Zijn er tweakers in Wateringseveld die in de leiding met de coax ook een UTP-kabel hebben gepropt? Ik heb deze combi-outlet voor coax en UTP gevonden, maar ben benieuwd of er ervaringen zijn met UTP en coax in één leiding. Ben geïnteresseerd in ervaringen qua beeldkwaliteit, maar ook of het moeilijk of makkelijk is om die twee kabels in één leiding te proppen.
[OT] Waarom kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat jeroen028 en 4320p één en dezelfde persoon zijn, of toch op zijn minst een innige relatie met elkaar hebben. Het zullen toch niet allemaal van die azijnpissers zijn in Krimpen en Loenen [/OT]
Daar is dit topic toch niet voor, hier hebben we het over ervaringen in Wateringseveld, dus er is voor de Tweakers uit Wateringseveld geen enkele reden om op andere sites te bevestigen wat 4k voor ervaringen heeft in een heel ander gebied. Als je medestanders zoekt kun je die beter proberen te zoeken in het eerdergenoemde topic over Krimpen en Loenen.jeroen028 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:33:...Wat ik hier mee wil zeggen laat horen op andere sites oa wat 4k zegt bij klacht.nl, caiway gebruikers (ook aangesloten via twitter bij Caiway), tros radar enz. Je kan hier maar wat roepen maar Caiway komt hier niet vaak en de meeste komen hier niet.
Hoe sneller het bij jullie loopt hoe sneller wij het krijgen in Krimpen.
[OT] Waarom kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat jeroen028 en 4320p één en dezelfde persoon zijn, of toch op zijn minst een innige relatie met elkaar hebben. Het zullen toch niet allemaal van die azijnpissers zijn in Krimpen en Loenen [/OT]
You can't be late until you show up