Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
loewie1984 schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:47:
Iemand dit al gezien? (was op hw.i dus kan me voorstellen dat we het gemist hebben :p) Why 600 eu uitgeven als het ook kan voor 120 eu.. de trustmaster T500 voor ferrari bolides. Het ziet er niet cheap uit, is nagenoeg identiek aan die andere en heeft ook nog coole switches zie onderaan.

[afbeelding]

t enige wat ik dan wel weer mis, zijn de rev-led's. Die zie ik vooralsnog niet terug komen.

:S snap alleen ff niet wat ze in de commentaren nu aan het zeuren zijn. Is de base dan nog 500 eu? zou wel heel erg zijn....
Het stuur dat kan worden geplaatst op de T500 RS... en die kost dus 500 euro... Ook leuk; honderd knopjes waarvan de helft niet werkt, want dat zit niet eens in het spel.

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 13-09-2011 08:14 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:16
Dennischo schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:59:
Zal F1 2011 ook te vroeg worden verkocht via consoleshop.nl net zoals vorige jaar?:P
Al hebben ze hem eerder bestel ik hem nog niet daar, met F1 2010 heb ik toen ook meer betaald dan nodig om de game 2 dagen eerder te hebben. Uiteindelijk werd het pas de zelfde dag bezorgt als waarop de game in de winkels lag... Dus deze keer loop ik wel naar een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 18:46

rally

Deyterra Consultancy

Naar de winkel? Wat ouderwets :P
Ik bestel alles online in de pre-order. Tot nu toe waren de games dan altijd op de dag van release op de deurmat en af en toe 1-2 dagen eerder.

Ook deze heb ik in de pre-order besteld. Hoewel F1 2010 wat bugs bevat heb ik het idee dat ze goed naar de community hebben geluisterd bij de doorontwikkeling.
Met name KERS en DRS lijkt me geweldig.

Nu moet ik alleen nog een fantastisch stuurtje hebben voor de Xbox 360. Ik heb zo'n stuurtje van Microsoft en daarvan is de kwaliteit niet helemaal top (veel speling in het stuur bijvoorbeeld).

De meeste zijn alleen geschikt voor de PC/PS3 :( Tot nu toe is de Fanatec de enige die wel een versie hebben die Xbox 360 compatibel is.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik pre-order niks meer; veel te omslachtig en duur. Gewoon 2 dagen voor de release naar de MM en voor 45 euro de game ophalen. Bij vrijwel alle grote releases gelukt. Zelfs GTA IV had ik 3 dagen voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 18:46

rally

Deyterra Consultancy

Dat prijsverschil valt wel mee in mijn ogen.
De tijd die ik kwijt ben om heen en terug te rijden, parkeerkosten, bezinekosten etc...

Bovendien is het voor mij vrijwel altijd duurder om naar de MM te gaan dan los de game te kopen omdat ik vaak met meer terug kom dan de bedoeling was :P

Maar goed.. nog 7 nachtjes slapen ;)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Phusebox schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:12:
[...]

Het stuur dat kan worden geplaatst op de T500 RS... en die kost dus 500 euro... Ook leuk; honderd knopjes waarvan de helft niet werkt, want dat zit niet eens in het spel.
En dat is dus weer jammer, maar daar heb je rFactor weer voor ;)

Baal er echt van dat ik deze game aan me voorbij moet laten gaan, ben desktop en console-loos voor de komende maanden/half jaar vanwege werk ;(

[ Voor 16% gewijzigd door Schuey op 13-09-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:41
rally schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 09:11:
Naar de winkel? Wat ouderwets :P
Ik bestel alles online in de pre-order. Tot nu toe waren de games dan altijd op de dag van release op de deurmat en af en toe 1-2 dagen eerder.

Ook deze heb ik in de pre-order besteld. Hoewel F1 2010 wat bugs bevat heb ik het idee dat ze goed naar de community hebben geluisterd bij de doorontwikkeling.
Met name KERS en DRS lijkt me geweldig.

Nu moet ik alleen nog een fantastisch stuurtje hebben voor de Xbox 360. Ik heb zo'n stuurtje van Microsoft en daarvan is de kwaliteit niet helemaal top (veel speling in het stuur bijvoorbeeld).

De meeste zijn alleen geschikt voor de PC/PS3 :( Tot nu toe is de Fanatec de enige die wel een versie hebben die Xbox 360 compatibel is.
Ik zou ook graag een stuur voor de X360 willen, alleen ik heb geen bureau-setup om te bevestigen. Dit had ik bij mijn pc-race setup wel, en mijn vraag aan jou / jullie is hoe de erbaring is als je zo'n stuur neemt die je op je knieen kunt plaatsen op de bank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Laatst online: 28-08 09:51
Denk niet dat dat werkt, zeker niet met een force feedback stuur. Heb wel eens mensen gehoord die het stuur bevestigden aan een laptop/bijzettafeltje.

iRacing Profiel

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 13:59
MartijnA3 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:31:
Denk niet dat dat werkt, zeker niet met een force feedback stuur. Heb wel eens mensen gehoord die het stuur bevestigden aan een laptop/bijzettafeltje.
Of op een strijkplank. Klinkt ongelofelijk suf, maar werkt nog best aardig. Strijkplank kan je op verschillende (de juiste) hoogte zetten.

Vincere Per Belli

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ik moet me nog goed gaan inlezen. Ben sinds vorige week weer veel F1 2010 aan het spelen. 2e seizoen en nu de 1e 2 races allebei gewonnen.

Mijn probleem met F1 2010 is dat ik eigenlijk geen zin heb om me te kwalificeren. En dan altijd achter aan moet starten (logisch)

Lees een paar nieuwe dingen als KERS en DRS.

Maar wat is jullie reden om hem weer te kopen?
Ik zie het nog een beetje als F1 2010 met nieuwe namen zeg maar ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Phusebox
Ik zie het als "alles dat F1 2010 had moeten zijn"... :D

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Wat heb ik ontzettend veel zin in deze game!

Heb alleen (nog) geen stuurtje, eerst kijken hoe het met de controller vergaat en daarna eventueel nog een stuurtje aanschaffen.

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:09

Neoz

Neoz & Hobbes

Er komt binnenkort ook een (budget) stuur uit van Thrustmaster voor de Xbox 360, maar je hoort er nog weinig over :
http://www.thrustmaster.com/News.aspx?ActualiteID=443

Serve The Humanity , Be Server

• Schuey
  • Nu online
Phusebox schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:11:
Ik zie het als "alles dat F1 2010 had moeten zijn"... :D
Dat gevoel heeft hier ook de overhand ja :X

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Schuey schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:47:
[...]

Dat gevoel heeft hier ook de overhand ja :X
Toch heb ik me heel erg vermaakt met F1 2010 en speel hem nog steeds regelmatig.
Ik ben een typische "casual gamer" die zo af en toe een keer een uurtje raced. Ik had geen sim verwacht(en ook geen behoefte aan), maar zie wel graag de regels e.d. zoals ze in het echt ook zijn. Dit is volgens mij heel redelijk gelukt in 2010 en hopelijk wordt dit alleen maar beter in 2011.
Enige waar ik een beetje "bang" voor ben is dat de safetycar roet in het eten gaat gooien. Het is leuk dat ie er in zit, maar als je elke 3 ronden bij wijze van spreken weer achter de sc rijd wordt je ook niet heel vrolijk.

• Schuey
  • Nu online
Dat was voor velen juist het hele ding, veel F1 fans die deze game speelden wilden juist een simulatie heb ik het idee. Dat F1 2010 dit niet was viel toen bij velen nogal tegen. Dat je dan vervolgens nog casual gamers online tegenkomt die met een toetsenbord spelen en je er bij elke bocht proberen af te beuken, tjah, dat doet ook niet veel voor de beleving...

Als het goed is, hebben de AI in F1 2011 veel meer overzicht op de baan en kunnen ze beter anticiperen op wat er gebeurd. Gevolg hiervan is dat er niet voor elke scheet een safetetycar op de baan zou moeten komen als het goed is :)

• RDMA
Volgens mij is de SC daarnaast een optie, die je dus ook uit kunt zetten.

Correct me if I'm wrong.

• Schuey
  • Nu online
Owja dat is waar ja, als je een race start, minimaal 20% geloof ik, is het een optie :)

• Tleilaxu
  • Niet online
Schuey schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:43:
Dat was voor velen juist het hele ding, veel F1 fans die deze game speelden wilden juist een simulatie heb ik het idee. Dat F1 2010 dit niet was viel toen bij velen nogal tegen. Dat je dan vervolgens nog casual gamers online tegenkomt die met een toetsenbord spelen en je er bij elke bocht proberen af te beuken, tjah, dat doet ook niet veel voor de beleving...
Nou ja, zo casual ook weer niet :-)
Ik heb in het verleden veel GTR en GTR2 online gedaan, maar tegenwoordig gaat mijn pc niet meer aan voor spellen, daarvoor gebruik ik de xbox.
En speel sowieso niet online, maar altijd offline career.

• Schuey
  • Nu online
Was ook niet op jou gericht hoor ;)

Het is gewoon pure commercie natuurlijk dat de serie door codemasters zo 'casual' gemaakt is, ze verkopen al niet echt briljant geloof ik, en als je het een hardcore sim zou maken bleef er helemaal geen reet van over. (niche markt in een niche markt)

Morgenmiddag om 14:00 Engelse tijd loopt er een embargo af en kunnen we gameplay videos tegemoet zien van de diverse game review sites :)

[ Voor 25% gewijzigd door Schuey op 15-09-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
maar zie wel graag de regels e.d. zoals ze in het echt ook zijn. Dit is volgens mij heel redelijk gelukt in 2010 en hopelijk wordt dit alleen maar beter in 2011.
Lap time will not count.

Lekker realistisch. Je hoeft in 2010 maar 1 cm over de kerb te gaan en je krijgt die kutmelding alweer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:57
Twijvel nog, pc of ps3 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vandaag na 14 uur zullen de eerste reviews verschijnen, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakulaku
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Ik ben blij om te lezen dat de safetycar er eindelijk in zit :) Hoop wel dat hij goed erin is geprogrammeerd en niet binnen 1 ronde weer naar binnen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Phusebox schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 08:46:
Vandaag na 14 uur zullen de eerste reviews verschijnen, ben benieuwd.
Ik ook! F1 2010 heb ik expres links laten liggen ivm de slechte ai en de vele fouten.
Fingers crossed!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 22:21

backupdevice

No Risk , Full Push

Hubba Hubba!!

Ben non stop met 2010 bezig maar kan niet wachten op deze

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik vraag me af wat er gebeurd als je de SC ramt... Ik kan geen goeie oplossing bedenken voor dit probleem. Als je hem van de baan kan rammen, wat doet de rest van het veld dan? In een SP race kun je gewoon een DQ krijgen en race voorbij ofzo, maar in een online race dan? De rest moet toch gewoon verder racen, wat moeten ze doen als de SC in de banden ligt?
Zou me ook kunnen voorstellen dat je de SC niet kan raken, dat je er dwars doorheen gaat, maar dat is natuurlijk ook niet realistisch :S

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

NickThissen schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:34:
Ik vraag me af wat er gebeurd als je de SC ramt... Ik kan geen goeie oplossing bedenken voor dit probleem. Als je hem van de baan kan rammen, wat doet de rest van het veld dan? In een SP race kun je gewoon een DQ krijgen en race voorbij ofzo, maar in een online race dan? De rest moet toch gewoon verder racen, wat moeten ze doen als de SC in de banden ligt?
Zou me ook kunnen voorstellen dat je de SC niet kan raken, dat je er dwars doorheen gaat, maar dat is natuurlijk ook niet realistisch :S
Denk dat de SC een blok beton is en niet van zijn lijn af kan gaan. Prima oplossing imo

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Inderdaad, waarom zou je hem uberhaupt willen rammen. Dan kun je net zo goed desctrution derby gaan spelen ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Wel gaaf als je tijdens sc je banden en remmen moet opwarmen hopen dat de ai dat dan ook doet..

En als leider het punt bepalen waneer je gas gaat geven gne gne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Of een brake test doet :X

Dit geeft een mooi beeld van de nieuwe handling, veel beter volgens mij. De auto ziet er krachtiger/nerveuzer uit lijkt wel, moeilijker ook denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Start rondje 3: 'You can now use DRS'. REALLY?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:08

Vuvuzela

My spire is forming

Van dezelfde maker nu op de Nurnburgring. Jammer dat het weer maar 3 rondjes zijn.
Jejking schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:38:
Wen er maar aan :P. Deze valt nog mee want hoor je in principe maar 1 keer in een race. Kan soms wel jammer zijn als je paar keer een bepaald bericht triggert en elke keer precies hetzelfde krijgt te horen.

[ Voor 59% gewijzigd door Vuvuzela op 16-09-2011 15:02 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Jejking schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:38:
DRS wordt standaard pas vanaf ronde 3 geactiveerd maar kan uitgesteld worden bij regenachtig weer :)

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000

Vos

AFCA

Bij filmpje 1 remt hij ze in de 1e bocht wel erg makkelijk uit? Beetje te veel grip?

En in filmpje 2 tikt hij Hamilton bij aanremmen bocht 1 redelijk aan met de neus maar geen schade. Dat vind ik wel jammer...een damage multiplier ofzo zou mooi zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Laatst online: 28-08 09:51
Moeilijk oordelen bij zo'n filmpje, maar de enige keer dat hij in de problemen komt is bij wheelspin in de eerste versnelling, vindt dat nou niet direct een beeld geven van een betere handling en nerveuzere auto,

In het 2e filmpje rond 3m40 zit er iemand vlak achter hem, die voor het remmen opeens afstand neemt en dan mist hij de chicane maar wordt niet eens voorbijgestoken. :?

[ Voor 28% gewijzigd door MartijnA3 op 16-09-2011 15:41 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 11:36
Eerste filmpje op melbourne zie ik toch wel degelijk een aantal verschillen in handeling in vergelijking met 2010.

En betreft de schade, voor de meeste mensen is het waarschijnlijk beter dat ze niet gelijk dikke schade hebben als je iemand iets aanraakt (vooral online).

Maar voor Carriere hadden ze best nog wel iets meer schade mogen doen. Al hebben ze volgens mij wel meer aan de visuele schades gedaan (krasjes etc), maar dat is onduidelijk te zien met deze view natuulijk :)

Van het weekend ook alvast maar weer eens me Playseat van stal halen en een paar potjes 2010 doen voordat 2011 op de deurmat ligt.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
MartijnA3 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:35:
Moeilijk oordelen bij zo'n filmpje, maar de enige keer dat hij in de problemen komt is bij wheelspin in de eerste versnelling, vindt dat nou niet direct een beeld geven van een betere handling en nerveuzere auto,

In het 2e filmpje rond 3m40 zit er iemand vlak achter hem, die voor het remmen opeens afstand neemt en dan mist hij de chicane maar wordt niet eens voorbijgestoken. :?
Ik heb vooral het idee dat dit bij het uitaccelereren in bochten en weer terug op het gas gaan goed te zien is, of zie ik dingen die ik vooral graag wil zien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Wat zien die banden er op de gridopstelling nep uit, doordat ze netjes allemaal precies met het pirelli-logo rechtop staan. Viel me in de pitbox al op. Verder ziet het er wel vet uit, en ga ik deze ook wel weer kopen. Maar om eerlijk te zijn heb ik F1 2010 niet echt veel gespeeld (niet eens een volledig seizoen) maar dat komt eigenlijk voornamelijk door GT5 8)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vind de filmpjes niet echt super... Kijk hoe hij 3 man eruit remt in de eerste bocht in dat eerste filmpje, wtf? Dat slaat echt nergens op. De AI is daar veel te voorzichtig en 'all knowing' (doe dat in het echt en ze sturen gewoon tegen je in hoor, zo'n actie verwacht niemand). In tweede filmpje tikt hij mensen af en toe flink hard aan maar niemand lijkt er last van te hebben. Hij zelf niet maar nog belangrijker degene die hij raakt ook niet. In het tweede filmpje @ 2:13 ofzo, hij rijdt echt enorm hard tegen de band van webber aan. In het echt zou het einde race zijn voor webber, hier is er niks aan de hand... Jammer hoor :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

rgarretsen schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:45:
...

En betreft de schade, voor de meeste mensen is het waarschijnlijk beter dat ze niet gelijk dikke schade hebben als je iemand iets aanraakt (vooral online).

...
Kunnen ze een instelling van maken toch? Zo bedien je ook een grotere markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
NickThissen schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:10:
Vind de filmpjes niet echt super... Kijk hoe hij 3 man eruit remt in de eerste bocht in dat eerste filmpje, wtf? Dat slaat echt nergens op. De AI is daar veel te voorzichtig en 'all knowing' (doe dat in het echt en ze sturen gewoon tegen je in hoor, zo'n actie verwacht niemand). In tweede filmpje tikt hij mensen af en toe flink hard aan maar niemand lijkt er last van te hebben. Hij zelf niet maar nog belangrijker degene die hij raakt ook niet. In het tweede filmpje @ 2:13 ofzo, hij rijdt echt enorm hard tegen de band van webber aan. In het echt zou het einde race zijn voor webber, hier is er niks aan de hand... Jammer hoor :/
Zal er maar vanaf hangen met welke assists er werd gereden. Als damage uitstaat en de AI op "low difficulty" is het toch niet meer dan normaal?

edit: my bad, zou in het vervolg beter eerst het filmpje kijken vooraleer iets te posten |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Tokkes op 16-09-2011 16:47 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
NickThissen schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:10:
Ik heb het filmpje even door zitten scannen maar blijkbaar langs alle ongelukken geskipped. Kijk hem thuis nog wel even verder, maar wel fijn om te zien dat er eindelijk geen n00b aan het sturen is. Hij stuurt sommige bochten blind in en zet volgens mij een best nette tijd neer. Maar kan nu nog niet zoveel nieuwe dingen zien, dan dat de GUI vernieuwd is en er wat dingen bij zijn gekomen zoals drs enzo, maar ziet er helemaal niet zo slecht uit zoals je nu wil doen geloven.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Laatst online: 20-09 13:59
fynrd1 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:37:
[...]

Denk dat de SC een blok beton is en niet van zijn lijn af kan gaan. Prima oplossing imo
In de papyrus games (nascar en indycar) van vroegah remde je auto automatisch als je dicht bij de SC kwam. Was ook wel makkelijk als je vooraan reed, kon je gewoon vol gas blijven rijden. Alleen als je een hele lange aanloop nam wilde je hem nog weleens raken, maar met normaal gedrag niet.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Laatst online: 02-01-2022
Filmpjes zien er goed uit, persoonlijk vind ik die Mclaren er op deze manier bijna cell shaded uitzien. Zo mooi glimmend :D Bij sommige punten zag je "blaren" op de banden komen en als totaal plaatje ga ik deze zeker aanschaffen. _/-\o_ Worden drukke maanden F1 2011 en Skyrim.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tokkes schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:45:
[...]

Zal er maar vanaf hangen met welke assists er werd gereden. Als damage uitstaat en de AI op "low difficulty" is het toch niet meer dan normaal?

edit: my bad, zou in het vervolg beter eerst het filmpje kijken vooraleer iets te posten |:(
In tweede filmpje zie je de opties niet maar ik ga er even vanuit dat het hetzelfde is als het eerste filmpje, en daar staat schade volledig aan ('vollständig', toch?). Ik hoor de announcer wel zeggen dat hij klein beetje schade heeft ofzoiets en daardoor minder grip aan de voorkant, maar kom op, in het echt rij je zo gewoon je wiel eraf (en ook het wiel van degene die je raakt) en is het gewoon einde race, nu is er niks aan de hand 8)7

Ik bedoel, ze maken er een optie van, als je dan schade op volledig zet dan wil ik ook volledige schade zien en niet botsauto's :X
Martinspire schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:47:
[...]

Ik heb het filmpje even door zitten scannen maar blijkbaar langs alle ongelukken geskipped. Kijk hem thuis nog wel even verder, maar wel fijn om te zien dat er eindelijk geen n00b aan het sturen is. Hij stuurt sommige bochten blind in en zet volgens mij een best nette tijd neer. Maar kan nu nog niet zoveel nieuwe dingen zien, dan dat de GUI vernieuwd is en er wat dingen bij zijn gekomen zoals drs enzo, maar ziet er helemaal niet zo slecht uit zoals je nu wil doen geloven.
Dat is dus m'n punt: er is geen ongeluk terwijl er in het echt waarschijnlijk twee auto's uit de race zouden zijn. Verder zeg ik ook helemaal niet dat het er slecht uitziet (grafische sowieso niet maar ook qua gameplay niet), het ziet er af en toe alleen compleet onrealistisch uit, en dan bedoel ik de rare uitrem acties (hij kan blijkbaar 50 meter later remmen dan de AI op de hoogste moeilijkheid????) en de botsingen zonder gevolgen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr

• vosss
Schuey schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:56:
Of een brake test doet :X

Dit geeft een mooi beeld van de nieuwe handling, veel beter volgens mij. De auto ziet er krachtiger/nerveuzer uit lijkt wel, moeilijker ook denk ik :)
[video]
Ik vind het er persoonlijker niet moeilijker, maar makkelijker uit zien.

Overigens bakt die pannekletser er niet veel van. OK de baan kent ie wel, maar de stukken waar de grootste winst te halen valt pakt ie allemaal verkeerd :)

• vosss
Kijk hem thuis nog wel even verder, maar wel fijn om te zien dat er eindelijk geen n00b aan het sturen is.
Ik denk niet dat het iemand is die fanatiek aan simracen doet. Ik doe dat ook niet, maar ik rij stukken beter.
Geen n00b inderdaad, maar echt veel bakt ie er ook niet van, dat moet je toch met me eens zijn.
Hij stuurt sommige bochten blind in en zet volgens mij een best nette tijd neer.
Volgens mij valt dat alleszins mee. Hij laat echt heel veel tijd liggen.

Overigens bedoelde ik met ik vind het er makkelijker uit zien niet dat ik F1 2010 moeilijk vond, maar hier ziet het er wel allemaal heel makkelijk uit als ik zie hoe laat hij op de rem kan en die bocht nog gewoon kan halen.

In het echt was hij er af gekegeld en had hij die 3 man meegenomen want die zagen hem niet aan komen.

Facking hell, ik bedenk me net, volgens mij is die kerel gewoon David Coulthard, die had ook altijd van die acties :D !

• Martinspire
vosss schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 01:05:
[...]

Ik denk niet dat het iemand is die fanatiek aan simracen doet. Ik doe dat ook niet, maar ik rij stukken beter.
Geen n00b inderdaad, maar echt veel bakt ie er ook niet van, dat moet je toch met me eens zijn.

[...]

Volgens mij valt dat alleszins mee. Hij laat echt heel veel tijd liggen.

Overigens bedoelde ik met ik vind het er makkelijker uit zien niet dat ik F1 2010 moeilijk vond, maar hier ziet het er wel allemaal heel makkelijk uit als ik zie hoe laat hij op de rem kan en die bocht nog gewoon kan halen.

In het echt was hij er af gekegeld en had hij die 3 man meegenomen want die zagen hem niet aan komen.

Facking hell, ik bedenk me net, volgens mij is die kerel gewoon David Coulthard, die had ook altijd van die acties :D !
Volgens mij begrijp je mij niet helemaal. Ten eerste had ik toen helemaal niet alles gezien van het filmpje omdat ik nog aan het werk was. Zat ook zonder geluid te kijken dus kon daar ook niets van zeggen. Bovendien hebben we van een hoop filmpjes van Gamescom of E3 alleen maar complete n00bs aan het werk gezien die niet eens weten wat een rempunt is, laat staan een rempunt halen. Ik ben zelf geen pro en doe ook niet aan sims, daarom vind ik de rijstijl nog wel meevallen. Tuurlijk er zijn dingen te verbeteren, maar zo te merken heeft hij ook niet gigaveel tijd gehad om te wennen aan de game en ja, dan gaat dat ongeveer zo.

Nu ik hem wel volledig kan kijken vallen me een aantal dingen op.
-Eind 2e ronde kan ie na de hairpin lastig wegkomen en slipt weg, maar kan hem toch nog makkelijk controleren. Iets wat in 2010 vrijwel niet kon (en ook de reden dat ik constant met traction control aanreed)
-In rondje 3 zie je vervolgens dat Maldonado de snelste tijd heeft gereden (blijkbaar is dat nog niet helemaal realistisch uitgewerkt :X ) Wat mij wel leuk lijkt omdat ik soms wel achter lig, maar wel snel ga.
-Indrukken KERS op een racestuur is niet echt handig.
-Ronddraaiende wielen nadat ie net van de krik af is (en dus eigenlijk op de grond staat, waardoor die wielen niet mogen bewegen)-bug is er dus uitgehaald
-Weinig geluid van de pitmuur. Was in 2010 wel wat meer geloof ik. Ook bij een SP-race
-Nog steeds geen echte camerastandpunten (of wat er in de buurt komt) in de replay. Had gehoopt daar toch een betere tv-ervaring te hebben, al ziet het er niet slecht uit.

Hij remt die 3 man eruit omdat ie de linker 2 man blokkeert omdat ie zo doorschiet en de rechter waarschijnlijk niet goed door de bocht kwam ofzo. In ieder geval niet iets nieuws wat niet in 2010 zat, daar was het bij de eerste bocht ook altijd zo vroeg remmen (soort file-effect) i.t.t. wat er online gebeurde waar juist NIET geremd werd :+
Ook bij de start in Duitsland vond ik de botsing nog wel meevallen. Daar hoeft ook niet meteen de halve auto in elkaar te liggen, want zo hard botste ie nou ook weer niet. En hij kwam recht op de achterkant, waardoor er zoiezo geen contact met wielen was.
Bij de botsing met Webber zit het er wel muf uit. Bij 2010 had ik dan altijd al een hap uit mn voorvleugel. Vraag me af waarom dat niet was nu.
En ik zie nu ook dat ie dus een foutje maakt bij de chicane en de eerste bocht van ronde 3. Maar dat komt denk ik omdat die baan nog niet in 2010 zat

[ Voor 38% gewijzigd door Martinspire op 17-09-2011 04:58 ]

• Niellie41
  • Laatst online: 20:05

Niellie41

[object Object]

Martinspire schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 04:38:
[...]

-Indrukken KERS op een racestuur is niet echt handig.
Daar kan het spel niets aan doen, dat heeft die man zelf zo ingesteld op zijn stuur.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

w4rguy schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 15:00:
[...]

DRS wordt standaard pas vanaf ronde 3 geactiveerd maar kan uitgesteld worden bij regenachtig weer :)
Wist ik al :) M'n punt is alleen dat ze het dan iets anders kunnen brengen. "DRS is now enabled" ipv dat het bij jou kan. Hij rijdt voorop en kan het dus niet gebruiken. Dit is dus gewoon een slordigheidsfoutje.

• Martinspire
Jejking schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:26:
[...]

Wist ik al :) M'n punt is alleen dat ze het dan iets anders kunnen brengen. "DRS is now enabled" ipv dat het bij jou kan. Hij rijdt voorop en kan het dus niet gebruiken. Dit is dus gewoon een slordigheidsfoutje.
Enable is niet hetzelfde als Activate. Hij kan het dus niet activeren, maar het is wel aangezet.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

39

• Hakulaku
  • Laatst online: 08-09 01:17

Hakulaku

Meh

Jejking schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 12:26:
[...]

Hoeft niet, het kan ook een reminder zijn dat de mensen achter je het wel kunnen gebruiken. Als jij vooraan rijdt wil je ook weten of je tegenstanders eventuele voordelen hebben die jij niet heb en dat je tijdens het verdedigen hierop moet letten.

• Schuey
  • Nu online
Kijken jullie nooit een race ofzo :P Het is normaal om in de 3e rond DRS vrij te geven voor de race leiding, als de bandjes eenmaal opgewarmd zijn en het veld lekker onderweg is :)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Daar gaat de discussie ook niet om volgens mij ;)

In de dat filmpje word in ronde 3 gezegt dat ie DRS kan gebruiken. Het is echter de raceleider, dus kan hij DRS niet gebruiken, de rest van het veld wel idd :)

Klein detail, vind het niet zo boeiend :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Schuey
  • Nu online
Volgens mij is dat precies waar het over gaat, en om Martinspire te quoten:
Martinspire schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:17:
[...]

Enable is niet hetzelfde als Activate. Hij kan het dus niet activeren, maar het is wel aangezet.
Hem daadwerkelijk kunnen activeren wordt duidelijk gemaakt door een indicator in de hud en/of op het stuur als ik me niet vergis :)

[ Voor 20% gewijzigd door Schuey op 17-09-2011 18:40 ]

• RDMA
Schuey schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:12:
Kijken jullie nooit een race ofzo :P Het is normaal om in de 3e rond DRS vrij te geven voor de race leiding, als de bandjes eenmaal opgewarmd zijn en het veld lekker onderweg is :)
De race leiding is iets anders als de race leider, volgens mij gaat het hier om twee verschillende dingen. :P

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

BM schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:35:
Daar gaat de discussie ook niet om volgens mij ;)

In de dat filmpje word in ronde 3 gezegt dat ie DRS kan gebruiken. Het is echter de raceleider, dus kan hij DRS niet gebruiken, de rest van het veld wel idd :)

Klein detail, vind het niet zo boeiend :p
Ik snap je punt eigenlijk niet.. IRL wordt aangegeven of DRS is toegestaan of niet in ronde 3. Elke coureur krijgt hier een mededeling van. Of het nou voor jou op dat moment toepasbaar is een ander verhaal.

• Schuey
  • Nu online
Raimon89 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:41:
[...]

De race leiding is iets anders als de race leider, volgens mij gaat het hier om twee verschillende dingen. :P
Gast :X
fynrd1 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:43:
[...]

Ik snap je punt eigenlijk niet.. IRL wordt aangegeven of DRS is toegestaan of niet in ronde 3. Elke coureur krijgt hier een mededeling van. Of het nou voor jou op dat moment toepasbaar is een ander verhaal.
Precies!

[ Voor 41% gewijzigd door Schuey op 17-09-2011 18:44 ]

• NickThissen
Het punt is dat het nu klinkt alsof jij als speler de DRS kan aanzetten (de vleugel open zetten dus) als die gast over de radio zegt "you can now use DRS". Ik zat ook even raar te kijken toen ik dat hoorde. In dat opzich is het beter om te zeggen "DRS is now enabled" of iets dergelijks. Nu klinkt het echt alsof jij individueel aangesproken wordt en dat jij nu je DRS aan kan zetten, wat natuurlijk niet waar is als je op p1 ligt.

Mijn iRacing profiel

• BM

BM

Moderator Spielerij
NickThissen schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:56:
Het punt is dat het nu klinkt alsof jij als speler de DRS kan aanzetten (de vleugel open zetten dus) als die gast over de radio zegt "you can now use DRS". Ik zat ook even raar te kijken toen ik dat hoorde. In dat opzich is het beter om te zeggen "DRS is now enabled" of iets dergelijks. Nu klinkt het echt alsof jij individueel aangesproken wordt en dat jij nu je DRS aan kan zetten, wat natuurlijk niet waar is als je op p1 ligt.
Dat dus...

wat een geneuzel om 1 friggin woordje... :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Remco Tr
Kan er ook gestart worden achter sc?

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

NickThissen schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 18:56:
Het gaat ook een beetje om hoe makkelijk een boodschap overkomt, You can use DRS, of DRS is enabled is een groot verschil over de board radio, enabled kan net zo goed als disabled overkomen. Of ze zouden DRS Echo of DRS Delta moeten zeggen, maar hoeveel kijkers snappen uberhaupt een fonetisch alfabet. Uiteindelijk maakt het ook niet zoveel uit, als dat spel maar is een keer lekker stuurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Laatst online: 10:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 22:28
Ik ben benieuwd hoe deze game gaat doen. Ik ben nog steeds erg teleurgesteld in f1 2010 die vol met bugs zit. Codemaster had gewoon toen met een goede update moeten komen. Dan was er niets aan de hand geweest. F1 2010 is echt zonde ban mij geld geweest.

Ik wacht eerst met kopen ik wil eerst de reactie van de mensen hier weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Evertt schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:36:
Ik ben benieuwd hoe deze game gaat doen. Ik ben nog steeds erg teleurgesteld in f1 2010 die vol met bugs zit. Codemaster had gewoon toen met een goede update moeten komen. Dan was er niets aan de hand geweest. F1 2010 is echt zonde ban mij geld geweest.

Ik wacht eerst met kopen ik wil eerst de reactie van de mensen hier weten.
F1 2010 was, ondanks sommige bugs, gewoon een prima spel. De reviews over F1 2011 zijn louter positief dus geen zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
You don't have time to think; just act. F1 2011 places you on a ragged edge where to relax is to crash. At the end of a race – whether you've shrewdly held off the pack for the win, battled your way into the points or fought valiantly for position lower down the field – a pair of gnarled hands and a sweaty controller may be your only real reward, but the sense of accomplishment runs far deeper.
Ik hoop het, want dat miste ik toch vaak bij F1 2010 als ik heel eerlijk ben.

Klinkt in elk geval allemaal positief. De graphics vallen me wat tegen, maar het belangrijkste, de handling, lijkt toch wat serieuzer geworden te zijn en wellicht wat meer richting sim gegaan te zijn en dat is alleen maar positief.

Anyway, ik kan denk ik wel een seizoentje of 3 rijden voordat het de 11de van de 11de is en ik er voorlopig geen tijd meer voor heb ;)

Ik heb er zin in in elk geval :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Vorig jaar ging op de maandag de game bij consoleshop in de verkoop, zal mij benieuwen of ze het dit jaar weer aandurven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Console Budget Gaming topic

Daar wordt aangegeven dat Saturn hem al voor 39 heeft liggen, ik ben benieuwd of er niet een datum in het krantje staat, maar goed.. Ik ga straks even langs saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
Was gisteren bij Saturn op Rotterdam Zuidplein en daar kon je hem reserveren voor 55 euro. (xbox versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
rscheper schreef op maandag 19 september 2011 @ 09:46:
Console Budget Gaming topic

Daar wordt aangegeven dat Saturn hem al voor 39 heeft liggen, ik ben benieuwd of er niet een datum in het krantje staat, maar goed.. Ik ga straks even langs saturn.
Staat gewoon bij dat ie pas de 23e gereleased word. Wel mooie prijs. In tilburg gaan ze voor 49 euro over de toonbank straks.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:36
Vorig jaar besteld via Consoleshop. Had 'm dinsdags binnen. Hopen dat ze 'm dit jaar weer eerder verkopen. ;)
Site goed in de gaten houden!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heeft iemand deze game reeds gespeeld?

ik vraag me heel erg af hoe deze is qua handeling? GT5, R-Factor, NFS, Burnout waar moet ik aan denken?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:46
Op steam is hij volgens mij maar 39 euro, goede deal vind ik :) . Zit te twijfelen of ik hem gelijk ga kopen of toch eerst proberen via een andere weg. Als het hetzelfde verhaal is als 2010 dan ga ik daar geen 40 piek aan uitgeven :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Laatst online: 17:55

Hoogie2004

Whohooooo

himlims_ schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:12:
heeft iemand deze game reeds gespeeld?

ik vraag me heel erg af hoe deze is qua handeling? GT5, R-Factor, NFS, Burnout waar moet ik aan denken?
Hij is nog nergens verkrijgbaar (dus ook niet via de minder legale manieren). Ik ga em halen bij de release iig, F1 2010 was zijn geld goed waard (102 speeluren volgens steam)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoop dat ik vandaag mijn review exemplaar binnen krijg; lig wat achter aangezien de rest van de wereld al haar review klaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Phusebox schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:05:
Hoop dat ik vandaag mijn review exemplaar binnen krijg; lig wat achter aangezien de rest van de wereld al haar review klaar heeft.
Lucky bastard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwacht eigenlijk dat ie woensdag gewoon in de winkel ligt, Codemasters is niet zo strikt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Zojuist geprepurchased op steam voor 35 euro.
Preloading loopt nu, over 2 dagen en 6 uur kan ik spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Heb het hele topic even rustig doorgelezen maar ik kan nergens vinden of het overdreven vaak ploffen van banden nu ook voorbij is. Iemand een idee??

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:08

Vuvuzela

My spire is forming

AtlAntA schreef op maandag 19 september 2011 @ 23:35:
Heb het hele topic even rustig doorgelezen maar ik kan nergens vinden of het overdreven vaak ploffen van banden nu ook voorbij is. Iemand een idee??
Volgens mij was dit na de patch gefixt in f1 2010? Ik heb daarna nog 2/3 seizoenen geracet met races van 30/40% maar kan het me niet meer herinneren dat ik dat nog heb gehad. (PS3)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Maciek schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 00:23:
[...]

Volgens mij was dit na de patch gefixt in f1 2010? Ik heb daarna nog 2/3 seizoenen geracet met races van 30/40% maar kan het me niet meer herinneren dat ik dat nog heb gehad. (PS3)
Was inderdaad gepatched, qua ondersteuning hebben ze imo echt de plank mis gelagen. Op zijn minst hadden ze nog aan het pitstop systeem kunnen werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Die pitstopbug was eenvoudig op te lossen.

Of meer dan 20% racen (en dan heb je er vanzelf al minder last van) of nog beter, de recommended stop met 1 ronde vervroegen. Dan heb je er nooit last van.

Beetje jammer, dat wel, maar eenvoudig op te lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
vosss schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 02:22:
Die pitstopbug was eenvoudig op te lossen.

Of meer dan 20% racen (en dan heb je er vanzelf al minder last van) of nog beter, de recommended stop met 1 ronde vervroegen. Dan heb je er nooit last van.

Beetje jammer, dat wel, maar eenvoudig op te lossen :)
Of gewoon bij een goed team gaan rijden en genoeg voorsprong hebben op de rest van het veld. Zolang er minimaal 15 seconden zit tussen jou en de nummer 10 bijvoorbeeld, heb je er ook geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:54
Maar zie dat maar is voor elkaar te krijgen met F1 2011. Wat ik aan filmpjes heb gezien lijkt het toch dat de AI een flink stuk verbeterd is. Wordt dus nog spannend op de baan.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Joost1991 schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 07:56:
Maar zie dat maar is voor elkaar te krijgen met F1 2011. Wat ik aan filmpjes heb gezien lijkt het toch dat de AI een flink stuk verbeterd is. Wordt dus nog spannend op de baan.
Laten we het hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woot, ik ga echt dagen spenderen op de Nürburgring. SC is wel tof, DRS natuurlijk niet (maar dat is natuurlijk een enorme fail van de FIA).

Hopelijk is Skidrow volgende week niet op vakantie, want ik wil deze game hebben :o
(Voor de zeikerds: Ik download een game, en als die bevalt, koop ik hem een half jaar later)

Komende dagen nog maar wat F1 2010 spelen om op te warmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:05:
Woot, ik ga echt dagen spenderen op de Nürburgring. SC is wel tof, DRS natuurlijk niet (maar dat is natuurlijk een enorme fail van de FIA).
dude; drs zit ook in dit seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:11:
[...]
dude; drs zit ook in dit seizoen
Dude, ik weet dat DRS in het spel zit, maar ik vind DRS zelf één grote fail van de FIA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:05:

(Voor de zeikerds: Ik download een game, en als die bevalt, koop ik hem een half jaar later)
Sure... Zolang je het voor jezelf maar goed praat. De pc versie heb je volgens mij al voor 3 tientjes, en als dat al te duur is :S

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 20-09-2011 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:34:
[...]

Sure... Zolang je het voor jezelf maar goed praat. De pc versie heb je volgens mij al voor 3 tientjes, en als dat al te duur is :S
:O Dat is niet te duur, maar ik wil wel eerst de game 'testen' voor ik hem koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:25:
[...]
Dude, ik weet dat DRS in het spel zit, maar ik vind DRS zelf één grote fail van de FIA.
DRS zuigt want .... probeer het eens te onderbouwen!
want dingen spuien als ; ik download de game, drs zuigt, en faal van wordt niet in dank afgenomen (in mijn beleving dan :X)

En zoals phuse schreef; pc is 30euro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:25:
[...]

Ik weet niet of het een fail is, ene kant doet het icm de banden exact wat er verwacht wordt, veel inhaal acties.

Zoals we konden zien in Italie komt daar bijvoorbeeld een erg gave strijd uit tussen Schumacher & Hamilton, omdat de Mercedes motor zonder DRS net zo hard/harder loopt dan de auto van Hamilton, maar deze uitzondering daar gelaten heb je als voorligger eigenlijk geen kans als er een auto minder dan een seconde achter je rijdt, omdat DRS gewoon een kilomter of 12-13 (?) scheelt in snelheid..

Zoals gezegd, ene kant is het mooi omdat het aantal inhaal acties ongekend hoog is, maar zit er ook een stukje oneerlijkheid aan, tenzij je voor Mercedes Grand Prix rijdt. (En zelfs dan kun je een Mclaren maar een beperkt aantal rondjes achter je houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Laatst online: 20:05

Niellie41

[object Object]

rscheper schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:21:
[...]

Ik weet niet of het een fail is, ene kant doet het icm de banden exact wat er verwacht wordt, veel inhaal acties.

Zoals we konden zien in Italie komt daar bijvoorbeeld een erg gave strijd uit tussen Schumacher & Hamilton, omdat de Mercedes motor zonder DRS net zo hard/harder loopt dan de auto van Hamilton, maar deze uitzondering daar gelaten heb je als voorligger eigenlijk geen kans als er een auto minder dan een seconde achter je rijdt, omdat DRS gewoon een kilomter of 12-13 (?) scheelt in snelheid..

Zoals gezegd, ene kant is het mooi omdat het aantal inhaal acties ongekend hoog is, maar zit er ook een stukje oneerlijkheid aan, tenzij je voor Mercedes Grand Prix rijdt. (En zelfs dan kun je een Mclaren maar een beperkt aantal rondjes achter je houden.
Maar die inhaalacties zijn nou niet bepaald verdien imo. Op alle banen (behalve Monza) is het 100% zeker dat je iemand inhaalt als je DRS hebt. Bijv in Canada, daar was DRS echt poep. Dan heb je als 2e persoon DRS en haal degene voor je al in halverwege het lange rechte stuk, krijg je na de chicane NOG een keer DRS om extra weg te lopen. Echt onzin.

http://www.dumpert.nl/med..._f1_van_tegenwoordig.html

[ Voor 3% gewijzigd door Niellie41 op 20-09-2011 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Dat is waar, die 2 DRS zone's zijn heel vaag, omdat je de 1e inderdaad kan gebruiken om in te halen & vervolgens je DRS wederom mag gebruiken, hier zou eigenlijk een 2e controle punt oid in moeten, als je namelijk de 2e DRS zone goed gebruikt loop je meer dan een seconde weg & kan de ander de volgende ronde nooit meer aanhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 08:59:
[...]

DRS zuigt want .... probeer het eens te onderbouwen!
want dingen spuien als ; ik download de game, drs zuigt, en faal van wordt niet in dank afgenomen (in mijn beleving dan :X)
"Sure... Zolang je het voor jezelf maar goed praat." wordt wel in dank afgenomen? :')
rscheper schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 09:33:
[...]

Dat is waar, die 2 DRS zone's zijn heel vaag, omdat je de 1e inderdaad kan gebruiken om in te halen & vervolgens je DRS wederom mag gebruiken, hier zou eigenlijk een 2e controle punt oid in moeten, als je namelijk de 2e DRS zone goed gebruikt loop je meer dan een seconde weg & kan de ander de volgende ronde nooit meer aanhaken.
Volgens mij hadden de DRS zone's in Monza elk hun eigen detectie-punt (Parabolica en Lesmos). In Valencia was er slechts één punt voor beide zones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:11:
[...]

"Sure... Zolang je het voor jezelf maar goed praat." wordt wel in dank afgenomen? :')
Tja als ik hier zou zeggen; ik ga die tv eerst bij iemand stelen, want ja wil hem eerst wel testen; dan zou daar vast ook niemand op reageren zeker?

Als je dat soort "kijk mij eens" opmerkingen plaatst kun je dat verwachten, dus als jij voor je houdt dat je games download zal ik er ook niet op reageren ;)

Peace? 8)

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste