• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Lol, te grappig dat ze echte scenes na hebben gebouwd _O- Erg leuk om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:45
Geweldige trailer. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:01

Vuvuzela

My spire is forming

:D 8) gaaf gedaan zeg! Echt heel veel momenten zijn nagedaan. En de pitsboxen en paddock lijkt ook veel meer te leven.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:15
Vandaag op de Gamescom F1 2011 mogen spelen met het nieuwe Fanatec F1 stuurtje. Erg vet en je merkt echt dat de vering nu echt werkt, paar keer echt over de kerbs gestuitert. Echt vet en het stuurtje was ook geweldig.
Nog een maand wachten...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:57

rally

Deyterra Consultancy

Mooi om te weten... ik was er namelijk hard over aan het denken om zo'n stuurtje te kopen. Dan wacht ik liever totdat die nieuwe versie er is :)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rally schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:14:
Mooi om te weten... ik was er namelijk hard over aan het denken om zo'n stuurtje te kopen. Dan wacht ik liever totdat die nieuwe versie er is :)
Nog even met eigenaar Fanatec gesproken, zou in november in de winkel liggen. niet geschikt voor 360 overigens, en niet goedkoop, rond de 5-600 zonder pedalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:01
Phusebox schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:01:
Vandaag op de Gamescom F1 2011 mogen spelen met het nieuwe Fanatec F1 stuurtje. Erg vet en je merkt echt dat de vering nu echt werkt, paar keer echt over de kerbs gestuitert. Echt vet en het stuurtje was ook geweldig.
Nog een maand wachten...
Heb je nu dan minder snel dat als je over een curb schiet je de auto gewoon kwijt raakt? Ik had soms namelijk dat je in een langzame bocht die curb gewoon niet mocht raken omdat je dan (ongeacht wat je daarna deed) altijd rond ging. Daarom speelde ik ook eigenlijk altijd met traction control aan omdat je soms gewoon geen controle meer had. Of je nou remde, stuurde of gas gaf (of een combo) maakte dan niet uit. Had het soms ook naast de curbs. En ik weet ook wel dat je het dan rustiger aan moet doen, maar met een controller is dat zoiezo wat lastiger.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-04 15:53

fynrd1

Fooled by Randomness

Martinspire schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:34:
[...]

Heb je nu dan minder snel dat als je over een curb schiet je de auto gewoon kwijt raakt? Ik had soms namelijk dat je in een langzame bocht die curb gewoon niet mocht raken omdat je dan (ongeacht wat je daarna deed) altijd rond ging. Daarom speelde ik ook eigenlijk altijd met traction control aan omdat je soms gewoon geen controle meer had. Of je nou remde, stuurde of gas gaf (of een combo) maakte dan niet uit. Had het soms ook naast de curbs. En ik weet ook wel dat je het dan rustiger aan moet doen, maar met een controller is dat zoiezo wat lastiger.
herken dit probleem heel goed, maar ze zeggen een nieuw ophanging systeem te hebben dus ik ben benieuwd

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
fynrd1 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:32:
[...]

herken dit probleem heel goed, maar ze zeggen een nieuw ophanging systeem te hebben dus ik ben benieuwd
Mja ik had ook al het idee dat de handling op dat punt is verbeterd. Bij de laatste trailer zag je een aantal keer wat driftwerk. Dat kon in 2010 helemaal niet (tenminste niet gecontroleerd bij mij op xbox met controller) dus hoop dat het nu wel de moeite waard is om traction uit te zetten (of te verminderen).
Ik hou doorgaans wel van gooi en smijtwerk, daarom vind ik Australië ook zo'n vette baan, maar dat kon dus niet zonder TC aan te zetten, want anders ging je wel heel snel om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Martinspire schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:34:
[...]

Zeker verbeterd dit, ik kon echt over de kerbs raggen zonder dat de auto meteen spinde. Extra getest bij sommige bochten op spa en nurburgring. Als je echt hard over de kerbs gaat kom je ook even los.
Echt een grotere stap vooruit as ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 09:29
En grafisch? Ik bedoel die filmpjes zeggen vrij weinig vind ik.

Is dat ook een flinke vooruitgang, of is dat meer van hetzelfde? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
vosss schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:38:

Kon geen enorme verschillen ontdekken,maar wat dat betreft let ik ook helemaal niet op gfx, vorig jaar vond ik het al meer dam voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Phusebox schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 09:39:
[...]

Zeker verbeterd dit, ik kon echt over de kerbs raggen zonder dat de auto meteen spinde. Extra getest bij sommige bochten op spa en nurburgring. Als je echt hard over de kerbs gaat kom je ook even los.
Echt een grotere stap vooruit as ik had verwacht.
Probleem was voornamelijk in de laatste chicane van catalunya, 2e chicane van monza, het zwembad van monaco. Volgens mij klopte de griplevels op die punten ook niet echt.. En qua rempunten? Is dit verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Die voordat je het rechte stuk richting parabolica op gaat bedoel je?

Daar was toch vrij weinig mis mee of vergis ik me dan heel erg? :?

=edit=
Ow wacht even, je hebt het over die net na dat tunneltje/brugje. Juist ja.

:)

[ Voor 24% gewijzigd door vosss op 21-08-2011 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
vosss schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 02:06:
Die voordat je het rechte stuk richting parabolica op gaat bedoel je?

Daar was toch vrij weinig mis mee of vergis ik me dan heel erg? :?

=edit=
Ow wacht even, je hebt het over die net na dat tunneltje/brugje. Juist ja.

Ehm sorry maar jij haalt Monza en Catalunya door elkaar.
Monza (Italië), Catalunya (Barcelona, Spanje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
fynrd1 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:49:
[...]

Probleem was voornamelijk in de laatste chicane van catalunya, 2e chicane van monza, het zwembad van monaco. Volgens mij klopte de griplevels op die punten ook niet echt.. En qua rempunten? Is dit verbeterd?
Qua griplevels was er niks mis mee, maar zoek eens echte beelden op van dat circuit, je hebt daar een tweedelige kerb.

Eerste stuk mag je best overheen (ook in f1 2010 best te doen) maar de binnenste kerb is veel hoger, en als je die raakt is het afgelopen.

Zie hier:
Afbeeldingslocatie: http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/8800/8875.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 22:53
vosss schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:38:

Vooraf had ik erg veel verwacht van f1 2011 op basis van de filmpjes (ik speel op de ps3). Gisteren op gamescom heb ik de nurnburgring kunnen zien in de game. Alle demo seats waren uitgerust met een ps3, dus ik kon mooi vergelijken. Laat ik het maar voorzichtig zeggen, ik ben me rot geschrokken. De graphics vallen toch wel enigzins tegen, maar veel erger is de framerate. De game draait tijdens het racen op de ps3 op zo'n 20-25 fps wat ik dermate storend vond dat het gewoon een fijne race ervaring in de weg staat.

Ik hoop maar dat dit dan een early build van de game was, maar ik vrees het ergste aangezien de game over een aantal weken al in de winkel ligt. Overigens is dat nieuwe Fanactec stuur geweldig (elke demoseat was ermee uitgerust).

[ Voor 4% gewijzigd door robinez op 21-08-2011 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
fynrd1 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:49:
[...]

Volgens mij was het bijna elke hele langzame bocht (meestal hairpins) waar je gewoon geen grip had.
Bahrein bocht 8 en 10
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/29/Bahrain_International_Circuit--Grand_Prix_Layout.svg/264px-Bahrain_International_Circuit--Grand_Prix_Layout.svg.png

Vale op silverstone
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c2/Silverstone_Circuit_2010_version.png/264px-Silverstone_Circuit_2010_version.png

Maleisië bocht 2
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/87/Circuit_Sepang.png/264px-Circuit_Sepang.png

Bocht 2/3 in China
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/68/Circuit_Shanghai.png/264px-Circuit_Shanghai.png

In Singapore bijna overal, maar met name 2 bochten. Weet alleen uit mn hoofd niet meer welke want ik mijd die baan altijd. (Volgens mij de eerste bocht met die links-rechts-links-combinatie en nog 1)
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cb/Circuit_Singapore_Street.png/264px-Circuit_Singapore_Street.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-04 08:56
Het is toch logisch dat je geen grip hebt in langzame bochten?! Bij hoge snelheid bochten heb je zoveel downforce dat je altijd wel grip hebt, maar bij langzame bochten komt het toch echt op je banden aan, en hoewel we het nu wel langzaam noemen is het nog altijd vaak 100+ km/h. Dat moeten toch hele goeie banden zijn wil je zo snel zo'n scherpe bocht om.
In het echt rijden ze dan ook echt niet elke bocht zonder te slippen. Kijk dit filmpje maar eens:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RVBbV7jM458]
Bij bijna elke langzame bocht begint hij wat te glijden en soms gaat hij zelfs bijna dwars (1:08).

Heel normaal dus.

Zelfde geldt voor over de kerbs knallen, dat kan af en toe wel maar daar moeten ze toch echt mee uitkijken, als de auto iets teveel stuitert en te snel gaat dan ben je meteen je grip kwijt. Dat was in F1 2010 echt niet zo, op een paar bochten na (zoals die in catalunya), en nu is het blijkbaar nog minder... Als je een F1 auto in een sim racer probeert dan zul je zien dat het teveel aanraken van de kerbs (vooral aan de binnenkant van een bocht) vaak tot spinnen leidt, je moet echt gas loslaten als je over de kerbs gaat anders ga je meteen dwars. Nu weet ik niet zeker wat nou realistischer is maar ik denk dat ik een sim racer toch wel het voordeel van de twijfel geef tegenover een vrij arcade F1 game.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Phusebox schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 07:51:
[...]

Ehm sorry maar jij haalt Monza en Catalunya door elkaar.
Monza (Italië), Catalunya (Barcelona, Spanje).
Nee hoor. Ik dacht even dat je Variante Ascari bedoelde (richting rechte stuk voor parabolica) en toen bedacht ik me ineens dat voor de Lesmo's nog Variant della Roggia lag (die net na dat bruggetje over de baan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Wat nickthissen zegt klopt, maar je kan een auto afstellen, voor een bepaalde cerbstone waar bijvoorbeeld veel tijd gepakt kan worden Als je erover heen rijdt. Zoals dus de 2e chicane van monza en de laatste chicane van canada. Zo kan die van canada zonder problemen heel agressief genomen worden, en zo zijn er dus chicanes (als eerder vermeld) waar het elke ronde een loterij is of je er wel ongeschonden doorheen komt. Ik weet niet hoe dit gaat met stuur, maar met een controller wordt je toch wel gek. Monza en Spa zijn me favoriete banen, en heb ze in zowat elke racegame gespeeld vanaf GP1. En alleen in F1 2010 sta ik hier bijna elke ronde dwars tenzij ik met een slakkengang die bocht neem. Maargoed, ik verwachte ook geen diehard sim maar GRID was een vermakelijke game en F1 2010 was dat ook. Hoop alleen dat er toch iets meer aan de besturing wordt gedaan en gedrag van de auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het probleem bij F1 2010 was vooral dat als je grip weg was je ook meteen spint, daar kon je niks meer aan doen behalve zo hard mogelijk de rem intrappen en hopen dat je hem nog recht kreeg voor je in het grind ligt. Dat is ook niet realistisch, bij een kleine slip kun je best tegensturen om hem er uit te trekken, dat zie je ook duidelijk in het filmpje wat ik hierboven gepost heb. Maar in F1 2010 was dit onmogelijk, je kunt tegensturen wat je wil, zelfs bij de allerkleinste glij partij is het spinnen. Aan de filmpjes van 2011 te zien lijkt dat wat beter te zijn nu, volgens mij kun je iets meer gooien met je auto (als bijkomstigheid dat je dus ook meer slipt en (hopelijk) ook meer schade aan je banden krijgt) zonder dat hij in een oncontroleerbare spin komt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
robinez schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 09:27:
[...]

Vooraf had ik erg veel verwacht van f1 2011 op basis van de filmpjes (ik speel op de ps3). Gisteren op gamescom heb ik de nurnburgring kunnen zien in de game. Alle demo seats waren uitgerust met een ps3, dus ik kon mooi vergelijken. Laat ik het maar voorzichtig zeggen, ik ben me rot geschrokken. De graphics vallen toch wel enigzins tegen, maar veel erger is de framerate. De game draait tijdens het racen op de ps3 op zo'n 20-25 fps wat ik dermate storend vond dat het gewoon een fijne race ervaring in de weg staat.

Ik hoop maar dat dit dan een early build van de game was, maar ik vrees het ergste aangezien de game over een aantal weken al in de winkel ligt. Overigens is dat nieuwe Fanactec stuur geweldig (elke demoseat was ermee uitgerust).
Er waren maar 4 van de 10 stoelen bij de DeepSilver stand uitgerust met het nieuwe Fanatec stuur hoor. En grafisch had ik er geen problemen mee, het draaide soepel genoeg. Overigens is dit natuurlijk wel een build die alweer minimaal een maand oud is aangezien alles eerst door de FOA goedgekeurd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:56

Hari-Bo

Foutcodefluisteraar

Heeft iemand dit spel ook al getest met een controller? Want met F1 2010 kan je heel slecht doseren met een 360 controller, het was alles of niets.

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hari-Bo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 06:55:
Heeft iemand dit spel ook al getest met een controller? Want met F1 2010 kan je heel slecht doseren met een 360 controller, het was alles of niets.
Dat probleem is inherent aan een controller; overigens is het met een 360 controller best goed te doen, maar een stuurtje is vrijwel altijd sneller. Dat is geen tekortkoming van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:56

Hari-Bo

Foutcodefluisteraar

Phusebox schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:01:
[...]

Dat probleem is inherent aan een controller; overigens is het met een 360 controller best goed te doen, maar een stuurtje is vrijwel altijd sneller. Dat is geen tekortkoming van het spel.
Wat mij enorm opviel is dat ik met mijn racestuur wel gecontroleerd kan doseren, maar met de controller gaat dat toch een heel stuk minder, terwijl het met andere race spellen wel goed te doen is.

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hari-Bo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:46:
[...]

Wat mij enorm opviel is dat ik met mijn racestuur wel gecontroleerd kan doseren, maar met de controller gaat dat toch een heel stuk minder, terwijl het met andere race spellen wel goed te doen is.
Misschien omdat de F1 ook wat extremer is qua acceleratie en deceleratie. Met stuur is elk race spel sneller, behalve mario kart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-04 16:22
Dit soort games moet je ook echt gewoon met een stuur spelen wil je er van genieten :)

2010 was ok, jammer dat onze group er online wat sneller op uitgekeken was.

Hopelijk 2011 weer meer van de gezamelijke races / practises en een veel betere gameplay natuurlijk.

als ziet het er exact hetzelfde uit als 2010 e.a. zelfde graphics dan vind ik het prima zolang het realisme maar iets beter is.

ps, in 2010 stond the traction control altijd iets aan ook al zette je het uit.

Maar ik heb goeie hoop als ik de ingame beelden zo zie kun je echt gooien en smijten en vliegen! ;-)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik hoop over een week of drie de review copy te ontvangen en dan kan ik meer in detail gaan; maar goed een paar dagen later kunnen jullie zelf aan de slag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkin-Pin
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
Kwam deze onofficiële features lijst tegen op het forum van codemasters:

UNOFFICIAL FEATURE LIST BY DanielCook95

So a few people wanted a list of things that are in F1 2011. So here it is:

New features for F1 2011:
Online co-op championship: Play throughout a season online with a friend.
Offline split screen: Play throughout a season offline with a friend.
New circuits: Nurburgring and Buddh International Circuit.
Cinematics: Cinematics that show drivers celebrating etc.
DRS and KERS: DRS and KERS are now included. They can fail.
Drivers: New drivers added. For example; Pastor Maldonado.
Teams: New liverys added.
Tyres: Pirreli tyres added.
Proving grounds: Not to much is known about proving grounds as of yet but it is supposed to include time trial and challenges in which times can be posted to a leaderboard.
Race director: This is a new feature which allows you to see where people are, what tyres there on etc from the in game menu.
VIP Pass: The game now has a VIP pass which will supposedly unlock something extra.

Improved features from F1 2010:
Weather system: Dynamic clouds mean that it can now be raining at one part of the circuit where as another part may still be dry.
Paddock area: The paddock has been made more open.
Race engineer: New race engineer with useful information.
Helmets: No national helmets, just generic designs now.
Colours: The brown tint has gone.
Damage: The damage has been slightly remodeled aswell as having an increase in sensitivty to impacts. There is still no suspension damage.
AI: The AI are now faster and a bit more aggressive.
T Cam view: The T cam has now been pushed back and down slightly so you cannot see the whole steering wheel.
Cockpit view: There is now a subtle look to the apex in cockpit view.
Pit stops: The lollipop man is now less cautious to release you aswell as there being less of a sharp turn in and out of the pit box.
Circuits: Silverstone has now been altered to accommodate the new paddock complex aswell as the exit of Becketts being corrected.
Steering wheels: Each team now has their real steering wheel.
Full online grid: 24 Cars, 16 human and 8 AI.
Online: Weight penalty's for people using TC, ABS and Automatic gears that are over level 10. Driver's press conference after the race. Different objectives in online races for different teams.
Mechanics: There is now more garage activity before sessions. The mechanics now wear protective gloves aswell.
Physics: Some of the physics codes have been rewritten.
Kerbs: You can now ride kerbs.
Body work: The cars now have flexible body work.
Suspension: There is an updated suspension model which enables you to ride kerbs.
Tyres: Marbles start to appear off of the racing line aswell as higher degredation. Dry tyres now have a lot less grip in the wet.
Handling: The handling has been improved. You can also now catch moments of oversteer more easily.
Dynamic racing line: The racing line has been improved and has also been tweaked so that it lifts off of the ground in braking areas.
Time trial: There is now two different leaderboards. One for people who cut the track and one for the people who do not.
Graphics: Each circuits graphics have been improved visually.
Gears: The gear change time has now been improved.
OSD: The OSD has been revamped with a new design aswell as it now beeing able to tell you who has got the fastest lap. You don't have OSD whilst using cockpit mode as the information is on the steering wheel.
Fuel: New fuel mixtures have been added.
Career: The career is now re worked and the experience points are now calculated differently. The interview questions and answers have been tweaked so that it isn't so repetitive.
Brakes: Brakes are now a lot easier to lock and will now result in smoke coming from the locked up tyre.
Controller: The time difference between using a wheel and controller over a one lap period is now significantly reduced.
Trucks: The trucks situated around the paddock have been revamped and the room in which you play career in has changed.
Replays: New replay camera's have been added. Some are similar to TV cameras.
Flags: There are both electronic boards that show the flag colour and also marshalls that wave them.
Safety Car: Confirmed to be in the game along with Red Flags.

Features that are not in F1 2011:
Formation and cool down laps: Unfortunately there is no formation or cooldown laps in F1 2011.
Podiums: There are no podiums but there are cinematics which show the drivers getting out of there car in parc ferme.
Jump starts: Jump starts are not in F1 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45
Wordt nog steeds de zelfde engine gebruikt?

Het was die van GRID dacht dat ik iets las van zelfde engine als DIRT?

En weet iemand of het anti aliasing probleem op de ps3 verholpen is?

Zoniet haal ik de PC versie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Volgens mij is het een revamp van dezelfde engine. Featurelijst ziet er goed uit.............. als er ook naar gehandeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Jejking schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:28:
Volgens mij is het een revamp van dezelfde engine. Featurelijst ziet er goed uit.............. als er ook naar gehandeld wordt.
Toch blijft het jammer dat er geen formatie ronde is lijkt me wel leuk ding om je banden goed op te warmen om zo beter te starten. (Rosberg Spa 2011 ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05 19:50
Online: Weight penalty's for people using TC, ABS and Automatic gears that are over level 10.

Dat vind ik wel beter, ik speelde Dirt3 altijd zonder rijhulpen en dan was het wel iets lastiger wanneer tegenstanders wel met rijhulpen aan rijden, gelukkig heeft dat dus nu ook een nadelig effect.
Zonder rijhulpen is in de basis vaak wel sneller alleen is het lastiger om foutloos te zijn en dus kan je sneller zijn maar toch niet winnen omdat tegenstanders met rijhulpen geen fouten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ziet er goed uit:) ik heb er al zin in hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
DRS and KERS: DRS and KERS are now included. They can fail.
Eerder las ik iets over dat DRS en daar haalde ik ondubbelzinnig uit dat dat gewoon automatisch geactiveerd werd en dat je het niet zelf kon/hoefde te bedienen.

Als dat echt zo is dan is dat een grote faal van de heren van F1 2011 :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
DRS kan je zelf aan en uit doen op de bekende punten. Echter wordt het net als in real life pas geactiveerd als je binnen 1sec achter je voorganger zit op het meet punt.

En als het weer veranderd bv veel regen dan gaat het DRS systeem uit net als de eerste paar race ronden

[ Voor 26% gewijzigd door Remco Tr op 31-08-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
vosss schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:09:
[...]

Eerder las ik iets over dat DRS en daar haalde ik ondubbelzinnig uit dat dat gewoon automatisch geactiveerd werd en dat je het niet zelf kon/hoefde te bedienen.

Als dat echt zo is dan is dat een grote faal van de heren van F1 2011 :{
Bij Kers lijkt me dat een beetje raar, maar bij DRS is dat zo heel raar nou ook weer niet.
1) Er is 1 stuk op de baan waar je het mag gebruiken.
2) Iedere coureur zet hem meteen aan als ie over de streep komt: meer DRS is hogere snelheid
3) Ik denk dat iedereen die de kans heeft om het te gebruiken, het toch wel gebruikt dus waarom niet gewoon automatisch?

Al gok ik wel dat er een optie komt om het handmatig te doen (gewoon automatisch of handmatig dus, zoals bij meerdere assists), maar van mij hoeft er niet perse een turboboost knopje op als je het eigenlijk toch niet anders wilt doen dan wanneer het automatisch gaat. Denk zelfs dat je daardoor nog een paar duizendste van een seconde winst aan boekt omdat ie dan wel exact op het juiste moment geactiveerd wordt.

Een grotere reden dat het wel handmatig kan is dat je het tijdens de vrije training en kwalificatie mag je het overal gebruiken, dus zou het in ieder geval dan wel handmatig moeten kunnen.

Mijn grootste angst is dat ze het niet goed genoeg dichttimmeren, waardoor er met een bug onbeperkt gebruik van kan worden gemaakt in de race, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Vind die hele DRS maar onzin eigenlijk. Vond het in Spa wel leuk om een keer Rosberg vooraan te zien rijden na een goeie start, maar zodra de DRS open mag schiet iedereen hem voorbij en is hij weer 'kansloos'. Nu kun je zeggen dat hij de volgende ronde aan de beurt is om in te halen, maar dat gebeurt niet omdat hij niet binnen een seconde kan bljiven van een Vettel bijv. Het hele idee van racen is nu verpest: Vettel is sneller dan Rosberg (combinatie betere auto en betere coureur denk ik dan), maar dat wil niet zeggen dat hij hem zomaar voorbij kan. Laat Vettel lekker vechten om die eerste plaats en hem op 'skill' voorbij gaan! Maar nee, dat zit er niet in. Vettel blijft rustig een rondje achter hem hangen en drukt dan op zo'n super ultra turbo boost knopje en hij schiet hem voorbji... Dat slaat toch nergens op? Er komt 0,0 skill bij kijken...

Nog zoiets: bij Spa heeft het nu geen zin meer om in bocht 1 in te halen. Dat is een perfecte plaats om iemand uit te remmen en dus in te halen, en we zagen dit zelfs nog zondag, maar jammer joh, een paar meter later mag die turbo boost weer aan en je bent je plaats weer kwjit. Resultaat: niemand haalt in in bocht 1 omdat je beter kunt wachten tot je hem saai op het rechte stuk voorbij kan schieten.

Het idee van DRS is om meer inhaalacties te krjigen. Dat is een dikke FAIL. Ja, er wordt meer ingehaald, maar acties? Nee, totaal niet, inhalen gebeurt alleen nog op het rechte stuk waar DRS aan mag...

En ja, dit is zeker relevant voor deze game. Juist in online play zie je dit soort dingen waarschijnlijk nog veel meer uitgebuit worden. Wie gaat er nou nog inhalen in een bocht, waarom zou je, je kunt toch gewoon wachten tot je je turbo boost knopje in mag drukken?

Maar goed, rant voorbji... :(

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 31-08-2011 15:19 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-05 01:27
Daarom vond ik de A1GP ook leuker allemaal dezelfde auto en karre met die hap (ook al had de A1 ook een soort KERS).

Voor mij hoeft het ook niet per se in de game, ergo devs : Maak het optioneel.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:01

Vuvuzela

My spire is forming

@ Nickthissen: Zonder DRS zou Rosberg ook "kansloos" zijn... maar daar is een ander topic voor.

Ik hoop dat DRS handmatig wordt. Al zal het wel een stuk meer werk zijn in de trainingen en kwalificaties (hotlaps) en hopelijk merk je ook realistisch het verschil in downforce, dus dat je met DRS de bocht niet haalt of je kont wegglijdt als je het te vroeg activeert etc.

Vind het wel jammer dat er geen formatie lap inzit, zou graag meer moeite doen om alles warm te krijgen en houden. In 2010 heb ik volgens mij altijd wel met groene banden (juiste temperatuur) gereden. Zou veel gaver zijn als dat van blauwig naar oranje ging met groen ertussenin. met alle gevolgen van dien.. maar dat zal wel te sim zijn.

De safetycar hoeft van mij niet maar wel beter als wrakken en ongelukken veel langer op de baan blijven staan. Nu is er soms wel een gele vlag maar voordat je daar bent is het al lang weer weg.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Het schijnt dat als je met een low downforce setup door Eau Rouge gaat en dan je DRS ook nog open zet de auto gaat vliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Maciek schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:05:
@ Nickthissen: Zonder DRS zou Rosberg ook "kansloos" zijn... maar daar is een ander topic voor.
Ja, maar dan zou Vettel nog een beetje moeite hebben om erlangs te komen. De eerste 2 laps kwam hij er niet voorbij, pas toen hij DRS aan kon zetten ging hij er voorbij. M'n punt is dat Vettel niet hoeft te werken voor z'n positie, hij hoeft alleen maar binnen een seconde te blijven, en dat is een stuk makkelijker dan iemand inhalen.

En daar is inderdaad een ander topic voor, maar DRS heeft waarschijnlijk precies hetzelfde effect in het spel. Inhalen in een lastige bocht? Doe maar niet, straks gaat het nog mis. Nee, ik wacht wel even tot ik DRS kan aanzetten en hem dan lachend voorbij kan... Saai!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkin-Pin
Inhalen in een lastige bocht? Doe maar niet, straks gaat het nog mis. Nee, ik wacht wel even tot ik DRS kan aanzetten en hem dan lachend voorbij kan... Saai!
Zoals jij het stelt kan het idd saai zijn. Toch hebben we dit jaar in mijn beleving prachtige races gezien en niet alleen door de regen. Het is afwachten hoe dit in het spel gaat uitpakken, maar ik zie dat niet heel zwaar in. Ik denk dat het alleen echt saai kan worden zoals jij omschrijft als de auto's en rijvaardigheid heel dicht bij elkaar zitten. En mijn ervaring is dat dat niet het geval is, zeker online niet. Dan is het soms nog een hele kunst om op een seconde te blijven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
NickThissen schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:30:
[...]

Ja, maar dan zou Vettel nog een beetje moeite hebben om erlangs te komen. De eerste 2 laps kwam hij er niet voorbij, pas toen hij DRS aan kon zetten ging hij er voorbij. M'n punt is dat Vettel niet hoeft te werken voor z'n positie, hij hoeft alleen maar binnen een seconde te blijven, en dat is een stuk makkelijker dan iemand inhalen.

En daar is inderdaad een ander topic voor, maar DRS heeft waarschijnlijk precies hetzelfde effect in het spel. Inhalen in een lastige bocht? Doe maar niet, straks gaat het nog mis. Nee, ik wacht wel even tot ik DRS kan aanzetten en hem dan lachend voorbij kan... Saai!
Misschien dat het eerder iets voor het F1 sport topic is, maar ik denk dat Vettel zich inderdaad niet heeft zitten haasten om Rosberg voorbij te komen, maar dat het hem ook zonder DRS wel gelukt was. Nu was ie even wat meer zijn banden aan het sparen tot DRS aan ging en ging hem daarvoor voorbij, maar dat wil nog niet zeggen dat ie zonder DRS hard had moeten werken. Als je kijkt hoe snel Rosberg terugviel naar de 5e plek (al bleef ie iets langer buiten, waardoor het leek alsof ie weer vooraan reed) terugviel, dan kan ik niet anders concluderen dat het ze anders ook wel makkelijk was gelukt. Vettel kiest wel vaker voor de lastige manier. Coureurs als Schumacher, Button, Hamilton, Kobayashi en Sutil (mogelijk meer) halen ook op andere plekken in, dus dat moet geen probleem zijn. Ik ben het met je eens dat het soms wat oneerlijk lijkt, maar aangezien je toch al niet meer dan 1 keer van je lijn af mag gaan, vind ik het eigenlijk allemaal al niet zo'n probleem meer. Dan kun je toch al veel lastiger vechten voor je positie.

Ik denk dat het in de game echter wel wat problematisch kan worden als je met wat botsers rijd. Want als je dan eindelijk die gast in mag halen zul je ze vaak meteen naar jou toe zien gaan om je meteen te blokken of weg te beuken. Ik denk dat KERS al een stuk leuker is, maar hoop dat het verschil in afstelling eindelijk eens wat meer verschil gaat maken. Dus niet dat er 1 afstelling is die altijd sneller is, maar dat je bijvoorbeeld kunt focussen op sector 1 ofzo. Dat iemand een afstelling voor sector 2 of 3 voor je rijd en je daardoor andere gevechten gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik vind dat DRS alleen toegestaan mag worden op circuits waar inhalen niet of nauwelijks mogelijk is.
Ik kijk vanaf me 5e/6e F1, vanaf 1994 kan ik het me pas echt herrineren. Heb helaas nooit echt kunnen genieten van de ferrari v12:( Ik mis de v10, de mooiere auto's en de haat onder coureurs jegens elkaar. Tegenwoordig gaan de rookies ook volgas door eau rouge heen.. dat soort kleine dingetjes vind ik jammer.. Of de oude hockenheim.. vleugels plat en het gas erop.. wauw:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:58

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Vandaag om 15:00 vervalt het embargo op een build die veel mensen hebben gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkin-Pin
Splinter Cell schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:56:
Vandaag om 15:00 vervalt het embargo op een build die veel mensen hebben gekregen. :)
Ben erg benieuwd naar de bevindingen. Aan de hand van wat ik tot nu toe gezien en gelezen heb, wordt F1 2011 de game waarop we in 2010 hadden gehoopt. :) Bring it on !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-05 19:17
'Time trial: There is now two different leaderboards. One for people who cut the track and one for the people who do not.'

Lol 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Splinter Cell schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:56:
Veel mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ik bedoel sites. :')

Bij wijze van. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Splinter Cell op 02-09-2011 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:19
Kun je tijdens single player ook gebruik maken van je headset? Dat je engineer via je headset informatie geeft ipv via je tv geluid zeg maar?

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Zover ik weet hoor je dan al het geluid.

En hmmmmmmm nieuw Fanatec stuur, deze ga ik zeer zeker halen als ik wat extra centjes heb :)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Fanatec ClubSport Wheel Introduction

Ziet er uit als een goede vervanger voor mijn Porsche Turbso S, de Club sport pedals heb ik al.

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rgarretsen schreef op maandag 05 september 2011 @ 11:29:
Zover ik weet hoor je dan al het geluid.

En hmmmmmmm nieuw Fanatec stuur, deze ga ik zeer zeker halen als ik wat extra centjes heb :)

[video]

Ziet er uit als een goede vervanger voor mijn Porsche Turbso S, de Club sport pedals heb ik al.
Deze werkt alleen op PS3 en PC (ter info) en kost 600 euro zonder pedalen. Komt in november zoals het er naar uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Het kan zijn dat xbox ook nog wordt toegevoegt.

En voor de andere versie van de CPW voor xbox (Forza 4 editie) zal ook een F1 wheel available komen.

600 Euries wel veel geld trouwens :) maar je moet wat voor je hobby over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rgarretsen schreef op maandag 05 september 2011 @ 13:31:
Het kan zijn dat xbox ook nog wordt toegevoegt.

En voor de andere versie van de CPW voor xbox (Forza 4 editie) zal ook een F1 wheel available komen.

600 Euries wel veel geld trouwens :) maar je moet wat voor je hobby over hebben.
Xbox word zeker niet toegevoegd, daar komt inderdaad het Forza4 stuurtje voor zonder quick release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Phusebox schreef op maandag 05 september 2011 @ 13:01:
[...]

Deze werkt alleen op PS3 en PC (ter info) en kost 600 euro zonder pedalen. Komt in november zoals het er naar uitziet.
600!?!? zit er platina in verwerkt ofzo? Damn, wat is dat overpriced. En zeg nou niet dat het wel kwaliteit is, want voor die prijs verwacht je niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:25
Als ik 600 teveel had dan bestelde ik wel een custom made Zroso stuur, die gaat dubbel en dwars over dat Fanatec stuur heen zowel qua design en functionaliteit (in het kwadraat!)
Afbeeldingslocatie: http://www.zroso.com/index/images/s3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.zroso.com/index/images/s5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Schuey schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:11:
Als ik 600 teveel had dan bestelde ik wel een custom made Zroso stuur, die gaat dubbel en dwars over dat Fanatec stuur heen zowel qua design en functionaliteit (in het kwadraat!)
[afbeelding]
[afbeelding]
Behalve dan dat je ook nog een base moet kopen en de G27 base minder is en je mindere pedalen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Klopt maar als ik het goed begrijp moet je bij Fanatec die base er ook bij kopen?

De echt serieuze racers die wat centen hebben die hebben volgens mij al een hele goede base met clubsport pedalen. Als je daar dan die stuur op zet heb je toch een heerlijke combinatie denk ik zo :)

Als je nu helemaal vanaf 0 begint, tja, dan lijkt 600 gewoon teveel. Dan zou ik gewoon een G27 op de kop tikken en daarmee lekker gaan racen. Ik denk dat als ze rond de 400 zouden zitten het al aantrekkelijker zou worden, maar dan hadden ze misschien moeten inleveren op een aantal zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Schuey schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:46:
Klopt maar als ik het goed begrijp moet je bij Fanatec die base er ook bij kopen?

De echt serieuze racers die wat centen hebben die hebben volgens mij al een hele goede base met clubsport pedalen. Als je daar dan die stuur op zet heb je toch een heerlijke combinatie denk ik zo :)

Als je nu helemaal vanaf 0 begint, tja, dan lijkt 600 gewoon teveel. Dan zou ik gewoon een G27 op de kop tikken en daarmee lekker gaan racen. Ik denk dat als ze rond de 400 zouden zitten het al aantrekkelijker zou worden, maar dan hadden ze misschien moeten inleveren op een aantal zaken.
De base bij Fanatec is 450 euro, en de verschillende rims allemaal rond de 100-150 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Omgekeerde wereld :D

Dat is het nadeel van de Zroso, je wil natuurlijk wel een echte electronische quick release erop, kost je weer extra. Hoop ook voor de Fanatec gebruikers dat het ding stevig is want het is natuurlijk machtig mooi als je er voor een andere game even een ander stuur opklikt :)

Mja ik ben een sucker voor looks en dat alleen al is reden om deze te laten schieten, afgezien van het simpele feit dat ik het geld niet eens heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-05 09:51
Ik moet mijn F1 auto maar met mijn PWTS besturen. Heb F1 2011 ook maar gepreorderd. Het vorige deel heb ik niet gespeeld, maar voor 40 euro bij Wehkamp kon ik deze niet laten liggen. Ik had nog een waardebon van 10 euro liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Pwts werkt anders ook perfect hoor, heb er nog steeds veel plezier van. Maar zet hem wel te koop voor een leuke prijs zodat voor mezelf het totaalprijsje voor de nieuwe wat zachter wordt.

Duurt ook niet lang meer voordat f1 2011 op de mat ligt (xbox360) maar denk dat ik hem ook nog wel voor de pc aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
rgarretsen schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 20:18:
Pwts werkt anders ook perfect hoor, heb er nog steeds veel plezier van. Maar zet hem wel te koop voor een leuke prijs zodat voor mezelf het totaalprijsje voor de nieuwe wat zachter wordt.

Duurt ook niet lang meer voordat f1 2011 op de mat ligt (xbox360) maar denk dat ik hem ook nog wel voor de pc aanschaf.
Denk niet dat die CSW binnenkort in prijs zal dalen, misschien als ze met een nieuw model komen, maar dan nog niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
Nee dat verwacht ik ook niet, maar als ik me oude verkoop hoef ik minder zelf bij te leggen voor die nieuwe he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

F1 2011 status: GOLD. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik hoop echt dat F1 2011 een goede game gaat worden ipv die halfbakken 2010 versie, het is alweer zo lang geleden dat er een echt goede F1 game op de markt was. De graphics maken mij nog niet eens zoveel uit

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-05 01:27
Weet niet of men deze al gezien heeft maar ik post hem toch maar even:

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
F1 2011 Gamescom Pressepreview

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Toch wel grappig dat in het eind filmpje de dramatiek zit van de echte formule 1 wereld. Het voelt praktisch hetzelfde aan als een seizoensoverzicht:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Hoe zit het eigenlijk met de DRS zones van de GP's die nog niet verreden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Voor het begin van het seizoen heeft de FIA de zones bij benadering bepaald, voor de races worden deze voorgelegd aan organisaties en daadwerkelijk vastgelegd. Voor de races die nog niet gereden zijn worden de DRS zones gebruikt die aan het van het seizoen bepaald zijn. Codemasters heeft op het forum beloofd meer aan post-release support te doen. Hopelijk houdt dit ook in dat ze dus ook DRS zones patchen na races :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Damn. Heb zo'n zin in deze game!! :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• vosss
Fietsbel schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:11:
Ik hoop echt dat F1 2011 een goede game gaat worden ipv die halfbakken 2010 versie, het is alweer zo lang geleden dat er een echt goede F1 game op de markt was. De graphics maken mij nog niet eens zoveel uit
Koop rFactor voor een appel en een ei en download een van de vele zeer puike F1 mods.

CDTP, FSOne, MMG en nog een waar ik de naam van kwijt ben, dat was de beste vond ik.

Even zoeken, brb :)

Ik kan hem niet meer vinden. HEt is ook al jaren geleden dat ik F1 mods speelde met rFactor.

Destijds waren in elk geval CDTP2005 en FSOne06 en MMG 2006 en 2007 zeer puike mods.

Ongetwijfeld zijn er nu nieuwe mods verkrijgbaar en als je niets geeft om graphics dan is dat zeker een puike optie, want dat rijdt een stuk prettiger (lees: sim) dan heel dat F1 2010 :Y

[ Voor 26% gewijzigd door vosss op 08-09-2011 08:18 ]

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 23:44
Ook vet: http://www.psx-sense.nl/6...pionship-co-op-dev-diary/, dan kun je dus samen met een maat in hetzelfde team gaan rijden ipv met een AI.

• Linkin-Pin
De nieuwe ad is leuk. Damn, ik heb er zin in ! :Y Bring it on.

Bekijk op YouTube
F1 2011 TV ad

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:55
Safetycar @ 0.22 _O_

F1 2011 heeft toch dezelfde engine als DiRT3? Dus zouden de systeemeisen ook gelijk zijn?

Pff, 5850 voor recommended. Is hij toch een stuk zwaarder als DiRT3 blijkbaar.

[ Voor 95% gewijzigd door Knul op 08-09-2011 22:37 ]

• Linkin-Pin
En doe mij deze dan ook maar..... :9~

http://wheelreviews.yolas...er/breaking-new-f1-wheel-

[ Voor 5% gewijzigd door Linkin-Pin op 08-09-2011 22:27 ]

• Linkin-Pin
Knul schreef op donderdag 08 september 2011 @ 22:23:
Safetycar @ 0.22 _O_

F1 2011 heeft toch dezelfde engine als DiRT3? Dus zouden de systeemeisen ook gelijk zijn?
Hi everyone,

Here are the PC Minimum/Recommended Specs for F1 2011. Please note that the recommended specs are for those wanting to play using DX11. - Helios

Minimum Specifications

• Windows XP/Vista/7
• DirectX 9.0c
• Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz or AMD Athlon X2 5400+
• 2GB Ram
• Graphics Card: GeForce 7800/Radeon X1800 or higher
• DirectX Compatible Soundcard or onboard audio
• Dual Layer Compatible DVD-ROM Drive
• 12.5 GB Hard Drive Space

Recommended Specifications for DX11

• Windows 7
• DirectX 11
• Intel Core i5 or AMD Phenom II x4
• 4GB Ram
• Graphics Card: GeForce GTX460 or ATI Radeon HD 5850
• DirectX Compatible Soundcard or onboard audio
• Dual Layer Compatible DVD-ROM Drive
• 12.5 GB Hard Drive Space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Weet iemand hoe de safetycar de baan op komt? Is dit gewoon random/scripted (wat mega lame zou zijn). wanneer ik als speler een ongeluk veroorzaak of gaat die AI nou eindelijk ook eens crashen en reageert die SC daar op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Unbreukable schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:58:
Weet iemand hoe de safetycar de baan op komt? Is dit gewoon random/scripted (wat mega lame zou zijn). wanneer ik als speler een ongeluk veroorzaak of gaat die AI nou eindelijk ook eens crashen en reageert die SC daar op?
Hij komt uit de pits en pikt nummer 1 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Lijkt wel speelgoed :X
Geen revlights?

edit:
Overigens slechts 199.99 euro, dat verklaart de plastic look een beetje, maar wel een nette prijs als je geen centen hebt voor een Fanatec of Zroso denk ik.

[ Voor 23% gewijzigd door Schuey op 09-09-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Schuey schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:59:
[...]

Geen revlights?

edit:
Overigens slechts 199.99 euro, dat verklaart de plastic look een beetje, maar wel een nette prijs als je geen centen hebt voor een Fanatec of Zroso denk ik.
Damn wat een mooi stuurtje (neem het plastic wel op de koop toe). Waar heb je trouwens die prijs vandaan en is er al iets bekend over een release datum? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkin-Pin
[...]

Geen revlights?

edit:
Vindt het absoluut niet lijken op speelgoed. Maar smaken verschillen nu eenmaal...

Volgens de geruchten zou het een stuur zijn wat past op de basis van de T500 RS. En zou de prijs 599 zijn.

• Unbreukable
Remco Tr schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:54:
[...]

Hij komt uit de pits en pikt nummer 1 op.
Zou het? Dat bedoelde ik alleen niet...

• Phusebox
[...]

Geen revlights?

edit:
Die TS500 kost toch 500 meen ik? Althans daar heb ik hem voor zien liggen in de winkel.

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Phusebox schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 09:26:
[...]

Die TS500 kost toch 500 meen ik? Althans daar heb ik hem voor zien liggen in de winkel.
Wat een geld zeg.. 3x eyefinity setup + een high end systeem en je praat al over de prijs van een 2takt kart.
Dan krijg je er nog zelfs een aanhangwagen cadeau bij.. haha

[ Voor 8% gewijzigd door fynrd1 op 10-09-2011 10:27 ]

• Remco Tr
Unbreukable schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 08:22:
[...]

Zou het? Dat bedoelde ik alleen niet...
Wat ik ergens in een video hoorde is dat ai ook meer :*) fouten maakt. Motoren kunnen nu ook kapot gaan us meer mechanisch gezeur.

• Schuey
Linkin-Pin schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 23:11:
[...]

Vindt het absoluut niet lijken op speelgoed. Maar smaken verschillen nu eenmaal...

Volgens de geruchten zou het een stuur zijn wat past op de basis van de T500 RS. En zou de prijs 599 zijn.
Oeh dat is even schrikken dan! Voor die 199.99 zou zelfs een azijnpisser als ik er nog aan denken, maar voor 599 no way!

Ik vond een gerucht op het F1 2011 forum, ik zal even kijken of ik de bron kan vinden :)

edit:
http://www.jamesallenonf1...nt-page-1/#comment-278035
For those with a more modest budget, how about the Codemasters Ferrari replica Steering wheel, also launched yesterday? A snip at €199, which can be used on all game platforms.
fynrd1 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 10:26:
[...]

Wat een geld zeg.. 3x eyefinity setup + een high end systeem en je praat al over de prijs van een 2takt kart.
Dan krijg je er nog zelfs een aanhangwagen cadeau bij.. haha
Moet je maar niet vragen wat die jongen aan zijn set-up betaald heeft in het 2010 topic ;) Het is maar net wat je hobby is. En geen kinderen of vrouw hebben scheelt zo veel centen.

[ Voor 45% gewijzigd door Schuey op 10-09-2011 12:07 ]

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

vosss schreef op donderdag 08 september 2011 @ 08:09:
[...]

Koop rFactor voor een appel en een ei en download een van de vele zeer puike F1 mods.

CDTP, FSOne, MMG en nog een waar ik de naam van kwijt ben, dat was de beste vond ik.

Even zoeken, brb :)

Ik kan hem niet meer vinden. HEt is ook al jaren geleden dat ik F1 mods speelde met rFactor.

Destijds waren in elk geval CDTP2005 en FSOne06 en MMG 2006 en 2007 zeer puike mods.

Ongetwijfeld zijn er nu nieuwe mods verkrijgbaar en als je niets geeft om graphics dan is dat zeker een puike optie, want dat rijdt een stuk prettiger (lees: sim) dan heel dat F1 2010 :Y
toon volledige bericht
Ik heb een trage Mac dus dat gaat niet werken.
Eigenlijk doelde ik met mijn post meer op "plezier" met een F1 game. De laatste keer dat ik echt plezier had met een F1 spel was op de mega drive. Was absoluut arcade maar wel leuk om te spelen. Ik hoop dan ook over 10 dagen dat F1 2011 die oude glorie weer doet herleven

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb zelf overigens nog een korte preview geschreven, meer een sfeerbeeld van F1 2011 op Gamescom. Te vinden op deze site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Fietsbel schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 21:34:
[...]

Ik heb een trage Mac dus dat gaat niet werken.
Eigenlijk doelde ik met mijn post meer op "plezier" met een F1 game. De laatste keer dat ik echt plezier had met een F1 spel was op de mega drive. Was absoluut arcade maar wel leuk om te spelen. Ik hoop dan ook over 10 dagen dat F1 2011 die oude glorie weer doet herleven
Je hoeft natuurlijk geen F1 games te spelen als je de sport niet leuk vind :+

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

huh :? i'm getting confused :P
Phusebox schreef op zondag 11 september 2011 @ 08:23:
Ik heb zelf overigens nog een korte preview geschreven, meer een sfeerbeeld van F1 2011 op Gamescom. Te vinden op deze site.
Heb je stuk gelezen en klinkt erg positief!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Fietsbel schreef op zondag 11 september 2011 @ 11:57:
[...]

Heb je stuk gelezen en klinkt erg positief!
Thanks, ik ben vrij sceptisch na de problemen met F1 2010; maar ik heb er nu echt een goed gevoel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zal F1 2011 ook te vroeg worden verkocht via consoleshop.nl net zoals vorige jaar?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
Dennischo schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:59:
Zal F1 2011 ook te vroeg worden verkocht via consoleshop.nl net zoals vorige jaar?:P
Hij lag vorig jaar ook dag te vroeg bij de grote electronica boeren MM en
Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik ga er wel vanuit. Daarom: never pre-order. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:18
Iemand enig idee of je in F1 2011 wel normaal over de curbstones kan rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pwner schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:18:
Iemand enig idee of je in F1 2011 wel normaal over de curbstones kan rijden?
Ja dat is er juist enorm aan verbeterd; de vering werkt nu goed en je kunt echt flink over de kerbs raggen zonder dat het automatisch betekent dat je spint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:09

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Iemand dit al gezien? (was op hw.i dus kan me voorstellen dat we het gemist hebben :p) Why 600 eu uitgeven als het ook kan voor 120 eu.. de trustmaster T500 voor ferrari bolides. Het ziet er niet cheap uit, is nagenoeg identiek aan die andere en heeft ook nog coole switches zie onderaan.

Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/news/f3aj.jpg

t enige wat ik dan wel weer mis, zijn de rev-led's. Die zie ik vooralsnog niet terug komen.

:S snap alleen ff niet wat ze in de commentaren nu aan het zeuren zijn. Is de base dan nog 500 eu? zou wel heel erg zijn....

[ Voor 10% gewijzigd door loewie1984 op 12-09-2011 22:48 ]

discogs

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste