mn mooie blauwe ogen ?Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:23:
misschien een idee om de scene met zowel nikon als een canon op te nemen? je zit natuurlijk ook een beetje met de herkenbaarheid van het personage in de laatste scene. nikon terrorist zat vol in de theedoeken, maar met herkenbare tatoeage, dus in normale kloffie met korte mouwen nog herkenbaar.
ik weet even niet zo snel wat er voor herkeningspunten bij de canon commando zijn als hij in zijn normale kloffie staat?
filmpje met een "choose your own ending" optie.Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:23:
misschien een idee om de scene met zowel nikon als een canon op te nemen?
Eigenlijk moet jij gewoon mee ja; we kunnen dan drie opties filmen :Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:23:
misschien een idee om de scene met zowel nikon als een canon op te nemen? je zit natuurlijk ook een beetje met de herkenbaarheid van het personage in de laatste scene. nikon terrorist zat vol in de theedoeken, maar met herkenbare tatoeage, dus in normale kloffie met korte mouwen nog herkenbaar.
ik weet even niet zo snel wat er voor herkeningspunten bij de canon commando zijn als hij in zijn normale kloffie staat?
- CC is vriend en komt met Canon binnen
- NT is vriend en komt met Nikon binnen
of...
- PowerUp komt binnen met Sony
Nee, jij bent herkenbaar door je "Komop jongens, gaan we nog wat doen of.. euh!?"
Dat is helemaal niet zo'n gek idee, heel veel Youtubers doen dat tegenwoordig (met annotations)M a r c o schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:40:
filmpje met een "choose your own ending" optie.
of je laat vooraf aan de film kiezen of de kijker Nikon of Canon (edit: of SonyGerardHenninger schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:50:
[...]
Dat is helemaal niet zo'n gek idee, heel veel Youtubers doen dat tegenwoordig (met annotations)
Hehe laat ook maar weer eens zien wat voor een indruk ik achtergelaten hebGerardHenninger schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:50:
[...]
Eigenlijk moet jij gewoon mee ja; we kunnen dan drie opties filmen :
- CC is vriend en komt met Canon binnen
- NT is vriend en komt met Nikon binnen
of...
- PowerUp komt binnen met Sony
[...]
Nee, jij bent herkenbaar door je "Komop jongens, gaan we nog wat doen of.. euh!?"
[...]
Dat is helemaal niet zo'n gek idee, heel veel Youtubers doen dat tegenwoordig (met annotations)
lijkt mij wel leuk om beide opties idd te doen zeker met die annotations kan je het ''einde'' dan interactief kiezen
En bij Pentax slaapt ze door of zoiets
[ Voor 21% gewijzigd door Radiant op 30-06-2011 11:48 ]
/me LinuX-TUX staat nog steeds aan de zijlijn te poppelen om de resultaten van de creatieve bollebozen hier 
Teasers teasers teasers ... AAAAAaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaa.
@Hierboven:
Please explain ... was dat een tr0l of niet
Pentax owners, kom der maar in
@Hierboven:
Please explain ... was dat een tr0l of niet
[ Voor 21% gewijzigd door LinuX-TUX op 30-06-2011 12:23 ]
Speciaal voor jou :LinuX-TUX schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:23:
/me LinuX-TUX staat nog steeds aan de zijlijn te poppelen om de resultaten van de creatieve bollebozen hier

[ Voor 6% gewijzigd door GerardHenninger op 30-06-2011 12:38 ]
Staat in mijn map, enige .gif bestand dat er in staat.The Mole schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:52:
Mijn foto's staan er ook op.
Ik kan alleen dat gifje nergens vinden, ben namelijk erg benieuwd
En nu snel me bed in!
Wist niet dat jij zo'n Sony fan was

Awhhh, modpowers
Oh het is je verjaardag
Sony
[ Voor 17% gewijzigd door Zandpad op 30-06-2011 12:45 ]
Gratz PowerUp! We wilden een Sony lens voor je kopen maar.....geen enkele winkel had ze
Thnx 
Ja, lastig om aan Sony lenzen te komen, verkopen veel te hard, zijn meteen weer uitverkocht
Ja, lastig om aan Sony lenzen te komen, verkopen veel te hard, zijn meteen weer uitverkocht
Idd, dat is niet zo gek als Sony maar 5 exemplaren per lens maakt voor heel de wereldPowerUp schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:51:
Thnx
Gefeliciteerd! Dat je dit komend jaar nog maar heel vaak neergeschoten mag worden door een CC!
Zijn er mensen die mee willen helpen met het zoeken naar vette audio? Guns, Machinegeweren, mensen die geraakt worden, mensen die vallen etc?
[ Voor 15% gewijzigd door GerardHenninger op 30-06-2011 14:03 ]
hmmm,
Teaser 1 tot 1:10
Teaser 2 tot onleesbaar
Kan ik de popcorn NOG niet aanbreken

Verwijderd
PowerUp gefeliciteerd!
Gisteren even de tussentijds beelden bekeken, color graded ziet het er gelikt uit zeg, complimenten!
Gisteren even de tussentijds beelden bekeken, color graded ziet het er gelikt uit zeg, complimenten!
Gefeliciteerd PowerUp!!
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Taart! w00t! Gefeliciteerd !!!citruspers schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:12:
Gratz PowerUp!
Minolta lenzen tweedehands zoeken dan lukt het wel en staat het tenminste een beetje professioneel in tegenstelling tot zo'n consumentenmerkje zoals SonyWe wilden een Sony lens voor je kopen maar.....geen enkele winkel had ze
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Geen idee of het al gemeld is, maar jullie gaan toch zeker wel de Wilhelm-scream gebruiken?GerardHenninger schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:59:
[...]
Zijn er mensen die mee willen helpen met het zoeken naar vette audio? Guns, Machinegeweren, mensen die geraakt worden, mensen die vallen etc?
Hm, voortaan toch eerst even de search-knop gebruiken. Maar goed, ik bookmark dit project even, ben zeer benieuwd naar het resultaat.
Het duurde even, maar mijn 18MP raws staan eindelijk op de NAS 
Ik heb ook 62 foto's in dropbox gezet. Geen bewerking, alleen verkleint.
@ Gerard: Nu heb ik alleen toegang tot het backstage gedeelte op de NAS, mag ik ook de rest zien? Ik ben wel benieuwd naar de GoPro beelden etc.
Ik heb ook 62 foto's in dropbox gezet. Geen bewerking, alleen verkleint.
@ Gerard: Nu heb ik alleen toegang tot het backstage gedeelte op de NAS, mag ik ook de rest zien? Ik ben wel benieuwd naar de GoPro beelden etc.
[ Voor 23% gewijzigd door Scirocco op 30-06-2011 16:54 ]
Sorry, maar ik zie hem echt niet staan helaasPowerUp schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:43:
[...]
Staat in mijn map, enige .gif bestand dat er in staat.
Desalniettemin, van harte met je verjaardag
Op Dropbox hè, hij stond niet op de NAS.The Mole schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:21:
[...]
Sorry, maar ik zie hem echt niet staan helaas
Desalniettemin, van harte met je verjaardag
En namens mij ook gefeliciteerd, PowerUp.

[ Voor 17% gewijzigd door Jaap-Jan op 30-06-2011 17:43 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Aha, dat verklaart al een hele hoopJaap-Jan schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:42:
[...]
Op Dropbox hè, hij stond niet op de NAS.
En namens mij ook gefeliciteerd, PowerUp.[afbeelding]
Kan je me ook vertellen hoe ik bij de dropbox kom? (Dropbox kaas verkopen ze hier niet, dus heb ik het nog niet kunnen eten helaas
Als je dat nog niet gedaan hebt: aanmelden bij Dropbox. Daarna het emailadres in een DM sturen naar GerardHenninger, dan geeft die je toegang.The Mole schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:45:
[...]
Aha, dat verklaart al een hele hoop
Kan je me ook vertellen hoe ik bij de dropbox kom? (Dropbox kaas verkopen ze hier niet, dus heb ik het nog niet kunnen eten helaas)
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Oke Thnx!Jaap-Jan schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:46:
[...]
Als je dat nog niet gedaan hebt: aanmelden bij Dropbox. Daarna het emailadres in een DM sturen naar GerardHenninger, dan geeft die je toegang.
Nogmaals bedankt.
Okay, het volgende : op de laatste slaapkamer-scene na is de schets bijna af. Ik moet alleen nog wat dummy audio toevoegen (Octagon gaat het professioneel doen) en dan mag mogen de eerste mensen hem wel zien.
Wie heeft er morgen tijd om naar te kijken en om feedback te geven? (want het topic vertraagt de laatste dagen
)
Wie heeft er morgen tijd om naar te kijken en om feedback te geven? (want het topic vertraagt de laatste dagen
Ik kan morgen kijken en feedback geven al zit ik op mijn werk
Ik volg dit topic al een tijdje, en ben erg benieuwd naar het resultaat 
* Lorem_Ipsum vraagt zich af of de schets ook bekeken mag worden door toeschouwers
* Lorem_Ipsum vraagt zich af of de schets ook bekeken mag worden door toeschouwers
Ik ben vroeg vrij! (12u) Dus ik wil hem wel graag zien!
voor een vervolg is dit mss iets? YouTube: Future First Person Shooter (maar dan met cameras)
en voor 2 alternatieve eindes YouTube: Cereal Killer
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Ik wel. Ik heb morgen niets te doen.GerardHenninger schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:41:
(...)
Wie heeft er morgen tijd om naar te kijken en om feedback te geven? (want het topic vertraagt de laatste dagen)
Verwijderd
Als we een 2de video maken, is een "bullet time shot" wel cool. Met al onze dslr's bij elkaar moet dit zeker wel lukken. Zo een DIY trigger systeem bouwen vind je zelfs manuals van op het internet.Kobus Post schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:44:
voor een vervolg is dit mss iets? YouTube: Future First Person Shooter (maar dan met cameras)
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken!Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 23:01:
[...]
Als we een 2de video maken, is een "bullet time shot" wel cool. Met al onze dslr's bij elkaar moet dit zeker wel lukken. Zo een DIY trigger systeem bouwen vind je zelfs manuals van op het internet.
op de ochtend na heb ik een rustige middag op kantoor kom maar op met de pre alpha beta versieGerardHenninger schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:41:
Okay, het volgende : op de laatste slaapkamer-scene na is de schets bijna af. Ik moet alleen nog wat dummy audio toevoegen (Octagon gaat het professioneel doen) en dan mag mogen de eerste mensen hem wel zien.
Wie heeft er morgen tijd om naar te kijken en om feedback te geven? (want het topic vertraagt de laatste dagen)
Je weet dat we al een bullettime shot hebben in onze video, toch?Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 23:01:
[...]
Als we een 2de video maken, is een "bullet time shot" wel cool. Met al onze dslr's bij elkaar moet dit zeker wel lukken. Zo een DIY trigger systeem bouwen vind je zelfs manuals van op het internet.
/me fl4pp13 zwaait. Werk morgen thuis, dus roep maar.GerardHenninger schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:41:
< Zo. Steeds meer Nikonterroristen met een eigen portret als avatar, kan ik niet achterblijven. 
Bedankt Scirocco.
Bedankt Scirocco.
My minute of fame.GerardHenninger schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 00:12:
[...]
Je weet dat we al een bullettime shot hebben in onze video, toch?
[ Voor 50% gewijzigd door Jaap-Jan op 01-07-2011 17:51 ]
Als je wat bent met de feedback van 'n ouwe gekke Belg, na 2 dagen filmen en monteren op Rock Werchter mag je 'm mij altijd even dropboxenGerardHenninger schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:41:
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Zo, ben er wel even klaar mee voor vandaag..... Morgen de puntjes op de i zetten en de demo-versie aan jullie laten zien.

Foto door : "The Mole"
ZzZzzZz

ZzZzzZz
De enige reden waarom Mandy weg wilde, was omdat jullie rustig shots zaten te bedenken terwijl zij in een klimharnas zat met 6 flitsers, in een oncomfortabele stoel en haar handen op haar rug gebonden met gaffatape. Dan zou ik ook een verhaal verzinnen dat ik nog naar een barbecue zou moeten.
Zo! De edit begint al behoorlijk vorm te krijgen. Morgen wordt er nog één rondje feedback verwerkt, en dan zorgen we er voor dat er een versie richting jullie komt! 
Oh, en Mandy vond het echt wel een eer om met dertig van zulke lieve mannen samen te werken
toch?
Oh, en Mandy vond het echt wel een eer om met dertig van zulke lieve mannen samen te werken

Die foto
En wat Muthas zegt, jullie kunnen uitkijken naar een geweldige demo!
ik moest lachenGerardHenninger schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 03:02:
Zo, ben er wel even klaar mee voor vandaag..... Morgen de puntjes op de i zetten en de demo-versie aan jullie laten zien.
[afbeelding]
ZzZzzZz
Ik maak wel tijdGerardHenninger schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 21:41:
Verwijderd
Nee dat is gewoon een shot met een steady cam. Dit zijn bullet time shots, waar een (bv) 30 tal camera's op het zelfde moment een foto trekken, en als je die dan rond een persoon plaatst. En die persoon maakt dan een vette beweging, en dan heb je een time freeze waar je dan een (bv) 120 tal graden rond die persoon kan draaien. Zoals in the matrix, of filmpje waar ze dat met surfers hebben gedaan.GerardHenninger schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 00:12:
[...]
Je weet dat we al een bullettime shot hebben in onze video, toch?
http://www.google.be/sear...sch&source=og&sa=N&tab=wi
GerardHenninger schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 03:02:
[afbeelding]
ZzZzzZz

Nee wij hebben toch echt een low-budget bullettime. Het heeft weinig te maken met al die camera's, het gaat om het slowmotion effect. Tegenwoordig wordt het steeds vaker opgenomen met een hele dure dolly + Phantom camera en niet met losse camera's.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:06:
[...]
Nee dat is gewoon een shot met een steady cam. Dit zijn bullet time shots, waar een (bv) 30 tal camera's op het zelfde moment een foto trekken, en als je die dan rond een persoon plaatst. En die persoon maakt dan een vette beweging, en dan heb je een time freeze waar je dan een (bv) 120 tal graden rond die persoon kan draaien. Zoals in the matrix, of filmpje waar ze dat met surfers hebben gedaan.
http://www.google.be/sear...sch&source=og&sa=N&tab=wi
Bullet time is a special and visual effect that refers to a digitally-enhanced simulation of variable-speed (i.e. slow motion, time-lapse, etc.) photography used in films, broadcast advertisements, and video games. It is characterized both by its extreme transformation of time (slow enough to show normally imperceptible and unfilmable events, such as flying bullets) and space (by way of the ability of the camera angle—the audience's point-of-view—to move around the scene at a normal speed while events are slowed)
Hier nog een! Zit in spanning te wachten!angel00008 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 13:02:
zo nou middag alleen op kantoor geen dingen die veel aandacht vragen kom maar op met die beta/alpha versie
Als het kan wil ik ook wel even kijken, zit op mijn werk en het is niet zo heel druk
Vanavond nog maar eens een paar uurtjes aan de geluidseffecten knutselen.

Vanavond nog maar eens een paar uurtjes aan de geluidseffecten knutselen.
Ik ben ook heel benieuwd!
EDIT:
Graag gedaan
EDIT:
Jaap-Jan schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 00:55:
< Zo. Steeds meer Nikonterroristen met een eigen portret als avatar, kan ik niet achterblijven.
Bedankt Radiant. Scirocco
Graag gedaan
[ Voor 85% gewijzigd door Scirocco op 01-07-2011 13:43 ]
LOL..ok..dan ik ook.
Ook ik heb tijd voor een (niet zo heel erg) objectief kijkje.
Ook ik heb tijd voor een (niet zo heel erg) objectief kijkje.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Ik wil best even een oog over de preview laten gaan, op welke vlakken heb je feedback nodig? Welke stukken kun je nu al zeggen dat ga ik nog anders doen?
Verwijderd
Ja maar dan zonder het cool time freeze effect, wat net het mooie is aan bullet time. Een bepaalde beweging compleet bevriezen.GerardHenninger schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:58:
[...]
Nee wij hebben toch echt een low-budget bullettime. Het heeft weinig te maken met al die camera's, het gaat om het slowmotion effect. Tegenwoordig wordt het steeds vaker opgenomen met een hele dure dolly + Phantom camera en niet met losse camera's.
[...]
Kom maar door met die demo zeg ik
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Het is gewoon een grote hoax
/me LinuX-TUX popelt vrolijk mee
Laat de producers nou maar gewoon even met rust, it's done when it's done. Tuurlijk is het leuk als dit eerder komt, maar als we nu al een beetje kwaliteit in de alpha versie hebben zitten scheelt dat later weer, en het scheelt nu ook onnodige kritiek op dingetjes die overduidelijk zijn.
De crew-preview wordt nu gerenderd en zal over 30 mins in de backstage Dropbox verschijnen 
Voor de duidelijkheid :
- Het gaat om de edit; is alles een beetje logisch en goed te volgen?
- De geluiden zijn door mij toegevoegd en zijn er ALLEEN om een beetje gevoel te geven aan de video. Alles wordt uiteindelijk vervangen door Octagon
- Zelfde geldt voor de kleuren en special effects; deze zijn NIET af.
De video staat in het mapje "!Preview" met daarbij een "feedback.txt". Zet daarin je opmerkingen
Voor de duidelijkheid :
- Het gaat om de edit; is alles een beetje logisch en goed te volgen?
- De geluiden zijn door mij toegevoegd en zijn er ALLEEN om een beetje gevoel te geven aan de video. Alles wordt uiteindelijk vervangen door Octagon
- Zelfde geldt voor de kleuren en special effects; deze zijn NIET af.
De video staat in het mapje "!Preview" met daarbij een "feedback.txt". Zet daarin je opmerkingen
Heb m net kunnen kijken. Zelfs voor een grove edit ziet het er al best geniaal uit. Nu maar eens nog een keer kritisch kijken.
Inderdaad, heb hem ook gezien, ben het met fl4pp13 eens! 
Toffe shit, en dan te bedenken dat het nog beter gaat worden!
Toffe shit, en dan te bedenken dat het nog beter gaat worden!
hihi net ook ff snel gekeken, straks nog even op mijn gemak checken, zag wel een stukje waar iets lijkt te missen, maar dat moet ik zo even terugkijken (zal de opmerkingen in het docje zetten)
Voor een alpha versie al erg gaaf 
Ik zal ook nog even zoeken naar commentaar.
Ik zal ook nog even zoeken naar commentaar.
Ziet er top uit!
Commentaar volgt in het docje voor de rest...
Commentaar volgt in het docje voor de rest...
Angel000008, je moet ff je autobewaarfunctie uitzetten in Word..
krijg de hele tijd melding van een sync..
[ Voor 0% gewijzigd door nixjuh op 01-07-2011 21:03 . Reden: 0 te weinig.. ]
ssshhht
heb hem al gesloten 
edit : stomme mac
maar mijn puntje is weinig aan te doen ben ik bang kan moeilijk het water vastzetten
volgens mij was gerard erg blij dat ie toch wel een uv filter op zn lens had zitten als ik die waterplasscene zo zit te bekijken
(en dat zijn toch echt mijn schoenen
)
al me al wat een stuk en zo ziet het er al epic uit laat staan met de juiste geluiden/motions...
edit : stomme mac
volgens mij was gerard erg blij dat ie toch wel een uv filter op zn lens had zitten als ik die waterplasscene zo zit te bekijken

al me al wat een stuk en zo ziet het er al epic uit laat staan met de juiste geluiden/motions...
[ Voor 85% gewijzigd door AjDuLion op 01-07-2011 21:05 ]
Ghehe
Moeten we het hele document niet in comic-sans zetten? (gezien het vandaag comic-sans dag is)
Moeten we het hele document niet in comic-sans zetten? (gezien het vandaag comic-sans dag is)
Goed, mijn feedback is toegevoegd als losse file, aangezien er problemen lijken te zijn met incrementals. Also, Mandy, waar zijn je gezichtsuitdrukkingen.
Je staat echt op het dak te kijken alsof het je weinig kan schelen. Een beetje paniek mag wel als je in levensgevaar bent.
[ Voor 15% gewijzigd door Fl4pp13 op 01-07-2011 21:15 ]
Ik vind jou ietsje TE natuurlijk eruit zien met die kleren hoor... verdacht... ERG verdacht!!!Jaap-Jan schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 00:55:
Bedankt Scirocco.
My minute of fame.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Nee, dat was ik met mijn maatje 51... sorry gerard...angel00008 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 21:03:
ssshhhtheb hem al gesloten
edit : stomme macmaar mijn puntje is weinig aan te doen ben ik bang kan moeilijk het water vastzetten
![]()
volgens mij was gerard erg blij dat ie toch wel een uv filter op zn lens had zitten als ik die waterplasscene zo zit te bekijken(en dat zijn toch echt mijn schoenen
)

Wow respect zeg! Zie net even snel het begin..... maar serieus mannen! Top werk verricht eeh!
Ga nu snel verder kijken!!!
@ Zandpad, nice acting mate
voor de makers, zelfs het geluid is nu al lachen hehe!
[ Voor 34% gewijzigd door Donnie op 01-07-2011 22:03 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
R.E.S.P.E.C.T. serieus... dit ziet er vet uit.... I want more!!!!!!!!!!!!!!
Thanks!Donnie schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 21:57:
Wow respect zeg! Zie net even snel het begin..... maar serieus mannen! Top werk verricht eeh!
![]()
![]()
![]()
voor de makers, zelfs het geluid is nu al lachen hehe!
En dit was niet eens de goede val! Ik heb er ook nog een gemaakt waarbij ik vol met mn rug tegen de muur draai...
En we zijn weer "HOT op GOT"
Gerard, je hebt DM!
Gerard, je hebt DM!
Wacht geduldig tot Gerard mij ook toegang verleent. Ben nou toch wel benieuwd.
I can't wait to shoot!
Gh0stw4lk3r, ik heb je file even weggegooid en je commentaar in de general file gezet, er was een conflict in dropbox, Dus niet schrikken als je file weg is
Vraagje, de producers storen zich aan het gay-handje van Zandpad op 1:59...
Nog meer mensen die dat vinden?
Kun je als gewone bezoeker ook toegang krijgen tot die eerste minuut in dropbox?
Het gaat al lekker snel met het editen
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Het viel me wel op, maar echt storen eraan kon ik niet zeggen..GerardHenninger schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 22:58:
Eerste minuut?! De hele video is afLorem_Ipsum schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:01:
Kun je als gewone bezoeker ook toegang krijgen tot die eerste minuut in dropbox?
En nee, voorlopig is het alleen toegankelijk voor die gezellige mensen die er zondag wel bij waren
filmpje binnen hengelen, 500 KB/s (stomme huisgenoten die ook weten hoe usenet werkt)
Danku voor toegang Gerard!
I can't wait to shoot!
Ik zelf!GerardHenninger schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 22:58:
[ Voor 14% gewijzigd door Zandpad op 01-07-2011 23:13 ]
Dat ligt aan Dropbox.the mod man schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:10:
filmpje binnen hengelen, 500 KB/s (stomme huisgenoten die ook weten hoe usenet werkt)
Ik stoor me er niet aan hoor.... Je fotografeert met Nikon, dus hey wat wil je. Je kan niet zo heteroseksueel zijn als al die stoere Canon boysZandpad schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:12:
[...]
Ik zelf!Inclusief vriendin! Waar is die andere, waar ik met de rug tegen de muur ineen zak?
Ben nu meteen bezig met de feedback (tja, wat moet je anders op een vrijdagavond).
Veel feedback gaat over geluid en visual effects; dat is iets voor een later stadium. Op dit moment moeten we er eerst voor zorgen dat de edit klopt en goed is. Daarna gaan we over op de visual effects (trickster gaat dat voornamelijk doen) om vervolgens door te gaan met de kleuren en het geluid.
Uhuh zeker Gerard
C.A.N.O.N moet hum naam letterlijk op de vesten zetten omdat ze anders vergeten wie ze zijn. Niet zoveel beter...
Ga je het aanpassen?
Zal even kijken of ik er een ander shot van heb.....Zandpad schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:31:
Uhuh zeker GerardC.A.N.O.N moet hum naam letterlijk op de vesten zetten omdat ze anders vergeten wie ze zijn. Niet zoveel beter...
Ga je het aanpassen?
Ik moet trouwens zeggen dat ik die knullige sound effects wel wat vind hebben. Het geeft wel een cartoonesque tintje.
Voor onze Nikon vrienden: Morgen staat Groningen in het teken van Roze zaterdag. Ik ben de stad al ontvlucht, maar misschien is het iets voor jullieGerardHenninger schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 23:16:
[...]
Ik stoor me er niet aan hoor.... Je fotografeert met Nikon, dus hey wat wil je. Je kan niet zo heteroseksueel zijn als al die stoere Canon boys
Ik geloof dat de dag al wordt vastgelegd door enkele Sony fotografen.
* citruspers is morgen geband
Ontopic vind ik de caartoony geluidjes ook best wat hebben, al zou ik ook het filmpje met "echte" geluiden willen horen voor ik oordeel
* citruspers is morgen geband
Ontopic vind ik de caartoony geluidjes ook best wat hebben, al zou ik ook het filmpje met "echte" geluiden willen horen voor ik oordeel
Let op:
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!
Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!
Behind the scenes is online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!
Double Exposure staat online! Check deze post om de video te bekijken en te lezen hoe je eventueel kan bijdragen aan de promotie!