ik dacht dus even, dat nu na de update's het gedonder met plotselinge ijsbanen verholpen was.
MAAR DAT IS TOCH EVEN NIET WAAR.
ik rij de race van china.....ben in de 13e ronde.....het begint te regenen...en op slag van 100 meter kom ik geen bocht meer door, of ik glij van de baan......ECHT NIET TE GELOVEN.....heb de race maar afgebroken, want dit lijkt dus nergens op.
CODEMASTERS.....DOE JE HUISWERK MAAR OPNIEUW
vandaag race MONACO...in de regen...het kan nog gekker schijnbaar met codemasters race game.....
in ronde 2of3 gaat raikonen eraf, en krijgen we een rondje of 4 waarschuwingen en gele vlaggen dat we niet mogen inhalen........in ronde 6 of zo komt de saftycar in de wedstrijd.....na 2ronden saftycar......STAAT DE AUTO ER NOG ALTIJD VAN RAIKONEN....en krijgen we een rondje of 6 waarschuwingen dat er afwisselend in sector 1, en dan weer in sector 2 iemand eraf is gegaan......het gaat om dezelfde raikonen......dan jaja komt de saftycar weer in de game......en dan is de auto van raikonen ook al weg.....dus vraag je je af.....WAAROM SAFTYCAR?????? dan na 2 rondjes safty car kunnen we eindelijk de race afmaken.
het kan dus nog altijd gekker met de blunders in de game
en toch blijft het een leuke game om te spelen..
[
Voor 49% gewijzigd door
moeskoetie op 28-10-2012 16:51
]