Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 08:24
walletje-w schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 10:57:
[...]

Ik ben lui, je kunt mij toevoegen :) walletje-w ook als je king,jackal,unomomento toevoegt en dan tijdens een potje joint kun je nog wel meer mensen toevoegen. Maar deze mensen hebben volgens mij zo'n beetje iedereen die redelijk actief bfbc2 speelt in hun lijst staan. Beregezellig :)
Misschien is het dan wel handig als je de volledige PSN namen vermeld ;)
Kingofcunnus
Unomomentodado
Jackal131

Wel ff GoT vermelden!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-07 19:34
Ik heb wat van de bovenstaande namen toegevoegd. :)
Mijn PSN is Sync149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
Jackal131 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 01:56:
[...]

Kingofcunnus
Unomomentodado
Jackal131

Wel ff GoT vermelden!!
ik voel me buitengesloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Alleen niemand speelt bc2 de laatste dagen! Zo een beetje iedereen is die gratis games aan het checken :P.

[ Voor 19% gewijzigd door KngfCnns op 05-06-2011 13:12 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:11:
[...]

Alleen niemand speelt bc2 de laatste dagen! Zo een beetje iedereen is die gratis games aan het checken :P.
Inderdaad zeg. Ik heb nu voor het eerst in paar maanden weer Bad Company opgestart.
En de helft is CoD spelen , en de andere helft Free Games :P..

Heb toch weer even een zooi namen toegevoegd uit de Ps3 lijst.
En niemand speelt Battlefield :P..

Dus als er iemand het wel speelt op de ps3. Voeg me maar toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
Houdt het aub ontopic en nuttig.

[ Voor 84% gewijzigd door psychoclown op 05-06-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pafdaddy schreef op zondag 05 juni 2011 @ 01:54:
Ik had duidelijker moeten zijn. Ik heb ook wel eens 12/0 gehaald, maar b.v. 51/3 of 42/2 van iemand die vooraan loopt zijn niet realistisch, of vind jij wel.
Heb vaak zat van dat scores gehad, maar dan wel als Recon. In de frontline lijkt me dit ook onmogelijk (speel altijd hardcore).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:35:
[...]

Heb vaak zat van dat scores gehad, maar dan wel als Recon. In de frontline lijkt me dit ook onmogelijk (speel altijd hardcore).
ow nee he... zo'n campeer snipert. De enige keer dat ik in HC zulke scores haal, of misschien half zo hoog, is als ik als een mietje in een tank bovenop de bult ga staan en vanaf een kilometer afstand kereltjes omver schiet. Ow ja, als ik 1 keer geraakt wordt rijd ik minstens twee kilometer terug voordat ik mijn tank repareer. Het ding zou toch maar eens kapot gaan. Dan is mijn K/D er helemaal aan!

/sarcasme :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, klopt, maar die scores zijn dus wel mogelijk, en vaak word je dan als cheater ofiets gezien, terwijl het gewoon campen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Hillie schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 04:11:
Kun je uitleggen wat je precies ziet in het filmpje? Ik zie een medic schokkend heen en weer rennen met jou er half achteraan.

@Waterlelie: Misschien houdt het spel reserve voor drukke momenten om dips in de framerate te voorkomen/beperken?
Had je reactie niet gezien.

Het is mijn filmpje niet.

Volgende filmpje is wel van mij en de speler is pas na maanden gebant via punk buster.

Aimbot herken je aan het snappen van het wapen, hij vliegt alle kanten op, let ook op de rechter boven hoek in het filmpje, je ziet hem kill naar kill maken.
Dit noemt men een obvious cheater, er zijn er ook die hun aimbot kunnen afstellen zodat je heel goed moet kijken of die cheat, je moet er een oog voor hebben.

YouTube: ‪cheating movie star‬‏

[ Voor 5% gewijzigd door NLsandman op 05-06-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Dan heb je nog het type cheater dat in eerste instantie gewoon erg goed lijkt, maar zijn aimbot idd goed afgesteld heeft.
Deze bijvoorbeeld: http://bfbcs.com/stats_pc/duzit
Een vrij normale accuracy, maar als je kijkt naar de headshot/kill ratio word het wel een beetje onmenselijk.
http://www.team-des-fra.fr/html/cheat-analysis.php?p=duzit
Toen ik tegen hem speelde pakte ik hem zo nu en dan, maar je werd helemaal gek van de headshots overal.

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 05-06-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van.der.schulting
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik heb een probleem met de muis. Ik kan alleen naar links draaien en omhoog kijken. Naar rechts draaien en omlaag kijken lukt niet. Beweeg ik de muis naar rechts of links, dan draai ik naar links. Beweeg ik de muis naar onder of naar boven, dan kijk ik omhoog. De muis lijkt goed ingesteld (axis0 X vs. axis0 Y)

Medal of Honor had een soortgelijk probleem. Dit kon ik oplossen door de USB-stekker van mijn Logitech stuur uit mijn PC te halen. Deze vlieger gaat helaas niet op voor Bad Company 2.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:21

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

@Unfor: Ik heb ook relatief veel headshots met sommige wapens, maar niet zulke hoge percentages als die gozer. Best sneu als mensen met aimbots moeten winnen.
Jackal131 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 01:56:
[...]

Kingofcunnus
Unomomentodado
Jackal131

Wel ff GoT vermelden!!
Op wat voor tijdstippen kan ik jullie eventueel online vinden? Ik zit in de VS (Californie, 9 uur van NL vandaan), dus qua samen spelen is het waarschijnlijk lastiger. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Hillie op 05-06-2011 21:33 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:39
Hillie schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:30:
[...]

Op wat voor tijdstippen kan ik jullie eventueel online vinden? Ik zit in de VS (Californie, 9 uur van NL vandaan), dus qua samen spelen is het waarschijnlijk lastiger. :)
Vanaf een uur of 20:00 tot een uur of 23:00. Dan is er eigenlijk altijd wel iemand online. Vaak ook nog rond die tijden. Vooral voor 20:00 uur. Als je meer wilt samenspelen kun je Rikbruil ook altijd nog toevoegen. Weet zijn psn naam even niet helemaal zeker uit zijn hoofd maar die speelt ook goed/veel en is gezellig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Thanks! Ik zit meestal in de VS-avonden door de week, dus dat zal lastig worden en als ik de kans heb in het weekend zo af en toe eens gedurende mijn dag. Ik zal jullie eens adden en als het weinig nut heeft, dan zien we dat vanzelf. :)

Oh ja, ik ben slechts een armetierige rank 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 17-09 08:24
Hillie schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:35:
Oh ja, ik ben slechts een armetierige rank 15.
Zijn we allemaal eens geweest 8)

En we spelen inderdaad vaak van 19.00 tot ongeveer 23.00.
In het weekend zijn sommige de hele dag wel te vinden (zal dan bij jullie in de nacht zijn :) )

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook BFBC2, maar ik ben echt slecht. Dat ligt voor een groot deel aan het feit dat ik de game draai op mijn 3 jaar oude medion laptop (Intel core2 @1,84Ghz). Ik was dood voordat ik kon zien dat ze op me schoten, en een quad op kon ik niet eens op de weg houden omdat de bocht al was gepasseerd tegen dat het voertuig enigzins reageerde op mijn toetsaanslag. Dus verder spelen zou een ramp zijn voor mij k/d (0,20)

Maargoed, ik ben gestopt met spelen tot ik mijn nieuwe (eerste :p) gaming pc in elkaar heb gezet. Hopelijk is dat binnenkort, want ik heb vet veel zin om dit spel te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Ook nog even een vraagje, omdat ik toevallig in vorige pagina wachtwoord onthouden zag voorbij komen. Bij mij worden mijn login gegevens wel gewoon onthouden, maar als ik dan op Login druk dan krijg ik CAN NOT CONNECT TO EA ONLINE (of wat het ook is). Auto-login werkt ook niet. Ik moet altijd mijn e-mail en wachtwoord opnieuw invullen.

En ik speel tegenwoordig op een laptop trouwens, eigenlijk wel vreemd trouwens. Eerste paar potjes loopt het als een trein en daarna gaat het hard omlaag. Het vreemde is dat je dan ook meteen ziet dat mijn ping omhoog schiet als mijn FPS lager is. Achja, valt helaas weinig aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adante schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:37:
Ook nog even een vraagje, omdat ik toevallig in vorige pagina wachtwoord onthouden zag voorbij komen. Bij mij worden mijn login gegevens wel gewoon onthouden, maar als ik dan op Login druk dan krijg ik CAN NOT CONNECT TO EA ONLINE (of wat het ook is). Auto-login werkt ook niet. Ik moet altijd mijn e-mail en wachtwoord opnieuw invullen.

En ik speel tegenwoordig op een laptop trouwens, eigenlijk wel vreemd trouwens. Eerste paar potjes loopt het als een trein en daarna gaat het hard omlaag. Het vreemde is dat je dan ook meteen ziet dat mijn ping omhoog schiet als mijn FPS lager is. Achja, valt helaas weinig aan te doen.
zorg er in ieder geval voor dat je bad company 2 settings folder in je documents and settings gebeuren niet op alleen lezen staat.

En google even rond, waarschijnlijk ben je niet de enige die tegen dit euvel aangelopen is.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:47:
Ja, klopt, maar die scores zijn dus wel mogelijk, en vaak word je dan als cheater ofiets gezien, terwijl het gewoon campen is.
met kampen haal ik meestal lage scores je moet juist actief als aussalt(of iets anders) in de frontline gaan rondrennen en als je rush doet MCOM's armen dan krijg je tenminste aardig wat punten maar vooral je teammate helpen K/D boeit toch niet zo winnen is leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net hetzelfde, maar als ik goed kijk bij de sterretjes voor het wachtwoord is het te lang om de mijne te kunnen zijn, ik denk dat er daar iets schort. Nog geen oplossing gevonden tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

joshje schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:58:
met kampen haal ik meestal lage scores je moet juist actief als aussalt(of iets anders) in de frontline gaan rondrennen en als je rush doet MCOM's armen dan krijg je tenminste aardig wat punten maar vooral je teammate helpen K/D boeit toch niet zo winnen is leuker :P
Jep, tactisch meedoen geeft m.i. meer voldoening. Snipen is handig bij vlag/mcom verdedigen, maar als sniper moet je ook wat hebben om "actief" naar voren mee te doen (motion mines, mortar, dat 412 pistool bijvoorbeeld).

Zelf leg ik als engineer nogal eens mijnen neer. Als je weet waarvandaan men komt (zeker met conquest handig), dan kun je goed bijdragen. Ook met een leuk main wapen kun je dan gewoon goed meerennen en knallen vooraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Laatst online: 16-09 19:30
Het valt me erg op hoeveel verschil het soort wapen waarmee je speelt kan maken.. Ik speel nu met de G3, of VSS red dot, omdat ik die op platina wil halen. Ik pakte de kit op van een medic met een MG36, en damn wat is dat toch een fijne gun.. Ik heb dat ding natuurlijk allang op platina, maar bijvoorbeeld een gun als de UMP en de MG36 zetten mij toch altijd wel bovenaan de lijst hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Jovas schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:10:
Het valt me erg op hoeveel verschil het soort wapen waarmee je speelt kan maken.. Ik speel nu met de G3, of VSS red dot, omdat ik die op platina wil halen. Ik pakte de kit op van een medic met een MG36, en damn wat is dat toch een fijne gun.. Ik heb dat ding natuurlijk allang op platina, maar bijvoorbeeld een gun als de UMP en de MG36 zetten mij toch altijd wel bovenaan de lijst hoor..
Je eigen bereidheid om te switchen van gun/class in bepaalde situaties gaat waarschijnlijk dan ook bepalen of je rank omhoog gaat. Ik ben er zo-eentje die teveel vastzit aan zijn ene wapentje, en daarom wel eens regelmatig stukloopt op de vijand en onderaan eindigt... Ach ja, het is een leerproces zullen we maar zeggen :)

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ja, zolang je de saiga maar thuis laat... Dat is pas een verschrikkelijk ding. 6 slugs, en in HC heb je er minstens 3 nodig om iemand af te schieten. Gelukkig herlaadt het ding wel snel.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
M2M schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:45:
Ach ja, zolang je de saiga maar thuis laat... Dat is pas een verschrikkelijk ding. 6 slugs, en in HC heb je er minstens 3 nodig om iemand af te schieten. Gelukkig herlaadt het ding wel snel.
:O

Nooit. Saiga, wat een gun. Speel ten eerste nooit HC, wat een BS is dat, haalt gelijk het BF principe toootaal uit het spel, leuk voor in je eentje maar geen echte BF mode.

Over de saiga, zonder slugs, 1 of 2 schoten en dood, je komt een huis in, schiet 4 mensen dood en verlaat het huis weer. Machtig gevoel. Met slugs, 2 schoten, dood. Een heerlijk wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Great HooD schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:55:

Nooit. Saiga, wat een gun. Speel ten eerste nooit HC, wat een BS is dat, haalt gelijk het BF principe toootaal uit het spel, leuk voor in je eentje maar geen echte BF mode.
Softcore, wat een BS. Wordt je 1 keer gespot, krijg je gelijk 20 kogels naar je hoofd geslingerd. Achter cover of niet. En iedereen kan precies zien waar jij rondloopt.

Kereltjes zijn bulletsponges. Een half magazijn van een assault rifle is niet voldoende om iemand neer te krijgen. In BF2 zat het spotgebeuren er ook vaak in en ben ik regelmatig gekicked vanwege een vermeende wallhack. Terwijl er een UAV boven het gebied vloog. En dat was enkel minimap spotten... Dit is een driehoekje, op je scherm krijgen, precies boven een tegenstander. Je weet waar hij zit, hoe hoog hij zit, en als je je aim afstelt op het driehoekje, weet je ook precies waar je moet mikken.
BC2 zonder skill noem ik dat.

Nee, softcore is maar nep. Imho :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M2M schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:02:
[...]

Softcore, wat een BS. Wordt je 1 keer gespot, krijg je gelijk 20 kogels naar je hoofd geslingerd. Achter cover of niet. En iedereen kan precies zien waar jij rondloopt.

Kereltjes zijn bulletsponges. Een half magazijn van een assault rifle is niet voldoende om iemand neer te krijgen. In BF2 zat het spotgebeuren er ook vaak in en ben ik regelmatig gekicked vanwege een vermeende wallhack. Terwijl er een UAV boven het gebied vloog. En dat was enkel minimap spotten... Dit is een driehoekje, op je scherm krijgen, precies boven een tegenstander. Je weet waar hij zit, hoe hoog hij zit, en als je je aim afstelt op het driehoekje, weet je ook precies waar je moet mikken.
BC2 zonder skill noem ik dat.

Nee, softcore is maar nep. Imho :)
Mhoa wat ik vooral storend vind is dat er bij bepaalde wapens etc geen hit indicator zit in HC. Dat slaat nergens op. En een half magazijn heb ik vaak ook nog nodig in HC hoor? Het ligt er maar net aan hoe ver je van iemand bent verwijderd.

Dat iedereen kan zien waar jij loopt zie ik juist als een pluspunt. Dat zorgt ervoor dat je een aanvallende houding moet hebben en niet constant op één punt kan blijven campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Iedereen weet toch wl dat modified servers nu eenmaal superieur zijn. Doe mij maar lekker een server zonder killcam en met teamkill en dan ben ik een blije jongen. In hardcore heb ik het gevoel dat ik mensen veel te makkelijk kill met wat random spray. En campende snipers zijn daar helemaal irritant. Qua damage vindt ik vanilla prima. Ik snap sowieso niet die bullshit over "een half magazijn per enemy", dan doe je toch echt iets verkeerd. Eigenlijk vondt ik die TWL regels prima, daar stond 3d spotting uit toch? Dat scheelt toch al gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adante schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:57:
Iedereen weet toch wl dat modified servers nu eenmaal superieur zijn. Doe mij maar lekker een server zonder killcam en met teamkill en dan ben ik een blije jongen. In hardcore heb ik het gevoel dat ik mensen veel te makkelijk kill met wat random spray. En campende snipers zijn daar helemaal irritant. Qua damage vindt ik vanilla prima. Ik snap sowieso niet die bullshit over "een half magazijn per enemy", dan doe je toch echt iets verkeerd. Eigenlijk vondt ik die TWL regels prima, daar stond 3d spotting uit toch? Dat scheelt toch al gigantisch.
De perfecte server is eentje met minimap, HC hitpoints, geen 3d spotting driehoekje op je scherm, wel teamkill, zonder killcam. Zo heeft het spotgebeuren nog nut (minimap), maar niet perfect. Je weet ongeveer waar de tegenstander zit, niet precies.

En snipers met tentje zie je overal. In hardcore, en softcore. Het nadeel van hardcore is dat je nagenoeg altijd dood bent als je geraakt wordt. Het voordeel van hardcore is dat, als je gespot wordt, de sniper geen driehoekje kan tracken.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
M2M schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:45:
M2M schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:02:

Kereltjes zijn bulletsponges. Een half magazijn van een assault rifle is niet voldoende om iemand neer te krijgen.
Als ik dit zo lees dan denk ik eerder dat het niet past bij jouw speelstijl (of aim). De Saiga en USAS (=U Suck At Shooting) staan er zelfs een beetje om bekend dat ze neigen naar noobwapens. Vind zelf dat het prima is gebalanceerd, maar mits in goede handen zijn die dingen behoorlijk goed. In hc al helemaal.

En discussie over normal mode met jouw is al tig keer gevoerd. Maar als je een half magazijn nodig heb dan is je aim gewoon verschrikkelijk slecht. En als je te vaak dood gaat omdat je wordt gespot dan speel je ook niet heel handig. Ik weet van mezelf dat ik dood ga omdat ik in sommige situaties te veel risico neem of ben outplayed. Zelden omdat ik denk van dat de tegenstander me nooit had kunnen zien omdat ik ben gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Laatst online: 08-08 17:42

het niet onthouden van het wachtwoord is een bekend probleem en tot nu toe is hier nog geen oplossing voor, het is ook bekend bij dice.

Het probleem met je laptop kan warmte zijn, de cpu of gpu wordt dan automatisch terug geklokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Het wachtwoord wordt wel gewoon onthouden voor de duidelijkheid. Ik moet mijn email EN mijn wachtwoord elke keer intypen anders kan ik niet inloggen. Achja, het maakt verder weinig uit. Overigens een clean install gedaan en ik moet BC2 nog installeren. Zal wel zien of ik dan nog steeds dat probleem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
[...]

Over de saiga, zonder slugs, 1 of 2 schoten en dood, je komt een huis in, schiet 4 mensen dood en verlaat het huis weer. Machtig gevoel. Met slugs, 2 schoten, dood. Een heerlijk wapen.
HC mode is fijn man, speel liever HC dan normale modus (ben zelf PS3'er). Bij HC heb je veel meer het idee dat je wapens de dmg doen die ze moeten doen. Duurt wel langer voordat je auto heal inkicked, maar dat neem ik voor lief. HUD is een stuk cleaner (stuk minder info) en ik focus me veel meer op wat er echt toe doet: enemies spotten en afmaken :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
aramdin schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:49:
[...]

HC mode is fijn man, speel liever HC dan normale modus (ben zelf PS3'er). Bij HC heb je veel meer het idee dat je wapens de dmg doen die ze moeten doen. Duurt wel langer voordat je auto heal inkicked, maar dat neem ik voor lief. HUD is een stuk cleaner (stuk minder info) en ik focus me veel meer op wat er echt toe doet: enemies spotten en afmaken :)
>Enemies spotten
>Hardcore

Willekeurige punten binnenslepen dus? Heb je trouwens op de PS3 gewoon health-regen bij hardcore? Zelf vind ik geen health regen wel prima in hardcore, het enige nadeel is dat ik zo'n koppijn krijg als ik 10 minuten naar een blurry scherm zit te kijken (Ik doe eigenlijk alleen hardcore wanneer er maar een paar mensen zijn, en medics? Die zijn natuurlijk druk bezig mensen te killen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
aramdin schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:49:
[...]

Dikgedrukte dingen combineren niet echt met hc... Beetje vreemde benadering zo :+
Bovendien helpt een minimap en info aanzienlijk bij het maken van kills en spotten, waarom noem je die aanwezigheid als een nadeel :?

[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 06-06-2011 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 15:43

mrc4nl

Procrastinatie expert

kan de ts worden aangepast, de meeste linkjes naar clans/gametracker werken niet meer....

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
BatmanHorizon schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:13:
[...]

Dikgedrukte dingen combineren niet echt met hc... Beetje vreemde benadering zo :+
Bovendien helpt een minimap en info aanzienlijk bij het maken van kills en spotten, waarom noem je die aanwezigheid als een nadeel :?
ik vind dat hardcore of softcore per persoon verschilt je mag zelf weten wat je leuk vind! mijn voorkeur gaat naar hardcore maar dat komt vooral omdat ik realisme gewend ben van ARMA II dan wil ik ook die damage van het wapen wat ie ook hoort te doen maar de USAS of saiga blijven gewoon wanebe shotguns :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Laatst online: 12-08 13:02
Mijn voorkeur is ook hardcore. de killcam en de spot functie verpesten voor mij het spel een beetje.
En spotten in hc heeft nog wel nut. zo kan ik als ik wil spawnen zien waar enemies zijn.
Ook kijk ik bij spotballetjes ook even op de kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
joshje schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:53:
[...]

ik vind dat hardcore of softcore per persoon verschilt je mag zelf weten wat je leuk vind! mijn voorkeur gaat naar hardcore maar dat komt vooral omdat ik realisme gewend ben van ARMA II dan wil ik ook die damage van het wapen wat ie ook hoort te doen maar de USAS of saiga blijven gewoon wanebe shotguns :P
Ik zeg nergens dat je hc niet leuk mag vinden of dat het niks aan is :P. Een half magazijn voor een enemy is gewoon een mythe die te lang voortleeft en het concept van spotten werkt prima imo. Killcam vind ik dan nog wel een nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De Saiga en USAS12 zijn in closecombat-setting mijn favoriete keus. Icm extra ammo en shottie upgrade past het helemaal bij mijn speelstijl. Vlaggen pakken en M-Coms opblazen.

Snap niet zo goed waar het "noobgehalte" vandaan komt. Ik gebruik geen slugs, dus moet altijd binnen 10m van de enemy komen. Up close and personal ben ik inderdaad sneller met een shottie, dan een enemy met een assault- of (sub)machinegun. Dat vind ik minder "noob" dan de grenadespammers, camperende chewbacca's etc.

Mjah, die discussie zal wel nooit in het voordeel worden beslecht van de shottiefan, danwel assault- en (sub)machinegunners.

Eitherway: I love them :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Tijdens het gamen kom je altijd van die leuke opmerkingen tegen:
Snipernoob, campernoob, 40 mm noob, rpg noob en nu dus ook al USAS of SAIGA noob....

Ik kan er altijd wel om lachen als ik die opmerkingen zie. Eigenlijk is iedereen gewoon een soort van noob dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PearlPumpkin schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:57:
Snipernoob, campernoob, 40 mm noob, rpg noob en nu dus ook al USAS of SAIGA noob....

Ik kan er altijd wel om lachen als ik die opmerkingen zie. Eigenlijk is iedereen gewoon een soort van noob dus :)
Hahaha, zo had ik er zelf nog nooit over nagedacht. Werkt lekker relativerend, dat wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en als je iemand afschiet met een normaal wapen wordt je uitgemaakt voor cheater :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M2M schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:30:
[...]

en als je iemand afschiet met een normaal wapen wordt je uitgemaakt voor cheater :)
Toch vind ik het altijd reuze meevallen in BF. Het ligt ook heel erg aan de server. Met andere spelen had ik veel vaker dat men ging schelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:32:
[...]
Toch vind ik het altijd reuze meevallen in BF. Het ligt ook heel erg aan de server. Met andere spelen had ik veel vaker dat men ging schelden.
Daar moet ik je inderdaad gelijk in geven. De meeste servers waar ik op speel komt het niet zo veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ff een vraagje voor alle PS3 spelers. Ik kom van de 360 versie af en m.i. lijkt het toch allemaal een stuk minder op de PS3.

Ten eerste heb ik zware lag, op de 360 kon ik dit altijd testen door een deur of een hek te snijden, de reactie daarvan kon je zien of je lag hebt. Constant dus op de PS3, raar want bij de 360 had ik dit af en toe, maar niet zo vaak.
Ten tweede de graphics, het lijkt op de PS3 allemaal een stuk minder scherp, textures worden heel laat pas ingeladen en dus kan ik mensen op afstand heel slecht zien.

Is dit normaal? Zou het erg jammer vinden, was van plan mijn 360 helemaal weg te laten, geen nieuwe kopen, maar dit doet mij erg sterk twijfelen aan de 'kracht' van de PS3, het is allemaal een stuk minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Hmm, ik ervaar dat eigenlijk niet zo. Met een mes het hek snijden lijkt altijd vertraagd op een bepaalde manier, maar ik heb er nooit last van, kan altijd vlot doorbanjeren. Verder heb ik geen echte ervaring dat het lagt.

edit: Kan natuurlijk van een hoop dingen afhankelijk zijn, niet alleen gerelateerd aan de console.

edit2: Kan zijn dat ik de ps3 (en ik las ook x360) problemen gemist heb, want een ea-topic van juni vorig jaar beschrijft lag-ervaringen. Ik heb het spel later gekocht.

[ Voor 39% gewijzigd door Hillie op 07-06-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
Ff een vraagje voor alle PS3 spelers. Ik kom van de 360 versie af en m.i. lijkt het toch allemaal een stuk minder op de PS3.

Ten eerste heb ik zware lag, op de 360 kon ik dit altijd testen door een deur of een hek te snijden, de reactie daarvan kon je zien of je lag hebt. Constant dus op de PS3, raar want bij de 360 had ik dit af en toe, maar niet zo vaak.

ik heb bijna nooit last van lag dus misschien ligt het probleem bij jou?

Ten tweede de graphics, het lijkt op de PS3 allemaal een stuk minder scherp, textures worden heel laat pas ingeladen en dus kan ik mensen op afstand heel slecht zien.

Het kan niet minder scherp zijn dat is erg onlogisch want de ps3 benut zijn videokaart heel erg goed! maar speel je op een HDTV heb je een HDMI kabel erin zitten want ik kan mensen op afstand goed genoeg zien

Is dit normaal? Zou het erg jammer vinden, was van plan mijn 360 helemaal weg te laten, geen nieuwe kopen, maar dit doet mij erg sterk twijfelen aan de 'kracht' van de PS3, het is allemaal een stuk minder...

stuk minder is technisch gezien aan de specs van de PS3 onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 23:57
Had al een tijdje niet meer gespeeld en vandaag terug begonnen.

Was net lekker aan het tanken op Laguna Presa, Rush. Lekker aanvallen, terugtrekken, smoke afschieten, repairen en had ook een goede gunner,... ging echt lekker dus. Ben ik aan het repairen, springt er plots iemand in die tank, rijdt recht vooruit en natuurlijk direct de tank kapot.
Ik zeg dan in de chat 'don't drive the tank straight into the enemies', 5 seconden later-> you have been perma-banned |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
joshje schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:07:

ik heb bijna nooit last van lag dus misschien ligt het probleem bij jou?

Het kan niet minder scherp zijn dat is erg onlogisch want de ps3 benut zijn videokaart heel erg goed! maar speel je op een HDTV heb je een HDMI kabel erin zitten want ik kan mensen op afstand goed genoeg zien

stuk minder is technisch gezien aan de specs van de PS3 onmogelijk
Ik zou de volgende keer de 'quote' knop gebruiken, leest een stuk duidelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet toch even terug komen op mijn saiga verhaal. Ik kom erop terug dat het een verschrikkelijk wapen is. Ik heb de 12gauge er vanaf gehaald en nu gaat het stukken beter. Oke, 1 magazijn per tegenstander op medium range, en long range is het natuurlijk waardeloos, maar het ding begint zowaar prettig aan te voelen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
M2M schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:06:
Ik moet toch even terug komen op mijn saiga verhaal. Ik kom erop terug dat het een verschrikkelijk wapen is. Ik heb de 12gauge er vanaf gehaald en nu gaat het stukken beter. Oke, 1 magazijn per tegenstander op medium range, en long range is het natuurlijk waardeloos, maar het ding begint zowaar prettig aan te voelen.
Ik heb in HC maar 1 of 2 schoten nodig. normal wordt dat 4 of meer:P wel een fijn wapen. met 12gauge niet echt lekker vind ik daarvoor moet je te vaak schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn favoriet is toch nog de RPG-7, heerlijk op hardcore. Vooral tegen infantry is ie zeer goed te gebruiken. Wat mij opvalt is dat er soms mensen over klagen, terwijl het wapen toch echt ook voor anti-personnel is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Mensen klagen altijd. Als je een granaat gooit, als je een AT mine neerlegt, als je C4 plakt, als je een raket schiet, als je schiet met een assault rifle, als je schiet met een sub, als je schiet met een lmg, als je schiet met een sniper rifle, als je schiet met een shotgun en als je schiet met een pistool. Het is nooit goed en je bent altijd een "n00b" wegens de wapenkeuze of een cheater omdat je raak schiet. Wen er maar aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vergeet de Carl Gustav Dan ben je ook noob :P
Zoals hieronder :+
Als je überhaupt iemand kilt ben je noob, en als je dat meer keer doet wordt je nog uitgemaakt voor hacker/cheater ook :o (en als hij admin is heb je ook nog een kick.. :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Iemand die zin heeft om over 10 min met mij samen te spelen? 21:05 ga ik in een server, welke kunnen we nog beslissen (voorkeur gaat naar een OldMenGaming server).

Laat maar even van je horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Qlii256 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:56:
Iemand die zin heeft om over 10 min met mij samen te spelen? 21:05 ga ik in een server, welke kunnen we nog beslissen (voorkeur gaat naar een OldMenGaming server).

Laat maar even van je horen!
Add ingame maar even Mu.siQ op de pc. Ik kom misschien wel wat later. Even een hoofdstukje afmaken van een verslag ;-)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Mu.siQ schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:00:
[...]

Add ingame maar even Mu.siQ op de pc. Ik kom misschien wel wat later. Even een hoofdstukje afmaken van een verslag ;-)
Bedankt! Tot zo dan, heb je toegevoegt.

Anderen die nog willen mee doen? Mijn naam is: lolleflikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-08 07:58

djfrankel

It's a trap!

Zijn er meer mensen die geen servers meer in hun server list krijgen als ze op refresh drukken? Als ik op refresh druk blijft de server list leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
djfrankel schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:07:
Zijn er meer mensen die geen servers meer in hun server list krijgen als ze op refresh drukken? Als ik op refresh druk blijft de server list leeg.
Ik krijg na een refresh gewoon alle servers te zien. Misschien moet je de filters een resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Qlii256 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:03:
[...]

Bedankt! Tot zo dan, heb je toegevoegt.

Anderen die nog willen mee doen? Mijn naam is: lolleflikker.
Ik kan je niet joinen...can't find any games krijg ik....grr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Misschien een firewall probleem? En reset filters helpt niet? Misschien staat er iets bij de filters bij servernaam ofzo? Een spatie waardoor je niets ziet? Krijg je een scherm met iets als waiting for data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Nee niets. En ik kan niemand joinen verder. Dus ergens loopt iets fout. Firewall kan het ook niet zijn, niets gereset of wat dan ook...probeer het zo nog wel een keer =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qlii256 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:12:
Misschien een firewall probleem? En reset filters helpt niet? Misschien staat er iets bij de filters bij servernaam ofzo? Een spatie waardoor je niets ziet? Krijg je een scherm met iets als waiting for data?
Ik zal je wel even adden, ga nu ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:21:
[...]
Ik zal je wel even adden, ga nu ingame.
Ok bedaknt! Ik ga ook maar even spelen dan :)

Ik heb trouwens net op het BF3 topic een zeer groot bewijs geleverd van een discussie die gisterenavond liep tussen mij en een paar andere tweakers. Ik heb daar bewijst geleverd dat ik in mijn 'recht' ben :) Nouja, of je het wil geloven of niet moet je zelf uitmaken. Maar ik hoor graag eens jullie mening. Waarover het precies gaat kan je daar lezen, maar het heeft eigenlijk te maken met BC2 en BF3.

Qlii256 in "Battlefield 3 - Deel 2"

[ Voor 5% gewijzigd door Qlii256 op 08-06-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qlii256 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:23:
[...]

Ok bedaknt! Ik ga ook maar even spelen dan :)

Ik heb trouwens net op het BF3 topic een zeer groot bewijs geleverd van een discussie die gisterenavond liep tussen mij en een paar andere tweakers. Ik heb daar bewijst geleverd dat ik in mijn 'recht' ben :) Nouja, of je het wil geloven of niet moet je zelf uitmaken. Maar ik hoor graag eens jullie mening. Waarover het precies gaat kan je daar lezen, maar het heeft eigenlijk te maken met BC2 en BF3.

Qlii256 in "Battlefield 3 - Deel 2"
Top, als het goed is heb je mijn request gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:24:
[...]
Top, als het goed is heb je mijn request gehad.
Inderdaad! Ik heb je nu toegevoegt. Welke server ga/wil je spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qlii256 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:26:
[...]

Inderdaad! Ik heb je nu toegevoegt. Welke server ga/wil je spelen?
Zoek jij maar uit. Maakt mij niet uit, wel het liefst een Europese server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ok, maar ik heb al lange tijd niet gespeeld. Dus ik weet niet echt goede no-lag Europese servers. Ik kan wel niet in servers spelen waar ze gebruik maken van de PBBans.com stream. Ik ben door hun gebanned door nog altijd (na 5 maanden al ondertussen) onbekende reden. Volgens hun heb ik gebruik gemaakt van een multi hack ofzo. Ik zweer het dat dit zeker geen waar is en een fout moet zijn. Ik speel nooit met cheats. Ik vind het altijd zelfs zeer irritant als er cheaters in een server zitten.

EDIT: Ik zit nu in dezelfde server als die Mu.siQ. Dus als je wilt kan je ook komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Qlii256 op 08-06-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek wel een server uit dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ik ben op komst!

EDIT: Niet dus! Meteen weer grote ban van PBBans.com. Kan niet spelen in die server. Kan jij misschien een andere zoeken?

[ Voor 79% gewijzigd door Qlii256 op 08-06-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah zie net dat het een server is waar ze bans streamen...

Zoek jij maar iets uit waar je wél kan spelen. Ik wacht wel even.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
Hillie schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 03:20:
Mensen klagen altijd. Als je een granaat gooit, als je een AT mine neerlegt, als je C4 plakt, als je een raket schiet, als je schiet met een assault rifle, als je schiet met een sub, als je schiet met een lmg, als je schiet met een sniper rifle, als je schiet met een shotgun en als je schiet met een pistool. Het is nooit goed en je bent altijd een "n00b" wegens de wapenkeuze of een cheater omdat je raak schiet. Wen er maar aan. :)
LoL erg herkenbaar ja vandaag weer sinds maanden een potje gespeeld werd meteen uitgemaakt voor hacker en cheater ... Een of andere gek van de tegen partij in een humvee wilde mij over rijden. Ik sprong dus opzij waardoor hij tegen een gebouw aanreed en ik vervolgens een raket op de humvee afschoot en deze explodeerde. Ja ik raakte gewond doordat ik zo dicht bij stond maar overleefde het wonderbaarlijke avontuur >:) ik cheate niet ik had gewoon geluk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
Ja, en toen ik in der tijd probeerde voor een unban. Hadden ze gelijk mijn account op pbbans.com gebanned. Waardoor ik dus niet verder kan vragen voor een unban. Wat ik wel zeer jammer vind omdat vele servers in BC2 de stream gebruiken. :s

Is er iemand die weet hoe ik alsnog een unban kan krijgen?

Hier wat meer informatie:

Violation information from PBBans.com:
Ban Date: Nov 10, 2010 at 9:24:03 am EST
PBBans BanID: 195854
PBBans Ban Link: http://www.pbbans.com/mbi-viewban-8bb2a658-vb195854.html
GUID: c3b31a439d23bcffe6cf3e7f8bb2a658
Game: Battlefield Bad Company 2
Violation: VIOLATION (MULTIHACK) 70805

EDIT: Ik zit nu in een server. Komen jullie naar mij toe?

[ Voor 4% gewijzigd door Qlii256 op 08-06-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apokalypse
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 21:55
snoos schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 01:12:
Mijn voorkeur is ook hardcore. de killcam en de spot functie verpesten voor mij het spel een beetje.
En spotten in hc heeft nog wel nut. zo kan ik als ik wil spawnen zien waar enemies zijn.
Ook kijk ik bij spotballetjes ook even op de kaart
Tsja jammer alleen van al die snipers die zichzelf stiekem gaan verstoppen. Vind het ook niet handig om niet te kunnen zien waar je teamgenoten zijn. Bah hardcore :P
van.der.schulting schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:00:
Ik heb een probleem met de muis. Ik kan alleen naar links draaien en omhoog kijken. Naar rechts draaien en omlaag kijken lukt niet. Beweeg ik de muis naar rechts of links, dan draai ik naar links. Beweeg ik de muis naar onder of naar boven, dan kijk ik omhoog. De muis lijkt goed ingesteld (axis0 X vs. axis0 Y)

Medal of Honor had een soortgelijk probleem. Dit kon ik oplossen door de USB-stekker van mijn Logitech stuur uit mijn PC te halen. Deze vlieger gaat helaas niet op voor Bad Company 2.

Iemand enig idee?
Klinkt als een niet legale PC-versie.

[ Voor 39% gewijzigd door apokalypse op 08-06-2011 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
JT888 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:36:
[...]

LoL erg herkenbaar ja vandaag weer sinds maanden een potje gespeeld werd meteen uitgemaakt voor hacker en cheater ... Een of andere gek van de tegen partij in een humvee wilde mij over rijden. Ik sprong dus opzij waardoor hij tegen een gebouw aanreed en ik vervolgens een raket op de humvee afschoot en deze explodeerde. Ja ik raakte gewond doordat ik zo dicht bij stond maar overleefde het wonderbaarlijke avontuur >:) ik cheate niet ik had gewoon geluk 8)7
Kan erger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 02:25:
Wat mij opvalt is dat er soms mensen over klagen, terwijl het wapen toch echt ook voor anti-personnel is gemaakt.
De RPG zoals hij in BC2 zit is hij anti materiaal en niet tegen personen bedoelt. Er zit namelijk een HEAT raket op en geen fragmentatie raket. HEAT is High Explosive Anti Tank, pantserdoorborend.

Dat terzijde, mensen zeuren altijd als ze dood gemaakt worden, maakt niet uit met wat.

Gisteren op Oasis beschermde ik als sniper vrijwel alleen een objective, elke keer probeerde ze me te doden met mortar strikes en dergelijken en als ze binnen kwamen was ik ze te snel af met mijn 1911 pistool.

Toen zeiden ze dat ik hackte omdat ik twee mortar strikes overleefd had (terwijl ik gewoon in het gebouw schuilde en het nog niet ingestort was). Beetje jammer.

[ Voor 26% gewijzigd door EnigmaNL op 09-06-2011 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 12:59

iLikeNoobies

With Big Boobies

EnigmaNL schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:30:
[...]

De RPG zoals hij in BC2 zit is hij anti materiaal en niet tegen personen bedoelt. Er zit namelijk een HEAT raket op en geen fragmentatie raket. HEAT is High Explosive Anti Tank, pantserdoorborend.
Als je de weapon stats in het spel bekijkt zie je staan dat hij ook geschikt voor anti-personnel

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
iLikeNoobies schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:31:
[...]

Als je de weapon stats in het spel bekijkt zie je staan dat hij ook geschikt voor anti-personnel
Volgens mij niet, dat is bij de CG zo maar ik kan het nu niet checken. De naam van het wapen is in ieder geval RPG-7 AT (Anti Tank) en de raket die erop zit is een HEAT (te herkennen aan de vorm). Dus als de beschrijving aangeeft dat het ook tegen personen te gebruiken is klopt het niet helemaal :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:30

Compizfox

Bait for wenchmarks

Volgens mij staat er dat idd alleen bij de M2 Carl Gustav.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ik speel vrijwel nooit als recon of medic, en me gisteren eens twee potjes daartoe gezet. Beviel goed en is leuk om eens een andere rol te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RPG-7 word in het echt ook gebruikt tegen infantry, zou me ook niet kunnen indenken waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qlii256 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:40:
Ja, en toen ik in der tijd probeerde voor een unban. Hadden ze gelijk mijn account op pbbans.com gebanned. Waardoor ik dus niet verder kan vragen voor een unban. Wat ik wel zeer jammer vind omdat vele servers in BC2 de stream gebruiken. :s

Is er iemand die weet hoe ik alsnog een unban kan krijgen?

Hier wat meer informatie:

Violation information from PBBans.com:
Ban Date: Nov 10, 2010 at 9:24:03 am EST
PBBans BanID: 195854
PBBans Ban Link: http://www.pbbans.com/mbi-viewban-8bb2a658-vb195854.html
GUID: c3b31a439d23bcffe6cf3e7f8bb2a658
Game: Battlefield Bad Company 2
Violation: VIOLATION (MULTIHACK) 70805

EDIT: Ik zit nu in een server. Komen jullie naar mij toe?
De enige rede dat je een PB ban kan krijgen, is als punkbuster iets gevonden heeft dat draait terwijl je aan het gamen bent, dat in een blacklist staat. Of als je gemodde gamefiles hebt.

Je appeal is gesloten. Je komt overigens ook niet op die lijst omdat een of andere vage gameadmin je een eikel vond in een spel. Dat betekend dat je iets van cheat toegepast hebt. Lullig, maar ik denk niet dat je nog van de lijst af kunt komen.

Blijkbaar niet helemaal compleet. Je kunt dus ook gebanned worden door een van de thrusted game administrators. En je kunt dus ook nog je appeal maken bij PB.

[ Voor 6% gewijzigd door M2M op 09-06-2011 23:06 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:18:
RPG-7 word in het echt ook gebruikt tegen infantry, zou me ook niet kunnen indenken waarom niet.
In het echt proberen ze eerst goedkopere manieren om enemies uit te schakelen :P. Ik vind het trouwens reuze meevallen raketten op infantry, gebeurt niet zo heel vaak meer. Behalve op Cold War dan, maar dat is een kut map imo.

Komt denk ik ook een beetje door de opkomst van de AT4 denk ik. RPG en CG zijn makkelijker voor infantry. AT4 is toch langzamer en minder splash damage. Je kan wel bijsturen naar infantry maar dan kan je gezien de tijd die het inneemt net zo goed met je smg gaan schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CG is het beste ja:P Maar de RPG doet meer damage op tanks, en doet het behoorlijk goed als je er goed mee om weet te gaan op infantry. Zelfs een keer multi kill gehad (4 kills met 1 raket).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En weer een cheater tegen gekomen:

Niet echt obvious, maar enkel headshots schieten, dwars door alle smoke / cover heen was een beetje nep. Jammer, was namelijk best een leuke server.

[ Voor 21% gewijzigd door M2M op 10-06-2011 00:22 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M2M schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 00:22:

Niet echt obvious, maar enkel headshots schieten, dwars door alle smoke / cover heen was een beetje nep. Jammer, was namelijk best een leuke server.
Heeft hij dan een ban gekregen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos

Als je naar zijn weapen stats kijkt zijn snipers indrukwekkend.
De rest valt mee. ik heb bij sommige wapens soort gelijke headshot ratio's

gelukkig speel ik op ps3 bijna geen cheaters daar. ik had wel één gezien waarvan mijn hele squad hem verdacht vond,

[ Voor 20% gewijzigd door snoos op 10-06-2011 04:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Hoe kan je in vredesnaam cheaten dan op de PS3?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:18:
Hij wordt in het echt ook gebruikt tegen mensen maar dan met andere munitie. De munitie die in BFBC2 (en 1) gebruikt wordt zijn HEAT raketten, niet echt effectief tegen mensen. Het is al meerdere malen voorgekomen dat Amerikaanse soldaten getroffen zijn in hun lichaam met zo'n raket. Gevolg is dat het ding gewoon in hun buik zit en niet ontploft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

SOCO_cola schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:59:
Hoe kan je in vredesnaam cheaten dan op de PS3?
Helaas is dit tegenwoordig mogelijk. Met dank aan de masterkey die CFW mogelijk maakt.... Gelukkig kom je niet dagelijks servers tegen waarop veel gecheat wordt.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-09 20:04
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:42:
[...]

Helaas is dit tegenwoordig mogelijk. Met dank aan de masterkey die CFW mogelijk maakt.... Gelukkig kom je niet dagelijks servers tegen waarop veel gecheat wordt.
PSN is toch niet meer mogelijk met CFW? die zit nog op 3.55

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Frag_Zero schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:48:
[...]

PSN is toch niet meer mogelijk met CFW? die zit nog op 3.55
Dat dacht ik ook (3.65), tenzij er weer nieuwe ontwikkelingen zijn gebeurd sinds psn weer terug is... Cheaten kan gelukkig nog steeds niet, nog niet meegemaakt iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
De verdachte cheater was ook al een poos geleden :P 3.50 of 3.55 inderdaad. Geen idee hoe het kan nooit in verdiept.
Het is wel jammer dat iedereen nu de welcome back games speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021

Ik kijk altijd even hier als ik iemand op mijn server niet vertrouw

cheat-o-meter

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
ik cheat niet iig volgens die site!

[ Voor 101% gewijzigd door Minaaj op 11-06-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minaaj schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:31:
ik cheat niet iig

http://www.team-des-fra.fr/html/cheat-analysis.php?p=expjah

alhoewel met de GoL, 70% headshots van de kills?

:P
Niet zo bijzonder toch? Ik schiet vaak niet eens met mijn sniper als ik geen headshot kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
ja is ook, plus dat je ze vaak niet killed als je geen headshot raakt :P

verder kom ik amper cheaters tegen op pc, zal wel door punkbuster komen want die kicked er wel vaak paar voordat ze ook maar binnenkomen

[ Voor 49% gewijzigd door Minaaj op 10-06-2011 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Laatst online: 16-09 16:16
70% sniperheadshot is toch niet zo heel schokkend? ik speel bijna nooit met sniper maar heb ook 66%:

http://www.team-des-fra.f...analysis.php?p=.blueice..

mn CG accuracy vind ik dan veel verdachter <3
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.