EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Mooi kleurtje leer. (achteraf gedaan?) Echter, er is geen samenhang te vinden in het interieur. Een binnhuisarchitect zou volgens mij de auto spontaan om een boom vouwen......AllSeeyinEye schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:38:
[...]
Die registreren de afstand opzijIk vermoed dat dat voor het automatische parkeren is.
Interieur, ff snel geschoten:
[afbeelding] [afbeelding]
Zelf vind ik het al storend als het hemel licht van de kleur, en de rest van het interieur zwart. Maar nu komt er ook nog een derde kleur bij.... Zelf zou ik altijd gaan voor een hemel in de kleur van het dashboard of stoelbekleding. (en dus maximaal twee kleuren interieur)
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
nice, veel plezierAllSeeyinEye schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:58:
Vanmorgen m'n auto opgehaald
[afbeelding]
[afbeelding]
Al kost het mij 99 pogingen om je kentekengegevens in kaart te krijgen
Ik heb voor Skoda, maar ook voor Seat, op de sites in Belgie en Duitsland zitten kijken, zelfs op de sites van hun thuisbasis (AllSeeyinEye schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:05:
Tja, een zwarte hemel staat hoog op m'n lijst, ware het niet dat die optie uitsluitend voor de RS beschikbaar is. Ik heb het geprobeerd, bij dealer en via de leasemij rechtstreeks bij PON...
Persoonlijk had ik in jouw situatie voor zwart leer gegaan vanwege de samenhang, maar het is een mooie auto. Zijn dat de Dynamic stoelen? Hoe zitten die?
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
Neuh, mijn Avensis had zwart leder, maar daar zie je alles op. Ik ben eerlijk gezegd erg tevreden over hoe dit Chestnut leder uitgepakt heeft.Ethirty schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 18:51:
Persoonlijk had ik in jouw situatie voor zwart leer gegaan vanwege de samenhang, maar het is een mooie auto. Zijn dat de Dynamic stoelen? Hoe zitten die?
Het zijn inderdaad dynamic stoelen. Gekozen vanwege de langere zit, steviger dan de Elegance stoelen en meer / betere lenden steun. Ze zitten, gebaseerd op de eerste 200 km vandaag, heerlijk.
Klopt, die sensoren aan de zijkanten zijn bedoeld voor het automatisch inparkeren.AllSeeyinEye schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:38:
[...]
Die registreren de afstand opzijIk vermoed dat dat voor het automatische parkeren is.
Overigens is het kleur leer echt mooi, dat tabaksbruin, ben het trouwens wel eens met bovenstaande over de kleur hemel.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Ik denk ook dat hij nog wel verlaagd gaat worden. Mijn baas is wel van de looks van auto'sMrAcid schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:32:
Mooie auto, gefeliciteerd!
Blijft wel jammer dat hij vrij hoog op z'n poten staat, ook met 18".
Mooie kleur, me likeAllSeeyinEye schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:38:
[...]
Interieur, ff snel geschoten:
[afbeelding] [afbeelding]
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Tja. Netjes.AllSeeyinEye schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:58:
Vanmorgen m'n auto opgehaald
[afbeelding]
[afbeelding]
Een net grijs pak met bruine stropdas en gympies.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik neem aan dat het hier niet om een greenline gaat?
Ik ben de greenline op mijn shorlist staan maar vind de standaard stoelen een beetje tegenvallen.
Mijn huidige shorlist:
- Octavia greenline
- Outlander PHEV
- V40 D4
- Peugeot 308 SW
Het is inderdaad geen Greenline, maar een 2.0 diesel met dynamic stoelen. Het leder is achteraf gedaan (Skoda heeft geen fabrieksleder en al zouden ze dat hebben dan nog neem ik het altijd achteraf ivm bijtelling)Pierre Sec schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:51:
[...]
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik neem aan dat het hier niet om een greenline gaat?
Ik ben de greenline op mijn shorlist staan maar vind de standaard stoelen een beetje tegenvallen.
Dat zijn nogal verschillende auto's. De Outlander is een midi SUV, de Octavia en de Peugeot zijn er voor de ruimte en de V40 is het kleine sportieve ding. Bewust alleen auto's met een 14% bijtellingsmodel in je lijst gezet?Mijn huidige shorlist:
- Octavia greenline
- Outlander PHEV
- V40 D4
- Peugeot 308 SW
Dank voor je antwoord.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:56:
[...]
Dat zijn nogal verschillende auto's. De Outlander is een midi SUV, de Octavia en de Peugeot zijn er voor de ruimte en de V40 is het kleine sportieve ding. Bewust alleen auto's met een 14% bijtellingsmodel in je lijst gezet?
Ja, bewust de 14%. En ze lopen wel uiteen ja. Het wordt een keuze tussen ruim en leuk, daar ben ik gewoon nog niet uit. In eerste instantie werd het of de Octavia, of de V40. De 308 is nu een alternatief voor de Octavia geworden. En de Outlander wil ik toch even naar kijken. Als deze een beetje betaalbaar is, waarom niet?
¯\_(ツ)_/¯
Mijn hart roept ook heel hard om de V40.beschuitfluiter schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:50:
Ik kan de V40 van harte aan bevelen. Hij is idd niet de ruimste uit je lijst, maar interieur en wegligging is super! Ik heb nog de 115PK D2 in 14% en dat is prima mee komen in het dagelijkse verkeer; maar zou direct tekenen voor de 190PK D4 natuurlijk...
Het hoofd zegt alleen dat ik me de afgelopen 3 jaar erg gestoord heb aan de krappe ruimte achterin de Ibiza ST (
Want dat vraag ik me dus af. Nu rijd ik, tank ik en zie geen rekening want die ontvangen ze op het werk.
Hoe gaat het als je dus dan thuis gaat opladen, zit er een tussenmeter tussen of moet je dat zelf betalen? Of zit je vast aan laders in de buurt? Dat lijkt me nogal lastig...
Wel een grote auto die Outlander maar ik kom er echt heel veel tegen op dit moment, lijkt alsof de levering de laatste 3/4 weken op hebben geschroefd ofzo?
[ Voor 15% gewijzigd door Kecin op 28-03-2014 12:09 ]
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
De Peugeot 308 is er toch niet voor de ruimte? Vond de auto niet echt ruim, enkel een grote kofferbak.AllSeeyinEye schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:56:
[...]
Het is inderdaad geen Greenline, maar een 2.0 diesel met dynamic stoelen. Het leder is achteraf gedaan (Skoda heeft geen fabrieksleder en al zouden ze dat hebben dan nog neem ik het altijd achteraf ivm bijtelling)
[...]
Dat zijn nogal verschillende auto's. De Outlander is een midi SUV, de Octavia en de Peugeot zijn er voor de ruimte en de V40 is het kleine sportieve ding. Bewust alleen auto's met een 14% bijtellingsmodel in je lijst gezet?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Sportschoenen.
De 308SW misschien? Das een stationTsurany schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:13:
[...]
De Peugeot 308 is er toch niet voor de ruimte? Vond de auto niet echt ruim, enkel een grote kofferbak.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Sportschoenen? Ik vermoed dat je op de velgen doelt, maar die zijn in mijn portiek toch niet bijzonder sportief? Ik vind ze vrij ingetogen, geen scherpe hoeken, niet bijzonder 'open'
Portiek?AllSeeyinEye schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:24:
[...]
Sportschoenen? Ik vermoed dat je op de velgen doelt, maar die zijn in mijn portiek toch niet bijzonder sportief? Ik vind ze vrij ingetogen, geen scherpe hoeken, niet bijzonder 'open'
Tja, ik vind 18" onder een saaie grijze auto niet zo staan. Ik zou ze eerder onder bv. een meer 'sportief' uitziende knalrode auto gooien. Maar da's een kwestie van smaak hoor.
De auto an sich is prima. Zeer ruim en praktisch.
Ja maar die heeft enkel een grotere kofferbak. Binnenruimte blijft vrij beperkt.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Daar heb je pas systemen voor. Toevallig legde een collega van mij die er net 1 heeft geleased, het uit. Je krijgt een soort druppel/dongle waarmee je de paal kunt activeren thuis. Paal wordt via 3G/gsm uitgelezen op afstand. Via salaris wordt je gecompenseerd voor je stroomverbruik thuis tbv opladen van de auto. Vereiste bij ons is wel dat je een bepaald percentage oplaad natuurlijk, dus zo'n auto leasen en nooit opladen gaat dus niet op. Heb je geen mogelijkheid tot een paal thuis dan ben je overgeleverd aan de mogelijkheden in de buurt. Daarnaast is de tankpas voor gewoon tanken onderweg.Kecin schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:09:
Hoe gaat het eigenlijk met zo'n Outlander en tankpas? Kan je een paal bij je huis neer laten zetten en je werkgever (of tankpas ofzo?) betaald de rekening?
Want dat vraag ik me dus af. Nu rijd ik, tank ik en zie geen rekening want die ontvangen ze op het werk.
Hoe gaat het als je dus dan thuis gaat opladen, zit er een tussenmeter tussen of moet je dat zelf betalen? Of zit je vast aan laders in de buurt? Dat lijkt me nogal lastig...
Wel een grote auto die Outlander maar ik kom er echt heel veel tegen op dit moment, lijkt alsof de levering de laatste 3/4 weken op hebben geschroefd ofzo?
Thuisverhaal werkt overigens alleen met een digitale/slimme meter, anders gaat hij terugdraaien enzo.
Ik heb dezelfde kleur als AllSeeyinEye en vind de saaie kleur grijs best mooi! Sinds gisteren dus ook de Octavia Greenline Businessline 1.6TDI (14%) mogen ontvangen. Maar geen 18" velgen, auto wordt over 2 weken nog wel 3-4cm verlaagd, want ik vind het er niet uitzien zo. Eerste indruk van de auto is echt heel goed. Echt enorm veel ruimte op de achterbank en in de kofferbak. De Columbus navigatie is echt zo uitgebreid, dat duurt nog wel even voordat ik alles doorheb.Hyp Hyper schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:30:
Tja, ik vind 18" onder een saaie grijze auto niet zo staan. Ik zou ze eerder onder bv. een meer 'sportief' uitziende knalrode auto gooien. Maar da's een kwestie van smaak hoor.
De auto an sich is prima. Zeer ruim en praktisch.
| Skoda Octavia Combi Greenline Businessline 1.6TDI | ||
[ Voor 41% gewijzigd door Smarron op 29-03-2014 11:39 . Reden: Even wat links en foto's aangepast. ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
ik hoop hm van de week ook te bestellen.Smarron schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 10:19:
[...]
Ik heb dezelfde kleur als AllSeeyinEye en vind de saaie kleur grijs best mooi! Sinds gisteren dus ook de Octavia Greenline Businessline 1.6TDI (14%) mogen ontvangen. Maar geen 18" velgen, auto wordt over 2 weken nog wel 3-4cm verlaagd, want ik vind het er niet uitzien zo. Eerste indruk van de auto is echt heel goed. Echt enorm veel ruimte op de achterbank en in de kofferbak. De Columbus navigatie is echt zo uitgebreid, dat duurt nog wel even voordat ik alles doorheb.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De ruimte is inderdaad top.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Dit klopt inderdaad: Je krijgt een laadpas, waarmee je je aanmeldt bij een paal (openbare of je eigen). Daarmee kan het verbruik voor jouw auto geregistreerd worden. Je rekent wat je thuis verstookt zelf af met het energiebedrijf maar je krijgt dat gecompenseerd vanuit de leasemaatschappij of direct van de werkgever. In mijn geval is het het eerste, maar ik heb m'n elektrische auto nog maar net dus nog geen praktijkervaring meeBoeie schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 18:52:
[...]
Daar heb je pas systemen voor. Toevallig legde een collega van mij die er net 1 heeft geleased, het uit. Je krijgt een soort druppel/dongle waarmee je de paal kunt activeren thuis. Paal wordt via 3G/gsm uitgelezen op afstand. Via salaris wordt je gecompenseerd voor je stroomverbruik thuis tbv opladen van de auto. Vereiste bij ons is wel dat je een bepaald percentage oplaad natuurlijk, dus zo'n auto leasen en nooit opladen gaat dus niet op. Heb je geen mogelijkheid tot een paal thuis dan ben je overgeleverd aan de mogelijkheden in de buurt. Daarnaast is de tankpas voor gewoon tanken onderweg.
Thuisverhaal werkt overigens alleen met een digitale/slimme meter, anders gaat hij terugdraaien enzo.
Waar kunnen jouw Tesla bewonderen?
www.google.nl
lijkt me niet toch?Ethirty schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 22:58:
De 7001ste koper heeft dan gewoon pech en mag 20% bijtelling aftikken? Zou dat niet gewoon de verwachte verkoop voor 2014 zijn die door PON reeds is ingekocht?
ik ga toch echt niet 20% aftikken terwijl ik een offerte maak voor 14% bijtelling
Het kan dus hooguit zo zijn dat een autodealer een bepaald model niet meer kan leveren, die in de 14%schaal valt.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Dat hangt er een beetje van af of je enkel op je eigen net laadt, of ook andere laadpalen kunt gebruiken. In mijn geval heb ik op m'n werk ook een laadfaciliteit en daarnaast zijn er natuurlijk nog de openbare laadpunten. Ik verwacht zelden meer dan een halve lading op m'n eigen net te hoeven doen en dat zal niet meer dan 2 of 3 keer per week zijn. Een volle lading kost ongeveer 15 euro, dus ik schat per maand ergens rond de 100 euro uit te komen.Kecin schreef op zondag 30 maart 2014 @ 20:02:
Bedankt voor de laad informatie allemaal. Interessant, ik vraag me wel af of het in de praktijk zo goed gaat als dat er word voorgespiegeld. Volgens mij moet je dat soort zaken zelf wel flink meten want het gaat om flinke bedragen op je stroomnet denk ik.
De laadpaal houdt het verbruik precies bij, en je geeft (in ieder geval bij New Motion) zelf het tarief op en kunt via de online tool precies zien wat op welk moment is afgenomen. Zij betalen je vervolgens het gebruik maal het kWh-tarief uit. Je kunt zelfs je laadpaal openstellen voor anderen en daar nog wat aan verdienen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Wat betreft de velgen is al meermaals voorbij gekomen. Gewoon een mooie deal sluiten met de dealer dat je laat afmonteren(dus achteraf) op 17 of 18 inch en dat je bijv. de orginele velgen "inruilt" of gebruikt voor je winterbandjes.Pierre Sec schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:29:
Zaterdag 2 proefritten gemaakt. Twee uitersten ook. Eerst de V40, daarna de Outlander. De outlander viel een beetje tegen. Zeker als je net uit een Volvo stapt, is alles erg plastic. Ik vond de ruimte in V40 niet tegenvallen. Achterin is het prima zitten. De kofferbak is weliswaar beperkt, maar voldoende voor ons. De V40 gaat dus de voorkeur van alle twijfel krijgen. Ik overweeg de R-design. Echter, de D4 wordt met 16 inch geleverd. Ik ben bang dat het geen gezicht is, de combinatie R-design - 16 inch.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Dat is inderdaad een optie. Alleen had de dealer waar ik zaterdag was, hier geen zin in. Dit heb ik met mijn huidige auto ook gehad. Toen een andere dealer gebeld die er geen problemen mee had.renzo4000 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:31:
[...]
Wat betreft de velgen is al meermaals voorbij gekomen. Gewoon een mooie deal sluiten met de dealer dat je laat afmonteren(dus achteraf) op 17 of 18 inch en dat je bijv. de orginele velgen "inruilt" of gebruikt voor je winterbandjes.
Ik zie wel dat de V40 aardig aan de prijs is in de lease. Zeker met R-Design. Maar het totaalplaatje is wel dik, zeker met die 190pk.
Verwijderd
Welke leasemij en waar vergelijk je mee? Bij mij (Alphabet en Leaseplan) was de 20% uitvoering van de D2 met R-Design bij 48mnd 40.000/jaar bruto 120 euro goedkoper (€ 715 incl. brandstof) dan de A3 Sportback Pro Line (€ 839). Ikzelf vond de V40 daarmee juist erg mooi geprijsd. Waarom neem je trouwens niet gewoon die 16" velgen erbij? Want met andere velgen gaat die leaseprijs nog verder omhoog natuurlijk.Pierre Sec schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:36:
[...]
Dat is inderdaad een optie. Alleen had de dealer waar ik zaterdag was, hier geen zin in. Dit heb ik met mijn huidige auto ook gehad. Toen een andere dealer gebeld die er geen problemen mee had.
Ik zie wel dat de V40 aardig aan de prijs is in de lease. Zeker met R-Design. Maar het totaalplaatje is wel dik, zeker met die 190pk.
Ik zat gisteren overigens in een nieuwe A6 achterin op en neer naar de Amsterdam Arena. Was blij dat ik uit mocht stappen zeg, totaal geen 'stoel' vorm achterin maar meer een rechte plank in een hoek van x graden. Had van zo'n dure auto toch wel een betere zit verwacht, ook achterin.
In eerste instantie zou ik een nieuwe BMW 4 serie grand coupe nemen. Ik weet dat dit een andere klasse is , qua auto. Maar toen ik merkte dat het verschil tussen die BMW met aardig wat opties , en de V40 fully loaded zo'n 400 euro netto per maand (Dus ong 5000 euro op jaarbasis) was, was de beslissing om voor de Volvo te gaan snel gemaakt. Zelfs met mijn huidige bmw 3 serie gaat deze auto me +/- 200e per maand schelen.
Wat me tegenhield om voor een 14% auto te gaan namelijk of sloom of hybride, is door dit juweeltje van volvo niet meer van toepassing. Qua ruimte zal ik misschien ietsje inleveren maar dat maakt niet zoveel uit. We hebben geen kids en die zitten ook niet in de planning.
Anyway, de config ziet er voorloping zo uit:
Uitvoering : R-Design Business voor Plus Line
Pakketten:
- Business Pack Connect
- Intellisafe Pro
- R-design Plus
- Luxury Line
- Scandinavian Line
- Security Line
- Webconfigurator geeft aan: Business pack connect geeft uitwisselbare optie “Sensus connect met Premium Audio” voor e695.
- Webconfigurator geeft aan: Ixion II, 18" velgen voor e1575
- Osmium grey metallic
595 Waterafstotend glas voorruiten
501 DAB+
891 Laadvloer met 2 levels en boodschappentashouder
298 Neerklapbare rugleuning passagier
026 Verlaagd sportchassis
179 Extra getint glas achter
313 Zonder model en typeaanduiding
Enige waar ik nog mee zit, zijn de volgende zaken:
- De velgen... 18inch is misschien niet al te comfortabel..en hoe gaat leaseplan dit doen qua winterbanden?
- De kleur... Ik wil een kleur buiten het standaard pallet , maar niet te flashy. Ik vond Titanium Grey mooi, maar die is niet meer te leveren. Osmium grey heb ik niet niet in het echt gezien, dus twijfel.
Ik vroeg me af wat jullie qua velg en kleur hebben gedaan en waarom?
Dat betekent, stam + t .
Er is helaas geen 'het grote Tesla-topic' - waarschijnlijk zou ik de enige bewoner zijn
Ik vind 18" velgen niet per definitie oncomfortabel. Onder mijn huidige Octavia zitten ze ook, en het rijdt mijns inziens prima. Van gebonk of geruis weinig tot geen last. Wat winterbanden betreft (overigens heb ik geen Leaseplan maar Multilease) worden bij mij simpelweg de bandjes uitgewisseld. 18" kost dan ten opzichte van 17" een kleine 25 euro in de lease meer omdat de banden duurder zijn.Apache4u schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:59:
- De velgen... 18inch is misschien niet al te comfortabel..en hoe gaat leaseplan dit doen qua winterbanden?
- De kleur... Ik wil een kleur buiten het standaard pallet , maar niet te flashy. Ik vond Titanium Grey mooi, maar die is niet meer te leveren. Osmium grey heb ik niet niet in het echt gezien, dus twijfel.
De kleur vind ik een van de mooiste kleuren in het palet van Volvo. Maar ja, ik ben dan ook een sucker voor saaie kleuren (Grijs, Donkerblauw (neigend naar grijs), Zwart).
Ik kan elke leasemij nemen, maar ik keek even bij leaseplandirect en heb de V40 vergeleken met de Octavia. Dit heb ik even snel gedaan, vanavond ga ik er even goed voor zitten. Dan praat ik misschien anders.
Verwijderd
After all is said and done, there is more said than done
Verwijderd
Ik heb 'm met dezelfde pakketten besteld, behalve de scandinavian line. Geen andere velgen gedaan ivm extra kosten die ik het niet waard vind.Apache4u schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:59:
Ik ben ook serieus aan het kijken naar de V40. Afgelopen weekend bij de dealer op de koffie geweest.
In eerste instantie zou ik een nieuwe BMW 4 serie grand coupe nemen. Ik weet dat dit een andere klasse is , qua auto. Maar toen ik merkte dat het verschil tussen die BMW met aardig wat opties , en de V40 fully loaded zo'n 400 euro netto per maand (Dus ong 5000 euro op jaarbasis) was, was de beslissing om voor de Volvo te gaan snel gemaakt. Zelfs met mijn huidige bmw 3 serie gaat deze auto me +/- 200e per maand schelen.
Wat me tegenhield om voor een 14% auto te gaan namelijk of sloom of hybride, is door dit juweeltje van volvo niet meer van toepassing. Qua ruimte zal ik misschien ietsje inleveren maar dat maakt niet zoveel uit. We hebben geen kids en die zitten ook niet in de planning.
Anyway, de config ziet er voorloping zo uit:
Uitvoering : R-Design Business voor Plus Line
Pakketten:
- Business Pack Connect
- Intellisafe Pro
- R-design Plus
- Luxury Line
- Scandinavian Line
- Security Line
- Webconfigurator geeft aan: Business pack connect geeft uitwisselbare optie “Sensus connect met Premium Audio” voor e695.
- Webconfigurator geeft aan: Ixion II, 18" velgen voor e1575
- Osmium grey metallic
595 Waterafstotend glas voorruiten
501 DAB+
891 Laadvloer met 2 levels en boodschappentashouder
298 Neerklapbare rugleuning passagier
026 Verlaagd sportchassis
179 Extra getint glas achter
313 Zonder model en typeaanduiding
Qua kleur ook Osmium Grey besteld. Volgens het volvo-forum.nl neigt dat naar grijs-bruin, wat mij erg mooi lijkt.
Wow! Wijze bak! Ik zeg tweakers De Persgroep betaald goed ;-)Daniel schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:02:
[...]
Er is helaas geen 'het grote Tesla-topic' - waarschijnlijk zou ik de enige bewoner zijnben er nog niet aan toe gekomen om echt foto's te maken.
[afbeelding]
De overheid ookwimpie007 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:47:
[...]
Wow! Wijze bak! Ik zeg tweakers De Persgroep betaald goed ;-)
Mijn ingehuurde collega (ZZP'er) ontvang bijna 80k aan subsidie waardoor deze bak op circa 30k komt.
Nederland, subsidieland
Ik heb nu al flink wat keren gereden met 2 personen achterin en niemand klaagde over gebrek aan ruimte. Ik kreeg eerder complimenten hoe strak de V40 eigenlijk is, zowel van binnen als van buiten.
[ Voor 10% gewijzigd door Juancho op 01-04-2014 12:57 ]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
Zag wel dat ze mn oude kilometers hadden gebruikt terwijl ik daar 25% overheen ga maarja
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Waar vraag ik die subsidie aan?Christian schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:39:
[...]
De overheid ook![]()
Mijn ingehuurde collega (ZZP'er) ontvang bijna 80k aan subsidie waardoor deze bak op circa 30k komt.
Nederland, subsidieland
Heeft er toe geleid dat het in december heel druk was bij Mitsubishi, Tesla en Volvo.
Mijn gesubsidieerde V60 heeft er inmiddels bijna 10.000 kilometer opzitten
Living the American Dream
Ik heb deze twee op m'n lijstje staan:
Audi a3 Ultra 1.6 met proline plus pakket 16inch velgen verlaagd onderstel
Volvo V40 d4 Momentum en het business connect pakket (heeft ook 16 inch velgen).
Kosten zijn nagenoeg gelijk. Ik heb de gTron overwogen maar deze gaat waarsch duurder worden door een herberekening.. werkgever gaat nu uit van 100% rijden op gas..er komt dus nog een benzine gedeelte bij wat mij teveel per maand extra zal gaan kosten
Welke van de bovenstaande auto's zal ik nu nemen.. ik heb aanstaande zaterdag een proefrit in de Volvo V40 d4, de audi heb ik al proefgereden. Snelheid/pk etc doet me niet veel, ik rij ook motor daar haal ik m'n snelheid wel uit.
Ik heb in december Pon gebeld met de vraag wie nog een O3 Combi 1.4TSI DSG had staan voor een testrit. Uiteindelijk ergens in de buurt van Utrecht een korte proefrit gemaakt. Na een paar minuten voelde het al erg vertrouwd aan... Denk nu dat alle dealers hun voorraad hebben verkocht.Ethirty schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:32:
Mochten mensen trouwens Skoda DSG willen proefrijden... forget it. Er is nog maar een handjevol dealers in Nederland die überhaupt een DSG heeft staan, laat staan in de motoruitvoering die je wil hebben. In Leusden schijnen ze sowieso bijna geen modellen meer te hebben staan, dus daar hoef je ook niet aan te kloppen. PON/Skoda zetten kennelijk keihard in op de 14% versie.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Met dank aan de 4% bijtelling valt het uiteindelijk nog wel mee, ondanks dat ik er zelf ook wel een aardig stukje aan meebetaal. De netto maandlast is vergelijkbaar met een BMW 320d touring met een high executive pakket, wil je iets dat qua prestaties en ruimte ook maar een beetje in de buurt komt dan ben je nog veel duurder uit.wimpie007 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:47:
Wow! Wijze bak! Ik zeg tweakers De Persgroep betaald goed ;-)
Mooie auto hoor! Maar ik dacht dat er al minstens drie andere Tesla's op GoT rondreden (Omniferious, Navi en Snow_King?). Ik kan het mis hebben thoughDaniel schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:02:
[...]
Er is helaas geen 'het grote Tesla-topic' - waarschijnlijk zou ik de enige bewoner zijnben er nog niet aan toe gekomen om echt foto's te maken.
Hoe bevalt-ie?
Week 21 is week 14 gewordenDriek schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:41:
Zo, de Skoda Octavia Combi met 14% bjtelling is besteld.
Verwachte leverdatum, week 21.
Even geduld dus nog helaas.
Moest na 1 april ivm trekgewicht, maar as vrijdag kan ik hem ophalen!
Tijd van werken, tijd van rusten
Audi A3 G-tron Ambition Pro Line Plus (met een paar opties)
14% bijtelling, fijne motor (niet erg krachtig maar snel zat voor mij).
Heerlijke 7 traps S-tronic (DSG) automaat.
een fantastisch mooi interieur naar mijn mening, en vooral de stoelen zijn geweldig.
Ik had de auto besteld na een proefrit in een 1.2 met handbak en lager uitrustingsniveau.
Na de bestelling alsnog in de gtron kunnen rijden en heel erg blij met mijn keuze!
nog een week of 6 wachten nu!
Nu maar eens op zoek naar wat groters zodat mijn privé auto (Focus wagon) ook eens de deur uit kan.
Aanstaande zaterdag in ieder geval alvast een rondje rijden in een nieuwe Focus wagon. Eens kijken hoe dat is. Het dashboard is wel een beetje kermis, dus ik weet het nog niet.
De 308SW lijkt me ook wel interessant
Uiteraard sta ik open voor tips!
[ Voor 3% gewijzigd door InZane op 03-04-2014 12:50 ]
Oh en natuurlijk de bijna verplichte V40 D4. 14% bijtelling, 190pk. Dat is leuk rijden
Nee, merp!
IN wat voor leasebudget valt deze auto?secury schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:11:
Nu dit topic ondenkt en anderhalf maand geleden ook een auto besteld waar ik met smart op aan het wachten ben!
Audi A3 G-tron Ambition Pro Line Plus (met een paar opties)
14% bijtelling, fijne motor (niet erg krachtig maar snel zat voor mij).
Heerlijke 7 traps S-tronic (DSG) automaat.
een fantastisch mooi interieur naar mijn mening, en vooral de stoelen zijn geweldig.
Ik had de auto besteld na een proefrit in een 1.2 met handbak en lager uitrustingsniveau.
Na de bestelling alsnog in de gtron kunnen rijden en heel erg blij met mijn keuze!
nog een week of 6 wachten nu!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik weet het. Uiteraard ga ik voor de facelift!PauseBreak schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:52:
De facelift van de Focus komt er ook aan, of is er al. Het is in ieder geval al aangekondigd. Vooral het interieur wordt aangepakt. Misschien de moeite van het wachten waard?
Oh en natuurlijk de bijna verplichte V40 D4. 14% bijtelling, 190pk. Dat is leuk rijden
Volvo V40 ga ik checken.
Uiteindelijk is het geworden: 1.6TDI DSG Elegance Businessline (HB) in Race Blue met de 18" zwarte Turini velgen, zwarte spiegelkappen, Dynamic pakket en Drive Profile.
Wel super service vanochtend trouwens. Hij dacht dat ze bij hun aflevercentrale een zilveren hatch hadden staan met die wielen, dus hij heeft me even meegenomen. De auto die hij dacht daar aan te treffen stond er niet, maar wel een Race Blue met diezelfde velgen en Dynamic pakket. Over toevallig gesproken
Ook mooi dat hij zelf begon over een bedrijf voor verlaging en over de honingraat grille die ze bij SuperSkoda verkopen. Hij keek in de showroom zelfs nog even of zo'n grille makkelijk te monteren was, al kon hij daar geen uitsluitsel over geven. Als ik besluit die grille zelf te kopen wilden ze hem wel installeren bij de aflevering.
Topservice van de verkoper! Mag ook wel eens gezegd worden
Zelf kom ik uit de buurt van Eindhoven maar werk in Den Haag. Ik had ergens (op dit forum of dat van volvo) vernomen dat de dealer in Den Haag een kleurenstaal had liggen van Osmium Grey. Ik ben langs geweest en de kleur vind ik erg mooi. Dat gaat hem dus zeker worden.
Mbt de velgen ben ik nog niet zeker. De 2 dealers die ik gesproken heb geven aan dat 18 inch icm verlaging erg sportief gaat worden. 1 dealer raadde mij aan om of voor 18 inch zonder verlaging of voor 17 inch met verlaging te gaan om toch comfort te behouden.
Ik zit aan dat laatste te denken omdat de freja velgen redelijk gunstig zijn geprijsd en het met winterbanden ook goedkoper wordt. Heeft iemand ervaring met de verlaging icm 18 inch? Of, heeft iemand normale (dus geen dealer-geshopte) foto's van een volvo om 17inch freja velgen? Wederom dank!
Dat betekent, stam + t .
Ik zal die heren eens opzoeken. Misschien toch kansen voor een Tesla-topicReinier schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:14:
Mooie auto hoor! Maar ik dacht dat er al minstens drie andere Tesla's op GoT rondreden (Omniferious, Navi en Snow_King?). Ik kan het mis hebben though
Hoe bevalt-ie?
Hij bevalt goed, tot nu toe
Verder natuurlijk fluisterstil en voor zo'n grote en zware auto stuurt het prima. Het feit dat je alles kan instellen via het enorme scherm werkt erg prettig. Als je eenmaal weet waar alles zit laat het zich veel makkelijk bedienen dan via een iDrive-achtig systeem, nog los van het feit dat je (zolang er 3G-dekking is) permanent online bent en dus gebruik kan maken van allerlei online zoek- en muziekdiensten. Daarnaast vind ik het een geweldig mooie auto.
De navigatie is super, je tikt gewoon de naam in van waar je moet zijn (bedrijf, restaurant, noem maar wat) en hij zoekt het bijbehorende adres op. De kaarten zijn altijd up to date naar de laatste versie van Google Maps. Als je inzoomed en de satellietkaarten aanzet zie je jezelf van bovenaf door het landschap rijden, wat niet functioneel maar wel grappig is
Nadelen zijn er ook (en nee, niet de actieradius)
- Het zitcomfort is OK, maar eigenlijk minder goed dan zou moeten bij een auto die begint bij 75k. De zitting is vrij kort en de stoel biedt weinig zijdelingse steun. Daarnaast is de rugleuning wat kort en smal en zijn de verstelmogelijkheden beperkt. Het ziet er sportief uit maar vergeleken met wat bijvoorbeeld Audi, BMW en Mercedes aanbieden is het wel een stuk minder. Daarnaast is er door de aflopende daklijn weinig hoofdruimte achterin. Ik ben 1.86 en zit net met m'n haar tegen het dak. Als je het glazen panoramadak hebt is het iets beter, maar voor een auto van bijna 5 meter lang valt het wel tegen. Tenslotte zijn de hoofdsteunen achterin te laag én niet verstelbaar.
- De navigatie kent geen TMC-verkeersinformatie. De kaart geeft wel de verkeersintensiteit aan (Google Maps data) maar daar kan de routebegeleiding niets mee. Je moet dus zelf kijken of er files op je route zijn en een omweg uitdokteren. Ook de aankomsttijd van de navigatie heeft daardoor weinig relatie met de werkelijkheid. Voor een auto die qua on-board technologie zo geavanceerd is, is het feitelijk absurd dat dit niet werkt. Het schijnt er in versie 6.0 van de firmware wel te komen maar dat kan nog makkelijk een paar maanden duren.
- Als je hem in gebruik hebt maakt het niet meer uit, maar de configuratie-opties en de bijbehorende prijzen zijn wel een beetje gek. Zo is pas sinds gisteren de hoedenplank standaard (daarvoor 250 euro) en als je een ander design 19" wiel kiest kost dat 2400 euro extra (voor dat geld koop je makkelijk een complete 19" wielset incl. banden). Extra interieurverlichting is bijna 1000 euro. Daarentegen is een meerprijs van 1500 euro voor full nappa leer weer buitengewoon redelijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Daniel op 03-04-2014 13:58 ]
Golf GTD 184PK
Deep Black Pearl
Discovery Pro Navi
Winterpakket
Spiegelpakket
Panoramadak
Park Distance Control
Keyless Entry
en Dynaudio met Subwoofer ;-)
[ Voor 15% gewijzigd door wimpie007 op 03-04-2014 13:52 ]
Ik vind die honingraat grill eerlijk gezegd maar lelijkEthirty schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:14:
Ook mooi dat hij zelf begon over een bedrijf voor verlaging en over de honingraat grille die ze bij SuperSkoda verkopen. Hij keek in de showroom zelfs nog even of zo'n grille makkelijk te monteren was, al kon hij daar geen uitsluitsel over geven. Als ik besluit die grille zelf te kopen wilden ze hem wel installeren bij de aflevering.
Daarnaast als back up volgende week een proefrit in de Outlander PHEV gepland. Zou misschien net binnen budget kunnen passen en is dan marginaal duurder in de maand qua bijtelling dan de Auris.
Leasebudget via Athlon is o.b.v. 48 maanden / 40K € 656 met evt € 125,- eigen bijdrage mogelijk, dus totaal € 781. Bedragen zijn ex brandstof en incl winterbandenregeling/budget vervangend vervoer (na 24H krijgen wij een leenauto).
Misschien dat iemand die wel een inlogcode van de LM eens een berekening zou kunnen doen voor de Outlander PHEV executive om te zien wat voor leasebedrag eruit komt?
Edit: je zoekt de prijzen van Athlon. Sorry, te snel gelezen.
[ Voor 30% gewijzigd door Pierre Sec op 03-04-2014 14:22 ]
schijnt sportief te zijnAllSeeyinEye schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:47:
[...]
Ik vind die honingraat grill eerlijk gezegd maar lelijk
[afbeelding]
Neem nou de Volvo v40, een grote groep neemt het R-desgin pakket ... visueel best mooi maar niet als je 5 van de 10 er mee ziet rijden. Het zelfde heb ik met mijn GT line pakket op de megane. Toen ik hem bestelde (bijna 4 jaar geleden) deed ik dat vanuit de brochure aangezien dit pakket nog niet eens leverbaar was, daarmee dacht ik enigzins uniek te zijn .... het enige wat je ziet rijden zijn bose en gt line edities
Het enige unieke aan mijn megane is de kleur en het feit dat ik een EDC heb
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Had de post geeditPierre Sec schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:21:
Kan je dat niet gewoon op de 'open' site van bv Leaseplan direct opzoeken?
Edit: je zoekt de prijzen van Athlon. Sorry, te snel gelezen.
Het ging me niet om of iemand het mooi of lelijk vind, dat is voor iedereen persoonlijkAllSeeyinEye schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:47:
[...]
Ik vind die honingraat grill eerlijk gezegd maar lelijk
[afbeelding]
Mijn eerste keus was de Leon ST, maar die viel gewoon erg ongunstig uit in de lease. Qua design vind ik dat de mooiere auto. Zo vind ik het vreselijk hoe hoog die Octavia op zijn pootjes staat, en die vouw in de achterklep past niet bij de rest van het design van de auto. Dat laatste is alleen zo lastig veranderen
Maar goed, eerste wereld probleem enzo

Mazda 3 Hatchback
Motor: SkyActiv-G 2.0 120PK (Benzine)
Uitvoering: SkyLease
Kleur: Soul Red
Verwachtte levering: eind augustus.
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
Snap ik.Ethirty schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:03:
[...]
Het ging me niet om of iemand het mooi of lelijk vind, dat is voor iedereen persoonlijkHet ging me om de rol die de verkoper aannam.
Die mening deel ik niet. De snor is juist wat een Skoda aan de voorzijde kenmerkt.Persoonlijk vind ik de grill beter passen bij de bumper dan de verticale strepen grill die standaard is. Al geef ik toe dat die honingraat grill beter ontworpen had kunnen worden.
Kan je verlagen.[...]Zo vind ik het vreselijk hoe hoog die Octavia op zijn pootjes staat,
In het echt valt die best mee, al is dat wellicht afhankelijk van de kleur.en die vouw in de achterklep past niet bij de rest van het design van de auto. Dat laatste is alleen zo lastig veranderen
De mijne heeft nergens groene interieurverlichting / dashboard verlichting, met uitzondering van de navigatiepijl in het maxidot display (indien je navigatie daarop selecteert) en de knipperlicht aanwijzers in het dashboard.De combi van groene en wit-blauwige interieurverlichting vind ik ook niet super, itt de rood/wit combi van Seat.
Goede keuze. Ik heb de GT-M in die kleur. Wel de 31e December op kenteken gezet ivm de 20% bijtelling. Jij betaalt nu 25% helaas.Ethnocentrix schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:07:
Auto besteld![]()
[afbeelding]
Mazda 3 Hatchback
Motor: SkyActiv-G 2.0 120PK (Benzine)
Uitvoering: SkyLease
Kleur: Soul Red
Verwachtte levering: eind augustus.
Ik had op youtube een filmpje gevonden van een mk3 waarbij de knoppen van de navi en voor de versnellingspook groen licht gaven. Is alles dezelfde tint wit dan, want dat zou al een stuk beter zijn?AllSeeyinEye schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:10:
De mijne heeft nergens groene interieurverlichting / dashboard verlichting, met uitzondering van de navigatiepijl in het maxidot display (indien je navigatie daarop selecteert) en de knipperlicht aanwijzers in het dashboard.
ik krijg 800 leasbudget (inclusief brandstof) hij valt daar paar tientjes buiten (korting op brandstof door CNG scheelt). bijtelling + buiten budget, betaal ik er 250 netto voor per maand.
Oke, ik heb 555,- ex brandstof en mag 10% erboven (dus zeg 600 ex. brandstof), daar lijkt ie dus wel binnen te vallen.secury schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:27:
[...]
ik krijg 800 leasbudget (inclusief brandstof) hij valt daar paar tientjes buiten (korting op brandstof door CNG scheelt). bijtelling + buiten budget, betaal ik er 250 netto voor per maand.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 03-04-2014 15:35 ]
ligt ook aan wat voor deal jouw werkgever heeft met leasemaatschappijen.martinusz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:35:
[...]
Oke, ik heb 555,- ex brandstof en mag 10% erboven (dus zeg 600 ex. brandstof), daar lijkt ie dus wel binnen te vallen.
daarnaast op basis van hoeveel jaar en km/pj moet jij een contract aangaan?
Je zou er ook nog voor kunnen kiezen om een minder opties aan te vinken.
De auto is heerlijk stil en heeft een fijne automatische bak ongeacht het uitrustingsniveau.
Uit mijn hoeft doen wij zaken met Athlon, Dutchlease en Multilease.secury schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:41:
[...]
ligt ook aan wat voor deal jouw werkgever heeft met leasemaatschappijen.
De auto is heerlijk stil en heeft een fijne automatische bak ongeacht het uitrustingsniveau.
Contract is hier 48 maanden 30K km per jaar.
secury schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:27:
[...]
Dat het leasebedrag zo (relatief) laag is inclusief brandstofvoorschot betekent waarschijnlijk dat het op basis van een laag kilometrage is. Laag kilometrage is laag brandstofvoorschot. De auto zit iets een paar tientjes over de € 800. Reken dus op een leasebedrag van een € 700 ex brandstof (bij een laag kilometrage).martinusz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:35:
[...]
Oke, ik heb 555,- ex brandstof en mag 10% erboven (dus zeg 600 ex. brandstof), daar lijkt ie dus wel binnen te vallen.
Jij mag € 600 besteden ex brandstof. Je gaat er waarschijnlijk dus niet aan komen zonder in de opties te schrappen.
Helemaal waar en iets dat hier keer op keer niet vermeld of vergeten wordt. Veel mensen hier rijden, zo blijkt als het leasebedrag neergezet wordt, relatief weinig kilometers (tot 30.000 / jaar) en hebben een lange leasetermijn (4+ jaar). Nogal logisch dat dan de leaseprijs laag is.secury schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:41:
[...]
ligt ook aan wat voor deal jouw werkgever heeft met leasemaatschappijen.
ik heb 4jaar, 40k per jaar. bedrijfsgemiddelde is 32k per jaar in werkelijkheid en het schijnt dat de leasemaatschappijen daar rekening mee houden. mijn lease opgesplitst:AllSeeyinEye schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:53:
[...]
[...]
Dat het leasebedrag zo (relatief) laag is inclusief brandstofvoorschot betekent waarschijnlijk dat het op basis van een laag kilometrage is. Laag kilometrage is laag brandstofvoorschot. De auto zit iets een paar tientjes over de € 800. Reken dus op een leasebedrag van een € 700 ex brandstof (bij een laag kilometrage).
Jij mag € 600 besteden ex brandstof. Je gaat er waarschijnlijk dus niet aan komen zonder in de opties te schrappen.
[...]
Helemaal waar en iets dat hier keer op keer niet vermeld of vergeten wordt. Veel mensen hier rijden, zo blijkt als het leasebedrag neergezet wordt, relatief weinig kilometers (tot 30.000 / jaar) en hebben een lange leasetermijn (4+ jaar). Nogal logisch dat dan de leaseprijs laag is.
200 brandstof voorschot.
100 exploitatiekosten (gaat binnenkort weg en alle contracten worden 100 verlaagd, maar ook het leasbudget word verlaagd, uiteindelijk maakt dat dus geen reet uit)
540 lease auto.
Ik denk dat Martinusz aardig in de buurt gaat komen.
Die GT/M, dat is toch die snelle 2.3 liter? Had die 20% bijtellingHyp Hyper schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:12:
[...]
Goede keuze. Ik heb de GT-M in die kleur. Wel de 31e December op kenteken gezet ivm de 20% bijtelling. Jij betaalt nu 25% helaas.
Geen idee wat die auto kost (aanschaf). De restwaarde zal wel goed zijn, al lijkt me dat die lager ligt dan van een A3 met een brandstofmotor.
@Martinusz
Als ik het vergelijk met een Octavia met een cataloguswaarde van € 38.500,00, die kost inclusief brandstofvoorschot en winterbanden in de lease € 1.050 per maand bij 3 jaar en 45.000 km / jaar (bij Multilease).
Dus bijvoorbeeld:
Leasemaatschappij: Ter Berg Leasing o.i.d.
Budget: 700€
Kosten: 720 €
Excl of incl brandstof: Incl.
Kilometers: 35.000
Winterbanden: Ja
Vervangende auto: Ja
Eigen bijdrage: 100 euro
Bijtellingspercentage: 14%
Auto: Lexus CT200h 2012
Branche: IT
Iemand voor om zo'n topic te openen? En welke variabelen mis ik nu nog?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| [b]Leasemaatschappij[/b]: [b]Budget[/b]: [b]Kosten[/b]: [b]Excl of incl brandstof[/b]: [b]Kilometers[/b]: [b]Winterbanden[/b]: [b]Vervangende auto[/b]: [b]Eigen bijdrage[/b]: [b]Bijtellingspercentage[/b]: [b]Auto[/b]: [b]Branche[/b]: |
[ Voor 22% gewijzigd door Kecin op 03-04-2014 16:24 ]
Geweldig idee. Maar waarom zouden we daar een apart topic voor moeten openen? Lijkt me dat dit juist het topic is waar die info relevant is.
Leasemaatschappij: Multilease
Leasebedrag: € 1.050,00
Excl of incl brandstof: Incl
Contractsduur: 36 maanden
Kilometers: 45.000 per jaar
Winterbanden: ja
Vervangende auto:ja, zonder wachttijd
Eigen bijdrage: nee
Bijtellingspercentage: 20%
Auto: Skoda Octavia Combi (2014) Elegance Business 2.0 TDI
Opties: Dynamic pakket (sportstoelen), panoramisch schuif-/kanteldak, lederen bekleding, 18" velgen
Cataloguswaarde / fiscale waarde: € 38.500 / € 36.500
Branche: Loss Adjusting / Schade expertise (Zakelijke dienstverlening (verzekeringen, bouw/techniek))
Zoals je ziet toch nog een parameter erbij gezet: opties.
[ Voor 74% gewijzigd door AllSeeyinEye op 04-04-2014 07:50 ]
Mag wat mij betreft ook prima in dit topic, alleen kan het misschien vervuilend werken? Dat weet ik niet zo goed, dit topic is na mijn inzien wat meer bedoeld om een 'keuze' te maken en de pro's en con's van een leaseauto op te sommen. Misschien is het splitsen van ervaringen met een leasemaatschappij en prijzen dan wel een optie om hier de discussie op gang te houden i.p.v. alleen tabellen te posten. Maar misschien kan een mod daar iets zinnigs over zeggen. Apart topic of niet dat maakt me niet zoveel uit, lijkt me alleen al leuk om te zien; wie wat least voor hoeveel en waar (jaja, wat een zin).AllSeeyinEye schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:24:
Feli, Kecin.
Geweldig idee. Maar waarom zouden we daar een apart topic voor moeten openen? Lijkt me dat dit juist het topic is waar die info relevant is.
Thanks btw
GT/M is grotendeels een uiterlijk pakketje. Net als een FR tegenwoordig ook op een Leon 1.2 TSi kan. Jij bent denk in de war met de MPS.t_captain schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:03:
[...]
Die GT/M, dat is toch die snelle 2.3 liter? Had die 20% bijtelling
Dit topic is gesloten.
![]()