Deel 2Kain_niaK schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:03:
Jammer dat ze mij niet hebben gevraagd voor de muziek.
Die had wel wat epischer gekunt.
Ctrl+k
Deel 2Kain_niaK schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:03:
Ctrl+k
Jammer dat je de 10+ epische oproepjes in dit topic niet hebt gezienKain_niaK schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:03:
Verwijderd
Are you serious? Wat heeft je tegengehouden om jezelf aan te bieden? Hoe moesten ze hier weten dat jij geweldige epische filmmuziek kunt maken?Kain_niaK schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:03:
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
De versie die in de backstage dropbox staat vond ik al zeer vermakelijk om te zien, ook al was ik nog niet bij toen. Succes met de laatste loodjes c.q. de nacht doorhalen omdat je alles perfect wilt hebbenVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:07:
Net iig een erg geruststellend gesprek gehad met _trickster_, waar zelf mijn grootste zorg lag (titels) is in goede handen, we gaan er wat moois van maken, en hebben morgenavond geblockt om hele grote stappen te maken.
Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Klopt, Maar Canon NL vindt hem wel leuk!Ch3cker schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:27:
.Plan is aangepast (Canon en Nikon hebben vziw namelijk niets gedaan aan sponsoring..)
[ Voor 7% gewijzigd door GerardHenninger op 14-12-2011 13:34 ]
Bedankt! Je reactie had ik even in de enorme stroom reacties gemist, maar ik zag hem zojuist ook staan op jullie site.Elja schreef op woensdag 14 december 2011 @ 09:45:
@Universal Creations; hij staat erop hoor. Zo klein was die kans niet. Ik had afgelopen zomer al gezien dat jullie er mee bezig waren en was al aan het wachten opdat ie uit zou komen..
Hier staat ie op Photofacts:
http://www.photofacts.nl/...sus_nikon_terroristen.asp
En op de Engelse versie van Photofacts:
http://www.photofacts.net...s_vs_nikon_terrorists.asp
Elja
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
[ Voor 4% gewijzigd door citruspers op 14-12-2011 13:50 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 14-12-2011 14:24 ]
Ctrl+k
Dit is volgens mij het verkeerde email adres.. Dacht de de mails voor dit soort dingen naar de redactie moesten.Sibylle schreef op woensdag 14 december 2011 @ 14:37:
mails verstuurd naar:
detvdraaitdoor@vara.nl
Meer mails!
Joejoe!
Verwijderd
Binnen de categorie amusement bedoel je?brilsmurfffje schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:08:
Het is de meest bekeken video op Youtube.com
Op de FroknowsPhoto facebook is de link inmiddels al een aantal keer gespammed op de wall, zal mailtje sturen naar em met de info!citruspers schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:47:
TODO list:
Engadget
Gizmodo
Tweakers.net echt FP item
Strobist
chase Jarvis
Zack Arias
Joe mcNally
Bob Krist
Scott Kelby
FreddieW
DigitalRev
vincentlaforet
FroKnowsPhoto
Ken Rockwell
Joel L
Get Airflow, save the world.
Op mijn telefoon ATM 119.236 views. En die copycat heeft er net geen 200.lasharor schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:22:
Iemand die een schatting kan geven van de views atm?
Kan niet op youtube
Verwijderd
Via YouTube.com zelf:lasharor schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:22:
Iemand die een schatting kan geven van de views atm?
Kan niet op youtube
[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 14-12-2011 15:27 ]
The devil is in the details.
Klopt :-DVerwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:24:
Nog wel interessant wat betreft de Tweets, als ik het goed heb komen Tweets gedaan via afgeschermde accounts niet in de search naar boven, dus het werkelijke aantal tweets zal dan nog hoger liggen denk ik?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
A Go-Pro attached on a Canon. "YO DAWG, I heard you like cameras,..." :-D
Hahn schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:25:
[...]
Via YouTube.com zelf:
72.518 views
3.190 likes (#96 wereldwijd)
1.265 favorites (#34 wereldwijd)
Hmm, die cijfers kloppen niet. Zal nu wel tegen de 200k aanzitten denk ik (?)yannickie111 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:24:
[...]
Op mijn telefoon ATM 119.236 views. En die copycat heeft er net geen 200.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ook op m'n telefoon zie ik precies 72.518 viewslasharor schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:28:
[...]
[...]
Hmm, die cijfers kloppen niet. Zal nu wel tegen de 200k aanzitten denk ik (?)
Verwijderd
Staat op de FP zie ikBtM909 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:29:
TCMag vond het filmpje iig cool
Ik weet niet hoe groot ze tegenwoordig nog zijn, maar wellicht een publish later vanmiddag
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 15:40 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Ch3cker op 14-12-2011 15:44 ]
http://www.tcmag.com/maga..._exposure_canon_vs_nikon/BtM909 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:29:
TCMag vond het filmpje iig cool
Ik weet niet hoe groot ze tegenwoordig nog zijn, maar wellicht een publish later vanmiddag
http://inlook.vn/gadget/h...a-nikon-len...-a8471.html
Tsja, maar dat lijkt me dus niet de bedoeling wel?citruspers schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:51:
[...]
http://inlook.vn/gadget/h...a-nikon-len...-a8471.html
Die website heeft hem naar zijn eigen kanaal geupload
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 16:23 ]
Die takedown notices van youtube zijn er niet voor niets.citruspers schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:56:
Inderdaad niet, mijn comment op de video dus graag even thumbs-uppen
link?Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:17:
Je lacht je trouwens toch ook echt helemaal het apenlazerus, zeker op Canon Rumors de reacties, flamewars en compleet uit de klauwen lopende onderlinge ruzies die zo'n filmpje teweegbrengt.
Ctrl+k
Verwijderd
Is dat de bedoeling van het project? Heiligt het doel de middelen? Ik denk dat het wel een beetje overdreven zware actie is om alleen maar een counter bij te kunnen houden en de comments in 1 plek te hebben namelijk.lasharor schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:18:
[...]
Die takedown notices van youtube zijn er niet voor niets.
Dan heeft het ook geen zin om moeilijk te doen over copy cats; of ik die video nou op het originele kanaal kijk of op het kanaal van zo'n website het is en blijft uiteindelijk de zelfde video.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:24:
[...]
Is dat de bedoeling van het project? Heiligt het doel de middelen? Ik denk dat het wel een beetje overdreven zware actie is om alleen maar een counter bij te kunnen houden en de comments in 1 plek te hebben namelijk.
Het is niet nodig dat ons filmpje er meerdere keren op staat, we halen het niet na 2 weken weg ofzo.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:24:
[...]
Is dat de bedoeling van het project? Heiligt het doel de middelen? Ik denk dat het wel een beetje overdreven zware actie is om alleen maar een counter bij te kunnen houden en de comments in 1 plek te hebben namelijk.
Hij heeft andere video's op z'n kanaal verborgen. Volgens mij zaten zijn eigen video's op 30k ofzo (wilde gok, maar iig meer dan 10k en minder dan 50kXtuv schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:53:
Als je kijkt bij de gegevens van het account van Gerard staat er dat zijn kanaal ruim 150.000 video-views heeft en gezien er maar 1 video staat... anyway, die counter zal ook wel achter lopen
[ Voor 23% gewijzigd door Hahn op 14-12-2011 16:58 ]
Wow!Jefrim schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:25:
En nu ook op Spitsnieuws.nl
http://www.spitsnieuws.nl...e-exposure-canon-vs-nikon
⏩ PVOutput☀️
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Vimeo lijkt me inderdaad wel een goede! Bereik je toch nog weer even een andere doelgroep...walletje-w schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:21:
Ik ben benieuwd naar de hoeveelheid views het youtube filmpje heeft verzameld maar eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar het aantal views wat dit topic heeft behaalt. Weet iemand of je dat hier kunt zien? Of kunnen alleen de personen met speciale rechten van 'boven' dat?
Oh en ik vraag me nog steeds af of hij op vimeo gepubliceerd wordt? Gewoon om die community ook aan te spreken.
Verwijderd
Boven de titel van dit topic hoveren (die bij de topicreport button).walletje-w schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:21:
... maar eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar het aantal views wat dit topic heeft behaalt. Weet iemand of je dat hier kunt zien? Of kunnen alleen de personen met speciale rechten van 'boven' dat?
...
Gewoon met je muis hoveren over de titel van de topic, dan zie je de views. Ruim 118.000 views op dit topic nu.walletje-w schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:21:
Ik ben benieuwd naar de hoeveelheid views het youtube filmpje heeft verzameld maar eigenlijk ben ik ook wel benieuwd naar het aantal views wat dit topic heeft behaalt. Weet iemand of je dat hier kunt zien? Of kunnen alleen de personen met speciale rechten van 'boven' dat?
Oh en ik vraag me nog steeds af of hij op vimeo gepubliceerd wordt? Gewoon om die community ook aan te spreken.
mijn signature is bewust leeg :-)
agree, +1Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:04:
buiten de .plan ergens onderaan op de frontpage vind ik het echt jammer dat tweakers er geen (nieuws)aandacht aan besteed op de frontpage.
Het is niet dat we het daar nu van moeten hebben qua views, maar dit is een samenwerking van tweakertjes incl reclame/credits voor tweakers.net in de video, enige erkenning/thumbs up/goh wat leuk/ vanuit tweakers had wel op zijn plaats geweest vind ik.
/my 2 cents
Eens, gewoon een artikeltje maken is niet zo moeilijk toch?Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:04:
buiten de .plan ergens onderaan op de frontpage vind ik het echt jammer dat tweakers er geen (nieuws)aandacht aan besteed op de frontpage.
Het is niet dat we het daar nu van moeten hebben qua views, maar dit is een samenwerking van tweakertjes incl reclame/credits voor tweakers.net in de video, enige erkenning/thumbs up/goh wat leuk/ vanuit tweakers had wel op zijn plaats geweest vind ik.
/my 2 cents
[ Voor 24% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 14-12-2011 20:51 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 14-12-2011 21:13 ]
⏩ PVOutput☀️
Kijk 'm nog eens en let op de Canon commando op het dak en de vriend in het stukje erna.pCOW schreef op woensdag 14 december 2011 @ 19:56:
film nu al enkele malen bekeken en mijn thumbs up voor jullie. Goed gedaan. Ook hier en daar geshared voor wat extra klikjes.
(Nou vraag ik me alleen af of de camera waarmee de jarige job uiteindelijk op de foto wordt gezet een canon is. Aan de lens te zien wel, maar zou leuk zijn geweest als dit (duidelijk in beeld) een nikon was geweest ;-)
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
We zitten nu gewoon al op 25.000 shares. Het gaat echt hard en we hoeven er niks voor te doenCh3cker schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:44:
En we zijn de 20.000 shares @ facebook gepasseerd.
[afbeelding]
Sorry maar ik snap hem ook niet...Jaap-Jan schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:08:
[...]
Kijk 'm nog eens en let op de Canon commando op het dak en de vriend in het stukje erna.
My life is in 2D, How about yours?
[ Voor 12% gewijzigd door S401 op 14-12-2011 21:55 ]
[ Voor 33% gewijzigd door 2mb op 14-12-2011 22:07 ]
Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser
[ Voor 99% gewijzigd door Nordlys op 12-09-2018 11:11 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 14-12-2011 23:13 ]
⏩ PVOutput☀️
Nix van! Wij willen ook wel 's 'n primeurQuad schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:12:
Edit: @Hierboven (Marten & JvdGeest) Kunnen jullie je verhaaltjes beter niet bewaren voor de interviews? ^^
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
En inderdaad, zie dit (eerste copycat-video die jullie in dit topic aan me doorgaven)Hallo GerardHenninger,
Hartelijk dank voor je melding. De betreffende inhoud is verwijderd.
- Het team van YouTube
[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 14-12-2011 23:43 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Oooow, die wordt ook in Nikon reclames gebruikt? Daar ken ik 'm vancitruspers schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:42:
Radical face - Welcome home
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq