Kun je over een week laten weten of je dan wel problemen hebt? Zoals ik persoonlijk ondervonden heb - en nadat ik diverse links heb gelezen waar ik opkwam via een andere poster op de vorige pagina over Sensation problemen - treden de meeste van de (touch-gerelateerde) problemen pas
na de eerste week op.
Ik had ook de eerste dagen nergens maar dan ook nergens last van, alles werkte perfect en ik was helemaal in mijn nopjes. Sinds een dag of twee krijg ik echter steeds meer last van problemen. Eerst kreeg ik de carrousel niet meer aan de praat, vervolgens wilde het unlocken niet meer zo makkelijk gaan, daarna klikte ik soms ineens widgets aan in plaats van dat mijn aanraking als een swipe geregistreerd werd en kreeg ik last van het feit dat wanneer de telefoon op tafel ligt, het soms niet meer op aanrakingen reageert.
Vanochtend liep Sense zelfs he-le-maal vast bij mij, als ik iets probeerde te doen dacht-ie dat ik aan het multi-touchen was en werd de "helicopter-view" van de homescreen gestart, maar stopte het ergens halverwege. Alle aanrakingen die ik vervolgens deed bewoog het een stukje meer of minder uitgezoomd. Ik kon helemaal niets meer, dus heb ik maar de batterij eruit gehaald* om het toestel echt even helemaal uit te zetten. Tot nu toe had ik het klepje er sinds aanschaf slechts één keer afgehaald (om batterij erin te doen) uit angst voor het "kraken" verhaal wat ik hier las en verband heeft met vaak het klepje eraf halen. En ja hoor, nu heb ik dáár ook al last van... weliswaar niet extreem (halverwege het scherm aan de rechterkant), maar zoals jullie merken van dit verhaal: sinds een dag of twee lijkt ook echt ALLES mis te gaan.
* Ik heb dus sinds woensdagavond geen één keer het klepje eraf gehaald wat echt NIET lang is, en nu zag ik ook dat de randen van het toestel serieus helemaal onder het stof zaten... ook al zo lekker, hoe moet dat na een jaar wel niet zijn?
Ondertussen verlang ik bijna terug naar mijn Desire (pun intended

), want dit is gewoon niet leuk meer. Ik hoop maar dat óf die OTA-update snel uitkomt zodat Sense 3.0 niet meer "een pile of crap" is, of dat het snel mogelijk wordt om custom ROMs erop te zetten, want dan gooi ik meteen die brakke toestanden eraf en draai ik gewoon Vanilla Android.
[
Voor 5% gewijzigd door
Xurk op 05-07-2011 12:47
]
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X