Roodey schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:24:
Zojuist bij de Mediamarkt geweest en de Asus N55SF-S1366V meegenomen voor 839,46.
Nu aan het installeren
Het toetsenbord van het showmodel (voor mij uit de doos gehaald) was goed.
Mijn model (nieuwe doos meegepakt) is ook goed. Alleen het numpad heeft iets meer speling.
Dat kijk ik nog ff aan.
Keep you posted!
Vorige week donderdag tijdens de BTW actie een laptop gehaald bij de Mediamarkt.
Vanochtend was ik te vroeg uit bed en besloot ff te gamen (multiplayer Modern Warfare 3).
De eerste ronde ging goed. Bij het switchen naar de volgende map liep de laadbalk zo traag vol dat ik wist dat er iets niet goed zat.
Opnieuw geprobeerd en hij liep weer vast. Via taakbeheer proces beëindigen en opnieuw getest, etc.
Via taakbeheer processen bekeken en het geheugen loopt van 400MB op naar 900MB en weer terug naar 700MB zonder dat er iets gebeurd ingame.
Wat heb ik in de paar keer dat ik de laptop heb gebruikt geinstalleerd?
Steam, Modern Warfare 3, uTorrent, Sopcast en AVG.
5 programma's maar!
AVG heb ik gisteravond geinstalleerd en het kan volgens mij hier niet aan liggen omdat het vanochtend eerst wel goed werkte.
Maar tegen beter weten in heb ik geprobeerd AVG te uninstalleren. Ook dit lukt niet. Dus het ligt niet aan Modern Warfare 3.
Ik ben eigenlijk zwaar teleurgesteld in de laptop! Het was geen goedkope. Ik heb het minimale geinstalleerd.
Hoe is het retourbeleid van Mediamarkt? Zijn ze verplicht deze retour te nemen en mijn geld terug te geven?
Ik heb boven nog een desktop staan en helemaal klaar met de laptop.
Ben de laatste tijd heel druk en dan wil ik wel dat alles werkt als ik op de laptop wil.
update:
Ik lees nu dat desktops en notebooks niet omgeruild/geretourneerd kunnen worden.
Like wtf?
Het werkt niet naar behoren. Je gaat me niet vertellen dat de laptop eerst geretourneerd wordt naar Aus?
*crosspost ivm mogelijk retourbeleid van 7 dagen, dus snel antwoord nodig (vandaag 7e dag in mijn bezit)*
[
Voor 5% gewijzigd door
Roodey op 02-02-2012 09:18
]