Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Kijk eens op http://f1carsetup.com/ genoeg setups met behaalde laptimes..Hari-Bo schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 09:30:
Is er ook een excel sheet net als F1 2010 waar alle car settings per race erin stonden gemaakt door een tweaker?
Verwijderd
Hoeveel % races rijd je? Heb er genoeg gezien...ook online trouwensPhusebox schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 10:31:
Ik heb na 3 maanden nog geen SC gezien in dit spel; beetje een deceptie.
Eerst altijd 20 en nu 30%Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 10:44:
[...]
Hoeveel % races rijd je? Heb er genoeg gezien...ook online trouwens
Ben laatst nog onder een safety car de race gestart. Het is dus echt wel mogelijk.
Moet wel zeggen dat de patch er voor zorgt dat er eg veel toppers uitvallen tijdens de race. Zo heb ik met mercedes al verscheidene races gewonnen omdat beide redbulls en beide ferrari's er uit lagen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Maar je raad het al geen SC en er waren 3 total loss. Zit nu in seizoen 2 en nog geen sc gezien jammer genoeg
Ik deed gisteren in S2 de race in Monaco, 20%.Remco Tr schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:11:
Had gIster een mega klapper op istanbul achter me. 3 auto's in de prak en hoop elende.
Maar je raad het al geen SC en er waren 3 total loss. Zit nu in seizoen 2 en nog geen sc gezien jammer genoeg
Opeens zonder enige aanleiding in beeld: Safetycar Deployed.
Daar was dan mijn eerste SC !! Maar alle auto's aan de finish gekomen dus misschien ergens achter me een auto die langzaam reed.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Of een loszittend putdeksel? Of barriers die loslieten? Het kan allemaal in monaco!freddyathlon schreef op zondag 04 december 2011 @ 11:29:
[...]
Ik deed gisteren in S2 de race in Monaco, 20%.
Opeens zonder enige aanleiding in beeld: Safetycar Deployed.
Daar was dan mijn eerste SC !! Maar alle auto's aan de finish gekomen dus misschien ergens achter me een auto die langzaam reed.
Verwijderd
AtlAntA schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:22:
[...]
Of een loszittend putdeksel? Of barriers die loslieten? Het kan allemaal in monaco!

Verwijderd
Opstopping in de F1? File? Je hebt toch je 4 richtingaanwijzers opgezet zodat de achterliggers niet op je knallen?himlims_ schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:47:
Hoe kun je de race van Hongarije uitrijden?? ik heb deze gister 3-4x gedaan, iedere keer ontstaat er eoa opstopping waardoor heel de track dicht loopt :f ofwel; die race is niet fatsoenlijk te rijden
Ook zeker even de alternatieve routes checken met een smartphone app!
Alle gekheid op een stokje, dit heb ik nog niet meegemaakt, ik kan het me ook niet echt voorstellen daar wil ik wel een screenie van
Zal vanavond eens kijken hoe ik een schermafdruk kan maken met ps3
nope; gele vlag, en als ik de kudde over 't gras inhaal (wat niet mag) en d'r voorbij ben krijg weer groene vlag en geen penalty.AzzKickah schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:42:
Als al die auto's stil staan op de baan komt er dan geen rode vlag?
Ik krijg de indruk dat er bij de voorste rijders iets verkeerd ging; rest stopt erachter. Vervolgens kraakt de AI in de kluts; wie rijdt er eerst aan. Hierdoor krijg je soort stilstaande situatie waarbij niemand initatief neemt. Ik heb dit nu 3-4x achter elkaar gehad.
Hmm dat is toch wel heel erg raar. Ik heb hier verder nog niks over gelezen. Een filmpje zou anders ook wel leuk zijn om te zien.himlims_ schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:50:
[...]
nope; gele vlag, en als ik de kudde over 't gras inhaal (wat niet mag) en d'r voorbij ben krijg weer groene vlag en geen penalty.
Ik krijg de indruk dat er bij de voorste rijders iets verkeerd ging; rest stopt erachter. Vervolgens kraakt de AI in de kluts; wie rijdt er eerst aan. Hierdoor krijg je soort stilstaande situatie waarbij niemand initatief neemt. Ik heb dit nu 3-4x achter elkaar gehad.
Heb je ook mods geinstalleerd?
Dan kan je natuurlijk altijd even proberen de game op legend te spelen.himlims_ schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:19:
ik speel op de ps3, daarop zijn we beperkt (lees is niet mogelijk) in 't gebruik van 3th party mods. Enige game waarbij dat kan is UT'03.
Vraag me af of de AI-lvl van invloed is op dit fiasco. Ik speel op amateur of op medium (ben noob)
Ik zie ze toch redelijk vaak. Het is dan vrijwel altijd door mijn toedoen, vind die SC rete irritant eigenlijk:)Phusebox schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 08:53:
Pff Safety Car's zijn volgens mij echt ver te zoeken in deze game. Gisteren reed ik op Valencia, waarbij er in de eerste bocht behoorlijk wat misging. Ik zag twee auto's zonder voorwielen en een enorm gat ontstaan achter mij door de opstopping, maar geen SC.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Verwijderd
Maar...Ik kreeg nu wel na ongeveer 12 races de vraag wie mijn grootste rivaal was, dus selecteerde ik Hamilton.
Nadat ik kampioen was geworden kreeg ik een contractoffer van Mclaren, dus dat zit nog wel steeds in het spel.
Ben overigens benieuwd naar de expert AI, kijken of ik dan nog steeds kan winnen. Moet wel helpen dat ik dan in een Mclaren rij i.p.v. een Williams.
In de Williams en de AI op professional ben ik 3 tot 7 seconden sneller iig.
Race op Kuala Lumpur, 20%, heavy rain en alle assists off. En vooral het laatste is toch wel het leukste. Gekwalificeerd op pole en vanaf daar naar een "flawless victory" gereden. Op eieren, dat wel met al dat water. Zette verschillende gasten op een ronde en als je hen ziet hannesen omdat ze zonder TC rijden, geldt voor de meeste althans, dan is dat wel...euhh... leuk moet ik zeggen

F1 2011 is voor mij een geweldige game, zeker na de laatste patch, en na zo'n race is ie helemaal top!
Niet meer altijd vanzelfsprekend hoor.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 18:12:
Nadat ik kampioen was geworden kreeg ik een contractoffer van Mclaren, dus dat zit nog wel steeds in het spel.
Mijn eerste seizoen had ik Massa als mijn rivaal gekozen. In een Williams op AI Legend. Ik ben 6e geworden in het kampioenschap, Massa verslagen (7e), maar ik kreeg geen offer van Ferrari hoor.
Sterker nog; niet eens een offer van een iets beter team, zoals Sauber of Renault. Dus ik ben nu aan mijn 2e seizoen bij Williams bezig. Heb nu net Monza gedaan en Button gekozen als mijn rivaal. Ik ga 'm echt niet verslaan denk ik. Beste aanbod voor S3 wat ik nu heb is van Force India. Eens kijken of bijv. Mercedes interesse in me heeft.
In F1 2010 was het inderdaad standaard dat je een aanbieding kreeg als je de rivaal verslagen had. Maar zal nu wel te maken hebben met niveau wat je behaald hebt o.i.d.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Mijn niveau is nu iets van 24 geloof ik.
Ik was eigenlijk een beetje bang dat ik ook nog een jaar bij Williams moest gaan rijden, omdat mensen hier op het forum zeiden dat deze optie er niet meer in zat.
Het helpt denk ik ook wel dat ik kampioen ben geworden en Hamilton nog altijd tweede staat.
Ja, ik doe nu mijn 2e seizoen Williams, sta 6e in kampioenschap en heb nog 2 wedstrijden te gaan. (Alleen Abu Dahbi en Brazilie nog).Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:19:
Tja dat zou kunnen.
Mijn niveau is nu iets van 24 geloof ik.
Ik was eigenlijk een beetje bang dat ik ook nog een jaar bij Williams moest gaan rijden, omdat mensen hier op het forum zeiden dat deze optie er niet meer in zat.
Het helpt denk ik ook wel dat ik kampioen ben geworden en Hamilton nog altijd tweede staat.
Hoop dat ik een aanbieding krijg van ander team, zodat ik ergens anders verder kan. Heb geen zin in 3e jaar Williams. Enige aanbieding die ik gehad heb is van Virgin, HRT, Lotus en Force India. Allemaal geweigerd.
Nog geen contractoffers gehad; en wat dat betreft is de career mode nog steeds erg dood. Ik krijg nauwelijks feedback van het team; dus zeik ik ze maar helemaal af in de pers. Zonder gevolg tot nu toe.
Het is zeker geen slecht spel; maar het heeft zo zijn tekortkomingen net zoals vrijwel elk spel dat heeft. Ben je een echt Formule 1 liefhebber dan is het een no brainer, anders kun je misschien beter een andere racegame spelen idd.frankivo schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:36:
Dit topic volg ik al een tijdje, maar het is niet echt reclame om het spel te gaan kopen helaas.
Ik moet zeggen dat het racen tegen de AI een stuk beter is geworden, en ja ik finish misschien wat te hoog met een Lotus, maar de moeilijkheid kan ook nog omhoog.
ik geef ḿ geen ongelijk

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 14-12-2011 10:31 ]
Verwijderd
Of het is het uitspreken van wensen wat we er graag in willen hebben.
Op zich is het een prima spel wat lekker wegspeelt. Vooral met stuurtje is het heerlijk.
Aantal bugs wat ik tegen ben gekomen is minimaal. Uiteraard zitten ze er wel in,
Heb nu eenmaal een corrupte savegame gehad, en eenmaal dat ik bij de pitstop geheel versleten banden kreeg. + nog geen SC gezien.
Maar dit alles in 50 uur, goed te doen toch?
Verwijderd
- Corrupte savegame (in totaal nu 5 keer gehad)
- Winter banden krijgen terwijl ik options bestel
- Penalties voor "illegal overtakes" als ik tijdens een safety car situatie een ghost car in moét halen. Vet irritant.
Verder een heerlijke game
Ik ben een F1 fan, en deze game is in mijn ogen gewoon een grote fail. Het ziet er lelijk uit, arcade like hell, je voelt gewoon aan de hele game dat er nog zo'n gaar Dirt sausje van Codemasters omheen zit. Zelfs een game als Grand Prix 4 wat bij 10 jaar oud is speelt nog beter weg dan dit gedrocht, alleen snappen die reviewers helemaal niks van F1 en daardoor wordt die altijd nog redelijk beoordeeld.Phusebox schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:42:
[...]
Het is zeker geen slecht spel; maar het heeft zo zijn tekortkomingen net zoals vrijwel elk spel dat heeft. Ben je een echt Formule 1 liefhebber dan is het een no brainer, anders kun je misschien beter een andere racegame spelen idd.
Ik moet zeggen dat het racen tegen de AI een stuk beter is geworden, en ja ik finish misschien wat te hoog met een Lotus, maar de moeilijkheid kan ook nog omhoog.
Al gok ik dat het IJShockeyteam er toch wat minder charmant uit zal zien dan het veldhockeyteamhimlims_ schreef op woensdag 14 december 2011 @ 10:31:
Vettel raakt vertrouweling en conditietrainer Parmakoski kwijt Red Bull Racing-coureur Sebastian Vettel moet op zoek naar een nieuwe fysiotherapeut en conditietrainer. Auto Motor und Sport meldt dat de vorige trainer Tommi Parmakoski een aanbod om een Fins vrouwen-ijshockeyteam te trainen heeft geaccepteerd.
ik geef ḿ geen ongelijk
Dat het er lelijk uitziet is echt onzin, ok als je het op de pc speelt misschien, maar dan vergelijk je het met mods en niet met een out-of-the-box spel.NotSoSteady schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:42:
[...]
Ik ben een F1 fan, en deze game is in mijn ogen gewoon een grote fail. Het ziet er lelijk uit, arcade like hell, je voelt gewoon aan de hele game dat er nog zo'n gaar Dirt sausje van Codemasters omheen zit. Zelfs een game als Grand Prix 4 wat bij 10 jaar oud is speelt nog beter weg dan dit gedrocht, alleen snappen die reviewers helemaal niks van F1 en daardoor wordt die altijd nog redelijk beoordeeld.
Verder moet je hier geen sim van verwachten; want daar is gewoon te weinig markt voor.
Verwijderd
Het is enigzins realitisch met een sausje arcade.
Het speelt gewoon lekker weg.
En een spel die full realistisch een F1 seizoen nabootst is er geloof ik niet.
Ooit hadden we goede spellen maar die zijn nu zwaar verouderd.
F1 2011 is het beste F1 spel die we op dit moment hebben denk ik.
Hoop nu nog op een goede F1 manager, die zijn er helaas ook te weinig.
Pole Position was nog wel een leuke manager, maar zaten teveel bugs in en had enkele game breaking optie's waardoor ik gestopt ben met spelen.
Terug naar deze topic.
Ga vandaag of morgen maar eens beginnen aan mijn tweede seizoen, deze keer met Mclaren.
Gister even snel een rondje Melbourne gedaan in P1, was 4 seconden sneller alweer.
Deze keer stond de AI wel op legend.
1 woord; rfactor (2)Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:22:En een spel die full realistisch een F1 seizoen nabootst is er geloof ik niet.
Verwijderd
Bedoel inderdaad regenbanden... Zat ondertussen met de winterbanden voor mijn auto in mijn hoofdNiellie41 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:37:
Ik denk de full wets oid

Oops, dat stukje had ik even gemist.
Maar qua simulatie doet 'ie tof mee
En echt.. WOW

Wat supervet! Waar was ik al die tijd?! Altijd nog met Grand Prix 4 bezig geweest.
Dit is echt moeilijk
Heel, heel vet. Ik ga mij de komende weken vermaken
Er staan van die bordjes naast de baan. DRS waar je hem aan mag zetten, detectie weet ik even niet; in ieder geval ook witte lijnen op het asfalt.Benotti schreef op donderdag 15 december 2011 @ 03:08:
Hoe kan ik in het spel zien waar de drs detectiezone is en vanaf waar ik drs kan aanzetten? Ik speel met cockpit view.
Met mods ja.
AzzKickah schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:26:
Nou, ik heb vanavond even rFactor 'aangeschaft'....
En echt.. WOW![]()
![]()
Wat supervet! Waar was ik al die tijd?! Altijd nog met Grand Prix 4 bezig geweest.
Dit is echt moeilijkIets te vroeg op het gas en flop je staat andersom
Heel, heel vet. Ik ga mij de komende weken vermaken
join ons; http://www.rfactorcentral...D=Dutch%20Racing%20League en http://www.dutchracingleague.com/
Thanks, heb zojuist een rondje gecruised op China en zag idd een witte lijn en het drs bordje. Jammer dat deze dingen tijdens de race niet worden aangegeven in de hud oid, of voor de race bij de circuit layout, maar nu kan ik van te voren iig checken waar deze punten zijn, scheelt weerPhusebox schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:33:
[...]
Er staan van die bordjes naast de baan. DRS waar je hem aan mag zetten, detectie weet ik even niet; in ieder geval ook witte lijnen op het asfalt.
Andere vraag: Bij de hulpjes heb ik alle assists uitstaan, inclusief de pitlane hulp. Desondanks heb ik nul controle door de pitlane? De auto remt altijd automatisch op tijd af en ik heb pas weer controle wanneer ik de pit uitben. De pitstop zelf en het rijden door de pitstraat gaat ook vol automatisch?
Volgens mij moet er wel een lampje op je stuur zijn? En sowieso als je de hud aan hebt staan dan is er rechtsonder een DRS en KERS indicator. Als DRS beschikbaar is brandt hij groen.Benotti schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:06:
[...]
Thanks, heb zojuist een rondje gecruised op China en zag idd een witte lijn en het drs bordje. Jammer dat deze dingen tijdens de race niet worden aangegeven in de hud oid, of voor de race bij de circuit layout, maar nu kan ik van te voren iig checken waar deze punten zijn, scheelt weer
Andere vraag: Bij de hulpjes heb ik alle assists uitstaan, inclusief de pitlane hulp. Desondanks heb ik nul controle door de pitlane? De auto remt altijd automatisch op tijd af en ik heb pas weer controle wanneer ik de pit uitben. De pitstop zelf en het rijden door de pitstraat gaat ook vol automatisch?
De hud wordt echter automatisch uitgeschakeld in cockpitview, dus dat werkt helaas nietPhusebox schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:22:
[...]
Volgens mij moet er wel een lampje op je stuur zijn? En sowieso als je de hud aan hebt staan dan is er rechtsonder een DRS en KERS indicator. Als DRS beschikbaar is brandt hij groen.
Lampje zou best kunnen, maar dan moet ik dus midden in een race uitvogelen wanneer welk lampje brandt en wat dat dan betekent, niet ideaal
Verwijderd
"Pitcontrol on" = automatisch tot je op de baan terecht komt bij de restBenotti schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:06:
[...]
"Pitconrol off" = automatisch tot de stoplichten. De uitloopstrook van de pitstraat kun je zelf sturen tot je weer op de baan terecht komt.
Zal even tekenen:
==========|========================/
pits--> -->stoplicht aan eind pitboxes --> hier pas terug op de baan
Hopelijk is het zo duidelijk.
op console(ps3) hoor ik de flap van de achtervleugel open/dicht klappenLucky-Shirt schreef op donderdag 15 december 2011 @ 14:28:
Er is ook een klein geluidje wanneer je DRS kan gebruiken, iig, dat heb ik op de PC wel.
Mja dan heb je hem al geactiveerd; het ging om de vraag wanneer je kunt activeren.himlims_ schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:10:
[...]
op console(ps3) hoor ik de flap van de achtervleugel open/dicht klappen
Dus volledige controle door de pitlane zelf is niet mogelijk? Das wel jammer.Verwijderd schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:07:
[...]
"Pitcontrol on" = automatisch tot je op de baan terecht komt bij de rest
"Pitconrol off" = automatisch tot de stoplichten. De uitloopstrook van de pitstraat kun je zelf sturen tot je weer op de baan terecht komt.
Zal even tekenen:
==========|========================/
pits--> -->stoplicht aan eind pitboxes --> hier pas terug op de baan
Hopelijk is het zo duidelijk.
^^Phusebox schreef op donderdag 15 december 2011 @ 15:52:
[...]
Mja dan heb je hem al geactiveerd; het ging om de vraag wanneer je kunt activeren.
Bij droog weer wordt na drie ronden het DRS systeem op de baan actief en kun je het dus gebruiken.Benotti schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:14:
[...]
Dus volledige controle door de pitlane zelf is niet mogelijk? Das wel jammer.
[...]
^^Jammer dat de engineer mij tijdens een race niet verteld wanneer ik drs mag gebruiken en wanneer degene achter mij dat mag. Misschien iets voor volgend jaar
Bij nat weer blijft het uitgeschakelt.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Lijkt me vrij irritant om dat elke ronde te horen....Benotti schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:14:
[...]
Dus volledige controle door de pitlane zelf is niet mogelijk? Das wel jammer.
[...]
^^Jammer dat de engineer mij tijdens een race niet verteld wanneer ik drs mag gebruiken en wanneer degene achter mij dat mag. Misschien iets voor volgend jaar
Daar heb je dan de engineer verbosity setting (oid) voorPhusebox schreef op donderdag 15 december 2011 @ 16:43:
[...]
Lijkt me vrij irritant om dat elke ronde te horen....
Waar is het rFactor topic? Ik heb car setups nodig
Bestaat er geen rFactor-topic hier op GoT?
Nou.. dat laat toch maar weer de brakheid van de zoekfunctie zien hier..
Ik zocht in SSR op rFactor. Geen enkel active topic in de lijst, en zeker niet op de 1e pagina die waar jij naar linkt.
Dat topic is ook helemaal niet actiefAzzKickah schreef op donderdag 15 december 2011 @ 23:33:
[...]
Nou.. dat laat toch maar weer de brakheid van de zoekfunctie zien hier..
Ik zocht in SSR op rFactor. Geen enkel active topic in de lijst, en zeker niet op de 1e pagina die waar jij naar linkt.
Laatste reactie: 15 oktober
[ Voor 5% gewijzigd door frankivo op 16-12-2011 09:13 ]
Maar als ik zoek op 'rfactor' verwacht ik topics met 'rfactor' in de topic-titel op pagina 1. Maar er komt allemaal andere meuk tussendoor.frankivo schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:13:
[...]
Dat topic is ook helemaal niet actief
Laatste reactie: 15 oktober
En je helpt de zoekresultaten nu niet mee.AzzKickah schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 09:43:
[...]
Maar als ik zoek op 'rfactor' verwacht ik topics met 'rfactor' in de topic-titel op pagina 1. Maar er komt allemaal andere meuk tussendoor.
Hoop dat je er iets aan hebt!
Ik moet me er nog in verdiepen maar dat gaat vast goedkomenJejking schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:57:
Ach ja, da's een bekend iets hier op het forum, learn to live with it
Hoop dat je er iets aan hebt!
Ik vind dat topictitels boven de inhoud van een topic staan (ja dat staan ze ook maar je snapt wat ik bedoelFlex0r schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:08:
[...]
En je helpt de zoekresultaten nu niet mee.
[ Voor 38% gewijzigd door AzzKickah op 16-12-2011 20:50 ]
Mee eens.AzzKickah schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:17:
[...]
Ik moet me er nog in verdiepen maar dat gaat vast goedkomen
[...]
Ik vind dat topictitels boven de inhoud van een topic staan (ja dat staan ze ook maar je snap wat ik bedoel). Eerst matches in de topic-titel, daarna in de inhoud. Maar goed
Verwijderd
Elke keer als ik binnenkom tijdens een training (ik doe short weekend dus ik heb maar 1 trainingssessie) kiest hij de beste banden voor mij. Dus aan het eind van de training heb ik geen enkel setje nieuwe banden meer over van één soort, of niet van beide als ik beide type banden heb gereden en vaak genoeg binnen ben gekomen.
Ik mag niet eens meer kiezen. Ik koos ervoor om mijn meest versleten band (80%) te gebruiken maar dat doet die gewoon niet, hij kiest per se de nieuwste.
Dus na 3x binnen te zijn gekomen was ik alle 4 de nieuwe harde banden kwijt, dit merk je later terug in de race wanneer jou band er al meerdere rondes op hebt zitten.
Weet iemand iets wat ik hiertegen kan doen?
Of vantevoren een strategie instellen (gok ik). Dat moet te overriden zijn.
Verwijderd
Ik wil graag nieuwe banden voor de race and quali overhouden.
Maar ik mag hem niet eens overrulen
Dat is een nieuwe bug die geïntroduceerd is sinds patch nummero 2. Zeer vervelend en voor zover ik weet is er nog geen fix voor op komst. Lijkt erop dat Codemasters deze game helemaal laat vallen qua ondersteuning.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:41:
Ik heb het niet over de race maar over de training.
* Jejking houdt zich in om niet te roepen I told you so?
Volgens mij was daar iets mee dat je dan de oude banden moest kiezen, en dan niet voor drive out moest kiezen maar flying lap.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:41:
Ik heb het niet over de race maar over de training.
dacht ook dat dat ergens eerder in dit toptic was genoemd.
Xbone GT: sv3nnie
Verwijderd
Ok het is maar een detail maar ik vind dat jammer, Vind het wel leuk om te zien dat ik een bepaalde band helemaal oprij.
Ik ga bovenstaande tip nog eens proberen, kijken of die werkt.
Heb het forum van Codemasters nog eens bekeken, staat deze bug idd ook op. Maar het ziet er niet naar uit dat er nog een patch uit gaat komen
Is dit op de PC want ik heb op de 360 nergens last van? Vermaak me er wel mee.Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:28:
Echt jammer dit, dat na het installeren van de tweede patch het plezier uit het spel gehaald wordt.
Ok het is maar een detail maar ik vind dat jammer, Vind het wel leuk om te zien dat ik een bepaalde band helemaal oprij.
Ik ga bovenstaande tip nog eens proberen, kijken of die werkt.
Heb het forum van Codemasters nog eens bekeken, staat deze bug idd ook op. Maar het ziet er niet naar uit dat er nog een patch uit gaat komen
Wtf, een spel dat voor de pc maar een paar maanden uit is wordt nu al geschrapt qua support?AtlAntA schreef op zondag 18 december 2011 @ 21:15:
[...]
Dat is een nieuwe bug die geïntroduceerd is sinds patch nummero 2. Zeer vervelend en voor zover ik weet is er nog geen fix voor op komst. Lijkt erop dat Codemasters deze game helemaal laat vallen qua ondersteuning.
Dat is het probleem van codemasters en hun relatief kleine team.Bart-Willem schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:08:
[...]
Wtf, een spel dat voor de pc maar een paar maanden uit is wordt nu al geschrapt qua support?
Ik spel het spel vrij regelmatig, ook short weekend, zal er eens op letten. Nu gebruik ik tijdens de training niet meer dan 2 setjes harde banden, skip vrij snel naar de kwalificatie, Vetteltje doen en pole position pakken. Speel overigens op de PC.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 16:24:
Balen zeg, ik heb zonet het spelletje upgedate naar versie 2 maar nu heb ik problemen met mijn engineer.
Elke keer als ik binnenkom tijdens een training (ik doe short weekend dus ik heb maar 1 trainingssessie) kiest hij de beste banden voor mij. Dus aan het eind van de training heb ik geen enkel setje nieuwe banden meer over van één soort, of niet van beide als ik beide type banden heb gereden en vaak genoeg binnen ben gekomen.
Ik mag niet eens meer kiezen. Ik koos ervoor om mijn meest versleten band (80%) te gebruiken maar dat doet die gewoon niet, hij kiest per se de nieuwste.
Dus na 3x binnen te zijn gekomen was ik alle 4 de nieuwe harde banden kwijt, dit merk je later terug in de race wanneer jou band er al meerdere rondes op hebt zitten.
Weet iemand iets wat ik hiertegen kan doen?
Ben ik blij dat ik het niet gekocht heb, zoals ik van plan was. Dacht er zelfs nog aan het te kopen met die korting op SteamBart-Willem schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:08:
[...]
Wtf, een spel dat voor de pc maar een paar maanden uit is wordt nu al geschrapt qua support?
[ Voor 14% gewijzigd door Tokkes op 20-12-2011 15:15 ]
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
Dat is idd wel fckn slechtBart-Willem schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:08:
[...]
Ik heb gisteren weer een rondje gereden en nergens last van gehad tijdens de practice sessie. Ik ben meerdere keren naar binnen gegaan, maar kreeg altijd de banden die ik zelf selecteerde. Ik gebruik altijd de optie "flying lap" en rij nooit zelf de pits in, altijd "return to garage".Sven Enthoven schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:00:
[...]
Volgens mij was daar iets mee dat je dan de oude banden moest kiezen, en dan niet voor drive out moest kiezen maar flying lap.
dacht ook dat dat ergens eerder in dit toptic was genoemd.
Dat zeg ik dus ook dat je Flying lap moet kiezen en dat hij dan op de banden blijft die je hebt gekozenLucky-Shirt schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:13:
[...]
Ik heb gisteren weer een rondje gereden en nergens last van gehad tijdens de practice sessie. Ik ben meerdere keren naar binnen gegaan, maar kreeg altijd de banden die ik zelf selecteerde. Ik gebruik altijd de optie "flying lap" en rij nooit zelf de pits in, altijd "return to garage".
Xbone GT: sv3nnie
Maar mijn games for windows live ID is hetzelfde als voor de xbox: Harrie1983 .
Verwijderd
http://precisionracinglea...deas%2F360-racing-sign-up
Voor de overige plaformen http://precisionracingleague.com
Verwijderd
Dat doet Codemasters altijd. Kijk maar naar de laatste 10 race spellen.Bart-Willem schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:08:
[...]
Hooguit 1 a 2 patches en dan bekijk je het maar, ook geen forum geluid meer van codies.
Verwijderd
Wat is dat toch met PC games tegenwoordig? Ik koop nauwelijks meer games, alleen zo nu en dan een racer, en dan krijg je dit... Ik vermoed dat F1 2011 me alsnog wel plezier gaat geven, vind het nu al top, alleen wordt ik helemaal ziek van zo'n vastloper... Soms denk ik dat ik maar beter helemaal kan kappen met games op de PC.
Wat betreft patches: op het F1 2011 forum staat dat ze het spel na 1.02 (of 1.2) gedropt hebben voor toekomstige games. De support houdt dus inderdaad nogal snel op. Vroeger... toen kreeg je support totdat alles zo ongeveer werkte en als er veel later opeens iets niet in orde was, werd er alsnog naar gekeken. Nu ondersteunen ze een spel hoogstens een paar maand en daarna heb je pech. Maar het kan nog slechter, hoor: NFS The Run heeft, zo begrijp ik, nog nooit goed gewerkt op de PC en patches...? Ben jij gek.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2012 12:19 ]
[ Voor 9% gewijzigd door TI_Observer op 14-01-2012 12:26 ]
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Verwijderd
Ik had het wat dat betreft ook meer over The Run, hoor: de vastloper in F1 2011 was voorlopig eenmalig. Ik heb zonet een paar 10% races gedaan zonder problemen. Ik heb alle grafische settings op z'n hoogst, ook de FSAA, en het loopt supersoepel en ziet er top uit!sheez88 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 12:26:
Dat hij bij jou een keer vastloopt wilt nog niet zeggen dat dat dan meteen bij iedereen zo is. Is mij iig nog nooit overkomen, draait perfect op de pc.
EDIT
Net een race in de regen gedaan. Dat ziet er prachtig uit, zeg! Dit kon wat graphics betreft wel eens de mooiste racer zijn die ik gespeeld heb...!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2012 16:34 ]
Op racedepartment staan leuke mods voor uhd textures enzoVerwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:26:
[...]
Ik had het wat dat betreft ook meer over The Run, hoor: de vastloper in F1 2011 was voorlopig eenmalig. Ik heb zonet een paar 10% races gedaan zonder problemen. Ik heb alle grafische settings op z'n hoogst, ook de FSAA, en het loopt supersoepel en ziet er top uit!Wat ik alleen wel jammer vind (muggezifterig puntje) is dat er tijdens losse GP's zo weinig publiek op de tribune zit...
Ik ben blij dat ik dit spel gekocht heb om de nare nasmaak van The Run weg te spoelen...
EDIT
Net een race in de regen gedaan. Dat ziet er prachtig uit, zeg! Dit kon wat graphics betreft wel eens de mooiste racer zijn die ik gespeeld heb...!
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Verwijderd
Ik zit op dit moment bij de precesionracingleague. We hebben niet genoeg man voor een heel kampioenschap, dus we racen nu regelmatig wat losse races. Mocht je een NL league vinden dan wil ik dat ook wel weten want daar ben ik dan ook wel in geinteresseerd.Caes schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:51:
Kennen jullie toevallig ook een (casual) nederlandse f1 2011 league. Ken natuurlijk de leagues van Racedepartment. Maar wil eens beginnen met online racen en leek me wel leuk om in een NL competitie te zitten. Maar niet te competatief, just for fun!
Verwijderd
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781