[CAIWAY] Glasvezel in Wateringse veld Den Haag

Pagina: 1 ... 14 ... 24 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:46
Mag ook wel na een maand geen internet ! :)

Precies in mijn 2 weken kerstvakantie ;(

[ Voor 34% gewijzigd door mprkooij op 05-01-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ik merk dat ik ´s nachts wel veel hogere snelheden haal dan overdag. Wat haal jij met een download file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:46
Meestal rond de 30000 - 40000 Kb/s als ik aan het downloaden ben via Alt.Binz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie is er nog blij met de Entone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik niet
moet bijna dagelijks spanning eraf halen en opnieuw opstarten, omdat de afstandbediening niet meer werkt
tenminste de afstandbediening doet het wel want je ziet het blauwe lampje reageren op de Entone maar er gebeurt niets.
DUS ENTONE STAAT DAN VAST!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 12:24
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 10:21:
Wie is er nog blij met de Entone ?
Als ie het doet is het een prima ding, echter niet als je er weer achterkomt dat dat ding vast is gelopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 11:22:
ik niet
moet bijna dagelijks spanning eraf halen en opnieuw opstarten, omdat de afstandbediening niet meer werkt
tenminste de afstandbediening doet het wel want je ziet het blauwe lampje reageren op de Entone maar er gebeurt niets.
DUS ENTONE STAAT DAN VAST!!!!
Naast het gegeven dat de Entone gemiddeld 2 tot 3 keer per week vastloopt, komt het ook voor dat ik bij het aanzetten een zwart of paars beeld heb. In beide gevallen moet ik de Entone resetten door de spanning er af te halen.
Wanneer je naar een ander kanaal schakelt zie je een menu in beeld met info over dit kanaal. Dit menu blijft ook regelmatig in beeld en scrolt door alle kanalen (zonder om te schakelen overigens). Ook hier is een reset de enige methode om dit weg te krijgen.
Ik hoop echt dat de nieuwe firmware een hele verbetering gaat opleveren.

Tot nu toe heb ik van Caiway de korting op het pakket gekregen en betaal 40 euro per maand. Nog 1 maand te gaan en daarna zou het volledige bedrag betaald moeten worden. Dus heeft Caiway nog 1 maand om de problemen op te lossen en het volledige pakket aan te bieden, dus ook met VOD. Ik heb geen zin om te gaan betalen voor een dienst die niet geleverd wordt. Je koopt tenslotte bij de bakker ook geen brood om het daarna in de winkel te laten liggen.

Enige reactie van webcare hierover misschien?
Wat kunnen en mogen we deze maand verwachten in de zin van oplossingen?
Wat hebben jullie van mij nodig om inzicht in de problemen te krijgen?
Hoe zit dat met die logbestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij betalen in Krimpen al twee jaar voor diensten die niet geleverd worden door Caiway. Uitzending gemist is ons al ruim twee jaar geleden beloofd. Zit ook in het abonnement berekend. We hebben het alleen niet.

Ik wil je niet ontmoedigen maar dat het over een maand allemaal op orde is, verwacht ik bij lange na niet, Caiway kennende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom Caiway uitkomt bij een receiver die blijkbaar vol met fouten zit. Ik wacht sinds donderdag op het Entone pakket ( dagen, weken? ) en hoop dat ik eigenlijk geen problemen heb als ik hem ontvang. Sowieso verwacht/eis ik dat Caiway alles oplost mochten er problemen zijn. Bij mijn kabelinternet hebben ze dat namelijk wel altijd gedaan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:37
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:08:
Wij betalen in Krimpen al twee jaar voor diensten die niet geleverd worden door Caiway. Uitzending gemist is ons al ruim twee jaar geleden beloofd. Zit ook in het abonnement berekend. We hebben het alleen niet.

Ik wil je niet ontmoedigen maar dat het over een maand allemaal op orde is, verwacht ik bij lange na niet, Caiway kennende.
Dit zelfde verhaal heb je nu onderhand 100x vermeld in deze topic, misschien is dat genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil alleen een indicatie geven voor degenen die vervlogen door hoop onrealistische doelstellingen van Caiway verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
En ook dat heb je al 100 keer gedaan...

We weten het nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag het me af, gezien de verwachtingen die ik hier nog lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tia Dalma
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-06 08:52
Welnu, 4320p, dan heb je je punt gemaakt en je doel bereikt. En nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 07:30

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

als ik dat allemaal zo lees dan ben ik zo blij dat ik er van af heb gezien. nog een half jaar en hun monopolie van 1 jaar is afgelopen!

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tia Dalma
@Zuluman Het mooie is dat je hier alleen de negatieve kanten leest. In mijn geval is het vliegtuiggeluid inmiddels klaarblijkelijk opgelost, en zit ik alleen nog even met een Entone die nog wat haperingen kent. Mogelijk is dat vandaag ook opgelost, en dan heb ik een prima werkend product. Ik voor mij ben blij met de goede kwaliteit van het tv-signaal, de snelheid van mijn internetverbinding (en dan heb ik het kleinste pakket) en ook weer inmiddels met het telefoonsignaal. Beetje jammer dat ik nu mijn nummers moet kiezen alsof ik mobiel bel, maar dat is ook zo gewend en aangepast in mijn handheld.

Ik ben dus blij dat ik het wél gedaan heb, anders zat ik nu nog met een duurder geworden KPN pakket, een ADSL die door te ver weg geplaatste wijkcentrale maar 2Mbit max per seconde aan kon, en sowieso geen VOD etc. En ik kon ook geen programma's opnemen want ik had geen recorder tot nu toe. Ja, jammer dat het nu even mis is gegaan met de films die ik had opgenomen, maar dat is ook even eigen stommiteit geweest: we hadden die reset niet hoeven doen tenslotte.

Kortom, mijn glas is nog steeds minstens halfvol, en niet gevuld met azijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 13:15

DvE

ORA-00000

Zuluman schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:50:
als ik dat allemaal zo lees dan ben ik zo blij dat ik er van af heb gezien. nog een half jaar en hun monopolie van 1 jaar is afgelopen!
Bron? Wil wel glasvezel maar zit niet zo zeer op Caiway te wachten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar een half jaar ? Komt er dan een tweede aanbieder bij ?

Je maakt me nieuwsgierig. Hier in Krimpen zit Caiway al bijna drie jaar op de glasvezel en het is nog steeds alleen maar Caiway, Caiway en Caiway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tia Dalma
Vraag: kan Caiway op afstand in mijn Entone? Is dat technisch mogelijk, ja of nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

DvE schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:56:
[...]

Bron? Wil wel glasvezel maar zit niet zo zeer op Caiway te wachten eigenlijk.
verkoper. die vertelde dat Caiw één jaar monopolie heeft op het netwerk an cif omdat ze "mede"-investeerder zijn. ze krijgen bij wijze van spreken een voorsprong. en ik weet niet hoe je mede-investeerder moet lezen. enfin ik wacht geduldig af. zit er te denken een brief naar de nma te sturen. dit kan toch niet. ik heb keuze uit kabel, glasvezel en adsl. 2/3 is caiw only. klopt volgens mij niet. ik vindt het prima zo met adsl, jammer dat er nog geen vdsl is. nu haal maar 2mb per sec. duurde wel 3 weken voor mijn 3Tb schijf vol was met 2000 afleveringen.

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Nouja ik ben altijd nog zeer tevreden met de glasvezel, het internet is gewoon erg stabiel tot nu toe. De voip was even dat vliegtuiggeluid maar dat was na een telefoontje opgelost, en de Entone doet het wel ok maar niet geweldig dus dat is afwachten op die nieuwe firmware die er aankomt volgens Caiway.

Besides als die entone echt zo bagger is werkt DVB-C ook en heb ik altijd nog 300/300 internet om mijn pijn te verzachten.

Natuurlijk verwacht ik wel de geadverteerde diensten geleverd maar zelfs zonder die is het echt geen slechte deal ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-05 11:52
Zuluman schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:23:
[...]

verkoper. die vertelde dat Caiw één jaar monopolie heeft op het netwerk an cif omdat ze "mede"-investeerder zijn. ze krijgen bij wijze van spreken een voorsprong. en ik weet niet hoe je mede-investeerder moet lezen. enfin ik wacht geduldig af. zit er te denken een brief naar de nma te sturen. dit kan toch niet. ik heb keuze uit kabel, glasvezel en adsl. 2/3 is caiw only. klopt volgens mij niet. ik vindt het prima zo met adsl, jammer dat er nog geen vdsl is. nu haal maar 2mb per sec. duurde wel 3 weken voor mijn 3Tb schijf vol was met 2000 afleveringen.
Ik heb een brief gekregen van Wisper voor een test aansluiting bij mij thuis, dus blijkbaar heeft Caiway geen monopolie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dejagan schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:28:
Nouja ik ben altijd nog zeer tevreden met de glasvezel, het internet is gewoon erg stabiel tot nu toe. De voip was even dat vliegtuiggeluid maar dat was na een telefoontje opgelost, en de Entone doet het wel ok maar niet geweldig dus dat is afwachten op die nieuwe firmware die er aankomt volgens Caiway.

Besides als die entone echt zo bagger is werkt DVB-C ook en heb ik altijd nog 300/300 internet om mijn pijn te verzachten.

Natuurlijk verwacht ik wel de geadverteerde diensten geleverd maar zelfs zonder die is het echt geen slechte deal ofzo.
Een slechte deal is het zeker niet. Laat ik vooropstellen dat ik al jaren een tevreden klant van Caiway ben. Nooit heb ik enige storing of signaaluitval van betekenis gehad.

Wel vind ik dat ik mag verwachten dat de beloofde diensten op korte termijn beschikbaar zijn, zeker als ik het volledige maandtarief moet gaan betalen. Daarnaast wordt ik het eerlijk gezegd wel een beetje zat om een paar keer per week de stekker van de Entone eruit te trekken omdat de ontvanger vastgelopen is of andere rare kuren vertoond. Vanavond bijvoorbeeld was het weer zover. De Entone stond op RTL4 en liet zich niet op een ander kanaal zetten. De bekende reset loste dit op. Het televisiesignaal op zich daarentegen is van uitstekende kwaliteit. De internetsnelheid is okey (ook al kan ik met mijn hardware niet optimaal van de snelheid gebruik maken) en met telefonie heb ik al helemaal geen problemen gehad.
Kortom, het door Caiway geleverde signaal is prima, alleen de Entone doet niet wat hij moet doen. Goedkoop is duurkoop misschien? Ben eigenlijk wel benieuwd of er dergelijke ontvangers los te koop zijn die met Caiway compatible zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedrogist
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:50
Loadjnt schreef op maandag 07 januari 2013 @ 22:56:
[...]

Ik heb een brief gekregen van Wisper voor een test aansluiting bij mij thuis, dus blijkbaar heeft Caiway geen monopolie.
Heb even gekeken op de website van Wisper maar daar loop ik t.o.v. Caiway nou ook niet echt warm voor. Ken het bedrijf verder niet, misschien maken zij hun beloftes wel direct waar. Voorlopig heb ik geen klagen en zie ik de dingen die nu nog niet geregeld of niet in orde zijn als pech en tegelijkertijd als iets om naar uit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
dedrogist schreef op maandag 07 januari 2013 @ 23:21:
[...]

Heb even gekeken op de website van Wisper maar daar loop ik t.o.v. Caiway nou ook niet echt warm voor. Ken het bedrijf verder niet, misschien maken zij hun beloftes wel direct waar. Voorlopig heb ik geen klagen en zie ik de dingen die nu nog niet geregeld of niet in orde zijn als pech en tegelijkertijd als iets om naar uit te kijken.
En kijk eens wat je bij wisper voor iptv set top box kan huren:

http://multivisietv.nl/index.php/multibox

8)7

Ik zou zweren dat ze een tijdje geleden ook adverteerden met andere apps op die Entone trouwens, dezelfde als Caiway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zenderaanbod van Whisper is wel erg mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Modbreak:Zullen we in het topic nu gewoon praten over de glasvezelverbinding in Wateringse veld? Negatieve verhalen over andere omgevingen horen hier niet te worden besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 08:23
@Loadjnt, even een vraag aan jou over dat Whisper gebeuren woon jij in het Waterings Veld of een ander Caiway gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
babbi schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 10:51:
@Loadjnt, even een vraag aan jou over dat Whisper gebeuren woon jij in het Waterings Veld of een ander Caiway gebied?
Ik woon ook in Wateringse veld ja. Helaas is de installatie bij mij niet door gegaan omdat ik geen stopcontact had in de meterkast. Whisper zou nog contact opnemen omtrent het plaatsen van het stopcontact, maar ik heb helaas geen reactie meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman

Zuluman

interessant dat whisper ook op het glasvezelnetwerk wateringse veld komt. ik wacht wel op tweakdsl. tv hou ik van caiw en van zomer komt er een schotel bij speciaal voor dance zenders. tmf is gestopt maar ze hebben er niks voor vervangen terwijl er genoeg alternatieven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Zuluman schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 19:23:
interessant dat whisper ook op het glasvezelnetwerk wateringse veld komt. ik wacht wel op tweakdsl. tv hou ik van caiw en van zomer komt er een schotel bij speciaal voor dance zenders. tmf is gestopt maar ze hebben er niks voor vervangen terwijl er genoeg alternatieven zijn.
Ja dat vind ik in principe ook een beetje klote, toen ik ze er over mailde kreeg ik als reactie dat er geen plannen voor zijn helaas.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfooter
  • Laatst online: 17-06 16:36
Heeft iemand hier tv werkend op een mediacenter via glasvezel caiway? Ik heb dit geprobeerd aan de hand van het volgende topic maar ik loop vast omdat deze is geschreven voor een animo ontvanger. Ik krijg dus niet gevonden welk IP de Entoine krijgt toegewezen van caiway.

Wind, Waves and Snow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ik heb het idee dat whisper niet komt op de cif lijn, de gene had het over een stopcontact maken in de meterkast en dat bedrijf heet misschien ook whisper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 20:59
bigfooter schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:40:
Heeft iemand hier tv werkend op een mediacenter via glasvezel caiway? Ik heb dit geprobeerd aan de hand van het volgende topic maar ik loop vast omdat deze is geschreven voor een animo ontvanger. Ik krijg dus niet gevonden welk IP de Entoine krijgt toegewezen van caiway.
De streams van Caiway zijn voorzien van een encryptie die voorlopig niet gekraakt gaat worden. Dus ook al krijg je de stream op je pc, dan nog kun je er helemaal niets mee.

[ Voor 0% gewijzigd door Sikkek op 10-01-2013 14:09 . Reden: tv -> pc ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
babbi schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:13:
Ik heb het idee dat whisper niet komt op de cif lijn, de gene had het over een stopcontact maken in de meterkast en dat bedrijf heet misschien ook whisper?
Ik heb thuis de inlog gegevens liggen. Het ging erom dat er een stopcontact aanwezig moest zijn in de meterkast omdat daar ook de glasvezel in uitkomt. En de installateur gaf aan dat Wisper eventueel een stopcontact kon laten plaatsen. Het ging om een "pilot" in Wateringse Veld." Dus ik heb het hier over de provider Wisper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
Loadjnt schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:24:
[...]
Ik heb thuis de inlog gegevens liggen. Het ging erom dat er een stopcontact aanwezig moest zijn in de meterkast omdat daar ook de glasvezel in uitkomt. En de installateur gaf aan dat Wisper eventueel een stopcontact kon laten plaatsen. Het ging om een "pilot" in Wateringse Veld." Dus ik heb het hier over de provider Wisper.
Waar in Wateringse Veld woon je? Toevallig in de binnentuinen? Daar heeft Reggefiber namelijk ook een en ander lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
Sikkek schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:01:
[...]

Waar in Wateringse Veld woon je? Toevallig in de binnentuinen? Daar heeft Reggefiber namelijk ook een en ander lopen.
Ik woon in Karmoy. Naast Wateringseveld College.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfooter
  • Laatst online: 17-06 16:36
Sikkek schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:27:
[...]

De streams van Caiway zijn voorzien van een encryptie die voorlopig niet gekraakt gaat worden. Dus ook al krijg je de stream op je pc, dan nog kun je er helemaal niets mee.
Oke, dan blijf ik maar voorlopig via de kabel kijken. Die Entoine voegt tot op heden niks toe!

Wind, Waves and Snow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
He inlog gegevens van Whisper? Dus je heb ook een Abo keuze bij hun? Ik dacht echt dat cif/ caiway niemand toeliet op de lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten @klet.st
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 18:16
bigfooter schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:12:
[...]

Oke, dan blijf ik maar voorlopig via de kabel kijken. Die Entoine voegt tot op heden niks toe!
Meer dan voldoende opties om het DVB-C signaal op te pakken voor je mediacenter, alleen zul je natuurlijk wel in hardware moeten investeren (als je die nog niet hebt). En zo 'meewerkend' *kuch* als kabelaars zijn om met decodeeroplossingen voor DVB-C te komen, zo zullen ze dat ook wel voor IPTV worden.

Ik heb zelf twee FloppyDTV ontvangers (onder CAM) en dat werkt prima. Heb ook ff zitten twijfelen of ik nog een HDHomerun netwerk tuner (http://www.hdhomerun.com/products/models/hdhr3-dt/) erbij zal nemen, maar die oude ontvangers doen het nog prima..

En eigenlijk is het voor normaal TV kijken net zo.. M'n TV in de woonkamer kan bijna alles wat die Entone kan, alleen niet tegelijk opname doen en TV kijken. Maar daar heb ik nog die Humax ontvanger voor uit het alles-in-een kabelpakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moppentappers
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:23
Als Whisper beschikbaar komt in wateringseveld zou ik daar wel enorm enthousiast van worden, een stuk hogere snelheden en als ik kijk naar Alphen a/d Rijn is het ook nog behoorlijk voordelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg van Caiway het volgende als reactie op mijn verzoek tot het leveren van diensten als VOD en Uitzending Gemist, of bij het niet leveren daarvan, het verzoek om enige vorm van compensatie:

'Bedankt voor uw mail,

Volgende week zal er een mailing zijn onder onze klanten die op dit moment diensten over glasvezel. Inhoudelijk kan ik hier nog geen informatie over geven. Wel kan ik u aangegeven dat Caiway u conform onze algemene voorwaarden geen compensatie zal toekennen. Wij willen u vriendelijk om de mail volgende week af te wachten. Hierin vind u meer informatie omtrent vod en uitzending gemist.

Met vriendelijke groet,
[naam medewerker]
Caiway Webcare Team
'
N.B.: Speculeren heeft geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
@loadjnt, inlog gegevens van Whisper dus je kan een ABO afsluiten? Dat lijkt mij heel erg sterk.... Laat ons eens weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-02-2024

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Zojuist lees ik de mail terug die ik eerder vandaag aan je verstuurd heb. Excuses voor het feit dat ik het woord 'verzoeken' overgeslagen heb.

Mochten er na de mailing nog vragen zijn dan horen wij dat graag!

Met vriendelijke groet,
Michiel de Vries
Caiway Webcare Team
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:43:
Ik kreeg van Caiway het volgende als reactie op mijn verzoek tot het leveren van diensten als VOD en Uitzending Gemist, of bij het niet leveren daarvan, het verzoek om enige vorm van compensatie:

'Bedankt voor uw mail,

Volgende week zal er een mailing zijn onder onze klanten die op dit moment diensten over glasvezel. Inhoudelijk kan ik hier nog geen informatie over geven. Wel kan ik u aangegeven dat Caiway u conform onze algemene voorwaarden geen compensatie zal toekennen. Wij willen u vriendelijk om de mail volgende week af te wachten. Hierin vind u meer informatie omtrent vod en uitzending gemist.

Met vriendelijke groet,
[naam medewerker]
Caiway Webcare Team
'
N.B.: Speculeren heeft geen zin.

Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
babbi schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:43:
@loadjnt, inlog gegevens van Whisper dus je kan een ABO afsluiten? Dat lijkt mij heel erg sterk.... Laat ons eens weten?
Nogmaals ik had me aangemeld voor de Pilot en daarom kreeg ik een brief met inloggegevens thuis gestuurd. Nu kun je inderdaad nog geen abonnement afsluiten.

Deze mail kreeg ik vandaag trouwens van Wisper:

Geachte heer ......,

Momenteel is het helaas niet meer mogelijk aan de pilot deel te nemen, aangezien deze zich in een afrondende fase bevindt.
Wel is Wisper voornemens de pilot om te zetten in een regulier glasvezelaanbod.

De gesprekken hierover lopen echter nog zodat er nog geen duidelijkheid is over een mogelijke startdatum.
We zullen u informeren zodra dit wel bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ok nou misschien in de toekomst... Ben dik tevreden met glas nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste dagen het 1 en ander geinstalleerd aan pakketten in het wateringse veld,
en tot nu toe op een paar kleine hikkers na is alles top verlopen.
vind het beeld super en tevens werkt internet best snel..

moet ik wel toegeven dat het in het ene blok iets sneller is dan het ander,
vergeet niet dat alle signalen het huis binnen komen via glas, zodra glas iets te scherp in een bocht ligt
dan kan je al snelheid verliezen, en tevens omdat er een kast tussen zit die het signaal over koper verstuurd zal er ook wat verlies kunnen optreden..

voor de meeste mensen die glas willen is het inderdaad verstandig om een stopcontact in je mk te hebben.
let hier wel op dat sommige bedrijven echt de hoofdprijs vragen!!
verder staat er wel zo leuk vermeld dat iedereen het kan aanleggen, nou ik daag ze in sommige situaties uit hahaha

suc6 voor degene die het zelf doen en voor de andere die het uitbesteden mss tot ziens :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 09:58
Ik krijg binnenkort de sleutel voor een woning in het Wateringse veld. Heb meteen gebeld met Caiway en die geven aan dat er tot eind maart geen glas meer kan worden uitgeleverd (vanwege de apparatuur die momenteel niet geleverd kan worden).

Zelfde verhaal toen ik belde naar Cbizz. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Cbizz? Ze maken uiteindelijk gebruik van de glas infrastructuur van Caiway, maar omdat het een zakelijke provider is verwacht ik een betere dienstverlening. Is dat zo, of hebben jullie andere ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Heb vandaag Caiway gebeld, met de mededeling dat mijn Entone dagelijks vastloopt. Eerst kreeg ik iemand aan de lijn die vertelde dat dit mijn probleem was en ze verder niks konden doen.

Daar was ik het niet mee eens dus ik belde en kreeg een andere dame aan de lijn.

Deze was heel vriendelijk en vertelde mij dat het probleem bekend is bij Caiway, begin februari komt er een update uit die deze als het goed problemen fixt. Toen vroeg ik wat ze nog meer voor mij konden betekenen aangezien dit al een maand of langer speelt.
Na een overleg met andere collega's konden ze mij een maand gratis voor dit probleem geven. Ik vind dit toch netjes opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 12:24
Dan ga ik ook maar eens een keer bellen, naast entone problemen (al gemeld via mail en hier) vandaag ook voor het eerst het opstartende vliegtuig gehoord tijdens een telefoongesprek.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 11:39
tobitronics schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:06:
Dan ga ik ook maar eens een keer bellen, naast entone problemen (al gemeld via mail en hier) vandaag ook voor het eerst het opstartende vliegtuig gehoord tijdens een telefoongesprek.....
Ik heb ook vandaag voor het eerst last gehad van een vliegtuig in mijn telefoon. Helpdesk kwam niet verder dan het modem opnieuw starten.... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tia Dalma
Ik ben vanavond uitstekend geholpen met mijn Entone die zich spontaan op mute zet en met geen enkele toetscombinatie meer zich terug laat zetten, en met een harde schijf die geformatteerd moet worden omdat na een reset de index van mijn opnames was verdwenen. Er is meegedacht en meegekeken, ik ben keurig teruggebeld om te checken of eea verholpen was en toen dat niet het geval bleek, is direct werk gemaakt van een omruilactie van de Entone. Die heb ik met een beetje mazzel nog dit weekend in huis. :)

Dat gezegd hebbende valt me op hoe wisselend er dus door medewerkers van het CC gereageerd wordt op dezelfde soort problemen bij verschillende gebruikers. Zie ook het voorbeeld van Ralph. Het is niet erg bemoedigend dat het al dan niet oplossen van je probleem moet vallen of staan met degene die je toevallig aan de lijn krijgt. Ik ga vermoeden dat er een gebrek aan goed ondersteuningsproces en/of voorlichten of bijpraten van alle medewerkers aan ten grondslag ligt. Zou toch niet zo moeten zijn dat je maar terug moet bellen en hopen dat je dit keer iemand anders krijgt die je wél een bevredigende oplossing in één keer biedt. 8)7

Gek ook dat eea niet zo goed geregistreerd wordt door sommige medewerkers: ook ik moest opnieuw mijn verhaal doen. En dat terwijl mij zelfs de vorige keer op mijn hart werd gedrukt dat mijn harde schijf probleem binnenkort op afstand verholpen zou worden! Overduidelijk luchtfietserijk van die betrokken medewerker, aangezien dat helemaal niet kán, hoor ik vanavond. :/

Zo, Caiway Webcare, kom d'r maar in! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
Tia Dalma schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:19:

Dat gezegd hebbende valt me op hoe wisselend er dus door medewerkers van het CC gereageerd wordt op dezelfde soort problemen bij verschillende gebruikers. Zie ook het voorbeeld van Ralph.
Dit is inderdaad waar, ik heb hier gelezen dat iemand anders ook problemen had met de interne klok waardoor er niet opgenomen wordt. Hij kreeg een andere Entone opgestuurd. Ik moet wachten op de update die ze begin februari verwachten. Het zou kunnen dat er een oplossing voor dit probleem in de firmware is gevonden maar het blijft vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tia Dalma schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 21:19:
Ik ben vanavond uitstekend geholpen met mijn Entone die zich spontaan op mute zet en met geen enkele toetscombinatie meer zich terug laat zetten, en met een harde schijf die geformatteerd moet worden omdat na een reset de index van mijn opnames was verdwenen. Er is meegedacht en meegekeken, ik ben keurig teruggebeld om te checken of eea verholpen was en toen dat niet het geval bleek, is direct werk gemaakt van een omruilactie van de Entone. Die heb ik met een beetje mazzel nog dit weekend in huis. :)

Dat gezegd hebbende valt me op hoe wisselend er dus door medewerkers van het CC gereageerd wordt op dezelfde soort problemen bij verschillende gebruikers. Zie ook het voorbeeld van Ralph. Het is niet erg bemoedigend dat het al dan niet oplossen van je probleem moet vallen of staan met degene die je toevallig aan de lijn krijgt. Ik ga vermoeden dat er een gebrek aan goed ondersteuningsproces en/of voorlichten of bijpraten van alle medewerkers aan ten grondslag ligt. Zou toch niet zo moeten zijn dat je maar terug moet bellen en hopen dat je dit keer iemand anders krijgt die je wél een bevredigende oplossing in één keer biedt. 8)7

Gek ook dat eea niet zo goed geregistreerd wordt door sommige medewerkers: ook ik moest opnieuw mijn verhaal doen. En dat terwijl mij zelfs de vorige keer op mijn hart werd gedrukt dat mijn harde schijf probleem binnenkort op afstand verholpen zou worden! Overduidelijk luchtfietserijk van die betrokken medewerker, aangezien dat helemaal niet kán, hoor ik vanavond. :/

Dat kan heel goed. De CC medewerkers hebben een scherm voor zich waar ze doorheen moeten lopen (script). Dat gaat ong. zo: wanneer A, dan B. Wanneer A niet, dan C, en ga zo door. Ongetwijfelt zijn de medewerkers opgeleidt om hiermee de klant zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maar verder dan dit kunnen ze niet gaan.
Een aantal van hen (met meer ervaring) zullen eerder geneigd zijn om "out of the box" te denken en andere oplossingen aandragen (al dan niet in overleg met hun collega).

Ook ik heb van de week een mail van Caiway gekregen waarin ze toegeven dat er nog problemen zijn en er nog getest wordt met de services die nog niet geleverd worden. Jammer is dat Caiway hierbij haar klanten niet verder (financieel) tegemoet komt en zich beroept op de algemene voorwaarden. Dat is mijns aanzien veel te makkelijk als je de enige aanbieder van glas bent. Er moet dus nu betaald worden voor diensten die er nog niet zijn.
Volgens mij wil niemand voor een zak lucht betalen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caiway schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:50:
Zojuist lees ik de mail terug die ik eerder vandaag aan je verstuurd heb. Excuses voor het feit dat ik het woord 'verzoeken' overgeslagen heb.

Mochten er na de mailing nog vragen zijn dan horen wij dat graag!

Met vriendelijke groet,
Michiel de Vries
Caiway Webcare Team

[...]
Waar is de mailing? Maar liever heb ik gewoon antwoord op waar de beloofde interactieve diensten blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ik ben niet echt tevreden over de snelheid op dit ogenblik. Normaal via usenet altijd 30mb/sec en de laatste dagen rond 18mb/sec. Nog meer mensen met problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:51

krvabo

MATERIALISE!

Ja, ik haalde vorige week 170 mbit (en 140 up), maar sinds een paar dagen haal ik nog maar maximaal 115, en het gemiddelde ligt eerder rond de 90 mbit.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Klinkt niet goed zeg Caiway wat is er aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Moet heel eerlijk zeggen dat het mij niet eens is opgevallen, ik heb wel vaker dat hij overdag wat minder haalt en dan rond dit tijdstip wel 30MB/s of meer haalt. Maar ik haal dus nu laatste tijd ook niet meer 30MB/s maar 25MB/s max op dit tijdstip.

Via usenet dat wel.Via een 10GB.bin haal ik wel 34,5 MB/s

[ Voor 11% gewijzigd door ralph0603 op 21-01-2013 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ik vind de upload zeker kwakkelt via speedtest.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 04:28

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Speedtest sites zijn dan ook meestal niet betrouwbaar. Zet een paar FTP verbindingen op met een host die genoeg bandbreedte heeft, zoals leaseweb (download only).

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
http://speedtest.reggefiber.nl/beta/

Dit is de enige test die bij mij altijd het goed doet, zowel die van caiway als speedtest.net zijn te traag vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
babbi schreef op zondag 20 januari 2013 @ 22:09:
Ik ben niet echt tevreden over de snelheid op dit ogenblik. Normaal via usenet altijd 30mb/sec en de laatste dagen rond 18mb/sec. Nog meer mensen met problemen?
Ik heb onder normale omstandigheden zo'n 30 mb/sec, maar nu zit ik rond de 13. Ik begon al te twijfelen of het aan mijn apparatuur lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Ging er niet een mailing komen over de nog niet geleverde services? Ik heb nog niets gehad hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Dejagan schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:27:
Ging er niet een mailing komen over de nog niet geleverde services? Ik heb nog niets gehad hier.
Ik wel. Ik zal hem later quoten.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag met Caiway webcare gesproken over de ontbrekende missende diensten VOD en Uitzending Gemist. Geen toezeggingen. Het wordt bij ca. 20 klanten getest, maar er zijn nog wat kinderziektes. Goede hoop dat het er over een paar maanden is, misschien eerder. Entone problemen zijn ze ook mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
Downloadsnelheid is nu helemaal belachelijk laag, een peak van maar liefst 4.8 mb/s. Dit gaat echt nergens over voor een 300 mbit abonnement ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
hier over de 300mbit up/down heb het net getest. Heb je al je hardware een resetje gegeven al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had afgelopen week ook een lagere snelheid op me 75 mb abbo haalde ik rond de 30, na vandaag zit ik boven de 80, iets wat ik nog nooit had gehaald
Dus ze zijn ergens mee bezig geweest!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ik denk dat ze nu hier ook iets veranderd hebben, ik haal plotseling ineens 38,4MB/s (piek) rond 36-37 (gemiddeld) bij nieuwsgroepen(sunnyusenet). Dit had ik eerst nooit.
Via een speedtest haal ik nu 321Mbit/s 295Mbit/s (met een uitschieter te beginnen naar 400Mbits en zakt dan langzaam af!!!!!)

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2ug29oy.png
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/34qr995.png

[ Voor 4% gewijzigd door ralph0603 op 26-01-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ja hier ook maar ik merk weer dat de HD niet de snelheid aankan met newsleecher. Alt.binz vind ik een raar programma ik download maar niks beweegt en kan niks aanklikken meer. Welk download programma gebruiken met usenet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

SabNZBd

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Mijn screens zijn ook van SABnzbD. Super handig je kan via netwerk erop en samen met spotweb ideaal om ook van buitenhuis je downloads in de gaten te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ik kom niet hoog met dat programma maar wat voor HD hebben jullie erin hangen? Ik hang op 25mb/sec ook lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Cache staat op SSD. Download staat op HDD 1. En uitpakken op HDD 2. Rest staat op HDD 3/4

Cache is een samsung 840 250GB
HDD zijn WD20EARS 2TB

[ Voor 24% gewijzigd door ralph0603 op 26-01-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Hmm, ik denk ook dat ze wat gesleuteld hebben. Vertrouw speedtest.net niet zo met de snelheden, maar toch leuk om te zien :D
Edit: Bij Caiway's eigen speedtest haal ik 318/320. Als dit zo blijft vind ik het allemaal prima, dan kunnen de VOD diensten wel wegblijven ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/2464012069.png

[ Voor 27% gewijzigd door Ofthewell op 26-01-2013 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn OS (incl. sabnzbd) staat op SSD en de usenet files gaan op een Samsung F4 hdd.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Hairball schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 16:21:
Hmm, ik denk ook dat ze wat gesleuteld hebben. Vertrouw speedtest.net niet zo met de snelheden, maar toch leuk om te zien :D
Edit: Bij Caiway's eigen speedtest haal ik 318/320. Als dit zo blijft vind ik het allemaal prima, dan kunnen de VOD diensten wel wegblijven ;)

[afbeelding]
Speedtest.net is niet echt betrouwbaar met deze snelheden. Je moet deze pakken: http://speedtest.reggefiber.nl/beta/

Haal nu btw maar weer 260 down en 320 up Mbits ... Omgekeerd :?

[ Voor 5% gewijzigd door ralph0603 op 26-01-2013 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
De volle 300mb via die test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tia Dalma
78 up en 81 down, met een ping van 7ms. Op een pakket van 75/75. :9
*gaat op zoek naar een goede newsserver nu*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
Hier ook snelheid verbeterd:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/2468086905.png
Let wel: via de ookla beta server in Amsterdam.

Via de caiway server in Naaldwijk krijg ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/2468090751.png

Dat lijkt me niet helemaal te kloppen 8)7

[ Voor 52% gewijzigd door Sikkek op 28-01-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tia Dalma
Klein vraagje over de Entone: ik heb inmiddels een nieuwe. Die blijft alleen soms slecht reageren op de afstandsbediening (knippert wel ter bevestiging op de Entone, maar geen actie), en het omzetten van volumeregeling van Entone naar TV krijg ik maar niet voor elkaar: OK + UP en OK + DOWN indrukken doet het niet (geen knipperende MENU knop ter bevestiging). Programmeren is wel gewoon gelukt.

Iemand een idee? TV is een Sony KDL-32EX711.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Tia Dalma schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:03:
Klein vraagje over de Entone: ik heb inmiddels een nieuwe. Die blijft alleen soms slecht reageren op de afstandsbediening (knippert wel ter bevestiging op de Entone, maar geen actie), en het omzetten van volumeregeling van Entone naar TV krijg ik maar niet voor elkaar: OK + UP en OK + DOWN indrukken doet het niet (geen knipperende MENU knop ter bevestiging). Programmeren is wel gewoon gelukt.

Iemand een idee? TV is een Sony KDL-32EX711.
De afstandbediening is volgens mij gewoon een ramp. Ik moet zeggen dat ik die hele Entone eigenlijk niet meer gebruik, want het biedt geen enkele toegevoegde waarde tenzij je dingen wilt opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tia Dalma
Dat dingen opnemen is idd wat ik (ook) wil. En hoe kijk jij dan TV via glas? Of ben je terug op coax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Tia Dalma schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:40:
Dat dingen opnemen is idd wat ik (ook) wil. En hoe kijk jij dan TV via glas? Of ben je terug op coax?
Wij maken hier gebruik van een universele afstandbediening( logitech harmony one). Hier reageert de entone prima op. Geen problemen mee. Als je de afstandbediening van de Entone pakt wordt het inderdaad drama. Probleem zit hem dus niet in de entone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Tia Dalma schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:40:
Ik kijk tegenwoordig alleen via coax. Dat heeft met name met de Entone te maken (vastlopers en de afstandsbediening). Een logitech harmony zou wel een oplossing kunnen zijn, maar ik vind het belachelijk dat ik zo'n ding moet aanschaffen omdat de Entone zo'n rot remote heeft.
Maar om eerlijk te zijn vind ik het prima zo. Zolang mijn Internet snelheid blijft zoals die is kan ik er mee leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mking
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Vannacht weer melding gemaakt van het vliegtuig geluid over de telefoon. Wordt aan gewerkt volgens Caiway. Dus hoop dat het in de toekomst verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Wel gvd ik zit in mijn 3de maand met glas en ze schrijven nu al 70euro af:( De tweede afschrijving was ook 42 euro:( Nu 30 euro te veel☹ Dit is mijn 3de afschrijving.

[ Voor 9% gewijzigd door babbi op 29-01-2013 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedrogist
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:50
babbi schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:33:
Wel gvd ik zit in mijn 3de maand met glas en ze schrijven nu al 70euro af:( De tweede afschrijving was ook 42 euro:( Nu 30 euro te veel☹ Dit is mijn 3de afschrijving.
Ook ik mag nu de volle pond betalen, alleen klopt dit volgens mij wel. Ik ben gestart op 6 november. Korting gold dan tot 6 februari. Dit komt overeen met hetgeen ik op de factuur zie staan.

Echter jammer dat wij niet vanaf het begin gebruik hebben kunnen maken van de diensten waarmee geadverteerd wordt en dat Caiway dat af doet met een onnozel mailtje. Wat qua inhoud niet veel verschilt van hetgeen hier al eerder was gepost door het webcare team. Ik had van de de commercieel directeur toch een inhoudelijk betere mail verwacht en had het prettig gevonden als zij de problemen die spelen met de Entone ook had genoemd. Maar vooral de eventuele oplossingen hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
Ja maar dit is de 3de termijn bedrag en het was de eerste 3 maanden 40 euro. 23 okt is mijn abo ingegaan. Ik vind dat ze het heel raar berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01 12:38
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 13:26:
Tjonge, dat zou ik niet accepteren als het niet opgelost wordt.

Je betaalt tenslotte voor 300 mb toch?
Volgens mij liepen jullie hier iemand af te zeiken. O wat was die negatief. Nou woon zelf ook in Krimpen en wacht nu ook ruim 2 jaar op de nieuwe pakketten.

O ja het duurt nog wel even hoor voordat alles is opgelost bij jullie.
Niet klagen maar dragen en vooral niet luisteren met mensen die ervaring hebben.
Wij hebben nu een pakket voor 50 euro, incl alle zenders, onbeperkt bellen en geen vastlopers. Succes voorlopig. Ach ik wacht wel een minuut of 3 langer met downloaden. Toch genoeg tv zenders.
Hoe bevalt jullie overigens uitzendinggemist? ;w

Oh ja is het beeld mooi op jullie android tablet? Weet iemand dat? :?

[ Voor 4% gewijzigd door jeroen028 op 30-01-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet toegeven, Jeroen; dat onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers inclusief het Complete en HD pakket en dat voor maar 52 euro per maand bij Caiway, bevalt me uitstekend.

Het is een hele concurrerende prijs, waarvan ik overtuigd ben dat het veel dorpsgenoten zal aanspreken.

Die vastlopers waar veel Entone gebruikers last van hebben, kennen wij niet met de Airties die Caiway gebruikt in Krimpen en Loenen.

Ik begin me zo langzamerhand af te vragen of we blij moeten zijn als Caiway onze Airties inruilt voor die inmiddels beruchte Entone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Zo te lezen wel gebruiker 4k.
Ben tevreden met het bellen en de complete pakket

@moderator
Zie hier alleen maar gevloek en negatieve gedoe tegen Caiway.
Misschien een keer optreden????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
babbi schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:33:
Waarom vloeken, je wist het toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, nou. maak je niet zo druk babbi. . Je kunt altijd een klacht plaatsen op www.klacht.nl
Caiway heeft namelijk daar het hoogste oplossingspercentage van allemaal !

Dat zit dus wel snor :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazbahadir
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07-2023
Hebben jullie nou echt niks beters te doen.. Ik kan er wel om lachen eerlijk gezegd.

Ik ben allang al blij dat ik snelheden als 170/400 haal terwijl ik een abbo heb van 150/150.

Je verwijst ons door naar www.klacht.nl, laat ik dan jullie beiden doorverwijzen naar jullie eigen topic: Caiwayglasvezel in Krimpen aan den IJssel en Loenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Nou die 170/400 haal je zeker met speedtest.Deze is niet goed.
Ik zeg alleen 2 jaar geleden liet ik ook 90/90 mb zien en ja we worden as. vrijdag door Caiway teruggezet naar 50 mb na 2 jaar wachten op uitzendinggemist die nooit kwam.

Wat ik hier mee wil zeggen laat horen op andere sites oa wat 4k zegt bij klacht.nl, caiway gebruikers (ook aangesloten via twitter bij Caiway), tros radar enz. Je kan hier maar wat roepen maar Caiway komt hier niet vaak en de meeste komen hier niet.

Hoe sneller het bij jullie loopt hoe sneller wij het krijgen in Krimpen.

Wel fijn dat je nog ergens om Caiway moet lachen, ben benieuwd hoe je over een jaar denkt.

[ Voor 27% gewijzigd door jeroen028 op 30-01-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
jeroen028 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:33:
Nou die 170/400 haal je zeker met speedtest.Deze is niet goed.
Ik zeg alleen 2 jaar geleden liet ik ook 90/90 mb zien en ja we worden as. vrijdag door Caiway teruggezet naar 50 mb na 2 jaar wachten op uitzendinggemist die nooit kwam.

Wat ik hier mee wil zeggen laat horen op andere sites oa wat 4k zegt bij klacht.nl, caiway gebruikers, tros radar enz. Je kan hier maar wat roepen maar Caiway komt hier niet vaak.

Hoe sneller het bij jullie loopt hoe sneller wij het krijgen in Krimpen.

Wel fijn dat je nog ergens om Caiway moet lachen, ben benieuwd hoe je over een jaar denkt.
Voorlopig doet mijn 300/300 het met 300/300 en ben ik dik tevreden. Hier doet de entone het afgezien van 1 of 2 keer vastgelopen ook prima incluus afstandsbediening.

Dus Caiway fix die firmware van de Entone en alles is geweldig! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen028
Ik lees toch hele andere berichten op mijncaiway, klacht.nl, caiway gebruikers.

Ik zal me hebben vergist klaarblijkelijk.
Gelukkig toch iemand tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
jeroen028 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:43:
Ik lees toch hele andere berichten op mijncaiway, klacht.nl, caiway gebruikers.

Ik zal me hebben vergist klaarblijkelijk.
Gelukkig toch iemand tevreden.
Dat zijn ook websites waar je alleen gaat komen als je iets negatiefs te melden hebt over de dienstverlening, ik vind het allemaal wel meevallen en heb vaag genoeg echt geen problemen met de afstandsbediening.
Pagina: 1 ... 14 ... 24 Laatste