Ik heb de negative mouse acc. eraf gehaald. Wat een wereld van verschil zeg... En weer helemaal opnieuw leren aimen, maar dat heb ik er wel voor over. tnxunfor schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:43:
[...]
Daar heb je sensitivity tweaks voor![]()
Ik heb voor ieder voertuig een andere sensitivity.
Ik voelde de acceleration al sinds dag 1, ik rust dan niet tot ik een tweak gevonden heb.M2M schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:01:
[...]
Ik heb de negative mouse acc. eraf gehaald. Wat een wereld van verschil zeg... En weer helemaal opnieuw leren aimen, maar dat heb ik er wel voor over. tnx
Ga er maar vanuit dat je in korte tijd veel beter gaat spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 15-06-2011 15:03 ]
De tweak had ik al wel gevonden, maar het geknutsel in de ini's is nogal tijdrovend. Ik heb het toen drie keer aangepast, weer inloggen en testen. Na wat prutswerk toch maar de backup teruggezet.
Ik had niet eens door dat er acceleration opzat? Misschien omdat ik alleen console-ports heb gespeeld de laatste tijd?
Mouse acceleration ftw! 
Vind het juist prettig spelen, lage sens (3.5) maar met een beetje accel om het te compenseren.
Vind het juist prettig spelen, lage sens (3.5) maar met een beetje accel om het te compenseren.
Het is just negatieve acceleratie, dus als jij ineens supersnel wilt draaien word je muis vertraagd.Redje schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:24:
Mouse acceleration ftw!
Je kunt dat testen door langzaam van de ene kant naar de andere kant van je muismat te bewegen,
daarna veel sneller weer terug te bewegen.
Kijk je nu naar het zelfde punt waar je begon? Nee.
Negatieve of positieve acceleratie is echt een rampzalig iets voor de serieuze gamer.
[ Voor 29% gewijzigd door unfor op 15-06-2011 15:32 ]
Werkt die tegenwoordig nog? Ik had vroeger (aantal patches van BFBC2 terug) ook zo'n tooltje (BFBC2 mouse fix heette dat geloof ik), maar die werkte na een bepaalde patch niet meer. Alle settings waren toen verknoeid omdat je sens überlaag was gaan staan of zo.M2M schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:01:
[...]
Ik heb de negative mouse acc. eraf gehaald. Wat een wereld van verschil zeg... En weer helemaal opnieuw leren aimen, maar dat heb ik er wel voor over. tnx
Ik haat mouse acceleration in alle vormen, positief of negatief, trouwens
Zelfs gewoon in Windows of Linux kan ik het voelen.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik speel met positieve accel. via de mousedriver dus de negatieve accel in BC2 merk ik vast daarom niet.unfor schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:26:
[...]
Het is just negatieve acceleratie, dus als jij ineens supersnel wilt draaien word je muis vertraagd.
Je kunt dat testen door langzaam van de ene kant naar de andere kant van je muismat te bewegen,
daarna veel sneller weer terug te bewegen.
Kijk je nu naar het zelfde punt waar je begon? Nee.
Negatieve of positieve acceleratie is echt een rampzalig iets voor de serieuze gamer.
Het is ook een voorkeur.
Ik speel al zo sinds Quake1 en vind mezelf best serieus
In de tijd van Quake 1 bestond acceleratie nog niet, dat is iets wat in XP is toegevoegd.Redje schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:31:
[...]
Ik speel met positieve accel. via de mousedriver dus de negatieve accel in BC2 merk ik vast daarom niet.
Het is ook een voorkeur.
Ik speel al zo sinds Quake1 en vind mezelf best serieus
Lijkt me sterk dat dat niet kon met Logitech Mouseware onder Windows 95/98.unfor schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:33:
[...]
In de tijd van Quake 1 bestond acceleratie nog niet, dat is iets wat in XP is toegevoegd.
Misschien dat je gelijk hebt maar dat kan ik zo snel niet vinden.
Maar goed dat is ook een andere discussie.
Vandaag sinds tijden dat het weer even lekker ging (niet super ofzo, maar het speelde wel lekker).
En ineens werd ik gekicked en kreeg ik deze melding.

Ik zou niet weten wat ik verkeerd deed, en die melding maakt het mij ook niet duidelijker.
Gelukkig zijn er nog zat andere servers

Ik zou niet weten wat ik verkeerd deed, en die melding maakt het mij ook niet duidelijker.
Dat zijn van die idioten admins die nederlanders kicken. Zeker een duitse server?PearlPumpkin schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:19:
Vandaag sinds tijden dat het weer even lekker ging (niet super ofzo, maar het speelde wel lekker).
[afbeelding]
Je ziet wel vaker dat bijvoorbeeld russen en polen worden geweerd. (oostblokkers en russen staan bekend als de grootste cheaters)
en Nederlanders staan om hun BM bekend. Volgens de buitenlanders dan. Hele gesprekken worden soms gevoerd over een wel of niet cheat geval, newbie in team die de tank aan de tegenstander geeft of een ander euvel.unfor schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:25:
[...]
Dat zijn van die idioten admins die nederlanders kicken. Zeker een duitse server?
Je ziet wel vaker dat bijvoorbeeld russen en polen worden geweerd. (oostblokkers en russen staan bekend als de grootste cheaters)
BM?
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Bad manners.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
"No nl ! " zou je denken dat je op een server zat waarbij taal restricties zijn in chat
bijv veel hebben " Only english " ga je frans of pools chatten kickje tot gevolg
bijv veel hebben " Only english " ga je frans of pools chatten kickje tot gevolg
Ah, kijk aan.
Ik had volgens mij nog niet eens wat getypt, laat staan in het nederlands.
haha word ik ook eens gediscrimineerd omdat ik nederlander ben
.
Volgens mij was het inderdaad een duitse server. Nou ja, er zijn genoeg andere servers.
haha word ik ook eens gediscrimineerd omdat ik nederlander ben
Volgens mij was het inderdaad een duitse server. Nou ja, er zijn genoeg andere servers.
Anoniem: 160457
Het valt mij wel op dat het meestal Hollanders zijn met een grote mond, meestal over kindermisbruik, ga je moeder n*** en dat soort taal. Vind dat soort restricties eigenlijk ook wel terrecht dan, alhoewel niet elke Nederlander dit doet. Advies is dan ook om op de Gotland, Battle.no, Duitse of Britse servers te spelen, heb je niet gauw last van rare taal en admins die je kicken omdat je ze neergeschoten hebt.
Of natuurlijk de SASS servers. De enige keren dat ik wordt uitgescholden is als ik een clanmate voor de zoveelste keer doodschiet met een smoke grenade...maar dat gaat heerlijk over en weer en is nooit gemeend.
Anoniem: 315662
nederlanders schelden in het algemeen gewoon veel met ziektes etc. kk is daarvan wel het beste voorbeeld, wanneer je damn of fck oid. in de chat ziet valt het minder opAnoniem: 160457 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:48:
Het valt mij wel op dat het meestal Hollanders zijn met een grote mond, meestal over kindermisbruik, ga je moeder n*** en dat soort taal. Vind dat soort restricties eigenlijk ook wel terrecht dan, alhoewel niet elke Nederlander dit doet. Advies is dan ook om op de Gotland, Battle.no, Duitse of Britse servers te spelen, heb je niet gauw last van rare taal en admins die je kicken omdat je ze neergeschoten hebt.
kk? kutkanker ofzo? 
ik ken zelfs mensen die kk zegen voor OK. Dus als je hen dan wat vraagt zeggen ze in een server: kk. Krijgen ze een ban voor slecht taalgebruik x]
Ik ben gebanned in alle servers die streamen met PBBans.com. Waarom heeft EA PBBans.com toegang gegeven tot bijna al hun multiplayer games. Die zijn echt super irritante, nuteloze noobs. Ik ben gebanned voor niets. En kan in bijna geen een server meer spelen. Ik moet volgens hun een nieuwe cd-key kopen. Enige manier om weer te kunnen spelen. Ze willen mij niet unbannen enzo. Dat zijn de regels die ze met EA overeengekomen zijn zeggen ze. Ze hebben zelfs mijn account op hun forum gebanned.
Wat ik wel raar vind. Men mag NOOIT iemand opsluiten waarvan geen bewijzigen zijn dat hij wat verkeerd gedaan heeft (verdachte max een week ofzo)! Waarom krijg ik dan een permanente ban zonder dat zij kunnen weten of ik wel echt gecheated heb? En het dan nog niet zo is ook. Waarom zou ik cheaten als ik er niet tegen kan dat anderen cheaten?
Een spel met anti-cheat software? Ik heb liever games zonder anti-cheat waarbij alle spelers kunnen voten voor een kick/ban dan een admin die iedereen loopt te bannen of een automatisch systeem als PBBans.com of Punkbuster die je bant voor niets.
God, mag ik hopen dat BF3 geen PBBans.com én Punkbuster zal ondersteunen. Maar dat ze gewoon zoals Crysis 2 een eigen anti-cheat software gebruiken én alle spelers de mogelijkheid geven om anderen (zelfs admins) te bannen/kicken. Met een vote welliswaar.
ik ken zelfs mensen die kk zegen voor OK. Dus als je hen dan wat vraagt zeggen ze in een server: kk. Krijgen ze een ban voor slecht taalgebruik x]
Ik ben gebanned in alle servers die streamen met PBBans.com. Waarom heeft EA PBBans.com toegang gegeven tot bijna al hun multiplayer games. Die zijn echt super irritante, nuteloze noobs. Ik ben gebanned voor niets. En kan in bijna geen een server meer spelen. Ik moet volgens hun een nieuwe cd-key kopen. Enige manier om weer te kunnen spelen. Ze willen mij niet unbannen enzo. Dat zijn de regels die ze met EA overeengekomen zijn zeggen ze. Ze hebben zelfs mijn account op hun forum gebanned.
Wat ik wel raar vind. Men mag NOOIT iemand opsluiten waarvan geen bewijzigen zijn dat hij wat verkeerd gedaan heeft (verdachte max een week ofzo)! Waarom krijg ik dan een permanente ban zonder dat zij kunnen weten of ik wel echt gecheated heb? En het dan nog niet zo is ook. Waarom zou ik cheaten als ik er niet tegen kan dat anderen cheaten?
Een spel met anti-cheat software? Ik heb liever games zonder anti-cheat waarbij alle spelers kunnen voten voor een kick/ban dan een admin die iedereen loopt te bannen of een automatisch systeem als PBBans.com of Punkbuster die je bant voor niets.
God, mag ik hopen dat BF3 geen PBBans.com én Punkbuster zal ondersteunen. Maar dat ze gewoon zoals Crysis 2 een eigen anti-cheat software gebruiken én alle spelers de mogelijkheid geven om anderen (zelfs admins) te bannen/kicken. Met een vote welliswaar.
lolle, je jammert overal over je PB ban, maar er is toch echt gecheat met je key.
[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 15-06-2011 21:28 ]
Ja, want in Crysis 2 werkt dat goed. 
Ik vind het juist een goed systeem. Een cheater wordt op deze manier gewoon goed gestraft voor wat hij heeft gedaan. Bij een systeem zonder PBbans-streaming kan een cheater gewoon weer op een andere server verder als hij op de ene server gebant is.
Ik vind het juist een goed systeem. Een cheater wordt op deze manier gewoon goed gestraft voor wat hij heeft gedaan. Bij een systeem zonder PBbans-streaming kan een cheater gewoon weer op een andere server verder als hij op de ene server gebant is.
[ Voor 76% gewijzigd door Compizfox op 15-06-2011 21:29 ]
Sommige servers censoren zelfs "damn". En soms winden admins zich al op om een typfoutje.Ik zei: "Fly higger with the heli", wat natuurlij higher moest zijn , werd ik bijna geband omdat de admin dacht dat ik nigger wou zeggen. (Die Amerikanen hebben sowieso een ander woord voor Afro American people nodig, want dat is gewoon te lang....)
Amerikanen zijn echt TE preuts wat taal betreft (nee, kk en F* kan ik nog wel begrijpen)
Amerikanen zijn echt TE preuts wat taal betreft (nee, kk en F* kan ik nog wel begrijpen)
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Crysis 2 is niet zo'n super goed voorbeeld idd. Maar met mijn key is zeker niet gecheat! Ik zweer dat op m'n eigen graf! Ik was aan het spelen in een PBBans.com stream server. En plots werd ik gebanned voor een zogezegde multi cheat hack. Ik had zeker geen cheat, heb niets verkeerd gezegt, heb normaal gespeeld. Was niet overdreven goed aan het spelen (had volgens mij nog niet eens een kill gehaald na 10 spelen ongeveer) en ik had geen virussen ofzo op mijn pc.
Ik loop hier op het forum echt niet overal rond te vertellen dat ik gebanned ben en dat ik niet gecheat heb. Ik zeg maar zoals het is. Wat PBBans.com doet, is een game stelen. Ze nemen mij de game af in feite. Wat ik echt oneerlijk vind en ik zou ze zo voor de rechter kunnen slepen! Ik ga dit natuurlijk niet doen. Teveel werk, kost geld enzovoort. Maar, voor iets wat je niet gedaan hebt of totaal geen bewijs van geleverd is vind ik dat echt wel flauw!
Ik kan nu wel zeggen dat ik niet gecheat heb. Jullie hoeven het daarom niet te geloven. Maar we staan fifty-fifty. Je kan pbbans.com ook niet 100% geloven. Wie zegt dat de ban echt was? Wie zegt dat ik gecheat heb? Jullie zullen het nooit weten. Ik blijf bij mijn mening! En PBBans.com waarschijnlijk ook
De kans dat ik mijn cd-key nog terug krijg? NOOIT!
Daarvoor heb ik 50 euro neergeteld vorig jaar?
Ik wil maar zeggen. Ik kijk echt uit naar BF3! Maar als er weer zo'n systeem in zit. Zal ik twijfelen om hem te kopen. Die game kost ook rond de 50 euro volgens mij en als je dan weer gebanned word. Is dan 100 euro in de vuilbak.
Ok ik kan wel nog spelen op gewone server zonder een pbbans.com stream, maar er zijn heel veel servers die de stream wel gebruiken. Dat is echt helemaal niet leuk!
Ik loop hier op het forum echt niet overal rond te vertellen dat ik gebanned ben en dat ik niet gecheat heb. Ik zeg maar zoals het is. Wat PBBans.com doet, is een game stelen. Ze nemen mij de game af in feite. Wat ik echt oneerlijk vind en ik zou ze zo voor de rechter kunnen slepen! Ik ga dit natuurlijk niet doen. Teveel werk, kost geld enzovoort. Maar, voor iets wat je niet gedaan hebt of totaal geen bewijs van geleverd is vind ik dat echt wel flauw!
Ik kan nu wel zeggen dat ik niet gecheat heb. Jullie hoeven het daarom niet te geloven. Maar we staan fifty-fifty. Je kan pbbans.com ook niet 100% geloven. Wie zegt dat de ban echt was? Wie zegt dat ik gecheat heb? Jullie zullen het nooit weten. Ik blijf bij mijn mening! En PBBans.com waarschijnlijk ook
De kans dat ik mijn cd-key nog terug krijg? NOOIT!
Ik wil maar zeggen. Ik kijk echt uit naar BF3! Maar als er weer zo'n systeem in zit. Zal ik twijfelen om hem te kopen. Die game kost ook rond de 50 euro volgens mij en als je dan weer gebanned word. Is dan 100 euro in de vuilbak.
Ok ik kan wel nog spelen op gewone server zonder een pbbans.com stream, maar er zijn heel veel servers die de stream wel gebruiken. Dat is echt helemaal niet leuk!
Ik snap het, het is enorm vervelend dat je onterecht gebant bent. Toch vind ik het vreemd. Punkbuster is niet subjectief, het kijkt niet naar hoe jij speelt. Punkbuster kijkt enkel naar of jij bekende cheats op je PC hebt geinstalleerd en of je met je game files hebt zitten sjoemelen. Als je dat niet hebt gedaan snap ik niet hoe je dan toch gebant kunt zijn.
Zoals al gezegd: Hoe goed je speelt maakt voor Punkbuster niet uit.Qlii256 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:40:
Crysis 2 is niet zo'n super goed voorbeeld idd. Maar met mijn key is zeker niet gecheat! Ik zweer dat op m'n eigen graf! Ik was aan het spelen in een PBBans.com stream server. En plots werd ik gebanned voor een zogezegde multi cheat hack. Ik had zeker geen cheat, heb niets verkeerd gezegt, heb normaal gespeeld. Was niet overdreven goed aan het spelen (had volgens mij nog niet eens een kill gehaald na 10 spelen ongeveer) en ik had geen virussen ofzo op mijn pc.
Ja, maar het gaat hier niet over punkbuster. Maar over pbbans. Dat is iets anders neem ik aan? En hoe kan het nou zijn dat als ik in een server 10 min aan het spelen ben en 0 kills had (omdat ik toen nog slecht was x]) dat ik dan een multihack gebruik? Dan zou ik volgens mij toch wel wat kills halen?
PBBans werkt door Punkbuster voor zover ik weet, dus Punkbuster detect een cheat en PBBans add je dan op hun banlijst (zoiets).
Je hebt dus ergens die cheat op je PC gehad of gemodde gamefiles.
Lijkt me sterk dat je zo zwaar en zeker permbanned bent zonder enige goede reden?
Je hebt dus ergens die cheat op je PC gehad of gemodde gamefiles.
Lijkt me sterk dat je zo zwaar en zeker permbanned bent zonder enige goede reden?
Of een broertje, of een uitgeleende key oid.
Hoeft niet hoor. Je kan ze ook nog gewoon op je pc hebben staan.
Anoniem: 302127
Altijd leuk cheaters die ontkennen, ze busten je niet zomaar hoor. Er is een cheat gevonden, klaar dat is een feit.
PBbans is zeg maar een uitbreiding van Punkbuster. Punkbuster zelf kan je alleen bannen per server geloof ik. PBbans deelt de bans van alle servers waardoor iemand die op server 1 gebant is, ook automatisch gebant is op server 2. Mits die twee servers allebei streamen naar PBbans natuurlijk.Qlii256 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:46:
Ja, maar het gaat hier niet over punkbuster. Maar over pbbans. Dat is iets anders neem ik aan? En hoe kan het nou zijn dat als ik in een server 10 min aan het spelen ben en 0 kills had (omdat ik toen nog slecht was x]) dat ik dan een multihack gebruik? Dan zou ik volgens mij toch wel wat kills halen?
En ik herhaal: Punkbuster kijkt niet naar je kills of je in-game prestaties. Hoeveel kills je haalde doet er dus niet toe. Het kijkt alleen naar of er op jouw PC hacks zijn gevonden, en het werkt helemaal geautomatiseerd.
Er is dus ook geen admin die jouw gebant heeft oid, dus het kan in theorie ook niet onterecht zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Compizfox op 15-06-2011 22:11 ]
Geen admin? Waarom staat erop pbbans.com dan: ADMIN DECISION? Maarja, ik ga er over op houden. Ik blijf er bij dat ik niet gecheat heb. Of jullie mij nu geloven of niet. Geautomatisseerd? Zelfs computers maken fouten hoor.
En als ik een multihack aan zou hebben zou ik kills maken. Hij kijkt dan wel niet naar de kills enzo. Maar hij zou toch alleen een multihack vinden als ik die aan had of heb geinstalleerd ofzo. En met een multihack haal je volgens mij meer kills dan zonder (dat is toch de bedoeling van een hack neem ik aan). Aangezien ik na 10 spelen maar 0 kills had kan er iets niet kloppen he.
Maarja, ik hou er over op. Net nog even gespeeld.
Wat ik zo jammer/irritant vindt aan BC2 is dat de weapondamage iets te hoog is. Ik schiet een gans magazijn leeg op iemand en raak hem echt goed. Maar hij is nog niet dood. 3 schoten lost die andere en ik val dood. En dit soms zelfs met een pistol. Komt dit door die gele sterren? Hoe meer sterren hoe sterker je wapen ofzo?
Ik vond dit in de BC2 beta veel minder. Ik vond het toen veel leuker spelen omdat iedereen laag level was en je had (bijna) geen mensen met sterren en dus iedereen ongeveer zelfde qua wapens. Maar nu vind ik het spel een klein beetje overdreven. Je gaat iets te snel dood.
Iemand die soms leuke servers weer? Wat zijn jullie favoriete mappen eigenlijk?
En als ik een multihack aan zou hebben zou ik kills maken. Hij kijkt dan wel niet naar de kills enzo. Maar hij zou toch alleen een multihack vinden als ik die aan had of heb geinstalleerd ofzo. En met een multihack haal je volgens mij meer kills dan zonder (dat is toch de bedoeling van een hack neem ik aan). Aangezien ik na 10 spelen maar 0 kills had kan er iets niet kloppen he.
Maarja, ik hou er over op. Net nog even gespeeld.
Wat ik zo jammer/irritant vindt aan BC2 is dat de weapondamage iets te hoog is. Ik schiet een gans magazijn leeg op iemand en raak hem echt goed. Maar hij is nog niet dood. 3 schoten lost die andere en ik val dood. En dit soms zelfs met een pistol. Komt dit door die gele sterren? Hoe meer sterren hoe sterker je wapen ofzo?
Ik vond dit in de BC2 beta veel minder. Ik vond het toen veel leuker spelen omdat iedereen laag level was en je had (bijna) geen mensen met sterren en dus iedereen ongeveer zelfde qua wapens. Maar nu vind ik het spel een klein beetje overdreven. Je gaat iets te snel dood.
Iemand die soms leuke servers weer? Wat zijn jullie favoriete mappen eigenlijk?
Sterren geven aan dat je een 'x' aantal kills gemaakt hebt met een wapen.
Volgens mij is 1 gouden ster 100 kills bij gewone wapens.
Het is juist beter balanced dan bij de bèta, en betere hit-reg.
Volgens mij is 1 gouden ster 100 kills bij gewone wapens.
Het is juist beter balanced dan bij de bèta, en betere hit-reg.
Dus het is niet omdat je ergens een ster hebt dat het wapen sterker is? Ik heb nog nergens een gouden ster (wel een zilveren dacht ik). Maar toch blijf ik niet zo goed in deze game. Ik ben nog maar level 13 en heb het spel nu toch al 1 jaar. Is dat normaal dat ik nog zo'n laag level heb? Want ik vind dat je in deze game echt serieus traag leveled.
Welke wapens, maps en gametypes speel ik best op level 13 ongeveer? Mijn voorkeur gaat altijd naar assault of medic.
Welke wapens, maps en gametypes speel ik best op level 13 ongeveer? Mijn voorkeur gaat altijd naar assault of medic.
Hmmm, dat is vreemd. Admins kunnen idd players van hun eigen server bannen, maar deze bans streamen (natuurlijk) niet naar PBbans. Anders zou elke admin zomaar voor de lol iemand kunnen gaan bannen die dan nooit meer op servers kan die streamen naar PBbans. Nee, voor een punkbusterban is wat meer nodig.Qlii256 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:37:
Geen admin? Waarom staat erop pbbans.com dan: ADMIN DECISION? Maarja, ik ga er over op houden. Ik blijf er bij dat ik niet gecheat heb. Of jullie mij nu geloven of niet. Geautomatisseerd? Zelfs computers maken fouten hoor.
Natuurlijk kan het een false positive zijn. Ik denk ook dat dat bij jou het geval is, als je zeker weet dat je niet gecheat hebt. Punkbuster heeft dus, terwijl jij op een server speelde die streamt naar PBbans, iets gevonden waarvan Punkbuster dacht dat het een cheat was. Blijkbaar had Punkbuster het verkeerd.
Maar kan niemand van Punkbuster of van PBbans.com je helpen dan?
Dat weten we nu welEn als ik een multihack aan zou hebben zou ik kills maken. Hij kijkt dan wel niet naar de kills enzo. Maar hij zou toch alleen een multihack vinden als ik die aan had of heb geinstalleerd ofzo. En met een multihack haal je volgens mij meer kills dan zonder (dat is toch de bedoeling van een hack neem ik aan). Aangezien ik na 10 spelen maar 0 kills had kan er iets niet kloppen he.
[ Voor 6% gewijzigd door Compizfox op 15-06-2011 22:53 ]
@Compizfox: Bedankt voor de info! Ja, waarom er bij de melding staat: ADMIN DECISION weet ik niet. En heb pbbans en punkbuster al tal van keren gecontacteerd. Maar ze zeggen dat er echt gecheat is geweest, en dat zonder enig bewijs. Ik zal mijn unban nooit krijgen, dat weet ik nu al.
Vind ik nu niet zo heel erg meer, speel niet zo super veel meer. En ik ben BF3 verwachtende!
Maar goed, genoeg over dat geban enzo. Ik wil eens weten wat jullie favo maps zijn enzo. Ik ganu slapen, maar lees het morgen wel
Doei
Vind ik nu niet zo heel erg meer, speel niet zo super veel meer. En ik ben BF3 verwachtende!
Maar goed, genoeg over dat geban enzo. Ik wil eens weten wat jullie favo maps zijn enzo. Ik ganu slapen, maar lees het morgen wel
Doei
Traag levelen? Dan heb je geen BF2 gespeeld voordat de ultra fast level patch erover kwam. Toen had je zo'n 40 uur gameplay nodig voor je eerste unlock. En het werd alleen maar meer.Qlii256 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:48:
Dus het is niet omdat je ergens een ster hebt dat het wapen sterker is? Ik heb nog nergens een gouden ster (wel een zilveren dacht ik). Maar toch blijf ik niet zo goed in deze game. Ik ben nog maar level 13 en heb het spel nu toch al 1 jaar. Is dat normaal dat ik nog zo'n laag level heb? Want ik vind dat je in deze game echt serieus traag leveled.
Leuk, nooit BF2 gespeeld. Ik speelde vroeger niet veel games (heel vroeger danM2M schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:05:
[...]
Traag levelen? Dan heb je geen BF2 gespeeld voordat de ultra fast level patch erover kwam. Toen had je zo'n 40 uur gameplay nodig voor je eerste unlock. En het werd alleen maar meer.
Kan je niet éénof ander log-bestand bij PB en/of PBbans opvragen? Ik zou in jou situatie wel graag willen weten wat er nou precies gevonden is.Qlii256 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 23:00:
@Compizfox: Bedankt voor de info! Ja, waarom er bij de melding staat: ADMIN DECISION weet ik niet. En heb pbbans en punkbuster al tal van keren gecontacteerd. Maar ze zeggen dat er echt gecheat is geweest, en dat zonder enig bewijs. Ik zal mijn unban nooit krijgen, dat weet ik nu al.
Kan het ook nog zijn dat iemand op jou systeem heeft gespeeld met een multihack, en deze hier uitgeschakeld, maar niet verwijderd heeft?
Als men zo bang is dat men gebanned door PunkBuster door false-positives, speel dan het spel via een aparte Windows installatie, welke alleen gebruikt wordt voor het spelen van spellen en die geen toegang heeft tot je werkinstallatie. PunkBuster kan voor alle soorten redenen bannen, dus ook voor geïnstalleerde software die misschien niets met je spel te maken heeft.
Je moet je altijd afvragen: waarom wordt uitgerekend jij van miljoenen spelers gebanned? De kans is veel groter dat het iets op je systeem is in plaats van willekeur.
En 50 euro neerleggen voor Bad Company 2? Zelfs toen het spel net uitkwam, kon je er al goedkoper (legaal!) aan komen.
Je moet je altijd afvragen: waarom wordt uitgerekend jij van miljoenen spelers gebanned? De kans is veel groter dat het iets op je systeem is in plaats van willekeur.
En 50 euro neerleggen voor Bad Company 2? Zelfs toen het spel net uitkwam, kon je er al goedkoper (legaal!) aan komen.
[ Voor 10% gewijzigd door The Zep Man op 16-06-2011 11:21 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Soms wordt ons team in een match echt geraped door een heli.
Weet iemand of die pro's spelen met een joystick, of is dit mogelijk om aan te leren met mouse en keyboard?
Bv. zijdelings snel in een cirkel rond een bepaald checkpoint vliegen doen die zeer goed.
Weet iemand of die pro's spelen met een joystick, of is dit mogelijk om aan te leren met mouse en keyboard?
Bv. zijdelings snel in een cirkel rond een bepaald checkpoint vliegen doen die zeer goed.
[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 16-06-2011 22:24 ]
Iemand die binnenkort nog eens zin heeft in een potje op de PS3? Ik wil het weer een beetje oppakken maar alleen is het niet zo leuk. Waar zijn de gozers zoals himlims_, Dynamix, Rikbruil, unomomentodado etc. etc.?
Naar de zijkant strafen, en met de pijltjestoetsen de draaiing van de staart beinvloedenAsgaro schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:24:
Merci!citruspers schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 23:12:
[...]
Naar de zijkant strafen, en met de pijltjestoetsen de draaiing van de staart beinvloeden
Die spelen vrijwel iedere avond, beginnend rond 9 uur en durend zo lang het leuk is. In grove cijfers. Ik was afgelopen avond ook weer van de partij, paar lekkere potjes gespeeld.Rik en Uno dan:ppa4jv schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:33:
Iemand die binnenkort nog eens zin heeft in een potje op de PS3? Ik wil het weer een beetje oppakken maar alleen is het niet zo leuk. Waar zijn de gozers zoals himlims_, Dynamix, Rikbruil, unomomentodado etc. etc.?
Ik zat laatst in een chopper met een redelijke piloot en ik als schutter (engineer). Bij schade landde 'ie en repairde ik, en weer verder. Niks mis mee. Maar ik schoot een andere heli uit de lucht en een tank naar z'n grootje op de grond, die hij natuurlijk wilde pakken. Dat beviel niet, dus meneer naar de rand van de map en springt eruit terwijl ik het te laat doorheb en nog crash met dat ding. Hij vloog trouwens best goed, dat was wel goed, en netjes op tijd repairen enzo.Asgaro schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:24:
Lijkt me sterk dat wanneer jij een tank sloopt, hij jou vervolgens crashed. Ben zelf een redelijke piloot al zeg ik het zelf, maar de fun van het goede vliegen en teamwork gaat ver boven mn punten..Hillie schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 01:25:
[...]
Ik zat laatst in een chopper met een redelijke piloot en ik als schutter (engineer). Bij schade landde 'ie en repairde ik, en weer verder. Niks mis mee. Maar ik schoot een andere heli uit de lucht en een tank naar z'n grootje op de grond, die hij natuurlijk wilde pakken. Dat beviel niet, dus meneer naar de rand van de map en springt eruit terwijl ik het te laat doorheb en nog crash met dat ding. Hij vloog trouwens best goed, dat was wel goed, en netjes op tijd repairen enzo.
Signature
Ik stond er ook van te kijken, maar het was een beetje een typische speler. We hadden aardige overmacht in dat rondje, en misschien trok 'ie het niet.
PC games kosten nooit 50 euro? Tenzij je special editions koopt ofzo... Gewoon kijken bij 12game, of g2play, game-card.net allemaal top prijzenQlii256 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:40:
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Sinds eergisteren ook nog maar een BC2 in de PS3 gedaan. Was al vergeten dat ik pas level 3 was (nu 4 ). Ik speel eigenlijk een beetje met alle types. Meeste die ik gebruik zijn eigenlijk:
Medic (Fijne gun, schiet er veel mensen mee overhoop zodat ik redelijk snel rank)
Sniper (knal ik er ook redelijk wat mee overhoop. Maar wat ik hier vooral leuk aan vind is de Mortar Strike die ik sinds gisteren geunlocked heb)
Engeneer (vind ik persoonlijk ook een lekker geweer, Bazooka vind ik ook leuk spelen)
Met Assault speel ik vrijwel niet. Verder kom ik niet zo gek vaak nederlanders tegen.
Medic (Fijne gun, schiet er veel mensen mee overhoop zodat ik redelijk snel rank)
Sniper (knal ik er ook redelijk wat mee overhoop. Maar wat ik hier vooral leuk aan vind is de Mortar Strike die ik sinds gisteren geunlocked heb)
Engeneer (vind ik persoonlijk ook een lekker geweer, Bazooka vind ik ook leuk spelen)
Met Assault speel ik vrijwel niet. Verder kom ik niet zo gek vaak nederlanders tegen.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Op Steam en in winkels dus wel. Daar wordt vaak het dollarteken verwisseld met die van de euro. Complete rip off...
Heb ze niet meer in mijn friendlist staan. Zal ze weer ff toevoegen.KillerZero86 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 00:23:
[...]
Die spelen vrijwel iedere avond, beginnend rond 9 uur en durend zo lang het leuk is. In grove cijfers. Ik was afgelopen avond ook weer van de partij, paar lekkere potjes gespeeld.Rik en Uno dan:p
handige website waar ze enigzins getest hebben waar je een tank het beste kan raken onder welke hoek
zie de screenshots onderaan de site
http://www.joinaclan.com/...art-and-other-breakdowns/
zie de screenshots onderaan de site
http://www.joinaclan.com/...art-and-other-breakdowns/
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Dan moet je ze daar niet kopen dus. Ik koop nieuwe games vaak bij Engelse webshops zoals game.co.uk, play.com en zavvi.com. Daar kun je A-games vaak pre-orderen voor maar €35 of zo.Mejust schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:59:
[...]
Op Steam en in winkels dus wel. Daar wordt vaak het dollarteken verwisseld met die van de euro. Complete rip off...
Zijn in Nederland ook voor zulk soort prijzen te koop heur! Ik heb een tijd lang games in de winkel gekocht omdat het hele online betaling toendertijd nog zo een gedoe was.Compizfox schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:05:
[...]
Dan moet je ze daar niet kopen dus. Ik koop nieuwe games vaak bij Engelse webshops zoals game.co.uk, play.com en zavvi.com. Daar kun je A-games vaak pre-orderen voor maar €35 of zo.
Ik ben overigens voor de gein een nieuw soldaatje aangemaakt. Ik heb in geen tijden zo slecht gespeeld
Ik zat daarnet in een goede server met allemaal laggy personen. Nadat ik voor de zoveelste keer geen hitmarkers kreeg op rake schoten ben ik er maar uit gegaan
. Daarna had ik last van de lvl 1 bug... Toch jammer had net weer zin om lekker te gaan spelen.
BC2 is en blijft een buggie beestje.stoofpeer schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 21:12:
Ik zat daarnet in een goede server met allemaal laggy personen. Nadat ik voor de zoveelste keer geen hitmarkers kreeg op rake schoten ben ik er maar uit gegaan. Daarna had ik last van de lvl 1 bug... Toch jammer had net weer zin om lekker te gaan spelen.
Anoniem: 238040
Wat een waardeloze rotzooi is dit spel zeg! Ik ben al een uur bezig om een onmogelijke missie te voltooien. Die missie in de woestijn waar je op een gegeven moment met twee Havocs te maken krijgt. Er liggen twee raketwerpers die je kan gebruiken maar die raketten zijn ongeleid. Terwijl je wordt bestookt door die Havocs moet je zien raak te schieten. Het is me na een half uur gelukt om er één neer te halen. Weet iemand over welke missie ik het heb? Compleet onmogelijk dit, raak er alleen maar gefrustreerd van.
Gelukkig wel een heel leuk beestje. Net weer een paar uurtjes kunnen spelen. Niet de beste squads maar wel de beste persoonlijke lonewolf potjes. Krijg eindelijk een beetje het gevoel hoe ik de mcoms moet armen. Ik ben te lang zonder teamplay geweest waardoor ik een beetje een K/D whore ben geworden. Nu ik het los laat merk ik dat ik zowiso bovenin mee draai en als het heel erg meezit dan werk ik heerlijk mee aan het winnen van de pot.
@wildcat1 Dat is inderdaad een hele lastige missie. Ik heb hem uitgespeeld op de xbox waarna ik op de ps3 heb geprobeerd om online te gamen en nu op de pc heel actief ben. Ik heb mede door die missie geen zin meer om hem te proberen.
@wildcat1 Dat is inderdaad een hele lastige missie. Ik heb hem uitgespeeld op de xbox waarna ik op de ps3 heb geprobeerd om online te gamen en nu op de pc heel actief ben. Ik heb mede door die missie geen zin meer om hem te proberen.
De heli's in singleplayer zijn super simpel neer te halen, ze hebben een vast patroon, dus gewoon net iets er voor mikken.
Als je daar al moeite mee hebt raad ik aan de multi-player maar links te laten liggen
Als je daar al moeite mee hebt raad ik aan de multi-player maar links te laten liggen
Tuurlijk supersimpel, in godmode zeker. Ben benieuwd hoe jij deze missie hebt voltooid. Ik heb aardig wat ervaring met fps games maar dit is echt niet te doen. Ik heb vaak zat iets er voor gemikt maar ik mis steeds. Alleen als ze boven me hangen raak ik ze.unfor schreef op zondag 19 juni 2011 @ 00:35:
De heli's in singleplayer zijn super simpel neer te halen, ze hebben een vast patroon, dus gewoon net iets er voor mikken.
De heli's gaan op een gegeven moment op een eindje afstand een seconde of zo bijna stil hangen. Dat is het moment om er een raket in te stoppen. Er is trouwens op die locatie waar jij het over hebt een stationaire raketwerper die wel geleid is. (in de zin van dat je hem zelf naar het doel leidt)
'tis overigens naar mijn mening een van de moeilijkere missies van de campaign
Na een paar maanden vol BO heb ik BC2 maar weer geïnstalleerd, in mijn eerste comeback potje met de main cannon van een T90 een chopper uit de lucht geschoten. BC2, oh how I've missed you.

Zijn er hier mensen die met de M16 regelmatig spelen?
Had dit topic (deel 24) doorzocht maar geen match op "M16" buiten in de startpost
Ik ben nu aan het zoeken wat de gepaste burstsnelheid is.
Ik kom van de M416 en daar schoot ik quasi altijd in bursts, tenzij bij close combat.
Maar de M16 is echt een beest! Alleen mag je niet in de heat of the action even wat snelle bursts doen achter elkaar, of je handling is way off dan. In close combat kan je je dit wel nog permitteren.
Ik gebruik ook de magnum ammo, anders is het niet echt doenbaar.
Any tips betreffende het gebruik?
Had dit topic (deel 24) doorzocht maar geen match op "M16" buiten in de startpost
Ik kom van de M416 en daar schoot ik quasi altijd in bursts, tenzij bij close combat.
Maar de M16 is echt een beest! Alleen mag je niet in de heat of the action even wat snelle bursts doen achter elkaar, of je handling is way off dan. In close combat kan je je dit wel nog permitteren.
Spam that button! AN94 en M16 lijken nauwelijks accuratie te verliezen als je heel snel achter elkaar schiet en er zit ook nauwelijks een fixed delay op tussen de bursts, dus gewoon door blijven tappen zolang je de recoil onder controle kan houdenAsgaro schreef op zondag 19 juni 2011 @ 09:48:
Zijn er hier mensen die met de M16 regelmatig spelen?
Had dit topic (deel 24) doorzocht maar geen match op "M16" buiten in de startpost![]()
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Dat is toch niet zo moeilijk? Gewoon een beetje ervoor mikken.Anoniem: 238040 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 00:21:
Wat een waardeloze rotzooi is dit spel zeg! Ik ben al een uur bezig om een onmogelijke missie te voltooien. Die missie in de woestijn waar je op een gegeven moment met twee Havocs te maken krijgt. Er liggen twee raketwerpers die je kan gebruiken maar die raketten zijn ongeleid. Terwijl je wordt bestookt door die Havocs moet je zien raak te schieten. Het is me na een half uur gelukt om er één neer te halen. Weet iemand over welke missie ik het heb? Compleet onmogelijk dit, raak er alleen maar gefrustreerd van.
AN-94, mannenwapen.Gundogan schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:08:
[...]
Spam that button! AN94 en M16 lijken nauwelijks accuratie te verliezen als je heel snel achter elkaar schiet en er zit ook nauwelijks een fixed delay op tussen de bursts, dus gewoon door blijven tappen zolang je de recoil onder controle kan houden
M16, vind ik ehel raar. Ook burst maar schiet 1 kogel meer. Tevens ook zwaare mindere accuracy... Vind ik 1 van de slechtste assault rifles...
Inderdaad, dat vind ik ook. De 3e burst van de M16 is gewoon onbruikbaar, zoveel recoil heeft dat ding.
AN-94 daarintegen
AN-94 daarintegen
[ Voor 10% gewijzigd door Compizfox op 19-06-2011 13:12 ]
Ik ben net overgestapt van BFplay4Free naar BFBC2...
ik moet toch nog even wennen... online bak ik er echt helemaal niks van
Nog iemand tips in welk MP level ik het beste kan oefenen?

Steam: McKluit
Map maakt niets uit, gewoon spelen en je leert het vanzelf.
Wel voor de objectives gaan en met je team meespelen.
Wel voor de objectives gaan en met je team meespelen.
oasis, kleine compacte map, om bekend te raken met de wapensKluit schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:33:
Ik ben net overgestapt van BFplay4Free naar BFBC2...![]()
kies dan wel een server met 16 spelers, zodat je 8 tegen 8 krijgt, en het overzichtelijk blijft
Ok mooi... Heavy Metal vond ik nog niet veel aan. telkens een eind lopen/rijden en snel dood. Zitten GOT spelers nog vaak op een bepaalde server? Ik heb me namelijk wel bij de Steam groep aangemeld, maar daar zie je in-game niet veel van terug..Skybullet schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:40:
[...]
oasis, kleine compacte map, om bekend te raken met de wapens
kies dan wel een server met 16 spelers, zodat je 8 tegen 8 krijgt, en het overzichtelijk blijft
Ik zit samen met Gunter Ludolf redelijk vaak op de SASS servers, voor de rest kan ik niet spreken
@Skybullet @Kluit Ik zou proberen op Arica Harbor te spelen. Is een hele compacte map en ik denk beter bekend te raken met de wapens dan Oasis.
Die heb ik nog niet gespeeld. Ga hem zo eens proberen!stoofpeer schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:21:
@Skybullet @Kluit Ik zou proberen op Arica Harbor te spelen. Is een hele compacte map en ik denk beter bekend te raken met de wapens dan Oasis.
En dit zal je wel weten, maar toch voor de zekerheid: altijd in bursts schieten, tenzij in close combat.Kluit schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:22:
[...]
Die heb ik nog niet gespeeld. Ga hem zo eens proberen!
Als je van ver schiet, zie je geen hitmarkers, maar je raakt wel degelijk.
En kies eerst nog Assault over Engineer: die wapens zou ik eerst wat gewoon worden, en dan pas naar de engineer weapons gaan.
Succes
Oh? Ik zie anders altijd hitmarkers. Ook var kilometers afstand.Asgaro schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:43:
[...]
Als je van ver schiet, zie je geen hitmarkers, maar je raakt wel degelijk.
Thanks voor de tips!
Level Arica Harbor is idd goed om te oefenen! Speel ook met Assault en het gaat al wat beter. Vooral het schieten is lastiger dan in BFplay4free... en ook zijn poppetjes wat minder zichtbaar
maar daardoor zeker niet minder leuk
Level Arica Harbor is idd goed om te oefenen! Speel ook met Assault en het gaat al wat beter. Vooral het schieten is lastiger dan in BFplay4free... en ook zijn poppetjes wat minder zichtbaar
Ik dacht dat als je bv. met de UMP van veraf schiet op iemand, dat je wel zo witte puntjes ziet, maar geen hitmarkers. Maar ik zal er eens op letten.Compizfox schreef op zondag 19 juni 2011 @ 15:33:
[...]
Oh? Ik zie anders altijd hitmarkers. Ook var kilometers afstand.
Druk gewoon af en toe op Q zie je vanzelf een rood driehoekje verschijnen bij vijandenKluit schreef op zondag 19 juni 2011 @ 15:40:
Thanks voor de tips!
Anoniem: 411498
Zoek je nog een leuke server om even wat kills te maken, zonder door een lvl 50 met aan sniper in je eigen base kapot geschoten te worden? Zoek eens op: "noob level0-19 - all level20-50 use Pistol/Knife/Hgrenade."
De regels staan eigenlijk al in de servernaam. Alle levels zijn er te vinden, maar door een aantal regels is het voor iedereen speelbaar!
De regels staan eigenlijk al in de servernaam. Alle levels zijn er te vinden, maar door een aantal regels is het voor iedereen speelbaar!
Ik speel op AGGRESSIVE server. Conquest en echt veel high skilled gasten. Hele intense rondes en veel teamwork. Was na 1,5 uur spelen gewoon gesloopt.
Ik ben daar adminspookz0r schreef op zondag 19 juni 2011 @ 15:53:
Ik speel op AGGRESSIVE server. Conquest en echt veel high skilled gasten. Hele intense rondes en veel teamwork. Was na 1,5 uur spelen gewoon gesloopt.
Voordat allerlei casual spelers die server joinen: Geen campende snipers, geen gustav spam, alleen objective play, geen gejank.
http://forums.electronica...y-server-first-event.html

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 19-06-2011 16:56 ]
Onder welke naam speel je als ik mag vragen?unfor schreef op zondag 19 juni 2011 @ 16:51:
[...]
Ik ben daar admin![]()
Voordat allerlei casual spelers die server joinen: Geen campende snipers, geen gustav spam, alleen objective play, geen gejank.
http://forums.electronica...y-server-first-event.html
[afbeelding]
Thnx, ik had 'm nog niet eens gezien. Tenminste, ik herkend het niet alszijnde een stationaire raketwerper.Mejust schreef op zondag 19 juni 2011 @ 01:21:
De heli's gaan op een gegeven moment op een eindje afstand een seconde of zo bijna stil hangen. Dat is het moment om er een raket in te stoppen. Er is trouwens op die locatie waar jij het over hebt een stationaire raketwerper die wel geleid is. (in de zin van dat je hem zelf naar het doel leidt)

Ah niet gezien. Wel is met je gespeeld
Heb daar gisteren ook 1,5 uur gespeeld en was kapot, de adrenaline gierde door mijn lijf tijdens het spelen en mijn hartslag was hoog, tis net top sport.spookz0r schreef op zondag 19 juni 2011 @ 15:53:
Waarschuwing voor nieuwschierige spelers:
Het niveau is zeer hoog, bijna allemaal spelers met een snelle reactie en goede aim, velen hebben clan war of esl ervaring.
Spam that button is enkel van toepassing op de AN94.Gundogan schreef op zondag 19 juni 2011 @ 11:08:
[...]
Spam that button! AN94 en M16 lijken nauwelijks accuratie te verliezen als je heel snel achter elkaar schiet en er zit ook nauwelijks een fixed delay op tussen de bursts, dus gewoon door blijven tappen zolang je de recoil onder controle kan houden
M16 verliest wel degelijk accuratie als je snel schiet, is te lezen op talrijke sites en fora.
Feit is wel dat je voor close combat dit wel mag doen, en meestal win je.
Ik voel dat dit wapen echt goed is, zolang je niet begint te stressen, en bijgevolg te snel klikt. Ik speelde voorheen quasi altijd met een M416 en speelde graag de rusher met dat wapen.
Nu met de M16 speel ik een stuk rustiger (meer flanken, meer in huizen en door ramen kijken) aangezien je daar met gemak medium to long range target kunt killen!
Ik merkte gisteren, zelfs als je beschoten wordt van op verre afstand, terwijl je je 3 bursts op je gemak doet, win je meestal nog net wel.
AN-94 klinkt als een protmachine.The Great HooD schreef op zondag 19 juni 2011 @ 12:50:
[...]
AN-94, mannenwapen.
M16, vind ik ehel raar. Ook burst maar schiet 1 kogel meer. Tevens ook zwaare mindere accuracy... Vind ik 1 van de slechtste assault rifles...
True, is wel een beest ook, maar ben het wat beu gespeeld.
Qua accuracy: zie hierboven mijn ervaring.
Idem! Je wapen terug op normale niveau laten komen, na een burst en je killt iemand in 1,2 of 3 bursts.Compizfox schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:12:
Inderdaad, dat vind ik ook. De 3e burst van de M16 is gewoon onbruikbaar, zoveel recoil heeft dat ding.
AN-94 daarintegen
Oja, je verspilt ook veel minder ammo! Kan nu ook 3 à 4 enemies snel neermaaien na elkaar. Met de M416 bv gaat dit niet, je ammo raakt te snel op.
Al bij al is m'n K/D nu redelijk aan het stijgen
Hey, Wordt dit speel nog actief (vanilla) gespeeld? Ben namelijk aan het overwegen om het aan te schaffen om de vakantie door te komen
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
Anoniem: 316512
Ja. Nog zát mensen die dit spelen.Gremios schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:01:
Hey, Wordt dit speel nog actief (vanilla) gespeeld? Ben namelijk aan het overwegen om het aan te schaffen om de vakantie door te komen
AGRESSIVE server lijkt mij trouwens wel tof! Binnenkort even een bezoekje doen.
Ongelofelijk veel! Je doet er geen miskoop mee.Gremios schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:01:
Hm heb dat probleem niet echt op de M16, behalve dat de derde kogel niet altijd connect ook al is het de eerste burst. De AN94 vind ik dan persoonlijk een stuk beter omdat ze de burst net zoals z'n beschrijving hebben gedaan: 2 kogels als bijna 1, dus je hebt bijna altijd dat alle 2 de kogels connecten.Asgaro schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:35:
[...]
Spam that button is enkel van toepassing op de AN94.![]()
M16 verliest wel degelijk accuratie als je snel schiet, is te lezen op talrijke sites en fora.
Feit is wel dat je voor close combat dit wel mag doen, en meestal win je.
Zal wel eens wat rustiger spelen met de M16, misschien wordt ie dan OP accuraat
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Ok, post dan zeker je ervaring hier heGundogan schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:13:
[...]
Zal wel eens wat rustiger spelen met de M16, misschien wordt ie dan OP accuraat
Feit is wel dat je je niet echt kan permitteren van een burst of 2 mis te schieten, maar dat wordt je gewoon.
Ook speel ik met de RDS, niet met de Acog. Dat vizier zoomt voor mij teveel in, aangezien ik ook bij medium range graag inzoom en dan is het niet echt handig.
Hoezo gen mcom gebouwen vernietigen? Dat is toch een valide tactiek om te winnen?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wat een huilie gedoe. Moet je dan niet gewoon conquest gaan draaien? Of mag je dan geen vlaggen cappen met voertuigen?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit topic is gesloten.