Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 00:22

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Redje schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:17:
Ik heb de boxed versie. Is gewoon een DVD hoesje met key erin.
Dus daar hoef je het ook niet voor te doen :)
Maar mijn rijtje met games is wel leuk zo, dus dat hoesje wil ik wel hebben. Is voor 13 euro te vinden dus goed te doen =)
Pablo11392 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:01:
Gewoon via g2play joh. Is die momenteel 11 euro ofzo. Krijg je gelijk de key. En dan is het een kwestie van 3/4 uurtjes via EA download manager downloaden en gassen met die hap :)
Dat moet in minder tijd ook kunnen maar ik wil stiekem het hoesje ;-)
unfor schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:05:
[...]
Word vietnam wel in de winkel verkocht? Het is een DLC, die kun je op steam of in de EA store/Origin kopen.
DLC staat voor Downloadable Content, lijkt mij niet dat er een boxed versie is.
Hoesje is wel degelijk te verkrijgen =)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Moet je op google zoeken naar een no-cd crack. Spel is nu al iets verouderd dus die zijn er zat.

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:43

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Pablo11392 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:55:
Moet je op google zoeken naar een no-cd crack. Spel is nu al iets verouderd dus die zijn er zat.
krijg ik dan geen gezeur dat dat niet origineel is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik speel sowieso altijd zonder de disk.
Volgens mij kon je zoiets aangeven voor of na het installeren van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

PearlPumpkin schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:58:
Ik speel sowieso altijd zonder de disk.
Volgens mij kon je zoiets aangeven voor of na het installeren van het spel.
shit, je hebt gelijk.. iets met online of disc activation...
Ik zal eens zoeken of ik dat kan veranderen.

edit:

1e hit google:
If you read the instructions when you did the activation, you were given a choice and a message that told you the only way to change was to re-install, so...
dan maar reinstallen..

bedankt voor de info.

alles gelukt.
Kan niet connecten.. pfff dinsdag 8)7 Hoelang nog voor het daar ook woensdag is?

[ Voor 33% gewijzigd door ApC_IcE op 22-06-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:23

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

M2M schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:19:
op oasis rush heb je die AA gun niet eens nodig. Een fatsoenlijke tankpiloot of iemand die overweg kan met een M136 haalt zo'n heli zo uit de lucht. En dat kost niet eens zoveel moeite. Bovendien wil iedereen dat ding uit de lucht halen als het boven je vliegt. Het is eigenlijk automatisch een priority target van je hele team. Zo'n heli heeft in de meeste games die ik speel weinig tot niets in te brengen in ieder geval.

Maar, als je zelf in zo'n ding zit, je weet de AA stuk te krijgen en je bent of hebt een fatsoenlijke piloot die niet netjes stil gaat hangen :X :X dan zit je goed en kun je je team goed helpen om die mcom's op te blazen.
Gisteren speelde ik een potje conquest op de ps3 op heavy metal waarin m'n team zware overmacht had. Ik zat op afstand als recon (voor de verandering, en ook m'n nieuwe 12x scope eens checken :)) en haalde met m'n M95 een heli neer. Zelfs tegen een sterk team is een heli in de lucht een voordeel, want je trekt enorm de aandacht zodat de rest wat adem krijgt.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

BFN servers, zijn dat nederlandse servers? Lijkt er wel op iig, admins met een grote mond en ban-happy als je ze neerschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Ligt het aan mij of worden de stats momenteel niet bijgehouden op de PC? Of ik zie ze niet of ik zie al twee dagen hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:31

Compizfox

Bait for wenchmarks

Pablo11392 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:55:
Dat zou ik maar niet doen, tenzij je zin hebt in een punkbuster-ban.

Verder kun je idd bij de installatie gewoon aangeven dat je online wilt activeren.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

Ik heb alles opnieuw geinstalleerd..
werkt bijna perfect..
moet alleen elke keer me wachtwoord invullen (ja de vinkjes staan aan etc)
krijg iedere keer unable to connect..
naja alleen wachtwoord invullen is 1 sec werk..

vind het toch een lastige game nog..
ben CoD's gewend..
het is hier toch iets minder run en gun..

offtopic:
klote snipers ook

thanx

[ Voor 24% gewijzigd door ApC_IcE op 24-06-2011 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 17:20
ApC_IcE schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 23:55:
Ik heb alles opnieuw geinstalleerd..
werkt bijna perfect..
moet alleen elke keer me wachtwoord invullen (ja de vinkjes staan aan etc)
krijg iedere keer unable to connect..
naja alleen wachtwoord invullen is 1 sec werk..

vind het toch een lastige game nog..
ben CoD's gewend..
het is hier toch iets minder run en gun..

offtopic:
klote snipers ook

thanx
Bekend probleem wat bekend is bij dice, het wachtwoord wordt niet op de pc opgeslagen maar op de EA server via een token, deze wordt steeds na 20 minuten gereset.

In BC2 moet je iets meer als team werken en heb je tactisch inzicht nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

NLsandman schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 02:42:
Bekend probleem wat bekend is bij dice, het wachtwoord wordt niet op de pc opgeslagen maar op de EA server via een token, deze wordt steeds na 20 minuten gereset.

In BC2 moet je iets meer als team werken en heb je tactisch inzicht nodig.
Thanx, helder.
Moet nog wat werken aan het team gebeuren.. heb wel het tactische inzicht, maar lijkt wel alsof ik de enige ben die met Conquest (das met die drie vlaggen iig toch?:P) bij alle 3 voor de tegenstander, de moeite neemt om naar een vlag te gaan en te cappen.. en dan spawnen die lui in me squad en iedereen van ons team maar op 1 plek. en dat is onze base..
Is dit overal zo? anders heeft het weinig zin.
Ik probeer altijd voor de winst te gaan en zoveel mogelijk op squad members te spawnen die ergens in de buurt zijn waar ik moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403748

Is dit spel het nog waard om te halen op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:23

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Kost 15 euro en de komende maanden (zeker tot eind oktober) zal het nog druk gespeeld worden. Als je regelmatig gaat spelen is het de moeite wel waard denk ik zo.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
12 euro via g2play ! En ik zou het zeker halen. Servers zitten nog bomvol. Heerlijk spel is het gewoon.

Ik snap alleen nog steeds niet waarom ik niet Vietnam kan spelen. Dit hoor ik toch te unlocken op de pc?

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

Vietnam is een expansion, die "unlock" je door em te kopen :P
http://www.battlefieldbadcompany2.com/vietnam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 06-07 17:20
ApC_IcE schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 04:17:
[...]

Thanx, helder.
Moet nog wat werken aan het team gebeuren.. heb wel het tactische inzicht, maar lijkt wel alsof ik de enige ben die met Conquest (das met die drie vlaggen iig toch?:P) bij alle 3 voor de tegenstander, de moeite neemt om naar een vlag te gaan en te cappen.. en dan spawnen die lui in me squad en iedereen van ons team maar op 1 plek. en dat is onze base..
Is dit overal zo? anders heeft het weinig zin.
Ik probeer altijd voor de winst te gaan en zoveel mogelijk op squad members te spawnen die ergens in de buurt zijn waar ik moet zijn.
Sinds het bekend maken van bf3 en de filmpjes is er een groep nieuw komers in bc2 die veel al van cod komen, een deel begrijpt wat de bedoeling is maar er is ook een deel die denkt dat conquest een soort team death match is.
Als je team onder druk staat dan moet je die druk verplaatsen/verspreiden, dit doe je door de vlag te pakken die het dichts bij de vijandelijke basis is.
Vaak probeer ik dit via de chat duidelijk te maken en soms wordt dit wel opgepakt maar als ze er niets mee doen dan ga ik naar een andere server.
Wat ik wel doe is ze uitroken, ga mijn eigen in base campende team bestoken met smoke grenades zodat ze niets meer zien en wel uit de base moeten gaan >:)
Anoniem: 403748 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 04:54:
Is dit spel het nog waard om te halen op de pc?
Op PC is het spel nog steeds actief, bijna 30000 spelers tegelijk online in de piek uren.

Afbeeldingslocatie: http://battletracker.com/images/dyngraph/trackerstats/trackerstats_svstats.php?game=bc2

[ Voor 11% gewijzigd door NLsandman op 25-06-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Anoniem: 160457 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:38:
BFN servers, zijn dat nederlandse servers? Lijkt er wel op iig, admins met een grote mond en ban-happy als je ze neerschiet.
Haha lol, ik speelde 1min op een BFN en gelijk een kick, reden basecamp.
Ik schoot de admin neer toen ik een flag wilde pakken en hij spawnde.
Beetje jammer dit soort servers.
Vermijden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:10

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 160457 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:38:
Dat gedrag is niet alleen te vinden bij servers met de naam BFN. Vaak hebben andere 'clans' (of wat tegenwoordig het juiste woord daarvoor is) ook een zeer flexibel beleid wanneer het potje niet geheel naar hun zin gaat.

Iets anders: een gewetensvraag. Valt saboteren, bijvoorbeeld vijandelijke helicopters voorzien van C4, onder 'baserape'? En wat nu als de saboteur de heli pas opblaast wanneer hij/zij en de helicopter beiden uit de basis zijn? ;)

[ Voor 20% gewijzigd door The Zep Man op 26-06-2011 00:42 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
ach, dat gedrag had je in bf2 ook, als je de laatste vlag in je eentje capte en een leuke killspree maakte. Dan was je een hacker en kreeg je een ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE

ApC_IcE

The Zep Man schreef op zondag 26 juni 2011 @ 00:34:
[...]
Iets anders: een gewetensvraag. Valt saboteren, bijvoorbeeld vijandelijke helicopters voorzien van C4, onder 'baserape'? En wat nu als de saboteur de heli pas opblaast wanneer hij/zij en de helicopter beiden uit de basis zijn? ;)
Kort: Ja.. iig in bf2 wel

p.s. ik doe het nogsteeds.. is me innerlijke kind wat dan weer zit te grinniken haha O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
NLsandman schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:56:
[...]

Als je team onder druk staat dan moet je die druk verplaatsen/verspreiden, dit doe je door de vlag te pakken die het dichts bij de vijandelijke basis is.
Zo moet het inderdaad. :)

Ik ga bij de start van een Conquest match ook nóóit naar de dichtstbijzijnde vlag. Direct naar de 2de of 3de, maar jammer genoeg volgt het grootste deel van mn team niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Asgaro schreef op zondag 26 juni 2011 @ 08:25:
[...]

Zo moet het inderdaad. :)

Ik ga bij de start van een Conquest match ook nóóit naar de dichtstbijzijnde vlag. Direct naar de 2de of 3de, maar jammer genoeg volgt het grootste deel van mn team niet...
Doe ik ook altijd inderdaad. Toch hoor je dan van heel veel mensen dat ze deze taktiek toepassen. Maar toch (als je de game speelt) zijn er altijd maar 2/3 mensen die meteen verder gaan. In het begin probeer ik altijd een auto of een boot te krijgen, en als een speer naar de andere kant van de map te scheuren/varen. Meestal gaat het wel goed. Maarja je hebt van die mindere momenten.. :P Geeft meestal een kick om midden tussen al die tegenstanders te schuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Pablo11392 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:08:
[...]

Doe ik ook altijd inderdaad. Toch hoor je dan van heel veel mensen dat ze deze taktiek toepassen. Maar toch (als je de game speelt) zijn er altijd maar 2/3 mensen die meteen verder gaan. In het begin probeer ik altijd een auto of een boot te krijgen, en als een speer naar de andere kant van de map te scheuren/varen. Meestal gaat het wel goed. Maarja je hebt van die mindere momenten.. :P Geeft meestal een kick om midden tussen al die tegenstanders te schuilen.
Haha, inderdaad, en als je PC snel genoeg de game laadt, ben je al op weg terwijl de helft van de gamers nog niet in het spel is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302127

Ik heb dit spel sinds 2 week gekocht, echter wel 2e hands. De vip-code werkt daarom ook niet. Nu mijn vraag is het die 10 euro waard? Het is mijn eerste battlefield game, dus oude maps uit eerdere delen zijn voor mij dus gewoon nieuw, want die delen heb ik nooit gespeeld. Ik zit er sterk aan te denken om die code ergens online te kopen, iemand daar nog tips voor? Gewoon lekker snel met ideal betalen bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Als ik u was zal ik die code wel kopen anders mis je echt veel gamemodes op verschillende maps. Het zijn er in totaal toch iets van 15? Het zijn niet alleen nieuwe maps maar voornamelijk ook de andere gamemodes op bestaande maps.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet je ook een site waar ik die snel en makkelijk kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Als je op de PS3 of Xbox 360 speelt kun je hem gewoon in de marketplace kopen.
Op de PC zit hij aan het EA account vast volgens mij dus daar heb je hem altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel hem op de ps3, maar heb daar geen betaal account. Geen creditcard. Daarom hoop ik dat ik hem via een site kan kopen en dan betalen via ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Anoniem: 302127 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:42:
Ik speel hem op de ps3, maar heb daar geen betaal account. Geen creditcard. Daarom hoop ik dat ik hem via een site kan kopen en dan betalen via ideal.
Ebay. Voor 7,50 of misschien nog wel minder kan je em daar kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Anoniem: 302127 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:42:
VIP pas voor bc2 kan je alleen kopen in de PSN store, niet los verkrijgbaar. Verscheidene (web)winkels verkopen gewoon prepaid tegoed voor de psn store ;)
(ebay kan idd ook, maar is @ your own risk)

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 26-06-2011 21:59 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mejust
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-03-2024
Net voor het eerst tegen ik denk spawn hackers gespeeld. Ik zat op een random server op Isla rush, en telkens wanneer de ene basis gesloopt was, stonden ze me in de volgende zowat op te wachten. Ook een paar keer zag ik een vijandje helemaal uit het niets spawnen =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:39
Zijn er ook anderen die op dit moment problemen hebben met inloggen op de EA servers, of ligt dit aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62011

oohh schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:33:
Zijn er ook anderen die op dit moment problemen hebben met inloggen op de EA servers, of ligt dit aan mij?
Ja op BF p4f wil het ook niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-07 16:29
Weet iemand hoe ik bloom echt uit kan zetten? Ik zie gamevideo's van mensen die er geen last van hebben, bij mij staat het op "false" in settings.ini maar ik word nog steeds gestoord van verblinding. Sommige sneeuwmaps zijn gewoon onspeelbaar erdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaquero
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 05:15
Ik kan ook niet inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-07 16:29
Ik kon even ook niet inloggen, nu werkt het weer.

Vorige probleem is opgelost, read only zetten van de file werkte. Eindelijk een beetje normaal zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-07 11:54

HKS-Skyline

Vroooom ?

same problem, ik kom er ook niet in.

En wat betreft het Bloom probleem, je blijft altijd wel wat houden, ook als het uit staat, ik speel met alle instellingen op zijn laagst, 1920x1080 en AA op 8 ofzo, op die manier zie je alles en draait het als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Hij zegt bij mij ingame dat mijn email/password combinatie niet klopt.
Heb eerder deze avond nog wel gespeeld en toen werkte het prima.

Na een uur is eindelijk mijn password reset mailtje aangekomen, en ik kan weer inloggen.

[ Voor 26% gewijzigd door Rynji op 27-06-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trokken
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-07 08:51
Zorgt de settings op low zetten ervoor dat je meer kan zien in de multiplayer? Ik heb tot nu toe altijd met high gespeeld en shadows op medium omdat die resources vreten.

Ik heb ook me CPU en GPU gemonitoord (voltooid deelwoord van monitor ;)) en het bleek dat me GPU voor 70-90% gebruikd werd, en me CPU met 80-100%.

Je zou dus denken dat me CPU de bottleneck is maar dat is meestal me GPU. Dat is nl. een HD 5770 1GB en me CPU is een i5 2400.
Ik hoorde dat dit spel CPU intensive is maar dat me CPU de bottleneck is met een HD5770 is echt te gek. 8)7

Hyundai Ioniq Electric 28kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abeltje130
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-03-2024
Asgaro schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:45:
[...]

Haha, inderdaad, en als je PC snel genoeg de game laadt, ben je al op weg terwijl de helft van de gamers nog niet in het spel is. >:)
Daarom koop je een SSD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62011

reemprive schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:45:
Weet iemand hoe ik bloom echt uit kan zetten? Ik zie gamevideo's van mensen die er geen last van hebben, bij mij staat het op "false" in settings.ini maar ik word nog steeds gestoord van verblinding. Sommige sneeuwmaps zijn gewoon onspeelbaar erdoor.
Een beetje met de contrast en helderheid in de settings spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Heb zelf ook een SSD en merk vrijwel niets in verschil qua laadtijden. (Installatie staat nu op mijn 7200" disk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Daarmee ga ik nog even wachten. :)
Heb eergisteren voor het eerst in 4 jaar een hardware upgrade gedaan en ik tracht die tot een minimum te beperken dus.
(ati hd 6950 besteld die in de plaats van m'n oude, lompe, 105°C-stressed nVidia 8800GTX zal komen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-07 22:32
Om even een heel ander onderwerp aan te snijden.

Sinds eergisteren mijn 2600k een lichte overclock gegeven richting de 4,2Ghz, en dat scheelt gewoon dik 10-15 frames! Ik wist wel dat BC2 een cpu vreter was maar dit verschil had ik echt niet verwacht. Voorheen haalde ik met een GTX 580 zo'n gemiddelde van 75 fps, 1080p alles max behalve AA;8X, maar nu constant rond de 90 met dips naar de 65-70 in heftige scenes.

Hoe dan ook gewoon een leuk weetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
reemprive schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:45:
Je moet advanced settings niet op auto laten, dan word bloom altijd geforceerd ook al staat het uit in de settings file.
Het is overigens makkelijker alles met een tool in te stellen: http://forums.electronica...c2-configurator-best.html
Daarmee kun je alles instellen wat je maar kunt bedenken, verschillende sensitivities voor vehicles, accelleratie uitzetten (belangrijk voor de serieuze speler!).
Alles op low heeft overigens nog wat voordelen, je ziet campers beter zitten in bosjes, en het is enigzins lame: je sommige muren worden niet gerendered op bepaalde afstand, dus ook hier zie je een camper weer zitten.
Maar waarom er geen gebruik van maken als je weet dat anderen het wel doen :D
Water moet je op medium laten staan, dan zie je mijnen nog liggen in het water.

Voor de mensen die de AGGRESSIVE server atm niet kunnen vinden, 3d spotting is tijdelijk uitgezet, dus je hardcore filter moet uit.
http://forums.electronica...er-suggestions-ideas.html

[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 28-06-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb 20 eu card gekocht en dat werkt allemaal prima. Echter kan ik nergens in de store vinden hoe ik die extra maps kan kopen.. Zie alleen maar dingen als uitbreiding voor bv recon, medic etc. Iemand die me erbij kan helpen? ( gaat om ps3 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Anoniem: 302127 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 18:53:
Ik heb 20 eu card gekocht en dat werkt allemaal prima. Echter kan ik nergens in de store vinden hoe ik die extra maps kan kopen.. Zie alleen maar dingen als uitbreiding voor bv recon, medic etc. Iemand die me erbij kan helpen? ( gaat om ps3 )
Start de game op. Als je bij het menu bent een paar keer naar rechts voor "Store". Als het goed is zou daartussen ergens VIP moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BatmanHorizon schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 18:58:
[...]

Start de game op. Als je bij het menu bent een paar keer naar rechts voor "Store". Als het goed is zou daartussen ergens VIP moeten staan.
super hebt het gefixt, tnx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-07 17:46
waarom heb ik, al meer dan 5 uur ingame time, het geluk om in de meest stompzinnige teams te komen. Ik zat in een squad met iemand die gewoon 6 / 26+ speelde. Dan moet er toch iets bij jezelf opkomen als, mmm.. ik denk dat ik het verkeerd doe. Maar nee, meneer blijft gewoon weer als een malloot zonder cover in de rondte rennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Het kan ook zijn dat het een objectief hoer is, zoals ik. Ik sta wel eens 1:2 kd, maar toch bovenaan omdat ik teamspeler/objectivehoer ben. Je moet je niet zorgen maken om je kd ratio maar het totaalplaatje van kd, win/loss en spm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-07 17:46
Nee, dit was het zeker niet. Anders waren we nooit zo overlopen. Een objective player houd de mensen bezig, deze niet. Dit was meer een running sitting duck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stoofpeer schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:03:
waarom heb ik, al meer dan 5 uur ingame time, het geluk om in de meest stompzinnige teams te komen. Ik zat in een squad met iemand die gewoon 6 / 26+ speelde. Dan moet er toch iets bij jezelf opkomen als, mmm.. ik denk dat ik het verkeerd doe. Maar nee, meneer blijft gewoon weer als een malloot zonder cover in de rondte rennen...
Omdat mensen soms net als ik kapot stoned spelen en helemaal in hun eigen wereldje spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:27

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

stoofpeer schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:03:
Dat laatste is niet erg slim natuurlijk... Maar ik heb ook regelmatig potjes met een dergelijke K/D ratio, maar sta wel bovenaan qua punten. Speel dan als medic met allebei de medic kit opties geselecteerd. Je speelt dan zonder scope en dergelijke, dus een vuurgevecht tegenover een assault verlies je geheid...

Maar je blijft wel constant "tjsing tsjing tsjing" horen als je de pakketjes goed neerlegd: mega veel punten ;) Moet je uiteraard wel zoveel mogelijk in dekking blijven en heel goed uitkijken bij het reviven van medespelers. En dus inderdaad niet als een gek rondrennen....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
In multiplayer krijg ik regelmatig de melding dat de connection met de server verbroken is. En dan word ik terug gezet naar het hoofdmenu... dit terwijl mijn NAT type 1 is en ik daar bij andere multiplayer games 'nooit' last van heb...

Aardig vervelend is dat... Hebben andere (ps3) spelers daar ook last van?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sssquirrel schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:32:
In multiplayer krijg ik regelmatig de melding dat de connection met de server verbroken is. En dan word ik terug gezet naar het hoofdmenu... dit terwijl mijn NAT type 1 is en ik daar bij andere multiplayer games 'nooit' last van heb...

Aardig vervelend is dat... Hebben andere (ps3) spelers daar ook last van?
Ik denk dat je beter het BFBC2 problementopic kunt proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 302127 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 00:32:
[...]

Omdat mensen soms net als ik kapot stoned spelen en helemaal in hun eigen wereldje spelen? :P
Haha i second that, wordt ook zo vaak dom gekilled omdat ik net een suck neem, who cares :+

En wie weet was het een kameraad van iemand die ff mocht spelen op zijn naam, doe ik ook regelmatig en dan lijkt het ook helemaal nergens op maar ja.

[ Voor 19% gewijzigd door Sipio op 29-06-2011 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Heb vorige maand eindelijk BFBC2 voor mn nieuwe PC gekocht :) online gaat het al beter gelukkig... wordt niet meer non-stop afgeknald 8)
Nu zat ik eraan te denken om ook Vietnam te kopen... maaruh wordt dit ook veel online gedaan? En is het net zo leuk, of leuker nog dan de vanilla versie? :?

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Ik snap dat dit een grappig bedoelde troll is van hem, maar als je dit doet ben je gewoon een idioot :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 13:05
BatmanHorizon schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 21:30:
[...]

Ik snap dat dit een grappig bedoelde troll is van hem, maar als je dit doet ben je gewoon een idioot :).
eens. kansloos filmpje.
Irriteer me dood aan die random teamkillers. En volgend potje zeker huili huili doen als hij geteamkilled wordt.
Ik teamkill alleen medetweakers bij het auwehoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat filmpje is pas vet als je het bij de tegenstander doet. Dit is gewoon boring lame. Leuk om soms met vrienden beetje te kutten. Maar dit ook nog opnemen. Get a life denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sipio schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 19:03:
[...]

Haha i second that, wordt ook zo vaak dom gekilled omdat ik net een suck neem, who cares :+

En wie weet was het een kameraad van iemand die ff mocht spelen op zijn naam, doe ik ook regelmatig en dan lijkt het ook helemaal nergens op maar ja.
Het is bij meer zo, dat ik uren gehurkt door bosjes heen loop continu heel sloom om me heen kijk, word dan ook zo vaak geknifed ;p Half uur aimen op iemand en uit eindelijk is ie uit me zicht, dan ben ik zo gefocust om hem terug te vinden. Hop weer knife in me reet ;p

Maar ik ga dan wel altijd helemaal op in de game :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-06 08:42
snoos schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 21:43:
[...]

eens. kansloos filmpje.
Irriteer me dood aan die random teamkillers. En volgend potje zeker huili huili doen als hij geteamkilled wordt.
Ik teamkill alleen medetweakers bij het auwehoeren.
niet alleen bij het auwehoeren :P ook als we serieus aan het spelen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kluit schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 19:17:
Heb vorige maand eindelijk BFBC2 voor mn nieuwe PC gekocht :) online gaat het al beter gelukkig... wordt niet meer non-stop afgeknald 8)
Nu zat ik eraan te denken om ook Vietnam te kopen... maaruh wordt dit ook veel online gedaan? En is het net zo leuk, of leuker nog dan de vanilla versie? :?
Sowieso zijn er genoeg servers voor Vietnam. Laatste tijd merk ik wel dat veel van die servers nogal laggy zijn. In een aantal gevallen zelfs onspeelbaar... Snap niet dat zulke servers ranked mogen zijn, maar goed. Dat is een ander verhaal.

Persoonlijk vind ik het de moeite waard om te kopen. Vietnam is niet duur, en je krijgt er toch aardig wat voor terug. Nieuwe wapens, maps en voertuigen. Vooral de vlammenwerper is erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 06-07 10:38
unfor schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:21:
Voor de mensen die de AGGRESSIVE server atm niet kunnen vinden, 3d spotting is tijdelijk uitgezet, dus je hardcore filter moet uit.
http://forums.electronica...er-suggestions-ideas.html
Ik mis Presa, Harvest, Valdez, Nelson en Atcama op deze server.. Alta mag er van mij wel uit, verder wel toffe server!

Trouwens ook jammer dat ze geen CQ versies van Isla en Valparaiso hebben vrijgegeven, wel toffe maps ook in Rush..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:25
Niemand dit gezien?

Get 70% off Bad Company 2 & Vietnam, use code “fdjsw92ie3” at checkout.
EDIT: Hij zegt ongeldige promotiecode :(

[ Voor 15% gewijzigd door vinom op 30-06-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@vinom

waar is dat? Orgin? EADM? Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:25
Weet niet, las het op de Twitter van Battlefield:
Get 70% off @Battlefield Bad Company 2 & Vietnam (US/CAN, PC Digital Download only)! Use code “fdjsw92ie3” at checkout: http://bit.ly/iid4M9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Origin dus, maar volgens mij is die code alleen in US en Canada geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Net zin in een potje,
Unable to log in, please try again.
Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
ww veranderen van je ea account.

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-07 10:34
Jo! is er ook een tweakers server? waar spelen jullie meestal?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Dat is waar ook, even vergeten dat, ook al heb ik BF2 via steam, gewoon in log op de EA servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Jovas schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:02:
[...]
Ik mis Presa, Harvest, Valdez, Nelson en Atcama op deze server.. Alta mag er van mij wel uit, verder wel toffe server!
Hele fijne server die AGGRESSIVE server, alleen van dat lijstje mis ik:
Laguna Presa
Harvest Day
Nelson Bay
Eventueel Atacama Desert, maar niet echt aangezien hij vrij lineair is (zoals Valdez).
Laguna Alta is een prachtmap en die zit goed :)

Waarom zitten bovenstaande maps er niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Rynji schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:04:
[...]

Hele fijne server die AGGRESSIVE server, alleen van dat lijstje mis ik:
Laguna Presa
Harvest Day
Nelson Bay
Eventueel Atacama Desert, maar niet echt aangezien hij vrij lineair is (zoals Valdez).
Laguna Alta is een prachtmap en die zit goed :)

Waarom zitten bovenstaande maps er niet in?
Laguna Presa vind ik zelf wel leuk, degene die de server geregeld heeft wat minder :).
Nelson Bay is minder dan White Pass, we wilden 1 snow map.
Bovenste twee zal ik nog eens aankaarten om in de cycle op te nemen.
Harvest Day en Atacama Desert zijn vehicle dominated maps, wij willen graag focussen op infantry gameplay.
Valdez is zoals je al zegt te lineair, er is te weinig mogelijkheid tot flanken.

Hier valt te lezen het hoe en waarom wij tot bepaalde regels en map keuzes komen.

@hier onder, ik heb zojuist wat suggesties gedaan :)

[ Voor 16% gewijzigd door unfor op 30-06-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ok, als jullie op infantry focussen dan snap ik dat Harvest Day en Atacama afvallen.
Valdez is egwoon te lineair.
Zou tof zijn als Laguna Presa en evt. Nelson Bay erin komen voor net wat meer afwisseling.
Presa is ook prima qua opbouw en Nelson ook wel. Vierkante maps zegmaar niet zo'n lange smalle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Hier nog een montage van 1 van de beste recon spelers die ik ken, hij maakt altijd fantastische filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

unfor schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:04:
Hier nog een montage van 1 van de beste recon spelers die ik ken, hij maakt altijd fantastische filmpjes.
[video]
Mooi filmpje, hij maakt inderdaad erg leuke dingen. Wel jammer hoe achterlijk goed de sniper class eigenlijk is in BFBC2. Ik weet wel dat het niet bij de BF series hoort, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06 17:11
Holy shit wat een briljante clips zitten er in dat filmpje. Zir Grizz van BFBC2 deze gast. Ook mooi hoe die teammate zegt: go kill'em, have fun. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:38
Ongelofelijk hoe die ze af en toe neerschiet vanuit de lucht vallend. Voor de rest heeft hij wel een beetje mijn speelstijl :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-04 19:36
Fijn zo'n filmpje kijken net voordat je een potje wil spelen :/
Zal zometeen wel ff tegenvallen ;)

Steam: McKluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-07 09:52

ronalddus

Buffalo77

Awesome skills.
Ik zou wel die videocopilot templates als intro weghalen. Dit doet echt onder voor het filmpje.
Muziek is lekker aggresive en minimalistische bewerkingsstijl is ook netjes

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Herken mezelf echt zwaar in dat filmpje. Moet echt ff zo'n Hauppage ding kopen. NU met me iPhone :')

DIe man is trouwens niet te vinden of bfbcs.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-07 16:15
Even een screenshotje van me laatste potje.

Kon hoger zijn, helaas zaten er teveel noobs in me team die weigeren ammo te geven.

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/559787028436459628/EF56E62E87834B4950FF97C09F5482DA7875242D/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gok dat je aanvaller was op Isla Innocentes? If so, zou er niet trots op zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Tsurany schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 00:26:
Gok dat je aanvaller was op Isla Innocentes? If so, zou er niet trots op zijn.
Nee, aanvaller Laguna Presa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 07-07 18:35
Weet je dat zeker? De achtergrond ziet er uit als Innocentes

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zou ik er ook niet zo trots op zijn, zo'n score als sniper is niet moeilijk als je je teammates het werk laat doen en zelf achter blijft hangen en een beetje gaat snipen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cheiron schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 00:31:
Weet je dat zeker? De achtergrond ziet er uit als Innocentes
Dat kan komen doordat Isla Innocentes de next map was, dan laat de server/game dat zo zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

unfor schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 19:04:
[video]
Blij dat 'k hem niet veel tegenkom, lol. Die kerel is echt goed:P
Dat met die kits oppakken om daarmee verder te killen doe ik ook wel eens ooit, maar is toch vervelend als er dan nog net 1 bullet in zit ofzow;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dat filmpje van die gast is echt goed, heb hem gelijk doorgestuurd naar een kameraad van mij die soms denkt dat elke keer als hij snel omgelegd wordt er een cheater aan de gang is ;)
Misschien snapt hij na het filmpje hoe anderen kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Tsurany schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 00:33:
Dan zou ik er ook niet zo trots op zijn, zo'n score als sniper is niet moeilijk als je je teammates het werk laat doen en zelf achter blijft hangen en een beetje gaat snipen.
Een goede recon kan een groot verschil maken voor het werk wat de andere teammates moeten doen. Ga nou niet zeggen dat recons overbodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Een goede recon maakt zeker verschil... punt is alleen dat ik ze zelden tegen kom.

Theorie: Recon moet spotten (spotting scope), sensor balls gebruiken etc.
Praktijk: Campen en proberen kills te maken en te spammen met de artillerie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:12
Een goede recon kan heel veel verschil maken, het probleem is dat mijn team meestal bestaat uit 10 slechte recons die op een heuvel zitten te campen...als aanvaller.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Recon is ook tof om gewoon als aanvaller te gaan spelen.
Gewoon en shotgun, of red dot sniper en dan spotballs werpen.
Je trekt zoveel punten mee als je je spotballs een beetje fatsoenlijk gooit, en het maakt ook nog eens een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-07 09:05
Redje schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:23:
Een goede recon maakt zeker verschil... punt is alleen dat ik ze zelden tegen kom.

Theorie: Recon moet spotten (spotting scope), sensor balls gebruiken etc.
Praktijk: Campen en proberen kills te maken en te spammen met de artillerie.
Hm ik speel het liefst recon, tuurlijk betrap ik mezelf wel eens op campen. Maar ik help toch vooral mijn teamgenoten (ondersteuning, spotten, sensorballs etc). Vaak lukt het om een Tank met artillery zo goed als kapot te maken, of een vijandelijks base bekogelen...

Of als mijn team een base aanvalt op een afstand spotten/snipen als ze gespot niet opgemerkt worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Heerlijk gewoon rushen met sniper. Voor quads staan, en dan ze alle twee er af snipen en E ingedrukt houden om weg te rijden. Geweldige momenten zijn dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Remzz schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 00:19:
Kon hoger zijn, helaas zaten er teveel noobs in me team die weigeren ammo te geven.
LOL @ noob-opmerking, want dat zijn geen noobs. Dat zijn teammates die jou iets duidelijk proberen te maken. Namelijk dat ze er van balen dat ze nog nog kilometers moeten afleggen als ze op jou spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Remzz schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 15:02:
Heerlijk gewoon rushen met sniper.
Je geposte screenshot spreekt dat behoorlijk tegen...
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.