Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Ik denk dat onderstaande pagina je helemaal help:
http://qelp.hi.nl/HTC/A91...rnet/handmatig-instellen/

Is wel niet voor de Sensation, maar voor de Desire HD, maar dat zullen dezelfde instellingen zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door jopie op 29-06-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 21:27
Is de telefoon wel simlockvrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:56
jopie schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:24:
Ik denk dat onderstaande pagina je helemaal help:
http://qelp.hi.nl/HTC/A91...rnet/handmatig-instellen/

Is wel niet voor de Sensation, maar voor de Desire HD, maar dat zullen dezelfde instellingen zijn.
Die heb ik al geprobeerd, maar het werkt niet. Zou m'n 3G ontvanger kapot zijn wellicht?

Ik kan wel bellen en SMS-en dus lijkt me niet dat ie simlocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 22:25
Ik heb ook maar de gelekte update geinstalleerd. Eerste indruk is meer geheugen vrij en het loopt voor mijn gevoel net iets soepeler nog. Ik had mijn telefoon gekocht bij Vodafone, maar heb dus blijkbaar wel de unbranded versie gelukkig :)

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
http://www.androidworld.n...orial:APN+lijst+Nederland

Hier staat hoe je handmatig de apn instelt

[ Voor 17% gewijzigd door silvester6 op 29-06-2011 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
Ik heb hetzelfde probleem bij het Belgische Proximus. Ik krijg ook geen 3G verbinding.
Heb de instellingen van Proximus gevolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotify doet raar op mijn Sensation. Als het scherm een paar minuten uit is, stokt de muziek. En stopt hij helemaal met spelen na een tijdje. Lockscreen eraf en naar spotify toe, en het werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergdwerg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:23
Grudgie schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:13:
Er zit op de Sensation links van de gehoorspreker(?) een lichtding ofzo.. wat is dat? dat is niet de notificatie lampje.
Ik geloof dat dat de lichtsenor is.

Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 18:43

Hoite

Goed verhaal

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:35:
Spotify doet raar op mijn Sensation. Als het scherm een paar minuten uit is, stokt de muziek. En stopt hij helemaal met spelen na een tijdje. Lockscreen eraf en naar spotify toe, en het werkt weer.
Je telefoon zet de mobiele verbindingen uit na een tijdje als hij gelockt is, oplossing is het eventueel synchroniseren van playlists.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:56
't Is gelukt met de APN instellingen. Weet niet of het toeval is, maar zodra ik deze letterlijk Hi Mobiel Internet noemde, ging het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:16

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

tiguan schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:48:
't Is gelukt met de APN instellingen. Weet niet of het toeval is, maar zodra ik deze letterlijk Hi Mobiel Internet noemde, ging het goed.
Ik heb precies dezelfde situatie, en bij mij heet die Hi tijdelijk123, en werkt ook ;)

Top toestel trouwens, niets meer dan lof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybjlus
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
Heerlijk toestel zeg, net binnen gekregen en niks op aan te merken. Alleen die death grip....pff echt zwaar irritant! Zodra je het toestel in landscape modus houd en "normaal" vasthoud valt wifi bijna helemaal weg.

Maar voor de rest (nog) niks te klagen.

gr.

[ Voor 84% gewijzigd door ybjlus op 30-06-2011 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik heb BEN, maar bij mij pakte hij echt gelijk 3G. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grudgie schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:21:
Ik heb BEN, maar bij mij pakte hij echt gelijk 3G. :D
Ik heb zelf T-Mobile en vanaf het eerste moment dat ik de sim kaart had aangemeld vond hij z'n 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:39
Bij mij werkte 3g eerst ook vzn de eerste keer.
Omdat ik opnieuw wou beginnen had ik de telefoon gereset en toen ging 3g nietmeer. Ook niet na ha,dmatig de apn toe te voegen.

Na een reboot werkte 3g gelijk weer.

Anyway, toestel 2 weken in gebruik en ben er nog steeds erg tevreden over :D.
De contactlijst mocht iets vloeiender scrollen, maar dat is het enige minpunt. Komt mss omdat zowat elk contact zijn foto uit facebook heeft...

Top toestelletje wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Vraagje mbt het gebruik van Mail (Dus geen Gmail) op de sensation:

ik gebruik zelf hotmail, maar als ik een mail lees op de pc, dan staat die nog steeds ongelezen op m'n sensation (en andersom). Dit is behoorlijk irritant, weet iemand hoe ik het kan laten syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Odysseus253 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 09:39:
Vraagje mbt het gebruik van Mail (Dus geen Gmail) op de sensation:

ik gebruik zelf hotmail, maar als ik een mail lees op de pc, dan staat die nog steeds ongelezen op m'n sensation (en andersom). Dit is behoorlijk irritant, weet iemand hoe ik het kan laten syncen?
Ik dacht dat dit een hotmail only euvel is. het heeft te maken met IMAP instellingen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Je kunt je hotmail ook als exchange instellen, google daar eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

misschien slaat dit niet enkel op de Sensation maar ik heb iets irritants.
elke keer als ik in een mail of een text het woord moet in tik, maakt hij er Moët van.

is dit te fixxen?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09-2023
erickov schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:27:
Ik heb ook maar de gelekte update geinstalleerd. Eerste indruk is meer geheugen vrij en het loopt voor mijn gevoel net iets soepeler nog. Ik had mijn telefoon gekocht bij Vodafone, maar heb dus blijkbaar wel de unbranded versie gelukkig :)
Deze heb ik gisteren ook geïnstalleerd op m'n telefoon. Hij loopt idd net even wat soepeler dan dat die deed. Het enige wat op dit moment tegen valt is dat My Backup Pro wel de apps etc. bewaard maar geen enkele save game. Is jou dit wel gelukt, want voor zover ik weet is het gewoon niet mogelijk via een non rooted backup programma.

Iemand anders ideeën ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:41:
elke keer als ik in een mail of een text het woord moet in tik, maakt hij er Moët van.

is dit te fixxen?
Ja, dat was bij mij ook zo en dus elke Sensation denk ik. Vrij irritant. Ik heb nu weer even gekeken en bij mij doet ie het nu gewoon goed. Ik heb het destijds een paar keer gecorrigeerd, door te kiezen voor 'moet' in de keuzemogelijkheden (moet, móet, Moët) of door backspace te doen (krijg je het getypte woord en niet een gecorrigeerd woord) en hierdoor heeft ie onthouden dat ik graag 'moet' wil. Doe het eens een keer of 5 en volgens mij begint ie het dan wel te snappen. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

jopie schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:27:
Je kunt je hotmail ook als exchange instellen, google daar eens op.
Het is opgelost!
Ik had voor een Windows Live Hotmail account gekozen, ipv een Microsoft Exchange ActivSync account. Dit laatste doet precies wat ik wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09-2023
mindcre8r schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:41:

is dit te fixxen?
Zoals Ernie89 al schreef zal android zich op een gegeven moment aanpassen naar het woord wat je het meest gebruikt.

Je kan ook eens rondkijken bij de toetsenbord instellingen. Instellingen > Taal en toetsenbord > Touch input > Tekstinvoer en daar kan je voorspelling bijvoorbeeld uitzetten, of zoek naar internationaal toetsenbord en verwijder hier de talen van andere landen.. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:02
Ik heb sinds gisteravond 3 spontane reset gehad op mijn Sensation.
Iemand hier ook last van?

Weet dat er een probleem is maar dacht dat het alleen voor Vodafone was.

Heb zelf Tmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Gisteren mijn Sensation binnen gekregen, ik was net op tijd thuis (17.45u) om het pakketje aan te nemen :) Minder OMG-factor dan vorig jaar, maar toen ging ik ook van een Windows Mobile 6.5 (HTC Touch HD) naar een Desire dus dat spreekt voor zich :P

Wel ben ik onder de indruk van de snelheid, de ruimte op de telefoon zelf en van de nieuwe dingen in Gingerbread en in Sense 3.0. Vooral die laatste, daar is echt werk van gemaakt!

Tot nu toe eigenlijk niets vervelends meegemaakt behalve vanochtend toen ik een app terug van SD-card naar de telefoon wilde zetten (door de icoontjes-bug die hier al eerder gemeld is) en de knoppen bij dat menu ineens allemaal 100x ingedrukt leken te worden en de telefoon vastliep. Ik moest de batterij eruit halen om 'm weer werkend te krijgen. Dus dat is vreemd, maar hopelijk ook gewoon een software-bug die bij de update opgelost zal worden.

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Heb mijn telefoon vanochtend om 8 uur van lader gehaald en tot nu toe nog geen 1% van mijn batterij af :O. Dat was met mijn HTC Desire wel iets sneller..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:04
Heb je hem ook aangezet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Haha ja, heb paar keer aangezet hoor :P Smsje, Whatsapp, paar keer op internet, paar keer in market. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:04
Heb je geen typfout gemaakt dan? Want ik weiger eigenlijk te geloven dat je Sensation nog steeds op 100% staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Valleyman schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:30:
Heb je geen typfout gemaakt dan? Want ik weiger eigenlijk te geloven dat je Sensation nog steeds op 100% staat.
Hij staat idd op 100% :) Ik keek er ook van op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
wss als je hem opnieuw opstart staat die stuk lager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:50

The_Worst

Unox

Op XDA staan diverse meldingen dat de batterij-indicator niet klopt met de huidige versie van de firmware. Het opladen schijnt met de nieuwe firmware ook langer of korter (weet niet meer wat) te duren. De gelekte versie heeft een beter indicator.

Overigens zijn er meerdere bugs gepareerd:
- Patroonbeveiliging en camera starten van het lockscreen werkt nu, knoppen zijn nu wel zichtbaar
- Minder problemen met het geluid (Na het afsluiten van bepaalde apps stond de telefoon op mute)

[ Voor 33% gewijzigd door The_Worst op 30-06-2011 12:52 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Grudgie schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:22:
Heb mijn telefoon vanochtend om 8 uur van lader gehaald en tot nu toe nog geen 1% van mijn batterij af :O. Dat was met mijn HTC Desire wel iets sneller..
Het scherm verbruikt het aller meeste.
Ik heb de truuk met 8 uur opladen, uit, uurtje laden, aan, weer uit, uurtje laden gedaan.

HEt lijkt inderdaad goed te werken, vanaf 9:30 uit de lader vanmorgen, en gewoon gebruikt, geinternet, gegamed en twee youtubes en tot nu toe op de WiFi, en balk staat nog boven 80%. Het is nu half twee. Ziet er goed uit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

RielN schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:24:
[...]

Het scherm verbruikt het aller meeste.
Ik heb de truuk met 8 uur opladen, uit, uurtje laden, aan, weer uit, uurtje laden gedaan.

HEt lijkt inderdaad goed te werken, vanaf 9:30 uit de lader vanmorgen, en gewoon gebruikt, geinternet, gegamed en twee youtubes en tot nu toe op de WiFi, en balk staat nog boven 80%. Het is nu half twee. Ziet er goed uit dus.
Dit komt niet zo zeer door die truuk volgens mij maar meer omdat de batterij steeds meer gewend raakt ... Ik heb nu namelijk 3x zo langere uptime dan na de 1e 2 weken.
Ga nu ong. 1 dag mee (van 07.00 t/m 23.00) waarbij ik regelmatig wifi / watsapp / internet / 24/7 mail ophaal voor exchange + windows live...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abductee
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-11-2024
Heeft er nog iemand last van een niet-werkende dataverbinding, nadat die verbinding verbroken werd door data-roaming? Ik ben ondertussen een aantal keren in het buitenland geweest met men Sensation (met data-roaming uitgeschakeld), en telkens ik terug in België kom moet ik rebooten om de dataverbinding terug in te schakelen.

Ik heb al geprobeerd of het helpt om data-roaming even in te schakelen en terug uit, maar dit lijkt geen effect te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:35:
Heb dit probleem met Spotify opgelost. Het is een specifiek probleem met de Sensation, namelijk de 'beste wifi prestaties' instelling. Die moet je aanzetten, pas dan wordt er gestreamd - ook als het scherm uit is. Blijkbaar gaat de wifi in een soort slaapstand als je deze optie uitzet, met maar af en toe wat data via wifi tot gevolg en dus onderbroken muziek in spotify.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moustache
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-03 08:41
Abductee schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:58:
Heeft er nog iemand last van een niet-werkende dataverbinding, nadat die verbinding verbroken werd door data-roaming? Ik ben ondertussen een aantal keren in het buitenland geweest met men Sensation (met data-roaming uitgeschakeld), en telkens ik terug in België kom moet ik rebooten om de dataverbinding terug in te schakelen.

Ik heb al geprobeerd of het helpt om data-roaming even in te schakelen en terug uit, maar dit lijkt geen effect te hebben.
Dit heb ik met mijn Desire ook al. Altijd een drama van roaming (dus geen verbinding) terug naar normaal in Nederland. 10 uit 10 dat het een restart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 17:23

Whuzz

Dodgeball!

Moustache schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:55:
[...]

Dit heb ik met mijn Desire ook al. Altijd een drama van roaming (dus geen verbinding) terug naar normaal in Nederland. 10 uit 10 dat het een restart is.
Ik heb hier geen last van. Ik kom elke dag in Duitsland en roaming staat uit. Dus geen verbinding in Duitsland. Dan ga ik de grens over en dat doet de 3G het gewoon weer.
ik zit vandaag nog op T-Mobile, morgen op Vodafone dus misschien dat ik er vanaf morgen ook last van heb? :P

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel62638
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-07-2024
Ik heb een probleem bij het afspelen.van.avi na enkele minuten valt het geluid weg. Dan spoel je de film terug en heb dan weer een paar minuten geluid en het valt weer weg. Ervaart iemand anders dit ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik apps kan downloaden op de harddisk van mijn pc?
Ik wil namelijk de oorspronkelijke .apk bestanden bewaren, zodat ik ze snel weer kan installerene indien gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel LoRG
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 09:12
Ik heb ook de ROM van XDA geïnstalleerd,
en Sense 3.0 loopt voor mijn gevoel soepeler,
ook gaat de batterij langer mee.

Voor de rest raad ik aan om weinig (grote) widgets te gebruiken,
en Wifi uit te zetten als je het niet gebruikt,
dit scheelde bij mij enorm in de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Sinds een dag of twee gebruik ik nu 'JuiceDefender' op mijn Sensation.
Nu nog de gratis variant, maar ik overweeg de 'Ultimate' versie aan te schaffen.
Zelfs de gratis variant heeft het uithoudingsvermogen van mijn accu nu al 44% vergroot.

Voorheen had ik amper 12 uur met weinig gebruik, nu met gemak een dag.
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 15:57:
[...]

Ik heb hier geen last van. Ik kom elke dag in Duitsland en roaming staat uit. Dus geen verbinding in Duitsland. Dan ga ik de grens over en dat doet de 3G het gewoon weer.
ik zit vandaag nog op T-Mobile, morgen op Vodafone dus misschien dat ik er vanaf morgen ook last van heb? :P
Vodafone heeft grensbellen.Wel ff instellen kost 4 euro/mnd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crew One
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
weid1374 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:29:
Sinds een dag of twee gebruik ik nu 'JuiceDefender' op mijn Sensation.
Nu nog de gratis variant, maar ik overweeg de 'Ultimate' versie aan te schaffen.
Zelfs de gratis variant heeft het uithoudingsvermogen van mijn accu nu al 44% vergroot.

Voorheen had ik amper 12 uur met weinig gebruik, nu met gemak een dag.
:*)
Ik heb hier ook goede ervaringen mee, ondanks zwaar gebruik van Tasker profiles enzo.

Het enige wat JD nog mist is de mogelijkheid om *beter* te integreren met Tasker. Ik krijg sterk het idee dat die Intents niet (goed) werken. Voor de rest top app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een Sensation, super telefoon :D
Heel wat anders na 4 jaar Iphone te hebben gehad maar ben er zeer tevreden mee, wat een bouwkwaliteit, en gelukkig geen last van kraken.

Nu heb ik wel een vraag, ik merk dat je de telefoon alleen actief kan maken met de bovenste knop, dit lijkt mij een fragiel knopje ( de aan en uit knop) wat nu als deze afbreekt, dan krijg je je sensation niet meer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Ik heb oveirgens ook geen last van kraken, bleeding (m.b.t. licht) of stof onder het scherm. Okee, het laatste zou nog wel kunnen komen aangezien ik 'm nu ook pas twee dagen heb (maar wel steeds zonder hoesje in mijn zak, want ik wacht even totdat er een mooie beschikbaar is).

Ik moet toch wel zeggen dat ik opgelucht ben, want na alle verhalen in de voorbije weken hier maakte ik me wel een beetje zorgen. Zou het ook kunnen dat er een grotere kans is op deze problemen als je een uit de eerste batch afkomstige Sensation hebt? Dus de mensen die 'm eind mei / begin juni al in het bezit hadden? Ik kan me voorstellen dat de levering die afgelopen week bij heel veel webshops binnengekomen is, uit een productieproces komen waarbij sommige bekende problemen opgelost zijn?

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:23:
Ik heb nu ook een Sensation, super telefoon :D
Heel wat anders na 4 jaar Iphone te hebben gehad maar ben er zeer tevreden mee, wat een bouwkwaliteit, en gelukkig geen last van kraken.

Nu heb ik wel een vraag, ik merk dat je de telefoon alleen actief kan maken met de bovenste knop, dit lijkt mij een fragiel knopje ( de aan en uit knop) wat nu als deze afbreekt, dan krijg je je sensation niet meer aan?
Daar moet je je pas druk over gaan maken als het daadwerkelijk gebeurd. Ik zie de kans vrij klein dat het zal voorkomen. Zo kun je ook wel denken... wat als er een hardware fout in het toestel ontstaat waardoor ie het geheel niet meer doet... wat als het scherm niet meer reageert... wat als de aansluiting voor de oplader kapot gaat... wat als... Ik heb altijd een N97 gehad en die had pas een fragiel knopje dat voor mijn gevoel ieder moment kon afknappen, niet normaal gewoon. En die is nu ook al zo'n 2 jaar oud en nog altijd werkend.
Maar om toch op je vraag te antwoorden... ik weet niet of het mogelijk is in te stellen dat je de fysieke knop niet wilt gebruiken om te unlocken, maar gewoon alleen de touch ring gebruikt... volgens mij niet.
In principe zou je bij touch het toestel moeten kunnen activeren en de ring gebruiken om te unlocken. Zal een kwestie zijn van programmeren, maar denk niet dat HTC daarmee zal komen en je dus afhankelijk bent van andere mensen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374

weid1374

Levensgenieter

realphoenikx schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:05:
Ik heb iets gevonden op het 'icoontjes' probleem. In plaats van handmatig alle icoontjes terug te zetten kan je ook de taal van het toestel wijzigen en daarna weer terugzetten waarop het hoort. Als het goed is staan de icoontjes er daarna weer correct in.
Gouden tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

wat gebruiken mensen hier om hun scherm een beetje schoon te houden, bij een keer aanraken is het meteen alweer raak met vegen en dergelijke.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-09 20:16
niet aanraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
HEHE

door dat ik hem met het scherm aan de binnenkant in de broepzak draag is die bij mij vrijwel altijd weer (schoon) als ik hem er uit haal.

anders gewoon een doekje

scherm draag ik altijd naar binnen omdat ik al is tegen een tafelhoek ben aangelopen en het scherm kapot was :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubman schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:16:
wat gebruiken mensen hier om hun scherm een beetje schoon te houden, bij een keer aanraken is het meteen alweer raak met vegen en dergelijke.
Zo nu en dan zo'n doekje dat je bij een (zonne)bril krijgt. Werkt prima. En als ik er op het moment zelf hinder van heb de binnenkant van m'n shirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

silvester6 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:26:
scherm draag ik altijd naar binnen omdat ik al is tegen een tafelhoek ben aangelopen en het scherm kapot was :'(
Ouch! Ik zat er vanochtend nog aan te denken aangezien ik (nog) geen hoesje heb... dat scherm is zo huge dat-ie inderdaad erg kwetsbaar is voor scherpe dingen waar je met je been tegenaan kan knallen. Ik bedacht me nog: ik moet totdat ik een hoesje heb maar eens aanleren om het met het scherm naar binnen in mijn zak te doen.

Verder gebruik ik altijd mijn broek (bovenbeen) om het scherm veegvrij te krijgen. Of soms de mouw van mijn T-shirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xurk schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:54:
[...]
ik moet totdat ik een hoesje heb maar eens aanleren om het met het scherm naar binnen in mijn zak te doen.
Waarom niet altijd gewoon met het scherm aan je beenkant? Het heeft geen nadelen, slechts een kwestie van aanwennen. Vind het zelf juist prettiger omdat na het pakken van je mobiel deze dus met het scherm al naar je toe is. Trek met links even aan de strap en je kunt meteen checken of je sms hebt o.i.d.
Zelfs met hoesje is het gewoon erg verstandig het scherm naar de binnenkant te hebben. Die ene mm leer zal een harde hoekpunt van de tafel niet geheel tegenhouden... :P De metalen achterkant (als je geluk hebt en het niet op het plastic komt) is een stuk degelijker dan een stuk glas haha xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar niemand kon mij daar toen mee helpen, dus vraag het even opnieuw.

Net als de home button kun je de search button ingedrukt houden en bij mij kan ik dan kiezen tussen het openen van QR Droid en Voice Search. Op welke manier (via instellingen of zo?) kan ik hier een ander programma mee openen. Of is dit niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het volume bij het gebruik van de radio en het afspelen van muziek aan de lage kant. Wie weet hoe ik deze instelling kan veranderen? Moet ik een andere player downloaden of zo? Groeten.... :? :?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grambombie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 14:02
Heel vreemd , maar heb sinds vandaag plots last van het probleem met de unlock-ring. Vaak pakt hij m niet terwijl ik mijn vinger er toch duidelijk opleg. Ook kost het iedere keer 3 maal om de telefoon te unlocken. Een reboot heeft het probleem niet opgelost. Wel toevallig trouwens want ik heb hem vandaag voor het eerst laten vallen, zou het er iets mee te maken hebben? Lijkt me niet toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Ik heb er toevallig vandaag ook voor het eerst enigszins last van dat de ring niet lekker lijkt te werken, maar ik heb zelf het idee dat het aan mijn vingers ligt dan aan het toestel. Mijn vingers lijken wat minder vet vandaag, ik glijd veel soepeler over het scherm ( lijkt het)

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Even een crosspost uit het market topic, maar Skype met videobellen is beschikbaar voor de sensation!

Download de apk hierrrrrrrrrr
Tjado schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:05:
Skype met videochat is nu idd beschikbaar op een aantal telefoons. Ook is de APK geport naar andere toestellen zoals de GSII en de Sensation. Werkt perfect op mijn sensation! Echt gaaf om te videobellen zo haha.

Hier de APK voor de GSII en de Sensation etc: http://www.techpetals.com..._2_0_0_45-signed.apk-3645

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:40
Tjado schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:06:
Even een crosspost uit het market topic, maar Skype met videobellen is beschikbaar voor de sensation!

Download de apk hierrrrrrrrrr

[...]
De iets nieuwere versie is ook al beschikbaar:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1148708

Werkt erg goed moet ik zeggen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Upbeat op 01-07-2011 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben er meer mensen last van deathgrip hier? En dan vooral in landscape mode ook als je hem normaal beetpakt. Ik heb hier een filmpje die mischien helpt: YouTube: ‪HTC Sensation WIFI death grip fix‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Ja, even topic doorlezen ;) Is bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:07:
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar niemand kon mij daar toen mee helpen, dus vraag het even opnieuw.

Net als de home button kun je de search button ingedrukt houden en bij mij kan ik dan kiezen tussen het openen van QR Droid en Voice Search. Op welke manier (via instellingen of zo?) kan ik hier een ander programma mee openen. Of is dit niet mogelijk?
Is dit wellicht wat je zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 23:12
Mijn nieuwswidget van HTC weigert up te daten.. heb er 99 items instaan zie ik. Iemand enig idee hoe en wat? Heb dit nog nooit gehad. Laatste update is van 21 juni :-s

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

heb je niet toevallig een energie besparende functie aanstaan bij Instellingen -> Energie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
Grambombie schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 20:48:
Heel vreemd , maar heb sinds vandaag plots last van het probleem met de unlock-ring. Vaak pakt hij m niet terwijl ik mijn vinger er toch duidelijk opleg. Ook kost het iedere keer 3 maal om de telefoon te unlocken. Een reboot heeft het probleem niet opgelost. Wel toevallig trouwens want ik heb hem vandaag voor het eerst laten vallen, zou het er iets mee te maken hebben? Lijkt me niet toch.
Ik heb het ook gehad, geloof ik, ook dat de 'back'-button wat minder responsive was. Factory reset en toen was het weg. Nou had ik het laatste weer een beetje, maar een dag later is het weer weg. Soms gaat het idd wat lastig, het unlocken, maar de 'vetheid' speelt wel mee. Ik denk dat het gewoon software-gerelateerd is omdat het soms wel opduikt en soms niet, plus dat het niet gelijk vanaf het begin het geval is.

Hier is nog een thread op xda over dit issue; http://forum.xda-develope...read.php?t=1129272&page=3

Een test of dit is waar je last van hebt is bijv checken of je de homescreen-caroussel kan laten draaien

[ Voor 4% gewijzigd door Tiroz op 02-07-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
tzeunis schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 10:32:
Mijn nieuwswidget van HTC weigert up te daten.. heb er 99 items instaan zie ik. Iemand enig idee hoe en wat? Heb dit nog nooit gehad. Laatste update is van 21 juni :-s
Bij mij heeft die ook nooit willen updaten, heb hem weer verwijderd en een andere nieuwswidget geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, er is een exploit gevonden die temp-root mogelijk maakt op de Sensation.
Uitleg over hoe te verkrijgen staat hier:
[HTC Sensation] Rooten en Custom ROM's

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Yey! Al van de Vodafone meuk verlost :D

Yes yes yes.

En locations opstart-probleem opgelost in de Carkit (how to zie bovenstaand topic).

Gr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Overigens betreffende het kraken: bij mij was het vooral de batterij die niet strak genoeg zat. Met een papiertje enkel de batterij meer klemmen loste het praktisch compleet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspertje19
  • Laatst online: 13-09 13:08
Tiroz schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 13:17:
[...]

Ik heb het ook gehad, geloof ik, ook dat de 'back'-button wat minder responsive was. Factory reset en toen was het weg. Nou had ik het laatste weer een beetje, maar een dag later is het weer weg. Soms gaat het idd wat lastig, het unlocken, maar de 'vetheid' speelt wel mee. Ik denk dat het gewoon software-gerelateerd is omdat het soms wel opduikt en soms niet, plus dat het niet gelijk vanaf het begin het geval is.

Hier is nog een thread op xda over dit issue; http://forum.xda-develope...read.php?t=1129272&page=3

Een test of dit is waar je last van hebt is bijv checken of je de homescreen-caroussel kan laten draaien
ook ik heb hier last van en ook al gezocht op google, en wij zijn niet de enige. Ik heb HTC al een mail gestuurd, maar helaas zijn deze pas maandag weer te bereiken.

Een factory reset heeft bij niks geholpen, probleem blijft bestaan. Ik hoop dat het een software matig iets is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Er is een Fota op komst voor de sensation hoop dat het de unlocked bootloader is http://www.androidcentral...ral+%28Android+Central%29

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
mafiatounes schreef op zondag 03 juli 2011 @ 15:11:
Er is een Fota op komst voor de sensation hoop dat het de unlocked bootloader is http://www.androidcentral...ral+%28Android+Central%29
Nice, hoop dat ie snel uit is!

@caspertje19: Ik heb er nu weer verder helemaal geen last van dus ik denk dat het bij mij wat tijdelijks was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
mafiatounes schreef op zondag 03 juli 2011 @ 15:11:
Volgens mij is dit dezelfde versie als de uitgelekte ROM, was ook versie 1.35. Daar zat geen unlocked bootloader in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Upbeat schreef op zondag 03 juli 2011 @ 16:02:
[...]

Volgens mij is dit dezelfde versie als de uitgelekte ROM, was ook versie 1.35. Daar zat geen unlocked bootloader in.
maar dat was een uitgelekte versie...miss dat deze versie wel de bootloader unlocked :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Upbeat schreef op zondag 03 juli 2011 @ 16:02:
[...]

Het is inderdaad dezelfde versie hopelijk wel met unlocked bootloader, Ik heb mijn Sensation met vodarommel erop hoop hem snel te verlossen met een HTC rom zonder zooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Ik heb m net binnen! Ff wennen aangezien het mn eerste android toestel is, maar gelijk verliefd! Ik las al dat je applicaties naar de sd kan verplaatsen, maar dat de icoontjes na een herstart niet meer juist worden weergegeven. Is hier inmiddels een oplossing voor?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspertje19
  • Laatst online: 13-09 13:08
Tiroz schreef op zondag 03 juli 2011 @ 16:00:
[...]

Nice, hoop dat ie snel uit is!

@caspertje19: Ik heb er nu weer verder helemaal geen last van dus ik denk dat het bij mij wat tijdelijks was.
Je hoort bij meerdere dat het probleem ook zomaar weer weg is. Goed is het natuurlijk niet, ook niet tijdelijk. Bij mij is het nu is het nu wat minder, maar zeker nog niet helemaal weg, ik wacht de mail van htc wel af, vind nog steeds dat het scherm niet accuraat reageert....heel raar want de eerste paar dagen ging alles helemaal geweldig, ben hierna een beetje teleurgesteld geraakt in mijn nieuwe aanschaf. Ze willen volgens mij veelal te snel die telefoons uitbrengen waardoor er minder getest wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 15:14
Monda schreef op zondag 03 juli 2011 @ 16:34:
Ik heb m net binnen! Ff wennen aangezien het mn eerste android toestel is, maar gelijk verliefd! Ik las al dat je applicaties naar de sd kan verplaatsen, maar dat de icoontjes na een herstart niet meer juist worden weergegeven. Is hier inmiddels een oplossing voor?
Niet echt. Maar als je de taal van het systeem wijzigt en daarna weer terug zet hoef je de icoontjes niet handmatig stuk voor stuk terug te zetten. Let op, nadat je de taal hebt gewijzigd moet je helemaal uit het menu instellingen, anders pakt hij het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Meer info over de 1.35. update van de Sensation Devs

Update 1.35 Review Courtesy of Sensation Devs:

After a month of working with version 1.28, 1.35 leaked last weekend (thanks Football), so I flashed it right away!
This version was for ‘unbranded’ devices only, that means it has been made for devices without customization of carriers. This unbranded devices are normally called ‘vanilla’. The nice thing with unbranded devices is that you can flash the newest software update from HTC without waiting for your carrier to approve it. In practice the carriers release the updates months later than HTC because they have to put their customization (bootanimation, apps etc.) before they release them to the customers.

But ok, back to the update…
We are eagerly waiting for the update by HTC that will unlock the Sensation. Unfortunately, nothing changed after this update, the Sensation is still S-ON. This means you can only flash software made by HTC, no custom roms can be flashed yet. Too bad for the development community…

The new update brings a lot of improvements that you won’t see but feel.
HTC seems to work on optimizing the software to get the maximum performance out of this device. Besides the cosmetic improvements there are also some differences under the hood. Just to mention some, the agenda, camera, contacts, gallery, twitter and Sense have being improved, and there’s a new version of them on this update.

HTC Sense has been improved a lot, not in the looks, but in its performance.
Sense first consisted of several so-called modules, that were loaded separately depending on what the user did in Sense. This meant less memory usage, but more memory fragmentation. In detail, memory fragmentation increases the battery usage and can slow down the phone. Because people were complaining about the lag on Sense, HTC redesigned Sense and made it into 1 module instead of several separate modules. This results are positive, and Sense is now faster and a lot smoother.

This update includes a new, improved, radio.
After purchasing the phone, I wasn’t really satisfied with the signal strength. While any other HTC device had enough Wi-Fi signal to chill in the garden while browsing the internet, the Sensation was not getting any signal at all. Happily enough, HTC did a good job on the latest radio and now I won’t lose my wifi connection anymore when I’m moving far from the router. Despite this improvement, I still think they can do better with it.

Battery life – a hot topic now that smartphones become increasingly powerful and consume more power.
The battery life was good before the update, and now it is even better. Sense has been improved and optimized to use less power and the new radio manages the wireless connections of the phone efficiently and saves battery power. Also, charging is much faster now.

All in all, this update is worth the shot. Do not expect vast improvements but it will make your phone snappier, improve your Wi-Fi performance and make your battery last longer.

The full potential of the Sensation will be unleashed once we get root and S-OFF. Everyone is looking forward to custom roms, and I hope we can flash this beast soon!

Dus geen S-Off maar wel veel verbeteringen zoals Sense die sneller is, betere batterijduur (sneller opladen ook), en betere radio beter bereik wifi en 2g & 3g. nu nog een mogelijk vinden om deze rom op mijjn vodafone branded Sensation te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Wanneer komt die update? Klinkt namelijk allemaal erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de update al geinstalleerd... wat ik gelijk merkte was dat sense soepeler draait, homescreen veel soepeler, batterij opladen duurt nu veel korter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Als ik mijn telefoon op updates laat controleren, geeft hij niks aan over een nieuwe update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
vinom schreef op zondag 03 juli 2011 @ 19:03:
Als ik mijn telefoon op updates laat controleren, geeft hij niks aan over een nieuwe update..
Hij is ook officiël nog niet uitgebracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de uitgelekte update geeft toch echt een hoop veranderingen...betere batterij (zeker met juicedefender ultimate) en hij is gewoon met alles veel soepeler....

wel hoop ik dat het scrollen door alle apps ook eens wat smoother wordt

(zo blij met mij unbranded sensation >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Hoe verhoudt die deathgrip zich bij deze nieuwe rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
Ik sta op het punt er 1 aan te schaffen. Is er iemand die uit ervaring de accu kan vergelijken met die van de iphone 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dain Bramage
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 16:21
matvkeulen schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:02:
Ik sta op het punt er 1 aan te schaffen. Is er iemand die uit ervaring de accu kan vergelijken met die van de iphone 4?
Mijn Vodafone branded Sensation gaat bij zwaar gebruik 1 dag mee en met licht gebruik 2-2,5 dagen mee.
Voordeel van de Sensation is dat deze een verwisselbare batterij heeft itt de iPhone.

Heeft iemand anders trouwens ook af en toe last van corruptie (rode strepen) bij de Friendstream en de Facebook widgets? Even scherm wisselen lost het probleem op.

[ Voor 36% gewijzigd door Dain Bramage op 03-07-2011 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aag
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08-2024

aag

Waanziinig mooie telefoon. Alleen een flink probleem. Bij het warm worden herkent het het toestel de simkaart niet meer. Soms na opnieuw opstarten lukt het weer soms ook niet. Na afkoelen/opnieuw laden lukt het weer.Toch lastig je bent in een keer uitgebeld, en dat voor een telefoon.... Meer mensen dit probleem? T-Mobile kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de update installeert is zeker alles van je telefoon af inclusief contacten, apps etc.?
Bij mijn Touch Pro 2 kon ik de boel backupen met Windows My Phone en dan na het installeren van de update alles weer terug zetten.

Is er ook zoiets voor Android/Sensation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2011 @ 00:00:
Als je de update installeert is zeker alles van je telefoon af inclusief contacten, apps etc.?
Bij mijn Touch Pro 2 kon ik de boel backupen met Windows My Phone en dan na het installeren van de update alles weer terug zetten.

Is er ook zoiets voor Android/Sensation?
Ja. Contacten staan bij Google opgeslagen (als je dat toegestaan hebt)en apps staan nog in de market, er wordt bijgehouden wat er op jouw telefoon is geinstalleerd. En wordt automatisch ' teruggeladen' . Zorg dat je wifi bij de hand hebt, gaat dan wat vlugger. En een backup maken is natuurlijk altijd verstandig.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2011 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
aag schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:59:
Waanziinig mooie telefoon. Alleen een flink probleem. Bij het warm worden herkent het het toestel de simkaart niet meer. Soms na opnieuw opstarten lukt het weer soms ook niet. Na afkoelen/opnieuw laden lukt het weer.Toch lastig je bent in een keer uitgebeld, en dat voor een telefoon.... Meer mensen dit probleem? T-Mobile kaart.
Nieuw kaartje? Of is je simkaart misschien beetje kaduuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374

weid1374

Levensgenieter

Dain Bramage schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:52:
Heeft iemand anders trouwens ook af en toe last van corruptie (rode strepen) bij de Friendstream en de Facebook widgets? Even scherm wisselen lost het probleem op.
Heb ik ook wel eens bij bepaalde widgets.
Mijn oplossing is de widget verwijderen en weer terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:02
weid1374 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:21:
[...]

Heb ik ook wel eens bij bepaalde widgets.
Mijn oplossing is de widget verwijderen en weer terugzetten.
Heb ook dit probleem met Smooth Calendar widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Ik ben erg beneiuwd naar die update, klinkt veelbelovend :) Ik merk dat er toch wel een aantal dingen zijn die ik storend vind op de Sensation. Niets heel ernstigs, maar wel dingen waarbij ik het idee heb dat het op mijn Desire beter werkte en dat is natuurlijk niet de bedoeling bij een toestel wat een jaar nieuwer en beter is.

Wel heb ik een vraag voor degenen hier:

Hoe trigger je het carrousel-effect van de homescreens het makkelijkst? Het valt me op dat het me nu niet echt meer lukt, terwijl de eerste twee dagen het juist heel makkelijk ging... :/ Het is niet echt een boeiend iets, maar het is natuurlijk wel iets waarmee je de eerste keer dat je je telefoon aan iemand showt, wil laten zien ;) En als het je dan zelf niet lukt, staat het wel stom :') Iedere keer als ik het nu probeer, druk ik steeds op een gedeelte van de widgets [terwijl ik toch echt SWIPE], waardoor ik naar een detailview ervan ga...

Voor de duidelijkheid: mijn vriendin lukt het af en toe met één swipe van de uiterste zijkant naar de andere uiterste zijkant. Mij lukt dat zo nooit, maar wel heel soms door een aantal keren heel snel naar een volgend homescreen te swipen, wat het effect na twee/drie schermen dan triggert. Maar het lukt maar heel sporadisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
Dain Bramage schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:52:
[...]

Mijn Vodafone branded Sensation gaat bij zwaar gebruik 1 dag mee en met licht gebruik 2-2,5 dagen mee.
Voordeel van de Sensation is dat deze een verwisselbare batterij heeft itt de iPhone.
Dat klinkt gunstig. Vergelijkbaar met mijn iphone. De vraag is natuurlijk wel wat licht gebruik betekent voor je. Ik zou het graag willen weten van iemand die beide toestellen gebruikt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen, misschien is het al voorbij gekomen maar toch stel ik mijn vraag, na een flinke zoekactie heb ik het helaas niet kunnen vinden.

Ik zie hier veel mensen over branded 1.27 software en unbranded 1.28 software praten.
1.28 kun je wel updaten, maar 1.27 niet blijkbaar.

Nu heb ik een toestel met 1.27 software erop, en ik wil van die vodafone shijt af.

Kan iemand mij vertellen waarom ik niet kan updaten naar 1.35 en wat de gevolgen zijn als ik hem root en het alsnog doe?

Ben nieuw in de android wereld ( voorheen iphone 2g en 3gs en daar jailbreakte ik alles) dus vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Nog een paar toevoegingen over "irritaties"; ik merk ook wat ik hier vaker gepost heb gezien, over dat als de telefoon op tafel ligt, het soms minder goed reageert op aanrakingen. En dat de auto-correct soms erg irritant is, bijvoorbeeld met dat "moet" naar "Moët" corrigeren. Vooral met hoofdletters zit het dwars, iedere keer als ik "ook", "het", "ja" of "maar" typ, wordt er automatisch een hoofdletter vooraan gezet - hoe vaak ik de keer ervoor aangeef dat ik de optie wil zonder hoofdletter.

En iets wat ik afgelopen vrijdag merkte met hardlopen i.c.m. RunKeeper is dat mijn GPS-tracking all over the place was. Resultaat is dat er niets klopt van mijn uiteindelijk gelopen afstand, al klopt de globale lijn wel. Ik heb op Google Maps van tevoren en na afloop mijn route getrokken en het was 6.2 kilometer. Op mijn Sensation is het uiteindelijk 8.17 kilometer geworden - dat vind ik niet echt leuk want 6.2 was al mijn verste afstand tot nu toe, dus 8.17 ga ik waarschijnlijk niet zo snel verbeteren :/

Zie hier de route: RunKeeper activiteit; op het eerste gezicht lijkt er weinig aan de hand, maar als je 2 / 3 keer inzoomt dan zie je dat de lijn nérgens goed recht loopt, heel de tijd zigzagt het over de weg. En als je nog een keer of twee inzoomt zie je dat tussen de 3 en 4 kilometer, het ding ineens helemaal begon te flippen toen ik even een minuutje stilstond, waardoor ik daar door stil te staan ineens een extra kilometer aan zigzaggen gelopen heb.

De eerste keer dat ik ging hardlopen met de Sensation op zak (zie hier de route) had ik hier eigenlijk geen last van dus ik vraag me af waar het aan ligt. In ieder geval heb ik in een half jaar gebruik van RunKeeper op de Desire (weliswaar loop ik vaker op de loopband hard en voer ik het achteraf in dan dat ik buiten loop, maar goed) altijd hele nauwkeurige resultaten gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

enig idee of het volume probleem nog gefixed (kan) worden?
Stoor me er namelijk erg aan dat de ringtone / muziek zeer zacht afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:28
Sinds zaterdag deze telefoon binnen en ook ik ben verliefd. Het is mijn eerste échte touchscreen telefoon (voorheen wel een keer de htc touch pro met WM gehad, wat een ramp) en dat is wel even wennen maar bevalt goed tot nog toe.

Vanmorgen had ik alleen wat vaags, ik had mijn wekker ingesteld (gewoon met geluid en ringtone ja, zelfs met de instelling dat hij geluid moet geven ook al staat de telefoon in de stille modus) maar ik hoorde alleen maar een trillende telefoon, geen deuntje. Toen nog eens geprobeerd met het snoozen maar opnieuw geen geluid. Vervolgens getest wat er gebeurde als ik een andere ringtone wilde kiezen en ook daar hoorde ik geen geluid :S

Terwijl ik de trap af liep probeerde ik dit nogmaals (andere ringtone kiezen) en toen gaf hij wel ineens geluid. Ook toen ik beneden was en de wekker opnieuw instelde gaf deze wel geluid.

Gaat het geluid van de telefoon uit als de telefoon in het donker is of wat is hier aan de hand?

De komende dagen dit hele topic is doornemen ten aanzien van navigatie / synchroniseren met Google account + Facebook / updaten naar 1.35 / etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 04-07-2011 11:24 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:

HTC Sensation levertijden- en abonnemententopic.

Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier