Released: Tweakers Videoproject Double Exposure en BTS video Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 ... 21 ... 35 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:19
angel00008 schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:07:
[...]

sommige mensen zaten met een volle dropbox dus het eea is opgeruimd.
Al dat spul is nog beschikbaar op de NAS van Trickster toch :)

Tom, de preview van de backstage ziet er goed uit! Compliment en KUTGW! :9~

[ Voor 13% gewijzigd door Zandpad op 07-11-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Otto is een held *O* Ben erg benieuwd!

Preview van de backstage video ziet er ook vet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 08:00
biertjuh? schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:58:
Die backstage video ziet er goed uit, maar er was ook een schets van hoe de video voor het publiek was, waar is die dan gebleven want die hele dropbox is nu in 1 keer opgeruimd.(als in, 1 filmpje van de backstage en verder niets meer.)
Zoals Angel al aangaf was de Dropbox redelijk vol en heb ik het e.e.a. opgeschoond.
Als de producers akkoord geven dan gaat er weer een crew-demo van de huidige video in de backstage dropbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel goed om te horen dat er weer schot in de zaak zit :) Ik wil zelf wel even voor de backstage een puntje aanduiden, ik heb momenteel weinig tot geen contact met mijn titelaar en krijg ook geen feedback op wat ik hem stuur. Risico puntje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Helaas... niet alles kan meezitten. Neem contact met je op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-09 14:58
Dag heren, dames,

Ik zie dat jullie inmiddels iemand anders hebben voor de audio?

Beetje kort door de bocht om 75 pagina's lang een film te maken en pas bij blz 76 pas aan te geven dat je nog een audioproducer nodig hebt, op pagina 80 beginnen met klagen dat de audio heel lang duurt en vervolgens het werk uit handen te geven?

Ik had aangegeven dat het nogal tegenzat met een aantal veldopnames en deze opnieuw moesten gebeuren, deze zijn inmiddels gedaan en verwacht eind deze week er mee klaar te zijn. Is hier nog interesse in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Wij hebben vanaf het begin af aan al rekening gehouden met de audio en hadden ook iemand die zich hiervoor had aangeboden en waar we contact mee hielden (Octagen in "Tweakers Videoproject: Double Exposure"), dit is alleen vervolgens op niks uitgelopen.

Vervolgens zijn er meerdere personen geweest die ons wilden helpen maar wat steeds op niks uit liep. Dat proces heeft ruim twee maanden geduurd.

Jouw veldopnames zijn zeker interessant. Gezien je gebrek aan activiteit op Skype hadden wij de hoop ondertussen al weer verloren. Als je weer even actief wordt in ons gesprek (via Skype) kunnen we het verder bespreken! :)

Otto heeft trouwens de score voor ons gemaakt en heeft zich nu aangeboden voor het verdere sound design, waar jij dus ook mee begonnen was.

[ Voor 9% gewijzigd door Muthas op 07-11-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
vlaaing peerd schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:23:
Dag heren, dames,

Ik zie dat jullie inmiddels iemand anders hebben voor de audio?

Beetje kort door de bocht om 75 pagina's lang een film te maken en pas bij blz 76 pas aan te geven dat je nog een audioproducer nodig hebt, op pagina 80 beginnen met klagen dat de audio heel lang duurt en vervolgens het werk uit handen te geven?

Ik had aangegeven dat het nogal tegenzat met een aantal veldopnames en deze opnieuw moesten gebeuren, deze zijn inmiddels gedaan en verwacht eind deze week er mee klaar te zijn. Is hier nog interesse in?
Je laatste reactie op GoT (dit topic) is van 19 oktober, dat is bijna een maand geleden. We hebben vanaf die tijd niets meer van je gehoord en gezien de slechte ervaringen met andere audio-experts in het verleden hebben we 10 dagen later (29 oktober) een oproepje gedaan.

Je bent/was nooit op Skype, hebt ons in dit topic/op Skype/via een DM niet laten weten wat de status was, dus dan gaan wij van het slechte uit. Je was wel actief in andere topics op GoT, maar wij hoorde niets van je.

Aangezien het project al een veels te lange tijd stil lag en we het toch wel graag willen afronden zijn we op zoek gegaan naar extra hulp.

Kom op Skype en dan praten we verder, want het is geen discussie die we hier verder moeten voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:18
Kijk! Fijn om te zien dat er weer schot in de zaak zit.

Zojuist even de backstagevideo bekeken. Het klopt dat er wat lange zwarte, euhm, blackouts in zitten? Dit wordt nog gevuld neem ik aan? Of is mijn videospeler de boel aan het verprutsen? Audio loopt namelijk wel gewoon door.

Keep up the good work!

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Danjel schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:56:
Kijk! Fijn om te zien dat er weer schot in de zaak zit.

Zojuist even de backstagevideo bekeken. Het klopt dat er wat lange zwarte, euhm, blackouts in zitten? Dit wordt nog gevuld neem ik aan? Of is mijn videospeler de boel aan het verprutsen? Audio loopt namelijk wel gewoon door.

Keep up the good work!
Preview gerenderd door GH, het is still work in progress...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Klopt Danjel :) Houdt er rekening mee dat de backstage video nog niet af is. Zodra er een final versie van klaar is, zullen we dit aangeven en zal het mogelijk zijn om eenvoudig feedback hier op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Zandpad schreef op maandag 07 november 2011 @ 12:57:
[...]
Preview gerenderd door GH, het is still work in progress...
Nee, voor de duidelijkheid : IK GA NIET over de backstage video, dat is een ander team :)
De backstage video is nog niet af en waarschijnlijk is het daarom zwart aan het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Onze prachtige backstage video is gemaakt door bouncing_tom. Zwarte stukken is ruimte voor titels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, daar moeten inderdaad nog wat titels, aftiteling etc tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leevmeister
  • Laatst online: 18-09 00:24

Leevmeister

Analoge fotografie gek

Zojuist de Backstage video bekeken. Ziet er nu al echt meesterlijk uit (als ik rekening hou dat de titels er nog niet inzitten ;) ). Mijn complimenten voor deze mooie backstagevideo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
Leevmeister schreef op maandag 07 november 2011 @ 15:46:
Zojuist de Backstage video bekeken. Ziet er nu al echt meesterlijk uit (als ik rekening hou dat de titels er nog niet inzitten ;) ). Mijn complimenten voor deze mooie backstagevideo :D
IDD! :D

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:36

Quad

Doof

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
En ik kan mag nog niks zien :9 .

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:31
Kan ik niet anders dan beamen. Eerst dacht ik dat één van de actuals niet goed was uitgelijnd met de backstage video (het bullet time shot), maar dat kwam doordat ik het perspectief niet helemaal goed had.

Wel jammer dat mijn shot van bovenaf er niet in is gekomen. :)

En waarom is het in godesnaam zo lastig om iemand te vinden die ervaring heeft met titels?

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap-Jan op 08-11-2011 12:06 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Het is niet lastig, er zijn gewoon teveel mensen die beloven iets te doen maar die belofte niet nakomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels een aanbod van iemand in mn DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:13

mrc4nl

Procrastinatie expert

tjonge jongje. het heeft 1? dag gekost om alles te filmen en hoeveel dagen om te bewerken/post-processen?
gaat lekker :P t komt vanzelf

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Het heeft een maand voorbereiding gekost, circa 10 uur filmwerk, en uiteindelijk zal het in een filmpje komen van een aantal minuten lang. Post-processing / FX / audio zat verder ook veel werk in. Het zal je niks verbazen dat dit met echte films ook zo gaat :)

Het loopt overigens uitstekend met de audio! Gisteren is er een nieuwe demo gegeven en deze is nóg beter geworden dan dat het al was. We komen als maar dichter bij een release.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Gaat het nog voor 2012 worden? Want dan vergaat de wereld en het zou zonde zijn als we allemaal de pijp uitgaan zonder deze film gezien te hebben!

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Da's pas op 21 december 2012 hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Hahn schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:11:
Gaat het nog voor 2012 worden? Want dan vergaat de wereld en het zou zonde zijn als we allemaal de pijp uitgaan zonder deze film gezien te hebben!
Ik heb een afspraak met de duivel: Er zal een grote beamer hangen in de kerkers waarop DoubleE te zien zal zijn. Dus komt wel goed. Enige nadeel is dat ik van de duivel al die heilige Pentax/Sony mensjes moet bekeren tot de Canon danwel de Nikon-religie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
GerardHenninger schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 00:23:
[...]

Ik heb een afspraak met de duivel: Er zal een grote beamer hangen in de kerkers waarop DoubleE te zien zal zijn. Dus komt wel goed. Enige nadeel is dat ik van de duivel al die heilige Pentax/Sony mensjes moet bekeren tot de Canon danwel de Nikon-religie.
That's what minions are for! Anyway... goed om te zien dat het zo vooruitgaat. /einde off+ontopic

Get Airflow, save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Laatst online: 20-09 00:40

Ch3cker

Testlab Teamlead
En weer even ontopic idd. :)

Goed om te zien dat er weer wat progressie in zit. Het lijkt erop dat alles nu gestaag loopt.. Hoe gaat het met de sponsoring, en de andere randzaken? Maw, is er al een safe-release datum vast te stellen (een datum waarop jullie zeggen dan is ie ZEKER af, als t zo doorgaat. Alles onder voorbehoud of course..)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

@^^ Alles onder voorbehoud noem ik niet bepaald safe :-).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Ch3cker schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 05:41:
En weer even ontopic idd. :)

Goed om te zien dat er weer wat progressie in zit. Het lijkt erop dat alles nu gestaag loopt.. Hoe gaat het met de sponsoring, en de andere randzaken? Maw, is er al een safe-release datum vast te stellen (een datum waarop jullie zeggen dan is ie ZEKER af, als t zo doorgaat. Alles onder voorbehoud of course..)?
Sponsoring...... : er is nog niets getekend.
Safe-release datum : 2014.

Onder voorbehoud ofcourse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 16:06
Ofwel, when it's done.

Succes! Klinkt veelbelovend de laatste berichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
GerardHenninger schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:19:
[...]
Sponsoring...... : er is nog niets getekend.
Safe-release datum : 2014.

Onder voorbehoud ofcourse!
Op naar een Vaporware award! >:)
Zonder gekheid, ik ben erg benieuwd wat het eindresultaat wordt. Succes met de afronding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Quad schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:28:
@^^ Alles onder voorbehoud noem ik niet bepaald safe :-).
Tsjah.. Een beetje tegenstrijdig inderdaad.. :+

Wat ik bedoelde te zeggen/vragen was of er, met de huidige snelle vorderingen in het hoofd er een datum is te noemen waarop er gedacht wordt klaar te zijn, met eventuele kleine hickups in acht genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ch3cker schreef op zondag 13 november 2011 @ 00:45:
[...]

Tsjah.. Een beetje tegenstrijdig inderdaad.. :+

Wat ik bedoelde te zeggen/vragen was of er, met de huidige snelle vorderingen in het hoofd er een datum is te noemen waarop er gedacht wordt klaar te zijn, met eventuele kleine hickups in acht genomen.
Ik snap je hoor :p. Zoals onder elke voorwaarde van welke winkel of wat dan ook. Alles onder voorbehoud.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger

Double Exposure Sneak Preview

Het is weer tijd voor een nieuwe crew-demo! De mensen die toegang hebben tot de Crew danwel Backstage dropbox zullen in het mapje "PREVIEW_DOUBLEE" de nieuwe demo zien.

Download Quicktime/VLC als je de video niet kan afspelen. Voor OSX gebruikers moet het afspelen geen probleem zijn. Mocht je geen Mac/OSX hebben, schroom dan niet om over te stappen ;)

Let ook op het mapje "FEEDBACK"; daarin staat een template die je even moet kopieren naar je eigen GoT-naam om er vervolgens feedback in te zetten. Plaats dus geen inhoudelijke details/feedback over de video in dit topic. Thanks!

Ik wil bij deze Otto nogmaals bedanken voor de hulp! Je bent een held! Als je een vrouw was dan mocht je me p**pen knuffelen ;)

Hoe dan ook, kijk, geniet, geef feedback. We wachten tot vrijdag op de feedback, daarna gaan we er mee aan de slag en dan moet de video toch echt af zijn *O*

[ Voor 4% gewijzigd door GerardHenninger op 15-11-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Hij is echt zo fucking vet *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:14
downloading :) ik ga zo even kijken als hij gedownload is. ben erg benieuwd..
en top van Otto voor het geluid al heb ik hem nog niet gezien/gehoord :)

edit.

net even gekeken en hij is echt vet geworden zeg :) eindscene is ook erg goed gedaan :)
Muziek erbij is echt super. Top gedaan allemaal!

[ Voor 33% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 15-11-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
Heel erg cool!

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Wauw! Met muziek is het effect echt 100x sterker!
Zo... Gelijk maar even wat feedback in gevuld, straks op mn gemak nog een paar keer kijken. Wie weet dat ik dan de feedback nog wat verder kan aanvullen.

Otto/Gerard complimenten! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 11:39
VEEETTTTTTTTTTT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
F*ck, ik moet nog wachten tot vanavond of morgen avond voordat ik het kan zien :p Maar gezien de reacties, kan het niet tegenvallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

I wanna see it.. :-/

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Flink slijmen bij de producers ;)

Iedereen bedankt voor de positieve reacties, geeft ons nog meer motivatie!

Vergeet niet de feedback op Dropbox te zetten, want zonder input zijn we nergens ;)

We hebben de video inmiddels verkocht aan een Amerikaanse investeringsmaatschappij en zijn inmiddels een reisje naar Miami aan het boeken. Zonder jullie was dat nooit gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
GerardHenninger schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:31:
[...]

We hebben de video inmiddels verkocht aan een Amerikaanse investeringsmaatschappij en zijn inmiddels een reisje naar Miami aan het boeken. Zonder jullie was dat nooit gelukt!
JULLIE ACHTERLIJKE HONDEN MENSEN, over onze rug heen he... dat pikken we toch niet????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Slijm slijm producer!

zo voldoende? ^^

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
GerardHenninger schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:31:
[...]
Ik zie mijn ticket wel tegemoet komen ;) Thnx dat je de moeite neemt om alles te regelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal mn paspoortnummer etc straks ook op de dropbox zetten voor mijn ticket.

Vanavond kijk ik hem voor de wedstrijd even en probeer deze week ook m'n feedback te geven. Inmiddels heb ik concreet contact over de titels voor de backstage, dus we zijn op stoom dames en heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Hij is echt mega vet! Echt lekkere graphics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:34
-O- ... /me blijft wachten met een cheer tot hij de film heeft kunnen zien als buitenstaander :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Mandy heeft wel gezichtsuitdrukkingen *O*

Het ziet er nu echt geweldig uit. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Jaap-Jan op 15-11-2011 19:17 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Wow, vet gedaan jongens! Met mijlenver voorsprong op de andere Camera-Oorlog-filmpjes! Goed verhaal, leuk camerawerk, mooi geknipt en vette effecten. Nu nog een knalgoede marketing en jullie hebben op z´n minst een YouTube kaskraker in handen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:02
Ziet er erg goed uit nu alles er in zit, echt heel gaaf! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Leest Mandy nog steeds mee, trouwens? :) Lijkt me ook leuk voor haar om wat feedback te zien op haar acteer werk!

<snip> Door jvdgeest in het Feedback bestand gezet. Thanks! :)

Sorry voor het niet plaatsen in het feedback bestand op de dropbox, maar die heb ik alleen ingesteld op mn werk.. Ben nu thuis.

[ Voor 39% gewijzigd door Ch3cker op 15-11-2011 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
feedback ook even ingevuld :) laatste puntjes op de i en dan releasen die handel ( Battle @ f stop ridge heeft nu al meer dan 2 miljoen views op Youtube )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Goed om de positieve reacties te zien! Voor diegene die nog geen feedback hebben gestuurd, vergeet dit vooral niet te doen! Het is voor ons heel belangrijk om jullie mening over de audio, FX en beelden te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gekeken... Wow... Kippenvel met de muziek er bij! Ik heb wel wat feedback rondom spanningsopbouw en wat verhelderingein maar die zitten met name in het beeld, en daar kom je pas achter met de muziek er bij.

Complimenten voor de score, echt fantastisch en past precies bij de film. Verder de slaapkamerscene, heel leuk, ook de muziek die het echt af maakt. Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Iedereen bedankt voor de feedback!

We gaan nu met de feedback aan de slag en als het even meezit dan renderen we volgende week de laatste versie..... Oeh Oeh spannend! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
en wie gaat dat kreng renderen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
biertjuh? schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:55:
en wie gaat dat kreng renderen dan?
Wat bedoel je precies? Ik render altijd alles....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
Iets meer ontopic mag ook, want deze opmerking begrijp ik niet in dit topic

[ Voor 75% gewijzigd door Universal Creations op 19-11-2011 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Is het vergelijkbare kwaliteit als FreddieW? YouTube: Kanaal van freddiew

Of is het een dusdanig ander genre & anders opgebouwd, dat ik het niet MAG vergelijken :$ ...

/me LinuX-TUX heeft nog steeds niets gezien, don't shoot him!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
LinuX-TUX schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:12:
Is het vergelijkbare kwaliteit als FreddieW? YouTube: Kanaal van freddiew

Of is het een dusdanig ander genre & anders opgebouwd, dat ik het niet MAG vergelijken :$ ...

/me LinuX-TUX heeft nog steeds niets gezien, don't shoot him!
Je zou het kunnen vergelijken, maar Freddie heeft een hele andere achtergrond dan wij.
Dit is voor ons de eerste keer en hebben veel geleerd van het hele project. Freddie schudt bijna iedere week hoge kwaliteit filmpjes uit z'n mauw. Wij zitten bijna een half jaar aan een video ;)

Maar qua wapens/dode mensen overtreffen we Freddie wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
GerardHenninger schreef op maandag 21 november 2011 @ 10:15:
[...]

Je zou het kunnen vergelijken, maar Freddie heeft een hele andere achtergrond dan wij.
Dit is voor ons de eerste keer en hebben veel geleerd van het hele project. Freddie schudt bijna iedere week hoge kwaliteit filmpjes uit z'n mauw. Wij zitten bijna een half jaar aan een video ;)

Maar qua wapens/dode mensen overtreffen we Freddie wel ;)
Moar guns dus :7 :Y)

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Heeft de laatste render al iets opgeleverd? Of moet er nog veel gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
We zijn op dit moment in onderhandeling over sponsoring.

Zodra we hier meer over kunnen melden, doen we dit direct! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Nordlys op 26-11-2011 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Wat betreft de film: er zijn nog wat opmerkingen geweest (en ik heb nu net ook nog even mijn duit in het zakje gedaan) op de geluideffecten, de score en een paar kleine dingetjes in de FX. Vooral de score aanpassen (als dat gebeurt) zal denk ik wat tijd kosten. De geluidseffecten vallen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Omdat ik op de modjes altijd zeik dat ze open, eerlijk en transparant moeten zijn :

Op een a twee renders na, is de video zo goed als af. Zelfs jullie feedback is verwerkt :) We willen de video binnenkort heel graag aan T.net (Tweakers HQ, de grote mannen) laten zien, maar we wachten nog totdat ze met een datum komen voor een afspraak. Zoals de Amerikanen zeggen "The ball is in their court".

Als Tweakers niet reageert dan verkopen we de video aan het fotografie-forum van FOK! en nemen we jullie allemaal mee naar ... euh Texel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Neeeeee...geen Fok! ....

* Gutteguttegut smeekt T.net om snel te reageren :P

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:15
GerardHenninger schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:19:
Omdat ik op de modjes altijd zeik dat ze open, eerlijk en transparant moeten zijn :

Op een a twee renders na, is de video zo goed als af. Zelfs jullie feedback is verwerkt :) We willen de video binnenkort heel graag aan T.net (Tweakers HQ, de grote mannen) laten zien, maar we wachten nog totdat ze met een datum komen voor een afspraak. Zoals de Amerikanen zeggen "The ball is in their court".

Als Tweakers niet reageert dan verkopen we de video aan het fotografie-forum van FOK! en nemen we jullie allemaal mee naar ... euh Texel!
Been there, done that. :+ redactieblog: Tweakers op Texel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-09 13:02

ThunderNet

Flits!

is Texel inmiddels al wel weer begaanbaar dan?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Ze zijn inmiddels bekomen van de schrik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
/me Bescheiden kickje O-)

Kan ik al op de Frontpage gaan F5'en :7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even als tip voor de promotie, wellicht wat laat, maar kent iemand The Chronicles Of Rick Roll? Die pakken dit erg goed door ver voor de release al te strooien met trailers, making off beelden op social media.

http://www.rickroll.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
Het leukste lijkt mij dat je het filmpje op diverse plekken dumpt en dan "afwacht" wat er gaat gebeuren.. eventueel tegelijk met de making off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het idee is juist dat je idd gebruikers viraal de video laat verspreiden, maar je hebt ook een centrale website nodig (www.double-exposure.nl?) om Google traffic te leiden en FB likes etc op te kunnen vangen. Daar kun je dan ook de making off kwijt, wat foto's van de making off en wat meer kwijt over de historie van het project. Ook geef je de eventuele sponsors een groter platform.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:18:
Het idee is juist dat je idd gebruikers viraal de video laat verspreiden, maar je hebt ook een centrale website nodig (www.double-exposure.nl?) om Google traffic te leiden en FB likes etc op te kunnen vangen. Daar kun je dan ook de making off kwijt, wat foto's van de making off en wat meer kwijt over de historie van het project. Ook geef je de eventuele sponsors een groter platform.
Ziet er naar uit dat dat domein al bezit is.

Denk wel dat dat een goed plan is, viraal laten verspreiden door DoubleE members en daarna door mensen die het overnemen. Vervolgens alle informatie op eigen wedsite aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Het is door iemand van de crew gereserveerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
/me LinuX-TUX houdt het niet meer!

Gaat ie dan toch echt komen???

Of wordt het net zolang wachten als Duke Nukem Forever :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
De reactie van Gerard geld nog steeds, we wachten nog op een reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Even over het idee van een website: ik denk niet het zal bijdragen aan het viral gaan van de video. Dat is voor zover ik weet ons enige doel en daarom denk ik niet dat een website nodig is. Wat betreft het platform voor een eventuele sponsor wat Tom noemt: hier is op dit moment geen interesse in en daarom ook geen reden voor een website.

Binnenkort kunnen we in dit topic gaan brainstormen over de promotie die we gaan doen. Het is nog heel even wachten op Tweakers.net.

* Muthas slaps zeef with a large trout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:15:
Even over het idee van een website: ik denk niet het zal bijdragen aan het viral gaan van de video. Dat is voor zover ik weet ons enige doel en daarom denk ik niet dat een website nodig is. Wat betreft het platform voor een eventuele sponsor wat Tom noemt: hier is op dit moment geen interesse in en daarom ook geen reden voor een website.

Binnenkort kunnen we in dit topic gaan brainstormen over de promotie die we gaan doen. Het is nog heel even wachten op Tweakers.net.

Het is ook niet bedoeld om de video "meer" viral te krijgen, maar om een eigen platform te hebben. Als je dan de video embed, FB comment module er onder etc. zijn dat de dingen die het viral deel ondersteunen. Verder gaat het er ook om dat je zelf een plek creeert waar je meer over het project kwijt kunt. Anders kun je niet meer dan een video description, en dit is ook een project wat internationaal bekend kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
We hebben het een aantal maanden terug al overwogen, maar we kwamen toen tot de conclusie om vooralsnog geen website te nemen. Je kunt de DE video linken naar de backstage video en andersom. Maar wie weet veranderd dat als de video echt heel populair wordt en we toch een soort van pagina willen maken met foto's van de dag, wat meer achtergrondinformatie, etc.

Maar wees vooral vrij om jullie mening hierover te geven, misschien is het wel een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 19-09 16:44
jvdgeest schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:34:
We hebben het een aantal maanden terug al overwogen, maar we kwamen toen tot de conclusie om vooralsnog geen website te nemen. Je kunt de DE video linken naar de backstage video en andersom. Maar wie weet veranderd dat als de video echt heel populair wordt en we toch een soort van pagina willen maken met foto's van de dag, wat meer achtergrondinformatie, etc.

Maar wees vooral vrij om jullie mening hierover te geven, misschien is het wel een goed idee.
Mij lijkt een website wel handig.
En: baat het niet dan schaat het niet, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
YT biedt net zo goed een mogelijkheid tot comments en het sharen via FB. Een website is naar mijn idee een stukje onnodige fragmentatie, die niet voor meer views gaat zorgen of het viral deel noemenswaardig ondersteunt.

Het draait uiteindelijk om de video die zo vaak mogelijk geshared moet worden - daar gaat een website (denk ik) niet aan bijdragen. Sites als ISO1200, Petapixel, etc. embedden de video toch in hun artikel, het is leuk als mensen dan kunnen doorklikken voor een beperkte hoeveelheid extra informatie - het levert ons echter verder niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Ik zie ook niets in een website. Noem eens een viral video (op ons niveau) met een eigen website?

De video waardoor we zijn geïnspireerd heeft ook geen eigen website. Qua platform voor informatie moet dat T.net worden (indien zeef reageert) en daar is dan alles op te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Gaan we YT of Vimeo gebruiken? (of beide)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Muthas schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:15:

F5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Gedaan, zie de film nog steeds niet -O-

Leest zeef terug ... been there done that ... zijn bekomen van de schrik ...

Weet je hoe ik me nu onderhand voel?

Om het te verduidelijken:
Press F5

@hieronder: ach ja, humor smaken verschillen. Zeef pakt hem wel goed op, was gewoon met knipoog bedoelt.

[ Voor 11% gewijzigd door LinuX-TUX op 01-12-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

@Hierboven; Fuu pics -1 :/

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Die F5 was voor een DM draadje. ;)

[ Voor 54% gewijzigd door zeef op 30-11-2011 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:13

mrc4nl

Procrastinatie expert

kenen we niet iets instellen dat je een mailtje binnen krijgt als de film online staat?
telkens open ik dit topic vol verwachting, en vervolgens te concluderen dat iemand zijn ongeluld post :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-09 11:35
mrc4nl schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:03:
kenen we niet iets instellen dat je een mailtje binnen krijgt als de film online staat?
telkens open ik dit topic vol verwachting, en vervolgens te concluderen dat iemand zijn ongeluld post :)
That please ^^

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Goede suggestie, dat kan vanaf nu via het onderstaande formulier :)

Aanmelden Double Exposure release notificatie

[ Voor 204% gewijzigd door Nordlys op 01-12-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:09

Pixeltje

Woo-woohoo!

*O*

Volg dit topic al een tijdje en ben echt benieuwd naar de film.

[ Voor 42% gewijzigd door Moby op 01-12-2011 09:11 ]

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
jvdgeest schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:12:
knip, mailnotificatie aanmeld ding verwijderd. Op deze manier word er traffic naar het forum weg gehaald, en dat is niet de bedoeling uiteraard. Iedereen zal toch af en toe hier moeten komen om te checken.

Maar als ik het goed begrijp komt er zo een gigantisch media offensief dat het moeilijk zal wezen om de launch van het filmpje te omzeilen.
*check*!

En nu maar hopen dat het niet in het junkmail bitbakje terecht komt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Link weer terug gezet na feedback van jullie. Hoewel het niet de bedoeling is om emailnotificatie te krijgen over activiteit op het forum maken we hier een uitzondering.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Aangemeld :)

Al blijf ik het topic ook gewoon in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Sweeeeeet! :9~ d:)b *O* Hij is echt nice geworden!

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zoals zovelen ben ik echt benieuwd naar het resultaat. Ik ben zelf geen fotografie-enthousiasteling, maar vind dit een erg gaaf initiatief en volg het al vanaf het begin.

Vraagje....wordt er in het filmpje nog een sneer (niks hatelijks, maar met een knipoog) gemaakt naar (de mannen van) Battle At F-Stop Ridge? En zijn zij op de hoogte van jullie productie?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

temp00 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:43:
Vraagje....wordt er in het filmpje nog een sneer (niks hatelijks, maar met een knipoog) gemaakt naar (de mannen van) Battle At F-Stop Ridge? En zijn zij op de hoogte van jullie productie?
Dat zul je zien als het klaar is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001

Japie.G

Colour Classic

temp00 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:43:
Zoals zovelen ben ik echt benieuwd naar het resultaat. Ik ben zelf geen fotografie-enthousiasteling, maar vind dit een erg gaaf initiatief en volg het al vanaf het begin.
same here.. damn wat duurt dat wachten lang..

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Pagina: 1 ... 21 ... 35 Laatste

Let op:
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!

Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!