Mag ook wel na een maand geen internet ! 
Precies in mijn 2 weken kerstvakantie
Precies in mijn 2 weken kerstvakantie
[ Voor 34% gewijzigd door mprkooij op 05-01-2013 19:11 ]
[ Voor 34% gewijzigd door mprkooij op 05-01-2013 19:11 ]
Verwijderd
Als ie het doet is het een prima ding, echter niet als je er weer achterkomt dat dat ding vast is gelopen....Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 10:21:
Wie is er nog blij met de Entone ?
Verwijderd
Naast het gegeven dat de Entone gemiddeld 2 tot 3 keer per week vastloopt, komt het ook voor dat ik bij het aanzetten een zwart of paars beeld heb. In beide gevallen moet ik de Entone resetten door de spanning er af te halen.Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 11:22:
ik niet
moet bijna dagelijks spanning eraf halen en opnieuw opstarten, omdat de afstandbediening niet meer werkt
tenminste de afstandbediening doet het wel want je ziet het blauwe lampje reageren op de Entone maar er gebeurt niets.
DUS ENTONE STAAT DAN VAST!!!!
Verwijderd
Verwijderd
Dit zelfde verhaal heb je nu onderhand 100x vermeld in deze topic, misschien is dat genoeg?Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:08:
Wij betalen in Krimpen al twee jaar voor diensten die niet geleverd worden door Caiway. Uitzending gemist is ons al ruim twee jaar geleden beloofd. Zit ook in het abonnement berekend. We hebben het alleen niet.
Ik wil je niet ontmoedigen maar dat het over een maand allemaal op orde is, verwacht ik bij lange na niet, Caiway kennende.
Verwijderd
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
Bron? Wil wel glasvezel maar zit niet zo zeer op Caiway te wachten eigenlijk.Zuluman schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:50:
als ik dat allemaal zo lees dan ben ik zo blij dat ik er van af heb gezien. nog een half jaar en hun monopolie van 1 jaar is afgelopen!
Verwijderd
verkoper. die vertelde dat Caiw één jaar monopolie heeft op het netwerk an cif omdat ze "mede"-investeerder zijn. ze krijgen bij wijze van spreken een voorsprong. en ik weet niet hoe je mede-investeerder moet lezen. enfin ik wacht geduldig af. zit er te denken een brief naar de nma te sturen. dit kan toch niet. ik heb keuze uit kabel, glasvezel en adsl. 2/3 is caiw only. klopt volgens mij niet. ik vindt het prima zo met adsl, jammer dat er nog geen vdsl is. nu haal maar 2mb per sec. duurde wel 3 weken voor mijn 3Tb schijf vol was met 2000 afleveringen.DvE schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:56:
[...]
Bron? Wil wel glasvezel maar zit niet zo zeer op Caiway te wachten eigenlijk.
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
Ik heb een brief gekregen van Wisper voor een test aansluiting bij mij thuis, dus blijkbaar heeft Caiway geen monopolie.Zuluman schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:23:
[...]
verkoper. die vertelde dat Caiw één jaar monopolie heeft op het netwerk an cif omdat ze "mede"-investeerder zijn. ze krijgen bij wijze van spreken een voorsprong. en ik weet niet hoe je mede-investeerder moet lezen. enfin ik wacht geduldig af. zit er te denken een brief naar de nma te sturen. dit kan toch niet. ik heb keuze uit kabel, glasvezel en adsl. 2/3 is caiw only. klopt volgens mij niet. ik vindt het prima zo met adsl, jammer dat er nog geen vdsl is. nu haal maar 2mb per sec. duurde wel 3 weken voor mijn 3Tb schijf vol was met 2000 afleveringen.
Verwijderd
Een slechte deal is het zeker niet. Laat ik vooropstellen dat ik al jaren een tevreden klant van Caiway ben. Nooit heb ik enige storing of signaaluitval van betekenis gehad.Dejagan schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:28:
Nouja ik ben altijd nog zeer tevreden met de glasvezel, het internet is gewoon erg stabiel tot nu toe. De voip was even dat vliegtuiggeluid maar dat was na een telefoontje opgelost, en de Entone doet het wel ok maar niet geweldig dus dat is afwachten op die nieuwe firmware die er aankomt volgens Caiway.
Besides als die entone echt zo bagger is werkt DVB-C ook en heb ik altijd nog 300/300 internet om mijn pijn te verzachten.
Natuurlijk verwacht ik wel de geadverteerde diensten geleverd maar zelfs zonder die is het echt geen slechte deal ofzo.
Heb even gekeken op de website van Wisper maar daar loop ik t.o.v. Caiway nou ook niet echt warm voor. Ken het bedrijf verder niet, misschien maken zij hun beloftes wel direct waar. Voorlopig heb ik geen klagen en zie ik de dingen die nu nog niet geregeld of niet in orde zijn als pech en tegelijkertijd als iets om naar uit te kijken.Loadjnt schreef op maandag 07 januari 2013 @ 22:56:
[...]
Ik heb een brief gekregen van Wisper voor een test aansluiting bij mij thuis, dus blijkbaar heeft Caiway geen monopolie.
En kijk eens wat je bij wisper voor iptv set top box kan huren:dedrogist schreef op maandag 07 januari 2013 @ 23:21:
[...]
Heb even gekeken op de website van Wisper maar daar loop ik t.o.v. Caiway nou ook niet echt warm voor. Ken het bedrijf verder niet, misschien maken zij hun beloftes wel direct waar. Voorlopig heb ik geen klagen en zie ik de dingen die nu nog niet geregeld of niet in orde zijn als pech en tegelijkertijd als iets om naar uit te kijken.
Ik woon ook in Wateringse veld ja. Helaas is de installatie bij mij niet door gegaan omdat ik geen stopcontact had in de meterkast. Whisper zou nog contact opnemen omtrent het plaatsen van het stopcontact, maar ik heb helaas geen reactie meer gehad.babbi schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:51:
@Loadjnt, even een vraag aan jou over dat Whisper gebeuren woon jij in het Waterings Veld of een ander Caiway gebied?
Ja dat vind ik in principe ook een beetje klote, toen ik ze er over mailde kreeg ik als reactie dat er geen plannen voor zijn helaas.....Zuluman schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:23:
interessant dat whisper ook op het glasvezelnetwerk wateringse veld komt. ik wacht wel op tweakdsl. tv hou ik van caiw en van zomer komt er een schotel bij speciaal voor dance zenders. tmf is gestopt maar ze hebben er niks voor vervangen terwijl er genoeg alternatieven zijn.
Wind, Waves and Snow
De streams van Caiway zijn voorzien van een encryptie die voorlopig niet gekraakt gaat worden. Dus ook al krijg je de stream op je pc, dan nog kun je er helemaal niets mee.bigfooter schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:40:
Heeft iemand hier tv werkend op een mediacenter via glasvezel caiway? Ik heb dit geprobeerd aan de hand van het volgende topic maar ik loop vast omdat deze is geschreven voor een animo ontvanger. Ik krijg dus niet gevonden welk IP de Entoine krijgt toegewezen van caiway.
[ Voor 0% gewijzigd door Sikkek op 10-01-2013 14:09 . Reden: tv -> pc ]
Ik heb thuis de inlog gegevens liggen. Het ging erom dat er een stopcontact aanwezig moest zijn in de meterkast omdat daar ook de glasvezel in uitkomt. En de installateur gaf aan dat Wisper eventueel een stopcontact kon laten plaatsen. Het ging om een "pilot" in Wateringse Veld." Dus ik heb het hier over de provider Wisper.babbi schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:13:
Ik heb het idee dat whisper niet komt op de cif lijn, de gene had het over een stopcontact maken in de meterkast en dat bedrijf heet misschien ook whisper?
Waar in Wateringse Veld woon je? Toevallig in de binnentuinen? Daar heeft Reggefiber namelijk ook een en ander lopen.Loadjnt schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:24:
[...]
Ik heb thuis de inlog gegevens liggen. Het ging erom dat er een stopcontact aanwezig moest zijn in de meterkast omdat daar ook de glasvezel in uitkomt. En de installateur gaf aan dat Wisper eventueel een stopcontact kon laten plaatsen. Het ging om een "pilot" in Wateringse Veld." Dus ik heb het hier over de provider Wisper.
Ik woon in Karmoy. Naast Wateringseveld College.Sikkek schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:01:
[...]
Waar in Wateringse Veld woon je? Toevallig in de binnentuinen? Daar heeft Reggefiber namelijk ook een en ander lopen.
Oke, dan blijf ik maar voorlopig via de kabel kijken. Die Entoine voegt tot op heden niks toe!Sikkek schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:27:
[...]
De streams van Caiway zijn voorzien van een encryptie die voorlopig niet gekraakt gaat worden. Dus ook al krijg je de stream op je pc, dan nog kun je er helemaal niets mee.
Wind, Waves and Snow
Meer dan voldoende opties om het DVB-C signaal op te pakken voor je mediacenter, alleen zul je natuurlijk wel in hardware moeten investeren (als je die nog niet hebt). En zo 'meewerkend' *kuch* als kabelaars zijn om met decodeeroplossingen voor DVB-C te komen, zo zullen ze dat ook wel voor IPTV worden.bigfooter schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:12:
[...]
Oke, dan blijf ik maar voorlopig via de kabel kijken. Die Entoine voegt tot op heden niks toe!
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:43:
Ik kreeg van Caiway het volgende als reactie op mijn verzoek tot het leveren van diensten als VOD en Uitzending Gemist, of bij het niet leveren daarvan, het verzoek om enige vorm van compensatie:
'Bedankt voor uw mail,
Volgende week zal er een mailing zijn onder onze klanten die op dit moment diensten over glasvezel. Inhoudelijk kan ik hier nog geen informatie over geven. Wel kan ik u aangegeven dat Caiway u conform onze algemene voorwaarden geen compensatie zal toekennen. Wij willen u vriendelijk om de mail volgende week af te wachten. Hierin vind u meer informatie omtrent vod en uitzending gemist.
Met vriendelijke groet,
[naam medewerker]
Caiway Webcare Team
'
N.B.: Speculeren heeft geen zin.
Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl
Nogmaals ik had me aangemeld voor de Pilot en daarom kreeg ik een brief met inloggegevens thuis gestuurd. Nu kun je inderdaad nog geen abonnement afsluiten.babbi schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:43:
@loadjnt, inlog gegevens van Whisper dus je kan een ABO afsluiten? Dat lijkt mij heel erg sterk.... Laat ons eens weten?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2013 21:27 ]
Ik heb ook vandaag voor het eerst last gehad van een vliegtuig in mijn telefoon. Helpdesk kwam niet verder dan het modem opnieuw starten....tobitronics schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:06:
Dan ga ik ook maar eens een keer bellen, naast entone problemen (al gemeld via mail en hier) vandaag ook voor het eerst het opstartende vliegtuig gehoord tijdens een telefoongesprek.....
Dit is inderdaad waar, ik heb hier gelezen dat iemand anders ook problemen had met de interne klok waardoor er niet opgenomen wordt. Hij kreeg een andere Entone opgestuurd. Ik moet wachten op de update die ze begin februari verwachten. Het zou kunnen dat er een oplossing voor dit probleem in de firmware is gevonden maar het blijft vreemd.Tia Dalma schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:19:
Dat gezegd hebbende valt me op hoe wisselend er dus door medewerkers van het CC gereageerd wordt op dezelfde soort problemen bij verschillende gebruikers. Zie ook het voorbeeld van Ralph.
Zo, Caiway Webcare, kom d'r maar in!
Verwijderd
Dat kan heel goed. De CC medewerkers hebben een scherm voor zich waar ze doorheen moeten lopen (script). Dat gaat ong. zo: wanneer A, dan B. Wanneer A niet, dan C, en ga zo door. Ongetwijfelt zijn de medewerkers opgeleidt om hiermee de klant zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maar verder dan dit kunnen ze niet gaan.Tia Dalma schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:19:
Ik ben vanavond uitstekend geholpen met mijn Entone die zich spontaan op mute zet en met geen enkele toetscombinatie meer zich terug laat zetten, en met een harde schijf die geformatteerd moet worden omdat na een reset de index van mijn opnames was verdwenen. Er is meegedacht en meegekeken, ik ben keurig teruggebeld om te checken of eea verholpen was en toen dat niet het geval bleek, is direct werk gemaakt van een omruilactie van de Entone. Die heb ik met een beetje mazzel nog dit weekend in huis.![]()
Dat gezegd hebbende valt me op hoe wisselend er dus door medewerkers van het CC gereageerd wordt op dezelfde soort problemen bij verschillende gebruikers. Zie ook het voorbeeld van Ralph. Het is niet erg bemoedigend dat het al dan niet oplossen van je probleem moet vallen of staan met degene die je toevallig aan de lijn krijgt. Ik ga vermoeden dat er een gebrek aan goed ondersteuningsproces en/of voorlichten of bijpraten van alle medewerkers aan ten grondslag ligt. Zou toch niet zo moeten zijn dat je maar terug moet bellen en hopen dat je dit keer iemand anders krijgt die je wél een bevredigende oplossing in één keer biedt.![]()
Gek ook dat eea niet zo goed geregistreerd wordt door sommige medewerkers: ook ik moest opnieuw mijn verhaal doen. En dat terwijl mij zelfs de vorige keer op mijn hart werd gedrukt dat mijn harde schijf probleem binnenkort op afstand verholpen zou worden! Overduidelijk luchtfietserijk van die betrokken medewerker, aangezien dat helemaal niet kán, hoor ik vanavond.![]()
Zo, Caiway Webcare, kom d'r maar in!
Verwijderd
Waar is de mailing? Maar liever heb ik gewoon antwoord op waar de beloofde interactieve diensten blijven.Caiway schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:50:
Zojuist lees ik de mail terug die ik eerder vandaag aan je verstuurd heb. Excuses voor het feit dat ik het woord 'verzoeken' overgeslagen heb.
Mochten er na de mailing nog vragen zijn dan horen wij dat graag!
Met vriendelijke groet,
Michiel de Vries
Caiway Webcare Team
[...]
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
[ Voor 11% gewijzigd door ralph0603 op 21-01-2013 00:04 ]
Ik heb onder normale omstandigheden zo'n 30 mb/sec, maar nu zit ik rond de 13. Ik begon al te twijfelen of het aan mijn apparatuur lag...babbi schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:09:
Ik ben niet echt tevreden over de snelheid op dit ogenblik. Normaal via usenet altijd 30mb/sec en de laatste dagen rond 18mb/sec. Nog meer mensen met problemen?
Ik wel. Ik zal hem later quoten.Dejagan schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:27:
Ging er niet een mailing komen over de nog niet geleverde services? Ik heb nog niets gehad hier.
Xbox Live: Ofthewell NL
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door ralph0603 op 26-01-2013 11:14 ]
[ Voor 24% gewijzigd door ralph0603 op 26-01-2013 16:14 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Ofthewell op 26-01-2013 16:26 ]
Speedtest.net is niet echt betrouwbaar met deze snelheden. Je moet deze pakken: http://speedtest.reggefiber.nl/beta/Hairball schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 16:21:
Hmm, ik denk ook dat ze wat gesleuteld hebben. Vertrouw speedtest.net niet zo met de snelheden, maar toch leuk om te zien
Edit: Bij Caiway's eigen speedtest haal ik 318/320. Als dit zo blijft vind ik het allemaal prima, dan kunnen de VOD diensten wel wegblijven
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door ralph0603 op 26-01-2013 18:19 ]
[ Voor 52% gewijzigd door Sikkek op 28-01-2013 13:20 ]
De afstandbediening is volgens mij gewoon een ramp. Ik moet zeggen dat ik die hele Entone eigenlijk niet meer gebruik, want het biedt geen enkele toegevoegde waarde tenzij je dingen wilt opnemen.Tia Dalma schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:03:
Klein vraagje over de Entone: ik heb inmiddels een nieuwe. Die blijft alleen soms slecht reageren op de afstandsbediening (knippert wel ter bevestiging op de Entone, maar geen actie), en het omzetten van volumeregeling van Entone naar TV krijg ik maar niet voor elkaar: OK + UP en OK + DOWN indrukken doet het niet (geen knipperende MENU knop ter bevestiging). Programmeren is wel gewoon gelukt.
Iemand een idee? TV is een Sony KDL-32EX711.
Wij maken hier gebruik van een universele afstandbediening( logitech harmony one). Hier reageert de entone prima op. Geen problemen mee. Als je de afstandbediening van de Entone pakt wordt het inderdaad drama. Probleem zit hem dus niet in de entone.Tia Dalma schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:40:
Dat dingen opnemen is idd wat ik (ook) wil. En hoe kijk jij dan TV via glas? Of ben je terug op coax?
Ik kijk tegenwoordig alleen via coax. Dat heeft met name met de Entone te maken (vastlopers en de afstandsbediening). Een logitech harmony zou wel een oplossing kunnen zijn, maar ik vind het belachelijk dat ik zo'n ding moet aanschaffen omdat de Entone zo'n rot remote heeft.Tia Dalma schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:40:
Dat dingen opnemen is idd wat ik (ook) wil. En hoe kijk jij dan TV via glas? Of ben je terug op coax?
[ Voor 9% gewijzigd door babbi op 29-01-2013 20:40 ]
Ook ik mag nu de volle pond betalen, alleen klopt dit volgens mij wel. Ik ben gestart op 6 november. Korting gold dan tot 6 februari. Dit komt overeen met hetgeen ik op de factuur zie staan.babbi schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:33:
Wel gvd ik zit in mijn 3de maand met glas en ze schrijven nu al 70euro af:( De tweede afschrijving was ook 42 euro:( Nu 30 euro te veel☹ Dit is mijn 3de afschrijving.
Volgens mij liepen jullie hier iemand af te zeiken. O wat was die negatief. Nou woon zelf ook in Krimpen en wacht nu ook ruim 2 jaar op de nieuwe pakketten.Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 13:26:
Tjonge, dat zou ik niet accepteren als het niet opgelost wordt.
Je betaalt tenslotte voor 300 mb toch?
[ Voor 4% gewijzigd door jeroen028 op 30-01-2013 10:20 ]
Verwijderd
Waarom vloeken, je wist het toch.babbi schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:33:
Wel gvd ik zit in mijn 3de maand met glas en ze schrijven nu al 70euro af:( De tweede afschrijving was ook 42 euro:( Nu 30 euro te veel☹ Dit is mijn 3de afschrijving.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2013 11:11 ]
[ Voor 27% gewijzigd door jeroen028 op 30-01-2013 13:40 ]
Voorlopig doet mijn 300/300 het met 300/300 en ben ik dik tevreden. Hier doet de entone het afgezien van 1 of 2 keer vastgelopen ook prima incluus afstandsbediening.jeroen028 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:33:
Nou die 170/400 haal je zeker met speedtest.Deze is niet goed.
Ik zeg alleen 2 jaar geleden liet ik ook 90/90 mb zien en ja we worden as. vrijdag door Caiway teruggezet naar 50 mb na 2 jaar wachten op uitzendinggemist die nooit kwam.
Wat ik hier mee wil zeggen laat horen op andere sites oa wat 4k zegt bij klacht.nl, caiway gebruikers, tros radar enz. Je kan hier maar wat roepen maar Caiway komt hier niet vaak.
Hoe sneller het bij jullie loopt hoe sneller wij het krijgen in Krimpen.
Wel fijn dat je nog ergens om Caiway moet lachen, ben benieuwd hoe je over een jaar denkt.
Dat zijn ook websites waar je alleen gaat komen als je iets negatiefs te melden hebt over de dienstverlening, ik vind het allemaal wel meevallen en heb vaag genoeg echt geen problemen met de afstandsbediening.jeroen028 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:43:
Ik lees toch hele andere berichten op mijncaiway, klacht.nl, caiway gebruikers.
Ik zal me hebben vergist klaarblijkelijk.
Gelukkig toch iemand tevreden.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq