Zit veel op racedepartment.com en daar wordt ook steen en been geklaagd over de PS3 framerates. Is dus echt wel wat meer aan de hand volgens mij.
Als ik alle problemen en kritiek hier zo lees begrijp ik eigenlijk niet goed waarom de reviews zo goed zijn.
Afgekocht?
Of wordt er bij reviews toch te oppervlakkig gekeken, of zijn tweakers te kritisch?
Afgekocht?
Of wordt er bij reviews toch te oppervlakkig gekeken, of zijn tweakers te kritisch?
[ Voor 7% gewijzigd door Tleilaxu op 22-09-2011 14:55 ]
Ik vermoed dat veel reviewers de PC / XBOX360 versie hebben gehad.Tleilaxu schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:54:
Als ik alle problemen en kritiek hier zo lees begrijp ik eigenlijk niet goed waarom de reviews zo goed zijn.
Afgekocht?
Hoe kun je trouwens je versnellingsbak "stuk schakelen"?
Te laat shiften?
Ik heb de 360 versie besteld bij Bol.com en krijg hem dus pas morgen
Te laat shiften?
http://www.deyterra.com
Nee teveel versnellingen terug schakelen na een recht stuk.rally schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:11:
Te laat shiften?
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Door te snel terug te schakelen bij het remmen.rally schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:11:
Te laat shiften?
Ik heb even in de database.bin (PC versie) rond gekeken:
Voor de liefhebbers;
40 flashback op elk niveau werkt in carreer en grand prix, multiplayer niet getest.
http://www.wupload.com/file/199736212/F1_2011_40_flashbacks.rar
Voor de liefhebbers;
40 flashback op elk niveau werkt in carreer en grand prix, multiplayer niet getest.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
multiplayer flashbacks? Hoe werkt dat dan?Henkus schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:27:
Ik heb even in de database.bin (PC versie) rond gekeken:
Voor de liefhebbers;
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja dat vraag ik me nou ook af. Vind die flashbacks af en toe wel handig, kan je toch wat meer risico's nemen
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Ik bedoel dat ik niet weet of je online kunt racen met de database.bin omdat ie aangepast is, dus als je online gaat racen even de orginele terug plaatsen.Phusebox schreef op donderdag 22 september 2011 @ 15:28:
[...]
multiplayer flashbacks? Hoe werkt dat dan?
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Ik heb pas twee negatieve reacties gezien, dus steen en been.....DutchFLC schreef op donderdag 22 september 2011 @ 14:40:
Zit veel op racedepartment.com en daar wordt ook steen en been geklaagd over de PS3 framerates. Is dus echt wel wat meer aan de hand volgens mij.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
wellicht een placebo effect maar volgens mij gaat de framerate ietsje beter als je de map en hulplijn in zn geheel uitzet gaat het net ietsje soepeler, wellicht andere met een ps3 dit ook proberen en kijken of jullie hetzelfde ervaren?
39
Iemand een goede setup voor een Driving Force GT stuur? Kan maar niet echt een lekkere feeling vinden.

Deadzone's op 0 de rest is persoonlijkKw4kje schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:10:
Iemand een goede setup voor een Driving Force GT stuur? Kan maar niet echt een lekkere feeling vinden.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
2e race op professional: pole met de lotus... 2010 all over again
Dan zet je hem toch op legend? of is dat te lastig?Phusebox schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:30:
Xbone GT: sv3nnie
Ik heb net weer even gereden. Ik heb niet zo last van haperingen op de PS3. Ik heb even een race gereden, je hebt nu meer het gevoel alsof een auto onder je weg glijdt, soms ook al red je hem nog wel.
Ik vind wel dat ze iets helderder mogen zijn over DRS tijdens practice/qualify. Ik meende dat je die alleen op bepaalde rechte stukken in mocht zetten, maar tijdens practice + qualy dus vaker?
Nja in de race spinde ik (nat op nurburgring) en toen ging ik beetje kutten. Ook miste ik de optie om de pits aan te roepen? Voor de rest is mij opgevallen dat de AI iets happiger is op inhalen, maar als je ergens langs de weg staat gaan ze heeeel rustig rijden (als in echt heel rustig)
Ik vind wel dat ze iets helderder mogen zijn over DRS tijdens practice/qualify. Ik meende dat je die alleen op bepaalde rechte stukken in mocht zetten, maar tijdens practice + qualy dus vaker?
Nja in de race spinde ik (nat op nurburgring) en toen ging ik beetje kutten. Ook miste ik de optie om de pits aan te roepen? Voor de rest is mij opgevallen dat de AI iets happiger is op inhalen, maar als je ergens langs de weg staat gaan ze heeeel rustig rijden (als in echt heel rustig)
All-Round nerd | iRacing Profiel
Alleen is regelmaat dan erg ver te zoeken. Als je dan iedere race je instellingen moet aanpassen omdat de AI te goed of te slecht is...Sven Enthoven schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:35:
[...]
Dan zet je hem toch op legend? of is dat te lastig?
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Tijdens training en kwalificatie mag je DRS gebruiken zoveel je wilt en waar je dat wilt. Is in echt gewoon zo als regel ingesteld.w4rguy schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:39:
Tijdens de race gelden de bepaalde stukken of zelfs maar een recht stuk.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Tja, op legend speel je dat echt niet voor elkaar.... Ik kan ook wel zeggen dat elke idioot op easy iedereen wegrijd, en dan klagen dat het te makkelijk is...Phusebox schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:30:
Ook het commentaar eerder (van iemand) van maleisië sector 1 in 27 seconden voor de AI. Bij mij doen ze 23.6 in de Qualificatie, en ik hou ze ook echt niet bij (op Legend). Kom gewoon tekort op trulli in mijn lotus
[ Voor 25% gewijzigd door Hoogie2004 op 22-09-2011 16:54 ]
Dat was ik ja. Ik speel nu op Hard, op Melbourne was dat prima, maar Maleisië net iets te makkelijk. Zal is kijken of ik is Legend kan gaan rijden.Hoogie2004 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:50:
[...]
Tja, op legend speel je dat echt niet voor elkaar.... Ik kan ook wel zeggen dat elke idioot op easy iedereen wegrijd, en dan klagen dat het te makkelijk is...
Ook het commentaar eerder (van iemand) van maleisië sector 1 in 27 seconden voor de AI. Bij mij doen ze 23.6 in de Qualificatie, en ik hou ze ook echt niet bij (op Legend). Kom gewoon tekort op trulli in mijn lotus
[PS3] Ik heb echt het idee of ik een spel aan het spelen ben wat nog in de testfase zit... Wanneer de ghostcar in time attack uit staat en de baan is nat dan zie je wel een weerspiegeling. Tijdens de preview ronde in time attack is het camerawerk ook heel raar. Tegenstanders lijken soms helemaal niet echt in contact te staan met het wegdek. De fun factor is echt ver te zoeken als je het mij vraagt, terwijl ik dat bij de F1 games van EA en alle mods, GTR, Dirt 3 wel ervaar. Ben een grote fan van de Formule 1 dus is het raar dat dit mij niet pakt. Gezien ik geen PC meer heb denk ik dat ik toch terug ga naar GT5 of een 360 ga aanschaffen voor FM4.
Met damage op full rij je bij een harde klap als je geluk hebt je voorvleugel er af en wanneer deze er af is merk je amper verschil in rijgedrag.
Met damage op full rij je bij een harde klap als je geluk hebt je voorvleugel er af en wanneer deze er af is merk je amper verschil in rijgedrag.
[ Voor 10% gewijzigd door Unbreukable op 22-09-2011 17:10 ]
Niet mee eens, zonder voorvleugel is de wagen bijna niet meer in te sturen.Unbreukable schreef op donderdag 22 september 2011 @ 17:04:
Ik reed daar met de Lotus 24.0 in de eerste sector, dus zelfs op Legend zou ik nog dichtbij zitten. Straks maar eens op Legend proberen.Hoogie2004 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:50:
[...]
Tja, op legend speel je dat echt niet voor elkaar.... Ik kan ook wel zeggen dat elke idioot op easy iedereen wegrijd, en dan klagen dat het te makkelijk is...
Deze game is nog slechter dan het jaar ervoor, snap trouwens al helemaal niet dat mensen deze game fatsoenlijk op de X360 kunnen spelen met 30FPS.
Thuis van het werk. Eindelijk tijd om de game te testen met de Driving Force GT.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb 'm ook! Voor de X360.
Eerste impressies:
- Splitscreen is erg leuk, met name KERS/DRS/verplichte pitstop. Wel zijn de graphics dan een stuk minder (logisch ook), en ook hebben we een aantal stotteringen gehad.
- Ook een paar freezes gehad tijdens singleplayer. Ik neem toch aan dat dit gefixt gaat worden.
- Als je F1 2010 gewend bent qua besturing, dan zul je even moeten overschakelen. Na een paar races wist ik niet beter (gold iig voor mij)
- Multiplayer had ik geen ervaring mee met F1 2010, zojuist m'n eerste 3 potjes gedaan. Wat me opvalt is dat eikeltjes die lopen te kloten vrij snel een DSQ krijgen, en je ook vrij snel een ghost wordt. Eerste race ooit online was ik 3e van de 24.
Smaakt naar meer!
Wel een bug ontdekt op Spa, als je de pits ingaat, dan heb je dus een andere ideale lijn. Logisch. Echter... op het punt dat je moet remmen om de pits in te gaan wordt de ideale lijn niet rood, waardoor je niet remt en vol gas tegen een vangrail op rijdt! Goed, nu weet ik dat de pits *daar* zit.
Ook geldt blijkbaar het bandenregelement niet als je tijdens splitscreen afdwingt dat je voor de 2x prime onder je auto wil. Ik zal iig geen penalty voorbij komen.
Als laatste reed ik singleplayer een natte race op Spa. In lap 7 stopte het met regenen. Vervolgens gingen *alle* AI racers in het rondje daarna nog eens slicks halen. En dat in een race van 9 lap. Werd ik dus eerste met m'n Lotus.
Overall gevoel: Leuk!
Eerste impressies:
- Splitscreen is erg leuk, met name KERS/DRS/verplichte pitstop. Wel zijn de graphics dan een stuk minder (logisch ook), en ook hebben we een aantal stotteringen gehad.
- Ook een paar freezes gehad tijdens singleplayer. Ik neem toch aan dat dit gefixt gaat worden.
- Als je F1 2010 gewend bent qua besturing, dan zul je even moeten overschakelen. Na een paar races wist ik niet beter (gold iig voor mij)
- Multiplayer had ik geen ervaring mee met F1 2010, zojuist m'n eerste 3 potjes gedaan. Wat me opvalt is dat eikeltjes die lopen te kloten vrij snel een DSQ krijgen, en je ook vrij snel een ghost wordt. Eerste race ooit online was ik 3e van de 24.
Wel een bug ontdekt op Spa, als je de pits ingaat, dan heb je dus een andere ideale lijn. Logisch. Echter... op het punt dat je moet remmen om de pits in te gaan wordt de ideale lijn niet rood, waardoor je niet remt en vol gas tegen een vangrail op rijdt! Goed, nu weet ik dat de pits *daar* zit.
Ook geldt blijkbaar het bandenregelement niet als je tijdens splitscreen afdwingt dat je voor de 2x prime onder je auto wil. Ik zal iig geen penalty voorbij komen.
Als laatste reed ik singleplayer een natte race op Spa. In lap 7 stopte het met regenen. Vervolgens gingen *alle* AI racers in het rondje daarna nog eens slicks halen. En dat in een race van 9 lap. Werd ik dus eerste met m'n Lotus.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Ziet er op de PC prima uit, alles op max. De handling tegenover F1 2010 is iets anders, de auto voelt wat zwaarder aan nu. DRS werkt goed, gebruik je hem iets te vroeg ga je gegarandeerd spinnen. Qua menu's vind ik het beter, qua voice acting ook, en eindelijk zijn er betere helm designs! Heb pas 1 race gedaan, maar tot nu toe vind ik hem beter dan de 2010 versie.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Nou ik draai hier ook alles op max, maar ik heb het gevoel dat het er nog matiger uit ziet dan afgelopen jaar.
Als je een korte race rijdt droog de baan ook sneller op. dus eigenlijk rij je ipv 7 ronden dan bijv 3 of 4 x zoveel rondjes voor het spel en oko voor je banden slijtage mits je dit aan hebt staan.Wasp schreef op donderdag 22 september 2011 @ 17:42:
Vandaar dat de AI sneller naar binnen is gegaan
Xbone GT: sv3nnie
Hier nog een nieuw filmpje in de regen + droge lap @ nurburgring
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
In de regen is het aardig pittig! Redelijk 'aanpoten' t.o.v. F1 2010. Je bent 'm nu zo kwijt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ga nog eens proberen. Gisteravond haalde ik Spa in de regen de race niet zonder te crashen.
Dat ligt waarschijnlijk aan het bier. Drinken en driven FTW, mits virueel dan
Dat ligt waarschijnlijk aan het bier. Drinken en driven FTW, mits virueel dan
smakelijke game hoor, parkeer de auto wel heel veel in de muur, maar dat is mede te danken aan mijn slechte kennis van de track. en misschien ook niet de beste instellingen gekozen 
schokken of haperen heb ik nog niet gehad (ps3) wel vind ik het geluid ongelofelijk slecht
@BruceLee; nette rondes
schokken of haperen heb ik nog niet gehad (ps3) wel vind ik het geluid ongelofelijk slecht
@BruceLee; nette rondes
Ik vind het geluid van de auto ontzettend irritant, maar het geluid als je over grind of zo rijdt dan wel weer erg netjes gedaan.
Eindelijk eens een on-board lap zonder dat olav mol erdoor heen lult..BruceLee schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:07:
[video]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ben ik ook met je eens. Alleen ik had een klap van 140 km/h, voorvleugel was alleen beschadigd. Zo'n auto hoort dat gewoon niet te overleven. Minstens een kromme ophanging..Hoogie2004 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 17:14:
[...]
Niet mee eens, zonder voorvleugel is de wagen bijna niet meer in te sturen.
Ik heb alles op 0, en de steering saturation op 25.Kw4kje schreef op donderdag 22 september 2011 @ 16:10:
Heb wel nog wat last iets vaags in de steering, vooral merkbaar als je heel snel van links naar rechts stuurt of andersom (bijvoorbeeld monza, eerste chicane). De game draait het stuur gewoon te traag terug als ik daar van vol rechts naar vol links ga.... en dus mis ik altijd de apex van de 2 bocht (uitkomen van die chicane)
Leuke game alleen ik irriteer me mateloos aan die melding ILLIGAL BLOCKING 
Heel vaak bij de eerste bocht krijg je die melding.
Zwaar irritant zeker als er weer iemand voor me vol op zijn rem moet dan krijg ik de schuld dat ik iemand loop te blocken
Heel vaak bij de eerste bocht krijg je die melding.
Zwaar irritant zeker als er weer iemand voor me vol op zijn rem moet dan krijg ik de schuld dat ik iemand loop te blocken
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Net de 2de race van de careermode gereden en ik moet zeggen: I'm starting to like the game, in tegenstelling tot eerdere bevindingen. FYI: Difficulty op professional, ABS, TC, Racing Line uit, manueel schakelen. G27 stuurtje met rotation op 315° (lijkt 1:1 te zijn (in de Lotus toch)) en deadzone/saturation/linearity allemaal op 0 en force controller mode (oid) op Steering Wheel (schijnt eventuele inputlag te verhelpen of minstens te verbeteren). Imho geeft dit het beste stuurgedrag
goed, na een natte quali te hebben gehad in Melbourne, nu (in Kuala Lumpur) een natte race. Wat een chaos in de eerste 3 bochten! Het feit dat ik geen bal zag in m'n spiegels (ineens popt er een Williams tevoorschijn, die vlak naast me reed. Zag hem niet afkomen, KON hem niet zien afkomen)
Maar goed, nu ik de besturing onder de knie heb, valt het spel al bij al nog mee. Iedereen die loopt te zeiken over het feit dat het in de verste verte geen sim is, geef ik gelijk. Maar het spel is dan ook niet ontwikkeld of op de markt gezet als sim, maar als F1 game. Staat het je niet aan, speel het dan ook niet
Tot zover lijken veel van de minpunten van F1 2010 weggewerkt te zijn, maar alleen om plaats te maken voor nieuwe ergernissen. Zo is er imho nog steeds geen verschil tussen pit assist on en pit assist off.
goed, na een natte quali te hebben gehad in Melbourne, nu (in Kuala Lumpur) een natte race. Wat een chaos in de eerste 3 bochten! Het feit dat ik geen bal zag in m'n spiegels (ineens popt er een Williams tevoorschijn, die vlak naast me reed. Zag hem niet afkomen, KON hem niet zien afkomen)
Maar goed, nu ik de besturing onder de knie heb, valt het spel al bij al nog mee. Iedereen die loopt te zeiken over het feit dat het in de verste verte geen sim is, geef ik gelijk. Maar het spel is dan ook niet ontwikkeld of op de markt gezet als sim, maar als F1 game. Staat het je niet aan, speel het dan ook niet
Tot zover lijken veel van de minpunten van F1 2010 weggewerkt te zijn, maar alleen om plaats te maken voor nieuwe ergernissen. Zo is er imho nog steeds geen verschil tussen pit assist on en pit assist off.
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Net even snel een race op Spa geprobeerd maar kon geen goeie instellingen vinden voor m'n G25. 15 min lopen prutsen en toen kon ik nog niet fatsoenlijk rijden, totaal geen gevoel in het stuur, alsof ik op ijs reed
Misschien later nog maar eens proberen maar dit werkt niet echt super... Back to iRacing voor nu dan maar... Geen zin om nu lang te zitten kloten met instellingen, dat doe ik wel eens als ik wat meer tijd heb.

[ Voor 13% gewijzigd door NickThissen op 22-09-2011 20:29 ]
Ben ik ook bang voor, maar morgen ga ik F1 2011 ook weer ff proberen. In tegenstelling tot 2010 nu op de PC ipv op de PS3....NickThissen schreef op donderdag 22 september 2011 @ 20:28:
.....Back to iRacing voor nu dan maar...
Ben heel benieuwd....
[ Voor 41% gewijzigd door JoepW op 22-09-2011 20:29 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Verwijderd
Twee uurtjes gereden. Het eerste dat opvalt: de besturing is echt zooooveel beter dan 2010! Ben er helemaal dik tevreden mee. Je voelt de wagen veel beter aan (vooral met alle force feedback op 100%), met een abrupte, felle stuurbeweging kom je dit keer niet meer weg en de spontane 180% spins op vaste plekken lijken verleden tijd.
De graphics zijn wel OK. Het ontbreekt soms aan detail. De kleuren zijn bij zonnig weer wel érg verzadigd, had een tikkeltje minder gemogen van mij. De wolken zijn erg mooi, maarja, echt veel kijk ik daar niet naar
Maar op zich wel prettig dat het iets minder grauw eruit ziet.
Ik lees hier klachten over het geluid... wat is daar precies mis mee als ik vragen mag? Ik zou echt niet durven zeggen hoe een F1 wagen in het echt klinkt vanuit de cockpit. In F1 2011 hoor ik meer lage tonen dan wat ik van TV gewend ben, maar op TV mis je bij elk soort raceauto laag in het geluid. Dus ik geloof het allemaal wel.
Ook heel prettig dat je kunt kiezen om te starten in een Williams of Force India. Ik heb in 2010 genoeg in de Lotus gereden om nu wat hoger te willen starten.
De graphics zijn wel OK. Het ontbreekt soms aan detail. De kleuren zijn bij zonnig weer wel érg verzadigd, had een tikkeltje minder gemogen van mij. De wolken zijn erg mooi, maarja, echt veel kijk ik daar niet naar
Maar op zich wel prettig dat het iets minder grauw eruit ziet.
Ik lees hier klachten over het geluid... wat is daar precies mis mee als ik vragen mag? Ik zou echt niet durven zeggen hoe een F1 wagen in het echt klinkt vanuit de cockpit. In F1 2011 hoor ik meer lage tonen dan wat ik van TV gewend ben, maar op TV mis je bij elk soort raceauto laag in het geluid. Dus ik geloof het allemaal wel.
Ook heel prettig dat je kunt kiezen om te starten in een Williams of Force India. Ik heb in 2010 genoeg in de Lotus gereden om nu wat hoger te willen starten.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2011 21:36 ]
Ook hier was het even prutsen met de instellingen van mijn stuurtje (ik heb een MS Sidewinder Force Feedback Wheel) maar na een half uurtje instellen, testen en mijn eerste career race heb ik het wel aardig door.
Het verschilt idd wel een hoop met F1 2010, maar ben wel van mening dat F1 2011 veel beter te rijden valt, eindelijk over de kerbs knallen zonder spin woohoo! Ook de toevoeging van DRS en kers vind ik erg geinig en goed uitgewerkt
Maar misschien toch ff kijken naar een ander stuurtje, schakelen met knopjes i.p.v. flippers zuigt echt hard
je merkt geen klik etc. met de knoppen die er bij mij achterop zitten...
Het verschilt idd wel een hoop met F1 2010, maar ben wel van mening dat F1 2011 veel beter te rijden valt, eindelijk over de kerbs knallen zonder spin woohoo! Ook de toevoeging van DRS en kers vind ik erg geinig en goed uitgewerkt
Maar misschien toch ff kijken naar een ander stuurtje, schakelen met knopjes i.p.v. flippers zuigt echt hard
Verwijderd
Iemand toevallig al wat info of de Steam release al vrij gegeven is?
Kan er nu niet naar kijken.
Nee, deze is nog niet vrijgegeven.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:04:
Iemand toevallig al wat info of de Steam release al vrij gegeven is?
Available: 23 September 2011
This game will unlock in approximately 4 hours
[ Voor 13% gewijzigd door ShadowWings op 22-09-2011 21:09 ]
Verwijderd
Hoeveel uur nog volgens de store??ShadowWings schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:07:
[...]
Nee, deze is nog niet vrijgegeven.
Edit : Ninja edit
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2011 21:11 ]
Krijg hem morgen binnen. Dan maar es kijken hoe goed het nou is.
Ik heb de steam-key gebruikt voor de gedownloade versie. Werkt prima.ShadowWings schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:07:
[...]
Nee, deze is nog niet vrijgegeven.
Verwijderd
tja, ik ben 00:00 uur thuis, dus opzich dat ene uurtje langer wachtenHoogie2004 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 21:31:
[...]
Ik heb de steam-key gebruikt voor de gedownloade versie. Werkt prima.
Net ook ff de eerete twee races in de career mode op prof gedaan, melbourne was wel aardig pittig einde race p8, kuala lumpur op pole met de williams en race win..... Toch een groot verschil van de ai per track.
Verder erg positief, handling is stukken beter (nah ff prutsen om mijn pwts lekker te laten sturen) pitstops geen probleem meer.
DRS en Kers zijn ook een leuke aanwinst in de qualify.
Heerlijk dat je nu gewoon de kerbs kan gebruiken en de wagen kan opvangen als die dreigt uit te breken.
Drs was even wennen om niet te vroeg te gebruien uit de bocht. En op lumpur ook er leuk met die lange doordraaiers zonder te remmen dat je er aan denken moet om hem handmatig weer dicht te doen :-)
Al met al zal ik me zeker weer uren vermaken deze winterperiode samen met forza 4
Verder erg positief, handling is stukken beter (nah ff prutsen om mijn pwts lekker te laten sturen) pitstops geen probleem meer.
DRS en Kers zijn ook een leuke aanwinst in de qualify.
Heerlijk dat je nu gewoon de kerbs kan gebruiken en de wagen kan opvangen als die dreigt uit te breken.
Drs was even wennen om niet te vroeg te gebruien uit de bocht. En op lumpur ook er leuk met die lange doordraaiers zonder te remmen dat je er aan denken moet om hem handmatig weer dicht te doen :-)
Al met al zal ik me zeker weer uren vermaken deze winterperiode samen met forza 4
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Goed te horen dat de bezitters van een pc en xbox over het algemeen tevreden zijn met de game.
Veel mensen op het codemasters forum vinde het een flinke verbetering tov 2010.
Helaas kan ik daar als ps3 bezitter niet in meedelen.
Ik heb het niet vaak met een game, maar dit is echt mijn grootste miskoop tot nu toe.
Het spel loopt gewoon niet vloeiend genoeg.
Ik ben weer gt5 aan het spelen, wat een verademing is dat! ;-)
Veel mensen op het codemasters forum vinde het een flinke verbetering tov 2010.
Helaas kan ik daar als ps3 bezitter niet in meedelen.
Ik heb het niet vaak met een game, maar dit is echt mijn grootste miskoop tot nu toe.
Het spel loopt gewoon niet vloeiend genoeg.
Ik ben weer gt5 aan het spelen, wat een verademing is dat! ;-)
Hier even een filmpje door mij gemaakt om even een indruk te geven voor de mensen die hem nog niet hebben kunnen spelen ..
F1 2011 Monaco LH
YouTube: F 1 monaco - YouTube
F1 2011 Monaco LH
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Al genoemd maar ook zonder voorvleugel kan je vrolijk hard doorrijden...beetje jammer en vervelend.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 22-09-2011 22:49 ]
Verwijderd
Ik weet niet welk spel jij speelt maar zonder voorvleugel rijdt het hier toch een behoorlijk stuk lastiger. Ik heb dan heel veel last van onderstuur.Vos schreef op donderdag 22 september 2011 @ 22:49:
Al genoemd maar ook zonder voorvleugel kan je vrolijk hard doorrijden...beetje jammer en vervelend.
Ik heb nu vier uurtjes gespeeld inmiddels en merk steeds meer van alle kleine verbeteringen die zijn doorgevoerd. Bijvoorbeeld dat de andere coureurs tijdens practice en quali op de baan nu eindelijk ook een beetje op tempo rijden. En dat de cockpit-view er beter uitziet en iets overzichtelijker is doordat de camera net ietsje hoger staat, en de spiegels ditmaal zichtbaar zijn (helaas is het beeld in de spiegels net wat te donker). En dat het voelt alsof er veel meer leven op en rondom de track is (voornamelijk dankzij alle geluiden die je hoort in de pitbox). Om maar even wat te noemen, de lijst is behoorlijk lang.
Dit spel is echt heel erg gaaf en een enorme verbetering t.o.v. 2010.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2011 23:01 ]
Xbox versie geinstalleerd en de eerste 2 GP's zitten er op.
Ik vind de game een enorme vooruitgang. Het rijden moest ik weer even onder de knie krijgen. In F1 2010 had ik mezelf aangeleerd om de cerbs te vermijden, nu kan je er eindelijk weer normaal overheen. Het kostte me enige tijd om daar aan te wennen. De knoppen voor KERS en DRS daarentegen zijn makkelijk te vinden, en het viel me op hoe snel ik die leerde te gebruiken.
Nog een paar kleine bugs in de vorm van een klein freeze moment als je de pits uitrijdt en crew die plotseling even dwars in de pitsstraat stond. Dat wordt hopelijk wel opgelost.
De veelgenoemde irritante blocking penalty mag wat mij betreft wel met een update als optie aangeboden worden....... wat vreselijk irritant!
Al met al ben ik tevreden
Ik vind de game een enorme vooruitgang. Het rijden moest ik weer even onder de knie krijgen. In F1 2010 had ik mezelf aangeleerd om de cerbs te vermijden, nu kan je er eindelijk weer normaal overheen. Het kostte me enige tijd om daar aan te wennen. De knoppen voor KERS en DRS daarentegen zijn makkelijk te vinden, en het viel me op hoe snel ik die leerde te gebruiken.
Nog een paar kleine bugs in de vorm van een klein freeze moment als je de pits uitrijdt en crew die plotseling even dwars in de pitsstraat stond. Dat wordt hopelijk wel opgelost.
De veelgenoemde irritante blocking penalty mag wat mij betreft wel met een update als optie aangeboden worden....... wat vreselijk irritant!
Al met al ben ik tevreden
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
YEAH. 2e in de stromende regen in Maleisië met Force India (ja, op LEGEND) Supervette race. Pakte bij de start P2 en heb daarna 11 rondjes met het hele veld in mijn nek die race uit gereden. Vaak die positie bijna kwijt, maar dan toch net weer terug kunnen pakken voor ze wegreden. 
Over de damage voorvleugel.
Is er geen optie die damage alleen op Visual zet (dus zonder performance impact?)
Over instellingen van Stuur - Driving Force GT:
Alles op 0, saturation nu op 10. En dan overwrite setting op Wheel zetten, dan is die vage vertraging bij snelle bewegingen ook weg
Over de damage voorvleugel.
Is er geen optie die damage alleen op Visual zet (dus zonder performance impact?)
Over instellingen van Stuur - Driving Force GT:
Alles op 0, saturation nu op 10. En dan overwrite setting op Wheel zetten, dan is die vage vertraging bij snelle bewegingen ook weg
[ Voor 38% gewijzigd door Hoogie2004 op 22-09-2011 23:07 ]
Ik zit inmiddels in ziud korea. Ik wilde eigenlijk stoppen om dit weekend de rest van het seizoen mee te rijden, maar ik kon het niet laten 
Anyway, wel een puntje van kritiek wat me zojuist op viel.
Als je objective is om te finishen als bv 15de en je finished hoger dan die 15de plek dan maakt het niet uit of je nou 14de finished of 5de, je krijgt net zo veel XP punten.
Dat vind ik wel jammer hoor. Ik bedoel dat nodigt nou niet bepaald uit om toch dat ene plekje nog proberen te veroveren.
Anyway, ik ga weer verder; doei!!
Anyway, wel een puntje van kritiek wat me zojuist op viel.
Als je objective is om te finishen als bv 15de en je finished hoger dan die 15de plek dan maakt het niet uit of je nou 14de finished of 5de, je krijgt net zo veel XP punten.
Dat vind ik wel jammer hoor. Ik bedoel dat nodigt nou niet bepaald uit om toch dat ene plekje nog proberen te veroveren.

Anyway, ik ga weer verder; doei!!
mooi slotwoord, kan me goed vinden in je schrijven. vind 't smakelijke game, pittig, maar na 't weekend denk ik wel onder de knie ;-)Phusebox schreef op donderdag 22 september 2011 @ 23:22:
Ik heb ook maar eens een review geschreven; en ja ik heb niet elk onderdeel van de game beschreven, maar anders zou het verhaal gewoon te lang worden.
maar waarom zo weinig publiek, zoveel lege stoeltjes zie ik anders niet op tv ;-)
[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 22-09-2011 23:45 ]
Moet ik de game nou wel of niet kopen voor de PS3? Heb best veel lol gehad met 2010, heb wel met de bugs leren leven. Maar als het nu enorm stottert...
I served in a company of heroes.
Stotteren valt echt wel mee vind ik alleen bij uitrijden pitstraat soms, erger me meer aan de jaggies en dat het niet 1080p is.Maciek schreef op donderdag 22 september 2011 @ 23:47:
Moet ik de game nou wel of niet kopen voor de PS3? Heb best veel lol gehad met 2010, heb wel met de bugs leren leven. Maar als het nu enorm stottert...
volmondig ja, ondanks de jaggies etc heb ik al bij veel races op het puntje van de bank gezeten van spanning
39
framerate valt inderdaad wel mee. Het ligt gevoelsmatig rond de 30 fps met uitschieters naar beneden naar 20 fps (in bochten op sommige circuits en afhankelijk van hoeveel andere auto's er zichtbaar zijn in die bocht)Maciek schreef op donderdag 22 september 2011 @ 23:47:
Maar net zoals de post hier vlak boven vind ik het inderdaad ook ergelijker hoe fuzzy de graphics zijn. Het spel ziet er gewoon lelijk uit op een ps3. Maar goed, daar heb ik me maar overheen gezet want de gameplay vind ik wel geweldig en het raced super lekker.
Maar als ik berichten online mag geloven dan is de ps3 versie wel de minste van de 3, maar goed, daar draait mijn stuur nou eenmaal op, dus echt een keus heb ik niet
Dus samenvattend mijn ps3 mening: Spel ziet er lelijk uit met een acceptabele framerate, maar het speelt geweldig.
Zo, heb nu Australië en Maleisië gehad. Op Australië in de regen, Maleisië droog. Ik reed in de williams. Wat een verschil! De regen is écht tricky. Ik ben vierde geworden op Australië met vettel de laatste 6 rondes in mijn rug. Dat was even zweten...
Maleisië daarintegen was té easy... Ik reed 1.33-ers in de qualification op gemak terwijl zij 1.38 reden, lager kwamen ze niet. Ik rijd op moeilijkheidstand 2 van de 4, ik had hem op 3 staan maar daar was op Australië in de regen geen doen aan, de auto was té tricky.
Al met al vind ik het een betere racer dan 2010, dat zéker! De kwaliteit mag dan wel geen 1080p zijn maar ik heb er veel plezier aan
Maleisië daarintegen was té easy... Ik reed 1.33-ers in de qualification op gemak terwijl zij 1.38 reden, lager kwamen ze niet. Ik rijd op moeilijkheidstand 2 van de 4, ik had hem op 3 staan maar daar was op Australië in de regen geen doen aan, de auto was té tricky.
Al met al vind ik het een betere racer dan 2010, dat zéker! De kwaliteit mag dan wel geen 1080p zijn maar ik heb er veel plezier aan
Begrijp ik het goed dat de graphics op die eens zo machtige Sony nu beneden alle peil en lager dan de xbox en pc versies zijn? 
De PS3 is een stuk krachtiger, dus dat verbaast me wel.
=edit=
Krachtiger dan de 360 dan, niet de pc uiteraard
=edit2=
En geen eens 1080P??
Wat een onzin zeg, we leven anno 2011. Ik game al jaren op 1920x1200. Hoog tijd dat die consoles dat ook eens als standaard nemen in het HD tijdperk.
De PS3 is een stuk krachtiger, dus dat verbaast me wel.
=edit=
Krachtiger dan de 360 dan, niet de pc uiteraard
=edit2=
En geen eens 1080P??
Wat een onzin zeg, we leven anno 2011. Ik game al jaren op 1920x1200. Hoog tijd dat die consoles dat ook eens als standaard nemen in het HD tijdperk.
[ Voor 28% gewijzigd door vosss op 22-09-2011 23:59 ]
Verwijderd
net ff paar uurtjes gespeeld maar kom op wat een bugs. OA safety car die bijna niet naar buiten komt. Alleen als er meer dan 5 wagens betrokken zijn bij een aanrijding. Voorvleugels die kapot gaan als ze tegen een xxx. M bord aan rijden maar niet kapot gaan als je met 300 de muur raakt.
Dan zou ik als ik jou was toch de opties even goed doornemen. Staat ergens onopvallend simulation options bij. Had ik zelf eerst ook verkeerd staan.Vos schreef op donderdag 22 september 2011 @ 23:01:
Ik reed halve baan Monza door met een snelheid die bepaald niet realistisch was.
Heeft verder nog niemand de pit request optie gevonden/gemist?
Wel gemist, niet gevonden.
Ik stel standaard bij een regenrace een pitstop in, zodat ik van wets naar inters kan gaan mocht het nodig zijn of van inters naar droog.
Mocht het niet nodig zijn dan rij je gewoon door tot het wel nodig is, de crew blijft dan klaar staan voor je.
Ik stel standaard bij een regenrace een pitstop in, zodat ik van wets naar inters kan gaan mocht het nodig zijn of van inters naar droog.
Mocht het niet nodig zijn dan rij je gewoon door tot het wel nodig is, de crew blijft dan klaar staan voor je.
Hier zijn wat bugs te vinden in het spel. Hoop maar dat het lijstje niet langer wordt ook al zijn sommige bugs wat vergezocht.
http://community.codemast...7-f1-2011-known-bugs.html
http://community.codemast...7-f1-2011-known-bugs.html
[ Voor 0% gewijzigd door AtlAntA op 23-09-2011 01:55 . Reden: typo ]
lol dat stuur steekt wel heel ver uit boven de cockpit als je stuurtravw schreef op donderdag 22 september 2011 @ 22:39:
Hier even een filmpje door mij gemaakt om even een indruk te geven voor de mensen die hem nog niet hebben kunnen spelen ..
F1 2011 Monaco LH
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Om eerlijk te zijn geeft dat filmpje van Monaco me niet echt een goede indruk.
Ik had nog een Bug. Werd in Australië ingehaald tussen bocht 1/2 en bocht 3 door Massa, en toen die mij inhaalde (in de race) had hij zijn DRS open. CHEATER!
Ik speel F1 op m'n laptop, dus low/medium settings
(wat ik niet erg vind), maar de racing line is heel erg lelijk bij mij als het aankomt op de gele/oranje blokjes (dus in de verte). Deze liggen dan niet plat op het asfalt, maar steken gewoon uit (het lijken net opstaande objecten). Als je eenmaal dichterbij komt dan zien ze er wel weer goed uit. Wat moet ik hoger zetten om dat weg te krijgen?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
vind je F1 en race leuk, doen!! Persoonlijk vind ik 'm listiger dan GT5, maar wel met meer spectakel en sensatie. Erg toffe game, verwacht hier voorlopig wel mee zoet te zijn tot bf3 komtMaciek schreef op donderdag 22 september 2011 @ 23:47:
dat stotteren vind ik reuze meevallen, incidenteel dat er wat frampjes haperen, maar vind 't niet storend.
Schitterend filmpjeBruceLee schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:07:
[video]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
In het pauzemenu bij Driving Assists kun je de dynamic racing line op 2D of 3D zetten. In jouw geval zet je 'm op 2D.TommyGun schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 08:48:
Ik speel F1 op m'n laptop, dus low/medium settings(wat ik niet erg vind), maar de racing line is heel erg lelijk bij mij als het aankomt op de gele/oranje blokjes (dus in de verte). Deze liggen dan niet plat op het asfalt, maar steken gewoon uit (het lijken net opstaande objecten). Als je eenmaal dichterbij komt dan zien ze er wel weer goed uit. Wat moet ik hoger zetten om dat weg te krijgen?
In plaats van een lol-comment kun je ook een zinnigere post schrijven door een foto of filmpje van een echte F1 auto te laten zien waarbij het stuur kennelijk minder ver uitsteekt...BruceLee schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 02:23:
[...]
lol dat stuur steekt wel heel ver uit boven de cockpit als je stuurt
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2011 09:25 ]
Wat zijn je in game stuur en FF instellingen als ik vragen mag? Ziet er goed uit.BruceLee schreef op donderdag 22 september 2011 @ 18:07:
[video]
Verwijderd
Wat mij ook opviel is als je de game start, dat voorstukje ze gebruikt hebben met bijv incidenten van dit seizoen, zoals de crash van Hamilton in de muur met Button in Canada.
Vond ik wel tof
Daarnaast is de bug van de pitstop gelukkig ook weg, nu kunnen we teminste weer wegrijden als er auto's aankomen.
Vond ik wel tof
Daarnaast is de bug van de pitstop gelukkig ook weg, nu kunnen we teminste weer wegrijden als er auto's aankomen.
Ik ga hem zo eens ophalen. Wie speelt het op de Xbox?
Vorige versie hadden we grote groep van GOT die lekker raceden en deden.
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Moet qually nog doen van Maleisie maar 1 rondje in FP1 zat ik idd op 1:34.w4rguy schreef op donderdag 22 september 2011 @ 23:58:
Zo, heb nu Australië en Maleisië gehad. Op Australië in de regen, Maleisië droog. Ik reed in de williams. Wat een verschil! De regen is écht tricky. Ik ben vierde geworden op Australië met vettel de laatste 6 rondes in mijn rug. Dat was even zweten...
Ik race op hard omdat ik het nog met een controller moet doen
Ik had de eerste race gereden maar toen kwam ik zonder benzine op 1,5 ronde van het einde
Dus opnieuw gereden in Fuelmix 1 de eerste paar ronden.
In Australie derde geworden... vond het wel vreemd dat ik voor Lewis eindigde die leidde toen ie de pits in ging en Webber voor mij eindigde die achter mij reed toen ik de pits in ging.
En oow ja ze hielden me tegen met weg rijden (kwam een Sauber binnen) meteen 3 seconde verloren damn
Ik vind het wel beter te doen dan F1 2010 tot nu toe
Van framedrops (PS3) alleen last inderdaad als je naar buiten rijd in de pits.
En al die knopjes damn... op een controller is dat echt bijna niet te doen DRS, KERS en gas geven heel erg moeilijk
Op een stuur zal dat allicht beter zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door nils7 op 23-09-2011 10:01 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Het ergste is denk ik dat je die 1.33 met gemakt rijdt. Een 1.32 zou er voor mij ook nog wel in zitten als ik me wat inspan en 1.31 of 1.30, misschien 1.29 als je asociaal goed bent.nils7 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:57:
[...]
Moet qually nog doen van Maleisie maar 1 rondje in FP1 zat ik idd op 1:34.
Ik race op hard omdat ik het nog met een controller moet doen![]()
Ik had de eerste race gereden maar toen kwam ik zonder benzine op 1,5 ronde van het einde
Dus opnieuw gereden in Fuelmix 1 de eerste paar ronden.
In Australie derde geworden... vond het wel vreemd dat ik voor Lewis eindigde die leidde toen ie de pits in ging en Webber voor mij eindigde die achter mij reed toen ik de pits in ging.
En oow ja ze hielden me tegen met weg rijden (kwam een Sauber binnen) meteen 3 seconde verloren damn
Ik vind het wel beter te doen dan F1 2010 tot nu toe
Wat ik wel echt tof vindt is dat je nu ook de marbles ziet liggen als de race vordert. Als je er in komt zie je het ook echt op je band en ja, met aanremmen is dat kut! Even van de lijn en snel blokkerende wielen
Vind het er wel mooi en tof uitzien met de SC
YouTube: F1 2011 - Safety Car Gameplay - YouTube
Zou hem alleen daarom al kopen
YouTube: F1 2011 - Safety Car Gameplay - YouTube
Zou hem alleen daarom al kopen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik speel op de xbox.Blerf schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:50:
Ik ga hem zo eens ophalen. Wie speelt het op de Xbox?
Lijkt me leuk, een online wedstrijdje
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Ik ga toch maar een stuur halen... moet alleen ff kijken hoe ik 'm bevestig hahaha.
Heb een Fatboy waarin ik voor de TV kan liggen maar hoe ik nou een stuur met pedalen fix dat het lekker zit... klein tafeltje of zo
Heb een Fatboy waarin ik voor de TV kan liggen maar hoe ik nou een stuur met pedalen fix dat het lekker zit... klein tafeltje of zo
[ Voor 11% gewijzigd door nils7 op 23-09-2011 10:09 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
vind ik een planweststar schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:06:
[...]
Ik speel op de xbox.
Ga zo ff naar de winkel die game op de kop tikken
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Thanks, thuis even proberen!Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 09:20:
[...]
In het pauzemenu bij Driving Assists kun je de dynamic racing line op 2D of 3D zetten. In jouw geval zet je 'm op 2D.
[...]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Gister bij FRC gekocht; 45euroBlerf schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:13:
[...]vind ik een planmijn xboxlive: dr04
Ga zo ff naar de winkel die game op de kop tikken
Lijkt me ook wel leuk! Gamertag; DennisScholingweststar schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 10:06:
[...]
Ik speel op de xbox.
Nog ff PC-tip:
Graphics zagen er maar matig uit op Ultra, vooral lijnen in de verte was een pixelregen.
MSAA van 2 naar 4 maakt wereld van verschil in die lijnen en je focussed toch voornamelijk op voor je op de baan.MSAA 8 voegt niets toe volgens mij en dropped framerate alleen maar
Graphics zagen er maar matig uit op Ultra, vooral lijnen in de verte was een pixelregen.
MSAA van 2 naar 4 maakt wereld van verschil in die lijnen en je focussed toch voornamelijk op voor je op de baan.MSAA 8 voegt niets toe volgens mij en dropped framerate alleen maar
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Deze game is supervet, maar is totaal niet speelbaar.
Laadtijden die verschrikkelijk lang zijn en alles op low moeten zetten om toch redelijk vooruit te kunnen komen terwijl alles makkelijk op ultra moet kunnen.
Als ik dan alles op ultra zet heb ik veel lag. Zelfs het menu schokt als een gek.
Wat zou dit kunnen zijn en belangrijker heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Specs:
I7 920
Kingston 6GB DDR3
HD5970
SSD 120GB
Alvast bedankt,
Laadtijden die verschrikkelijk lang zijn en alles op low moeten zetten om toch redelijk vooruit te kunnen komen terwijl alles makkelijk op ultra moet kunnen.
Als ik dan alles op ultra zet heb ik veel lag. Zelfs het menu schokt als een gek.
Wat zou dit kunnen zijn en belangrijker heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Specs:
I7 920
Kingston 6GB DDR3
HD5970
SSD 120GB
Alvast bedankt,
Mijn beste gok is, videokaartdrivers updaten (of als je de nieuwste hebt, eens een versie terug gaan).Moose84 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:26:
Deze game is supervet, maar is totaal niet speelbaar.
Specs:
I7 920
Kingston 6GB DDR3
HD5970
SSD 120GB
Alvast bedankt,
Is je kaart DX 11? Zo nee, dan eens naar DX9 zetten.
[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 23-09-2011 11:27 ]
Pfff wat een verschil qua rijden als F2010.
Miste in het begin gevoel van snelheid, maar na een paar ronden was dat weg. Graphics zijn idd een beetje tegenvallend op de PS3, maar qua gamebeleving heeft dat geen invloed. Alleen nog maar practice gedaan op Melbourne, alles uit en op legend, kom niet verder als 17e tijd in een Force India
Miste in het begin gevoel van snelheid, maar na een paar ronden was dat weg. Graphics zijn idd een beetje tegenvallend op de PS3, maar qua gamebeleving heeft dat geen invloed. Alleen nog maar practice gedaan op Melbourne, alles uit en op legend, kom niet verder als 17e tijd in een Force India
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Al met oude drivers gedaan, maar dat werkt niet.. De nieuwste 11.8 ook geen beter resultaatHoogie2004 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:26:
[...]
Mijn beste gok is, videokaartdrivers updaten (of als je de nieuwste hebt, eens een versie terug gaan).
Bij Dirt2 (al een oude game) icm jouw kaart halveert de framerate bij DX11 ipv DX9. Probeer de DX9 eens op ultra.Moose84 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 11:28:
[...]
Al met oude drivers gedaan, maar dat werkt niet.. De nieuwste 11.8 ook geen beter resultaat
bron: http://www.pcgameshardwar...HD-5970-results/Practice/
Zit er geen optie in om het beeld wat omhoog te zetten?? om net te doen alsof je wat langer bent en wat hoger in de auto zit?BruceLee schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 02:23:
[...]
lol dat stuur steekt wel heel ver uit boven de cockpit als je stuurt
Meen dat het in F1 2010 wel zat,(of heb ik dat in Rfactor een keer aangepast)