Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb
- Roadkill an enemy with any helicopter
- knife 5 friends
- get 20 demolish kills
- destroy an enemy helicopter with a stationary RPG
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Rest is eigenlijk ook een kwestie van doen, helikopter met RPG is nog wel het lastigst maar dat is gewoon hetzelfde als met de normale RPG die je zelf moet guiden.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Anoniem: 315995
Top, die moet ik eens onthouden dan. Afgelopen week drie keer een temp ban aan m'n broek omdat de admins een goede speler direct als cheater markeren.unfor schreef op zondag 19 juni 2011 @ 16:51:
[...]
Ik ben daar admin![]()
Voordat allerlei casual spelers die server joinen: Geen campende snipers, geen gustav spam, alleen objective play, geen gejank.
http://forums.electronica...y-server-first-event.html
[afbeelding]
Anoniem: 316512
Bij mij lukt het prima. Misschien iets als afterburner of xfire proberen en kijken of het daarmee wel lukt?Anoniem: 316512 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:32:
Zijn er hier trouwens mensen die wel eens BFBC2 filmpjes maken met Fraps? Het lukt mij namelijk niet om te filmen. Als ik op de shortkey druk om het filmen te starten gebeurt er niets. Met dezelfde settings kan ik wel andere spellen opnemen.
Wel jammer dat BC2 geen record/theater functie heeft. Constant frapsen is ook niet ideaal: verplicht in bepaalde resoluties spelen en zoveel hardeschijfruimte heb ik nou ook niet
Zal wel eens op die agressive server spelen. Sowieso wat meer CQ spelen want met rush is het af en toe wat droevig met twee teams die in hun basis blijven snipen. Beetje saai :<
[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 20-06-2011 14:41 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
- SASS
- @nl Battlefield (wel wat mindere regeltjes)
- Aggressive
Hopelijk kom ik wat meer tweakers tegen nu! (PC)
Add Mu.siQ anders
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Zal wel even in afterburner proberen. Maar moet toch werken! Heb er niet voor niets een licentie voor.Gundogan schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:37:
[...]
Bij mij lukt het prima. Misschien iets als afterburner of xfire proberen en kijken of het daarmee wel lukt?
Wel jammer dat BC2 geen record/theater functie heeft. Constant frapsen is ook niet ideaal: verplicht in bepaalde resoluties spelen en zoveel hardeschijfruimte heb ik nou ook niet
Zal wel eens op die agressive server spelen. Sowieso wat meer CQ spelen want met rush is het af en toe wat droevig met twee teams die in hun basis blijven snipen. Beetje saai :<
Heb je de laatste versie van fraps? Kun je wel screenshots trekken?Anoniem: 316512 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 14:50:
[...]
Zal wel even in afterburner proberen. Maar moet toch werken! Heb er niet voor niets een licentie voor.
Hier werkt de boel in ieder geval prima met versie: 3.2.3, build 11796
op 1200p zo'n 4 GB per minuut... dus zorg voor een schijf die niets anders te doen heeft en voldoende ruimte op die schijf.
Volgens mij heb ik de laatste versie ja. Moet ik even nakijken. Heb een schijf met circa 800 GB aan vrije ruimte. En ben niet van plan langer dan 10 min per sessie te filmen.M2M schreef op maandag 20 juni 2011 @ 15:47:
[...]
Heb je de laatste versie van fraps? Kun je wel screenshots trekken?
Hier werkt de boel in ieder geval prima met versie: 3.2.3, build 11796
op 1200p zo'n 4 GB per minuut... dus zorg voor een schijf die niets anders te doen heeft en voldoende ruimte op die schijf.
Idd niveau heel erg hoog. Gisteren had ik 4 - 18 in tijden niet gehad, was echt ergNLsandman schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:14:
[...]
Heb daar gisteren ook 1,5 uur gespeeld en was kapot, de adrenaline gierde door mijn lijf tijdens het spelen en mijn hartslag was hoog, tis net top sport.
Waarschuwing voor nieuwschierige spelers:
Het niveau is zeer hoog, bijna allemaal spelers met een snelle reactie en goede aim, velen hebben clan war of esl ervaring.
Als je toch tijd over hebt
Buffalo77 | Pokemon Unite
Anoniem: 238040
EDIT: is inmiddels gelukt. Blijkt aan het vinkje bij Remember password te liggen. Beetje jammer dat je nu iedere keer je password in moet voeren om online te kunnen.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 238040 op 20-06-2011 19:18 ]
Schijnt een foutje te zijn
[ Voor 4% gewijzigd door spookz0r op 20-06-2011 19:31 ]
Schieten met X

Anoniem: 160457
Zijn nick ook... ADHD_WACKO_JACKO. Bij deze gepromoveerd tot oudste speler special in de topic start.
CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB
- Roadkill an enemy with any helicopterLuPo schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:39:
Ik moet nog een aantal trophies halen. Iemand nog tips om ze makkelijk te krijgen?
Op Isla Innocentes als attacker bij de 1e basis de chopper pakken en parkeren op de heavy machine gun op het heuveltje als deze bemant is.
- knife 5 friends
Paar PS3 spelers uit je friendslist proberen te joinen en als je in het team van de tegenstander zit een paar potjes achter de mensen aanrennen voor je knifekills.
- get 20 demolish kills
Met 6 C4 en explosive damage huisjes C4-en als er boven enkele enemies zitten.
- destroy an enemy helicopter with a stationary RPG
Op Valparaiso (die met vuurtoren) heb je op de 2e basis en 3e basis als verdediger een stationary AT staan en de tegenstanders hebben dan continu choppers die spawnen. Beetje kwestie van geluk, of na lang oefenen skill natuurlijk.
Ik speelde ook eerst op random servers. Maar als ik nu een server gezellig vond, kijk ik in m'n History tab in je server browser en sla ik die server op.stoofpeer schreef op maandag 20 juni 2011 @ 20:17:
Ik speel echt altijd op random servers. Meestal vind ik wel een aantal servers die ik vaker bezoek, maar ik weet niet hoe ik een server moet 'favoriten' ingame. Maar ik vermaak me opzich prima met de servers die ik vind, je krijgt vaak alleen zeikteams eerste klas.
Je favourite iets door op dat zwart icoontje naast de server te klikken, dan zie je de optie wel
Ik speel vooral op de verschillende servers van OldMenGaming, maar vraag mij niet waarom. Ze zijn gewoon altijd gegarandeerd vol en dan moet ik niet eerst een nieuwe server zoeken.
Ook X-only servers sla ik op (bv. Oasis only, conquest mode
Ik zit in de "normale klasse": K/D schommelt meestal tussen 0.90 en 1.50 in een matchRobsel_NL schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:43:
Ik ben ook wel eens op old men gaming geweest idd, maar pas op dat je niet te goed gaat spelen, dan word je gekicked wegens "cheating" -.-
edit: hoewel ik dankzij m'n huidige M16+more_flanking verslaving meer en meer rond de 2.00 zit soms.
[ Voor 13% gewijzigd door Asgaro op 20-06-2011 21:46 ]
Edit: nvm
[ Voor 46% gewijzigd door MrLeeeet op 20-06-2011 21:51 ]
Meh ook met rustig bursten blijf ik de M16 toch een stuk minder vinden dan de AN94. De derde kogel uit de M16 burst is me toch te willekeurig. Met RDS is de M16 inderdaad beter dan met de acog. Prima midrange wapen zo, maar toch hebben andere assault wapens de voorkeur (AN94 dus en ook de XM8).Asgaro schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:18:
[...]
Ok, post dan zeker je ervaring hier he![]()
Feit is wel dat je je niet echt kan permitteren van een burst of 2 mis te schieten, maar dat wordt je gewoon.
Ook speel ik met de RDS, niet met de Acog. Dat vizier zoomt voor mij teveel in, aangezien ik ook bij medium range graag inzoom en dan is het niet echt handig.
wist nog niet dat die grenade launcher onder je gun 40mm was... en dat mocht dus niet
ligt het trouwens aan mij of is de bullet drop best flink... op 100m moet je best flink hoger mikken
bij BFplay4Free was dat maar een paar mm hoger... nog ff wennen dus
Steam: McKluit
ik vind die drop eigenlijk alleen maar bij sniperrifles groot. Alle andere wapens hebben ook een heel klein beetje drop, maar op elke afstand hetzelfde, dus een uzi op bijvoorbeeld de heavy metal map, heeft minder drop dan een m95Kluit schreef op maandag 20 juni 2011 @ 22:10:
Ik was net gewoon gekicked van de noob server..![]()
wist nog niet dat die grenade launcher onder je gun 40mm was... en dat mocht dus niet![]()
ligt het trouwens aan mij of is de bullet drop best flink... op 100m moet je best flink hoger mikken
bij BFplay4Free was dat maar een paar mm hoger... nog ff wennen dus

Er zit geen verschil in de drop.Baccy schreef op maandag 20 juni 2011 @ 23:00:
[...]
ik vind die drop eigenlijk alleen maar bij sniperrifles groot. Alle andere wapens hebben ook een heel klein beetje drop, maar op elke afstand hetzelfde, dus een uzi op bijvoorbeeld de heavy metal map, heeft minder drop dan een m95
Het verschil lijkt enkel groter doordat je verder ingezoomed bent op een sniper rifle.
Als jij echter een ACOG scope op een sniper rifle plaatst lijkt het ineens of je minder drop hebt. (omdat je gewoon minder inzoomed)
Alle andere guns niet.
Met een AR kan je dus gewoon mikken met een M24 afhankelijk van de afstand iets erboven.
Dat is niet waar inderdaad, alleen de sniperrifles en de RPG's hebben bullet drop. De andere wapens niet.unfor schreef op maandag 20 juni 2011 @ 23:04:
[...]
Er zit geen verschil in de drop.
Het verschil lijkt enkel groter doordat je verder ingezoomed bent op een sniper rifle.
Als jij echter een ACOG scope op een sniper rifle plaatst lijkt het ineens of je minder drop hebt. (omdat je gewoon minder inzoomed)
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Redje schreef op maandag 20 juni 2011 @ 23:20:
Sommige sniperrifles, M24, M95, SV98 en GOL hebben wel degelijk een drop.
Alle andere guns niet.
Met een AR kan je dus gewoon mikken met een M24 afhankelijk van de afstand iets erboven.
Alle wapens hebben bulletdrop, laten we daar nou niet weer een discussie over houden, is al vaker geweest.Compizfox schreef op maandag 20 juni 2011 @ 23:27:
[...]
Dat is niet waar inderdaad, alleen de sniperrifles en de RPG's hebben bullet drop. De andere wapens niet.
[ Voor 32% gewijzigd door unfor op 20-06-2011 23:29 ]
Niet iedereen volgt dit topic iedere dag.unfor schreef op maandag 20 juni 2011 @ 23:28:
[...]
[...]
Alle wapens hebben bulletdrop, laten we daar nou niet weer een discussie over houden, is al vaker geweest.
[video]
Ik wist niet beter dat alleen snipers drop hadden, blijkbaar was dat dus foute info.
Geen probleem, maar als je denkt dat iemand onjuist is, kun je beter de feiten op een rijtje hebben voordat je iets post.Redje schreef op maandag 20 juni 2011 @ 23:57:
[...]
Niet iedereen volgt dit topic iedere dag.
Ik wist niet beter dat alleen snipers drop hadden, blijkbaar was dat dus foute info.
Het tempo is ook hoog, het is niet te vergelijken met andere servers, je hebt geen moment rust en je kunt alleen op adem komen als je niet spawntspookz0r schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:36:
[...]
Idd niveau heel erg hoog. Gisteren had ik 4 - 18 in tijden niet gehad, was echt ergWel handig om dingen te leren
De server doet me denken aan sqdm maar dan met vlaggen.
En dan te bedenken dat er mensen zijn die het jammer vinden dat de server niet 32 man is, ik krijg al een inzinking als ik daar aan denkNLsandman schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 08:27:
[...]
Het tempo is ook hoog, het is niet te vergelijken met andere servers, je hebt geen moment rust en je kunt alleen op adem komen als je niet spawnt![]()
De server doet me denken aan sqdm maar dan met vlaggen.
24 Agressieve spelers is zo anders dan 4 aggressieve spelers en 20 campers..
Echt zalig! Al stuk of 5 keer gezien, vind het bewonderenswaardig
[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 21-06-2011 11:13 ]
" cannot connect to EA online "
Anoniem: 410531
Wat dacht je van de M4 met ACOG. Met dit wapen ben ik zo goed geworden dat ik op sniper afstand snipers pak.Gundogan schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:56:
[...]
Meh ook met rustig bursten blijf ik de M16 toch een stuk minder vinden dan de AN94. De derde kogel uit de M16 burst is me toch te willekeurig. Met RDS is de M16 inderdaad beter dan met de acog. Prima midrange wapen zo, maar toch hebben andere assault wapens de voorkeur (AN94 dus en ook de XM8).
Ik heb hier hetzelfde probleemSkybullet schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:18:
is er onderhoud of storing bij ea ?
" cannot connect to EA online "

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
Anoniem: 410531
Hoe lang duurt die?SileX schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:51:
Het is al ruim jaaaaren bekend dat er op elke dinsdag onderhoud is...
Straks heb ik mn voorlaatste examen, wil daarna wel een ganse namiddag wat stoom afblazen
stond dit eerst niet in de postwaarschuwing?Asgaro schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:01:
[...]
Niet bij iedereen is dat bekend, zoals de nieuwelingen en mensen die niet op forums kijken, of maar af en toe. Ik zelf kwam er pas achter na maanden.
Hoe lang duurt die?
Straks heb ik mn voorlaatste examen, wil daarna wel een ganse namiddag wat stoom afblazen
btw wat doen ze eigenlijk als er "server onderhoud" is?
[ Voor 18% gewijzigd door 10K op 21-06-2011 12:27 ]
"Above And Beyond The Call"
Anoniem: 277804
BFN zit ik altijd op! De Hullu is m'n nick, misschien weleens voorbij zien komen?Komen jullie anders ook eens gezellig op de rush servers van BFN (voor PC) spelen? Zie ik nog eens wat tweakertjes
Dat kan van alles zijn. Defraggen van de servers, database maintenance, health checks op de machines, misschien zelfs een upgrade. Het kan ook heel goed zijn dat ze een keertje niks doen, die dinsdag is gewoon de centrale dag voor onderhoud, mocht dat nodig zijn.10K schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:26:
[...]
stond dit eerst niet in de postwaarschuwing?
btw wat doen ze eigenlijk als er "server onderhoud" is?
Nee, we starten altijd met een man of 4 de server.Anoniem: 316512 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:54:
Vind de AGGRESSIVE server toch wel tegenvallen. Zit er atm in... niet echt super goede spelers. Is het altijd zo?
Daarna krijg je een mix van random newbies en spelers die vaker komen, later op de middag/avond word het steeds meer opgevuld met de betere spelers
Probeer hem s'avonds maar eens, dan piep je wel anders!
Ik zag gisteravond een man of 5 van GoT, kan dat kloppen?
[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 21-06-2011 14:58 ]
Alleen na 23:00 liep hij leeg naar 12man, erg jammer!
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Ik was er een paar potjes gisteravondunfor schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:52:
[...]
Nee, we starten altijd met een man of 4 de server.
Daarna krijg je een mix van random newbies en spelers die vaker komen, later op de middag/avond word het steeds meer opgevuld met de betere spelers
Qua individuele skill zit het op die server wel snor, mensen schieten meestal terug
Anoniem: 360581
[ Voor 157% gewijzigd door PWM op 21-06-2011 20:49 ]

[ Voor 74% gewijzigd door PWM op 21-06-2011 20:48 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Lijkt me best handig... al blijft het raar tegen de computer praten
In mn settings staat dat ik heb LALT moet drukken om te praten, maar volgens mij werkt het niet echt...
Steam: McKluit
Ik was er wel ja, ik ga er nu ook weer in..unfor schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:52:
[...]
Nee, we starten altijd met een man of 4 de server.
Inderdaad hoger niveau dan normaal. Helaas werd ik net gekicked voor mijn te hoge ping.
Was soms wel te merken. De hitreg was slechter dan normaal. Beetje vervelend als je met 40mm shotgun iemand viel in zijn raap schiet dat er dan niets gebeurd
Sorry, Teamspeak met m'n clan als ik op SASS speelKluit schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:14:
Gebruikt er weleens iemand in-game voice chat?
Lijkt me best handig... al blijft het raar tegen de computer praten
In mn settings staat dat ik heb LALT moet drukken om te praten, maar volgens mij werkt het niet echt...
Op SASS mag je niet baserapen, en niet je Gustav als hoofdwapen gebruiken, maar verder mag alles. Naar mijn mening is dat een hele fijne mix tussen regels en tactiek. Als speler wil ik liever niet te veel betutteld worden, al kan ik me voorstellen dat het is om de nieuwere spelers te beschermen?
Op de hardcore server zijn bijvoorbeeld geen regels, maar daar heb je dan ook weer minder "cheape" spelers. Het balanceert sneller uit met goede spelers. Als iemand cheap aan het spelen is vinden goede spelers daar wel een weg omheen
Mcoms heeft de aggressive server niet, aangezien er conquest draait.citruspers schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:32:
Van wat ik zo lees zijn er wel heel veel "regeltjes" op die "aggressive" server. Voor de mcoms blijven, geen gebouwen kapot schieten, geen kamperende snipers.
Er word van iedereen verwacht dat zij zich focussen op het capturen/verdedigen van flags.
Ik weet niet waar je het "geen gebouwen kapot schieten" vandaan haalt.
Geen campende snipers bevorderd agressieve objective gameplay.
Ik heb in ieder geval net met Gunter Ludolf weer een leuk potje gedaan op de SASS noob23 server. Om het eerlijk te houden zijn we alleen maar met onze smoke launcher gaan schieten (direct hit = kill) en dat liep nog best aardig.
Anoniem: 362006
Het enige wat jammer is (en hier ook al eens besproken is) is de lag in de eerste 1-2 games nadat je de server joined. Overleef je deze kleine ergernis, dan is het "tons of fun".
Mochten mensen interesse hebben om ook eens te komen kijken, mijn ingame nick is: Amoebassassin
Het is onmogelijk dat iemand zo snel al achter A kan komen. Zelfs als ze een chopper zouden gebruiken (die op die map niet aanwezig is), dan nog kan dat niet zo snel.
2 dagen eerder op OASIS (defender) laatste set Mcoms. Na neer geschoten te zijn respawn ik...ik loop 2 passen...spawnt er een enemy voor mijn neus, zonder dat er iemand in de buurt was. Dit gebeurde tot 2 keer toe.
En dan zijn er mensen die durven te beweren dat cheaten op de PS3 onmogelijk is...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
[ Voor 8% gewijzigd door LuPo op 22-06-2011 08:44 ]
Assault met 40mm nades en dan muren uit een gebouw blazen. Kies dan wel een gebouw met een Mcom, dan heb je de meeste kans op destruction 2.0 kills (plus 250 punten voor de McomLuPo schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:44:
Ik moet alleen nog 'even' 20 demolish kills maken (en level 22 worden). Dan platinum.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
kan ook heel goed met C4Jackal131 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:05:
[...]
Assault met 40mm nades en dan muren uit een gebouw blazen. Kies dan wel een gebouw met een Mcom, dan heb je de meeste kans op destruction 2.0 kills (plus 250 punten voor de Mcom)
Bekijk de filmpjes van deze channel voor een paar tips:mngm schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:38:
Battlefield 3 ziet er de max uit volgens mij, en deze zal ik dus zeker kopen als ik mijn nieuwe pc heb. Ik heb echter nog nooit een battlefield game gespeeld en zal vanavond BC2 downloaden op steam. Weet iemand een goed filmpje waar al de multiplayer basics worden uitgelegd? Ik heb het 'how not to be a noob' filmpje gezien van in de TS, maar ik wil iets dat nog uitgebreider is
YouTube: Kanaal van BadCompany2Training
Verder kan je gewoon een paar gameplay filmpjes op Youtube bekijken, (channel van pixelenemy/pixelenemyrevive).
Alleen loop je dan het "risico" dat je ze gewoon killed met C4 ipv d2.0, gezien de splash damage
Ik kreeg nu het idee dat zelfs verdedigen niet de bedoeling was. Een beetje tegenstrijdigheid van de admins misschien? Aangezien sommigen aangeven dat verdedigen wel mag, anderen vinden het "campen".unfor schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 01:13:
[...]
Mcoms heeft de aggressive server niet, aangezien er conquest draait.
Er word van iedereen verwacht dat zij zich focussen op het capturen/verdedigen van flags.
Ik weet niet waar je het "geen gebouwen kapot schieten" vandaan haalt.
Geen campende snipers bevorderd agressieve objective gameplay.
De server is in principe wel lekker, alleen erger ik mij nogal aan de admins die je constant op de nek zitten. We zijn immers geen kleuters. Ik snap best dat je regels wilt handhaven maar je kan ook overdrijven.
Een beetje minderen zou voor iedereen prettig zijn. En als laatste "rant" wil ik nog zeggen dat het constant verraden van teammates die bijv. 2 seconden stil staan en dan als campers worden aangewezen nou niet echt bevorderend zijn voor de sfeer.
Kom maar spelen op de LastActionHero, TeamEurope en AGGRESSIVE server, daar leer je snel genoeg..mngm schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:38:
Battlefield 3 ziet er de max uit volgens mij, en deze zal ik dus zeker kopen als ik mijn nieuwe pc heb. Ik heb echter nog nooit een battlefield game gespeeld en zal vanavond BC2 downloaden op steam. Weet iemand een goed filmpje waar al de multiplayer basics worden uitgelegd? Ik heb het 'how not to be a noob' filmpje gezien van in de TS, maar ik wil iets dat nog uitgebreider is
Vrij spel voor de tanks en mensen op de grond dus. Op een gegeven moment hadden ze ook onze heli te pakken. Toen was het feest helemaal compleet.
Iemand nog tips om een dergelijk goede piloot uit de lucht te krijgen?
[ Voor 8% gewijzigd door jagermeister op 22-06-2011 11:24 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik wil trouwens vietnam is proberen. Nu zie ik hem erg veel als direct download. Is vietnam ook gewoon als doos te krijgen (dat staat mooier in mijn collectie
@hierboven, weet wat je bedoelt. Dan voel je je echt hopeloos. Ik ga meestal gewoon in een redelijk gecoverde positie zitten en dan met at4 bestoken en/of tracers en rpg's. Beetje geluk hebben is het wel.
[ Voor 21% gewijzigd door Mu.siQ op 22-06-2011 11:27 ]
Tja... eigenlijk is het zonde dat die dingen unlimited ammo hebben. Ze zouden op een gegeven moment gewoon door hun ammo heen moeten zijn en dan terug naar de basis moeten vliegen om daar te landen en te herladen o.i.d (wat dan enige tijd zou duren uiteraard). Zo heeft de tegenpartij weer even de tijd om orde op zaken te stellen.Mu.siQ schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:24:
Gister ging 't ook wel lekker. Weer 13 om 1..voor mij lekker. Choppers en tanks opblazen, mjam! Lekker heen en weer surfen tussen capture points. Kom maar op met die XP, hehe.
Ik wil trouwens vietnam is proberen. Nu zie ik hem erg veel als direct download. Is vietnam ook gewoon als doos te krijgen (dat staat mooier in mijn collectie) met daarin de code om hem te downloaden?
@hierboven, weet wat je bedoelt. Dan voel je je echt hopeloos. Ik ga meestal gewoon in een redelijk gecoverde positie zitten en dan met at4 bestoken en/of tracers en rpg's. Beetje geluk hebben is het wel.
Hoop dat ze voor BF3 hier iets op hebben verzonnen.
In BF1942 ging ammo voor vliegtuigen gewoon op. Je moest dan langzaam over de startbaan vliegen om te herladen. Bij Desert Combat moest de heli op de hangaar landen of er vlak boven hoveren om te herladenjagermeister schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:36:
[...]
Tja... eigenlijk is het zonde dat die dingen unlimited ammo hebben. Ze zouden op een gegeven moment gewoon door hun ammo heen moeten zijn en dan terug naar de basis moeten vliegen om daar te landen en te herladen o.i.d (wat dan enige tijd zou duren uiteraard). Zo heeft de tegenpartij weer even de tijd om orde op zaken te stellen.
Hoop dat ze voor BF3 hier iets op hebben verzonnen.
Waar is Loonens als je 'em nodig hebt:Pjagermeister schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:23:
De laatste tijd ook weer een beetje aan het spelen. Gisteren op een 24h Oasis server Rush gespeeld. Man man man, wat werd mijn team daar verkracht zeg. Er waren een paar gasten zeer goed met de heli's. Er was amper iets tegen te beginnen. Ze walsten over ons heen doordat die heli de boel continu aan het bestoken was. Doordat die gast dat ding zeer goed onder controle had, was ie gewoon niet uit de lucht te krijgen.
Vrij spel voor de tanks en mensen op de grond dus. Op een gegeven moment hadden ze ook onze heli te pakken. Toen was het feest helemaal compleet.
Iemand nog tips om een dergelijk goede piloot uit de lucht te krijgen?
@ M411007
Was in BF2 ook zo, hopelijk ook voor BF3.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 160457 op 22-06-2011 11:41 ]
Precies... snap niet waarom dat ooit is gewijzigd. Een goede piloot ownt nu een heel team vanuit de lucht. Die gast zijn k/d was dat potje gewoon iets van 48/3 ofzo.M411007 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:40:
[...]
In BF1942 ging ammo voor vliegtuigen gewoon op. Je moest dan langzaam over de startbaan vliegen om te herladen. Bij Desert Combat moest de heli op de hangaar landen of er vlak boven hoveren om te herladen
Vietnam kan je kopen bij bol met hoesje.Mu.siQ schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:24:
Gister ging 't ook wel lekker. Weer 13 om 1..voor mij lekker. Choppers en tanks opblazen, mjam! Lekker heen en weer surfen tussen capture points. Kom maar op met die XP, hehe.
Ik wil trouwens vietnam is proberen. Nu zie ik hem erg veel als direct download. Is vietnam ook gewoon als doos te krijgen (dat staat mooier in mijn collectie) met daarin de code om hem te downloaden?
Had Vietnam vorige week gekocht, speelt wel anders, weinig dekking etc.
Rifles hebben iets meer damage, als je weer vanilla speelt denk je echt dat je pulp schiet.
Je hebt wel een stuk minder servers maar genoeg om te kunnen spelen.
Vietnam ligt ook gewoon bij Bart Smit en Media Markt heeft hem ook voor een tientje.Mu.siQ schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:24:
..
..
Ah oke. Ik wil 'm toch 's gaan proberen, just for the heck of it.Redje schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:46:
[...]
Vietnam kan je kopen bij bol met hoesje.
Had Vietnam vorige week gekocht, speelt wel anders, weinig dekking etc.
Rifles hebben iets meer damage, als je weer vanilla speelt denk je echt dat je pulp schiet.
Je hebt wel een stuk minder servers maar genoeg om te kunnen spelen.
LoL @ pulp schieten. Ik denk dan meteen aan die prop papiertje die je schoot via je uit elkaar gehaalde pennenhulsje. Vroegah in de klas. Of ben ik de enige? XD
Ik denk dat ik vanavond nog maar 's ga spelen...op die aggresive server. Kijken hoe ik daar meekom..
Ik heb nog een FRS kaartje met tegoed, dus ik ga daar even kijken denk ik vanmiddagM411007 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:47:
[...]
Vietnam ligt ook gewoon bij Bart Smit en Media Markt heeft hem ook voor een tientje.
[ Voor 16% gewijzigd door Mu.siQ op 22-06-2011 11:49 ]
Yup, alleen een goede piloot gaat meteen gericht op dat ding af en sloopt hem in no-time. Maar ben het met je eens hoor.M411007 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:46:
Op Oasis moet je als verdediger proberen je AA-gun te beschermen. Met die dingen heb ik al tig heli's uit de lucht geschoten.
op oasis rush heb je die AA gun niet eens nodig. Een fatsoenlijke tankpiloot of iemand die overweg kan met een M136 haalt zo'n heli zo uit de lucht. En dat kost niet eens zoveel moeite. Bovendien wil iedereen dat ding uit de lucht halen als het boven je vliegt. Het is eigenlijk automatisch een priority target van je hele team. Zo'n heli heeft in de meeste games die ik speel weinig tot niets in te brengen in ieder geval.jagermeister schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:52:
[...]
Yup, alleen een goede piloot gaat meteen gericht op dat ding af en sloopt hem in no-time. Maar ben het met je eens hoor.
Maar, als je zelf in zo'n ding zit, je weet de AA stuk te krijgen en je bent of hebt een fatsoenlijke piloot die niet netjes stil gaat hangen

Deze gast hing inderdaad niet stil. Hij bleef snel rondjes de basis draaien en was voor niemand in mijn team te raken. Heb het echt wel geprobeerd, maar mijn ben niet zo geskilled met de RPG of M136 helaas.M2M schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:19:
[...]
op oasis rush heb je die AA gun niet eens nodig. Een fatsoenlijke tankpiloot of iemand die overweg kan met een M136 haalt zo'n heli zo uit de lucht. En dat kost niet eens zoveel moeite. Bovendien wil iedereen dat ding uit de lucht halen als het boven je vliegt. Het is eigenlijk automatisch een priority target van je hele team. Zo'n heli heeft in de meeste games die ik speel weinig tot niets in te brengen in ieder geval.
Maar, als je zelf in zo'n ding zit, je weet de AA stuk te krijgen en je bent of hebt een fatsoenlijke piloot die niet netjes stil gaat hangen![]()
dan zit je goed en kun je je team goed helpen om die mcom's op te blazen.
Doordat iedereen dat ding uit de lucht wilde halen liep iedereen als een kip zonder kop in de rondte en hadden ze zowat vrijspel om de MCOMs te armen.
Let wel op dat een retail code niet werkt in de Steam versie van BFBC2, andersom werkt het ook niet.Mu.siQ schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:24:
Ik heb GEEN steam versie dus een retail code zou dan dus gewoon moeten werken neem ik aan.agoNITE schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:47:
[...]
Let wel op dat een retail code niet werkt in de Steam versie van BFBC2, andersom werkt het ook niet.
Voor zover ik weet welMu.siQ schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:36:
[...]
Ik heb GEEN steam versie dus een retail code zou dan dus gewoon moeten werken neem ik aan.
Stom ook trouwens dat ik hierover begin, je gaf al aan dat je BFBC2 in een doosje hebt
Het is soms trouwens wel zo dat je een game retail koopt maar dan via steam moet/kan spelen. BO heeft dit, Saints Row 2 heb ik dit gehad, MW2. Maar dat zal met deze niet van toepassing zijn.
Mja, helaas herkennen ze dat instortingsgeluid en wordt er ook nog geroepen: "Get out!".Jackal131 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:05:
[...]
Assault met 40mm nades en dan muren uit een gebouw blazen. Kies dan wel een gebouw met een Mcom, dan heb je de meeste kans op destruction 2.0 kills (plus 250 punten voor de Mcom)
Zie hierboven. Vandaag twee uur geprobeerd en geen één destruction 2.0 kill gemaakt.
1 keer dacht ik er 1tje te hebben, maar toen ging ik dood. Echter kreeg ik wel +50. Maar geen destruction 2.0 in beeld.
Word vietnam wel in de winkel verkocht? Het is een DLC, die kun je op steam of in de EA store/Origin kopen.Mu.siQ schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:33:
Ik gaf het niet zo expliciet aan, maar ja, ik heb wel een leuk rijtje met games (voornamelijk shooters), waaronder BFBC2. Ik hoop dat FRS hem heeft.
Het is soms trouwens wel zo dat je een game retail koopt maar dan via steam moet/kan spelen. BO heeft dit, Saints Row 2 heb ik dit gehad, MW2. Maar dat zal met deze niet van toepassing zijn.
DLC staat voor Downloadable Content, lijkt mij niet dat er een boxed versie is.
[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 22-06-2011 15:05 ]
Dus daar hoef je het ook niet voor te doen
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Of je leert hacker schreeuwen als nooit tevoren.Jovas schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:22:
[...]
Kom maar spelen op de LastActionHero, TeamEurope en AGGRESSIVE server, daar leer je snel genoeg..
Je hoeft niets te downloaden. Vietnam zat al bij een patch. Als je BC2 uptodate is hoef je hem alleen te unlocken met de key en kun je hem direct spelen.Pablo11392 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:01:
Gewoon via g2play joh. Is die momenteel 11 euro ofzo. Krijg je gelijk de key. En dan is het een kwestie van 3/4 uurtjes via EA download manager downloaden en gassen met die hap
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Mijn dvdrom wordt wat ouder en soms leest die de DVD niet.
Of is er iets als een patch om zonder DVD te spelen ?
Dit topic is gesloten.