En gelijk had hij/zij. Die was namelijk net een minuut daarvoor opgelost
Daarom duurde 't ook zo lang voor je antwoord kreeg. Ze waren er nog druk mee bezig.
In plaats dat ze blij zijn dat klanten het werk van KPN doen, namelijk het monitoren van de diensten.
Ja, maar je moet natuurlijk wel hun dilemma begrijpen. Het is 't een of 't ander.
Of ze geven toe dat er iets aan de hand was en bedankt voor 't aanmelden of er was niets aan de hand
(en dus bedankt voor 't verspillen van hun tijd). Allebei gaat natuurlijk niet. De schijn moet ten allen tijde
opgehouden worden.
Vreemd, ik heb er de laatste dagen enorm veel in rondgeneusd en toen is 't me niet opgevallen.
Misschien hadden ze het uitgebreid en was dat de reden waarom 't stuk liep en hebben ze 't weer op die
4/2 terug gebracht? Het was me eerder (vrijdag?) opgevallen dat niet alle bouquetten even lang waren, dus
ook de commercielen onderling niet. Nu zie ik dat 't zelfs dagen verschil is.
Gratis reclame, wie houdt daar nou niet van

[...]
Je moet iik meer afgaan op de timerlijst. En 1 keer in de week de spanning eraf. Anders wil het wel eens gebeuren dat een timeropname niet start vanuit stand-by, maar pas vanaf dat je hem zelf weer aanzet.
Dat was me tot vorige week bespaard gebleven, voorzover ik weet. Alleen timer opnames die mysterieus verdwijnen, waarvan ik me nu afvraag of ik daar niet stiekum zelf de oorzaak van ben geweest.
Blijven vreemde bugs waar (de marketeers van) KPN niets aan willen doen (waarschijnlijk snappen ze het probleem al niet en gaat het ten koste van hun bonus als ze daar geld aan uitgeven).
Wat kompleet onzinnig is als 't programma allang voorbij is. De Finepass had dit probleem ook maar die was slim genoeg om de reservering door te schuiven of alleen dat deel van de opname dat resteerde op te nemen.
Meestal komt dit doordat hij tijdens het opstarten voor een opname, de initialisatie van de harde schijf is mislukt.
Als je 'm zelf aan moet zetten betekent dat dat ie zelfs niet eens is opgestart. Meer voor de hand ligt
dat de tijd inwendig niet is doorgelopen en dat bij het aanzetten de tijd geupdate wordt, het opname bitje
alsnog omvalt en de recorder domweg de eerste in z'n geheugen klaarstaande opname gaat doen.
Leuke tip: Als je in je opnamelijst een item wil verwijderen dan druk je op je witte button, dan kies je ja en dan ok. Je kunt het item sneller/makkelijker verwijderen door 2 keer op de witte button te drukken.
Voor wie 't eerst ook niet begreep, hij heeft 't over 't opname archief, niet de timer list.
D'r zijn wel meer van die 2x shortcuts, o.a. als je een opname wil stoppen gewoon twee keer op stop drukken.
Waar ik laatst toevallig weer achter kwam is dat je de horizontale EPG kan strekken en drukken met de snel spoel toetsen. Wat wel in de helpbar staat is dat je met de OK toets in de EPG ook opnames kunt reserveren.
Die toets is echter bloedlink want daarmee help je ongemerkt desnoods ook een reeds geplande opname om
zeep, zonder bevestiging. Het zou mij niet verbazen als een aantal van de missende repeat timers op deze
manier aan hun eind zouden zijn gekomen.
[
Voor 72% gewijzigd door
Verwijderd op 06-03-2012 01:08
]