Heb em ook vandaag binnengekregen! Moet zeggen, eerste indruk is heel goed! Degelijk apparaatje hoor, en wat een prachtscherm (FHD)! Ben blij dat ik em heb genomen
Zojuist een clean windows install en alle drivers geinstalleerd (mbv het programma Driver Genius).
Paar vraagjes:
In de taskbar zijn de pictogrammen van een aantal programma's (bijv. uTorrent en Skype) erg blokkerig, alsof een veel te klein plaatje is uitvergroot. Hoe zou ik dat kunnen verbeteren?
Verder vind ik de suggestie in de TS om de DPI op Small (100%) te zetten geen goede... heb het juist wat groter gezet (medium) om dingen wat beter leesbaar te krijgen. ANders is het wel érg fijn en klein.
Heb inmiddels de graka geOC'd naar 750/975. Tien minuten FurMark en geen artifacts, max temp van 81 graden. Nu ff beetje gamen, kijken hoe dat gaat
Edit: Hmm heb ook te maken met een (irritant) pulserende fan. Nu heb ik er vaak over gelezen, maar er is eigenlijk geen oplossing voor of wel?
Edit2: Heb zojuist een System Restore gedaan naar vóórdat ik Nvidia System Tools had geinstalleerd.. heb helemaal geen last meer van een pulserende fan! Ik lees online ook dat mensen die dat weer uninstallen er geen last meer van hebben... ook dingen als HWMonitor en Speedfan lijken de pulserende fan te triggeren.
[
Voor 31% gewijzigd door
Ary op 14-06-2011 23:34
]