Je vergeet hierbij dat jijzelf waarschijnlijk geen pro racer bent? Als de AI op het rechte stuk sneller rijdt dan jij, betekent dit dat zij de bochten misschien langzamer nemen, maar dat ze er daarna wel sneller weer uitkomen. Je geeft nu de AI de schuld, maar de AI rijdt dus gewoon technisch beter dan jijzelf en de meeste humans. Ook gebruikt de AI misschien KERS en DRS beter dan de meeste humans.rgarretsen schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:53:
Zolang ze realistische tijden doen maakt het me eigenlijk geen bal uit dat de tijden niet de overeen komt met wat ze wel of niet op de baan doen tijdens Qual.
Is ook wel een beetje mieregeneuk, wie gaat er met een qual nu vlak erachter rijden, je wil toch vrij baan aangezien de AI totaal anders rijd dan een human.
Dat is wel iets wat irritant is, op het rechte stuk is alles en iedereen (AI) sneller dan Humans en je pakt ze makkelijk weer terug in de bochten. Hopelijk gaan ze hier nog wat aan tweaken.
Zorg altijd dat er niet iemand of vlak voor of te vlak achter me rijd zoals dat in het echt ook gebeurd, dus ik zie niet eens wat de rest doet
Dat jij in de bochten zoveel denkt te winnen komt omdat de AI op een veilige manier rijdt, waarbij jij als mens in een spel gewoon alle risico's kan nemen als je dat wil. In de praktijk heb je maar één kans en op die instelling rijdt de AI ook, waardoor het dus ook beter de realiteit nabootst. Als de AI net als sommige gamers over alle curbs zou scheuren en vaak wat gras zou meenemen, was dat erg onrealistisch geweest.