Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Thommmyy schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:41:
[...]

Zit er geen optie in om het beeld wat omhoog te zetten?? om net te doen alsof je wat langer bent en wat hoger in de auto zit?
Meen dat het in F1 2010 wel zat,(of heb ik dat in Rfactor een keer aangepast)
zijn geloof ik 5 verschillende camera punten;
- head view
- on-board cam
- neus-view
- behind-view
- behind-view 2

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
himlims_ schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:46:
[...]

zijn geloof ik 5 verschillende camera punten;
- head view
- on-board cam
- neus-view
- behind-view
- behind-view 2
Dat is niet zo zeer wat ik bedoel, wat ik bedoel is dat je in Head view, het beeld 3a4 cm omhoog kan schuiven, om zo het probleem weg te halen dat je niet de handen van de driver voor je neus krijgt als je een bocht maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 13:28
ik ga de game vanmiddag eindelijk ff halen en spelen... hopelijk kan ik er wat van...

komt er weer een timetrial topic op GoT? lijkt me wel leuk om vanaf het begin es mee te doen :D

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:51

Hoogie2004

Whohooooo

Diamond4ever schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:54:
ik ga de game vanmiddag eindelijk ff halen en spelen... hopelijk kan ik er wat van...

komt er weer een timetrial topic op GoT? lijkt me wel leuk om vanaf het begin es mee te doen :D
Wat ik begrepen heb komt er weer een time-trial ja :)
NickThissen gaat dat regelen geloof ik. Zal nog wel 1 a 2 weekjes duren, zodat iedereen tijd heeft om de game te halen

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
cool dan ga ik de komende weken even plannen wanneer ik ga oefenen.... niet dat ik kans heb om te winnen... maar een beetje hoog eindigen dit keer moet wel lukken hoop ik.

hoe zit het nu eigenlijk met de auto's? is de mclaren weer gewoon de snelste? of verschilt dit per baan? Wel handig om te weten zodat je snelste tijd kan zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
Dr04 staat al bij me xbox contacts.

Gisteren ook ff al op de pc gespeeld, maar geen zin om de heletijd me seat en stuur te verslepen.

Als het goed is ontvang ik hem vandaag ook voor de xbox (als deze net zo lekker speelt) zul je me vooral op de xbox vonden.

TAG: oRONALDo

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Thommmyy schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:54:
[...]

Dat is niet zo zeer wat ik bedoel, wat ik bedoel is dat je in Head view, het beeld 3a4 cm omhoog kan schuiven, om zo het probleem weg te halen dat je niet de handen van de driver voor je neus krijgt als je een bocht maakt.
die optie zit niet in de game, dan moet je de on-board-view hanteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Het zal wel een ontzettende n00b-vraag zijn maar ik krijg het niet voor elkaar:

ik heb mijn Fanatec Porsche GT3-wheel en Clubsport-pedals los van elkaar op de PC aangesloten. Nu ziet de game wel mijn stuur (wat ook prima werkt) maar gas en rem doet niets...

EDIT: Heb het reeds gevonden, eerste PC-game...dan krijg je dat :?

[ Voor 12% gewijzigd door Ericjooo op 23-09-2011 12:29 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
Vreemd, mijn g25 pedalen zijn ook los aangesloten (bodnar kabel) en die kan ik gewoon gebruiken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-10-2023
Voor de mensen met een crossfire setup even geduld nog :S

http://forums.amd.com/gam...catid=262&threadid=154908

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 15:05
Waar zitten eigenlijk de .ini en save files van F1 2011 PC?

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Raar, mijn 2 x 5870's geven me geen extra FPS, maar de problemen die zij daar aangeven heb ik ook niet. Eigenlijk maakt het bij mij niet uit of ik met CF speel of zonder, heb dezelfde performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Laatst online: 21-09 12:46
Voor Xbox live rijders, mijn ID is

jeroenpost

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

Hoogie2004 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:26:
[...]

Mijn beste gok is, videokaartdrivers updaten (of als je de nieuwste hebt, eens een versie terug gaan).
Is je kaart DX 11? Zo nee, dan eens naar DX9 zetten.
Zijn je framerate's slecht? of heb je wel goede framerate's en om de paar seconden stutters? Met dat laatste, zet bij audio rapture op software mode

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

krijg betere graphics voor je ps3 met een simpele handeling, je hdmi kabel direct op de tv ipv mn HK reciever. Om een of andere reden fucked die het beeld en het leek wel op nintendo wii kwaliteit. klote ding loopt altijd te bokken.

f1 2011 bevalt me steeds meer en meer, langzaam ben ik nu de assists aan het uitzetten :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moose84
  • Laatst online: 29-10-2023
fynrd1 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:16:
[...]

Zijn je framerate's slecht? of heb je wel goede framerate's en om de paar seconden stutters? Met dat laatste, zet bij audio rapture op software mode
Framerate zijn echt slecht lijkt wel 10 fps :( audio staat op sotware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 18:46
Even in eyefinity laten draaien. Alles op ultra en 2x AA.
http://cloud.steampowered...4F8941965CC916AC072EA32D/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Op legend met een Virgin, gefinished als 10e, 5e, 3e, 10e, uitgevallen. Wel raar, want mijn kwalificatie-tijden liggen rond positie 18. In de 1e ronde van de race kan ik gemiddeld 14 posities winnen, en dan blocken als een malle, ja wat schumi kan kan ik ook!
Ik heb helaas geen KERS en mijn DRS is nutteloos omdat ik alleen maar aan het blocken ben. Door mijn goede finishes krijg ik ook hele onrealistische doelstellingen zoals, minimaal als 13e kwalificeren minimaal als 10e finishen. Gat met de top 15 is dan ook gewoon een seconde of 2 gemiddeld.. tja..
Iets met een verkeerd team kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Fietsbel schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:18:
krijg betere graphics voor je ps3 met een simpele handeling, je hdmi kabel direct op de tv ipv mn HK reciever. Om een of andere reden fucked die het beeld en het leek wel op nintendo wii kwaliteit. klote ding loopt altijd te bokken.

f1 2011 bevalt me steeds meer en meer, langzaam ben ik nu de assists aan het uitzetten :)
Waarschijnlijk staat eerst je PS3, dan je HK nog het beeld te processen en daarna ook je TV. Dat kan niet goed gaan. :P

Welke stuurtjes gebruikt men? Ik heb nog zo'n Guillemot/Trustmaster Ferrari stuurtje uit 2001 ofzo.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
ben het spel op dit moment aan het installeren :D

en ik gebruik nogsteeds mijn oude vertrouwde Momo Racing Wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:01

backupdevice

No Risk , Full Push

Welke setups gebruiken jullie? Ik ben in Melbourne begonnen met een setup van 2011, maar ben toch die van 2010 als baseline gaan gebruiken.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Nog niet echt met setups begonnen, gewoon de quick setups gedaan, vanavond moet ik toch opnieuw beginnen dus dan maar eens gaan kijken naar wat eigen setups (of die van racedepartment).

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Hoe zit het met het uitvallen van a.i.'s? bij het vorrige deel vielen er in een race nooit auto's uit.... wat is totaal onrealistisch vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:32
RemkoDJ schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 13:58:
Hoe zit het met het uitvallen van a.i.'s? bij het vorrige deel vielen er in een race nooit auto's uit.... wat is totaal onrealistisch vond.
Is hier hetzelfde, nu 3 races (van 50%) gedaan met totaal 0 uitvallers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Unbreukable schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:01:
[...]

Bij mij redelijk wat, aardig wat crashes en er is zelfs al een SC bij mij geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Ik heb in bijna 1 heel seizoen (moet nog 3 races) 1x een uitvaller gehad wat meteen ook safetycar was en dat was mn teamgenootje Rubens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:30

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik heb net het spel geinstalleerd en voor het eerst problemen met mijn G25. Wat ik ook instel, het stuur lijk zelf te bepalen wanneer er ingestuurd moet worden... Feedback lijkt averechts te werken etc., normaal sturen zit er niet in.

Iemand anders hier al ervaringen mee, of tips? Heb nog geen normaal rondje kunnen rijden waar dit in in F1 2010 geen enkel probleem vormt...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
Zoo slecht vind ik dat gewoon :s
Tsjonge
Unbreukable schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:01:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
vosss schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:03:
Ik heb in bijna 1 heel seizoen (moet nog 3 races) 1x een uitvaller gehad wat meteen ook safetycar was en dat was mn teamgenootje Rubens :)
Jammer, Dat het zo weinig gebeurd

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
bvk schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:07:
Ik heb net het spel geinstalleerd en voor het eerst problemen met mijn G25. Wat ik ook instel, het stuur lijk zelf te bepalen wanneer er ingestuurd moet worden... Feedback lijkt averechts te werken etc., normaal sturen zit er niet in.

Iemand anders hier al ervaringen mee, of tips? Heb nog geen normaal rondje kunnen rijden waar dit in in F1 2010 geen enkel probleem vormt...
Ben niet alleen dus, op het codemasters forum las ik gister dat meerdere mensen dit hebben, vandaag nog niet gechecked of er al een oplossing is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

RemkoDJ schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:14:
Tsjonge

[...]
ligt aan niveau misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
RemkoDJ schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:14:
Tsjonge

[...]
Want dit seizoen vallen er natuurlijk ook heel veel coureurs uit door fouten of betrouwbaarheidsproblemen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

haha inderdaad het is geen destruction derby

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
Sagaris schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:29:
[...]

Want dit seizoen vallen er natuurlijk ook heel veel coureurs uit door fouten of betrouwbaarheidsproblemen. :/
Afgelopen race zijn er anders 8 uitgevallen, dat is al bijna het 3 dubbele als er in f1 2011 in een heel jaar uitvalt....

Beetje jammer die sarcastische opmerkingen van mensen zonder kennis van de gang van zake...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Sagaris schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:29:
[...]

Aus: 5 (exclusief 2x DNS HRT en 2x DQ Sauber)
Mal: 8
Chi: 1
Tur: 2
Spa: 3
Mon: 6 (en 1x Sauber DNS)
Can: 7
Eur: 0
Uk: 5
Dui: 4
Hon: 4
Bel: 5
Ita: 8

Dus dat is gemiddeld meer dan 0... dat gaat richting de 5 per race.

[ Voor 3% gewijzigd door Unbreukable op 23-09-2011 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
RemkoDJ schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:37:
[...]

Afgelopen race zijn er anders 8 uitgevallen, dat is al bijna het 3 dubbele als er in f1 2011 in een heel jaar uitvalt....

Beetje jammer die sarcastische opmerkingen van mensen zonder kennis van de gang van zake...
Ach, ik herinner me nog steeds de technische problemen uit de GP serie. Toevallig had je elke keer na een sector 'opeens' een probleem. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Senor Sjon schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:42:
[...]
Ach, ik herinner me nog steeds de technische problemen uit de GP serie. Toevallig had je elke keer na een sector 'opeens' een probleem. :P
ik had 't gister, eoa probleem met de 4e versnelling - zwaar geluid, en kwam niet aan de toeren tevens een 'tik' bij schakelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Senor Sjon schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:42:
[...]

Ik heb laatst gewoon een geplofte motor gehad, ik had nog 4 replayblocks over maar goed 4x plofte hij gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-09 19:06
fynrd1 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:28:
[...]

ligt aan niveau misschien?
idd heb je al je simulation options wel aan staan?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
AtlAntA schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 14:53:
[...]

idd heb je al je simulation options wel aan staan?
Yup, EXPERT modus... Dan staan alle hulpjes uit, en alle andere opties aan en de tegenstanders op legend. Ik werd in de regen gewoon 3x gelapt. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
heb nu al flink aantal rondjes erop zitten op melbourne...

alles gaat goed kwa rijden.. was even wennen met sturen maar had ik al snel door... kan gewoon rondrijden zonder te crashes ofzow nu... maja totdat ik de KERS en DRS inzet... dan gaat ineens alles fout haha

of ik vergeet ze te gebruiken of ik zet ze telaat uit en vlieg de baan af... maar ik merk wel dat de tijd echt afhangt van hoe goed je ze gebruikt. Als je ze op de goeie momenten gebruikt kun je makkelijk 10de worden.. ik rijd in een force india nu.. bevalt me wel hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 22 september 2011 @ 23:22:
Ik heb ook maar eens een review geschreven; en ja ik heb niet elk onderdeel van de game beschreven, maar anders zou het verhaal gewoon te lang worden.
Mijn komplimenten hoor heel erg net stukje _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, racestuur is aangesloten, nu nog wachten tot de torrent klaar is. Vanavond (hopelijk) racen, heb er zin in. :D

Vraagje wat betreft het gebruik van DRS: Kun je dit altijd gebruiken, ook als het niet toegestaan is (en dus bestraft worden met een penalty)? Of kun je pas op de knop rammen als je over de DRS activatie lijn heen rijdt (na DRS detectie uiteraard)?

Het is maar dat je het even weet: Het algemeen beleid #verbodencopyright

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 24-09-2011 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 15:58:
Zo, racestuur is aangesloten, nu nog wachten tot de torrent klaar is. Vanavond (hopelijk) racen, heb er zin in. :D

Vraagje wat betreft het gebruik van DRS: Kun je dit altijd gebruiken, ook als het niet toegestaan is (en dus bestraft worden met een penalty)? Of kun je pas op de knop rammen als je over de DRS activatie lijn heen rijdt (na DRS detectie uiteraard)?
Ik neem aan net als "in het echt" dat je deze alleen kunt gebruiken als je over de DRS activatie lijn heen rijd. (behalve in quali)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Laatst online: 12-12-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 15:58:

Je hoort een soort van blip als je over de DRS-activation lijn rijdt (en minder dan 1 sec achter de wagen voor je rijdt). Voor de rest kan je in de FP's en Q's gewoon naar eigen wens DRS inzetten, in een race is dat beperkt tot de DRS zones. Geen penalty, de knop reageert gewoon niet.

Is het iemand anders al opgevallen dat hoe stijver je je vering zet, hoe aggressiever je kan rijden zonder van de baan te vliegen? "Dial it up to 11" en de wagen lijkt op rails te rijden.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
Tokkes schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 16:05:
[...]
Is het iemand anders al opgevallen dat hoe stijver je je vering zet, hoe aggressiever je kan rijden zonder van de baan te vliegen? "Dial it up to 11" en de wagen lijkt op rails te rijden.
ik las net op racedepartment dat dit een bug is en al gemeld bij codemasters... dit zal dus gefixed worden in een patch... maar maak er gebruik van zou ik zeggen :P

geld dit voor alle veringen? dus voor en achter? of 1 van de 2? ik heb dit nog niet geprobeerd namelijk :+

[ Voor 10% gewijzigd door Diamond4ever op 23-09-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand hier op het forum op 1 van de circuits een 2de DRS activatie? Op Monza is het zowieso niet terwijl dat 2 weken terug wel zo was IRL namelijk het rechterstuk vanaf Lesmo 2 tot de Variante en het S/F stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 17:12:
heeft er iemand hier op het forum op 1 van de circuits een 2de DRS activatie? Op Monza is het zowieso niet terwijl dat 2 weken terug wel zo was IRL namelijk het rechterstuk vanaf Lesmo 2 tot de Variante en het S/F stuk.
Kan me voorstellen dat ze geen tijd meer hadden om dat er in te bouwen?
DRS zones worden pas kort voor de race bekend gemaakt(meestal in de week er voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tleilaxu schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 17:15:
[...]

DRS zones worden pas kort voor de race bekend gemaakt(meestal in de week er voor).
Ook op Montreal en Valencia waren het 2 zones. En ook hier is het niet in de game geplaatst. Daarnaast is er ook niet op elk circuit duidelijk waar de drs zone is omdat er geen bordjes staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Laatst online: 12-12-2022
Tleilaxu schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 17:15:
[...]

inderdaad. zouden de Codies aan de FIA hebben gevraagd welke straights ze (waarschijnlijk) gaan designaten als DRS-zone voor de circuits die nog op de kalender staan? Of zouden ze het maar naar eigen goeddunken hebben toegekent?

Dat van die veringen geld voor beiden, hoe stijver je ze zet, hoe sneller je over de track kan scheuren. 10 - 10 werkt bv ook. tbh vind ik het maar een povere prestatie. Hoewel de game vrij vermakelijk kan zijn, mag je je echt niet fixeren op die kleine foutjes die in weze de hele game-ervaring naar de ruk helpen.

Ook mis ik nog steeds telemetrie! Waarom kon dit in EA's F1-reeks wel? Zelfs met aparte TM-app.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:12

JoepW

iRacer & Home Assistant

Eerste korte indruk: Hmmmmmmm..... Not impressed.
------------
Ok, iets uitgebreider dan ;)
Negatief:
- Input lag op schakelen
- Indirecte besturing
Positief:
Ziet er allemaal gelikt uit.
------------
Ik ben besmet met echt sim-racen en dat helpt niet met nog geboeid kunnen worden door net niet sim-racen.
Ik denk dat velen er veel plezier aan kunnen hebben en ik zal wel eens een record willen breken en daar voor gaan zitten. Maar tja zie boven.

[ Voor 80% gewijzigd door JoepW op 23-09-2011 18:34 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 18:17:
Ja, dat is een post waar we wat aan hebben. Neem dan op z'n minst even de moeite om uit te leggen waarom!

Ik speel trouwens ook op de Xbox (nickname kaastostie). Vorig jaar was er in de OP een overzichtje gemaakt van welke tweakers onder welke naam op welk platform speelden. Misschien wel leuk om dat weer te doen? Ik moet eerst even Xbox live abo kopen trouwens. Heb vorig jaar nog maar niet online gespeeld omdat ik de tracks niet eens kende, en hoewel ik een jaar later ook niet heel erg skilled ben, rij ik wel behoorlijk veel beter dan vorig jaar en ik ken de tracks. Dus zo nu en dan eens multiplayeren lijkt me leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

------------
Negatief:
- Input lag op schakelen
- Indirecte besturing
Positief:
------------
Ik ben besmet met echt sim-racen en dat helpt niet met nog geboeid kunnen worden door net niet sim-racen.
Ik denk dat velen er veel plezier aan kunnen hebben en ik zal wel eens een record willen breken en daar voor gaan zitten. Maar tja zie boven.
NOFI, maar ik zie alle users die ook in het Iracing topic praten hier allemaal zeggen dat F1 2011 niet your cup of tea is, maar dat wisten jullie toch al. Dit is te arcade, daarom spelen jullie Sims.

Vind het een beetje irri worden dat er steeds weer hetzelfde komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Tokkes schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 17:23:
[...]

inderdaad. zouden de Codies aan de FIA hebben gevraagd welke straights ze (waarschijnlijk) gaan designaten als DRS-zone voor de circuits die nog op de kalender staan? Of zouden ze het maar naar eigen goeddunken hebben toegekent?

Dat van die veringen geld voor beiden, hoe stijver je ze zet, hoe sneller je over de track kan scheuren. 10 - 10 werkt bv ook. tbh vind ik het maar een povere prestatie. Hoewel de game vrij vermakelijk kan zijn, mag je je echt niet fixeren op die kleine foutjes die in weze de hele game-ervaring naar de ruk helpen.

Ook mis ik nog steeds telemetrie! Waarom kon dit in EA's F1-reeks wel? Zelfs met aparte TM-app.
Gaat idd heel hard met de vering settings op 11. Leek ineens wel heel erg veel op de handling in F1 2010!
Maar met een force india als 2e kwalificeren en finishen in china is wel wat teveel van het goede. Ai op Pro, TC op medium, ABS aan. De rest uit en full simulation.

De AI remt trouwens wel heel erg vroeg voor de laatste hairpin in china. Zelfs met ABS uit steek je iedereen van een grote afstand nog makkelijk voorbij. Verder zeer leuke strijd met de mclarens gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

backupdevice schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 18:48:
[...]

NOFI, maar ik zie alle users die ook in het Iracing topic praten hier allemaal zeggen dat F1 2011 niet your cup of tea is, maar dat wisten jullie toch al. Dit is te arcade, daarom spelen jullie Sims.

Fout niet allemaal, ik vind F1 2011 de perfecte tussendoor game om even snel te racen, waar ik iRacing speel voor het realisme, speel ik F1 2011 voor de fun factor. De AI zorgt ervoor dat je altijd snel even wat kunt raggen met een F1 bak, iets wat in iRacing niet kan :)
------------
Negatief:
- Input lag op schakelen
- Indirecte besturing
Positief:
------------
Input lag is te verhelpen door het geluid op software te zetten in de instellingen, en de indirecte besturing valt nog wel wat te verhelpen door een custom profile aan te maken bij de controls, en dan override steering wheel aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
backupdevice schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 18:48:
[...]

Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind je reactie niet gegrond... Tot nu toe zijn er geloof ik 3 mensen uit het iRacing topic geweest (JoepW, Hoogie2004 en ik?), en Hoogie vond het toch wel leuk, of herinner ik me dat nu fout...? Dus je moet nu niet doen alsof er 24/7 'mensen uit het iRacing topic' dit spel af zitten te kraken.

Daarbij heb ik F1 2010 ook heel veel gespeeld, en ik ben ook van plan 2011 ook een goeie kans te geven. Maar mijn eerste indruk is ook niet goed, niet omdat het te arcade is, maar omdat ik het gewoon niet lekker vind sturen. Ten eerste was ik al een kwartier bezig om m'n stuur instellingen zo te krijgen dat ik uberhaupt de bocht om kwam (stond eerst ingesteld dat ik echt 900 graden moest draaien om de wielen volledig te draaien, daar kom je zelfs een klein knikje niet mee rond) en toen ik dat eindelijk wat beter had beviel het nog steeds niet. Inderdaad veel input lag, wat ik bij F1 2010 nooit gehad heb, en ik had gewoon helemaal geen gevoel in het stuur. Alsof er te weinig FFB was ofzo, maar dat is ook niet zo want als ik over de curbs rij dan trilt het stuur zo hard dat m'n monitor schommelt... Dus ik weet niet wat het is maar het voelt gewoon (nog) niet fijn.

Zoals ik al zei ben ik wel van plan het nog eens wat langer te proberen, als ik wat meer tijd voor heb.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 19:01:
[...]

Fout niet allemaal, ik vind F1 2011 de perfecte tussendoor game om even snel te racen, waar ik iRacing speel voor het realisme, speel ik F1 2011 voor de fun factor. De AI zorgt ervoor dat je altijd snel even wat kunt raggen met een F1 bak, iets wat in iRacing niet kan :)
Precies! Met F1 2010 had ik ook altijd veel plezier tegen de AI, gewoon racen voor de lol zonder je zorgen te maken over punten of andere mensen tot last te zijn. Ook wel lekker om niet meteen bij het kleinste tikje in de muur te eindigen zodat de race voorbij is. (Hoewel het natuurlijk ook niet te overdreven arcade moet zijn).
Hoogie2004 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 19:01:
Input lag is te verhelpen door het geluid op software te zetten in de instellingen, en de indirecte besturing valt nog wel wat te verhelpen door een custom profile aan te maken bij de controls, en dan override steering wheel aan te zetten.
Ah, dat maar eens proberen dan :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nick, was jij diegene met de Timing website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 15:49
bus ontdekt , in turkije ging in na een drive trough de pits in, halverwege de pitstraat stuurt hij gewoon naar links dus ik sta in de pits van tegen een pitsbox en kan niks doen XD.
verder vermakelijk spel , zeker als je alles realistisch doet. Monaco blijft een pain in the ass maar toch vanaf grid 5 naar een podium plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hoogie2004 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 19:05:
Nick, was jij diegene met de Timing website?
Ja. Ben ook van plan het dit jaar weer te doen, maar eerst maar eens het spel onder de knie krijgen :p Niet veel tijd momenteel, en dat uurtje of twee 's avonds die ik heb besteed ik liever aan iRacing op het moment als ik wil racen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

@iedereen. Solly dat ik met een sim-instelling heb gereageerd. O-) :F

Bedankt voor de oplossing voor de input lag.
En Nick heeft gelijk. Gewoon lekker arcade racen zal ik er zeker mee gaan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hebben jullie ook last van dat er snel een time out komt tijdens een multiplayer sessie? 9 van de 10 keer vlieg ik er uit vanwege een connection lost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

NickThissen schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 19:07:
[...]

Ja. Ben ook van plan het dit jaar weer te doen, maar eerst maar eens het spel onder de knie krijgen :p Niet veel tijd momenteel, en dat uurtje of twee 's avonds die ik heb besteed ik liever aan iRacing op het moment als ik wil racen.
Die heb je toch niet weggegooid?
Dan is het een kleine ingreep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Laatst online: 22-08 17:52
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 18:28:
[...]Ja, dat is een post waar we wat aan hebben. Neem dan op z'n minst even de moeite om uit te leggen waarom!
Dat heeft te maken met de physics en menustruktuur; wij zijn nogal verwend op de PC, voor $12 ben je ook verpest..... ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 19:02:
[...]

Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind je reactie niet gegrond... Tot nu toe zijn er geloof ik 3 mensen uit het iRacing topic geweest (JoepW, Hoogie2004 en ik?), en Hoogie vond het toch wel leuk, of herinner ik me dat nu fout...? Dus je moet nu niet doen alsof er 24/7 'mensen uit het iRacing topic' dit spel af zitten te kraken.
Ik vermoed dat zijn reactie niet alleen op dit topic betrekking had. Het gebeurt nogal vaak dat er racegames uitkomen waarvan iedereen weet dat het geen pure sims zijn, maar waarbij de sim-racers dan alsnog even in het topic langswippen om (zogenaamd verbaasd) te benadrukken dat het spel toch echt inferieur is aan hun sim. En op den duur wordt dat wat vervelend om steeds weer te lezen, dan krijg je zoiets van "oke, het is geen sim, dat weten we allemaal, get over it". Maar het valt me in dit topic eerlijk gezegd ook nog wel mee.

Ben ik trouwens de enige die aardsveel moeite heeft om de AI op intermediate bij te houden op Melbourne? Ben ik nou echt zo traag met m'n tijden in de 1:31?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 19:41:
[...]

Ik vermoed dat zijn reactie niet alleen op dit topic betrekking had. Het gebeurt nogal vaak dat er racegames uitkomen waarvan iedereen weet dat het geen pure sims zijn, maar waarbij de sim-racers dan alsnog even in het topic langswippen om (zogenaamd verbaasd) te benadrukken dat het spel toch echt inferieur is aan hun sim. En op den duur wordt dat wat vervelend om steeds weer te lezen, dan krijg je zoiets van "oke, het is geen sim, dat weten we allemaal, get over it". Maar het valt me in dit topic eerlijk gezegd ook nog wel mee.

Ben ik trouwens de enige die aardsveel moeite heeft om de AI op intermediate bij te houden op Melbourne? Ben ik nou echt zo traag met m'n tijden in de 1:31?
Ik heb met een force india 1:29eneenbeetje gereden in melbourne. Als jij met een HRT rijdt dan lijkt 1:31 nog niet zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 19:49:
[...]

Ik heb met een force india 1:29eneenbeetje gereden in melbourne. Als jij met een HRT rijdt dan lijkt 1:31 nog niet zo slecht.
Ik rij ook in een Force India :)... Nog even verder oefenen dan. Het is me echt een raadsel hoe er op de leaderboards 1:16 gereden wordt... Ik kan de ghost wel downloaden, maar die vliegt er vandoor voordat ik nog maar de eerste bocht om ben.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

De mensen die het spel te makkelijk vinden, spelen jullie op de pc met stuur? want ik vind het op de ps3 met controller anders aardig tricky! okay ik heb geen ervaring met f1 2010. Ben benieuwd hoe het komt dat sommige het ervaren als makkelijk

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30
Ik heb vanavond een 50% Race gereden in Singapore (om alvast in de stemming te komen voor de race van zondag)

Stel je even voor :

55" samsung recht voor mijn neus, met links en rechts monitoren. Fanatec PWTS met clubsport pedalen. _/-\o_

Werkelijk snoeihard door de chicanes op de supersofts, het zweet op mijn voor hoofd. Geweldig !! :9~

Vooral het remmen met de clubsports is geweldig: Je moet echt keihard op het pedaal stampen, waarna je als je bijna bij de apex bent de drukt verminderd.

Door de grootte v/h scherm is het snelheidsgevoel enorm.

Geweldige game en Marina Bay is eenvan mijn favouriten.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Weer even zitten proberen om goede instellingen te vinden maar lukt nog niet. Heb echt ENORME input lag, ik kom geen bocht normaal door. Met de Linearity op 50% (op een forum gevonden) is het extreem erg, op 0% is het iets beter maar nog steeds niet te doen. Geluid staat al op Software (kan niks anders) dus daar ligt het niet aan. Ik ga maar eens googlen want dit is echt onzin, hier is gewoon niet mee te rijden :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:32
Bah, weer dezelfde bug als in 2010, ik sta weer 5 plekken te vergeven wachtend totdat ik uit m'n pitstop kan. Codemasters, i am dissapoint, hoe krijg je het voor elkaar om dezelfde bug er OPNIEUW in te knallen :') .

En als je team dan Intermediates kiest ipv Wets als het met bakken uit de hemel komt is het feest compleet.

Daarnaast voelt het sturen niet lekker en moet je je stuur 180 graden omdraaien om door een snelle bocht heen te gaan :') .

Nee, jammer, ik ga hem denk ik weer deinstallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Mijn ps3 exemplaar heb ik inmiddels te koop aangeboden, dus mocht iemand interesse hebben? :)

Gelukkig ben ik niet de enige die zwaar teleurgesteld is in de game. De klachten over de performance op de ps3 stromen binnen op het codemasters forum :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 19:41:
[...]

U slaat de spijker precies op zijn kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik moet dit toch even posten... Het viel me op dat ik zelfs met enorme input lag nog niet gecrashed was. Ik kan totaal niet bochten insturen, ga er om de bocht flink naast, en toch nog geen keer gespind. Ik dacht dat ik assists aan had ofzo, maar dat was niet zo, alles stond uit...

Even een filmpje gemaakt om te laten zien wat je zonder assists nog kan doen zonder te spinnen... Je kan echt ENORM hard je stuur omgooien zonder er ook maar iets van te merken. Of gewoon op volle snelheid een bocht afsnijden door 10 meter naast de weg te gaan rijden en door het gras te vliegen.

YouTube: F1 2011 - Screwing around without assists - YouTube

Nee, het is geen sim, ik vergelijk het ook helemaal niet met een sim. Ik vergelijk het met F1 2010. Ik heb daar heel veel time trial gereden en ik ben ontiegelijk vaak gespind en gecrashed door op het randje te rijden en af en toe net het gras in te gaan met een band of net wat te hard in te sturen. Daar kon dat niet, zoals het hoort. Hier kun je zowat alles doen zonder enig probleem 8)7 De enige manier waarop ik het voor elkaar krijg te spinnen is te vroeg op het gas gaan in een langzame bocht. Maar kom op, als je zo hard het stuur om gooit dan vlieg je 38 keer over de kop, of op z'n minst spin je, maar dit slaat toch nergens op?

Nu kun je wel zeggen dat je dit in een race niet zult doen dus je zult er geen 'last' van hebben, maar ik merk heel goed dat ik enorm geholpen wordt zelfs als ik niet met opzet zo idioot aan het rijden ben, als ik te vroeg instuur en dan teveel gas geef dan houdt de motor gewoon even in automatisch, dan hoor je toch te spinnen of niet dan?! 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Komt dat niet gewoon door jouw input lag dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
CptChaos schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 23:41:
Komt dat niet gewoon door jouw input lag dan?
Ik zou niet weten hoe dit door input lag kan komen. Ik ga met 200 kmph ofzo over het gras terwijl ik met alle macht aan het stuur aan het draaien ben (om toch de weg weer te vinden)... Je ziet de auto toch sturen, ook op het gras, dus input lag heeft er niks mee te maken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

NickThissen schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 23:43:
[...]

Ik zou niet weten hoe dit door input lag kan komen. Ik ga met 200 kmph ofzo over het gras terwijl ik met alle macht aan het stuur aan het draaien ben (om toch de weg weer te vinden)... Je ziet de auto toch sturen, ook op het gras, dus input lag heeft er niks mee te maken.
Ik durf niet veel meer te zeggen hier anders krijg ik weer de wind van voren.
Maar ditto. F1 2010 was wat dat betreft beter....

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 23-09-2011 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JoepW schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 23:44:
[...]

Ik durf niet veel meer te zeggen hier anders krijg ik weer de wind van voren.
Maar ditto. F1 2010 was wat dat betreft beter....
Ja, daar ben ik ook bang voor... Maar ik benadruk nog een keer: ik vergelijk hier helemaal niet met een sim, maar gewoon met F1 2010. Daar konden dit soort acties echt niet, dat weet ik echt zeker want het is me vaak genoeg gebeurt, en toen liep het af in de muur. Nu lijk je op het gras gewoon net zoveel grip te hebben als op de weg 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamond4ever
Nou ik heb dit ook geprobeerd toen ik begon op melbourne en na een paar keer het stuur om te gooien in dat begin stuk vloog ik er gewoon af.... Dus mss is het wel iets bij jouw instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Ik vind hem lekkerder sturen dan 2010, en gevoelsmatig vind ik de wagen wat meer glijden.

2010 had echt VEEL teveel grip. Het on board gevoel is ook beter. Het snelheidsgevoel is hoger.

* Format-C gaat weer verder. :)

Het gaat mij om de fun. :) Het heet niet voor niets; SPEL. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 23-09-2011 23:58 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Diamond4ever schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 23:48:
Nou ik heb dit ook geprobeerd toen ik begon op melbourne en na een paar keer het stuur om te gooien in dat begin stuk vloog ik er gewoon af.... Dus mss is het wel iets bij jouw instellingen.
Ik hoop het... Maar ik kan niks vinden. Assists staan toch echt uit zoals je op het begin kan zien. Verder kan ik me niks voorstelllen waarom dit zou kunnen..?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 23:50:
[...]

Ik hoop het... Maar ik kan niks vinden. Assists staan toch echt uit zoals je op het begin kan zien. Verder kan ik me niks voorstelllen waarom dit zou kunnen..?
Ik ben het met je eens dat de grip langs de baan een beetje too much is. Ook is de invalid lap grens verder naar buiten gelegd, je mag in time-trial minstens 2x zo ver van de baan als in 2010, en dat vind ik eigenlijk jammer, want de grens vervaagt zo heel erg. De limiet is altijd 2 banden op de baan, anders invalid, KLAAR! (mja, vorig jaar waren alle zeurders daarover aan het zeuren, dat de invalid zo snel gegeven werd...) Is dat nou zo moeilijk.... (tot nu toe enige echte minpuntje, de rest van de klachten lees ik met een korrel zout, en game ik gewoon omheen :+ )

[ Voor 6% gewijzigd door Hoogie2004 op 23-09-2011 23:56 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

:)

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Ik vind het zelf te ver gaan om de game steeds met iRacing te vergelijken, het is geen sim, dus probeer dat er dan ook niet van te maken. Dit is gewoon een game die je makkelijk kan oppakken en je het "het gevoel" geeft een F1 auto te besturen, iets wat in mijn opinie erg goed gelukt is en een erg duidelijke verbetering ten opzichte van F1 2010. Zeker met stuur kan je af en toe lekker glijden als je te vroeg op het gas gaat en niet zoals in F1 2010 gelijk rond gaan.
Ze hebben naar mijn idee veel voor elkaar gekregen in 1 jaar tijd :)

In de carrière modus heb ik gekozen voor Team Lotus, verder rijd ik met alle aids uit behalve ABS, aangezien de banden in de regen bij mij supersnel blokkeren. Wat ik heel tof vind is dat de aansluiting met Williams/Force India/Sauber echt lastig te krijgen is met een Lotus/HRT/Virgin met de AI op Legend. In F1 2010 was het mogelijk races te winnen met de achterhoede teams.

Monaco is het eerste circuit waar de AI wat traag is, ben in Q3 gekomen met de Lotus :?

[ Voor 32% gewijzigd door Mastasidaz op 24-09-2011 01:30 ]

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik sta nu 3e in wk, in legend mode met de virgin :+ Ik heb in spanje zelfs met dat ding kunnen winnen. Er klopt eigenlijk iets niet aan het spel, in de kwalificaties red ik de tijden van de top 15 nauwelijks. Misschien zijn me setups goed voor de race en niet voor een flying lap waarj e overal DRS mag opengooien.. I dunno :?

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

online is dikke pret!

39

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik kreeg net iets raars.. Zat me auto af te stellen, werd ik ineens gediskwalificeerd?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
NickThissen schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 23:46:
[...]

Ja, daar ben ik ook bang voor... Maar ik benadruk nog een keer: ik vergelijk hier helemaal niet met een sim, maar gewoon met F1 2010. Daar konden dit soort acties echt niet, dat weet ik echt zeker want het is me vaak genoeg gebeurt, en toen liep het af in de muur. Nu lijk je op het gras gewoon net zoveel grip te hebben als op de weg 8)7
Ik heb hier een hoop dingen aan staan (TR bv) en zelfs ik ga al redelijk snel om. Dus ik heb geen idee waarom het bij jou zo raar is.

Ook als ik rem als ik over gras ga dan ga ik gewoon om.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 24-09-2011 08:03 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• rgarretsen
Heb eogenlijk ook nog niet echt problemen ondervonden.

Pwts met clubsport pedals werkt prima op zowel pc als xbox.

Al moet ik wel bekennen dat ik het op de pc iets fijner vind sturen dan op de xbox (lijkt iets beter te zijn met de feedback and wheel weight).

Ook is de fps natuurlijk stukken hoger en vloeiender dan op de xbox.

Maar ik speel beide aangezien niet al me vrienden een xbox hebben.

• Linkin-Pin
  • Laatst online: 20-09-2024
Gistermiddag en -avond de game gespeeld en echt geweldig, heb me in tijden niet zogoed vermaakt met een game. CM heeft wat mij betreft precies de goede balans gevonden tussen arcade en sim waarbij F1 2011 meer richting sim gaat dan arcade. De handling is stukken verbetert tov van F1 2010, je hebt nu echt het idee dat je controle over de auto hebt en je kunt over kerbs rijden zonder achterstevoren te eindigen. En het juiste type banden en hoe versleten ze zijn maakt echt een verschil. Timing is ook een stuk beter, je ziet nu tenminste wat het gat is tussen jou en de auto voor en achter je.
Heb nog niet zo heel veel tegen de AI geraced maar op het eerste gezicht lijken deze een stuk beter te presteren dan in F1 2010 en heb ik meer moeite om ze bij te houden. Dit weekend maar eens de career in duiken.
Grafisch is het geen GT5 en het grootste verschil met vorig jaar is dat het wat kleurrijker oogt, over F1 2010 hing een grauwe waas. Maar graphics vindt ik ook niet zo heel belangrijk, het gaat mij vooral om gameplay en dat lijkt dik voor elkaar.
Ook online is het erg tof. Deed gisteren een 20% race op een zonnig Monaco. Door een penalty moest ik starten vanaf de 14e plek maar na een drive through penalty, een pitstop waarbij ik per abuis regenbanden liet monteren 8)7 (je glijd echt alle kanten uit) en 2 keer de SC _/-\o_ , lag ik derde. 4 Ronden voor het einde opnieuw de SC en nadat deze naar binnen was gegaan, reden de 2 heren (of dames) elkaar in de muur en kon ik als eerste de finishlijn passeren. :+ Niet omdat ik zo vreselijk hard kan racen maar omdat ik wat voorzichtiger had gereden en de rest de muur interessanter vond dan het asfalt ;) . Én omdat de SC het veld weer bij elkaar brengt. Want het is tof dat de SC in het spel zit, hij voegt op deze manier ook echt wat toe aan het verloop van een race.
En ik lees her en der dat er problemen zijn met de framerate op de PS3 maar heb daar zelf nog niets van gemerkt. Nu heb ik wel een nagelnieuwe PS3 dus mss ligt het aan de versie?
Helaas zijn er nog wel de nodige issues, waarvan de setup bug wel de ergste is, en ik hoop dat CM dat snel verhelpt. De spectator mode kan me daarbij ook niet bekoren. Geen t-cam view en ik kan niet schakelen tussen wie ik volg. Daarbij lijkt hier de connectie niet goed, de auto's teleporteren over het circuit, terwijl ik bij het racen geen problemen heb.
Nu kun je een echt definitief oordeel over zo'n uitgebreide game eigenlijk pas vellen als je het wat langer hebt gespeeld, maar mijn eerste indruk is zeer positief. Ok, back to the track.

O ja, en racen in mijn nieuw aangeschafte Playseat voor mijn 37" LCD is zóóóóóóó vet :9~

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 15:49
mischien is het wel leuk om te weten waar tweakers f1 2011 met spelen met nicknames erbij enzo , ik begin wel

nickname: a3426rage
controller: logitech g27
platform: PC
speelplaats: in mn kamer in een playseat

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03
Nickname: RivanovNL
Platform: PS3
Controller: Logitech Driving Force GT

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 20:32
Heb een stuurtje gekocht... de 500 RS :)

Alleen het tafeltje waar die op staat is lichter dan het stuur zelf... :(
Gisteren gekeken bij de ikea voor andere opties maar die zijn er haast niet.

Ik heb best veel uitslag op het stuur, dat is erg lastig aangezien de shift pedals niet aan het stuur wiel zitten.
Iemand enig idee hoe ik de uitslag kan beperken op de PS3?

Heb die gekozen omdat dit er volgende week op kan :P Afbeeldingslocatie: http://img.cbcdn.net/products/135970?width=500&height=500

[ Voor 15% gewijzigd door nils7 op 24-09-2011 10:44 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• jajoh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-05-2024
nils7 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 10:36:
Heb een stuurtje gekocht... de 500 RS :)

Alleen het tafeltje waar die op staat is lichter dan het stuur zelf... :(
Gisteren gekeken bij de ikea voor andere opties maar die zijn er haast niet.

Ik heb best veel uitslag op het stuur, dat is erg lastig aangezien de shift pedals niet aan het stuur wiel zitten.
er is een mod voor voor die padels

YouTube: Thrustmaster T500 RS Rotating Paddle Shifters Mod -DRILLING - YouTube

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 20:32
Heb die add on al besteld en daar zitten flippers op het wiel bij :)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• Linkin-Pin
  • Laatst online: 20-09-2024
Heb die gekozen omdat dit er volgende week op kan :P [afbeelding]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Nickname: Linkin-Pin
Rivanov schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 10:10:
Nickname: RivanovNL
Speel jij met de standaard instellingen of heb je eea nog aangepast?

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Iemand al een goede setup sheet pagina gevonden? ( ben er niet zo goed in kwa setups maken )
vorig jaar waren er echt goede sites maar heb het nu nog niet helemaal gevonden.

En online is zo tof even tussen door :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Verwijderd

Desktop trekt het spel helaas niet, waar 2010 nog redelijk goed speelde. Dan maar op mijn laptop spelen :D

• weststar
  • Laatst online: 21-09 12:46
Nickname: jeroenpost
Platform:Xbox360
Controller: Xbox Wireless Racing Wheel

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste