vlaaing peerd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 10:56:
Ik kreeg je niet te pakken gisteravond, maar heb wat materiaal van Jvdgeest gedownload. Ben ook wel benieuwd naar de GB aan samples en uiteraard zal ik indien nodig gebruik maken van mijn eigen geluiden. Hopelijk dan tot vanavond op skype!
Ik ben 24/7 op Skype, ik heb niets gezien/gemist.
Stoney3K schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 16:29:
Ik ben toch al bezig met wat graphics en FX voor de backstage-video, en heb hier genoeg software om de foley te kunnen doen (de geluidseffecten dus).
Als iemand zorgt dat ik bij de Google docs kan, dan ga ik eens wat gave geluidseffecten in elkaar draaien als voorbeeld.

Foley is al opgenomen door mij, het moet alleen onder de video geplakt worden en afgemixed worden. Voeg me maar toe op Skype, dan kijken we even hoe en wat.
Aan de audio werkt nu niemand meer want het is weer lekker onduidelijk (Producers! Grrr!)
- Ik heb alle audio en tot nu toe heb ik die aan niemand kunnen geven want niemand heeft met mij contact opgenomen.
- Jij (vlaaing peerd) zou de soundfx doen.
- Whizzz voor de score.
Maar tot op heden heb ik nog niemand gesproken, dus kan me niet voorstellen dat iemand er al mee bezig is.
Stoney3K, als jij vlaaing peerd (of mij) kan helpen met de sound fx, dan graag.
Wat nu gewoon de bedoeling is :
SoundFX-guy neemt asap contact met mij op zodat ik het project + audio kan overdragen.
De soundfx spreekt voor zich, zo lastig is het volgens mij niet; gunsounds ontbreken of klinken niet echt. Voetstappen en ruis/wind ontbreken etc etc.
Er is zelfs al een document waarin de scenes zijn omschreven met daarbij de bijbehorende audio.