Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:49
rgarretsen schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:53:
Zolang ze realistische tijden doen maakt het me eigenlijk geen bal uit dat de tijden niet de overeen komt met wat ze wel of niet op de baan doen tijdens Qual.

Is ook wel een beetje mieregeneuk, wie gaat er met een qual nu vlak erachter rijden, je wil toch vrij baan aangezien de AI totaal anders rijd dan een human.

Dat is wel iets wat irritant is, op het rechte stuk is alles en iedereen (AI) sneller dan Humans en je pakt ze makkelijk weer terug in de bochten. Hopelijk gaan ze hier nog wat aan tweaken.

Zorg altijd dat er niet iemand of vlak voor of te vlak achter me rijd zoals dat in het echt ook gebeurd, dus ik zie niet eens wat de rest doet :)
Je vergeet hierbij dat jijzelf waarschijnlijk geen pro racer bent? Als de AI op het rechte stuk sneller rijdt dan jij, betekent dit dat zij de bochten misschien langzamer nemen, maar dat ze er daarna wel sneller weer uitkomen. Je geeft nu de AI de schuld, maar de AI rijdt dus gewoon technisch beter dan jijzelf en de meeste humans. Ook gebruikt de AI misschien KERS en DRS beter dan de meeste humans.
Dat jij in de bochten zoveel denkt te winnen komt omdat de AI op een veilige manier rijdt, waarbij jij als mens in een spel gewoon alle risico's kan nemen als je dat wil. In de praktijk heb je maar één kans en op die instelling rijdt de AI ook, waardoor het dus ook beter de realiteit nabootst. Als de AI net als sommige gamers over alle curbs zou scheuren en vaak wat gras zou meenemen, was dat erg onrealistisch geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Playa del C. schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 16:38:
[...]

Als de AI net als sommige gamers over alle curbs zou scheuren en vaak wat gras zou meenemen, was dat erg onrealistisch geweest.
true that! Zo kan je ingame in Singapore die colère-chicane echt immens snel nemen, maar neem je die verkeerd IRL, krijg je dit:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KBqy6eDFHb0]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:52
Phusebox schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 12:34:
Waar ik van F1 2010 geen genoeg kon krijgen heb ik het met 2011 na 2 weken al gehad. Vooral door de ontzettend saaie career mode en nog meer beukers online.
Volgend jaar geen betere career mode is voor mij een no-buy.
F2011 heeft een aantal nieuwe features waaronder de co-op campaign en de proving grounds. Als je hier niks mee hebt dan had je hem inderdaad net zo goed kunnen overslaan...

Persoonlijk ben ik erg blij dat er eindelijk een racegame is waarbij je het samen tegen de ai kunt opnemen. Ik geloof dat het ooit in toca2 zat maar heb het verder nooit gezien. Zelfs in de multiplayer kun je nu ai toevoegen. Voordeel hiervan is dat je met een ai tegenstander weet wat je in huis haalt en je dus geen grappenmakers krijgt (tegen verkeer in, ineens remmen, etc) en je gewoon kunt concenteren op racen.

[ Voor 20% gewijzigd door sdk1985 op 06-10-2011 21:53 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tokkes schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:03:
[...]

true that! Zo kan je ingame in Singapore die colère-chicane echt immens snel nemen, maar neem je die verkeerd IRL, krijg je dit:

[video]
Gisteren ook gehad, ook met Kobayashi 8)7
Lijkt wel of ik real-life situaties verzamel, laatst ook Hamilton + Button in Montréal.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:39
off topic: Toca 2, dat waren nog eens tijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
sdk1985 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 21:52:
[...]

F2011 heeft een aantal nieuwe features waaronder de co-op campaign en de proving grounds. Als je hier niks mee hebt dan had je hem inderdaad net zo goed kunnen overslaan...

Persoonlijk ben ik erg blij dat er eindelijk een racegame is waarbij je het samen tegen de ai kunt opnemen. Ik geloof dat het ooit in toca2 zat maar heb het verder nooit gezien. Zelfs in de multiplayer kun je nu ai toevoegen. Voordeel hiervan is dat je met een ai tegenstander weet wat je in huis haalt en je dus geen grappenmakers krijgt (tegen verkeer in, ineens remmen, etc) en je gewoon kunt concenteren op racen.
Proving grounds zijn saai; ik wil historische scenario's kunnen naspelen; maar ja licentie hè.

En co-op campaign; wie kent er (met een baan en sociaal leven) in godsnaam nog ieman die op dezelfde tijden regelmatig beschikbaar is om samen een co-op wedstrijd te doen. Overigens zie ik geen meerwaarde in co-op ten opzichte van gewoon een online race.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 21:55:
[...]

Gisteren ook gehad, ook met Kobayashi 8)7
Lijkt wel of ik real-life situaties verzamel, laatst ook Hamilton + Button in Montréal.. :P
haha, ik moet zeggen, ik heb net Singapore erop zitten, en ik heb de SC gehad bij races waar die in het echt ook moest uitrijden, niet meer en niet minder. Zoals Schumacher die crashte in Valencia... of ook: in Canada zag ik dat Vettel aan het leiden was met niet ver daarachter Button (Hamilton had zich al langs de kant gezet... ? :p), in de laatste lap steekt Knopke de Red Bull van Seb schijnbaar voorbij (ik reed op P15 in de Lotus, heb niet gezien hoe het kwam) en ik kon mijn ogen niet geloven.. In grote lijnen schijnt het spel bij veel mensen toch redelijk wat gelijkenissen te vertonen met real-life events in de races :p

[ Voor 3% gewijzigd door Tokkes op 07-10-2011 11:27 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:10

AzzKickah

06-CENSORED

Speel Suzuka dan ff en vertel ons wie er Zondag als 1e uitvalt. Dan ga ik ff naar de bookmakers toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
AzzKickah schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:10:
Speel Suzuka dan ff en vertel ons wie er Zondag als 1e uitvalt. Dan ga ik ff naar de bookmakers toe ;)
Zou mooi zijn op een rare manier moest het uitkomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Ik ben bijna bij Suzuka en ik heb nog geen 1 uitvaller gezien in het hele seizoen tot nu toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Sander H schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 12:21:
[...]

Ik ben bijna bij Suzuka en ik heb nog geen 1 uitvaller gezien in het hele seizoen tot nu toe :P
Dat is lame.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 22:21

backupdevice

No Risk , Full Push

Ik heb het spel ook op mijn laptop gezet, en damn...wat een verschil tussen de PC en de PS3 versie. Zelf bij de PC versie alles op low, en dan nog ziet het er veel beter uit.....

Toch vind ik het super moeilijk.... Ben op de laptop opnieuw begonnen, nu race op Melbourne tijdens regen....rij 1.34 hoog.... ik vermaak me prima..

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 20:32
Geen 1 als ik moet racen hahahaha

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm teruggaan naar F1 2011 na een aantal uur Forza 4 te hebben gespeeld is echt een eye opener. In vergelijking is F1 echt ontzettend slecht qua weggedrag en gevoel van de auto in je stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:32
Phoe, eerst dacht ik dat Prof. een goede moeilijkheidsgraad was, maar nadat ik een setup heb gemaakt, rij ik iedereen naar huis. Nu op Legend gezet en dat is toch wel een heel stuk pittiger. Ben bij race 7 (montreal), geen uitvallers, geen regen, geen SC :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
TheJVH schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 12:20:
Phoe, eerst dacht ik dat Prof. een goede moeilijkheidsgraad was, maar nadat ik een setup heb gemaakt, rij ik iedereen naar huis. Nu op Legend gezet en dat is toch wel een heel stuk pittiger. Ben bij race 7 (montreal), geen uitvallers, geen regen, geen SC :/ .
Voor mij is Legend net wat te moeilijk (p23 in q1 in een Force India in Valencia) en Pro net wat te makkelijk want dan haal ik met gemak P1.

Wat ik wel jammer vindt is dat je tijdens de replay geen andere auto's kan volgen. Er was in Valencia een rode vlag wegens een ernstig ongeluk en ik had dat in de replay wel graag terug willen zien.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-04 17:43
Ben bezig met de Career mode van F1 2011, en ik moet zeggen, het is wel heel wat beter dan F1 2010... Maar ik heb een vraagje: Telkens als ik een R & D Objective krijg bij career mode, en ik sluit ze in elke practice goed af, krijg ik een kruisje bij mijn practice session te staan, hierdoor krijg ik ook mijn upgrade niet. Weet iemand hoe dat zit? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Doxiz schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:26:
Ben bezig met de Career mode van F1 2011, en ik moet zeggen, het is wel heel wat beter dan F1 2010... Maar ik heb een vraagje: Telkens als ik een R & D Objective krijg bij career mode, en ik sluit ze in elke practice goed af, krijg ik een kruisje bij mijn practice session te staan, hierdoor krijg ik ook mijn upgrade niet. Weet iemand hoe dat zit? :o
Ga niet "skippen" naar de volgende sessie maar zit de tijd uit. (met f2) Als je een lang race weekend doet moet je je R&D objective in alle 3 de vrije trainingen voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:03:
[...]
En co-op campaign; wie kent er (met een baan en sociaal leven) in godsnaam nog ieman die op dezelfde tijden regelmatig beschikbaar is om samen een co-op wedstrijd te doen.
/me meldt ! Ik heb er al 2 co-op careers opzitten :*)
Overigens zie ik geen meerwaarde in co-op ten opzichte van gewoon een online race.
Samen een compleet seizoen doen is echt wel leuk hoor. En de trophy natuurlijk :+

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
u_nix_we_all schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:38:
[...]

/me meldt ! Ik heb er al 2 co-op careers opzitten :*)

[...]

Samen een compleet seizoen doen is echt wel leuk hoor. En de trophy natuurlijk :+
En je weet zeker dat je een baan en sociaal leven hebt? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
AtlAntA schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:38:
[...]

Ga niet "skippen" naar de volgende sessie maar zit de tijd uit. (met f2) Als je een lang race weekend doet moet je je R&D objective in alle 3 de vrije trainingen voltooien.
Dit heb ik echter ook gedaan, maar ik let volgende keer wel goed op bij mijn trainingen misschien dat ik het toch 1x geskipt heb.. maar denk het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:01:
[...]

En je weet zeker dat je een baan en sociaal leven hebt? 8)
Nou ja, in ieder geval een baan :+

En multiplayer gaming = sociaal leven toch ? ;)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caes
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-06 00:11
Save game bug heeft me net 4 uur gekost om te fixen :-( ... Maar hij doet het weer met alle data :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer even F1 2010 gespeeld, wat is die besturing opeens afgrijselijk vergeleken met 2011 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:36:
Net weer even F1 2010 gespeeld, wat is die besturing opeens afgrijselijk vergeleken met 2011 8)7
Vind je? Ik blijf er bij dat F1 2010 eigenlijk wel leuker was om te spelen, afgezien van de bugs. Bij F1 2011 lijkt het net of ik met olietankers aan het varen ben. Één en al onderstuur, remmen die voor geen meter werken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:55:
[...]

Vind je? Ik blijf er bij dat F1 2010 eigenlijk wel leuker was om te spelen, afgezien van de bugs. Bij F1 2011 lijkt het net of ik met olietankers aan het varen ben. Één en al onderstuur, remmen die voor geen meter werken etc.
En doe je dit op de PC met een fatsoenlijk stuur en pedalen?

Ik heb het idee dat ik nu echt met een auto aan het sturen ben in plaats van een vlieg op wielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AtlAntA schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:01:
[...]

En doe je dit op de PC met een fatsoenlijk stuur en pedalen?

Ik heb het idee dat ik nu echt met een auto aan het sturen ben in plaats van een vlieg op wielen.
Xbox 360 en PS3 met een Fanatec GT2 met Clubsport Pedals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Nu het toch over de besturing en het realisme gaat. Er zijn veel mensen die de besturing van spellen onderling vergelijken. Dat is iets wat je dus eigenlijk nooit zou moeten willen. Je moet het vergelijken met reallife.
Ik heb tot nu toe nog geen enkele simulatie gespeeld, waarin het 100% hetzelfde was als in het echt. Als je daarentegen gewend bent aan een bepaald spel, dan kan het zijn dat je een ander spel daardoor een minder goede besturing vindt hebben. Dit hoeft dan helemaal niet waar te zijn.
Ook zie ik iemand vergelijken tussen Forza en F1. Ook dat is geen eerlijke vergelijking door de verschillende klasse van auto's. Als je geen ervaring hebt met het besturen van F1 auto's, probeer je dan in ieder geval voor te stellen dat F1 auto's meer lijken op superkarts met erg veel grip, waarbij een GT sportauto uit Forza het meer moet hebben van een soepelere besturing en minder grip.

Mijn eigen ervaring is dat er met de besturing in F1 2011 weinig mis is. Force Feedback vind ik persoonlijk niet zo'n sterk punt, maar verder is het een prima benadering van de realiteit.
Je moet dan uiteraard wel goede instellingen gebruiken, waarbij voor een goed stuur geldt dat alle sliders op 0% moeten staan. Alles boven de 0 is een hulpmiddel voor de bestuurder of een aanpassing op slechte apparatuur. Ik gebruik zelf de G25 op de pc trouwens, werkt perfect (ingesteld op 200 degrees).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Phusebox schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 15:55:
[...]

Lol, ik heb net altijd overstuur... xD Remmen werken hier ook vrij degelijk. (ABS uit enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:17
Dat willen mensen weleens missen ja. Moet je voor de grap eens wisselen tussen F1 2011 en GT5, alsof je een boot bestuurd in die laatste ineens :P

Overigens zeuren mensen nogal snel merk ik, vooral op de CM forums. Meest frappant vind ik dan mensen die klagen over de handling van de wagens, maar dan wel met een controller spelen :X :X :X

[ Voor 3% gewijzigd door Schuey op 10-10-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:06
Fijn dat die mensen bij Codemaster ook rekening hebben gehouden met mensen die hun 360 controller ook op de PC gebruiken, het is amper mogelijk om fatsoenlijk te sturen aangezien je de sensitivity niet kan aanpassen.

Wat een bagger, en wat ziet die game er lelijk uit zeg. En ja ik draai alles op Ultra, dit kan toch echt niet meer in 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
NotSoSteady schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:12:
Fijn dat die mensen bij Codemaster ook rekening hebben gehouden met mensen die hun 360 controller ook op de PC gebruiken, het is amper mogelijk om fatsoenlijk te sturen aangezien je de sensitivity niet kan aanpassen.

Wat een bagger, en wat ziet die game er lelijk uit zeg. En ja ik draai alles op Ultra, dit kan toch echt niet meer in 2011.
De game ziet er graphisch niet het beste uit, maar het plaatje klopt op zich wel.
Ik heb zelf een HD6970 in crossfire en heb een paar tips voor ATI en crossfire gebruikers:
- Zet CrossFire uit en wacht op nieuwe drivers. Met CrossFire heb je een stuk minder performance.
- Zet alle CCC settings op use application settings en kies 'High Quality' in Catalyst A.I.
- Zet eventueel ook de Anti-Aliasing Mode op Quality in CCC, ook al helpt dat niks in F1 2011 denk ik.
- Ingame VSync aandoen! en natuurlijk de AA op de hoogste stand en de settings op Ultra.

De high quality Catalyst A.I. zorgt ervoor dat de textures op de weg en de banden bijvoorbeeld haarscherp worden. Bij de banden moet je trouwens pas kijken als je een paar ronden hebt gereden en je weer stil staat, omdat nieuwe banden nog geen slijtage texture hebben. Het heeft mij in ieder geval met meerdere games verbaasd hoe veel beter ze eruit zien als de Catalyst A.I. op High Quality staat in plaats van de default 'Quality'.

[ Voor 5% gewijzigd door Playa del C. op 10-10-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
NotSoSteady schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:12:
Als je de ruimte hebt en een paar centjes, koop een stuurtje, er gaat een wereld voor je open :)
Wees overigens maar blij dat je hem niet op de PS3 speelt, die mensen snap ik wel als ze klagen over performance bijvoorbeeld!

Ik moet overigens zeggen, ik was verbaasd over het feit dat kers en drs zo snel went, was leuk om te gebruiken :)

[ Voor 21% gewijzigd door Schuey op 10-10-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Gisteravond een redelijk goede globale droog weer afstelling gevonden voor de Force India althans een afstelling waarmee ik lekker uit de voeten kan en welke ook vrij goed werkte op Catalunya, het enige nadeel is dat ik er dus mee op pole kwalificeerde en dat terwijl ik de AI op pro heb staan :S.

In de race had ik wel een beetje last van de lagere top snelheid van de Force India waardoor ik de koppositie maar een 3 ronden kon volhouden.
Na de pitstop nog weer wat goed kunnen maken met en op de tweede plaats terecht gekomen.

Nummer 3 en 4 liepen op me in. Gelukkig kwamen daar de achterblijvers opdoemen om zo hun opmars te vertragen.

Uiteindelijk dus 2de geworden in een Force India op Catalunya.
Wel een leuke race, maar met een Force India in de top 5 eindigen is natuurlijk niet heel erg realistisch onder normale omstandigheden.
Op Istanbul had ik het ook al zo makkelijk maar dat komt mede om dat ik de baan goed ken en er snel de flow te pakken heb.

Tot nu toe vermaak ik me prima met de game en staat Monaco op het menu kijken wat dat gaat worden in de regen :S

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Flex0r schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:46:
Gisteravond een redelijk goede globale droog weer afstelling gevonden voor de Force India althans een afstelling waarmee ik lekker uit de voeten kan en welke ook vrij goed werkte op Catalunya, het enige nadeel is dat ik er dus mee op pole kwalificeerde en dat terwijl ik de AI op pro heb staan :S.

In de race had ik wel een beetje last van de lagere top snelheid van de Force India waardoor ik de koppositie maar een 3 ronden kon volhouden.
Na de pitstop nog weer wat goed kunnen maken met en op de tweede plaats terecht gekomen.

Nummer 3 en 4 liepen op me in. Gelukkig kwamen daar de achterblijvers opdoemen om zo hun opmars te vertragen.

Uiteindelijk dus 2de geworden in een Force India op Catalunya.
Wel een leuke race, maar met een Force India in de top 5 eindigen is natuurlijk niet heel erg realistisch onder normale omstandigheden.
Op Istanbul had ik het ook al zo makkelijk maar dat komt mede om dat ik de baan goed ken en er snel de flow te pakken heb.

Tot nu toe vermaak ik me prima met de game en staat Monaco op het menu kijken wat dat gaat worden in de regen :S
Het verschil tussen Pro en Legendary is dan ook wel redelijk groot. Ik kan op Pro ook inderdaad goed meekomen en ook in de kwalificatie onrealistisch hoog eindigen, maar op Legendary heb ik al moeite om bij mijn teamgenoot in de buurt te komen, laat staan hoog qualificeren. Dan heb ik ook het idee dat de setup van de Force India eigenlijk best brak is. Kom op sommige stukken gewoon veel tijd tekort, terwijl ik echt hard aan het pushen ben. Daardoor rij ik de ene keer 5 plaatsen hoger en de andere keer 5 plaatsen lager dan mijn teammate. De setups van Racedepartment zijn nog niet optimaal en 9/10 setups daar gebruikt de 11/11 ride height bug en dat gebruik ik liever niet. Dan weet je dat er over een maand een patch komt en je meteen nieuwe setups nodig hebt, omdat je dan de wegligging van een golf-karretje hebt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Martinspire schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:22:
[...]

Het verschil tussen Pro en Legendary is dan ook wel redelijk groot. Ik kan op Pro ook inderdaad goed meekomen en ook in de kwalificatie onrealistisch hoog eindigen, maar op Legendary heb ik al moeite om bij mijn teamgenoot in de buurt te komen, laat staan hoog qualificeren. Dan heb ik ook het idee dat de setup van de Force India eigenlijk best brak is. Kom op sommige stukken gewoon veel tijd tekort, terwijl ik echt hard aan het pushen ben. Daardoor rij ik de ene keer 5 plaatsen hoger en de andere keer 5 plaatsen lager dan mijn teammate. De setups van Racedepartment zijn nog niet optimaal en 9/10 setups daar gebruikt de 11/11 ride height bug en dat gebruik ik liever niet. Dan weet je dat er over een maand een patch komt en je meteen nieuwe setups nodig hebt, omdat je dan de wegligging van een golf-karretje hebt.
De standaard Force India setups zijn bagger idd.
Nu is het ook niet de beste auto want zelfs als ik de auto een beetje afgesteld heb heeft dat hok nog knap wat onderstuur.
Ik maak ook geen gebruik van de ride height bug.
Het heeft me in de eerste instantie al wat tijd gekost om een beetje lekkere setup te vinden voor m'n DFP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Schuey schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:07:
[...]

Dat willen mensen weleens missen ja. Moet je voor de grap eens wisselen tussen F1 2011 en GT5, alsof je een boot bestuurd in die laatste ineens :P

Overigens zeuren mensen nogal snel merk ik, vooral op de CM forums. Meest frappant vind ik dan mensen die klagen over de handling van de wagens, maar dan wel met een controller spelen :X :X :X
Ja maar daarom viel het mij zo op; want ik zei dus het omgekeerde. De auto's in Forza lijken veel meer grip te hebben dan de F1 auto's in F1 2011; en ik vond F1 2011 op dat gebied sowieso al niet echt realistisch aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playa del C. schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 18:28:
Als je geen ervaring hebt met het besturen van F1 auto's, probeer je dan in ieder geval voor te stellen dat F1 auto's meer lijken op superkarts met erg veel grip, waarbij een GT sportauto uit Forza het meer moet hebben van een soepelere besturing en minder grip.
Kan ik daaruit opmaken dat jij weleens in een echte F1 auto gereden hebt? Ik vind het vaak lastig om beweringen van mensen op fora in perspectief te zetten, omdat iedereen denkt te weten wat wel of niet realistisch is, maar je vaak niet weet van mensen wat hun ervaring met RL racen is. Verder klinkt het wel als een logisch verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:39
Hoe langer ik speel, hoe meer ik het spel ga waarderen. Fantastische gevechten, mooie graphics en een leuke sfeer. Gisteravond op Spa op de gok doorgereden op de intermediate bandjes in een hoosbui. Met het stuur tussen de tanden de 4e positie vast kunnen houden tussen de full wets tot 2 rondjes voor het einde blijkt dat Barrichello (mijn teammaat ook nog) in het spel net zo'n prutser is al in het echt. Grapjas rost mn voorvleugel eraf! Dag goede klassering. Maar wel genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:03:
[...]

Kan ik daaruit opmaken dat jij weleens in een echte F1 auto gereden hebt? Ik vind het vaak lastig om beweringen van mensen op fora in perspectief te zetten, omdat iedereen denkt te weten wat wel of niet realistisch is, maar je vaak niet weet van mensen wat hun ervaring met RL racen is. Verder klinkt het wel als een logisch verhaal.
zelfs F1-piloten verkondigen dat een F1-bolide zich "onrealistisch" gedraagt qua wegligging enzo, vergeleken met een "gewone" auto. Wil er iemand effe een 800.000 EUR sparen, een Lotus T-125 kopen, een circuit afhuren en het even voor ons bevestigen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:13:
[...]

Ja maar daarom viel het mij zo op; want ik zei dus het omgekeerde. De auto's in Forza lijken veel meer grip te hebben dan de F1 auto's in F1 2011; en ik vond F1 2011 op dat gebied sowieso al niet echt realistisch aanvoelen.
Als een GT auto of een F1 auto op de grens van hun kunnen rijden, dan hebben beide auto's gevoelsmatig net zoveel grip. Zou je immers over de grens van de auto's gaan dan beland je in een slip. F1 auto's hebben dus wel meer grip, maar als ze op de grens rijden kunnen ze zo snel in een spin belanden dat je te laat bent met corrigeren.

In mijn vorige post heb ik het daarom achteraf niet zo goed verwoord. F1 auto's hebben wel meer grip, maar dat hebben ze ook nodig. F1 auto's zijn moeilijker te besturen dan GT auto's, omdat ze gewoon meer power en/of snelheid hebben. Een GT auto heeft minder grip, en moet het hebben van een rustigere ophanging, waardoor het rijden op zich soepeler en comfortabeler is. Een GT auto kan daardoor minder snel door bochten, maar je kan wel beter corrigeren.

Je moet in ieder geval niet verwachten dat F1 auto's door hun hoge grip makkelijker te bestuderen zijn, je rijdt immers ook veel sneller door bochten. De snelheid bepaald de moeilijkheid en daarom is F1 op dit moment de klasse waarin de topcoureurs rijden. Het klopt dus precies dat jij denkt dat je meer grip hebt in Forza, terwijl alsnog in F1 de grip hoger is.

Het is in ieder geval niet goed om tussen games te vergelijken. Ik ken Forza verder niet en misschien hebben de devs daar bewust of onbeuwst iets meer of minder grip toegevoegt dan in werkelijkheid. Je kan dus nooit zeggen dat bijvoorbeeld F1 2011 slecht is, omdat je in een ander spel meer of minder grip voelt. Probeer F1 2011 te vergelijken met wat je verwacht van een F1 auto in reallife. Ik verwacht veel grip, topsnelheid en weinig mogelijkheid voor corrigeren en dat is ook wat ik ervaar in het spel. Je kan de G-krachten, de geur, de kleine stukjes rommel op de baan, enz. toch niet ervaren in een spel, daarvoor moet je de echte wereld ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Playa del C. schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:46:
[...]

Als een GT auto of een F1 auto op de grens van hun kunnen rijden, dan hebben beide auto's gevoelsmatig net zoveel grip. Zou je immers over de grens van de auto's gaan dan beland je in een slip. F1 auto's hebben dus wel meer grip, maar als ze op de grens rijden kunnen ze zo snel in een spin belanden dat je te laat bent met corrigeren.

In mijn vorige post heb ik het daarom achteraf niet zo goed verwoord. F1 auto's hebben wel meer grip, maar dat hebben ze ook nodig. F1 auto's zijn moeilijker te besturen dan GT auto's, omdat ze gewoon meer power en/of snelheid hebben. Een GT auto heeft minder grip, en moet het hebben van een rustigere ophanging, waardoor het rijden op zich soepeler en comfortabeler is. Een GT auto kan daardoor minder snel door bochten, maar je kan wel beter corrigeren.

Je moet in ieder geval niet verwachten dat F1 auto's door hun hoge grip makkelijker te bestuderen zijn, je rijdt immers ook veel sneller door bochten. De snelheid bepaald de moeilijkheid en daarom is F1 op dit moment de klasse waarin de topcoureurs rijden. Het klopt dus precies dat jij denkt dat je meer grip hebt in Forza, terwijl alsnog in F1 de grip hoger is.

Het is in ieder geval niet goed om tussen games te vergelijken. Ik ken Forza verder niet en misschien hebben de devs daar bewust of onbeuwst iets meer of minder grip toegevoegt dan in werkelijkheid. Je kan dus nooit zeggen dat bijvoorbeeld F1 2011 slecht is, omdat je in een ander spel meer of minder grip voelt. Probeer F1 2011 te vergelijken met wat je verwacht van een F1 auto in reallife. Ik verwacht veel grip, topsnelheid en weinig mogelijkheid voor corrigeren en dat is ook wat ik ervaar in het spel. Je kan de G-krachten, de geur, de kleine stukjes rommel op de baan, enz. toch niet ervaren in een spel, daarvoor moet je de echte wereld ingaan.
Het wordt allemaal een beetje overdreven en te letterlijk opgevat. Feit blijft dat voor mij F1 2011 een enorm gevoel van onderstuur opwekt waarbij ik ook nog eens enorme problemen heb om de auto's tot stilstand te krijgen.

F1 2010 voelde wat dat betreft gewoon beter aan; ik had daar echt het gevoel dat ik met een high downforce auto te maken had; hier lijkt het af en toe net of ik gewoon geen voorvleugel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Phusebox schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:24:
[...]

Het wordt allemaal een beetje overdreven en te letterlijk opgevat. Feit blijft dat voor mij F1 2011 een enorm gevoel van onderstuur opwekt waarbij ik ook nog eens enorme problemen heb om de auto's tot stilstand te krijgen.

F1 2010 voelde wat dat betreft gewoon beter aan; ik had daar echt het gevoel dat ik met een high downforce auto te maken had; hier lijkt het af en toe net of ik gewoon geen voorvleugel heb.
Je vergelijkt weer het ene spel met het andere. Als je weet hoe het in het echt is, kan je een oordeel geven. Jij bent F1 2010 gewend en om die reden vind je dat F1 2011 minder is dan F1 2010. Jij kan echter niet eerlijk vertellen welke van de twee nou echt het dichtst bij de realiteit ligt.
Nogmaals, F1 auto's rijden op de grens. Je hebt dan net genoeg grip om een bocht door te komen, als je snel rijdt. Er is enorm veel downforce, maar door de snelheid vlieg je nog net zo hard van de baan als met een driewieler die op de grens rijdt.

Ik heb bijvoorbeeld geen enkel gevoel van onderstuur en ook geen problemen met tot stilstand komen. Ik denk eerder dat er iets (per ongeluk misschien) mis is met je setup.

Tips voor remmen:
- Rem op tijd voor een bocht.
- Rem (vrijwel) nooit in de bochten.
- Als je remt, goed mee schakelen. De motor remt daardoor mee, en dus rem je sneller af.
- Niet constant vol in de remmen. Rempedaal vrij rustig indrukken en op het eind weer rustig loslaten. Dit is beter voor de balans van de auto en het voorkomt blokkeren van de wielen.

Racen gaat niet om hard rijden, maar om goed remmen. Als je daarmee op een relaxte manier constistente rijtijden kan maken op een circuit doe je het goed.

Ter info: Ik rij altijd met de laagste downforce instellingen bij droog weer en altijd zonder een hulp. Dat is ook de enige manier om goed te leren rijden trouwens, als je begint met ABS aan of dat soort dingen, dan is het daarna steeds frustrerender om die dingen af te leren, omdat je altijd het gevoel hebt te weinig grip te hebben.
Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caes
Het op tijd en gedoseerd remmen en klaar zijn voor de bocht scheelt inderdaad een hele hoop.

Wat vinden jullie trouwens van de Time attack? Ik vind het cool, proberen hoog op de ladder te komen. Sta nu 643 in de overall leaderboard. Wel jammer dat de tijden die rijd niet meegaan naar de gewone time trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Leaderboards vind ik ook leuk, hou wel van wat competitie. In F1 2011 vind ik het uiteindelijk toch leuker om gewoon de races en de career mode te rijden. F1 gaat niet alleen om de snelste tijd zeg maar.
Ook lijkt het alsof er flink gecheat wordt in de leaderboards. Ik zag tenminste een paar rondetijden van 20 sec bij banen van minstens anderhalve minuut. Ook speelt de 11 11 bug mee denk ik?
Knappe prestatie verder om 643e te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Zoooow, ben net aan m'n tweede seizoen begonnen, overstap gemaakt van Lotus naar Williams (AI op Professional). In de Lotus had ik meestal problemen om rond P17-18 te komen en te blijven...
Eerste race van het tweede seizoen (met de Williams): Pole & Win. Tweede GP-weekend: Pole en binnengekomen op P6. En dat zonder de 11-11 bug. Misschien naar Legend gaan... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Ik zou maar naar Legend gaan. Ik word nu op Legend in de Williams steeds P17-P18 :P Is in ieder geval wel realistischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30
Ik ga F1 2011 voorlopig in de 'kast' leggen en ga helemaal opnieuw beginnen als ik eind dit jaar of begin volgend jaar een fanatec CSW met F1 stuurwiel heb.

Met een beetje geluk is er dan een goede patch geweest van CM en een aantal goede mods van de community. Dan ga ik wel meteen voor de volle 5 seizoenen, tot die tijd ga ik me vermaken met Forza 4.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Gisteravond Monaco gedaan in de Force India maar ik kon geen goede setup vinden in de FP.
Aangezien ik in de FP tot 3 keer toe mijn voorvleugel eraf gereden heb was de tijd dus ook al vrij snel om(Short weekend).
Kwalificatie ging iets beter, als 18de gekwalificeerd net achter Sutil.

De race 100% rain 16 ronden.
Ik had een vrij goede start en het was erg druk in de eerste bocht.
In Rascasse Sutil voorbij kunnen steken en dus 17de.
Vervolgens een redelijke poos op de 17de positie blijven steken achter Buemi naar fuel mix 3 gegaan .
Een tweetal inhaalpogingen gewaagd maar die liepen op niets uit.
Na een aantal blunders was er een gat gevallen tussen mij en Buemi van 5 sec.
Achter mij reed Kovalainen op een halve minuut, dus daar had ik in ieder geval geen last van.

In ronde 9 gele vlag in de eerste bocht. Helaas heb ik zo niet kunnen zien wie het betrof en er eigenlijk ook niet meer op gelet.
Vervolgens een aantal redelijk snelle rondes geklokt om uiteindelijk weer in de buurt Buemi te komen, echter heb ik te lang doorgereden op fuel mix 3(vergeten 8)7 ) een moet ik over naar mix 1 en dus wat rustiger aan doen.
Helaas verkijk ik me op m'n rempunt in de twee na laatste ronde en rijd mijn voorvleugel eraf.(alweer) :F
Rustig naar de pit gereden voor een nieuwe voorvleugel.

Na de stop ging ik ervan uit dat ik ook weer brandstof gekregen had en ging naar fuel mix 3, dit bleek helaas een verkeerde aanname en halverwege de laatste ronde begon de auto te horten en te stoten. :F
Snel naar fuel mix 1 gegaan en de rest van de ronde uitgepruttelt.
Gelukkig was mijn voorsprong groot genoeg en kon ik dus als 16de finishen voor m'n teamgenoot Sutil.

Begin me steeds meer te vermaken met dit spel en ik denk dat ik hier meer plezier aan ga beleven dan aan f1 2010 waar ik niet eens 1 seizoen afgemaakt heb.

Ik moet wel zeggen dat ik gister pas de patch geinstalleerd heb en merk dat ik voor het eerst redelijk overweg kon met een default setup, echter blijft de Force India een ondersturend hok. :9

[ Voor 5% gewijzigd door Flex0r op 13-10-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tanken is niet (meer) toegestaan sinds enkele jaren, maar daar ben je dus zelf al achter gekomen :+

Leuk verhaaltje verder!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:11:
Tanken is niet (meer) toegestaan sinds enkele jaren, maar daar ben je dus zelf al achter gekomen :+

Leuk verhaaltje verder!
Yep learned the hard way :+
Thanks ik vindt het altijd leuk om de race verslagen van anderen te lezen dus ben ik er ook maar eens mee begonnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
[b][message=36924495,noline]
Begin me steeds meer te vermaken met dit spel en ik denk dat ik hier meer plezier aan ga beleven dan aan f1 2010 waar ik niet eens 1 seizoen afgemaakt heb.
Ja, F1 2011 is geen slechte game qua racen (zo kan je bijvoorbeeld al flink wat plaatsen houden door de juiste pit-strategie toe te passen), alleen spijtig dat Codemasters blijkbaar niet teveel aandacht hebben geschonken aan bepaalde dingen. Zoals gisteren: willekeurige puncture in m'n hot-lap in Q3, instant replay gebruikt: Hamilton's tijd was ineens 33", blijkbaar telde voor hem alleen de eerste sector |:(

Verder mag er van mij wel wat meer realisme in (baanligging en -gedrag van de auto bijvoorbeeld, of je ophanging die wat gemakkelijker naar de ruk gaat als je ergens tegenzit)

Als de Codies de F1 licentie nog een paar jaar gaan gebruiken, zie ik de games wel flink verbeteren.
Zo mag de aggressie van anderen wel omhoog (ze zijn te voorzichtig, gaan trager de bocht in maar komen op straights ver boven mijn topsnelheid => moet gebalanceerd worden), evenals het aantal DNF's. Ook de Safety Car zit er in F1 2011 maar "gewoon" in omdat mensen het moesten hebben. Is er een ongeval in sector 1 terwijl jij sector 3 bent aan het afmaken, baan vol met debris en/of een auto (of dat zou moeten). Safety Car komt uitrijden, je maakt sector 3 af, komt in sector 1 (achter de SC): vrij baan, zelfs geen luttel stukje carbon van een voorvleugel of ophanging.
Of het feit dat je in een soort van auto-pilot mode komt achter de SC, IRRITANT!
De marbles op de baan mogen ze ook wel beter zichtbaar maken. Zie je op TV een stuk racetrack met stukjes rubber langs de racelijn, echt een groot verschil tussen de "cleane" baan (asfalt-grijs) en waar het rubber zich verzameld (pretty much zwart). In-game: als je stilstaat of in de replay op banen met een hoge tyre-wear.
Controle over de auto tijdens pit-stops was ook wel leuk geweest.

Ze mogen verder hun EGO-engine wel eens gaan upgraden denk ik. Die engine werkt goed voor GRID en DiRT2-3, maar het is duidelijk dat deze ouderdomsverschijnselen begint te tonen en niet flexibel (genoeg) geprogrammeerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Tokkes schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:32:
[...]

Ze mogen verder hun EGO-engine wel eens gaan upgraden denk ik. Die engine werkt goed voor GRID en DiRT2-3, maar het is duidelijk dat deze ouderdomsverschijnselen begint te tonen en niet flexibel (genoeg) geprogrammeerd is
Er zijn punten en verbeterpunten waar ze zeker nog aan kunnen/moeten werken.
Ik vindt de replay nu niet bijzonder, ik zou liever zien dat ze de replay maken alsof je naar een wedstrijd op TV zit te kijken(inclusief bijbehorende camerapunten).
Als je dan een replay inbouwd in de game maak het dan ook 1 die de moeite waard is.

De EGO engine gaat al best een poos mee inderdaad echter moet ik zeggen dat ze hem toch weer leuk weten te verbeteren.
En met GRID heb ik me prima vermaakt, racete lekker weg arcadetechnisch gezien.
Maar het wordt wel eens tijd voor EGO2.

[ Voor 4% gewijzigd door Flex0r op 13-10-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Flex0r schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 14:59:
[...]

Er zijn punten en verbeterpunten waar ze zeker nog aan kunnen/moeten werken.
Ik vindt de replay nu niet bijzonder, ik zou liever zien dat ze de replay maken alsof je naar een wedstrijd op TV zit te kijken(inclusief bijbehorende camerapunten).
Als je dan een replay inbouwd in de game maak het dan ook 1 die de moeite waard is.

De EGO engine gaat al best een poos mee inderdaad echter moet ik zeggen dat ze hem toch weer leuk weten te verbeteren.
En met GRID heb ik me prima vermaakt, racete lekker weg arcadetechnisch gezien.
Maar het wordt wel eens tijd voor EGO2.
Volgens Wiki gebruikt F1 2011 de EGO v2 engine. Inderdaad, de engine kon mij goed verbazen toen ik van DiRT2 naar DiRT3 ging en van F1 2010 naar 2011, maar ik denk dat het feit dat het geen echte "race-engine" is (Operation Flashpoint 2 draait ook op de EGO) (mede) verantwoordelijk is voor het feit dat F1 2011 technisch (en gameplay-wise) toch een beetje achterop hinkt.

En inderdaad! Een replay mode met TV camerastandpunten, en de mogelijkheid om (desnoods alleen in multiplayer, maar als het in MP kan, waarom dan niet in SP? ) "mee te rijden" met andere piloten via hun T-cam. Gooi er nog een goeie (en populaire) multiplayer bovenop, eventueel met vrijwilligers (spectators?) waarvan een paar zich kunnen opgeven als steward/SC-driver (evt. met reputatie/vote-systeem?)en e-sport krijgt een hele nieuwe betekenis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Tokkes schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 18:21:
[...]

Volgens Wiki gebruikt F1 2011 de EGO v2 engine. Inderdaad, de engine kon mij goed verbazen toen ik van DiRT2 naar DiRT3 ging en van F1 2010 naar 2011, maar ik denk dat het feit dat het geen echte "race-engine" is (Operation Flashpoint 2 draait ook op de EGO) (mede) verantwoordelijk is voor het feit dat F1 2011 technisch (en gameplay-wise) toch een beetje achterop hinkt.

En inderdaad! Een replay mode met TV camerastandpunten, en de mogelijkheid om (desnoods alleen in multiplayer, maar als het in MP kan, waarom dan niet in SP? ) "mee te rijden" met andere piloten via hun T-cam. Gooi er nog een goeie (en populaire) multiplayer bovenop, eventueel met vrijwilligers (spectators?) waarvan een paar zich kunnen opgeven als steward/SC-driver (evt. met reputatie/vote-systeem?)en e-sport krijgt een hele nieuwe betekenis!
Oh juist ik dacht dat het nog steeds de EGO 1 engine was 8)7

Misschien in f1 2012 zouden wel erg gave features zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik zit nog te overwegen om m'n PC een kleine upgrade te geven en voor F1 2011 te gaan, maar begrijp ik nou goed dat er geen replay-functie in F1 2011 zit?! Whut? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
AzzKickah schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:10:
Ik zit nog te overwegen om m'n PC een kleine upgrade te geven en voor F1 2011 te gaan, maar begrijp ik nou goed dat er geen replay-functie in F1 2011 zit?! Whut? -O-
Er zit een replay-functie in.
Tokkes en ik waren alleen aan het fantaseren over de mogelijkheden die CM moet implementeren in f1 2012 wat ons betreft. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Flex0r schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:43:
[...]

Er zit een replay-functie in.
Tokkes en ik waren alleen aan het fantaseren over de mogelijkheden die CM moet implementeren in f1 2012 wat ons betreft. :Y
OK maar kun je in de replay nou wel of niet on-board bij andere auto's of andere auto's volgen met track-side cams?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
AzzKickah schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:47:
[...]

OK maar kun je in de replay nou wel of niet on-board bij andere auto's of andere auto's volgen met track-side cams?
Je kan geen andere piloten volgen, althans niet in careermode (online heb ik nog niet gedaan), en ook de track-side cams volgen jouw auto en niet die van je (virtuele) collega's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Tokkes schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:21:
[...]

Je kan geen andere piloten volgen, althans niet in careermode (online heb ik nog niet gedaan), en ook de track-side cams volgen jouw auto en niet die van je (virtuele) collega's
Wat slecht :N

Dus eventuele crashes ergens anders op de baan kun je niet eens terugkijken. Dat is wel een dikke show-stopper hoor.

[ Voor 15% gewijzigd door AzzKickah op 14-10-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
AzzKickah schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:27:
[...]

Wat slecht :N

Dus eventuele crashes ergens anders op de baan kun je niet eens terugkijken. Dat is wel een dikke show-stopper hoor.
Yep. Dit komt mede omdat het multi-platform is...En om eerlijk te zijn is de "cinematic view" van F1 2011 (en 2010 trouwens) maar blah. In DiRT (en in zeker mate, GRID) is die dan weer goed, terwijl ze toch niet zoveel verschillen. Ligt denk ik meer aan het feit dat de DiRT-reeks echt voor coole drifts gaat en dus iets meer extreme mag, maar voor F1 verkies ik toch de "cleane" cams die ze voor TV-uitzendingen gebruiken..

nog iets waar ik mij flink aan erger: doe ik een "nice move" (offensief dan wel defensief) of kan ik ervoor zorgen dat ik een beginnende spin kan beheersen in een driftje, m.a.w acties die wel een "actie-camerastandpunt" nodig hebben in de replay - dan switcht het camerastandpunt altijd naar een camera op de auto waardoor ik dus niets heb aan de replay :p Dit gebeurt echt slag op keer. Ligt het aan mij of hebben wel meer mensen hier "last" van?

[ Voor 24% gewijzigd door Tokkes op 14-10-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Dat vind ik dus echt mega-jammer. Mijn huidige PC trekt F1 2010 niet eens, dus ik vermaak me 1x in de zoveel maanden voor een paar weken met Grand Prix 4, opgepimpt naar seizoen 2011. De replay-functie in dat spel is gewoon bijna perfect. En dat vind ik toch echt wel een essentieel iets eigenlijk, replays in een race-game.
Zelfs bij Mario Kart Wii mis ik zo nu en dan de replay-functie in multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caes
Tokkes schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:07:
[...]

Nog iets waar ik mij flink aan erger: doe ik een "nice move" (offensief dan wel defensief) of kan ik ervoor zorgen dat ik een beginnende spin kan beheersen in een driftje, m.a.w acties die wel een "actie-camerastandpunt" nodig hebben in de replay - dan switcht het camerastandpunt altijd naar een camera op de auto waardoor ik dus niets heb aan de replay :p Dit gebeurt echt slag op keer. Ligt het aan mij of hebben wel meer mensen hier "last" van?
Hier heb ik dus ook last van. Jammer als je even je coole actie goed wil bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Paar dingen die ik echt zwaar tegen vind vallen:

Krappe bochten: Stuur moet ik volledig locken om nog normaal door een hairpin te komen, is dit normaal?

En ik kwam daarnet zonder benzine in de laatste ronde, terwijl de info aangaf dat het allemaal goed zat. Meer mensen last van dat je team je gewoon te weinig benzine meegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caes
TheJVH schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:35:
Paar dingen die ik echt zwaar tegen vind vallen:

Krappe bochten: Stuur moet ik volledig locken om nog normaal door een hairpin te komen, is dit normaal?

En ik kwam daarnet zonder benzine in de laatste ronde, terwijl de info aangaf dat het allemaal goed zat. Meer mensen last van dat je team je gewoon te weinig benzine meegeven?
Van die krappe bochten kan misschien verholpen worden door de settings van je wheel. Heb daar zelf geen last van.
Je kan zonder benzine komen te zitten als je je mixture op RICH (3) laat staan. Laat je hem op normal (2) of Lean (1) staan dan zou je geen probleem moeten hebben. Althans ik niet. Je kan dus volgens mij geen race uitrijden volledig op mixture 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Meningen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Caes schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:05:
[...]

Van die krappe bochten kan misschien verholpen worden door de settings van je wheel. Heb daar zelf geen last van.
Je kan zonder benzine komen te zitten als je je mixture op RICH (3) laat staan. Laat je hem op normal (2) of Lean (1) staan dan zou je geen probleem moeten hebben. Althans ik niet. Je kan dus volgens mij geen race uitrijden volledig op mixture 3.
Ik heb hem 3 ronden op mix 3 gezet, om in te halen, over een race van 35 ronden, dat zal het wel geweest zijn dan. Wel raar dat de indicator aangeeft dat het goed is...

En die krappe bochten... Ik heb m'n stuur volledig tot de lock (de volle 270 graden die ik heb ingesteld in het logitech ding) en dan nog haal ik die hairpin in bovenstaande filmpje nauwelijks...

[ Voor 13% gewijzigd door TheJVH op 15-10-2011 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:04
Sinds enkele dag een Sony 55EX720 Full-HD 3D LED. Vandaag F1 2011 gespeeld hierop (PS3) en dat viel toch wel tegen qua graphics! Op m'n 32" HD-Ready zag het er beter uit.

Komt het doordat ik nu een 55" heb en dus alles beter opvalt?

Gran Turismo 5 en Forza Motorsport 4 (Xbox360 via Component) zien er wel prachtig uit!

[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 15-10-2011 21:07 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Rivanov schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:07:

Komt het doordat ik nu een 55" heb en dus alles beter opvalt?
ja

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Caes schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:05:
[...]

een hele race op Mix 2 of 3 rijden komt niet goed, nee. Ik kan hier alleen een (50%) race uitrijden als ik meer dan de helft van de laps op mix 1 rijd...

[ Voor 14% gewijzigd door Tokkes op 15-10-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Tokkes schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:13:
[...]

een hele race op Mix 2 of 3 rijden komt niet goed, nee. Ik kan hier alleen een (50%) race uitrijden als ik meer dan de helft van de laps op mix 1 rijd...
Dat is raar want ik kan gewoon alles op mix2 doen. Als het moet zelfs nog een paar rondjes op mix3. Je krijgt altijd voldoende brandstof mee om een race op mix2 uit te rijden. Tenminste ik heb het tot nog toe niet anders meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Net voor €12,56 (!!) een gamekey gekocht :9

Xbox 360 controller geïnstalleerd en gaan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
TheJVH schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:22:
[...]

Ik heb hem 3 ronden op mix 3 gezet, om in te halen, over een race van 35 ronden, dat zal het wel geweest zijn dan. Wel raar dat de indicator aangeeft dat het goed is...

En die krappe bochten... Ik heb m'n stuur volledig tot de lock (de volle 270 graden die ik heb ingesteld in het logitech ding) en dan nog haal ik die hairpin in bovenstaande filmpje nauwelijks...
Bij de hairpin op Montreal ben je niet de enige, want daar heb ik ook problemen mee met het stuur op zijn maximum (Logitech Momo). Ondanks het aanhouden van verschillende lijnen en snelheden resulteert het vrijwel altijd in een aanraking met de muur. Vaak lukt het alleen bij het nemen van een veel wijdere lijn in combinatie met erg weinig snelheid, maar dan verlies je met de AI op Pro al veel te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Iemand al een MOD geprobeerd? Ben van plan om misschien de volgende te proberen: http://www.racedepartment...0-full-modifications.html
Maar ik ben bang dat het van alles verknoeit en evt mijn savegame vernielt. Dit aangezien dit toch al niet 1 van de meest stabiele spellen is.

GRrr.. Gisteren in career japan op 100% gedaan en nu de savegame weer corrupted! Kan ik Singapore en Japan nog een keer doen. Wel een andere oplossing gevonden voor de bug trouwens: Je stuur uitzetten dan de game starten. De game start dan normaal op. Sluit de game af en en sluit je stuur weer aan. Als je nu de game weer opstart is je career weer terug. Alleen mis je wel een paar sessies of in mijn geval 2 races.

[ Voor 39% gewijzigd door AtlAntA op 16-10-2011 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
[quote]AtlAntA schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 18:32:
Iemand al een MOD geprobeerd? Ben van plan om misschien de volgende te proberen: http://www.racedepartment...0-full-modifications.html
Maar ik ben bang dat het van alles verknoeit en evt mijn savegame vernielt. Dit aangezien dit toch al niet 1 van de meest stabiele spellen is.

Ik heb verschillende Mods in mijn F1 game:

Andere Camera's
Betere Graphics
Start Lights Removed die boven je hoofd zweven aan het begin
Dat je in het begin alle teams kan kiezen: Echter, deze mod zou ik niet gebruiken, ik heb deze mod gebruikt omdat ik erg graag in een Ferrari wou beginnen, maar als ik nu bijv een race doe in career mode, dan is bijv een HRT sneller dan Vettel... Gister deed ik Kuala Lumpur, en Vettel was net zoals in Melbourne 21e..

PS:
De mods maken de game wel een stuk leuker! Vooral de Extra Camera's + Betere AI + Improved Graphics.

[ Voor 17% gewijzigd door Doxiz op 17-10-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwner
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 15:59
Doxiz schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:10:

Ik heb verschillende Mods in mijn F1 game:

Andere Camera's
Betere Graphics
Start Lights Removed die boven je hoofd zweven aan het begin
Dat je in het begin alle teams kan kiezen: Echter, deze mod zou ik niet gebruiken, ik heb deze mod gebruikt omdat ik erg graag in een Ferrari wou beginnen, maar als ik nu bijv een race doe in career mode, dan is bijv een HRT sneller dan Vettel... Gister deed ik Kuala Lumpur, en Vettel was net zoals in Melbourne 21e..

PS:
De mods maken de game wel een stuk leuker! Vooral de Extra Camera's + Betere AI + Improved Graphics.
Kan je met deze mods nog gewoon online als bijvoorbeeld je maten ook de dezelfde mods hebben? Of kan dit niet en is het aan te raden om de game te kopieren en dan 2x f1 op je pc te hebben 1x modded en 1x de normale versie zonder mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ik heb een fix gevonden voor het snelheidsafhankelijk sturen: Vink aan dat het spel je controllersettings mag overrulen.

De difficulty is trouwens wel een beetje apart, speel nu op Legend, kwalificatie word ik achtste, maar de race win ik... in een Williams op Valencia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den_dolf
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-10-2015
Ik heb een verschikkelijke last met haperingen in dit spel. Ik heb de ATI Radeon HD 4780 en terwijl fraps een framerate van 30-40 aangeeft wat ook al niet te best is heb ik geregeld sterke haperingen dat het bijna onspeelbaar wordt. de werkelijke framerate lijkt me wel rond de 5FPS te liggen met momenten.
Ik heb de nieuwe drivers geinstalleerd maar dat leek niet te helpen.

Ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkin-Pin
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09-2024
Trophies (PS3) zijn op zicht niet echt aan mij besteed, maar kreeg vanavond wel een bijzondere.
Ik joinde een Q in progress op Spa en zat te wachten totdat de race begon. Na afloop van Q kreeg ik tijdens het laden van R de trophy Senna-esque "You took the lead on lap 1, in heavy rain, after starting in 5th or lower" 8)7

Voor mij niet bepaald een gamebreaker maar wel bizar natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
den_dolf schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 23:07:
Ik heb een verschikkelijke last met haperingen in dit spel. Ik heb de ATI Radeon HD 4780 en terwijl fraps een framerate van 30-40 aangeeft wat ook al niet te best is heb ik geregeld sterke haperingen dat het bijna onspeelbaar wordt. de werkelijke framerate lijkt me wel rond de 5FPS te liggen met momenten.
Ik heb de nieuwe drivers geinstalleerd maar dat leek niet te helpen.

Ideeen?
Replay file op read only zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doxiz
Pwner schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:49:
[...]

Kan je met deze mods nog gewoon online als bijvoorbeeld je maten ook de dezelfde mods hebben? Of kan dit niet en is het aan te raden om de game te kopieren en dan 2x f1 op je pc te hebben 1x modded en 1x de normale versie zonder mods.
Ik zou aanraden om het even te kopiëren, je weet het nooit. Maar ik DENK dat het niks uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den_dolf
Schuey schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 23:40:
[...]

Replay file op read only zetten :P
dat heeft het opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Maar nu heb je dus geen replays meer? Of crasht het spel als je replays wilt gaan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Je hebt geen replays meer idd, maar het is dat, of een hakkelige game op oudere systemen. Simpele keuze lijkt me, vooral als je niks geeft om die popie jopie geforceerde mislukte film-achtige replays waarin je precies niet ziet wat je nu wil zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den_dolf
je kan nog steeds terugspoelen als je een fout maakt. wat kan me het schelen dat ik replays van vorige week niet meer heb? waarom moet dat nu ook 2GB gaan innemen op de C disk. dat, samen met F1 2010 en DiRT 3, voor 2 personen is al 12GB aan nutteloze rommel... erg vind ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

den_dolf schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:00:
je kan nog steeds terugspoelen als je een fout maakt. wat kan me het schelen dat ik replays van vorige week niet meer heb? waarom moet dat nu ook 2GB gaan innemen op de C disk. dat, samen met F1 2010 en DiRT 3, voor 2 personen is al 12GB aan nutteloze rommel... erg vind ik dat.
Nee hallo, ik bedoel niet replays van vorige week. Gewoon, replays van de sessie die je aan het rijden bent. Voor mijn part tot max. 3 minuten terug, zodat je iig die ene uber-strakke bocht kan terugkijken, of die mega-crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den_dolf
gebruik(te) ik nooit. en is daar dan echt 2GB voor nodig? :) ik snap het nog steeds niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
den_dolf schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:41:
gebruik(te) ik nooit. en is daar dan echt 2GB voor nodig? :) ik snap het nog steeds niet!
Die file was de file waar de game de replay naartoe wegschreef om hem zo te kunnen afspelen wanneer je op "View Replay" klikt. En ja, daar is dus 2GB voor nodig. Wees blij, als je datzelfde filmpje in dezelfde kwaliteit (1920*1080 hier) moet gaan capturen met FRAPS oid, ben je voor een kwartiertje al wel snel 4 GB kwijt. En dan heb je nog geen T-cams gecaptured :p En een race van 50% is ± 45 min = minstens 12 GB voor 1 replay. Natuurlijk kan je er daarna nog wat vanaf doen met de juiste codec, maar intussen heb je die 12 GB dus wel nodig.

[ Voor 13% gewijzigd door Tokkes op 18-10-2011 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den_dolf
dat is toch maar een loze redenering? Ik maakte vroeger filmpjes in ET. Daar werden de movements bewaard. Het enige wat je hier moet bewaren zijn 'gps' locaties in de 'map' van het racespel, samen met de throttle, brake, kers en DRS stand. met 2GB kan je op die manier verdomd meer dan het hele seizoen opslaan...

[ Voor 6% gewijzigd door den_dolf op 19-10-2011 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
den_dolf schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 00:26:
dat is toch maar een loze redenering? Ik maakte vroeger filmpjes in ET. Daar werden de movements bewaard. Het enige wat je hier moet bewaren zijn 'gps' locaties in de 'map' van het racespel, samen met de throttle, brake, kers en DRS stand. met 2GB kan je op die manier verdomd meer dan het hele seizoen opslaan...
Zo werkt het helaas niet. In dit geval wordt alles frame voor frame opgeslagen. Zelfs de frames die je niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den_dolf
AtlAntA schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 01:58:
[...]

Zo werkt het helaas niet. In dit geval wordt alles frame voor frame opgeslagen. Zelfs de frames die je niet ziet.
vandaar de verlaagde FPS en haperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

AtlAntA schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 01:58:
[...]

offtopic:
Zo werkt het in GP4 wel. Die replay-files zijn letterlijk maar enkele tientallen KB's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
AzzKickah schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:50:
[...]

offtopic:
Zo werkt het in GP4 wel. Die replay-files zijn letterlijk maar enkele tientallen KB's.
GP4 was wel op meerdere punten beter dan F1 2011 :)

Nu kan ik zelf niet met 100% zekerheid zeggen hoe de EGO engine werkt op het gebied van replays, maar "frames opslaan" klinkt als een vrij nonchalante oplossing. Dan zouden dus de frames van elk camerastandpunt (Cinematic, Far Chase, Close Chase, T-Cam, Cockpit) apart moeten opgeslagen worden (hetgeen de filesize wel zou kunnen verklaren). Maar zoals gezegd: coordinaten van de bolides + throttle/brake/drs/kers/steering + fysieke kenmerken v/d auto (set-up,banden) en het hele dingetje kan toch gewoon zo ge-re-renderd en berekend (physics) worden? Moet dat dan 2 GB zijn? En het ergst van al is dat je nog niet eens je replays kan opslaan vanuit de game zelf. Wie wil er nu commandline-wise opties/argumenten gaan gebruiken om zijn/haar replay op te slaan?

Zo zet ik soms al eens een replay op van een toertje in DiRT of F1 op m'n TV (PC aan TV) voor "sfeerbeelden" als ik bezoek heb (dat die games ook speelt). Ding is dat ik nu al bijna een jaar dezelfde replays gebruik omdat 1.ze er eigenlijk altijd hetzelfde uitzien en 2. het is de moeite eigenlijk niet waard; zoals hierboven al vermeld verspringt die camera gewoon altijd op de stukken die het interessantst zijn om te bekijken. Zou dat te maken hebben met het feit dat de engine gewoon zijn minimale FPS wil behouden en daardoor de momenten met meer intensieve rekenstukken voorrang geeft door het camera op de auto te zetten? Moet er al geen smoke/opvliegend vuil gerenderd worden, of niet zoveel.. Al bij al zal ik F1 2012 waarschijnlijk wel kopen volgend jaar, maar dat zal zo rond de kerstperiode zijn... met een beetje geluk komt die dan in de aanbieding bij Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:32
Gebruik jij je game replays op zo'n zelfde manier als zo'n sfeer openhaard voor op tv? Zou het zelf nooit doen maar vind het wel cool. Die replay functies bij codemasters zijn altijd crap. In Dirt 3 vond ik het ook echt slecht dat ik max 30 seconden kon opslaan, als ik een cleane en snelle tijd op een stage zet of een perfecte anderhalve minuut durende gymkhana sessie heb gedaan wil ik dat wel helemaal kunnen terug kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den_dolf
Unbreukable schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:56:
Gebruik jij je game replays op zo'n zelfde manier als zo'n sfeer openhaard voor op tv? Zou het zelf nooit doen maar vind het wel cool. Die replay functies bij codemasters zijn altijd crap. In Dirt 3 vond ik het ook echt slecht dat ik max 30 seconden kon opslaan, als ik een cleane en snelle tijd op een stage zet of een perfecte anderhalve minuut durende gymkhana sessie heb gedaan wil ik dat wel helemaal kunnen terug kijken.
dat kon toch? na de race kon je ze helemaal bekijken. ze speelde zelfs af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Een enigszins fatsoenlijke replay-functie is toch een must-have voor welke race-game dan ook?!
Ja OK, bij TrackMania Nations zou het niet per se hoeven, maar enig ander redelijk serieuze race-game kan dat toch niet ontbreken?

Ik vind dat echt heel slecht. Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
AzzKickah schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:01:
Een enigszins fatsoenlijke replay-functie is toch een must-have voor welke race-game dan ook?!
Ja OK, bij TrackMania Nations zou het niet per se hoeven, maar enig ander redelijk serieuze race-game kan dat toch niet ontbreken?

Ik vind dat echt heel slecht. Just my 2 cents.
Juist weer een stem voor een "als op tv" replay functie met of zonder commentaar.
Als ze dat in f1 2012 proppen koop ik hem zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:52

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vandaag ook geinstalleerd, en het ziet er leuk uit, niet extreem strak, maar goed genoeg. Alleen met alle hulp uit, blijft ik het gevoel hebben dat de auto inhoud. Kan in elke bocht volgas houden, alleen de haakse bochten wil hij omgaan?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Flex0r schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:22:
[...]

Juist weer een stem voor een "als op tv" replay functie met of zonder commentaar.
Als ze dat in f1 2012 proppen koop ik hem zeker.
Nou het hoeft voor mij niet per se als op TV, maar wel minstens een paar track-side camera's, T-cam, een paar vaste camera's om de auto heen.
Zodat je gewoon je strakke inhaal-actie of supersnelle ronde fatsoenlijk terug kunt kijken. Of die vette crash :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:27
Ja, ik heb ALTIJD dat ik in de replay mijn dikke glijer of drift of crash mis. Juist omdat de camera dan omschakeld naar een poep positie. Dit is ook bij Dirt het geval.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste