Dit filmpje heeft naar mijn menong de potentie om een volwassen clip te worden met war humor. Ik zou ook zeker het filmpje af maken met serieuze geluiden. Octagen! Mijn verwachtingen zijn hoog gespannen
.
Nu al leuk om te kijken! 
Ik heb even wat commentaar toegevoegd.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik zag het.... je hebt wel een valide punt, alleen lastig om goed aan te passen....Gutteguttegut schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 11:44:
Nu al leuk om te kijken!
Ik zal eens kijken of ik een oplossing kan bedenken.GerardHenninger schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 11:44:
[...]Ik zag het.... je hebt wel een valide punt, alleen lastig om goed aan te passen....
Hoeft trouwens niet, want die NT (Spookloper) wacht gewoon op een CC in de gang, dat wordt later ook duidelijk. Dus eigenlijk is het WEL logisch allemaalGutteguttegut schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 12:00:
[...]
Ik zal eens kijken of ik een oplossing kan bedenken.
Verwijderd
Hahahah!GerardHenninger schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 03:02:
Zo, ben er wel even klaar mee voor vandaag..... Morgen de puntjes op de i zetten en de demo-versie aan jullie laten zien.
[afbeelding]
Foto door : "The Mole"
ZzZzzZz
Ik had echt een BBQ! En het was lekker.Jaap-Jan schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 03:35:
![]()
![]()
De enige reden waarom Mandy weg wilde, was omdat jullie rustig shots zaten te bedenken terwijl zij in een klimharnas zat met 6 flitsers, in een oncomfortabele stoel en haar handen op haar rug gebonden met gaffatape. Dan zou ik ook een verhaal verzinnen dat ik nog naar een barbecue zou moeten.
Natuurlijk!Muthas schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 04:00:
Zo! De edit begint al behoorlijk vorm te krijgen. Morgen wordt er nog één rondje feedback verwerkt, en dan zorgen we er voor dat er een versie richting jullie komt!
Oh, en Mandy vond het echt wel een eer om met dertig van zulke lieve mannen samen te werkentoch?
![]()

Aan deze kritiek had ik meer gehad op de set zelf. Normaal gesproken ontvang ik een uitgebreid script van te voren met wat de bedoeling is. Nu werd me alleen verteld waar ik moest zitten of staan. Zelfs tijdens het filmen wist ik vaak niet wat voor beelden er opgenomen moesten worden.Fl4pp13 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 21:07:
Goed, mijn feedback is toegevoegd als losse file, aangezien er problemen lijken te zijn met incrementals. Also, Mandy, waar zijn je gezichtsuitdrukkingen.Je staat echt op het dak te kijken alsof het je weinig kan schelen. Een beetje paniek mag wel als je in levensgevaar bent.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2011 13:32 ]
lolGerardHenninger schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 22:58:
Vraagje, de producers storen zich aan het gay-handje van Zandpad op 1:59...
Nog meer mensen die dat vinden?

Verder erg mooi in elkaar gezet. Het acteerwerk ziet er soms wat suf uit, maar met wat editing en vette muziek/sounds komt dat helemaal goed
De edit ziet er goed uit, zeker als de sounds nog ff gefixt worden.
Dat handje van zandpad kan je misschien net er uit knippen of misschien croppen?
Okay, ik ga vanavond alle feedback doorlopen om vervolgens morgen een nieuwe demo uit te brengen.
Trickster is inmiddels al begonnen met de visual effects
Trickster is inmiddels al begonnen met de visual effects
Ik ben al een heel eind met de geluidseffecten, zal er zo nog even wat tijd aan besteden. En dan hoop ik dat morgen in te kunnen leveren. Vanmiddag niet aanwezig
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Als niet aanwezige op de draaidag ben ik zeer benieuwd. Ik lees gespannen mee, backstage spul wil ik eigenlijk nog niet zien. Eerst de film zelf
* Gutteguttegut mist de knipoog...
Je ziet maar 1 oog dichtgaan. Die suffe cameraman heeft het tweede oog niet gefilmd waardoor de knipoog helemaal niet overkomt....
We hebben het toen terug gekeken en ik dacht dat het toch wel leuk en duidelijk was...
Maar ik ga er vanuit dat jullie dat het beste kunnen bepalen
Maar ik ga er vanuit dat jullie dat het beste kunnen bepalen
Verwijderd
Ik heb net het filmpje soort van gezien (wilde niet echt laden op m'n mobiel). Ziet er goed uit. Op mijn acteerwerk na, inderdaad. Moeilijk iets af te lezen van iemands gezicht als diegene tape op d'r mond heeft, maar alsnog kan je goed zien dat ik geen idee had van wat er aan de hand was / wat ging gebeuren / wat de bedoeling was.

Haha gerard volgens mij was het wel duidelijk hoor. Ik was dus de cameramanGerardHenninger schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 22:19:
[...]
[...]
Je ziet maar 1 oog dichtgaan. Die suffe cameraman heeft het tweede oog niet gefilmd waardoor de knipoog helemaal niet overkomt....
Nieuwe edit (voor feedback) is bijna af. Moet nog even goedgekeurd worden door de producers en dan staat hij weer in de backstage dropbox
Ik heb met de camera van Trickster daar backstage gefilmd, misschien staat daar wel een shot van de knipoog op?walletje-w schreef op zondag 03 juli 2011 @ 02:50:
[...]
Haha gerard volgens mij was het wel duidelijk hoor. Ik was dus de cameramanik zal het maandag even terug kijken maar volgens mij was hij redelijk goed vast gelegd. Enkel een beetje veel links in het beeld. Fijne avond nog
ik bedenk net dat mijn cf kaartjes nog niet geleegd waren, en dus ook nog niet op de FTP stonden.
terwijl ik samen met citruspers geloof ik ook nog wel hele strakke Dollybeelden heb geshoten die eventueel nog in de Main-edit zouden kunnen. het is denk ik in iedergeval wel even de moeite om naar te kijken.
Ik zal ze zo even on-line gooien op de FTP, en dan laat ik het wel even weten.
terwijl ik samen met citruspers geloof ik ook nog wel hele strakke Dollybeelden heb geshoten die eventueel nog in de Main-edit zouden kunnen. het is denk ik in iedergeval wel even de moeite om naar te kijken.
Ik zal ze zo even on-line gooien op de FTP, en dan laat ik het wel even weten.
Gerard, had jij de audiofiles die opgenomen zijn met dat apparaatje van je nog ergens?
Zoja zou ik daar graag mee aan de slag gaan!
Zoja zou ik daar graag mee aan de slag gaan!
Gekke vraag wellicht, maar kan er wat worden opgeruimd in de Dropbox folders, voornamelijk de non-backstage folder die aan het begin van het project is aangemaakt? Aangezien ik maar 3GB aan ruimte heb hakken een aantal van de folders er best wel hard in. Wat mij betreft gaat het dan om spul dat we toch niet gaan gebruiken: foto's van andere locaties, files die er dubbel instaan (de radio effecten en muziek staan dubbel in de oorspronkelijke folder).
Aangezien ik m'n Dropbox account ook gebruik om essentiële dingen in op te slaan zou dat wel prettig zijn.
Aangezien ik m'n Dropbox account ook gebruik om essentiële dingen in op te slaan zou dat wel prettig zijn.
Huh ik heb in ene 4 conflicted copy's van jullie in mn dropbox 
Iedereen bekijkt in ene dezelfde update?
Iedereen bekijkt in ene dezelfde update?
ditFl4pp13 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:45:
Gekke vraag wellicht, maar kan er wat worden opgeruimd in de Dropbox folders, voornamelijk de non-backstage folder die aan het begin van het project is aangemaakt? Aangezien ik maar 3GB aan ruimte heb hakken een aantal van de folders er best wel hard in. Wat mij betreft gaat het dan om spul dat we toch niet gaan gebruiken: foto's van andere locaties, files die er dubbel instaan (de radio effecten en muziek staan dubbel in de oorspronkelijke folder).
ik loop ookal vrij rap tegen mn max ruimte aan
Misschien een idee om het meeste spul (backstage foto's) te droppen op de ftp server? De foto's zijn al met al 650 MB. 
Even de policy aanpassen dat er wat meer mensen toegang kunnen krijgen tot de backstage FTP server, mochten mensen de foto's nog willen hebben.
Even de policy aanpassen dat er wat meer mensen toegang kunnen krijgen tot de backstage FTP server, mochten mensen de foto's nog willen hebben.
[ Voor 37% gewijzigd door Jaap-Jan op 03-07-2011 21:50 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ik ben het hele weekend weer druk geweest, maar de preview is geniaal 
Ik zal morgen avond even serieus kijken, en mijn comentaar geven (als dat nodig is)
Ik zal morgen avond even serieus kijken, en mijn comentaar geven (als dat nodig is)
Er komt een trailerAloys schreef op zondag 03 juli 2011 @ 15:08:
Wanneer krijgen de overige Tweakers een sneak preview?!
De non-backstage folder is op dit moment al aardig opgeruimd. Foto's van de locaties etc. zijn in ieder geval weg, en ik zie nu ook geen dubbele folders. Alle audio is nodig voor de editors. Als het je in de weg zit zou je de share ook kunnen leaven natuurlijk.Fl4pp13 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:45:
Gekke vraag wellicht, maar kan er wat worden opgeruimd in de Dropbox folders, voornamelijk de non-backstage folder die aan het begin van het project is aangemaakt?
Binnenkort zullen overigens via de backstage-FTP alle foto's die zijn geüpload kunnen worden binnengehaald.
Ik heb beide Dropboxen (Crew + Backstage) nog meer opgeruimd.
Maar... ER STAAT EEN NIEUW EDIT IN DE BACKSTAGE DROPBOX! ALLEMAAL KIJKEN!
Ik heb zoveel mogelijk feedback geprobeerd te verwerken. Alle feedback staat nu overigens in een Excel-Sheet.
Wil iedereen z'n nieuwe feedback ook daar weer inzetten?
Waarom lees je dit nog? Hup Hup, de nieuwe demo bekijken!
Maar... ER STAAT EEN NIEUW EDIT IN DE BACKSTAGE DROPBOX! ALLEMAAL KIJKEN!
Ik heb zoveel mogelijk feedback geprobeerd te verwerken. Alle feedback staat nu overigens in een Excel-Sheet.
Wil iedereen z'n nieuwe feedback ook daar weer inzetten?
Waarom lees je dit nog? Hup Hup, de nieuwe demo bekijken!
word de trailer ook al grootschalig verspreid?
of begint de PR campagne pas als de hele video af is?
of begint de PR campagne pas als de hele video af is?
Hmm.. Ligt het aan mij of zijn er meer mensen die alleen t geluid horen, en geen beeld zien? 
edit : ligt aan mij blijkbaar.. In MPC doet t beeld t niet, maar in WMP doet ie t prima.
edit : ligt aan mij blijkbaar.. In MPC doet t beeld t niet, maar in WMP doet ie t prima.
[ Voor 32% gewijzigd door Ch3cker op 04-07-2011 00:05 ]
Correct. Dan staan er nu nog steeds dubbele spullen in. Kijk in de share naar de map Music Scores GH, en vergelijk die met de inhoud van Music. Dubbele folders. Zelfde geldt voor Radio Effects, die hetzelfde bevat als Sound effects, maar dan éen mapje genest.Muthas schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:08:
De non-backstage folder is op dit moment al aardig opgeruimd. Foto's van de locaties etc. zijn in ieder geval weg, en ik zie nu ook geen dubbele folders. Alle audio is nodig voor de editors. Als het je in de weg zit zou je de share ook kunnen leaven natuurlijk.
Al die mappen zijn toch echt weg hoor.... Er staat nu 0 muziek en 0 soundfx in.Fl4pp13 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 00:09:
[...]
Correct. Dan staan er nu nog steeds dubbele spullen in. Kijk in de share naar de map Music Scores GH, en vergelijk die met de inhoud van Music. Dubbele folders. Zelfde geldt voor Radio Effects, die hetzelfde bevat als Sound effects, maar dan éen mapje genest.
Dan zal het mijn Dropbox folder wel weer zijn.
Leuk hoor! Even mijn feedback neergezet.. Voor wat het waard is.
Heb ik ook op mn telefoon, lijkt op een beetje aparte codec oid.Ch3cker schreef op maandag 04 juli 2011 @ 00:04:
Hmm.. Ligt het aan mij of zijn er meer mensen die alleen t geluid horen, en geen beeld zien?
Ik zet hm na het downloaden naar mn telefoon tijdelijk even op youtube (prive) en dan kan ik hm wel op mn telefoon bekijken
Is wel veel werk maar heb geen zin om mn bed uit te gaan en mn laptop aan te zetten
Gewoon H264, niets aparts aan. Regel dan ook een echte telefoon, een iPhone ofzoGutteguttegut schreef op maandag 04 juli 2011 @ 00:27:
[...]
Heb ik ook op mn telefoon, lijkt op een beetje aparte codec oid.
Ik zet hm na het downloaden naar mn telefoon tijdelijk even op youtube (prive) en dan kan ik hm wel op mn telefoon bekijken
Is wel veel werk maar heb geen zin om mn bed uit te gaan en mn laptop aan te zetten
Je kan ook proberen de extensie te veranderen in .FLV of .MOV. Zou ook gewoon moeten werken.
Een update voor de thuisblijvers (jammer heh, was je er nou maar bijgeweest...)

Deze week (vandaag) begonnen met het toevoegen en maken van de visual effects. Daarnaast wordt de audio nu professioneel toegevoegd door Octagen.
[ Voor 20% gewijzigd door GerardHenninger op 04-07-2011 18:44 ]
Is het ook mogelijk dat ik de files die nu bij de film gebruikt worden krijg? dan heb ik ongeveer alles wel compleet
Verwijderd
Ik heb mijn feedback ook in de Excel gedumpt, maar ik krijg een "conflicted copy" in Dropbox. Weet niet wat dat is, maar mn feedback staat in de dropbox
Lekker uitgebreide feedback Tom, thanks! 
Er zijn 28 mensen die de video kunnen zien, is er niet meer feedback? Of vinden we de video allemaal al perfect?
Er zijn 28 mensen die de video kunnen zien, is er niet meer feedback? Of vinden we de video allemaal al perfect?
je ziet dat iedereen er anders in zit en er dus anders naar kijkt. ik vind het er al vrij snel cool uit zien, als je dan het commentaar van Tom er bij pakt, denk je achteraf ja dat is waar wat ie zegt
Ik bekijk hm af en toe even over nieuw en geef dan weer feedback.Muthas schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:03:
Lekker uitgebreide feedback Tom, thanks!
Er zijn 28 mensen die de video kunnen zien, is er niet meer feedback? Of vinden we de video allemaal al perfect?![]()
Vandaag niet veel tijd voor gehad...
Zo, ook nog even een paar keer bekeken en wat feedback toegevoegd!
Ik heb net ook eindelijk even wat tijd gehad, om de film goed te bekijken, en commentaar te plaatsten natuurlijknixjuh schreef op maandag 04 juli 2011 @ 22:39:
Zo, ook nog even een paar keer bekeken en wat feedback toegevoegd!
Zet ik net SlamFM aan tijdens t schilderen, hoor ik opeens ene Gerard Henninger op de radio! Dus ik wachten totdat ik die vette reclame hoor.. Niks!
Verwijderd
Tja ik had het ook nog ff op Twitter aan hem gestuurd, maar het mocht niet baten... Jammer, wat een kans!
Hier hetzelfde.. Was net even aan het zappen op de radio hoor ik ineens een aankondiging dat Gerard op de radio komt. Trouwens Gerard, moet zeggen dat het wel wat kak klonkCh3cker schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 22:18:
Zet ik net SlamFM aan tijdens t schilderen, hoor ik opeens ene Gerard Henninger op de radio! Dus ik wachten totdat ik die vette reclame hoor.. Niks!
Tja, echt veel controle had ik niet op het interview. Is eigenlijk ook niets voor mij.
Ach, nu weer 6 followers op Twitter erbij, 15 fans op Facebook en 8 mailtjes van 16-jarige met vragen over fotografie
Ach, nu weer 6 followers op Twitter erbij, 15 fans op Facebook en 8 mailtjes van 16-jarige met vragen over fotografie
Mietje...GerardHenninger schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 00:45:
Tja, echt veel controle had ik niet op het interview. Is eigenlijk ook niets voor mij.
Dat is Servertje dus /ignore8 mailtjes van 16-jarige met vragen over fotografie
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik hoorde dat het edit team graag wilde exporteren, maar daarvoor moest klikken met de rechtermuisknop. Dus die zijn nu allemaal windows aan het installeren
De eerste edits in elkaar zetten ging redelijk snel (ook dankzij Gerard die er steeds tot 4:00 mee bezig wasangel00008 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:31:
blijft stil rond de productie alle mac pro's staan al flink te stampen om te renderen?
Maar wees niet bang, er zijn mensen mee bezig
Je kan toch gewoon rechtsklikken in OS X, ik kan wel gewoon film exporteren in Premiere Pro.
(weet dat het sarcastisch bedoelt is van citruspers)
(weet dat het sarcastisch bedoelt is van citruspers)
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Het was inderdaad een grapje. Op de meet hadden de mac gebruikers me omsingeld op de backstage tafel, dus toen durfde ik niks te zeggen..

Probeer nou gewoon eens een Mac, ik heb ook gewoon een MBP gekocht en ik heb er geen spijt van.
Groot trackpad, multitouch gestures
Time machine
teveel koelpasta
Als ik vragen mag, wat voor VFX komen erin? krijgen we een camera met muzzle flash?
Groot trackpad, multitouch gestures
Time machine
teveel koelpasta
Als ik vragen mag, wat voor VFX komen erin? krijgen we een camera met muzzle flash?
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Voor de backstage dropboxers, ik ben op dit moment wat videomateriaal (backstage) aan het uploaden. Bij elkaar toch zo'n 500MB. Neem aan dat dit geen issue is mbt tot de maxium grote van de dropboxaccounts?
Er zit wel een aantal dingen "dubbel" bij, maar daar gebeuren steeds andere grappige dingen wat ik de moeite waard vondt.
Laat maar, daarvoor hadden we een ftp server. Gegevens zijn bekend en upload is gestart.
Het uploaden kon ik nu pas doen ivm een verhuizing en een niet zo soepele aanvraag bij m'n isp. Oh well....
Er zit wel een aantal dingen "dubbel" bij, maar daar gebeuren steeds andere grappige dingen wat ik de moeite waard vondt.
Laat maar, daarvoor hadden we een ftp server. Gegevens zijn bekend en upload is gestart.
Het uploaden kon ik nu pas doen ivm een verhuizing en een niet zo soepele aanvraag bij m'n isp. Oh well....
[ Voor 24% gewijzigd door Danjel op 07-07-2011 00:48 ]
They who buy the dip, deserves the rip.
Leuk zo'n DoubleE meeting. Enige nadeel is dat die Tweakers m'n vriendin ineens gaan toevoegen op Facebook, terwijl ze dan geen vriendjes met mij zijn... Hmmmmz 
Hoe staat het met de video editors, VFX-crew en Octagen?
@Gerard Daar kan ik me wel wat bij voorstellen met een aantal tweets die jij de wereld in stuurde... Ik zit er aan te denken om haar ook maar toe te voegen.
Verkapte ik-wil-ook-meer-facebook-vriendjes-postGerardHenninger schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 09:14:
Leuk zo'n DoubleE meeting. Enige nadeel is dat die Tweakers m'n vriendin ineens gaan toevoegen op Facebook, terwijl ze dan geen vriendjes met mij zijn... Hmmmmz
Ik wil je wel toevoegen hoor, maar het mag niet van Facebook
[ Voor 7% gewijzigd door Radiant op 07-07-2011 09:54 ]
vriendin ?GerardHenninger schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 09:14:
helaas heb ik je al op facebook/twitter dus kan je niet meer opnieuw toevoegen maar als je wilt kan ik wel nog een account maken voor een extra follower/facebooker ?

Ik voeg je wel toe hoor Gerard, moet je wel beloven dat je flink spamt!
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Echte Tweakers doen dat gewoon zelf zoals op de Ardennen meetingangel00008 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:29:
volgende keer allemaal zoiets meenemen
[afbeelding]
(ja dit gekke ding is ook echt te koop)
en ja het werkt ook met nikon mounts![]()
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Waat? Als ik vragen heb doe ik wel een dmmetje, en anders kijk ik wel op internet
Net terug van zomerkamp en ik zie al vorderingen, super!

Wanneer gaan er eens trailers of teasers gepost worden? Want ik heb nog geeneen bewegend beeldje gezien, terwijl ik toch wel heel benieuwd ben
The devil is in the details.
^ Met bovenstaande, anders ga je de andere tweakers nog aanzetten om dingen te doen die leiden tot een bericht op de fontpage:
nieuws: Ongeduldige tweakers hacken dropbox videoproject 'Doubple Exposure'
nieuws: Ongeduldige tweakers hacken dropbox videoproject 'Doubple Exposure'
Nou, volgens mij staan de preview-videobestanden niet eens meer in de dropbox, in ieder geval, niet meer bij mij helaas.
Vanwaar dat ze uit de dropbox gehaald zijn?
Vanwaar dat ze uit de dropbox gehaald zijn?
Er wordt nog hard aan de FX en audio gewerkt, een trailer moet nog even op zich wachten. De crew preview hoort aanwezig te zijn op Dropbox, maar NMNN had hem kennelijk verwijderd. Ik heb hem teruggezet, als het goed is zie je hem zo verschijnen.
is een trailer niet een beetje over de top voor een filmpje van 3-4 minuten?
Misschien meerdere teasertrailers van 1 frame?
Oftewel foto's?
Oftewel foto's?
NeenGh0stw4lk3r schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 18:05:
is een trailer niet een beetje over de top voor een filmpje van 3-4 minuten?
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Verwijderd
Voor degene die de preview wel kunnen zien. De audio van de juiste wapens staat er niet onder, vandaar dat daar de muzzle flashes ook niet kloppen. Daar is de audio afdeling dus nog met bezig.
@NMNN Ik heb nog wat aantal shots aangepast met SFX, die ik in direct messages heb aangegeven. Die kan je ook al aanpassen en in de montage plaatsen, en aanpassen in de edit waar nodig.
Cheers
@NMNN Ik heb nog wat aantal shots aangepast met SFX, die ik in direct messages heb aangegeven. Die kan je ook al aanpassen en in de montage plaatsen, en aanpassen in de edit waar nodig.
Cheers
Jullie hebben mazzel gehad met de locatie! Er staan nu hekken omheen met wel 14 grote kettingsloten erop ...
Wilde er vandaag weer shooten, maar helaas ....
Wilde er vandaag weer shooten, maar helaas ....
We werden dan ook bijna weggestuurd, maar na een heel lang gesprek met de eigenaar is het allemaal goed gekomen
Ik dacht dat jullie vantevoren al afspraken hadden gemaakt met de eigenaar?
Reuze benieuwd naar het eindresultaat btw, opschieten!
Reuze benieuwd naar het eindresultaat btw, opschieten!
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
Uiteindelijk bleken wij niet met de echte eigenaar gesproken te hebben, maar met een huurder van de eigenaar. Beetje vervelend dat hij er niet meer huurde... Toen de eigenaar kwam was deze flink pissig en wilde ons direct weghebben. Was gelukkig nog goedgekomen
Toch benieuwd wat dan de doorslag geeft voor zo'n pissige eigenaar om toch jullie door te laten gaan?
Dat en het papiertje met jullie handtekeningen erop dat als we onze botten breken of ineens door het plafond gaan en onder het puin liggen dat hij niet aansprakelijk is, denk ik
Vergeet niet dat er iemand was die meteen wat stoelen/tafels/statieven naar buiten ging verplaatsen om wat goeie wil te tonen

En er kwamen ook hoe langer hoe meer mensen aan. De 'acteurs' waren al in het gebouw en kwamen ook naar buiten. Ik denk dat de eigenaar inzag hoeveel mensen hij teleurstelde. In de loop van de tijd was de houding ook veranderd van 'wegwezen, allemaal' naar 'ok, als ik maar niet aansprakelijk ben'.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Hoe kan je ook zo'n stel knuffelige tweakers naar huis sturen? Ik zou het niet over mijn hart kunnen halen hoor
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
Helemaal niet als ze gekleed gaan in S.W.A.T.- kleding en terroristenoutfit.
En al die grote lenzen die lijken op bazooka's!
Hoe staat het met de slaapkamerscène? Moet daar nog aan meegedacht worden, staat er al een datum vast wanneer hij wordt opgenomen?
Nee nog niet, we maken eerst de edit compleet, maar dat is al bijna zover.Jaap-Jan schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:55:
Hoe staat het met de slaapkamerscène? Moet daar nog aan meegedacht worden, staat er al een datum vast wanneer hij wordt opgenomen?
We missen alleen iemand voor het geluid aangezien Octagen het te druk heeft. Dus mocht iemand hier zich geroepen voelen.. Let us know!
Goed, lieve crew, even een kleine update vanuit die mysterieuze editors en rare producers 
Qua indeling en timing is de edit, ook met jullie feedback, nu aardig definitief. Wat nog ontbreekt is een aantal special effects en audio. Voor de vfx hebben we nu _trickster_ en zerocool22 die er mee bezig zijn, er zit gewoon best veel werk in. Voor de audio hadden we Octagen maar die heeft zich teruggetrokken. Hiervoor zijn we bezig met een oplossing (eventuele hulp is welkom, maar liever wel met ervaring).
Tegelijkertijd zijn we de mogelijkheden aan het bekijken van een samenwerking met een sponsor. Hiervoor zijn we in gesprek met een aantal partijen. Wat daar uit gaat komen kunnen we verder nog weinig over zeggen, maar zoals het er naar uit ziet wordt de video straks mede mogelijk gemaakt door Pentax en kunnen we jullie allemaal een echte Panasonic of Olympus dSLR aanbieden, afhankelijk van je voorkeur
Met de huidige planning is het de bedoeling dat we de video over ongeveer een maand kunnen uitbrengen. Onder andere vanwege een eventuele samenwerking willen we nog voorzichtig zijn met het beschikbaar stellen van teasers voor mensen buiten de crew.
Als laatste is er de slotscene. Opnames hiervan moeten nog worden gedaan. We zijn hem niet vergeten en zal ook zeker nog helemaal goed komen!
Qua indeling en timing is de edit, ook met jullie feedback, nu aardig definitief. Wat nog ontbreekt is een aantal special effects en audio. Voor de vfx hebben we nu _trickster_ en zerocool22 die er mee bezig zijn, er zit gewoon best veel werk in. Voor de audio hadden we Octagen maar die heeft zich teruggetrokken. Hiervoor zijn we bezig met een oplossing (eventuele hulp is welkom, maar liever wel met ervaring).
Tegelijkertijd zijn we de mogelijkheden aan het bekijken van een samenwerking met een sponsor. Hiervoor zijn we in gesprek met een aantal partijen. Wat daar uit gaat komen kunnen we verder nog weinig over zeggen, maar zoals het er naar uit ziet wordt de video straks mede mogelijk gemaakt door Pentax en kunnen we jullie allemaal een echte Panasonic of Olympus dSLR aanbieden, afhankelijk van je voorkeur
Met de huidige planning is het de bedoeling dat we de video over ongeveer een maand kunnen uitbrengen. Onder andere vanwege een eventuele samenwerking willen we nog voorzichtig zijn met het beschikbaar stellen van teasers voor mensen buiten de crew.
Als laatste is er de slotscene. Opnames hiervan moeten nog worden gedaan. We zijn hem niet vergeten en zal ook zeker nog helemaal goed komen!
Je maakt een geintje, toch?Muthas schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 22:06:
(..) en kunnen we jullie allemaal een echte Panasonic of Olympus dSLR aanbieden, afhankelijk van je voorkeur
Haha, waarom ook niet? Altijd leuk om z'n cameratje te krijgen zonder dat je er super veel voor hebt moeten doen.
Zou natuurlijk wel gaaf zijn!
Jij krijgt helemaal niets, want ik heb nog steeds geen koffie van je gekregen!Servertje schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:14:
[...]
Haha, waarom ook niet? Altijd leuk om z'n cameratje te krijgen zonder dat je er super veel voor hebt moeten doen.
Zou natuurlijk wel gaaf zijn!
MwahahahaGerardHenninger schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:21:
Jij krijgt helemaal niets, want ik heb nog steeds geen koffie van je gekregen!
als dit dadelijk af is, komt er dan ook een nieuwspost op de frontpage? want ik check nu 1x in de zoveel tijd dit topic maar ik ben bang dat ik hem ga missen als ik even niet kijk 
je mag ook een dm sturen
je mag ook een dm sturen
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Let op:
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!
Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!
Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!