niet :P Ik heb niet zo zeer last van framedrops (maar n uurtje gespeeld) maar de framerate is iets van 20/25 ? lager dan 2010 iig, terwijl alles ook lelijker is geworden :X goed te merken als je eerst gt5 speelt of 2010.

Ik heb het spel gekocht (ps3) een uur gespeeld en misselijk weer alles uitgezet. Zat misschien wel iets te dichtbij de tv op 1m afstand van 46". Maar ben wel wat teleurgesteld. Probeer het later nog wel weer een keer.. DRS en Kers is wel tof.

I served in a company of heroes.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Phusebox schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 19:51:
Ik denk dat F1 2012 de laatste game van codemasters wordt op F1 gebied. Niemand die drie keer zo gek is te betalen voor een product dat niet af is en niet gepatched wordt.
Dat spel is net een halve week uit ofzo........................ Zelfs IK vind dat je dan een bedrijf ff de tijd moet geven om te inventariseren. Mocht blijken dat ze over een maand weer onder hun bureau zitten met vingers in de oren en lalalalala, ja, dan afhakken. Zoals iedereen vorig jaar deed.

In dat geval vind ik ook dat ik 't recht heb om 't ergens anders vandaan te halen, geld stoppen in gerushte producten vind ik echt onzin, zeker als erna geen support meer is én ze niet naar de community luisteren. Let wel: mening.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Net de eerste ronden op Melbourne afgelegd. Wat een RAMP. Geen idee wat ze gedaan hebben, maar mijn G25 valt niet mee te rijden. Hij stuurt ontzettend zwaar totdat je op 90graden zit, en daar lijkt ie te locken. Niks wat ik aan mijn instellingen verander lijkt enig effect te hebben. brrrr.
Ik ben het verder niet helemaal eens met NickThissen met betrekking tot het spinnen. Op expert niveau draait ie toch erg makkelijk om zijn as. Maargoed, dat verwacht je ook. Ik heb dus verder geen issues met de handling, alleen met de G25 besturing. Ik ga zo eens wat fora afstruinen of er al iets over bekend is, maar als er niks aan te doen is, denk ik niet dat ik mijn download versie upgrade naar een officiele versie.

Cube Nuroad Race (2022)

• NickThissen
derx666 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 20:05:
Net de eerste ronden op Melbourne afgelegd. Wat een RAMP. Geen idee wat ze gedaan hebben, maar mijn G25 valt niet mee te rijden. Hij stuurt ontzettend zwaar totdat je op 90graden zit, en daar lijkt ie te locken. Niks wat ik aan mijn instellingen verander lijkt enig effect te hebben. brrrr.
Ik ben het verder niet helemaal eens met NickThissen met betrekking tot het spinnen. Op expert niveau draait ie toch erg makkelijk om zijn as. Maargoed, dat verwacht je ook. Ik heb dus verder geen issues met de handling, alleen met de G25 besturing. Ik ga zo eens wat fora afstruinen of er al iets over bekend is, maar als er niks aan te doen is, denk ik niet dat ik mijn download versie upgrade naar een officiele versie.
Vreemd, bij mij locked hij juist niet maar gaat hij gewoon over op 0 weerstand na een bepaalde hoek. Ik zei 90 graden maar dat lijkt af te hangen van de instellingen van linearity en die andere (weet niet hoe die heet)... Het sturen zelf voelt het beste, en is ongeveer 1:1, met de instellingen op een bepaalde manier, maar op die manier heb ik na 15 graden sturen al dat ik geen weerstand meer heb. Het is dus hard trekken die eerste 15 graden om hem de bocht om te krijgen, maar stuur je net naar 16 graden dan is het KNIK in een keer naar 180 graden ofzo omdat je gewoon keihard doorschiet. Alsof het stuur gewoon 'loslaat'... Het is echt te triest voor woorden dat ik in een F1 game na een uur klooien met instellingen nog geen instellingen heb gevonden waarmee ik uberhaupt een geldig rondje KAN rijden, laat staan enigszins competitief ben op het laagste niveau...

Mijn iRacing profiel

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 31-07 12:21
Ik heb net een paar races erop zitten. En ik moet zeggen dat ik het een stuk aantrekkelijker vind dan 2010.

Ik hoor mensen veel klagen over de besturing, framedrops, graphics, geluid, enz. Wat beterft deze zaken vind ik de besturing beter dan 2010 (PC + Xbox controller). Je hebt nu veel meer het gevoel dat je echt aan het racen bent. In 2010 moest je toch echt wel wat moeite doen om de auto in de spin te krijgen. Behalve als je een kerb raakt dan lag je er gelijk af. Gelukkig is dit probleem in 2011 opgelost. Je kan nu goed de kerbs pakken heerlijk.

Qua framedrops heb ik totaal geen last volgens mij is dit ook meer een xbox en ps3 probleem.

De graphics vind ik zeker niet slecht ik hoor sommige over een cartoon effect. Deze ervaring heb ik zeker niet. Als je nu over gras, grind of marbles zie je dit ook echt op je banden. De omgeving van de banen zien er ook stukken beter uit. Alleen zodra je de pits in bent vind ik alles maar drama dus daar ben ik het wel mee eens.

Trouwens aan het geluid hebben ze ook wel wat zitten pieren. Het geluid van de auto waar je mee rijd vind ik prima. Vind het trouwens beter klinken dan in 2010. Maar zodra er een auto achterop komt rijden klinken die echt als speelgoed auto's.

Wat beterft mijn ervaringen tot nu toe vind ik 2011 wel een verbetering ten opzichte van 2010. Ik vermaak me dan ook prima met dit spel.

• rgarretsen
  • Laatst online: 22-05 13:43
Toch wel weer jammer dat er een probleem met de g25 lijkt te zijn. Er zijn toch een heel hoop mensen die dit stuur hebben dus je zou toch verwachten deze getest is.

Heb zelf nog totaal geen problemen ondervonden met een pwts en csp.

Wel zojuist in career (pc) de eerste bug gehad op china, door naar q3 spoel ik its door zodat er nog 8 minuten in de sessie te gaan zijn, selecteer ik een setje softs, ga naar de engineer en doe flying lap.

Ineens een kraak in het geluid, geen fatsoenlijk beeld en dan ineens een ruk aan het stuur.... 100% damaged.

Daarna ook geen geluid meer, dus game afsluiten en weer terug, helaas wel achteraan starten :-)

Verder nog steeds een vermakelijk spel

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-07 23:10
Nou ik heb hem ook maar eens geinstalleerd haha.

Wat een groot verschil met F1 2010 zeg!!

Ik moet sowieso een nieuw stuur halen, want mijn Driving Force Pro heeft echt teveel kuren om fatsoenlijk en niet chagerijnig te kunnen gamen. ik noem bijvoorbeeld: Geen gevoel meer in me pedalen, opschakelen ineens 2 versnellingen.. Dat maakt de game niet leuk. Ook valt mijn Force Feedback in één keer helemaal weg. Nu weet ik dat dit aan mijn stuur ligt, dus met een nieuw stuur zal het wel anders zijn:)

Nu mijn bevindingn.. Ik vind de game wel heel anders spelen. Je kunt niet zomaar even flink op het gas gaan zonder dat de auto weg springt. Tenminste, bij mij springt hij echt alle kanten op. Nu komt dat ook door mijn pedalen, want die zjin niet meer gevoelig, ik kan bijna geen half gas meer geven, dus het is alles of niks haha..

Het sturen voelt wel lekker, het is allemaal wennen heb ik gemerkt. Ik denk dat als ik weer over een fatsoenlijk stuur beschik en ik normaal half gas kan geven in een bocht, dat ik dan bij langzame bochten ook gewoon normaal kan wegrijden ipv alle kanten op zal schieten.

Verder totaal geen problemen gehad met de FPS ofzo.. Het ziet er ook wel prima uit.. Ik vraag me alleen af wanneer ze voor de PC nu eindelijk een keer HD graphics maken van de auto's.. Je ziet namelijk bij de 'bestickering' van de autos, dat de lijnen helemaal niet strak zijn en dat de resolutie daarvan ook niet zo hoog is. Nu weet ik wel dat dit door mods wel weer goed gemaakt kan worden, maar het zou leuk zijn als CM dit zelf zou doen. Voor de PS3 en X360 zal het wel lastiger worden, omdat die niet zo krachtig zijn, maar voor de PC zou dit makkelijk haalbaar zijn.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Henkus
  • Registratie: November 2001
rgarretsen schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 21:02:

Wel zojuist in career (pc) de eerste bug gehad op china, door naar q3 spoel ik its door zodat er nog 8 minuten in de sessie te gaan zijn, selecteer ik een setje softs, ga naar de engineer en doe flying lap.

Ineens een kraak in het geluid, geen fatsoenlijk beeld en dan ineens een ruk aan het stuur.... 100% damaged.

Daarna ook geen geluid meer, dus game afsluiten en weer terug, helaas wel achteraan
Ik had ook zo'n vastloper, ook in china. Ik had het echter in de race. Ik heb de laatste rapture 3d driver geinstalleerd en heb daarna geen problemen meer gehad.

Ik vind de game VEEL beter sturen dan F1 2010. Wat me wel opvalt is dat ik elke keer bij de Pits stop minimiaal 1 plaats verlies aan de auto dievlak achter me zit.

Tijdens de race in Marina Bay ging de AI raar doen (slingeren van links naar rechts) toen in ze op een ronde wilde zetten.

Tijdens de race in China verdween Alonso in de 1 na laatste bocht recht voor mijn neus en finishte ik als 3e en werd ik als 2e geklassificeerd. 8)7

Er zitten dus nog wel wat foutjes in de game, maar is wel de beste F1 game ooit

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

iemand die even mee online wil uitproberen? mijn PSN is "w4rguy91". Add me maar dan kunnen we zo even kijken, eventueel co-op championship.

All-Round nerd | iRacing Profiel

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

w4rguy schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 21:31:
iemand die even mee online wil uitproberen? mijn PSN is "w4rguy91". Add me maar dan kunnen we zo even kijken, eventueel co-op championship.
Voeg me maar toe, Lebsteif

PS3, online:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cM5fimVZKOayAENmC9DWycg0/full.png
:z :z :z :z

-Op sommige circuits zakt het aantal frames echt extreem in
-Penalty's die inconsistent zijn. Kreeg 10 seconden omdat iemand anders mij in de zijkant beukte om mij van de baan af te duwen.

+Dikke pret! :D

Een bug in valencia, op een gegeven moment bleef het motorgeluid 10 seconden hangen (hoge pitch)

[ Voor 37% gewijzigd door Fietsbel op 24-09-2011 21:37 ]

39

• Ericjooo
Vind niemand de toeren heel onnatuurlijk?? Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik accelereer als ik opschakel....maargoed, we gaan vanavond weer eens wat ronden proberen....

iRacing Profiel

• Phusebox
Ericjooo schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 22:00:
Vind niemand de toeren heel onnatuurlijk?? Ik heb helemaal niet het gevoel dat ik accelereer als ik opschakel....maargoed, we gaan vanavond weer eens wat ronden proberen....
Het rare is dat het vaak lijkt of de motor inhoud, soort tc, terwijl die uit staat.

• NickThissen
Phusebox schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 23:32:
[...]

Het rare is dat het vaak lijkt of de motor inhoud, soort tc, terwijl die uit staat.
Klopt, vooral bij overstuur, of waar je normaal overstuur zou krijgen in ieder geval.. Nu houdt de motor even in (zo klinkt het tenminste) en alles is weer goed...

Ik heb net een post gevonden waar iemand beweert dat je de settings ingame van het stuur niet moet aanraken en dat de standaard G25 settings het beste zijn, bij een bepaalde settings in windows. Morgen maar eens proberen, hoewel ik het schandalig vind hoe slecht het spel te spelen is op het moment wil ik het toch graag goed krijgen want verder lijkt het spel best goed te zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Ik had trouwens ook zo'n soort vastloper, in catalunya, tijdens het racen opeens zwart beeld, dacht dat ik artifacts ging zien maar dat viel mee. Wel kreeg ik later opeens het bericht dat ik 100% damaged was (dus de auto was wel doorgereden, niet helemaal vastgelopen dus) vaag. Toen maar opnieuw opgestart en was er niets aan de hand. Had de uren daarvoor ook geen problemen, daarna tot nu toe ook niet meer (klopt af*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

NickThissen schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 23:51:
[...]

Klopt, vooral bij overstuur, of waar je normaal overstuur zou krijgen in ieder geval.. Nu houdt de motor even in (zo klinkt het tenminste) en alles is weer goed...

Ik heb net een post gevonden waar iemand beweert dat je de settings ingame van het stuur niet moet aanraken en dat de standaard G25 settings het beste zijn, bij een bepaalde settings in windows. Morgen maar eens proberen, hoewel ik het schandalig vind hoe slecht het spel te spelen is op het moment wil ik het toch graag goed krijgen want verder lijkt het spel best goed te zijn.
Misschien simuleren ze wel de brandstofpompen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

NickThissen schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 23:51:
[...]

Probeer dit eens
http://www.racedepartment...age=9&p=930892#post930892

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Als er iemand al instellingen heeft (gevonden) voor een Fanatec GT2 op de 360 dan hoor ik ze graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ben ik blij dat ik een tijdje geleden een nette game PC heb aangeschaft.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0XuYsbtMAQ8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb denk ik een redelijke setting gevonden voor mijn G25. Wellicht dat ik er nog iets aan schaaf, maar hier valt in ieder geval enigzins mee te rijden (vind ik dan).

Afbeeldingslocatie: http://img197.imageshack.us/img197/4479/profilero.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img197.imageshack.us/img197/3092/advancedwheel.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img689.imageshack.us/img689/5152/forcefeedback.jpg

Net een 20% quick race op Spa mee gereden. Buiten 1 nogal stupide spin bij het uitkomen van de bocht voor blanchimont (te laat ingestuurd, te ver naar buiten, en vol het gas erop houden is niet slim), ging het vrij aardig op expert met legend ai.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Zit nu in mijn eerste seizoen op de Nurburgring en heb al talloze heerlijke gevechten op de baan gehad. Ook is het positief dat ik met mijn Lotus moet strijden om de plekken 16-24 ipv top 5 te rijden.

Wie me toe wil voegen op PSN voor serieuze online races: RDMA89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
freddyathlon schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:01:
[...]

Heb het gevoel dat je per rondje 1x kan afsnijden.... doe je het 2x in een ronde ben je de sjaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Hahaha, in multiplayer een match gedaan.
Passed m'n requirements, finish 7th or above. Krijg ik -5 XP ervoor. :D

Edit: haha, nu weer -10xp, waarschijnlijk omdat ik teveel ben aangereden. Heletijd meldingen daarover. Terwijl het nieteens mijn fout is vaak. :(

[ Voor 39% gewijzigd door Drawer op 25-09-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Drawer schreef op zondag 25 september 2011 @ 11:11:
Hahaha, in multiplayer een match gedaan.
ik ben zelf geen geweldige bestuurder, maar die botsauto-show die multiplayer heet blijf ik ver vandaan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AtlAntA schreef op zondag 25 september 2011 @ 09:46:
Ben ik blij dat ik een tijdje geleden een nette game PC heb aangeschaft.
[video]
Eerlijk gezegd vind ik de xbox redelijk in de buurt komen. Zeker als je kijkt wat een xbox kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
himlims_ schreef op zondag 25 september 2011 @ 11:34:
[...]
ik ben zelf geen geweldige bestuurder, maar die botsauto-show die multiplayer heet blijf ik ver vandaan
Ik vind het meevallen tot nu toe. Erger me alleen wel aan de wachttijden voordat de race eindelijk start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:16

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

derx666 schreef op zondag 25 september 2011 @ 10:15:
Ik heb denk ik een redelijke setting gevonden voor mijn G25. Wellicht dat ik er nog iets aan schaaf, maar hier valt in ieder geval enigzins mee te rijden (vind ik dan).

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Net een 20% quick race op Spa mee gereden. Buiten 1 nogal stupide spin bij het uitkomen van de bocht voor blanchimont (te laat ingestuurd, te ver naar buiten, en vol het gas erop houden is niet slim), ging het vrij aardig op expert met legend ai.
Bedankt voor posten, ik ga het eens proberen! Had ook al zo iets gevonden op het Codemaster forum met net even andere instellingen, ook eens even testen. Op hoeveel graden heb jij de max stuuruitslag nu staan in de Logitech profiler?

Edit: Correctie, hier die instellingen gezien en niet bij Codemasters.

[ Voor 7% gewijzigd door bvk op 25-09-2011 11:56 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Phusebox schreef op zondag 25 september 2011 @ 11:36:
[...]

Eerlijk gezegd vind ik de xbox redelijk in de buurt komen. Zeker als je kijkt wat een xbox kost
Heb je wel een beetje gelijk in. Natuurlijk zullen de verschillen op een groot scherm en in de correcte kwaliteit (geen youtube dus) wel groter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:03
Net voor het eerst een 50% race gereden, maar aan het einde was mijn benzine op waardoor ik nog van plek 9 naar 17 zakte met m´n Williams. Krijg je daar geen waarschuwing voor van je crew of heb ik die gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Een vraagje aan de mensen die online spelen op de PC, wordt er een beetje netjes gereden of is het een groot duw en knal feest?

[ Voor 3% gewijzigd door Mastasidaz op 25-09-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Mastasidaz schreef op zondag 25 september 2011 @ 16:01:
Een vraagje aan de mensen die online spelen op de PC, wordt er een beetje netjes gereden of is het een groot duw en knal feest?
ik heb geen idee, maar net zoals bij zo goed als ALLE racegames met multiplayer, zal er de eerste paar weken flink wat afgebotst worden. zorg gewoon voor een gap tussen jezelf en de anderen (start iets later ofzo), die crashdummies zijn na de eerste bocht toch perte totale.

@Hieronder: was me ook al opgevallen :) het was hier ineens verdacht stil op zondag namiddag :p

[ Voor 8% gewijzigd door Tokkes op 25-09-2011 16:23 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-07 22:51
Toch wel tof dat iedereen net F1 ook daad werkelijk heeft gekeken.... (geen post tijdens de race) en als jij dan de f1 heb gekeken men wat krijg je dan weer mega zin om te spelen.. als het aan mij ligt...
Lets race :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
D0m1nat0r11 schreef op zondag 25 september 2011 @ 16:20:
Toch wel tof dat iedereen net F1 ook daad werkelijk heeft gekeken.... (geen post tijdens de race) en als jij dan de f1 heb gekeken men wat krijg je dan weer mega zin om te spelen.. als het aan mij ligt...
Lets race :p
Ben het helemaal met je eens! Ga straks deze race maar eens met button spelen. Kijken of ik vettel wel kan verslaan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Online (PC) is best wel een crashfest.. heb nu nog al flink wat races gedaan en meestal is 30%-50% een DSQ. ofwel door erin in de eerste bocht uit te vliegen (en iedereen mee te nemen) of door lag waardoor ze Disconnecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ben opnieuw begonnen met de career mode, eerste race 16e geworden op legend nadat de benzine op was in de laatste ronde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Phusebox schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:27:
[...]

Bij 2010 heb ik negens last van. Nu is het echt niet leuk om te racen, moet zowat elke bocht bijna stil gaan staan.
Lijkt me iets mis met je settings van controller ofzo dan?

Ik speel met de controller op de PS3 en kan echt strakke tijden neerzetten hoor. Ook kan ik gewoon met een snelheid de bochten insturen wat ik met F1 2010 ook kan. Tuurlijk reageert de auto anders dan in F1 2010, kwestie van wennen. Maar na een uurtje spelen lijkt het alsof ik niks anders gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik geef het officieel op. Vandaag weer een uur letterlijk verkloot met goeie instellingen vinden, maar de input lag blijft, en het rare verlies van weerstand bij het draaien voorbij een bepaalde hoek krijg ik ook niet weg. Spel is absoluut niet speelbaar voor mij. Tel daar bij op dat time trials ook verkloot zijn door weer vele glitches (een setup met alle springs op 11 is blijkbaar 5 seconden sneller dan een normale setup, je auto ligt op rails en kan gewoon niet spinnen, mensen halen 1:38 op Spa, dat is 10 seconden sneller dan in het echt). Jammer, maar helaas, geen F1 2011 voor mij.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Niet online
Ik word strontziek van die regels bij multiplayer hoor... Iemand rijdt mij van de baan en ik krijg weer +10 secs wegens botsen... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:43
Of je tikt iemand zachtjes aan en dan krijg je meteen 5 XP in mindering.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Pfff het is best zwaar op legend met alle hulpjes uit, ben nu 1x 16e en 1x 18e geworden in 50% race-afstand races. Die HRT's, Virgins en Lotussen zijn geen match voor mij in de Williams alleen de rest is bijna niet bij te houden.

Ik begrijp ook niets van die recommanded strategy. Wat ze aanraden is verre van handig om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PowerUp schreef op zondag 25 september 2011 @ 12:58:
Net voor het eerst een 50% race gereden, maar aan het einde was mijn benzine op waardoor ik nog van plek 9 naar 17 zakte met m´n Williams. Krijg je daar geen waarschuwing voor van je crew of heb ik die gemist?
via de radio wordt je oa daarover geinformeerd, heb jij misschien de audio-optie daarvan uitgeschakeld? daarlangs kun je 't zelf in de gaten houden via 'status-info'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:03
Nee, ik krijg wel allerlei info over de radio, dan zal ik het wel gemist hebben.
Wel vreemd, in Australië kon ik op intermediate wel lekker meekomen met het veld, net in Maleisië rij ik de nummer 2 op een halve minuut :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06 12:31
Heb er nu een uurtje of 4 opzitten en ben zeer tevreden. Dat het geen sim is wist ik van tevoren. Graphics (DX11) zijn prachtig, geen lag of wat dan ook. Besturing werkt voor mij prima. Het laden duurt in verhouding erg lang vanaf een Sata schijf. Heb eerst even een installatie getest op de SSD en dan gaat het rap. Op legend nu 2 races gedaan en 1 x 6e + 1 x 1e in de regen. DRS en Kers zijn leuke toevoegingen al moet je DRS niet aanzetten in een lange snelle bocht :-). In de laatste race een flink aantal rondjes zitten zweten om mn toppositie vast te houden en zelden zulke 'gevechten' gehad in 2010. De systeemspecs

I7 950
X58a UDR 5
MSI 5850
Crucial M4 128gb
12GB Corsair Dominator ram
Win 7 64 Premium
Logitech G25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Als het goed is begin je standaard op normal mix, daar zou je een race mee uit moeten kunnen rijden. Dan kan je nog een 'high mix' instellen, dan verbruik je extra brandstof maar krijg je wel meer pk, handig op moeilijke momenten, en je hebt 'low mix', om brandstof te sparen voor als je het rustig aan wil doen. Maar op normal zou je toch nooit problemen moeten hebben? Tenzij je handmatig minder brandstof in je tank gooit bij de garage natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Il 2 schreef op zondag 25 september 2011 @ 21:47:
Als het goed is begin je standaard op normal mix, daar zou je een race mee uit moeten kunnen rijden. Dan kan je nog een 'high mix' instellen, dan verbruik je extra brandstof maar krijg je wel meer pk, handig op moeilijke momenten, en je hebt 'low mix', om brandstof te sparen voor als je het rustig aan wil doen. Maar op normal zou je toch nooit problemen moeten hebben? Tenzij je handmatig minder brandstof in je tank gooit bij de garage natuurlijk.
Ik heb een race gereden zonder mijn mix te veranderen... en in the end had ik niet genoeg benzine.
Volgens mij kan je de hoeveelheid voor de race ook niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Unbreukable schreef op zondag 25 september 2011 @ 21:51:
[...]Ik heb een race gereden zonder mijn mix te veranderen... en in the end had ik niet genoeg benzine.
Volgens mij kan je de hoeveelheid voor de race ook niet aanpassen.
kan me vergissen; maar volgens mij vanuit de garage > TV > settings (van auto, laatste optie) daar kun je meen ik je brandstof etc. managen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
himlims_ schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:16:
[...]
kan me vergissen; maar volgens mij vanuit de garage > TV > settings (van auto, laatste optie) daar kun je meen ik je brandstof etc. managen.
Op dit moment niet, waarom weet ik niet.
In qually kan het wel maar als je de race begint niet.

Ik doe de eerste 2 ronden in High Mix de rest op low en tegen het einde op normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
himlims_ schreef op zondag 25 september 2011 @ 22:16:
[...]
Ik dacht dat je de hoeveelheid fuel alleen in de test en kwalificatiesessies kon aanpassen...

Vandaag 2 50% races gedaan en ik blijf toch nog steeds met het gevoel zitten dat het spel minder is dan de 2010 versie. Hoe eerlijk is het dat men 60 euro betaald voor iets wat een verbetering zou moeten zijn maar dit in mijn ogen absoluut niet is. Ik vraag me ook echt af of de medewerkers van codemasters de game überhaupt zelf een keer gespeeld hebben... Of misschien kregen ze ook koppijn van de slechte graphics icm met de zeer lage framerate en stopten ze ook na 20 min omdat ze het niet meer trokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Il 2 schreef op zondag 25 september 2011 @ 21:47:
ik denk dat je je standaard-mix (waar je de race mee start) kan instelling bij je setup, zal het straks eens nakijken ;). Verder zet ik m'n mix zo dat ik pas begin te verhogen wanneer ik de gaps niet snel genoeg kan toerijden. Meestal rijd ik op 2, maar als ik het gat nog mooi kan toemaken en er zijn niet te veel stukken waar je veel moet afremmen en terug optrekken, zet ik het op 1. 3 gebruik ik zelden, meestal maar om aan te vallen of te kwalificeren. Met DRS open heb je zo wel een flinke boost (in my opinion).

Heb net Monaco gedaan in de Lotus, Q1: P4, Q2: P1 en Q3 heb ik gewoon geskipped (Schumacherke gedaan ;-) ) zodat ik nog een setje banden had. in de Race 15 van de 39 laps aan de leiding gelegen (SC heeft 2 lapjes gereden vanaf lap 3), bocht moeten afsnijden (T11) omdat Lewis in m'n zij zat te duwen, penalty gekregen (Lewis total loss in de banden), teruggevallen naar 4de. Nog een accidentje gehad met Maldonado (hmmm... raar :p), drive through + vleugel eraf (dus drive-through + pitten binnen 6 ronden van de vorige pitstop), naar 17de gevallen en toen was de race uit. Raar dat ik hier zelfs in de top 10 stond van zowel Q1 als Q2, andere banen haal ik Q2 maar net. Ik had misschien pole kunnen liggen in Q1, want Q2 was gedaan op een setje primes :p

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bugs:

- Stuur blijft hangen op maximale uitslag naar de rechterkant, beetje vreemd zicht tijdens de race.
- Beeld hapert enorm (heb alles op ultra low staan, waar ik F1 2010 nog kon spelen op high?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:57:
Bugs:

- Stuur blijft hangen op maximale uitslag naar de rechterkant, beetje vreemd zicht tijdens de race.
- Beeld hapert enorm (heb alles op ultra low staan, waar ik F1 2010 nog kon spelen op high?)
stotteren of haperen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het moeilijk om het verschil tussen stotteren en haperen te zien, maar goed. Het beeld hapert af en toe, erg irritant. Zal vermoedelijk aan mijn specs liggen, maar F1 2010 draait meer dan prima, en dus moet het verschil tussen beide spellen wel érg groot zijn!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 15:35
Heb je crossfire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de term crossfire al vaker horen vallen, maar weet niet wat het is. Wikipedia biedt ook weinig soelaas..

Specs:
Nvidia GeForce G105M
i5 M430 2.27Ghz

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:15
Ik vind de game wel lekker rijden, alleen krijg je soms voor de vreemdste momenten een 10 seconden tijdstraf. Zoals in de allerlaatste bocht op Spa spin ik eraf, rij de baan weer op en Webber komt op dat moment ook, ik blijf er net voor en win daardoor de race nipt.

Wat had ik dan moeten doen? Netjes wachten tot Webber er voorbij was?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik heb af en toe geen publiek tijdens de race. :')

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gynnad schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:12:
dat is de bedoeling; recentelijk dat 'voorval' van hammi dat ie terug de baan op draaide voor diresta geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Gynnad schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:12:

Als hij dichtbij genoeg was om last van je te hebben: JA! Het is jouw fout dat je spint, en dan ga je webber in gevaar brengen door vlak voor hem de weg op te rijden. Denk er even aan dat hij met 250 kmph ofzo aan komt vliegen..... Niet zo gek dus dat je een penalty krijgt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:19:
Ik heb de term crossfire al vaker horen vallen, maar weet niet wat het is. Wikipedia biedt ook weinig soelaas..

Specs:
Nvidia GeForce G105M
i5 M430 2.27Ghz
Crossfire, AMD-videokaart gecombineerd met AMD-videokaart voor meer prestaties. Tegenhanger van nVidia's SLi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:33
zo af en toe even een 10 of 20 procent race op de pc is voor mij meer dan genoeg race plezier,
het spel ziet er prima uit, de laadtijd is redelijk vlot en verder niet echt op bugs gelet eigenlijk ...

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Grootste irritatie voor mij is dat je geen 30 of 40% races meer kunt doen. 20 is te kort, 50 te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:19:

Specs:
Nvidia GeForce G105M
i5 M430 2.27Ghz
Sorry dat ik het zeg maar je videokaart is gewoon te zwak denk ik.

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste