Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

Remzz schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 00:29:
[...]

Nee, aanvaller Laguna Presa.
Geen score om trots op te zijn. 1600 punten voor een hele ronde? Erg magertjes.
Voor mij is dat gewoon een slechte ronde, en al helemaal met zoveel kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153884

Unomomentodado schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:36:
[...]

Je geposte screenshot spreekt dat behoorlijk tegen...
Idd, het feit dat je geen enkele SURVEILANCE OPS PIN hebt n dat rondje, laat al uitschijnen dat je niet meteen aant rushen was ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
Als we dan toch scores posten, dit soort scores krijg ik als ik nu op een andere server dan de AGGRESSIVE server speel.
AGGR server maakt een bikkel van je, hoewel je daar vaak blij mag zijn met 1 k/d.
Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/541772629924722722/062A37F01A716C3697CC1A947B13ABBA4F463796/
Was laguna presa rush als attacker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Precies hierom mochten in eerdere delen geen "stats" worden gepost :). (Om gezeur te voorkomen)

Laguna Presa is nog wel een map waar recons heel handig kunnen zijn, omdat de mcoms in het open liggen. Bovendien telt er maar één pin aan het einde van het potje, en dat is de rush winner pin. Volgens mij staat die er niet eens tussen (@ Remmz)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 17:20
unfor schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 16:34:
Als we dan toch scores posten, dit soort scores krijg ik als ik nu op een andere server dan de AGGRESSIVE server speel.
AGGR server maakt een bikkel van je, hoewel je daar vaak blij mag zijn met 1 k/d.
[afbeelding]
Was laguna presa rush als attacker.
kan het beamen, als ik rage quit van aggr server omdat niets wil lukken en ga dan op een andere server spelen dan haal ik ook zulke scores.
Vooral het tempo op aggr doet veel en van goede spelers leer je veel is mijn ervaring vooral als ze je tegenstander zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/114083953-4.jpg

Beetje de noob uithangen is niet zo moeilijk met een sniper:P Geef mij maar een RPG, nog hogere scores en meer kills:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Anoniem: 160457 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 19:59:
[afbeelding]

Beetje de noob uithangen is niet zo moeilijk met een sniper:P Geef mij maar een RPG, nog hogere scores en meer kills:P
lol 27-0

;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:31

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik vind de sniper niet echt de makkelijkste klasse en kan best saai worden.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik word altijd te ongeduldig als sniper waardoor ik te snel naar voren ren, niet zo leuk voor je K/D. Tegenwoordig ben ik recon met G3 met 4x scope. Lekker motion mines en mortar strikes gooien en dan aanvallen maar :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Tsurany schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 21:10:
Ik word altijd te ongeduldig als sniper waardoor ik te snel naar voren ren, niet zo leuk voor je K/D. Tegenwoordig ben ik recon met G3 met 4x scope. Lekker motion mines en mortar strikes gooien en dan aanvallen maar :D
't Aggressive Recon filmpje wat ik postte bewijst dat een goede recon niet achter op een heuvel zit te campen.
Met een sniper rifle kun je ook prima close range uit de voeten na wat oefenen.
Overigens zegt k/d helemaal niets, mensen met hoge k/d spelen gewoon altijd tegen newbies.
Die Enigma uit 't filmpje heeft maar een k/d van 1.8, echter is hij de beste speler die ik ken.
Zelfs met ping 250 (amerikaan) raped ie de aggressive server nog. :)

[ Voor 19% gewijzigd door unfor op 01-07-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Wat houd een Agressive server in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

vinom schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:47:
Dat vraag ik me dus ook af.
Ik zou graag eens een wat betere server hebben dan elke keer dezelfde noob camp onzin. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eingelijk niks, het is net zoiets als 'Pro Attack' servers etc. Zouden dan meer geskilled players op moeten zitten, echter vaak komen deze servers overeen met normale servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 07-07 18:35
unfor schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 22:27:
[...]
Met een sniper rifle kun je ook prima close range uit de voeten na wat oefenen.
Hmm, de sniper rifles als een soort veredelde shotgun gebruiken vind ik nooit zo in de lijn van het spel horen eigenlijk. (vss e.d. daargelaten)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:02

Audione0

Strijdt der titanen

Ah, ik heb een keer de 49-0 aangetikt hoor, terwijl ik uiteraard voor cheater werd uitgemaakt.. dit was met assault@smoke ;)

Het volgende potje werd ik netjes van de server gemieterd :?
Wel jammer terwijl je gewoon eerlijk speelt.. :'(

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Audione0 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 01:21:
[...]

Ah, ik heb een keer de 49-0 aangetikt hoor, terwijl ik uiteraard voor cheater werd uitgemaakt.. dit was met assault@smoke ;)

Het was ook een ietwat sarcastische opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een echte aimbotcheater zie je mijlen ver aankomen. K/D ratio is iets waar mensen op letten, maar velen vergeten ook even te checken of de persoon in kwestie gewoon goed is of gewoon nep.
De meeste aimbotters die overduidelijk zijn, staan te maaien met een LMG. Sommigen doen het met sniper rifles waar het stukken minder opvallend is. En er zijn er ook die het prima kunnen verbloemen.

Zo sta je voor zo'n aimbotter en maak je nog een klein kansje, maar als je dan van achteren aangelopen komt en elke keer draait de persoon zich binnen de milliseconde om en schiet je met een headshot omver is het allemaal toch redelijk nep.

Ik blijf het jammer vinden dat er niet wat aan gedaan kan worden. De hoeveelheid mensen die ik gePB gebanned zie worden terwijl ze proberen te connecten naar een server is behoorlijk wat. Dat betekend dus ook dat er aardig wat cheaters rondlopen. Best jammer.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Audione0 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 01:21:
[...]

Ook paar keer gekicked en zelfs een mooie ban voor hacking, ook ergens in de 40/50 en zero deaths. In BF2 leek dit aantal stukken moeilijker te halen (hardware daargelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 01:47:
[...]

Ook paar keer gekicked en zelfs een mooie ban voor hacking, ook ergens in de 40/50 en zero deaths. In BF2 leek dit aantal stukken moeilijker te halen (hardware daargelaten).
Meen je dat serieus? Ik haalde in BF2 juist veel makkelijker een goede kdr. In BFBC2 heb je zo vreselijk veel last van RNG en een verrotte engine... het maakt het spel echt (onnodig) moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
in BF2 telde je death pas als death als je niet gerevived werd na 10? seconde. Inf only, karkand en met 6 man medic, of 5 medic en 1 support voor ammo, kon je uiteindelijk ook gigantische K/D's behalen. En toen koste het tenminste nog moeite om met een raket (SRAW, ongeveer hetzelfde als de M136) iemand af te schieten.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Een server voor de speler die puur voor de objectives spelen, zoals het spel bedoeld is.
Agressieve speelstijl, geen passief gecamp ver vanaf de objectives.

EA Forum draadje met o.a. de regels
Steam Community

Ik zie regelmatig de [GoT] tag voorbij komen, en vast nog veel meer gotters die geen tag dragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413485

[/quote]

Kijk maar uit!! Dan gaat men weer huilebalken over RPG on iinfantry!!. Snap ik sowieso niet waarom men daar altijd zo moeilijk overdoet!. Skill or not !! het eindresultaat geld = dooie vijand. Dan zou je een tankgun ook niet op infantry mogen gebruiken?!. maar goed de eeuwige discussie ;-)

ik zie de laatste dagen veel "cheaters" op de servers. 60 of meer kills en 2 deaths. Gisteren nog op oldman gamingserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06 17:11
Voor wie de video's van TheRussianBadger volgen (zie niet, zeker checken op youtube): hier een geinige video van een kerel die hem nadoet. "Skadoosh, right in the kneecaps!" :)

[ Voor 14% gewijzigd door Unomomentodado op 02-07-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:17
Anoniem: 413485 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 08:31:
[/quote]

Kijk maar uit!! Dan gaat men weer huilebalken over RPG on iinfantry!!. Snap ik sowieso niet waarom men daar altijd zo moeilijk overdoet!. Skill or not !! het eindresultaat geld = dooie vijand. Dan zou je een tankgun ook niet op infantry mogen gebruiken?!. maar goed de eeuwige discussie ;-)
AT op infantry mag inderdaad niet op de SASS servers, dit omdat veel mensen het als hun main weapon gebruikt, en de kills dermate "cheap" worden gevonden. Als je zonder ammo zit en een RPG schot naar de vijand stuurt mag het wel, en als een vijand in eeb gebouw zit is het bommen los op dat gebouw. :+

Iedereen die het daar niet mee eens is mag een andere server zoeken, en mensen die het AT gespam zat zijn zijn natuurlijk welkom :)

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Unomomentodado schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 10:13:
Voor wie de video's van TheRussianBadger volgen (zie niet, zeker checken op youtube): hier een geinige video van een kerel die hem nadoet. "Skadoosh, right in the kneecaps!" :)

[video]
Ik vind de echte badger toch een stuk leuker. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
een noob vraag: hoe selecteer je je tracer pistol? :?
Ik heb al gegoogled en vind alleen uitleg hoe je hem gebruikt... maar ik kan hem niet vinden |:(
bij BFP4F staat ie gewoon tussen je wapens... hier dus niet...

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kluit schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 13:22:
een noob vraag: hoe selecteer je je tracer pistol? :?
Ik heb al gegoogled en vind alleen uitleg hoe je hem gebruikt... maar ik kan hem niet vinden |:(
bij BFP4F staat ie gewoon tussen je wapens... hier dus niet...
Staat onderaan in de lijst met pistolen. Je moet je pistool opgeven voor de tracer dart.
En je moet de tracer dart uiteraard ook unlocken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
DanielWW2 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 13:24:
[...]

Staat onderaan in de lijst met pistolen. Je moet je pistool opgeven voor de tracer dart.
En je moet de tracer dart uiteraard ook unlocken. ;)
Thanks... i ben pas level 9 dus misschien heb ik hem gewoon nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kluit schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 13:25:
[...]

Thanks... i ben pas level 9 dus misschien heb ik hem gewoon nog niet ;)
Volgens mij krijg je de dart bij level 10. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-03-2024
Nu we toch bezig zijn met tracers, ik vind het jammer hoe weinig mensen redelijk kunnen raken met dat ding. Zeker als ze schieten op de langzame helicopters. Vaak moet ik op Innocentes Engineer spelen omdat de rest van m'n team te slecht is om een blackhawk uit de lucht te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mejust schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 13:44:
Nu we toch bezig zijn met tracers, ik vind het jammer hoe weinig mensen redelijk kunnen raken met dat ding. Zeker als ze schieten op de langzame helicopters. Vaak moet ik op Innocentes Engineer spelen omdat de rest van m'n team te slecht is om een blackhawk uit de lucht te halen.
Mij raken ze dan wel:P Komt best regelmatig voor dat ik in een close combat situatie kom, en dat we dan beide de primairy weapons empty hebben, trek ik mooi mijn M1911, hij de Tracer Dart _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
Ik schiet er dan gewoon een RPG op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik het de dart niet echt nodig. Ik schiet die vervelende helikopters redelijk snel neer zonder dart. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:52

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

DanielWW2 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:36:
Ik het de dart niet echt nodig. Ik schiet die vervelende helikopters redelijk snel neer zonder dart. ;)
Maar dan met de M136 AT, dat gaat prima inderdaad ;) Het eerst laden van die dart en daarna overschakelen naar de RPG duurt mij te lang, dit gaat net zo makkelijk.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
Het grote voordeel van tracers vind ik dat je niet uit je cover hoeft te gaan als je een tank aant beschieten bent. Dat moet je met de M136 nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik tegenwoordig alleen nog maar landmijnen tegen tanks. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:25
Anoniem: 316512 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:16:
Ik gebruik tegenwoordig alleen nog maar landmijnen tegen tanks. Werkt perfect.
Ik ook, maar ik omdat ik die pin nog moet (de laatste _/-\o_ ). Ik gooi ze blijkbaar alleen te opvallend neer, heb nog maar 8 kills ermee oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 17:20
Anoniem: 160457 schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:20:
[...]

Mij raken ze dan wel:P Komt best regelmatig voor dat ik in een close combat situatie kom, en dat we dan beide de primairy weapons empty hebben, trek ik mooi mijn M1911, hij de Tracer Dart _/-\o_
Dat over komt mij geregeld, na bv acatama dessert rondje en dan naar een urban map vergeet ik vaak de tracer pistol om te ruilen, in de kill cam zie ik dan mijn killer met een rode blinker op zijn lijf :9
Knul schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:20:
[...]

Ik ook, maar ik omdat ik die pin nog moet (de laatste _/-\o_ ). Ik gooi ze blijkbaar alleen te opvallend neer, heb nog maar 8 kills ermee oid.
Leg ze in de schaduw van kraters of probeer achter een tank te sneaken en leg ze neer, grote kans dat die achter uit rijdt.

[ Voor 27% gewijzigd door NLsandman op 02-07-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NLsandman schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:20:
[...]

Dat over komt mij geregeld, na bv acatama dessert rondje en dan naar een urban map vergeet ik vaak de tracer pistol om te ruilen, in de kill cam zie ik dan mijn killer met een rode blinker op zijn lijf :9

[...]

Leg ze in de schaduw van kraters of probeer achter een tank te sneaken en leg ze neer, grote kans dat die achter uit rijdt.
Idd, je kan ze ook in het water leggen. Of achter een tank en er dan op schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Heb eens de Recom weer gepakt, en in Hardcore mode kun je er zeker goed mee schieten.
Heb al 12 kills in een ronde mee gehad, iets wat ik vaak met Medic haal...

(Ik baal als een stekker, ik heb de class Medic en Voertuigen uitgespeeld... Wachten op Battlefield 3...)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236150

NLsandman schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:20:

[...]

Als je mijnen vlak achter een tank legt kan je vervolgens ook wel op die mijnen schieten, granaat werkt ook . Met 2 of meer mijnen werkt dit uitstekend en vliegen je kills omhoog. Water bij atacama is een perfecte plek, wel bij de achtersteven omdat daar erg veel tanks langsrijden. Probeer verder te vermijden om mijnen bij de vlag te leggen, veel helicopters hebben de gewoonte bij vlaggen te strafen voor lucky kills en nemen dan je met moeite gelegde mijnen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

bvk schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 14:45:
[...]

Maar dan met de M136 AT, dat gaat prima inderdaad ;) Het eerst laden van die dart en daarna overschakelen naar de RPG duurt mij te lang, dit gaat net zo makkelijk.
Ik gebruik gewoon de Carl Gustav.
Alleen tegen gevechtshelikopters probeer ik de M136 nog wel eens maar vaak word het toch een AA gun. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
* citruspers gaat maar eens mijnen leggen, it's going to be fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374878

GoT is niet bedoelt voor werving

[ Voor 89% gewijzigd door PWM op 02-07-2011 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knul schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:20:
[...]

in de eerste weken van het spel was het mooi. Toen kon je mijnen gewoon neerleggen, open en bloot en mensen reden er gewoon overheen. Keer op keer. Nu is dat wel een beetje afgelopen, en de meest standaard mijnplekjes zijn al wel bekend. Wat je wel kunt doen is een gatenkaas maken van het wegoppervlak met je mijnen. Neergooien en opblazen. Bij herspawn of ammodoos vul je de gaten met mijnen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Ik heb mijn mijnen badge gehaald in Atacama Desert.
Bij het begin van de ronde (conquest) gelijk met de quad of hummer naar het middelste schip rijden en daar bij de doorgangen je mines neerleggen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 09:05
BFBC2 voor € 7,50 @ Steam Summer Sale :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
En 10 euro voor de hele set, BC2, Vietnam en Specact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Voor 1,70 kon ik de Specact kit niet laten liggen. Vond het altijd wel leuk als ik een specact wapen oppakte, het oog wil immers ook wat. Alleen de M95 vind ik met camo mooier dan pikzwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Ik wilde Vietnam kopen:
Your transaction failed because you are trying to buy a game that requires ownership of another game you do not currently own. Please correct the error and try again.
:(
Ik heb BFBC2 op Origin, balen zeg! Ik dacht dat het gewoon kon.

[ Voor 6% gewijzigd door vinom op 02-07-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 09:05
vinom schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 20:22:
Ik wilde Vietnam kopen:
Your transaction failed because you are trying to buy a game that requires ownership of another game you do not currently own. Please correct the error and try again.
:(
Ik heb BFBC2 op Origin, balen zeg! Ik dacht dat het gewoon kon.
Mja das balen, Steam Vietnam werkt alleen op Steam BFBC2...
Trouwens, misschien een dom idee, maar voor 10 euro kan je ook gewoon de hele pack kopen op Steam? Je logt immers met hetzelfde EA account in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Maja, Specact hoef ik niet en de normale game heb ik al. Voor tien euro had ik anders gisteren wel MoH gekocht. Het gaat erom dat ik die Vietnam key krijg...giften heeft geen zin want dan schijnt ie je key niet te laten zien in de libray, dus dan zou iemand anders hem voor mij moeten aanschaffen en mij de key doorgeven.

[ Voor 48% gewijzigd door vinom op 02-07-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-07 09:52

ronalddus

Buffalo77

Laatst mijn "beste" score gehaald in rush.
Toch wel een fijne mode ^^

Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/5627/bfbc2game20110629182642.jpg

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Good for you. Was er geen bericht hier dat het posten van stats ongewenst is trouwens?

Ik kreeg mijn specact kit niet werkend, dus even met support gechat, die mij wist te vertellen dat er iets verkeerd gelinkt was, en dat ze het voor me hebben opgelost. Netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-05 13:58

jopitan

It's just a fact

Anoniem: 160457 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:38:
BFN servers, zijn dat nederlandse servers? Lijkt er wel op iig, admins met een grote mond en ban-happy als je ze neerschiet.
We hebben inderdaad bij BFN wel zo'n aap die vrij snel kicked. Komt de naam Martillito je bekent voor? Helaas is dit een hoofd admin en nogal snel op zijn teentjes getrapt. Krijg je met gamende mannen van 43 hé? :)

BFN zijn trouwens geen nederlandse servers. BFN is een multinational gaming community. De servers staan als het goed is gehost in Duitsland.

Ach ik hoop je nog wel eens op de Rush servers van BFN te zien :) (Als je bent verbannen trouwens zeg dan even je nickname dan kan ik even de reden uitzoeken en je mogelijk unbannen)

[ Voor 13% gewijzigd door jopitan op 03-07-2011 01:30 ]

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jopitan schreef op zondag 03 juli 2011 @ 01:24:
[...]

We hebben inderdaad bij BFN wel zo'n aap die vrij snel kicked. Komt de naam Martillito je bekent voor? Helaas is dit een hoofd admin en nogal snel op zijn teentjes getrapt. Krijg je met gamende mannen van 43 hé? :)

BFN zijn trouwens geen nederlandse servers. BFN is een multinational gaming community. De servers staan als het goed is gehost in Duitsland.

Ach ik hoop je nog wel eens op de Rush servers van BFN te zien :) (Als je bent verbannen trouwens zeg dan even je nickname dan kan ik even de reden uitzoeken en je mogelijk unbannen)
Ben niet meer verbannen, was maar voor een dag ofzow denk ik:P Ik speel nog regelmatig op de BFN Oasis 24/7 1 server, bijna 24/7 populated, en soms goede gameplay _/-\o_ (komt nogal wel eens voor dat 1 team letterlijk 10/11 snipers heeft, en dan is de lol eraf:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Jaren terug heel veen Battlefield gespeeld, en nu met de acties van Steam toch maar Bad Company 2 gekocht, het complete pack! *O* Ben erg benieuwd. :9

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-07 16:15
citruspers schreef op zondag 03 juli 2011 @ 00:42:
Good for you. Was er geen bericht hier dat het posten van stats ongewenst is trouwens?

Ik kreeg mijn specact kit niet werkend, dus even met support gechat, die mij wist te vertellen dat er iets verkeerd gelinkt was, en dat ze het voor me hebben opgelost. Netjes :)
Zo ver ik weet was dat alleen voor die stat signatures die iedereen begon te posten.
Een screenshot van een mooi potje vindt ik wel kunnen, daar kan je namelijk nog redelijk over discussieren welke class iemand speelde, de map enz.

Als we dat ook al gaan verbieden waarom zou iemand dan nog in het BC2 topic gaan posten als ze geen ervaringen meer kunnen delen. Dan krijgen we alleen vragen zoals: ik zit te rammen op 9 maar mijn parachute doet het nooit, waarom niet?

Berichten zoals die van jou: "Good for you." voegen totaal niks toe, je hoeft geen reactie op iemand te geven you know?

Dat is mijn 2 cent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik heb hier persoonlijk gewoon veel liever discussies HOE je een mooi potje hebt gespeeld, niet wat uiteindelijk de score was. Heb je de hele tijd op een berg zitten snipen, vloog je rond in een chopper, rende je als een malle rond met een shotgun of wat dan ook. Dat vind ik interessant.

Aan nummertjes heb ik niks, als ik die wil zien ga ik wel met Excel spelen, en een statspost zonder uitleg/context vind ik dan ook heel erg "kijk mij eens goed zijn".

[ Voor 24% gewijzigd door citruspers op 03-07-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ja op die manier kun je nog wat van elkaar leren haha. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:26
citruspers schreef op zondag 03 juli 2011 @ 18:25:
Ik heb hier persoonlijk gewoon veel liever discussies HOE je een mooi potje hebt gespeeld, niet wat uiteindelijk de score was. Heb je de hele tijd op een berg zitten snipen, vloog je rond in een chopper, rende je als een malle rond met een shotgun of wat dan ook. Dat vind ik interessant.

Aan nummertjes heb ik niks, als ik die wil zien ga ik wel met Excel spelen, en een statspost zonder uitleg/context vind ik dan ook heel erg "kijk mij eens goed zijn".
+1

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog meer mensen die de laatste tijd in BC2 lagspikes hebben zonder verklaarbare reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Anoniem: 316512 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:59:
Nog meer mensen die de laatste tijd in BC2 lagspikes hebben zonder verklaarbare reden?
Nou spikes....ik heb de laatste paar dagen vaak gewoon 2 seconden freeze om de 15 seconden ofzo. Zelfs één keer een complete disconnect, terwijl de server prima door draaide, want iedereen zat er nog toen ik terug kwam.

Dus: Ja, dat heb ik ook. Ziggo Utrecht in mijn geval.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Nergens last van zelf.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
tss68nl schreef op zondag 03 juli 2011 @ 21:08:
[...]

Nou spikes....ik heb de laatste paar dagen vaak gewoon 2 seconden freeze om de 15 seconden ofzo. Zelfs één keer een complete disconnect, terwijl de server prima door draaide, want iedereen zat er nog toen ik terug kwam.

Klinkt als Punkbuster die screenshots neemt. Na 2 rondes is het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tss68nl schreef op zondag 03 juli 2011 @ 21:08:
[...]

gek joh. Ik heb er samen met een vriend last van. Maar niet elke keer, en we hebben beiden een compleet andere PC + provider, en wonen niet eens heel dicht bij elkaar.

Punkbuster die screenshots neemt - nog nooit van gehoord? Kan dat uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb al sins ik BFBC2 op PC ben gaan spelen last van dat ik random disconnect word maar de plaatse dagen was het wel heel erg. Hebben meer mensen hier last van of weet iemand toevallig een fix voor al die random disconnects?

Ik kan nauwelijks nog 2 potjes achter elkaar spelen. :X

[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-07-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 19:52

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik zelf niet, maar degene waar ik mee speel weer heel veel....

Na die discussie over het leggen van mijnen ben ik ze zelf weer eens gaan rondstrooien. En ze "trappen" er nog steeds met grote getalen in hoor ;) Op Panama Canal wel tenminste, daar kun je ze lekker achter die heuveltjes weg leggen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
De gemiddelde speler is dan ook gewoon nog steeds een slechte speler. Maar ik merk zelf best vaak dat mijn mijntjes worden opgeblazen zonder dat iemand eroverheen rijdt. Och, wat doet mijn hart dan pijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://forums.electronica...66-lag-rubberbanding.html

Lagprobleem blijkt dus al erg lang te spelen. En wordt niet gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
En jawel hoor, vandaag had ik ook ontzettend veel last van dat verrotte punkbuster. Dat programma kreeg het voor elkaar om gewoon 25% van mijn CPU power in te nemen (dus 100% van 1 core), en dat op een overgeklokte quadcore op 3.6 GHz!

Wat is dat verduivelde programma aan het doen? Bitcoins genereren? Proteinen uitrekenen voor Folding@Home? Hebben de DutchPowerCows mijn punkbuster geinfecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
DanielWW2 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 22:40:
Ik heb al sins ik BFBC2 op PC ben gaan spelen last van dat ik random disconnect word maar de plaatse dagen was het wel heel erg. Hebben meer mensen hier last van of weet iemand toevallig een fix voor al die random disconnects?

Ik kan nauwelijks nog 2 potjes achter elkaar spelen. :X
Ik heb sinds een aantal weken dat ik na het opstarten van Bad Company 2 altijd 1 keer gedisconnect wordt. Daarna kan ik aan een stuk door spelen. Als ik Bad Company 2 afsluit en weer opstart word ik ook weer gedisconnect.
Ik ben dan ook niet zo kieskeurig op welke server ik eerst ga inloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-05 13:58

jopitan

It's just a fact

PearlPumpkin schreef op maandag 04 juli 2011 @ 01:45:
[...]

Ik heb sinds een aantal weken dat ik na het opstarten van Bad Company 2 altijd 1 keer gedisconnect wordt. Daarna kan ik aan een stuk door spelen. Als ik Bad Company 2 afsluit en weer opstart word ik ook weer gedisconnect.
Ik ben dan ook niet zo kieskeurig op welke server ik eerst ga inloggen :)
Ik vind het wel raar dat jullie daar allemaal last van hebben. Ik zelf merk helemaal niks van deze problemen. Ik had eerst wat render problemen in het starten van een map, maar dat had ik simpel opgelost door een upgrade door te voeren in de videokaarten. Maar voor de rest nooit disconnected of dat soort dingen. Had wel eerst last van dat de server vaak uitvielen doordat er wat was bij EA.

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jopitan schreef op maandag 04 juli 2011 @ 09:31:
[...]

Ik vind het wel raar dat jullie daar allemaal last van hebben. Ik zelf merk helemaal niks van deze problemen. Ik had eerst wat render problemen in het starten van een map, maar dat had ik simpel opgelost door een upgrade door te voeren in de videokaarten. Maar voor de rest nooit disconnected of dat soort dingen. Had wel eerst last van dat de server vaak uitvielen doordat er wat was bij EA. (Lekker je kit de heletijd opnieuw instellen)
Tja de kans is natuurlijk zeer klein dat elke speler hier last van heeft. Dat is bijna niet mogelijk. Het kan ook zijn dat je het niet doorhebt maar er misschien toch last van hebt.

Ik denk dat Punkbuster een goede kansmaker is als veroorzaker van het probleem. Jammer dat ze deze ongelofelijk brakke beveiligingssysteem nog steeds gebruiken. Het houdt nou niet bepaalt de cheaters weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-06 20:45
Iemand een idee hoe ik Anti-Aliasing aan de praat krijg? Heb 'm al op DirectX11 staan maar geen van alle settings werkt. (2x, 4x, 8x)

Ik gebruik een AMD HD6950 2GB. Met 11.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
movo. schreef op maandag 04 juli 2011 @ 14:59:
Iemand een idee hoe ik Anti-Aliasing aan de praat krijg? Heb 'm al op DirectX11 staan maar geen van alle settings werkt. (2x, 4x, 8x)

Ik gebruik een AMD HD6950 2GB. Met 11.6
Werkt wel, maar de AA werkt niet op alles in BC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-06 20:45
O ok vandaar want die bomen bij mijn zijn echt lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
movo. schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:08:
ze hebben inderdaad soms wat goedkope bomen gebruikt. Bijvoorbeeld de 2D struiken in valparaiso. Verschrikkelijk lelijk, en dat hadden prima gewone bomen kunnen wezen. PC power genoeg :). Zulke shortcuts hadden ze in crysis1 ook niet toegepast.

Voor de rest valt het me ook op dat de black hawk minigun nogal overpowered is tegen houten hutjes. 3 kogels en het halve huis ligt in puin verdwijnt. Dat had eigenlijk ook wel in iets meer stukjes uiteen mogen vallen. En ook dat het iets meer kogels nodig heeft.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
M2M schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:12:
[...]

Voor de rest valt het me ook op dat de black hawk minigun nogal overpowered is tegen houten hutjes. 3 kogels en het halve huis ligt in puin verdwijnt. Dat had eigenlijk ook wel in iets meer stukjes uiteen mogen vallen. En ook dat het iets meer kogels nodig heeft.
Ach, 1 speler met hersenen en de blackhawk ligt op de grond.
Het probleem is vaak dat er weinig spelers met hersenen spelen, en geraped worden door een blackhawk. ;)
Op valparaiso spawnen de slimme defenders eerst met een AT4.

[ Voor 23% gewijzigd door unfor op 04-07-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403706

Heb BC2 vandaag voor 't eerst opgestart en wat een vet spel! _/-\o_ Is er ook een server van Tweakers.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Ik zit er sterk aan te denken om nu het complete pakket aan te schaffen via steam voor €29,-
Dit doe ik meer om de tijd te overbruggen tot BF3 8) Ik heb voorheen BF2 gespeeld en BF:BC1 op de PS3. Maar nooit eigenlijk BC2 geprobeerd, meer omdat mij de demo tegenviel en de slome reactie bij het bewegen van de muis ik irritant vond. Hoe is dat nu eigenlijk ? en is het het waard om er nog geld aan uit te geven.. voordat ik de maps enigzins doorheb, is BF3 al uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:15:
[...]

Ach, 1 speler met hersenen en de blackhawk ligt op de grond.
Het probleem is vaak dat er weinig spelers met hersenen spelen, en geraped worden door een blackhawk. ;)
Op valparaiso spawnen de slimme defenders eerst met een AT4.
jups, maar waar ik meer een hekel aan heb is de mensen die het nodig vinden om alle cover op te blazen. Als je dat achteraan de basis doet, achter de MCOM's heb ik er niet zoveel problemen mee. Maar er zijn voldoende spelers die elke boom om willen maaien, met een vlak stuk land tot gevolg. Goede speler die dan nog zonder smoke de overkant haalt, en nog genoeg HP heeft om de mcom te zetten / vlag te pakken. En het maaien met een minigun op huisjes die met 3 kogels neergaan is dan niet bevorderlijk.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
@M2M: Dat is dus juist het idee, als je als defender ALLE cover tussen de spawn en de MCOMS opblaast is het een stuk makkelijker verdedigen. Zelf maai ik op dat sneeuwlevel vaak met een turret wat bomen neer om precies die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
citruspers schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:59:
@M2M: Dat is dus juist het idee, als je als defender ALLE cover tussen de spawn en de MCOMS opblaast is het een stuk makkelijker verdedigen. Zelf maai ik op dat sneeuwlevel vaak met een turret wat bomen neer om precies die reden.
C4 werkt prima. Assault met shotgun en wat extra explosives om er 6 neer te kunnen gooien en binnen 2 minuten heb je het halve bos liggen. Mocht je team niet zo goed zijn, is vaak wel een slim idee om dit alvast te doen voordat je de basis kwijt bent. Als je 'm dan kwijt bent hebben de aanvallers meteen een probleem :)

Je kunt overigens ook bomen omver schieten met een 12G shotgun.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
movo. schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:08:
Klopt, heb dit ook getest met bijv. 8x AA op 1920x1200.. Dan denk je toch 0 karteltjes te zien... Helaas.. Wat wel nog helpt is met SSAA spelen of Edge detect aanzetten in CCC.. Maar de vraag is of dat het waard is t.o.v. je FPS (met name je minimum FPS bij explosies en smoke....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Persoonlijk heb ik gewoon Antialiasing op het minimum (1) staan, en dat ziet er prima uit op 2560x1440 (27 inch scherm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:15
xeple schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:54:
Ik zit er sterk aan te denken om nu het complete pakket aan te schaffen via steam voor €29,-
Dit doe ik meer om de tijd te overbruggen tot BF3 8) Ik heb voorheen BF2 gespeeld en BF:BC1 op de PS3. Maar nooit eigenlijk BC2 geprobeerd, meer omdat mij de demo tegenviel en de slome reactie bij het bewegen van de muis ik irritant vond. Hoe is dat nu eigenlijk ? en is het het waard om er nog geld aan uit te geven.. voordat ik de maps enigzins doorheb, is BF3 al uit :)
Heb je net vette pech gehad! Gisteren had je die voor 10,- op steam!!! Toen heb ik hem ook aangeschaft, nu nog aan het downloaden, ben benieuwd lang geleden een shooter, lijkt me wel weer een keer vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 10:10

DeX

Nu er veel nieuwe BFBC2 Spelers zijn, kan er iemand me de weg wijzen naar een leuke, gezellige en vooral noobvriendelijke server? Ik kom nu steeds tussen de stuntende apaches en auto-head-tracking sniper bullets waar ik weinig anders weet te doen dan naar de respawn screen staren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
Ik speel meestal Op SASS noob server... je hebt er 2: (1) t/m level 23 en (2) t/m level 35.
Noob playground is ook aardig, daar kunnen namelijk 32 players op.
Heb geen last van cheaters, wel last van gasten die te lui zijn om een MCOM te ontmantelen |:( of gasten die het nodig vinden wat op de basis te gaan chillen, terwijl het team moet attacken!
maar ja dat zal je overal wel hebben... ;)

Nog mensen die tips hebben wanneer je bij Rush Attack zwaar onder druk wordt gezet bij je basis? Bij sommige levels ben je met zware gevechten bezig en kom je gewoon niet bij de MCOMs... Flanken lijkt me dan een goede oplossing, maar in je eentje ga je het niet redden. Op zo;n moment mis ik dan wel een goede mic support...

[ Voor 29% gewijzigd door Kluit op 04-07-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb sinds kort nogal wat problemen met BC2. Of het PB is weet ik niet, maar het doet iets met mijn geluid (kaart). Het geluid misvormd en komt dan niet uit alle speakers (5.1 setje). Probleem is dan alleen op te lossen door de settings van het geluid naar 2.1 te zetten en terug naar 5.1. Ook mijn muziek en andere geluiden verdwijnen, dus het beperkt zich niet tot de game.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt:P Ooit waneer dit zich voordoet, crashed de game ook wel eens, dan blijft het geluid meestal hangen.

Meerdere mensen met dit soort ervaringen? Het zou PB kunnen zijn, want ooit lagged de game tot onspeelbaar aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Kluit schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:27:
Ik speel meestal Op SASS noob server... je hebt er 2: (1) t/m level 23 en (2) t/m level 35.
Noob playground is ook aardig, daar kunnen namelijk 32 players op.
Heb geen last van cheaters, wel last van gasten die te lui zijn om een MCOM te ontmantelen |:( of gasten die het nodig vinden wat op de basis te gaan chillen, terwijl het team moet attacken!
maar ja dat zal je overal wel hebben... ;)

Nog mensen die tips hebben wanneer je bij Rush Attack zwaar onder druk wordt gezet bij je basis? Bij sommige levels ben je met zware gevechten bezig en kom je gewoon niet bij de MCOMs... Flanken lijkt me dan een goede oplossing, maar in je eentje ga je het niet redden. Op zo;n moment mis ik dan wel een goede mic support...
+1 voor SASS. Gezellige community ook :)

Als je zwaar onder druk wordt gezet bij je basis is het inderdaad zaak om te flanken, waarna je squad op je kan spawnen. Meestal typ ik de halve chatbox vol met een strategie maar heeft iedereen het te druk met....geen idee. Campen op een berg ofzo. Het is dan ook mijn ervaring dat, zeker op de noob servers, mensen gewoon geen besef van strategie of de chatbox hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:18

Gundogan

Rip and tear, until it is done

citruspers schreef op maandag 04 juli 2011 @ 18:42:
[...]

+1 voor SASS. Gezellige community ook :)

Als je zwaar onder druk wordt gezet bij je basis is het inderdaad zaak om te flanken, waarna je squad op je kan spawnen. Meestal typ ik de halve chatbox vol met een strategie maar heeft iedereen het te druk met....geen idee. Campen op een berg ofzo. Het is dan ook mijn ervaring dat, zeker op de noob servers, mensen gewoon geen besef van strategie of de chatbox hebben.
Ik vind de chatbox in BC2 niet erg opvallend dus het valt me meestal niet op dat mensen die volspammen, maar gelukkig probeer ik me altijd wel met de objective bezig te houden :p

Verder kan je ook smoke gebruiken of gewoon 'cheesey' 40mm explosive nades, mortar strikes of rocketlaunchers gebruiken om mensen weg te jagen. Maar soms heb je gewoon pech en wilt je team gewoon niet echt aanvallen en dan kan je meestal vrij weinig doen in je eentje :(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt het aan mij of is de hit detectie in dit spel een beetje vreemd? :P Soms heb ik echt wel 10 kogels nodig om iemand neer te krijgen. En zijn snipers niet hitscan? Want ik mis eigenlijk altijd op erg lange afstanden, terwijl ik toch echt op het juiste moment schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06 10:10

DeX

Anoniem: 403706 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:32:
Ligt het aan mij of is de hit detectie in dit spel een beetje vreemd? :P Soms heb ik echt wel 10 kogels nodig om iemand neer te krijgen. En zijn snipers niet hitscan? Want ik mis eigenlijk altijd op erg lange afstanden, terwijl ik toch echt op het juiste moment schiet.
Kost tijd voordat kogel doel raakt. Rennende knakkers? Mik er ietsjes voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeX schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:47:
[...]

Kost tijd voordat kogel doel raakt. Rennende knakkers? Mik er ietsjes voor.
Ah vandaar! Ook wel zo realistisch eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Anoniem: 403706 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:53:
[...]

Ah vandaar! Ook wel zo realistisch eigenlijk.
En richt er ook boven ivm de bulletdrop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Hehe met snipen ben je in voor een nare verrasing. Bullet drop, die verschilt tussen snipers en als het goed is ook nog eens verschilt als je wel of geen magnum ammo gebruikt, en ook ngo verschilt als je een 6x of 12x scope gebruikt. Dan is er ngo de tijd die het kost voor de kogel om van jouw loop naar zijn hoofd te geraken, en je mag aardig trots zijn als je een headshot maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Even een rondje opgenomen op de Aggressive server.
(Nee dit is geen montage, gewoon pure gameplay.)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gKlDT7n8Sow]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-07 17:46
Dat overzetten van team door een admin was echt belachelijk :S Verder wel nice potje :)

[ Voor 16% gewijzigd door stoofpeer op 04-07-2011 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
stoofpeer schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:15:
Dat overzetten van team door een admin was echt belachelijk :S Verder wel nice potje :)
Ik ben die admin ;)
Had overigens weinig zin meer om te switchen, maar voor de volgende ronde waren de team iig weer gelijk.

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/188.138.40.106:20567/b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png

[ Voor 42% gewijzigd door unfor op 04-07-2011 22:20 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.