Double Exposure .Plan in spotlight

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Geachte Redactie,

Zou het geen leuk idee zijn om de .Plan over de ultra-vette video Double Exposure: Canon vs Nikon een plekje in de spotlight te geven van de frontpage? Volgens mij worden .Plans wel vaker in de spotlight gezet (correct me if I'm wrong) en het lijkt me dat T.net dit soort initiatieven vanuit de community toch wel aan wil moedigen, meer dan nu al gedaan wordt :)

Ik hoop dat jullie erover na willen denken ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 14-12-2011 20:05 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:50

masauri

aka qwybyte

Hahn schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:32:
Geachte Redactie,

Zou het geen leuk idee zijn om de .Plan over de ultra-vette video Double Exposure: Canon vs Nikon een plekje in de spotlight te geven van de frontpage? Volgens mij worden .Plans wel vaker in de spotlight gezet (correct me if I'm wrong) en het lijkt me dat T.net dit soort initiatieven vanuit de community toch wel aan wil moedigen, meer dan nu al gedaan wordt :)

+1, show that you're from tweakers!

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
Jep, mee eens.
Zoveel views in 1 dag, wereldwijd, en dan niet eens een FP-artikel? :N :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 13:56

2mb

We waarderen het natuurlijk dat T.net een .plan heeft geschreven over ons project, maar het 'probleem' van zo'n .plan is dat het amper opvalt op de homepage. Nu staan er twee referenties naar het project vlak naast elkaar, de link onder Hot op Got en rechts daarvan de .planaankondiging. Dan lijkt me één fatsoenlijke beter :)

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Hahn schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:32:
Geachte Redactie,

2mb schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:19:
We waarderen het natuurlijk dat T.net een .plan heeft geschreven over ons project, maar het 'probleem' van zo'n .plan is dat het amper opvalt op de homepage. Nu staan er twee referenties naar het project vlak naast elkaar, de link onder Hot op Got en rechts daarvan de .planaankondiging. Dan lijkt me één fatsoenlijke beter :)
Allebei eens!
Hopelijk dat de redactie wat kan betekenen. Ook vanwege de credits en het mogelijkmaken (onderhouden vd community!) naar T.net toe :-).
Hun geven ons T.net en wij geven in ruil daarvoor oa een wereldberoemde film voor terug.!

Edit: In de .Plan staat ruim 50k kijkers, maar inmiddels is dat al weer ruim 150k! En vermoedelijk is hij morgen zeker de 200k al voorbij!

[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 14-12-2011 20:52 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Vanmij mag hij ook wel op de frontpage, er komen wel vaker tweakers op de frontpage. Er was toen ook een tweaker die een bug had gevonden. Die kreeg ook aandacht. Dit zijn 30 tweakers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 19:00
Hij had op zich toch ook in de spotlight kunnen staan? Staat wel vaker een .plan in (zoals de 400.000e gebruiker)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Mee eens, bij zoveel wereldwijde aandacht zou je toch wel wat meer aandacht mogen verwachten van Tweakers zelf door een FP artikel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:26

Milo.

klik

Kleine update, Muthas in "Released: Tweakers Videoproject Double Exposure en BTS video"

Behind the scene.. laat even zien hoe GoT'ers deze mooie video in elkaar hebben gezet.

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

Pagina: 1