Released: Tweakers Videoproject Double Exposure en BTS video Overzicht Laatste deel

Pagina: 1 ... 20 ... 35 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 08:00
Een enkele scene opnemen hoeft niet moeilijk te zijn en hoeft ook niet veel tijd te kosten.
Het ging allemaal wat minder snel omdat iemand Mandy (en de crew) iedere keer afleidde.

--knip--
Denken we nog aan elkaars privacy. Iedereen kan hier mee lezen, dus houd een beetje in de gaten wat je plaatst.

[ Voor 60% gewijzigd door Universal Creations op 26-09-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
dankje nu kan ik vanavond geen TF2 meer spelen omdat ik de cola uit mn toetsenbord moet gaan poetsen :+

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Geniaal! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:39
angel00008 schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:42:
dankje nu kan ik vanavond geen TF2 meer spelen omdat ik de cola uit mn toetsenbord moet gaan poetsen :+
goed bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Muthas schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:14:
Lieve producers, ik kom hier met een request vanuit het fotografie-subforum waar een stelletje wannabe-pro's op het gebied van video (en noobs op het gebied van audio) bezig zijn met het maken van een korte video. Wellicht hebben jullie het topic al gezien, we zijn dan ook al even bezig.

De video is al helemaal opgenomen, vrijwel helemaal gemonteerd en ook bijna alle VFX zitten er in. Ondertussen zijn we bezig met de audio, bestaande uit de score en het sounddesign. Voor de score hebben al een enthousiasteling gevonden, we zoeken echter nog iemand voor het laatste. Ik weet dat het niet helemaal aansluit met waar jullie in dit topic mee bezig zijn, maar ik weet ook dat hier een stuk meer mensen rondlopen die er verstand van hebben dan in het fotografie-gedeelte.

We hebben al een boel samples (weaponsounds, explosies etc) maar die moeten goed gemixed worden met de beelden. We hebben nu voor 70% audio (soundeffects) onder de beelden maar het klinkt nog net helemaal lekker.

Zou je dus willen meedoen met een heeuuuul tof Tweakers-project, met als alles goed loopt als resultaat een supervette video die viral gaat, laat even een post in ons topic achter of stuur me een DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:36
P.S. Er zit geen betaling aan vast, maar we hebben wel een medewerker die eventueel koffie voor jullie kan halen :+

I'm a photographer, not a terrorist

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:58
Als reactie op de post van Mutha in het producersforum; jullie zoeken nog sounddesigners?

Ik zal even dit gebeuren doorlezen en mijn feedback geven. Lijkt me in eerste instantie een leuk project om aan mee te werken.

• Muthas
  • Niet online
Wij zoeken daar inderdaad nog mensen voor. Top! Ik zal je even een DM sturen voor verder overleg :)

• GerardHenninger
Voor de mensen die moe worden van die veels te trage producers en overige crew is er nu een Team Fortress 2 server voor #DoubleE (geen grapje); schiet al je woede op ons af!

Inmiddels zitten de Canon Commando's, Nikon Terroristen en overige crew dagelijks online elkaar af te knallen.
Het is het idee om binnenkort (voor en na de release) een echt potje Canon vs. Nikon te spelen :)

Mocht je mee willen doen, dan kan dat. Team Fortress 2 is tenslotte gratis :)

De enige die nog met #DoubleE bezig is ben ik natuurlijk :) Ik ben zelf maar met de audio bezig aangezien er geen betrouwbare producer/sounddesigner te vinden is |:(

[ Voor 6% gewijzigd door GerardHenninger op 29-09-2011 17:48 ]

• Muthas
  • Niet online
Jij bent alleen maar aan het gamen man :+

• citruspers
Haha een TF2 server, alles om maar onder het werk uit te komen heh?
Ik laat dat spel morgen maar weer downloaden, al ben ik in dat spel wel de koning van de dood. En daarmee bedoel ik vooral mijn dood. Meerdere malen. Achter elkaar.

Maar als het spel evenveel FPS heeft als iedereen's camera heb ik toch een klein voordeeltje met mijn D2H :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Vanavond rond 9 uur gaan we weer allemaal knallen op elkaar omdat de film nog steeds niet af is.. wie is erbij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Waaaat, dat spel neemt 10GB in beslag |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Servertje schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:34:
10 GB of pure fun that is !!!

Nikon mensjes backstabben = *O*

En effe kijken of citruspers net als zijn toestel "glued together" kan worden door zijn mede Nikonians >:) :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Servertje schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:34:
Voor nog geen €60 heb je 2TB ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:34
Word dit een dagelijkse aangelegenheid? Mn vriendin word er nog niet erg blij van :+
Hahn schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 00:18:
[...]

Voor nog geen €60 heb je 2TB ;)
Past niet in z'n MBP |:(

[ Voor 52% gewijzigd door Zandpad op 01-10-2011 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:07

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Modbreak:dit topic gaat vanavond weer open. Ik meen toch vrij duidelijk te hebben gezegd dat slowchat niet zo gewenst is. Gerard blijf maar offtopic gaan en de rest volgt. Dit is een topic in F&V en niet in de huiskamer.

[ Voor 3% gewijzigd door Nomad op 01-10-2011 09:31 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Het topic is nu weer open en ik hoop dat jullie hier weer de draad oppakken waar dit topic bedoelt voor is.
Een meeting topic heeft al meer ruimte om offtopic te gaan dan andere " technische topics", maar er is een grens.
Wil je echt slowchatten, pak dan een IRC channel van tweakers, daar zijn ze voor.

Succes en ik hoop dat de laatste lootjes van het bewerken bijna klaar zijn en we het resultaat mogen bewonderen binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

*is wel nieuwsgierig naar het resultaat. Zijn er intern deadlines? Is er een datum waar jullie op mikken?

Muziek gaat gedaan worden door Whizzz heb ik begrepen van hem? Dat is het laatste zo ongeveer of?

*benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Nomad!

Op dit moment is ook de slaapkamerscene gemonteerd en door de feedbackronde geweest. Ondanks een klein gebrek aan acteerervaring zijn we tevreden met het resultaat! Dat maakt dus de montage van de hele video een feit.

Het laatste wat moet gebeuren is inderdaad de audio. Dat blijft tegelijkertijd ook een beetje een probleem. Voor de score heeft wwwhizz zich inderdaad aangeboden, maar er moet nog wel even wat gebeuren. Verder zitten we ook nog met de overige sound effects, waarvoor we afgelopen week die request in het producer topic hebben geplaatst. Dat heeft effectief tot op heden nog niks opgeleverd, het is in ieder geval even afwachten of vlaaing peerd dit voor ons nog even echt wil oppakken. Laten we het hopen!

Door onze grote afhankelijkheid van de mensen die voor ons met de audio aan de slag gaan zetten we op dit moment geen deadline. Het zou met een week geregeld kunnen zijn. Opnieuw: laten we het hopen.

Thanks voor de interesse ;) Ik hoop dat we echt zo snel mogelijk met z'n allen het resultaat kunnen bewonderen en de video wereldwijd kunnen gaan promoten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:31
Komt er nog een nieuwe preview op Dropbox waar mensen op kunnen schieten?

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Jaap-Jan schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 09:47:
Komt er nog een nieuwe preview op Dropbox waar mensen op kunnen schieten?
Als de audio zo goed als af is komt er weer een nieuwe versie in de (backstage) DoubleE dropbox. Maar de edit zal niet meer veranderen, dus de feedback mag alleen over de audio gaan.

Marten verwoord alles netjes en politiek correct, maar ik niet:
Iedere keer zijn er mensen die willen helpen maar dat vervolgens niet doen. Ze krijgen het hele project om mee te kunnen werken en dan horen we er niets meer van. Dit slaat met name op de audio en de muziek. Dat is nu een paar keer gebeurd waardoor alles vertraging heeft opgelopen.

Ik ben er helemaal klaar mee, dus we (lees: ik) gaan het maar zelf doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Gerard heeft inderdaad gelijk. Met een aantal personen is de samenwerking helaas niet geheel vlekkeloos te noemen.

Anyway, omdat jullie allemaal super ongeduldig zijn, en om iedereen kalm en rustig te houden, hier een inhoudelijke teaser met wat stills uit de video :9

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0K3L2D101w3l3r0m0Z03/1.png

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/2L43222p0v3n2u180A3H/2.png

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/1O1J0l301P0i1S2U031e/3.png

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/3B3v0q1i1c2v1t152q47/4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:36

Quad

Doof

Ziet er heel mooi uit!
De fletse kleuren maken het ook mooi.
Ben geen cameraman oid, maar kan niet wachten om de video te zien :D
Edit: Die een na laatste doet mij beetje erg denken aan een CoD MW2 scene..
Edit2: Whats next? Nieuwe shooter game? :P

[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 03-10-2011 13:19 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik heb nog niets van het project gezien, maar deze stills geven mij goede hoop op een gaaf resultaat :).

Ben benieuwd, de toning vind ik ook wel aangenaam, zoals quad ook aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
hey mijn gopro beelden ! (jammer dat je de lens niet meer ziet :( ) maar dat klopt niet met het scherm dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ik zie in die tweede still toch echt een stukje zonnekap middenonder, dus 'officieel' moet die weggepoetst worden.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Je mag de lens wel zien. Het wapen is de dSLR, de onboard cam is de GoPro die daar bovenop is gemonteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 17:02

Phehistyr

De Epische Lurker

Maar oa. de focuspunten wekken wel de indruk dat je door de lens zou moeten kijken.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Ja en daardoor moet dus de zonnekap er niet recht onder in beeld zijn. Dit suggereert namelijk dat je over de lens kijkt en niet door de lens. Eventueel mag je die zonnekap wel ergens anders aan de rand hebben, als andere lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Het probleem is dat het er niet onder gemonteerd is, het staat daadwerkelijk zo op de ruwe film. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Jaap-Jan op 03-10-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Muthas schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:34:
Je mag de lens wel zien. Het wapen is de dSLR, de onboard cam is de GoPro die daar bovenop is gemonteerd.
Laten we het er op houden dat het of een TLR is, of een add on zoeker. Iedereen tevreden.
We schieten mensen door met camera's en jullie gaan zeuren over dat je door de verkeerde lens kijkt... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

citruspers schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:42:
[...]

Laten we het er op houden dat het of een TLR is, of een add on zoeker. Iedereen tevreden.
We schieten mensen door met camera's en jullie gaan zeuren over dat je door de verkeerde lens kijkt... :+
Zegt toch iets over ieders commitment aan een correct en tof eindresultaat ;)
Ik heb inmiddels trouwens contact met een GOT'er over de titels voor de making off, dus ook dat punt is nu afgetikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel dit wellicht tot teleurstelling kan leiden straks als ik niks met jouw specifieke feedback doe, maar wat verwachten jullie eigenlijk van de making off? Wat ik met name aan het doen ben is een muziekmontage maken van de lol die we hebben en de manier waarop we dingen filmen in combinatie met het eindresultaat. Maar is dit ook een beetje wat jullie verwachten? Zijn er nog specifieke dingen die er volgens jou echt in moeten? (Nee, ik heb helaas geen beelden van Servertje die koffie gaat halen, hoe graag we dat allemaal ook wilden...)

Kan iemand mij trouwens de uiteindelijke groepsfoto dm'en? Heb ik nog nodig voor de making off.

@Gerard, ninja-edit ;) Ja kan ik denk wel wat mee, met name het feit dat ie helemaal getagged is is erg leuk om de after mee af te sluiten.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2011 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:41:
Kan iemand mij trouwens de uiteindelijke groepsfoto dm'en? Heb ik nog nodig voor de making off.
Linkje staat ergens in een van de 78 pagina's, effe goed zoeken ;)

https://picasaweb.google....PTDHA#5622807284341334386

(geen idee of je daar wat mee kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Als ik die groepsfoto weer zie, was echt een leuke dag jongens!

Op naar het resultaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:01

sapphire

Die-hard pruts0r

citruspers schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 14:42:
[...]

ja maak er een 'granaatwerper' van en klaar is Kees :P

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
hehe allemaal leuke ideeën maar ik zeg toch dat het wat anders is :D

spoiler: idee
shotgun met video cam voor een real time video link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
heren, dames,

Nou, met Muthas gesproken, ik wil wel een pogin voor de audio doen. Ik zal vanavond even op skype de nodige mensen spreken.

Is er al een goed getimed filpje waar ik wat onder monteren kan? Het liefst maak ik even een snelle "scrap' en icm feedback van jullie erop het complete eindprodukt.

Ik begreep dat er al iemand was voor de scores, maar het kan handig zijn om met deze persoon samen te werken als de muziek over de geluidseffecten vallen.

Ik ga er dan vanuit dat er 2 aparte audio tracks (1 muzak, 1 herrie) onder gemonteerd worden en in zoiets als Nuendo goed getimed, gecompressed en gemastered word. Als mensen hier andere ideeen over hebben dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
De video is af, daar wordt niet meer aan gesleuteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nice, is er een trailer/teaser beschikbaar straks?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
vlaaing peerd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 13:40:
heren, dames,

Nou, met Muthas gesproken, ik wil wel een pogin voor de audio doen. Ik zal vanavond even op skype de nodige mensen spreken.

Is er al een goed getimed filpje waar ik wat onder monteren kan? Het liefst maak ik even een snelle "scrap' en icm feedback van jullie erop het complete eindprodukt.

Ik begreep dat er al iemand was voor de scores, maar het kan handig zijn om met deze persoon samen te werken als de muziek over de geluidseffecten vallen.

Ik ga er dan vanuit dat er 2 aparte audio tracks (1 muzak, 1 herrie) onder gemonteerd worden en in zoiets als Nuendo goed getimed, gecompressed en gemastered word. Als mensen hier andere ideeen over hebben dan hoor ik dat graag.
Hey vlaaing peerd, leuk dat je zin hebt om mee te helpen.

Op dit moment is er alleen een video met sound effects (zonder muziek dus). Niet bij iedere scene/clip zitten de juiste sounds effects en veel sfx moeten nog afgemixed worden.

Ik weet niet of je video in Nuendo kan laden (zoals bijvoorbeeld bij Logic), maar je kan heel makkelijk de bestaande audio weglaten of aanpassen.

Neem even contact met mij op als je serieus bent wat betreft een samenwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
@GerardHenninger

Nuendo is gemaakt om audio scores onder films te produceren dus die zit wel goed.

Ik had juist begrepen dat ik de effecten zou doen en niet de score. Maakt in principe niet uit, ik kan zowel componeren als geluidsproductie doen. paar vraagjes;

- Is er verder nog ergens een draaiboek te vinden?
- kunnen jullie kijken of de audio op de (uiteindelijke) film op 44.1khz of 48khz draait? Voor beide heb ik nl een andere AD/DA converter nodig en die moet ik bij voorkeur dan vanaf het begin af aan gebruiken.

Ik zal me vanavond even melden op Skype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
vlaaing peerd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 15:56:
@GerardHenninger
Nuendo is gemaakt om audio scores onder films te produceren dus die zit wel goed.

Ik had juist begrepen dat ik de effecten zou doen en niet de score. Maakt in principe niet uit, ik kan zowel componeren als geluidsproductie doen. paar vraagjes;
Misschien was ik niet duidelijk genoeg, maar het gaat idd om de effecten. Zoals ik hierboven al zei ontbreken er een paar effecten en moet het geheel afgemixed worden; je hoort bijvoorbeeld wel een wapen afgaan, maar het klinkt alsof het in een kleine kamer wordt afgeschoten terwijl het zich in een grote hal afspeelt.
- Is er verder nog ergens een draaiboek te vinden?
- kunnen jullie kijken of de audio op de (uiteindelijke) film op 44.1khz of 48khz draait? Voor beide heb ik nl een andere AD/DA converter nodig en die moet ik bij voorkeur dan vanaf het begin af aan gebruiken.
Er is inderdaad een draaiboek aanwezig, met dank aan de producers.

De film draait op 44.1khz aangezien de meeste samples op 44.1khz zijn. Daarnaast is er geen reden om er 48khz van te maken.
Ik zal me vanavond even melden op Skype.
Top! Je krijgt dan van mij ongeveer 1 GB aan (zelf opgenomen) sounds effects waarmee je kan spelen.
Daarnaast eventueel een .OMF als je dat fijn vindt. Mocht je zelf een grote sound library hebben dan kan je daar natuurlijk gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
angel00008 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:24:
hehe allemaal leuke ideeën maar ik zeg toch dat het wat anders is :D

spoiler: idee
shotgun met video cam voor een real time video link
Da's wel een goeie, waarom kom je daar nu pas mee...

Die groepsfoto brengt inderdaad een hoop leuke herinneringen terug...maar waarom staan we precies allemaal met onze vinger in onze mond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Goed punt, er zijn ook nog genoeg "normale" groepsfoto's gemaakt. Wanneer de volgende demo van de backstage-video af is komt dit punt wel aan de orde voor de feedback :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
citruspers schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:43:
[...]

Da's wel een goeie, waarom kom je daar nu pas mee...

Die groepsfoto brengt inderdaad een hoop leuke herinneringen terug...maar waarom staan we precies allemaal met onze vinger in onze mond?
Om zo'n reclame die je na twaalven ziet na te bootsen met een stelletje nerds (en Mandy. :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-09 16:25

the mod man

iets van beeldmaker

Gerards schuld ;w

Die moest en zou er 1 maken waarbij iedereen z'n vinger in de mond had. En juist die zet hij natuurlijk online

[ Voor 80% gewijzigd door the mod man op 05-10-2011 21:57 ]

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
the mod man schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:56:
Gerards schuld ;w

Die moest en zou er 1 maken waarbij iedereen z'n vinger in de mond had. En juist die zet hij natuurlijk online
Groot gelijk ook!

Nog even wachten en hij is er!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
GerardHenninger schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:01:
[...]

Misschien was ik niet duidelijk genoeg, maar het gaat idd om de effecten. Zoals ik hierboven al zei ontbreken er een paar effecten en moet het geheel afgemixed worden; je hoort bijvoorbeeld wel een wapen afgaan, maar het klinkt alsof het in een kleine kamer wordt afgeschoten terwijl het zich in een grote hal afspeelt.
dat zal geen probleem zijn.

De film draait op 44.1khz aangezien de meeste samples op 44.1khz zijn. Daarnaast is er geen reden om er 48khz van te maken.
Ik was in de veronderstelling dat films altijd op 48Khz werden afgemixt, maar 44.1 is mij alleen maar makkelijker.
Top! Je krijgt dan van mij ongeveer 1 GB aan (zelf opgenomen) sounds effects waarmee je kan spelen.
Daarnaast eventueel een .OMF als je dat fijn vindt. Mocht je zelf een grote sound library hebben dan kan je daar natuurlijk gebruik van maken.
Ik kreeg je niet te pakken gisteravond, maar heb wat materiaal van Jvdgeest gedownload. Ben ook wel benieuwd naar de GB aan samples en uiteraard zal ik indien nodig gebruik maken van mijn eigen geluiden. Hopelijk dan tot vanavond op skype!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 11:48

Stoney3K

Flatsehats!

GerardHenninger schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 16:01:
[...]

[...]

Ik ben toch al bezig met wat graphics en FX voor de backstage-video, en heb hier genoeg software om de foley te kunnen doen (de geluidseffecten dus).

Als iemand zorgt dat ik bij de Google docs kan, dan ga ik eens wat gave geluidseffecten in elkaar draaien als voorbeeld. ;)

* Stoney3K herinnert zich die Mythbusters aflevering met de film-geluidseffecten nog. :Y)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoney3K schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 16:29:
[...]

Ik ben toch al bezig met wat graphics en FX voor de backstage-video, en heb hier genoeg software om de foley te kunnen doen (de geluidseffecten dus).

Als iemand zorgt dat ik bij de Google docs kan, dan ga ik eens wat gave geluidseffecten in elkaar draaien als voorbeeld. ;)

* Stoney3K herinnert zich die Mythbusters aflevering met de film-geluidseffecten nog. :Y)
Goed om te zien dat je daar mee bezig bent, maar stem je dat ook ff met mij af? Ik heb weer een preview aan Muthas gestuurd, helaas nog geen reactie gehad. Maar als ik de definitieve video af heb, hoeveel tijd heb jij dan nog nodig om daar de titels op te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
ehm....hoeveel mensen hebben we hier nu voor de sound fx?

Het lijkt me verstandig dat de organisatie hier even duidelijk mensen gaan aanwijzen om taken uit te voeren. Een film heeft ook goede directie en een regisseur nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 11:48

Stoney3K

Flatsehats!

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 16:32:
[...]

Goed om te zien dat je daar mee bezig bent, maar stem je dat ook ff met mij af? Ik heb weer een preview aan Muthas gestuurd, helaas nog geen reactie gehad. Maar als ik de definitieve video af heb, hoeveel tijd heb jij dan nog nodig om daar de titels op te doen?
Als ik me niet vergis heb je me vorige week een DM gestuurd met 'laat eens wat leuks zien' en een roughcut van de backstage-video. Ik kan er alleen nu niet zo ontzettend veel concreets mee omdat ik niet duidelijk weet wat de bedoeling van de video is en wat voor effect het bij de kijker moet hebben. Anders krijg je straks van die pogingen die vol zitten met random tekst, graphics en andere visuele gimmicks die niks toevoegen. ;)

(m.a.w., wat wil je met die backstage-vid? Is dat de achtergrond voor de aftiteling? Een losse video? Wat moet er precies op komen?)

Maar ik ben het met Peerd eens, structuur in het post-traject is ook belangrijk. Ik wil best meehelpen op elk gebied waar ik het kan, maar ik denk dat het dan wel even handig is om bij iedereen duidelijk te hebben waar de verantwoordelijkheden liggen.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
vlaaing peerd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:56:
Ik kreeg je niet te pakken gisteravond, maar heb wat materiaal van Jvdgeest gedownload. Ben ook wel benieuwd naar de GB aan samples en uiteraard zal ik indien nodig gebruik maken van mijn eigen geluiden. Hopelijk dan tot vanavond op skype!
Ik ben 24/7 op Skype, ik heb niets gezien/gemist.

Stoney3K schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 16:29:

Foley is al opgenomen door mij, het moet alleen onder de video geplakt worden en afgemixed worden. Voeg me maar toe op Skype, dan kijken we even hoe en wat.
vlaaing peerd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 16:38:

Het lijkt me verstandig dat de organisatie hier even duidelijk mensen gaan aanwijzen om taken uit te voeren. Een film heeft ook goede directie en een regisseur nodig.
Aan de audio werkt nu niemand meer want het is weer lekker onduidelijk (Producers! Grrr!)
- Ik heb alle audio en tot nu toe heb ik die aan niemand kunnen geven want niemand heeft met mij contact opgenomen.
- Jij (vlaaing peerd) zou de soundfx doen.
- Whizzz voor de score.

Maar tot op heden heb ik nog niemand gesproken, dus kan me niet voorstellen dat iemand er al mee bezig is.

Stoney3K, als jij vlaaing peerd (of mij) kan helpen met de sound fx, dan graag.

Wat nu gewoon de bedoeling is :
SoundFX-guy neemt asap contact met mij op zodat ik het project + audio kan overdragen.
De soundfx spreekt voor zich, zo lastig is het volgens mij niet; gunsounds ontbreken of klinken niet echt. Voetstappen en ruis/wind ontbreken etc etc.

Er is zelfs al een document waarin de scenes zijn omschreven met daarbij de bijbehorende audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
da's grappig want ik zit nu op skype en je bent toegevoegd, maar ik zie je niet onlijn...

edit; goed, ik heb dus doubleE_18 bekeken, dit ga ik heel leuk vinden :9 Ik moet hier zeker nog wat veldopnames voor maken en zal hier ook voor naar de studio moeten. Ik kan dan op z'n vroegst a.s. zondag wat resultaat laten horen.

Ik zou verder graag nog door je samples willen bladeren dus als je me een DL kan linken dan heb ik ook weer wat te doen.

ik lees nu het draaiboek dan nog even door en laat dan nog wel weten of ik verdere vragen heb.

[ Voor 72% gewijzigd door vlaaing peerd op 06-10-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Goed, even ter verduidelijking, vlaaing peerd, al het overleg voor de audio gebeurd via Skype. Dit topic is daarvoor te traag en onhandig :) Als je daar online komt kunnen we aan de slag. Op dit moment ben je bij mij ook weer offline ;)
vlaaing peerd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 16:38:
Zie uitleg van Gerard.
Gebeurt ook gewoon, taken en verantwoordelijkheden springen alleen continu heen en weer door mensen die beloven dingen te doen en dit vervolgens nalaten. Nogmaals, Skype, dan kunnen we concreet wat afspreken :) Tot snel hopelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
:Z f$k sorry .... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stoney3K schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:09:
[...]

Als ik me niet vergis heb je me vorige week een DM gestuurd met 'laat eens wat leuks zien' en een roughcut van de backstage-video. Ik kan er alleen nu niet zo ontzettend veel concreets mee omdat ik niet duidelijk weet wat de bedoeling van de video is en wat voor effect het bij de kijker moet hebben. Anders krijg je straks van die pogingen die vol zitten met random tekst, graphics en andere visuele gimmicks die niks toevoegen. ;)

(m.a.w., wat wil je met die backstage-vid? Is dat de achtergrond voor de aftiteling? Een losse video? Wat moet er precies op komen?)

Maar ik ben het met Peerd eens, structuur in het post-traject is ook belangrijk. Ik wil best meehelpen op elk gebied waar ik het kan, maar ik denk dat het dan wel even handig is om bij iedereen duidelijk te hebben waar de verantwoordelijkheden liggen.
Tja het is een making off, opzichzelfstaande video. Was meer even nieuwsgierig naar wat voor ideeën jezelf had, ik wil voor dingen waar ik zelf niet goed ben geen dirigent spelen, maar vooral iedereen laten doen waar ie verstand heeft. Ik kan redelijk op muziek monteren dus daarna moet jij je titelkunstje doen. Zoals ik al zei in de DM, de titels moeten oa. de apparatuur duiden, en in het begin zit er een blokje zwart in waar denk ik prima een visual in past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
bouncing_tom is goed bezig met de backstage video! Hier een paar teasers uit de laatste demo van de video:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0T0epozOHSSAopvmogF7xZ2A/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5N1s7nLkXbnEAQdVJuZZA3Zq/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b046odpjl684wYs1jKaKyASj/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mIf3ud9AoJ3igFtyMrPOJMuE/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/H0WngxESw6Epw4oY7ic9jP6E/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rlgr7d2eUokHHlQ4U4oJtjm7/full.png

We hopen snel de video snel af te kunnen ronden met een team van drie audio-designers. We houden jullie op de hoogte van de vorderingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lekker pizzaaa!! :D
Verder mooie shots, geweldig!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Maak je net een foto van me als mijn stoel aan de backstage edit tafel is gestolen...

Die composities. Wat een verschil in de beelden! En het lijkt bijna alsof ik echt achter een turret zit :+

[ Voor 30% gewijzigd door citruspers op 09-10-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

citruspers schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 14:21:
Maak je net een foto van me als mijn stoel aan de backstage edit tafel is gestolen...

Die composities. Wat een verschil in de beelden! En het lijkt bijna alsof ik echt achter een turret zit :+
Dat is precies de reactie die de making off moet geven. Niet dat van die stoel, maar over het verschil tussen actuals en opname beelden en hoe wij het hebben gezien. Kanttekening is wel dat ik in de huidige status van de edit nog werk met een van de eerste crew demo's, dus dat in mijn previews niet echte filmbeelden zitten. Uiteraard probeer ik dat, als er verschil is tussen mijn gebruikte beelden en het eindresultaat, dit nog recht te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
Wanneer kunnen we de RC verwachten in de backstage dropbox??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
We zijn afhankelijk van de audio-designers, dus dat is moeilijk te zeggen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
Kunnen jullie(audio-designers) ons even updaten ;)

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Nog steeds net zo afhankelijk :)
jvdgeest schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:07:
We zijn afhankelijk van de audio-designers, dus dat is moeilijk te zeggen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
heren, ik moet helaas bekennen dat het langer gaat duren dan ik aanvankelijk verwacht had. De ambientgeluidsopnames zijn niet zo goed gelukt, tenzij je een strandscene ervan wil maken. Ik ga dus a.s zaterdag weer bezig met nieuwe ambiance.

Was overigens al iemand opgevallen dat terwijl iedereen elkaar met fotogear aan het afslachten is er gezellig een paar mensen op de achtergrond door het park fietsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
vlaaing peerd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:53:
heren, ik moet helaas bekennen dat het langer gaat duren dan ik aanvankelijk verwacht had. De ambientgeluidsopnames zijn niet zo goed gelukt, tenzij je een strandscene ervan wil maken. Ik ga dus a.s zaterdag weer bezig met nieuwe ambiance.

Was overigens al iemand opgevallen dat terwijl iedereen elkaar met fotogear aan het afslachten is er gezellig een paar mensen op de achtergrond door het park fietsen?
klopt maar je kan nu eenmaal niet het hele terrein afzetten zodat niemand er langs fietst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Bikers gonna bike....

Wat bedoel je precies met strandscene? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
citruspers schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:46:
Bikers gonna bike....

Ik gok veel last van zand, zee, wind en apenstaartjes als hinderlijke achtergrond geluiden? Geen heldere samples dus.

Get Airflow, save the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
vlaaing peerd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:53:
Is het nu wel goed gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Laatst online: 15:34
citruspers schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:46:
Bikers gonna bike....

Dan hoor je heel de tijd dit op de achtergrond:
Afbeeldingslocatie: http://i187.photobucket.com/albums/x78/littlebluebear22/FindingNemo-MineSeagull.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZksP9EvgLVpcG6i03JlXp9Rd/full.png

We hebben een nieuwe update over Double Exposure, of eigenlijk meer een oproep aan iedereen die aan het project heeft meegewerkt of dit topic leest uit interesse voor een final release. We zitten met het probleem dat de audio maar niet afkomt. Zoals de meesten van jullie weten is de video en FX helemaal af, maar zitten we de laatste weken behoorlijk vast op de audio.

We hebben verschillende pogingen gedaan om audio-producers te vinden om aan de achtergrondmuziek en muziekeffecten te werken. We hebben in de afgelopen weken vier audio designers gevonden, maar ze zijn allen slecht te bereiken en hebben nog geen werk afgeleverd. Wij waarderen desondanks wel hun aanbod, het is en blijft immers een vrijwilligersproject.

Wij vinden het ontzettend jammer dat het zo lang duurt en wij weten zeker dat jullie er hetzelfde over denken. We willen bij deze dan ook de oproep aan iedereen doen om het project te helpen door de audio af te krijgen.

Heb je ideeën over hoe we dit kunnen afkrijgen? Alle ideeën zijn van harte welkom. Ken je iemand die de audio voor Double Exposure zou kunnen ontwerpen (soundtrack en/of geluidseffecten)? Wil je zelf proberen hiermee aan de slag te gaan? Plaats het in het topic of DM één van de producers (Marten, GerardHenninger of ik)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*BUMP* om de oproep om audio designers omhoog te krijgen. Kom op mensen, samen zo'n crowd-sourced video maken is toch super vet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:20:
*BUMP* om de oproep om audio designers omhoog te krijgen. Kom op mensen, samen zo'n crowd-sourced video maken is toch super vet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Laatst online: 15:34
loser180 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 07:48:
bouncing_tom schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:20:
offtopic:
Kan niet anders helpen dan met een bump, om het onder de aandacht te brengen, sorry :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:44

2mb

Als jullie op zoek zijn naar een bombastische symfonische filmscore wil ik me wel aanbieden, heb zoiets altijd al eens willen doen (maak normaal gesproken EDM). Hoe lang duurt de film?

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Ongeveer 5 minuten, denk ik. :)

En het is voor een deel bombastisch (de raid) en het tweede deel van de film zal wat rustiger zijn, met opbouwende spanning.

[ Voor 67% gewijzigd door Jaap-Jan op 01-11-2011 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb

2mb

OK, vijf minuten moet wel lukken deze of volgende week. Als de organisatie het goed vindt, stuur me dan maar een DM/mail met een linkje naar de film, dan zal ik een opzetje schrijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Wat is de wereld toch klein Otto (hint, ConcepT).

Video duurt iets meer dan drie minuten. Ik zal even contact met je opnemen, ben wel benieuwd wat voor bombastische muziek je voor ogen hebt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb

2mb

Ik had al gezien dat jij hieraan meedeed. ;)

Ik heb trouwens geen ervaring met sound fx, kan wel wat samples door een reverb sturen maar dat kan iemand anders misschien beter voor z'n rekening nemen. We kunnen dan natuurlijk wel de score afstemmen zodat de alles goed tot z'n recht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
2mb schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 20:01:
OK, vijf minuten moet wel lukken deze of volgende week. Als de organisatie het goed vindt, stuur me dan maar een DM/mail met een linkje naar de film, dan zal ik een opzetje schrijven. :)
Held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Dames en heren, ik kan meedelen dat Otto een held is en we eindelijke flinke progressie boeken met de audio *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Het is écht geweldig wat Otto (2mb) aan de audio heeft gedaan. Wij zijn echt mega-enthousiast en het project is weer op volle toeren! We houden jullie allen op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Dit is prachtig nieuws :D Ik baal er van dat ik zo weinig tijd heb dat ik er me niet in kan verdiepen maar ik heb erg veel vertrouwen in jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:48
ik heb inmiddels al een osama baard van het wachten.... Top dat Otto dit laatste gedeelte op kan pakken en het ook echt doet :) hoop echt dat we binnenkort eens wat kunnen laten zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Super jongens! Ben nu echt benieuwd naar het eind resultaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 22:03

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Ik heb maar een woord voor jullie: Helden! En voor Otto: Eindbaas!
Ik ben echt benieuwd wat jullie ervan hebben gemaakt!

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Otto bedankt, Otto bedankt! Otto Otto Ottooo bedankt!
*O* *O* *O* *O*

Oké ff serieus, wanneer wordt de release nu ongeveer verwacht?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Quad schreef op zondag 06 november 2011 @ 22:59:
Otto bedankt, Otto bedankt! Otto Otto Ottooo bedankt!
*O* *O* *O* *O*

Oké ff serieus, wanneer wordt de release nu ongeveer verwacht?
"When it's done" ;)

Als Otto op dit geweldige tempo door blijft gaan dan kan het eind volgende week allemaal af zijn :)

Ook namens mij Otto : You Rule! All the sound are belong to you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mole
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Is Otto al trending op Twitter? It should be! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

GerardHenninger schreef op zondag 06 november 2011 @ 23:08:
[...]

"When it's done" ;)

Als Otto op dit geweldige tempo door blijft gaan dan kan het eind volgende week allemaal af zijn :)

Ook namens mij Otto : You Rule! All the sound are belong to you!
Dus, laten we het beetje ruim aan houden, over een week of 2 zou het filmpje officieel gereleased moeten zijn?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Time will tell. Er komt natuurlijk nog iets meer bij kijken dan alleen de audio afkrijgen. Er moet nog goed naar het geheel gekeken worden, mogelijke kleine foutjes moeten nog gefixt worden, sponsoring wordt nog geregeld, er moet een promotieplan gemaakt worden, e.d. Maar houdt het topic in ieder geval goed in de gaten de komende tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

* Quad controleerd of topic nog bookmarked is ^^
Misschien wel interessant, maar wat voor sponsoring zoek je?

[ Voor 35% gewijzigd door Quad op 06-11-2011 23:24 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb

2mb

Bedankt allemaal. :)

De score is zo goed als af, ik heb geprobeerd het verhaal te ondersteunen met epische muziek en dat is aardig gelukt. Ik vond het enorm leuk om een keer zoiets te maken, en heb al toegezegd dat ik bij een eventueel vervolgproject vanaf het begin meedoe.

Ik ga proberen om deze week de sound fx te maken, dat moet vast wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
2mb schreef op maandag 07 november 2011 @ 01:02:
Bedankt allemaal. :)

De score is zo goed als af, ik heb geprobeerd het verhaal te ondersteunen met epische muziek en dat is aardig gelukt. Ik vond het enorm leuk om een keer zoiets te maken, en heb al toegezegd dat ik bij een eventueel vervolgproject vanaf het begin meedoe.

Ik ga proberen om deze week de sound fx te maken, dat moet vast wel lukken.
HELD!!! O+ O+ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
Die backstage video ziet er goed uit, maar er was ook een schets van hoe de video voor het publiek was, waar is die dan gebleven want die hele dropbox is nu in 1 keer opgeruimd.(als in, 1 filmpje van de backstage en verder niets meer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
biertjuh? schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:58:
Die backstage video ziet er goed uit, maar er was ook een schets van hoe de video voor het publiek was, waar is die dan gebleven want die hele dropbox is nu in 1 keer opgeruimd.(als in, 1 filmpje van de backstage en verder niets meer.)
sommige mensen zaten met een volle dropbox dus het eea is opgeruimd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
Waaronder ik dus maar ik redde het nog wel. maargoed, oké
Pagina: 1 ... 20 ... 35 Laatste

Let op:
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!

Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!