Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:03
r132546e schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:50:
[...]
De tip om de Sensation zo min mogelijk open te maken gaf ik hier al eerder in deel 3, misschien handig om dit in de eerste post op te nemen yannickie111?
Staat erbij in de FAQ:
Frequently Asked Questions
:? Help! Mijn Sensation kraakt!
d:)b Probeer de telefoon zo min mogelijk open te maken, na een aantal keer sluit hij (soms) niet meer helemaal lekker. Het is eventueel met wat papier op te lossen:
oplossing kraakprobleem Sensation (papier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Te erg voor een 550euro kostende telefoon ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat vind ik ook niet echt op-en-top inderdaad.. maarja als het werkt, why not

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:00
Pffff, mooi reclame plaatje voor HTC met die papiertjes, snap dat het een workaround is maar bij een toestel van 550 euro ging hij bij me direct terug naar HTC.
Snap het niet van HTC dat ze hun flagship zo afleveren, heb nu op forum gezien dat er stof, kraken, speaker problemen, scherm washed out, responsiveness, benchmarks en het ergste van allemaal LOCKED :(
Hoop echt dat de eerste OTA een boel problemen gaat oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petertje750 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:08:
Pffff, mooi reclame plaatje voor HTC met die papiertjes, snap dat het een workaround is maar bij een toestel van 550 euro ging hij bij me direct terug naar HTC.
Snap het niet van HTC dat ze hun flagship zo afleveren, heb nu op forum gezien dat er stof, kraken, speaker problemen, scherm washed out, responsiveness, benchmarks en het ergste van allemaal LOCKED :(
Idd, mijn eerste sensation kraakte echt, die toen terug gebracht en gelijk een nieuwe gekregen maar deze heeft sinds een paar dagen ook weer een beetje last van, heel irritant. Ruilen zal ook weinig zin hebben aangezien zoveel mensen het hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:18
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:24:
[...]

Idd, mijn eerste sensation kraakte echt, die toen terug gebracht en gelijk een nieuwe gekregen maar deze heeft sinds een paar dagen ook weer een beetje last van, heel irritant. Ruilen zal ook weinig zin hebben aangezien zoveel mensen het hebben.
Ik weet wel hoe ze dat gaan oplossen. Op een manier zoals je zo vaak in telefoons of andere hardware ziet. Dus met laagje neopreen. Ziet er gelijk een stuk meer profi uit dat papier ;) Je zit met 2 onderdelen, dus dat het ooit ergens gaat kraken was te verwachten. Zo snel en zoveel is wel weer slecht overigens. Maar als ze zelf al neopreen hadden gezet in de binnenkant, had je niemand erover gehoord...

[ Voor 16% gewijzigd door erickov op 21-06-2011 20:30 ]

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En dit is exact de reden waarom ik die van mij nog niet terugstuur en nog wel een paar maanden met een toestel vol papier rondloop. Als er maar genoeg mensen hun telefoon terugsturen gaat HTC vanzelf wel iets veranderen aan de unibody (hoop ik), en als ik die van mij dan terugstuur krijg ik tenminste ook echt een gerepareerd toestel terug waarbij de problemen niet meer zullen voorkomen. Het is nu wel duidelijk geworden dat om de een of andere reden iets slijt/kapotgaat elke keer als je de unibody eraf haalt, en ik hoop dat HTC dat realiseert en een Rev B maken o.i.d. waarbij dit niet is. In mijn ogen heeft iets terugsturen en laten repareren geen nut, als je weet dat de oorzaak wat het probleem niet gerepareerd/aangepast wordt. Dan krijg je op den duur weer hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:21
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:31:
[...]

En dit is exact de reden waarom ik die van mij nog niet terugstuur en nog wel een paar maanden met een toestel vol papier rondloop. Als er maar genoeg mensen hun telefoon terugsturen gaat HTC vanzelf wel iets veranderen aan de unibody (hoop ik), en als ik die van mij dan terugstuur krijg ik tenminste ook echt een gerepareerd toestel terug waarbij de problemen niet meer zullen voorkomen. Het is nu wel duidelijk geworden dat om de een of andere reden iets slijt/kapotgaat elke keer als je de unibody eraf haalt, en ik hoop dat HTC dat realiseert en een Rev B maken o.i.d. waarbij dit niet is. In mijn ogen heeft iets terugsturen en laten repareren geen nut, als je weet dat de oorzaak wat het probleem niet gerepareerd/aangepast wordt. Dan krijg je op den duur weer hetzelfde probleem.
Blij dat ik dan in ieder geval bij kan dragen aan een betere fix voor jou toestel in de toekomst. Ook al is het misschien een gedoe en misschien makkelijk zelf op te lossen door papier, hoe meer mensen dit probleem melden, hoe beter lijkt me. Ik ben wel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen, zodra mijn toestel weer binnen is horen jullie het.

Iemand toevallig die meeleest op xda en ook kraak problemen bij gebruikers daar is tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
Drekonai schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:45:
[...]

Shit, dat is ook zo, NATUURLIJK. Als we met z'n alle keihard gaan rommen wordt dat wel een probleem. Hopelijk is het zo op te lossen met een papiertje, je ziet er toch niets van ;)
Hoezo, dat kan toch gewoon via je datakabel? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:25
MasterMaceMichu schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:18:
Wat vinden jullie eigenlijk over de geluidskwaliteit tijdens het 'normale' bellen? Na een drietal weken gebruik, merk ik steeds vaker dat het net is of je nauwelijks verbinding hebt, zo slecht versta je iemand. Zet je hem dan harder, dan gaat de speaker kraken. Zet je hem op de 'externe' speaker, dan klinkt het een stuk beter.
Niemand anders last van?

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
Denk dat er nog veel verbeterd gaat worden in software. Maar nee, niet zoals jij het beschrijft. Wel als je m heel hard zet, en de ander praat hard, dat je idd wat krakend geluid krijgt. Maar ook dat heb ik met mn hd2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JKratos schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:58:
Heb exact! hetzelfde probleem met men Sensation. Hiervoor ook een Desire gehad en waar het bereik op dezelfde plek altijd matig zo niet gewoon slecht is geweest, had ik altijd wel bereik, was ik bereikbaar en werden gesprekken nooit afgebroken. Met de Sensation (op dezelfde plaats, is het bereik ook matig) maar valt het bereik regelmatig ook helemaal weg en worden gesprekken soms verbroken en is het over en uit met het gesprek..

Erg vervelend! Een beetje storing of ruis met slecht bereik is ''prima'' maar gewoon een gesprek dat word beëindigt is niet leuk.

Kan me ook niet voorstellen dat dit een hardware probleem is gezien de Desire dit niet had en de Sensation wel. Technologische ontwikkeling staat tenslotte niet stil!

Ik zit bij Vodafone trouwens.
Erg vervelend voor je dat je hetzelfde bereik probleem hebt als wat ik had. Het "geen bereik" probleem heeft zichzelf bij mij schijnbaar opgelost. Vanaf vanmiddag heb ik weer een constant bereik op mijn Sensation *O* Waarschijnlijk heeft de zender van T-Mobile de afgelopen dagen het signaal zwakker uitgezonden dan voorheen, waardoor m'n Desire het signaal wel oppikte en vasthield, maar de Sensation niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Misschien dat ik een lucky batch heb, maar ik heb de Sensation nu zo'n 3 weken (was 1 van de eerste in Nederland die 'm had :P) en ik kan niet zeggen dat ik last van stof onder mijn scherm heb of last van kraken. Ik had de afgelopen dagen wel problemen met mijn bereik dat steeds wegviel, maar dat is waarschijnlijk een combinatie van een zwak signaal van T-Mobile en de brakke zenderinstellingen in Gingerbread.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:29
Stomme vraag misschien, maar draait jullie homescreen ook niet in landscape??

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tzeunis schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:36:
Klopt, alle 7 screens kunnen niet in landscape mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tzeunis schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:36:
Nee, het homescreen kan helaas niet in landscape meedraaien. In Android 3.x kan dat wel, maar die is alleen bedoeld voor tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Toen ik vandaag vanuit het lockscreen gelijk de camera-app opende had ik een spontane reboot.
Heeft iemand dit al eerder meegemaakt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weid1374 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:24:
Toen ik vandaag vanuit het lockscreen gelijk de camera-app opende had ik een spontane reboot.
Dit heb ik ook een keer gehad ja. Na de reboot opende hij de camera app wel goed. Ook heb ik een keer gehad dat ik een foto had genomen, waarna hij direct reboote. De foto was niet opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:58
Ik heb iets gevonden op het 'icoontjes' probleem. In plaats van handmatig alle icoontjes terug te zetten kan je ook de taal van het toestel wijzigen en daarna weer terugzetten waarop het hoort. Als het goed is staan de icoontjes er daarna weer correct in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weid1374 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:24:
Na bovenstaande te hebben gelezen wou ik het ook ff proberen. Maar als ik van mn lockscreen in 1x naar mn camera ga, dan start de camera-app opzich wel, maar ik kan geen enkele foto nemen, tevens kan ik ook niet zoomen ofzo. Ik kan eigenlijk helemaal niets qua fotograferen/video op dat moment.

Als ik via menu naar de camera ga, werkt het wel trouwens. Maar zodra ik vanuit lockscreen er in ga krijg ik alleen het beeld van wat de camera ziet te zien :?

Heeft iemand anders dit ook al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grambombie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 14:02
Ja, hier heb ik zeker last van. Ik kom van een touch pro II en daar was de geluidskwaliteit beduidend beter tijdens het bellen. Ook heb ik erg slecht bereik, misschien dat het wat met elkaar te maken heeft. Ik had overigens niet verwacht zo slecht bereik te hebben met vodafone, die zouden toch zo'n goed netwerk hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
Petertje750 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:08:
Even over de stof. Ik heb tot nu toe geen 1 telefoon gehad waar in de loop van tijd geen stof onder het scherm is gekomen. Ook iPhones krijgen stof onder het scherm, vriend van me heeft het met zijn Samsung.
Het klote aan iPhones is dan nog dat je het met geen mogelijkheid wegkrijgt, omdat je die dingen niet normaal open kunt maken |:(

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:38:
[...]

Na bovenstaande te hebben gelezen wou ik het ook ff proberen. Maar als ik van mn lockscreen in 1x naar mn camera ga, dan start de camera-app opzich wel, maar ik kan geen enkele foto nemen, tevens kan ik ook niet zoomen ofzo. Ik kan eigenlijk helemaal niets qua fotograferen/video op dat moment.

Als ik via menu naar de camera ga, werkt het wel trouwens. Maar zodra ik vanuit lockscreen er in ga krijg ik alleen het beeld van wat de camera ziet te zien :?

Dit is een bekend probleem, je hebt dan patroon unlock aanstaan.. Zet je die uit dan doet hij het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10-2024
Via het Xda forum: Er blijken dus minimaal 2 verschillende schermen in de Sensation te zitten. Door in Terminal emulator dmesg te tikken en (in mijn geval) de lijn <6>[68761.557006] Paneltype=Panel_ID-PYD_??? op te zoeken, vind je welk type scherm je hebt. Bij mij staat er PYD_SHARP. Het 2de type schijnt AUD_NT te zijn. Misschien dat dit verklaart waarom sommige mensen bleeding/stof onder scherm hebben en andere niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:19

Rubman

Retarded or just overjoyed!

En je komt alleen maar in terminal emulator als je een S-Off hebt en 9 van de 10 mensen hebben dat niet, hoe kom je er dan achter wat voor scherm je hebt?
Ik heb zelf gelukkig geen van de problemen die vaak genoemd worden met de sensation.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Rubman schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:01:
En je komt alleen maar in terminal emulator als je een S-Off hebt en 9 van de 10 mensen hebben dat niet, hoe kom je er dan achter wat voor scherm je hebt?
Ik heb zelf gelukkig geen van de problemen die vaak genoemd worden met de sensation.
Nee hoor.. kan ook met S-ON. Volgens mij hebben alle nederlandse toestellen een Sharp scherm. Ik in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 23:38:
[...]

Ik heb wel een ander probleem die ik kan reproduceren. Als ik in het donker een foto maak met flits reboot de telefoon. Dit heb ik diverse keren geprobeerd en telkens reboot mijn telefoon. Foto's maken zonder flits werkt prima. Heeft iemand hier ook last van?

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:19

Rubman

Retarded or just overjoyed!

baca schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:37:
Via het Xda forum: Er blijken dus minimaal 2 verschillende schermen in de Sensation te zitten. Door in Terminal emulator dmesg te tikken en (in mijn geval) de lijn <6>[68761.557006] Paneltype=Panel_ID-PYD_??? op te zoeken, vind je welk type scherm je hebt. Bij mij staat er PYD_SHARP. Het 2de type schijnt AUD_NT te zijn. Misschien dat dit verklaart waarom sommige mensen bleeding/stof onder scherm hebben en andere niet?
dangerousp schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:08:
[...]

Nee hoor.. kan ook met S-ON. Volgens mij hebben alle nederlandse toestellen een Sharp scherm. Ik in ieder geval wel.
Heb het inderdaad gevonden en een SHARP scherm, zonder stof of wat dan ook.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Rubman schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:50:
[...]

[...]

Heb het inderdaad gevonden en een SHARP scherm, zonder stof of wat dan ook.
Hier ook Sharp. Ben benieuwd of het andere merk scherm überhaupt is uitgeleverd in Nederland.
Op XDA lijkt 75% een Sharp scherm te hebben en de overige 25% het andere scherm.

[ Voor 26% gewijzigd door ralph075 op 22-06-2011 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontvangstprobleem:

Ik woon in het 'buitengebied' en heb een slechte 3G ontvangst, maar een redelijk tot goede 2G ontvangst. Als ik de Sensation op gsm/wcdma automatisch zet, schakelt ie uit zichzelf over op 3G terwijl de ontvangst dramatisch is: geen balkjes. En ik kan dan ook niet gebeld worden, zojuist weer getest hij gaat meteen naar de voicemail. De sensation denkt echter dat dit waardeloze signaal voldoet.

Via het test menu *#*#4636#*#* kan ik gsm auto (PRL) aanzetten, waarbij de telefoon sneller naar GSM zou moeten schakelen bij een slecht 3G signaal. Maar dat maakt in de praktijk niks uit. Hetzelfde probleem doet zich voor. Ik blijf hangen op het slechte 3G signaal en kan niet gebeld worden.

Kortom ik zit nu continu handmatig te schakelen tussen 'alleen GSM '(voor thuis) en 'gsm/wcdma' (voor daarbuiten).

Is hier geen oplossing voor? Of om de telefoon eerder naar 2G te laten schakelen bij slecht signaal, of b.v. door een script waarbij de ontvangst van mijn thuis wifi netwerk de telefoon automatisch omschakelt naar 'alleen gsm'/2G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Sensation (1e batch) heeft ook een Sharp scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJD36
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik had ook last van stof onder het scherm en ben er vrij snel mee naar de winkel gegaan.

Afgegeven ter reparatie, wat volgens de medewerker ongeveer een week zou duren. Echter, een week later zei deze meneer dat hij hem had opgestuurd om het scherm te vervangen en dat de telefoon aan het wachten was op onderdelen. Ben hem nu inmiddels al twee weken kwijt. :(

Hoop dat het niet al te lang meer duurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Laatst online: 15-09 21:23
MrJD36 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:27:
Ik had ook last van stof onder het scherm en ben er vrij snel mee naar de winkel gegaan.

Afgegeven ter reparatie, wat volgens de medewerker ongeveer een week zou duren. Echter, een week later zei deze meneer dat hij hem had opgestuurd om het scherm te vervangen en dat de telefoon aan het wachten was op onderdelen. Ben hem nu inmiddels al twee weken kwijt. :(

Hoop dat het niet al te lang meer duurt..
Vreemd, ik gok er op dat de medewerker een fout heeft gemaakt, wanneer je een toestel zelf rechtstreeks naar HTC stuurt ben je hem niet langer kwijt dan hoog uit 5 werkdagen tot een week.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJD36
Bullet NL schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:32:
[...]

Vreemd, ik gok er op dat de medewerker een fout heeft gemaakt, wanneer je een toestel zelf rechtstreeks naar HTC stuurt ben je hem niet langer kwijt dan hoog uit 5 werkdagen tot een week.
Hij dacht het zelf wel te kunnen repareren volgens mij, maar uiteindelijk durfde hij het toch niet aan en heeft het dus opgestuurd.. Nu zit ik dus bij Dynafix en niet HTC zelf ;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
MrJD36 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:36:
[...]

Hij dacht het zelf wel te kunnen repareren volgens mij, maar uiteindelijk durfde hij het toch niet aan en heeft het dus opgestuurd.. Nu zit ik dus bij Dynafix en niet HTC zelf ;/
Volgens mij is het zelfs zo dat Dynafix niet eens onder garantie aan HTC's mogen zitten.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJD36
Bullet NL schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:38:
[...]

Volgens mij is het zelfs zo dat Dynafix niet eens onder garantie aan HTC's mogen zitten.......
Hmm, die man van het Vodafone reparatie centrum zei van wel, hoef ook niets te betalen verder.. Maar begin me nu wel zorgen te maken en twijfels te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:38:
[...]

Dynafix is toch de standaard reparateur voor HTC-toestellen? Als een toestel via HTC wordt aangemeld bij HTC, wordt deze door Dynafix opgehaald, gerepareerd en geretourneerd.
(of vergis ik me nu?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
ralph075 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:55:
[...]

Dynafix is toch de standaard reparateur voor HTC-toestellen? Als een toestel via HTC wordt aangemeld bij HTC, wordt deze door Dynafix opgehaald, gerepareerd en geretourneerd.
(of vergis ik me nu?)
Nee, je vergist je niet, mijn HD2 die in garantie is is ook binnen bij Dynafix.
Indien je iets bij HTC vraagt over de herstelling wordt je ook doorverwezen naar Dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Luke-san schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:46:
[...]

Nee, je vergist je niet, mijn HD2 die in garantie is is ook binnen bij Dynafix.
Indien je iets bij HTC vraagt over de herstelling wordt je ook doorverwezen naar Dynafix.
http://www6.dynafix.com/a...irorder_tracestatus.aspx#

hier kun je detail info vinden. Vul je imei nummer bij identificatie in en je telefoon nummer (+316..)

Hier staan de exacte tijden waarop ze het toestel hebben opgehaald ontvangen en uiteindelijk track en trace van tnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:44
ralph075 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:55:
[...]

(of vergis ik me nu?)
Nee, je hebt gelijk. Zijn bij mij al 2 keer aan de deur geweest. Netjes opgehaald, goed op de hoogte gehouden, en zeker snel de telefoon weer terug. Bij mijn HTC P4350 moest speakertje vervangen worden, vodafone melde me dat dit minimaal 2 weken zou duren, zelf gemailt en hopla 3 dagen was me telefoon terug! Met me HTC Touch Pro 2 was het scherm niet jofel, weer opgestuurd, 4 dagen telefoon terug. Ik meen dat ze naar luxemburg gingen als ik het goed onthouden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
rolfie23 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:16:
[...]

Nee, je hebt gelijk. Zijn bij mij al 2 keer aan de deur geweest. Netjes opgehaald, goed op de hoogte gehouden, en zeker snel de telefoon weer terug. Bij mijn HTC P4350 moest speakertje vervangen worden, vodafone melde me dat dit minimaal 2 weken zou duren, zelf gemailt en hopla 3 dagen was me telefoon terug! Met me HTC Touch Pro 2 was het scherm niet jofel, weer opgestuurd, 4 dagen telefoon terug. Ik meen dat ze naar luxemburg gingen als ik het goed onthouden heb.
Mag je van geluk spreken.

STATUS DATE/TIME
Order - Data complete 7-6-2011 19:09:59
Order - Confirmed 7-6-2011 19:10:00
Transport order succesful 8-6-2011 14:51:00
Logistics - Product received by Dynafix Care 9-6-2011 5:23:26
Logistics - Product sent to internal repair facility 9-6-2011 5:23:27
Logistics - Product arrived at repair center 15-6-2011 10:42:48
Repair at repair center - Started 15-6-2011 10:43:15
Repair - Waiting for swap 15-6-2011 10:45:45
Repair at repair center - Started 20-6-2011 11:53:16
Logistics - Product sent from repair center to logistics department 20-6-2011 16:45:43
Repair at repair center - Product swapped 20-6-2011 16:45:43

En dan heb ik hem nog niet terug!
Ff bij vermelden dat dit grapje al bezig is van maart (dit jaar wel gelukkig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 18:31
Vraag, Ik heb in de sync aangezet dat Facebook for HTC Sense moet synchroniseren. Ik heb daarbij alleen contacten synchroniseren aangevinkt. Elke keer als ik mijn telefoon uit/aan zet, dan zet ie toch weer Live-feed synchroniseren en Agenda synchroniseren aan!

Wie o wie heeft hier ook last van en heeft misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJD36
Luke-san schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:24:
[...]

Dus je zit al drie maanden zonder telefoon? Dat vind ik echt niet kunnen. Ik heb mijn telefoon over een maand echt nodig vanwege de GPS, mag toch hopen dat een net nieuwe telefoon dan wel weer klaar is :/..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
MrJD36 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:04:
[...]

Dus je zit al drie maanden zonder telefoon? Dat vind ik echt niet kunnen. Ik heb mijn telefoon over een maand echt nodig vanwege de GPS, mag toch hopen dat een net nieuwe telefoon dan wel weer klaar is :/..
ik weet niet wat het verhaal is, maar blijkbaar een product swap en ze hebben hem 2 weken. Ik heb hem 3 keer binnen een week terug gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Laatst online: 16-09 12:44
Luke-san schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:24:
[...]

Mag je van geluk spreken.

STATUS DATE/TIME
Order - Data complete 7-6-2011 19:09:59
Order - Confirmed 7-6-2011 19:10:00
Transport order succesful 8-6-2011 14:51:00
Logistics - Product received by Dynafix Care 9-6-2011 5:23:26
Logistics - Product sent to internal repair facility 9-6-2011 5:23:27
Logistics - Product arrived at repair center 15-6-2011 10:42:48
Repair at repair center - Started 15-6-2011 10:43:15
Repair - Waiting for swap 15-6-2011 10:45:45
Repair at repair center - Started 20-6-2011 11:53:16
Logistics - Product sent from repair center to logistics department 20-6-2011 16:45:43
Repair at repair center - Product swapped 20-6-2011 16:45:43

Hmm, naja om wat voor een reparatie gaat dit dan? Duurt al 5 dagen van de repair center naar het verzend gedeelte. Dit is wel erg raar, want hij wordt daarna weer gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
rolfie23 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:07:
[...]

Hmm, naja om wat voor een reparatie gaat dit dan? Duurt al 5 dagen van de repair center naar het verzend gedeelte. Dit is wel erg raar, want hij wordt daarna weer gerepareerd.
Hij hangt gewoon na 5 minuten gebruik, dit kan zowel camera, gps, internet etc zijn.
Vorige keer hadden ze de rom geupdate terwijl ik dit al had gedaan op aanraden van HTC en duidelijk had gemeld. Was uiteraard niet hersteld want na 5 minuten de batterij erin te hebben hing die mooi vast zonder iets te doen.
De keer daarvoor werkte GPS niet meer en werd het mainboard vervangen waarna het toestel een paar weken (als in paar =2) goed heeft gewerkt.
@MrJD36 neem voor je eigen goed een reserve GPS mee. Na de eerste herstelling stond ik in het Zuiden zonder kaarten en zonder GPS wanneer hij weer onbruikbaar werd.

Maar dit alles is een beetje offtopic, doch een voor mij meer als terechte reden om een Samsung SGS2 te kopen ipv de Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:21
dangerousp schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:03:
[...]

http://www6.dynafix.com/a...irorder_tracestatus.aspx#

hier kun je detail info vinden. Vul je imei nummer bij identificatie in en je telefoon nummer (+316..)

Hier staan de exacte tijden waarop ze het toestel hebben opgehaald ontvangen en uiteindelijk track en trace van tnt.
Aah thanks dangerousp! Vanwege het "kraak" probleem opgestuurd:

In onderstaand overzicht ziet u het statusverloop van uw reparatie.
STATUS DATUM / TIJD
Order - Volledig ingevoerd 7-6-2011 19:39:48
Order - Bevestigd 7-6-2011 19:39:49
Transport - Product succesvol afgehaald 8-6-2011 10:37:00
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 9-6-2011 5:43:10
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 9-6-2011 5:43:11
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 10-6-2011 7:58:57
Reparatie repair center - In behandeling 14-6-2011 12:57:49
Reparatie - Wacht op informatie sales 14-6-2011 13:29:59
Reparatie repair center - In behandeling 14-6-2011 13:53:17
Reparatie - Wacht op onderdelen 15-6-2011 12:59:30

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:59
baca schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:37:
AU0_NT :) via Vodafone. Waar kan ik de bouwdatum vinden? Overigens geen last van bleeding of stof.

[ Voor 3% gewijzigd door Wombat13 op 22-06-2011 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Luke-san schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:29:
[...]

Hij hangt gewoon na 5 minuten gebruik, dit kan zowel camera, gps, internet etc zijn.
Vorige keer hadden ze de rom geupdate terwijl ik dit al had gedaan op aanraden van HTC en duidelijk had gemeld. Was uiteraard niet hersteld want na 5 minuten de batterij erin te hebben hing die mooi vast zonder iets te doen.
De keer daarvoor werkte GPS niet meer en werd het mainboard vervangen waarna het toestel een paar weken (als in paar =2) goed heeft gewerkt.
@MrJD36 neem voor je eigen goed een reserve GPS mee. Na de eerste herstelling stond ik in het Zuiden zonder kaarten en zonder GPS wanneer hij weer onbruikbaar werd.

Maar dit alles is een beetje offtopic, doch een voor mij meer als terechte reden om een Samsung SGS2 te kopen ipv de Sensation.
Je hebt blijkbaar geen Sensation.. ik heb daarbij nog helemaal niets over de GPS van de Sensation, dus geen bericht is goed bericht.

Dan zou ik maar helemaal niet de horrorverhalen over de Samsung klantenservice lezen.. dat lijkt allemaal nog een paar graden erger.. veelal in het verleden, weet niet hoe dat nu is.
Toch hoor ik meer goede dan slechte verhalen over de HTC service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
We gaan nu weer on-topic, vedere off-topic meldingen over andere toestellen dan de HTC Sensation worden verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Laatst online: 16:59
Bullet NL schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:15:
[mbr] We gaan nu weer on-topic, vedere off-topic meldingen over andere toestellen dan de HTC Sensation worden verwijderd. [/]
En terecht! Waar ik dan wel weer benieuwd naar ben is, of er meer mensen zijn die via de de terminal emulator 'dmesg' ook een AU0_NT krijgen.. geen last van stof of bleeding.

[ Voor 4% gewijzigd door Wombat13 op 22-06-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een SHARP scherm en verder geen last van stof of bleeding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:39
Ik heb ook last van stof.
Het bevind zich ongeveer midden rechts van het scherm. Het lijkt alsof er een klein gaatje is ontstaan en het inmiddels vergaarde stof in de aluminium case is in gezogen onder het scherm. Het stof is uitgewaaierd over de rechterkant van het scherm, alsof het uit een klein spuitmondje kwam. Misschien kan ik vandaag nog een foto maken.

'n Trotsen Tukker op Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Meekoh schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 06:59:
[...]

Even over de stof. Ik heb tot nu toe geen 1 telefoon gehad waar in de loop van tijd geen stof onder het scherm is gekomen. Ook iPhones krijgen stof onder het scherm, vriend van me heeft het met zijn Samsung.
Het klote aan iPhones is dan nog dat je het met geen mogelijkheid wegkrijgt, omdat je die dingen niet normaal open kunt maken |:(
Wat je vriend dan met z'n Samsung doet weet ik natuurlijk niet (mss stofzuigen ;) )

Ik gebruik een Galaxy S en een iPhone 4 maar heb totaal geen last van stof onder de schermen.
De telefoons komen ook regelmatig in de produktie afdeling van ons bedrijf waar ook veel stof aanwezig is :(
De Galaxy heb ik nu een jaar in gebruik en de iPhone 4 sinds eind november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warduss
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 20:48
Ben nu anderhalve week in het bezit van mijn Sensation, en moet zeggen dat ik het op alle fronten een supertelefoon vind, op een na, en dat is de accu.
Als ik mijn telefoon bijna niet gebruik, red ik op het moment het einde van de dag nog net (half acht van de lader, rond 10 uur 's avonds moet ie er al weer aan). Bij intensief gebruik (whatsapp, een paar foto's maken en bellen) redt ie het nu tot een uurtje of 3. :|
Ik heb al eens de 8 uur aan de lader terwijl die aan staat, 1 uur terwijl die uit staat etc. cyclus doorlopen, dit deed niets voor de accuduur.
Ook de helderheid van m'n beeldscherm staat rond de 30%, synchronisatie zo veel mogelijk uitgezet, en heb geen live wallpaper aanstaan.
Verwacht ik teveel van mijn batterij, of klopt hier toch iets niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Warduss schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:44:
Ben nu anderhalve week in het bezit van mijn Sensation, en moet zeggen dat ik het op alle fronten een supertelefoon vind, op een na, en dat is de accu.
Als ik mijn telefoon bijna niet gebruik, red ik op het moment het einde van de dag nog net (half acht van de lader, rond 10 uur 's avonds moet ie er al weer aan). Bij intensief gebruik (whatsapp, een paar foto's maken en bellen) redt ie het nu tot een uurtje of 3. :|
Ik heb al eens de 8 uur aan de lader terwijl die aan staat, 1 uur terwijl die uit staat etc. cyclus doorlopen, dit deed niets voor de accuduur.
Ook de helderheid van m'n beeldscherm staat rond de 30%, synchronisatie zo veel mogelijk uitgezet, en heb geen live wallpaper aanstaan.
Verwacht ik teveel van mijn batterij, of klopt hier toch iets niet?
Nee hoor.. ik zit nu op 90% van de accu en 8 uur vanmorgen van de lader gehaald.. probeer per dag eens wat dingen uit te zetten. Bijvoorbeeld twitter bleek bij mij de grote snoepert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:45
catt4u schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:39:
[...]

Wat je vriend dan met z'n Samsung doet weet ik natuurlijk niet (mss stofzuigen ;) )

Ik gebruik een Galaxy S en een iPhone 4 maar heb totaal geen last van stof onder de schermen.
De telefoons komen ook regelmatig in de produktie afdeling van ons bedrijf waar ook veel stof aanwezig is :(
Eén Samsung en één iPhone is meteen representatief voor alle toestellen? :?

Verder zou ik wel eens foto's willen zien van het 'stof onder het scherm' probleem. Zelf heb ik nog nergens last van, of is het me gewoon nog niet opgevallen, dat kan ook.

Over de batterij: vanaf 09.00u ongeveer van de lader, zit nu op 44%. Heb maar een paar dingen die syncen (Hotmail via push, weer 1x per uur, Twitter 1x per 4 uur) en verder een live wallpaper. Moet wel zeggen dat ik vandaag wat muziek heb geluisterd via Spotify en paar spelletjes gespeeld. Goed is alles behalve anders, maar echt dramatisch slecht vind ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Discussies over Samsungs of Iphones horen hier niet thuis! Ook niet wanneer dit als maatstaf moet zijn betreffende wel of geen stof onder het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374

weid1374

Levensgenieter

Wellicht een domme vraag, maar om de accu van de Sensation wat te sparen ben ik aan het kijken bij de synchronisatie mogelijkheden. Volgens mij zie ik daar dubbeltellingen.
  • Twitter en
  • Twitter voor HTC
  • Facebook en
  • Facebook voor HTC.
Van die beide heb je er toch maar 1 nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weid1374 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:54:
Wellicht een domme vraag, maar om de accu van de Sensation wat te sparen ben ik aan het kijken bij de synchronisatie mogelijkheden. Volgens mij zie ik daar dubbeltellingen.
  • Twitter en
  • Twitter voor HTC
  • Facebook en
  • Facebook voor HTC.
Van die beide heb je er toch maar 1 nodig?
Twitter en Facebook zijn van de aparte apps. Twitter en Facebook voor HTC is wat in Sense is geïntegreerd dus zijn wel aparte dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:56:
[...]

Twitter en Facebook zijn van de aparte apps. Twitter en Facebook voor HTC is wat in Sense is geïntegreerd dus zijn wel aparte dingen.
Ja, zijn aparte dingen, maar je hoeft er eigenlijk maar 1 van de 2 te gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:34
Heb net google talk geprobeerd in whats app dit gaat redelijk goed eigenlijk beter dan ik verwachte.

Maar je met wel heel duidelijk articuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374

weid1374

Levensgenieter

Om accu te sparen zet ik ook de helderheid van het scherm op 'Automatisch', maar ik merk dat deze soms spontaan weer voluit staat met de automatische stand uit.
Iemand een idee waarom hij van 'Automatisch' af gaat en voluit gaat staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
BlackWolf666 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 18:39:
Gister mijn sensation binnengekregen. Had deze maandag besteld (verlenging), dus ging nogal snel. Heb niet gecheckt of het simlockvrij is.. Maar bij het aandoen zie je het vodafone logo, en die extra troep staat er ook op helaas. Verder wel een zeer leuke telefoon, ook al ben ik al wel een aantal irritaties tegengekomen. Gelukkig bleef het in de ergste gevallen maar bij een reboot om het op te lossen..

Er waren wat momenten waarbij het scherm op bepaalde plaatsen niet meer reageerde. Meestal was dit op te lossen door de telefoon te locken, en weer te unlocken, en was het voorbij. Maar wel irritant.
Het is me voorgekomen dat de camera ineens groene strepen erin krijgt. Niet zo'n klein beetje ook.. Dit was zowel de back als front camera.. Verder had de telefoon geen artifacts oid.. Dus vond het nogal raar.. Dit was opgelost door de telefoon opnieuw op te starten.. Hoop niet dat dit vaker gebeurt..
Geluid deed het ineens niet meer op de telefoon. Niet alleen voor muziek of wat dan ook, ringtones kon ik niet beluisteren, spellen hadden geen geluid etc. Kon daardoor ook geen youtube filmpjes en dergelijkke meer afspelen. Kreeg een melding dat er een onbekende fout was. Dit was ook opgelost door gewoon de telefoon opnieuw op te starten..

En dit is na 1 dag de telefoon gebruikt te hebben.. Ik hoop niet dat dit veel vaker gaat voorkomen.. Aan de positieve kant heb ik nog geen vastlopers of ongewilde reboots meegemaakt. Telefoon kraakt ook niet of iets dergelijks..
Ik heb dit probleem dus ook
alleen ondekte het vandaag pas, weet niet hoe t met gister zit.
bij het maken van de foto zijn de strepen verticaal, bij de opgeslage versie verticaal.

iemand met hetzelfde probleem?
Bij mij werkt opnieuw opstarten trouwens niet...

[EDIT]
Het is opgelost, heb mn laatst geinstaleerde apps verwijderd,
weet niet welke een probleem veroorzaakte, maar hoefde ze toch niet perse te houden..

[ Voor 4% gewijzigd door Kid_Stevie op 23-06-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 00:39
[b][message=36270288,noline]Verwacht ik teveel van mijn batterij, of klopt hier toch iets niet?
Met licht gebruik, dit wil zeggen.
Enkele sms'en per dag (5 ofzo), beetje bellen, gmail sync (enkel overdag), facebook sync (enkel overdag), redelijk wat whatsapp en beetje internet gaat de batterij hier 2 dagen mee. Gisteren was die zelfs na 2 dagen nog 40%.
Sync op gmail is wel maar om de 2 uur, facebook, locations en weerapplicatie om de 4. verder syncen andere applicatie maar 1 maal per dag of manueel.
Helderheid scherm staat op 30%

Ben er blij mee. Vind het een geweldige telefoon. Geen spijt dat ik van iOS naar Android ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
mensen die denken dat de sensation te weinig ram zou hebben, kijk maar f naar deze vid op youtube YouTube: ‪Reveiw: HTC Sensation 4G (Part 1)‬‏ een gegeven moment zie je dat hij nog maar iets van 45 mb over heeft....en dan nog loopt dat ding als een trein :-)..............ps kijk ook gelijk f naar deel 2 _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door dave1972 op 23-06-2011 10:50 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Laatst online: 21-10-2024
Oh dear ik baal,

Ik heb artifacts op mijn phone... als ik van de home page naar rechts ga heb ik artifacts op mijn google zoek functie en de algehele instellingen van de telefoon.

Bij het lezen van websites heb ik strepen horizontaal, en hij is nu al 3 keer random reboot.....

Ik maak er vanavond even een foto van. Heeft iemand anders hier ook last van ?

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Laatst online: 11:40
ipazza schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:55:
Oh dear ik baal,

Ik heb artifacts op mijn phone... als ik van de home page naar rechts ga heb ik artifacts op mijn google zoek functie en de algehele instellingen van de telefoon.

Bij het lezen van websites heb ik strepen horizontaal, en hij is nu al 3 keer random reboot.....

Ik maak er vanavond even een foto van. Heeft iemand anders hier ook last van ?
Als je bedoelt van die horizontale gekleurde strepen, ja. Die heb ik voornamelijk over mijn Twitter en Facebook widgets. Even rebooten en ze zijn weg, tot nu toe 2x last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Laatst online: 21-10-2024
Ja het is nu verholpen....

Maar het is toch geen porum dat hij dit doet ? Als ik dit elke maand kan verwachten word ik leip.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Laatst online: 11:40
ipazza schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:08:

Maar het is toch geen porum dat hij dit doet ? Als ik dit elke maand kan verwachten word ik leip.
Ik denk dat het wel iets is wat HTC bij de komende update gaat oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09-2023
ipazza schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:08:

Ik had daar idd ook last van, nu al 2 weken niet meer, (na reboot). Dit zal wel verholpen worden bij de update.

En de random reboots horen ook niet, maak jij toevallig gebruik van een Vodafone SIM kaart ? Zo ja, ik had op het tweakers forum gelezen dat de sim kaart nog wel eens voor problemen kan zorgen door random te rebooten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over het synchroniseren van je contacten met facebook. Ik heb al gekeken op deze fora, ik heb het gegoogeld en ik keek nog in de gebruikshandleiding, maar vond niets.

Ik heb ingesteld dat ik alleen de bestaande contacten wil synchroniseren met Facebook, hiervoor was een optie en die ik aangekruist had. Toch synchroniseert het toestel met alle mensen die hun telefoon nummer hebben ingevoerd op Facebook. In mijn telefoonlijst heb ik dus ook mensen staan waarvan ik hun nummer niet wil hebben.

Is dit een fout van HTC of is er een manier om alleen de contacten die je al in je telefoon hebt staan te synchroniseren?
Ik heb al meerdere malen mijn accounts gewist en opnieuw gesynchroniseerd met de optie dat hij alleen de bestaande doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-08 07:58

djfrankel

It's a trap!

Ik heb de phone nu sinds zaterdag, ben er erg tevreden mee. Accu is op zijn 2e lading 2 dagen en 14 uur mee gegaan met scherm helderheid op auto. Heb hem dan niet zo intensief gebruikt maar al met al erg tevreden. Echter, ik zit nog met een vraag. Op mijn werk moet ik als ik op wifi zit een proxy instellen, in principe gaat dit goed alleen lijken de instellingen alleen voor de browser te werken en niet de mail applicatie en bijv whats app of de market. Zijn er mensen die dit tegen gekomen zijn en weten hoe en of dit wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
Heb de telefoon nu sinds 30mei en inmiddels kan ik wel stellen dat de accu is overleden. Opladen doet ie niet meer. Telefoon is vrij intensief gebruikt en om de 6 a 8 uur aan de lader. pff wat mis ik nu mijn nokia e90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds maandag mijn Sensation weer terug van reparatie. Had problemen met mijn lockscreen en soms wat vage bediending wanneer de telefoon plat op tafel lag. Kreeg heb keurig netjes in een als kadootje verpakt doosje terug.
Verrichte handeling: Software update.

Ik moet zeggen, hij loopt weer als een trein, geen problemen meer gehad. Echter nu komt de vraag boven: Wat voor software update was dit?
Na de update is het: versie 2.3.3, software nummer: 1.28.401.1

Anderen met een andere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-08 07:58

djfrankel

It's a trap!

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:42:
Sinds maandag mijn Sensation weer terug van reparatie. Had problemen met mijn lockscreen en soms wat vage bediending wanneer de telefoon plat op tafel lag. Kreeg heb keurig netjes in een als kadootje verpakt doosje terug.
Verrichte handeling: Software update.

Ik moet zeggen, hij loopt weer als een trein, geen problemen meer gehad. Echter nu komt de vraag boven: Wat voor software update was dit?
Na de update is het: versie 2.3.3, software nummer: 1.28.401.1

Anderen met een andere versie?
Ik heb precies dezelfde versie en software nummer, dus ik vraag me dan af wat het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Had al 2 dagen last van een rare battery-drain, blijkt het een schaakapp, Chesspresso, te zijn. Rare is echter dat deze via push zou moeten updaten, maar dit werkt blijkbaar niet goed, zelfs met 'meldingen uitgeschakeld' verloor ik 8-12% per uur zonder scherm aan te hebben, app verwijderd en nu is het weer 3%. Jammer, want het was wel een leuke app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
FabianNL schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:11:
[...]

Eén Samsung en één iPhone is meteen representatief voor alle toestellen? :?

[...]
Nee, natuurlijk niet.
Maar áls er al een probleem bij andere fabrikanten zou zijn, dan zouden we het hier op GoT al meteen gemeld en gelezen hebben.
Op buitenlandse sites heb ik tot nu toe ook nog geen meldingen gelezen.
Zelfs niet op Amerikaanse sites en daar worden diverse uitvoeringen van de Galaxy S geleverd.
Apple gebruikers zijn over het algemeen geneigd om problemen met de phone af te zwakken, maar ook op de Apple forums wordt nergens meling gemaakt van stof onder het scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Komt die stof niet gewoon via die frontcamera binnen? Ik heb zojuist een Sensation in mn bezit gehad (en teruggebracht. Branded Vodafonemeuk), maar het viel mij op dat juist daar gewoon een gat in zit. Hier gaat zich geheid enorme hoeveelheid stof vestigen. De telefoons worden bij mij over het algemeen snel smerig. Enorm nadelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:17
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:24:
Ik heb een vraag over het synchroniseren van je contacten met facebook. Ik heb al gekeken op deze fora, ik heb het gegoogeld en ik keek nog in de gebruikshandleiding, maar vond niets.

Ik heb ingesteld dat ik alleen de bestaande contacten wil synchroniseren met Facebook, hiervoor was een optie en die ik aangekruist had. Toch synchroniseert het toestel met alle mensen die hun telefoon nummer hebben ingevoerd op Facebook. In mijn telefoonlijst heb ik dus ook mensen staan waarvan ik hun nummer niet wil hebben.

Is dit een fout van HTC of is er een manier om alleen de contacten die je al in je telefoon hebt staan te synchroniseren?
Ik heb al meerdere malen mijn accounts gewist en opnieuw gesynchroniseerd met de optie dat hij alleen de bestaande doet.
Geen idee hoe je ze uit je lijst haalt, maar dat ze erin staan boeit niet zoveel. Het feit dat je ze ziet is alleen irritant natuurlijk. Dat is makkelijk op te lossen. Ga naar je contacten, druk op de menu toets, kies Weergeven en haal daar het vinkje weg bij Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
djfrankel schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:44:
[...]

Ik heb precies dezelfde versie en software nummer, dus ik vraag me dan af wat het was.
Ik heb 1.27.162.1

Ha. Dus toch hoop aan de horizon :D
Ik heb wel een Vodafone ding, grr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:12
Ik heb volgens mij twee bugs gevonden in het weergeven van contacten. Ik heb mijn contacten dubbel gesynced via Exchange en via Google (Gmail) en vervolgens gekoppeld. Op mijn HD2 met Desire ROM gaf dit geen problemen. Met de Sensation loop ik tegen twee dingetjes op:

1. In het 'aan' venster van 'Berichten' verschijnen contacten en bijbehorende telefoonnummers dubbel, zowel de exchange-entry als de google-entry. De nummers zijn identiek. Doe ik hetzelfde bij het opstellen van een email, dan verschijnt elk e-mailadres maar één keer. Ook dus bij contacten die bij zowel exchange als google hetzelfde e-mailadres hebben staan.
2. Contacten uit exchange met een tussenvoegsel in de naam worden zonder tussenvoegsel weergegeven.

Kan iemand dit bevestigen? Of doe ik iets fout? Workaround is natuurlijk om één van de twee syncs te deleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
catt4u schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:39:
[...]

Nee hoor dat komt gewoon door loszittende pluisjes e.d. in je broekzak.
Ik heb het hier met mijn iPhone 3G en die vriend heeft een Galaxy S.
Geloof mij iedere telefoon is hier vatbaar voor.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

RielN schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:20:
[...]

Ik heb 1.27.162.1

Ha. Dus toch hoop aan de horizon :D
Ik heb wel een Vodafone ding, grr...
ik heb: 1.28.401.1 (1e lading) + Unbranded.... (lijkt dus op een downgrade?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
Heb ook 1.28.401.1 Vodafone unbranded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Nou, ik heb mijn Sensation ook gekregen vandaag :) Het eerste wat me opviel waren twee grote spelfouten in de software! :o :'( (.... jou contacten.... moet dus: jouw contacten zijn. Zag ik bij het installeren) Eigenlijk vind ik dat de software zelf wel foutloos moet zijn. Dat er in de apps wat spelfouten zitten, vind ik onvermijdelijk, aangezien ze door derden worden gemaakt.

Verder werkt 'ie als een zonnetje ;) Geen gekraak e.d.

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga misschien mijn sensation bestellen, Maar ik heb een vraagje
Komt het stof onder de scherm vaak voor? en dat piepende geluid. En zijn er nog meer bugs die erg vervelend zijn?
En woden deze bugs wel gefixt? ZO niet dan ga ik voor een andere telefoon(jullie moge al raden welke:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:12
Heb min Sensation vandaag gekregen en wat is dat een fijn toestel zeg, kom van een HTC Touch HD met WiMo 6.5 dus een grote verandering... (softwarenummer Sensation is 1.28.401.1)

Heb alleen één vraag, Mijn telefoon kan geen verbinding maken met het Vodafone netwerk, krijg de melding "Je sim-kaart staat geen verbinding met dit netwerk toe" :S Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:54
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:42:
Ik ga misschien mijn sensation bestellen, Maar ik heb een vraagje
Komt het stof onder de scherm vaak voor? en dat piepende geluid. En zijn er nog meer bugs die erg vervelend zijn?
En woden deze bugs wel gefixt? ZO niet dan ga ik voor een andere telefoon(jullie moge al raden welke:P)
Grootste gedeelte van de mensen hebben er geen last van. Op xda staat een poll waar dat in elk geval het resultaat was. Daarnaast komen vooral de mensen die ergens last van hebben als eerste naar een forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 20:40:
[...]

Grootste gedeelte van de mensen hebben er geen last van. Op xda staat een poll waar dat in elk geval het resultaat was. Daarnaast komen vooral de mensen die ergens last van hebben als eerste naar een forum.
Kan jij misschien mij de link vd poll geven?
en dat is wel een opluchting, want bij zo'n telefoon hoort geen stof onder de scherm:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:54
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:30:
[...]

Kan jij misschien mij de link vd poll geven?
en dat is wel een opluchting, want bij zo'n telefoon hoort geen stof onder de scherm:P
Is alweer een tijdje terug, moet je ff op xda zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:50:
[...]

Is alweer een tijdje terug, moet je ff op xda zoeken ;)
heb jij een sensation??
En zo ja ben je er mee tevrede?:P Zou jij mij beter de s2 aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:58:
[...]

heb jij een sensation??
En zo ja ben je er mee tevrede?:P Zou jij mij beter de s2 aanraden?
Galaxy S 2 vs. HTC Sensation :)

Edit:
Of kijk eens (bijvoorbeeld in de TS van dit topic) bij ene review, waar deze 2 telefoons vergleken worden.

Het is ook een persoonlijke keuze, die wij niet voor je kunnen maken, ik zou zelf liever voor de Sensation gaan (sense, uiterlijk, "degelijkheid", hogere resolutie scherm), maar andere gaan liever voor de SII (hogere benchmarkscores, (S)AMOLED-scherm)....

[ Voor 40% gewijzigd door yannickie111 op 23-06-2011 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 23:25

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Op mijn touch pro2 had ik op het homescreen een overzicht van de eerst volgende afspraken die op de kalender stonden. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen in Sense 3.0 ? Natuurlijk heb ik de calendar al toegevoegd op een van de homescreens, maar ik wil niet steeds moeten switchen van homescreen om mijn volgende afspraken te zien. Ik ben dus eigenlijk opzoek naar een kleine widget voor onder de klik zeg maar.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:59:
[...]

Galaxy S 2 vs. HTC Sensation :)

Edit:
Of kijk eens (bijvoorbeeld in de TS van dit topic) bij ene review, waar deze 2 telefoons vergleken worden.

Het is ook een persoonlijke keuze, die wij niet voor je kunnen maken, ik zou zelf liever voor de Sensation gaan (sense, uiterlijk, "degelijkheid", hogere resolutie scherm), maar andere gaan liever voor de SII (hogere benchmarkscores, (S)AMOLED-scherm)....
ik zit al 1 maand te twijfelen tussen deze 2 telefoons:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:09:
[...]

ik zit al 1 maand te twijfelen tussen deze 2 telefoons:P
Wat brengt je aan het twijfelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:15:
[...]

Wat brengt je aan het twijfelen?
De sensation heeft sense 3.0, wat veeel beter is dan de touchwiz en de sensation heeft een veel betere design(wat ik belangerijk vind)
Maar de samsung is sneller(wat ook belangerijk is:P)

Mijn vorige toestel is een samsung jet, en ik voel me ook wel een beetje genaaid door samsung omdat samsung jet een vrotte telefoon is, en zij zeiden dat het smarter than smartphone is:S. 300 euro voor niks weg. diezelfde fout wil ik niet weer maken:P daarom twijfel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga een keer naar de mediamarkt of een telecomwinkel en bekijk de toestellen eens in het echt. Ik denk dat je dan vrij snel een keuze kunt maken op basis van wat je gevoel zegt. Qua mogelijkheden zijn het beide erg goede toestellen... naar mijn mening kies je daarbij inderdaad vooral tussen Sense of Touchwizz.
De hardware in de Sensation is zeker goed genoeg. De samsung is vast wat sneller en hardwarematig sterker maar je zult het gewoon niet merken. Of jij moet de zwaarste apps/games draaien waarbij je net die 10% nodig hebt dat de SII beter zal zijn... ik zie het niet gebeuren.
De Sensation is gewoon echt een geweldig toestel en kan alles aan wat je op het moment en in de toekomst wil! Kom zelf van Nokia N97 Symbian en ken Touchwizz van de galaxy Ace en vind dat echt niks. Sense is echt zo mooi gemaakt en werd echt lekker!

Kijk trouwens eens hier... daar horen onze posts ook in eigenlijk...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 22:27:
Ga een keer naar de mediamarkt of een telecomwinkel en bekijk de toestellen eens in het echt. Ik denk dat je dan vrij snel een keuze kunt maken op basis van wat je gevoel zegt. Qua mogelijkheden zijn het beide erg goede toestellen... naar mijn mening kies je daarbij inderdaad vooral tussen Sense of Touchwizz.
De hardware in de Sensation is zeker goed genoeg. De samsung is vast wat sneller en hardwarematig sterker maar je zult het gewoon niet merken. Of jij moet de zwaarste apps/games draaien waarbij je net die 10% nodig hebt dat de SII beter zal zijn... ik zie het niet gebeuren.
De Sensation is gewoon echt een geweldig toestel en kan alles aan wat je op het moment en in de toekomst wil! Kom zelf van Nokia N97 Symbian en ken Touchwizz van de galaxy Ace en vind dat echt niks. Sense is echt zo mooi gemaakt en werd echt lekker!
Dat is het probleem, hier in eindhoven wordt de mediamarkt verbouwd Dus ik kan de telefoon niet testen:P
Maar ik ga denk ik toch voor de sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een Vodafone winkel laten ze je het toestel graag zien hoor... was bij mij tenminste wel zo.

Maar zie het topic Galaxy S 2 vs. HTC Sensation eens even.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 22:32 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:

HTC Sensation levertijden- en abonnemententopic.

Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier