Volgens mij is het al genoemd. Microsoft had zelf aangegeven dat de gratis games bij Live gold tot eind dit jaar zouden duren. Verder is er nog niets aangekondigd (voor zover ik weet, anders hoor ik het graag). Het is niet gezegd dat er geen gratis games zullen komen, maar om dat nu als een indicatie te zien dat ze het wel zullen doen gaat mij wel erg verBullet NL schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:46:
[...]
Wel weer een mooi voorbeeld waar een PS4 koper het Xbox platform veroordeeld zonder dat er überhaupt duidelijk is als of het wel/niet naar de Xbox One gaat komen...
Leuk punt trouwens aan het einde, maar wel een vraag: wat ben jij hier dan precies aan het doen?
Leuk die aanames (bedenkelijke kwaliteit etc), maar die zijn dus ook totaal nergens op gebaseerd (in ieder geval niet op de historie van PS+ en de huidige aankondigingen). Neem dan je eigen advies aan, en oordeel niet voordat je weet wat er wel/niet komt.Maar dan nog zijn het games die ook al gewoon in de winkel gekocht konden worden. Of te wel, de mensen die de game graag wouden hebben zullen deze ook al vast gehad hebben. Daarbij zullen veel games van een bedenkelijke kwaliteit zijn of inmiddels zo oud dat dit eigenlijk geen meer waarde meer heeft. Daarbij is het voor MS echt geen probleem, mits ze vinden dat het gratis weg gegeven van games door Sony een succes is, om iets dergelijks voor de Xbox op te zetten.
Daarbij ben ik er van overtuigt dat Sony geen moneymakers weg gaat geven, BF4, Kilzone 4, Grand Turismo 6 e.d. ga je echt niet gratis krijgen van Sony.
Kortom, laten we dit hele gratis weg geven nu niet gaan overhypen, Eerst maar eens zien waar Sony mee gaat komen. En als ze de online ervaring op het zelfde niveau weten te krijgen als bij Xbox Live, denk aan chatpartys, Skype achtige mogelijkheden, hoeveelheid dedicated servers, enz enz.