vosss schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 01:05:
[...]
Ik denk niet dat het iemand is die fanatiek aan simracen doet. Ik doe dat ook niet, maar ik rij stukken beter.
Geen n00b inderdaad, maar echt veel bakt ie er ook niet van, dat moet je toch met me eens zijn.
[...]
Volgens mij valt dat alleszins mee. Hij laat echt heel veel tijd liggen.
Overigens bedoelde ik met ik vind het er makkelijker uit zien niet dat ik F1 2010 moeilijk vond, maar hier ziet het er wel allemaal heel makkelijk uit als ik zie hoe laat hij op de rem kan en die bocht nog gewoon kan halen.
In het echt was hij er af gekegeld en had hij die 3 man meegenomen want die zagen hem niet aan komen.
Facking hell, ik bedenk me net, volgens mij is die kerel gewoon David Coulthard, die had ook altijd van die acties

!
Volgens mij begrijp je mij niet helemaal. Ten eerste had ik toen helemaal niet alles gezien van het filmpje omdat ik nog aan het werk was. Zat ook zonder geluid te kijken dus kon daar ook niets van zeggen. Bovendien hebben we van een hoop filmpjes van Gamescom of E3 alleen maar complete n00bs aan het werk gezien die niet eens weten wat een rempunt is, laat staan een rempunt halen. Ik ben zelf geen pro en doe ook niet aan sims, daarom vind ik de rijstijl nog wel meevallen. Tuurlijk er zijn dingen te verbeteren, maar zo te merken heeft hij ook niet gigaveel tijd gehad om te wennen aan de game en ja, dan gaat dat ongeveer zo.
Nu ik hem wel volledig kan kijken vallen me een aantal dingen op.
-Eind 2e ronde kan ie na de hairpin lastig wegkomen en slipt weg, maar kan hem toch nog makkelijk controleren. Iets wat in 2010 vrijwel niet kon (en ook de reden dat ik constant met traction control aanreed)
-In rondje 3 zie je vervolgens dat Maldonado de snelste tijd heeft gereden (blijkbaar is dat nog niet helemaal realistisch uitgewerkt

) Wat mij wel leuk lijkt omdat ik soms wel achter lig, maar wel snel ga.
-Indrukken KERS op een racestuur is niet echt handig.
-Ronddraaiende wielen nadat ie net van de krik af is (en dus eigenlijk op de grond staat, waardoor die wielen niet mogen bewegen)-bug is er dus uitgehaald
-Weinig geluid van de pitmuur. Was in 2010 wel wat meer geloof ik. Ook bij een SP-race
-Nog steeds geen echte camerastandpunten (of wat er in de buurt komt) in de replay. Had gehoopt daar toch een betere tv-ervaring te hebben, al ziet het er niet slecht uit.
Hij remt die 3 man eruit omdat ie de linker 2 man blokkeert omdat ie zo doorschiet en de rechter waarschijnlijk niet goed door de bocht kwam ofzo. In ieder geval niet iets nieuws wat niet in 2010 zat, daar was het bij de eerste bocht ook altijd zo vroeg remmen (soort file-effect) i.t.t. wat er online gebeurde waar juist NIET geremd werd

Ook bij de start in Duitsland vond ik de botsing nog wel meevallen. Daar hoeft ook niet meteen de halve auto in elkaar te liggen, want zo hard botste ie nou ook weer niet. En hij kwam recht op de achterkant, waardoor er zoiezo geen contact met wielen was.
Bij de botsing met Webber zit het er wel muf uit. Bij 2010 had ik dan altijd al een hap uit mn voorvleugel. Vraag me af waarom dat niet was nu.
En ik zie nu ook dat ie dus een foutje maakt bij de chicane en de eerste bocht van ronde 3. Maar dat komt denk ik omdat die baan nog niet in 2010 zat
[
Voor 38% gewijzigd door
Martinspire op 17-09-2011 04:58
]