Zo, gisteravond een paar goede potten gespeeld met PS3'ers hier op GoT. Niveau ligt lekker hoog, alleen jammer dat ik nog geen Headset heb, kon alleen maar ontvangen
Zoals ik al zei joa, maar CG is meestal wel op tank/helicopter he die zijn niet zo moeilijk te missen
als je op infantry doet word je vast vaak gekicked, maar laten we maar ophouden met braggen, was niet mijn intentie!
ben weer met dit spel begonnen nadat ik battlefield 3 beelden zag!
ben weer met dit spel begonnen nadat ik battlefield 3 beelden zag!
Hey. Ik kom net onder een steen vamdaan en heb bfbc2 met vietnam gisteren gekocht. Zal later mn nick posten hier. Als de servers in de op een beetje leuk zijn zal ik daar te vinden zijn. Hoop dat er een beetje sterke community is hier. Heb btw pc versie.
Nieuwe key kopen, jouw key is gebanned bij pbbans.Qlii256 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:40:
Ja, en toen ik in der tijd probeerde voor een unban. Hadden ze gelijk mijn account op pbbans.com gebanned. Waardoor ik dus niet verder kan vragen voor een unban. Wat ik wel zeer jammer vind omdat vele servers in BC2 de stream gebruiken.
Is er iemand die weet hoe ik alsnog een unban kan krijgen?
Hier wat meer informatie:
Violation information from PBBans.com:
Ban Date: Nov 10, 2010 at 9:24:03 am EST
PBBans BanID: 195854
PBBans Ban Link: http://www.pbbans.com/mbi-viewban-8bb2a658-vb195854.html
GUID: c3b31a439d23bcffe6cf3e7f8bb2a658
Game: Battlefield Bad Company 2
Violation: VIOLATION (MULTIHACK) 70805
EDIT: Ik zit nu in een server. Komen jullie naar mij toe?
Ik wil nog wel even kwijt dat false positives voor komen maar niet met dit soort bans, je hebt een cheat op je pc gehad en dat is 100% zeker dus vandaar dat pbbans je appeal heeft geweigerd.
Vandaag mn nieuwe/oude laptop eindelijk afgewerkt
Specs
x7900 3ghz => E6600 3ghz
280m => Ergens tussen 8800gt en 9800gtx
4gb
BC2 is echter volledig onspeelbaar, soms 60fps maar vaak drops naar 20-25fps (echt irritant) op alle resoluties! Is er echt zo een harde cpu bottleneck? Mn vorige desktop had een q6600@3ghz en 4850 en speelde het spel heel vlot.
Tweaks uitgevoerd => fullcpu bij shortcut, audio op low. Nog tips? Of zal ik het bij andere games moeten houden?
En zou een 45nm c2d @ 3.2-3.4ghz een grote boost leveren?
Specs
x7900 3ghz => E6600 3ghz
280m => Ergens tussen 8800gt en 9800gtx
4gb
BC2 is echter volledig onspeelbaar, soms 60fps maar vaak drops naar 20-25fps (echt irritant) op alle resoluties! Is er echt zo een harde cpu bottleneck? Mn vorige desktop had een q6600@3ghz en 4850 en speelde het spel heel vlot.
Tweaks uitgevoerd => fullcpu bij shortcut, audio op low. Nog tips? Of zal ik het bij andere games moeten houden?
En zou een 45nm c2d @ 3.2-3.4ghz een grote boost leveren?
Frag_Zero
Je dual core processor is waarschijnlijk het euvel, maar misschien zou je alle instellingen even op low moeten zetten. Kijken of het speelbaar is en vervolgens instellingen opschroeven totdat het niet meer speelbaar is.
1280x1024 alles low en nog steeds verschrikkelijke fps drops. Mss ben ik gewoon te veeleisend.M2M schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:20:
Je dual core processor is waarschijnlijk het euvel, maar misschien zou je alle instellingen even op low moeten zetten. Kijken of het speelbaar is en vervolgens instellingen opschroeven totdat het niet meer speelbaar is.
mn systeem is verder perfect in orde in andere games/benchmarks, ook nieuwste drivers etc. Is niet het modernste systeem maar had toch gehoopt dat BC2 wat beter zou draaien.
Frag_Zero
Verwijderd
Ik WAS de laatste weken vaak te vinden bij Dutch War Fighters, maar na twee keer zonder waarschuwing gebanned te worden met de melding "you are probably a cheater" toen het een keer lekker ging ben ik helemaal klaar met die idiote admins daar.
Je wordt volcontinue gespammed door de server met allerlei regels (mag dit niet of ban, mag dat niet of kick, elke 20 sec), maar de regels worden vervolgens niet gehanteerd.
Heb je een keer een goede teamspeler op je server ga je em lopen bannen. Ajuus!
Je wordt volcontinue gespammed door de server met allerlei regels (mag dit niet of ban, mag dat niet of kick, elke 20 sec), maar de regels worden vervolgens niet gehanteerd.
Daar erger ik me soms ook mateloos aan. Het komt bij mij ook soms voor, als ik bij een vriend van me in de heli zit als gunner, worden we er vaak uitgegooid. Hij is heel behendig in het besturen van de heli's (met een x360 controller) en heel vaak zit er een admin tussen die niet tegen zijn verlies kan.
Maar goed, ik ben BC2 ook weer gaan spelen na de E3 trailers en alle meuk rondom BF3. Kan niet wachten!
Maar goed, ik ben BC2 ook weer gaan spelen na de E3 trailers en alle meuk rondom BF3. Kan niet wachten!

Servers met zulke namen join ik bij voorbaat al niet, over het algemeen zijn dat vaak de newbies/casual spelers.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:17:
Ik WAS de laatste weken vaak te vinden bij Dutch War Fighters, maar na twee keer zonder waarschuwing gebanned te worden met de melding "you are probably a cheater" toen het een keer lekker ging ben ik helemaal klaar met die idiote admins daar.
Zo heb je bijvoorbeeld ook "German Team Fighters" die bannen ook iedereen die beter is dan de admins.
Hebben jullie ook problemen met stats op de PC? Ik behoud wel mijn eigen rank maar al mijn spullen en medailles zijn weg.
Verwijderd
Bah, had net een leuk potje, waren redelijk even teams, dus was lekker uitdagend.
Ik was na ongeveer 5 minuten sluipen, en wat silent kills met UMP eindelijk in hun main base, zie ik daar een tank. Verder was er niemand want iedereen spawnde bij squadmates en punten, jat ik hun tank, ga een beetje rondreiden, chaos veroorzaken, wordt ik gekicked omdat ik hun tank heb gejat. Dat zij nou hun tank niet bemannen, waarom zou ik hem na 5 min werk niet mogen jatten? zouden zij er maar iemand in moeten zetten.
Ik was na ongeveer 5 minuten sluipen, en wat silent kills met UMP eindelijk in hun main base, zie ik daar een tank. Verder was er niemand want iedereen spawnde bij squadmates en punten, jat ik hun tank, ga een beetje rondreiden, chaos veroorzaken, wordt ik gekicked omdat ik hun tank heb gejat. Dat zij nou hun tank niet bemannen, waarom zou ik hem na 5 min werk niet mogen jatten? zouden zij er maar iemand in moeten zetten.
Bij de TOD's wordt je er niet uitgegooid als je de hele ronde in een blackhawk blijft hangen:D422 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:29:
Daar erger ik me soms ook mateloos aan. Het komt bij mij ook soms voor, als ik bij een vriend van me in de heli zit als gunner, worden we er vaak uitgegooid. Hij is heel behendig in het besturen van de heli's (met een x360 controller) en heel vaak zit er een admin tussen die niet tegen zijn verlies kan.

In de laatste 30 seconden nog een lucky rocket gehapt, maar voor de rest helemaal niemand van het andere team dat overweg kon met een M13.
[ Voor 5% gewijzigd door M2M op 12-06-2011 19:00 ]
Dan kun je hem beter volplakken met c4, of een stel ATtjes bij de uitgang(en) neerflikkeren.Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 18:54:
Bah, had net een leuk potje, waren redelijk even teams, dus was lekker uitdagend.
Maar goed, die baseraperegels zijn er met bepaalde redenen. Misschien niet altijd de beste, dan moet je misschien toch naar een andere server.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Idd. Ik heb vaak zelf genoeg meegemaakt dat een paar clowns alle voertuigen in de basis lopen te mollen of stelen en dat mijn toch al slecht spelende team daar nog slechter van gaat spelen. Ik heb nul respect voor dat soort gedrag.Hillie schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:08:
[...]
Dan kun je hem beter volplakken met c4, of een stel ATtjes bij de uitgang(en) neerflikkeren.![]()
Maar goed, die baseraperegels zijn er met bepaalde redenen. Misschien niet altijd de beste, dan moet je misschien toch naar een andere server.
Maar als iemand midden in het veld opeens z'n tank verlaat dan vind ik natuurlijk wel dat je hem gewoon mag claimen. Had die bestuurder maar niet zo dom moeten zijn.
Zoals boven gemeld, zelfs een stock quadcore presteert stukken beter dan een flink overclockte dualcore bij BFBC2. Loose the c2d.Frag_Zero schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:28:
[...]
1280x1024 alles low en nog steeds verschrikkelijke fps drops. Mss ben ik gewoon te veeleisend.
mn systeem is verder perfect in orde in andere games/benchmarks, ook nieuwste drivers etc. Is niet het modernste systeem maar had toch gehoopt dat BC2 wat beter zou draaien.
Het kan eigenlijk niet maar toch heb is serieuze performance issues met bc2 icm sys in sig.
Alles naar standaard settings of vrij hoge settings resulteert in de eerste 2 minuten 60 fps maar daarna niet meer dan 30.
De pagefile staat op een andere schijf.
170.61 drivers.
cpu word voor ong 85% gebruikt, vga voor 20.
Je ziet ook bij de fps val dat de activiteit van de gpu van 40 naar 20 gaat.
Alles naar standaard settings of vrij hoge settings resulteert in de eerste 2 minuten 60 fps maar daarna niet meer dan 30.
170.61 drivers.
[ Voor 17% gewijzigd door Waterlelie op 12-06-2011 22:42 ]
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
En ik draai hem met een 8800GT die downclocked is nog op high met 50 fps average, verder ong. dezelfde rig.Waterlelie schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:12:
Het kan eigenlijk niet maar toch heb is serieuze performance issues met bc2 icm sys in sig.
170.61 drivers.
Nou, deze week eindelijk echt begonnen met conquest. Ik deed heel vaak rush, maar om een of andere rede heb ik conquest nooit echt speciaal gevonden. De laatste tijd speel ik het echter veel meer dan rush om twee redenen:
1) meestal hoger niveau en meer samenwerking (zelfs als je elkaar niet kent)
2) meer voertuigen en grotere mappen
Conquest vind ik dus echt geweldig worden, en vooral de bovenstaande punten spreken me aan. Ook hou ik wel van voertuigen en gebruik die dan ook graag (alleen als het 'kan' zeg maar, want als je achterloopt op het andere team heb je geen tijd om met voertuigen te gaan klooien!). En een map zoals Heavy Metal, erg groot en gaat er rustig aan toe (12 vs 12 he
) en dan heb je al een aantal tanks + vier helikopters (twee voor elke kant). En om dan met bijvoorbeeld zo'n helikopter 'luchtaanvallen' uit te voeren en andere helikopters probeert te bevechten... geweldig!
Of als je squad of team moeite heeft een positie vast te houden, dat je dan met de helikopter aan komt vliegen vanachter een heuvel en dat de vijand zoiets heeft van 'waar komt die nou vandaan?!'. Leuk, leuk. Nog steeds één van de beste aankopen voor m'n PS3 vorig jaar.
Het enige wat ik nog niet echt snap is hoe bepaald wordt welk team heeft gewonnen.
1) meestal hoger niveau en meer samenwerking (zelfs als je elkaar niet kent)
2) meer voertuigen en grotere mappen
Conquest vind ik dus echt geweldig worden, en vooral de bovenstaande punten spreken me aan. Ook hou ik wel van voertuigen en gebruik die dan ook graag (alleen als het 'kan' zeg maar, want als je achterloopt op het andere team heb je geen tijd om met voertuigen te gaan klooien!). En een map zoals Heavy Metal, erg groot en gaat er rustig aan toe (12 vs 12 he
Of als je squad of team moeite heeft een positie vast te houden, dat je dan met de helikopter aan komt vliegen vanachter een heuvel en dat de vijand zoiets heeft van 'waar komt die nou vandaan?!'. Leuk, leuk. Nog steeds één van de beste aankopen voor m'n PS3 vorig jaar.
Het enige wat ik nog niet echt snap is hoe bepaald wordt welk team heeft gewonnen.
[ Voor 3% gewijzigd door Uniciteit op 13-06-2011 00:18 ]
Je team wint wanneer je gedurende de game lang genoeg de vlaggen hebt overgenomen, en de tickets tot 0 hebt gebracht. Des te meer vlaggen des te sneller de tickets afnemen. Ook door tegenstanders om te leggen verliezen ze tickets
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White
Verwijderd
Wie er in conquest wint is erg simpel. De partij die het minste vlaggen in bezit heeft verliest tickets per minuut.
Daarnaast verlies je een ticket per death, en krijg je er een terug per revive.
Daarnaast verlies je een ticket per death, en krijg je er een terug per revive.
Er klopt iets echt niet in jouw systeem, die CPU is toch een quadcore?Waterlelie schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:12:
170.61 drivers.
Wat jij hebt, is iets wat bij dualcores gebruikelijk is.
Mijn i5 @ 3.8 heeft gemiddeld een cpu usage van 50-60 met een constante 99% gpu usage. (gtx460)
En toch vind ik dat regels als geen baserape, geen voertuigen stelen of geen AT versus personen onderdeel moeten zijn van de basisregels van het spel (danwel een instelling op de server). Dit zouden ze kunnen doen door bijvoorbeeld automatische verdediging toe te voegen aan een basis, of zelfs passief door meer anti-tank en anti-persoonszaken toe te voegen aan een basis. Of zelfs alleen een permanente motion detector in een basis. Gewoon wat meer voordelen voor de eigenaar van een basis, ipv het over te laten aan de grillen van een administrator.
Want veel admins zijn zo corrupt als de pest en gaan hun krachten misbruiken als iemand beter dan hun is. Stelletje kinderen.
* YopY is niet goed genoeg om van hacken beschuldigd te worden,
. Min 1 keer, volgens mij.
Want veel admins zijn zo corrupt als de pest en gaan hun krachten misbruiken als iemand beter dan hun is. Stelletje kinderen.
* YopY is niet goed genoeg om van hacken beschuldigd te worden,
Absoluut tegen die regels.YopY schreef op maandag 13 juni 2011 @ 00:40:
En toch vind ik dat regels als geen baserape, geen voertuigen stelen of geen AT versus personen onderdeel moeten zijn van de basisregels van het spel (danwel een instelling op de server). Dit zouden ze kunnen doen door bijvoorbeeld automatische verdediging toe te voegen aan een basis, of zelfs passief door meer anti-tank en anti-persoonszaken toe te voegen aan een basis. Of zelfs alleen een permanente motion detector in een basis. Gewoon wat meer voordelen voor de eigenaar van een basis, ipv het over te laten aan de grillen van een administrator.
* YopY is niet goed genoeg om van hacken beschuldigd te worden,. Min 1 keer, volgens mij.
Ik ben geen voorstander van AT vs infantry en baserape maar zodra half het enemy team vanuit de base zit te snipen, hebben ze de rape dubbel en dwars verdiend.
Ik ben een groot voorstander van vanilla servers zonder plugins, tekst spam, standaard ticketcount en geen regels.
Vaak hoor je juist die snipers in de base gillen over baserape.
Ik ren bijvoorbeeld op Arica Harbor altijd over de heuvel naar de USA spawn om daar een zestal snipers te knifen, regelmatig word ik daarvoor gekicked.
Overigens ben ik van mening dat het geen baserape is zolang ze een ander punt hebben om te spawnen.
[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 13-06-2011 00:51 ]
Laatst op Pannama Canal geautoadminkilled omdat ik aan het baserapen was. Wij hadden alle vlaggen en de USMC probeerden vanuit hun basis aan te vallen en vuurden vanuit hun basis op ons, dan mag ik toch zeker wel gewoon terug vuren?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat soort servers moet je ook mijden als de pest, helaas hebben steeds meer server auto-admin aan staan.Tsurany schreef op maandag 13 juni 2011 @ 01:04:
Laatst op Pannama Canal geautoadminkilled omdat ik aan het baserapen was. Wij hadden alle vlaggen en de USMC probeerden vanuit hun basis aan te vallen en vuurden vanuit hun basis op ons, dan mag ik toch zeker wel gewoon terug vuren?
[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 13-06-2011 01:09 ]
Helaas kom je daar altijd pas halverwege het potje achter, inderdaad stom gedoe.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Vind ik wel ja. Maar die autorules zijn helaas nogal strict.Tsurany schreef op maandag 13 juni 2011 @ 01:04:
Probeer te spelen met AA en AnisotrophicFilter,werkte bij mij goed.Waterlelie schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:12:
170.61 drivers.
Hoewel ik snap dat dat vreselijk irritant kan zijn, en als het snipers zijn ik het wel met je eens ben ben ik toch van mening dat het systeem dan wel goed werkt. Want zolang je dat doet blijf je die mensen wel daar houden en gebeurt er op de rest van de map niks. Ga dan het punt verdedigen en laat ze op zijn minst naar buiten wandelen of zo. Ja erg logisch is het niet tactisch gezien, maar het is om de game te bevorderen. Anders kan het net zo goed gelijk eindigen want op zo'n moment is het aan beide kanten gewoon saai en nutteloos.Tsurany schreef op maandag 13 juni 2011 @ 01:04:
Probleem is enkel dat het punt daar precies voor hun uitvalsbasis zit, ze kunnen jou prachtig beschieten terwijl je het punt verdedigd terwijl je niet terug mag vuren. Dan moet je dus jezelf verstoppen en wachten tot ze voor je neus staan.
Veel snipers misbruiken die auto-admin ook om ongestraft vanuit de base te snipen.
Ik heb wel servers gezien waar ook gepunished werd voor killen vanuit de base, dan word het al een minder groot probleem.
Ik heb wel servers gezien waar ook gepunished werd voor killen vanuit de base, dan word het al een minder groot probleem.
[ Voor 42% gewijzigd door unfor op 13-06-2011 12:29 ]
klein vraagje wat is een M13?M2M schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:00:
[...]
Bij de TOD's wordt je er niet uitgegooid als je de hele ronde in een blackhawk blijft hangen:
[afbeelding]
In de laatste 30 seconden nog een lucky rocket gehapt, maar voor de rest helemaal niemand van het andere team dat overweg kon met een M13.
M136 AT4...
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Welke instellingen heb jij verder?unfor schreef op maandag 13 juni 2011 @ 00:29:
[...]
Er klopt iets echt niet in jouw systeem, die CPU is toch een quadcore?
Wat jij hebt, is iets wat bij dualcores gebruikelijk is.
Mijn i5 @ 3.8 heeft gemiddeld een cpu usage van 50-60 met een constante 99% gpu usage. (gtx460)
1980*1020..
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Maxed out of alles op low maakt niets uit.Waterlelie schreef op maandag 13 juni 2011 @ 15:17:
[...]
Welke instellingen heb jij verder?
1980*1020..
Ik speel momenteel op low omdat je meer ziet.
Ik heb last van het probleem dat ik bij meer dan de helft van de potjes disconnect.
Alle ventjes etc. blijven dan hangen in de map, alleen ik kan nog doorlopen. Na 10seconde krijg ik dan de error: "Connection to the game server has been lost. Please check your internet connection."
Internet is gewoon prima stable (bedraad). Kan het aan mijn router liggen, of is het een probleem bij het spel?
Verder heb ik punkbuster up to date en BFBC2 draait als admin.
Alle ventjes etc. blijven dan hangen in de map, alleen ik kan nog doorlopen. Na 10seconde krijg ik dan de error: "Connection to the game server has been lost. Please check your internet connection."
Internet is gewoon prima stable (bedraad). Kan het aan mijn router liggen, of is het een probleem bij het spel?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Hallo mede tweakers
Bij deze kan ik een server toevoegen:HF Gaming 173.199.109.55:19567 ,Rush
En tevens voor diegene die gebruik willen maken van onze teamspeakserver IP 188.122.94.50:10248
Pm me maar voor rechten *|HF-Elni
Bij deze kan ik een server toevoegen:HF Gaming 173.199.109.55:19567 ,Rush
En tevens voor diegene die gebruik willen maken van onze teamspeakserver IP 188.122.94.50:10248
Pm me maar voor rechten *|HF-Elni
Dit heeft inderdaad wel volgens mij met poorten te maken, ik heb het geluk dat ik alleen een router heb en geen modem, kan upnp aanzetten en meeste spellen openen de poorten vanzelf.Rynji schreef op maandag 13 juni 2011 @ 15:47:
Ik heb last van het probleem dat ik bij meer dan de helft van de potjes disconnect.
Anders moet je even googlen of in problemen topic kijken, hopelijk gewoon op te lossen.
Verwijderd
Platform? Neem aan PC, maar toch:Pricardohuisman schreef op maandag 13 juni 2011 @ 20:34:
ook een nieuwe bad company 2 speler voor de kruisdoos, je kan me toe voegen illumina nl
Leuk potje denet op de PS3 met wat tweakers.
Me PS3 crashte en ik wou na het potje toch stoppen, dus vandaar dat ik opeens weg was.
Me PS3 crashte en ik wou na het potje toch stoppen, dus vandaar dat ik opeens weg was.
[ Voor 7% gewijzigd door The_Double op 13-06-2011 21:38 ]
Kruisdoos = Xbox.
Opzich niet zo heel lastig toch?
Res op 1280x960..maakt 30% gebruik gpu.unfor schreef op maandag 13 juni 2011 @ 15:32:
[...]
Maxed out of alles op low maakt niets uit.
Ik speel momenteel op low omdat je meer ziet.
Res op 1600x1200..maakt 100% gebruik gpu.
Jammere is dat op lagere res de overcapaciteit niet wordt omgezet naar meer fps.
Laten we zeggen dat de kaart per 10mhz werkt, en dat of er nu 7 van de 10mhz niet gebruikt worden trekt de kaart zich niks van aan.
Driver is 270.61.
Er is een nieuwe uit mar die had geen echte verbeteringen voor mij in de changelog.
Er is een nieuwe uit mar die had geen echte verbeteringen voor mij in de changelog.
Op de SASS servers is baseraping niet toegestaan, tenzij er iemand vanuit de basis aan het schieten is. Dan schiet ik lekker terug
Verwijderd
SASS heeft wel fijne servers ja. Alleen de admins die soms een beetje hypocriet zijn of niet al te snugger over komen. Maar volgens mij kan vrijwel iedereen admin worden daar?citruspers schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 00:27:
Op de SASS servers is baseraping niet toegestaan, tenzij er iemand vanuit de basis aan het schieten is. Dan schiet ik lekker terug
Changelog is altijd nietszeggend, het kan een issue fixed hebben.Waterlelie schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 00:23:
Driver is 270.61.
Probeer 275.33 of 275.36 quadro.
Sinds zaterdag samen met een maat helemaal hooked aan BC2 geraakt!
Zojuist de Logitec Attack 3 besteld
pricewatch: Logitech Attack 3
Verwijderd
Een joystick voor BC2? Niet echt nuttig! Maar ben wel benieuwd hoe je het gaat vinden.ThaGostino schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 08:32:
Sinds zaterdag samen met een maat helemaal hooked aan BC2 geraakt!
Valt wel mee hoor. Er zijn inderdaad een paar lvl 50 admins in de noob23 en noob35 servers, maar die eindigen nooit bovenaan de ranglijst, houden zich lekker in.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 02:07:
[...]
SASS heeft wel fijne servers ja. Alleen de admins die soms een beetje hypocriet zijn of niet al te snugger over komen. Maar volgens mij kan vrijwel iedereen admin worden daar?
Dice geeft toe dat het password/ inlog problemen een fout is in de backend servers.
We've identified what the problem is. This is due to changes in some backend systems.
The game itself doesn't actually save your password; it saves a login token instead. Now, due to changes in some backend systems, these login tokens are currently only valid for 20 minutes.
There is nothing you can do on your end to make the login tokens remain valid for a longer time.
We're discussing how to restore proper function to the game. No ETA on a fix yet.
Ik neem aan dat hij dat neemt voor het vliegenVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:30:
[...]
Een joystick voor BC2? Niet echt nuttig! Maar ben wel benieuwd hoe je het gaat vinden.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ja dat snapt iedereen ook wel, maar het vliegen met muis/tobo is stukken makkelijker in BC2.Compizfox schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:25:
[...]
Ik neem aan dat hij dat neemt voor het vliegen
Goed om te weten, bij mij werkt het idd voor een korte periode.NLsandman schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:27:
Dice geeft toe dat het password/ inlog problemen een fout is in de backend servers.
[...]
Klopt ja, ik heb zelf een saitek stick voor IL-2 Sturmovik, maar in BFBC2 vlieg ik liever met muis + tobo.unfor schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:30:
[...]
Ja dat snapt iedereen ook wel, maar het vliegen met muis/tobo is stukken makkelijker in BC2.
Verwijderd
Ja wat hieronder dus al gezegd is. Het is gewoon niet nodig in BC2 door de consolebased besturing.Compizfox schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:25:
[...]
Ik neem aan dat hij dat neemt voor het vliegen
M'n level is langzaamaan stijgende en ik merk dat het spelen met betere tegenstanders voor mij veel profijt heeft. Voor het eerst een avondje met een K/D boven de 1. Niet echt belangrijk, want ik laat me nog steeds kapotknallen als ik wat ventjes probeer te redden, maar ik merk in alles dat het steeds beter gaat. Nu eens zien of ik met wat GoTterts kan spelen, al helemaal gezien mijn tijdzone.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
ik vlieg met tobo en joystick. Gewoon die knuppel naar links drukken en W inhouden en je maakt prima cirkels met de black hawk. Met de A of D toets kun je extra bijsturen waar nodig en met S kun je gemakkelijk een duikvlucht nemen. Maargoed, iedereen zijn ding. Ik vind het namelijk vreselijk om mijn muis op te moeten tillen en constant veeg bewegingen moeten maken.Rynji schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 18:04:
[...]
Klopt ja, ik heb zelf een saitek stick voor IL-2 Sturmovik, maar in BFBC2 vlieg ik liever met muis + tobo.
Daar heb je sensitivity tweaks voorM2M schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:41:
[...]
ik vlieg met tobo en joystick. Gewoon die knuppel naar links drukken en W inhouden en je maakt prima cirkels met de black hawk. Met de A of D toets kun je extra bijsturen waar nodig en met S kun je gemakkelijk een duikvlucht nemen. Maargoed, iedereen zijn ding. Ik vind het namelijk vreselijk om mijn muis op te moeten tillen en constant veeg bewegingen moeten maken.
Ik heb voor ieder voertuig een andere sensitivity.
[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 14-06-2011 19:45 ]
Ik kom de lucht nauwelijks in.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik tot deze week ook hoor, maar even oefenen op een lege server en je hebt het zo te pakken.
Ik ben nog geen top piloot, maar ergens heen vliegen en rond circelen lukt nog wel.
Ik vlieg alleen met me keyboard 
WASD en pijltjes toetsen werkt prima.
Schieten met spatie en alleen alternate fire met rechtermuisknop.
Verwijderd
Ik dacht al dat ik de enige was. Sinds 1942 vlieg ik al puur op het keyboardBazvv schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:12:
Ik vlieg alleen met me keyboard
OMFG! Waarom wist ik dit niet eerder!unfor schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:43:
[...]
Daar heb je sensitivity tweaks voor![]()
Ik heb voor ieder voertuig een andere sensitivity.
Dice had verschillende sensitivities gewoon moeten implementeren! Vliegen gaat een stuk fijner op hogere sensitivities
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Dat dus. Je kunt wel sens-tweaks gaan toepassen en alsnog je tobo+muis gebruiken, maar ik vind vliegen met mijn joystick gewoon veel fijner.M2M schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:41:
[...]
ik vlieg met tobo en joystick. Gewoon die knuppel naar links drukken en W inhouden en je maakt prima cirkels met de black hawk. Met de A of D toets kun je extra bijsturen waar nodig en met S kun je gemakkelijk een duikvlucht nemen. Maargoed, iedereen zijn ding. Ik vind het namelijk vreselijk om mijn muis op te moeten tillen en constant veeg bewegingen moeten maken.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
275.33 geeft geen verbetering. Nog steeds 30 fps na 5 min.
Hoewel het gisteren ineens een half uur wel goed ging. (Shoot me)
45fps is nog te doen maar bij 30 gaat het echt beeldje voor beeldje.
Windows basic interface alles standaard.
Wat kan het in g...naam zijn.
Hoewel het gisteren ineens een half uur wel goed ging. (Shoot me)
45fps is nog te doen maar bij 30 gaat het echt beeldje voor beeldje.
Windows basic interface alles standaard.
Wat kan het in g...naam zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Waterlelie op 14-06-2011 21:56 ]
Wazig dat hij ook zo weinig GPU gebruikt.. Of je moet wel een heel sick systeem hebben lijkt meWaterlelie schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:12:
170.61 drivers.
45 graden...met de hand kan ik goed de heatpipes aanraken.Rann schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:46:
[...]
Wazig dat hij ook zo weinig GPU gebruikt.. Of je moet wel een heel sick systeem hebben lijkt meWordt hij echt niet toevallig te warm?..
Verwijderd
Heb je al eens geprobeerd de frame render ahead op 2 (ofzow) te zetten? Ik had met mijn GTX275 ook zoiets, bleek dan het geheugen eerder vol te zitten. Zet ook eens vsync uit en forceer DX9. Alles bijelkaar zou je rond de 70FPS uit moeten komen, gemiddeld. Tenminste, ik met mijn oude 275 en een i7 920 haal dat, lijkt me dat jouw 560 icm amd 955 zeker hetzelfde al niet beter moet kunnen:P
Edit, dat frame render ahead, kan je via gossamers tool doen, en dient ook in het nvidia control panel gedaan te worden, valt ergens onder application settings, dacht ik zo.
Edit, dat frame render ahead, kan je via gossamers tool doen, en dient ook in het nvidia control panel gedaan te worden, valt ergens onder application settings, dacht ik zo.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2011 22:58 ]
Misschien slim om dit verder te doen in het [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic - deel 2 ?
Misschien dom van me om het te vragen, maar wat voor GPU heb je eigenlijk?Waterlelie schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:53:
[...]
45 graden...met de hand kan ik goed de heatpipes aanraken.
waarom leg ik het elke keer af als ik 1 op 1 in een vuurgevecht kom ?. Ook al zie ik mijn tegenstander ergens lopen over straat of ik sneak hem van achter. Ook al heb ik al een vol magazijn gevuurd.. hij draait zich gewoon om en bam ik ben dood
Net na heel veel pijn en moeite ( alleen maar punten binnen krijgen door objectives en assists ) haalde ik eindelijk het level verreist voor het krijgen van magnum ammo. En maakt nog geen drol uit ..
iemand tips voor mij ? Ik ben nieuw in Battlefield serie ( jarenlang die-hard call of duty fan vanaf deel 1, maar waar die serie nu heen gaat
) dus vandaar de overstap.
Met voertuigen ben ik al totaal kansloos, heb een helicopter nog geen 10 meter vooruit gekregen, en een tank is een metalen dooskist en overleef ik geen 2 min in
. Dus voorlopig even het infanteriewerk voor mij. Alleen het is gewoon frustrerend om keer op keer zo afgemaakt de worden. Zelfs als ik de persoon ben die het vuur opent, en mijn vijand dan nog niet eens weet waar ik ben leg ik het af... Ik was altijd echt heel goed in cod, 9 van de 10 keer bovenaan, maar lijkt wel alsof ik nu geen deuk in een pakje boter kan schieten
Dus vandaar wil ik even wat advies, want wil graag wel genieten van dit spelletje voor BF3 uitkomt.
- hoe schiet je iemand dood ?
- waarom kan ik al mijn raketten ( engineer ) op een tank schieten die dan netjes heel blijft en zodra ik in een tank stap is het 2 seconden en ik vlieg richting de maan ? Ik weet dat ze dan tussendoor repareren, maar dat is tog niet eerlijk ? Zo kun je nooit een tank uitschakelen ?
- hoe kom je van die verdomde helis af die een hele ronde lang rondcirkelen ? Vliegen te snel om een tracer dart erop te mikken ..
- in veel maps zie ik bijna niks door de sneeuw en zandstorm effecten ?
En ik speel het liefst assault, gezien mijn rushende verleden in cod. Maar het lijkt wel alsof een pistool meer schade doet dan mijn m4 of ak. ( elke keer als ik een vijand verderweg zie pak ik mijn pistool, omdat ik weet dat ik met mijn assault geweer tog niks uithaal
iemand die mij wil helpen ?

Net na heel veel pijn en moeite ( alleen maar punten binnen krijgen door objectives en assists ) haalde ik eindelijk het level verreist voor het krijgen van magnum ammo. En maakt nog geen drol uit ..
iemand tips voor mij ? Ik ben nieuw in Battlefield serie ( jarenlang die-hard call of duty fan vanaf deel 1, maar waar die serie nu heen gaat
Met voertuigen ben ik al totaal kansloos, heb een helicopter nog geen 10 meter vooruit gekregen, en een tank is een metalen dooskist en overleef ik geen 2 min in
Dus vandaar wil ik even wat advies, want wil graag wel genieten van dit spelletje voor BF3 uitkomt.
- waarom kan ik al mijn raketten ( engineer ) op een tank schieten die dan netjes heel blijft en zodra ik in een tank stap is het 2 seconden en ik vlieg richting de maan ? Ik weet dat ze dan tussendoor repareren, maar dat is tog niet eerlijk ? Zo kun je nooit een tank uitschakelen ?
- hoe kom je van die verdomde helis af die een hele ronde lang rondcirkelen ? Vliegen te snel om een tracer dart erop te mikken ..
En ik speel het liefst assault, gezien mijn rushende verleden in cod. Maar het lijkt wel alsof een pistool meer schade doet dan mijn m4 of ak. ( elke keer als ik een vijand verderweg zie pak ik mijn pistool, omdat ik weet dat ik met mijn assault geweer tog niks uithaal

Volgens mij heb je ofwel veel lagg ofwel schiet je gewoon mis. Als je op een ander schiet, schiet dan hoog, borst/hoofd. Voor tanks: doet ongeveer 20% damage op de voorkant en 25% op de achterkant.
Gisteravond nog even met Tairon een tank gepakt. Ik engeneer, constant de tank opknappen, hij constant schieten. Was nog bijna eerste geworden, maar die eer werd me op het laatste moment ontnomen. Toch hebben we mooi het halve potje 1 tank vastgehouden.
Gisteravond nog even met Tairon een tank gepakt. Ik engeneer, constant de tank opknappen, hij constant schieten. Was nog bijna eerste geworden, maar die eer werd me op het laatste moment ontnomen. Toch hebben we mooi het halve potje 1 tank vastgehouden.
Verwijderd
Ik doe ook even een poging je vragen te beantwoorden:Skybullet schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:35:
waarom leg ik het elke keer af als ik 1 op 1 in een vuurgevecht kom ?. Ook al zie ik mijn tegenstander ergens lopen over straat of ik sneak hem van achter. Ook al heb ik al een vol magazijn gevuurd.. hij draait zich gewoon om en bam ik ben dood![]()
iemand tips voor mij ? Ik ben nieuw in Battlefield serie ( jarenlang die-hard call of duty fan vanaf deel 1, maar waar die serie nu heen gaat) dus vandaar de overstap.
Met voertuigen ben ik al totaal kansloos, heb een helicopter nog geen 10 meter vooruit gekregen, en een tank is een metalen dooskist en overleef ik geen 2 min in. Dus voorlopig even het infanteriewerk voor mij. Alleen het is gewoon frustrerend om keer op keer zo afgemaakt de worden. Zelfs als ik de persoon ben die het vuur opent, en mijn vijand dan nog niet eens weet waar ik ben leg ik het af... Ik was altijd echt heel goed in cod, 9 van de 10 keer bovenaan, maar lijkt wel alsof ik nu geen deuk in een pakje boter kan schieten
![]()
En ik speel het liefst assault, gezien mijn rushende verleden in cod. Maar het lijkt wel alsof een pistool meer schade doet dan mijn m4 of ak. ( elke keer als ik een vijand verderweg zie pak ik mijn pistool, omdat ik weet dat ik met mijn assault geweer tog niks uithaal![]()
- Door te schieten
- Je kan als engineer makkelijk tanks kapot schieten. Als ze tussendoor gaan repareren moet je gewoon schieten zodat ze genoodzaakt zijn weer in de tank te gaan. Een goede tanker kan het je natuurlijk wel erg lastig maken. Er zijn ook andere manieren om een tank kapot te maken. Zoals bijvoorbeeld met mines of C4.
- Meer geduld hebben met het schieten van je tracer darts. Als je het lastig vindt kan je ook wachten totdat ze dicht boven je vliegen.
- Kan aan je PC liggen. Ik heb het eigenlijk maar met 1 map. Daar kan je maar tot een bepaalde limiet snipen. Doe je niets aan.
Schiet genoeg kogels in iemand, en hij gaat vanzelf dood.
Heb zelf ook heel veel Call of Duty gespeeld, maar het schieten in BFBC2 werkt iets anders.
In Call of Duty kun je prima je muis inhouden en iemand neerschieten, in BFBC2 is het wel aan te raden om korte bursts te schieten (als iemand verder dan 50 meter van je af staat ongeveer, daarvoor kun je nog wel enigzins sprayen).
Stuk of 4 raketten zijn genoeg om een tank te slopen die niet repaired wordt. Vaak staat er wel een engineer achter en dan moet je zorgen dat die eerst dood gaat.
- Een gevecht tegen een tank die repaired wordt en jij niet verlies je inderdaad altijd.
- hoe kom je van die verdomde helis af die een hele ronde lang rondcirkelen ? Vliegen te snel om een tracer dart erop te mikken.
Oefening baart kunst.
Het is gewoon een kwestie van vaak proberen en leren. Vanzelf gaat het wel lukken.
Persoonlijk kan ik toch de AT-4 aanraden i.p.v. tracer + RPG.
Klopt wel ja, soms komen er hele wolken stof en sneeuw over en dan kun je niet zo ver kijken. Iedereen heeft dat, dus zo erg is het niet. Persoonlijk voegt het wel wat toe
je kan het misschien verminderen door Bloom/HDR uit te zetten? (geen ervaring mee).
Bloom uitzetten en brightness iets naar beneden zetten.. Dat scheelt al 80% van die irritante sneeuw/zonverblinding..
AT4 rocks! Vooral met +Explosive (meestal 3 raketten = tank kapot)
AT4 rocks! Vooral met +Explosive (meestal 3 raketten = tank kapot)
Zo voelde ik me tot voor kort ook..Skybullet schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:35:
Ligt aan het wapen, als je engineer bent moet je herhaaldelijk korte salvo's afvuren, op middellange afstand tot lange afstand. Lange afstand wordt wel moeilijk met de meeste smg's.
Als assault moet je ook salvo's afvuren maar maak je veel sneller kills, en kun je op de lange afstand meer schade doen. Probeer op nek of borsthoogte te schieten.
Als Medic loont het juist om wat langere reeksen af te schieten. Maar sta stil of hurk tijdens het schieten!
Rockets doen veel meer damage achter of op de zijkant van een tank. Van voren is bijna onbegonnen werk.
Neem een tracer dart, die pownen tanks.
En vooral lekker oefenen.
Ik heb nog niet zo veel gespeeld (60 uur in totaal ofzo sinds de game uitkwam) maar ik merk dat ik met assault of engineer of zelfs medic, afhankelijk van de map, steeds vaker in de top 3 eindig. Dus gewoon oefenen!
bedankt allemaal. Snap dat het misschien een beetje domme vragen lijken. Maar raakte hier steeds meer en meer gefrustreerd
Net een map gespeeld.. Oasis ofzo. Beviel me goed, kon lekker rushen met de assault class. en ben nu ook echt begonnen met de 40 mm te gaan gebruiken ( in cod was dat altijd de " noobtube " en startte je bijna wereld oorlog 3 als je die gebruikte ) maar hier mag dat blijkbaar wel
stond nog wel 9/17, maargoed dat komt wel
Net een map gespeeld.. Oasis ofzo. Beviel me goed, kon lekker rushen met de assault class. en ben nu ook echt begonnen met de 40 mm te gaan gebruiken ( in cod was dat altijd de " noobtube " en startte je bijna wereld oorlog 3 als je die gebruikte ) maar hier mag dat blijkbaar wel
stond nog wel 9/17, maargoed dat komt wel
Als je de 40mm grenade launcher genoeg gebruikt krijg je vanzelf allemaal haat naar je toe geschreeuwd hoor
. Hetzelfde geld voor Gustavs/RPG/AT4 kills op infantry.
Zelf vind ik het allemaal wel meevallen, ik gebruik vaak als redmiddel een rocket. Maar de rockets zijn alleen effectief tegen een persoon. Ik had maandag zon raar moment met een rocket. Ik zag een groepje van drie man heeel dicht bij elkaar. Ik denk alles in een keer uitschakelen met een rocket. Schieten, impact en maar 1 kill
. Daarna me primary erbij gepakt, paar hits gemaakt maar geen kill verder meer
. Dat was echt belachelijk...
Zelf vind ik het allemaal wel meevallen, ik gebruik vaak als redmiddel een rocket. Maar de rockets zijn alleen effectief tegen een persoon. Ik had maandag zon raar moment met een rocket. Ik zag een groepje van drie man heeel dicht bij elkaar. Ik denk alles in een keer uitschakelen met een rocket. Schieten, impact en maar 1 kill
Soms heb je trouwens wel rare momenten waardoor de andere het vuurgevecht wint.
Dan kan je aimen wat je wil maar win je nog niet.
Vooral bij muurtjes/hoeken heb je dat:
- Als ik merk dat er op me geschoten wordt en achter een muur ren ben ik een tel later alsnog dood.
- Ik zie iemand aankomen en sta klaar om de hoek om hem vol te pompen. Die gast komt de hoek om en bam in 1x ben ik dood zonder ook maar 1 kogel afgevuurd te hebben zo snel, dat terwijl hij ook een AR gebruikt en dus 4-5 kogels minimaal nodig hebt.
En dan heb ik nog niet eens over iemand een paar x in zijn rug schieten met een shotgun van een paar meter en vervolgens draait hij om en schiet hij me neer met 100% health over. Zo scheel ben ik ook weer niet
De netcode/hit detectie is niet helemaal top in BF in vergelijking met andere shooters.
Hopelijk gaan ze dit verbeteren in BF3.
Dan kan je aimen wat je wil maar win je nog niet.
Vooral bij muurtjes/hoeken heb je dat:
- Als ik merk dat er op me geschoten wordt en achter een muur ren ben ik een tel later alsnog dood.
- Ik zie iemand aankomen en sta klaar om de hoek om hem vol te pompen. Die gast komt de hoek om en bam in 1x ben ik dood zonder ook maar 1 kogel afgevuurd te hebben zo snel, dat terwijl hij ook een AR gebruikt en dus 4-5 kogels minimaal nodig hebt.
En dan heb ik nog niet eens over iemand een paar x in zijn rug schieten met een shotgun van een paar meter en vervolgens draait hij om en schiet hij me neer met 100% health over. Zo scheel ben ik ook weer niet
De netcode/hit detectie is niet helemaal top in BF in vergelijking met andere shooters.
Hopelijk gaan ze dit verbeteren in BF3.
Ik vind die lang rond cirkelende helikopters ook super irritant en krijg ze (ondanks dat ik de AT-4 redelijk onder controle heb met helikopters uit de lucht knallen) niet uit de lucht
Iemand hier nog tips voor?
PSN: Von_Smallhausn
M95 sniperMon0lith schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:23:
Ik vind die lang rond cirkelende helikopters ook super irritant en krijg ze (ondanks dat ik de AT-4 redelijk onder controle heb met helikopters uit de lucht knallen) niet uit de lucht![]()
Heb geen tips voor je, maar vind het erg netjes dat met bovenstaande 'problemen' toch wel lvl15 gehaald hebt voor de MGNM ammo!Skybullet schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:35:
waarom leg ik het elke keer af als ik 1 op 1 in een vuurgevecht kom ?. Ook al zie ik mijn tegenstander ergens lopen over straat of ik sneak hem van achter. Ook al heb ik al een vol magazijn gevuurd.. hij draait zich gewoon om en bam ik ben dood![]()
iemand tips voor mij ? Ik ben nieuw in Battlefield serie ( jarenlang die-hard call of duty fan vanaf deel 1, maar waar die serie nu heen gaat) dus vandaar de overstap.
Met voertuigen ben ik al totaal kansloos, heb een helicopter nog geen 10 meter vooruit gekregen, en een tank is een metalen dooskist en overleef ik geen 2 min in. Dus voorlopig even het infanteriewerk voor mij. Alleen het is gewoon frustrerend om keer op keer zo afgemaakt de worden. Zelfs als ik de persoon ben die het vuur opent, en mijn vijand dan nog niet eens weet waar ik ben leg ik het af... Ik was altijd echt heel goed in cod, 9 van de 10 keer bovenaan, maar lijkt wel alsof ik nu geen deuk in een pakje boter kan schieten
![]()
En ik speel het liefst assault, gezien mijn rushende verleden in cod. Maar het lijkt wel alsof een pistool meer schade doet dan mijn m4 of ak. ( elke keer als ik een vijand verderweg zie pak ik mijn pistool, omdat ik weet dat ik met mijn assault geweer tog niks uithaal![]()
Leuk verhaal, ik had al deze problemen ook toen ik net van COD kwamSkybullet schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:35:
Tanks zijn niet supersterk, je moet ze een beetje tactisch gebruiken want als je met je tank keihard naar voren racet, dan staan er genoeg mensen met raketwerpers je op te wachten en ben je snel dood.
Het beste kan je denk ik ook gewoon wat rustiger schieten. Als je een paar goed geplaatste salvo's schiet dan heb je zo iemand gekilld. Ook oefenen dus!
Tips voor sky:
Short range: Full Auto.
Mid range, korte bursts.
Long range, tap fire/single shot.
40 mm shotgun is een gegarandeerde kill op short range.
Pistols zijn zeer accuraat en doen veel damage.
Heli's uitschakelen, laat dit over aan de betere speler of probeer goed te worden met AT4. Dit is niet makkelijk.
Tanks: 2 schoten met RPG/AT4 aan de achter/zijkant is voldoende, je moet er wel voor zorgen dat je hem recht raakt en niet scheef. Explosive spec maakt het wat makkelijker.
Drop supplies voor je buddies!
Short range: Full Auto.
Mid range, korte bursts.
Long range, tap fire/single shot.
40 mm shotgun is een gegarandeerde kill op short range.
Pistols zijn zeer accuraat en doen veel damage.
Heli's uitschakelen, laat dit over aan de betere speler of probeer goed te worden met AT4. Dit is niet makkelijk.
Tanks: 2 schoten met RPG/AT4 aan de achter/zijkant is voldoende, je moet er wel voor zorgen dat je hem recht raakt en niet scheef. Explosive spec maakt het wat makkelijker.
Drop supplies voor je buddies!
[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 15-06-2011 13:02 ]
Heb je al gekeken naar het eerste filmpje van de OP?
"How not to be a noob" -- Misschien helpt dat je enigszins.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
jup dat had ik al gedaan voor ik het spel begon te spelen. En dat is ook de enige reden dat ik nu level 16 ben geworden. Door punten te krijgen van spotten en resupply, mensen reviven, kill assists en vlaggen veroveren.Jackal131 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:19:
[...]
Heb je al gekeken naar het eerste filmpje van de OP?
"How not to be a noob" -- Misschien helpt dat je enigszins.
Maar nogmaals bedankt voor alle tips. Merk dat het al wat beter gaat. join nu telkens "noob servers " met levelcap en max 20 spelers, dan houd ik een beetje het overzicht. En tegen lvl 50 spelers ben ik kansloos

Net voor het eerst positief gescoord
Noobtube, ik kwam er laatst achter dat ik na 372 uur spelen nog steeds de pin 'In a round, kill 4 enemies with grenade launchers.' niet heb.
Verwijderd
Ik vind de grenadelaunchers helemaal niet zo goed. Snap nooit waarom er zoveel ophef over wordt gemaakt. Vaak genoeg gehad dat ik iemand vrijwel op zijn gezicht raakte en hij toch niet dood was.stoofpeer schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:19:
Als je de 40mm grenade launcher genoeg gebruikt krijg je vanzelf allemaal haat naar je toe geschreeuwd hoor. Hetzelfde geld voor Gustavs/RPG/AT4 kills op infantry.
Zelf vind ik het allemaal wel meevallen, ik gebruik vaak als redmiddel een rocket. Maar de rockets zijn alleen effectief tegen een persoon. Ik had maandag zon raar moment met een rocket. Ik zag een groepje van drie man heeel dicht bij elkaar. Ik denk alles in een keer uitschakelen met een rocket. Schieten, impact en maar 1 kill. Daarna me primary erbij gepakt, paar hits gemaakt maar geen kill verder meer
. Dat was echt belachelijk...
Wel erg handig om iemand te doden die bijvoorbeeld in een huisje achter een muur staat.
Valt mij trouwens op dat de mensen die "noobtube etc" schreeuwen vaak de types zijn die bij elke keer dat ze door iets gedood worden, hevig tegenstribbelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 14:52 ]
De nade launcher gebruik ik meestal om cover weg te schieten ( als iemand zich bijvoorbeeld verschanst in een huis), daarbij heb ik dan vaak wel een kill te pakken. Ook als iemand achter een betonblok schuilt is de granade launcher erg handig
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
En zware MG's en anti-air geschut natuurlijk
Dit topic is gesloten.