[Multi] F1 2012 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:

Anoniem: 458573

Topicstarter

F1 2012

Afbeeldingslocatie: http://oi45.tinypic.com/fac4d3.jpg

Release

21 september

Inhoudsopgave

-

Features
  • Bevat alle coureurs, wagens en circuits van de 2012 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™.
  • De volgende game in de BAFTA award-winning series van Codemasters Racing Studios.
  • Bewijs jezelf in split-screen, co-op championships en online tegen 16 spelers en 8 AI om een race te rijden met 24 wagens.
  • Debuteer op het nieuwe Circuit of The Americas, de plaats van de 2012 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX.
  • Maak wedstrijd beslissende strategieën wanneer het lokale weer de staat van het circuit veranderd.
  • Kies in Champions Mode één van de 6 coureurs;
  • Probeer het nieuwe Young Driver Test waarmee je tutorials kunt volgen zodat je leert hoe je sneller kunt racen in de beste wagens.
  • Kun jij in Season Challenge roem afdwingen in slechts 10 wedstrijden?
  • Gebruik KERS en DRS voor nieuwe aanvals- en verdedigingstactieken.
  • Race wiel-aan-wiel met Sebastian Vettel, Lewis Hamilton en Fernando Alonso.
Screenshots
Afbeeldingslocatie: http://oi45.tinypic.com/2u9hld0.jpgAfbeeldingslocatie: http://oi45.tinypic.com/vwzux2.jpgAfbeeldingslocatie: http://oi46.tinypic.com/xeo8q9.jpgAfbeeldingslocatie: http://oi49.tinypic.com/9zwu8w.jpgAfbeeldingslocatie: http://oi46.tinypic.com/fehuvo.jpgAfbeeldingslocatie: http://oi46.tinypic.com/1z6wbpu.jpgAfbeeldingslocatie: http://oi47.tinypic.com/j0zia0.jpgAfbeeldingslocatie: http://oi46.tinypic.com/25i5clj.jpg%5B/img%5Bimg=640,360%5Dhttp://oi45.tinypic.com/2mwglmw.jpgAfbeeldingslocatie: http://oi46.tinypic.com/24fzdxh.jpgAfbeeldingslocatie: http://oi45.tinypic.com/2wekldg.jpgAfbeeldingslocatie: http://oi45.tinypic.com/2ihksqd.jpg

Changelog
  • 12-09-2012 // Topic aangemaakt
Contact

Dit topic is op dit moment nog in de maak.
Mocht iemand zich geroepen voelen om te helpen dan hoor ik dat graag!

[ Voor 153% gewijzigd door Anoniem: 458573 op 12-09-2012 18:31 ]

Topicstarter
--Gereserveerd voor toekomstige doeleinden--

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 458573 op 12-09-2012 17:27 ]

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-06 08:44
Demo is inmiddels te downloaden via Steam.

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:23
DraZ666 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:27:
Demo is inmiddels te downloaden via Steam.
Komt er ook een demo voor de consoles?

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:38
Lizardz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:04:
[...]

Komt er ook een demo voor de consoles?
Die is er al voor Xbox 360. PlayStation 3 volgt morgen.

Iemand goede settings voor een Fanatec GT2?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:30

Hoogie2004

Whohooooo

Voor de mensen die problemen hebben met de stuur settings:
http://community.codemast...ips-and-Advice/td-p/50452

Baseline aanbeveling:
Advanced wheel settings
Steering deadzone – 1%
Steering Saturation – 5%
Steering Linearity – 4%
Throttle deadzone – 0%
Throttle saturation - 0%
Brake deadzone – 0% (2% if using load cell brakes)
Brake saturation – 0% (10% if using load cell brakes)

Force feedback options
Environmental effects – 20%
Feedback strength – 100%
Wheel weight – 10%
Staan wat adviezen :)

Ik moet even wachten op wat reserve-onderdelen voor mijn stuur, dus heb alleen met de Xbox controller op de PC gespeeld. Ik moet zeggen dat het er erg strak uitziet, en met controller prima aanvoelt. Ben benieuwd of het met stuur ook leuk is :)

[ Voor 33% gewijzigd door Hoogie2004 op 12-09-2012 21:33 ]

My iRacing profile | Strava

• Rivanov
  • Laatst online: 17:10
Demo gedownload via de PS3 en via Steam. Maar ik kan geen resolutie instellen in F1 2012 via Steam.
Speel het op m'n Retina MacBook Pro via Bootcamp.

Iemand anders ook dit probleem?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Rivanov schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:51:
Demo gedownload via de PS3 en via Steam. Maar ik kan geen resolutie instellen in F1 2012 via Steam.
Speel het op m'n Retina MacBook Pro via Bootcamp.

Iemand anders ook dit probleem?
In het hoofdmenu via My F1 kan je de graphics wijzigen.

• Rubencs
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 22:19
Demo gedownload, is hij bij jullie ook in het spaans?
Enig idee hoe dat te veranden is?
Ben al zoekende geweest in de instellingen maar mijn spaans is zo slecht dat ik het niet kan vinden.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Hoe is de demo? Iemand een review? :)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Rivanov
Hoogie2004 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:03:
[...]

In het hoofdmenu via My F1 kan je de graphics wijzigen.
I know. Maar de resolutie is dus greyed out. Staat zelfs helemaal geen resolutie vermeld..

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Phusebox
Hoogie2004 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 21:32:
Voor de mensen die problemen hebben met de stuur settings:
http://community.codemast...ips-and-Advice/td-p/50452

Baseline aanbeveling:

[...]

Staan wat adviezen :)

Ik moet even wachten op wat reserve-onderdelen voor mijn stuur, dus heb alleen met de Xbox controller op de PC gespeeld. Ik moet zeggen dat het er erg strak uitziet, en met controller prima aanvoelt. Ben benieuwd of het met stuur ook leuk is :)
Meh 3x niks die settings... Ik krijg gewoon geen 100% brake input voor elkaar. Althans voor mijn gevoel dan, met de controller kan ik namelijk echt 50 meter later remmen.

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Rubencs schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:23:
Demo gedownload, is hij bij jullie ook in het spaans?
Enig idee hoe dat te veranden is?
Ben al zoekende geweest in de instellingen maar mijn spaans is zo slecht dat ik het niet kan vinden.
Pc versie neem ik aan?

Uit 2011 topic:

On the Steam library, right click on the F1 2012 Demo and go for Properties. New window opens, you can select the language on the last tab.

• Kw4kje
Rivanov schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:35:
[...]

I know. Maar de resolutie is dus greyed out. Staat zelfs helemaal geen resolutie vermeld..
misschien kun je dit aanpassen in de config file?

hardware_settings_config.xml (documenten/my games/formulaone2012/hardwaresettings)

[ Voor 27% gewijzigd door Kw4kje op 12-09-2012 23:01 ]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:27

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ga vandaag ook eens de demo downloaden van deze game. Heb F1 2010 ook gehad maar om een of andere reden niet veel gespeeld. Lijkt mij dat er nu aardig wat is veranderd om misschien toch nog eens te proberen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Rubencs
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 22:19
Kw4kje schreef op woensdag 12 september 2012 @ 22:57:
[...]

Pc versie neem ik aan?

Uit 2011 topic:

On the Steam library, right click on the F1 2012 Demo and go for Properties. New window opens, you can select the language on the last tab.
Dank je, dat loste het probleem op.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Oke, ben zwaar teleurgesteld..

De game ziet er super uit, dat zeker. De autos op de baan ziet er zeer mooi uit..

Maar dán begint het rijden. Ik heb een Driving Force Pro, doet het perfect in alle racegames, maar dit is echt raar..

Laat ik eerst beginnen met het veranderen van de resolutie, dat lukte totaal niet.. Ik kon niet verder gaan dan 1280x1024.. Dus maar even in de configs zitten neuzen en nu is het 'goed'.

Daarna begon het rijden. Ik heb alles ingesteld, de Deadzones op 0. Gewoon dezelfde instellingen zoals bij F1 2010 en 2011.. Maar het rijdt zoooo kut he.. Het sturen slaat nergens op, bij de 2e DRS zone van Marina Bay krijg ik in 1x schokken door mijn stuur, terwijl het een flauwe bocht naar links is.

Daarna ging ik even een challenge doen, Monza.. Hoezo moet ik al remmen bij het bordje 250meter??? Die rem is super wattig lijkt wel, alsof er totaaaal geen druk op staat..

Hopelijk kunnen ze nog wat fixen, want dit is echt heel erg jammer... Ik blijf lekker 2011 spelen tot nu toe;)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:51

Harrie

NederVlaming

Kuhr89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:00:
Oke, ben zwaar teleurgesteld..

De game ziet er super uit, dat zeker. De autos op de baan ziet er zeer mooi uit..

Maar dán begint het rijden. Ik heb een Driving Force Pro, doet het perfect in alle racegames, maar dit is echt raar..

Laat ik eerst beginnen met het veranderen van de resolutie, dat lukte totaal niet.. Ik kon niet verder gaan dan 1280x1024.. Dus maar even in de configs zitten neuzen en nu is het 'goed'.

Daarna begon het rijden. Ik heb alles ingesteld, de Deadzones op 0. Gewoon dezelfde instellingen zoals bij F1 2010 en 2011.. Maar het rijdt zoooo kut he.. Het sturen slaat nergens op, bij de 2e DRS zone van Marina Bay krijg ik in 1x schokken door mijn stuur, terwijl het een flauwe bocht naar links is.

Daarna ging ik even een challenge doen, Monza.. Hoezo moet ik al remmen bij het bordje 250meter??? Die rem is super wattig lijkt wel, alsof er totaaaal geen druk op staat..

Hopelijk kunnen ze nog wat fixen, want dit is echt heel erg jammer... Ik blijf lekker 2011 spelen tot nu toe;)
Haha, ik had echt precies hetzelfde! (Maar eigenlijk is dat helemaal niet zo grappig....) Ik kom ook niet verder dan 1280x1024 resolutie in de demo :? Hoe heb je dat aangepakt in de config dan? Zelf de xml files geedit?

Dat van dat remmen moet ik nog even aan wennen. Ik dacht dat ik vroeger altijd veel later kon remmen voor de chicane. Maar ik rij met een xbox controller.. Ik kan wel doorrijden tot ~200m. Maar jij rijdt met stuurtje, misschien heb je hetzelfde probleem als hierboven beschreven, dat je niet volledig kan remmen met de pedalen?

• Phusebox
Sinds vandaag de full in huis op PS3, moet zeggen dat het stuurtje daar veel beter aanvoelt dan in de demo. Tegen missen nog wat bite, maar het is al beter te rijden.

P.S. het is een review copy, dus nee nog niet in de winkel helaas.

• Kuhr89
  • Nu online
Ik heb het inderdaad veranderd in de .xml file.. Gewoon beetje gekloot met de resolutie.. Volgens mij had ik de Config aangepast. Toen was het gewoon goed.

Dalijk nog maar eens verder spelen.. Lijkt ook wel elke keer als ik de game opstart, hij weer anders stuurt..

• Rivanov
Als ik de config file aan pas, dan verandert er nog niets. Springt gewoon weer terug.
Hopelijk is dat met de final version opgelost. Anders speel ik 'm wel gewoon op de PS3.

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
hey allemaal

kheb een klein vraagske

Is het mogelijk om "op afstand" een kampioenschap te rijden met iemand? of moet je daarvoor altiijd tesamen zitten?

• Kuhr89
  • Nu online
Bij mij is het ook weer om te huilen haha.. Hij zet de instellingen gewoon weer terug. Ik zal dus op 1280x800 moeten spelen, anders kloppen de verhoudingen niet meer als ik 1280x1024 doe.. Vervelend joh, ik zag het op het forum van Codemasters ook al voorbij komen. Ze hadden alleen nog geen oplossing.

• Phusebox
Pff krijg hem echt niet onder de knie. Totaal onrealistisch ook, begonnen met Force India, en mijn teamgenoot Paul Di Resta rijdt steeds in de top 3-4 rond :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:49
Kuhr89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:58:
Bij mij is het ook weer om te huilen haha.. Hij zet de instellingen gewoon weer terug. Ik zal dus op 1280x800 moeten spelen, anders kloppen de verhoudingen niet meer als ik 1280x1024 doe.. Vervelend joh, ik zag het op het forum van Codemasters ook al voorbij komen. Ze hadden alleen nog geen oplossing.
Dus het veranderd ook in de config file weer naar de basic settings?
Misschien helpt het door de config file op "read-only" zetten?

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
En ja hoor de bugs. Instellingen stuurtje blijven niet bewaard, en erger nog na de kwalificatie start je de race en opeens is de auto niet meer te houden en glijdt in elke bocht gewoon weg. Triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
In eerste instantie heb ik mij voorgenomen om de PC demo niet te spelen. Echter kan ik niet langer wachten om F1 2012 te spelen, dus ik ga het proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik vind de game eigenlijk wel prima.

Ja het voelt niet even realistisch, maar volgens mij prima om tussendoor even mee te raggen :)

Ik gebruik een Fanatec stuur (CSW) met de volgende settings:
Rotatie - 270 graden
Op het stuur de rest default geloof ik.

Ingame deadzone stuur op 1% en de rest alles op 0%
Ook gebruik ik mijn koppeling als rem, en niet de loadcell rem omdat de game daar echt niet mee om kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoogie2004 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 18:30:
Ik vind de game eigenlijk wel prima.

Ja het voelt niet even realistisch, maar volgens mij prima om tussendoor even mee te raggen :)

Ik gebruik een Fanatec stuur (CSW) met de volgende settings:
Rotatie - 270 graden
Op het stuur de rest default geloof ik.

Ingame deadzone stuur op 1% en de rest alles op 0%
Ook gebruik ik mijn koppeling als rem, en niet de loadcell rem omdat de game daar echt niet mee om kan gaan.
Hmm moet ik ook eens testen met koppeling dan, want remmen is echt drie keer niks. Maar volgens mij is dat hun poging om divebombs tegen te gaan en het wat moeilijker te maken om in te halen.

In eerste instantie lijkt het spel wel wat moeilijker in career modus. Maar goed heb pas 1 weekend gehad. Jammer dat je alleen 25, 50 en 100% races kunt doen in career.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik gebruikte de koppeling ook al als rem in 2011. Werkt echt veel beter.

De races in Monza uit de demo zijn best wel vermakelijk, de AI lijkt een stuk vooruit te zijn gegaan t.o.v. vorige delen. Ook voelt de auto iets levendiger / onvoorspelbaarder.

De mensen die dit echt niks vinden zoeken imho teveel naar een Sim. Dit is dat niet, en als je het niet met simulaties vergelijkt, maar met andere meer arcade focused games, dan is hij toch wel goed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 15:48

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

PS3 demo hier gedownload en geinstalleerd. Eerste resultaten zijn wel ok, zeer gevoelige besturing IMHO, maar tis snel onder de knie te krijgen. Eerste paar quali rondjes stond ik 50 seconden na de laatste na een stuk of 8 keer proberen stond ik met 0.9sec op de 1e plaats! De race daarna ging dan niet goed, maar race'te wel lekkker.

Qua bugjes zie ik nog wat verbetering mogelijk in het geluid, ik hoor mn race engineer nauwelijks tijdens een race. Heb het geluid van de auto al op 50% gezet (lager kon niet) en de race engineer al op 100%; Kon nog niet verstaan wat ie zei. Hopelijk is dat in de game volgende week opgelost, want ik haal wel zeker weten volgende week op.

Mijn laatste F1 game was F1 World Grand Prix voor de Nintendo64! Nu heb ik die helemaal grijs gespeeld, en alle tracks daardoor (van seizoen 1997) uit man hoofd kunnen leren, maar nu dan eindelijk weer een nieuwe F1 game. Leuk van de demo: je kan Abu Dahbi mooi vrij rond rijden tijdens de Young Driver Test... Ziet er fantastisch uit. En daarnaast een quali en race in Italie, tricky omdat je al snel te hard gaat voor een bocht. Beetje gevoel voor gas is nodig.

Ohja, wie de muziek heeft uitgekozen mogen ze een Oscar geven; geweldig, helemaal dat Tron Legacy sfeertje zit erin... :)

www.youtube.com/DerOllie

• Phusebox
Ik moet wel zeggen dat ik enthousiaster geworden ben nu ik een paar career races heb gedaan en wat challenges uit de Champions Mode. Je voelt/merkt veel beter dat je banden nog niet warm zijn na bijvoorbeeld een safety car, en je moet echt constant en clean rijden. Verder verlies je sneller de controle over de auto en is het moeilijker een spin op te vangen.

De problemen die ik had met de demo qua onderstuur zijn in ieder geval weg.

Anoniem: 135195

Ik heb zonet de demo gespeeld. Mwah... Ligt het aan mij (of mijn PC) of ziet de omgeving er erg vlak, grijs, 'dull' en nep uit...? Ik heb totaal niet het idee dat het er echt uitziet. Ik heb m'n gamma wat naar beneden gezet maar diverse onderdelen van het spel waren best al compleet zwart en dan nog ziet de omgeving er vlak en saai uit... Heel nep en 'echt computer'. Valt me eerlijk gezegd ZWAAR tegen. Het is zo overduidelijk een computerspel... Maar misschien ligt dat aan m'n PC... (alhoewel andere games er goed uitzien).

Voor de rest, tsja... Monza... het is natuurlijk allemaal meer van hetzelfde. Ik heb F1 2010 en 2011 en in mijn geheugen zagen die er minder vlak en nep uit, maar dat kan aan mijn geheugen liggen: ik heb de games niet veel gespeeld omdat vooral 2011 constant vastliep bij mij. Of het wel of niet goed rijdt, heb ik nog niet echt op gelet: ik was alleen maar zwaar teleurgesteld in de graphics...

EDIT
Toch nog maar weer een keer op Monza gereden. Alle opties of Hard en AI op Legend, dus alles op z'n moeilijkst. En hopla, na 1 ronde heb ik al diverse lui ingehaald. De AI is overduidelijk nog steeds dom in langzame bochten. Wat me nog meer opvalt: je moet echt als een idioot gaan rijden om uit de bocht te vliegen. In de laatste nogal snelle chicane achterop het circuit kan ik keihard het stuur links en vervolgens rechts gooien zondat ook maar enkele moeite! In de tweede ronde probeerde ik hard door de tweede chicane te gaan en daar slipte ik wel uit, maar vooral omdat ik links op het gras kwam. Zolang je op de baan blijft kan je redelijk hard scheuren, lijkt het. Wat mij betreft prima want ik ben niet zo'n die hard simmer, maar al met al lijkt me dit inderdaad een leuke arcade racer. Als ik al zo makkelijk vooruit kom met de moeilijkste instellingen, moet dit voor een simmer een eitje zijn.

Wat de graphics betreft: ik probeerde een screenshot te maken, maar dat lukt niet. Maar kijk eens naar de bomen op Monza en vooral onder of tussen de bomen: nul komma nul contrast. Compleet grijs. En dat geldt voor de complete track. Het enige zwart zit op de auto en op bepaalde reclame onderdelen op de baan...

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 15-09-2012 16:45 ]

• Phusebox
Anoniem: 135195 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 16:18:
Ik heb zonet de demo gespeeld. Mwah... Ligt het aan mij (of mijn PC) of ziet de omgeving er erg vlak, grijs, 'dull' en nep uit...? Ik heb totaal niet het idee dat het er echt uitziet. Ik heb m'n gamma wat naar beneden gezet maar diverse onderdelen van het spel waren best al compleet zwart en dan nog ziet de omgeving er vlak en saai uit... Heel nep en 'echt computer'. Valt me eerlijk gezegd ZWAAR tegen. Het is zo overduidelijk een computerspel... Maar misschien ligt dat aan m'n PC... (alhoewel andere games er goed uitzien).

Voor de rest, tsja... Monza... het is natuurlijk allemaal meer van hetzelfde. Ik heb F1 2010 en 2011 en in mijn geheugen zagen die er minder vlak en nep uit, maar dat kan aan mijn geheugen liggen: ik heb de games niet veel gespeeld omdat vooral 2011 constant vastliep bij mij. Of het wel of niet goed rijdt, heb ik nog niet echt op gelet: ik was alleen maar zwaar teleurgesteld in de graphics...

EDIT
Toch nog maar weer een keer op Monza gereden. Alle opties of Hard en AI op Legend, dus alles op z'n moeilijkst. En hopla, na 1 ronde heb ik al diverse lui ingehaald. De AI is overduidelijk nog steeds dom in langzame bochten. Wat me nog meer opvalt: je moet echt als een idioot gaan rijden om uit de bocht te vliegen. In de laatste nogal snelle chicane achterop het circuit kan ik keihard het stuur links en vervolgens rechts gooien zondat ook maar enkele moeite! In de tweede ronde probeerde ik hard door de tweede chicane te gaan en daar slipte ik wel uit, maar vooral omdat ik links op het gras kwam. Zolang je op de baan blijft kan je redelijk hard scheuren, lijkt het. Wat mij betreft prima want ik ben niet zo'n die hard simmer, maar al met al lijkt me dit inderdaad een leuke arcade racer. Als ik al zo makkelijk vooruit kom met de moeilijkste instellingen, moet dit voor een simmer een eitje zijn.

Wat de graphics betreft: ik probeerde een screenshot te maken, maar dat lukt niet. Maar kijk eens naar de bomen op Monza en vooral onder of tussen de bomen: nul komma nul contrast. Compleet grijs. En dat geldt voor de complete track. Het enige zwart zit op de auto en op bepaalde reclame onderdelen op de baan...
Speel je met een stuurtje? En waar heb je traction control op staan?

Ik deel je ervaring absoluut niet, overigens kun je niet eens legend kiezen want dat zit niet in season challenge, ook niet in het volledige spel. Deze mode is meer bedoeld als arcade.

Als ik ook maar even te vroeg teveel op het gas ga spin ik toch echt sneller dan bij de vorige games.

• Kw4kje

Heb je wel de graphics op z'n max staan dan? F1 2012 ziet er nagenoeg het zelfde uit als 2011, maar oogt net wat beter vindt ik. Ben al blij dat crossfire dit jaar wel z'n werk doet. :)

Topicstarter
Ik vind de demo goed te spelen.
Kun je alleen maar racen op Monza? En ik ben de heletijd team Williams terwijl ik een wat hoger team wil hebben...

• Kw4kje
Ja....20 september ;)

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 18:28

EDIT

ik speel het spel op de pc met toetsenbord, en het is echt zwaar moeilijk hoor
in 2010 kon ik bijna altijd wel winnen op legend, maar nu op medium is het hoogste wat ik gehaald heb 5e (komt vooral ook dat hun absurd snelle kwalificaties rijden, 1:23:2 ofzo waar mijn snelste tijd 1:25:9 is en dan begin je op plek 16+)
de ai had alsnog wel wat beter gekund in langzame bochten, maar ze zijn iig veel beter dan in de 2010 versie
echt super spel dit, en je kan als je test drive hebt gedaan ook vrij op abu dabhi rijden

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 19:25
sheez88 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 19:11:
[...]

ik speel het spel op de pc met toetsenbord, en het is echt zwaar moeilijk hoor
in 2010 kon ik bijna altijd wel winnen op legend, maar nu op medium is het hoogste wat ik gehaald heb 5e (komt vooral ook dat hun absurd snelle kwalificaties rijden, 1:23:2 ofzo waar mijn snelste tijd 1:25:9 is en dan begin je op plek 16+)
de ai had alsnog wel wat beter gekund in langzame bochten, maar ze zijn iig veel beter dan in de 2010 versie
echt super spel dit, en je kan als je test drive hebt gedaan ook vrij op abu dabhi rijden
Tja wat wil je :X

Koop een stuur en je zult veel meer plezier aan dit spel beleven, tik een oude Momo racing van marktplaats op de kop voor 40 euro, kun je niks op verliezen en alleen maar winst :)

Topicstarter
Schuey schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 19:38:
[...]

Tja wat wil je :X

Koop een stuur en je zult veel meer plezier aan dit spel beleven, tik een oude Momo racing van marktplaats op de kop voor 40 euro, kun je niks op verliezen en alleen maar winst :)
Welk stuur zou je het beste kunnen nemen voor F1? De Logitech G27, de Trustmaster stuurtjes etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 458573 op 15-09-2012 20:02 ]

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Anoniem: 458573 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 18:28:
Ik vind de demo goed te spelen.
Kun je alleen maar racen op Monza? En ik ben de heletijd team Williams terwijl ik een wat hoger team wil hebben...
Je kunt in de Young Driver Test na het rijden van alle challenges (niet zo veel en best makkelijk) wel vrij rijden op Abu Dahbi. Gewoon rondjes rijden tegen andere YDT rijders zoals Bird en Vergne, die dus dit jaar een coureur is...

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VafulbTntlo]

[ Voor 18% gewijzigd door DerOllie op 15-09-2012 20:22 ]

www.youtube.com/DerOllie

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 19:25
Anoniem: 458573 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 20:02:
[...]

Welk stuur zou je het beste kunnen nemen voor F1? De Logitech G27, de Trustmaster stuurtjes etc.
Dat ligt volledig aan je budget dat is een beetje een ding :)

Een momo racing heb je voor 40 euro op marktplaats, oud, maar je kunt er gewoon geen misser mee maken mijns inziens, ik gebruik de mijne al 8 jaar en hij werkt nog perfect.

Op dit moment heeft de G27 een grote prijsreductie ondergaan en kost nu nog maar 170 euro! In de plaatselijke games winkel lag hij pas nog voor 299... De mijne is alvast onderweg..

De Thrustmaster T500 is erg duur, maar dit is wel het enige stuur waar een gelicenseerd F1 stuurwiel op te zetten is. Dat deze er imo niet uitziet is erg jammer en te duur voor wat je krijgt. De T500 zelf is al snel 499 euro, en het F1 stuur 150, zonder werkend display (wtf1) en veel schakelaars zijn nep (wtf2).

Dan zijn er nog de Fanatec producten, waar ik geen ervaring mee heb, maar de nieuwe Clubsport Wheel mijn bloed wel sneller van doet lopen. Deze kost dan geloof ik 700 euro, maar qua consumenten force feedback ga je denk ik geen betere vinden. Koop hier de nieuwe clubsport V2 pedalen bij en je hebt een kostelijke set denk ik. Gezien je vraag, gaat deze optie hem niet worden denk ik, of je moet geld teveel hebben voor een impuls-aankoop ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Schuey op 15-09-2012 20:10 ]

Phusebox schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 16:57:
[...]

Speel je met een stuurtje? En waar heb je traction control op staan?

Ik deel je ervaring absoluut niet, overigens kun je niet eens legend kiezen want dat zit niet in season challenge, ook niet in het volledige spel. Deze mode is meer bedoeld als arcade.

Als ik ook maar even te vroeg teveel op het gas ga spin ik toch echt sneller dan bij de vorige games.
Nou, misschien doe ik iets verkeerd? Misschien is de demo gelimiteerd op easy of zo? Ik rij met een Driving Force Pro. Traction control is off (bij controls Expert gekozen) maar misschien negeert de challenge die settings? Ik ben ff overnieuw begonnen met de challenge om te kijken of ik alles wel echt speelde zoals ik postte: je kan wel Legend kiezen bij de opties maar als de challenge begint niet: dan heb je easy, medium en hard. Ik heb zonet ff hard geprobeerd en ben van achteren begonnen: ik eindigde als 15e met controls, zover ik weet, op expert. Zomaar winnen doe ik dus duidelijk niet, maar goed, 9 auto's inhalen in 5 rondes is voor mij op hard met controls op expert toch verbazingwekkend. ;) Na de eerste chicane kan ik voor mijn gevoel best snel vol op het gas (in de eerste versnelling) en andere chicanes gaan ook best vlot... Die laatste kan je in z'n 5 vol gas doorheen jassen, lijkt het. Als je maar niet met je wielen op het gras of grind komt, kan je een boel.

Maar goed, ik werd 15e dus ik rij waarschijnlijk gewoon niet hard genoeg om uit de bocht te vliegen. ;)

Moet wel zeggen dat het na een paar keer rijden best leuk wordt. Al blijft ik erbij dat de graphics iets missen: contrast, realisme, ik weet het niet, maar het oogt niet 'af'.

En o ja, voor het eerst sinds jaren rij ik zelfs weer eens in cockpit view...! Ik ben al jaren bonnet view gewend in andere racing games maar op een of andere manier wilde ik deze vanuit de auto rijden en na een paar rondes went dat al snel. Maar goed, voor mijn gevoel is het wel moeilijker dus tel dat er nog eens bij op en ik heb toch het idee dat het geen HEEL moeilijk spel is. Ik speel de laatste week veel Richard Burns Rally en daarin heb ik veel meer moeite op de weg te blijven en de auto heel te laten. ;) (O ja, ik rij in de demo ook met flags en penalties en damage op full. Maar nogmaals, misschien negeert de demo diverse settings...)

EDIT
Derde poging: negende geworden (op hard, met expert controls, vanaf de 24e plek) en dus m'n challenge gehaald. Maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik die plek vooral te danken heb aan goed inhalen in de eerste twee rondes en vervolgens de boel achter me blokkeren tot aan de finish, hahaha (gat van 12 seconden met nummer 8 LOL). Maar goed, dat kan mooi op Monza maar niet op alle tracks. Zo jammer dat de AI vaak makkelijk in te halen is in bochten.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 15-09-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:23
Is de PC demo ook ergens te downloaden zonder steam??

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
AtlAntA schreef op zondag 16 september 2012 @ 10:39:
Is de PC demo ook ergens te downloaden zonder steam??
Voor zover ik weet kun je de PC demo alleen via steam downloaden. Het kan zijn dat er ergens op het internet een torrent te vinden is, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Zojuist is mijn review van F1 2012 gepubliceerd, volgens mij de eerste review online wereldwijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:23
Anoniem: 458573 schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:06:
[...]

Voor zover ik weet kun je de PC demo alleen via steam downloaden. Het kan zijn dat er ergens op het internet een torrent te vinden is, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Ik heb al een demo gevonden die ontdaan is van de steam crap. Zal hem hier maar niet delen want dat mag niet.

@Phusebox: Netjes. Zijn alle bugs uit 2011 die overgebleven waren na de patches er nu uit? Heb het voornamelijk over die bandenbug.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AtlAntA schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:25:
[...]

@Phusebox: Netjes. Zijn alle bugs uit 2011 die overgebleven waren na de patches er nu uit? Heb het voornamelijk over die bandenbug.
Bandenbug ben ik in ieder geval niet tegengekomen in de vele races en challenges die ik gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkin-Pin
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
Phusebox schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:19:
Zojuist is mijn review van F1 2012 gepubliceerd, volgens mij de eerste review online wereldwijd :)
In de demo zijn de controls erg gevoelig en, vooral met een stuur is nogal sprake van onderstuur, hoe is dat in de full game?
Je hebt natuurlijk nog geen MP kunnen testen, maar lijken daar zaken in gewijzigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Linkin-Pin schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:41:
[...]

In de demo zijn de controls erg gevoelig en, vooral met een stuur is nogal sprake van onderstuur, hoe is dat in de full game?
Je hebt natuurlijk nog geen MP kunnen testen, maar lijken daar zaken in gewijzigd?
Onderstuur is redelijk goed weg te krijgen met een goede setup van auto en stuurtje. Online heb ik helaas nog niemand aan mogen treffen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkin-Pin
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
Phusebox schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:45:
[...]

Overstuur is redelijk goed weg te krijgen met een goede setup van auto en stuurtje. Online heb ik helaas nog niemand aan mogen treffen inderdaad.
Dank voor de info. Neem aan dat je onderstuur bedoelt? ;)
En de gevoeligheid is ook minder? In de demo was het erg lastig om de auto op een recht stuk recht te houden, de kleinste beweging en je golfde over de weg.
Nog aanpassingen aan de schade? Dat je sneller wat stuk hebt?

edit: je bent idd de eerste met een review _/-\o_ Vanaf vandaag mogen dan ook de reviews geplaatst worden?

[ Voor 9% gewijzigd door Linkin-Pin op 16-09-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Linkin-Pin schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:52:
[...]

Dank voor de info. Neem aan dat je onderstuur bedoelt? ;)
En de gevoeligheid is ook minder? In de demo was het erg lastig om de auto op een recht stuk recht te houden, de kleinste beweging en je golfde over de weg.
Nog aanpassingen aan de schade? Dat je sneller wat stuk hebt?

edit: je bent idd de eerste met een review _/-\o_ Vanaf vandaag mogen dan ook de reviews geplaatst worden?
Het zwabberen van de demo is inderdaad weg. Aanpassingen aan de schade zijn alleen visueel, ik heb niet gemerkt dat je sneller iets stuk rijdt of dat er andere schades mogelijk zijn. Het ziet er alleen wat mooier uit nu met ook vlekken en krassen op je auto als je iets of iemand geraakt hebt.

Er is geen embargo op deze review (althans niet bij ons bekend), maar de meeste sites zullen wel na het weekend komen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Phusebox schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:19:
Qua muziek kom je tot dezelfde conclusie lees ik, of had je dat hier gelezen? :o

Je had al de volledige game ter beschikking neem ik dan aan? Donderdag maar eens kijken of ie al ergens early in de winkels ligt...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Cybpraetorian schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:18:
[...]

Qua muziek kom je tot dezelfde conclusie lees ik, of had je dat hier gelezen? :o

Je had al de volledige game ter beschikking neem ik dan aan? Donderdag maar eens kijken of ie al ergens early in de winkels ligt...
Ik had de conclusie meer uit de interface getrokken, en de muziek paste er goed bij inderdaad.

Ja heb de volledige game (ps3) inderdaad ter beschikking. Straks eens kijken of iemand online te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Klinkt allemaal goed, maar ik wacht nog wel een paar weken met kopen, in het begin was iedereen ook vol lof over 2011.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-06 23:01
Ik ga hem denk ik wel kopen voor de PC. Zit een beetje te twijfelen want had F1 2011 ook gekocht maar eigenlijk nooit online gespeeld.

@phusebox.

Heb je al een Safety Car situatie meegemaakt? If so, hoe speelt dat? In 2011 vond ik het altijd ontzettend hinderlijk dat de game jouw snelheid aanpaste, en dan vaak net iets langzamer dan je voorganger zodat je nooit bij hem in de buurt kon blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sorry heb de review moeten verwijderen vanwege een embargo waarvan wij niet op de hoogte waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
Jammer van dat embargo, maar wel logisch.
Hoe laat komt de review morgen online te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Obversarix schreef op zondag 16 september 2012 @ 15:26:
Jammer van dat embargo, maar wel logisch.
Hoe laat komt de review morgen online te staan?
Ik hoor morgen pas wanneer het embargo precies afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
Phusebox schreef op zondag 16 september 2012 @ 15:29:
[...]

Ik hoor morgen pas wanneer het embargo precies afloopt.
Jammer. Ik ga jullie site maar is goed in de gaten houden, want ik ben zeer benieuwd naar de review.
Ik heb F1 2012 via mmoga.com al besteld, dus ik kan er toch niet meer onderuit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Ik heb hem vanmiddag nog gelezen, goede review. Nog een paar daagjes! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Kw4kje op 16-09-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Laatst online: 12-12-2022
Nog meer mensen met een T500RS F1 die de handling en ffb echt waardeloos vinden?

Heb al wat zitten rommelen met de instelling maar helaas...

[ Voor 28% gewijzigd door Tokkes op 16-09-2012 21:10 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Laatst online: 18:17
Het is onder 2012 net zo kansloos om mn stuurtje (GT3 RS v2) in te stellen dan onder 2011. Settings die niet worden bewaard en rijd voor geen meter met standaard instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Nu online
Heb de instellingen nu een beetje gekregen zodat het goed werkt haha..

Alle FF instellingen op 100% gezet, Throttle saturnation op 25% en stuur linearity op 25% en nu doet hij het prima..

Daarnaast als je met die Williams beetje goed wil remmen moet je het rembalans tijdens de gehele ronde op de voorkant zetten. Op die manier kun je de chicanes prima aanremmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04 13:49
[b][message=38925516,noline]In eerste instantie lijkt het spel wel wat moeilijker in career modus. Maar goed heb pas 1 weekend gehad. Jammer dat je alleen 25, 50 en 100% races kunt doen in career.
Dus je kunt niet minder dan 25 % doen? Dat is absurd. Ik zal nu weggehoond worden door die hard sim racers, maar tegenwoordig met baan en 2 kids is het bijna uitgesloten dat ik zo lang kan racen. Waarschijnlijk zal er ook weer geen ingame save functie aanwezig zijn.

Kun je dat echt even checken? Voordat ik 60 Euro uit geef. bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MarcoM schreef op zondag 16 september 2012 @ 21:08:
[...]

Dus je kunt niet minder dan 25 % doen? Dat is absurd. Ik zal nu weggehoond worden door die hard sim racers, maar tegenwoordig met baan en 2 kids is het bijna uitgesloten dat ik zo lang kan racen. Waarschijnlijk zal er ook weer geen ingame save functie aanwezig zijn.

Kun je dat echt even checken? Voordat ik 60 Euro uit geef. bedankt alvast.
Career mode is inderdaad minimaal 25% en geen in race save game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Phusebox schreef op zondag 16 september 2012 @ 21:14:
[...]

Afgaand op de demo komt die er sowieso toch nooit in hier. Doe zelfs de moeite niet om hem te kraken. Met deze info kan CM al helemaal naar hun geld fluiten.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
[...]

NOOOOHHHOOOOOOOOO :(

Nou dat is dan weer 60 Euro in de knip.

Bedankt voor het laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik kan die keus van Codemasters wel begrijpen maar vind het jammer dat je niet ook 40%, 60% etc. kunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Nou in de demo doen we een 5 lapper. Lijkt me genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MarcoM schreef op zondag 16 september 2012 @ 22:06:
Nou in de demo doen we een 5 lapper. Lijkt me genoeg.
Dat kan ook, in quick race of season challenge, maar niet in career dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Ah OK.

Dan moet ik me maar tot die items beperken. En time trials natuurlijk, want daarmee worden global leaderboards bijgehouden als ik het goed begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-05 11:59
Tokkes schreef op zondag 16 september 2012 @ 20:44:
Nog meer mensen met een T500RS F1 die de handling en ffb echt waardeloos vinden?

Heb al wat zitten rommelen met de instelling maar helaas...
+1 maar de FFB is altijd al waardeloos in f1 games (zeker als je iracing gewend bent)

sommige kerbs geven feedback, andere weer niet + als je over de 90° stuurt krijg je een knik in je stuur door de FFB :( echt dramatisch ook het verlies van grip voel je echt niet enz ...

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205774

Naast het feit of het technisch klopt of niet, vind ik het sturen er grafisch wel mooi uit zien, alleen als je de pit uit rijd (vanuit de box) erger ik me elke keer..

die animatie is zo lelijk, het stuur komt niet eens overeen met de wielen, als hij recht rijd staat het stuur nog naar rechts :) of ben ik de enige die zich hier aan stoort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

[...]

Lijk me ook helemaal niet zo gek. Beetje race ben je wel wat tijd nodig voordat je weer een beetje vooraan rijd mocht er iets gebeuren of als je slechter bent gestart. Tis gewoon een kwestie van even goed zo'n carreer race plannen.

Ik neem aan dat je na een Free practice / Quali / Race wel kunt saven?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:37
Embargo voor de reviews is tot 15 uur vanmiddag

[ Voor 4% gewijzigd door Thom2289 op 17-09-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Thom2289 schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:50:
Embargo voor de reviews is tot 15 uur vanmiddag
Mij is verteld 14u , dus die van ons gaat om 14 u online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:37
Op RaceDepartment staat 14 uur UK time. http://www.racedepartment...ssion.56063/#post-1247608

Ach, een uurtje is het verschil niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
Zullen toch niet moeilijk over gaan doen of wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Obversarix schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:39:
Zullen toch niet moeilijk over gaan doen of wel dan?
We zijn ook niet echt de drukstbezochte site van de Benelux, laat staan wereldwijd, dus nee ik verwacht het niet. Misschien heeft die andere site zich wel een uur vergist, heb vandaag nog bevestigd gekregen dat het 14 uur is.

And we're back: F1 2012 review

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 17-09-2012 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
Zeer nette review. Ik speel met controller en in de demo was het echt ff wennen.
Eigenlijk ook wel wat je zegt in de review. Ik kijk echt uit naar de release op steam.
Lekker rondjes raggen met de beste race-bolides ooit ontwikkeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Phusebox schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:43:
[...]

We zijn ook niet echt de drukstbezochte site van de Benelux, laat staan wereldwijd, dus nee ik verwacht het niet. Misschien heeft die andere site zich wel een uur vergist, heb vandaag nog bevestigd gekregen dat het 14 uur is.

And we're back: F1 2012 review
Mooie review. Ik ben er over uit. Ik ga toch 60 Euro uitgeven :)

Dan maar geen carreer voor mij.

Is er wel een mogelijkheid tot time trial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
Jij bent ook makkelijk om zeg :P

Als je via mmoga.com besteld kun je hem voor 30 euro krijgen voor pc?
Maar je hebt zeker een console/

[ Voor 62% gewijzigd door Obversarix op 17-09-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MarcoM schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:36:
[...]

Mooie review. Ik ben er over uit. Ik ga toch 60 Euro uitgeven :)

Dan maar geen carreer voor mij.

Is er wel een mogelijkheid tot time trial?
Jep time trial zit er ook weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ben van't weekend al helemaal verslaafd aan de game Demo, kon het circuit van Abu Dahbi nog niet uit mn hoofd, maar nu wel. Fantastisch circuit en gewoon alvast alle settings uitproberen. Heb nu een lekkere setting te pakken, kijken of ik die ook kan gebruiken in de echte game.

Trouwens, hoe noemen jullie je Driver?
Ik vind het wel vet om een oud-coureur te nemen, dus ik had Mika Hakkinen ingevuld, lijkt best leuk tussen al die coureurs. Ik zag ook dat je ook een call-name van de race engineer kan instellen, dus wat moet ie roepen als ie wat tegen je zegt, daar stonden ook al die oude legendes enzo tussen, best leuk, alleen deed mijn race engineer dat geen ene keer...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
ik zou 'm ontslaan die engineer. Oh wacht..

Mooi dat er ook TT in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
MarcoM schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:40:
ik zou 'm ontslaan die engineer. Oh wacht..

Mooi dat er ook TT in zit :)
TT??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
time trial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
Ach natuurlijk.
Dat ik dat niet zag is wel heel stom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
gezakt voor de young driver challenge :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
MarcoM schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:47:
gezakt voor de young driver challenge :p
Jij in de demo of ik dat ik TT niet herkende als Time Trial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205774

je bent niet heel scherp vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

Obversarix schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:48:
[...]

Nee joh, de TT van Assen is ook te doen met een F1 wagen nu ;)

Anyway, iemand tips om dit op de pc goed te spelen met een PS3 controller? Heb dat ding eigenlijk nooit goed aan de praat gekregen in racegames :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
Ben zo duf als een konijn :P
Anoniem: 144744 schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:51:
[...]
Nee joh, de TT van Assen is ook te doen met een F1 wagen nu ;)
Zou wel echt supervet zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06 14:14

Darkasantion

Just keep swimming!

Ff vraagje aan de mensen die de demo hebben gespeeld, F1 2010 was (te) makkelijk om te rijden met stuur, terwijl F1 2011 een complete ramp was om lekker mee te kunnen sturen, tenminste dat is mijn ervaring. Hoe is F1 2012 met stuur? Te doen of weer een komplete ramp?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Obversarix schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:48:
[...]

beide :(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
Lig hier serieus dubbel XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Laatst online: 18:17
Darkasantion schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:58:
Ff vraagje aan de mensen die de demo hebben gespeeld, F1 2010 was (te) makkelijk om te rijden met stuur, terwijl F1 2011 een complete ramp was om lekker mee te kunnen sturen, tenminste dat is mijn ervaring. Hoe is F1 2012 met stuur? Te doen of weer een komplete ramp?
Wat mij betreft nog een ramp. Het stuurtje is Fanatec gt3 rs. Heb verschillende settings geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar. Ook vind ik de cockpit er raar uit zien. Stuur lijkt heel klein en lijkt een grote deadzobe te hebben ook al is dat niet ingesteld.

Wat ik wel een plus vind tov 2010/2011 is dat de ai flink wat sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
dabelg schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:36:
[...]

+1 maar de FFB is altijd al waardeloos in f1 games (zeker als je iracing gewend bent)

sommige kerbs geven feedback, andere weer niet + als je over de 90° stuurt krijg je een knik in je stuur door de FFB :( echt dramatisch ook het verlies van grip voel je echt niet enz ...
Achja, er is een verschil tussen "waardeloos" en "waardeloos voor simmers". Zo kan je (zoals in de oude NFS-reeks) best lekkere FFB hebben met een op-en-top arcade-racer. Daarbij vond ik de FFB in de F1-reeks van EA best wel te doen, zowel met m'n joystick als m'n MoMo.

In F1 2012 lijkt hij gewoon waardeloos, punt aan de lijn.

Nuja, iRacing... de auto's met NTM rijden over het algemeen "natuurlijk(er)", maar daar zit ook wat meer geld en tijd in dat onderdeel dan in F1 2012. :p

[ Voor 3% gewijzigd door Tokkes op 17-09-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb geen probleem met m'n Driving Force Pro... Vandaag weer wat gereden. De graphics van alles langs de baan blijft grijzig en zonder contrast: erg jammer. Snap het ook niet echt. Het rijden zelf gaat best lekker. Ik race nu met de cockpit view (of hoe die ook heet) en 1. ik vind dat tril effect wel mooi (geen idee of dat ook al in eerdere versies zat) en 2. het geluid, vooral de wind die je hoort als je harder gaat. Doordat ik vanuit de auto zelf rij, is het sowieso een heel andere ervaring nu. Je zit er veel meer in. ;) Dat beinvloedt misschien wel m'n mening over de 2012 versie: als ik 2010 en 2011 ook zo had gereden, had ik die misschien ook leuker gevonden...

Weet nog niet of ik 'm ga kopen. Een kampioenschap met alleen maar 25% of 100% races trekt me totaal niet. En om alleen die challenges te spelen... mwah... Ik hou ook WRC 3 in de gaten: denk dat ik die eerder ga kopen.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste