Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 19:25
Lonestander schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:37:
[...]

Is er een eenvoudig manier om hem te reporten? een press on a button?

of waar kan ik dit doen?
Enige manier is door naar zijn profielpagina te gaan en Report Violation of Overtreding Melden, dan Suspected Cheater/Verdacht op valsspelen (Lol Steam, leuke translator..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashween S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-04 10:04
Zucht... kinda easy play eh?? 2.0+ kd ratio =_= teveel campers maar daar weet mijn pp90 wel raad mee <3 Golden UMP!!!! omw to get golden PP90 ;)

Speel op pc =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 09:25

D4NG3R

kiwi

:)

bram1984 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:33:
[...]

*Diepe zucht*

Ik geef nog expres in mijn post aan dat ik het nergens over rushen heb, in de hoop dat bovenstaande opmerking bespaard zou blijven, maar blijkbaar lees je gewoon niet. :F

edit: En om toch antwoord op je vraag te geven: als je daarmee je kills maakt, is (ja, een feit) dat een stuk knapper dan wat iemand als Dennis in z'n filmpjes doet.
In je vorige ja ;) mijn reacties waren gericht op de "Gemiddelde" cod speler die schreeuwt over campers maar zelf ook dom zit te run'n'gunnen.

Die spelers klagen terwijl ze daar het recht helemaal niet op hebben. Ze zijn net zo nutteloos als campers.. Het enige verschil is dat de rusher 20 kills en 10 deaths haalt. En de camper 10 kills en 0 deaths.. Allebei 10 kill's boven hun deaths. Maar toch krijgt de camper een betere K/D en is hij volgens de regels van de E-Penis "beter"...

Lucky zijn dat je nog leeft (Rusher) of lucky zijn dat je een kill maakt (Camper). Allebei vrij skilloos, maar absoluut geen reden om erover te klagen. Als de speler maar lol heeft :) .

Maargoed VS een goede (wat rustigere) speelstijl wint zowel iemand die rushed als iemand die camped niet :) . Ik denk dat we het daar wel over eens zijn!

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 15-11-2011 11:46 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 18:37
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:38:
[...]

Xbox.

[...]

Ik bedoel dat je alle challenges voor attachments voor een gun haalt. Bijv 40 kills terwijl je door RDS kijkt, 20 met de tube, 40 met Hybrid sights etc. Zit inmiddels met de Scar op alles vol behalve tube en thermal. Tuben vind ik zo suf dat ik het liever niet doe. Maar als ik mijn digitale penis kan verlengen dan zal ik toch aan het nooben moeten. :P
ahh oke, ehm dat weet ik niet er was toch pas geleden een lijst gepost hoe je alle callsigns etc kon unlocken..

gevonden: http://thecoddaily.wordpress.com/mw3-callsign-titles/

Kijk daar maar even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gise schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:15:
Ik was zaterdag aan het spelen, mijn 3e potje MW3 en toen kwam ik dit tegen: 6 Enemies die tegelijk op me afkwamen in TDM

[afbeelding]
Ow shit haha heb ik ook vaak, meestal 3 ofzo als ik net de hoek omga.. :(

Iemand nog tips voor een M4A16 user? Heb het idee dat het wat minder viable is op deze kleine maps t.o.v van de M4A1.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:45:
[...]

Ow shit haha heb ik ook vaak, meestal 3 ofzo als ik net de hoek omga.. :(
[video]

Iemand nog tips voor een M4A16 user? Heb het idee dat het wat minder viable is op deze kleine maps t.o.v van de M4A1.
Je bedoel de M16a4 dus :P, op kleine maps speelt het gewoon niet zo fijn close range denk ik, kan je beter wat anders pakken zelf nog niet mee gespeeld overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:43
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:24:
Hiho!

Ook maar eens wat schrijven na een paar dagen rond lurken in dit draadje! Heb sinds zondag ook MW3, en damn wat speelt dat anders dan Blops zeg. |:(

Blops was m'n eerste CoD game, dus nooit MW2 gespeeld. Waar ik in in Blops gemiddeld een ratio had van 2 zit ik hier toch wel vrij schandalig onder de 1. O-) Moet wel zeggen dat het na 2 avonden spelen beter gaat, het zal ook wel een kwestie van gewenning zijn, maar de eerste avond haalde MW3 echt het bloed onder m'n nagels vandaan, haha! Dingen die tot nog toe opgevallen zijn:

Drukke maps qua obstacles.
Er ligt zoveel zooi, dat ik het bijzonder lastig vind om enemies te spotten. Daarbbij heb ik regelmatig dat ik sprint, ergens achter blijf hangen, en vervolgens kapot geschoten wordt :P Ook dat gaat langzaam aan beter, maar vind het nog steeds lastig enemies te spotten. Op zich niet erg om zoveel trash en obstacles enzo in maps te hebben, maar het nodigt toch wel erg uit tot (semi)-camp gedrag. Waar ik in Blops amper campers tegen kwam, lijken ze hier in elke hoek te zitten. Op zich geen punt, je leert de spots kennen op den duur, maar het valt op.

Ontbreken van "bottlenecks".
Het kan aan mij liggen, maar de maps hebben niet echt plekken waar "het uitgevochten" wordt. Terwijl je in Blops van die standaard plekken had waar spelers elkaar opzochten en probeerden door te breken zeg maar. Leuke daaraan vond ik, dat je dan echt kon flanken. Nu biedt MW3 voldoende mogelijkheden tot flanken vanwege alle steegjes en huizen etc. maar je komt zelden 3 a 4 man tegen die je in de zij aan kunt vallen.

Snelheid.
Daar moet ik misschien nog wel het meeste aan wennen. Het gaat allemaal zo verrekte snel. Je hebt eigenlijk geen moment rust en je moet constant achterom kijken of er niet eens iemand van het andere team achter je staat. Maakt het wel erg uitdagend!

En er zijn nog wel wat kleine dingen, zoals inconsistentie van de hitboxes, spawnzones etc. maar bovenstaande valt me echt op tegenover Blops.
+1 helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:14

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:45:
Doorlevelen naar de type95 + rapid fire.

@hieronder: in ieder geval beter dan de M16 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 15-11-2011 11:58 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 13:07
Is de Type95 nou echt zo goed? Is 3 short Burst wapen.. toch??

Ik wacht op de ACR, FAD en AK47 :P

Ben lvl 44 op PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Type95 is gewoon goed raken en je hoeft maar 1x te klikken.
Hij is wel erg sterk ook op een grote range.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:55:
[...]
@hieronder: in ieder geval beter dan de M16 :)
damn 2 shot kills, imba :), toch maar lvlen :P [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YCN0HW0_TI0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Gundogan schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:55:
[...]

Das een goeie! helemaal niet aan de rapid fire gedacht.. toch maar ff wapen doorlvlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:02

Mystikal

It never hurts to help!

baronruud schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:04:
[...]

Das een goeie! helemaal niet aan de rapid fire gedacht.. toch maar ff wapen doorlvlen
Ik had hem gisteren ook even vast. Was wel onder de indruk, maar even wennen. Ik ben een run&gunner. Maar rapid fire had ik nog niet. Dat scheelt dus veel begrijp ik? Hoe is ie silenced?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

art1fex schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:28:
[...]

De punten die je noemt zijn puur een kwestie van wennen inderdaad.
Ontbreken van de "bottlenecks" was mij nog nooit opgevallen, maar nu je het zegt wel ja!

Speel je op de PC? Ik wil best een keer met je spelen hoor. Speel al vanaf cod 1.

Heb alleen WaW and Black-Ops niet veel gespeeld, de rest wel:
- cod1
- cod UO
- cod 2
- cod 4
- cod mw2
en nu dus mw3
Aaaw, ik speel het op de PS3 :/. Was ik vergeten erbij te zetten. Maar toch bedankt voor het aanbod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:00:
Type95 is gewoon goed raken en je hoeft maar 1x te klikken.
Hij is wel erg sterk ook op een grote range.
Een beetje de G11 uit Black Ops dus. Ik heb 'm 1x opgeraapt en hij is ook uit de heup erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-09 13:07
Maar eens testen die Type95, als ik straks/vanavond thuis ben...

Ik dacht is net zo als de Famas.. :P

[ Voor 56% gewijzigd door Tweaker1987 op 15-11-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10-2021
Mystikal schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:05:
[...]

Ik had hem gisteren ook even vast. Was wel onder de indruk, maar even wennen. Ik ben een run&gunner. Maar rapid fire had ik nog niet. Dat scheelt dus veel begrijp ik? Hoe is ie silenced?
Toch niet Mystikal van Cod1 he?

kzn-clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Ik heb deze emblem nu:

Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20111113210552/callofduty/images/2/28/125.png

Headshot 2+ enemies with 1 bullet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
art1fex schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:14:
Ik heb deze emblem nu:

[afbeelding]

Headshot 2+ enemies with 1 bullet
Gangster;)

Ik heb "enemy of the state" al.. weet wel dat ik daar in mw2 wat langer over gedaan heb!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
delaitinho schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:22:
[...]

Gangster;)

Ik heb "enemy of the state" al.. weet wel dat ik daar in mw2 wat langer over gedaan heb!!
Ik heb het Combat Mario embleempje al, 10 kills 0 killstreaks. Dit geeft nu ook een titel, weet niet meer zo uit mijn hoofd welke. (Het is niet Streaker, maar die kreeg ik ook.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:28

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Tweaker1987 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:12:
Maar eens testen die Type95, als ik straks/vanavond thuis ben...

Ik dacht is net zo als de Famas.. :P
Type 95 is precies zoals de Famas van MW2. Een heerlijk wapen. Rapid Fire zal ik er zelf nooit opzetten, want 1x goed raken = instant kill.

Type 95 + Red dot sight = dodelijk! (sleight of hand is wel aan te raden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Enemy of the State was wel nice in MW2!

Ik hou helemaal niet van emblems en titles (loop meestal met vrij standaar dingen rond), maar die Enemy of the State title vond ik wel mooi!

Net als "Dictator", maar die had ik niet (speel nooit met LMG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Apart schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:25:
[...]

Ik heb het Combat Mario embleempje al, 10 kills 0 killstreaks. Dit geeft nu ook een titel, weet niet meer zo uit mijn hoofd welke. (Het is niet Streaker, maar die kreeg ik ook.)
Die heb ik ook op MW2, maar dat is niet Mario (dacht ik wel altijd), is die character uit cod ;)

edit:
Zoals ik al zei dacht ik dat ook dus, totdat ik dit plaatje zag met als naam "8-bit Price":

Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/callofduty/images/8/8a/8-bit_price.jpg

http://images.wikia.com/c...ages/8/8a/8-bit_price.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door art1fex op 15-11-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, een vraag over aiming op consoles (PS3).

Ik aim normaal altijd met de R3, maar ik zit nu wat filmpjes te kijken en ik zie toch redelijk wat mensen aimen door te strafen, of lijkt dat maar zo? Ik merk nogal in MW3 dat wanneer ik wil corrigeren ik 9 van de 10 te ver door schiet en dus mis, met als gevolg mijn eigen dood.

Zijn er hier meer die aimen dmv strafing? Merkbaar beter? Of kwestie van speelstijl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:27:
Hm, een vraag over aiming op consoles (PS3).

Ik aim normaal altijd met de R3, maar ik zit nu wat filmpjes te kijken en ik zie toch redelijk wat mensen aimen door te strafen, of lijkt dat maar zo? Ik merk nogal in MW3 dat wanneer ik wil corrigeren ik 9 van de 10 te ver door schiet en dus mis, met als gevolg mijn eigen dood.

Zijn er hier meer die aimen dmv strafing? Merkbaar beter? Of kwestie van speelstijl?
Ja ik strafe ook voor aiming en omdat het tegelijkertijd het aimen voor de tegenpartij moeilijker maakt. Doen denk ik wel meer ervaren spelers. Op deze manier kan je ook NOG sneller richten dan met alleen je crosshair richten.

Is ook handiger voor wanneer je een groepje tegenkomt.

[ Voor 5% gewijzigd door Sn0wblind op 15-11-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen of autoaim nou werkt in CODmw3>? ik hoor eerst van wel dan van niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:47:
Kan iemand mij uitleggen of autoaim nou werkt in CODmw3>? ik hoor eerst van wel dan van niet...
Xbox 360 of PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een lichte autoaim in de console versies, maar een echte autoaimbot is natuurlijk niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ps3. op de pc heb ik geen autoaim nodig. of aimassist. hoeje het ook wilt noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
De autoaim werkt alleen soms als er iemand langsloopt dat je opeens lichtelijk mee richt maar omdat het meer tegenwerkt dan meewerkt heb ik het uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Ik zit nu op je steam profiel te kijken. Mooi aantal MW2 uren heb je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Als je die double xp token inzet voor 2 uur double xp...zijn dat dan 2 zuivere speeluren? of gaat de twee uur in ongeacht je een kogel lost?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 20:21
Ricloo86 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:52:
Als je die double xp token inzet voor 2 uur double xp...zijn dat dan 2 zuivere speeluren? of gaat de twee uur in ongeacht je een kogel lost?
Je kon zulke tokens toch krijgen als je in BO of mw2 in prestige bent gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:51:
De autoaim werkt alleen soms als er iemand langsloopt dat je opeens lichtelijk mee richt maar omdat het meer tegenwerkt dan meewerkt heb ik het uitgezet.
ok ik heb ook het idee dat het meer slecht doet dan goed. aangezien dit mijn eerste x is dat ik fps speel op een console.
en zoals de tweaker ergens hier in de post zegt zit ik ook 9 van de 10 mis als ik probeer te corrigeren. ik denk dat het komt door die aimassist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

imacbest schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:53:
[...]

Je kon zulke tokens toch krijgen als je in BO of mw2 in prestige bent gegaan?
Ik ben met MW2 wel 5 keer prestige gegaan, dus dan zou ik graag weten hoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 21:20
Waar kan je dat uitzetten dan?
Dit is in game uren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Speeltijd, dus als je tussen de games in, in de menu moet wachten tot het volgende spel opstart kost dat je geen dubbel xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
chimera2 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:54:
[...]

Waar kan je dat uitzetten dan?

[...]

Dit is in game uren
Ok nice, heb er 2 dus 4 uur double xp's rammen.
Alleen de kills tellen mee neem ik aan? niet challenges dubbel?
BO was dat niet, maar of dat bij mw2 was ben ik alweer vergeten (korsakoff).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Hann1BaL schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:54:
[...]

zul je wel elite ofzow voor nodig hebben, en dat is er voor pc games nog niet :S
Ze zijde toch dat het veilig moest zijn omdat er met echte prijzen enzow zijn? maar dat was toch alleen met de betaalde versie van elite, en die heb je niet voor pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Ricloo86 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:56:
[...]

Dit is inderdaad alleen voor de kills's enz en dus niet de challenges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:45
Ik heb nog geen optie gevonden om die uit te zetten? waar staat die op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Hann1BaL schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:54:
[...]

Volgens mij is dit per spel 1 dus as je in black ops prestige gedaan heb en in mw2 ook dan heb je er totaal 2.En iedere keer na het prestige bij mw3 krijg je er ook 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
chimera2 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:59:
[...]

Volgens mij is dit per spel 1 dus as je in black ops prestige gedaan heb en in mw2 ook dan heb je er totaal 2.En iedere keer na het prestige bij mw3 krijg je er ook 1
en hoe kun je die krijgen? ben in bo 5 prestige ofzow maar hoe krijg ik die dingen dan in mw3?
bo en mw3 staan op zelfde steam acc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
imacbest schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:00:
[...]

en hoe kun je die krijgen? ben in bo 5 prestige ofzow maar hoe krijg ik die dingen dan in mw3?
Zijn bij mij (PS3) automatisch toegevoegd in de prestige shop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
Ik heb de scar nu ook helemaal vol (afgezien van de headshots en kills) maar je krijgt hiervoor niks extra, wel jammer idd, ik zal m nog heel even doorspelen tot de gouden Camo,

Daarna maar verder met de G36/ACR, bevallen me allebei ook wel goed :)

Ik vind het trouwens jammer dat ze de meeste challenges/emblems/titles gerecycled zijn uit MW2, hier hadden ze wel iets meer vernieuwing in kunnen stoppen.

Verder bevalt het spel goed, speelt weer lekker snel, totaal geen problemen met disconnects ect, wel vind ik een paar maps minder leuk, en vooral mis ik wel een "open" map om te snipen, het is wel erg CQC allemaal.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
imacbest schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:00:
[...]

Ik heb er 2, voor modern warfare (prestige 9) en BO (prestige 15, uitgespeeld).
Wel grappig ik heb COD4 (voor MW2 is 4 volgens mij?) vrij laat aangeschaft had pas net een xbox en toen kwam mw2 uit. Maar was daar bijna de eerste prestige door...als ik die dus even de prestige indruk krijg ik er een token bij????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
Ricloo86 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:04:
[...]

Ik heb er 2, voor modern warfare (prestige 9) en BO (prestige 15, uitgespeeld).
Wel grappig ik heb COD4 (voor MW2 is 4 volgens mij?) vrij laat aangeschaft had pas net een xbox en toen kwam mw2 uit. Maar was daar bijna de eerste prestige door...als ik die dus even de prestige indruk krijg ik er een token bij????
ik heb het over pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Chef_v_leeuwen schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:01:
en vooral mis ik wel een "open" map om te snipen, het is wel erg CQC allemaal.
Inderdaad!

Ik ben zelf ook van het close-combat, alleen is een potje snipen op z'n tijd ook wel lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
maar het principe zal hetzelfde blijven, per COD serie in de prestige krijg je 1 token.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imacbest
PS3 en XBOX kregen die dingen wel maar PC niet, iemand idee hoe ik die wel kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Waar hebben jullie het over?
Die prestige shop?

Geldt dat ook voor prestiges uit oudere cod's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:28
ik ben benieuwd of me ps3 prestige me een token opleverd voor pc weet iemand hier meer licht op te werpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Ricloo86 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:56:
[...]

Als je de Specialist kill streaks gebruikt krijg je sowieso heel erg veel xp. Misschien de specialist in combinatie met de double xp gebruiken? Dan krijg je rammend veel xp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:37
ik ben gisteren 12 keer en door 5 verschillende personen / potjes afgemaakt tijdens de start van een spel in Hardcore S&D ik vind dat die gasten gelijk een ban moeten krijgen wat een t*r*lijers..

Vroeger had je ook friendly fire, en was je zelf dood, plus dat was minder gevoelig.
Hier moeten ze echt wat voor aanpassen.. kick/ban/ al is het maar voor een minuut of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Ik ben minimaal 1x geprestiged bij MW1 - WAW - MW2 en Blops, maar heb maar 1 token??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Heb sinds gisteren extra damaga op de spas-12 en hij ownt nu wel erg hard! Vind het ook zo vet om een kill met de spas te maken. Het geeft veel meer sfeer dan een SCAR.

Het enige probleem is dat als ik iemand zie vanaf een afstand ik bijna altijd dood ben. Is er een tweede wapen wat enige range heeft? Speel FFA op de PS3

Trouwens Elite werkt perfect bij mij, heeft afgelopen de aankoop gedaan. Is er al een datum wanneer de eerste mappack komt?

[ Voor 16% gewijzigd door Wackmack op 15-11-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Odysseus253 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:12:
[...]

Als je de Specialist kill streaks gebruikt krijg je sowieso heel erg veel xp. Misschien de specialist in combinatie met de double xp gebruiken? Dan krijg je rammend veel xp!
Right, thnx! snap alleen nog vrij weinig van die Specialist kill streaks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
art1fex schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:51:
[...]

Ik zit nu op je steam profiel te kijken. Mooi aantal MW2 uren heb je ;)
D: Ik ken mensen met meer.
LijkjeNL schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:11:
ik ben benieuwd of me ps3 prestige me een token opleverd voor pc weet iemand hier meer licht op te werpen?
Nee, werkt alleen bij PS3 en XBOX. PC gamers krijgen geen tokens ( :( ) omdat er niet nauwkeurig kan nagegaan of hij legaal is geleveld of niet. (Beetje dom, kijk gewoon naar gameuren?)

[ Voor 48% gewijzigd door Apart op 15-11-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalua schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:59:
[...]

Ik heb nog geen optie gevonden om die uit te zetten? waar staat die op de PS3?
Gewoon in het optie menu. Even beter kijken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Ricloo86 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:14:
[...]

Right, thnx! snap alleen nog vrij weinig van die Specialist kill streaks...
Je kiest 3 killstreaks die je graag wilt bij een x aantal kills. Het is belangrijk dat je als derde altijd Hardline gebruikt, omdat je dan bij 7 kills ALLE perks ontvangt, en daarnaast een specialist bonus krijgt.

Omdat je dus gedurende het spelen heel veel perks aan hebt staan, haal je ook voor de perks die je niet standaard aan hebt staan allerlei challenges, waardoor je XP de pan uit rijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Apart schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:15:
[...]

Die heb je altijd.

Mag ik je toevoegen om een keer samen een potje te gaan knallen?

[ Voor 16% gewijzigd door art1fex op 15-11-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
art1fex schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:23:
[...]

Die heb je altijd.

Mag ik je toevoegen om een keer samen een potje te gaan knallen?
Jahoor, maar speel het meeste in het weekend. Weet niet of ik er tijd voor heb want heb ook al iemand beloofd om DBO te gaan spelen ;-)

Eerst ga ik even naar level 80 in de Multiplayer, daarna even de SP op Veteran doorgaan, al op 33% op dit moment. Daarna kijk ik wel even!

[ Voor 16% gewijzigd door Apart op 15-11-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Apart schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:15:
[...]

[...]

Nee, werkt alleen bij PS3 en XBOX. PC gamers krijgen geen tokens ( :( ) omdat er niet nauwkeurig kan nagegaan of hij legaal is geleveld of niet. (Beetje dom, kijk gewoon naar gameuren?)
Sowieso een onzinnige reden. Als iemand op illegale wijze een token heeft verkregen levert dat een minimaal verschil op en heeft ie meer XP. Ik ben niet onder de indruk van spelers met hogere lvls en het verschil in mogelijkheden vind ik ook vrij klein. Beetje een slechte reden als je het mij vraagt. Maar goed om te weten dat we als PC gamer keurig buitenspel gezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Ik speel ook in de weekenden, heb nu toch niet veel tijd.
Zal je toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Hann1BaL schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:34:
[...]

Sowieso een onzinnige reden. Als iemand op illegale wijze een token heeft verkregen levert dat een minimaal verschil op en heeft ie meer XP. Ik ben niet onder de indruk van spelers met hogere lvls en het verschil in mogelijkheden vind ik ook vrij klein. Beetje een slechte reden als je het mij vraagt. Maar goed om te weten dat we als PC gamer keurig buitenspel gezet worden.
Ja, CoD wordt maar door een kleine groep mensen op het PC platform gespeeld (Steam Stats, max 80.000 per dag.) Terwijl dat op de Xbox en PS3 veel grotere getallen zijn. Vind dit een slecht punt van IW om PC gamers zo waardeloos te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle PSN gamers mogen mij ook toevoegen, ben wel noobie maar ja. KADAVER070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:41:
[...]

In je vorige ja ;) mijn reacties waren gericht op de "Gemiddelde" cod speler die schreeuwt over campers maar zelf ook dom zit te run'n'gunnen.

Die spelers klagen terwijl ze daar het recht helemaal niet op hebben. Ze zijn net zo nutteloos als campers.. Het enige verschil is dat de rusher 20 kills en 10 deaths haalt. En de camper 10 kills en 0 deaths.. Allebei 10 kill's boven hun deaths. Maar toch krijgt de camper een betere K/D en is hij volgens de regels van de E-Penis "beter"...

Lucky zijn dat je nog leeft (Rusher) of lucky zijn dat je een kill maakt (Camper). Allebei vrij skilloos, maar absoluut geen reden om erover te klagen. Als de speler maar lol heeft :) .

Maargoed VS een goede (wat rustigere) speelstijl wint zowel iemand die rushed als iemand die camped niet :) . Ik denk dat we het daar wel over eens zijn!
`Maar volgens de "regels" krijgt de run n gunner meer punten want meer kills. Meer punten lijkt met toch beter. Bovendien kun je als run n gunner natuurlijk nog prima voor de objectives gaan en objectives clearen. Dit wordt wat lastiger als je in één hoekje zit. Overigens heb ik zelf geen teringhekel aan campers maak er juist een sport van om ze te pakken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Arno90 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:39:
heeey even een vraag tussendoor.. Sinds zondag blijft mijn Battefield op Joining Server staan, ik kan ook geen co-op meer spelen:S ik speel op pc trouwens. Het heeft altijd perfect gewerkt
Lekker boeiend.... dit MW3 topic...

Battlefield 3 - Deel 4

[ Voor 7% gewijzigd door DeBaroN op 15-11-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
Arno90 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:39:
heeey even een vraag tussendoor.. Sinds zondag blijft mijn Battefield op Joining Server staan, ik kan ook geen co-op meer spelen:S ik speel op pc trouwens. Het heeft altijd perfect gewerkt
Volgens mij is dit daarvoor niet het goede topic, Battlefield 3 Kroeg/slowchat topic of Battlefield 3 - Deel 4 moet je zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
art1fex schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:43:
En laat nou net de kwestie BF3/MW3 gevoelig liggen. :+
Staat voordat je post ook niet BF3 dingen te posten hier.

Ik ben wss vanavond wel 2 uurtjes online op MW3 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan natuurlijk ook gewoon normaal reageren als iemand iets verkeerd post.

En dat kan je melden per TR ;)

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 15-11-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:40:
[...]

`Maar volgens de "regels" krijgt de run n gunner meer punten want meer kills. Meer punten lijkt met toch beter. Bovendien kun je als run n gunner natuurlijk nog prima voor de objectives gaan en objectives clearen. Dit wordt wat lastiger als je in één hoekje zit. Overigens heb ik zelf geen teringhekel aan campers maak er juist een sport van om ze te pakken....
Het probleem met campers heb ik meer met eigen teamleden trouwens. Met TDM kan het nuttig zijn om een kant goed te dekken zodat je niet makkelijk geflanked wordt, maar als je bijv Domination speelt en de tegenpartij heeft de de locaties in bezit, dan zijn campers in je eigen team echt super irritant. Dus de objectives bepalen een beetje of campen wel of niet ok is. Maar ik zal er nooit over klagen bij de tegenstander. Pakken die lui. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:46:
[...]

je kan natuurlijk ook gewoon normaal reageren als iemand iets verkeerd post.
Inderdaad. Er is hier iemand behoorlijk gefrustreerd. (sowieso de discussie BF3 en MW3 is onzinnig. Twee verschillende games en ieder z'n ding. :) Als je je maar vermaakt :D)

[ Voor 17% gewijzigd door Hann1BaL op 15-11-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Eén van z'n beste vind ik :) The beast is kicking ass!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=J2I1bNRsmys]

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 15-11-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Hann1BaL schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:48:
[...]

Het probleem met campers heb ik meer met eigen teamleden trouwens. Met TDM kan het nuttig zijn om een kant goed te dekken zodat je niet makkelijk geflanked wordt, maar als je bijv Domination speelt en de tegenpartij heeft de de locaties in bezit, dan zijn campers in je eigen team echt super irritant. Dus de objectives bepalen een beetje of campen wel of niet ok is. Maar ik zal er nooit over klagen bij de tegenstander. Pakken die lui. :)

[...]

Inderdaad. Er is hier iemand behoorlijk gefrustreerd. (sowieso de discussie BF3 en MW3 is onzinnig. Twee verschillende games en ieder z'n ding. :) Als je je maar vermaakt :D)
Als er in mijn team campers zitten of als ik zonder party speel (ps3) dan loop ik zelf wel om naar punt c of a.. Maar ik kan me dan ook gruwelijk irriteren als ik als enige op zo'n punt sta en net voordat ik 'm heb neergebost word... Dan schreeuw ik wel ff tegen me team! 8)

En die blagen op het forum hier, het wordt steeds erger! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:13
BTW Tip voor mensen met Strict NAT in MW3 (PS3)

Als je in het bezit van MW2 bent, start MW2 eerst op, ga direct naar MP en check je NAT (ik had Open)
Vervolgens disc er uit en MW3 er in, ga naar MP en Tadaaaa! Open NAT.

Heb poorten op gegooid etc maar dat werkte allemaal niet totdat ik ergens las bij wie deze methode was gelukt. Had er eerst wat ongeloof bij natuurlijk maar na te veel tijd weggegooid te hebben aan port forwarden kon deze methode er ook wel even bij.

Dit werkt echt voor mij, en nee niet 1 keer maar keer op keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Laatst online: 28-04 09:56
iemand hier toevallig met een ziggo ubee EVW3200 modem-router die zijn nat type open heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonnyR schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:45:
iemand hier toevallig met een ziggo ubee EVW3200 modem-router die zijn nat type open heeft gekregen?
Gewoon even wat poortjes forwarden, dan werkt 't...

TCP: 27014-27050, 3074
UDP: 27000-27030, 3074

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
DonnyR schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:45:
Ik heb een Ziggo Ubee router (geen idee welk type) maar NAT is altijd nog open geweest.
Heb niets geforward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Voor de mensen die op ps3 spelen en semi-vast willen gamen in een clan, ik ben een clan aan het opzetten en doe dit voornamelijk met Speldje (voor de mensen die vaker in onze party zitten weten wie het is) en we noemen ons de Eagles.. (niet verzonnen maar ben er content mee;))

Deze is al aangemaakt op mlg en vanavond volgt Elite.
Wie zich geroepen voelt mag mij een PM sturen met PSN naam. Ik ga er vanuit dat de volgende mensen wss wel interesse hebben:

Just_jan
TomR
Chimera
Only
Beertje?
Denman
Vince
Pannekoek

Voor de rest hoor ik het wel.

Nog 2 uurtjes werken.. buh buh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Is er ook een manier om te zorgen dat je minder vaak host wordt? Altijd als ik host ben gaat de game ongelooflijk laggen, net of de PS3 de data niet snel genoeg kan verwerken ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:01
Ontzettend veel uploaden, mja dan schiet je ping ook echt de lucht in :P. Maar ff serieus, volgens mij is daar geen manier voor. Anders zou iedereen dat wel doen als je dr last van hebt.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:09:
Voor de mensen die op ps3 spelen en semi-vast willen gamen in een clan, ik ben een clan aan het opzetten en doe dit voornamelijk met Speldje (voor de mensen die vaker in onze party zitten weten wie het is) en we noemen ons de Eagles.. (niet verzonnen maar ben er content mee;))

Wie zich geroepen voelt mag mij een PM sturen met PSN naam. Ik ga er vanuit dat de volgende mensen wss wel interesse hebben:

lijstje

Ben al Member ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:06

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Just_jan
TomR
Chimera
Only
Beertje?
Denman
Vince
Pannekoek

Count me in :9

Wat is alleen mlg??

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:13
master league gaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:29
Semi-vast doe ik mee, ik heb ook nog een thuisfront :P

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Laatst online: 28-04 09:56
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:50:
[...]

Gewoon even wat poortjes forwarden, dan werkt 't...

TCP: 27014-27050, 3074
UDP: 27000-27030, 3074
dat is dus het probleem
UpNP staat aan.
Ik heb een static ip, die poorten die jij noemt heb ik daarnaar toe geforward.
Maar hij blijft op moderate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Intruder schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:15:
Ontzettend veel uploaden, mja dan schiet je ping ook echt de lucht in :P. Maar ff serieus, volgens mij is daar geen manier voor. Anders zou iedereen dat wel doen als je dr last van hebt.
Haha nee dit is niet de bedoeling inderdaad, heb altijd wel een lekker lage ping en dat speelt toch beter. Naja hopen dat ze dat dan maar patchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
art1fex schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:28:
[...]

De punten die je noemt zijn puur een kwestie van wennen inderdaad.
Ontbreken van de "bottlenecks" was mij nog nooit opgevallen, maar nu je het zegt wel ja!

Speel je op de PC? Ik wil best een keer met je spelen hoor. Speel al vanaf cod 1.

Heb alleen WaW and Black-Ops niet veel gespeeld, de rest wel:
- cod1
- cod UO
- cod 2
- cod 4
- cod mw2
en nu dus mw3
Ik speel ook op pc. En vanaf COD1.

Mensen die een keer samen willen gamen, mijn steam naam is spoornie

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art1fex
Ik zal je straks toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL

Just_jan
TomR
Chimera
Only
Beertje?
Denman
Vince
Pannekoek_NL

Beetje jammer dat je me PSN verkeerd typt :( hahah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Just_jan
TomR
Chimera
Only
Beertje?
Denman
Vince
Pannekoek

Sent me dan ff invite ofzo, schijt elite werkt nog voor geen meter hier, ik ben er vanaaf.
En TomRockanje he delailah;-)

[ Voor 10% gewijzigd door Only op 15-11-2011 16:10 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Only schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:07:
[...]

Sent me dan ff invite ofzo, schijt elite werkt nog voor geen meter hier, ik ben er vanaaf
[...]
En de mijne ook het is Ch1mera2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
chimera2 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:10:
[...]

En de mijne ook het is Ch1mera2
Jongens niet zo huilie huilie.. Jullie weten toch wie ik bedoel?? haha
ben op me werk niet altijd tijd om dat allemaal goed te typen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCrashdummy
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-07 18:47
Ik zat vanochtend MW3 te spelen en toen joinde ik een hacked lobby. Ik maakte 2 kills en was meteen level 80. Nu zit ik dus opgescheept met een level 80 account, dat 350 kills heeft.
Is er manier om mijn stats te resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:37
MrCrashdummy schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:14:
Ik zat vanochtend MW3 te spelen en toen joinde ik een hacked lobby. Ik maakte 2 kills en was meteen level 80. Nu zit ik dus opgescheept met een level 80 account, dat 350 kills heeft.
Is er manier om mijn stats te resetten?
als je 10e prestige bent kan je resetten zag ik.

triest gedoe weer...
was dat op de PC? PS3? XBOX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind

Just_jan
TomR
Chimera
Only
Beertje?
Denman
Vince
Pannekoek

Yeah im in, sowieso wil ik weer meer als team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:01
Xbox en ps3 hebben geen gehackte lobby's toch? Hoop dat ik die op de PC niet tegen kom btw, dan heb je helemaal niet meer het gevoel dat je alles zelf hebt gedaan.....

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCrashdummy
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-07 18:47
carpcatcher schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:16:
[...]

als je 10e prestige bent kan je resetten zag ik.

triest gedoe weer...
was dat op de PC? PS3? XBOX?
PC. Ben helaas gewoon level 80. Geen prestige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:50
MrCrashdummy schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:18:
[...]

PC. Ben helaas gewoon level 80. Geen prestige.
Prestige mode in en met een paar potjes in die gehackte server ben je zo prestige 10.. :+

Ben wel blij dat de consoles hier geen last van hebben!

Zijn er trouwens 'niet al te die-hard' xbox clans vanuit de mede tweakers?

[ Voor 20% gewijzigd door ruurd v. op 15-11-2011 16:32 ]

Pagina: 1 ... 53 ... 68 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic geen vergelijkingen meer met andere games. De volgende die dat doet heeft direct een ban van2 weken te pakken. Voor de mensen met de onbedwingbare drang is er een speciaal topic : [Multi] Battlefield VS Call of Duty