[CAIWAY] Glasvezel in Wateringse veld Den Haag

Pagina: 1 ... 13 ... 24 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:O Als je niks doet kan je fluiten naar een goed telefoongesprek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHBrouwer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-05-2022
Helpen ze niet, dan helpt een (a)dsl-splittertje. Splitst telefoonsignaal van de storing. Scheelt een hoop ergernis! Geen flauw idee of bij mij er nog steeds storing op zit, ik heb een goed signaal na de splitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren met de meegeleverde kabel even mijn 150/150 verbinding getest. Uitkomst was 142/142, niet slecht vind ik. Computer was verbonden met de router, niet het glasmodem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:37
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:30:
Ik heb gisteren met de meegeleverde kabel even mijn 150/150 verbinding getest. Uitkomst was 142/142, niet slecht vind ik. Computer was verbonden met de router, niet het glasmodem.
Yup dat is het maximaal haalbare, gek genoeg wordt de verbinding dus ietsje lager afgeknepen. Maar het is inderdaad nog steeds rete-snel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Weet iemand trouwens wat er moet gebeuren met je oude kabelmodem, daar heb ik van Caiway nog niets over gehoord dus die ligt nu stoffig te worden in een hoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je em wel weg kan gooien. Of je zet em op marktplaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfaud
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-02-2022
Dejagan schreef op woensdag 19 december 2012 @ 15:43:
Weet iemand trouwens wat er moet gebeuren met je oude kabelmodem, daar heb ik van Caiway nog niets over gehoord dus die ligt nu stoffig te worden in een hoekje.
Ik heb de helpdesk deze vraag gesteld daar ik mijn alles in 1 pakket nog geen jaar heb. Ze hebben mij verteld dat ik het modem en DVB-C ontvanger mag houden en dat ik zonder problemen over kon naar glas ondangs dat het jaar van alles in 1 nog niet verlopen is.

Ik heb 25-10-2012 glasvezel besteld en tot op heden nog niets ontvangen. Wel is vorige week nog voor de 6 de maal iemand van CIF langs geweest dit keer om de FTU om te wisselen.

• Puff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik zit op 320/292.

Ik reken t goed...:-)
Wel met volledige configuratie.....dus met alle routers, splitters en kabels aangesloten.

Test gedaan bekabeld aan de laptop met bovengenoemde speedtesten.

Paar dingen die ik een beetje vreemd vind.

Ik kan alleen multiscreen kijken in mn eigen netwerk volgens mij....

Dat is dus dezelfde configuratie als TV kijken op een 2e scherm inmho.
Dus geen enkele reden om het zender aanbod te knijpen.
Want of ik via mn glasmodem op mn TV kijk of op mn Ipad maakt geen fluit uit.

De zapsnelheid van de Entone is mij ook een doorn in het oog en heb ik al aangegeven bij Caiway.

En dat we idd moeten wachten op Uitzending gemist en VOD terwijl er mee geadverteerd wordt......tja....ik ben t daarmee eens.
Je moet er niet mee adverteren als t er niet is......tenzij je expliciet vermeld dat t services in ontwikkeling zijn en dat ze nog beschikbaar moeten komen.
Maar dat is niet gebeurd.

Maar dat gebeurd met zoveel dingen.......is een beetje een nadeel van Early Adopter zijn.
Je moet de kinderziektes als ingecalculeerd risico zien.

Kan nog wel een paar fabrikanten..(apple....kuch) noemen die daar ook last van hebben.

Maar het ligt er nu en t loopt als een tierelier........(esselanden)

Danny.

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 08:23
Welke speedtesten gebruiken jullie? Ik blijf steken op 286/286.

• Caiway
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-02-2024

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
babbi schreef op donderdag 20 december 2012 @ 09:51:
Welke speedtesten gebruiken jullie? Ik blijf steken op 286/286.
Er zijn verschillende speedtests beschikbaar, zoals die van Reggefiber of Speedtest.net.
Ook heeft Caiway sinds kort hier een eigen speedtest beschikbaar.
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:26:
Ik heb dezelfde vliegtuiglawaai op mijn DECT vanuit rechtstreeks het modem. Na een reset (van het modem) gaat het beter maar na een paar gesprekken komt terug.
Ik heb met twee verschillende DECT geprobeerd en ook met een ADSL splitter maar :/

Wat zegt (of doet) Caiway?
Er zijn bij eens geen dergelijke storingen bekend.
Als je nu nog storing hebt, stuur dan een emailtje met je postcode en huisnummer naar webcare@caiway.nl.
Vermeld dan de datum en de tijdstippen van de gesprekken waar je de storing hebt ervaren.
De oude kabelmodems zijn je eigen eigendom.
Je mag er dus zelf mee weten wat je er mee doet.

Thijs
Caiway Webcare Team

Twitter @Caiway - fb.com/CaiwayNL - webcare@caiway.nl

• Puff
Thijs.......

Wat is het standpunt van Caiway mbt de multiscreen dienst en het adverteren met diensten die er niet of nog niet zijn?

Tevens vind ik het raar dat de USB poorten geblocked zijn.
Jullie verkopen in de Caiwshop een HUMAX digitale ontvanger die ik gewoon aan het netwerk kan hangen en via een FTP transfer bij mn opnames kan.(kabel).

Dus dat vanwege copyright redenen de USB poorten geblocked zijn lijkt mij heel sterk.

Ik hoop dat jij/jullie uit monde van Caiway inhoudelijk willen reageren op dit soort problemen

• Sikkek
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 20:59
Caiway schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:00:
[...]

Er zijn verschillende speedtests beschikbaar, zoals die van Reggefiber of Speedtest.net.
Ook heeft Caiway sinds kort hier een eigen speedtest beschikbaar.
De caiway speedtest lijkt momenteel overbelast, haal nu maar ca 144 Mbit down, bij reggefiber 286
[...]

Er zijn bij eens geen dergelijke storingen bekend.
WTF! Ik heb ook deze storing al gemeld. Gaat er iets mis in jullie incidentenbeheersysteem?

Verwijderd

Ik hoop dat je inhoudelijke antwoorden krijgt, Puff. Waar jij nu tegenaan loopt, ervaren wij al ruim twee jaar in Krimpen.

We krijgen trouwens vanaf februari nog maar 1 snelheid op de glasvezel in Krimpen en Loenen, namelijk 50/50 mb/s.

Dus wat mopperen jullie toch met je 285 :)

• Sikkek
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:04:
Dus wat mopperen jullie toch met je 285 :)
Ik ken maar 1 tweaker op de caiway forums die bekend staat om mopperen... Drie keer raden wie dat is ;w

• Puff
@4320p

Mopperen is een groot woord.

Ik vind 285 ook een geweldige snelheid......en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat iemand die vervolgens over 5% begint iets zoekt wat er niet is....

Topsnelheden van auto's worden ook maar zelden in het echt gehaald.
Verbruik idem dito.
Levensduur van een lamp

En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Als je daarover gaat lopen rellen op een forum of Forums...prima...is je goed recht alleen besef wel heel goed dat je dan voor de serieuze zaken....(want ik vind ook dat t bij jullie anders moet) niet meer serieus wordt genomen.

Just my 2 cents.

Ik ben oprecht benieuwd naar een reactie van Caiway mbt het multiscreen verhaal en nog een paar andere dingen.
Maar bovenal ben ik blij met wat ik nu heb......en dat komt ook door Caiway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinStn
  • Laatst online: 29-09-2024
Volgend jaar kan ik in Aalsmeer glasvezel bestellen. Mijn vraag is; op 1 poort van het glasvezelmodem sluit je een utp kabel aan die richting de PVR ontvanger gaat. Is het ook mogelijk om daar een switch op te zetten zodat ik bij de tv zowel de PVR ontvanger als PlayOnHD speler kan aansluiten op het netwerk? Of moet de poort echt alleen voor de PVR ontvanger worden gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Het Caiway modem is je eigendom. Je mag hiermee doen wat je er mee wilt doen.

Met vriendelijke groet,

Caiway Webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Puff schreef op donderdag 20 december 2012 @ 10:30:
Thijs.......

Wat is het standpunt van Caiway mbt de multiscreen dienst en het adverteren met diensten die er niet of nog niet zijn?

Tevens vind ik het raar dat de USB poorten geblocked zijn.
Jullie verkopen in de Caiwshop een HUMAX digitale ontvanger die ik gewoon aan het netwerk kan hangen en via een FTP transfer bij mn opnames kan.(kabel).

Dus dat vanwege copyright redenen de USB poorten geblocked zijn lijkt mij heel sterk.

Ik hoop dat jij/jullie uit monde van Caiway inhoudelijk willen reageren op dit soort problemen
Multiscreen is actief op dit moment. Met betrekking tot uitzending gemist kan ik aangeven dat er op dit moment 20 tal testgebruikers aan het testen zijn. Moviemax en Pathe on demand zitten er aan te komen. Punt blijft dat dit op dit moment inderdaad nog niet geleverd wordt en dat hier wel mee werd geadverteerd. Dat ga ik uiteraard niet ontkennen.

Met betrekking tot de usb poorten. Dit heb ik voor je uitgezocht. Hier wordt geen letterlijke blokkade op toegepast. Het is echter zo dat in de firmware die nu op de Entone is geplaatst er geen software voor gebruik van de usb porten op is gezet.

Op dit moment is nog niet bekend of dit in de toekomst wel gaat gebeuren.

Mocht je nog vragen hebben schroom dan niet om deze te stellen.

Met vriendelijke groet,

Michiel de Vries
Caiway Webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Michiel de Vries / Caiway, waar kan ik de plugin voor multiscreen downloaden? ik kan het nergens vinden. Niet op de site van caiway, niet op de multiscreen site van caiway zelf en bij het googlen kom ik wel op een website terecht, maar kan ik het nergens downloaden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
AppStore voor iPhone/iPad. Tik daar multiscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry ik ben niet helemaal volledig geweest. Ik heb geen iPhone/iPad, maar een macbook air. En voor een computer moet je naar een website van caiway. Na het gebruiken van de inlognaam en wachtwoord die je via je entone krijgt, geeft de site aan dat er een plugin ontbreekt om tv af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:14:
sorry ik ben niet helemaal volledig geweest. Ik heb geen iPhone/iPad, maar een macbook air. En voor een computer moet je naar een website van caiway. Na het gebruiken van de inlognaam en wachtwoord die je via je entone krijgt, geeft de site aan dat er een plugin ontbreekt om tv af te spelen.
Welke site is dat dan, want die heb ik nog niet ontdekt in mijn entone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 12:24
Dit heeft misschien niet zo veel met caiway te maken maar ik ben op dit moment bezig om de meegeleverde rode utp kabel door een loze leiding te trekken tot achter de TV. Daar is een wandcontactdoos voor nodig. Nu ben ik gewoon naar de praxis gegaan en heb ik er een gehaald, echter thuis kwam ik er achter dat deze voor cat5 geschikt is. Zal dit uitmaken? Ik wil aan de andere kant de blauwe caiway utp kabel trekken, ik hou het verder dus helemaal cat5e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:10:
@Michiel de Vries / Caiway, waar kan ik de plugin voor multiscreen downloaden? ik kan het nergens vinden. Niet op de site van caiway, niet op de multiscreen site van caiway zelf en bij het googlen kom ik wel op een website terecht, maar kan ik het nergens downloaden.
Ter verduidelijking, multiscreen is actief. Het is echter nog niet actief voor de PC. Zodra dit actief is zullen we er voor zorgen dat of de plugin beschikbaar is of dat het met andere software werkt.
tobitronics schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:25:
Dit heeft misschien niet zo veel met caiway te maken maar ik ben op dit moment bezig om de meegeleverde rode utp kabel door een loze leiding te trekken tot achter de TV. Daar is een wandcontactdoos voor nodig. Nu ben ik gewoon naar de praxis gegaan en heb ik er een gehaald, echter thuis kwam ik er achter dat deze voor cat5 geschikt is. Zal dit uitmaken? Ik wil aan de andere kant de blauwe caiway utp kabel trekken, ik hou het verder dus helemaal cat5e.
Omdat de Entone een 100mbit port heeft zal nu dit geen verschil maken.

Thijs
Caiway Webcare Team

[ Voor 2% gewijzigd door Caiway op 21-12-2012 17:05 . Reden: Aanvullende informatie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 11:39
Ik heb al twee keer gehad dat de tijd de je op de tv ziet niet gelijk loopt met de tijd die je voorop de Entone ziet, en dan gaat het niet om een paar minuten maar om enkele uren. Het ergste is dat het opnemen dan ook helemaal mis gaat omdat de tijd niet klopt, dit kan echt niet. Na het opnieuw opstarten loopt de tijd weer synchroon. Hebben jullie dit wel eens gehad?

[ Voor 8% gewijzigd door ewf2003 op 22-12-2012 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
ewf2003 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:31:
Ik heb al twee keer gehad dat de tijd de je op de tv ziet niet gelijk loopt met de tijd die je voorop de Entone ziet, en dan gaat het niet om een paar minuten maar om enkele uren. Het ergste is dat het opnemen dan ook helemaal mis gaat omdat de tijd niet klopt, dit kan echt niet. Na het opnieuw opstarten loopt de tijd weer synchroon. Hebben jullie dit wel eens gehad?
Ehh hier klopt het wel gewoon altijd perfect, dus das inderdaad apart dat het niet synchroon loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:46
Beste caiway.

Ik heb vandaag de nieuwe sitecom router x6 gekocht. Die door jullie is getest. Nou ben ik verder geholpen door Jeffrey klein. Hele aardige man, hielp mij heel goed. Maar nu knalt mijn internet er gewoon steeds uit. Dus na een half uurtje gaat dat groene lampje weer knipperen! Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
mprkooij schreef op zondag 23 december 2012 @ 00:05:
Beste caiway.

Ik heb vandaag de nieuwe sitecom router x6 gekocht. Die door jullie is getest. Nou ben ik verder geholpen door Jeffrey klein. Hele aardige man, hielp mij heel goed. Maar nu knalt mijn internet er gewoon steeds uit. Dus na een half uurtje gaat dat groene lampje weer knipperen! Wat nu?
probeer het modem eerst even op een pc direct aangesloten, dan weet je in ieder geval (als het dan wel stabiel is) dat het aan de router ligt. Caiway gaat je hetzelfde waarschijnlijk eerst vragen om te proberen om dat uit te sluiten.

Welke firmware versie draait je router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Dejagan

Dit is wat ik allemaal heb gevolgd op het internet wat iemand mij vertelde

(Ik adviseer het glasvezelmodem te ontkoppelen van de stroom.

Volg het onderstaande:
Haal de ''glasvezel connector van het glasvezelmodem'' uit de module aan de wand. (lipje tegen wand iets naar voren halen en connector eruit trekken). (niet aan de zwarte kabel trekken anders breekt de vezel)
Koppel opnieuw de connector in de module, sluit de netwerkkabel van het modem direct op de PC (zonder tussenkomst van router) en zet de stroom weer op het glasvezelmodem. Het glasvezelmodem start op en wacht tot beide groene lampjes constant branden aan de voorzijde. ( indien het systeem niet juist is geconfigureerd brand er vaak maar 1 groen lampje <> )

Ga nogmaals naar de url:> ikgavoorglas.nl/activeren

Bekijk of het pakket goed is geinstalleerd / geactiveerd)

Nu heb ik dat allemaal gedaan, ik heb hem 100000x gereset en steeds nadat ik 5 minuten op internet heb gesurfd knalt hij eruit! Dus ik dacht, ligt het niet aan het glasvezel modem? En zou ik bij de store in Naaldwijk z'n nieuw kasje kunnen krijgen?

[ Voor 3% gewijzigd door mprkooij op 23-12-2012 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedrogist
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:50
Dejagan schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:47:
[...]

Ehh hier klopt het wel gewoon altijd perfect, dus das inderdaad apart dat het niet synchroon loopt.
Helaas is het bovenstaande bij mij vandaag ook gebeurd. Netjes via epg 2 programma's in de timer gezet, alleen moeten die nu nog gaan beginnen met opnemen omdat de klok op 20.15 blijft staan. Verder werkt alles op de entone. In de standby zetten helpt niet, ik zal echt weer de stekker uit het stopcontact moeten halen om weer gebruik te kunnen maken van de timer. Balen dus.... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
dedrogist schreef op zondag 23 december 2012 @ 22:18:
[...]

Helaas is het bovenstaande bij mij vandaag ook gebeurd. Netjes via epg 2 programma's in de timer gezet, alleen moeten die nu nog gaan beginnen met opnemen omdat de klok op 20.15 blijft staan. Verder werkt alles op de entone. In de standby zetten helpt niet, ik zal echt weer de stekker uit het stopcontact moeten halen om weer gebruik te kunnen maken van de timer. Balen dus.... :-(
Ok ik ben dus niet de enige met dit probleem. Ik vindt dit wel een grove fout in de Entone, zo kun je er dus nooit zeker van zijn dat je iets zult opnemen. Is Caiway hiervan op de hoogte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedrogist
ewf2003 schreef op maandag 24 december 2012 @ 12:32:
[...]

Ok ik ben dus niet de enige met dit probleem. Ik vindt dit wel een grove fout in de Entone, zo kun je er dus nooit zeker van zijn dat je iets zult opnemen. Is Caiway hiervan op de hoogte?
Nee dit is zeker een grote fout. Begreep ook echt niet hoe het mogelijk is. Omdat alles verder naar behoren functioneerde. Caiway heb ik zelf nog niet op de hoogte gebracht. Dus ik vrees dat ze hiervan nog geen weet hebben. Na de kerstdagen maar eens contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Hey glasvezelvrienden uit Wateringse veld,

Prettige kerstdagen voor jullie allemaal en ik hoop dat iedereen snel glasvezel met alle bijbehorende diensten heeft.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tia Dalma
  • Laatst online: 14-06 08:52
Sikkek schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:10:
[...]
WTF! Ik heb ook deze storing al gemeld. Gaat er iets mis in jullie incidentenbeheersysteem?
Ik kreeg hetzelfde verhaal. Goh, heel vervelend maar ons niet bekend dat er meer mensen zijn met dit probleem. Ik heb ze heel netjes op dit topic gewezen, overigens. Gek toch dat er wel iemand van webcare inmiddels meeschrijft maar die storingen nog steeds echt heul uniek zijn...

Nog gekker trouwens is dat ik sinds het melden geen last meer heb gehad van opstijgende vliegtuigen op mijn lijn! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tia Dalma
Hairball schreef op maandag 24 december 2012 @ 19:15:
Hey glasvezelvrienden uit Wateringse veld,

Prettige kerstdagen voor jullie allemaal en ik hoop dat iedereen snel glasvezel met alle bijbehorende diensten heeft.
Fijne dagen, Hairball! Groeten van 'beneden' uit de straat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel raar dat de interne klok van de Entone fout loopt. Je zou toch zeggen dat dat ding de tijd doorkrijgt van het netwerk van Caiway?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
Doet ie ook, bij een cold reboot. Daarna niet meer. Ik heb het probleem ook, Caiway heeft een nieuwe entone gestuurd, moet hem nog ophalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedrogist
Sikkek schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 09:05:
Doet ie ook, bij een cold reboot. Daarna niet meer. Ik heb het probleem ook, Caiway heeft een nieuwe entone gestuurd, moet hem nog ophalen...
Gewoon gebeld naar de servicedesk? Dus het probleem is waarschijnlijk niet op te lossen met firmware update?

Sinds gister heb ik het enorme irritante verschijnsel dat de ene zender niet te verstaan is zo zacht als dat wordt doorgegeven bij een gemiddelde volumestand. Om dit goed te krijgen moet ik dan echt richting de max gaan. Als ik vervolgens ga zappen en niets aan het geluid doe wordt ik bij de ene zender zowat van de bank geblazen en de volgende kan ik weer net verstaan. Voorheen nergens last van, heb in de instellingen lopen zoeken van zowel mijn receiver als de entone maar kan niet echt iets vinden wat helpt. Ik heb hier zelf ook niets doelbewust veranderd. Iemand anders die dit ook ervaart of moet het echt in mijn instellingen zitten.

(Blond-modus) Laat het bovenstaande maar. Dochterlief had met het volume van de entone zelf zitten spelen. Dit heeft dus het bovenstaande tot gevolg.

[ Voor 7% gewijzigd door dedrogist op 25-12-2012 10:51 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tia Dalma
dedrogist schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 10:44:

(Blond-modus) Laat het bovenstaande maar. Dochterlief had met het volume van de entone zelf zitten spelen. Dit heeft dus het bovenstaande tot gevolg.
:D Ik moet lachen. Omdat wij er gistermiddag toevalligerwijs ook achterkwamen dat dat zo werkt. Eerst je tv instellen op acceptabel gemiddeld volume (met de originele ab dus) en dan variëren (tweaken, zo je wilt :P ) met die Entone ab. Vervolgens die originele ab achter slot en grendel voordat een geliefd doch onwetend gezinslid er andere dingen mee uithaalt 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Zet de entone gewoon op zijn hardst qua volume, en dan de entone afstandsbediening omzetten zodat hij tv volume doet (iets met menu en volume up indrukken ofzo zie handleiding van caiway).

Werkt perfect en geen probleem meer met dubbel volumeniveau :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Bij mij staat er bij het inloggen in MIJNCAIWAY al een paar dagen dat er werkzaamheden mee zijn. Heeft iemand dat anders dat ook en heb ik hier de aankondiging van gemist?

• babbi
Beetje erg vreemd waarom schrijft Caiway 42€ af ipv 40€? Wie heeft dit nog meer?

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Miss door de btw verhoging van 19% naar 21%?

• Caiway

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Op dit moment wordt er nog gewerkt aan Mijn Caiway. Het is nog niet bekend wanneer normaal gebruik van Mijn Caiway weer mogelijk zal zijn.

Met vriendelijke groet,

Michiel de Vries,
Caiway Webcare Team
Hairball schreef op woensdag 26 december 2012 @ 16:54:
Bij mij staat er bij het inloggen in MIJNCAIWAY al een paar dagen dat er werkzaamheden mee zijn. Heeft iemand dat anders dat ook en heb ik hier de aankondiging van gemist?

• babbi
Nee btw zat al in de glaspakketen. Het klopt niet die 2€ meer maar graag meer duidelijk van Caiway. 40€ eerste 3 maanden en geen 42€. Ik vroeg me af of meerdere dit hebben.

• Ofthewell
babbi schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:12:
Nee btw zat al in de glaspakketen. Het klopt niet die 2€ meer maar graag meer duidelijk van Caiway. 40€ eerste 3 maanden en geen 42€. Ik vroeg me af of meerdere dit hebben.
Ik heb € 40,84 , maar dat zou met telefonie te maken kunnen hebben. Dat was de reden waarom ik in het niet bereikbare MIJNCAIWAY wilde kijken :o

Bedankt voor de info trouwens Michel de Vries.

• babbi
Dat kan maar ik heb geen telefoon eraan hangen. Ik wil toch weten hoe dat zit want het klopt niet. Caiway kom eens met duidelijkheid.

• dedrogist
babbi schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:38:
Dat kan maar ik heb geen telefoon eraan hangen. Ik wil toch weten hoe dat zit want het klopt niet. Caiway kom eens met duidelijkheid.
Ik kon net wel inloggen in mijn caiway. Bij mij kloppen de bedragen wel, wat mij alleen opviel is dat multiscreen tv als aparte post op de rekening staat vermeld. Weliswaar met het bedrag 0,00. Zou het in de toekomst geld gaan kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Ik wil niet heel lullig doen, maar bij mij klopt er dus helemaal geen bal van.. Morgen maar eens bellen:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/6zpopu.png

Snap er geen snars van.... Enige wat ik heb is GLASVEZEL TOTAAL en EREDIVISIE LIVE

Lijkt net alsof het bij mij 2x een abonnement wordt betaald.

[ Voor 11% gewijzigd door ralph0603 op 28-12-2012 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
ralph0603 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 00:05:
Ik wil niet heel lullig doen, maar bij mij klopt er dus helemaal geen bal van.. Morgen maar eens bellen:
[afbeelding]

Snap er geen snars van.... Enige wat ik heb is GLASVEZEL TOTAAL en EREDIVISIE LIVE

Lijkt net alsof het bij mij 2x een abonnement wordt betaald.
Indien je factuur onduidelijk is, stuur je NAW-gegevens naar webcare@caiway.nl
Dit geldt niet alleen voor ralph0603 uiteraard.

Thijs
Caiway Webcare Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL
Jij moet nog wennen aan een factuur waarin de glasvezel gecombineerd is.

Het is zo herkenbaar wat jij nu ervaart.

Ik vind trouwens dat de opbouw van de nota veel eenvoudiger kan.

Dit lijkt meer iets voor de interne boekhouding van Caiway zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:42:
LOL
Jij moet nog wennen aan een factuur waarin de glasvezel gecombineerd is.

Het is zo herkenbaar wat jij nu ervaart.

Ik vind trouwens dat de opbouw van de nota veel eenvoudiger kan.

Dit lijkt meer iets voor de interne boekhouding van Caiway zelf
Mijn eerste nota zag er zo ook uit. De tweede ziet er veel overzichtelijker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel overzichtelijker?

Dan heb jij zeker een nieuwe versie?

Bij ons in Krimpen is het nog steeds drie keer min en vier keer plus met alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Periode Product Bedrag
(excl. BTW)
01 jan 2013 - 31 jan 2013 Basic pakket € 15,08
01 jan 2013 - 31 jan 2013 Korting COAX icm FTTH -€ 15,08
01 jan 2013 - 31 jan 2013 Multiscreen TV € 0,00
Subtotaal € 0,00

INTERNET
Periode Product Bedrag
(excl. BTW)
01 jan 2013 - 31 jan 2013 WebTV € 0,00
01 jan 2013 - 31 jan 2013 Alles-in-1 Glas Totaal € 57,85
01 jan 2013 - 31 jan 2013 Alles-in-1 Glas: 3 maanden voor € 40,- per maand -€ 24,79
Subtotaal € 33,06

TELEFONIE
Periode Product Bedrag
(excl. BTW)
01 nov 2012 - 30 nov 2012 Belkosten, zie specificatie € 0,69
Subtotaal € 0,69

Subtotaal (excl. BTW) € 33,75
BTW 21% over 33,75 € 7,09
Totaalbedrag (incl. BTW) € 40,84
Totaal openstaand bedrag: € 0,00

Dit is een kopietje. Natuurlijk staat het er in de officiele factuur iets netter geformatteerd :)

[ Voor 7% gewijzigd door Ofthewell op 28-12-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 januari komen ze hier in Wateringen de glasvezel aansluiten en hopelijk krijg ik daarna snel het pakket binnen met de Entone :) ( of val ik in de groep die kan wachten tot maart? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 01:14:
4 januari komen ze hier in Wateringen de glasvezel aansluiten en hopelijk krijg ik daarna snel het pakket binnen met de Entone :) ( of val ik in de groep die kan wachten tot maart? )
Nou het lijkt er op dat die pakketten compleet op zijn bij Caiway, dus het is voor iedereen die er nog geen heeft wachten op de nieuwe levering, dat zal inderdaad februari ergens worden geloof ik volgens de glasvezelsite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mking
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Hoge 'ruis' toon (ofwel vliegtuig geluid) ervaar ik ook. Vaker wel dan niet...@WateringseVeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:51

krvabo

MATERIALISE!

Dejagan schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 03:35:
[...]

Nou het lijkt er op dat die pakketten compleet op zijn bij Caiway, dus het is voor iedereen die er nog geen heeft wachten op de nieuwe levering, dat zal inderdaad februari ergens worden geloof ik volgens de glasvezelsite.
Ik kreeg van de week een brief dat ik deze week mijn pakket kan verwachten. Ik heb 12 november besteld. Het is allicht zo dat mensen die in de afgelopen 2 weken-ish hebben besteld zullen moeten wachten tot februari-maart, maar anders is het afwachten denk ik.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
krvabo schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 12:06:
[...]

Ik kreeg van de week een brief dat ik deze week mijn pakket kan verwachten. Ik heb 12 november besteld. Het is allicht zo dat mensen die in de afgelopen 2 weken-ish hebben besteld zullen moeten wachten tot februari-maart, maar anders is het afwachten denk ik.
Beter! Dan kan je hopelijk volgende week genieten van glasvezel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mking schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 06:17:
Hoge 'ruis' toon (ofwel vliegtuig geluid) ervaar ik ook. Vaker wel dan niet...@WateringseVeld
Als ik jou was zou ik een klacht daarover indienen bij Caiway. Een vliegtuigtoon lijkt me vreselijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snds gisteravond hapert de multiscreen app bij mij steeds, video springt vaak een seconde of 3 terug. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is je telefoon of tablet niet te zwak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 09:54:
Is je telefoon of tablet niet te zwak?
Nee want ging gewoon prima tot gisteren. Internet verbinding is ook prima. Nieuwe iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Goeiemiddag,

Mijn ouders vinden dat Entone kasje zwaar klote. Kunnen wij ook onze Humax 5050c gebruiken voor glasvezel televisie? Aangezien we daar €250,- aan hebben uitgegeven!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
mprkooij schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:59:
Goeiemiddag,

Mijn ouders vinden dat Entone kasje zwaar klote. Kunnen wij ook onze Humax 5050c gebruiken voor glasvezel televisie? Aangezien we daar €250,- aan hebben uitgegeven!?
Ja, dat blijft ook gewoon werkzaam zoals je gewend bent. Maar die werkt niet op de iptv aansluiting zelf dus geen uitzending gemist e,d, wanneer het uitkomt.

[ Voor 12% gewijzigd door Dejagan op 30-12-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Humax moet je weer aansluiten op de coaxkabel aangezien Caiway op de glasvezel geen DVB-C doorgeeft.
Ik schrik wel hoeveel mensen nu al de Entone nu al prutjeprutje vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
mprkooij schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:59:
Goeiemiddag,

Je bent uiteraard vrij om je Humax weer aan te sluiten.
Het is echter dan wel nodig om je coax-aansluiting te gebruiken.

Thijs
Caiway Webcare Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week de bekabeling gedaan zodat ik cat5e en cat6 door mijn huis heb lopen. Helaas loste dit niet mijn snelheidsprobleem op.
Daarom gisteren maar een nieuwe router gekocht. Ik wilde voor de Linksys E4200 gaan, maar omdat deze uitverkocht was heb ik een Linksys EA4500 aangeschaft. De installatie gaat practisch vanzelf met de bijgeleverde software en ook de I-pad app om de instellingen e.d. op de router aan te passen is heel cool. Maar ook nu nog geen snelle verbinding. Natuurlijk heb ik de verbinding eerst getest door direct op het glasmodem aan te sluiten. Hierbij kreeg ik een snelheid van ong 170/180 down (bij een 300mb account). Ik wijt dit aan mijn verouderde pc.
Maar goed, na het aansluiten van de router kwam ik op een downstream van 1 mb en 80 up. Dat is voor mij niet te verklaren. Vanochtend Caiway gebeld en de medewerker kon zien dat het modem online is en er waren geen storingen.
Dus daarom de router gereset naar fabrieksinstellingen en de software opnieuw geinstalleerd. Nu heb ik een snelheid van 50 a 60 mb down. Dus nog steeds veel te laag omdat ik weet dat 180 haalbaar is.

Heeft iemand hier op het forum ervaring met deze router en wellicht mis ik een instelling? Of valt er iets te tweaken? Op de site van Cisco en via Google kom ik niet veel verder tot nu toe.

Alvast bedankt voor het meedenken en natuurlijk iedereen een fijne jaarwisseling en een goed 2013!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
Misschien een stomme vraag, maar heb je de stekkertjes zelf eraan geknepen ?

Ik had een zelfde iets, en bleek dat mijn kabels, ondanks dat ze cat6 waren, niet boven de 100mb uitkomen.
De kleurtjes had ik niet goed gedaan. Wel een signaal dus, maar geen max snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 13:19:
Vorige week de bekabeling gedaan zodat ik cat5e en cat6 door mijn huis heb lopen. Helaas loste dit niet mijn snelheidsprobleem op.
Daarom gisteren maar een nieuwe router gekocht. Ik wilde voor de Linksys E4200 gaan, maar omdat deze uitverkocht was heb ik een Linksys EA4500 aangeschaft. De installatie gaat practisch vanzelf met de bijgeleverde software en ook de I-pad app om de instellingen e.d. op de router aan te passen is heel cool. Maar ook nu nog geen snelle verbinding. Natuurlijk heb ik de verbinding eerst getest door direct op het glasmodem aan te sluiten. Hierbij kreeg ik een snelheid van ong 170/180 down (bij een 300mb account). Ik wijt dit aan mijn verouderde pc.
Maar goed, na het aansluiten van de router kwam ik op een downstream van 1 mb en 80 up. Dat is voor mij niet te verklaren. Vanochtend Caiway gebeld en de medewerker kon zien dat het modem online is en er waren geen storingen.
Dus daarom de router gereset naar fabrieksinstellingen en de software opnieuw geinstalleerd. Nu heb ik een snelheid van 50 a 60 mb down. Dus nog steeds veel te laag omdat ik weet dat 180 haalbaar is.

Heeft iemand hier op het forum ervaring met deze router en wellicht mis ik een instelling? Of valt er iets te tweaken? Op de site van Cisco en via Google kom ik niet veel verder tot nu toe.

Alvast bedankt voor het meedenken en natuurlijk iedereen een fijne jaarwisseling en een goed 2013!
Heb je een andere pc of apparaat in huis waar je een kopie van/naar kunt doen? Als dit wel een behoorlijke snelheid geeft weet je dat het niet aan je kabels of router ligt en dus ergens tussen router - kabelmodem - Caiway - Internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2012 @ 13:19:

Ik heb ook problemen met de snelheid, ook ik heb een 300/300 abo en haalde dit in het begin ook vrijwel (285/285). Sinds een paar weken is het echter een stuk minder (245/150) zonder dat er wat aan mijn apparatuur is veranderd. ik zie als ik download de snelheid heen en weer hobbelen. Heb al contact gehad met Caiway maar helaas nog steeds zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge, dat zou ik niet accepteren als het niet opgelost wordt.

Je betaalt tenslotte voor 300 mb toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten @klet.st
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-08 18:16
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 13:26:
Tjonge, dat zou ik niet accepteren als het niet opgelost wordt.

Je betaalt tenslotte voor 300 mb toch?
Als je gegarandeerd 300/300 Mbit zonder overboeking wilt zul je een partij als KPN, Tele2 of Eurofiber moeten bellen en flink meer moeten betalen.

Net als bij ADSL zal er ongetwijfeld sprake van forse overschrijving (over subscription) van de beschikbare bandbreedte zijn. Verhoudingen van 1:25 of 1:40 zijn bij ADSL geenuitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Ik had een paar dagen terug ook wat lagere snelheden zoals dat en het bleek opgelost met een restart van mijn router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:12
Glas ligt er hier sinds 22:30 uit (Wateringse Veld).
Meer mensen last van?

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
d3vlin schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 23:38:
Meer mensen last van?
werkt hier nog ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Hier ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen last van?
Ook hier werkt het vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ActualFantasy schreef op maandag 31 december 2012 @ 13:41:
Misschien een stomme vraag, maar heb je de stekkertjes zelf eraan geknepen ?

Ik had een zelfde iets, en bleek dat mijn kabels, ondanks dat ze cat6 waren, niet boven de 100mb uitkomen.
De kleurtjes had ik niet goed gedaan. Wel een signaal dus, maar geen max snelheid.
De kabels zitten goed in de stekkers geknepen.

Ik kwam vandaag via heel veel lezen op de verschillende fora via google een opmerking tegen dat, wanneer het niet werkt, het weleens aan de laatste firmware van Linksys (Cisco) kan liggen. Daarop heb ik deze gedowngrade en sindsdien haal ik wel de snelheid die ik op mijn pc ook al kreeg als ik direct op het glasmodem aansluit. Dat ik de 285 niet haal ligt waarschijnlijk aan mijn eigen hardware. De pc is tenslotte al een jaar of 6 oud inmiddels. Ik zit erover na te denken om een nieuwe ethernetkaart te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Waarneer haal je deze snelheden niet?
Downloaden? Dit is namelijk erg intensief voor je CPU/HDD en niet voor je ethernetkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph0603 schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 23:57:
Waarneer haal je deze snelheden niet?
Downloaden? Dit is namelijk erg intensief voor je CPU/HDD en niet voor je ethernetkaart
Ik heb begrepen dat de netwerkkaart 1 Gb aan moet kunnen om de snelheid te kunnen verwerken. Ik heb een Asus K8V moederboard met een AMD Athlon64 3200 cpu, dus wel een oud beestje al.

De snelheid heb ik getest met de bekende methodes: http://speedtest.reggefiber.nl/beta/, waarbij ik 177 Mbit/sec down haal en 223 Mbit/sec up.

Met de speedtest van Caiway http://speedtest.caiw.net/ haal ik 77.75 Mbps up en 199.37 Mbps down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:12
Meer mensen last van?
Sinds vanmorgen zijn we weer online. Gisterenavond simpelweg geen DHCP offer. Ben benieuwd wat het was.

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38
Maarten @klet.st schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 15:01:
[...]

Als je gegarandeerd 300/300 Mbit zonder overboeking wilt zul je een partij als KPN, Tele2 of Eurofiber moeten bellen en flink meer moeten betalen.

Net als bij ADSL zal er ongetwijfeld sprake van forse overschrijving (over subscription) van de beschikbare bandbreedte zijn. Verhoudingen van 1:25 of 1:40 zijn bij ADSL geenuitzondering.
Die verhoudingen kun je tegenwoordig zelfs wel vergeten.
1:60 tot 1:80 is realiteit tegenwoordig.

Niet eens erg, want de meeste mensen die zwaar downloaden doen dat op een NAS midden in de nacht. Overdag komt het meeste dataverkeer van youtube ect. En dan heb je aan 1/80e deel van 300Mbit ook genoeg

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimtiri
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07 13:54
Ik heb alles eigenlijk na een maand tijd gekregen,...

Weet iemand de pincode van de Entone? Of is deze gelijk aan de pincode die je in de bief hebt gekregen?
(Ik bedoel de code om in het menu te kunnen komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Dimtiri schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 21:19:
Ik heb alles eigenlijk na een maand tijd gekregen,...

Weet iemand de pincode van de Entone? Of is deze gelijk aan de pincode die je in de bief hebt gekregen?
(Ik bedoel de code om in het menu te kunnen komen)
Gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimtiri
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-07 13:54
Bedankt Tobitronics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-05 11:52
Goedenavond,

Ik woon ook in Wateringseveld, ik zit nog te twijfelen om glasvezel nemen omdat ik erg ontevreden was over het kabel internet van Caiway. Maargoed ik wil wel weer poging wagen. Ik heb alleen nog een probleempje. Ik heb geen stopcontact in de meterkast.

Plaatst Caiway ook stopcontacten mocht dat nodig zijn? Uiteraard tegen een bepaald tarief. Anders zorg ik hier zelf wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Loadjnt schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 00:28:
Goedenavond,

Ik woon ook in Wateringseveld, ik zit nog te twijfelen om glasvezel nemen omdat ik erg ontevreden was over het kabel internet van Caiway. Maargoed ik wil wel weer poging wagen. Ik heb alleen nog een probleempje. Ik heb geen stopcontact in de meterkast.

Plaatst Caiway ook stopcontacten mocht dat nodig zijn? Uiteraard tegen een bepaald tarief. Anders zorg ik hier zelf wel voor.
Op de website van Caiway Glasvezel kan je wel bedrijven vinden die dat doen, maar caiway zelf doet dat niet. Je hebt inderdaad wel een stopcontact nodig voor het glasmodem.

Ik weet niet hoe lang geleden je kabel had van caiway, maar vroeger (5 jaar geleden o.i.d.) was dat echt een drama, de laatste paar jaar echter een heel stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-05 11:52
Dejagan schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 02:36:
[...]

Op de website van Caiway Glasvezel kan je wel bedrijven vinden die dat doen, maar caiway zelf doet dat niet. Je hebt inderdaad wel een stopcontact nodig voor het glasmodem.

Ik weet niet hoe lang geleden je kabel had van caiway, maar vroeger (5 jaar geleden o.i.d.) was dat echt een drama, de laatste paar jaar echter een heel stuk minder.
Bedankt voor de reactie. 2 jaar geleden heb ik mijn contract opgezegd. Kabel internet verbinding die regelmatig wegviel. De grootste ergenis was nog wel de helpdesk, okay wel een gratis nummer.
Maar als je dan na 1 (!) uur nog niet geholpen wordt, dan ben je echt in de staat om die modem in iemand zijn ***** te duwen.

Maargoed dat is nu verleden tijd, we gaan nu gewoon nog een poging wagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag hebben ze het glasvezel kastje geplaatst, hopelijk zeer binnenkort de Entone binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Zojuist weer een entone vastloper gehad, de zoveelste in de priegelige maand dat we glasvezel hebben. Word er scheitziek van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caiway

Caiway

Bedrijfsaccount Caiway
Vervelend om te horen! Ik weet dat er op dit moment hard gewerkt wordt aan een firmware update met daarin diverse verbeteringen voor de entone. Het aantal keren dat het kastje vastloopt zou met de aankomende firmware update sterk terug gebracht moeten worden.

Wel wil ik graag de logs van de Entone die je gebruik nakijken. Zou je een mail kunnen sturen aan webcare@caiway.nl met daarin je gegevens en de situatie die speelt. Na ontvangst ga ik dan een aantal zaken voor je nakijken.

Met vriendelijk groet,
Michiel de Vries
Caiway Webcare Team
tobitronics schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:55:
Zojuist weer een entone vastloper gehad, de zoveelste in de priegelige maand dat we glasvezel hebben. Word er scheitziek van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
Caiway schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:10:
Vervelend om te horen! Ik weet dat er op dit moment hard gewerkt wordt aan een firmware update met daarin diverse verbeteringen voor de entone. Het aantal keren dat het kastje vastloopt zou met de aankomende firmware update sterk terug gebracht moeten worden.

Wel wil ik graag de logs van de Entone die je gebruik nakijken. Zou je een mail kunnen sturen aan webcare@caiway.nl met daarin je gegevens en de situatie die speelt. Na ontvangst ga ik dan een aantal zaken voor je nakijken.

Met vriendelijk groet,
Michiel de Vries
Caiway Webcare Team

[...]
Ik heb ook vaak last van het vastlopen van de Entone, hoe kom je aan die logfiles want dan kan ik er denk ik ook nog wel een paar sturen? Bij mij is het ook al twee keer gebeurd dat de interne klok niet meer loopt waardoor er niet meer wordt opgenomen, dat is ook uitermate vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taffie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-10-2013
Even een vraag over teletekst ,hebben meer mensen last met teletekst op de entone afstandbediening , de ene dag kan ik wel op teletekst en de andere niet ,dan even stekker uit de entone en dan heb ik weer teletekst....dus erg irritant .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikkek
ewf2003 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:33:
[...]

Ik heb ook vaak last van het vastlopen van de Entone, hoe kom je aan die logfiles want dan kan ik er denk ik ook nog wel een paar sturen? Bij mij is het ook al twee keer gebeurd dat de interne klok niet meer loopt waardoor er niet meer wordt opgenomen, dat is ook uitermate vervelend...
Zelfde problemen heb ik ook: af en toe vastlopers en interne klok die niet meer loopt waardoor opnamen niet werken. Ik heb al een incident aangemeld bij Caiway, kreeg een nieuwe entone, zelfde probleem:-(

Medewerker ging nu proberen het probleem te reproduceren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tia Dalma
Liep vanochtend even bij Vingerling in Wateringen binnen, die ook als postkantoortje fungeert, en daar stond een glasvezelpakket geduldig te wachten op zijn nieuwe eigenaar :)

Vraag over de Entone, wel wat off topic, maar hopelijk weet iemand hier de grote Truuk en anders moet ik even verder zoeken.
Entone ab was ingesteld op de tv, dus om volume van tv aan te passen ipv van de Entone. Op de één of andere manier was ineens vandaag de Entone op mute gegaan, en dat kreeg ik dus niet meer ongedaan omdat de Entone afstandsbediening alleen nog maar de tv op mute kon zetten en weer er af.

Man is zich er mee gaan bemoeien en heeft de Entone teruggezet naar fabrieksinstellingen in de hoop dat dat soelaas zou bieden. Dat deed het, maar nu komt het: van mijn opgenomen programma's is de index weg blijkbaar. Ik kan de programma's dus niet meer benaderen (0 opgenomen programma's) maar ze staan nog wel op de schijf (50% vol). Hoe los ik dat weer op? Los van het feit dat al mijn Pippi films nu pleite zijn :'( zit ik met een halve schijf nu.

Kan ik die index op de een of andere wijze terugkrijgen of anders die schijf wissen? Ik google zelf ook even verder maar wellicht heeft iemand van jullie dé oplossing snel voorhanden.
Dank alvast _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
De entone afstandsbediening kan je schakelen tussen tv volume en entone volume (en dus ook mute). Hoe je dat staat in de handleiding van caiway, ik geloof dat het volume omhoog en de menu knop tot hij brandt was en dan volume omlaag en menuknop om terug te gaan. Hoe je alles wist van de entone zou ik ook graag willen weten en weet iemand toevallig hoe je herhalende programmeringen er uit haalt makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Na een maand geen internet tv en telefonie is het eindelijk opgelost!!!

Afbeeldingslocatie: http://s8.postimage.org/pdpk5u8ap/Knipsel.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door mprkooij op 05-01-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Wow boven de 300 mbit zelfs. Dat heb ik nog niet eerder gezien hier.
Pagina: 1 ... 13 ... 24 Laatste