Tjonguh, dat Wi-Fi Sync is toch behoorlijk waardeloos als het apparaat aan het stroom moet hangen (mijn notebook).
Verwijderd
Mijn iPhone 4 synct toch echt via wifi zonder dat 'ie aan een stroombron zit hoor...alienfruit schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:52:
Tjonguh, dat Wi-Fi Sync is toch behoorlijk waardeloos als het apparaat aan het stroom moet hangen (mijn notebook).
Pfff, ik geef het op. Ik kan die stomme newsstand niet verwijderen, ik kan agendapunten nog steeds niet snoozen, de appstore is in het Nederlands, ik ben al m'n apps kwijt en als ik alle apps download dan verdwijnen de apps die op pagina 12 en later staan. Het downgraden van iOS5 naar iOS4 lukt ook helemaal niet. Door iOS5 ga ik heel erg twijfelen of Android misschien niet een veel beter OS voor mij is. Zelfs Symbian beviel me destijds beter
[ Voor 11% gewijzigd door Trommelrem op 15-10-2011 18:27 ]
Hoeft helemaal niet. Kan gewoon zonder oplader. Het staat wel aangegeven dat dat moet, maar dat is dus helemaal niet zo.alienfruit schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:52:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ah natuurlijk! De iCloud zn eigen account en de iTunes een eigen account! Op die manier hou je een agenda en notificaties gescheiden en kun je toch apps op aparte apparaten installeren!dcl! schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:14:
[...]
Je kan dezelfde apple account houden voor je aankopen. Maak voor elk een eigen iCloud account voor alles behalve de aankopen. En lees vooral dit topic [iCloud] Ervaringen & Discussie en vooral de uitleg en toelichtingen van Mastha-Hacker vanaf pagina 7!
dat zijn alleen de activatie smsjesSlasher schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:52:
[...]
Het zijn geen normale sms'jes want je verstuurt het naar Engeland, dus buiten je bundel.
Wat is er aan de hand? Ik heb per abuis mijn mobileme account gemigreerd op mijn Imac naar icloud en nu zit ik met 2 apparaten die nu totaal nutteloos zijn en waar ik geen mail meer kan op ontvangen, laat staan instellen eigenlijk alles wat je met mobileme kon is nu verdwenen, simpel om het feit dat er geen IOS5 op kan. Dit kan toch niet de bedoeling zijn van Apple? Echt totaal waardeloos dit en word ik nu verplicht een nieuwe ipod/iphone te kopen??!
iemand die hier ook tegen aanloopt?
Op het forum van Tweakers.net zijn sommige mods ook een beetje erg
(Voordat ik hier nog een ban krijg jongens* druk ik het zo maar even uit)
Om deze reactie:
''Dit zou betekenen dat ze een Third party server zouden moeten opzetten. Dat ze via de iPhone 4S alle bestanden kopiëren van de Apple server, en dat ze het dan op hun eigen server (Cydia bijvoorbeeld) zetten.
Overigens hebben ze hier één vereiste voor nodig: de iPhone 4S zou een Jailbreak moeten hebben. ''
nieuws: Ontwikkelaar port spraakbesturing Siri naar iPhone 4
Wordt er een ongewenste score op afgeleverd.
Vaag...

Om deze reactie:
''Dit zou betekenen dat ze een Third party server zouden moeten opzetten. Dat ze via de iPhone 4S alle bestanden kopiëren van de Apple server, en dat ze het dan op hun eigen server (Cydia bijvoorbeeld) zetten.
Overigens hebben ze hier één vereiste voor nodig: de iPhone 4S zou een Jailbreak moeten hebben. ''
Vaag...
An a day keeps the doctor away.
Ok, ik begrijp er even niets meer van. Ik heb een iPhone4 en iPad2. Beide syncen prima via usb. Heb op beiden ingesteld dat ze via wifi mogen syncen, Dit heb ik ook ingesteld in iTunes (sync with this iPhone over wifi). Daarna nog een sync gedaan via usb. Echter ... syncen via wifi wil niet werken. Op beide apparaten niet. Hij geeft alleen maar "Synchronisatie wordt hervat als "computer" beschikbaar is", en de knop blijft grijs. Ik heb dit topic al doorgespit maar kan geen oplossing vinden. Wie heeft het verlossende woord?
[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 15-10-2011 19:22 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Ik zit met me iPhone nog op 4.1 in verband met jailbreak en simlock. Kan ik hem probleemloos updaten naar iOS5? Of ben ik dan me simlock kwijt? Bedankt alvast voor de reacties.
Firewall misschien?Microkid schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:18:
Ok, ik begrijp er even niets meer van. Ik heb een iPhone4 en iPad2. Beide syncen prima via usb. Heb op beiden ingesteld dat ze via wifi mogen syncen, Dit heb ik ook ingesteld in iTunes (sync with this iPhone over wifi). Daarna nog een sync gedaan via usb. Echter ... syncen via wifi wil niet werken. Op beide apparaten niet. Hij geeft alleen maar "Synchronisatie wordt hervat als "computer" beschikbaar is", en de knop blijft grijs. Ik heb dit topic al doorgespit maar kan geen oplossing vinden. Wie heeft het verlossende woord?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit probleem heb ik inderdaad ook!satoer schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:19:
Ik heb een vraag over photostream met iCloud onder windows. Ik kan kennelijk maar 1 map aangeven die gesynct moet worden. Aangezien ik de meeste foto’s maak met mijn dslr en deze netjes in mapjes categoriseer lijkt het mij niet mogelijk deze foto’s te syncrhoniseren met de photostream? Of zoekt photostream ook alle submappen door?
Het kan toch niet zo zijn dat Apple verwacht dat iemand zijn complete fotocollectie dumpt in 1 enkele map?
Ik wil een hele map in de cloud, en dat gebeurt niet. Als ik een enkele foto in de upload map stop, dan wordt deze wel naar de cloud geüpload.
Apple verwacht toch niet dat we alle losse foto's in één enkele map bewaren? Het moet toch kunnen dat je een hele map in de cloud opneemt?
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Yep, dat was hem
http://www.tech-recipes.c...sync-problems-in-windows/
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik kan zowel mijn iphone als ipad niet updaten.. Ik krijg de melding dat ik geen verbinding kan maken met de software-server of dat deze tijdelijk niet beschikbaar is. De software is al gedownload, dus ik snap niet waarom hij het nu niet zou doen.
Ik zal het nog eens proberen met de firewall uit...
Ik zal het nog eens proberen met de firewall uit...
[ Voor 13% gewijzigd door aicaramba op 15-10-2011 20:21 ]
Als je het niet eens bent met de moderatie op de frontpage kun je dat hier kwijt: Moddereter forum en dan het 'kleine mismoderatie topic'HardCoreGamer schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:03:
Op het forum van Tweakers.net zijn sommige mods ook een beetje erg(Voordat ik hier nog een ban krijg jongens* druk ik het zo maar even uit)
Om deze reactie:
Vaag...
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Je kunt toch een tweede account op je PC hebben, apps worden dan gedeeld dacht ik. Iets van gezinsdeling...niekbaars schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:09:
Mijn vrouw en ik hebben allebij iPhone4 en iPod. We gebruiken dezelfde apple account. Handig, want daardoor kunnen we (gekochte) apps en muziek delen.
Hij zal vast al op zijn vingers getikt zijn... Hij staat nu op ontopic.RobbieB schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:15:
[...]
Als je het niet eens bent met de moderatie op de frontpage kun je dat hier kwijt: Moddereter forum en dan het 'kleine mismoderatie topic'
Maar bedankt, ook voor de volgende keer handig.
Klopt het dat wanneer een iPhone geactiveerd is op 1 Mac ik mijn iPhone niet meer kan aansluiten op een 2e Mac. Wanneer ik hem op de 2e Mac aansluit wordt de iPhone niet herkend....
Alleen op de Mac waarmee ik heb de iPhone heb geupdate herkend de iPhone...
Iemand een oplossing hiervoor?
Alleen op de Mac waarmee ik heb de iPhone heb geupdate herkend de iPhone...
Iemand een oplossing hiervoor?
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Hoe zijn jullie batterij ervaringen met ios5? Ik merk dat het toch weer sneller leeg gaat dan met 4.3.5. En dat was al een verslechtering tov 4.2.
Ik moet hem nu in de avond bijladen om te zorgen dat ik dag haal. Dat vind ik wel bizar met een iPhone4 van nog geen jaar.
Ik moet hem nu in de avond bijladen om te zorgen dat ik dag haal. Dat vind ik wel bizar met een iPhone4 van nog geen jaar.
Ik teken nergens meer voor
Ik heb iOS5 ook geinstalleerd op mijn iPhone4, batterijverbruik is drmatiach te noemen!
Normaal doe ik met een volle accu zeker 1,5 dag nu is de telefoon al 2x in een paar uur van 30% naar leeg gegaan?! ICloud en wifi staan uit, whatsapp en mailsync staan aan maar dat stonden ze voorheen ook al.
Ik ben bang, zeker als ik alle verhalen zo lees, dat ik niet de enige ben en dat onze vrienden bij Apple toch een foutje hebben gemaakt. Haalde vanmiddag mn telefoon uit mn broekzak, bloedje heet en hij was niets aan het doen... Erg jammer!
Normaal doe ik met een volle accu zeker 1,5 dag nu is de telefoon al 2x in een paar uur van 30% naar leeg gegaan?! ICloud en wifi staan uit, whatsapp en mailsync staan aan maar dat stonden ze voorheen ook al.
Ik ben bang, zeker als ik alle verhalen zo lees, dat ik niet de enige ben en dat onze vrienden bij Apple toch een foutje hebben gemaakt. Haalde vanmiddag mn telefoon uit mn broekzak, bloedje heet en hij was niets aan het doen... Erg jammer!
Agendapunten kan je helaas niet snoozen...
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
iOS5 zou daar verbetering in brengen, dat had Apple beloofd!
Ik heb al een advertentie op marktplaats gezet of iemand iOS5 kan vervangen door iOS4, want ik vind iOS5 echt drie keer niets.
Verwijderd
Zojuist iPad geupdate en jailbreakt op ios5.
Wel tethered, maar goed, mijn iPad word nooit uitgezet dus dat is geen probleem.
Vind de toetsen bij gesplitst toetsenbord veel te klein.
Het ouderwetse toetsenbord is veel fijner
Verder voegt de update niks toe, ook de notificationbalk is onhandiger dan die van android.
Wel tethered, maar goed, mijn iPad word nooit uitgezet dus dat is geen probleem.
Vind de toetsen bij gesplitst toetsenbord veel te klein.
Het ouderwetse toetsenbord is veel fijner
Verder voegt de update niks toe, ook de notificationbalk is onhandiger dan die van android.
mijn batterijduur is juist toegenomen ! zit nu op 33% en gisteravond rond 9 uur eruit getrokken, prima dus !Staatslot schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:34:
Ik heb iOS5 ook geinstalleerd op mijn iPhone4, batterijverbruik is drmatiach te noemen!
Waar heb je het allemaal over? nieuwe telefoons? iMac onbruikbaar? Tijdens het omzetten van me naar icloud word je er zelfs voor gewaarschuwd dat je mac moet zijn voorzien van Lion en je iDevices van iOs 5, ik weet niet of die hebt want dat staat niet in je verhaal.fukutoshin schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:58:
ik zit echt met een probleem en volgens mij moeten er duizenden andere mobileme gebruikers zijn die het zelfde probleem hebben, ik kom er maar niet uit en een search in google levert echt helemaal niks op en ook dit topic waar totaal niet te komen is met meer dan 100 pagina's.
Wat is er aan de hand? Ik heb per abuis mijn mobileme account gemigreerd op mijn Imac naar icloud en nu zit ik met 2 apparaten die nu totaal nutteloos zijn en waar ik geen mail meer kan op ontvangen, laat staan instellen eigenlijk alles wat je met mobileme kon is nu verdwenen, simpel om het feit dat er geen IOS5 op kan. Dit kan toch niet de bedoeling zijn van Apple? Echt totaal waardeloos dit en word ik nu verplicht een nieuwe ipod/iphone te kopen??!
iemand die hier ook tegen aanloopt?
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Lol, idd, na 3x het verhaal te lezen denk ik dat hij bedoelt dat hij een oude iPhone heeft die niet kan upgraden naar iOS 5. En dat de tools die bij MobileMe zaten nu weg zijn, en dat hij dat jammer vindt...robbinonline schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 00:34:
[...]
Waar heb je het allemaal over? nieuwe telefoons? iMac onbruikbaar? Tijdens het omzetten van me naar icloud word je er zelfs voor gewaarschuwd dat je mac moet zijn voorzien van Lion en je iDevices van iOs 5, ik weet niet of die hebt want dat staat niet in je verhaal.
Ofzo.
De iPhone 2, en 3 zijn de enige twee toestellen waar geen ios5 op kan. Hier word je ook duidelijk voor gewaarschuwd. En een iphone 3 is uit 2008, ruim 3 jaar verder.. lijkt me niet heel onlogische dat deze niet meer ondersteund word en aan vervanging toe is.HardCoreGamer schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 00:45:
[...]
Lol, idd, na 3x het verhaal te lezen denk ik dat hij bedoelt dat hij een oude iPhone heeft die niet kan upgraden naar iOS 5. En dat hij de tools die bij MobileMe zaten nu weg zijn, en dat hij dat jammer vindt...
Ofzo.
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Ahum, ik vind dat niet echt normaal hoor. 3 jaar vind ik wel erg kort om een consument te dwingen een nieuwe iPhone te kopen.robbinonline schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 00:51:
[...]
De iPhone 2, en 3 zijn de enige twee toestellen waar geen ios5 op kan. Hier word je ook duidelijk voor gewaarschuwd. En een iphone 3 is uit 2008, ruim 3 jaar verder.. lijkt me niet heel onlogische dat deze niet meer ondersteund word en aan vervanging toe is.
Kijk dat iCloud niet ondersteund wordt op mijn OS (winXP) daar kan ik prima inkomen, das 10 jaar oud.
Ik denk dat fukotoshin misschien wel bij een applestore geholpen kan worden ofzo?
Wellicht terugzetten van iCloud naar MobileMe? Of overstappen naar Google mail oid?
Kijk dat iCloud niet ondersteund wordt op Windows is niet meer dan normaal. Das van Microsoft. 
En wat zou jij doen, na 10 jaar nog steeds updates geven aan het mobiele OS?
Ik kan op mijn high end PC nog XP draaien, maar met jou low end iPhone kun je geen iOS 5 draaien. Logisch toch?
Maar op je laatste vraag, Mobiele Me wordt volledig verwijderd van de servers in de zomer van 2012. Lijkt mij een mooie overstap naar Gmail. (Die overigens 7GB vrije ruimte heeft)
Ik kan op mijn high end PC nog XP draaien, maar met jou low end iPhone kun je geen iOS 5 draaien. Logisch toch?
Maar op je laatste vraag, Mobiele Me wordt volledig verwijderd van de servers in de zomer van 2012. Lijkt mij een mooie overstap naar Gmail. (Die overigens 7GB vrije ruimte heeft)
Ehm... ik ben niet degene met de telefoon hoor. Dat is een andere poster.HardCoreGamer schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 01:20:
Kijk dat iCloud niet ondersteund wordt op Windows is niet meer dan normaal. Das van Microsoft.
Die zou dus wellicht weer terug kunnen worden geholpen door Apple van iCloud naar MobileMe.
dat was ik inderdaad, waar het op neerkomt is dat itunes denkt dat ik icloud gebruik maar mijn ipod dat niet ondersteunt, met gevolg dat ik mijn mobileme mail niet kan gebruiken en mijn mail account niet erop krijg.
Ook het handmatig instellen van een mail account gaat niet.
Het zelfde geld voor mijn iphone.
Waarschijnlijk heb ik die melding/waarschuwing over hebt hoofd gezien tijdens de update op mijn Imac/Lion.
Nogal een fataal "foutje" en nu met apparaten van apple zit waar alle mail accounts erop kan zetten wat ik wil maar niet mobileme wat ik al jaren gebruik sinds .mac
Ook het handmatig instellen van een mail account gaat niet.
Het zelfde geld voor mijn iphone.
Waarschijnlijk heb ik die melding/waarschuwing over hebt hoofd gezien tijdens de update op mijn Imac/Lion.
Nogal een fataal "foutje" en nu met apparaten van apple zit waar alle mail accounts erop kan zetten wat ik wil maar niet mobileme wat ik al jaren gebruik sinds .mac
Op mijn 3GS is de batterijduur nu ook veel beter. Had wel veel problemen bij de update naar IOS5 met verdwijnende Apps (update nooit meer met simpincode).syntesia schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:12:
[...]
mijn batterijduur is juist toegenomen ! zit nu op 33% en gisteravond rond 9 uur eruit getrokken, prima dus !
Sorry Wh0T?knm schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 01:05:
[...]
Ahum, ik vind dat niet echt normaal hoor. 3 jaar vind ik wel erg kort om een consument te dwingen een nieuwe iPhone te kopen.
Kijk dat iCloud niet ondersteund wordt op mijn OS (winXP) daar kan ik prima inkomen, das 10 jaar oud.
Ik denk dat fukotoshin misschien wel bij een applestore geholpen kan worden ofzo?
Wellicht terugzetten van iCloud naar MobileMe? Of overstappen naar Google mail oid?
Voordat de iPhone uitkwam in 2007 waren updates alles behalve vanzelfsprekend. Ja, je had Windows Mobile toestellen, maar updaten was vaak een verschrikking (als het al ondersteunt werd).
Probeer eens een Android-toestel van 28 maanden oud te vinden waar straks ICS op ondersteunt wordt (of zelfs 2.3.4). Wacht, ik durf die uitdaging zelfs aan te gaan met een toestel van 12 maanden oud... (En nee, de Nexus S is nog geen 12 maanden oud
Verwijderd
Daarbij kan hij gewoon zijn iCloud mail op zijn oude iPhone / iPod ontvangen...
Meer info (gevonden dmv te Googlen):
http://www.macstories.net...-account-on-snow-leopard/
Meer info (gevonden dmv te Googlen):
http://www.macstories.net...-account-on-snow-leopard/
Sterker nog, mijn iCloud mail kan ik ook gewoon ontvangen op mijn Android tablet! Gewoon door een imap account te configureren.
Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD
Sorry, hoe update ik naar iOS 5? In iTunes kan ik maar tot 4.2 bijwerken.
heb je de laatste versie van itunes wel geinstalleerd? ( 10.5 )?Fabienvg schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 10:32:
Welk apparaat heb je? iPod touch etc van een oude generatie net als de oudere iPhone's kunnen niet naar iOS5.Fabienvg schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 10:32:
Iemand ook het probleem dat sinds ik IOS5 erop heb gezet, mijn FaceTime button pleittos is op het scherm! Ik krijg het met geen mogelijkheid terug en kan niks vinden op Google erover! Ik heb een Ipad2
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Apple maakt toch wel grote stappen. Ik had zaken zoals MobileMe eerder verwacht bij Google. En wifi syncen is echt geniaal!
Ik heb de iPod touch 3G (volgens mij). Het kan goed zijn dat ik de 2G heb hoor.. Hoe check ik dit?
Verwijderd
Ik probeer de hele tijd ios5 te downloaden maar hij wil het niet doen. Eerst zijn al mijn apps die ik met Installous heb gedownload, verwijderd. Dan zegt iTunes dat er bestanden op mijn telefoon staan die niet in de bibliotheek staan. Dan geef ik aan "doorgaan". Ondertussen download hij de update van 8 minuten. Als hij klaar ik blijft het haken ok "verwerken". Dan krijg ik een melding dat het niet gelukt is en dat ik mijn netwerkinstellingen moet nachecken. Weet iemand wat hier aan de hand is want ik het de update 20x geprobeert om te downloaden.
De 8Gb versie 3rd gen word niet als 3rd gen beschouwd (geen idee waarom maar dat zie je vaak bij de wat zwaardere games staanFabienvg schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:48:
Ik heb de iPod touch 3G (volgens mij). Het kan goed zijn dat ik de 2G heb hoor.. Hoe check ik dit?
Het verbaast me enigszins hoeveel data sommige apps in de cloud willen opslaan. Jetpack Joyride bijvoorbeeld slaat maar liefst 51MB op! Het enige dat opgeslagen zou moeten worden is je game progress. Dat moet in een paar KB gemakkelijk lukken. Is deze game dan zo slordig geprogrammeerd, of heeft dit een andere reden?
Dat komt omdat er geen 8GB 3rd gen is. Toen de 3e generatie uit kwam, kwam Apple met een 32GB en 64GB iPod Touch. de 8GB versie van de 2nd generatie is in het assortiment gebleven als 'goedkoop' model en is dus ook gewoon een 2nd generatie iPod Touch van binnen.Nilsepils schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:57:
[...]
De 8Gb versie 3rd gen word niet als 3rd gen beschouwd (geen idee waarom maar dat zie je vaak bij de wat zwaardere games staan) verder kan je dat checken bij settings, algemeen, info
Goedendag.
ik heb mijn iphone 4 16gb geupdated naar ios5 maar ik krijg WI-FI itunes synchr niet aan de praat.
ik heb al paar dingen geprobeerd maar nee, PC is Windows 7.
kan iemand mij helpen????
ik heb mijn iphone 4 16gb geupdated naar ios5 maar ik krijg WI-FI itunes synchr niet aan de praat.
[ Voor 4% gewijzigd door Omnia love op 16-10-2011 12:15 ]
Wifi sync werkt toch alleen als je iPhone aan netstroom zit? Zoiets meende ik te lezen.
The devil is in the details.
@Hahn: half, hij start automatisch als ie in de netstroom zit. Maar je kan 'm wel handmatig starten als hij geen stroom krijgt
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ja die heb ik aangezet.
Fietsbel schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 12:15:
wifi sync aangezet in itunes?
synchr, wordt hervat als (Naam PC ) beschikbaar is maar mijn pc staat aan en itunes ook.?
[ Voor 1% gewijzigd door Omnia love op 16-10-2011 12:22 . Reden: staad? ]
Nou echt vaag, facetime is gewoon verdwenen van me Ipad2. Heb zelfs herstel uitgevoerd alsof het een nieuwe Ipad2 is en zit er gewoon niet meer tussen.
Allemaal sinds IOS5.0
Edit: Ik heb de icoon gevonden en valt onder "instellingen en dan Algemeen en dan Beperkingen" Alleen heel erg klote maar ik krijg het met geen mogelijkheid weer ingeschakeld. Alle andere functies kan ik in en uitschakelen. Behalve me camera en Facetime blijft gewoon uit.
iemand een idee???
Edit2: Probleem opgelost. Na een herstel, in plaats het via Itunes de instellingen te configureren, heb ik het gedaan via de Ipad2 zelf over 3G. Moest me Apple ID invoeren en uiteindelijk mijn Camera en Facetime terug waar het hoorde met IOS5.0
Allemaal sinds IOS5.0
Edit: Ik heb de icoon gevonden en valt onder "instellingen en dan Algemeen en dan Beperkingen" Alleen heel erg klote maar ik krijg het met geen mogelijkheid weer ingeschakeld. Alle andere functies kan ik in en uitschakelen. Behalve me camera en Facetime blijft gewoon uit.
iemand een idee???
Edit2: Probleem opgelost. Na een herstel, in plaats het via Itunes de instellingen te configureren, heb ik het gedaan via de Ipad2 zelf over 3G. Moest me Apple ID invoeren en uiteindelijk mijn Camera en Facetime terug waar het hoorde met IOS5.0
[ Voor 66% gewijzigd door Xtr3me4me op 16-10-2011 13:51 ]
Oh vandaar.. Ik heb de 8 GB versie, dus 2G. Ondersteunt de 2G versie niet iOS 5? Dit zou ik overigens ontzettend jammer vinden.
Ik geloof dat ik het probleem met de ontzettend snel leegtrekkende batterij heb gevonden..
Het lijkt erop dat mijn iphone4 constant via GPS zoekt naar de juiste tijdzone.
Dat heb ik uitgezet, en het lijkt nu beter te gaan. Dat verklaart ook het feit dat mijn iPhone in een zwembadkluisje sneller leeg leek te lopen (slechte tot geen GPS ontvangst en dus maar blijven proberen).
instellingen > locatievoorzieningen > systeem > tijdzone instellen (uitvinken)
Ik laat het nog even weten, maar ik heb het gevoel dat dit het probleem is / was.
Heb hier thuis geen zwembadkluisje om de situatie exact na te bootsen, anders had ik het nog gedaan ook
Dat heb ik uitgezet, en het lijkt nu beter te gaan. Dat verklaart ook het feit dat mijn iPhone in een zwembadkluisje sneller leeg leek te lopen (slechte tot geen GPS ontvangst en dus maar blijven proberen).
Ik laat het nog even weten, maar ik heb het gevoel dat dit het probleem is / was.
Heb hier thuis geen zwembadkluisje om de situatie exact na te bootsen, anders had ik het nog gedaan ook
Staat de PC aan ('s nachts bijvoorbeeld), wanneer de iPhone aan de lader hangt?Omnia love schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 12:11:
Goedendag.
ik heb mijn iphone 4 16gb geupdated naar ios5 maar ik krijg WI-FI itunes synchr niet aan de praat.![]()
Je kunt iTunes Wi-Fi Sync trouwens ook manueel starten (en dan hoeft de iPhone ook niet aan de lader te hangen). Werkt dit?
Zitten beide apparaten op hetzelfde netwerk?
Hoe is de PC aangesloten. Via een Ethernet kabel?
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
Dit idee kreeg ik vanmorgen ook, constant een paars GPS icoontje ervoor. Deze Systeem locatievoorzieningen worden ook niet in de balk bovenaan gezet...Staatslot schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:15:
Ik geloof dat ik het probleem met de ontzettend snel leegtrekkende batterij heb gevonden..
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ik had ook problemen met wifi sync, heb dit opgelost door te controleren of bonjour werkte.
Wordt op de onderstaande site allemaal uitgelegd
De PC staat aan en zelfs iTunes ook. beide apparaten zitten in het netwerk, mijn pc bedraad. maar lukt niet ik kan niet manual of automatisch doen.
geen flauw idee hoe het moet.
.
geen flauw idee hoe het moet.
lux schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 13:18:
[...]
Staat de PC aan ('s nachts bijvoorbeeld), wanneer de iPhone aan de lader hangt?
Je kunt iTunes Wi-Fi Sync trouwens ook manueel starten (en dan hoeft de iPhone ook niet aan de lader te hangen). Werkt dit?
Zitten beide apparaten op hetzelfde netwerk?
Hoe is de PC aangesloten. Via een Ethernet kabel?
Die heb ik geprobeerd maar nee, het wilt niet werken.
_Mitchie_ schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:16:
Ik had ook problemen met wifi sync, heb dit opgelost door te controleren of bonjour werkte.
vind wifi sync maar een beetje nutteloos om eerlijk te zijn..
Als je pc toch aanstaat kan je net zo goed ff de kabbel erin proppen om zo te syncen..
gaat nog sneller ook
Als je pc toch aanstaat kan je net zo goed ff de kabbel erin proppen om zo te syncen..
gaat nog sneller ook
Misschien heb je wel gelijk maar ik wil die functie toch wel gebruiken .
ik schakel hele firewall uit en toch werkt het niet.

ik schakel hele firewall uit en toch werkt het niet.
er0mess schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:33:
gaat nog sneller ook
er staat dat je die bonjour openbaar moet doen maar lukt niet.
er komt steeds nog een bonjour bij.??
er komt steeds nog een bonjour bij.??
_Mitchie_ schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:16:
als wifi sync goed werkt dan is het zeker niet nutteloos. Wat als ik achter m'n pc zit, en effe een bestand wilt overpompen naar m'n ipad die in de woonkamer ligt?er0mess schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:33:
gaat nog sneller ook
Of als iTunes net een stapel podcasts had binnengehaald?
Of...
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Dubbelposten is niet de bedoeling, daarnaast mag je iets meer info geven dan alleen een plaatje.
[ Voor 82% gewijzigd door Hoedje op 16-10-2011 16:32 ]
Volgens mij scheelt het absoluut, maar mn accu is nog steeds veel te snel leeg als ik het zo een beetje merk nu..Erulezz schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:07:
[...]
Dit idee kreeg ik vanmorgen ook, constant een paars GPS icoontje ervoor. Deze Systeem locatievoorzieningen worden ook niet in de balk bovenaan gezet...
Verwijderd
Sinds ik ios 5 op iphone 4 gezet heb is mn knop wijzigen contacten weg. Heb al alle instellingen hersteld én hem teruggezet maar dat heeft niet geholpen. Iemand een idee? 
Edit 1: Ik kan ook geen nieuwe contact meer opvoeren.......
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2011 15:56 ]
Zit in een mapje dat hij standaard aanmaakt als het goed is, misschien op het tweede scherm dat weet ik even niet meer uit mn hoofdVerwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:30:
Sinds ik ios 5 op iphone 4 gezet heb is mn knop wijzigen contacten weg. Heb al alle instellingen hersteld én hem teruggezet maar dat heeft niet geholpen. Iemand een idee?
[ Voor 9% gewijzigd door Staatslot op 16-10-2011 15:32 ]
@Omnia love: wil je alstjeblieft de Edit knop (
)gaan gebruiken? Zoveel losse posts is onnodig en erg irritant voor de rest van de users hier

[ Voor 22% gewijzigd door Spike_wolf op 16-10-2011 15:33 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
De batterij op mn iPad 1 (16gb wifi) loopt een stuk sneller leeg dan voor ios5. Zelfs met opties als locatievoorzieningen en bluetooth uit...
Ik vraag me af wat de boosdoener is.
Kan iemand me helpen om de iPhone aan te sluiten op 2 computers? Itunes ziet mijn iPhone alleen op de computer waarop ik de iPhone heb geupdate naar IOS 5. Op andere computers herkent iTunes mijn iPhone gewoon niet...
Hier hetzelfde met m'n Iphone4.. alle onnodige gps staat uit, blauwtand al helemaal, nog maar eens op onderzoek uit.deBennie schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:35:
De batterij op mn iPad 1 (16gb wifi) loopt een stuk sneller leeg dan voor ios5. Zelfs met opties als locatievoorzieningen en bluetooth uit...
Staat op de "andere " computers ook de nieuwste versie van iTunes?Jer0entjeh88 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:58:
Kan iemand me helpen om de iPhone aan te sluiten op 2 computers? Itunes ziet mijn iPhone alleen op de computer waarop ik de iPhone heb geupdate naar IOS 5. Op andere computers herkent iTunes mijn iPhone gewoon niet...
Ja, ze hebben allebei de laatste versie van iTunes...OkeOkeOke schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 16:08:
[...]
Staat op de "andere " computers ook de nieuwste versie van iTunes?
http://support.apple.com/kb/TS1538?viewlocale=nl_NLJer0entjeh88 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 16:13:
[...]
Ja, ze hebben allebei de laatste versie van iTunes...
Thanks, het zijn beide Apples maar ik kom hier wel mee vooruit.
edit: Een simpele reinstall van iTunes did the trick!
[ Voor 10% gewijzigd door Jer0entjeh88 op 16-10-2011 16:22 ]
Misschien helpt dit ook :http://appletips.nl/ipadiphone-wordt-niet-herkend-door-itunes-10-6/Jer0entjeh88 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 16:18:
[...]
Thanks, het zijn beide Apples maar ik kom hier wel mee vooruit.
Hello, ik heb een vraagje. zijn er mensen met een 3GS met iOS 5?
Is het interessant om voor 250 euro een 3GS te kopen, te upgraden naar iOS5. Mij doet de camera er niet toe, maar is deze snel genoeg en heeft deze ook de nieuwe functies van ios? En hoe zit het met batterijduur van de 3gs?
Ik weet dat er op internet veel reviews zijn, maar ik had graag jullie meningen gehad
Is het interessant om voor 250 euro een 3GS te kopen, te upgraden naar iOS5. Mij doet de camera er niet toe, maar is deze snel genoeg en heeft deze ook de nieuwe functies van ios? En hoe zit het met batterijduur van de 3gs?
Ik weet dat er op internet veel reviews zijn, maar ik had graag jullie meningen gehad
3GS is met iOS 5 sneller dan met iOS 4.
Geen zorgen.
Geen zorgen.
En da's nu juist waar het goed EN fout gaat. Alles is dan netjes zoals je wilt, gescheiden. Echter komen nog steeds notificaties (herinneringen) en agenda-itmes in het notification area terecht en krijg je hier ook reminders (incl. geluid) van! Dus ook nadat je in de agenda-app een bepaalde agenda uitgesnikt hebt.stok schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:59:
[...]
Meerdere kalenders aanmaken en per device kiezen welke kalender je actief wilt hebben op je apparaat. (denk ik) En zelfde voor andere zaken (herinneringen etc.)
Ik kan tot op heden nergens eenzelfde optie als in de agenda-app vinden zoals die wel beschikbaar is in de agenda-app, namelijk: het aan- en uitvinken van meerdere agenda's. Dus uitvinken om géén herrineringsberichtjes meer te krijgen, geen agenda-items meer te zien. die blijven gewoon zichtbaar
Helemaal mee eens!UltraSub schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:09:
Geen zorgen.
Verwijderd
Mijn persoonlijke ringtones na veel moeite terug kunnen overzetten.
Kunnen nu met die nieuwe IOS 5 de meldingstones wel aangepast/gepersonaliseerd worden en dit zonder al te veel omwegen? Groetjes, Y
Kunnen nu met die nieuwe IOS 5 de meldingstones wel aangepast/gepersonaliseerd worden en dit zonder al te veel omwegen? Groetjes, Y
Ja ok, en hoe zit het met de batterijduur? Is deze beter dan mijn htc desire (leeg binnen de dag normaal gebruik)?UltraSub schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:09:
Geen zorgen.
ik hou meestal 20-30% over met af en toe een tweetje een klein beetje internetten etc.BjornVH schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:39:
[...]
Ja ok, en hoe zit het met de batterijduur? Is deze beter dan mijn htc desire (leeg binnen de dag normaal gebruik)?
dan heb ik wel altijd wifi en GPS aan.
ik denk dat het niet zoveel verschil maakt met je desire, zeker als je bluetooth, locatievoorzieningen en wi-fi uit zet als je het niet gebruikt
verder ben ik het met de jongens eens dat iOS5 lekker loopt op de 3Gs, ik had een tijdje een 3G die ontzettend traag was, toen ik dus een 3Gs kreeg was het verschil enorm! en nou met iOS5 weer
Word het data(foto, contacten) verwijderd wanneer ik op een nieuwe systeem waar ik niet eerder de iPhone heb geconfigureerd ?
Ik weet dat wanneer ik een reservie kopie maak dat alles gekopieerd word maar de in de bovestaande sitautie nog nooit een update uitgevoerd.
Moet namelijk op afstand via teamviewer een iPhone updaten naar iOS5 maar wil niet al te veel gezeik.
Ik weet dat wanneer ik een reservie kopie maak dat alles gekopieerd word maar de in de bovestaande sitautie nog nooit een update uitgevoerd.
Moet namelijk op afstand via teamviewer een iPhone updaten naar iOS5 maar wil niet al te veel gezeik.
Zijn er nog mensen die 2 Photostreams zien? Ik had iOS 5 geconfigureerd met de verkeerde Apple ID tijdens de initiële wizard. Daarna heb ik mijn iCloud account verwijderd op mijn iPhone via Instellingen > iCloud > "Verwijder account"
Nu zie ik twee Photostreams ... Op mijn MacBook Air heb ik dezelfde iCloud account als op mijn iPhone.
Heb al enkele keren gereset. Iemand een voorstel?
Waarschijnlijk zal een backup/restore werken, maar daar wil ik nog eventjes mee wachten.
Nu zie ik twee Photostreams ... Op mijn MacBook Air heb ik dezelfde iCloud account als op mijn iPhone.
Heb al enkele keren gereset. Iemand een voorstel?
Waarschijnlijk zal een backup/restore werken, maar daar wil ik nog eventjes mee wachten.
[ Voor 195% gewijzigd door lux op 16-10-2011 22:42 ]
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
iCloud voor contacten op je telefoon aanzetten bij instellingen > iCloud.Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:30:
Worked for me!
Heb je je iPhone al eens herstart? Hielp bij mij ... Ik kon zelfs geen manuele sync doenOmnia love schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:26:
De PC staat aan en zelfs iTunes ook. beide apparaten zitten in het netwerk, mijn pc bedraad. maar lukt niet ik kan niet manual of automatisch doen.
geen flauw idee hoe het moet..
[...]
Ik word gek! Zo heb ik na herstel mijn FaceTime en camera terug, vervolgens speel ik een spelletje en ga terug naar het scherm en niks aan de hand!
Vervolgens laat ik hem staan voor een uurtje en ik pak hem weer en kijk, ja hoor weer FaceTime en camera weg!
Snap er echt niks van! Kijk ik onder algemeen en beperkingen en kan hem gewoon weg niet activeren! Snap hier echt niks van. 3 keer herstelt en telkens hetzelfde!
Iemand een idee??? Help!
Vervolgens laat ik hem staan voor een uurtje en ik pak hem weer en kijk, ja hoor weer FaceTime en camera weg!
Snap er echt niks van! Kijk ik onder algemeen en beperkingen en kan hem gewoon weg niet activeren! Snap hier echt niks van. 3 keer herstelt en telkens hetzelfde!
Iemand een idee??? Help!
Heeft iemand nog goede tips voor notification widgets dmv cydia? (weet niet of jailbreak apps mogen worden besproken, if so let me know). ik ken al:
SBsettings,
MusicCenter
BatteryCenter
en PowerCenter (en natuurlijk ook de std widgets)
SBsettings,
MusicCenter
BatteryCenter
en PowerCenter (en natuurlijk ook de std widgets)
Vanavond upgrade naar iOS 5 gedaan op mijn 3GS. Duurde alles bij elkaar wel een tijd. Alles lijkt er weer goed op te staan behalve mijn muziek. Alle muziek staat wel nog op mijn laptop maar er staat niets van op mijn iPhone.
Ik krijg het niet voor elkaar om op mij laptop de muziek alsnog over te zetten. Synchroniseren helpt niet en slepen lukt ook niet. Ik had wel eerst iCloud aangezet en toen maar weer uitgezet, maar dat maakt ook geen verschil.
Telefoon aan-en uitzette helpt ook niet. Nu ben ik door mijn ideeen heen.
Iemand een idee hoe ik mijn muziek weer op mijn phone kan krijgen? Het meeste heb ik gekocht in iTunes.
Ik krijg het niet voor elkaar om op mij laptop de muziek alsnog over te zetten. Synchroniseren helpt niet en slepen lukt ook niet. Ik had wel eerst iCloud aangezet en toen maar weer uitgezet, maar dat maakt ook geen verschil.
Telefoon aan-en uitzette helpt ook niet. Nu ben ik door mijn ideeen heen.
Iemand een idee hoe ik mijn muziek weer op mijn phone kan krijgen? Het meeste heb ik gekocht in iTunes.

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Heb ook een 3GS en deze vintage gewoon de Wifi-netwerken na de upgrade. Tijdes het upgradeproces heb ik wel handmatig het wachtwoord van mijn eigen netwerk in moeten voeren. Heb jij dat ook moeten doen?lowg schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:33:
Heeft iemand last van het niet vinden van wifi netwerken sinds de update? heb een 3gs.
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Verwijderd
Dat de oplossing soms zo simpel kan zijn !barrymossel schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 18:32:
[...]
iCloud voor contacten op je telefoon aanzetten bij instellingen > iCloud.
Worked for me!
Verwijderd
Weten jullie mischien ook hoe je de push berichtjes aan kunt zetten, het lukt me gewoon niet om dit voor elkaar te krijgen. Ik ben echt alle instellingen af gegaan en heb echt alles aan te staan bij de instellingen van de iphone maar ook alles aan bij de apps zoals messenger en hyves en twitter,maar dan nog krijg ik geen push berichtjes. Ik heb het met de mail wel voor elkaar gekregen dan moest je een exchange server aanmaken met je hotmail adres en ik kreeg inderdaad een melding dat ik een berichtje kreeg.
Alleen nu lukt me dit niet bij de hyves en twitter en messenger.
Ik heb het nieuwste besturingsysteem
Geen jailbrake dus orgineel
??
Alleen nu lukt me dit niet bij de hyves en twitter en messenger.
Ik heb het nieuwste besturingsysteem
Geen jailbrake dus orgineel
??
ben ik erg benieuwd naar je settings want ik krijg het niet voor elkaarjalumsx schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 10:30:
Sterker nog, mijn iCloud mail kan ik ook gewoon ontvangen op mijn Android tablet! Gewoon door een imap account te configureren.
incoming server p99-imap.mail.me.com (zo staat het op mijn computer)
user name gebruiker@me.com
passw lijkt me duidelijk
outgoing mail smtp.me.com
use ssl on
port 993
niks werkt..
Heb het even nagekeken en dat lijken me de goede settings. Er zijn wel wat startup problemen geweest met de iCloud services, misschien heb je daar last van gehad?fukutoshin schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 06:51:
[...]
ben ik erg benieuwd naar je settings want ik krijg het niet voor elkaar
passw lijkt me duidelijk
use ssl
port 993
niks werkt..
Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD
Het schijnt dat na de beta de imap server veranderd is:fukutoshin schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 06:51:
[...]
ben ik erg benieuwd naar je settings want ik krijg het niet voor elkaar
passw lijkt me duidelijk
use ssl on
port 993
niks werkt..
http://support.apple.com/kb/HT4864
imap.mail.me.com dus
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
natuurlijk had ik dat ook al geprobeerd, ben er ondertussen nu 3 dagen mee bezig en niks werkt, ben heel wat fora afgegaan op zoek naar de oplossing.
Toch te belachelijk voor woorden dat ik alles op dat ding kan instellen, hotmail, gmail, pop3 mail accounts you name it en NOTA BENE niet een zoiets simpels als een IMAP mail van Apple zelf!
ik vermoed dat het iets te maken kan hebben met ssl en authentication, waar op mijn imac er nu gebruikt maakt wordt van "apple token" ipv alleen pasword zoals voorheen.
En laat je dat nou net niet kunnen instellen op de oudere ipod/iphone 3g versies.
update, eindelijk werkt het, de oplossing is ahum heel logisch, nadat ik als laatste ultieme poging mijn wachtwoord heb veranderd werkt het opeens.
Toch te belachelijk voor woorden dat ik alles op dat ding kan instellen, hotmail, gmail, pop3 mail accounts you name it en NOTA BENE niet een zoiets simpels als een IMAP mail van Apple zelf!
ik vermoed dat het iets te maken kan hebben met ssl en authentication, waar op mijn imac er nu gebruikt maakt wordt van "apple token" ipv alleen pasword zoals voorheen.
En laat je dat nou net niet kunnen instellen op de oudere ipod/iphone 3g versies.
update, eindelijk werkt het, de oplossing is ahum heel logisch, nadat ik als laatste ultieme poging mijn wachtwoord heb veranderd werkt het opeens.

[ Voor 38% gewijzigd door fukutoshin op 17-10-2011 09:01 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben
- Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren (of om hierin te handelen etc.)
- Links om iOS 5 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
- Als de update nog niet in iTunes ziet, moet je nog wat meer geduld hebben