Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-08 17:42
Waterlelie schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 21:23:
Als ik een friend invite doe naar iemand komt die niet aan.
Andersom ook niet.Is dit een bug?

Tevens vraag ik me ook af of er beeldkwaliteit verschil zit tussen een radeon en een nvidia kaart.
Friendlist werkt alleen als je allebij online bent en een van jullie 2 een uitnodiging verstuurt.

Catalyst AI haalt wel wat truukjes uit maar dat zie je met het blote oog niet en nvidia doet het ook met optimalisaties van hun drivers, grof weg is er geen verschil in beide merken kaarten.

Waarom willen jullie dat eigenlijk weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Rynji schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 21:27:
Ja, met een Nvidia kaart is je scherm wat groener en met een AMD is het juist wat roder.
GGgg })

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

NLsandman schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 21:31:
[...]

Friendlist werkt alleen als je allebij online bent en een van jullie 2 een uitnodiging verstuurt.

Catalyst AI haalt wel wat truukjes uit maar dat zie je met het blote oog niet en nvidia doet het ook met optimalisaties van hun drivers, grof weg is er geen verschil in beide merken kaarten.

Waarom willen jullie dat eigenlijk weten?
Nou ik had eerst een radeon en daar waren de blaadjes van sommige planten een stuk mooier.
Volgens mij heb ik alles max staan nu.

friendlistbug: We waren beide online.

[ Voor 7% gewijzigd door Waterlelie op 28-05-2011 21:40 ]

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
kan zijn dat de account servers van EA wat aan het bokken zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Woeii, PSN is recentelijk weer online gekomen en voor het eerst sinds 2 maanden weer BFBC2 gespeeld. Damn, wat raak je je skills gauw kwijt als je een tijdje niet speelt, kon maar zuinig aan iemand fatsoenlijk raken. C4 heeft de avond gered. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Waterlelie schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 21:38:
[...]

Nou ik had eerst een radeon en daar waren de blaadjes van sommige planten een stuk mooier.
Volgens mij heb ik alles max staan nu.

friendlistbug: We waren beide online.
Had hier ook last van met m'n broertje! Oplossing>inviten als beide in hoofdscherm zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

Afbeeldingslocatie: http://94.100.123.16/1317650001-1317700000/1317679501-1317679600/1317679512_5_pMS3.jpeg
1280*960
32AA
16AF
HBAO OFF

Nvidia 560ti

[ Voor 127% gewijzigd door Waterlelie op 29-05-2011 13:39 ]

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waterlelie schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:11:
[afbeelding]
1280*960
32AA
16AF
HBAO ON

[afbeelding]
1280*960
32AA
16AF
HBAO OFF

Nvidia 560ti
Zoveel AA? En zo'n dikke videokaart? En je speelt dan op 1280 bij 960?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Waterlelie schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:11:
[afbeelding]
1280*960
32AA
16AF
HBAO ON

[afbeelding]
1280*960
32AA
16AF
HBAO OFF

Nvidia 560ti
HBAO moet je niet bij struiken zijn, maar in gebouwen en onder objecten etc. Voegt extra diepte toe d.m.v. een zachte schaduw onder objecten/bij randen van muren etc.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

Sreenshot veranderd.
Bij Radeon kaarten lijken de blaadjes wat gevormder(ronder).
Dat is mijn idee....ik weet niet of dat ook echt zo is...heb het niet naast elkaar gezien.

M2M, Ik heb geprobeerd de beste kwaliteit te krijgen daarom staat het nu zo.

[ Voor 21% gewijzigd door Waterlelie op 29-05-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zou sowieso op een zo hoog mogelijke resolutie spelen, AA interesseert mij dan weinig ja. Zeker 32x AA. De verschillen worden namelijk kleiner en kleiner, hoe meer AA je ergens op toepast. Maar misschien dat je met een lage resolutie wel zoveel AA nodig hebt om het er nog een beetje uit te laten zien?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:30

Compizfox

Bait for wenchmarks

Het lijkt mij inderdaad ook dat je meer aan een hogere reso hebt dan aan zoveel AA.

2x of misschien 4x AA is leuk, maar verder dan dat vind ik een beetje onzinnig.

Maar ik kan BFBC2 niet eens met AA draaien met mijn videokaart (HD4870) :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:26

Bloodclot

Jawier!

Gister achtergekomen dat je vrij snel voor cheater uit wordt gemaakt als je dezelfde persoon (die ook aardig hoog in score en k/d staat) 4 keer rap achter elkaar uit de lucht knalt met een AT4 :)

waar van 1 aardige range shot, vanaf B naar zijn heli boven A in heavy metal map (1000tickets).

Moet zeggen dat met de AT4 wel erg lekker ging gister op heli's. 41/17 en topscore van team laatste ronde als engineer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Gaat mij ook steeds beter af met de AT-4.
Kan nu zo'n beetje alle blackhawk helikopters uit de lucht knallen, alleen de apaches en hinds
lukken me niet :/

Die zijn altijd zo snel...

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mon0lith schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:15:
Gaat mij ook steeds beter af met de AT-4.
Kan nu zo'n beetje alle blackhawk helikopters uit de lucht knallen, alleen de apaches en hinds
lukken me niet :/

Die zijn altijd zo snel...
De key is om ze niet te laten merken dat je een raket op ze schiet. Als je richt op de heli, hoor je het lock geluid. Dat zorgt meestal voor hele vreemde bewegingen van de heli, waardoor het niet te raken is. Dus ver voor de heli richten en op het laatste moment richting heli bijtrekken.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

M2M schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:18:
De key is om ze niet te laten merken dat je een raket op ze schiet. Als je richt op de heli, hoor je het lock geluid. Dat zorgt meestal voor hele vreemde bewegingen van de heli, waardoor het niet te raken is. Dus ver voor de heli richten en op het laatste moment richting heli bijtrekken.
Ja dat gedeelte heb ik ook door.
Ervoor richten en dan schieten, zo haal ik de blackhawks ook neer.

Alleen de apaches vliegen (voor mijn gevoel) te snel om de raket er achter aan te trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Voor de PS3'ers en met name Jackal ;)
nieuws: Sony kondigt draadloze stereoheadset voor PS3 aan

[ Voor 6% gewijzigd door Unomomentodado op 30-05-2011 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:39
Of walletje-w. Heb die ik laatst had gekocht weer ingeruild wat je krijgt dus geen game geluiden te horen via usb. Nu zit ik te kijken naar deze headset enkel duurt dat nog zo lang. Dus misschien moet ik maar eens een tussenoplossing zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 08:24
Ik vraag me af of het aan mijn headset ligt.
Het vreemde is namelijk dat die irritante echo er alleen is als jij ook in mijn squad zit :o

Misschien is het de combi Jackal en Unomomentodado wat niet lekker werkt, haha.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Laatst online: 12-08 13:02
Jackal131 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:06:
[...]

Ik vraag me af of het aan mijn headset ligt.
Het vreemde is namelijk dat die irritante echo er alleen is als jij ook in mijn squad zit :o

Misschien is het de combi Jackal en Unomomentodado wat niet lekker werkt, haha.
Het is inderdaad alleen dan als ik er over na denk :P als ik met jou alleen game ofzo heb ik er geen last van.
Ik heb dat mijn praat incoontje achter mijn naam vaak zomaar even 1 sec brand. Ik hoor alleen verder geen klachten van echo ofzo. Waarom brandt het lichtje en wat doet het die seconde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
@ PS3ers. Kwam deze tegen om tank sniping tegen te gaan voor 1st base Bravo. Is misschien wel lastig te organiseren ivm communicatie (en evt random mortars etc.), maar ziet er wel uit als een redelijke oplossing...

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 30-05-2011 14:53 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
BatmanHorizon schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:52:
@ PS3ers. Kwam deze tegen om tank sniping tegen te gaan voor 1st base Bravo. Is misschien wel lastig te organiseren ivm communicatie (en evt random mortars etc.), maar ziet er wel uit als een redelijke oplossing...

[video]
Je hebt 1 persoon nodig om de UAV uit de lucht te krijgen en 1 a 2 personen om de snipers van de heuvel te weren. De rest zou zich kunnen richten op B.

Moet te doen zijn.

Zo te zien is het ook flink punten scoren _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Jackal131 op 30-05-2011 15:15 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen zulke teamplay zie je zelden:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:40
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:04:
Nou, toen ik laatst met Jeff032 in een squad zat had ik ongeveer hetzelfde aantal punten door steeds zijn tank te repareren. Was wel grappig en de punten vlogen me om de oren. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:04:
True, maar dat is wel het mooiste vind ik. Jammer dat vaak iedereen recon kiest en dan op de spawn blijft hangen (in Rush bijvoorbeeld).

Heb laatst weer CS 1.6 gespeeld, daar wordt een stuk beter samengewerkt. Misschien omdat dat allemaal wat eenvoudiger is. Al moet je voor de echte teamplay niet op een public server spelen denk ik :)

Edit\ Maar ik ben nu level 27 en had op level 21 alles unlocked volgens mij, wat maken dan nog die punten uit eigenlijk :p

[ Voor 11% gewijzigd door Maks op 30-05-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56

[video]
Kan hem nu niet kijken, maar is vast het filmpje waarin ze een tank voor B neerzetten en die met een groep engineers blijven repairen, met daarachter weer een team van medics om te reviven. Zeker een mooie tactiek, maar dan heb je wel meer dan 1 squad nodig. Hoewel: 1 tank, 2 engi's, 1 medic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Unomomentodado schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:33:
[...]

Kan hem nu niet kijken, maar is vast het filmpje waarin ze een tank voor B neerzetten en die met een groep engineers blijven repairen, met daarachter weer een team van medics om te reviven. Zeker een mooie tactiek, maar dan heb je wel meer dan 1 squad nodig. Hoewel: 1 tank, 2 engi's, 1 medic.
Klopt. Bovendien hoeft die tank niet per se bemand te zijn denk ik? (<-- Zou wel fijner zijn voor repair puntjes)
1 squad met Twee/drie engi's voor de repairs en een medic met fast heal zou genoeg kunnen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 30-05-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maks schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:12:
[...]

True, maar dat is wel het mooiste vind ik. Jammer dat vaak iedereen recon kiest en dan op de spawn blijft hangen (in Rush bijvoorbeeld).

Heb laatst weer CS 1.6 gespeeld, daar wordt een stuk beter samengewerkt. Misschien omdat dat allemaal wat eenvoudiger is. Al moet je voor de echte teamplay niet op een public server spelen denk ik :)

Edit\ Maar ik ben nu level 27 en had op level 21 alles unlocked volgens mij, wat maken dan nog die punten uit eigenlijk :p
In CS 1.6 zijn de maps ook kleiner en loop je meer tussen muren en gangen door, daar campen is niet zo spectaculair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Maks schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:12:
[...]
Als ik in een server kom, waarbij mijn teammates veelal recons/snipers zijn die in de basis blijven hangen, dan zoek ik een andere server.

Ook als we tegen een team spelen met alleen maar basecamping recons, trouwens. Schiet namelijk voor geen meter op. Dit zijn de meest frusterende potjes.
Gisteren een potje op Harvest nog wat, waarbij de recons op de spawn bleven zitten en zelfs de tanks vanaf de spawn aan het schieten waren. Sporadisch probeerde een tegenstander voorbij onze linies te sneaken, maar dat is natuurlijk kansloos op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is en blijft een teamworkspel. Een goed gecoordineerde aanval zal geheid slagen. Mensen met smoke die LOS coveren, tanks die de tegenstander bezig houd en een klein strike team dat de MCOM zet en bewaakt. Prima tactieken zijn toepasbaar op die manier. Maar als iedereen bij spawn nog naar achteren loopt, in een bosje kruipt en hoopt dat een tegenstander zijn pad kruist voor een geweldige K/D werkt natuurlijk contraproductief.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Laatste paar dagen is het team werk bar slecht, ik speel conquest en het is belangrijk om vlaggen te pakken.
Elke server die ik binnen kom hebben de enemies alle vlaggen en na een paar minuten spelen zie je ook waarom je team slecht is.
Tactiek is zo belangrijk, op smalle mappen heb je snel choke points waar iedereen tegen elkaar vecht in een smal gebied, probeer dan een vlag te pakken zodat de tegenstander de choke point moet opgeven, probeer via de vlanken er door te komen met een squad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:18

Minkie

Groazers Unite.

[video]
Lol, halve team staat dat kratje te defenden. Kan je mooi makkelijk vanachter komen als assault/whatever.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minkie schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:25:
[...]

Lol, halve team staat dat kratje te defenden. Kan je mooi makkelijk vanachter komen als assault/whatever.
Jammer dat er dan geen bombers inzitten, in BF2 had je weleens zo'n groepje van 4/5 tanks, een F15 en het is voorbij:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Zo dat ging net even lekker. Binnen 5 minuten 1500XP door het opblazen van 3 tanks, 2 choppers en een stuk of 7 random people =) Dan wat resupply's erbij en dan gaat het wel erg lekker! =D

Die FOV, ik laat 'm lekker standaard staan. Voor m'n gevoel moet ik weer opnieuw leren aimen O_o

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

Op welke servers zitten jullie regelmatig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zit meestal op de FA server, of LCD. (rush, hardcore)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 16:35

ronalddus

Buffalo77

Ik speel vaak rush (geen hardcore)

-Leipe
-Old men/guys gaming
-DRL
-=11=

zoiets

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mu.siQ schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:38:
Zo dat ging net even lekker. Binnen 5 minuten 1500XP door het opblazen van 3 tanks, 2 choppers en een stuk of 7 random people =) Dan wat resupply's erbij en dan gaat het wel erg lekker! =D

Die FOV, ik laat 'm lekker standaard staan. Voor m'n gevoel moet ik weer opnieuw leren aimen O_o
Klopt, voor je gevoel moet je weer even wennen. Maar je hebt wel een groter gezichtsveld, geeft nogal een voordeel boven mensen die op de console-style FOV spelen.

Zou dit eigenlijk niet als cheaten gezien kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Lijkt me niet.
Het is eigenlijk een "verborgen" graphics optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 16:44
ik speel eigenlijk alles, maar dan wel hc (pc) gister kwam [got]nl.paul in de server, hard gelachen om die gast...

en de rest maar schelden op hem dat hij te goed was :D

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 11:22
Gister ook heerlijk gespeeld, Rush HC op dat level met de vuurtoren.. Een nieuw persoonlijk marksman record : 359 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik ben van de week op PS3 voor het eerst overduidelijke cheaters tegengekomen :'(

Speelden allemaal met een relatief laag account, stuk of 5 a 6 mensen, varierend van level 6 tot level 15. Alles speelde recon, liepen rond met de M24 aan de frontlinie en werkelijk ieder schot was, met en zonder te scopen raak en een kopschot. Al kwam je van achter een betonnen muur vandaan, zonder eerder al in zijn schootsveld of zicht geweest te zijn, de fractie van de seconde dat er een kop uit stak was het een kill.

Ik zie daarin een wallhack en een aimbot. Temeer daar het relatief lage levels waren op een server met alles level 40+.

Spelen was not very fun, als er een groepje spelers 5000+ punten hebben na een ronde, waarin de best of the rest amper over de 1000 punten komt.

Hoop dat Sony erg snel een rootkit installeert op alle PS3's met als doel het IP bannen van accounts en onklaar maken en bannen van alle gejailbreakte consoles.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

NLsandman schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:20:
Laatste paar dagen is het team werk bar slecht, ik speel conquest en het is belangrijk om vlaggen te pakken.
Elke server die ik binnen kom hebben de enemies alle vlaggen en na een paar minuten spelen zie je ook waarom je team slecht is.
Tactiek is zo belangrijk, op smalle mappen heb je snel choke points waar iedereen tegen elkaar vecht in een smal gebied, probeer dan een vlag te pakken zodat de tegenstander de choke point moet opgeven, probeer via de vlanken er door te komen met een squad.
Same here :/
Speel zelf eigenlijk alleen maar rush en daar is het hetzelfde, echt bagger... alleen maar campen en en solo rambo acties waardoor de potjes binnen 5 minuten afgelopen zijn omdat de m-coms binnen 2 seconden worden opgeblazen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Floks schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:41:
ik speel eigenlijk alles, maar dan wel hc (pc) gister kwam [got]nl.paul in de server, hard gelachen om die gast...

en de rest maar schelden op hem dat hij te goed was :D
Gisteren waren echt een paar leuke potjes, ik merk ook dat ik beter speel als het wat rustiger is hoor. Maar toen we verder gingen kwamen er meer mensen bij en ik vind de vehicles op HC echt te sterk tegen infantry. Maar daarvoor was wel echt lachen. Iets van 85-30 gespeeld met 11000XP zonder bonussen als medic. Maar ik had dan ook wel een leuk team achter me staan (:

Ik ga nu even wat potjes spelen, als iemand wil joinen voeg je me maar toe nl.paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
WTF, je kan Oasis onder laten lopen :D
Echt brilliant!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5aYp5-WpqJw]
Werd gepost op officiele FB page van Battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

pauldegroot schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:50:
[...]

Gisteren waren echt een paar leuke potjes, ik merk ook dat ik beter speel als het wat rustiger is hoor. Maar toen we verder gingen kwamen er meer mensen bij en ik vind de vehicles op HC echt te sterk tegen infantry. Maar daarvoor was wel echt lachen. Iets van 85-30 gespeeld met 11000XP zonder bonussen als medic. Maar ik had dan ook wel een leuk team achter me staan (:

Ik ga nu even wat potjes spelen, als iemand wil joinen voeg je me maar toe nl.paul
Vanavond ben ik weer van de partij, dus als je dan ook nog online bent? Ik vind het altijd wel gezellig, ff lekker teamplay en flags cappen =) /poging doen tot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Vanavond heb ik bezoek, dus dat gaat hem niet worden. Misschien later als het bezoek niet blijft slapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
NLsandman schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:20:
Teamplay is sowiezo altijd belabberd, ik speel uit frustratie dan gewoon SQDM.
Gewoon fraggen, geen frustratie over je teammates. (behalve dan die newbies die 1 kill in een hele ronde pakken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Asgaro schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:27:
WTF, je kan Oasis onder laten lopen :D
Echt brilliant!
[video]
Werd gepost op officiele FB page van Battlefield.
Leuk.. alleen laten ze niet zien hoe :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 15-09 16:44
vroeg het pas ook al, als je iets had terug gelezen... c4... onder de weg zit gewoon water... dus niet onderwater laten lopen. gewoon de bovenste laag wegblazen :)

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
unfor schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:46:
[...]

Gewoon fraggen, geen frustratie over je teammates. (behalve dan die newbies die 1 kill in een hele ronde pakken ;))
Ik speel geregeld sqdm, hoef je niet na te denken en het houdt mij lekker scherp wbt reactie snelheid.

@mon0lith

Dit doe je met c4, het is alleen heel veel werk en dit moet je met vrienden of clanmates doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:46:
[...]

He That's me !
Ik heb er nu 3 uur speeltijd op zitten en zit pas op level 3.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

Heb bfbc2 nu een paar dagen draaiend en ben nu tegen 2 probleempjes aangelopen.

Ten eerste heb ik bfbc2 gedownload via EADM.
Hierbij kon ik geen installatiefolder definieren en kan ik alleen [u]via[u/] EADM het spel starten.

Ten 2e onthoud hij mijn inloggegevens niet.
Moet dus nu elke keer mijn wachtwoord opnieuw intypen.
Komt dit omdat ik misschien nog geen "master account" heb bij ea?

Ik ben ook nog opzoek naar servers voor echt beginnelingen.
Over het algemeen is de gameplay op normale servers zo hoog dat het net lijkt of ik unreal toernament aan het spelen ben.....en dat is voor mij niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Waterlelie schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:02:
Heb bfbc2 nu een paar dagen draaiend en ben nu tegen 2 probleempjes aangelopen.

Ten eerste heb ik bfbc2 gedownload via EADM.
Hierbij kon ik geen installatiefolder definieren en kan ik alleen [u]via[u/] EADM het spel starten.

Ten 2e onthoud hij mijn inloggegevens niet.
Moet dus nu elke keer mijn wachtwoord opnieuw intypen.
Komt dit omdat ik misschien nog geen "master account" heb bij ea?

Ik ben ook nog opzoek naar servers voor echt beginnelingen.
Over het algemeen is de gameplay op normale servers zo hoog dat het net lijkt of ik unreal toernament aan het spelen ben.....en dat is voor mij niet de bedoeling.
Bij mij werkt die inlog ook voor geen meter.
Ik was laatst begonnen met BFBC2 op PC en in het begin is het wel lastig.
Qua teams it het random maar ik vond al snel een paar servers die specifiek voor noobs zijn bedoeld en ik hang daar nog wel eens rond. Verder is de old guys gaming server wel een favoriet van mij. ;)

Het is eigenlijk gewoon een kwestie van geluk hebben en een waardeloos team als tegenstanders te hebben. En ik als ex XBOX360 speler heb het een stuk makkelijker in Vietnam gehad dus als je Vietnam hebt kan je dat ook nog even proberen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Noob servers zeggen niets over de skill, er zijn spelers die na rank 50 met een nieuw account zijn begonnen.
Die spelen op noob servers vaak hun unlocks vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Ik speelde net even op "DIRTY HEROES UK 3 Valparaiso 24/7 ", en daar was gewoon een admin samen met een gast volop aan het hacken. Aimbot en wallhack overduidelijk; alleen maar headshots, scores als 89/7 etc.
Toch maar even een fraps filmpje gemaakt, maar heeft dit zin om dit nu op te sturen naar EA ofzo? Zijn er ergens anders mogelijkheden om cheaters te reporten? Meestal heeft de website van de sever wel zo'n functie maar daar hoef ik in dit geval dus niet op te rekenen 8)7

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Het is beter om er geen tijd aan te verdoen, EA doet niets, PB ook niet.
Je bent afhankelijk van een goede admin die cheaters banned, of PB detectie.
Ik zie laatste tijd weer vaker overduidelijke aimbotters, ik leave dan gewoon meteen zonder wat te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:12:
Het is beter om er geen tijd aan te verdoen, EA doet niets, PB ook niet.
Je bent afhankelijk van een goede admin die cheaters banned, of PB detectie.
Ik zie laatste tijd weer vaker overduidelijke aimbotters, ik leave dan gewoon meteen zonder wat te typen.
inderdaad. Als ik een cheater spot in het team van de tegenstander ben ik weg. In mijn eigen team wordt de cheater net zolang geTK'd tot ik gekicked ben, of de cheater weggaat.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mon0lith schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:51:
[...]

Leuk.. alleen laten ze niet zien hoe :/
staat er bij, heel veel c4 om de grond weg te blazen omdat op een gegeven moment water naar boven komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:09:
[...]

staat er bij, heel veel c4 om de grond weg te blazen omdat op een gegeven moment water naar boven komt
dat is dus de misconceptie. Het water komt niet "naar boven". Het is gewoon een stationair water level, over, of liever, onder de gehele map. Zodra de Z-waarde van de poly's van de landmassa onder de Z-waarde van het waterlevel komt, is er water zichtbaar, en bruikbaar.

Het is een simpele manier om iets op te lossen. Gewoon overal water renderen, want dan hoef je geen water border aan te leggen.

[ Voor 12% gewijzigd door M2M op 01-06-2011 15:29 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

Misschien is het een probleem, maar soms bij een nieuw bericht in de message window zie ik dit (een fractie van een seconde)....maar wel storend is het.

Ik heb hetzelf een beetje na proberen te maken.
Afbeeldingslocatie: http://94.100.114.123/1320500001-1320550000/1320517501-1320517600/1320517521_5_68CA.jpeg

Normaal of hebben meer mensen hier last van.

[ Voor 15% gewijzigd door Waterlelie op 01-06-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, maar je specs zijn niet meer als in je sig neem ik aan?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Waterlelie schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:30:
Misschien is het een probleem, maar soms bij een nieuw bericht in de message window zie ik niet (een fractie van een seconde....maar wel storend is het.

Ik heb hetzelf een beetje na proberen te maken.
[afbeelding]

Normaal of hebben meer mensen hier last van.
Ik heb dit soms ook ja... Dacht eerst artifacts o.i.d. te hebben met nieuwe videokaart, hehe. Rare bug.

Weet niet of het komt doordat ik nu radeon 6950 heb ipv 4890, want had tijdje niet meer gespeeld. Kan door patch komen misschien.

[ Voor 74% gewijzigd door Cobiwan op 01-06-2011 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

M2M schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:42:
Nee, maar je specs zijn niet meer als in je sig neem ik aan?
Sig aangepast.
Vga is een Gtx560ti inc 270.61 driver.

[ Voor 7% gewijzigd door Waterlelie op 01-06-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie het niet op de HD5850. Misschien dat het een Nvidia ding is?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
M2M schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:53:
Ik zie het niet op de HD5850. Misschien dat het een Nvidia ding is?
Ik heb ook gehad op 6950, dus geen NVIDIA ding. Maar laatste keer dat ik speelde niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 09:57
Wauw. Pas dit spel gekocht en ik ben zó blij dat ik geen Black Ops heb gekocht. Die engine en graphics, prachtig. Runt prima op een 2500k @ 4.2GHz en een 6970 (6950 flashed)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
10K schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:10:
Ik speelde net even op "DIRTY HEROES UK 3 Valparaiso 24/7 ", en daar was gewoon een admin samen met een gast volop aan het hacken. Aimbot en wallhack overduidelijk; alleen maar headshots, scores als 89/7 etc.
Toch maar even een fraps filmpje gemaakt, maar heeft dit zin om dit nu op te sturen naar EA ofzo? Zijn er ergens anders mogelijkheden om cheaters te reporten? Meestal heeft de website van de sever wel zo'n functie maar daar hoef ik in dit geval dus niet op te rekenen 8)7
Weet je zeker dat het DH admins waren, DH clan is namelijk geen cheater clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:27
Ik heb het spel onlangs ook aangeschaft via steam, maar nu heb ik 1 groot probleem...

Ik raak echt helemaal NIKS als ik schiet.. Ik kan alle kills op 3 vingers tellen en dat was allemaal met een tank op een helicopter of een andere tank. Zijn er nog tips/tricks om wel raak te schieten op de conventionele manier?

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
mattttt schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:26:
Ik heb het spel onlangs ook aangeschaft via steam, maar nu heb ik 1 groot probleem...

Ik raak echt helemaal NIKS als ik schiet.. Ik kan alle kills op 3 vingers tellen en dat was allemaal met een tank op een helicopter of een andere tank. Zijn er nog tips/tricks om wel raak te schieten op de conventionele manier?
Burst fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem binnenkort ook weer opstarten op de ps3.
(als de store on-line komt tenminste).
Moet alles eventjes opnieuw downloaden.

Gaan we weer even kijken of we Jackal en Unomomento kunnen bijbenen :*) (denk het niet |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Spelen met je sensitivity, Burst fire en wat voor muis heb jij?

Ik had voor mijn MX518 een thrust prul en daar raake ik ook niks mee.
Met de logitech maai ik gewoon mensen neer.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman

Wat voor een hardware heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Allright, who's up for some teamplay rond een uur of 7 tot half 10...? Tijden zijn variabel, erg variabel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Ik heb wel zin om ff te schieten
Buffalo77 PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wapens in het begin zonder upgrades zijn nogal slecht. Als je eenmaal wat gespeeld hebt en met unlocks speelt zal je zien dat je vanzelf meer gaat raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:47:
[...]
Wapens in het begin zonder upgrades zijn nogal slecht. Als je eenmaal wat gespeeld hebt en met unlocks speelt zal je zien dat je vanzelf meer gaat raken.
Wat dus ook wel wilt helpen, kitje oprapen van een gesneuvelde speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:21

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Standaardwapens spelen ook zonder upgrades goed hoor, het is gewoon een kwestie van skills. Ook zonder scope/dot/magnum kun je met de basiswapens gewoon leuk kills maken.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:11:
[...]

Standaardwapens spelen ook zonder upgrades goed hoor, het is gewoon een kwestie van skills. Ook zonder scope/dot/magnum kun je met de basiswapens gewoon leuk kills maken.
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, maar ik merk bij mijzelf dat het makkelijker gaat met unlocks en upgrades. Kan natuurlijk per persoon verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
NLsandman schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:14:
[...]

Weet je zeker dat het DH admins waren, DH clan is namelijk geen cheater clan.
Update:

Het was geen admin van dirty heroes, het is een bekende cheater uit bf2 die nu ook begonnen is in bc2 te cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:56:
[...]
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, maar ik merk bij mijzelf dat het makkelijker gaat met unlocks en upgrades. Kan natuurlijk per persoon verschillen.
Uiteraard, met magnum kogels gaan de heren aan de ontvangende kant iets sneller neer, dat scheelt altijd. :)

Gisteren voor het eerst squad deathmatch gespeeld, wat best geinig is zo tussendoor. Gaat lekker rap, gewoon dom knallen, ik krijg weer Quake 1 visioenen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Bad Company 2 aangeschaft voor PS3 na falen van 360. Kan eigenlijk niet wachten om helemaal overnieuw te beginnen, vind ik best wel fun :)

Ben een best aardige speler vind ik zelf, en hou van teamwork. So PSN members, feel free to add me: The_Great_HooD

[ Voor 29% gewijzigd door The Great HooD op 02-06-2011 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 01-09 01:05
10K schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:10:
kan je het filmpje hier posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

Filmpje is wel van zo'n kwaliteit dat je je afvraagt of ea hier iets mee kan. :)

Mijn proc word voor zon 80% gebruikt en mijn vga voor ong 50% bij bc2.
Waarom worden er niet gewoon meer resources gebruikt om de fps omhoog te gooien.
1600*1200 verder high settings. Ong 50fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
EA doet niets met de beelden.

Het klinkt als of je cpu een bottle neck is voor je gpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Kun je uitleggen wat je precies ziet in het filmpje? Ik zie een medic schokkend heen en weer rennen met jou er half achteraan.

@Waterlelie: Misschien houdt het spel reserve voor drukke momenten om dips in de framerate te voorkomen/beperken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:39
Ik ben lui, je kunt mij toevoegen :) walletje-w ook als je king,jackal,unomomento toevoegt en dan tijdens een potje joint kun je nog wel meer mensen toevoegen. Maar deze mensen hebben volgens mij zo'n beetje iedereen die redelijk actief bfbc2 speelt in hun lijst staan. Beregezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:30

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hillie schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 04:11:
Kun je uitleggen wat je precies ziet in het filmpje? Ik zie een medic schokkend heen en weer rennen met jou er half achteraan.
Die medic gebruikt een aimbot. Je kunt dat duidelijk zien doordat hij echt heel schokkerig aimt. Hij schiet van target naar target.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
walletje-w schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 10:57:
[...]

Ik ben lui, je kunt mij toevoegen :) walletje-w ook als je king,jackal,unomomento toevoegt en dan tijdens een potje joint kun je nog wel meer mensen toevoegen. Maar deze mensen hebben volgens mij zo'n beetje iedereen die redelijk actief bfbc2 speelt in hun lijst staan. Beregezellig :)
Haha is goed. ;)

Binnekort kan je dus een uitnodiging op je stoep verachten van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Weet iemand waarom Battlefield BC2 mijn wachtwoord niet onthoudt als ik inlog online?
Zeer irritant om telkens je wachtwoord te moeten invoeren...

Ik heb wachtwoord onthouden en automatisch inloggen aangeklikt. :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

HardCoreGamer schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:03:
Weet iemand waarom Battlefield BC2 mijn wachtwoord niet onthoudt als ik inlog online?
Zeer irritant om telkens je wachtwoord te moeten invoeren...

Ik heb wachtwoord onthouden en automatisch inloggen aangeklikt. :)
Kijk,dat heb ik dus ook.
Bedenk me nu misschien meer info hierover op ea forum. heb zelf even geen tijd nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
En wat als je auto-login niet gebruikt? Ik weet wel dat die setting voorheen je tag altijd vergat, dus heb het sindsdien niet meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:06
Volgens mij moet je inloggen zonder auto-login. Dan weer uitloggen, dan weer inloggen met auto-login aan en dan zou hij het moeten onthouden. Volgens Dice ligt het aan mensen hun OS dat wachtwoord niet wordt onthouden iig. :')
[...]
Niet sprayen. Soms is de hitreg op een server ook slecht even een andere zoeken. Ik speel meestal op servers met max 24 man, minder lag en hitreg problemen.

[ Voor 49% gewijzigd door spookz0r op 04-06-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie

Waterlelie

CHTH

Probleem van inloggen is nu opgelost door opmerking van spookzor.

Ik heb mijn FoV van 55 naar 95 gezet, kan kloppen dat di zo'n beetje 15 frames scheelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Compizfox schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 11:04:
[...]

Die medic gebruikt een aimbot. Je kunt dat duidelijk zien doordat hij echt heel schokkerig aimt. Hij schiet van target naar target.
OK, nu je het zegt lijkt het daar inderdaad op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Waterlelie schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 19:18:
Probleem van inloggen is nu opgelost door opmerking van spookzor.

Ik heb mijn FoV van 55 naar 95 gezet, kan kloppen dat di zo'n beetje 15 frames scheelt?
Je ziet meer, dus logischerwijs is er ook meer te renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
Het lijkt wel of er een cheat explosie plaatsvind vanavond; de helft van de games die ik join worden gedomineerd door een speler met een k/d van 10 of meer. :(

Wat is er nou nog aan een spel als je het niet zonder cheats kunt spelen? :?

Ik ben maar een middenmoter en heb ongeveer 350 uur nodig gehad om level 32 te bereiken. Maar dat heb ik wel zélf gedaan!

[ Voor 59% gewijzigd door pafdaddy op 05-06-2011 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pafdaddy schreef op zondag 05 juni 2011 @ 00:48:
Het lijkt wel of er een cheat explosie plaatsvind vanavond; de helft van de games die ik join worden gedomineerd door een speler met een k/d van 10 of meer. :(

Wat is er nou nog aan een spel als je het niet zonder cheats kunt spelen? :?

Ik ben maar een middenmoter en heb ongeveer 350 uur nodig gehad om level 32 te bereiken. Maar dat heb ik wel zélf gedaan!
Hoezo is een k/d van 10 dan cheaten? Heb ik ook zo vaak... en speel niet eens zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
Ik had duidelijker moeten zijn. Ik heb ook wel eens 12/0 gehaald, maar b.v. 51/3 of 42/2 van iemand die vooraan loopt zijn niet realistisch, of vind jij wel.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.