Anoniem: 153905 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 18:47:
Vind het wel heel erg jammer dat bocht 6 in Monaco zoooo verschrikkelijk moeilijk is om in te draaien en je makkelijk in de vangrail belandt .
Heb hierboven al gereageerd en meerdere malen om gelijktijdig afremmen maar 1 keer van de 10 lukt het mij om geen vangrail te raken .
Heb een Xbox 360 controller voor de PC en werkt prima maar helaas vind ik het jammer om deze belangrijke bocht van Monaco bocht 6 NIET onbeschadigd door te komen .
F1 2012 blijft wel een TOPPER ondanks deze onmogelijke hairpin .
Oefenen, oefenen, oefenen. Met klagen ga je er niet komen en hier ook geen vrienden maken, eerlijk gezegd. Hij is NIET onmogelijk, anders was hij al lang van de kalender gehaald. 40-50 kph is maximale snelheid door die bocht.
F1 2012 is wat F1 2010 had moeten zijn qua gameplay, Codemasters heeft 3 jaar over gedaan om een enigszins 'OK' game af te leveren en nog komt het volgens velen, incl. mezelf niet in de buurt van een GP4 of F1C'99-'02. (God wat mis ik de setup-opties van de F1 reeks van EA/ISI).
Het racen is best fijn, maar ook pas nadat je er een hele zwik mods op hebt geinstalleerd (zoals die van een paar posts hiervoor). Betaal je dus effe 40 EUR ofzo (nieuw in september) voor een halfbakken game en moet je nog 12 patches installeren en daarna nog wat mods erop om het een waardig F1-spel te maken. Iets wat Codemasters ook weet, ze hebben GFWL laten vallen uit 2012 (zat wel in F1 2010-2011) omdat patches uitbrengen over GFWL teveel geld kost. Letterlijk voor die reden. Waar ben je mee bezig als je het blijkbaar vanzelfsprekend vindt dat je game na release nog zoveel patches nodig heeft? Als ze dachten dat hun game wel in orde zou zijn, zouden ze geen reden hebben om GFWL te laten vallen.
Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat dit spel met de FFB-,graphics en realisme-mods inderdaad wat wegheeft van een topper. Maar er zijn wel mods voor nodig, dus CM is imho niet verantwoordelijk voor de fun die ik met deze game heb de laatste tijd.
@'Ierboven
Op Racedepartment.com staan wat mods, waaronder minstens eentje die het weggedrag van de AI gans aanpast, zodat ze niet meer tegen 10 kph door sommige bochten gaan om dan daarna weg te schieten alsof er nog een V12 in die kar zit. Ik heb m'n instelling door die mod moeten veranderen van Legend naar Prof omdat ik met een Lotus anders nooit op een Lotus-waardige plaats kon blijven rijden.
[
Voor 8% gewijzigd door
Tokkes op 29-06-2013 16:34
]