[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 35.476 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Als ik in zo'n server zit is het voor mij en mijn clanmates tijd om onze Carl Gustavs te pakken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-05 14:58

The Zep Man

🏴‍☠️

citruspers schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:33:
Precies. Specact is een pakketje met een paar skins voor wapens, en een paar skins voor je soldaat. De wapens doen precies dezelfde schade, hebben dezelfde precisie enzovoorts. Ze zien er alleen wat cooler uit (en in de steam summer sale waren ze in de aanbieding, heb er geloof ik 1,70 voor betaald).
Vergeet niet dat het iets meer is dan een paar nieuwe skins voor je soldaten: je krijgt voor elke class een extra loadout slot. Al schakel je bijvoorbeeld vaak tussen een recon voor close-combat (shotgun, etc.) en een recon die op de middellange afstand bezig is, dan kan je die nu per loadout instellen. Het enige verschil tussen de twee loadouts is voor de rest de skin.

Overigens, als je Vietnam speelt schakelen je standaard slots in vanilla BC2 automatisch naar een standaard, lege layout. Dit is niet zo met de slots die je erbij krijgt met de Specact kit. Vietnam blijft daarvan af. Hiernaast worden inderdaad de eerder genoemde SA wapens ge-unlocked (één voor elke class), welke behalve de skin gelijk zijn aan de gewone versies van deze wapens.

Tot slot: al heb je het op Steam gekocht en de kit verschijnt niet in-game, neem contact op met EA. Zie hier voor instructies.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-05 13:26
Audione0 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 08:50:
[...]

Een vriend van mij heeft hier erg veel last van.. Bij hem freezed zn systeem na ongeveer 20-30 min. Ook een realtek chip.

We hebben veel verschillende dingen geprobeerd, en tot op heden geen oplossing. Zo boeiend vind hij het spel toch al niet meer (rang 50 behaald).
Hij wacht op BF3, dan gaat hij weer knallen..

Maar indd, het is een zeer irritant probleem wat maar niet opgelost schijnt te worden.
Mijn probleem is inmiddels gelukkig via een omweg opgelost! Zie een paar posts terug. Ik speel hem nu in windows XP omgeveing en daar heb ik nergens last van. Mogelijk is het in windows compatibility mode spelen ook een optie, maar helaas verschilt het bij iedereen hoe het probleem op te lossen is, als het al op te lossen is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-05 16:02

Technicality

Vliegt rechtsom...

The Zep Man schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:16:
[...]

Tot slot: al heb je het op Steam gekocht en de kit verschijnt niet in-game, neem contact op met EA. Zie hier voor instructies.
Mooi. Ik was eigenlijk te lui om uit te zoeken hoe ik het werkend ging krijgen (heeft ook maar 1,74 gekost in de sale), en dit was een hele snelle manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413485

Voor degene die nog twijfelden: CG = Multi purpose weapon. Dus niet alleen een antitankwapen. Dus stop met zeuren en start fighting. Wikipedia: Carl Gustav recoilless rifle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:04
unfor schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 19:02:
[...]

Maakt verder ook geen biet uit, het gebruiken van rocketlaunchers op infantry is en blijft gewoon cheap in een game.
Degene die vind dat 't wel okay is, zijn diezelfde mensen met een ~10% accuracy met andere wapens.
Ik heb het dan niet over degene die zo nu en dan een rocket een huis binnenschiet, maar die super-irritante newbies die alleen maar rockets schieten en vrijwel nooit hun primary wapen aanraken.

Overigens gimp je jezelf alleen maar met zo'n gustav, want een tank heeft altijd 3-4 hits nodig, terwijl de andere 2 rocketlaunchers het met 2 hits klaren, zonder dat de noob-spec (extra explosive dmg) nodig is.
Met een RPG heb ik anders wel 3 hits nodig op een tank hoor :) Een AT4 heeft er 2 nodig, 1 als je hem in de onderkant raakt met explosive dmg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Knul schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:09:
[...]

Met een RPG heb ik anders wel 3 hits nodig op een tank hoor :) Een AT4 heeft er 2 nodig, 1 als je hem in de onderkant raakt met explosive dmg :).
Meteen getest omdat je me aan het twijfelen bracht, het is toch echt 2 rpg's zonder magnum ammo.
Test het maar op een lege server, zorg wel dat je altijd een 90 graden hoek hebt op de achterkant of zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
unfor schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:13:
[...]

Meteen getest omdat je me aan het twijfelen bracht, het is toch echt 2 rpg's zonder magnum ammo.
Test het maar op een lege server, zorg wel dat je altijd een 90 graden hoek hebt op de achterkant of zijkant.
Dus als je geen 90 graden hoek hebt is het meer kogels? Ik gebruik de RPG altijd in combinatie met de tracer, daar zal het wel aan liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-02 09:10
Shodan schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 08:41:
Begin eindelijk wat beter te worden in het spel. Laatste potje 12 kills 7 deaths :) Wel tegen noobs, maar dat ben ik zelf ook! Vind de recon class het leukst vooral op grotere maps natuurlijk. Moet wel zeggen dat ik de type 88 sniper een stuk prettiger vind dan de M24, maar dat komt vooral omdat ik nog niet zo goed ben. Heb zelden in 1 shot een kill, dus dan is het sneller kunnen schieten met de 88 veel handiger voor mij! Heerlijk om in de bosjes te zitten en lekker q inrammen om infantry te spotten en daarna kapot te schieten. Als ik ze zelf niet kan raken heb ik in ieder geval nog kans op spot assist score! Merk wel dat er maar weinig mensen zijn die veel spotten, ook bij gasten die het al een stuk langer spelen.
Bij mij is spotten een automatisme geworden, zodra ik een enemy zie druk ik Q in, helaas gaat mij dat in andere games vaak mis ;)
Wat wel een nadeel van spotten is dat je vaak alleen maar kill assist krijgt maar dat maakt mij niet zoveel uit als team speler.

Zal je een paar tips geven, gebruik tap fire en scope met de lmg, smg en de assault wapens, sprayen is niet erg nauwkeurig.
Blijf nooit op dezelfde plek zitten na een kill, in de kill cam is het vaak zichtbaar waar ke zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knul schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:36:
[...]

Dus als je geen 90 graden hoek hebt is het meer kogels? Ik gebruik de RPG altijd in combinatie met de tracer, daar zal het wel aan liggen :)
als je een tracerraket naar boven schiet, zoals de meesten doen, dan raak je dus meestal de bovenkant van de tank. En dat is eigenlijk waar prima armor zit.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ligt PSN eruit ofoz? kan niet meer disconnecten met Battlefield. Kan wel gewoon insignen...

Laat maar. Lag aan me PS3 headset :S

[ Voor 20% gewijzigd door The Great HooD op 08-07-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338248

M2M schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:35:
[...]

als je een tracerraket naar boven schiet, zoals de meesten doen, dan raak je dus meestal de bovenkant van de tank. En dat is eigenlijk waar prima armor zit.
Met een UAV precies op het motorblok van de tank (maakt niet uit welke het is) en hij is direct kapot. Ook bij 100% health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikheetkoen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02:44
Voor mensen met crashes: in mijn ervaring eordt dit vooral veroorzaakt door een conflict met eventuele monitor software (ik heb er eigenlijik alleen met afterburner last van). Je moet deze uitschakelen of deinstalleren. Als je in de msi ab map rtcore.cfg delete heb je geen last meer van crashes, maar het neemt de mogelijk om te overclocken weg. Good luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:44
Ik vraag me af hoe het komt dat je soms geen kill cam ziet. Ik speel op de PS3 en soms word je dus dood gemaakt, bij iedere andere speler krijg je een kill cam te zien. Het ligt niet aan de speler zelf want op andere momenten in het potje krijg ik de kill cam wel te zien van de persoon. Volgens mij was hij ook niet gedood en dan zou er 0% komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Anoniem: 338248 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 18:16:
[...]

Met een UAV precies op het motorblok van de tank (maakt niet uit welke het is) en hij is direct kapot. Ook bij 100% health.
Voor jou informatie, het is een tracer-dart, uav zit in bf2.

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 27-05 14:59
Waterlelie schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 20:19:
[...]

:?

Heb jij BC2 wel gespeeld?

FYI: UAV zit weldegelijk in BC2 ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362006

[...]

Jij hebt echt zo zitten :z . En dan ook nog alsof de andere poster uit een ei komt |:( ! Laat ik verder maar mijn :X houden............................... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-04 15:07
[...]

kerel onder welke steen kom jij vandaan?

om met een UAV moet je gewoon achter een tank gaan vliegen mikken op de achterkant houd er wel rekening mee dat het raket piepje gaat piepen in de tank waardoor die plotseling kan gaan rijden daarom is het ook slim om wat hoger te vliegen! probeer ook niet stil te hangen want dan gaan mensen vooral snipers op je schieten want die hebben je meestal met 1-2 schoten neer dus pas daarvoor op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

What a shame, ik wist niet dat helicopter-achtige uav's dezelfde naam dragen. Mijn excuus! :)

[ Voor 49% gewijzigd door Waterlelie op 10-07-2011 11:47 ]

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweAap
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-05 14:14
Waterlelie schreef op zondag 10 juli 2011 @ 11:45:
What a shame, ik wist niet dat helicopter-achtige uav's dezelfde naam dragen. Mijn excuus! :)
FYI: Unmanned Arial Vehicle B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

Je meent het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 20:35
Waterlelie schreef op zondag 10 juli 2011 @ 11:45:
Het ding heet in BC2 ook gewoon UAV hoor, snap je verwarring niet helemaal

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

En ik snap jou verontwaardiging niet helemaal, in jouw wereld zal dan wel "iedereen" perfect zijn.

[ Voor 114% gewijzigd door Waterlelie op 10-07-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
walletje-w schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 16:46:
Ik vraag me af hoe het komt dat je soms geen kill cam ziet. Ik speel op de PS3 en soms word je dus dood gemaakt, bij iedere andere speler krijg je een kill cam te zien. Het ligt niet aan de speler zelf want op andere momenten in het potje krijg ik de kill cam wel te zien van de persoon. Volgens mij was hij ook niet gedood en dan zou er 0% komen te staan.
Dit gebeurt ook op de PC, denk dat het een bug is in de engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

NLsandman schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:39:
[...]

Dit gebeurt ook op de PC, denk dat het een bug is in de engine.
Je ziet alleen die 0% als jíj degene bent die die persoon neerhaalt. Wordt hij gedood direct door een ander zie je geen killcam.

Ik kán het mishebben, brand me er niet op af aub. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:11

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Crazyclaws schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:30:
[...]

Het ding heet in BC2 ook gewoon UAV hoor, snap je verwarring niet helemaal
Ik wel hoor, er zit een enorm verschil tussen die beide UAV's. In BF2 kon je het alleen maar lanceren als Commander boven het gebied waar je de vijand wilde (laten) zien en kon je er verder helemaal niets mee behalve het gebied overzien.

En in BC2 is er een ineens een geheel ander apparaat met een hele andere taak, maar met dezelfde naam...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
bvk schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:53:
[...]

Ik wel hoor, er zit een enorm verschil tussen die beide UAV's. In BF2 kon je het alleen maar lanceren als Commander boven het gebied waar je de vijand wilde (laten) zien en kon je er verder helemaal niets mee behalve het gebied overzien.

En in BC2 is er een ineens een geheel ander apparaat met een hele andere taak, maar met dezelfde naam...
maar je kan hem ook gebruiken om een gebied te laten overzien :P heel veel op de spot knop drukken XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-05 19:50
bvk schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:53:
[...]
Een UAV = Unmanned aerial vehicle.

Zowel in BF2 and in BC2 zat er nooit fysiek een persoon in dat ding dus klopt de naam UAV.
Ze zouden het misschien wel beter zoiets als UAV Drone kunnen noemen maar dat is allemaal miereneukerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

joshje schreef op zondag 10 juli 2011 @ 14:50:
[...]

maar je kan hem ook gebruiken om een gebied te laten overzien :P heel veel op de spot knop drukken XD
Ja want spotten werkt zo denderend in BC2. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 17:27
Ja spotten in een UAV werkt echt voor geen meter. Ik zie 3 mensen rennen, zet de crosshair er recht op eentje, druk 3x op de spotknop.....niks. En to add insult to injury spot hij dan soms iemand bij de spawn ofzo :p

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:59
en tog blijft het een geweldig apparaat! :D. Opstijgen is risicovol, omdat kans groot is dat je ontdekt word. maar ben je eenmaal hoog in de lucht en achter de vijandelijke linie. Dan merken ze je amper op. Dood en verderf zaaien met de raketjes en je machinegeweer >:)

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skybullet schreef op zondag 10 juli 2011 @ 18:08:
en tog blijft het een geweldig apparaat! :D. Opstijgen is risicovol, omdat kans groot is dat je ontdekt word. maar ben je eenmaal hoog in de lucht en achter de vijandelijke linie. Dan merken ze je amper op. Dood en verderf zaaien met de raketjes en je machinegeweer >:)
Met je raketten bedoel je. Met die gun raak je echt niets (of iig niet genoeg). Alleen van dichtbij. Wel een mooie vehicle verder. Ik heb van de air vehicles daarmee verreweg de meeste kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Waterlelie schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:45:
[...]

Je ziet alleen die 0% als jíj degene bent die die persoon neerhaalt. Wordt hij gedood direct door een ander zie je geen killcam.

Ik kán het mishebben, brand me er niet op af aub. :)
Klopt, als jij wordt neergeknald door Jantje. En vervolgens schiet iemand anders, direct daarop, Jantje neer (terwijl hij eerst nog 60% leven had ofzo). Dan zie jij de killcam niet, simpelweg omdat hij dood is. Die 0% komt er niet, omdat tijdens dat JIJZELF gedood werd hij nog 60% had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Degene die vorige aanbieding gemist heeft, nu moet je er bij zijn op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:02
Hele pakket is weer te koop op Steam voor €10, gelijk gekocht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Alvast welkom, nieuwelingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khatarian
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 15:43

Khatarian

Omdat regen meestal valt...

Net ook mijn slag geslagen op steam, meer omdat Crysis 2 MP zo'n een flop is.

Dus laten we de MP van BFBC 2 maar eens een kans geven (voor 10 euro, das toch geen geld?)

Naam in-game: FallenRain
Steam: FallenRain

Toevoegen mag altijd!

[ Voor 17% gewijzigd door Khatarian op 11-07-2011 17:14 ]

Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

FallenRain schreef op zondag 10 juli 2011 @ 20:42:
Net ook mijn slag geslagen op steam, meer omdat Crysis 2 MP zo'n een flop is.

Dus laten we de MP van BFBC 2 maar eens een kans geven (voor 10 euro, das toch geen geld?)
Als je een beetje van tactisch spelen houd zit je wel goed. ;)
Ook als je van enorme explosive spam houd. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Is de GoT clan nog een beetje actief op het PS3 platform? Net een paar spelers toegevoegd, hoop toch op wat beter speelniveau binnen een clan. Te vaak dat je met 83 snipers op een rots aan het spelen bent, dan gaan we natuurlijk nooit winnen.. }:O

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
DanielWW2 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 20:46:
[...]

Als je een beetje van tactisch spelen houd zit je wel goed. ;)
Ook als je van enorme explosive spam houd. :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uRghy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
wimpie schreef op maandag 11 juli 2011 @ 00:24:
Is de GoT clan nog een beetje actief op het PS3 platform? Net een paar spelers toegevoegd, hoop toch op wat beter speelniveau binnen een clan. Te vaak dat je met 83 snipers op een rots aan het spelen bent, dan gaan we natuurlijk nooit winnen.. }:O
voeg deze mensen toe voor PS3

Jackal131
KingofCunnus
unomomentodado
Snoosje
Michel--NL
knive-in-ur-ass

zorg wel voor een headset maakt het een stuk leuker :P
succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsloyez
  • Laatst online: 23-05 20:47
Ik speel de gewone versie van BFBC2 op pc, heeft iemand van jullie al eens gemerkt dat op gelijk welk moment van de dag er maar 1 server is waar meerdere gamers op zitten of ligt het gewoon aan mij dat de vanilla scene is uitgestorven opeens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
thijsloyez schreef op maandag 11 juli 2011 @ 00:58:
Ik speel de gewone versie van BFBC2 op pc, heeft iemand van jullie al eens gemerkt dat op gelijk welk moment van de dag er maar 1 server is waar meerdere gamers op zitten of ligt het gewoon aan mij dat de vanilla scene is uitgestorven opeens ?
Dan heb je misschien verkeerde filters ingesteld, ik zie op ieder moment van de dag toch echt honderden volle servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsloyez
  • Laatst online: 23-05 20:47
unfor schreef op maandag 11 juli 2011 @ 01:35:
[...]

Dan heb je misschien verkeerde filters ingesteld, ik zie op ieder moment van de dag toch echt honderden volle servers.
Mmh men filters staan allemaal uitgeschakeld, ik vind er ongeveer 14 ofzo, waarvan 13 leeg dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
thijsloyez schreef op maandag 11 juli 2011 @ 01:36:
[...]

Mmh men filters staan allemaal uitgeschakeld, ik vind er ongeveer 14 ofzo, waarvan 13 leeg dus
Dat ziet eruit als of je alleen maar unranked servers ziet, zet eens een vinkje bij ranked filter en check dan eens weer?

Gisteren avond waren er 30000 spelers online op ongeveer 2000 servers.

[ Voor 9% gewijzigd door NLsandman op 11-07-2011 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:12
De PS3'ers van tweakers zijn verrassend actief. Wel grappig dat er soms een dipje is als er een andere grote release is, waarna iedereen toch weer Bad Company aanslingert.
Wel handig als je mee kunt praten inderdaad; dat scheelt zo veel in de samenwerking.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 26-05 12:00
Skybullet schreef op zondag 10 juli 2011 @ 18:08:
Ooh spreek me er niet over :P
op een Hardcore server met extreem veel tickets boven de 1000.
liefst de map heavy metal. kan je zoveel veel terreur aanrichten met een UAV
Eergister zat ik op een Hardcore server met 4000 tickets achter de UAV
en 110 kill 29 Death :P ( moest soms even wat snipers van de bergen afvegen etterbakken... )

Naar een tijdje waren ze me volgens mij echt zat. begonnen suicide runs te maken met CAVs volgestouwd met C4. en een paar gefailde Blackhawk kamikaza runs

( dit nummer luister ik altijd als ik bezig ben YouTube: ‪Mf Doom-Rap ambush (prod.by Jake One)‬‏ )

[ Voor 17% gewijzigd door osmosis op 11-07-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Voeg mij ook maar toe, ben de laatste tijd erg vaak te vinden op PS3, icm met BC2. Heb ook net m'n headsetje binnen gekregen dus kan ook meepraten :)

PSN: The_Great_HooD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-05 22:02

yzx

Heb ne vraagje :)
Net BFBC2 weer eens geinstaleerd voor de PC, nu vind ik online geen servers, moet ik de Vietnam edition erbij nemen of wat doe ik verkeerd :(

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Heb je hem al helemaal geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:53
Ik zal hem zo even kopen 8) Voor 10 euro kan ik hem niet laten liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Fastclaimer op 11-07-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yzx schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:37:
Heb ne vraagje :)
Net BFBC2 weer eens geinstaleerd voor de PC, nu vind ik online geen servers, moet ik de Vietnam edition erbij nemen of wat doe ik verkeerd :(
Even Punkbuster downloaden/updaten via evenbalance.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Anoniem: 316512 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 14:03:
[...]
Even Punkbuster downloaden/updaten via evenbalance.com ;)
Heb ik gedaan, krijg legen servers :(

Edit : heb punkbuster setup gedaan, BFBC2 er in gezet, laten update.
Maarja nog steeds niets

[ Voor 17% gewijzigd door yzx op 11-07-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
yzx schreef op maandag 11 juli 2011 @ 14:10:
[...]

Heb ik gedaan, krijg legen servers :(

Edit : heb punkbuster setup gedaan, BFBC2 er in gezet, laten update.
Maarja nog steeds niets
staan alle poorten open? heb je een proxyserver? heb je een firewall die het blockeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

joshje schreef op maandag 11 juli 2011 @ 14:52:
[...]

staan alle poorten open? heb je een proxyserver? heb je een firewall die het blockeert?
Alle poorten open
Firewall heb ik gezegt dat BFBC2 toegang mag hebben

Geen proxy server.

Ga eventjes een reinstal doen
Edit: reinstal heeft niets uitgemaakt

[ Voor 5% gewijzigd door yzx op 11-07-2011 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:59
heb je je filters al nagekeken van de serverlijst

[ Voor 17% gewijzigd door Skybullet op 11-07-2011 16:26 ]

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Skybullet schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:25:
heb je je filters al nagekeken van de serverlijst
Ja
HEb nieuw soldaat gemaakt nu zie ik een 7tal servers maar allemaal 0 spelers op :(

[ Voor 21% gewijzigd door yzx op 11-07-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-05 23:44
jterpstra schreef op maandag 11 juli 2011 @ 09:46:
liefst de map heavy metal. kan je zoveel veel terreur aanrichten met een UAV
Eergister zat ik op een Hardcore server met 4000 tickets achter de UAV
en 110 kill 29 Death :P ( moest soms even wat snipers van de bergen afvegen etterbakken... )
Hoe voorkom jij dat je constant gekilld wordt bij die UAV? Ook al is er een redelijk domination met het team, word ik toch constant gekilld bij die UAV ding daar, totaal geen cover in de buur en bij zo'n hoog aantal tickets zijn alle gebouwen eromheen ook altijd kapot. Zelf heb ik er niet zoveel mee. Laatste tijd vooral met iemand op skype en dan een tank in. Ik als driver met Alternative fire, vriend met warheads achter de 50cal.

Oh well, ik heb ook SPECACT maar gekocht vandaag. Vietnam heb ik eigenlijk nauwelijks gespeeld wat natuurlijk zonde is. Ik moet eerst nog maar eens zien of ik level 50 kan halen. Met mijn brakke FPS op mijn laptop schiet het in infantry maps niet echt op, en rush is al helemaal een hel met zoveel geconcentreerd vuur. Vehicle maps werken dan weer voor geen meter als je een hersenloze voertuiggenoot hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-03-2024
yzx schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:38:
[...]

Ja
HEb nieuw soldaat gemaakt nu zie ik een 7tal servers maar allemaal 0 spelers op :(
Heb je het spel handmatig geupdate? Als je het spel vanaf een schijfje installeert kan dat een probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Mejust schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:06:
[...]

Heb je het spel handmatig geupdate? Als je het spel vanaf een schijfje installeert kan dat een probleem zijn.
Ja schijfje :) maar ik heb het gefixt ik weet nit wat ik gedaan heb maar het werkt :p

:( ach ja van de 1 probleem in de ander, ik kan niet spelen met mijn boxen anders freezed het scherm
Als iemand een leuke oplossing weet :) let me know

[ Voor 19% gewijzigd door yzx op 11-07-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-05 15:57

Mon0lith

Yes Herr Flick

Adante schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:52:
[...]

Hoe voorkom jij dat je constant gekilld wordt bij die UAV? Ook al is er een redelijk domination met het team, word ik toch constant gekilld bij die UAV ding daar, totaal geen cover in de buur en bij zo'n hoog aantal tickets zijn alle gebouwen eromheen ook altijd kapot.
Gewoon de UAV spotten en erop schieten, andere teamleden zullen hem dan ook zien en hem proberen uit de lucht te halen... Die UAV's hebben niet heel veel nodig om kapot te gaan :)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Mon0lith schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:30:
[...]

Gewoon de UAV spotten en erop schieten, andere teamleden zullen hem dan ook zien en hem proberen uit de lucht te halen... Die UAV's hebben niet heel veel nodig om kapot te gaan :)
Hij bedoelt: Hoe blijf je leven terwijl je de UAV bestuurd ;)
Dat ligt ook een beetje aan de map, de ene map heeft betere beschutting dan de andere.
Meestal pak ik de UAV, schiet er 1 iemand mee dood en spring er dan weer uit, tenzij je echt veilig staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-03-2024
Mon0lith schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:30:
[...]

Hij vraagt waarom je/hij niet gewoon doodgeschoten wordt als je die UAV aant besturen bent op je UAV stationnetje en dus lekker stil aant staan bent. Alle goede spelers die ik ken proberen zoveel mogelijk de piloot neer te knallen en niet de UAV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413485

Weer eens gekicked van de TDM server dat ik de Mcom verdedigde tegen 3 man met de CG. Meteen huilie huilie dat het een AT wapen is. Grappig hoe slecht mensen lezen!! bij de weapondetails staat het zelfs dat het een anti-infantry weapon is :) . Dat gelul over skill or not. Dan zou je ook niet een tankgun tegen infantry mogen inzetten 8)7 Alsof dat tankhoeren enige skill vereist.. we zoeken maar weer een andere server op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Heb nu alle lintjes, behalve die van AT mines, wat een gebitch om die te halen zeg... Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Bij sommige maps heb je soms maar 1 of 2 toegangswegen voor auto's. Leg ze als defender daar neer en blijft dat doen. Werkt als een tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Gropah schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:17:
Bij sommige maps heb je soms maar 1 of 2 toegangswegen voor auto's. Leg ze als defender daar neer en blijft dat doen. Werkt als een tierelier
Hoe lang blijven ze liggen? Totdat ik weer spawn met AT mines? En meestal worden ze opgeblazen :P Zal ze eens wat stealthier neerleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:21

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Knul schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:15:
Heb nu alle lintjes, behalve die van AT mines, wat een gebitch om die te halen zeg... Iemand tips?
Simpel, ik scoor altijd dik met AT. Wel op conquest op bepaalde voertuig-zware maps. In het begin pak ik extra explosives als engineer en dan de AT's. Naar voren bij wat bekende paden en gooien maar. Na verloop van tijd loop ik als ander type rond en krijg ik soms halverwege de rondjes nog eens een mooie damage/destruction kill omdat iemand over die dingen reed. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 00:11

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Knul schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:15:
Conquest op Panama Canal.. Neerleggen achter de heuveltjes en/of in de helling midden op de map. Geheid een paar keer raak per potje ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Knul schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:19:
[...]

Hoe lang blijven ze liggen? Totdat ik weer spawn met AT mines? En meestal worden ze opgeblazen :P Zal ze eens wat stealthier neerleggen :)
Ze blijven liggen als je dood bent gegaan. Je kunt gewoon doorspammen. Maar nadat je er een stuk of 7 hebt liggen despawnt de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Knul schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:19:
[...]

Je kan er max 6 neerleggen en ze blijven liggen totdat je ze afgaan.
Ik zelf gooi ze gewoon op choke points en probeer ze altijd te verstoppen in bosjes, kraters, achter een heuvel etz...

Het is een kwestie van geluk hebben.
Verder is het op PC ook lastiger dan op consoles omdat ze eerder lijken te worden opgemerkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:53
AWW, de steamserver zijn niet echt voorbereid :P
Maarja ik mag niet klagen, heb maar 10 euro betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-05 13:26
ronalddus schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 18:25:
Ik heb wat testen gedaan om te recorden met fraps op 1080p
Daarna wat effecten getest en een nummer eronder gezet.

Deze vid is van 1 game SQDM - Isla Innocents - 16 spelers - 50 punten

Wat vinden jullie van de kwaliteit en hoeveelheid motion blur?
Hebben jullie nog tips?

[video]

Bedankt
Bekijk nu pas dit filmpje, NOISIA FTW!!!

Ohja, mooie actie dat ook......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Leuk filmpje om even te zien, gewoon wat gameplay en voor de rest weinig. Toch weet ik niet wat het doel helemaal is. Je speelstijl kan je niet duidelijk te zien, omdat hij daarvoor te kort is en er teveel geknipt wordt. Qua editing is het ook niet volgegooid met speciale effecten (Iets van je naar mijn mening ook écht niet hoeft te doen).

Oh well, bij dat soort filmpjes voel ik me altijd wel even sad, met mijn low settings te spelen op mijn laptop. Vooral de hoge FOV mis ik echt gigantisch, maar om nou op 15" met een FOV van 80 (Dat heb jij, lijkt me zo?) te spelen is weer wat teveel van het goede, en dat kost ook weer zoveel rekenkracht :p Merk ook duidelijk dat mijn scores nogal naar beneden zijn gegaan sinds ik mijn desktop de deur uit heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khatarian

Khatarian

Gisteren begonnen met spelen, maar wat is het toch lastig als assult en engenier (op rang 1).

Sta je net in een map, loop je een stukje en BAM dood...
Meeste punten tot nu toe gehaald dmv spotten en als recon te snipen en headshots te maken. Maar goed, oefening baart kunst.

Heeft iemand nog tips om makkelijker rang up te gaan ZONDER dat je direct door je kop wordt geschoten door een rang 50 gast met een Famas?

Ik heb zelf al noob servers geprobeerd, maar daar zitten 9 van de 10 keer toch hoge rangen in, dus dat schiet ook niet echt op...

Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FallenRain schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 07:55:
Gisteren begonnen met spelen, maar wat is het toch lastig als assult en engenier (op rang 1).

Sta je net in een map, loop je een stukje en BAM dood...
Meeste punten tot nu toe gehaald dmv spotten en als recon te snipen en headshots te maken. Maar goed, oefening baart kunst.

Heeft iemand nog tips om makkelijker rang up te gaan ZONDER dat je direct door je kop wordt geschoten door een rang 50 gast met een Famas?

Ik heb zelf al noob servers geprobeerd, maar daar zitten 9 van de 10 keer toch hoge rangen in, dus dat schiet ook niet echt op...
rang zegt niets. Het is speelstijl waar je aan moet wennen. Call of duty tactieken werken doorgaans bijvoorbeeld niet :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:49

beany

Meeheheheheh

M2M schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 07:59:
[...]

rang zegt niets. Het is speelstijl waar je aan moet wennen. Call of duty tactieken werken doorgaans bijvoorbeeld niet :)
Ik had het zelfde probleem. In het begin altijd onderaan de lijst met punten, tegenwoordig de (sub) top.

Volgens mij zijn bepaalde wapens die je later krijgt beter, en sommige items voor je wapens helpen ook denk ik? (je wapen stabieler, geen idee hoe die 'perk' heet).

Het is ook het spel leren kennen denk ik.

En soms werken cod tactieken prima, maar je moet de momenten wel uitkiezen ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khatarian

Khatarian

Hmm, dus het is toch een kwestie van oefenen en wennen. Ik kom van Crysis 2 MP af, dus dat zal ook wel wat er mee te maken hebben... Maar dan nog het volgende punt, Helicopters. Hoe moet je die ooit in de lucht houden. Ja ik weet het, eerst de W indrukken en ingedrukt houden, muis iets omlaag doen om naar voren te gaan, maar dan? Ik crash dan altijd op de grond doordat ik een 180* flip maak :s, ik denk zelf dat ik iets fout doe, maar wat?

Ik heb al lang zitten oefenen in een lege server, maar verder kom ik niet, ik heb al gezocht op filpjes waar het wordt uitgelegd, fora waar het wordt uitgelegd, maar ik blijf de heletijd de flip maken zodat ik de grond in boor en als ik al vooruit kom dan komt de grond ook heel snel dichtbij :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FallenRain schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 08:15:
Hmm, dus het is toch een kwestie van oefenen en wennen. Ik kom van Crysis 2 MP af, dus dat zal ook wel wat er mee te maken hebben... Maar dan nog het volgende punt, Helicopters. Hoe moet je die ooit in de lucht houden. Ja ik weet het, eerst de W indrukken en ingedrukt houden, muis iets omlaag doen om naar voren te gaan, maar dan? Ik crash dan altijd op de grond doordat ik een 180* flip maak :s, ik denk zelf dat ik iets fout doe, maar wat?

Ik heb al lang zitten oefenen in een lege server, maar verder kom ik niet, ik heb al gezocht op filpjes waar het wordt uitgelegd, fora waar het wordt uitgelegd, maar ik blijf de heletijd de flip maken zodat ik de grond in boor en als ik al vooruit kom dan komt de grond ook heel snel dichtbij :s
tja, ga in ieder geval op een lege servert zitten als je heliplay wil oefenen. Niets is zo irritant als iemand die in een heli gaat zitten en 'm vervolgens meteen de grond in jaagt.

Joystick werkt overigens ook prima, scheelt schuifwerk op de muismat. En voor de rest is het gewoon heel voorzichtig zijn met je bewegingen. Als je eenmaal gaat overcompenseren ben je vrij zeker van een crash.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbrainwash
  • Laatst online: 11-02 21:20
FallenRain schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 08:15:

Ik leg altijd 1 hand op wasd en een hand op de pijltjes toetsen, dan is het goed te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 21:12
Zorg er eerst voor dat je wat ruimte heb tussen jou en de grond, dan ga je rustig een klein beetje bewegen met je muis zodat je de bewegingen over ziet komen. Ik heb zelf een lange tijd als helikopter piloot gespeeld, niets heerlijker dan een groep van 5 man ergens in droppen om daarna terug te keren naar de basis om het volgende groepje te brengen. :P

Wat wel vervelend kan zijn, is als iemand er niet goed tegen kan dat hij de helikopter niet mag. Dan pakt ie explosives en BOEM! daar maar je zowat gegarandeerd een 180* spin! :P Na een aantal keer leer je dat je dan echt gigantisch moet tegensturen om dat onder controle te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 21-05 10:07
Zhalix schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 08:54:
Wat wel vervelend kan zijn, is als iemand er niet goed tegen kan dat hij de helikopter niet mag. Dan pakt ie explosives en BOEM! daar maar je zowat gegarandeerd een 180* spin! :P Na een aantal keer leer je dat je dan echt gigantisch moet tegensturen om dat onder controle te houden.
Op zo'n server zat ik gisteren..ongeveer. Kerel kon niet vliegen, toch 5x ofzo de chopper in en meteen crashen. Toen anderen erin zaten, hoppa rocket -_-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:03

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

FallenRain schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 07:55:

(...)

Famas zit niet in BF:BC2 ;)
Run and gun werkt hier niet
Leer de kaarten kennen. Dat is zo ongeveer het aller belangrijkste
Ren achter meer ervaren teamleden aan en leer hoe je je moet bewegen in BF
Kogels zijn onderweg (dus niet klik en hit zoals in CoD) en zijn aan de zwaartekracht onderhevig

Het verschil tussen jou en de lvl 50 spelers zit m niet in de wapens. Geef een lvl 50 speler een begin-wapen zonder attachements en hij laat je nog 6 million ways to die zien. Het is zijn gevoel met het spel, kennis van de wapens en kennis van de maps die het m doen.

Volhouden, doorbijten en op een gegeven moment merk je dat je het BF gevoel ook hebt. En bovenal: niet afwisselen met CoD!!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-05 12:59
Ik heb nog maar een schamele 30 uur in de MP zitten maar het is echt wel vet. CoD ben ik na 3 uur totale speeltijd (online) al zat. BF gaat gewoon niet vervelen. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
LuPo schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:30:
Ik heb nog maar een schamele 30 uur in de MP zitten maar het is echt wel vet. CoD ben ik na 3 uur totale speeltijd (online) al zat. BF gaat gewoon niet vervelen. :)
Ligt ook wel een beetje aan de personen met wie je speelt 8)

:P

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khatarian

Khatarian

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:23:
[...]

Kogels zijn onderweg (dus niet klik en hit zoals in CoD) en zijn aan de zwaartekracht onderhevig

[...]
Dat heb ik al door, met een sniper rifle maak ik makkelijk de ene headshot na de andere, stukje er voor mikken als ze rennen, klein stukje omhoog en boem.
[...]
Volhouden, doorbijten en op een gegeven moment merk je dat je het BF gevoel ook hebt. En bovenal: niet afwisselen met CoD!!
Crysis speel ik al een tijd niet meer, maar daar werkte run and gun wel meestal...
Bij Battlefield heb ik meer dat je in een tank moet zitten wil je langs de vijand komen om dan vanaf de achterkant aan te vallen. De UAV heb ik ondertussen wel door, vooral leuk als je recht door een gebouw vliegt en ondertussen een raket laat komen :D
Dan was het de F2000, ik herinnerde me iets met de F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 26-05 12:00
Adante schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:52:
[...]

Hoe voorkom jij dat je constant gekilld wordt bij die UAV? Ook al is er een redelijk domination met het team, word ik toch constant gekilld bij die UAV ding daar, totaal geen cover in de buur en bij zo'n hoog aantal tickets zijn alle gebouwen eromheen ook altijd kapot. Zelf heb ik er niet zoveel mee. Laatste tijd vooral met iemand op skype en dan een tank in. Ik als driver met Alternative fire, vriend met warheads achter de 50cal.

Oh well, ik heb ook SPECACT maar gekocht vandaag. Vietnam heb ik eigenlijk nauwelijks gespeeld wat natuurlijk zonde is. Ik moet eerst nog maar eens zien of ik level 50 kan halen. Met mijn brakke FPS op mijn laptop schiet het in infantry maps niet echt op, en rush is al helemaal een hel met zoveel geconcentreerd vuur. Vehicle maps werken dan weer voor geen meter als je een hersenloze voertuiggenoot hebt.
Ligt eraan of de enemy A of C heeft. ik parkeer een tank in de line of view vanaf A of C :P
Oh en geregeld even over de bergen heen met de UAV die een line of sight hebben op mijn lokatie vervolgens gebruik ik dan meestal geen raket. maar chop hun hoofd er gewoon af ( ff beuken tegen hun hoofdjes met uav )

[ Voor 9% gewijzigd door osmosis op 12-07-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-03 20:09
Sedert kort heb ik een PS3, en nu ook BC2. Ik was altijd al een gamer (FPS) op pc, en vondt FPS games op console maar niets. Ik ben echter wel helemaal verkocht aan BC2! Wat een goed spel! Ik moet nog veel leren, maar zie er naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:03

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

mngm schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:32:
Sedert kort heb ik een PS3, en nu ook BC2. Ik was altijd al een gamer (FPS) op pc, en vondt FPS games op console maar niets. Ik ben echter wel helemaal verkocht aan BC2! Wat een goed spel! Ik moet nog veel leren, maar zie er naar uit!
Geniet er van while you can, want over 3,5 maand zal BF:BC2 heel snel doodbloeden, als BF3 uitkomt.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Wel lekker om alvast een beetje warm te draaien voor BF3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Jackal131 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:49:
Wel lekker om alvast een beetje warm te draaien voor BF3 ;)
Dat dacht ik ook :) hopelijk freezed me scherm dan niet om de 15minuten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripel7
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-03 17:18
Nog meer mensen hier die BF:BC2 ultimate gekocht hebben bij de steam sale, maar geen SPECACT key hebben?
Gino

I9900K - RTX4070TI - 64GB DDR4 3200 Ghz RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Iedereen heeft dat probleem. Ikzelf heb alleen de specact gehaald omdat ik de rest al had. Op de steam forums is het ook al een hot-topic. Kennelijk zijn er simpelweg niet genoeg keys beschikbaar, dat wordt even wachten dus. Eigenlijk wel leuk dat er toch nog zoveel mensen het spel kopen bijna anderhalf jaar na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
Komt mede ook doordat Battlefield: Bad Company 2 gewoon een fatsoenlijke aanbieding was.
Die Call of Duty's die voor 10 euro minder gingen dan normaal op steam (en daardoor nogsteeds duurder dan bij vele winkels etc.) zijn natuurlijk lang niet zo aantrekkelijk om te kopen.
Ken zelf ook veel mensen die het wel even kochten, 7,50/10e is geen geld voor zo'n game.

Mijn neefje had ook een probleem met SpecAct en steam, ik heb voor hem met EA support gechat en met alleen het email adres van je EA account fixen ze het zo voor je :)

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-05 16:33

ronalddus

Buffalo77

Adante schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 01:04:
Leuk filmpje om even te zien, gewoon wat gameplay en voor de rest weinig. Toch weet ik niet wat het doel helemaal is. Je speelstijl kan je niet duidelijk te zien, omdat hij daarvoor te kort is en er teveel geknipt wordt. Qua editing is het ook niet volgegooid met speciale effecten (Iets van je naar mijn mening ook écht niet hoeft te doen).

Oh well, bij dat soort filmpjes voel ik me altijd wel even sad, met mijn low settings te spelen op mijn laptop. Vooral de hoge FOV mis ik echt gigantisch, maar om nou op 15" met een FOV van 80 (Dat heb jij, lijkt me zo?) te spelen is weer wat teveel van het goede, en dat kost ook weer zoveel rekenkracht :p Merk ook duidelijk dat mijn scores nogal naar beneden zijn gegaan sinds ik mijn desktop de deur uit heb gedaan.
Ja het was ook een test. Dit was ook het doel. Even in een uurtje in elkaar gezet, muziekje eronder en wat effecten geprobeerd en gerenderd
Dit was gewoon 1 game van 50 punten. Iets van 20 kills en 3-4 keer dood

FOV is geloof ik 85. Vind ik wel fijn en het ziet er wel mooi uit ^^

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
[b][message=36387034,noline]
Er zijn servers die noob in hun naam hebben maar niet bedoelt voor noobs, de echte noob servers hebben max rank in de naam zitten, daar kun je wel bc2 wel leren.
Wat je ook kunt doen is de single player op zwaar gaan spelen en als je dat onder de knie hebt de stap naar online nemen.
Je krijgt dan ervaring in wat een wapen kan en niet kan, wanneer je tap fire moet gebruiken of spray, je krijgt dan een soort basis training.

Geluid is ook heel belangrijk in bc2, als je bv niet zeker weet of er iemand in een gebouw zit dan gooi maar eens een nade naar binnen, je hoort meteen iemand schreeuwen en vaak hoor je ook dat hij op de begane grond of eerste verdieping zit.
Als je iemand neerschiet en hij is niet alleen dan hoor je een ander meteen schreeuwen dat er een soldaat dood is, je kunt dan de richting van de schreeuw horen en je bent meteen alert dat er nog een vijand zit.

Geluid wordt heel erg onderschat in bc2, spelers die goed gebruik maken van het geluid worden vaak beschuldigt dat ze wall hacks of esp gebruiken omdat ze precies weten waar iemand zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khatarian

Khatarian

Ik heb gisteravond een paar uur weer online gezeten, nu da tik dat xm8 wapen heb gaat het al een stuk beter, de reden daarvoor zal wel zijn omdat ik altijd de campagne hiermee had uitgespeeld op hard, wat ik geeneens zo moeilijk vond.

Die tip van het geluid over de radio kreeg ik ook steeds meer door, toen ik dat eenmaal door had en het wapen had ging mijn K/D alweer richting de 1. De helikopter kan ik eindelijk besturen in in de lucht houden, alleen zodra ik beschoten wordt duurt het niet lang voordat ik de grond raak of dat de heli explodeert.

Ik hoop dat aan het einde van de week mijn K/D wat omhoog heb geschroefd en dat ik die heli eindelijk langer in de lucht kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En we kunnen hier verder:

[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Deel 25

[ Voor 23% gewijzigd door M2M op 13-07-2011 08:48 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM