Het grote PlayStation Vita topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 43.944 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
had laatst wel wat gelezen over digtal releases, die zaten zo tussen de 1GB en 4GB in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Asphalt Injection - 724 MB
Ultimate Marvel vs Capcom 3 - 1350 MB
Uncharted Golden Abyss - 2777 MB
Digi Q [AR tank game] - 220 MB
F1 - 1435 MB
Katamari - 744 MB
Good People Die Demo[999 sequel] - 121 MB
Little Deviants [20k yen which is about half the price of most] - 869 MB
Army Corps of Hell - 598 MB
Shinobido 2 - 1057 MB
Kyoukugen Dasshutsu: Zennin Shiboudesu[visual novel with ghost thingies] - 693 MB
Dynasty Warriors - 1485 MB
Dungeon Hunter - 1057 MB
Dream Club Zero - 2835 MB
Virtua Tennis - 1241 MB
Blaz Blue - 3180 MB
Mojohng Fight Club - 793 MB
Michael Jackson Experience - 1225 MB
Disgaea 3 - 1699 MB
Friends Network [doubt this will release outside JP] - 168 MB
Hot Shots Golf - 1100 MB
Monster Radar - 1640 MB
Twitter App - 5760 KB
Ridge Racer - 561 MB
Lord of Apocalypse - 1427 MB
Bron: http://psvitaforum.com/th...-digital-game-sizes.1777/

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
dus ik zeg, 16GB kaartje en dan moet dat vast wel goedkomen :p

Hoop trouwens dat Bandai het ding blijft ondersteunen met nieuwe Naruto games :o Een Ultimate Ninja Storm voor de handhelds :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raxious schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:01:
pfff, heb ff zitten kijken en kan 22 februari even 460 euro aftikken :o

- PS Vita
- 16GB Memory Card
- Uncharted: Golden Abyss
- Shinobido 2
- Ninja Gaiden Sigma Plus
- Starter Kit

Overigens heeft Neogaf een topic met games die nog dit jaar gaan verschijnen, staan behoorlijk interessante games tussen.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=445374
Ik wacht nog even tot oktober, dan kost ie nog maar €150 schat ik zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 11:54
Vinand schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:49:
[...]

Je vergeet nog 1 heeel belangrijk punt. Dat de games namelijk geoptimaliseerd worden voor de OS en de Hardware van de Vita. Dat zal ervoor zorgen dat ze met de Vita veel efficiënter en veel meer capaciteit uit de hardware kunnen gaan halen. (of klopt dat niet?)
Dat ben ik niet vergeten, maar dat geeft ook precies aan waarom de graphics van bijvoorbeeld smartphones en tablets nog wel even achterblijven vergeleken met de VITA...

Anyway, vraag me af of ik de digitale versie van Wipeout 2048 kan kopen op mijn EU PSN account en dan al een digitale versie kan transferren naar de PS VITA(zou 1 aanschaf 2 games moeten zijn toch? :P ), maarja zal wel even geduld moeten hebben gok ik zo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
EDIT: overbodige post

[ Voor 109% gewijzigd door zero_cool89 op 17-01-2012 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:18
Ondanks dat ik voor 99% deze handheld niet ga kopen het topic doorgelezen. Vind dit soort gadgets erg leuk. Maar ik val tegenwoordig (helaas) in de categorie die aan een smartphone genoeg heeft. Je zou er bijna voor naar een job verkassen waarbij je weer lekker in de trein mag zitten :P

Ik had al een gelijksoortige post gemaakt in de gamelounge. Maar als ik moest voorspellen dan vrees ik een herhaling van het psp verhaal. Ik denk namelijk dat dit idd de laatste die hard gamers hand held wordt.
Waarom? Telefoon ontwikkelingen gaan gewoon te snel. Een console moet wat......5 jaar mee?
Zelfs als de komende generatie telefoon niet krachtiger wordt, dan is de genaratie daarna het wel, en dan heb je het gewoon over 1 jaartje extra max.

En daarnaast wij (ik blijf mezelf stug rekenen tot de die hard gamers) zijn denk ik een uitstervend ras. De meeste mensen vinden voor af en toe ene spelletje de telefoon genoeg, en op vakantie gaat de laptop wel mee. Blijft er een te kleine doelgroep over.

Tuurlijk zijn de echte controls zoveel fijner dan touch. Op basis van een reviewtje/nieuws artikel van gamer.nl laatst super crate boy aangeschaft voor mijn iphone. En het spel concept is simpel maar iets wat ik best leuk zou vinden. Maar ik wordt gek van de controls! Voor dit spel zou ik mijn ds wel afstoffen....
Maar kijk naar razer die een tablet met joystick&buttons maakt, en ik verwacht dat je tzt ook officieel wel een 360 of ps3 pad aan je smartphone en/of tablet kan koppelen........

Oh en de vraag......wordt ie gehackt.......of misschien beter wanneer. Als het pas na 3-4 jaar is dan valt het misschien nog wel mee. Maar als het snel wordt dan hebben de spellen makers er al snel geen zin meer in.

Positief afsluiten, want bovenstaande is bijna allemaal persoonlijk giswerk dus de vita kan zo maar het grootste handheld succes worden sinds de gameboy met tetris (ding zag je toendertijd werkelijk overal :) )
En de games zien er fantastisch uit. Ik zag laatst beelden van sf4 op een android toestel, dat is echt compleet niet te vergelijken. (bijna verschil zwart wit/ kleuren tv).

Early adaptors i salute you en blijf die impressies posten! _/-\o_

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:54
even iets anders.
Ik heb dus een pre pack gekocht met daarin een code voor een aantal extra's (niet allemaal erg nodig, maar ja ben nou eenmaal een 'sucker' voor dat soort zaken :9 )

heeft iemand de andere code al terug? (die voor PSN)
Heb via twitter al gereageerd naar PlaystationNL en 3x telefonisch contact gezocht met de klantenservice... ZO moeilijk kan het toch niet zijn? Weet alleen, dat eind 2011 er een computerstoring was met vrijgeven van de codes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Sagat schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:12:
Ondanks dat ik voor 99% deze handheld niet ga kopen het topic doorgelezen. Vind dit soort gadgets erg leuk. Maar ik val tegenwoordig (helaas) in de categorie die aan een smartphone genoeg heeft. Je zou er bijna voor naar een job verkassen waarbij je weer lekker in de trein mag zitten :P

Ik had al een gelijksoortige post gemaakt in de gamelounge. Maar als ik moest voorspellen dan vrees ik een herhaling van het psp verhaal. Ik denk namelijk dat dit idd de laatste die hard gamers hand held wordt.
Waarom? Telefoon ontwikkelingen gaan gewoon te snel. Een console moet wat......5 jaar mee?
Zelfs als de komende generatie telefoon niet krachtiger wordt, dan is de genaratie daarna het wel, en dan heb je het gewoon over 1 jaartje extra max.

En daarnaast wij (ik blijf mezelf stug rekenen tot de die hard gamers) zijn denk ik een uitstervend ras. De meeste mensen vinden voor af en toe ene spelletje de telefoon genoeg, en op vakantie gaat de laptop wel mee. Blijft er een te kleine doelgroep over.

Tuurlijk zijn de echte controls zoveel fijner dan touch. Op basis van een reviewtje/nieuws artikel van gamer.nl laatst super crate boy aangeschaft voor mijn iphone. En het spel concept is simpel maar iets wat ik best leuk zou vinden. Maar ik wordt gek van de controls! Voor dit spel zou ik mijn ds wel afstoffen....
Maar kijk naar razer die een tablet met joystick&buttons maakt, en ik verwacht dat je tzt ook officieel wel een 360 of ps3 pad aan je smartphone en/of tablet kan koppelen........

Oh en de vraag......wordt ie gehackt.......of misschien beter wanneer. Als het pas na 3-4 jaar is dan valt het misschien nog wel mee. Maar als het snel wordt dan hebben de spellen makers er al snel geen zin meer in.

Positief afsluiten, want bovenstaande is bijna allemaal persoonlijk giswerk dus de vita kan zo maar het grootste handheld succes worden sinds de gameboy met tetris (ding zag je toendertijd werkelijk overal :) )
En de games zien er fantastisch uit. Ik zag laatst beelden van sf4 op een android toestel, dat is echt compleet niet te vergelijken. (bijna verschil zwart wit/ kleuren tv).

Ik vind de Vita anders reuze interessant, en heb zelfs al overwogen om 'm aan te schaffen (ik heb een iPhone en heb helemaal niks met handhelds). Het gebruik van 2 analoge sticks en de nu al fantastische line-up (Uncharted!!) hebben toch mijn aandacht. Mijn laatste handheld is een Atari Lynx. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
superericje schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:51:
even iets anders.
Ik heb dus een pre pack gekocht met daarin een code voor een aantal extra's (niet allemaal erg nodig, maar ja ben nou eenmaal een 'sucker' voor dat soort zaken :9 )

heeft iemand de andere code al terug? (die voor PSN)
Heb via twitter al gereageerd naar PlaystationNL en 3x telefonisch contact gezocht met de klantenservice... ZO moeilijk kan het toch niet zijn? Weet alleen, dat eind 2011 er een computerstoring was met vrijgeven van de codes..
Ik heb gewoon alle codes beschikbaar... Via de mail kreeg ik nog zo een code..

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hands-on met de Vita in Japan gehad en ik moet zeggen dat het echt een monster is, in positieve zin dan. Wat een beelden en power heeft dat ding. De games die er nu voor uit zijn zijn voor mij echter nog geen reden om er 1 te halen. Daarnaast vraag ik me af in hoeverre de analoge sticks fijn zijn voor langdurig spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 17:24

Metro2002

Memento mori

Sagat schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:12:

Je geeft zelf al aan waarom de console markt en de handheld markt gewoon zal blijven bestaan. telefoons zijn dan wellicht leuk voor een potje angry birds en de hardware kan dan wel krachtig genoeg zijn om indrukwekkende demo's en games te tonen, de controls blijven zo dramatisch dat een gamer die meer wil dan een casual spelletje bejeweled of angry birds toch echt wel een losse handheld zal aanschaffen.

Ondanks dat ik een telefoon heb die prima games kan spelen doe ik dat in de praktijk nooit en als ik het wel eens doe dan word ik er na 1 tel al weer aan herinnerd waarom ik dat nooit deed, het wérkt gewoon niet.

Dus tenzij er een kruisbestuiving komt zoals een handheld waarmee je kunt bellen of een telefoon met fatsoenlijke controls blijft de handheld heus wel bestaan.

De vita heeft zeker mijn interesse maar ik speel uberhaupt te weinig onderweg. Ik reis nooit met het OV en als ik met de auto weg ga dan rij ik 99% van de keren dus dan kan ik ook moeilijk een potje gamen :+

Als handhelds heb ik nu een Sega game gear ( :+ ) en een Sega gopher (megadrive emulator) en die laatste gebruik ik heel af en toe wel eens.

Kan de vita eigenlijk aan een televisie worden gekoppeld (en dan analoog, ik heb geen HDMI ;( ) ? Dan wordt ie namelijk een stuk interessanter voor mij :P

[ Voor 4% gewijzigd door Metro2002 op 18-01-2012 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metro2002 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:08:

Dus tenzij er een kruisbestuiving komt zoals een handheld waarmee je kunt bellen of een telefoon met fatsoenlijke controls blijft de handheld heus wel bestaan.
Dan moet je de N-Gage halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 17:24

Metro2002

Memento mori

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:26:
[...]

Dan moet je de N-Gage halen!
Dat idee ja, al was er ook een moderner alternatief geloof ik, kan even niet op de naam komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metro2002 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:43:
[...]

Dat idee ja, al was er ook een moderner alternatief geloof ik, kan even niet op de naam komen.
Bedoel je niet de N-Gage 2, of die rare Sony Playstation-Phone. Was beiden weinig soeps in ieder geval dus ben benieuwd of er nog een serieus alternatief komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadeel van een gecombineerde handheld/telefoon is de batterij. Als je de gebruiksduur van de batterijen nu ziet wordt het de keuze tussen bellen/mail/internet of gamen, beide zal lastig worden tenzij je een netaansluiting in de buurt hebt. Een collega heeft zo zijn smartphone leeg getrokkken op een halve dag terwijl ik op mijn 3DS de ochtend fluitend doorkwam (heb een grotere batterij er op zitten).
Zoals hierboven al is gezegd, daarom zal de handheld niet zo snel verdwijnen (mits de prijs van het apparaat en games redelijk zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:54
Vinand schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 11:00:
[...]
Ik heb gewoon alle codes beschikbaar... Via de mail kreeg ik nog zo een code..
Serieus? wauw ik ben al ruim een maand bezig 3x gebeld en NOG niks.. je krijgt toch een code voor het PSN via de mail?
En daarmee kan je de pre order pack activeren (dus €5.- korting op download oa..) toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Kijk wat ik ook al probeerde te zeggen is dat wij tweakers geen goede graad meter zijn.
Hoeveel mensen zullen nu uberhaupt al weten wat een vita is?
En nogmaals wat is de doelgroep?
kids? Die krijgen steeds vroeger een telefoon. Een goedkopere (3)ds of zelfs zo'n no name handhelds van de intertoy met 160 build in games........
Dan heb je nog de groep 'studenten' leeftijd tussen 16-25 ofzo. De jongere varianten hebben misschien net te weinig geld (of kopen dan liever die telefoon of vaste console) en de ouderen hebben al een laptop of tablet voor trein reizen........

Oudere gamers hebben volgens mij minder interesse/behoefte aan een handheld.......:?

Dan blijft over de hardcore gamer die ook graag onderweg wil gamen. En dan wil Sony natuurlijk ook alleen maar mensen die niet gaan hacken en gratis gamen. IMHO is dat een te kleine doelgroep. Maar then again de psp zat min of meer al in hetzelfde schuitje en die is uiteindelijk toch ook miljoenen keren over de toonbank gegaa. Ik vraag me echter af of het project uiteindelijk winstgevend is geweest voor sony........

Maar nogmaals ik hoop dat ik het mis heb :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Smartphone games kunnen nooit zo goed worden als echte handheld games, puur door het verschil in budget en controls. Infinity Blade ziet er prachtig uit, maar is natuurlijk nauwelijks een game te noemen. Tevens kunnen ze allerlei grafische truukjes toepassen omdat je niet vrij kan rondlopen in de spelwereld. Een Uncharted: Golden Abyss is gewoon 100% onmogelijk op een smartphone of tablet. Door de controls en door de schaal van de game. Het zijn gewoon twee totaal verschillende markten, met de enige gelijkenis dat ze mooie beelden op het scherm kunnen toveren.

Verwacht ook geen gigantische games op iOS omdat developers daar gewoon het budget niet voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:53
gta3?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
superericje schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:50:
[...]

Serieus? wauw ik ben al ruim een maand bezig 3x gebeld en NOG niks.. je krijgt toch een code voor het PSN via de mail?
En daarmee kan je de pre order pack activeren (dus €5.- korting op download oa..) toch?
In de pre-orde doosje stond een code. Doe had ik ingetikt bij de aangegeven website en toen kreeg ik direct binnen een paar seconden me mail binnen met de nieuwe code... Dus ik denk dat jij iets fout gedaan hebt. :s

[ Voor 39% gewijzigd door Vinand op 18-01-2012 15:45 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Dat is niet relevant aangezien het om een port gaat van een game die al een erg lange tijd terug is uitgebracht...
Maar je hebt aan de ene kant wel gelijk. Ik denk dat alleen de Hardware van de IOS apparaten nooit zo optimaal benut kunnen worden als bijvoorbeeld de gameconsoles aangezien die een os draaien en waarbij de games ook optimaal worden klaargestoomd voor de desbetreffende hardware. Als je een ipad hebt met precies dezelfde specs als de Vita dan zal de Vita bij de games die ervoor uit komen veel meer potentie pakken uit de hardware van de Vita dan bijv. de Ipad of de Samsung Galaxy tab.

En vergeet natuurlijk niet de prijsverschil en de buttons die nog ontbreken...

Maar goed. :) Remote play COD mw3... Als ik op die wijze bij mijn matties via zijn of nog beter mijn playstation 3 op een eigen scherm kan meedoen via de vita (In plaats van fucking split shit screen)... Die reden is voor mij al genoeg om een vita aan te schaffen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
Disfigured schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:58:
Smartphone games kunnen nooit zo goed worden als echte handheld games, puur door het verschil in budget en controls. Infinity Blade ziet er prachtig uit, maar is natuurlijk nauwelijks een game te noemen. Tevens kunnen ze allerlei grafische truukjes toepassen omdat je niet vrij kan rondlopen in de spelwereld. Een Uncharted: Golden Abyss is gewoon 100% onmogelijk op een smartphone of tablet. Door de controls en door de schaal van de game. Het zijn gewoon twee totaal verschillende markten, met de enige gelijkenis dat ze mooie beelden op het scherm kunnen toveren.

Verwacht ook geen gigantische games op iOS omdat developers daar gewoon het budget niet voor hebben.
Wat een onzin: Infinity Blade heeft meer geld in het laadje gebracht voor Epic dan welke PSP game van de laatste jaren: 23 miljoen dollar winst. Zie verder dit verhaal op GamaSutra, over het verschil omzet tussen DS en PSP en de smartphones. Het is daarbij echt totaal oninteressant wat jij als 'hardcore' gamer vindt, de massa speelt gewoon liever op z'n smartphone. Daar valt voor ontwikkelaars meer te verdienen en daar zullen ze dus meer aandacht aan gaan besteden de komende jaren. En je hebt gelijk dat Uncharted niet mogelijk is op de huidige dualcore smartphones. Maar de smartphones van volgend jaar, met nieuwe generatie processoren en gpu's, laten de psp grafisch dan weer ver achter zich. Natuurlijk is er dan nog het punt van de controls, maar goed, daar maakt de massa zich niet druk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
@yeroen76:
Er valt niet te ontkennen dat ios en android games een markt vormen waar veel geld te halen valt, maar een kritische blik ten opzichte van je bronnen zou je sieren:
De cijfers op gamasutra zijn afkomstig van Flurry. Een omschrijving van Flurry die op hun eigen website staat:

"Flurry increases the size and value of mobile application audiences, already helping more than 50,000 companies in over 100,000 applications across iOS, Android, BlackBerry and Windows Phone platforms. Flurry has built the world's leading mobile application analytics and data-powered advertising platform, with more ground breaking services in development."

Dan hoef je mij niet uit te leggen wat hun belang is in het promoten van de ios en android markt.

Daarnaast pakken Ios en android samen 58% ten opzichte van 42% van nintendo en sony, maar over hoeveel developers worden die percentages verdeeld? Lijkt mij ook wel leuk om te weten. Daarnaast hoef je als dev natuurlijk ook niet exclusief voor 1 platform te werken, vandaar dat we bijv. Plants vs Zombies ook gewoon op de traditionele handhelds terugzien, aangezien daar blijkbaar toch nog 42% van de winst te vinden valt.

Overigens: leuk dat smartphones volgend jaar of t jaar daarop wellicht dezelfde specs als de vita zullen hebben, maar als je daar specifiek voor gaat developen, dan mis je een hoop potentiele klanten die wellicht nog op iphones 3gs, 4, 4s zitten te spelen. Daar zal dus ook rekening mee gehouden moeten worden.

Ik geloof echt wel dat Sony en Nintendo de smartphone effecten voelen op financieel vlak, maar ik geloof ook dat er gamers zijn die liever knopjes hebben en een platform dat geen 700euro kost en elke twee jaar geupgrade moet worden om mee te kunnen. Ook al is dat dan een minderheid, dat betekent niet dat er geen geld aan te verdienen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
700 euro is eenmalig.
Met de huidige gameprijzen heb je dat er met 5 spellen ook wel uit (vergeleken met Vita + 5 games + memory card).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ik heb twee vraagje over de games voor de Vita.

Als je deze online koopt via het PSN, kan je dan zelf de taal kiezen of krijg je dan maar net waar je op dat moment bevind? Dus als ik nu in Duitsland woon dat ik dan verplicht Duitse versies download of mag ik ook Engels of NL kiezen als taal?

Zijn de spellen via PSN goedkoper dan eentje uit de winkel? Aangezien je dan namelijk een mooi hoesje en handleiding erbij krijgt :)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Voor de Vita worden de PSN games goedkoper dan in de winkel.
Als je een PSN account aanmaakt selecteer je het land waar je woont. Je krijgt dan automatisch de PSN Store van dat land ook als je in het buitenland bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ah gelukkig, Ik was al bang dat ik dan ineens alles in het Duits en misschien zelfs met censuur krijg :( maar gelukkig is dat netjes geregeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je eigenlijk je ps3/psp account ook gebruiken voor de psvita?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
matthijst schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:51:
700 euro is eenmalig.
Met de huidige gameprijzen heb je dat er met 5 spellen ook wel uit (vergeleken met Vita + 5 games + memory card).
Lekker kersen aan t plukken uit mijn post? :z
700 euro is niet eenmalig, tenzij je je smartphone games niet met de beste graphics wil spelen. En dat is natuurlijk prima, maar dan gaat een argument als 'volgend jaar zijn smartphones de vita dik voorbij' natuurlijk ook niet op, tenzij je daarwerkelijk een nieuwe smartphone koopt. Daarnaast kan je voor 700 euro meer halen dan een vita (250), memcard (grootste is 50 euro, kleinste 20 ofzo?) en vijf spellen. En laat je ook de kwaliteit van de spellen buiten beschouwing. Vergelijk ze dan met playstation minis á max 5 euro per stuk.

Maargoed, daar ging mijn post natuurlijk niet over, mijn post ging over t feit dat er in de dedicated handheld scene nog steeds geld te verdienen valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
nioz schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:28:
@yeroen76:
Ook al is dat dan een minderheid, dat betekent niet dat er geen geld aan te verdienen valt.
Het is gewoon off topic dit, dus ik stel voor deze discussie te stoppen. Een ander iets waar ik dan wel nieuwsgierig naar ben. Hoeveel spelen jullie hier op een handheld? (mag ook nog een psp/3ds of wat anders zijn, maar laten we telefoons even bewust NIET meenemen).

Als ik naar mezelf kijk, zelfs toen ik elke dag nog 2 uur in de trein zat deed ik eigenlijk niet veel handheld gamen. Voor sommige spellen die ik 'serieus' wil spelen is een sessie van een uur misschien nog aan de korte kant. En je hebt te maken met een omgeving waarin je je misschien niet helemaal lekker kan concentreren (ik had een overstap, en ook mede passagiers kunnen hindelrlijk zijn...).
Op vakantie deed ik dan wel langere sessies. Maar das maar 1 of 2 keer per jaar ofzo. Thuis vind ik het bijna zonde om bvb een uncharted vita te gaan spelen, als je ook gewoon de ps3 variant kan spelen?

Hoe zit dat met jullie dan?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel elke dag nog wel iets van een halfuurtje tot een uurtje in bed voor het slapen gaan.

(Ja, met de DS dan he, voor de wiseguys onder jullie)

Daarnaast vind ik de DS ook wel fijn om mee te multiplayeren met vrienden, kennissen en anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Sagat schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:40:
[...]
. Thuis vind ik het bijna zonde om bvb een uncharted vita te gaan spelen, als je ook gewoon de ps3 variant kan spelen?

Momenteel even niets, maar ook amper ps3/xbox spellen. Als ik wel op handhelds speel is dat overigens vooral thuis. Ik vind de flexibiliteit gewoon heel fijn: ik neem niet direct de tv in beslag (misschien wil mijn vriendin tv kijken?), kan ook in bed nog even spelen en als ik dan de deur uit ga, dan kan ik ook nog verder als ik dat wil. Laatste handheld spellen die ik heb gespeeld waren trouwens op de ds, in de zomer en begin vd herfst denk ik. Heb toen zelda phantom hourglass en spirittracks uitgespeeld en flink wat uren in dragonquest IX en pokemon black gestopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Yeroen76 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:14:
[...]

Wat een onzin: Infinity Blade heeft meer geld in het laadje gebracht voor Epic dan welke PSP game van de laatste jaren: 23 miljoen dollar winst. Zie verder dit verhaal op GamaSutra, over het verschil omzet tussen DS en PSP en de smartphones. Het is daarbij echt totaal oninteressant wat jij als 'hardcore' gamer vindt, de massa speelt gewoon liever op z'n smartphone. Daar valt voor ontwikkelaars meer te verdienen en daar zullen ze dus meer aandacht aan gaan besteden de komende jaren. En je hebt gelijk dat Uncharted niet mogelijk is op de huidige dualcore smartphones. Maar de smartphones van volgend jaar, met nieuwe generatie processoren en gpu's, laten de psp grafisch dan weer ver achter zich. Natuurlijk is er dan nog het punt van de controls, maar goed, daar maakt de massa zich niet druk om.
Heb je m'n post wel gelezen? Zeg ik iets over wat Epic heeft omgezet met Infinity Blade? Het budget was laag. Dat kan ook niet anders want het is een simpel touch screen spelletje met mooie graphics. Uncharted: Golden Abyss is een volledige console-ervaring en is onmogelijk te spelen zonder knoppen. Tevens is de game rond de 3GB. Dat zie je ook niet snel op iOS. En nee, de smartphones van volgend jaar laten de Vita niet ver achter zich. Smartphone games zullen nooit de volledige power kunnen benutten van de betreffende telefoon. En dat hoeft ook niet, want de meest simpele iOS games zijn de best verkochte/populairste. Echte games speelt men liever op een handheld, zoals te zien is aan de goede 3DS verkopen afgelopen feestdagen. Af en toe een uitschietertje met mooie graphics gaan er echt niet voor zorgen dat echte handheld games ineens mogelijk zullen zijn op een telefoon.

Bijna elke console-port op iOS/Android speelt gewoon belabberd. Dat je de controls voor lief neemt betekend niet dat de controls goed werken.
Sagat schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:40:
[...]

Het is gewoon off topic dit, dus ik stel voor deze discussie te stoppen. Een ander iets waar ik dan wel nieuwsgierig naar ben. Hoeveel spelen jullie hier op een handheld? (mag ook nog een psp/3ds of wat anders zijn, maar laten we telefoons even bewust NIET meenemen).

Als ik naar mezelf kijk, zelfs toen ik elke dag nog 2 uur in de trein zat deed ik eigenlijk niet veel handheld gamen. Voor sommige spellen die ik 'serieus' wil spelen is een sessie van een uur misschien nog aan de korte kant. En je hebt te maken met een omgeving waarin je je misschien niet helemaal lekker kan concentreren (ik had een overstap, en ook mede passagiers kunnen hindelrlijk zijn...).
Op vakantie deed ik dan wel langere sessies. Maar das maar 1 of 2 keer per jaar ofzo. Thuis vind ik het bijna zonde om bvb een uncharted vita te gaan spelen, als je ook gewoon de ps3 variant kan spelen?

Hoezo is het zonde om Uncharted op de Vita te spelen? Het scherm is enorm voor handheld begrippen en aangezien je er met je neus bovenop zit is het misschien wel duidelijker dan via je TV. Tevens is het een compleet nieuw deel, die niet speelbaar is op de PS3, dus kan je hem daar ook niet op spelen. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Disfigured op 19-01-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Oh btw, kan je de games in het PSN alleen met een CC kopen of zijn er ook nog andere opties zoals PayPal of weet ik veel wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan prepaidkaartjes kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:36:
Kan je eigenlijk je ps3/psp account ook gebruiken voor de psvita?
ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Sir_Hendro schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:11:
Ik heb twee vraagje over de games voor de Vita.

Als je deze online koopt via het PSN, kan je dan zelf de taal kiezen of krijg je dan maar net waar je op dat moment bevind? Dus als ik nu in Duitsland woon dat ik dan verplicht Duitse versies download of mag ik ook Engels of NL kiezen als taal?

Zijn de spellen via PSN goedkoper dan eentje uit de winkel? Aangezien je dan namelijk een mooi hoesje en handleiding erbij krijgt :)
Hangt heel sterk af van welke versie zij in de store hebben zitten, de europese versie of echt een unieke duitse. Wij hebben in de Nederlandse store wel een algemeen Europese versie staan. Maar kan zijn bij meer geweldadige games een aangepaste Duitse versie natuurlijk in hun store alleen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Sn0wblind schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:52:
[...]

Hangt heel sterk af van welke versie zij in de store hebben zitten, de europese versie of echt een unieke duitse. Wij hebben in de Nederlandse store wel een algemeen Europese versie staan. Maar kan zijn bij meer geweldadige games een aangepaste Duitse versie natuurlijk in hun store alleen staat.
ja precies en die wil ik dus niet. Het zou kut zijn als ik speciaal naar NL moet gaan om even iets via PSN te kunnen kopen omdat ik in Duitsland alleen maar Duitse troep kan kopen. Maar volgens de vorige tweaker kan je zelf bepalen uit welk land de PSN de spellen zal verkopen. Dus dat wordt Engels Engels Engels en geen DUITS :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info.

Dan heb ik straks mijn ps3,psp en psv allemaal op 1 account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Disfigured schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:20:
Hoezo is het zonde om Uncharted op de Vita te spelen? Het scherm is enorm voor handheld begrippen en aangezien je er met je neus bovenop zit is het misschien wel duidelijker dan via je TV. Tevens is het een compleet nieuw deel, die niet speelbaar is op de PS3, dus kan je hem daar ook niet op spelen. :)
Je hebt gelijk in dat het een nieuw deel is. Maar generally speaking zal een thuis versie op een console altijd betere gfx/ geluid en misschien zelfs wel controls hebben. Daarom vind ik het persoonlijk zonde om thuis op een handheld te spelen als je andere alternatieven hebt.

Het 'wag wil tv kijken' is idd wel een argument die bij mij ook speelt, maar ik heb daarvoor mijn pc en x360 op mijn monitor. En ps3 op tv als ze juist de pc wil gebruiken (tuig is het :P ).
Ook denk ik dat steeds meer huishoudens minimaal 2 tv's hebben.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Sagat schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 15:42:
[...]

Je hebt gelijk in dat het een nieuw deel is. Maar generally speaking zal een thuis versie op een console altijd betere gfx/ geluid en misschien zelfs wel controls hebben. Daarom vind ik het persoonlijk zonde om thuis op een handheld te spelen als je andere alternatieven hebt.

Het 'wag wil tv kijken' is idd wel een argument die bij mij ook speelt, maar ik heb daarvoor mijn pc en x360 op mijn monitor. En ps3 op tv als ze juist de pc wil gebruiken (tuig is het :P ).
Haha, tuig ja ;)
Ik heb trouwens ook nog een monitor staan waar mijn ps3 vaak aan hangt, maar soms vind ik het gewoon gezellig om samen op de bank te zitten, ondanks dat we iets anders aan het doen zijn.

Ben trouwens wel benieuwd of dat remote play nog wat gaat worden, maar ik betwijfel het. Op de psp was het ook al geen feest en ook pc -> ipad streaming via splashtop heeft nog wat te veel lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
[...]

Maar goed, je hebt het nu over één game. Er komen genoeg unieke titels aan die de Vita de moeite waard maken (denk aan bijvoorbeeld Escape Plan, Sound Shapes en Gravity Daze). Als handheld gaming sowieso je ding niet is en nooit is geweest, dan is ook de Vita niet voor jou bestemd en begrijp ik deze hele discussie niet. :P

Ik heb hele goede herinneringen aan de PSP, en heb games gespeeld die niet te spelen waren op een console. Dus voor mij is het het gewoon al waard geweest. Het is niet dat de PS Vita alleen maar ports/console-achtige games krijgt (ook al heb ik juist zin in die console achtige games). Er komen uiteindelijk genoeg exclusieve titels uit die de aanschaf van zo'n ding de moeite waard maakt. Ik heb ook een PS3 en een dikke game PC, maar toch heeft handheld gaming iets aparts. Een controller met een scherm, ik vind het wel vet. En heb het altijd tof gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 10:04
Als jij Escape Plan, Sound Shapes en Gravity Daze serieus "de moeite waard games" vindt danwel Vita waardig vindt is een iPad voor jou misschien meer dan genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Want die games komen ook echt uit op iOS. :P Nee, gamen doe ik niet op een tablet (ook niet op m'n smartphone trouwens). Misschien voor 2 minuutjes, dan heb ik het wel weer gezien en snak ik naar iets met gaming knoppen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:52:
[...]

Daarop aanvullend zijn er een aantal spellen in de psn store van Nederland die puur Nederlandstalig te downloaden zijn. Dit betreft dan psx-classics. Denk dat je om het veilig te spelen beter gewoon een uk account aan kan maken op de vita.
[...]

Mee eens. De Vita heeft veel goede spellen maar het probleem is dat het voornamelijk ps3-kaliber spellen zijn en die kan ik spelen op mijn ps3+bijbehorende beeld en geluid installatie. Ik zou het bijv niet waard vinden om Ultimate Marvel vs Capcom op een handheld te kopen tenzij de prijs beduidend laag is. Ik vind het bij de DS bijv. juist leuk dat er veel games zijn die je niet zomaar op een console kan spelen. Dat maakt het een aanvulling ipv gewoon een extra console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Wat mij stoorde aan de PSP was voornaamlijk dat het beeld nogal blurry werd bij snelle bewegingen zoals bijvoorbeeld een snelle race game dan zag je bijna geen fuck meer door de blur. Hopelijk heeft de PSP Vita iets van 5ms voor zijn scherm. PSP leek wel dik over 16ms heen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
"One of the big problems with the original PSP's screen is ghosting, defined by a trail on high-contrast moving objects, which thankfully is no longer an issue here. The Vita screen's pixel response is quick enough on grey-to-grey transitions that games run smear-free, matching the best twisted nematic (TN) LCDs in this regard"

http://www.eurogamer.net/...s-playstation-vita?page=2

Gelukkig geen ghosting op de vita :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Kan het woord Ipad niet gebanned worden in deze topic ofzo ;(... Begin er een beetje zat te worden dat er beweerd word dat de Ipad beter is om te gamen dan de vita om de zovelen redenen, vita = misoop in verhouding met ipad blablablabla. Gewoon allemaal bullshit/apple fanboy gelul. Als je wilt gamen op de ipad, ga dan je gang, als je wilt gamen op de vita, fa dan ook gerust je gang. Dit zijn 2 totaal verschillende producten, niks tablet die later binnen enkele jaren betere specs zal gaan krijgen, dat was met de ps3 ook het geval. Pc hadden binnen enkele jaren veeeeeeeeeeeeel betere specs. Maar goed, als je nu kijkt hoe goed de ps3 verkoopt terwijl de games daarvoor nog relatief duur is. Zelfde verhaal met de wii... Er komen zat geoptimaliseerde games uit de ons toch zal blijven doen verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik vind het pc arugment idd wel een goede. En als je dat doortrekt, de markt is moeilijk te voorspellen. Het succes van de wii heeft ook de meeste mensen verrast. Dus misschien gaat de vita het wel goed doen.
Maar nogmaals hoewel dit natuurlijk absoluut met de vita te maken heeft is het nu nog toekomst muziek en daardoor imho off topic. Dus ik ga proberen er niet meer over door te zagen

Zijn er trouwens al nieuwe ip's aangekondigd voor de vita? En zit daar al iets heel interessants tussen? Hoewel een portable versie van uncharted natuurlijk heel gaaf is (ik zou dat absoluut graag willen spelen op vakantie) is het toch een sequel/prequel. Ik hoor graag wat er echt nieuw is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:27
Het is ook belangrijk op de casual spelers mee te krijgen met je platform, met het handjevol die-hard gamers ga je het niet redden. Ik denk dat, wanneer er een keuze gemaakt moet worden, dat mensen dan eerder voor een iPad gaan voor het hele gezin dan voor een Vita.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Kan er niet gewoon een ipad/iphone/android verbod komen in dit topic? :)
Heb zelf ook een ipad en iphone: het is niet hetzelfde als een dedicated handheld en als je ze leuker/beter of whatever vindt, dan ga je lekker naar een ipad of iphone topic ^_^

Over nieuwe IP's:
Gravity Daze/Rush lijkt mij opzich wel interessant, maar ik heb geen idee of het een IP is dat nog verder ontwikkeld zal worden na deze eerste game.
Ik kijk het meeste uit naar Warrior's Lair (Ruin), die zal ook voor de ps3 verkrijgbaar zijn. Ik ga zelf echter sowieso voor de Vita versie, maar als ze een leuke combo deal maken voor vita + ps3, dan is dat het overwegen waard. Warrior's Lair is overigens een hack&slash waarbij je een eigen dungeon kan bouwen die anderen weer kunnen bezoeken. Ik heb wel weer behoefte aan wat hack&slash actie nu Diablo 3 nog niet in zicht is, torchlight al uitgespeeld is en Dungeon Hunter saaie bagger is :) Ik heb alleen geen idee wanneer WL uitkomt...

Ik heb torchlight trouwens op mijn xbox gespeeld, terwijl ik de demo op de pc had geprobeerd. Ik was wel even bezorgd over de besturing met controller vs muis, maar het beviel me eigenlijk uitstekend. Ik heb daarom ook wel vertrouwen in warrior's lair :)

[ Voor 17% gewijzigd door nioz op 20-01-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 24-08 09:33
Warrior's Lair kijk ik ook erg naar uit, ik ben alleen heel erg bang dat het enorm gaat tegenvallen. Ik wil echt dat het een goed spel wordt, maar ik heb er om de een of andere reden geen vertrouwen in (gewoon een gevoel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:29

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb allerhande gamingdevices in mijn handen gehad, waaronder ook een iPAD. Kortom: NDSx (allen), PSP-1/2/3xxx, iPod, iPad, iPhone en Droids. Ook heb ik een Wii gehad, XBOX360, PS1/2/3... Kortom, de hele rambam.

Hierdoor vindt ik dat ik absoluut het recht heb te zeggen dat gamen op een telefoon/pad gewoon zo enorm anders is dan op een handheld. Al was het alleen maar dat je ook, verdorie, KAN ZIEN wat je klauwen aan het besturen zijn zonder dat je dikke vinger d'r over heen plakt of je hele hand. Het enige type spel waar dat niet direct storend is, of bijkans vervelend, zijn games waar een momentum zit tussen actie en reactie, of dat een actie indirect een reactie opwekt.

De Vita haar games zullen touch-achtige spellen ondersteunen, maar niet specifiek en alles omvattend wat mij betreft. De vergelijking gaat minimaal op met smartphones/tabs en daar is ook alles mee gezegd aangaande.

Dan nog iets betreffende de controls. Ook compleet niet vergelijkbaar! Touch-devices controls zijn als de oude 8/16-bit consoles. Te direct en staat een verfijnde aansturing niet toe tenzij het spel dit heel specifiek toelaat. Laten ze dit toe, kan je met haast ongekende zekerheid zeggen dat bijv. de zoveelste port is van FF1 of 2 om maar een voorbeeld te noemen.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Pffff. Ik denk dat er niemand is die zal beweren dat een i-device hetzelfde is als een Vita, of ook maar vergelijkbaar is voor hardcore gamers. De vrees is alleen dat voor een hoop casual gamers een iPhone of iPad ook wel voldoet, waardoor Sony minder vita's zal verkopen. En minder verkochte vita's is minder support van game studio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

matthijst schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:53:
Pffff. Ik denk dat er niemand is die zal beweren dat een i-device hetzelfde is als een Vita, of ook maar vergelijkbaar is voor hardcore gamers. De vrees is alleen dat voor een hoop casual gamers een iPhone of iPad ook wel voldoet, waardoor Sony minder vita's zal verkopen. En minder verkochte vita's is minder support van game studio's.
Dat zie ik ook niet gezegd worden, maar die suggestie doet zich wel voor als, blijkbaar, adequaat alternatief. Enorm oneens.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Ik weet dat ik zelf ook mijn steentje aan de discussie heb bijgedragen, maar zoals sagat eerder ook al voorstelde: zullen we de discussie over mobiele telefoons en tablets vs de vita stoppen?
Niemand weet hoe de toekomst eruit zal zien en dit is het Vita topic, dus laten we het dan ook lekker over de vita hebben en niet over de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Sagat schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:19:
Ik vind het pc arugment idd wel een goede. En als je dat doortrekt, de markt is moeilijk te voorspellen. Het succes van de wii heeft ook de meeste mensen verrast. Dus misschien gaat de vita het wel goed doen.
Maar nogmaals hoewel dit natuurlijk absoluut met de vita te maken heeft is het nu nog toekomst muziek en daardoor imho off topic. Dus ik ga proberen er niet meer over door te zagen

Zijn er trouwens al nieuwe ip's aangekondigd voor de vita? En zit daar al iets heel interessants tussen? Hoewel een portable versie van uncharted natuurlijk heel gaaf is (ik zou dat absoluut graag willen spelen op vakantie) is het toch een sequel/prequel. Ik hoor graag wat er echt nieuw is.
Waar ik vooral ontzettend naar uit kijk is Gravity Daze (Rush in 't westen). Die muziek, die art-style, de zwaartekracht gameplay. <3 Er staat ook een demo van op de Japanse PSN en vrijwel iedereen is daar zwaar enthousiast over. Ik hoop alleen echt dat een titel als deze de aandacht krijgt die 't verdiend... Nieuwe IP's hebben het moeilijk maar Gravity Daze kan echt een grote nieuwe franchise worden voor Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Het is en blijft volgens mij een prachtig apparaat die Vita. Ik heb ook mee gedaan aan de discussie Vita of de Ipad kopen maar nu stel ik een andere vraag. Gaan jullie voor de Wifi of de 3G versie? Op zich zou ik, als ik hem koop, dan best de 3G versie willen hebben. Maar:

- Zou het internetten voor onderweg een beetje te doen zijn op de Vita? Beetje nieuws lezen en bijvoorbeeld FB...
- Zouden er ook pre paid simkaarten in gaan voor internet? Heb geen zin om daar een abo voor te nemen...Excuses voor deze domme vraag maar ik heb gewoon geen verstand van mobiel internet.

[ Voor 7% gewijzigd door Baatje op 21-01-2012 07:38 ]

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Baatje schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 07:35:
Het is en blijft volgens mij een prachtig apparaat die Vita. Ik heb ook mee gedaan aan de discussie Vita of de Ipad kopen maar nu stel ik een andere vraag. Gaan jullie voor de Wifi of de 3G versie? Op zich zou ik, als ik hem koop, dan best de 3G versie willen hebben. Maar:

- Zou het internetten voor onderweg een beetje te doen zijn op de Vita? Beetje nieuws lezen en bijvoorbeeld FB...
- Zouden er ook pre paid simkaarten in gaan voor internet? Heb geen zin om daar een abo voor te nemen...Excuses voor deze domme vraag maar ik heb gewoon geen verstand van mobiel internet.
Een sim is een sim, toch? En weet je... Tegenwoordig heb je op zoveel plekken gratis Wi-Fi... Ik ga zelf voor de Wi-Fi versie. Ik kan mijn droid als wifi-router instellen, dan is de keuze makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:57

Nitai

Live the life you love.

Inderdaad, ik denk niet dat ik de 3G ga nemen precies om die redenen. Als ik online zou willen spelen dan kan je dat beter via een wifi netwerk doen (=sneller) en voor internetten en onderweg heb ik een iPad 2 3G(waar de dual sim in zit van m'n telefoon).

Denk dat als ik geen tablet zou hebben voor onderweg dat ik dan wel voor de 3G versie zou gaan.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Disfigured schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 01:24:
[...]

Waar ik vooral ontzettend naar uit kijk is Gravity Daze (Rush in 't westen). Die muziek, die art-style, de zwaartekracht gameplay. <3 Er staat ook een demo van op de Japanse PSN en vrijwel iedereen is daar zwaar enthousiast over. Ik hoop alleen echt dat een titel als deze de aandacht krijgt die 't verdiend... Nieuwe IP's hebben het moeilijk maar Gravity Daze kan echt een grote nieuwe franchise worden voor Sony.
In japan zal het best aan slaan, maar hier...
Het is wel echt een typische japanse game en die doen het hier helaas niet zo goed.
Maar misschien heb ik het mis, ico & shadow of the collosus is het ook gelukt.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Nitai schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 08:44:
Inderdaad, ik denk niet dat ik de 3G ga nemen precies om die redenen. Als ik online zou willen spelen dan kan je dat beter via een wifi netwerk doen (=sneller) en voor internetten en onderweg heb ik een iPad 2 3G(waar de dual sim in zit van m'n telefoon).

Denk dat als ik geen tablet zou hebben voor onderweg dat ik dan wel voor de 3G versie zou gaan.
Ik kan natuurlijk even googlen, maar aangezien jij ervaring hebt: als je die dual sim in je ipad hebt zitten (en 3G aanzet op je ipad), klopt het dat je dan op je telefoon niet bereikbaar bent? Wat voor gevolgen heeft dat voor telefoongesprekken en smsjes die je dan ontvangt?

Ik ben namelijk van plan om gewoon de vita wifi te nemen, omdat ik geen extra abo wil afsluiten voor internet en wel bereikbaar wil zijn. Als bereikbaarheid geen probleem is, dan ga ik er nog over nadenken :)

[ Voor 3% gewijzigd door nioz op 21-01-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Volgens mij telefoon op 2g en ipad op 3g.
Volgens ij kan je nog gewoon gebeld worden

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
Baatje schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 07:35:

ik ga zelf voor de Wifi versie, geen zin om nog eens maandelijkse kosten erbij te moeten hebben, als je op 9/10 plekken tegenwoordig toch wel Wifi mogelijkheden hebt.

als het goed is verschijnt er een Facebook app ( er is in iedergeval al een twitter app ).

over het internetten, dat valt nog redelijk tegen atm. De Vita ondersteunt bijvoorbeeld geen HTML5, waardoor je oa filmpjes niet kunt bekijken. Wel heeft Sony aangegeven dat dit met een latere update uitgebreid gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:57

Nitai

Live the life you love.

Sinned123 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:13:
Volgens mij telefoon op 2g en ipad op 3g.
Volgens ij kan je nog gewoon gebeld worden
@nioz: Yes, zoals Sinned123 hier boven zegt, ik heb een duo sim bij T-Mobile waarbij als ik wil internetten op m'n iPad ik 3G uitzet op m'n iPhone en vervolgens kan internetten op de iPad.
Ik kan gebeld worden, alleen gaan bijvoorbeeld smsjes soms wel eens de mist in (als het moet switchen tussen text messages en iMessenger).

Werkt prima! Daarna de 3G uitschakelen op de iPad en op de iPhone even aan en je kunt verder.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Nitai schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:02:
[...]

@nioz: Yes, zoals Sinned123 hier boven zegt, ik heb een duo sim bij T-Mobile waarbij als ik wil internetten op m'n iPad ik 3G uitzet op m'n iPhone en vervolgens kan internetten op de iPad.
Ik kan gebeld worden, alleen gaan bijvoorbeeld smsjes soms wel eens de mist in (als het moet switchen tussen text messages en iMessenger).

Werkt prima! Daarna de 3G uitschakelen op de iPad en op de iPhone even aan en je kunt verder.
pff en ik heb al bijna 2 jaar een ipad met wifi en 3g, waarvan ik 3g nooit gebruik omdat ik dacht dat ik dan niet bereikbaar zou zijn :o |:( Ook maar even een duo sim aanvragen dan :)
Normaal zoek ik dit soort dingen wel goed uit, maar ik ging er gewoon vanuit dat je dan twee keer met hetzelfde abo nummer op t netwerk zit en dat er dan maar één actief kan zijn. Bedankt voor de info in ieder geval :D

Nu nog even nadenken over de Vita 3g: als ik die neem, dan is het niet voor browsen, maar voor game functies. Maar volgens mij zijn die meestal wifi only...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Modbreak:Zoals jullie kunnen zien heb ik een wijziging in de titel aangebracht.

De Vita is gelanceerd en staat ook in NL op punt van verkoop. Vanaf nu willen we het topic graag laten fungeren als echt Vita topic, en de discussie Ipad/Android/Vita tot een minimum beperken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Voordeel van de 3G Vita is dat je GPS hebt, misschien dat sommige games daar gebruik van gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Cubic X schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:20:
Voordeel van de 3G Vita is dat je GPS hebt, misschien dat sommige games daar gebruik van gaan maken.
GPS-tracking werkt tegenwoordig ook met Wifi-triangulatie. Het is onmogelijk om dat nu natuurlijk na te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-08 15:22
ik ga lkr de 3g halen, werkt tenminste near goed, en ik heb hem toch al in december gepreordered. Die 30 euro gaan er natuurlijk af dus hoef nog maar 270 te betalen, was helemaal vergeten dat dat eraf ging, dus heb ik besloten de 3g te nemen i.p.v. wifi versie. En ik had vodafone gemailed met hoe het nou zat met 3g op de vita, ze schijnen te komen met een abbonnement en een prepaid simkaart voor de vita! Prijzen worden volgende week bekent. maar ik denk dat het net zoasl bij domoco in jappan wordt 10 euro is 20 uur online (prepaid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 11:54
Het wazige is dat mijn PS VITA 3G dus de locatie niet kan vinden met "near" zolang er geen SIM-kaart in zit, had voor de gein me Vodafone NL sim-kaart erin gestopt(wat niet heel slim is in China) en die werd als ongeldig opgegeven. Near kon plotseling echter zonder problemen mijn locatie vinden. Werkt A-GPS enkel met SIM-kaart? Dan nog is het wel raar dat het wel werkt ook al is de sim-kaart niet geaccepteerd door de VITA :P
SkyStreaker schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:43:
Zooooo. Bij Wehkamp pre-ordered =] De Wi-Fi editie.
Nuttige toevoeging hoor 8)7 Lijkt me vrij duidelijk dat dit niet de bedoeling is van het topic...

[ Voor 24% gewijzigd door Rctworld op 21-01-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Zooooo. Bij Wehkamp pre-ordered =] De Wi-Fi editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Raxious schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:17:
[...]

ik ga zelf voor de Wifi versie, geen zin om nog eens maandelijkse kosten erbij te moeten hebben, als je op 9/10 plekken tegenwoordig toch wel Wifi mogelijkheden hebt.

als het goed is verschijnt er een Facebook app ( er is in iedergeval al een twitter app ).

over het internetten, dat valt nog redelijk tegen atm. De Vita ondersteunt bijvoorbeeld geen HTML5, waardoor je oa filmpjes niet kunt bekijken. Wel heeft Sony aangegeven dat dit met een latere update uitgebreid gaat worden.
Natuurlijk heb je overal Wifi. Maar als je bijvoorbeeld een dag gaat winkelen of naar een pretpark met het gezin gaat of naar mijn ouders die geen internet hebben :( , dan lijkt het mij handig om even snel wat sites te kunnen bekijken. Filmpjes e.d. vind ik niet zo spannend. Naast de mooie games zal ik een redelijk te gebruiken internet wel waarderen. En als het dan nog via pre paid sim kaarten is te realiseren dan heb ik die € 50,-- extra aanschaf er zeker voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 18:17

SG

SG surft naar info hardewaren

Mij lijkt de PSV een veelzijdig apparaat en daarmee bedien je alle markten en publieken.
denk ook dat nextgen consoles heen gaan.
De hardcore en casual kan gezamelijk bediend worden.

Vaak bied het ook extra mogelijkheden voor hardcore games.

Wat mij aanspreekt is huidige console power in een mobile consooltje.
Bediening die hardcore game genres ondersteund.

Nu de games nog. Waar het om gaat. en natuurlijk de hardware wat de game goed tot hun recht laten komen.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
Baatje schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:21:
[...]

Natuurlijk heb je overal Wifi. Maar als je bijvoorbeeld een dag gaat winkelen of naar een pretpark met het gezin gaat of naar mijn ouders die geen internet hebben :( , dan lijkt het mij handig om even snel wat sites te kunnen bekijken. Filmpjes e.d. vind ik niet zo spannend. Naast de mooie games zal ik een redelijk te gebruiken internet wel waarderen. En als het dan nog via pre paid sim kaarten is te realiseren dan heb ik die € 50,-- extra aanschaf er zeker voor over.
tjah, als je naar het pretpark gaat en je neemt je handheld mee om internet te kunnen checken.....wat valt daar nu op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Raxious schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:33:
[...]

tjah, als je naar het pretpark gaat en je neemt je handheld mee om internet te kunnen checken.....wat valt daar nu op te zeggen.
Ik dacht hetzelfde maar wilde het niet zeggen...maar idd: what the ****.

Ondanks mijn pessimisme over de Vita begin ik toch steeds meer uit te kijken naar 22 februari, blijf toch een sucker voor dit soort gadgets :$ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
hier een usercolumn die ik op Insidegamer geschreven heb:
En daar zit ik dan, starend naar mijn zojuist gekochte pre-order doosje voor de Playstation Vita. En terwijl ik er aandachtig naar zit te kijken, begin ik opeens te twijfelen. Heb ik er eigenlijk wel goed aan gedaan om de Vita te pre-orderen, vraag ik mezelf dan af.

Maar op het moment dat deze gedachte door mijn hoofd begint te spelen, begin ik mij ook meteen te overtuigen dat het wel degelijk een goede aankoop is. Immers komen er zo veel awesome titels voor de Vita uit. Games als Uncharted, Ninja Gaiden Sigma Plus, Shinobido 2, Wipeout en dat zijn dal alleen nog maar de launch titels, want verder dit jaar moeten onder meer nog Gravity Rush, Call of Duty en Assassin’s Creed verschijnen.

Het klink toch allemaal erg fantastisch….toch? Sowieso een veel betere launch lijst dan dat de 3DS had…toch? En misschien dat dat ook wel meteen het probleem is, de launch van de 3DS.

Ikzelf ben en blijf een hardcore gamer, die al snel bezwijkt voor nieuwe consoles, of in dit geval nieuwe handhelds. En zo was ik er dus ook bij toen de 3DS uitkwam. Als een van de eerste stond ik bij de lokale Bart Smit om hem op te halen, alleen begon het probleem toen al. Welke launch game neem je erbij. Kijkend tussen de titels, viel mij op dat het toch wel erg kindvriendelijk was allemaal. Op Splinter Cell en Street Fighter na. Maar dit was toch DE handheld van Nintendo, waarbij ze zelf al beloofd hadden deze keer ook echt aan de hardcore gamer te denken?

Alleen waarom waren deze dan nog altijd niet te vinden. Street Fighter is namelijk leuk, maar na een uurtje spelen ben ik er ook wel klaar mee.

“Ach”, Dacht ik bij mezelf, “Ik haal gewoon Street Fighter en Pokemon”. Aaangezien ik toch hoop had dat games als Resident Evil Revalations en Metal Gear Solid niet zo extreem lang daarna zouden uitkomen, of zelfs nog One Piece: Unlimited Cruise SP waar ik al zo lang op zat te wachten, en gepland stond voor september.

Maar toen kwam de grote klap, een spontane prijsdaling van ruim 80 euro, en dat binnen 6 maanden. Niet alleen mocht ik het nog altijd doen met alleen Pokemon en Street Fighter, maar had ik nu ook een apparaat wat 5 uurtjes gebruikt was en 80 euro gedaald is. “Ach” Dacht ik ook hier weer, “Gelukkig krijgen we nog One Piece in September” zei ik maar tegen mijzelf.

En zo was het eind september, begin oktober en nog altijd zat ik te wachten. En tot op de dag van vandaag heb ik nog altijd geen One Piece…nee die komt nu dan maar eind februari.

En nu zit ik weer te staren naar het PS Vita doosje. En stel ik mijzelf gerust. Een handheld waar zulke mooie games opkomen zowel bij de release, als enkele maanden later, kan toch niet falen. Nee, niet iedere handheld hoeft een miskoop te zijn, en alles wijst erop dat de Vita dit niet wordt.
dit is in iedergeval mijn mening over de Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Raxious schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:33:
[...]

Nou misschien pretparken voor kinderen waar ik als ouder weinig te doen heb?????

Dan is het toch leuk als ik een Vita heb waar ik ook fatsoenlijk mee kan internetten?

Graag even iets doordenken....

Edit: Dus denk bijvoorbeeld aan Dierenpark Amersfoort waar wij een abonnement op hebben en mijn zoontje zelf de weg weet en vooral in de speeltuin..

En ik zie dat jullie uit 1991 zijn. Dan heb je natuurlijk nog geen kinderen. Maar iets ruimer denken kan geen kwaad.

[ Voor 21% gewijzigd door Baatje op 21-01-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
YouTube: PS VITA SMASH!? <--- wat haat ik hem zeg!!!! geef het dan aan mij! :p

On topic over de webbrowser... Die heeft geen html 5 support of flash support alhoewel ik dacht ooit een uitspraak gehoord te hebben dan Sony dat wil gaan ondersteunen maar goed. hij is volgens enkele hands on wel redelijk maar niet te vergelijken met een tablet...
YouTube: Playstation Vita Web Browser Review - PSVita Vlog 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Dubbelpost.. oops

[ Voor 96% gewijzigd door Vinand op 21-01-2012 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Vinand schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 21:53:

On topic over de webbrowser... Die heeft geen html 5 support of flash support alhoewel ik dacht ooit een uitspraak gehoord te hebben dan Sony dat wil gaan ondersteunen maar goed. hij is volgens enkele hands on wel redelijk maar niet te vergelijken met een tablet...
..... :/ Wat een stumper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Vinand schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 21:53:

De browser is dus werkelijk bar en boos. Maar ja de Vita is bedoeld om op te gamen right? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
Daar wordt ik dus niet vrolijk van...................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Baatje schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 23:05:
Daar wordt ik dus niet vrolijk van...................
Tja, de browser op de PS3 is ook niet echt super te noemen...aan de andere kant zal Sony echt nog wel het een en ander verbeteren met firmware updates :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom plakt Sony er niet gewoon een browser uit Android in? Het is toch ook de bedoeling dat je straks die Androidgames van de Play erop kunt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:21:
Waarom plakt Sony er niet gewoon een browser uit Android in? Het is toch ook de bedoeling dat je straks die Androidgames van de Play erop kunt spelen?
Bizar raar als je nagaat dat de browser (eigen versie) uit hun Tablet s supersnel en goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Misschien als HTML5 wordt ondersteund dat de browser dan beter loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
In ieder geval is er dus ruimte voor verbetering. Zal de ontwikkelingen en ervaringen van mensen goed blijven volgen voordat ik eventueel tot aanschaf overga. Ik hoop er maar het beste van en dan kan ik mezelf de Vita schenken:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baatje schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:46:
In ieder geval is er dus ruimte voor verbetering. Zal de ontwikkelingen en ervaringen van mensen goed blijven volgen voordat ik eventueel tot aanschaf overga. Ik hoop er maar het beste van en dan kan ik mezelf de Vita schenken:-)
Internet boeit me niet zo want ik heb sowieso altijd mijn Sensation bij. Belangrijker vind ik dat er een goede RPG verschijnt want dat is voor mij de reden dat ik een Vita ga halen en zonder goede RPG koop ik geen Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:50:
[...]

Internet boeit me niet zo want ik heb sowieso altijd mijn Sensation bij. Belangrijker vind ik dat er een goede RPG verschijnt want dat is voor mij de reden dat ik een Vita ga halen en zonder goede RPG koop ik geen Vita.
Ik hoop dus ook heel erg op een goede RPG. Hopelijk pakt Bethesda het 'The Elder Scrolls' project dat oorspronkelijk voor de PSP bedoeld was weer op :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
Cubic X schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:05:
[...]

Ik hoop dus ook heel erg op een goede RPG. Hopelijk pakt Bethesda het 'The Elder Scrolls' project dat oorspronkelijk voor de PSP bedoeld was weer op :9~ .
:9 :9 Dat zou wel mooi zijn..

Ik denk dat de PS Vita gaat doorbreken als ze ervoor kunnen zorgen dat COD MW3 en Battlefield 3 de multiplayer ervan beschikbaar zal worden op de Vita: en dan Cross platform gaming _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
Vinand schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:18:
[...]

:9 :9 Dat zou wel mooi zijn..

Ik denk dat de PS Vita gaat doorbreken als ze ervoor kunnen zorgen dat COD MW3 en Battlefield 3 de multiplayer ervan beschikbaar zal worden op de Vita: en dan Cross platform gaming _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ...
Als CoD: MW3 met 60fps op de ps3 draait, dan moeten ze hem toch ook wel met 30fps op de vita kunnen draaien? :) Maargoed, dit soort dingen doen ze meestal toch niet, ik ga wel dromen van de spellen die in ieder geval bevestigd zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt toch een CoD game speciaal voor de Vita?

Is hier al meer bekend over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
nioz schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:24:
[...]

Als CoD: MW3 met 60fps op de ps3 draait, dan moeten ze hem toch ook wel met 30fps op de vita kunnen draaien? :) Maargoed, dit soort dingen doen ze meestal toch niet, ik ga wel dromen van de spellen die in ieder geval bevestigd zijn :D
YouTube: PS Vita - Killzone 3 [TGS 2011] == sony-vita.com.pl ==
Via remote play zou het eigenlijk wel heel goed mogelijk kunnen zijn, laat staan dat Sony al heeft aangekondigd dat er remoteplay support voor alle ps3 games zal gaan komen.

Maar goed, ik hoop eigenlijk op een dedicated mw3/bf3... Het is naar mijn idee een open markt, en het is zeker ook iets waar activision geld kan verdienen... Althans een port gebaseerd op de ps3 zal toch niet zo moeilijk blijken en een minimaal investering zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:50:
[...]

Dit is voor mij ook heel belangrijk. Voorlopig vrees ik nog niet. Een remake van FFX, koop ik zeker en:
http://www.gamefaqs.com/vita/list-48 - je ziet Shin Megami Tensei d'r tussen staan, voor de hardcore RPG-er, spin-off Persona. Tales.... Komt wel goed dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 22:02
Is zo'n pre-orderkit nog de moeite waard?
Inhoud van de Kit
-Limited Edition Playstation Earbuds
-Exclusieve DLC (Downloadable Content) via Playstation Network
-€5,- korting op een aantal games te downloaden via de PlayStation Store met een voucher
-Exclusieve Playstation Vita Home items

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ik wacht gewoon op de dag zelf en hoop dat ie ergens misschien al een dagje eerder verkocht gaat worden, zoals met de 3DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
LuPo schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:15:
Is zo'n pre-orderkit nog de moeite waard?

[...]
Ik vind persoonlijk van niet, als je bijv. kijkt op welke games je 5e korting krijgt word je niet vrolijk. Ook de oordopjes vind ik niet nodig omdat ik hier zelf oordopjes heb liggen van veel betere kwaliteit. De Vita Home Items vind ik ook vrij overbodig. Wat er met de Download Content wordt bedoeld weet ik niet maar als je een echte liefhebber bent van de Vita of Sony in het algemeen is het allemaal een leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Opzich is die pre-order kit van 30,- geen slechte keuze want dat bedrag wordt van je Vita afgetrokken wat dus betekend dat je GRATIS oordopjes en dergelijke krijgt ;)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.