• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45

Hoogie2004

Whohooooo

BruceLee schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:18:

[...]

Het rijdt gewoon niet als een (f1)auto het is gewoon een leuke arcade game die je iets moeilijker kan zetten met alle hulpjes uit. voor de echte simracers is het dus niks.
Dit wil ik tegenspreken (dat het niet is voor echte simracers). F1 2010 was ook arcade maar wel heel erg leuk om te spelen. Ik doe zelf aan iRacing, dus val waarschijnlijk wel onder de simracers. Echter kan ik me met F1 2011 vast goed vermaken, omdat het gewoon een beetje afwisseling is, beetje minder serieus, en de race-ervaring was in 2010 erg goed uitgewerkt (hopelijk nu weer).

Goed, het is niet zo realistisch als bijvoorbeeld iRacing, maar voordeel is wel dat je altijd kan racen doordat er AI inzit, en gewoon op elk moment een lekkere race kan hebben (als de game zo goed is als 2010). Heb 2010 in totaal 102 uur gespeeld, dus zo slecht vond ik em niet :+

[ Voor 20% gewijzigd door Hoogie2004 op 21-09-2011 14:32 ]

My iRacing profile | Strava

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Mijn exemplaar is vandaag om 12:34 verstuurd.....deze keer wel de PC-versie....LOL, was een beetje frustrerend vorig jaar met de PS3......haha....

Eens kijken hoe dat er straks uitziet met drie schermen :9

[ Voor 17% gewijzigd door Ericjooo op 21-09-2011 16:04 ]

iRacing Profiel

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik kom net uit de free record shop in zoetermeer stadshart. F1 2011 ligt netjes in de schappen. morgenmiddag kan ik pas spelen.. moet werken tot laat en morgen studeren...

All-Round nerd | iRacing Profiel

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:32
w4rguy schreef op woensdag 21 september 2011 @ 17:01:
Ik kom jet uit de free record shop in zoetermeer stadshart. F1 2011 ligt netjes in de schappen morgenmiddag kan ik pas spelen.. moet werken tot laat en morgen studeren...
Dus je hebt 'em al wel?

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik heb nu de gedownloade variant en geactiveerd met de steam key. Werkt prima. Zometeen spelen :) :)

[ Voor 13% gewijzigd door Hoogie2004 op 21-09-2011 17:08 ]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Ligt het nou aan mij of kan ik de hoeveelheid aan brandstof die in de auto komt (P1) niet veranderen? Dit kon met f1 2010 toch echt wel.

edit: Tevens kan ik nergens vinden hoe je een pit-in request moet doen.

edit2 Had fuel simulation uitstaan.. 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door AtlAntA op 21-09-2011 18:13 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Hij zit in me tas ja, heb gem gekocht maar heb morgen pas tijd om te spelen

• Unbreukable
Heb de game ook! Over 2 uur lekker spelen... (PS3)

• DutchFLC
  • Laatst online: 12-08-2024
Als je in de buurt van een Saturn woont en snel bent kun je vanavond nog spelen. Heb hm net gehaald voor xbox, 39 euro , je moet er wel om vragen , ligt nog niet in de winkel

[ Voor 3% gewijzigd door DutchFLC op 21-09-2011 19:00 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Kunnen ze bij Codemasters nu geen game maken zonder bugs?

Bug 1: Tijdens race herhaaldelijk fuel status gecheckt: OPTIMAL stond er. 10 seconde na het checken begon mijn auto te pruttelen en zo ging ik in het laatste halve rondje van P6 naar P14.
Bug 2: AI rijd op sommige punten heel langzaam en op andere heel hard
Bug 3: Een auto die gewoon op start-finish ineens stil gaat staan, op het asfalt

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 21-09-2011 19:11 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:07
Saturn & MediaMarkt @ Groningen hebben 'm niet...

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Ik zit inmiddels op Silverstone met mn career.

Dat kers en DRS is wel een grappige toevoeging :)

• Unbreukable
Ik heb mijn eerste 30 minuten op de PS3 er op zitten en ik ben niet echt onder de indruk, de graphics zijn echt slecht, voor mij gevoel nog slechter dan F1 2010...
Het gevoel is nog steeds niet echt goed maar misschien moet ik wat wheelsettings aanpassen.

Bij het uitrijden van de pitbox hapert het als de neten, op een redelijk nieuwe 250Gb Slim, maar het lijkt me toch dat dit soort dingen bij het testen ook gemerkt worden?

[ Voor 25% gewijzigd door Unbreukable op 21-09-2011 20:30 ]

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 22:28
BruceLee schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:08:
[...]

iets zinnigs valt er niet over te zeggen ;) het is leuk om een paar laps te doen in time trail en met kers en drs te spelen het is wel een hele grote verbetering tegenover de f1 2010.
Het is dus leuk om even mee te spelen, Maar echt realistisch is het niet.( je hebt wel een beetje skills nodig met alles uit maar zon grote uitdaging zoals sommige zeggen is het zeker niet)
Zo wonderlijk mooi is het allemaal ook niet. maar wel leuk om even mee te spelen dus

hier nog een video je moet alleen klein beetje uitkijken met drs. niet te vroeg en soms met 300 trekt ie nog scheef in een lichte bocht en kers er op. kijk maar ;)

[video]
Het valt mij tegen.
Ik heb de eerste bug op de video gezien. Er staat een auto stil op de start grid.
Ik vindt de graphic erg tegenvallen.
En de geluid vindt ik helemaal verschrikkelijk.

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 10:54
Ik heb mijne zojuist besteld :)
Zal vrijdag wel op de mat liggen.

• fynrd1
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

ik heb last van microstutters.. nooit eerder gehad bij codemaster games:S

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hmm. 60kmph is best traag in de pit...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
fynrd1 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:40:
ik heb last van microstutters.. nooit eerder gehad bij codemaster games:S
Dat heb ik ook.
In 1 ronde zo een 6-7 keer ofzo.

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik moet zeggen, erg vermakelijk.
Ben een career begonnen in de Lotus, en er zit tenminste wat uitdaging in, iets dat in F1 2010 veel minder was (bahrein op je sloffen winnen in dat hok...) DRS en KERS vergeet ik nog vaak te gebruiken :+ (en de lotus heeft geen KERS)

Ik heb nog niet veel rare dingen kunnen vinden, alleen dat de AI vroeg remt, maar een hogere bochtensnelheid heeft. Vind het iig erg vermakelijk. Kleine bugs mogen er best in zitten, die worden wel gepatched. Verder is dit voor mij ook echt een tijdverdrijf naast iRacing, mijn serieuze racegame.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Evertt schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:36:
[...]

Het valt mij tegen.
Ik heb de eerste bug op de video gezien. Er staat een auto stil op de start grid.
Ik vindt de graphic erg tegenvallen.
En de geluid vindt ik helemaal verschrikkelijk.
Grapje zeker? Dit is de Ghost uit Time Trial. :F

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Laat ATI maar weer eens snel met nieuwe drivers komen....

• vosss
Kw4kje schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:05:
Laat ATI maar weer eens snel met nieuwe drivers komen....
Ik heb geen enkel issue met mijn 6870 en draai op 1920x1200 alles op max als een zonnetje :9

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Ah lag aan CF, met single 6970 loopt ie wel lekker. Toch weer raar dat ati bij hun cap 3 profile F1 2011 crossfire performance hebben staan....nou mooi niet dus. Zelfde liedje als vorig jaar.

• Unbreukable
Heb net mijn eerste volledige practice session erop zitten. Heb alle rijhulpen uit en de tegenstanders op de meest moeilijke stand (legend?). Ben begonnen in de Williams en na 1 sessie waarin ik 21 ronden gereden heb op de harde band stond ik 24e met een tijd van 1:31 terwijl de Webber (die de snelste was) een 1:24 had staan.
Tevens heb ik gelijk mijn eerste gridpenalty al weer te pakken nadat ik spinde op het moment dat iemand mij inhaalde en ik vol van de zijkant zijn achterwiel raakte (toevalling betrof het Hamilton en bestuurde ik Maldonados' Williams). Grappig was wel weer dat terwijl de damage op full staat ik totaal geen schade had.

Na deze sessie deed ik iets wat ik niet vooraf bedacht had dat zou kunnen gebeuren nadat ik vanmiddag de game ophaalde... ik zette mijn PlayStation uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Unbreukable op 21-09-2011 21:34 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Iemand al met een G27 en een PS3 gespeeld? Ik vond de FFB in 2010 matig, na de bugfix/update echt slecht (super licht sturen). Voor ik deze koop wil ik eigenlijk wel weten of het nu wel werkt (anders blijft mijn PlaySeat en geld lekker waar het nu is).

• Unbreukable
@Nik, Ja, ik heb de wheelweight op 100 gezet en het voelt wel beter dan in 2010 na de patch... maar verder zie mijn post boven jouw post.

De framerate is echt extreem laag op de PS3, ik heb moeite met het kijken naar het beeld. Daarnaast stottert het beeld af en toe en is alles ver weg heel pixelig en blurry.

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 15:59
Vanavond ook maar besteld. Nadat een paar vrienden dit ook hebben gedaan. Krijg hem wss vrijdag.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Hoyden schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:54:
[...]

Dat heb ik ook.
In 1 ronde zo een 6-7 keer ofzo.
Ik heb ze om de paar seconden... Schijnt een bekend probleem, ook bij voorgaande racgames van codemasters ..heb ik weer

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet vinden. Heb er net een raceweekendje op PC opzitten, maar na een tweetal maandjes enkel in iRacing te hebben gereden moet ik zeggen dat het spel heel raar aanvoelt. Kan ook gewoon aan mij liggen, aan het feit dat ik de handling van F1 2010 (of iRacing) verwachtte. Er is gewoon iets tegennatuurlijks wanneer ik in de Lotus stap in F1 2011 en hem op de baan probeer te houden. Voor de rest trekken de reflections op niks, wat erg opvalt als je in je spiegels kijkt, maar het tyre-deformation system is wel in orde blijkbaar. Ook mis ik (zoals in F1 2010) puddles als je op een drogende baan bent aan't rijden (je ziet ze niet, maar soms vliegt er wel een spets water omhoog langs je voorbanden...), de puddles lijken gewoon te verdwijnen op een gegeven moment.

Ook komen de set-ups totaal niet overeen met de set-ups van F1 2010. Imho verschillen F1 2010 en F1 2011 evenveel van mekaar als games uit de GRID- en DiRT-serie. Het is gewoon een totaal ander spel dan F1 2010 was.

Maar goed, al dit is gebaseerd op een kleine 2 uurtjes gamen, ga straks nog wat lapjes proberen te pompen en dan zien we wel. Maybe I'll even start to like it :p

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:07
Dennischo schreef op woensdag 21 september 2011 @ 20:43:
Hmm. 60kmph is best traag in de pit...
Ja, dat viel mij dus ook op. Dacht eerst dat 'ie nog op mijlen stond, hehe. F1 2010 was toch 100 km/u?

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Wasp schreef op woensdag 21 september 2011 @ 22:57:
[...]

Ja, dat viel mij dus ook op. Dacht eerst dat 'ie nog op mijlen stond, hehe. F1 2010 was toch 100 km/u?
Officieel volgens de FIA regels is het ook ongeveer 60 mp/h of 100 km/h.

De free record shop in Zoetermeer verkocht hem. Een andere winkel ook maar als ik daarvan de naam noem wordt mijn baas misschien minder blij, maar als je dus in Zoetermeer woont heb je geluk bij verschillende winkels.

Ik ga nu nog even snel kijken op me controller, morgen op de G25 een paar rondjes rijden :D

Verwijderd

w4rguy schreef op woensdag 21 september 2011 @ 23:39:
[...]

Officieel volgens de FIA regels is het ook ongeveer 60 mp/h of 100 km/h.
Klopt, hoewel bij sommige tracks de limiet wél op 60km/h ligt (o.a. Monaco, Spa, ...).

Edit: Ik ben overigens benieuwd of je in de 2011 versie in de Ferrari in cockpitview wél in je spiegels kan kijken, dat ging in F1 2010 niet (die neksteun-achtig-iets zat in de weg) :F

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2011 00:04 ]

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 00:02:
[...]

Klopt, hoewel bij sommige tracks de limiet wél op 60km/h ligt (o.a. Monaco, Spa, ...).

Edit: Ik ben overigens benieuwd of je in de 2011 versie in de Ferrari in cockpitview wél in je spiegels kan kijken, dat ging in F1 2010 niet (die neksteun-achtig-iets zat in de weg) :F
Daarnet in een Red Bull gezeten, kon de spiegels wel zien in de cockpit view. Ik reed op een nat circuit en dat was nogal tricky (sowieso op een controller vind ik). Voelde wel anders aan kwa besturing, je zag hem meer glijden en merkte dat ik nog iets kon doen aan de spin om hem er uit te trekken. Morgen kan ik pas een echt goed verhaal geven omdat ik dan met stuur heb gereden. De informatie die je kunt opvragen is wel uitgebreider. Zo krijg je nu meer details over de status van je auto en of iets kapot is (meer opgedeeld dan je voorvleugel uit 1 groot vlak). Je kunt tijdens practices spelen met je fuel mix (veranderbaar in de cockpit). Er zijn natuurlijk ook veel meer typen banden en je kunt zelf instellen hoeveel vocale feedback je wilt van je engineer (als in, "alles" , "cruciaal" of "niks").

Je merkt ook dat de AI nu wél remt als er een gele vlag hangt. Overigens vond ik het nog wel lame. Ik stond stil op de baan, had zoiets van rijden jullie er maar langs, en kreeg een waarschuwing voor "illegal blocking".Dat waarschuwingssysteem ergerde ik me de vorige keer al aan. Als je spint in monaco heb je 20 waarschuwingen voor illegal blocking voor je gedraaid bent, en wat moet je er nou aan doen?

Heb alleen even een practice gereden, nog geen volle race en ook niet op het stuurtje nog. Wat wel beter is, is dat je nu ook info over de baan kunt opvragen als je in de pitbox staat. Daarin staat info zoals, of het een snelle baan is, hoe vaak je schakelt per rondje, of je remmen het zwaar te verduren krijgen, dat soort dingen. Toch van die kleine dingetjes die fijn zijn bij het kiezen van je afstelling. Zeker voor mensen die af en toe een racegame leuk vinden zonder alle telemetrie van een baan uit het hoofd te kennen

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik heb 'm op mijn pc geïnstalleerd. Mijn verwachtingen waren torenhoog aangezien ik F1 2010 briljant vond: goed menu, perfecte gameplay. Alleen de laadtijden vond ik iets minder, maar voor die goede gameplay had ik het ervoor over.

Ik kan een lang betoog neerzetten, maar kort samengevat: F1 2011 valt eigenlijk nogal tegen. :X Het menu is op sommige punten omslachtiger geworden, de laadtijden zijn langer maar het ergste vind ik: de gameplay is verslechterd. :X Bij F1 2010 was het gedrag van de auto goed voorspelbaar en erg goed, bij F1 2011 heb ik 't idee dat je met een grasmaaier aan het racen bent met een V8-motor zonder enige downforce. :X En het circuit lijkt onder de auto door te bewegen in plaats van dat je er over heen rijdt (dit is even zwaar overdreven, maar het "voelt" anders dan bij F1 2010). :/ Uiteraard zijn er wel pluspunten, zoals meer info tijdens de race etc.

Kortom: tegenvaller. :/ Ik had er echt enorm veel van verwacht. Terug naar F1 2010 dus. :X

[ Voor 3% gewijzigd door Bart-Willem op 22-09-2011 01:17 ]

Volvotips.com

• vosss
Persoonlijk bevalt 2011 mij een stuk beter dan 2010.

Ik zit nu op Spa in career mode. De hele dag bezig geweest en nu heb ik kramp in mn linker voet omdat ik die altijd boven de rem houdt van mn G25. Dus ook op rechte stukken waar ik niet hoef te remmen. Geen idee waarom ik dat doe, maar het doet wel zeer nu :D !

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik vind hem beter als 2010, puur omdat er uitdaging in zit. Kan met de Force India op Legend Sutil echt niet bijhouden vooralsnog... Dus dat wordt nog een hele kluif, want als ik em op 1 stand lager zit, kwalificeer ik me als 12e met een Lotus. Dus gaat ie naar de Legend stand, en dan maar oefenen.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Vannacht nog even snel de game geprobeerd toen ik thuis kwam. Wel met controller want had geen zin om m'n stuur op te zetten. Ziet er allemaal top uit! Even een korte race gereden en een Time Trial. Straks na het werk eindelijk fatsoenlijk rijden met m'n stuur.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Toch wel mooi om de reacties te horen dat die fijner is dan 2011.
Maar anders dan bij een voetbal game waar ik ieder jaar een nieuw deel koop, heb ik dat bij dit deel nog niet.

Was bezig vorige week om voor het eerst een 2e seizoen te racen in de 2010 versie. Dan doe ik dat nog wel de komende tijd.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Mars18 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:03:
Toch wel mooi om de reacties te horen dat die fijner is dan 2011.
Maar anders dan bij een voetbal game waar ik ieder jaar een nieuw deel koop, heb ik dat bij dit deel nog niet.

Was bezig vorige week om voor het eerst een 2e seizoen te racen in de 2010 versie. Dan doe ik dat nog wel de komende tijd.
De reacties zijn nogal gemixed. Enerzijds valt het veel mensen tegen (omdat 2010 zo'n goede race-experience had en deze wel moeilijker is). Anderszijds omdat mensen *(zoals ik) het fijn vinden dat de moeilijkheidsgraad eindelijk lijkt te kloppen. Ik vind em iig erg goed en vermakelijk

Ben zelf nog geen vervelende dingen tegengekomen. Game ziet er ook prima uit in DX11 op Ultra :)

• Phusebox
Phusebox schreef op woensdag 21 september 2011 @ 19:00:
Kunnen ze bij Codemasters nu geen game maken zonder bugs?

Bug 1: Tijdens race herhaaldelijk fuel status gecheckt: OPTIMAL stond er. 10 seconde na het checken begon mijn auto te pruttelen en zo ging ik in het laatste halve rondje van P6 naar P14.
Bug 2: AI rijd op sommige punten heel langzaam en op andere heel hard
Bug 3: Een auto die gewoon op start-finish ineens stil gaat staan, op het asfalt. Nee niet de ghost, tijdens een race gewoon iemand die stopt :S
Wel grappig dat niemand hier blijkbaar zich stoort aan deze cruciale bugs?

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Phusebox schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:10:
[...]

Wel grappig dat niemand hier blijkbaar zich stoort aan deze cruciale bugs?
Over de Fuel, optimal betekend gewoon dat je het precies haalt. en gaat per ronde, dus het kan best dat hij pas omspringt naar 1 lap tekort als je meer als een half rondje tekort komt, En waarom hou je dan niet +1 aan, je moet (in het echt) ook nog een ere-ronde en brandstof overhouden voor de controle na de race :)

De AI is compleet opnieuw geschreven, ja, het is nog niet 100% maar ik vind het niet echt mega-storend. Hier zal ook nog wel het een en ander aan gepatched gaan worden. Tevens vind ik de AI op de circuits die ik tot nu toe heb gedaan beter als vorig jaar (toen was het echt drama qua AI snelheid).

Bug 3 is echt slecht, want dat is er geen. Het is namelijk de Time-Trial ghost die je ziet.... |:( |:(
Heb dit nog niet gezien, filmpje? (misschien was die wagen stuk?)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 22-09-2011 08:19 ]

• Phusebox
Hoogie2004 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:15:
[...]

Over de Fuel, optimal betekend gewoon dat je het precies haalt. en gaat per ronde, dus het kan best dat hij pas omspringt naar 1 lap tekort als je meer als een half rondje tekort komt, En waarom hou je dan niet +1 aan, je moet (in het echt) ook nog een ere-ronde en brandstof overhouden voor de controle na de race :)

De AI is compleet opnieuw geschreven, ja, het is nog niet 100% maar ik vind het niet echt mega-storend. Hier zal ook nog wel het een en ander aan gepatched gaan worden. Tevens vind ik de AI op de circuits die ik tot nu toe heb gedaan beter als vorig jaar (toen was het echt drama qua AI snelheid).

Bug 3 is echt slecht, want dat is er geen. Het is namelijk de Time-Trial ghost die je ziet.... |:( |:(
Ja optimal moet je wel op kunnen vertrouwen en dus niet dat het pas halverwege het laatste rondje omspringt en dan ook meteen op is. En waarom op de hoogste stand; omdat ik in de laatste 3 rondes een man of 4 van me af moest houden.

En de AI; ik weet het nog niet wat ik ervan moet denken. Het voelt nog meer scripted als vorig jaar.

Filmpje van die 3e bug heb ik niet aangezien de replay altijd maar 5 sec. terug gaat ofzo, die flashback die je dan hebt kun je dus ook nooit gebruiken want voor ik de knop op mijn stuurtje heb gevonden, nadat je eerst probeert de crash/spin nog op te vangen, is het al te laat.

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 22-09-2011 08:21 ]

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Phusebox schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:19:
[...]

Ja optimal moet je wel op kunnen vertrouwen en dus niet dat het pas halverwege het laatste rondje omspringt en dan ook meteen op is. En waarom op de hoogste stand; omdat ik in de laatste 3 rondes een man of 4 van me af moest houden.

En de AI; ik weet het nog niet wat ik ervan moet denken. Het voelt nog meer scripted als vorig jaar.
Misschien moet je dan accepteren dat er nog 2 man zijn die je inhalen van die 4, omdat je met je brandstof op het randje zit. Zie Hamilton dit jaar al in het echt. :+

• Phusebox
Hoogie2004 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:21:
[...]

Misschien moet je dan accepteren dat er nog 2 man zijn die je inhalen van die 4, omdat je met je brandstof op het randje zit. Zie Hamilton dit jaar al in het echt. :+
Dat had ik zeker geaccepteerd ware het niet dat mijn info aangaf dat ik nog voldoende brandstof had.

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Phusebox schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:21:
[...]

Dat had ik zeker geaccepteerd ware het niet dat mijn info aangaf dat ik nog voldoende brandstof had.
Nja, het scheelt, nu je dit weet, ga je volgende keer zorgen dat je op +1 blijft. Dit is ook eenvoudig te fixen door Codemasters, omdat ze dan dat tellertje maar net anders hoeven af te stellen.

• Phusebox
Hoogie2004 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:22:
[...]

Nja, het scheelt, nu je dit weet, ga je volgende keer zorgen dat je op +1 blijft. Dit is ook eenvoudig te fixen door Codemasters, omdat ze dan dat tellertje maar net anders hoeven af te stellen.
Ja maar beetje zuur als je op Hard met de Lotus naar P6 bent gereden, met wat geluk bij een crash van anderen, maar wel vast weten te houden.

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Phusebox schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:23:
[...]

Ja maar beetje zuur als je op Hard met de Lotus naar P6 bent gereden, met wat geluk bij een crash van anderen, maar wel vast weten te houden.
Dat ben ik meteen met je eens, dat het zuur is. Echter een Lotus op P6 is ook niet realistisch, misschien greep het spel wel in :+

• Phusebox
Hoogie2004 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:24:
[...]

Dat ben ik meteen met je eens, dat het zuur is. Echter een Lotus op P6 is ook niet realistisch, misschien greep het spel wel in :+
Ja nou P6 vond ik ook wat veel van het goede, ik was al blij met 1 WK punt, maar goed.

Verwijderd

w4rguy schreef op donderdag 22 september 2011 @ 00:14:
[...]
Daarnet in een Red Bull gezeten, kon de spiegels wel zien in de cockpit view.
In de RedBull had ik er ook geen problemen mee, in de Ferrari wel (en nog wat andere, maar die weet ik even niet meer). Codemasters had destijds wel mooi de verschillende ontwerpen neksteun gerealiseerd, maar natuurlijk waren ze vergeten de cockpitview aan te passen aan elke auto zodat je bij sommige wél in de spiegels kan kijken, en bij andere die neksteun dus in de weg zit. Ben benieuwd of ze het bij 2011 opgelost hebben.

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:27:
[...]

In de RedBull had ik er ook geen problemen mee, in de Ferrari wel (en nog wat andere, maar die weet ik even niet meer). Codemasters had destijds wel mooi de verschillende ontwerpen neksteun gerealiseerd, maar natuurlijk waren ze vergeten de cockpitview aan te passen aan elke auto zodat je bij sommige wél in de spiegels kan kijken, en bij andere die neksteun dus in de weg zit. Ben benieuwd of ze het bij 2011 opgelost hebben.
Ja, is opgelost. In ieder geval zeker bij de Ferrari... momentje:

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 22-09-2011 08:53 ]

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:53
Iemand opgevallen dat de AI schijnbaar 27.0 rijdt in Maleisië in de eerste sector, terwijl ik met m'n Lotusje 24.7 rijd?

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Phusebox
Joost1991 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:32:
Iemand opgevallen dat de AI schijnbaar 27.0 rijdt in Maleisië in de eerste sector, terwijl ik met m'n Lotusje 24.7 rijd?
Ja dat schreef ik gisteren ook al, op de drie banen die ik nu heb gespeeld klopt er geen zak van de sectortijden.

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:46
Ik ga maar uit van de positieve verhalen hier op het forum. Iemand met de Xbox versie al bugs tegengekomen?
Krijg net een sms van gamemania dat mijn xbox preorder klaar ligt. Straks maar even ophalen en vanavond spelen!

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

• Phusebox
weststar schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:44:
Ik ga maar uit van de positieve verhalen hier op het forum. Iemand met de Xbox versie al bugs tegengekomen?
Krijg net een sms van gamemania dat mijn xbox preorder klaar ligt. Straks maar even ophalen en vanavond spelen!
Ik heb tot nu toe alleen de Xbox versie gespeeld. Overigens zit het regelmatig freezen van het spel er ook nog in... Hadden ze dat in een extra jaar er niet uit kunnen halen?
En waarom slopen ze audio namen eruit die ze al hadden? Nu kun je nog maar een beperkt aantal namen kiezen... slordig.

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
Installeren jullie de game dan ook op jullie xbox? Ik heb in f1 2010 niet echt veel last gehad van de freezes, ik zal vanmiddag eens testen hoe het in f1 2011 is, als het.goed is ligt hij binnen nu en een paar uurtjes op de deurmat!

Xbone GT: sv3nnie

• Phusebox
Sven Enthoven schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:18:
Installeren jullie de game dan ook op jullie xbox? Ik heb in f1 2010 niet echt veel last gehad van de freezes, ik zal vanmiddag eens testen hoe het in f1 2011 is, als het.goed is ligt hij binnen nu en een paar uurtjes op de deurmat!
Beide getest met 2010. Nu 2011 was geinstalleerd en heb hem er nu weer afgegooid.

• Sven Enthoven
Phusebox schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:19:
[...]

Beide getest met 2010. Nu 2011 was geinstalleerd en heb hem er nu weer afgegooid.
Okee zal vanmiddag eens kijken Thanks voor de reactie hen me iig erg vermaakt met f1 2011 :)

• Phusebox
Ondanks alle kleine foutjes kan ik wel niet wachten om straks weer plaats te nemen achter mijn tv...

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:31:
[...]

Ja, is opgelost. In ieder geval zeker bij de Ferrari... momentje:
Ok, nice! Weet niet of Codemasters er bewust op gelet heeft (hoop het wel), want de spiegels zitten bij de 2011 auto op de neus, waar ze bij de 2010 auto nog op stokjes op de sidepods zaten. Dat zou al kunnen verklaren waarom je nu wel in je spiegels kan kijken.

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2011 @ 10:15:
[...]

Ok, nice! Weet niet of Codemasters er bewust op gelet heeft (hoop het wel), want de spiegels zitten bij de 2011 auto op de neus, waar ze bij de 2010 auto nog op stokjes op de sidepods zaten. Dat zou al kunnen verklaren waarom je nu wel in je spiegels kan kijken.
Klopt, dat is verplicht geworden tijdens vorig seizoen omdat ze vonden dat de coureurs hun spiegels niet goed genoeg gebruikten omdat ze zover aan de buitenkant zaten.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Intertoys: Nee meneer ik kan deze pas morgen verkopen
Dixons: ik heb het spel echt nog niet binnen, morgen ochtend krijgen we die binnen... en zijn neus groeide
Free record shop: heb je het spel? " yup" en pakt het achter en ik ga zo lekker spelen

39

• DutchFLC
Gisteravond even 2 uurtjes gespeeld (xbox). Ben er nog niet helemaal uit wat ik er nou van vind. Zit nog te mutsen met mn wheelsettings , besturing blijft een beetje wazig. 2010 voelde op de 1 of andere manier wat directer in de besturing maar hoop dat dat aan mn instellingen ligt.

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

DutchFLC schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:08:
Gisteravond even 2 uurtjes gespeeld (xbox). Ben er nog niet helemaal uit wat ik er nou van vind. Zit nog te mutsen met mn wheelsettings , besturing blijft een beetje wazig. 2010 voelde op de 1 of andere manier wat directer in de besturing maar hoop dat dat aan mn instellingen ligt.
Dat had ik op de PC, maar daar moest ik (net als vorig jaar) de sound op Software zetten ipv Rapture. Dat gaf al een beter resultaat. Ben nog aan het spelen met de Wheel Saturation.

• Remco Tr
  • Laatst online: 22:46
Vind dat er op de PS3 versie een hoop jaggies in zitten.. draai 720p

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Remco Tr schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:20:
Vind dat er op de PS3 versie een hoop jaggies in zitten.. draai 720p
moet eerlijk bekennen dat de graphics mij ook een tikkeltje tegenvallen

39

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Joost1991 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 08:32:
Niet in Maleisië maar het viel me al op in Australië: ik ben de eerste sector iets van 2,5 - 3 seconden sneller dan de rest (en dat in een HRT :') ) en vervolgens lopen ze ultra dik in.

Straks maar weer even gamen, kijken of ik enthousiaster word na m'n eerste indruk. Maar bij F1 2010 was ik compleet onder de indruk toen en werd het een game-avondje tot diep in de nacht, dat zie ik nu niet meer gebeuren. ;(

Volvotips.com

• Unbreukable
Nee in mijn geval ook niet. Hoeveel waarde moet je überhaupt (wederom) nou hechten aan wat die engineer zegt met betrekking tot het achter blijven in een bepaalde sector... en het viel mij op dat de AI wederom na 2 races nog 0x is uitgevallen.

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Zou dat tijdsverschil misschien te maken hebben met KERS? ;)

• Phusebox
Het rare is dat ik tijdens de GamesCom echt blown away was van de verbeteringen qua controls, maar dat was wel de PS3 versie. Nu speel ik de 360 versie en twijfel ik of ik niet een PS3 exemplaar moet halen om erachter te komen of het daaraan ligt.
w4rguy schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:50:
Nee kan niet, rij in de Lotus zonder KERS, en zet evengoed de snelste sector 1 tijd neer in Australie.

[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 22-09-2011 11:52 ]

• Sven Enthoven
w4rguy schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:50:
In het echt scheelt KERS ongeveer 0.3/4.
2 tot 2,30 seconden is daarin tegen extreem veel

• vosss
Ik heb inmiddels de eerste safetycar gehad.

Heel toevallig viel mijn teammate, die vrolijke kluns van een Rubens, uit op Silverstone.
Dikke crash en een safetycar dus.

Verder is er bij mij in career ook nog niemand uitgevallen en ik zit nu op Spa.
Ik speel alles op 20%, misschien dat er meer uitvallers zijn als je op 100% speelt? :?

• Phusebox
vosss schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:54:

Heel toevallig viel mijn teammate, die vrolijke kluns van een Rubens, uit op Silverstone.

Ik speel alles op 20%, misschien dat er meer uitvallers zijn als je op 100% speelt? :?
Hoe de *peep* kun je nu al op Spa zitten? Elk race met practice en quali kost je minimaal 40 minuten? Damn sommige mensen hebben echt tijd teveel :o

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

vosss schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:54:

Als je graag een safetycar wilt kun je met een beetje riskant rijden er vast zelf ook 1 genereren :p

• invincible30
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Ik heb het spel gekocht voor de ps3.
Wat heb ik een spijt hiervan!!

Om positief te beginnen: De ai is zeker wel verbeterd tov van f1 2010. Het rijden zelf voelt ook goed aan, maar dan wel met stuur.

Dan de graphics: om te huilen... de framerate is echt onacceptabel! Het stottert en hapert heel erg.
Dit verpest voor mij de hele race ervaring. f1 2010 draait gewoon lekker soepel (ook op ps3), met wat framedrops hier en daar natuurlijk.
Met time trial loopt het wel aardig goed, maar zodra je een race begint kakt de framerate in helaas.

Aldus een teleurgestelde ps3 bezitter :-(

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12
invincible30 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:06:
Dan de graphics: om te huilen... de framerate is echt onacceptabel! Het stottert en hapert heel erg.
Dit verpest voor mij de hele race ervaring. f1 2010 draait gewoon lekker soepel (ook op ps3), met wat framedrops hier en daar natuurlijk.
Met time trial loopt het wel aardig goed, maar zodra je een race begint kakt de framerate in helaas.

Aldus een teleurgestelde ps3 bezitter :-(
Heb jij toevallig een oudere PS3 fat? Ik merkte namelijk bij Fifa 11 dat tussen de nieuwe slim en oude fat enorm verschil zat in framerate/haperingen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ik heb op mijn ps3 geen last van Frame drops
Loopt soepel en nergens last van.

Ik vind de besturing met de control ook goed gaan moet ik zeggen. alleen even wennen met de Kers en DRS.

Heb ook even om te testen gewoon eens een safty car laten komen maar dat zit er toch ook goed in.

ik vind het alleen raar dat als ik de abs uitzet ik rem hard dat altijd de logo's van de banden te zien zijn, het lijkt me niet dat ik perfect kan remmen dat de logo's altijd op dezelfde plaats stil staan.

Ook het gevoel zit er wel goed in verwerkt de auto ligt beter op de weg dan ik had verwacht

• invincible30

invincible30

SinergyX schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:07:
[...]

Heb jij toevallig een oudere PS3 fat? Ik merkte namelijk bij Fifa 11 dat tussen de nieuwe slim en oude fat enorm verschil zat in framerate/haperingen.
Nee een slim model. Ik heb op het forum van codemasters al meerdere klachten over de framerate vd ps3 gelezen.

f1 2010 loopt wel soepel en ziet er beter uit.

Ervaren meer ps3 bezitters dit? :'(

• Unbreukable
invincible30 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:14:
[...]

Nee een slim model. Ik heb op het forum van codemasters al meerdere klachten over de framerate vd ps3 gelezen.

f1 2010 loopt wel soepel en ziet er beter uit.

Ervaren meer ps3 bezitters dit? :'(
Ja

• vosss
Phusebox schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:55:
[...]

Hoe de *peep* kun je nu al op Spa zitten? Elk race met practice en quali kost je minimaal 40 minuten? Damn sommige mensen hebben echt tijd teveel :o
Ik heb vakantie momenteel en heb gisteren de hele dag tot 's avonds laat gespeeld :)

Practice doe ik meestal alleen even een getimede ronde neerzetten om te kijken waar ik sta en als er R&D objectives zijn. Daarna skip ik direct naar qualify.

Afstellen van de auto doe ik niet. Dit is een arcaderacer en geen sim, dus daar houdt ik me verder niet mee bezig om net die laatste tiende eruit te kunnen knijpen door de setup te veranderen.

:)

• invincible30

invincible30

Kort maar krachtig ;)

Het ligt iig niet aan mijn ps3 dan.

Het is soms echt onspeelbaar vind je niet?

• DutchFLC
Speel hem op xbox maar 2010 zag er idd beter uit. Ondanks de rare kleurenfilters e.d.

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Misschien hebben ze de graphics moeten verlagen om de andere functies erin te kunnen bouwen.

Trouwens DM me als je de TS wil editen. Ik heb er weinig tijd voor.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik vind het wel heel raar om hier meerdere keren te lezen dat f12010 er beter uit ziet dan 2011. Das een beetje de omgekeerde wereld :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

uchiha tijntje schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:42:
Ik vind het wel heel raar om hier meerdere keren te lezen dat f12010 er beter uit ziet dan 2011. Das een beetje de omgekeerde wereld :P
Op de consoles kan ik me dat wel voorstellen, meer features op dezelfde hardware... (en veel klachten over hoe 2010 liep)

• invincible30

invincible30

uchiha tijntje schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:42:
Ik kan alleen over de ps3 versie oordelen :)

Het ziet er niet verkeerd uit hoor, alleen de framerate is erg beroerd. Het beinvloedt de race ervaring.
Lastig bochten insnijden etc...

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Als ik de filmpjes zo bekijk van 2011 en ik 2010 nog goed voor de geest kan halen ziet 2011 er toch echt beter uit. Maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat het filmpjes zijn...zwaar opgepoetst ofzo.

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Zijn de Xbox Versies inmiddels al overal te koop dan? want officieel mag die pas morgen verkocht worden.

• DutchFLC
Swaxie schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:53:
Zijn de Xbox Versies inmiddels al overal te koop dan? want officieel mag die pas morgen verkocht worden.
Gisteravond al gehaald bij Saturn Zuidplein, 39 euro , moest er wel om vragen , stond nog niet in de winkel

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
DutchFLC schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:55:
[...]

Gisteravond al gehaald bij Saturn Zuidplein, 39 euro , moest er wel om vragen , stond nog niet in de winkel
Dan straks na het werk toch maar eens even Mediamarkt Roermond proberen...

• Phusebox
Drawer schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:44:
Als ik de filmpjes zo bekijk van 2011 en ik 2010 nog goed voor de geest kan halen ziet 2011 er toch echt beter uit. Maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat het filmpjes zijn...zwaar opgepoetst ofzo.
Ja PC filmpjes waarschijnlijk. Moet hem toch ook nog maar eens op de PC proberen, al was het alleen al voor de betere ondersteuning van mijn stuurtje. Alleen dan moet ik mijn PC naar de zolder verhuizen * Phusebox heeft daar geen zin in

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:51
Draai inmiddels F1 2011 op mijn 3D VAIO laptop, draait verbazingwekkend goed in vergelijking met F1 2010. Helaas werkt 3D in DX11 volgens mij niet helemaal goed, hij rendert gewoon een meter uit elkaar twee punten, in DX9 lijkt dit probleem er niet te zijn...

Iemand anders met een 3D scherm dit al uitgeprobeerd?

Overigens draai ik wel redelijk oude nVidia drivers(stock Sony), kan wel nieuwere driver installeren maar die zorgen voor problemen met 3D video playback vanwege het custom karakter van mijn laptop. Dus hoor liever eerst van anderen hoe zij dit ervaren :)

Edit: Rijd overigens met PS3 controller, G25 staat thuis in Holland(en ik ben in China ;) ), maar ik vind het weer typisch dat Prof echt te simpel is en Legend eigenlijk net te moeilijk voor controller mensen. Het lukt desondanks aardig en is best een lekkere uitdaging maar het niveau verschil is te groot. Met de Williams kwalificeerde ik op Prof op P1 in Melbourne, op Legend op P19...

[ Voor 25% gewijzigd door Rctworld op 22-09-2011 13:09 ]

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hopla, m'n eerste race ervaring op Melbourne. Wel nog met alle assists aan, even flink oefenen. Sturen met de controller gaat best prima

39

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Vind het met de controller toch eigenlijk net niet. Vannacht dus paar rondes gereden. Straks na het werk direct m'n stuur aan de PS3 koppelen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 16:48

Tijn96

In speed we trust

Van fanatec komt binnekort een nieuw stuur uit. Vond het er best gaaf uitzien. Waarschijnlijk ga ik die kope of de gt2 versie aangezien ik een xbox360 heb.

Vanmiddag ga ik hem halen hier in het dorp (veghel) ben benieuwt!

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Unbreukable
Wat een rare zooi zeg, tijdens de time trial zie je gewoon niet eens een rondetijd meelopen... en die time attacks zijn er maar 6... poehpoeh... wat ook nog raar is dat ik in 3 rondjes volgens het spel 13x crashes heb gehad.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Heb zojuist het stotter probleem opgelost, moest software in plaats van rapture onder audio instellen.
Ik vind de besturing nu wat makkelijker tegenover f1 2010, en daarmee bedoel ik dat de auto nu wat voorspelbaarder reageert. Je kunt nu eindelijk lijnen rijden die je eerst door mysterieuze redenen niet kon nemen. Ik moet wel enorm wennen aan dat DRS en KERS.
Daarnaast zijn de graphics wel heel erg achteruit gegaan? Als ik dat race overal van alonso zie, dan lijkt het wel een texture voor de 3DS versie ofzo?

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

fynrd1 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:15:
Heb zojuist het stotter probleem opgelost, moest software in plaats van rapture onder audio instellen.
Ik vind de besturing nu wat makkelijker tegenover f1 2010, en daarmee bedoel ik dat de auto nu wat voorspelbaarder reageert. Je kunt nu eindelijk lijnen rijden die je eerst door mysterieuze redenen niet kon nemen. Ik moet wel enorm wennen aan dat DRS en KERS.
Daarnaast zijn de graphics wel heel erg achteruit gegaan? Als ik dat race overal van alonso zie, dan lijkt het wel een texture voor de 3DS versie ofzo?
Als dit PC is, de graphics staan default op Low (kwam ik achter bij mij, DX11 en Low, nu op Ultra en draait perfect).... Even verhogen dus in het menu.

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:34
invincible30 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 12:06:
Dit verpest voor mij de hele race ervaring.
dat is wel jammer om te lezen :(, ik heb de game ook op de gamescom 2011 gezien, en daar vond ik toen ook de framerate op de ps3 dramatisch, maar ik ging er een beetje vanuit dat dit in de final wel opgelost zou zijn. Als ik dit zo lees dan is dat dus niet gebeurd.

Ik heb de game wel besteld en krijg hem vandaag binnen dus ik zal het zelf ook nog eens beoordelen of het nog steeds zo dramatisch is als toen op de gamescom. Aan de andere kant heb ik toch wel veel filmpjes gezien op internet waarbij de framerate acceptabel is.

Ik ben benieuwd in ieder geval.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Hoogie2004 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 13:36:
[...]

Als dit PC is, de graphics staan default op Low (kwam ik achter bij mij, DX11 en Low, nu op Ultra en draait perfect).... Even verhogen dus in het menu.
Wees maar niet bang dat is het eerste wat ik heb gedaan hehe

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

En je versnellingsbak kan je stuk schakelen:)

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste