[Multi] F1 2012 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
Cybpraetorian schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:22:
Maar qua banden dan? Stel er is in de regen gekwalificeerd en de race start droog, dan heeft de auto regen banden er onder zitten, volgens deze regels zou je dan zelfs niet eens de banden vervangen, dus start in een droge race op regen banden. Dat is nu ook niet zo, men mag dan wel de banden vervangen. Andersom net zo volgens mij...

Op technisch vlak heb je geloof ik gelijk, allemaal handjes af...
Klopt banden mogen gewisseld worden, omdat er anders een gevaarlijke situatie ontstaat.

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-05 14:12

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Nog een vraag over banden, en het verbaasd me dat ik dit niet weet, maar wanneer ik in een P, Q, of R de banden kan selecteren die ik wil, zijn er bv voor zacht 5 setjes beschikbaar, maar kan ik de eerste 2 setjes nooit selecteren. Waarom is dat? Zal vast een of andere regel zijn...

En soms bij een race valt me op, kan ik het laatste setje niet selecteren. Hoezo dat? Ik doe nu vaak 25% races, dus ik heb nooit problemen dat ik geen setje meer heb, maar vind het vreemd...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450206

De patch voor de Xbox is nog steeds niet uit, nu zeggen ze bij CM weer dat het volgende week word.
Ik begin hier toch serieus pissed om te worden, deze game had met zoveel bugs niet eens released moeten zijn..
Dus kan ik nog ff lekker regenrijden in career de komende tijd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:36

backupdevice

Boeh!

Damn Corrupt profiel. Mag helemaal opnieuw beginnen. Mag ik eerst weer mijn wheelsettings terugvinden.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450206

Anoniem: 450206 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:27:
De patch voor de Xbox is nog steeds niet uit, nu zeggen ze bij CM weer dat het volgende week word.
Ik begin hier toch serieus pissed om te worden, deze game had met zoveel bugs niet eens released moeten zijn..
Dus kan ik nog ff lekker regenrijden in career de komende tijd. :(
Zet ik net m'n Xbox aan krijg ik de patch binnen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:03
Anoniem: 450206 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:36:
[...]

Zet ik net m'n Xbox aan krijg ik de patch binnen.. 8)7
Inderdaad gisteren de patch binnen, nu eindelijk weer eens droge races rijden. Kan ik nog een poging wagen om het kampioenschap binnen te halen.
Ik ben begonnen bij Force India en werd halverwege het seizoen gepushed om naar Mercedes te gaan per direct, dat vind ik wel prettig tegenover de oudere delen van deze reeks waar je het hele seizoen bij team X eerst moet uitzitten voordat je verder kan gaan.

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Hari-Bo schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:29:
[...]

Inderdaad gisteren de patch binnen, nu eindelijk weer eens droge races rijden. Kan ik nog een poging wagen om het kampioenschap binnen te halen.
Ik ben begonnen bij Forze India en werd halverwege het seizoen gepushed om naar Mercedes te gaan per direct, dat vind ik wel prettig tegenover de oudere delen van deze reeks waar je het hele seizoen bij team X eerst moet uitzitten voordat je verder kan gaan.
Tis Forza Motorsport en Force India ;) haha
moest even 2x lezen wat er stond...

Iemand een idee hoe het zit met die banden, wat ik een aantal posts hier boven vraag?

[ Voor 6% gewijzigd door DerOllie op 07-11-2012 11:40 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Cybpraetorian schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:39:
[...]

Iemand een idee hoe het zit met die banden, wat ik een aantal posts hier boven vraag?
Klopt inderdaad 8)7

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:23

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Cybpraetorian schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:39:
[...]

Je hebt een x aantal voor practice en een x aantal voor de race.
Competitors are allowed only a limited number of tyre sets during a race event: eleven dry, four intermediate, three wet. Each tyre must be marked with a unique identifier during a race event. During the practice sessions drivers are limited to use of three sets of dry tyres and certain sets must be returned to the supplier before the second and third sessions. If qualifying and starting the race in dry tyres, drivers who make it to the third qualification session must use the tyres they set their grid time with to start the race. Cars must race on both type of dry compounds during a race unless intermediate or wet tyres have been used by that car in that race.

Prior to qualifying, wet and intermediate tyres may only be used if the track is judged wet by the race director. Starting the race behind the safety car due to heavy rain requires cars to be fitted with wet tyres until they pit.
Wikipedia: Formula One regulations

[ Voor 58% gewijzigd door Lucky-Shirt op 07-11-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Lucky-Shirt schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:42:
[...]

Je hebt een x aantal voor practice en een x aantal voor de race.

[...]

Wikipedia: Formula One regulations
Ok dat zou betekenen, dat wanneer ik 2 sets droog, zacht zie staan na de 3e keer wisselen niet weer een nieuw setje krijg, maar een gebruikt setje?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Dat kan dan kloppen ja. Je krijgt in de q1 een setje van de hardere compound, in q2 en q3 een setje zacht. Daar waar je in q3 de snelste tijd mee neer zet, moet je ook de race mee beginnen. In die zin loont het dus om 1 setje zacht nieuw te houden voor q3 en dan 1 snelle ronde. Begin je de race op een zo goed als nieuwe setje banden.

De practice doe ik vaak maar 1 of 2 rondjes met de harde compound en indien nodig de test. De banen ken ik ondertussen wel, verder oefenen doe ik wel in de kwalificatie.

Je krijgt het ook te horen van je race-engineer als je op een wat ouder setje naar buiten gaat, iets met scrubbed tires, sneller op temperatuur of zoiets, weet het niet exact. Het is op een gegeven moment ook een test, op oude banden rondjes rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Runningman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-05 19:56
Ik heb het spel ein-de-lijk in mijn bezit. Maar nog geen stuurtje. Ik moet zeggen dat racen met de controler en zelf remmen enzo toch best pittig is. Kom niet verder dan P16 in kwalificatie in Australië. :) Maar wel een super leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 13:29

freddyathlon

McLaren Mercedes

the Runningman schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:25:
Ik heb het spel ein-de-lijk in mijn bezit. Maar nog geen stuurtje. Ik moet zeggen dat racen met de controler en zelf remmen enzo toch best pittig is. Kom niet verder dan P16 in kwalificatie in Australië. :) Maar wel een super leuk spel!
Met welke auto dan? Carriere? Welk niveau doe je, Legend of Professional?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moeskoetie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-04-2024
update 12 is binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

PC neem ik aan, daar de PS3 en XBOX net de eerste update hebben gehad, waarin, voor zover ik weet, de eerste 9 of 10 PC-updates zitten...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

freddyathlon schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:25:
[...]

PC neem ik aan, daar de PS3 en XBOX net de eerste update hebben gehad, waarin, voor zover ik weet, de eerste 9 of 10 PC-updates zitten...
ja dat wilde ik al zeggen, PS3 en XBOX verzamelen ze natuurlijk eerst weer alles van bijelkaar en dan 1 patch...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moeskoetie
Cybpraetorian schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:21:
[...]

ja dat wilde ik al zeggen, PS3 en XBOX verzamelen ze natuurlijk eerst weer alles van bijelkaar en dan 1 patch...
pc inderdaad. sorry voor het niet erbij zetten
trouwens ps3 en xbox hebben ook hun 2e update gehad zelfde tijd.

[ Voor 10% gewijzigd door moeskoetie op 09-11-2012 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Zonet weer een KERS failure gehad (Williams) net op het moment dat ik 1e in de race lag en Alonso letterlijk op mn bumper zat.. :X slechte timing.

Gelukkig konden ze binnen een minuut het weer aan de praat krijgen en kon ik race net winnen... _/-\o_

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Iemand hier zin in een Co-Op met een xbox 360? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-02 13:18
Hey peoples...

Heb F1 2012 nèt geïnstalleerd op mijn HTPC (Windows 8 met HDMI op TV) en als ik nu het spel start krijg ik alleen op mijn TV te zien dat de resolutie niet ondersteund wordt..

Is er een config file ofzo waar ik de opstart resolutie op kan geven, want nu krijg ik niets anders dan een zwart scherm.. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 08:23
Mijn nieuwe simvibe raceframe is gereed.

Afbeeldingslocatie: http://img571.imageshack.us/img571/861/88535279.jpg

F1 2012 met simvibe tactile feedback van 8 transducers is GEWELDIG

Ik benwel een paar uur bezig geweest met het tunen van van het simvibe profiel maar nu heb ik gedetaileerde feedback van:

-engine rpm
-gearshift
-roadbumps
-roadtextures
-kerbs
-impacts

Dat maakt ECHT een andere game. Na de 50% van vamorgen moest ik gewoon even bijkomen :D

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
Henkus schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 21:01:
Mijn nieuwe simvibe raceframe is gereed.

F1 2012 met simvibe tactile feedback van 8 transducers is GEWELDIG

Ik benwel een paar uur bezig geweest met het tunen van van het simvibe profiel maar nu heb ik gedetaileerde feedback van:

-engine rpm
-gearshift
-roadbumps
-roadtextures
-kerbs
-impacts

Dat maakt ECHT een andere game. Na de 50% van vamorgen moest ik gewoon even bijkomen :D
Ziet er super vet uit! heel veel plezier daarmee! ben wel jaloers!:)

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-05 09:53
Na een zeer lange tijd F1 2010 gespeeld te hebben toch maar besloten om het een te proberen met F1 2012. De eerste indrukken waren goed. Er is duidelijk meer oog voor details (bv. marbels die op banden geraakt bij niet volgen van ideale lijn is zeer mooi gedaan)

Echter zijn er ook enkele andere dingen die mij opgevallen zijn:
- De safetycar komt blijkbaar nooit buiten, iemand die dit wel al meegemaakt heeft?
- Nog steeds het ontbreken van een slider m.b.t. het instellen van de moeilijkheidsgraad (F1 2001)
- In tegenstelling tot F1 2010 is er nu totaal geen grip bij regen. Het is net alsof je op ijs rijdt waarbij het niet uitmaakt welke banden je gebruikt.

Vooral dat laatste is wel een probleem. Aangezien ik nu bezig ben aan carreer mode en tot dusver de races met regen gewoonweg skip. Iemand anders die hetzelfde probleem heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
Regen blijft het zwakke punt van F1 van Codemasters.
De safety car komt niet snel naar buiten, maar hij werkt wel.
Hij is bij mij 2x naar buiten gekomen in de 11 verreden races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Regen vereist gewoon een heel andere rijstijl en ook je afstelling scheelt veel. Het is goed te doen in de regen rijden, maar je moet met een fluwelen voetje gas geven. Regenraces zijn doorgaans juist makkelijker om te winnen, je (ik) bouwt veel sneller een voorsprong op, waardoor je je uiteindelijk een klein foutje kan veroorloven.

Safetycar komt inderdaad niet vaak voor, maar zo spannend is dat nu ook weer niet. Hoe langer de races die je doet, hoe groter de kans wordt.

Wat betreft de moeilijkheidsgraad, ze hebben professional wat aangepast, wat moeilijker gemaakt, waardoor het gat met legend niet meer zo groot is, een prima aanpassing en de moeilijkheidsgraad is imo nu prima doseerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Gister mn eerste seizoen afgesloten in Brazilie. Uiteindelijk 2e in kampioenschap geworden en zitje bij Red Bull kunnen bemachtigen.

De race in Bra was trouwens wel bijzonder. P, en Q1, Q2 en Q3 lag de auto als een blok beton op de weg, alle bochten prima te draaien, mega grip. Uiteindelijk in Q3 dan ook pole gereden in een tijd van 1.12, dat had geen andere wagen.
Dus ik daarna ook vrij optimistisch starten aan de race. Wat blijkt: Geen enkele grip, elke bocht, zeker de haakse die ik in rij geen grip. Ik heb een paar rondjes zitten aanharken, crashes en spins gehad, lag uiteindelijk vrij midden in het veld. Toen maar eens gewisseld van banden want toen was ik er zat van. Harde banden eronder, en we gaan weer als een dolle, alle ronden daarna weer mega grip. Dus er kan toch na een overnachting wel verschil in de banden zitten denk ik dan... of de soft banden waren echt maar voor 1 rondje (Q3) goed, en daarna bagger...

Zo nu maar een nieuw seizoen beginnen met de Red Bull, ben benieuwd...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
Lucky-Shirt schreef op maandag 19 november 2012 @ 08:51:
Regen vereist gewoon een heel andere rijstijl en ook je afstelling scheelt veel. Het is goed te doen in de regen rijden, maar je moet met een fluwelen voetje gas geven. Regenraces zijn doorgaans juist makkelijker om te winnen, je (ik) bouwt veel sneller een voorsprong op, waardoor je je uiteindelijk een klein foutje kan veroorloven.

Safetycar komt inderdaad niet vaak voor, maar zo spannend is dat nu ook weer niet. Hoe langer de races die je doet, hoe groter de kans wordt.

Wat betreft de moeilijkheidsgraad, ze hebben professional wat aangepast, wat moeilijker gemaakt, waardoor het gat met legend niet meer zo groot is, een prima aanpassing en de moeilijkheidsgraad is imo nu prima doseerbaar.
Over de regenraces is het inderdaad wel zo dat je een andere afstelling dient te doen en dat je voorzichtiger om moet gaan met de dossering van het gas. Echter maakt het bij mij echt niet uit of ik nu regenbanden of intermediates monteer. Glijden doe ik altijd, zelfs de ai zie ik dan af en toe wegglijden.

Bovendien heb ik ook wel al meegemaakt dat de race begint met regen, iedereen op full wets. Na de eerste ronde komt iedereeen vervolgens binnen om terug diezelfde full wets te monteren. :s

In vergelijking met F1 2010 is de regen erg slecht uitgewerkt. Daar was het wel veel te makkelijk om te winnen van de ai maar nu zijn die gewoon 5 seconden sneller per ronde terwijl ik bij droog weer strijd om de plaatsen 7-10 (met Williams, niveau op legend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

gibsonneke schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:29:
[...]

Over de regenraces is het inderdaad wel zo dat je een andere afstelling dient te doen en dat je voorzichtiger om moet gaan met de dossering van het gas. Echter maakt het bij mij echt niet uit of ik nu regenbanden of intermediates monteer. Glijden doe ik altijd, zelfs de ai zie ik dan af en toe wegglijden.

Bovendien heb ik ook wel al meegemaakt dat de race begint met regen, iedereen op full wets. Na de eerste ronde komt iedereeen vervolgens binnen om terug diezelfde full wets te monteren. :s

In vergelijking met F1 2010 is de regen erg slecht uitgewerkt. Daar was het wel veel te makkelijk om te winnen van de ai maar nu zijn die gewoon 5 seconden sneller per ronde terwijl ik bij droog weer strijd om de plaatsen 7-10 (met Williams, niveau op legend)
Ik denk dat jij een update moet installeren van de game. PS3 of Xbox? Probleem van de AI die naar binnen rijdt na eerste ronde is er niet meer. Ook op de PC is dit reeds verholpen. Grip in de regen vind ik beter dan in 2010. Het is wennen, maar is goed te doen met de juiste band. Meestal zijn de inters voldoende, tenzij je engineer anders aangeeft...

Maar kijk eerst ff naar de updates, want ook daarmee wordt het gripprobleem in de regen verholpen en komt het meer in de buurt van de realiteit. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
freddyathlon schreef op maandag 19 november 2012 @ 21:59:
[...]

Ik denk dat jij een update moet installeren van de game. PS3 of Xbox? Probleem van de AI die naar binnen rijdt na eerste ronde is er niet meer. Ook op de PC is dit reeds verholpen. Grip in de regen vind ik beter dan in 2010. Het is wennen, maar is goed te doen met de juiste band. Meestal zijn de inters voldoende, tenzij je engineer anders aangeeft...

Maar kijk eerst ff naar de updates, want ook daarmee wordt het gripprobleem in de regen verholpen en komt het meer in de buurt van de realiteit. Succes!
Ik speel de game op xbox en heb reeds een update zien langs komen. Dit was de eerste keer toen ik de game opstarte, dus iets meer dan een week geleden. Misschien dat ik eens in time trial probeer om een goede afstelling te vinden bij regenweer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

patch 1.03 op PS3 uitgekomen blijkbaar, ik had hem net in de download. Hij was bij mij 31 mb groot.

Naar ik lees zou dit tot en met patch 12 zijn wat voor de PC is uitgekomen

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeepPeepPeep
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:34

PeepPeepPeep

It’s all or nothing

F1 2012 op Steam € 19,90 tot maandagmiddag 18:00 uur!

Mag je niet missen, dit is echt een koopje......... PC versie natuurlijk :-)

Daikin single split L/L WP in woonkamer + dual split L/L WP in slaapkamer/zolder - WPB Vaillant 200 ltr - STEEL inductieoven -16 x 385Wp Bauer g/g: 12 op Z, 4 op O/W - Enphase IQ7 Plus // sinds half 2023 gasloos // LG OLED55C8 - Marantz NR1200 - KEF LS50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
Cybpraetorian schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:14:
patch 1.03 op PS3 uitgekomen blijkbaar, ik had hem net in de download. Hij was bij mij 31 mb groot.

Naar ik lees zou dit tot en met patch 12 zijn wat voor de PC is uitgekomen
Zijn er ergens release notes beschikbaar voor de verschillende uitgekomen patches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

gibsonneke schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:55:
[...]

Zijn er ergens release notes beschikbaar voor de verschillende uitgekomen patches?
Ja ik kan er vanaf mijn huidige werkplek even niet bij, maar op het codemasters forum zoek (even googlen) kan je daar terug vinden in een topic een overzicht van alles opgeloste issues, en in welke versies. Dit zouden alle PC issues dus moeten zijn tm patch 12. (wellicht kan iemand dat hier even posten? Lukt mij pas vrijdag :P )

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moeskoetie
gisteren weer eens voor de zoveelste keer opnieuw kunnen beginnen met carreer, omdat de savegame online weer niet strookte met die op de pc.
helaas heb ik de verkeerde keuze gemaakt, en wel die van steam downloaden naar mijn pc, ipv andersom.
dank je wel steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:58
Sorry voor mijn luiheid..... :F Heb even geen zin om dit hele topic door te nemen, maar kan iemand mij vertellen waarom F1 2012 voor de pc zo slecht leverbaar is? :?
En kan iemand mij vertellen wat een beetje instellingen zijn voor de logitech G25?

Alvast bedankt!! _/-\o_

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:07
F1 2012 vanaf nu verkrijgbaar op de Mac. :)

http://www.feralinteractive.com/en/mac-games/f12012/

Denk dat ik 'm wel ga proberen.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 20:04
Ik ben in bezit van F1 2011, maar vraag mij eigenlijk af of de updates automatisch worden aangeboden of dat je die zelf moet installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-05 10:35
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 00:25:
Ik ben in bezit van F1 2011, maar vraag mij eigenlijk af of de updates automatisch worden aangeboden of dat je die zelf moet installeren?
Als je hem op steam hebt wordt het automatisch voor je gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Solictice schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 17:58:
[...]

Als je hem op steam hebt wordt het automatisch voor je gedaan.
Ik heb trouwens de PS3 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Replays hmm? Er staan heel grote replay files op m'n hdd, maar een echte replay viewer is er niet! Ik dacht dat die er sinds dit jaar in zat :S Heb het spel moeten sluiten om MSI Afterburner te installeren en genoeg ruimte vrij te maken en vraag me nu sterk af of ik de gewenste replay van een offline race nu echt kwijt ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik dacht dat ik replay files op m'n schijf had. Not the case....... wat een faalspel zeg. Dan maar videocap aanzetten en hopen op een goede race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Laatst online: 26-04 00:10
n.v.t.

[ Voor 95% gewijzigd door Dagg op 24-01-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-10-2024

Pulpje1974

Gaming is a fulltime job.

Gisteren lekker aan het racen geweest en gewoon afgesloten. Vandaag start ik op krijg ik het spel in een klein venster in beeld. Weet iemand hoe ik dat weer in volledig scherm krijg want ik kan het niet vinden? Het is best irri racen met die windows werkbalk onder in beeld en de muispointer in beeld.

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
alt+enter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulpje1974
  • Laatst online: 23-10-2024

Pulpje1974

Gaming is a fulltime job.

Dank je. Gaat meteen weer beter. Suzuka japan qually 17e door regen aan begin qual 2. De race helemaal regen wordt ik 3e.

Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Komt er eigenlijk dit jaar weer een versie van Codemasters uit? Weet niet hoe lang ze de licentie nog hebben en kan ook niets vinden of het in ontwikkeling is..
Heb zo onderhand wel weer zin in een F1 game, de laatste die ik heb gespeeld is 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-05 13:43
Ze hebben vorig jaar de licentie verlengt met een aantal jaar, dus ze zullen dit jaar zeker wel weer een deel uitbrengen.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
Voor de pc-racers: valt het geluid soms ook even weg tijdens het spelen? Dat duurt heel even (5 sec) en daarna komt het geluid weer terug... Raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000

backupdevice

Boeh!

Ik ben nog steeds aan het racen.

Gisteren Bahrein met de FI gereden op Legend. Gestart als 17e en na een SC op de 5e plek. Daarna standaard rondjes van 1.38.5 gereden. Maar als ik dan naar de hardere band ga, gaat de competitie in een keer twee seconde harder. Zelfs als ik op Rich fuel rij haal ik die tijden niet. Maar dat is de FI.

Als 7e geeidigd.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 489137

BvZwolle schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 00:08:
Voor de pc-racers: valt het geluid soms ook even weg tijdens het spelen? Dat duurt heel even (5 sec) en daarna komt het geluid weer terug... Raar...
Geluid valt bij mij niet weg maar blijft soms ff 5sec hangen, ook hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corewillem
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:40
BvZwolle schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 00:08:
Ik heb dat ook al 2 keer gehad.Redelijk irritant maar gaat gelukkig snel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005

Hoogie2004

Whohooooo

Voor mensen die dit nog spelen, de volgende mod is wel aan te raden:
http://www.racedepartment...nce-v1-0-ctf-files.63566/

En dan de V1.1 versie. Geeft de wagen een heel ander (beter) gevoel, in plaats van dat standaard onderstuurde wat de wagens hebben.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
Bedankt Hoogie, hierdoor is het struikelblok om deze game links te laten liggen voor mij verdwenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Laatst online: 17-05 23:57

Koenvh

Hier tekenen: ______

Voor de mensen die op PC spelen:
Hoe actief is online nog?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411873

Koenvh schreef op maandag 29 april 2013 @ 18:28:
Voor de mensen die op PC spelen:
Hoe actief is online nog?
's Ochtends niet zo druk, vanaf 's middags zijn er nog een behoorlijk aantal gevulde lobbies. Het voordeel is wel dat ondertussen bij de grootste ramming noobs de lol er wel vanaf is, en dat nu overwegend de wat serieuzere gamers het nog spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Anoniem: 411873 schreef op maandag 29 april 2013 @ 18:50:
[...]

's Ochtends niet zo druk, vanaf 's middags zijn er nog een behoorlijk aantal gevulde lobbies. Het voordeel is wel dat ondertussen bij de grootste ramming noobs de lol er wel vanaf is, en dat nu overwegend de wat serieuzere gamers het nog spelen.
Dus de crashers zijn eruit? Op internet heb ik een aantal videos gezien met een aantal racers die ik liever niet tegenkom.. 's Middags racen is geen probleem. Binnenkort maar eens kopen.. (Ik ben zelf een serieuze racer, zonder hulpmiddelen, handmatig, G27)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Laatst online: 12-12-2022
Nog mensen met problemen met de v41 firmware voor de t500rs en dit spel?

Heb indertijd bij launch al zoveel problemen gehad met m'n stuurtje in dit spel, uiteindelijk opgelost gekregen... Nu terug problemen, en andere games lopen zo extreem lekker... Nu kan je wel stellen dat je niet alles op CM of het spel moet steken, Thrustmaster had ook beter moeten weten in dit geval, maar jonges toch... Wordt het niet eens tijd dat CM hun F1-reeks laat vallen? De voornaamste fanbase van de F1 die een F1-game kopen zijn over het algemeen (denk ik) mensen die ietsje hogere eisen stellen aan de gameplay en hun gear die ze gebruiken. Als CM die fanbase niet kan tevredenstellen zijn ze imho niet goed genoeg en moeten ze het dus maar laten aan mensen die wel weten waar ze mee bezig zijn.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-04 13:41
Ik heb zojuist f1 2012 geïnstalleerd maar deze wil mijn control/wheel settings niet opslaan. Wanneer ik de settings aanpas en ik klik op backspace, dan zijn de instellingen alweer weg. Heeft iemand hier een fix voor? ps. ik heb een wingman formula force GP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153905

F1 van Codemasters blijven toch de beste racegames als je van realistisch racegames houd .
Ik heb altijd een bewondering gehad van de F1 games en heb elke F1 game in geschiedenis gespeeld
Wikipedia: Formula One video games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:45

Niellie41

[object Object]

Nou.. Ik vond Grand Prix 4 beter dan F1 201x.
Het spel geeft je wel het gevoel dat je een F1 coureur bent. Dat doen ze super. Maar ik kan niet echt zeggen dat het heel realistisch is.
Het is (in mijn ogen) een simcade.

[ Voor 67% gewijzigd door Niellie41 op 12-06-2013 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005

Hoogie2004

Whohooooo

Niellie41 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 00:53:
Nou.. Ik vond Grand Prix 4 beter dan F1 201x.
Het spel geeft je wel het gevoel dat je een F1 coureur bent. Dat doen ze super. Maar ik kan niet echt zeggen dat het heel realistisch is.
Het is (in mijn ogen) een simcade.
+1 GP4 was een stuk beter :)

Neemt niet weg dat F1 201x een stuk moderner is, en toch wel een leuke game. Je moet alleen niet mega-realisme verwachten. Overigens helpt de mod die ik enkele posts geleden heb geplaatst wel, het rijdt dan al een stuk beter.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb F1 2012 pas laat aangeschaft voor de PC .
De Grand Prix Modus is weggelaten en dat vond ik wel jammer .
Nu heb ik een patch gedownload waar ik de Grand Prix Modus wel kan spelen , is toch fantastisch .
http://www.skidrowgames.n...pdate-2-to-5-skidrow.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Anoniem: 153905 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 10:08:
Ik heb F1 2012 pas laat aangeschaft voor de PC .
De Grand Prix Modus is weggelaten en dat vond ik wel jammer .
Nu heb ik een patch gedownload waar ik de Grand Prix Modus wel kan spelen , is toch fantastisch .
Voor zover ik kan zien is dat gewoon update 2 t/m 5,

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet wel zeggen dat ik een software update via nieuwsgroepen heb gedownload en gëinstalleerd .
Koenvh schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 10:12:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry sorry sorry maar een grote vergissing wat ik overzien heb is dat ik in plaats van Champion Ship Mode zag en dacht dat deze de Grand Prix Mode was , stomme fout van mij .
Maar F1 2012 is op en top formule 1 game
Koenvh schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 10:12:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

F1 2012 is een fantastische formule 1 game maar er is een circuit waar ik de bocht echt niet krijg genomen en steeds opnieuw beland ik tegen de vangrail .
Het gaat hier om bocht 6 circuit van Monaco
http://www.google.nl/imgr...IBA&ved=0CF0Q9QEwBg&dur=1
Is er een mogelijkheid om de setup toch te kunnen aanpassen ?????
Heb al meerdere malen geprobeerd de setup te veranderen maar zonder resultaat .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier een voorbeeld op youtube die deze bocht wel zonder belanden in de vangrail krijgt

YouTube: F1 2012 Monaco Hairpin (Chok)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Rij op de goede lijn
Rem voluit
Verminder je rem vermogen en begin met insturen
Geef afhankelijk of van je snelheid gas bij of rem iets

Lastige bocht maar het ligt puur aan je snelheid

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11-2024
Ik lees echt helemaal niks over F1 2013.. Is er al wat nieuws over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

creapYYY schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:52:
Ik lees echt helemaal niks over F1 2013.. Is er al wat nieuws over?
Ja, maar erg weinig

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11-2024
Heb zomaar een vermoeden dat het een simpele update gaat worden met de wagens van het nieuwe seizoen. Misschien een andere interface en wat aanpassingen.. Makkelijk geld verdienen dus :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Laatst online: 19-05 16:24
Was dat met F1 2011 en 2012 anders dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind het wel heel erg jammer dat bocht 6 in Monaco zoooo verschrikkelijk moeilijk is om in te draaien en je makkelijk in de vangrail belandt .
Heb hierboven al gereageerd en meerdere malen om gelijktijdig afremmen maar 1 keer van de 10 lukt het mij om geen vangrail te raken .
Heb een Xbox 360 controller voor de PC en werkt prima maar helaas vind ik het jammer om deze belangrijke bocht van Monaco bocht 6 NIET onbeschadigd door te komen .
F1 2012 blijft wel een TOPPER ondanks deze onmogelijke hairpin .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Anoniem: 153905 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 18:47:
Vind het wel heel erg jammer dat bocht 6 in Monaco zoooo verschrikkelijk moeilijk is om in te draaien en je makkelijk in de vangrail belandt .
Heb hierboven al gereageerd en meerdere malen om gelijktijdig afremmen maar 1 keer van de 10 lukt het mij om geen vangrail te raken .
Heb een Xbox 360 controller voor de PC en werkt prima maar helaas vind ik het jammer om deze belangrijke bocht van Monaco bocht 6 NIET onbeschadigd door te komen .
Vraag even aan Monaco of ze hun bocht willen aanpassen. Dat je die bocht niet door kunt komen is niet de schuld van Codemasters, zij hebben slechts de banen nagemaakt...

PS: Rem af tot ongeveer 30km/h, dan moet het lukken. Dan kun je vanzelf versnellen.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Laatst online: 17-05 23:35
Spel is prima gemaakt, je moet alleen goed weten hoe je die bocht moet nemen.
Blijf aan de buitenkant, rem extreem veel af en zorg dat je afgeremd bent als je de bocht wilt gaan nemen en stuur dan zoveel mogelijk in. Ik heb al veel races in monaco gedaan en ik heb er geen problemen meer mee.

Blijft het een probleem, kijk eens of jou stuurtje / wat je dan ook gebruikt misschien niet helemaal functioneerd.

Wat ik voornamelijk jammer vind aan F2012 is dat ze de extra bandenslijtage weggehaald hebben uit de minder dan 100% races. In F2011 slijten de banden bij 50% races 2x zo snel dus moest je gewoon een goede pitstopstrategy volgen.
In F2012 is het gewoon doorijden op je band tot je er genoeg van hebt en dan switchen naar de ander en dan haal je de finish makkelijk.

Ik zou het zo fantastisch vinden als ze er wat extra opties in zouden stoppen voor F2013 die bv afwijken van de echte regels, bijvoorbeeld bijtanken of de AI zelf kunnen tweaken om hem sneller of langzamer te laten rijden of beter de bochten te laten nemen i.p.v. alleen maar hard / medium/ easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Oefenen, oefenen, oefenen. Met klagen ga je er niet komen en hier ook geen vrienden maken, eerlijk gezegd. Hij is NIET onmogelijk, anders was hij al lang van de kalender gehaald. 40-50 kph is maximale snelheid door die bocht.

F1 2012 is wat F1 2010 had moeten zijn qua gameplay, Codemasters heeft 3 jaar over gedaan om een enigszins 'OK' game af te leveren en nog komt het volgens velen, incl. mezelf niet in de buurt van een GP4 of F1C'99-'02. (God wat mis ik de setup-opties van de F1 reeks van EA/ISI).
Het racen is best fijn, maar ook pas nadat je er een hele zwik mods op hebt geinstalleerd (zoals die van een paar posts hiervoor). Betaal je dus effe 40 EUR ofzo (nieuw in september) voor een halfbakken game en moet je nog 12 patches installeren en daarna nog wat mods erop om het een waardig F1-spel te maken. Iets wat Codemasters ook weet, ze hebben GFWL laten vallen uit 2012 (zat wel in F1 2010-2011) omdat patches uitbrengen over GFWL teveel geld kost. Letterlijk voor die reden. Waar ben je mee bezig als je het blijkbaar vanzelfsprekend vindt dat je game na release nog zoveel patches nodig heeft? Als ze dachten dat hun game wel in orde zou zijn, zouden ze geen reden hebben om GFWL te laten vallen.

Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat dit spel met de FFB-,graphics en realisme-mods inderdaad wat wegheeft van een topper. Maar er zijn wel mods voor nodig, dus CM is imho niet verantwoordelijk voor de fun die ik met deze game heb de laatste tijd.

@'Ierboven
Op Racedepartment.com staan wat mods, waaronder minstens eentje die het weggedrag van de AI gans aanpast, zodat ze niet meer tegen 10 kph door sommige bochten gaan om dan daarna weg te schieten alsof er nog een V12 in die kar zit. Ik heb m'n instelling door die mod moeten veranderen van Legend naar Prof omdat ik met een Lotus anders nooit op een Lotus-waardige plaats kon blijven rijden.

[ Voor 8% gewijzigd door Tokkes op 29-06-2013 16:34 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Tokkes schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 16:30:
[...]

Oefenen, oefenen, oefenen. Met klagen ga je er niet komen en hier ook geen vrienden maken, eerlijk gezegd. Hij is NIET onmogelijk, anders was hij al lang van de kalender gehaald. 40-50 kph is maximale snelheid door die bocht.

F1 2012 is wat F1 2010 had moeten zijn qua gameplay, Codemasters heeft 3 jaar over gedaan om een enigszins 'OK' game af te leveren en nog komt het volgens velen, incl. mezelf niet in de buurt van een GP4 of F1C'99-'02. (God wat mis ik de setup-opties van de F1 reeks van EA/ISI).
Het racen is best fijn, maar ook pas nadat je er een hele zwik mods op hebt geinstalleerd (zoals die van een paar posts hiervoor). Betaal je dus effe 40 EUR ofzo (nieuw in september) voor een halfbakken game en moet je nog 12 patches installeren en daarna nog wat mods erop om het een waardig F1-spel te maken. Iets wat Codemasters ook weet, ze hebben GFWL laten vallen uit 2012 (zat wel in F1 2010-2011) omdat patches uitbrengen over GFWL teveel geld kost. Letterlijk voor die reden. Waar ben je mee bezig als je het blijkbaar vanzelfsprekend vindt dat je game na release nog zoveel patches nodig heeft? Als ze dachten dat hun game wel in orde zou zijn, zouden ze geen reden hebben om GFWL te laten vallen.

Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat dit spel met de FFB-,graphics en realisme-mods inderdaad wat wegheeft van een topper. Maar er zijn wel mods voor nodig, dus CM is imho niet verantwoordelijk voor de fun die ik met deze game heb de laatste tijd.

@'Ierboven
Op Racedepartment.com staan wat mods, waaronder minstens eentje die het weggedrag van de AI gans aanpast, zodat ze niet meer tegen 10 kph door sommige bochten gaan om dan daarna weg te schieten alsof er nog een V12 in die kar zit. Ik heb m'n instelling door die mod moeten veranderen van Legend naar Prof omdat ik met een Lotus anders nooit op een Lotus-waardige plaats kon blijven rijden.
Even betreffende mods, is het dan nog steeds mogelijk online te gaan of is dat niet meer mogelijk?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Koenvh schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 19:12:
[...]

Even betreffende mods, is het dan nog steeds mogelijk online te gaan of is dat niet meer mogelijk?
Zolang de database niet aangepast wordt, kan je online. Dus hou een backupje ervan bij als je mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je zou echt waar voor je geld krijgen als Codemasters een gratis update uitvoeren van de game F1 2012 die alle vernieuwingen van 2013 in de game updaten .
Dus niet elk jaar een nieuwe F1 game kopen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het probleem opgelost en wel als volgt :
Van Windows 8 naar cofiguratiescherm en dan naar apparaten en printers dan zie ik de Xbox 360 controller staan en er met rechtermuis knop klikken , geavanceerd en daar kan ik de Xbox 360 controller opnieuw kalibreren .
Nu is de Xbox 360 controller goed ingesteld en kan ik de bocht 6 in Monaco beter indraaien .
Je moet het maar weten en naar lang zoeken is het mij toch gelukt .
Dus moet je een Xbox 360 PC controller altijd kalibreren voor gebruik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Anoniem: 153905 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 08:20:
Je zou echt waar voor je geld krijgen als Codemasters een gratis update uitvoeren van de game F1 2012 die alle vernieuwingen van 2013 in de game updaten .
Dus niet elk jaar een nieuwe F1 game kopen .
Ja, dat zou iedereen wel willen, maar zo DOM is codemaster natuurlijk niet. Doen ze dat wel, dan verkopen ze de helft minder van hun nieuwe F1 2013 game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

F1 2013 is denk ik zojuist aangekondigd.

Op de "F1 from Codemasters" Facebook pagina staat een foto van een aantal Xbox/PS3/PC cases gefotografeerd aan de zijkant, waarop allemaal duidelijk "F1 2013" is te lezen en met als tekst bij de foto "Tomorrow."

Morgen dus waarschijnlijk meer info, maar hier is de foto te zien:
https://www.facebook.com/...4881132059&type=1&theater

[ Voor 7% gewijzigd door DerOllie op 14-07-2013 15:57 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-05 11:21

fynrd1

Fooled by Randomness

Vjenne-ICT schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 14:13:
[...]

Ja, dat zou iedereen wel willen, maar zo DOM is codemaster natuurlijk niet. Doen ze dat wel, dan verkopen ze de helft minder van hun nieuwe F1 2013 game.
Ze gaan sowieso al de helft minder verkopen :+ Dom zijn ze natuurlijk wel, een F1 game releasen met een kwart van het seizoen te gaan? Dezelfde bugs uit de 1e reeks zijn nog steeds aanwezig en de support houdt na een maandje of twee al op. Deze manier van handelen heeft ervoor gezorgd dat ze heel veel spelers zijn kwijt geraakt met F1 2012. Met 2010 werd het nog gepikt, 2011 begon het gemor en 2012 begon de leegloop. Ik vraag me af hoe gaar 2013 wordt aangezien ze daar niet eens meer promotie voor hebben gedaan zoals in eerdere jaren. Het lijkt nu meer op een geforceerde release. /3

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
Hoogie2004 schreef op zondag 21 april 2013 @ 22:14:
Voor mensen die dit nog spelen, de volgende mod is wel aan te raden:
http://www.racedepartment...nce-v1-0-ctf-files.63566/

En dan de V1.1 versie. Geeft de wagen een heel ander (beter) gevoel, in plaats van dat standaard onderstuurde wat de wagens hebben.
Ik ben een noob op mod-gebied: kun je mij vertellen hoe dit geinstalleerd moet worden en kan ik hiermee mijn spel blijven spelen zoals ik dat altijd deed of moet ik de boel opnieuw installeren? (ik race met een G25)
Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
BvZwolle schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 23:54:
[...]

Ik ben een noob op mod-gebied: kun je mij vertellen hoe dit geinstalleerd moet worden en kan ik hiermee mijn spel blijven spelen zoals ik dat altijd deed of moet ik de boel opnieuw installeren? (ik race met een G25)
Tnx!
Het is simpeler dan je denkt.

Je kunt gewoon het bestand 'cars' in het hoofdmap waar je F1 2012 hebt geinstalled kopieeren en overschrijven.

edit: Release F1 2013 op 4 oktober :)

[ Voor 5% gewijzigd door Kw4kje op 27-07-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 10:27
Heb sinds kort dat als ik aan het racen ben en 3 ronden gerden heb mijn pc vast loopt,
geluid loopt vast en scherm wordt ook zwart, kan dan niks anders doen als power knop,
ingedrukt houden tot dat me pc uitgaat, wat kan de oorzaak hier van zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:12
Voor de gein eens kijken of hij niet te warm wordt ;)
Verder het eerste wat ik dan zou doen is de replay file verwijderen, race starten en weer afsluiten, en de replay file op read only zetten. Dat heeft met F1 2010 een soortgelijk probleem voor mij opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Weet iemand wat een VIP pass kost als je deze via de PSN store moet kopen? (dus 2e hands hebt gekocht en de VIP pass is al gebruikt)

Ik kan het met geen mogelijkheid vinden via google, en heb geen PS3 voor langere tijd bij de hand. Wat ik me kan herinneren gaf die VIP pass ook niet zoveel extra's, anders dan alleen online spelen en wat challenges per week?

Update: https://store.sonyenterta...01664_00-F12012VIPPASS000

7,99 dus.

Bloody internet proxy die me steeds afwees en omleidde...

[ Voor 22% gewijzigd door DerOllie op 06-08-2013 16:32 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga de F1 2013 toch kopen voor mijn Xbox 360 .
Ik heb F1 2012 demo Xbox 360 gespeeld en krijg de bochten veel makkelijker dan de PC versie ( Circuit Monza ) echt een groot verschil .
Ben Formule 1 liefhebber en wil daarom juist de beste besturing in mijn handen hebben .
Word wel een duur najaar met GTA V / F1 2013 / Splinter Cell Blacklist / Watch Dogs , zijn €200,00 aan games .
Maar kom er wel de winter mee door .
Laat F1 2013 maar komen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

Anoniem: 153905 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:41:
Ik ga de F1 2013 toch kopen voor mijn Xbox 360 .
Ik heb F1 2012 demo Xbox 360 gespeeld en krijg de bochten veel makkelijker dan de PC versie ( Circuit Monza ) echt een groot verschil .
Ben Formule 1 liefhebber en wil daarom juist de beste besturing in mijn handen hebben .
Word wel een duur najaar met GTA V / F1 2013 / Splinter Cell Blacklist / Watch Dogs , zijn €200,00 aan games .
Maar kom er wel de winter mee door .
Laat F1 2013 maar komen .
Beste besturing?
Dan kun je toch beter voor een stuur gaan ;)

Dit is nog het beste:
pricewatch: Thrustmaster T500 RS Zwart, PC, PlayStation 3
+
pricewatch: Thrustmaster Ferrari F1 Wheel Add-On (voor T500 RS)

8)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04:25
ik zit er aan te denken om deze ook te kopen , maar hoe zit het met die rare banden ? is dat nog steeds het zelfde als in 2011?

dat je vol gas rijd in eens in de vangrail hang omdat je band zacht was geworden zonder waarschuwing , of pits stops waar je aan half uur moest wachten

ik ben iemand die wil gewoon 10 ronde kunnen rijden zonder dat ik me om me banden druk hoef te maken dat moet makkelijk kunnen. maar vaak genoeg in de eerste ronden al dat mijn banden er helemaal er aan zijn terwijl ik gewoon rustig rijd

heb trouwens een G25

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh

Koenvh

ravw schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 01:14:
ik zit er aan te denken om deze ook te kopen , maar hoe zit het met die rare banden ? is dat nog steeds het zelfde als in 2011?

dat je vol gas rijd in eens in de vangrail hang omdat je band zacht was geworden zonder waarschuwing , of pits stops waar je aan half uur moest wachten

ik ben iemand die wil gewoon 10 ronde kunnen rijden zonder dat ik me om me banden druk hoef te maken dat moet makkelijk kunnen. maar vaak genoeg in de eerste ronden al dat mijn banden er helemaal er aan zijn terwijl ik gewoon rustig rijd

heb trouwens een G25
Dat is F1, banden die nauwelijks 10 ronden kunnen maken (soft compound). Tja, dan moet je eerder klagen over F1 dan over F1 The Game. De game schaalt het ook een beetje, waardoor je banden er eerder aan zijn met een 10 ronden race dan met een 52 ronden race

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 10:27
Schuey schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:36:
Voor de gein eens kijken of hij niet te warm wordt ;)
Verder het eerste wat ik dan zou doen is de replay file verwijderen, race starten en weer afsluiten, en de replay file op read only zetten. Dat heeft met F1 2010 een soortgelijk probleem voor mij opgelost :)
In welke map vind ik de "replay files " hen F1-2012 geïnstalleerd in: D:\Games\F1 2012

*** Edit ***

Heb al een Fix gevonden !

[ Voor 44% gewijzigd door Albert020 op 21-09-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand geïnteresseerd in een F1 2013 topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:32
Zat er ook naar te zoeken maar blijkbaar is er niet veel animo? Spel komt vrijdag officieel uit.

Ik ben er zelf een beetje klaar mee. Steeds weer hetzelfde en de bugs die erin zitten zijn er nog steeds niet uitgehaald. Daarom ga ik 2013 ook niet kopen hoewel de recensies toch best wel positief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
Ik denk het ook niet, ik heb het spel wel gepreorderd maar niet de classic variant.
Als dezelfde bugs als F1 2012 terugkomen dan is het voor mij klaar en zal ik volgend jaar de opvolger niet meer aanschaffen, ik geef ze al vanaf F1 2010 de kans.

[ Voor 8% gewijzigd door Hari-Bo op 02-10-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Ik hoop dat het overstuur met me stuurtje verdwenen is, dan vind ik het al een hele verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch maar eentje gemaakt voor 2013: [Multi] F1 2013
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste