Lol, te grappig dat ze echte scenes na hebben gebouwd
Erg leuk om te zien

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
I served in a company of heroes.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
http://www.deyterra.com
Nog even met eigenaar Fanatec gesproken, zou in november in de winkel liggen. niet geschikt voor 360 overigens, en niet goedkoop, rond de 5-600 zonder pedalen.rally schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:14:
Mooi om te weten... ik was er namelijk hard over aan het denken om zo'n stuurtje te kopen. Dan wacht ik liever totdat die nieuwe versie er is
Heb je nu dan minder snel dat als je over een curb schiet je de auto gewoon kwijt raakt? Ik had soms namelijk dat je in een langzame bocht die curb gewoon niet mocht raken omdat je dan (ongeacht wat je daarna deed) altijd rond ging. Daarom speelde ik ook eigenlijk altijd met traction control aan omdat je soms gewoon geen controle meer had. Of je nou remde, stuurde of gas gaf (of een combo) maakte dan niet uit. Had het soms ook naast de curbs. En ik weet ook wel dat je het dan rustiger aan moet doen, maar met een controller is dat zoiezo wat lastiger.Phusebox schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:01:
Vandaag op de Gamescom F1 2011 mogen spelen met het nieuwe Fanatec F1 stuurtje. Erg vet en je merkt echt dat de vering nu echt werkt, paar keer echt over de kerbs gestuitert. Echt vet en het stuurtje was ook geweldig.
Nog een maand wachten...
herken dit probleem heel goed, maar ze zeggen een nieuw ophanging systeem te hebben dus ik ben benieuwdMartinspire schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:34:
[...]
Heb je nu dan minder snel dat als je over een curb schiet je de auto gewoon kwijt raakt? Ik had soms namelijk dat je in een langzame bocht die curb gewoon niet mocht raken omdat je dan (ongeacht wat je daarna deed) altijd rond ging. Daarom speelde ik ook eigenlijk altijd met traction control aan omdat je soms gewoon geen controle meer had. Of je nou remde, stuurde of gas gaf (of een combo) maakte dan niet uit. Had het soms ook naast de curbs. En ik weet ook wel dat je het dan rustiger aan moet doen, maar met een controller is dat zoiezo wat lastiger.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Mja ik had ook al het idee dat de handling op dat punt is verbeterd. Bij de laatste trailer zag je een aantal keer wat driftwerk. Dat kon in 2010 helemaal niet (tenminste niet gecontroleerd bij mij op xbox met controller) dus hoop dat het nu wel de moeite waard is om traction uit te zetten (of te verminderen).fynrd1 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 22:32:
[...]
herken dit probleem heel goed, maar ze zeggen een nieuw ophanging systeem te hebben dus ik ben benieuwd
Zeker verbeterd dit, ik kon echt over de kerbs raggen zonder dat de auto meteen spinde. Extra getest bij sommige bochten op spa en nurburgring. Als je echt hard over de kerbs gaat kom je ook even los.Martinspire schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:34:
[...]
Heb je nu dan minder snel dat als je over een curb schiet je de auto gewoon kwijt raakt? Ik had soms namelijk dat je in een langzame bocht die curb gewoon niet mocht raken omdat je dan (ongeacht wat je daarna deed) altijd rond ging. Daarom speelde ik ook eigenlijk altijd met traction control aan omdat je soms gewoon geen controle meer had. Of je nou remde, stuurde of gas gaf (of een combo) maakte dan niet uit. Had het soms ook naast de curbs. En ik weet ook wel dat je het dan rustiger aan moet doen, maar met een controller is dat zoiezo wat lastiger.
Kon geen enorme verschillen ontdekken,maar wat dat betreft let ik ook helemaal niet op gfx, vorig jaar vond ik het al meer dam voldoende.vosss schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:38:
En grafisch? Ik bedoel die filmpjes zeggen vrij weinig vind ik.
Is dat ook een flinke vooruitgang, of is dat meer van hetzelfde?
Probleem was voornamelijk in de laatste chicane van catalunya, 2e chicane van monza, het zwembad van monaco. Volgens mij klopte de griplevels op die punten ook niet echt.. En qua rempunten? Is dit verbeterd?Phusebox schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 09:39:
[...]
Zeker verbeterd dit, ik kon echt over de kerbs raggen zonder dat de auto meteen spinde. Extra getest bij sommige bochten op spa en nurburgring. Als je echt hard over de kerbs gaat kom je ook even los.
Echt een grotere stap vooruit as ik had verwacht.
[ Voor 24% gewijzigd door vosss op 21-08-2011 02:07 ]
Ehm sorry maar jij haalt Monza en Catalunya door elkaar.vosss schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 02:06:
Die voordat je het rechte stuk richting parabolica op gaat bedoel je?
Daar was toch vrij weinig mis mee of vergis ik me dan heel erg?
=edit=
Ow wacht even, je hebt het over die net na dat tunneltje/brugje. Juist ja.
Qua griplevels was er niks mis mee, maar zoek eens echte beelden op van dat circuit, je hebt daar een tweedelige kerb.fynrd1 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:49:
[...]
Probleem was voornamelijk in de laatste chicane van catalunya, 2e chicane van monza, het zwembad van monaco. Volgens mij klopte de griplevels op die punten ook niet echt.. En qua rempunten? Is dit verbeterd?
Vooraf had ik erg veel verwacht van f1 2011 op basis van de filmpjes (ik speel op de ps3). Gisteren op gamescom heb ik de nurnburgring kunnen zien in de game. Alle demo seats waren uitgerust met een ps3, dus ik kon mooi vergelijken. Laat ik het maar voorzichtig zeggen, ik ben me rot geschrokken. De graphics vallen toch wel enigzins tegen, maar veel erger is de framerate. De game draait tijdens het racen op de ps3 op zo'n 20-25 fps wat ik dermate storend vond dat het gewoon een fijne race ervaring in de weg staat.vosss schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:38:
En grafisch? Ik bedoel die filmpjes zeggen vrij weinig vind ik.
Is dat ook een flinke vooruitgang, of is dat meer van hetzelfde?
[ Voor 4% gewijzigd door robinez op 21-08-2011 09:29 ]
Volgens mij was het bijna elke hele langzame bocht (meestal hairpins) waar je gewoon geen grip had.fynrd1 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:49:
[...]
Probleem was voornamelijk in de laatste chicane van catalunya, 2e chicane van monza, het zwembad van monaco. Volgens mij klopte de griplevels op die punten ook niet echt.. En qua rempunten? Is dit verbeterd?
Nee hoor. Ik dacht even dat je Variante Ascari bedoelde (richting rechte stuk voor parabolica) en toen bedacht ik me ineens dat voor de Lesmo's nog Variant della Roggia lag (die net na dat bruggetje over de baan)Phusebox schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 07:51:
[...]
Ehm sorry maar jij haalt Monza en Catalunya door elkaar.
Monza (Italië), Catalunya (Barcelona, Spanje).
Er waren maar 4 van de 10 stoelen bij de DeepSilver stand uitgerust met het nieuwe Fanatec stuur hoor. En grafisch had ik er geen problemen mee, het draaide soepel genoeg. Overigens is dit natuurlijk wel een build die alweer minimaal een maand oud is aangezien alles eerst door de FOA goedgekeurd moet worden.robinez schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 09:27:
[...]
Vooraf had ik erg veel verwacht van f1 2011 op basis van de filmpjes (ik speel op de ps3). Gisteren op gamescom heb ik de nurnburgring kunnen zien in de game. Alle demo seats waren uitgerust met een ps3, dus ik kon mooi vergelijken. Laat ik het maar voorzichtig zeggen, ik ben me rot geschrokken. De graphics vallen toch wel enigzins tegen, maar veel erger is de framerate. De game draait tijdens het racen op de ps3 op zo'n 20-25 fps wat ik dermate storend vond dat het gewoon een fijne race ervaring in de weg staat.
Ik hoop maar dat dit dan een early build van de game was, maar ik vrees het ergste aangezien de game over een aantal weken al in de winkel ligt. Overigens is dat nieuwe Fanactec stuur geweldig (elke demoseat was ermee uitgerust).
Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.
Dat probleem is inherent aan een controller; overigens is het met een 360 controller best goed te doen, maar een stuurtje is vrijwel altijd sneller. Dat is geen tekortkoming van het spel.Hari-Bo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 06:55:
Heeft iemand dit spel ook al getest met een controller? Want met F1 2010 kan je heel slecht doseren met een 360 controller, het was alles of niets.
Wat mij enorm opviel is dat ik met mijn racestuur wel gecontroleerd kan doseren, maar met de controller gaat dat toch een heel stuk minder, terwijl het met andere race spellen wel goed te doen is.Phusebox schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:01:
[...]
Dat probleem is inherent aan een controller; overigens is het met een 360 controller best goed te doen, maar een stuurtje is vrijwel altijd sneller. Dat is geen tekortkoming van het spel.
Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.
Misschien omdat de F1 ook wat extremer is qua acceleratie en deceleratie. Met stuur is elk race spel sneller, behalve mario kartHari-Bo schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 11:46:
[...]
Wat mij enorm opviel is dat ik met mijn racestuur wel gecontroleerd kan doseren, maar met de controller gaat dat toch een heel stuk minder, terwijl het met andere race spellen wel goed te doen is.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Toch blijft het jammer dat er geen formatie ronde is lijkt me wel leuk ding om je banden goed op te warmen om zo beter te starten. (Rosberg Spa 2011Jejking schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:28:
Volgens mij is het een revamp van dezelfde engine. Featurelijst ziet er goed uit.............. als er ook naar gehandeld wordt.
Eerder las ik iets over dat DRS en daar haalde ik ondubbelzinnig uit dat dat gewoon automatisch geactiveerd werd en dat je het niet zelf kon/hoefde te bedienen.DRS and KERS: DRS and KERS are now included. They can fail.
[ Voor 26% gewijzigd door Remco Tr op 31-08-2011 13:43 ]
Bij Kers lijkt me dat een beetje raar, maar bij DRS is dat zo heel raar nou ook weer niet.vosss schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:09:
[...]
Eerder las ik iets over dat DRS en daar haalde ik ondubbelzinnig uit dat dat gewoon automatisch geactiveerd werd en dat je het niet zelf kon/hoefde te bedienen.
Als dat echt zo is dan is dat een grote faal van de heren van F1 2011
[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 31-08-2011 15:19 ]
Daarom vond ik de A1GP ook leuker allemaal dezelfde auto en karre met die hap (ook al had de A1 ook een soort KERS).
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
I served in a company of heroes.
Ja, maar dan zou Vettel nog een beetje moeite hebben om erlangs te komen. De eerste 2 laps kwam hij er niet voorbij, pas toen hij DRS aan kon zetten ging hij er voorbij. M'n punt is dat Vettel niet hoeft te werken voor z'n positie, hij hoeft alleen maar binnen een seconde te blijven, en dat is een stuk makkelijker dan iemand inhalen.Maciek schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:05:
@ Nickthissen: Zonder DRS zou Rosberg ook "kansloos" zijn... maar daar is een ander topic voor.
Zoals jij het stelt kan het idd saai zijn. Toch hebben we dit jaar in mijn beleving prachtige races gezien en niet alleen door de regen. Het is afwachten hoe dit in het spel gaat uitpakken, maar ik zie dat niet heel zwaar in. Ik denk dat het alleen echt saai kan worden zoals jij omschrijft als de auto's en rijvaardigheid heel dicht bij elkaar zitten. En mijn ervaring is dat dat niet het geval is, zeker online niet. Dan is het soms nog een hele kunst om op een seconde te blijven.....Inhalen in een lastige bocht? Doe maar niet, straks gaat het nog mis. Nee, ik wacht wel even tot ik DRS kan aanzetten en hem dan lachend voorbij kan... Saai!
Misschien dat het eerder iets voor het F1 sport topic is, maar ik denk dat Vettel zich inderdaad niet heeft zitten haasten om Rosberg voorbij te komen, maar dat het hem ook zonder DRS wel gelukt was. Nu was ie even wat meer zijn banden aan het sparen tot DRS aan ging en ging hem daarvoor voorbij, maar dat wil nog niet zeggen dat ie zonder DRS hard had moeten werken. Als je kijkt hoe snel Rosberg terugviel naar de 5e plek (al bleef ie iets langer buiten, waardoor het leek alsof ie weer vooraan reed) terugviel, dan kan ik niet anders concluderen dat het ze anders ook wel makkelijk was gelukt. Vettel kiest wel vaker voor de lastige manier. Coureurs als Schumacher, Button, Hamilton, Kobayashi en Sutil (mogelijk meer) halen ook op andere plekken in, dus dat moet geen probleem zijn. Ik ben het met je eens dat het soms wat oneerlijk lijkt, maar aangezien je toch al niet meer dan 1 keer van je lijn af mag gaan, vind ik het eigenlijk allemaal al niet zo'n probleem meer. Dan kun je toch al veel lastiger vechten voor je positie.NickThissen schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:30:
[...]
Ja, maar dan zou Vettel nog een beetje moeite hebben om erlangs te komen. De eerste 2 laps kwam hij er niet voorbij, pas toen hij DRS aan kon zetten ging hij er voorbij. M'n punt is dat Vettel niet hoeft te werken voor z'n positie, hij hoeft alleen maar binnen een seconde te blijven, en dat is een stuk makkelijker dan iemand inhalen.
En daar is inderdaad een ander topic voor, maar DRS heeft waarschijnlijk precies hetzelfde effect in het spel. Inhalen in een lastige bocht? Doe maar niet, straks gaat het nog mis. Nee, ik wacht wel even tot ik DRS kan aanzetten en hem dan lachend voorbij kan... Saai!
Ben erg benieuwd naar de bevindingen. Aan de hand van wat ik tot nu toe gezien en gelezen heb, wordt F1 2011 de game waarop we in 2010 hadden gehoopt.Splinter Cell schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:56:
Vandaag om 15:00 vervalt het embargo op een build die veel mensen hebben gekregen.
Veel mensen?Splinter Cell schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:56:
Vandaag om 15:00 vervalt het embargo op een build die veel mensen hebben gekregen.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeUDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Deze werkt alleen op PS3 en PC (ter info) en kost 600 euro zonder pedalen. Komt in november zoals het er naar uitziet.rgarretsen schreef op maandag 05 september 2011 @ 11:29:
Zover ik weet hoor je dan al het geluid.
En hmmmmmmm nieuw Fanatec stuur, deze ga ik zeer zeker halen als ik wat extra centjes heb
[video]
Ziet er uit als een goede vervanger voor mijn Porsche Turbso S, de Club sport pedals heb ik al.
UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5
Xbox word zeker niet toegevoegd, daar komt inderdaad het Forza4 stuurtje voor zonder quick release.rgarretsen schreef op maandag 05 september 2011 @ 13:31:
Het kan zijn dat xbox ook nog wordt toegevoegt.
En voor de andere versie van de CPW voor xbox (Forza 4 editie) zal ook een F1 wheel available komen.
600 Euries wel veel geld trouwensmaar je moet wat voor je hobby over hebben.
600!?!? zit er platina in verwerkt ofzo? Damn, wat is dat overpriced. En zeg nou niet dat het wel kwaliteit is, want voor die prijs verwacht je niet anders.Phusebox schreef op maandag 05 september 2011 @ 13:01:
[...]
Deze werkt alleen op PS3 en PC (ter info) en kost 600 euro zonder pedalen. Komt in november zoals het er naar uitziet.
Behalve dan dat je ook nog een base moet kopen en de G27 base minder is en je mindere pedalen hebt.Schuey schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:11:
Als ik 600 teveel had dan bestelde ik wel een custom made Zroso stuur, die gaat dubbel en dwars over dat Fanatec stuur heen zowel qua design en functionaliteit (in het kwadraat!)
[afbeelding]
[afbeelding]
De base bij Fanatec is 450 euro, en de verschillende rims allemaal rond de 100-150 euro.Schuey schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:46:
Klopt maar als ik het goed begrijp moet je bij Fanatec die base er ook bij kopen?
De echt serieuze racers die wat centen hebben die hebben volgens mij al een hele goede base met clubsport pedalen. Als je daar dan die stuur op zet heb je toch een heerlijke combinatie denk ik zo
Als je nu helemaal vanaf 0 begint, tja, dan lijkt 600 gewoon teveel. Dan zou ik gewoon een G27 op de kop tikken en daarmee lekker gaan racen. Ik denk dat als ze rond de 400 zouden zitten het al aantrekkelijker zou worden, maar dan hadden ze misschien moeten inleveren op een aantal zaken.
Denk niet dat die CSW binnenkort in prijs zal dalen, misschien als ze met een nieuw model komen, maar dan nog niet denk ik.rgarretsen schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 20:18:
Pwts werkt anders ook perfect hoor, heb er nog steeds veel plezier van. Maar zet hem wel te koop voor een leuke prijs zodat voor mezelf het totaalprijsje voor de nieuwe wat zachter wordt.
Duurt ook niet lang meer voordat f1 2011 op de mat ligt (xbox360) maar denk dat ik hem ook nog wel voor de pc aanschaf.
39
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubePSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Koop rFactor voor een appel en een ei en download een van de vele zeer puike F1 mods.Fietsbel schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:11:
Ik hoop echt dat F1 2011 een goede game gaat worden ipv die halfbakken 2010 versie, het is alweer zo lang geleden dat er een echt goede F1 game op de markt was. De graphics maken mij nog niet eens zoveel uit
[ Voor 26% gewijzigd door vosss op 08-09-2011 08:18 ]
Bekijk op YouTube[ Voor 95% gewijzigd door Knul op 08-09-2011 22:37 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Linkin-Pin op 08-09-2011 22:27 ]
Hi everyone,Knul schreef op donderdag 08 september 2011 @ 22:23:
Safetycar @ 0.22
F1 2011 heeft toch dezelfde engine als DiRT3? Dus zouden de systeemeisen ook gelijk zijn?
Hij komt uit de pits en pikt nummer 1 op.Unbreukable schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 10:58:
Weet iemand hoe de safetycar de baan op komt? Is dit gewoon random/scripted (wat mega lame zou zijn). wanneer ik als speler een ongeluk veroorzaak of gaat die AI nou eindelijk ook eens crashen en reageert die SC daar op?
Lijkt wel speelgoedLinkin-Pin schreef op donderdag 08 september 2011 @ 22:26:
En doe mij deze dan ook maar.....![]()
http://wheelreviews.yolas...er/breaking-new-f1-wheel-
[ Voor 23% gewijzigd door Schuey op 09-09-2011 12:24 ]
Damn wat een mooi stuurtje (neem het plastic wel op de koop toe). Waar heb je trouwens die prijs vandaan en is er al iets bekend over een release datum?Schuey schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:59:
[...]
Lijkt wel speelgoed
Geen revlights?
edit:
Overigens slechts 199.99 euro, dat verklaart de plastic look een beetje, maar wel een nette prijs als je geen centen hebt voor een Fanatec of Zroso denk ik.
Vindt het absoluut niet lijken op speelgoed. Maar smaken verschillen nu eenmaal...Schuey schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:59:
[...]
Lijkt wel speelgoed
Geen revlights?
edit:
Overigens slechts 199.99 euro, dat verklaart de plastic look een beetje, maar wel een nette prijs als je geen centen hebt voor een Fanatec of Zroso denk ik.
Zou het? Dat bedoelde ik alleen niet...Remco Tr schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:54:
[...]
Hij komt uit de pits en pikt nummer 1 op.
Die TS500 kost toch 500 meen ik? Althans daar heb ik hem voor zien liggen in de winkel.Schuey schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:59:
[...]
Lijkt wel speelgoed
Geen revlights?
edit:
Wat een geld zeg.. 3x eyefinity setup + een high end systeem en je praat al over de prijs van een 2takt kart.Phusebox schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 09:26:
[...]
Die TS500 kost toch 500 meen ik? Althans daar heb ik hem voor zien liggen in de winkel.
[ Voor 8% gewijzigd door fynrd1 op 10-09-2011 10:27 ]
Wat ik ergens in een video hoorde is dat ai ook meerUnbreukable schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 08:22:
[...]
Zou het? Dat bedoelde ik alleen niet...
Oeh dat is even schrikken dan! Voor die 199.99 zou zelfs een azijnpisser als ik er nog aan denken, maar voor 599 no way!Linkin-Pin schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 23:11:
[...]
Vindt het absoluut niet lijken op speelgoed. Maar smaken verschillen nu eenmaal...
Volgens de geruchten zou het een stuur zijn wat past op de basis van de T500 RS. En zou de prijs 599 zijn.
For those with a more modest budget, how about the Codemasters Ferrari replica Steering wheel, also launched yesterday? A snip at €199, which can be used on all game platforms.
Moet je maar niet vragen wat die jongen aan zijn set-up betaald heeft in het 2010 topicfynrd1 schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 10:26:
[...]
Wat een geld zeg.. 3x eyefinity setup + een high end systeem en je praat al over de prijs van een 2takt kart.
Dan krijg je er nog zelfs een aanhangwagen cadeau bij.. haha
[ Voor 45% gewijzigd door Schuey op 10-09-2011 12:07 ]
Ik heb een trage Mac dus dat gaat niet werken.vosss schreef op donderdag 08 september 2011 @ 08:09:toon volledige bericht
[...]
Koop rFactor voor een appel en een ei en download een van de vele zeer puike F1 mods.
CDTP, FSOne, MMG en nog een waar ik de naam van kwijt ben, dat was de beste vond ik.
Even zoeken, brb
Ik kan hem niet meer vinden. HEt is ook al jaren geleden dat ik F1 mods speelde met rFactor.
Destijds waren in elk geval CDTP2005 en FSOne06 en MMG 2006 en 2007 zeer puike mods.
Ongetwijfeld zijn er nu nieuwe mods verkrijgbaar en als je niets geeft om graphics dan is dat zeker een puike optie, want dat rijdt een stuk prettiger (lees: sim) dan heel dat F1 2010
39
Je hoeft natuurlijk geen F1 games te spelen als je de sport niet leuk vindFietsbel schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 21:34:
[...]
Ik heb een trage Mac dus dat gaat niet werken.
Eigenlijk doelde ik met mijn post meer op "plezier" met een F1 game. De laatste keer dat ik echt plezier had met een F1 spel was op de mega drive. Was absoluut arcade maar wel leuk om te spelen. Ik hoop dan ook over 10 dagen dat F1 2011 die oude glorie weer doet herleven
Heb je stuk gelezen en klinkt erg positief!Phusebox schreef op zondag 11 september 2011 @ 08:23:
Ik heb zelf overigens nog een korte preview geschreven, meer een sfeerbeeld van F1 2011 op Gamescom. Te vinden op deze site.
39
Thanks, ik ben vrij sceptisch na de problemen met F1 2010; maar ik heb er nu echt een goed gevoel over.Fietsbel schreef op zondag 11 september 2011 @ 11:57:
[...]
Heb je stuk gelezen en klinkt erg positief!
Hij lag vorig jaar ook dag te vroeg bij de grote electronica boeren MM enDennischo schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:59:
Zal F1 2011 ook te vroeg worden verkocht via consoleshop.nl net zoals vorige jaar?
Ja dat is er juist enorm aan verbeterd; de vering werkt nu goed en je kunt echt flink over de kerbs raggen zonder dat het automatisch betekent dat je spint.Pwner schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:18:
Iemand enig idee of je in F1 2011 wel normaal over de curbstones kan rijden?
[ Voor 10% gewijzigd door loewie1984 op 12-09-2011 22:48 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq