Toon posts:

Het grote PlayStation Vita topic OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 42.818 views

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-03 20:16
Kev7381 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:03:
[...]

O ik dacht vanuit USA?
ok mooi dan besteld ik zo die 32GB :)
van de planet axel site.

If you live within the European Union, your order will be shipped from North America, clear customs upon entry to the European mainland, and then re-distributed from one of our logistic facilities located in United Kingdom, Belgium, France, Holland, Germany or Denmark. If you live within the European Union, no additional customs or VAT charges will be applied to your package, this will already have been taken care of for you.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-03 21:04
90710 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 19:49:
[...]

Tja, ik vermaak me nog wel met Kid Icarus, Metal Gear Solid, Tekken 3D (en wat vanaf de tweede helft van dit jaar uitkomt) :+ En natuurlijk de leuke PS Vita games ;)
Hehe, Kid Icarus keek ik ook erg naar uit, maar na het even gespeeld te hebben en me kapot te ergeren aan de controls heb ik de hoop opgegeven. Gaan ze ook niet meer fixen. Verder krijgt de Vita MGS HD Collection dus die heb ik dan liever, en ik weet vrijwel zeker dat er een betere Tekken game komt naar de Vita (de d-pad van de Vita is sowieso veel beter dan die van de 3DS).

3DS is een leuke console hoor, maar de doelgroep is eigenlijk gewoon anders.

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 25-03 10:03
Cubic X schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:13:
[...]

Ik heb de 32GB ook net vanavond besteld. Hoop dat hij 22 februari binnen is :) .
Heb net ook besteld.. nu maar hopen dat die 22 feb binnen komt anders kan ik niet gamen :P

90710

Disfigured schreef op zondag 12 februari 2012 @ 22:06:
[...]

Hehe, Kid Icarus keek ik ook erg naar uit, maar na het even gespeeld te hebben en me kapot te ergeren aan de controls heb ik de hoop opgegeven. Gaan ze ook niet meer fixen.
Ja.. want het spel is ook al uitgekomen.. O wacht.
Verder krijgt de Vita MGS HD Collection dus die heb ik dan liever,
Wanneer? Volgend jaar pas zeker.
en ik weet vrijwel zeker dat er een betere Tekken game komt naar de Vita (de d-pad van de Vita is sowieso veel beter dan die van de 3DS).
Dat weet je niet, verder ken ik de dpad van de Vita niet - als die net zo is als die van de PSP weet ik wel wat ik liever heb.
Ook zal je moeten bedenken dat de Dpad en analoge stick omgedraaid zijn.
3DS is een leuke console hoor, maar de doelgroep is eigenlijk gewoon anders.
Precies.

[Voor 4% gewijzigd door 90710 op 13-02-2012 07:35]

• Anoniem: 279033
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
De HD collection voor Vita komt dit jaar uit en in tegenstelling tot de 3DS-MGS die slechts een port van een enkele game, Snake Eater, is bevat het een hele serie games, in HD. Zorgt sowieso voor een lekkere lange houdbaarheid.
Daarnaast kan je als je de PS3 versie al hebt MGS2 en 3 gratis naar de Vita transferren zodat je op je Vita de games kan spelen.

Daarnaast is de Dpad voor de 3DS te klein en te glad om er een serieuze vechtgame op te spelen, wat ook al te merken was bij SF4. Dit geeft in principe ook niet, aangezien dat soort games veelal niet voor de hoofddoelgroep van de 3DS is, maar Tekken zal er wel onder lijden.

Kid Icarus is daarnaast speelbaar geweest op diverse gamesbeursen waar Disfigured hem gespeeld kan hebben. Daarnaast zijn de controlls van dat spel een veelgehoorde klacht dus verbaast het me niet.

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-02 13:32
Sander, ik weet dat je een gepassioneerde 3DS fan bent, maar zou je dat in het 3DS topic willen laten? Hij geeft aan dat het persoonlijk, dus voor hem niet de juiste console is. Dat recht heeft hij, dus laat het daar lekker bij :) De 3DS heeft al lang laten zien dat het bestaansrecht heeft met spellen mario land 3D, Mario Kart en resident evil, en hoeft dus echt niet zo verdedigd te worden.
Jij geniet lekker van beide handhelds, hij niet, zo simpel is het, klaar :) komen alleen maar verkeerde discussies van.

Edit:
Heeft iemand trouwens al 'screen' protectors voor de achterkant? Ik heb geen idee of Hori ze erbij levert en ik heb ze ook nog nergens expliciet vermeld zien staan. Lijkt me misschien toch wel handig om ook de achterkant krasvrij te houden...?

[Voor 23% gewijzigd door nioz op 13-02-2012 09:00]

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-02 09:56
Anoniem: 279033 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 08:38:
Daarnaast kan je als je de PS3 versie al hebt MGS2 en 3 gratis naar de Vita transferren zodat je op je Vita de games kan spelen.
Bron?

PSN: KeaveXL

• nioz
Volgens mij kan je alleen de savegame transferren als je de ps3 en vita versie hebt.

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-09-2022
Cubic X schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 20:58:
[...]

Sony en marketing...die twee gaan écht niet samen :') . Volgens mij hoopt Sony het met mond-op-mond reclame te halen, maar daar gaan ze jammerlijk in falen denk ik. Mensen die niet op gamefora komen hebben hoogstwaarschijnlijk nog nooit van de PlayStation Vita gehoord.
John Koller, the senior director for PlayStation hand-held consoles, said the PS Vita would allow users “to feel engaged and still feel like they’re playing on a console.” The target audience for the Vita are men in their 20s who play video games eight hours a week or more and own a PlayStation3 console.

The trick will be getting those young men to put down their phones and pick up the PS Vita.

The cost of the marketing campaign at $50 million is “the largest platform launch in terms of marketing investment we’ve ever had,” Mr. Koller said.

Sony worked with Deutsch, part of the Interpublic Group of Companies, to create the campaign that includes television commercials, billboards, retail partnerships, digital banner ads and a significant presence in social media. The theme of the campaign, “Never Stop Playing,” will be featured on many of the ads as will the Twitter-influenced hashtag, #gamechanger.

Jason Elm, the executive vice president and creative director at Deutsch, described the campaign’s audience as “very socially plugged in, mobile, out and about, both physically and on the Internet.” Using the Twitter hashtag on the ads would help aggregate all of the conversations people were having about the product in one place, Mr. Elm said.

While the hashtag conversations will be organic, the company will also buy promoted Twitter posts that will direct consumers to the device’s Web site, playstation.com/psvita, where they can learn more about the product and make a purchase. Facebook users will find a tab dedicated to the Vita on the PlayStation page and how-to videos about the device.

Another part of the campaign, naturally enough, involves putting the PS Vita into people’s hands. Users looking for a more tactile experience can play with the device in pop-up stores that the company is calling Vita Social Clubs in cities like San Francisco, Boston and Los Angeles.

The commercials for the campaign were shot in three days in Buenos Aires and were meant to show how the Vita “affects you socially,” Mr. Elm said. In one spot, the male character is using his Vita to continue playing a game during his commute that he started before leaving for work. Another spot highlights the augmented reality features of the console with a narrator explaining how “the world is your next battleground,” while a third spot shows a man playing games against other people he sees in the street.

“Gaming is no longer playing alone in a basement by one person with one machine; it’s all networked,” Mr. Elm said. To reach its core consumer, the company will show the commercials during television programs like “The Simpsons,” “South Park” and “Tosh.0,” the popular Comedy Central show, and during N.B.A and N.C.A.A. basketball games.

Online users will see banner ads across 26 Web sites like Yahoo, ESPN, CNN and YouTube. Billboards and wallscapes will be seen in cities like New York, Chicago and San Francisco and radio ads for the Vita will be broadcast on the Howard Stern show on Sirius Radio during March Madness.

• crazytaxi819
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-03 22:05
Een tip: Bart Smit heeft nu een 'aanbieding'. PS Vita + 1 game kopen = cadeaubon van 25 euro (zie: http://www.bartsmit.com/ps-vita )

En een 'screen' protectors voor de achterkant is toch niet nodig? Je zie alleen met je vingers aan de achterkant, niet met een pennetje of zo, of je moet wel erg lange nagels hebben? :) Nee ik denk zelf dat dit niet uitkomt, of het moet bij deal extreme zijn/price angels.... :?

[Voor 51% gewijzigd door crazytaxi819 op 13-02-2012 15:00]

• JoJo nl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-03 15:39
Het embargo op recensies van veel spellen, waaronder Uncharted en Fifa, is vandaag verlopen. Hier kan je de recensies van IGN vinden: http://uk.ign.com/wikis/p...ation_Vita_Launch_Reviews

• nioz
crazytaxi819 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:57:
Een tip: Bart Smit heeft nu een 'aanbieding'. PS Vita + 1 game kopen = cadeaubon van 25 euro (zie: http://www.bartsmit.com/ps-vita )

En een 'screen' protectors voor de achterkant is toch niet nodig? Je zie alleen met je vingers aan de achterkant, niet met een pennetje of zo, of je moet wel erg lange nagels hebben? :) Nee ik denk zelf dat dit niet uitkomt, of het moet bij deal extreme zijn/price angels.... :?
Volgens die redenatie zou een protector voor de voorkant ook niet nodig zijn?
Ik kan me voorstellen dat de achterkant zelfs sneller krast, zeker als je hem af en toe neerlegt op de achterkant.

• Disfigured
crazytaxi819 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:57:

Die deal wilde ik ook al linken ja. Erg nette deal! Stel je koopt de Vita + Uncharted + 4 GB memorycard, dan houdt je dus nog 5,- over van de kortingsbon. Superdeal wat mij betreft.

Een screen protector voor de achterkant is in principe niet nodig. Ik heb echter gelezen dat, mocht je de Vita vaak op z'n ruggetje neerleggen, het scherm vrij snel bekrast raakt. Maar dat zou verder geen invloed moeten hebben op gameplay, het is meer dat mensen zo'n duur apparaat gewoon perfect willen houden.

Voor een screenprotector voor zowel voor en achter raadt ik jullie http://www.barrierchief.com aan - de screenprotector gaat over de gehele front van het apparaat en zorgt tevens voor minder vingerafdrukken!

• crazytaxi819
Ik dacht dat het touch gedeelte iets verzonken was ten opzichten van de behuizing, maar dat zal alleen met de demo-pods zijn. Maar ik denk dat zo protector wel iets van invloed heeft op de nauwkeurigheid en gevoeligheid? Misschien is het alleen psychologisch...

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:51
Krijg je die preorderbox er ook bij, bij Bart Smit?
Anders kan je met 5 euro korting ook nog die Galaxybende kopen.
Pakketje daar is met Tennis erbij nog 17 euro duurder dan Amazon...

Iemand ervaring met bestellen bij Amazon.de?
Wanneer zou je de Vita in huis hebben, neem aan dat ze hem de 21e versturen?

• eRR_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06-2016
matthijst schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:05:
Krijg je die preorderbox er ook bij, bij Bart Smit?
van de site:

Reserveer nu de Revolutionare PS Vita! Koop nu deze Pre-order box voor 9,99 euro en zorg dat je als eerste de Vita in handen hebt! De 9,99 euro wordt dan afgetrokken van de 249,99 euro (WiFi) of 299,99 euro (WiFi+3G) die nog voldaan moet worden op 22 februari 2012!
Reserveren gaat als volgt:

1. Reserveer de PS Vita vanaf 30 november in een winkel bij jou in de buurt door middel van een aanbetaling van 9.99,- euro.
2. Na je reservering krijg je direct het pre-order pack mee naar huis.
3. Bezoek bij lancering van de PS Vita de winkel waar je de PS Vita besteld hebt, voldoe het resterende bedrag en start met spelen.

http://www.bartsmit.com/playstation-vita-pre-orderpack

[Voor 32% gewijzigd door eRR_ op 13-02-2012 17:17]

znôrt

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-03 21:38
Voor mij is de Vita de fijnste handheld die ik tot nu toe gehad heb, al is het misschien ook de laatste dedicated handheld die ik haal vanwege de ontwikkeling op telefoons... maar dat is een andere discussie.

Ik ben blij met de koop! De PS Vita voelt eindelijk als een soort PS3 in je hand, om de een of andere reden, en niet als een draagbaar aftreksel ervan. Natuurlijk is de PS3 nog steeds wel krachtiger, maar de ervaring is vrij gelijkwaardig. Het scherm is precies groot en scherp genoeg, de thumbsticks werken precies zoals ik wil. Mooi spul! Het liedje dat op de achtergrond van de LiveAreas speelt blijft ook in m'n hoofd hangen.. sommige mensen zullen dat misschien gelijk afzetten, maar ik vind het wel wat hebben.

Ik had zo'n starter pack in Taiwan gekocht eind December, met ook Uncharted, een 4 GB kaartje (beetje krap), screen protector, en openklapbare hoes/standaard. Wat ik jammer vond aan Uncharted (en voor meer launch games vrees) was het semi-verplicht showcasen van alle input opties. Deed me een beetje aan de begindagen van de Sixaxis denken, de reden dat ik Heavenly Sword nog steeds niet uitgespeeld heb.

spoiler: Gameplay mechanics
De eerste keer dat je met houtskool over een kunstwerk heen moet wrijven om het te kopieren, of een 3D object schoon moet maken, is het nog wel grappig. Maar na een tijdje wordt het irritant als dit steeds terug komt, vooral omdat het soms niet over te slaan is.

De kers op de taart was wel 1 scene waarin ik, om verborgen tekst te lezen, licht door een perkament heen moest schijnen (dus de camera aan de achterkant van de Vita op het licht richten). Ik zat toen in een donker vliegtuig, en geen enkele lichtbron was sterk genoeg om er doorheen te komen. Ik kon niet verder gaan zonder die opdracht te vervullen.. uiteindelijk heb ik m'n telefoon gepakt (flight mode natuurlijk) en de camera van de Vita op een wit telefoonscherm met 100% helderheid gericht.. dat was NOG niet voldoende, dus toen heb ik de LED van de camera op de telefoon aangezet en in de camera van de PS Vita geschenen (ondertussen misschien ook bij 4 slapende mensen in de ogen). Dat pakte hij wel, en ik kon verder. Maar niet fijn, je hebt niet altijd je omgeving in de hand. Vastlopen vanwege gebrek aan licht.. sja.. je kunt het ook zien als real-life puzzel natuurlijk, maar ik zat er niet op te wachten :+ What's next, sla op de Vita met een object dat precies op 440 Hz resoneert? Oh wacht, ik moet ze niet op ideeën brengen ;(

Verder vielen de graphics me op een paar punten wat tegen (met name aliasing af en toe - niet constant), maar daar kon ik nog wel doorheen kijken. Het was nog altijd flink beter dan ik tot dan toe draagbaar gezien had (inclusief Shadowgun THD op m'n Transformer Prime, hoewel die veel scherper is) Ik speel liever 4 uur soepel op een iets lagere resolutie, dan 4 uur met horten en stoten OF maar 1 uur op hoge resolutie. De eerste screenshots waren duidelijk wel misleidend wbt. resolutie, maar in de praktijk is het prima. Het spel zelf voelt wat 'kleiner' dan de andere Uncharteds vanwege de beperkte hoeveelheid verschillende omgevingen, maar het voelt wel als een echte Uncharted.

En nu wachten tot de NL store online komt en ik mijn euries kan uitgeven aan wat meer mooie Vita games en hopelijk mijn oude PSP games erop kan zetten zodat ik iets meer te doen heb :P

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-03 21:37
eRR_ schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:16:
[...]

van de site:

Reserveer nu de Revolutionare PS Vita! Koop nu deze Pre-order box voor 9,99 euro en zorg dat je als eerste de Vita in handen hebt! De 9,99 euro wordt dan afgetrokken van de 249,99 euro (WiFi) of 299,99 euro (WiFi+3G) die nog voldaan moet worden op 22 februari 2012!
Reserveren gaat als volgt:

1. Reserveer de PS Vita vanaf 30 november in een winkel bij jou in de buurt door middel van een aanbetaling van 9.99,- euro.
2. Na je reservering krijg je direct het pre-order pack mee naar huis.
3. Bezoek bij lancering van de PS Vita de winkel waar je de PS Vita besteld hebt, voldoe het resterende bedrag en start met spelen.

http://www.bartsmit.com/playstation-vita-pre-orderpack
Ik neem aan dat dit ook geldt voor reeds geplaatste pre-orders?

• Sinned123
JoJo nl schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:26:
Het embargo op recensies van veel spellen, waaronder Uncharted en Fifa, is vandaag verlopen. Hier kan je de recensies van IGN vinden: http://uk.ign.com/wikis/p...ation_Vita_Launch_Reviews
Mooi om te zien dat mijn 2 beoogde titels een goed cijfer krijgen ( gemiddeld geeft ign vrij lage cijfers)
Maar een 10$ (superstardust) titel die er met een 9.5 vanaf komt vind ik vrij verrassend.

Ik ben nog benieuwd naar de review van virtua tennis.

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-03 13:57
YaYo86 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:41:
[...]

Ik neem aan dat dit ook geldt voor reeds geplaatste pre-orders?
Ik neem aan dat je de actie bedoeld van de 25 euro bon?
Dan is het antwoord JA heb mijn reservering vanmiddag aangepast :)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Wie kan me helpen met die 8GB actie van Amazon.fr?
Ik heb vorige week een Vita daar besteld, maar zie niets van de geheugenkaart in mijn orderstatus. Het lijkt of ze ook de tekst op de site hebben aangepast. Begrijp ik het goed dat je bij je Vita een bon krijgt om de 8GB kaart mee te bestellen? Of zou hij direct meeverstuurd worden? Of had ik die mee moeten bestellen?

Google Translate geeft me dit:
"Klanten die de PS Vita besteld voor het begin van de offerte genoemde ontvangt automatisch een specifieke cadeaubon waardoor ze naar de geheugenkaart te kopen 8 GB"
Helder... :?

PSN: Shiver23

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:59
superericje schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:27:
[...]

Hoe kunnen jullie al bestellen via bartsmit?
Ik zie alleen de mogelijkheid om de pre order box te bestellen. Voor de overige dingen (ps vita / games) kan ik alleen reserveren (invullen mail / mobiel nummer). 8)7

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-03 21:37
superericje schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:27:
[...]

Ik bedoel de actie met de bon ja. Bedankt voor de info! Die van mij stond al een aantal weken :Y)
Erik-1980 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:29:
[...]

Hoe kunnen jullie al bestellen via bartsmit?
Ik zie alleen de mogelijkheid om de pre order box te bestellen. Voor de overige dingen (ps vita / games) kan ik alleen reserveren (invullen mail / mobiel nummer). 8)7
Dat is het principe van de pre-order. Ik kon bij BS ook alleen maar de Vita bestellen (pre-order box krijg je er dan bij), de reservering van de game die ik wilde is daarbij genoteerd op de bon.

[Voor 43% gewijzigd door YaYo86 op 13-02-2012 20:45]

• Sinned123
Shiver23 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 20:27:
Wie kan me helpen met die 8GB actie van Amazon.fr?
Ik heb vorige week een Vita daar besteld, maar zie niets van de geheugenkaart in mijn orderstatus. Het lijkt of ze ook de tekst op de site hebben aangepast. Begrijp ik het goed dat je bij je Vita een bon krijgt om de 8GB kaart mee te bestellen? Of zou hij direct meeverstuurd worden? Of had ik die mee moeten bestellen?

Google Translate geeft me dit:
"Klanten die de PS Vita besteld voor het begin van de offerte genoemde ontvangt automatisch een specifieke cadeaubon waardoor ze naar de geheugenkaart te kopen 8 GB"
Helder... :?
Ik moest hem meebestellen en kreeg vervolgens korting bij de checkout.
Op de bon staat de 8GB vermeld + de korting.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Sinned123 schreef op maandag 13 februari 2012 @ 21:36:
[...]

Ik moest hem meebestellen en kreeg vervolgens korting bij de checkout.
Op de bon staat de 8GB vermeld + de korting.
Held, je hebt me behoed voor een blunder ;)

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-03 23:36
Ik kan daar niet op uit maken dat je de games niet hoeft te kopen voordat je ze kunt spelen op de Vita. Misschien een verhelderende bron?

i5 10400F GTX 1660 Super

• JoJo nl
Voor de geïnteresseerden, Resistance: Burning Skies, de eerste FPS op de Vita, komt 29 mei uit.

• CLB
  • Niet online
Reviewtje van FOK!: http://games.fok.nl/revie.../50/playstation-vita.html

Voor de rest heb ik me weinig beziggehouden met de PS Vita, pre-orders en prijzen, ik zie het allemaal wel.. Eerst maar is testen in een winkel en kijken naar de reviews wat betreffende PS3-games streamen naar de Vita. Als dat laatste goed en redelijk werkt dan is het wel een go, lijkt me erg leuk om LBP te kunnen spelen of Resident Evil 5 ofzo :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:25
Gametrailers houdt nu een live Q&A en livestream van PS Vita:

http://www.gametrailers.c...s-live/?xrs=synd_facebook

Anoniem: 435430

Ik hoop echt dat er ook een volwaardige Killzone op de Vita uitkomt, dus geen killzone liberations.

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-01 22:31
CLB schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 00:47:
Reviewtje van FOK!: http://games.fok.nl/revie.../50/playstation-vita.html

Voor de rest heb ik me weinig beziggehouden met de PS Vita, pre-orders en prijzen, ik zie het allemaal wel.. Eerst maar is testen in een winkel en kijken naar de reviews wat betreffende PS3-games streamen naar de Vita. Als dat laatste goed en redelijk werkt dan is het wel een go, lijkt me erg leuk om LBP te kunnen spelen of Resident Evil 5 ofzo :+
Daar zit ik dus ook op te wachten.. lijkt me heerlijk om Uncharted op de Vita te spelen vanaf de PS3 terwijl m'n vriendin TV kijkt o.i.d.

Dit weekend bij de MM in Zoetermeer gekeken naar de Vita en ik ben erg onder de indruk! Ik miste wel de extra schouderknoppen en de mogelijkheid om de analog sticks in te kunnen drukken.. hopelijk wordt dit in games met andere knoppen combinaties netjes overgenomen.

• nioz
Het lijkt wel alsof die review is geschreven op basis van wat gegoogle en misschien wat ervaring met zo'n demo pod in de media markt. Er staat bijvoorbeeld een stuk over remote play mogelijkheden, maar die werken nu nog niet :s Beetje slordig :)
Er staat ook dat de vita niet door meerdere personen met eigen psn (sen) accounts te gebruiken is, terwijl dat wel kan als die gebruikers maar een eigen memcard hebben. Absoluut niet ideaal natuurlijk, maar het kan wel.

[Voor 20% gewijzigd door nioz op 14-02-2012 10:43]

• ChrisAB
  • Laatst online: 25-03 21:41
Waar kan ik de PS Vita zien oftewel waar is een demo-pod te vinden?

• nioz
Via de (nederlandse) playstation site kan je zoeken naar locaties.

Edit, ff directe link:

http://www.findapsvita.com/_NL-nl/index.php

[Voor 36% gewijzigd door nioz op 14-02-2012 10:48]

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-05-2022
nioz schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 10:32:
[...]

Het lijkt wel alsof die review is geschreven op basis van wat gegoogle en misschien wat ervaring met zo'n demo pod in de media markt. Er staat bijvoorbeeld een stuk over remote play mogelijkheden, maar die werken nu nog niet :s Beetje slordig :)
Er staat ook dat de vita niet door meerdere personen met eigen psn (sen) accounts te gebruiken is, terwijl dat wel kan als die gebruikers maar een eigen memcard hebben. Absoluut niet ideaal natuurlijk, maar het kan wel.
Dat klopt, je kan WEL met meerdere accounts op een PS Vita spelen, omdat de accountgegevens op de memorykaart worden opgeslagen. Dus zo ingewikkeld is het helemaal niet. Voor de rest vond ik het ook geen goede review.

Dan is deze stukken beter:

http://www.psx-sense.nl/75209/review-playstation-vita/

[Voor 5% gewijzigd door haroldso op 14-02-2012 11:52]

• haroldso
Hierbij een handige link voor als je je iPhone wilt gebruiken als hotspot voor de PS Vita (heb je ook geen 3G versie meer nodig, tenzij je de GPS nodig hebt):

http://www.psx-sense.nl/7...ebruiken-voor-je-ps-vita/

[Voor 16% gewijzigd door haroldso op 14-02-2012 11:51]

• JoJo nl
Dat werkt alleen niet i.c.m. een T-Mobile abonnement.

• nioz
haroldso schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 11:49:
[...]

Dat klopt, je kan WEL met meerdere accounts op een PS Vita spelen, omdat de accountgegevens op de memorykaart worden opgeslagen. Dus zo ingewikkeld is het helemaal niet. Voor de rest vond ik het ook geen goede review.

Dan is deze stukken beter:

http://www.psx-sense.nl/75209/review-playstation-vita/
Volgens mij heb je mijn post verkeerd geinterpreteerd (en de fok review niet goed gelezen?)
Zij zeggen dat je maar 1 account per vita kan hebben en moet formatteren als je een ander account wil activeren. Ik vermeld daarbij de kanttekening dat je dus wel meerdere accounts per vita kan hebben, als je meerdere memcards gebruikt.
Ik geef toe dat mijn post op meerdere manier opgevat kon worden, maar in combinatie met de info in de fok review was mijn toevoeging wel duidelijk volgens mij :)

• matthijst

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wilde net die reclame posten :P

Doet me veel denken aan die Michael reclame, beetje dezelfde style, erg goed gedaan :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2020
WOW Ziet er vet uit, beter dan die gare ps3 reclames lol.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:26

Phntm

Tlingelingeling

Uit de Game mania folder haalde ik net nieuwe informatie, wie daar een pre order geplaatst heeft en 30 euro vooraf had betaalt voor de box, krijgt bij het ophalen ook gelijk gratis de PS Vita bumper. Houdt je ding lekker veilig voor wat klappen mocht hij uit je hand glijden ofzo. :)

• matthijst
Wow!
Zomaar en bumper gratis, twv 2 euro?
Da's misschien wel de beste deal tot nu toe! _/-\o_

• crazytaxi819
BIG SMILE

Mediamarkt en Saturn hebben deze week nog geen aanbieding in de krantjes staan, het schijnt pas volgende week in de krantjes te komen. Vandaag is wel een launchparty, misschien komt daar nog iets nieuws van vandaan?

• Sinned123
Ik heb mijn bestelling opnieuw geplaatst bij amazon.fr
Verzendkosten waren verlaagd.
Ben nu totaal 238,84 kwijt was eerst 244,19

Volgens de site word de bestelling 21feb verzonden en zou hij 23-24feb binnen moeten komen.

Dit is inclusief 8GB en preorder.

[Voor 7% gewijzigd door Sinned123 op 14-02-2012 15:38]

• Vinand
matthijst schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:54:
Wow!
Zomaar en bumper gratis, twv 2 euro?
Da's misschien wel de beste deal tot nu toe! _/-\o_
Lol, ach ja, het gaat niet alleen om de geldwaarde het gaat tevens ook om functionaliteit van het desbetreffende product. (Ja, ik zeg dit om mezelf te troosten ;( <--- Spijt van gamemania pre order)

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Ik ben onderweg naar een Sony event met de PS Vita, dus wellicht dat ik daar overtuigd kan worden. En misschien dat ik daar een mooie aanbieding kan preorderen :)

PSN id: NL_SToRM

• Vinand
SToRM666 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 16:13:
Ik ben onderweg naar een Sony event met de PS Vita, dus wellicht dat ik daar overtuigd kan worden. En misschien dat ik daar een mooie aanbieding kan preorderen :)
Wat voor event heeft Sony dan?

• Disfigured
PS Vita launch party. :)

• JoJo nl
Heeft iemand van jullie tips voor een mooie (niet te dure) pouch voor de Vita? Ik wilde eerst voor de Starter Kit gaan, maar de case die daarbij zit is echt afgrijselijk. De Travel Kit heeft wel een mooie pouch, maar i.p.v. de sleeve zit daar een car adapter bij en deze versie is ook nog duurder dan de Starter Kit. Alleen maar twijfels over welke accessoires ik nodig heb.

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
JoJo nl schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:30:
Heeft iemand van jullie tips voor een mooie (niet te dure) pouch voor de Vita? Ik wilde eerst voor de Starter Kit gaan, maar de case die daarbij zit is echt afgrijselijk. De Travel Kit heeft wel een mooie pouch, maar i.p.v. de sleeve zit daar een car adapter bij en deze versie is ook nog duurder dan de Starter Kit. Alleen maar twijfels over welke accessoires ik nodig heb.
Heb zelf deze besteld voor een tientje:

http://www.ebay.co.uk/itm...27c37c2350#ht_3495wt_1270

• JoJo nl
Ik wil 'm ook graag in een tas kunnen gooien en daar vertrouw ik zo'n dunne sleeve niet voor. Ik zoek meer iets wat hierop lijkt: http://us.playstation.com...wse/psv-travel-pouch.html

[Voor 25% gewijzigd door JoJo nl op 14-02-2012 20:40]

• RDMA
JoJo nl schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:38:
[...]

Ik wil 'm ook graag in een tas kunnen gooien en daar vertrouw ik zo'n dunne sleeve niet voor. Ik zoek meer iets wat hierop lijkt: http://us.playstation.com...wse/psv-travel-pouch.html
Op Dealextreme staan er ook een paar. Goedkoop maar niet zo mooi (vind ik persoonlijk).

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Is deze niets voor je? Je kan er verder niets bij indoen, maar ziet er wel stevig uit.
Doe mij maar gewoon een neopreen hoesje zoals bij de PSP. Zeker omdat je hem altijd uit de hoes moet halen om dat achterkant te kunnen gebruiken.

• rikstroink
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-03 11:01
Bedankt voor die link, Shiver23, ik vroeg me namelijk af hoe de sticks werden beschermd in zon hoesje en er waren nergens duidelijke foto's van :P

• JoJo nl
Shiver23 schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 21:04:
Is deze niets voor je? Je kan er verder niets bij indoen, maar ziet er wel stevig uit.
Doe mij maar gewoon een neopreen hoesje zoals bij de PSP. Zeker omdat je hem altijd uit de hoes moet halen om dat achterkant te kunnen gebruiken.
Die case zit juist bij de Vita Starter Kit. Ik heb liever iets waar ik 'm ook makkelijk uit kan halen, zoals een pouch. Ik denk dat ik toch maar de Starter Kit neem voor de andere accessoires die erbij zitten (de neopreen sleeve is wel fijn voor thuisgebruik) en probeer ik de Carrying Case te verkopen. Bedankt iedereen voor de tips!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik bestel wel zo'n setje. Zit een hoop zooi bij maar dat zien we dan wel weer ;)
http://www.dealextreme.co...-for-ps-vita-black-113588

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-03 19:05
ik zag zowaar Vita borden tijdens een voetbal wedstrijd :o ... It has begun!

• KajLaurent
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-10-2019
Weet iemand wat meer van die ps vita oordopjes? wat is de waarde hiervan? (20?) Is het vergelijkbaar met andere in de reeks van sony qua oordopjes?

• Sinned123
Ze hebben een in-ear als accesoire voor 20euro.
En die ziet er wat mij betreft duurder uit (mooier design+mic)
De in-ears die bij de pre order zitten lijken mij dan ook geen 20eu waard.
Al maakt sony goed headsets wua prijs/kwaliteit.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:05

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ben net terug van de Launchparty van de PS Vita, waar overigens niks schokkends gebeurd is. Mooie aanbieding, saaie presentatie, lekkere hapjes, open bar, an sich wel toffe launchgames. Moet eerlijk zeggen dat de Uncharted 3 party toffer was, maar die aanbieiding maakt in dit geval een hoop goed :P

Nadat ik op de Gamescom alleen Hustle Kings heb kunnen spelen helaas, heb ik nu onder andere Modnation racers, Rayman:Origins, Lumines, Virtua Tennis, Little Deviants, Wipeout 2048 en Michael Jackson: The Experience HD kunnen zien en spelen, en ik ben toch wel positief verrast. Met name Rayman Origins was erg mooi, en speelde net zo lekker als de PS3/360 versie, maar ook Modnation Racers reed lekker. Lumines zag er zoals gewoonlijk weer erg verslavend uit, zelfs zonder de muziek.

Tegenvaller van de avond vond ik toch wel Little Deviants, welke wel heel erg goed gebruik maakt van alle controls van de PS Vita, maar echt een typische launchgame was; Ongeinspireerde setting, simpele verzameling van minigames, geen diepgang of herspeelwaarde afgezien van leaderboards en naar mijn smaak gewoon te kinderlijk vormgegeven. De titel laat grafisch echt totaal niet zien waar de PS Vita toe in staat is.

ModNation was ik ook niet erg positief over. Hoewel het rijden door de stickjes van de Vita erg fijn was, waren de mogelijkheden die de game biedt erg beperkt, waren de menus echt tergend slecht vormgegeven, en zijn de laadtijden waarmee de PS3 en PSP versies worstelden geen spat veranderd.

Los daarvan zit ik vooral eigenlijk te wachten op een aantal andere titels: Motorstorm RC, Super Stardust en Escape plan. Alle 3 relatief goedkope games, welke allemaal een leuke insteek hebben op een bestaand genre. Dat wordt dus effe een PSN kaartje kopen voor de launch, zodat ik die titels ook effe mee kan pakken :)

En dan is mn launchbibliotheek eigenlijk al te groot: Uncharted, ModNation, Wipeout 2048, Motorstorm RC, Super Stardust en Escape plan. Technisch gezien mag ik ook Little Deviants en Reality Fighters in ontvangst nemen, maar deze worden in seal keurig doorverkocht aan de baas of eventuele tweakers die interesse hebben.

TL;DR? Ik kan niet wachten!

• crazytaxi819
dank voor je impressie, maar wat was de mooie aanbieding??

• SToRM666
  • Nu online
Ziezo, ik ben ook weer terug van de party :)
Lekkere hapjes, een korte presentatie en veel Vita's om op te spelen. Maar het beste was natuurlijk de aanbieding welke er als volgt uitzag:

-PS Vita WiFi+3G
-Vodafone prepaid kaart t.w.v. 12,50 euro. Bij opwaarderen met 20 euro krijg je Wipeout gratis als download
-4GB geheugenkaart
-Starterpack met doekje, sleeve, case, strap, screen protector en een doosje om spellen in te doen
-Little Deviants, Reality Fighters, Modnation Racers en Uncharted

Dit was volgens mij alles. De totale waarde is 525 euro, maar was te bestellen voor 299 euro :)
Ik heb de preorder gedaan, maar moet wel nog bevestigen. Op zich heb ik nog lichte twijfel of ik er veel mee ga spelen, maar voor deze prijs kan ik m niet laten schieten.
Het is in ieder geval een fantastisch mooi en erg degelijk apparaat.

Bij de uitgang kreeg iedereen ook nog een tasje met wat folders en een preorder kit.

[Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 15-02-2012 02:40]

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:30
SToRM666 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 02:24:
Lekkere hapjes, een korte presentatie en veel Vita's om op te spelen. Maar het beste was natuurlijk de aanbieding welke er als volgt uitzag:

-PS Vita WiFi+3G
-Vodafone prepaid kaart t.w.v. 12,50 euro. Bij opwaarderen met 20 euro krijg je Wipeout gratis als download
-4GB geheugenkaart
-Starterpack met doekje, sleeve, case, strap, screen protector en een doosje om spellen in te doen
En waar halen we die?

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-03 14:38

Satom

Verzamel ervaringen

Dit ziet er toch heel goed uit. Helaas zit ik dan ook met de vraag, ga ik veel spelen met de vita. Op de Ps2 deed ik veel tekken, fifa en crash banicoot (of hoe je het ook schrijft).

Qua graphics is de vita vergelijkbaar met de ps3.. nouja. Zoiets was mij vertelt..?

• mauwz
Hier nog een die het wil weten.. ;)

• matthijst
Inderdaad.
Mooie verhalen, maar waar haal je zo'n preorder :D

edit: ah, de eerste pauper op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/531288431 :(

[Voor 41% gewijzigd door matthijst op 15-02-2012 08:50]

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
Die pre-order packs kon je alleen gisteren op de Launch-party krijgen. Dus helaas niet voor het grote publiek.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Niks meer over remote play gehoord?

Burp

• matthijst
Heeft iemand remote Play ooit op de PSP geprobeerd?
Kan me haast niet voorstellen dat zoiets heel erg lekker gaat lopen (qua reactietijd).

• wAizz
  • Laatst online: 25-03 08:15
Daarvoor kun je terecht in Vraag & Aanbod.

[Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 15-02-2012 11:19]

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
wAizz schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:29:
degenen die 'm hebben ge-preordered op de launch party, maar uiteindelijk toch niet willen: let me know!! :)
Daar is V&A voor.

• Myedvyed
matthijst schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:15:
Kan me haast niet voorstellen dat zoiets heel erg lekker gaat lopen (qua reactietijd).
Ik heb geen enkele ondersteunde game op de PS3 (zie: Wikipedia: Remote Play), maar Life with Playstation reageert aardig via Wifi. Kan alleen aan de hand daarvan niet zeggen of reactietijd goed genoeg is voor shooters etc. Waarschijnlijk is de reactietijd net zoiets als via OnLive gamen, speelbaar maar niet geweldig voor games waar supersnelle reflexen nodig zijn.

Het viel me op dat zelfs PS Minis nog niet werden ondersteund via Remote Play, hoe moeilijk had dat kunnen zijn?

[Voor 15% gewijzigd door Myedvyed op 15-02-2012 10:07]

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Mini's kunnen toch rechtstreeks op de Vita? Waar heb je dan remote play voor nodig?
Op de PSP werkt het aardig, maar vooral voor video's. Voor games is het wifi-bereik al snel te slecht en krijg je enorm last van lag. Ik heb destijds Pixeljunk Monsters nog wel proberen te spelen, maar ondanks dat het niet echt een 'snelle reflexen'-game is was de vertraging heel irritant.

[Voor 63% gewijzigd door Shiver23 op 15-02-2012 10:49]

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-03 12:23
SToRM666 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 02:24:

-PS Vita WiFi+3G
-4GB geheugenkaart

Dit was volgens mij alles. De totale waarde is 525 euro, maar was te bestellen voor 299 euro :)
Ik heb de preorder gedaan, maar moet wel nog bevestigen. Op zich heb ik nog lichte twijfel of ik er veel mee ga spelen, maar voor deze prijs kan ik m niet laten schieten.
Het is in ieder geval een fantastisch mooi en erg degelijk apparaat.

Bij de uitgang kreeg iedereen ook nog een tasje met wat folders en een preorder kit.
Volgens mij mis je dan toch nog iets, als je de prijzen bij elkaar optelt. 4 GB kaartje is 20, starterkit 25, games in volgorde: 30, 30, 40, 50 en de Vita 300 (inclusief de 12,50 prepaid tegoed) waardoor ik op een totaal kom van €495,-

Ik heb hem gister ook besteld en zat ook al te bedenken wat ik mis, maar kan er niet op komen.

Edit: bedenk me dat ze waarschijnlijk ook de €20,- meerekenen die Wipeout goedkoper is als je hem opwaardeert.

[Voor 3% gewijzigd door Martijn1990 op 15-02-2012 12:11]

• SToRM666
  • Nu online
De mannen van Gamekings waren er ook gisteren, dus wellicht dat er daar nog wat beelden van het event te zien zijn :)
Martijn1990 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:10:
Volgens mij mis je dan toch nog iets, als je de prijzen bij elkaar optelt. 4 GB kaartje is 20, starterkit 25, games in volgorde: 30, 30, 40, 50 en de Vita 300 (inclusief de 12,50 prepaid tegoed) waardoor ik op een totaal kom van €495,-

Ik heb hem gister ook besteld en zat ook al te bedenken wat ik mis, maar kan er niet op komen.

Edit: bedenk me dat ze waarschijnlijk ook de €20,- meerekenen die Wipeout goedkoper is als je hem opwaardeert.
Ik denk ook dat ze Wipeout erbij gerekend hebben.

Ik heb trouwens geen idee hoeveel Mb men verstookt met online gamen maar het tarief van €0,33 per Mb voor 3G klinkt wel vrij prijzig.

[Voor 68% gewijzigd door SToRM666 op 15-02-2012 12:28]

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-02 16:24
SToRM666 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:24:
De mannen van Gamekings waren er ook gisteren, dus wellicht dat er daar nog wat beelden van het event te zien zijn :)

[...]

Ik denk ook dat ze Wipeout erbij gerekend hebben.

Ik heb trouwens geen idee hoeveel Mb men verstookt met online gamen maar het tarief van €0,33 per Mb voor 3G klinkt wel vrij prijzig.
Het was toch niet mogelijk om te gamen via 3G? Dat had ik tenminste van een podcast gehoord van Gamespot. Maar ik kan me natuurlijk vergissen en dat ze meer bedoelde dat het te langzaam/onbetrouwbaar is om via 3G te gamen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• SToRM666
  • Nu online
Ik weet ook niet precies wat er mogelijk is met 3G moet ik toegeven.

• RDMA
SToRM666 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:45:
Ik weet ook niet precies wat er mogelijk is met 3G moet ik toegeven.
Gamen niet, 3G is meer bedoeld voor browsen, apps etc.

• Myedvyed
Shiver23 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 10:48:
Mini's kunnen toch rechtstreeks op de Vita? Waar heb je dan remote play voor nodig?
Op de PSP werkt het aardig, maar vooral voor video's. Voor games is het wifi-bereik al snel te slecht en krijg je enorm last van lag. Ik heb destijds Pixeljunk Monsters nog wel proberen te spelen, maar ondanks dat het niet echt een 'snelle reflexen'-game is was de vertraging heel irritant.
Omdat:
1. Ik vanaf de Vita nog niet kan inloggen op de Nederlandse Store om mijn mini's te downloaden :+ (Vita store is simpelweg nog niet open, hopelijk dit weekend wel..)
2. Rechtstreekse transfer vanaf de PS3 via USB ook (nog?) niet werkte.
3. Dat schijfruimte kost, in tegenstelling tot streamen. Nog niet echt een belangrijk argument, maar het zou voor sommigen een reden kunnen worden.

Maar het ging me meer om het idee, als ze simpele spelletjes al niet remote speelbaar willen maken om welke reden dan ook (speelbaarheid?), heb ik weinig hoop dat de echte toppers officieel speelbaar worden. En als PJ monsters al amper speelbaar is kan ik me voorstellen dat ze dit niet al te hard willen promoten.. Ik snap niet echt waarom ze het "Remote Play" noemen, het is nu niet veel meer dan een low-res DLNA alternatief met XMB interface.

• haroldso
matthijst schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 08:47:
Inderdaad.
Mooie verhalen, maar waar haal je zo'n preorder :D

edit: ah, de eerste pauper op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/531288431 :(
Link bestaat niet, je bedoelt zeker deze...

http://link.marktplaats.nl/531387063

• matthijst
Ah, dezelfde, maar eerst vroeg hij er 475 euro voor |:(

• mauwz
Mooi dat er dan gelijk iemand 'maar' EUR 325 biedt :>

[Voor 5% gewijzigd door mauwz op 15-02-2012 15:09]

• Martijn1990
Tja, geef hem eens ongelijk. Als iemand die set van hem koopt voor 400 heeft die geen een voordeel van 125 euro en hij zelf een voordeel van 100 euro. Iedereen blij toch?

Als je zo iemand dat niet gunt koop je hem gewoon niet. Ik heb hem gister ook besteld en ben er nog niet zeker van of ik hem zal houden, maar voor die prijs kon ik hem niet laten liggen ;)

• matthijst
Mwah, dat "voordeel" voor de koper valt ook wel mee natuurlijk.
Heb zelf ook ff zitten kijken, maar nu ben ik 280 euro kwijt voor Vita + 8GB + spel.

Dan kan die "aanbieding" van hem wel 525 euro waard zijn, mij zou het hooguit 350 waard zijn; dan ben ik 90 euro meer kwijt dan nu (want Wipeout kost je nog 20 euro extra), krijg een 3G waar ik niks mee zal doen.
4GB ipv 8GB kaartje. Uncharted vind ik al weinig aan en die andere spellen, tjsa....

Dus je moet iemand zien te vinden die al die spellen mooi vindt, dan heeft hij er daadwerkelijk wat aan.

• eRR_
  • Laatst online: 16-06-2016
Ziet er erg impressive uit!

Mortal Kombat trailer

znôrt

• SToRM666
  • Nu online
Martijn1990 schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 15:08:
Tja, geef hem eens ongelijk. Als iemand die set van hem koopt voor 400 heeft die geen een voordeel van 125 euro en hij zelf een voordeel van 100 euro. Iedereen blij toch?

Als je zo iemand dat niet gunt koop je hem gewoon niet. Ik heb hem gister ook besteld en ben er nog niet zeker van of ik hem zal houden, maar voor die prijs kon ik hem niet laten liggen ;)
Ik ben het hier ook mee eens. 400 euro is een nette prijs om m door te verkopen. Dan hebben zowel koper als verkoper een goeie deal gedaan lijkt me :)

• matthijst
Wow, heel dope!
Zit er nou ook een soort reality fighters dingetje in dat je kan vechten in je eigen omgeving?

• CLB
  • Niet online
Zo'n event had mij persoonlijk ook wel wat geleken, maar ik wist er niks van, dag aanbieding :)

IGN: Uncharted: Golden Abyss PS Vita review Ik zeg :9~

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

CLB schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:45:
Zo'n event had mij persoonlijk ook wel wat geleken, maar ik wist er niks van, dag aanbieding :)

Ik haal hem wel via Marktplaats of hier, als iedereen hem na 1x uitspelen niet meer aanraakt :)

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-03 22:19
matthijst schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:15:
Ik heb ooit PixelJunk Monsters op de PSP gedaan, maar dat was echt DRAMA!
Niet alleen was er enorme lag, het zag er ook niet uit vanwege het resolutie verschil.
Jammer, want PixelJunk monster is natuurlijk een ideale PSP titel (later ook hierop uitgebracht)

Verwacht er maar niks van, dan kan het alleen maar meevallen :)

• Martijn1990
CLB schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:45:

Was alleen voor genodigde, voornamelijk winkel eigenaren dacht ik.

• CLB
  • Niet online
Tsjaa ach zulke events zijn volgens mij redelijk vrij te betreden, net als ik gisteren bij de ABN tennis rond liep met m'n V.I.P-kaarten... Of dat heel veel mensen naar het Blackberry-event zijn geweest (om 'n gratis PlayBook te scoren)

• Martijn1990
Misschien wel ja, om de PSV te bestellen moest je wel een persoonlijke code invullen die per mail gestuurd was, en 1 PSV per persoon.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ze hadden voor de PS3 een soortgelijke actie. Toen kreeg je 2 games, HDMI-kabel en ik geloof nog wat extra's voor 600 euro. (zoveel? ja, zoveel..) Deze actie lijkt nog wel wat mooier.

• SToRM666
  • Nu online
Klopt ja, die actie heb ik toendertijd gemist. Hopelijk komt er voor de PS4 ook weer zo'n event :D

• Sinned123
Volgens mij kreeg je daar toen heavenly sword en ? Wipeout bij oid?
600euro ja en nog verlies draaien per unit.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Topicstarter
Omdat dit topic aardig vol begint te raken en de launch dichtbij is, is er een nieuw topic geopend: Het grote Playstation Vita-topic - Deel 2

Graag naar dat topic verhuizen en dit topic laten rusten.

[Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 15-02-2012 18:47]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee