Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:00
Hier een interview met Steve Hood van een paar dagen terug waar hij op een paar dingen ingaat die je noemt.

http://spong.com/feature/...F1-2012-Creative-Director

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

PS3:

Ik heb F1 2011 al heel 2012 in de kast laten liggen ivm de bugs en de framerate. Is het spel ondertussen al beter te spelen door patches?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:15
Ben benieuwd naar F1 2012, over twee weken kan ik aan de slag met een hands-on op de Gamescom in Keulen. Heb een half uur tot een uurtje ingepland bij Codemasters.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Relaxed. Don't expect the earth to open though.

Gister nog een bak achievements gehaald, opportunisme ten top :P Nogmaals, afgezien van de debiele AI, bugs en kansloze setupopties is de sfeer in de game echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jejking schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:49:
Relaxed. Don't expect the earth to open though.

Gister nog een bak achievements gehaald, opportunisme ten top :P Nogmaals, afgezien van de debiele AI, bugs en kansloze setupopties is de sfeer in de game echt super.
Verwacht ik ook zeker niet. Van mij mogen ze die hele setup eruit slopen. Het is toch geen F1 Mechanic game. Maar ja, wie ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 468681

Light het aan mij, of zijn de setup options compleet anders dan in 2010? er staat hetzelfde, maar ik krijg het gevoel dat mijn oude setups eerder meer kwaad dan goed doet.

Iemand anders hier ook mee te maken gehad? helpt ook niet echt dat de standaard setups alleen maar de vleugels veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:29
Phusebox schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 11:21:
[...]

Verwacht ik ook zeker niet. Van mij mogen ze die hele setup eruit slopen. Het is toch geen F1 Mechanic game. Maar ja, wie ben ik.
Dit hoort gewoon F1 games en simulaties. Dat is ook gewoon een keuze die je hebt om het wel of niet te gebruiken, het hoort er gewoon bij. De coureur geeft ook gewoon veel door aan zijn engineer wat hij met de auto wil, dat is hier niet anders. Ik heb nog nooit, sinds Grand Prix 1, een F1 game/sim gespeeld waarbij deze optie er niet inzat. De F1 reeks van Codemasters is al door zowel iedere F1 fan uitgekotst heb ik het idee, het missen van deze functionaliteit zou de franchise NOG meer schade doen.

Daarnaast heb je ook nog de quick setup opties, voor ik het vergeet. Deze doen net zoveel of weinig als de uitgebreidere opties heb ik het idee ;)
Phusebox schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:12:
Ben benieuwd naar F1 2012, over twee weken kan ik aan de slag met een hands-on op de Gamescom in Keulen. Heb een half uur tot een uurtje ingepland bij Codemasters.
Zelfde laken een pak, verwacht niet teveel en je zult je er wel mee vermaken denk ik.

[ Voor 45% gewijzigd door Schuey op 06-08-2012 14:58 ]

• Phusebox
Gisteren hands-on gegaan met F1 2012 (kort) vandaag staat een uitgebreide sessie gepland. De auto voelt een stuk nerveuzer dan voorheen vond ik. Verder heb jenu ook dat wanneer je een illegal overtake doet je 10 seconden hebt om de plek terug te geven. Dit werkte erg goed.

Heb een filmpje met allerlei gameplay beelden gemaakt waaronder ook een stukje F1 2012.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Schuey schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:50:
[...]

Dit hoort gewoon F1 games en simulaties. Dat is ook gewoon een keuze die je hebt om het wel of niet te gebruiken, het hoort er gewoon bij. De coureur geeft ook gewoon veel door aan zijn engineer wat hij met de auto wil, dat is hier niet anders. Ik heb nog nooit, sinds Grand Prix 1, een F1 game/sim gespeeld waarbij deze optie er niet inzat. De F1 reeks van Codemasters is al door zowel iedere F1 fan uitgekotst heb ik het idee, het missen van deze functionaliteit zou de franchise NOG meer schade doen.
De F1 reeks van codemaster hooguit door iedere simmer uitgekotst. Racesimmers zijn waarschijnlijk 0,01% van de totale F1 fanbase. Dus volgens mij nog doelgroep genoeg over.

(Overigens ben ik het wel met je eens dat de setup opties er in moeten blijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-04 15:53

fynrd1

Fooled by Randomness

Tleilaxu schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:11:
[...]

De F1 reeks van codemaster hooguit door iedere simmer uitgekotst. Racesimmers zijn waarschijnlijk 0,01% van de totale F1 fanbase. Dus volgens mij nog doelgroep genoeg over.

(Overigens ben ik het wel met je eens dat de setup opties er in moeten blijven)
Ach het is geen sim, weet ik ook wel, maar een soepel werkend spel zonder bugs, is dat teveel gevraagd?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
In de versie die ik gisteren heb gespeeld zaten in ieder geval de nodige bugs... vooral met regen waarbij de banden constant rood bleven en ik 0 grip had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Phusebox schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:50:
In de versie die ik gisteren heb gespeeld zaten in ieder geval de nodige bugs... vooral met regen waarbij de banden constant rood bleven en ik 0 grip had.
Ai ai en dat zo kort voor de releasedate. Overslaan die handel.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-05 22:01

Vuvuzela

My spire is forming

Phusebox schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:50:
8)7
Deel 1 heb ik ondanks de bugs met veel plezier gespeeld.. Deel 2 heb ik ook meteen gekocht in de hoop dat de bugs weg waren en dat het een beter spel was, maar die was alleen maar erger. Heb het spel hooguit 3uur gespeeld, enorme miskoop. 15/20fps ofzo @ ps3 (niet speelbaar).
En nu bij deel 3 kom je dus ook al zo snel weer bugs tegen :X wtf

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik skip 2012, met dit soort berichten en de ellende van 2011 besteed ik mn geld wel aan iets anders.

39

• AtlAntA
Fietsbel schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 12:16:
Ik skip 2012, met dit soort berichten en de ellende van 2011 besteed ik mn geld wel aan iets anders.
F1 2011 was het eerste spel wat ik in lange tijd gekocht heb. 2010 wel veel gespeeld maar nooit gekocht. Ik denk dat ik 2012 ook alleen maar ga proberen.

• Phusebox
Er komt in ieder geval een demo, dus dan kun je het uitproberen voor je het koopt.

Verder moet je er rekening mee houden dat de beta die ik heb gespeeld toch echt alweer een maand oud of ouder kan zijn, want voordat ze een dergelijke beta publiekelijk mogen gebruiken moet naast de FIA elk team zijn akkoord geven. Iets dat best lang kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Heb eindelijk een stuurtje voor de xbox 360! Spel is direct helemaal anders en lastiger :)

Anoniem: 450206

Toch wel jammer dat Codemasters die game zo gerushed moet uitbrengen waardoor er nog bugs inzitten en ze als een gek moeten gaan patchen.
Met Grid had ik bijna nooit problemen en dat is een game die ik online helemaal grijs gespeeld heb, beste online race game ooit als je het mij vraagt.

• Phusebox
Anoniem: 450206 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:53:
Toch wel jammer dat Codemasters die game zo gerushed moet uitbrengen waardoor er nog bugs inzitten en ze als een gek moeten gaan patchen.
Met Grid had ik bijna nooit problemen en dat is een game die ik online helemaal grijs gespeeld heb, beste online race game ooit als je het mij vraagt.
Maar waarom gerushed? Het is niet alsof ze geen tijd hebben want zoveel is er niet veranderd in de F1 het afgelopen seizoen. Dus hopelijk hebben ze nu wel tijd gehad om de bugs te fixen... ben benieuwd naar de demo die over een week of twee moet verschijnen.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Het verleden biedt geen garantie voor de toekomst, maar Codies is de uitzondering op de regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Morgen komt de demo op steam toch? Maar F1 2012 staat als game helemaal niet op steam.. dus wordt ie dan pas geadded?

En hoe zit het met als je 'm retail koopt? Vorige games gingen allemaal via GFWL en je kreeg geen steam key :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ze hebben GFWL helemaal laten vallen en doen het nu via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dat GFWL is sowieso fucked up. Ben blij dat ze die onzin lozen want dat systeem werkte totaal niet :/

PC-demo komt morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonatic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:12
http://majornelson.com/2012/09/10/demo-f1-2012/

De demo van 2012 staat nu online. :)

4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:53

Hoogie2004

Whohooooo

Er zit overigens wel een misser in de laatste trailer welke de demo aankondigt. Ze doen het seizoen tot nu toe na, maar maldonado's crash in Australië in dat filmpje is in een andere bocht als in de echte race.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Demo gespeeld, het voelt qua handling met controller wel beter aan. Straks met stuurtje proberen. Alleen deed ik op een na moeilijkste, en had ik pole met 7 sec voorsprong :s

En ook op hard met 4 sec. En dat terwijl ik met een controller altijd stukken langzamer ben.

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 10-09-2012 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-04 08:56
Ben benieuwd naar de demo, ik hoop dat de besturing deze keer wel een beetje redelijk aanvoelt. F1 2011 ben ik nooit gewend geraakt aan de rare besturing, voelde zo onnatuurlijk en zo enorm veel input lag dat ik geen bocht fatsoenlijk door kwam. F1 2010 heb ik me goed mee vermaakt altijd.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
PC demo zal ergens eind van de middag beschikbaar zijn op Steam.

[ Voor 5% gewijzigd door Kw4kje op 11-09-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Heeft iemand de demo al gezien? Ik kan hem niet vinden via steam.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Nog niet te vinden. Ben wel benieuwd :)

F1 2010 en 2011 waren leuk voor tussendoor. Ik verwacht dat F1 2012 ook prima zal zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Er is nog niet eens een Steam-pagina :')

Edit: en geen topic.

[ Voor 23% gewijzigd door Jejking op 11-09-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Voor de geinteresseerden, volgens twitter:
"5pm UK time. Sorry! We don't have input on what time it goes up."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Nog even geduld.
Codemasters ‏@Codemasters
@pablog19_ We're just waiting on Valve to push the magic button, not long now :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Ik zie 'm nog steeds niet. Ik zie uberhaupt die hele pagina niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hij zal zo wel komen neem ik aan. Zit meestal wel wat vertraging in bij Steam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
ja valve time :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Formula 1 Game ‏@Formula1game
We're still awaiting an update regarding the demo on Steam. As soon as we know more we'll let you know, thanks for your patience!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Serieus nog steeds niks? Begint al goed...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

NickThissen schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:12:
Serieus nog steeds niks? Begint al goed...
Was ik ook al aan het denken.

Moet wel met controller spelen dan, want heb geen vervangend stuurtje voor op de CSW base :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Eens een boze tweet sturen. Misschien wordt daar op gereageerd :/

Edit: ik zie nergens @replies staan. Daar hoef je dus niet eens een antwoord te verwachten. Meh. Matigjes weer.

[ Voor 46% gewijzigd door Jejking op 11-09-2012 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Formula 1 Game ‏@Formula1game
We're expecting the demo to arrive on Steam within the next 2-3 hours. We're really sorry about the delay and thank you for your patience.

16 minuten geleden gepost. Dus 't wordt morgen... zucht. Had juist gehoopt dat ik vanavond even kon racen omdat ik NU tijd heb :(

[ Voor 27% gewijzigd door Il 2 op 11-09-2012 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Codemaster reageert anders aardig op de vragen hoor via twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik heb 't over @'jes, niet algemene huishoudelijke mededelingen.

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hij is inmiddels op steam te vinden. Vanavond maar eens testen :)

Anoniem: 458573

Moet er nu niet een F1 2012 forum aangemaakt worden? Misschien kunnen er dan ook toernooitjes / wedstrijden geregeld worden...

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dat topic had er allang moeten zijn, slecht gereageerd. En voordat er iemand begint over dat ik het beter had kunnen doen, ik heb amper nog tijd om op GoT te zitten.

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05 20:15
Ik heb net de demo gedownload, MAAR hij is in het spaans :(

In game kan ik geen taal vinden, kun je in steam wel de taal van de game veranderen?

Opgelost. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Henkus op 12-09-2012 10:18 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• NickThissen
Ik kan alweer geen goeie wheel settings vinden... Allemaal dat gezeik met linearity en saturation, stop er gewoon een fatsoenlijke calibratie in ofzo?! 8)7 Heb geen tijd om hier uren aan zitten te kloten, ik snap echt niet waarom dit zo moeilijk moet... Het spel is onspeelbaar met de standaard settings (stuur 900 graden draaien = 10 graden ingame), maar er wordt met geen woord gerept over hoe je het beter maakt, zelfde verhaal in 2011, word er niet goed van :X

[ Voor 49% gewijzigd door NickThissen op 12-09-2012 10:29 ]

Mijn iRacing profiel

• Phusebox
NickThissen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 10:13:
Ik kan alweer geen goeie wheel settings vinden... Allemaal dat gezeik met linearity en saturation, stop er gewoon een fatsoenlijke calibratie in ofzo?! 8)7 Heb geen tijd om hier uren aan zitten te kloten, ik snap echt niet waarom dit zo moeilijk moet... Het spel is onspeelbaar met de standaard settings (stuur 900 graden draaien = 10 graden ingame), maar er wordt met geen woord gerept over hoe je het beter maakt, zelfde verhaal in 2011, word er niet goed van :X
Welk stuur gebruik je?

• NickThissen
G25. Inmiddels in de profiler het stuur op 270 graden ingesteld, dan de saturation en linearity een stuk lager rond de 10-20, dan komt het ergens in de buurt, maar nog steeds voelt het erg raar, niet lineair en gewoon willekeurig. Ik heb niet het gevoel alsof ik de auto bestuur maar meer alsof ik alleen maar een auto corrigeer die vanzelf aan het rijden is, ofzo....

Mijn iRacing profiel

• Phusebox
NickThissen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 11:12:
G25. Inmiddels in de profiler het stuur op 270 graden ingesteld, dan de saturation en linearity een stuk lager rond de 10-20, dan komt het ergens in de buurt, maar nog steeds voelt het erg raar, niet lineair en gewoon willekeurig. Ik heb niet het gevoel alsof ik de auto bestuur maar meer alsof ik alleen maar een auto corrigeer die vanzelf aan het rijden is, ofzo....
Hmm ik heb tijdens Gamescom met de RS500 ofzoiets van Thrustmaster gespeeld en dat voelde eigenlijk gewoon normaal, goed aan. Ik zal vanavond of morgen eens proberen met mijn Fanatec GT2.

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je niet perongeluk een steering-assist aan staan of zo?

• NickThissen
Nope alles uit.

Mijn iRacing profiel

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-05 22:29

v8power67

Psn: Mausosaurus

Henkus schreef op woensdag 12 september 2012 @ 09:57:
Ik heb net de demo gedownload, MAAR hij is in het spaans :(

In game kan ik geen taal vinden, kun je in steam wel de taal van de game veranderen?

Opgelost. :)
Hoe heb je dit opgelost als ik vragen mag ??
DIe van mij is ook in het spaans, en alle menus afgegaan kan het niet wijzigen...

Edit al gevonden :
On the Steam library, right click on the F1 2012 Demo and go for Properties. New window opens, you can select the language on the last tab.
Voor de mensen die het probleem nog hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 12-09-2012 12:12 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-04 13:51
demo gespeeld mijn mening.

heb een f1 t500rs. FFB is leuk voor effecten maar je hebt niet echt feeling met de wagen.

is trouwens met alle codemaster spellen. (ook grafisch). baan is leuk . wagen is leuk maar het plaatje klopt niet "het geheel", ook op limiet rijden gaat totaal niet ivm FFB gevoel. Precies een paar luciferdoosjes die op een baan rijden (doet me eigenlijk denken aan die elektrische racebanen van vroeger vorm van een "acht")

edit : die ego engine is niet echt een roadrace engine volgens mij "te beperkt"

[ Voor 8% gewijzigd door dabelg op 12-09-2012 13:23 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• Il 2
  • Niet online
Krijg net een trojan virus melding van het downloaden na F1 2012 demo van steam.. what the hell...

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:12

Player1S

Probably out in the dark

Il 2 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:52:
Krijg net een trojan virus melding van het downloaden na F1 2012 demo van steam.. what the hell...
Goeie virusscanner dus O-)

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

• Phusebox
Je hebt gelijk, met een stuurtje is het niet te doen. Met controller voelt het wel ok, als je het dan als arcade game benadert, maar met stuurtje heb ze echt verziekt. Hoe kan het nu nog slechter zijn dan F1 2011?
Ik heb het gevoel dat mijn remmen gewoon nauwelijks werken, zo moet ik ver voor het normale punt de rem vol intrappen. Sturen lijkt ook vertraagd en soms gewoon door de computer tegengehouden of juist geholpen.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Phusebox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:39:
[...]

Je hebt gelijk, met een stuurtje is het niet te doen. Met controller voelt het wel ok, als je het dan als arcade game benadert, maar met stuurtje heb ze echt verziekt. Hoe kan het nu nog slechter zijn dan F1 2011?
Ik heb het gevoel dat mijn remmen gewoon nauwelijks werken, zo moet ik ver voor het normale punt de rem vol intrappen. Sturen lijkt ook vertraagd en soms gewoon door de computer tegengehouden of juist geholpen.
Ik keek er niet eens meer naar uit, ik hoopte nog enigszins positief verast te worden.. Dat ik de demo niet eens download zegt denk ik al genoeg.

Anoniem: 458573

Voor F1 2012 heb ik een appart topic aangemaakt zodat er hier verder gepraat kan worden over F1 2011.

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-04 00:37
Anoniem: 458573 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:10:
Voor F1 2012 heb ik een appart topic aangemaakt zodat er hier verder gepraat kan worden over F1 2011.
Linkje dan maar :P
[Multi] F1 2012

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste