Je moet al beginnen met rekening houden met je voeding (vanuit gaande dat je een "normale" 12v auto versterker koopt)petervda87 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 01:51:
@ iridev, nou kijk ik heb nu een auto radio over, en ik wil in de toekomst gwn een leuk compleet systeempje maken met auto radio 2/4 speakers sub en versterker. en tijd en geld ja het liefst zo goedkoop mogelijk..
@ annuk,
waar zou ik dan eventueel rekening mee moeten houden als ik een versterkertje ergens op de kop kan tikken ?
ja klopt, ik had al bij deze voedingen gekeken, maar ik wist niet dat ik er zelf een stekker aan moest maken xD mja ik wil idd minimaal een zo'n voeding van minimaal 10 amp halen
alvast hartelijk bedankt mensenvoor de info... nogmaals excusses... ik ben op dit gebied de leek van de leken xD
Maar als je evt @ autoshop/auto audio gaat en je geeft beetje aan welke radio je hebt en wat je doeleinden zijn kom je vrij ver, al zijn de meeste versterkertjes wel aardig, maar aub weer de marqant prut.. kijk voor iets gerenomeerdere merken als bijv. Pioneer of sony.
Ik zal er verder niet te diep op ingaan
Als je @ ebay ff zoekt naar: DC power supply zal je genoeg hits vinden, let ff op de 12v maar ze zijn er iig (net ff snel nog gekeken) onder de €40 tot 30A dus zoek maar uit
[ Voor 6% gewijzigd door Annuk op 24-05-2011 02:01 ]
Vake beej te bange! Maar soms beej oek te dapper! ;)
Zonder de agrariër ook geen eten voor de vegetariër!